Faea F1 van men vriendin heeft het begeven, toestel op zich werkt nog (voor zover sms'en en bellen betreft, want gps en wifi zijn rampzalig, alsook de camera) maar batterij heeft het dus dik begeven, gaat van gisteren opeens nog maar enkele uren mee.
Voordien deed ze er een weekje en half mee (geen 3G etc, gebruikt hem echt enkel voor te sms'en)
Op zoek dus naar een vervanger, Grootte is voor haar van prioriteit, mag dus echt niet groter zijn, alsook een redelijke GPS (moet niet snel zijn maar gewoon bruikbaar voor als ze even de weg kwijt is)
Ik ben voorstander van mediatek quadcore, mag single sim zijn voor haar, hoewel dual sim nog steeds de voorkeur heeft.
Enige mensen met ideeën, Ik ben zelf Lenovo en Xiaomi voorstander, maar budget moet zo laag mogelijk zijn voor haar, ze wil echt niet veel geld kwijt aan een gsm max 130-150 euro inclusief verzending (reken op DHL shipping van 20 euro)
Dus:
Compact (max 130mm hoog, 65mm breed, dikte maakt niet echt veel uit)
GPS voor eens af en toe te navigeren
Quadcore
Liefst mediatek

hoe een grotere batterij hoe beter
Wat er niet inkomt: Jiayu (weet dat hier direct hoop mensen me deze willen adviseren)
reden is simpel, hebben er al beide eentje van gehad, en zijn beide nog minder lang meegegaan als de Faea F1, welke toch ook niet echt kwaliteit was