Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Ik denk dat je het niet moet zoeken in de Chinese merken, eerder in de Chinese uitvoeringen van A-merken. Bijvoorbeeld een Galaxy S5 dual-sim of de HTC One M8 Dual-sim.

Edit: Oh, zie dat je je post aangepast hebt. Geen Samsung dus (ben het met je eens overigens).

[ Voor 24% gewijzigd door spNk op 14-07-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
DaBuzzzzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:33:
Toch gek hoor dat mijn specificatielijstje door geen enkele telefoon ingevuld wordt:

* 5 inch FHD
* Goeie camera
* dual sim
* vrij sd card slot
* flinke accu/accuduur

1 nice to have en dat is strak design met niet teveel afgeronde hoeken (ik vind samsungs dus lelijk en Mi3's heel mooi)

Het past steeds net niet, is toch raar eigenlijk?
Wat mist er aan de Z7 mini dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:28
@flowdesign, Waar ben ji jhem tegengekomen voor dat prijs? Wek winkel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:54
@karakedi http://www.1949deal.com/n...-screen-4g-lte-white.html

[ Voor 3% gewijzigd door barbarian op 14-07-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Altijd leuk, die prijs die op voorhand vermeld wordt.
Maar hij slaat nergens op, want daar gaat ie nooit voor verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:54
Momus schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:41:
[...]

De prijs zal pas blijken als hij echt op voorraad is. Echter zie ik ze bij andere webshops wel verschijnen.
Bijv.
http://www.oppomart.com/nubia-z7/zte-nubia-z7-mini.html

[ Voor 16% gewijzigd door barbarian op 14-07-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
Momus schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:41:
[...]

gg, easy

http://www.aliexpress.com...z-5-0-FHD/1964357236.html

Moet je wel binnen nu en 3 dagen doen, alleen dan is die 22% off van de prijs.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:27

Xaphod

Inara profiel

Hallo.

Mijn Z2 MTK6592 van DealExtreme is eindelijk binnen.
Het heeft even geduurd. Er waren problemen met de Chinese douane v.w.b. het vervoeren van accu's.
Het is een kloon van de sony experia z2.
Hij bevalt verder wel goed voor zover ik dat in een paar dagen kan beoordelen.
Er staat alleen een chinese app op die blijkbaar bedoelt om instellingen te regelen: (deze).
Die app is blijkbaar niet in het engels of nederlands te krijgen, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb al een e-mail naar de ontwikkelaar gestuurd, maar nog niets teruggehoord.
Ik denk dat de app veilig te verwijden is en te vervangen is door een andere.
Ik wacht nog even op een reactie van de ontwikkelaar.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon verwijderen, die heb je niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Momus schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:53:
[...]

Wat mist er aan de Z7 mini dan?
De verkrijgbaarheid? maar idd, dit lijkt de eerste te zijn die alle boxes ticked!. De eerder genoemde HTC is in dual sim uitvoering echt een heel ander toestel met een zeer matige camera dus valt ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
DaBuzzzzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:23:
[...]

De verkrijgbaarheid? maar idd, dit lijkt de eerste te zijn die alle boxes ticked!. De eerder genoemde HTC is in dual sim uitvoering echt een heel ander toestel met een zeer matige camera dus valt ook af
Die stond niet op je lijstje :P
Maar goed, eventjes geduld nog en je kunt je lijstje afvinken met de Z7 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Nee maar spNK noemde de HTC wel..... ik zoek naar preorders voor de mini maar zelf dat valt tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 21:54
De THL 5000 voldoet volgens mij ook je wensen, zeker als je een flinke accu wil...! Maar het is helaas nog niet bekend wanneer deze released wordt. Je kan het al wel pre-orderen.
http://www.aliexpress.com...lla-Glass/1968410521.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
DaBuzzzzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:23:
[...]
De eerder genoemde HTC is in dual sim uitvoering echt een heel ander toestel met een zeer matige camera dus valt ook af
Huh? Het is gewoon hetzelfde toestel hoor.
http://nl.hardware.info/n...oostenrijk-en-zwitserland

Overigens, de camera heeft misschien een lagere resolutie dan de meeste smartphones,
maar ik zou als ik jou was echt niet teveel verwachten van chinese camera's. Wil je een goede camera, kom je toch echt bij Samsung of Sony uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
hangt puur van je budget af, ik heb foto's getrokken met mijn Hongmi waar iphone 5 gebruikers gewoon versteld van staan, niets aangepast of gefotoshopped, het is en blijft een gsm en is geen camera met groothoeklens.....

mijn Hongmi trekt betere foto's dan de meeste handcamera's die onder de 150 euro gekost hebben ;)
Er steekt volgens mij ook een lens in van een andere fabrikant, hier ben ik wel niet zeker van ;) Dus de chineesjes moet je niet te snel beoordelen op hun chinese naam, er is 75% rommel in omloop, maar er zen er enkele die wel weten hoe ze iets goed kunnen maken ;)

Reken wel dat dit "maar 8MP" is dus als je MP gefocust bent, ga je nergens tevreden van zijn denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
spNk schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:17:
[...]

Huh? Het is gewoon hetzelfde toestel hoor.
http://nl.hardware.info/n...oostenrijk-en-zwitserland

Overigens, de camera heeft misschien een lagere resolutie dan de meeste smartphones,
maar ik zou als ik jou was echt niet teveel verwachten van chinese camera's. Wil je een goede camera, kom je toch echt bij Samsung of Sony uit..
http://www.3g.co.uk/PR/Ju...what-are-differences.html

think again en goeie camera's zijn zeker niet voorbehouden aan de merken die je noemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntoldStories
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Pandawill heeft nu de Jiayu S1 in de aanbieding voor $204,99 en nu twijfel ik of ik 'em moet bestellen. De specificaties sluiten aan bij mijn wensen, maar ik twijfel erg over de batterij. Deze is namelijk niet uitneembaar en beschikt over 2300MAh wat mij gewoon nogal weinig lijkt voor een smartphone met FHD scherm. Zijn mijn zorgen terecht, of is dit gewoon een prima device?

Een andere optie zou de Hongmi Note zijn, maar een FHD display heeft wel mijn voorkeur aangezien ik m'n smartphone veel gebruik om teksten te lezen en video's te kijken. 720 x 1080 lijkt mij, zeker in combinatie met een 5.5" display, een beetje weinig. Of zit ik er nu gewoon helemaal naast en is de beeldkwaliteit prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
UntoldStories schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:35:
Pandawill heeft nu de Jiayu S1 in de aanbieding voor $204,99 en nu twijfel ik of ik 'em moet bestellen. De specificaties sluiten aan bij mijn wensen, maar ik twijfel erg over de batterij. Deze is namelijk niet uitneembaar en beschikt over 2300MAh wat mij gewoon nogal weinig lijkt voor een smartphone met FHD scherm. Zijn mijn zorgen terecht, of is dit gewoon een prima device?

Een andere optie zou de Hongmi Note zijn, maar een FHD display heeft wel mijn voorkeur aangezien ik m'n smartphone veel gebruik om teksten te lezen en video's te kijken. 720 x 1080 lijkt mij, zeker in combinatie met een 5.5" display, een beetje weinig. Of zit ik er nu gewoon helemaal naast en is de beeldkwaliteit prima?
Je zit er helemaal naast, beeldkwaliteit is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik een clone van de Samsung Galaxy S5 ontvangen. De specificaties zijn:

MTK6582 Quad Core 1.3GHz
5.1" 1280*720 HD Screen
Heart rate sensor, TP Gesture wake up
Android 4.4 Kitkat
Dual Camera:3MP + 13MP
2G:GSM:850/900/1800/1900MHz,3G:WCDMA:2100MHz
2GB RAM

Wat schets mijn verbazing, ik kan niet gebruik maken van het 3G netwerk van Simpel (T-Mobile dus). Toen ik gisteravond naar boven liep, was ik in één keer wel verbonden met het 3G netwerk (hoogte verschil?), maar toen ik naar beneden liep had ik weer geen signaal. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan verhelpen? Het is erg vervelend aangezien ik ook niet kan bellen en gebeld worden.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals een nieuwe APN aanmaken, factory reset, vliegtuig modus aan/uit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:10:
Gisteren heb ik een clone van de Samsung Galaxy S5 ontvangen. De specificaties zijn:

MTK6582 Quad Core 1.3GHz
5.1" 1280*720 HD Screen
Android 4.4 Kitkat
2GB RAM

Wat schets mijn verbazing, ik kan niet gebruik maken van het 3G netwerk van Simpel (T-Mobile dus). Toen ik gisteravond naar boven liep, was ik in één keer wel verbonden met het 3G netwerk (hoogte verschil?), maar toen ik naar beneden liep had ik weer geen signaal. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan verhelpen? Het is erg vervelend aangezien ik ook niet kan bellen en gebeld worden.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals een nieuwe APN aanmaken, factory reset, vliegtuig modus aan/uit etc.
En buiten? Heb je dan wel verbinding?

Ik vermoed dat er gewoon een slechte antenne in het ding zit of de antenne zit niet goed vast.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:10:

MTK6582 Quad Core 1.3GHz
5.1" 1280*720 HD Screen
Android 4.4 Kitkat
2GB RAM

Ik vrees gewoon beroerde hardware. Iets wat nogal eens voorkomt met clones....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
The waiting begins! :o

MT6595 telefoons met Dual SIM 4G LTE, Android 4.4 en voor een gunstige prijs komen eraan :)

Antutu 47.000?
http://www.gizchina.com/2...hed-capable-47000-antutu/

En een half jaar later komt de 64-bit opvolger, de MT6795
http://www.gizchina.com/2...ed-budget-snapdragon-810/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2K schermen, Wifi AC, 4G, dual sim, Kitkat; qua features niet mis, wel jammer dat ze volhouden aan octa-core en niet een degelijke Quad-core uitbrengen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
de Camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:43:
[...]

En buiten? Heb je dan wel verbinding?

Ik vermoed dat er gewoon een slechte antenne in het ding zit of de antenne zit niet goed vast.
Buiten heb ik ook geen verbinding, ik zal eens informeren bij de verkoper of het probleem vaker voorkomt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
dutchgio schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:53:
2K schermen, Wifi AC, 4G, dual sim, Kitkat; qua features niet mis, wel jammer dat ze volhouden aan octa-core en niet een degelijke Quad-core uitbrengen... ;)
Big little toch, met a17 en a7? Lijkt me prima spulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb een nieuwe telefoon nodig... ik ben al een tijdje aan het kijken voor een goede smartphones die niet extreem duur zijn zoals de meeste europese high end telefoons. tot nu toe vind ik de Sony xperia Z1 en de Lenovo golden warrior s8 en de oneplus one wel aantrekkelijk... Weet iemand nog een goede telefoon met een goede camera (minstens 13mp), goede processor en misschien nog iets speciaals zoals gorilla glass of waterproof of iets dergelijks. de prijs maakt niet uit want dat zal bij chinese telefoons altijd wel meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:29
Lenovo Golden Warrior is TD-SCDMA en dus niet geschikt voor ons 3G netwerk. 4G zit er sowieso niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 12:29
Hey mensen, ik heb vandaag mijn invite gekregen voor de One Plus one! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
DaBuzzzzz schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:34:
[...]

http://www.3g.co.uk/PR/Ju...what-are-differences.html

think again en goeie camera's zijn zeker niet voorbehouden aan de merken die je noemt
Dat is een totaal andere telefoon...
Nogmaals:
http://www.gsminfo.nl/blo...8-dual-sim-naar-duitsland

Jij hebt het over de E8, niet de M8 Dual Sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:53:
[...]

Buiten heb ik ook geen verbinding, ik zal eens informeren bij de verkoper of het probleem vaker voorkomt. :|
kan ook Software zijn hoor, crappyrom erop met een slechte MODEM.IMG kan dezelfde zever geven. Dit gebeurt spijtig genoeg ook veel met clones.
Stomme vraag, want ik vermoed dat ik het antwoord al weet, als je gps test installeert, hoelang voordat je een stabiele fix hebt? en op hoeveel satellieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Idd spNK, je hebt gelijk......qua prijs valt ie alleen flink af....manmanman wat een geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robin-sips2 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:48:
[...]

kan ook Software zijn hoor, crappyrom erop met een slechte MODEM.IMG kan dezelfde zever geven. Dit gebeurt spijtig genoeg ook veel met clones.
Stomme vraag, want ik vermoed dat ik het antwoord al weet, als je gps test installeert, hoelang voordat je een stabiele fix hebt? en op hoeveel satellieten?
Ik heb het meerdere malen geprobeerd (App geopend & afgesloten). En één keer vond hij 13 satellieten binnen een paar seconden. De rest van de pogingen vond hij er 0. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:53:
Kijk dan! :P

Afbeeldingslocatie: http://1-ps.googleusercontent.com/x/www.gizchina.com/i1.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/mediatek-roadmap2.jpg,qresize=640,P2C457.pagespeed.ce.NqsxXiSM_x.jpg

De MT6732 komt een paar maandjes later, Q4 2014 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat is dan weer de middenmoot, met maar max. 720p en 13MP camera. :+
Ik denk dat ik nog wel even wacht op minstens die mt6795, als het niet een Chineesje met Quallcom soc wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:42:
Maar dat is dan weer de middenmoot, met maar max. 720p en 13MP camera. :+
Ik denk dat ik nog wel even wacht op minstens die mt6795, als het niet een Chineesje met Quallcom soc wordt. ;)
Tsja, die kans bestaat ook nog steeds. Zou die ZTE Z7 ook 4G op 800 MHz ondersteunen, dan had ik die nu al besteld denk ik :) Wachten duurt langggggg.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De X8 mini en de X8 mini pro zien er erg mooi uit wat mij betreft.
Of de prijzen kloppen weet je nooit, maar deze prijzen zijn iig veelbelovend.

http://www.1949deal.com/i...ips-screen-otg-black.html
http://www.1949deal.com/i...ips-screen-otg-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
FlowDesign schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:30:
[...]

Kijk dan! :P

[afbeelding]

De MT6732 komt een paar maandjes later, Q4 2014 :)
Mja, aan het "720p" te zien word dit een low-med end quad core, niet een quadcore a la snapdragon 600/800.
DaBuzzzzz schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:46:
Idd spNK, je hebt gelijk......qua prijs valt ie alleen flink af....manmanman wat een geld
Daar heb jij dan weer gelijk in ;).

[ Voor 51% gewijzigd door spNk op 16-07-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Hopelijk kan iemand die in dit topic actief is mij helpen. Wil mijn telefoon graag weer gebruiken :) in het Cubot GT99 topic krijg ik geen reactie.
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:03:
Ehmmmm.... Heeft iemand een volledige uitleg hoe FlashTools werkt?
Ik heb FlashTool en de originele firmware hier gedownload: http://www.needrom.com/mobile/cubot-gt99-2/
En wat dan?

- Open Flash_tool.exe
- File > open scatter plot > MT6589_Android_scatter_emmc.txt
- Zorg dat Options > USB mode aangevinkt staat
- Zorg dat DA Download All > Speed > Force to High Speed aan staat

En dan?
- Batterij eruit > USB aansluiten > op Download klikken? Dan krijg ik ff een paar paarse loading balken onderdaan en vervolgens gebeurd er niets
- Batterij eruit > USB aansluiten > Batterij erin > op download klikken? Dan heb ik hetzelfde als hierboven
- Batterij eruit > Batterij erin > USB aansluiten > op download klikken? Ook dan weer hetzelfde

Ook heb ik MT6577 USB VCOM drivers.rar geinstalleerd

Ik heb een Cubot GT99 die Coincity 2.5 draait
Windows 7 64bit Home Premium

Simkaart en sd-kaart eruit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:09:
Hopelijk kan iemand die in dit topic actief is mij helpen. Wil mijn telefoon graag weer gebruiken :) in het Cubot GT99 topic krijg ik geen reactie.

[...]
Batterij eruit -> op download klikken -> aansluiten is de juiste volgorde.
De preloader drivers zijn wel goed geïnstalleerd?
Soms moet je prompt for unsigned drivers aanzetten in windows 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Momus schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:12:
[...]

Batterij eruit -> op download klikken -> aansluiten is de juiste volgorde.
De preloader drivers zijn wel goed geïnstalleerd?
Soms moet je prompt for unsigned drivers aanzetten in windows 7...
Met eerst download en dan aansluiten had ik ook al geprobeerd. Ik zal eens kijken voor die unsigned drivers. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
spNk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:53:
[...]

Mja, aan het "720p" te zien word dit een low-med end quad core, niet een quadcore a la snapdragon 600/800.
Zou die daarom in de categorie "Entry" staan? :z

Het is natuurlijk nog te vroeg om te zeggen hoe het ding zal presteren, maar als het echt waar is wat MediaTek tot nu heeft laten zien met die nieuwe Premium SoC's, dan zijn die sneller dan de Snapdragon 801, 805 en 810. Dus dan zou hun Medium segment ook sneller zijn dan de Snapdragon 60x en hun Entry segment sneller dan de Snapdragon 40x. We gaan het zien :)

Ik heb overigens geen voorkeur, denk dat ik eigenlijk zelfs liever een Quallcom telefoon zou willen, maar het is iig mooi om te zien dat er concurrentie bestaat. Daarnaast ontwikkelen Samsung en Huawei ook nog hun eigen SoC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
FlowDesign schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:38:
[...]

Zou die daarom in de categorie "Entry" staan? :z
... :P excuus, daar heb ik overheen gelezen. Maar het ging alsnog om een "degelijke quadcore" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag de DG550 binnen gekregen van banggood.com, lag al een paar dagen op het postkantoor maar we waren met vakantie, snelle verzending ongeveer 2 weken onderweg geweest.

Eerste indrukken: zeer snel, mooi scherm, redelijke goede bouwkwaliteit, zelfs binnenhuis binnen 10s een GPS lock. Batterij duur nog niets over te zeggen. Oftewel tot nu toe goede koop geweest. :)

Nog wel met android 4.2 update naar 4.4 zien we vanzelf wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 16-07-2014 15:56 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
http://www.pandawill.com/clearance-sale2014?round=1
Diverse telefoons enkele stuks voor stuntprijzen. Vooral clones, maar een enkele interessante telefoon.

Interessant ronde 1 (13:00):
Huawei G510 $60 http://www.pandawill.com/...-screen-white-p83283.html

Ronde 2 (17:00):
JiayuG5 $130 http://www.pandawill.com/...-black-silver-p81825.html

Ronde 3 (21:00):
XIAOMI Hongmi $100 http://www.pandawill.com/...nch-otg-black-p81348.html
Huawei Ascend P6 $200 http://www.pandawill.com/...hin-otg-white-p78154.html

Ronde 6 (9:00):
Doogee DG650 $200 http://www.pandawill.com/...65-inch-white-p87974.html
Ainol Novo9 $130 http://www.pandawill.com/...deo-hdmi-blue-p75265.html

Ik denk dat dat ze zijn, of heb ik er wat gemist?
Kans op beet zal klein zijn, maar proberen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curly-naad
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-07-2024
Gisteren mijn doogee dg800 valencia binnen gehad, moet wel even wennen, nadeel batterij die heel snel leeg. Weet er iemand ook waar ik de parameters van mijn provider kan instellen voor internet en mms? Verder tot nu toe tevreden met de telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 07:19
In een Android telefoon is dat bij Instellingen,Draadloos en netwerken, meer, mobiele netwerken, namen toeganspunten dan kun je je APN invullen en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
*knip*

[ Voor 101% gewijzigd door Thijs_g op 17-07-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort (mogelijk offtopic) vraagje tussendoor, ik heb vandaag wat spul van Xiaomi binnengekregen voornamelijk accessoires. Ik kreeg ook een bon (garantiebewijs) met daarop een krascode. Iemand enig idee wat het is en wat ik ermee kan?(naast openkrassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe het precies zit met de lenovo golden warrior A8 ??? ik zag net dat daar 2 weken geleden een paar nieuws artikels over waren geschreven maar ik begreep het niet precies. hij zou maar 100 euro kosten, heel weinig dus! Is de A8 de europese verse van de S8 of begrijp ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:36:
Even een kort (mogelijk offtopic) vraagje tussendoor, ik heb vandaag wat spul van Xiaomi binnengekregen voornamelijk accessoires. Ik kreeg ook een bon (garantiebewijs) met daarop een krascode. Iemand enig idee wat het is en wat ik ermee kan?(naast openkrassen).
Controleren of het een echte is, aangezien er van Xiaomi veel fakes in omloop zijn.

@casswin
Alleen TD-SCMA, Dus geen 3G buiten China.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 16-07-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:03:
[...]

Controleren of het een echte is, aangezien er van Xiaomi veel fakes in omloop zijn.
Ook van de Accessoires zoals oordoppen? Is daar ook veel namaak van in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja, zeker van de Pistons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah k , ik heb de goedkopere gekocht om eens uit te proberen bij de Ipad, Die pistons zagen er ook wel tof uit. Zag er wel leuk uit officiële aankoop bon van Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De goedkopere? Die pistons zijn al spotgoedkoop voor de kwaliteit die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, het was al een best prijzige bestelling, die ik heb gedaan, om vrouwlief ook happy te houden het maar zo gedaan. En die "el cheapo" pistons doen het ook goed, ik gebruik ze alleen om muziek/films te kijken in de bus naar mn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:26
Geen reclame maken.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 20-07-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:51:
weet iemand hoe het precies zit met de lenovo golden warrior A8 ??? ik zag net dat daar 2 weken geleden een paar nieuws artikels over waren geschreven maar ik begreep het niet precies. hij zou maar 100 euro kosten, heel weinig dus! Is de A8 de europese verse van de S8 of begrijp ik dat verkeerd?
Toevallig heb ik de Lenovo A8 vandaag ook een paar keer op Aliexpress gezien.
Als de info klopt, dan is het een MT6592 octa-core met MT6290 LTE modem combi voor €150 :o
http://www.aliexpress.com...ne-1-7GHz/1971256562.html

Kan alleen nergens ontdekken welke frequenties FDD-LTE ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:06
Even een vraag voor degene die wellicht ook zijn accessoires bij to2c gekocht heeft.

Ik heb mijn Mi3 daar vandaan incl xiaomi piston 2 headphones.

Ik had voor de no packaging optie gekozen, dus mijn telefoon zat niet in zijn originele doos, maar mijn oordoppen ook niet. De extra buds zaten zelfs in een zakje.

Ik lees dat er veel namaak pistons in omloop zijn, maar ik neem aan dat ik gewoon de real deal ontvangen heb van to2c?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan je zeker wel vanuit gaan. Wel bij to2c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
FlowDesign schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 22:44:
[...]

Toevallig heb ik de Lenovo A8 vandaag ook een paar keer op Aliexpress gezien.
Als de info klopt, dan is het een MT6592 octa-core met MT6290 LTE modem combi voor €150 :o
http://www.aliexpress.com...ne-1-7GHz/1971256562.html

Kan alleen nergens ontdekken welke frequenties FDD-LTE ondersteund worden.
Irritant inderdaad, nergens te vinden welke banden ondersteund worden. Kijk trouwens wel uit, want er is ook een Lenovo A8 uitgebracht in Europa. En dat is een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Hoppa! schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:49:
[...]

Irritant inderdaad, nergens te vinden welke banden ondersteund worden. Kijk trouwens wel uit, want er is ook een Lenovo A8 uitgebracht in Europa. En dat is een tablet.
Was me ook opgevallen inderdaad ;)
Heb m'n iFive X2 tablet net verkocht, gebruikte het ding niet. Voor mij zijn een telefoon met een groot scherm en een ultrabook/laptop voldoende :)

Heb vanochtend nog even zitten zoeken naar die FDD-LTE frequenties, maar het lijkt erop dat de 800 MHz band in Azië sowieso niet of nauwelijks in gebruik genomen gaat worden. Ze willen daar bijna alles op de 1800 (en 2600) band gaan gooien en verder gebruiken ze TDD-LTE.
Beetje jammer dat de 800 MHz band in Nederland nu juist de belangrijkste is.
1800 wordt nu wel al uitgerold in de grote steden in Nederland en ook in Duitsland wordt 1800 veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansSt
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Goedendag ik heb sinds 2 weken de ZOPO ZP998 hij bevalt goed de gps is niet helemaal geweldig. Ik heb hem via banggood besteld op 19 juni en 2 juli was hij binnen. Ik heb een probleem bij sommige aps (bij instellingen bv) met een zwarte achtergrond is de tekst bijna tot helemaal niet te lezen. Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Als beloofd: lezzmeister in "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2"

Vandaag mijn Doogee binnen gehad. Eindelijk. PostNL bezorger was blijkbaar gisteren an de deur, maar ik was er niet. Jammer, ik mocht em dus zelf gaan halen bij de lokale Jumbo. Volgens de track en trace die ik kreeg lag ie echt 2 weken bij de douane, maar niet hoeven betalen. Het zal wel.

Zal misschien hiermee te maken hebben? Gift, maar niet commercial sample. Commercial sample, not for sale. Nou ja ik heb er niet om gevraagd, niet mijn fout.
http://i.imgur.com/4hHc9ij.jpg

Eerste indrukken, erg groot, maar niet zo groot als gevreesd. Geen grote bezels, dat helpt.
http://i.imgur.com/csadERH.jpg
http://i.imgur.com/sf0hhun.jpg

Ter plekke ff snel de telefoon open gemaakt, sim en sd omgewisseld, aanzetten. Beide telefoons aan en internet omzetten, paar apps erop, en damn, dat installeert lekker snel. Scherm ziet er goed uit. Huisgenoot was verbaasd over de luttele $166 voor een octa-core telefoon met full-HD scherm....

Een van de dingen die die telefoons snel doen bij opstarten is Nederlands instellen, maar deze niet. Onscherpe foto, sorry: http://i.imgur.com/vFfknQV.jpg

Valt me ook op dat ze die screen protector erop hebben gejast met stof of wat eronder. Die kon er eenmaal thuis dus gelijk af, zit een extra bij, maar om die dingen erop te krijgen, hou op schei uit.
http://i.imgur.com/W9FlOOq.jpg
http://i.imgur.com/alh8yDK.jpg

Batterijduur is langer dan ik dacht, hiermee kom ik zeker de dag door. Nou ja, zo niet heb ik nog een leuke nieuwe Xiaomi powerbank erbij. Kan ik dat ding ook gebruiken. :)

Al met al goede aankoop denk ik. Al is ie wel wat groot. Maar dat is onverwacht ook een voordeel. Het is zo, ik heb best bouwvakker vingers, en die kleine toetsen op zo'n 4 inch scherm, ik ben meer aant backspacen dan iets tikken, en daarom duurde het bij die vorige telefoon van mij zo lang, met dit grotere scherm zijn de toetsen net een slag groter en dus tik ik bijna niet meer fout. Ik heb een Umi Cross vastgehad en dat is echt een te uit de kluiten gewassen ding, te groot met 6,44 inch, maar 6 inch zou nog best kunnen werken, mits de bezels echt klein zijn. Dat terwijl ik echt eerst geen voorstander was van groter dan 5 inch telefoons. Raar maar waar. :P

Edit: Voor ik het vergeet, eerste gps lock in 10 seconden. Veel beter dan eerder Mediatek telefoons. Geen gezeik met a-gps en rommelen met mobileuncle tools of een koperdraadje wegwerken, het werkt gewoon. Dat is dus nog een plus voor dit toestel.

[ Voor 5% gewijzigd door lezzmeister op 18-07-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lezzmeister schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 02:16:
Als beloofd: lezzmeister in "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2"

Vandaag mijn Doogee binnen gehad. Eindelijk. PostNL bezorger was blijkbaar gisteren an de deur, maar ik was er niet. Jammer, ik mocht em dus zelf gaan halen bij de lokale Jumbo. Volgens de track en trace die ik kreeg lag ie echt 2 weken bij de douane, maar niet hoeven betalen. Het zal wel.

Zal misschien hiermee te maken hebben? Gift, maar niet commercial sample. Commercial sample, not for sale. Nou ja ik heb er niet om gevraagd, niet mijn fout.
http://i.imgur.com/4hHc9ij.jpg

Eerste indrukken, erg groot, maar niet zo groot als gevreesd. Geen grote bezels, dat helpt.
http://i.imgur.com/csadERH.jpg
http://i.imgur.com/sf0hhun.jpg

Ter plekke ff snel de telefoon open gemaakt, sim en sd omgewisseld, aanzetten. Beide telefoons aan en internet omzetten, paar apps erop, en damn, dat installeert lekker snel. Scherm ziet er goed uit. Hij was verbaasd over de luttele $166 voor een octa-core telefoon met full-HD scherm....

Een van de dingen die die telefoons snel doen bij opstarten is Nederlands instellen, maar deze niet. Onscherpe foto, sorry: http://i.imgur.com/vFfknQV.jpg

Valt me ook op dat ze die screen protector erop hebben gejast met stof of wat eronder. Die kon er eenmaal thuis dus gelijk af, zit een extra bij, maar om die dingen erop te krijgen, hou op schei uit.
http://i.imgur.com/W9FlOOq.jpg
http://i.imgur.com/alh8yDK.jpg

Batterijduur is langer dan ik dacht, hiermee kom ik zeker de dag door. Nou ja, zo niet heb ik nog een leuke nieuwe Xiaomi powerbank erbij. Kan ik dat ding ook gebruiken. :)

Al met al goede aankoop denk ik. Al is ie wel wat groot. Maar dat is onverwacht ook een voordeel. Het is zo, ik heb best bouwvakker vingers, en die kleine toetsen op zo'n 4 inch scherm, ik ben meer aant backspacen dan iets tikken, en daarom duurde het bij die vorige telefoon van mij zo lang, met dit grotere scherm zijn de toetsen net een slag groter en dus tik ik bijna niet meer fout. Ik heb een Umi Cross vastgehad en dat is echt een te uit de kluiten gewassen ding, te groot met 6,44 inch, maar 6 inch zou nog best kunnen werken, mits de bezels echt klein zijn. Dat terwijl ik echt eerst geen voorstander was van groter dan 5 inch telefoons. Raar maar waar. :P

Edit: Voor ik het vergeet, eerste gps lock in 10 seconden. Veel beter dan eerder Mediatek telefoons. Geen gezeik met a-gps en rommelen met mobileuncle tools of een koperdraadje wegwerken, het werkt gewoon. Dat is dus nog een plus voor dit toestel.
Moest even op link klikken om er achter te komen om welk toestel het ging, maar fijn te horen dat je Doogee Dagger DG550 bevalt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Hmmmmzzz... nu ben ik wel benieuwd naar de tegenhanger van de Alcatel One Touch D820 van TCL zelf :)

http://www.gizchina.com/2...ller-specs-htc-m8-killer/

Ik vermoed dat er over een maandje vrij veel keuze is in mooie MT6595 toestellen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08
4.6" met 2560x1440 resolutie?? Lijkt me niet haalbaar vooralsnog.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:02:
4.6" met 2560x1440 resolutie?? Lijkt me niet haalbaar vooralsnog.
lijkt mij ook straf, zeker voor games? of full res playback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:29
Xiaomi Hongmi Note en Oneplus one binnen, beiden zonder extra kosten.
We treffen het steeds.
Bij de Note een klein dingetje: Facebook staat als voorgeïnstalleerde app erop maar dit is een oude, onoverzichtelijke versie. Uitloggen of uitschakelen en een nieuw app installeren werkt niet, hij geeft aan dat 2 aanmeldingen bij 2 providers niet mogelijk is, of zoiets.
Hoe kom ik van die oude af en installeer ik een goede versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:32
Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met de newman k1s.
Zag er in mijn ogen best goed uit, 150$ en redelijke octacore, genoeg opslag en ram geheugen.
Maar ik kan er nou niet echt veel over vinden.
Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illya89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 23:52
Hallo,

Ik heb een cubot one gekocht en ben er tevreden over. Enkel mijn 3g werkt niet. Ik ben van België dus en heb telenet als provider iemand nog dit probleem gehad en die weet wat ik moet doen of men in het algemeen moet doen als je dit probleem hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08
APN ingesteld?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Laatst online: 19-09 07:19
illya89 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 22:21:
Hallo,

Ik heb een cubot one gekocht en ben er tevreden over. Enkel mijn 3g werkt niet. Ik ben van België dus en heb telenet als provider iemand nog dit probleem gehad en die weet wat ik moet doen of men in het algemeen moet doen als je dit probleem hebt?
Even een nieuwe APN instellen via Draadloos en netwerken, meer, mobiele netwerken,namen toegangspunten misschien kun je wijzigen anders een nieuwe maken en aanvinken,

http://www.3ginstellingen.be/telenet-3g-en-mms-instellingen/

http://www.yourandroid.be...e-in-voor-mobiel-internet

[ Voor 6% gewijzigd door aart44 op 20-07-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illya89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 23:52
Nee, had ik niet gedaan! Bedankt!

Nog een kleine vraag: Bij mijn verbinding staat het roaming symbool, (een kleine R). Enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan dat geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Ff offtopic maar niet onbelangrijk: ik had een filter gekocht voor een camera op dx.com. Stonden positieve reviews bij. Die filter beviel absoluut niet. Dus ik een review geschreven op dx.com over dit product.
Mooi dat hij niet op de site komt he? :)

Maw, voor degenen die het nog niet wisten, al die zogenaamde positieve reviews zeggen dus helemaal niets, negatieve reviews worden weggelaten. Dat geldt denk ik wel voor de overgrote meerderheid van de sites (hoewel ik de pricewatch hier nog wel vertrouw).
Ik wist dat nog niet en ik denk mss meerderen niet vandaar dat ik het even meld hier.

(ga niet wijsneuserig doen, ik ben ook maar een mens en kan een denkfout maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Harribo schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:14:
Ff offtopic maar niet onbelangrijk: ik had een filter gekocht voor een camera op dx.com. Stonden positieve reviews bij. Die filter beviel absoluut niet. Dus ik een review geschreven op dx.com over dit product.
Mooi dat hij niet op de site komt he? :)

Maw, voor degenen die het nog niet wisten, al die zogenaamde positieve reviews zeggen dus helemaal niets, negatieve reviews worden weggelaten. Dat geldt denk ik wel voor de overgrote meerderheid van de sites (hoewel ik de pricewatch hier nog wel vertrouw).
Ik wist dat nog niet en ik denk mss meerderen niet vandaar dat ik het even meld hier.

(ga niet wijsneuserig doen, ik ben ook maar een mens en kan een denkfout maken)
Of iets wel of niet bevalt is toch ook per persoon verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Momus schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:31:
[...]
Of iets wel of niet bevalt is toch ook per persoon verschillend?
Jazeker maar het zet toch te denken dat er alleen positieve reviews op staan en die van mij er na maanden nog niet erop staat. Niet te vertrouwen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Harribo schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:34:
[...]

Jazeker maar het zet toch te denken dat er alleen positieve reviews op staan en die van mij er na maanden nog niet erop staat. Niet te vertrouwen dus.
Ik vind het goed dat je het ff meldt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Laatst online: 16-09 12:15
illya89 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 01:02:
Nee, had ik niet gedaan! Bedankt!

Nog een kleine vraag: Bij mijn verbinding staat het roaming symbool, (een kleine R). Enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan dat geen kwaad?
Oplossen? Niks oplossen! Roaming is roaming… :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:22
Zojuist een impuls aankoop gedaan ;)
Ik kon de leagoo lead 3 niet laten liggen voor 52 euries bij geekbuying.
Ben benieuwd wat de kwaliteit is, ben er zelf eigenlijk wel achter gekomen dat 512 mb voor mij eigenlijk wel genoeg is, ook al heb ik nu een 2gb ram honor 3c ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
krissie100 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:33:
Zojuist een impuls aankoop gedaan ;)
Ik kon de leagoo lead 3 niet laten liggen voor 52 euries bij geekbuying.
Ben benieuwd wat de kwaliteit is, ben er zelf eigenlijk wel achter gekomen dat 512 mb voor mij eigenlijk wel genoeg is, ook al heb ik nu een 2gb ram honor 3c ;)
Inderdaad wel aantrekkelijk! Of weet er iemand een betere optie voor rond dat bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:18
Zijn er misschien suggesties voor een Chineeske rond de 90 euro? Vooral ene bedoeld om te bellen,smsen, youtuben en browsen. Liefst een scherm rond de 4.5 inch en 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Xiaomi heeft zojuist de Mi4 aangekondigd:
https://www.facebook.com/xiaomichina/posts/735228736512722

Specs:
Qualcomm Snapdragon 801 quad-core 2.5GHz processor
3GB LP-DDR3 RAM,
16/64GB eMMC 5.0
5-inch 1080p Sharp / JDI OGS full lamination display
13MP rear and 8MP front Sony stacked CMOS camera
3080 mAh Lithium-ion polymer battery.

De prijs is inmiddels ook bekend voor China, 1999 yuan (ofwel ~240 euro).
Nog niets gehoord over 4G frequenties, al stond op de frontpage in een commentaar dat het 1800/2100/2600 zou zijn.

Xiaomi Mi4 3G version will be available in August, the 4G version in September 2014

[ Voor 83% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-07-2014 10:42 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Mooie vormgeving, maar niet enorm indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
@ Silent785:

Doogee DG350 pixels?

[ Voor 4% gewijzigd door elroy_b1 op 22-07-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Hoogie2004 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:04:
Xiaomi heeft zojuist de Mi4 aangekondigd:
https://www.facebook.com/xiaomichina/posts/735228736512722

Specs:
Qualcomm Snapdragon 801 quad-core 2.5GHz processor
3GB LP-DDR3 RAM,
16/64GB eMMC 5.0
5-inch 1080p Sharp / JDI OGS full lamination display
13MP rear and 8MP front Sony stacked CMOS camera
3080 mAh Lithium-ion polymer battery.

De prijs is inmiddels ook bekend voor China, 1999 yuan (ofwel ~240 euro).
Nog niets gehoord over 4G frequenties, al stond op de frontpage in een commentaar dat het 1800/2100/2600 zou zijn.

Xiaomi Mi4 3G version will be available in August, the 4G version in September 2014
Ziet er goed uit!!! Zie ook de reactie op een van de comments van xiaomi:
Matthieu Ssarg: It's not a S5 killer...
Xiaomi: Why would you want to kill we're not murderers!
_/-\o_ _O- oOo

Heb net een Oneplus besteld, als ik em toch te groot vind gaat hij weer weg en komt de Mi4 in beeld als alternatief! (ik kom van een juayu G4). Mijn G4 begint verbindingsproblemen te vertonen (wegvallen 3g en met bellen connecties niet ok). Voor me vriendin ook net een nieuwe Jiayu G4s (2gb/16gb) besteld. De Cubot gt99 die mijn vriendin nu heeft is ook een beetje op aan het raken. Aangezien deze telefoons allemaal niet zo duur zijn moet ik ook zeggen dat we er niet heel erg zuinig mee om zijn gegaan. 8)

Offtopic: Even nog over het onderwerp van de chinese webwinkels. het is bij bijna alle shops zo dat negatieve dingen niet geplaatst worden uitzondering hierop is www.fasttech.com heb daar meerdere producten gezien waar discussies over zijn bij de reviews. Met de werkelijke capaciteit van accu's bijvoorbeeld, neem deze 3200mAh 18650's daar staat gewoon bij wat de werkelijke capaciteit is _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door boppos op 22-07-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
dual sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Waarschijnlijk niet. En de LTE variant staat ook pas gepland voor "later this year".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Momus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:51:
[...]

Waarschijnlijk niet. En de LTE variant staat ook pas gepland voor "later this year".
De 'International' 4G staat voor September, de 3G voor Augustus.
Ben wel benieuwd naar de 4G ondersteuning voor hier...

De prijzen volgens facebook van Xiaomi:
Approx $320(16GB) and $400(64GB)

Dus omgerekend ~240 euro voor 16GB en ~300 voor 64GB. (de omrekening die ik eerder maakte vanaf Yuan's klopte dus :) )

[ Voor 23% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-07-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Hoogie2004 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:55:
[...]

De 'International' 4G staat voor September, de 3G voor Augustus.
Ben wel benieuwd naar de 4G ondersteuning voor hier...

De prijzen volgens facebook van Xiaomi:
Approx $320(16GB) and $400(64GB)

Dus omgerekend ~240 euro voor 16GB en ~300 voor 64GB. (de omrekening die ik eerder maakte vanaf Yuan's klopte dus :) )
Eerst zien, dan geloven.

De Europese markt is heel wat anders dan de Aziatische. Tel bij de prijs in elk geval al maar een stuk erbij op. Ook de 4G zal vermoedelijk niet alle banden hebben die hier gebruikt worden. Kijk maar eens bij dat wat er nu te koop is aan 4G. Dan zie je dat er maar een gedeelte ook werkt, en het ook nog eens provider verschillend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

starcopy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:03:
[...]

Eerst zien, dan geloven.

De Europese markt is heel wat anders dan de Aziatische. Tel bij de prijs in elk geval al maar een stuk erbij op. Ook de 4G zal vermoedelijk niet alle banden hebben die hier gebruikt worden. Kijk maar eens bij dat wat er nu te koop is aan 4G. Dan zie je dat er maar een gedeelte ook werkt, en het ook nog eens provider verschillend is.
Ik weet het, nu is 4G niet direct een deal-breaker voor mij, en voordat hij hier leverbaar is zijn we vast al weer wat verder. Ik zette de 'international' niet voor niets tussen quotes, omdat de meeste phones onze frequenties niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Het zijn ook wel de genoemde release dates die erg optimistisch zijn. Maar dat zijn ze bij Xiaomi altijd wel. Mocht er een "internationale" versie komen dan zeker niet voor eind van het jaar. Kijk maar hoe lang het met de Mi3 duurde.

Uiteindelijk is voor hen de Internationale markt niet de grootste afnemer, dus zal ook de focus daar pas later op gericht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Welk merk heeft dat nou niet, dat de release-dates niet helemaal gehaald worden :)

Al heb ik wel het gevoel dat ze geleerd hebben van de Mi3. Och, ben er zelfs over aan het denken om de Mi3 te halen, de verschillen zijn niet gigantisch, en de Mi3 is volgens mij redelijk goed verkrijgbaar. Ik twijfel nog een tijdje verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de Mi3 64Gb gehaald, eigenlijk ook omdat het verschil niet echt groot genoeg is om de wachttijd en waarschijnlijke meerprijs te compenseren. Inmiddels is de 1S voor het vrouwtje er ook bij gekomen.

Maar ik betwijfel of ze wat geleerd hebben. Waar is die Mi3-S dan gebleven? Was ook een datum voor, is alleen nooit verkocht. Statement van Xiaomi was dat de 801 sock moeilijk te leveren was omdat er zoveel fabrikanten deze gebruiken. Nu komt dan de Mi4, en met welke sock? Ja ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Iemand die weet hoe te handelen met het volgende euvel?

Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket. :?

Telefoon is een MTK6589T android 4.2.2.
Oh en is geroot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:12:
Iemand die weet hoe te handelen met het volgende euvel?

Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket. :?

Telefoon is een MTK6589T android 4.2.2.
Oh en is geroot :')
Jazeker. Die is niet voor 4.2.2 maar voor een verdere versie.

Of even de cache van Google Play Services legen. Kan ook helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Momus op 22-07-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Momus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:15:
[...]

Jazeker. Die is niet voor 4.2.2 maar voor een verdere versie.
Ik begrijp het niet, ben een leek, zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Zie de edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Heb ik gedaan, ging één dag goed, daarna kwam de melding terug. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:18:
[...]

Heb ik gedaan, ging één dag goed, daarna kwam de melding terug. :|
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2554021
Pagina: 1 ... 32 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!