Hé Momus bedankt man!
Zal het proberen!
Zal het proberen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het is uiteindelijk gelukt door de batterij erin te laten. Maar ik kreeg wel deze melding:Momus schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:12:
[...]
Batterij eruit -> op download klikken -> aansluiten is de juiste volgorde.
De preloader drivers zijn wel goed geïnstalleerd?
Soms moet je prompt for unsigned drivers aanzetten in windows 7...
Thl w100s…dr snuggles schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:40:
Een topic voor Chinese telefoons, geweldig!
Ben namelijk opzoek naar iets onmogelijk, een dual-sim telefoon die niet binnen een dag sterft.
Denk aan:
• dual sim, dual standby of dual active
• 3000mAh accu, liever 4000mAh
• 2GB RAM
• Android 4.4
• Scherm max 5,5": liever kleiner
• Liever niet te veel pixels, 720x1280 is meer dan genoeg, kost allemaal energie.
• 3G support in Nederland: HSDPA 900 & 2100
• Max 250 euro: het is maar een telefoon.
• Owja: de telefoon moet werken zonder gezeur. Dat laatste schijnt nogal bijzonder te zijn.
Nu zou je zeggen: appeltje eitje: even zoeken via GsmArena, geeft:
• Lenovo S860. Heeft alles wat ik zoek, behalve dat hij niet werkt. Problemen met low signal, net als zo'n beetje alle Lenovo telefoons uit de S serie. Dus...
• Huawei G750 3X. Veel pixeltjes, en maar 3000mAh. Zelfs in Nederland te koop voor 250 euro. Kan verder weinig ervaringen vinden, dus weet niet of deze uberhaubt wel werkt.
• ZTE Nubia Z7 Max. Ook veel pixeltjes en 3100mAh, plus lekker snelle CPU en gorilla glas. Nadeel is de prijs met $400 + verzendkosten, aangezien ze per batch verkocht worden en snel uitverkocht zijn voor de standaardprijs. Verder ook weinig ervaringen te vinden.
Iemand nog tips voor een leuke dual-sim telefoon die ik gemist heb
www.thlmobilestore.com/th...-smartphone-5-0-inch.htmldr snuggles schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:40:
Een topic voor Chinese telefoons, geweldig!
Ben namelijk opzoek naar iets onmogelijk, een dual-sim telefoon die niet binnen een dag sterft.
Denk aan:
• dual sim, dual standby of dual active
• 3000mAh accu, liever 4000mAh
• 2GB RAM
• Android 4.4
• Scherm max 5,5": liever kleiner
• Liever niet te veel pixels, 720x1280 is meer dan genoeg, kost allemaal energie.
• 3G support in Nederland: HSDPA 900 & 2100
• Max 250 euro: het is maar een telefoon.
• Owja: de telefoon moet werken zonder gezeur. Dat laatste schijnt nogal bijzonder te zijn.
Nu zou je zeggen: appeltje eitje: even zoeken via GsmArena, geeft:
• Lenovo S860. Heeft alles wat ik zoek, behalve dat hij niet werkt. Problemen met low signal, net als zo'n beetje alle Lenovo telefoons uit de S serie. Dus...
• Huawei G750 3X. Veel pixeltjes, en maar 3000mAh. Zelfs in Nederland te koop voor 250 euro. Kan verder weinig ervaringen vinden, dus weet niet of deze uberhaubt wel werkt.
• ZTE Nubia Z7 Max. Ook veel pixeltjes en 3100mAh, plus lekker snelle CPU en gorilla glas. Nadeel is de prijs met $400 + verzendkosten, aangezien ze per batch verkocht worden en snel uitverkocht zijn voor de standaardprijs. Verder ook weinig ervaringen te vinden.
Iemand nog tips voor een leuke dual-sim telefoon die ik gemist heb
Dankje. Specs voldoen helaas niet aan wat ik zoek.
Toffe telefoon! Is net uit zie ik, zal reviews zoeken. Ondersteunt helaas geen HSDPA op 900MHz, en die hebben we wel in Nederland. Ik ga eens zoeken of dit essentieel is (edit: zonder de 900MHz band heb je minder bereik, niet zo fijn dus). 5000mAh is echt een wrede batterij, hoop dat het echt is.krissie100 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:45:
[...]
www.thlmobilestore.com/th...-smartphone-5-0-inch.html
Batterij genoeg denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 22-07-2014 21:16 ]
Een Jiayu G4C houdt het ook dagen uit met 3000mAh batterij.dr snuggles schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:56:
[...]
Dankje. Specs voldoen helaas niet aan wat ik zoek.
[...]
Toffe telefoon! Is net uit zie ik, zal reviews zoeken. Ondersteunt helaas geen HSDPA op 900MHz, en die hebben we wel in Nederland. Ik ga eens zoeken of dit essentieel is. 5000mAh is echt een wrede batterij, hoop dat het echt is.
Thanks, maar deze telefoon heeft maar 1GB RAM en android 4.2. Wel interessant om te weten dat je met 3000mAh al dagen vooruit kan. Dat is voor mij ook het minimum.Momus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:00:
[...]
Een Jiayu G4C houdt het ook dagen uit met 3000mAh batterij.
Waarom zou je 2GB willen?dr snuggles schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:12:
[...]
Thanks, maar deze telefoon heeft maar 1GB RAM en android 4.2. Wel interessant om te weten dat je met 3000mAh al dagen vooruit kan. Dat is voor mij ook het minimum.
Misschien een Jiayu G4s?dr snuggles schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:12:
[...]
Thanks, maar deze telefoon heeft maar 1GB RAM en android 4.2. Wel interessant om te weten dat je met 3000mAh al dagen vooruit kan. Dat is voor mij ook het minimum.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die zte's hebben wel degelijk een zeer goede accuduur, en 5000 mah kan bestRichh schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:44:
mah zegt lang niet alles. Het gaat erom hoe goed de software er mee omgaat en hoeveel energie er gebruikt wordt... Een 4" toestel met 3000 mAh gaat vast langer mee dan een 5" met 3500 mAh... En 1 sim van power voorzien kost minder energie dan 2.
Om maar niet te beginnen over Chinese capaciteiten. No way dat dat 5" 1080p toestel een 5000 mAh batterij heeft. Mijn Nexus 5 (1 millimeter dunner) heeft ook een batterij met de hoogte van het halve toestel en de dikte van het volledige apparaat min scherm. En die heeft 'maar' 2600mAh. Die batterij in dat toestel is nooit twee keer zo groot dus je word gewoon opgelicht.
Zou voor een simpel Cortex A7 toestel gaan met externe batterij ofzo.
Ja en nee, Chinese zijn meesters in Fake, maar niet vergeten dat ze ook ver voor staan in batterijen, Modelbouw wereldje is china al lang bekend, vooral belangrijk is het type batterij, Lipoly vs nimh vs Life etc.Richh schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:44:
mah zegt lang niet alles. Het gaat erom hoe goed de software er mee omgaat en hoeveel energie er gebruikt wordt... Een 4" toestel met 3000 mAh gaat vast langer mee dan een 5" met 3500 mAh... En 1 sim van power voorzien kost minder energie dan 2.
Om maar niet te beginnen over Chinese capaciteiten. No way dat dat 5" 1080p toestel een 5000 mAh batterij heeft. Mijn Nexus 5 (1 millimeter dunner) heeft ook een batterij met de hoogte van het halve toestel en de dikte van het volledige apparaat min scherm. En die heeft 'maar' 2600mAh. Die batterij in dat toestel is nooit twee keer zo groot dus je word gewoon opgelicht.
Zou voor een simpel Cortex A7 toestel gaan met externe batterij ofzo.
hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl
zegt spijtig genoeg niets, onbekende merken zijn naar mijn mening niet veel over alle chinese phones, Test bv de p780 vs thl ultra thin ofzo, dat zegt denk ik al een pak meer, Merken met iets of wat naam, hebben veel meer te verliezen, verder ook zoals hierboven goed opgemerkt sommige 2000mah doen het beter dan 3000mah's,thunder7 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:52:
a.s. donderdag in de test van onbekende chinese smartphones de Innos D10F met 6000 mAh batterij....
Dan zullen we zien of 6000 Chinese mAh in een 5" telefoon nu wel of niet lang werkt.
Waarschijnlijk probeer ik hem daarna te verkopen, want ik ben intussen erg gewend aan een lg optimus g pro en er is een zerolemon onderweg.
Als je er last van hebt wil ik je er best gratis vanaf helpen.ivo001 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 23:32:
Ik had een tijdje geleden bij 1949deal een Jiayu smartphone gewonnen met de Guess the World Cup Contest.
Vandaag het pakketje ontvangen, blijkt het een 512mb dual-core Jiayu G2 te zijn
Had gehoopt op een G4S. Nu houd ik toch maar mijn iNew V3 in gebruik.
Oplossing is 16Gb rom herpartitioneren. Meteos prog kan je daarbij helpen. Waarschuwing: voorzichtig kan je phone bricken!Wiend schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:29:
Had zo'n leuke INew V3. Lekker dun en helaas lekker snel in tweeën gebroken door een ondoordachte actie mijnerzijds.
Ter vervanging een paar dagen geleden een Elephone P2000 gekocht. Zie http://www.elephone.hk/p2000.html voor alle specificaties.
Op tweakers zie ik nog niets over deze smartphone. De tijd ontbreekt mij, maar misschien schrijf ik binnenkort nog wel iets van een review. Eerste indruk van deze telefoon is positief (prijs / prestatie is ok). Hij is erg snel, scherm is goed, doet wat hij moet doen.
Nou loop ik echter tegen een probleem op waarvan ik niet goed weet wat ik er mee moet: op de telefoon staat Android 4.4.2. De telefoon heeft 2 Gb. ROM en 16 Gb. RAM (en kan met een SD kaart uitgebreid worden tot 128(!) Gb.
Uit de doos is er nog maar 1.1 Gb. beschikbaar voor apps en 12 Gb. ram. Ik heb de apps geïnstalleerd die ik ook op vorige smartphones gebruikte (niets bijzonders, geen grote spelen of grote apps ) en dan is het ROM geheugen al snel vol, heb ik nog maar 50 Mb. over en gaat de telefoon mekkeren dat het geheugen bijna vol is en ie langzaam zou kunnen worden.
SD kaart erin en wat apps overzetten naar SD biedt wel wat soelaas, maar het geheugen blijft te laag waardoor de telefoon anno 2014 niet goed bruikbaar is.
Iemand een idee wat er aan te doen is? Is het een issue van KitKat of een ontwerpfout (?) van de telefoon? Heb Elephone ook gemaild en als ze reageren laat ik die reactie hier ook wel even weten.
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Volgens mij nu leverbaar, de THL 5000.er staat in ieder geval bij 'In Stock'KoffieAnanas schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:27:
De THL 5000 voldoet volgens mij ook je wensen, zeker als je een flinke accu wil...! Maar het is helaas nog niet bekend wanneer deze released wordt. Je kan het al wel pre-orderen.
http://www.aliexpress.com...lla-Glass/1968410521.html
Experience is what you get when you don't get what you want.....
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Met het Lenovo "Low signal" probleem, bedoel ik de 3G verbinding die wegvalt, op 1 of beide sim kaarten. De P780 heeft hetzelfde probleem, zie het dit topic of zoek op de P780 pagina op GSMarena maar eens naar "signal".robin-sips2 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:34:
Heb al 3 phones van de Lenovo S series gebruikt voor meer dan 2 dagen onder zwaar gebruik (allemaal 2000Mah batterijen) en had hier geen problemen mee, zwaar gebruik in mijn ogen: GPS gebruik van over de 1.5uur per dag, gesprekken van lange duur (langer dan 15mins per gesprek, 10tal gesprekken per dag) en constant bluetooth aan.
Wat bedoel je met Low signal, de 3G/2G band? of de wifi ofzo?
Ben heel benieuwd naar je ervaringen met de P780. Hoop dat jij er geen last van hebt. Wil je dit hier met ons delen?Op dit moment is de P780 onderweg, wat aan de tragere kant, maar lees er veel goed over, word op dezelfde manier getest, ik zou niet teveel staat gaan op sommige reviews want zoals gezegd, veel hangt van firmware af (Row rom tov Chinese rom etc, dit doet namelijk veel verschil aan de 3g kwaliteit)
Ik zou dit toestel lekker links laten liggen, er zijn voor dat bedrag (en rekening houdend met jou wensen) veel betere smartphones verkrijgbaar. Bovendien is dit een kloon van de Samsung Galaxy S5 wat je grote problemen met de douane kan opleveren; het importeren van nepartikelen is immers strafbaar. Lees de beschrijving trouwens nog eens goed door; geen enkele variant heeft een 1080p scherm. Bij mij gaan met zo'n vreemde productomschrijving dan al snel de alarmbellen rinkelen.bokkie11 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:36:
iemand ervaring met de
Fingerprint Waterproof HDC S5 SV I9600 Phone 2GB RAM 32GB ROM MTK6592 Octa core Smart Mobile Phone 5.1" 16MP 1920*1080
http://www.aliexpress.com(...)nsor/1774297500.html
Voor mij zijn de volgende specs belangrijk, en die heeft dit toestel wel.
• Dual sim
• android 4.4
• 1/2 gb ram
• waterproof
maar ben benieuwd of er ervaringen zijn.
Via google kan ik enkel een paar video reviews vinden
Ik ga zeker hier iets laten weten, hier zijn al enkele tweakers die hem ook hebben, ik had al een vermoeden dat je staat ging op Gsmarena en de Stock Lenovo Site.dr snuggles schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:18:
[...]
Met het Lenovo "Low signal" probleem, bedoel ik de 3G verbinding die wegvalt, op 1 of beide sim kaarten. De P780 heeft hetzelfde probleem, zie het dit topic of zoek op de P780 pagina op GSMarena maar eens naar "signal".
[...]
Ben heel benieuwd naar je ervaringen met de P780. Hoop dat jij er geen last van hebt. Wil je dit hier met ons delen?
Hij heeft gelijk, blijf weg van clones, heb zelf een goede maat die er niet kan van wegblijven, je koopt 9/10 rommel waar enkel op de 1:1 size gelet is, Antutu specs kan je op 1.2.3 namakenUntoldStories schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:22:
[...]
Ik zou dit toestel lekker links laten liggen, er zijn voor dat bedrag (en rekening houdend met jou wensen) veel betere smartphones verkrijgbaar. Bovendien is dit een kloon van de Samsung Galaxy S5 wat je grote problemen met de douane kan opleveren; het importeren van nepartikelen is immers strafbaar. Lees de beschrijving trouwens nog eens goed door; geen enkele variant heeft een 1080p scherm. Bij mij gaan met zo'n vreemde productomschrijving dan al snel de alarmbellen rinkelen.
Heb je naast je bovengenoemde wensen (dual sim, android 4.4, 1 of 2GB RAM en waterproof) nog andere specs die je graag in een smartphone terugziet? Dan denk ik even met je mee
[ Voor 27% gewijzigd door Robinator op 23-07-2014 20:33 ]
Top!robin-sips2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:27:
Ik ga zeker hier iets laten weten, hier zijn al enkele tweakers die hem ook hebben, ik had al een vermoeden dat je staat ging op Gsmarena en de Stock Lenovo Site.
Heb zelf ook met een van de eerste dual sim android telefoons zitten prutsen. Was uiteindelijk meer bezig met de telefoon tweaken, dan te gebruiken. Resultaat was een trage, onstabiele, onbetrouwbare en batterijhongerige telefoon.Zoals gezegd je kan best geen stock rom draaien, mijn S750 begon pas zijn mogelijkheden te laten zien nadat ik 4pda.ru had gechecked, het zijn daar Lenovo freaks, En er zijn prachtige roms bij.
Ik had voor de S750 een waaier aan goede stabiele custom roms, en heb hier in België nog geen last gehad van slechte 3G.
Stock had men Lenovo ook problemen met wegvallend signaal, maar dit was blijkbaar te wijten aan een chinese Modem.img
Toffe website! Ga daar eens lekker neuzen. Wel met Google translate natuurlijkdaarom 4pda.ru. Goede reviews vind je hier, de community hier heeft me al paar keer geholpen met zware twijfelgevallen bij aankoop, en hebben altijd gelijk gehad
[ Voor 17% gewijzigd door theduke1989 op 23-07-2014 22:13 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hangt er vanaf wat hij belangrijk vind, hoe groot mag de gsm zijn, schermresolutie, ram gps, dual sim, enzovoorts, De Redmi 1s hoor ik hier op de forum veel goed van, maar ik lees op de MIUI forum veel hitte en batterij problemen. Dus vraag dit hier aan gebruikers op tweakers,theduke1989 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:11:
Beste tweakers,
Wat is een goede budget telefoon voor €200,-?
Dit is een vraag voor een maat van me.
Zelf had die een HTC ONE V in gedachte, maar qua specificaties kan dat natuurlijk altijd beter voor €200,-
Zelf ken ik alleen Xiaomi en dan de REDMI 1S die is wel een stuk beter dan de HTC ONE V.
Iemand nog een leuke brand en type voor €200,- ???
[ Voor 140% gewijzigd door theduke1989 op 23-07-2014 22:25 ]
[ Voor 40% gewijzigd door zeg_ik_niet op 24-07-2014 00:04 ]
7 dagen? Gauw een case aanmaken bij Paypal, dat gaat nooit goed komen.zeg_ik_niet schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:00:
Leg er een paar euro bij voor een Xiaomi Mi3 ;-)
16gb, weet niet of dat voldoende is?
Anders is het duurder.
EDIT
Iemand die weet hoe lang het duurt met Sweden Post voordat je pakket ongeveer thuis is?
Het transport duurt nu al 7 dagen![]()
Heb 2 keer laten verzenden op die manier.starcopy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 00:29:
[...]
7 dagen? Gauw een case aanmaken bij Paypal, dat gaat nooit goed komen.
Ja echt hoor. Ik wacht vaak 2 weken of iets langer met Shanghai Post, met China Post kun je helemaal je lol op. Netherland Direct is ook wel 1 tot 1,5 week in mijn ervaring. Met 2 maal 2-3 dagen jheb je gewoon geluk gehad. Ga je toch geen claim van maken? Het was sarcastisch bedoeld.zeg_ik_niet schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 01:55:
[...]
Heb 2 keer laten verzenden op die manier.
Het pakket was met 2 of 3 dagen al in NL.
Vandaar![]()
Maar ik heb een paypal dispute geopend, gelijk een claim van gemaakt en gezegd dat de koper fraudeert
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 08:16 ]
Afgelopen dinsdag ook twee G2F's binnen gekregen. Chinese meuk is gemakkelijk te deïnstalleren via Titanium Backup.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:14:
De jiayu g2f voor mijn vriendin is binnen. Eerste indruk, leuk, stevig aanvoelend, niet te groot (voor haar belangrijk) toestel. Wel vrij veel Chinese meuk erop, dus zal er vandaag mee aan de slag gaan.
Wat wel apart is voorlopig is dat er een sim kaart in moet zitten, anders doet de wifi en bluetooth het niet. Met sim erin als een zonnetje, zonder sim helemaal niet. Apart.
Framaroot werkt toch niet bij 6582 toestellen toch?
Edit: 15e besteld, met singpost de 23e binnen, geen extra kosten. Keurig.
Weet je zeker dat hij ook uit Zweden komt?zeg_ik_niet schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:00:
EDIT
Iemand die weet hoe lang het duurt met Sweden Post voordat je pakket ongeveer thuis is?
Het transport duurt nu al 7 dagen![]()
[ Voor 12% gewijzigd door PatrickvH op 24-07-2014 10:30 ]
Sweden Post is gewoon de verzendmaatschappij. Hij komt uit China maar wordt verzonden met Sweden Post.vhaaren schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:28:
[...]
Weet je zeker dat hij ook uit Zweden komt?
TinyDeal heb ik al vaak meegemaakt dat ze "dropshipping" doen via Duitsland.
Dan krijg je dus een Duitse tracking waar dagen (of weken) lang niks mee gebeurd.
Pas als het pakketje uit China arriveert in Duitsland, is hij verder te tracen.
Nooit details over gezocht maar lijkt me dat ze dat doen om douanekosten te ontduiken.
Bezorgtijden overigens ook dan geen pijl op te trekken.
Twee bestellingen waren er binnen een week. Een derde kwam pas na 3 weken.
Zelfde ervaring als met HK/CN/SG post dus.
Vind je? Probeer PH eens, dan kom je er pas achter wat traag betekend. Hier een pakje op 31-5 verzonden, heeft vervolgens 1 1/2 maand op ontvangen kantoor gestaan, en nu staat het al weer 3 weken op preparing shipment. Het ligt dus nog steeds op het vliegveld van het land van herkomst. Dan toch liever SE. Dan had ik het allang gehad.Momus schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:32:
[...]
Sweden Post is gewoon de verzendmaatschappij. Hij komt uit China maar wordt verzonden met Sweden Post.
1 van de aller traagsten overigens...
Wat is PH? Sweden en China Post vind ik altijd bijzonder traag, Swiss Post ook niet 1 van de snelsten...starcopy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:56:
[...]
Vind je? Probeer PH eens, dan kom je er pas achter wat traag betekend. Hier een pakje op 31-5 verzonden, heeft vervolgens 1 1/2 maand op ontvangen kantoor gestaan, en nu staat het al weer 3 weken op preparing shipment. Het ligt dus nog steeds op het vliegveld van het land van herkomst. Dan toch liever SE. Dan had ik het allang gehad.
PhlPost Philipines. Volgens mij bestaat er geen ergere, zelfs MH was sneller. Kijk maar eens in de diverse topics op dit moment. Diegene die al tijden wachten, hebben bijna allemaal de zending via PH lopen.Momus schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:57:
[...]
Wat is PH? Sweden en China Post vind ik altijd bijzonder traag, Swiss Post ook niet 1 van de snelsten...
Verwijderd
ik zie het ook voor het eerst. Nog met geen enkele foon gehad tot nu toe. Misschien met een andere rom erop, ik ga het binnenkort eens proberen.Suffolk schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:17:
[...]
Afgelopen dinsdag ook twee G2F's binnen gekregen. Chinese meuk is gemakkelijk te deïnstalleren via Titanium Backup.
Dat er een sim kaart in moest zitten om wifi en bluetooth werkend te krijgen had ik geen last van, vreemd.
Gelukt inderdaad. Barahir deed het hem.Momus schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:19:
Ja hoor, framaroot doet het ook bij 6582 toestellen, maar het is vooral toestelafhankelijk.
Gewoon even de laatste versie proberen dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 11:34 . Reden: iets toegevoegd ]
Geduld is een (in dit geval Chinese) schone zaak.zeg_ik_niet schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:14:
Vhaaren en Momus bedankt voor jullie antwoord.
@Starcopy, sterkte
Ik denk zeg het maar even. Meestal is het wel duidelijk maar soms zie je posts...zeg_ik_niet schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 02:22:
Hahaha ik weet dat het sarcastisch bedoeld was.
Ik heb dan ook geen claim aangemaakt.
Dan heb ik wel veel geluk gehad inderdaad.
Welk postbedrijf is Netherland Direct?
Ik heb ook wat besteld bij BG voor €4,50.
Netherland direct was maar €17ct extra
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt. Weer wat geleerd :-). Eigenlijk best simpel, maar ik had echt geen idee.BB-One schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:44:
Deze kleuren kun je instellen via Instellingen --> Sim Beheer --> achtergrondkleur instellen..
Zet hem hier ook maar even bij, mocht iemand er iets aan hebben.Aanbiedingen delen mag hier wel vermoed ik? Xiaomi discounts bij DX.com:
Ik liep tegen een leuke Xiaomi pagina aan op DX.com:
http://e.dx.com/collectio...campaign=20140715xiaomiNL
aardig wat aanbiedingen op verschillende producten daar, verloopdatum is de 27e Juli. Ik ken deze producten zelf niet, maar dacht ze in elk geval even hier te delen. Tot dusver in elk geval goede ervaringen met DX.com, en ook de levering gaat normaliter vlot (enkele dagen tot een weekje oid de laatste keer). Mocht iemand er wat aan hebben laat het even horen, is leuk om te weten natuurlijk
Altijd op zoek naar iets leuk!
Lijkt je dat verstandig?Peutie7 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:47:
hey
voor mijn vriendin zou ik de goophone i5s kopen
http://www.aliexpress.com...1GB-Ram-4/1861318222.html
mensen met ervaring over dit toestel of merk?
Het is een dramatisch apparaat als ik de klachten erover mag geloven.Peutie7 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:47:
hey
voor mijn vriendin zou ik de goophone i5s kopen
http://www.aliexpress.com...1GB-Ram-4/1861318222.html
mensen met ervaring over dit toestel of merk?
Heb gezocht op Google, maar kan het programma wat je noemt niet direct vinden.intraxi schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:53:
[...]
Oplossing is 16Gb rom herpartitioneren. Meteos prog kan je daarbij helpen. Waarschuwing: voorzichtig kan je phone bricken!
[ Voor 76% gewijzigd door Momus op 25-07-2014 14:53 ]
[ Voor 12% gewijzigd door theduke1989 op 25-07-2014 16:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Chippu op 25-07-2014 19:15 ]
[ Voor 13% gewijzigd door theduke1989 op 25-07-2014 20:00 ]
Je vergeet xiaomi.eu. Die zijn juist op de westerse versie gericht.theduke1989 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:54:
Maar qua community is Xiaomi op xiaomi.com en miui.com gewoon heel erg actief bezig.
Want Xiaomi kan je bijvoorbeeld weer niet rechtstreeks van hun zelf kopen waarbij je bij OPPO weer wel kan (beneluxshop natuurlijk)
Maar dan blijven er 2 opties over als ik jullie zo hoor de Oppo en de Xiaomi echter heeft de XIAOMI geen internationale 4G ondersteuning waar de OPPO dat weer wel heeft.
oppo:
FDD-LTE Bands B1/3/7/20
TD-LTE Band B40 <- ook in Nederland??
UMTS/HSDPA/HSUPA/HSPA+/HSPA+42 (850, 900, 1900, 2100MHz)
GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900MHz)
[ Voor 3% gewijzigd door intraxi op 25-07-2014 20:55 ]
Nou, ik vind je opmerking anders wel knap lullig.intraxi schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:51:
@wiend
Nou zeg dit is tweakers hier. Als ik op 'meteos repartition' zoek zie ik verschillend relevante hits. Wil niet lullig doen, maar heb je wel eens van xda-developers gehoord? Anders beter niet aan chinese phone beginnen…
Ik wist dat ook nietWiend schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:26:
@intraxi
[...]
En ik wist niet dat het kennen van XDA-developers een basiseis was om een Chinese smartphone te kopen?
Lekker links laten liggen zulke gastenWiend schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:26:[/b]
Nou, ik vind je opmerking anders wel knap lullig.
...............
En ik wist niet dat het kennen van XDA-developers een basiseis was om een Chinese smartphone te kopen?
Ik heb via DHL mijn telefoon laten verzenden voor 8 dollar, dus dan is het bij jullie wel erg duur...?Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:59:
DHL ook hier de snelste tevens ook een van de duurste.
Voor die prijs beter een Mi3 64Gb kopen. Een SD800 met 2.2Mhz en 3Gb ram? Ik krijg de kriebels als ik het lees. Net zo vaag als de rest van de specs.theduke1989 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:40:
iemand ervaring met IUNI U2 schijnt een competitor te zijn voor de Xiaomi.
- 100% Original Brand IUNI U2 Mobile phone
- Qualcomm Snapdragon800 Quad Core CPU 2.2Ghz
- 3G RAM+32G ROM,Android 4.2 OS
- FHD1920X1080 4.7"IPS touch screen
- Dual camera:rear camera pixel 16.0MP, pre camera 4.0MP; Wide angle:28mm
- 3G WIFI Bluetooth GPS/GPRS/EDGE/HSPA+
- Network standard: 3G WCDMA 2G GSM
alleen geen 4G maar voor 268,- wel te doen of beter iets anders??
Dat met die Samsung kan gebeuren. Condens? Als het zo'n topapparaat is, dan zou hij er toch geen last van moeten hebben? Anders kunnen volgens mij een heleboel andere mensen terug met hun foon.robin-sips2 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:05:
Als je een Samsung koopt van 300euro waar je na 2 maand opeens geen gps meer op hebt, je hem dan binnen doet voor waranty (2jaar normaal gesproken), en hem dan terugkrijgt wegens "gebruikersschade door middel van condens aan binnenzijde" dan ben je soms beter af met een chinees, waarvan de shop denkt dat het gewoon eentje was uit de slechte quality control.
Maar dat is mijn ervaring
Meizu heeft bijna Westerse prijzen...theduke1989 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:18:
even doorzoeken dan meizu komt in september ook met nieuwe phone mx4 lijkt ook een goeie te zijn
Omdat Westerse merken interessante opties/specificaties voor hun hogere prijssegmenten reserveren. Als je een grotere accu wilt, ga voor de 600 euro phone. Als je snellere processor wilt, ga voor de 600 euro phone. Groter scherm, ga voor 600. Een 200 euro phone in het Westen is doodgecastreerd, daar steken ze bv een camera dat duidelijk inferieure foto's schiet tov de andere telefoons. Klinkt als een Dacia waar je aan de deurhendel trekt en je hoort "plooooong" een veer in de deur springen. Cheap moet in het Westen echt als inferieur aanvoelen.theduke1989 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:51:
Ik heb een vraag omtrent echt het kopen van een ''chinees telefoon''
Waarom koop men vaker de laatste tijd een chinees telefoon dan een ''erkende'' merk zoals Samsung/ Apple/ HTC/ Sony/ LG/ Huwai wat nu ook heel erg westers is.
Omdat het goedkoper is maar bijna evengoed presteert? En dan heb ik het over de toestellen wat geen qualcomm hebben maar gewoon MediaTEK en andere CPU's etc en dan omdat het goedkoper is? Of het zijn de laatste jaren gewoon goede telefoons???
Net als Xiaomi en Oneplus. Prijzen zijn ongeveer in dezelfde categorie, met verschil dat Meizu wel echte budgetonderdelen gebruikt. Mediatek, meestal geen Sony cameramodule.
Nee, ze zijn duurder dan Xiaomi en OnePlus.Hoppa! schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:28:
[...]
Net als Xiaomi en Oneplus. Prijzen zijn ongeveer in dezelfde categorie, met verschil dat Meizu wel echte budgetonderdelen gebruikt. Mediatek, meestal geen Sony cameramodule.
Wat mij betreft is Meizu echt een nogo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq