Eens, met de 1S heb je inderdaad zekerheid en met een doogee of iets dergelijks niet altijd, de dg500 heeft hier sinds kort problemen: hij schakelt zichzelf na een bepaalde periode uit, iemand een idee waar dat aan kan liggen? Misschien een nieuwe ron erop zetten of is het eerder een batterij probleem?starcopy schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:50:
Ik denk dat het verschil zit wat de gebruiker wil Puur een telefoon die dat doet wat hij doen moet en geen gezeur wil hebben. Of iets goedkoops waar je ook wel eens mee moet prutsen omdat het ff niet lekker gaat.
En dan is de 1S gewoon kwalitatief wat je hier in de winkel vind, alleen voor een lager bedrag. Mijn vrouw had eerst een X6. En ondanks dat die best leuk deed, was het haar te veel gedoe. Nu heeft ze de 1S en is ze blij. Maar goed, ze is dan ook een echte "moet het altijd doen" gebruiker.
Een 'gewone' werkdag voor mij betekent 4 uren bellen, 1,5 uren GSM gebruiken voor opzoekingen (zeg maar surfen), 0,5 uren luisteren naar muziek, 0,25 uren video kijken. Dat trekt de Redmi 1S net. Ik leg hem 1 keer per dag aan de lader.robin-sips2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:32:
Mijn Hongmi duurt met stock miuirom zonder enige fix/patch ongeveer 30tal secs (ok het zijn geen 10secs, maar niet slecht voor mediatek bedoel ik)
Verder geen last van warm worden bij de snapdragon? En hoe doet de battery het met heavy usage, 3G aan, bluetooth, autsync, 2mails, en GPS dan tussedoor voor de klanten, dan begin ik om 8u, en eindig ik aan de lader omstreeks 23u00.(gewoon nieuwsgierig, zelf op het punt gestaan om de 1S te kopen)
Mijn HTC toestellen deden dat niet beter, vaak slechter, mijn ZOPO C7 wel. Die redt dat moeiteloos.
Mijn symbian based Nokia's deden het nog veel beter, maar dat is appelen met peren vergelijken.
GPS gebruik ik niet in de mate dat ik er uitgebreide statistieken over heb.
Bellen en GPS gebruiken doe ik vaak buiten. Het toestel zit dan vaak op 42°C = voelt warm, maar niet heet, terwijl ik in volle zon zit.
Mijn 1S heeft voor zijn 123 euro veruit de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Xiaomi Hongmi Redmi 1S.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:28:
Hallo,
Al een aantal keren gevraagd...maar ik hoop dat iemand kan helpen.....
Ik ben ook op zoek naar een Chinese smartphone...maar zie door de bomen het bos niet meer![]()
Mijn wensen zijn:
Goede GPS/navigatie
Goede 3g verbinding
Een niet al te groot scherm ( ongeveer 5inch is groot genoeg).
En een goede camera....
Verder vind ik de vormgeving van een samsung wel erg mooi...maar dit is geen must hoor...![]()
Ook ben ik een beetje huiverig door enkele verhalen op dit forum....dat de telefoon er na enkele weken kapot gaat oid..... wat is/zijn een betrouwbaar merk(en)???
Alvast veel dank!!!
Xiaomiis hét A merk op het dichtsbevolkte continent ter wereld, dit model heeft snapdragon chipset én goede antennes, geschikt voor onze netwerk frequenties, geen 4G, excellente 3G, excellente WiFi, kost je ongeveer 123 euro (bij bvb. To2c in de veronderstelling dat je hem geroot wilt en zo. Door de vormgeving voelt hij zwaarder dan hij is.
Het scherm is relatief warm van kleur, maar je kan dat standaard wijzigen.
GPS fix ook binnenshuis luttele seconden, precisie ongeveer 6m. Hij verliest zijn signaal niet makkelijk.
Zo, mijn S2 begint nu toch echt na te laten. Zegt dat ie aan het opladen is terwijl er geen kabel in zit (wireless charging op een 3j oude gsm ftw), random opnieuw moeten instellen... you name it.
Ik zoek dus een nieuwe gsm en dacht eerst aan de OnePlus One aar aangezien die nog altijd niet publiekelijk verkrijgbaar is wordt het toch maar wat anders. Die Xiaomi Redmi ks leuk, maar heeft geen 1080p als ik me niet vergis? Dat zou ik wel graag hebben. Een Note3 clone is een optie, maar na het nieuws over Star en hun malware blijf ik daar ook maar vandaan. Dan blijven nog over wat Zopo's, Oppo etc.
Welk is nu daarvan de best bang for the buck? Ik zoek iets wat zo rond de 5-5.5" zit en waar ik dus nog enigsinds redelijk op kan browsen..
Ik zoek dus een nieuwe gsm en dacht eerst aan de OnePlus One aar aangezien die nog altijd niet publiekelijk verkrijgbaar is wordt het toch maar wat anders. Die Xiaomi Redmi ks leuk, maar heeft geen 1080p als ik me niet vergis? Dat zou ik wel graag hebben. Een Note3 clone is een optie, maar na het nieuws over Star en hun malware blijf ik daar ook maar vandaan. Dan blijven nog over wat Zopo's, Oppo etc.
Welk is nu daarvan de best bang for the buck? Ik zoek iets wat zo rond de 5-5.5" zit en waar ik dus nog enigsinds redelijk op kan browsen..
Klinkt goed, ben zelf ook op zoek naar zo'n soort toestel.horst schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:25:
[...]
Xiaomi Hongmi Redmi 1S.
Xiaomiis hét A merk op het dichtsbevolkte continent ter wereld, dit model heeft snapdragon chipset én goede antennes, geschikt voor onze netwerk frequenties, geen 4G, excellente 3G, excellente WiFi, kost je ongeveer 123 euro (bij bvb. To2c in de veronderstelling dat je hem geroot wilt en zo. Door de vormgeving voelt hij zwaarder dan hij is.
GPS fix ook binnenshuis luttele seconden, precisie ongeveer 6m. Hij verliest zijn signaal niet makkelijk.
Is dit dezelfde: Focalprice
Heb nog een coupon bij FP, dus dat zou goed uitkomen.
Dat is de goede.yorkick schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:48:
[...]
Klinkt goed, ben zelf ook op zoek naar zo'n soort toestel.
Oh een Lenovo lijkt me ook wel een goed toestel. Die k910 heeft leuke specs
@Yorkick en De_Bastaard; Ik ben nog naar zoiets op zoek, al vind ik 5 inch aan de kleine kant.
De meeste toestellen hebben helaas 3G (WCDMA) op 850/2100 waardoor je pech kan hebben dat 3G (straks?) opeens niet meer werkt. Die gok wil ik eigenlijk niet nemen.
Bijvoorbeeld de Xiaomi Mi3 is wel erg goed uitgerust met full HD en Snapdragon 800.
Als je die dan ook nog uit de UK haalt betaal je wel wat meer maar geen douane kosten:
16GB $319.99 http://www.xiaomishop.com...s-13mp-camera-silver.html
64GB $389.99 http://www.xiaomishop.com...-wcdma-version-white.html
Of als je een hele hoop meer uit wil geven is de Oppo Find 7A misschien iets voor je?
Komt ook nog douane overheen: $529.98 http://www.merimobiles.co...martphone_p/meri10127.htm
Voor die prijs zou je al de HTC One M8 kunnen overwegen 2e hands te kopen.
Bijvoorbeeld tweedekansje Coolblue 393,- Euro http://link.marktplaats.nl/m822466737
Zelf wacht ik denk ik tot de Mi3S uit gaat komen.
De OnePlus One en Cube Talk69 heb ik al beetje de hoop van opgegeven dat hij ooit uitkomt. ;-)
De meeste toestellen hebben helaas 3G (WCDMA) op 850/2100 waardoor je pech kan hebben dat 3G (straks?) opeens niet meer werkt. Die gok wil ik eigenlijk niet nemen.
Bijvoorbeeld de Xiaomi Mi3 is wel erg goed uitgerust met full HD en Snapdragon 800.
Als je die dan ook nog uit de UK haalt betaal je wel wat meer maar geen douane kosten:
16GB $319.99 http://www.xiaomishop.com...s-13mp-camera-silver.html
64GB $389.99 http://www.xiaomishop.com...-wcdma-version-white.html
Of als je een hele hoop meer uit wil geven is de Oppo Find 7A misschien iets voor je?
Komt ook nog douane overheen: $529.98 http://www.merimobiles.co...martphone_p/meri10127.htm
Voor die prijs zou je al de HTC One M8 kunnen overwegen 2e hands te kopen.
Bijvoorbeeld tweedekansje Coolblue 393,- Euro http://link.marktplaats.nl/m822466737
Zelf wacht ik denk ik tot de Mi3S uit gaat komen.
De OnePlus One en Cube Talk69 heb ik al beetje de hoop van opgegeven dat hij ooit uitkomt. ;-)
Ik heb net de Redmi 1S besteld. Die heeft 3G: WCDMA 900/2100. Ik ging er vanuit omdat veel mensen deze telefoon hebben hier op Tweakers, dat dit allemaal wel goed zit.
Plus mijn budget is niet zo groot, en hou er val om zeker te zijn van kwaliteit. De verhalen over Xiaomi zijn altijd wel goed, over Oppo, Doogee en af en toe Jiayu lees ik wel wat negatieve dingen.
Plus mijn budget is niet zo groot, en hou er val om zeker te zijn van kwaliteit. De verhalen over Xiaomi zijn altijd wel goed, over Oppo, Doogee en af en toe Jiayu lees ik wel wat negatieve dingen.
http://www.to2c.com/dooge...en-3g-otg-smartphone.html
maar 114 euro voor de doogee dg550 dagger vandaag!
maar 114 euro voor de doogee dg550 dagger vandaag!
Die Mi3s is erg mooi, maar zal nog wel even duren voordat die uit komt..
Verwijderd
Oke,beetje dom misschien ,maar..ik zit nu op de site (to2c)om te bestellen....er staat rechts een vakje met `root` moet ik deze aanvinken??horst schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:25:
[...]
Xiaomi Hongmi Redmi 1S.
Niet doen, kost geld. Zelf doen is makkelijk en kost niks. Neem wel de originele doos erbij. Dan kun je zien of je een echte of een fake hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:32:
[...]
Oke,beetje dom misschien ,maar..ik zit nu op de site (to2c)om te bestellen....er staat rechts een vakje met `root` moet ik deze aanvinken??
Jij hebt hem al gezien? Laat eens een linkje zien dan...De_Bastaard schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:28:
Die Mi3s is erg mooi, maar zal nog wel even duren voordat die uit komt..
Here you go
De Mi3S http://www.merimobiles.co...smartphone_p/meri8654.htm
eigenlijk de mi3, alleen dan net een tikkie groter, het lijkt wel de inew v3 > doogee dg550
.......Is dit niet een beetje te ver gezocht????starcopy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:34:
[...]
Neem wel de originele doos erbij. Dan kun je zien of je een echte of een fake hebt.
Ik heb ook wat gehad zonder doos ,goed verpakt en ( weer ) fluks door de douane zonder problemen...
Geloof me die doosjes hebben ze in overvloed liggen dus dat zegt niks....
Dat is gewoon placement holder, plaatje is gewoon de mi3 en de specs kloppen ook niet helemaal.
De geruchten zeggen dat de Mi3s een 5 inch full hd scherm heeft, Snapdragon 801, 3GB ram, compacter dan de Mi3 en een metalen body. Verwachte release datum is Juli of Augustus.
Ik kijk ook uit naar de nieuwe Meizu telefoon die naar verwachting in Juli/Augustus wordt geïntroduceerd, een van de eerste telefoons met de nieuwste Mediatek chipset (MT6595). MT6595 specs link
[ Voor 33% gewijzigd door Gsus86 op 28-06-2014 20:17 ]
Op de doos zit een kras sticker. Daaronder een code. En met die code kun je bij Xiaomi zelf zien of dat ding echt is. Jij wil het aantal fakes niet in huis hebben die er verkocht worden. En de doos hoort bij de telefoon, want de gegevens op die sticker zijn aan het serie en imei nr gekoppeld.H6nsvV379 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:20:
[...]
.......Is dit niet een beetje te ver gezocht????
Ik heb ook wat gehad zonder doos ,goed verpakt en ( weer ) fluks door de douane zonder problemen...![]()
Geloof me die doosjes hebben ze in overvloed liggen dus dat zegt niks....
Maar goed, je bepaald zelf. Alleen dan achteraf niet....
Jij zal wel gelijk hebben... maar zou dat dan ook gebeuren bij de wat meer " gerenommeerde " websites ?starcopy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:27:
[...]
Jij wil het aantal fakes niet in huis hebben die er verkocht worden
Al dan niet opzettelijk, ja. Kijk maar naar BG met een fake batch Xiaomi powerbanks. Als ik zoveel geld uit moet geven, dan maakt die 2 dollar voor een doos ook niet meer uit.H6nsvV379 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:16:
[...]
Jij zal wel gelijk hebben... maar zou dat dan ook gebeuren bij de wat meer " gerenommeerde " websites ?
Ik kan niet ff daar naartoe om een Chinees over de toonbank te trekken zoals je dat hier kunt.
Ja, dat is hetzelfde toestel.yorkick schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:48:
[...]
Klinkt goed, ben zelf ook op zoek naar zo'n soort toestel.
(Er zijn 4 types met bijna dezelfde naam.)
Als een klein beetje ervaring hebt met rooten is dit niet nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:32:
[...]
Oke,beetje dom misschien ,maar..ik zit nu op de site (to2c)om te bestellen....er staat rechts een vakje met `root` moet ik deze aanvinken??
Als je een relatieve leek bent, raad ik je aan het aan te vinken.
Dit toestel is makkelijk zelf te rooten. Google vroot en de naam van het toestel op xda en je vindt een prima uitleg.
Heb je niet eens nodig. 1 bestand downloaden en installeren. Staat allemaal al in het 1S topic hier op tweakers. Inclusief handleiding.horst schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:36:
[...]
Als een klein beetje ervaring hebt met rooten is dit niet nodig.
Als je een relatieve leek bent, raad ik je aan het aan te vinken.
Dit toestel is makkelijk zelf te rooten. Google vroot en de naam van het toestel op xda en je vindt een prima uitleg.
Verwijderd
Moet je de telefoons altijd rooten??
Maar hij is in bestelling.....heel erg bedankt allen voor het advies!!
Nu maar wachten tot hij er is.....
Maar hij is in bestelling.....heel erg bedankt allen voor het advies!!
Nu maar wachten tot hij er is.....
Precies waar ik ook naar zat te kijken. Het wordt even afwachten op zowel de OPO (beschikbaarheid), de Meizu MX4 en de Xiaomi Mi3s. Op GizChina stond nog wat info over de vermoedelijke specs van de Meizu en de prijs. De huidige Mi3 is ook nog maar 280USD/205EU, maar vind t wel t wachten waard voor wat hiervoor beschreven was.Gsus86 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:21:
[...]
Dat is gewoon placement holder, plaatje is gewoon de mi3 en de specs kloppen ook niet helemaal.
De geruchten zeggen dat de Mi3s een 5 inch full hd scherm heeft, Snapdragon 801, 3GB ram, compacter dan de Mi3 en een metalen body. Verwachte release datum is Juli of Augustus.
Ik kijk ook uit naar de nieuwe Meizu telefoon die naar verwachting in Juli/Augustus wordt geïntroduceerd, een van de eerste telefoons met de nieuwste Mediatek chipset (MT6595). MT6595 specs link
Hmmm ja ik zie op andere sites dat hij waarschijnlijk 5 inch en 3GB wordt.Gsus86 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:21:
[...]Dat is gewoon placement holder, plaatje is gewoon de mi3 en de specs kloppen ook niet helemaal.
Mijn Chinees is niet al te best maar op http://www.mi.com/index.php?f=xiaomi of http://www.mi.com/en/ staat hij (nog) niet.
Dat is die meerprijs ten opzichte van gewone Mi3 dan niet waard voor mij.
Hier trouwens redelijk betrouwbaar de gegevens: http://www.gizchina.com/2...support-along-xiaomi-m3s/
Waarbij je straks dan heel erg goed moet opletten dat je wel de Mi3S (=Snapdragon 801) besteld en niet de M3S (=MTK MT6592). Hoe onduidelijk wil je als leverancier het je klanten maken.

Noem hem dan inderdaad Mi4W of zoiets.
Misschien maar wachten op de Mi4?
[ Voor 16% gewijzigd door PatrickvH op 29-06-2014 12:13 . Reden: info url toegevoegd ]
Verwijderd
Zijn er mensen met een beidou la-q1 die eens de positie en de grootte van de flash en de camera tov de zijkanten van het toestel willen opmeten? Ik heb deze telefoon in bestelling en zou eventueel ondertussen een flipcase van een samsung s4 willen meebestellen maar dan moet ik eerst weten of de positie van de uitsparingen in de flipcase op ongeveer dezelfde plaats staan. Voor de beidou zijn er weinig cases te vinden.
Verwijderd
Even een vraagje, ik kom er zo snel niet uit door het teruglezen. Ik wil voor mijn vriendin een telefoon bestellen, ze heeft nu nog een oude galaxy apollo, dus alles is een verbetering uiteraard. Ze gebruikt de telefoon enkel om te whatsappen, bellen, smsen en en af en toe emailen en internet. Dus ik zat te denken aan een goedkoop 6582 toestelletje, misschien de doogee 350 ofzo.
Zijn er andere 6582 toestelletjes die echt positief verrassen op camera kwaliteit? Ik snap best (heb zelf een cubot gt99) dat je geen wonderen kan verwachten, maar een beetje fatsoenlijk (zoals mijn gt99 overigens) zou al leuk zijn, zeker in vergelijking met de galaxy Apollo die ze heeft.
Zijn er andere 6582 toestelletjes die echt positief verrassen op camera kwaliteit? Ik snap best (heb zelf een cubot gt99) dat je geen wonderen kan verwachten, maar een beetje fatsoenlijk (zoals mijn gt99 overigens) zou al leuk zijn, zeker in vergelijking met de galaxy Apollo die ze heeft.
Je zou ook kunnen kijken naar de Xiaomi 1S, iets boven de honderd euro, maar dan heb je wel en echt top toestel.
Verwijderd
Dat wordt sowieso mijn nieuwe telefoon :-), dat wordt de opvolger van mijn gt99. Maar voor mijn vriendin en hoe zij hem gebruikt is een goedkoop modelletje eigenlijk wel meer dan genoeg. Plus dat ik eigenlijk ook wel benieuwd ben naar de 6582,dus dan kan ik daar stiekem ook een beetje mee spelen ;-)
Elephone p10 of p10c, erg mooi toestel qua design,Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 10:18:
Dat wordt sowieso mijn nieuwe telefoon :-), dat wordt de opvolger van mijn gt99. Maar voor mijn vriendin en hoe zij hem gebruikt is een goedkoop modelletje eigenlijk wel meer dan genoeg. Plus dat ik eigenlijk ook wel benieuwd ben naar de 6582,dus dan kan ik daar stiekem ook een beetje mee spelen ;-)
Over de dg350 zijn wat probleempjes: loslatend scherm, meestal rechtsonderin en het niet gevoeligheid van het scherm
Jij de 1S, zij jouw GT99Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 10:18:
Afgelopen zaterdag even met de S4 gespeeld en de bouwkwaliteit is goed, zeker als je bedenkt dat ik hem voor €75 heb gekocht.Hyp Hyper schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:23:
[...]
Ziet zo op het eerste oog mooi uit. Ik ben wel benieuwd naar de (bouw)kwaliteit, want die was iig bij mijn Star (oudere dual core) wat minder, al werkt ie nog steeds goed genoeg als m'n reservetelefoon.
Verwijderd
Ja, daar had ik ook aan gedacht. Eigenlijk is dat ook het meest logisch, maar stiekem vind ik als chinaphone fan het wel leuk om weer even wat nieuws te kopen, ook voor haar. En de Cubot is nog in perfecte staat (ik had nog nooit een telefoon een heel jaar lang niet laten vallen, maar nu is het gelukt), dus als ik daar nog 6/7 tientjes voor op marktplaats kan krijgen heb ik voor haar alvast iets compleet nieuws voor een tientje of twee bijbetaling (exclusief inklaring).
Vind ik, hoewl prachtig design, eigenlijk al net iets te groot, al zie ik dat die maar 1 mm groter is als de Doogee.krissie100 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 10:41:
[...]
Elephone p10 of p10c, erg mooi toestel qua design,
Over de dg350 zijn wat probleempjes: loslatend scherm, meestal rechtsonderin en het niet gevoeligheid van het scherm
Iemand bekend met de Doogee Valencia, Xiacao X9s, of eventueel Beidou Hot pepper (Tegra processor)? Allemaal iets kleiner maar wel minimaal QHD (voor 4,5 inch goed genoeg), met goede specs verder. Zouden ook nog opties kunnen zijn.
Mijn Doogee Valencia is vandaag uit China vertrokken en zodra ik hem binnen heb, dan zal ik mijn ervaringen /bevindingen hier posten...Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:32:
Iemand bekend met de Doogee Valencia, Xiacao X9s, of eventueel Beidou Hot pepper (Tegra processor)? Allemaal iets kleiner maar wel minimaal QHD (voor 4,5 inch goed genoeg), met goede specs verder. Zouden ook nog opties kunnen zijn.
batterij van de valencia zou slecht zijn, moet je maar eens googlen ofzo, of op de doogee facebookpagina kijken,Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:32:
[...]
Ja, daar had ik ook aan gedacht. Eigenlijk is dat ook het meest logisch, maar stiekem vind ik als chinaphone fan het wel leuk om weer even wat nieuws te kopen, ook voor haar. En de Cubot is nog in perfecte staat (ik had nog nooit een telefoon een heel jaar lang niet laten vallen, maar nu is het gelukt), dus als ik daar nog 6/7 tientjes voor op marktplaats kan krijgen heb ik voor haar alvast iets compleet nieuws voor een tientje of twee bijbetaling (exclusief inklaring).
[...]
Vind ik, hoewl prachtig design, eigenlijk al net iets te groot, al zie ik dat die maar 1 mm groter is als de Doogee.
iets minder dan qhd, maar wel weer wat goedkoper en misschien betere accu?
http://www.efox-shop.com/...-42-3g-smartphon-g-292495
http://www.to2c.com/dooge...ch-screen-smartphone.html
de doogee latte
edit: doogee leeft met nederland mee
https://www.facebook.com/doogee.cc/posts/579752668804224
[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 30-06-2014 11:45 ]
Die camera die uitsteekt is natuurlijk wel verschrikkelijk.
Klik erop en je leest dat het de Vivo Xshot is.
Hallo allemaal,
Ik ben ter vervanging van mijn bejaarde LG optimus X2 op zoek naar een nieuw dingetje.
Een huisgenoot wees me op dit forum, hij heeft zelf een xiaomi m2. Nu zie ik een beetje door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een telefoon voor rond de 200 euro. Ik vind het belangrijk dat hij vrij snel is, en dat de batterij (relatief) lang meegaat. Qua schermgrootte hoef zit ik liefst onder de 5 inch, heb nu 4,3 inch en vind dat groot zat. Nu had ik in de first post een aantal modellen gezien die me interessant leken en was benieuwd naar jullie meningen/ervaringen. De Huawai Honor 3c zag er leuk uit, mijn huisgenoot heeft de opvolger van zijn telefoon aangeraden, de xiaomi m2s. Ook de Zenfone 5 van Asus zag er gelikt uit, echter die is nog nergens te koop of wel? Is er een model waarvan jullie nu zeggen dat die boven de rest uitsteekt die ik gemist heb?
Alvast bedankt voor jullie input
Ik ben ter vervanging van mijn bejaarde LG optimus X2 op zoek naar een nieuw dingetje.
Een huisgenoot wees me op dit forum, hij heeft zelf een xiaomi m2. Nu zie ik een beetje door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een telefoon voor rond de 200 euro. Ik vind het belangrijk dat hij vrij snel is, en dat de batterij (relatief) lang meegaat. Qua schermgrootte hoef zit ik liefst onder de 5 inch, heb nu 4,3 inch en vind dat groot zat. Nu had ik in de first post een aantal modellen gezien die me interessant leken en was benieuwd naar jullie meningen/ervaringen. De Huawai Honor 3c zag er leuk uit, mijn huisgenoot heeft de opvolger van zijn telefoon aangeraden, de xiaomi m2s. Ook de Zenfone 5 van Asus zag er gelikt uit, echter die is nog nergens te koop of wel? Is er een model waarvan jullie nu zeggen dat die boven de rest uitsteekt die ik gemist heb?
Xiaomi Hongmi 1S. Kost rond de 120 euro. Een betere voor dat geld vind je niet. Is wel 4.7 inch en 1 ipv 2Gb. Maar ik denk dat je maat zich in die wel vinden kan. Als je voor beter gaat, kom je bv op de Mi3, maar dat is 5 inch.chevaid schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:48:
Hallo allemaal,
Als je iemand bent die wilt dat zijn telefoon goed werkt zonder er iets aan te doen zou ik voor de xiaomi m2s gaan, heb zelf de honor 3c, prachtig toestel, maar de rom/software die er normaal op staat is niet super vloeiend, al komt er nu wel een android 4.4 kitkat update aan, en ik draai daarvan al de gelekte versie en die draait soepel en snel, echt een toptelefoon, die veel waard is voor je geld. Je zou ook kunnen kijken naar de xiaomi redmi 1schevaid schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:48:
Hallo allemaal,
Edit: zie dat starcopy mij weer voor is
Bedankt voor de reacties allebei 
Is er trouwens een merkbaar verschil tussen 1gb ram en 2gb ram?
Zo, das inderdaad een beste bang for buck, hoe komt het dat die zo goedkoop is?starcopy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:10:
[...]
Xiaomi Hongmi 1S. Kost rond de 120 euro. Een betere voor dat geld vind je niet. Is wel 4.7 inch en 1 ipv 2Gb. Maar ik denk dat je maat zich in die wel vinden kan. Als je voor beter gaat, kom je bv op de Mi3, maar dat is 5 inch.
Heb op mijn huidige telefoon wat zitten kloten met custom roms, een tijdje gedraaid maar hij werd er erg onstabiel van dus uiteindelijk weer stock rom erop gezet. Met die chinese telefoons is het wel een stuk eenvoudiger om te doen las ik?krissie100 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:13:
[...]
Als je iemand bent die wilt dat zijn telefoon goed werkt zonder er iets aan te doen zou ik voor de xiaomi m2s gaan, heb zelf de honor 3c, prachtig toestel, maar de rom/software die er normaal op staat is niet super vloeiend, al komt er nu wel een android 4.4 kitkat update aan, en ik draai daarvan al de gelekte versie en die draait soepel en snel, echt een toptelefoon, die veel waard is voor je geld. Je zou ook kunnen kijken naar de xiaomi redmi 1s
Edit: zie dat starcopy mij weer voor is
1GB voldoet prima. Android gaat prima met apps in het geheugen om...
Android wel.. maar sommige apps zijn geheugen vreters die zich telkens bij opstarten van je phone toch aardig wat geheugen kunnen wegvreten. Facebook app bijvoorbeeld snoept bij mij 57mb weg. Google play services is ook een mb vreter (afhankelijk van welke phone je hebt). Met, bijvoorbeeld 100 apps geinstalleerd voelt de phone met de 1gb werkgeheugen langzamer aan dan 2gb variant. 1gb is vaak genoeg dat wel. Maar soms kom je tekort (ik heb op al mijn android toestellen met root toegang veel onnodige apps afgegooid om zo genoeg werkgeheugen over te houden.. helpt).Momus schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:34:
1GB voldoet prima. Android gaat prima met apps in het geheugen om...
Xiaomi wilde een stuk marktaandeel waar ze nog niet zaten voor zover ik het begrepen heb. Nou dat is ze gelukt. Belangrijkste verschil in die prijsklasse, geen Mtk cpu maar een Snapdragon. En dat is een verschil welke je duidelijk merkt. Alles werkt gelijk goed uit de doos.chevaid schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:31:
Bedankt voor de reacties allebei
[...]
Zo, das inderdaad een beste bang for buck, hoe komt het dat die zo goedkoop is?
Ik heb de Mi3, mijn vrouw de 1S. En ja, je merkt wel verschillen. Maar niet dusdanig dan ik zeggen kan, 1Gb is niks. En mijn vrouw heeft zelfs niet door dat er verschil zou kunnen zijn.
En als het al te gek zou worden kan ik altijd nog Recent Apps bij haar installeren
[ Voor 10% gewijzigd door starcopy op 30-06-2014 16:07 ]
Bedankt voor alle tips en adviezen. Ik kom net de JIAYU G4S tegen, ding heeft ook specs om u tegen te zeggen voor een betaalbare prijs, is men bekend met deze telefoon? Maakt het trouwens nog uit welke winkel je kiest uit de lijst in de first post?
Ook mooi toestel en zeer snel en een top accu, bij banggood.com is er sinds kort "netherland direct mail" en die is gratis of bijna gratis en dan heb je hem baak binnen 10 dagenchevaid schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:22:
Bedankt voor alle tips en adviezen. Ik kom net de JIAYU G4S tegen, ding heeft ook specs om u tegen te zeggen voor een betaalbare prijs, is men bekend met deze telefoon? Maakt het trouwens nog uit welke winkel je kiest uit de lijst in de first post?
heb deze telefoon nu zelf 1 jaar , wel de oduere versie met de oudere chipset.chevaid schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:22:
beste telefoon die ik ooit heb gehad, redelijk snel, accu gaat super lang mee
paar mintmuntjes:
gps werkt niet, trilmotor ging na 2 maanden stuk, en kantel sensor stuk na 7 maanden
Het kan zijn dat de gps in de nieuw chipset is verholpen en dat de onderdelen ook niet meer zo snel
stuk gaan.
heeft die geen eigen topic lopen? zoek wat reviews met name gps enzokrissie100 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:35:
[...]
Ook mooi toestel en zeer snel en een top accu, bij banggood.com is er sinds kort "netherland direct mail" en die is gratis of bijna gratis en dan heb je hem baak binnen 10 dagen
Hongmi 1S is bijna onverslaagbaar voor zijn prijs
Fijn die gps problemen
Heb het in het betreffende topic gevraagd
Laat nog wel even weten wat de definitieve keus gaat worden als ik dat weet, bedankt voor het meedenken in ieder geval
Laat nog wel even weten wat de definitieve keus gaat worden als ik dat weet, bedankt voor het meedenken in ieder geval
ben er zelf ook benieuwd naar, altijd een fan geweest van Jiayu, zelf de G2S gehad en de G3 beide dezelfde problemen, GPS die voor geen haar werkt, en toestelletjes die relatief snel stuk waren. (ene het scherm dat loskwam, andere de videochip die strepen begon te trekken door warmte problemen. Nu denk ik wel dat ik zelf veel pech gehad heb, maar de gps problemen zijn volgens mij nog niet wegchevaid schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:52:
Fijn die gps problemenHeb het in het betreffende topic gevraagd
![]()
Mooi toestel maar bij ons valt het toestel steeds uit.chevaid schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:22:
Ik weet nog iemand met dezelfde problemen met dit toestel.
Voor ons is hij onbruikbaar en hij gaat waarschijnlijk retour.
Even iets anders voor de liefhebbers van een batterijkrachtpatser:
http://www.to2c.com/lenov...cameramulti-language.html
Nu voor maar € 139,50. Heb hem hier ook en hij bevalt uitstekend, prima gps ook.
Ik ben op zoek naar een goede China phone voor mijn vriendin, maar kan de juiste combi niet vinden. Maar wellicht zie ik iets over het hoofd, dus maar even hier vragen 
Ze (ik) wil:
ongeveer 4,5 inch met minimaal 540 x 960 (telefoon moet lekker handzaam blijven)
quadcore processor
Voldoende ROM (graag meer dan 4 gb)
dikke batterij (minimaal 3000 ongeveer)
goede GPS (eventueel na wat gerommel in Mobile Uncle, maar moet niet te ingewikkeld worden)
Prijs rond de € 150 excl invoerrechten
De Jiyau G3C lijkt me wel wat, alleen de ROM is slechts 4GB en ik maak me zorgen over de GPS.
Heeft iemand de gouden tip voor me?
Ze (ik) wil:
ongeveer 4,5 inch met minimaal 540 x 960 (telefoon moet lekker handzaam blijven)
quadcore processor
goede GPS (eventueel na wat gerommel in Mobile Uncle, maar moet niet te ingewikkeld worden)
De Jiyau G3C lijkt me wel wat, alleen de ROM is slechts 4GB en ik maak me zorgen over de GPS.
[ Voor 3% gewijzigd door Stefangrp op 30-06-2014 23:52 ]
Joe, die heb ik: de honor 3c, accu "maar" 2300, maar ik heb meestal 6-7 uur scherm aan van de totaal 30 uur.Stefangrp schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:41:
Ik ben op zoek naar een goede China phone voor mijn vriendin, maar kan de juiste combi niet vinden. Maar wellicht zie ik iets over het hoofd, dus maar even hier vragen
Ze (ik) wil:
4,5 inch met minimaal 540 x 960
quadcore processor
Of de jiayu g4s
Oh edit: staat de 4.5 inch al vast?
De Jiayu G4s is met z'n 4.7 inch inclusief behuizing kleiner dan die 4.5 inch van de G3C, dus verkijk je niet op de schermgrootte.
Oh das wel opmerkelijk dan ja.
Het gaat me ook niet echt om de schermgrootte, natuurlijk meer om de totale grootte. Hij moet iets kleiner worden dan bijvoorbeeld een HTC One X
Het gaat me ook niet echt om de schermgrootte, natuurlijk meer om de totale grootte. Hij moet iets kleiner worden dan bijvoorbeeld een HTC One X
is inderdaad veel gemaakte fout, mijn Lenovo was groter met maar een 4.5 inch scherm tov van men 4.7 nuStefangrp schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:59:
Oh das wel opmerkelijk dan ja.
soms zelfs 5 inch toestelletjes die kleinder zijn, dus kijk inderdaad gewoon naar gsm grootte.
Voor iemand die vooral lang met de batterij wil doen, BuyInCoins heeft de prijs van THL 4400 omlaag gedaan naar $ 182.59. Zie http://www.buyincoins.com/item/46679.html
In andere betrouwbare shops is hij minimaal 10 dollar duurder maar kan zijn dat iemand hem nog goedkoper vind?
Techniek gaat ook door, dus al misschien andere merken die beter zijn voor ongeveer zelfde prijs?
In andere betrouwbare shops is hij minimaal 10 dollar duurder maar kan zijn dat iemand hem nog goedkoper vind?
Techniek gaat ook door, dus al misschien andere merken die beter zijn voor ongeveer zelfde prijs?
Meerdere shops hebben de Oneplus One met "Chinese" LTE in stock. blablabla
Edit: Zie dat hier op Tweakers al Oneplus One topic voor is: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583906
Edit: Zie dat hier op Tweakers al Oneplus One topic voor is: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583906
[ Voor 85% gewijzigd door PatrickvH op 01-07-2014 11:35 . Reden: bestond al topic voor ]
Hij is duur. Maandje geduld en je kunt hem voor minder met functionerende LTE hier krijgen.
vhaaren schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:22:
Meerdere shops hebben de Oneplus One met "Chinese" LTE in stock. blablabla
Dat gaat dus tegen vallen:Momus schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:26:
Hij is duur. Maandje geduld en je kunt hem voor minder met functionerende LTE hier krijgen.
band 20 (800 MHz) voor Vodafone, KPN en Tele2
band 3 (1800 MHz) voor Vodafone, KPN en T-Mobile
en band 7 (2600 MHz) voor Vodafone, KPN, T-Mobile, Tele2 en Ziggo.
Internationale One+:
LTE: Bands: 3/7
Chinese One+
LTE Chinese: 1800/2600 = 3 / 7
De Chinese One heeft dus ook gewoon ondersteuning voor band 3 en 7. LTE support op andere Nederlandse frequenties hebben ze helaas beiden niet

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Heeft iemand ervaring met de Neo M1? Vind het wel een mooie (dun!) telefoon. Waar ik een beetje bang voor ben is de batterijduur, ik heb geen zin om een oplader mee te moeten sjouwen. Iemand ervaring met de batterijduur?
Ik heb nergens een review kunnen vinden waar dit punt echt getest was/is.
Hands-on review weet ik zo gauw niet. Officiële forum is hier: http://forum.neomobile.me/
Die Neo M1 leek me wel leuk met Windows Phone erop maar dat kan nog lang duren (als het al uitkomt).
Plus had hem dan in dat (bordeaux?) rood willen hebben maar die kon ik alleen bij (minder betrouwbaar) AliExpress vinden.
Die Neo M1 leek me wel leuk met Windows Phone erop maar dat kan nog lang duren (als het al uitkomt).
Plus had hem dan in dat (bordeaux?) rood willen hebben maar die kon ik alleen bij (minder betrouwbaar) AliExpress vinden.
Zijn meerdere Tweakers die hem hebben, die voor mijn wederhelft is onderweg.BB-One schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:07:
Heeft iemand ervaring met de Neo M1? Vind het wel een mooie (dun!) telefoon. Waar ik een beetje bang voor ben is de batterijduur, ik heb geen zin om een oplader mee te moeten sjouwen. Iemand ervaring met de batterijduur?
De geluiden die ik hoor zijn makkelijk de dag door te komen met gemiddeld gebruik...
mochten mensen graag een grotere iPhone willen? omdat je het design van de iPhone erg mooi vindt?
http://www.to2c.com/eleph...-dual-sim-smartphone.html
de elephone p6i
(jammer van Elephone, een opkomend merk, dat het voor een vergrote namaak is gegaan
)
niks voor Elephone
http://www.to2c.com/eleph...-dual-sim-smartphone.html
de elephone p6i
(jammer van Elephone, een opkomend merk, dat het voor een vergrote namaak is gegaan
niks voor Elephone
Gebruik de Neo M1 nu een kleine 2 weken, en ik heb geen klachten.
Alles draait zoals het zou moeten draaien op de standaard ROM V1_3.
Foto's, radio ,navigatie, geluid (oortjes) scherm,wifi ... allemaal prima !!!
Accu bij normaal (?) gebruik is een dag geen probleem
Aluminium body, Corning Gorilla glas,en 6 mm "dik"...gewoon een mooie telefoon.
Wat wil je nog meer voor 115 euries ?
[ Voor 3% gewijzigd door H6nsvV379 op 01-07-2014 14:03 ]
Dual sim.H6nsvV379 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:54:
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Dat is bij mij ook nog een eventuele dealbreaker, maar de batterij is dus goed te doen. Goed om te horen!
uhm... meestal vertrouw ik buyincoins.com, maar de prijs voor de doogee dg550 lijkt mij onwaarschijnlijk??
http://www.buyincoins.com/item/47520.html#.U7K2C21yyIg
fackin 92 euro??? en in stock(zeggen ze)
http://www.buyincoins.com/item/47520.html#.U7K2C21yyIg
fackin 92 euro??? en in stock(zeggen ze)
Denk ook fake...
Dit vooral na aankoop van ACT M302 (=Eastcom M3) bij hun.
Terwijl ik voor en na die tijd wel alles in goede kwaliteit heb gekregen. Shop ook al heel veel jaren bij ze.
Vooral toen DX trager werd ging ik bij BIC het, voor paar dollar duurder maar wel snel bezorg, kopen.
Dit vooral na aankoop van ACT M302 (=Eastcom M3) bij hun.
Terwijl ik voor en na die tijd wel alles in goede kwaliteit heb gekregen. Shop ook al heel veel jaren bij ze.
Vooral toen DX trager werd ging ik bij BIC het, voor paar dollar duurder maar wel snel bezorg, kopen.
je kan updaten naar 1.4 (al een week of twee) de update staat op het neo forum!
H6nsvV379 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:54:
Hmm.. Het lijkt erop dat BIC opeens 40% korting geeft op alle DOOGEE smartphones.. De normale prijs van de DG350 is voor deze actie wel even flink omhoog gegooid naar maarliefst $208,32! Toch twijfel ik nu om de DG550 maar te bestellen. 83 euro (korting + coupon) is echt geen geld voor de Dagger.
Hoe staat het met garantie als dit een fake blijkt te zijn? Als ik met Paypal betaal zou ik gewoon een claim kunnen openen, toch?
Hoe staat het met garantie als dit een fake blijkt te zijn? Als ik met Paypal betaal zou ik gewoon een claim kunnen openen, toch?
WOW...
http://www.to2c.com/coolp...en-13-0mp-smartphone.html
zieke prijs bij to2c, voor de liefhebbers:
1280x720
octa core
2500mah
5.5 inch
wcdma
en dat voor 101 euro!
http://www.to2c.com/coolp...en-13-0mp-smartphone.html
zieke prijs bij to2c, voor de liefhebbers:
1280x720
octa core
2500mah
5.5 inch
wcdma
en dat voor 101 euro!
Had ik gelezen en kan ik doen....hgeert schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:37:
je kan updaten naar 1.4 (al een week of twee) de update staat op het neo forum!
En V 3 loopt bij mij prima ...
Verwijderd
Yup vraag is alleen hoe je daar achter komt en dat bedoel ik dan ook echt als vraag.UntoldStories schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:38:
Ik durf het gokje wel aan, hij zit al in het mandje.
Ik hem ook besteld.
Heb ook nog bestelling staan bij ahappymango.com betaald met PayPal maar bestelling gaat vaag. Geen bevestiging ze reageren niet op mail. Order niet zichtbaar.,Iemand ervaring met deze shop?
Heb ook nog bestelling staan bij ahappymango.com betaald met PayPal maar bestelling gaat vaag. Geen bevestiging ze reageren niet op mail. Order niet zichtbaar.,Iemand ervaring met deze shop?
Hierboven ook al even genoemd, maar Doogee Sale bij BuyInCoins. Dat moet minstens 1 iemand waarderen
http://www.buyincoins.com/s/Doogee.html
Ken die site niet maar hun Facebook bestaat pas sinds 11 juni terwijl de site copyright 2008-2013 is.janitjoe schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:40:
Ik hem ook besteld.
Denk dat je bij PayPal een claim moet indienen.
Hun Facebook staat vol met klachten.
Iemand schrijft links ook zelfs: DON'T BUY FROM THIS COMPANY!! A RIPOFF!!!
Whois Creation Date: 15-jul-2013
De site bestaat dan wel al sinds juli vorig jaar maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel.
Vreemd dat ze dan nog wel PayPal hebben. Je weet ook wel zeker dat het de echte PayPal was?
Aan de hand van dit misschien ook een waarschuwing van DealExtreme op zijn plaats:
We recently were informed by some customers that they received emails from a fraudulent, or phishing website (www.f**uy.com) which claims to be a new website related to DX. This is not our website and we have no affiliation with the website listed in the fraudulent email. We're still looking into this issue and investigating how they acquired the data. Once it's confirmed, further actions will be taken immediately on persons responsible for this action.
The websites that are owned by DX are specified on the bottom of our homepage as "Partners". Our current partners are: DXMALL, Volumerate, MadeinChina, DXlisting. Any other has no related to DX. Please do not click the link they provided or buy anything there to prevent any possible losses from fraud.
[ Voor 10% gewijzigd door PatrickvH op 01-07-2014 20:01 ]
Voor de dochter van een collega van mij, zoek ik een super goedkoop toestel omdat ze pas in januari een nieuwe kan kopen. Ze moet dus even de tijd overbruggen en oei, whatsapp en facebook afkickverschijnselen! Iemand een hint?
Op DX kwam ik deze tegen: http://www.dx.com/p/mpie-...wi-fi-fm-gps-white-328047
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
heb je het hier over buyincoins? ik bestel er vaak en is een zeer goede webshop!vhaaren schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:50:
Ken die site niet maar hun Facebook bestaat pas sinds 11 juni terwijl de site copyright 2008-2013 is.
Denk dat je bij PayPal een claim moet indienen.
Hun Facebook staat vol met klachten.
Iemand schrijft links ook zelfs: DON'T BUY FROM THIS COMPANY!! A RIPOFF!!!
Whois Creation Date: 15-jul-2013
De site bestaat dan wel al sinds juli vorig jaar maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel.
Vreemd dat ze dan nog wel PayPal hebben. Je weet ook wel zeker dat het de echte PayPal was?
Aan de hand van dit misschien ook een waarschuwing van DealExtreme op zijn plaats:
We recently were informed by some customers that they received emails from a fraudulent, or phishing website (www.f**uy.com) which claims to be a new website related to DX. This is not our website and we have no affiliation with the website listed in the fraudulent email. We're still looking into this issue and investigating how they acquired the data. Once it's confirmed, further actions will be taken immediately on persons responsible for this action.
The websites that are owned by DX are specified on the bottom of our homepage as "Partners". Our current partners are: DXMALL, Volumerate, MadeinChina, DXlisting. Any other has no related to DX. Please do not click the link they provided or buy anything there to prevent any possible losses from fraud.
Zou ik voor hetzelfde geld de Cubot GT90 nemen met het dubbele geheugen. Prima telefoontje kan ik uit ervaring vertellen. Alleen de camera is flut.barchettanl schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:54:
Voor de dochter van een collega van mij, zoek ik een super goedkoop toestel omdat ze pas in januari een nieuwe kan kopen. Ze moet dus even de tijd overbruggen en oei, whatsapp en facebook afkickverschijnselen! Iemand een hint?
Je kunt natuurlijk ook die van mij voor een leuk prijsje overnemen.

jepdutchgio schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:48:
Hierboven ook al even genoemd, maar Doogee Sale bij BuyInCoins. Dat moet minstens 1 iemand waarderen![]()
maar ik vind het zodanig goedkoop dat ik het verdacht vind..
ook al heb ik veel goede ervaringen met buyincoins
bij antelife sold outHyp Hyper schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:00:
[...]
Zou ik voor hetzelfde geld de Cubot GT90 nemen met het dubbele geheugen. Prima telefoontje kan ik uit ervaring vertellen. Alleen de camera is flut.
Je kunt natuurlijk ook die van mij voor een leuk prijsje overnemen.![]()
Nee, gaat over die Mango site vermoed ikkrissie100 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:00:
[...]
heb je het hier over buyincoins? ik bestel er vaak en is een zeer goede webshop!
Sorry, nee ging over ahappymango.com!krissie100 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:00:
[...]heb je het hier over buyincoins? ik bestel er vaak en is een zeer goede webshop!
deze is een ongeloofelijk goed ding voor zijn prijs, kan ik iedereen aanbevelen echt waar, alles werkt ervan, GPS wifi etc, en is snel voor de lage specs. (sneller dan sommige quad cores)
http://www.mixeshop.com/s...era-smartphone_p2595.html
camera doet wat het moet doen maar is geen wonder fototoestel
Ook goede zaken zoals harde speakers die je tenminste hoort etc, echt niks aan te merken op dat ding, hebber er hier al 4 in de familie zo eentje die er na een half jaar nog steeds super tevreden van zijn.
http://www.mixeshop.com/s...era-smartphone_p2595.html
camera doet wat het moet doen maar is geen wonder fototoestel
Ook goede zaken zoals harde speakers die je tenminste hoort etc, echt niks aan te merken op dat ding, hebber er hier al 4 in de familie zo eentje die er na een half jaar nog steeds super tevreden van zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Robinator op 01-07-2014 20:03 ]
http://www.banggood.com/U...-Smartphone-p-924179.htmlbarchettanl schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:54:
deze lijkt mij zeer geschikt
als je deze dan hier op banggood besteld, moet je als verzendmethode ''netherland direct mail'' nemen, dan is hij binnen 10 dagen meestal in huis!!
@vhaaren
Ja gelukkig is wel echte paypal. Inmiddels geschil aangemeld met daarna optie tot claim.
Ja gelukkig is wel echte paypal. Inmiddels geschil aangemeld met daarna optie tot claim.
Ik zat al eens te denken om lijst te maken met slechte ervaring webshops maar dat hoeft iemand anderen weer niet te vinden natuurlijk.
Tot nu toe bevalt focalprice mij het beste:. Hebben niet de allerlaagste prijzen maar wel snelle levering en uitstekende communicatie.
Voorheen Pandawill maar vind ik steeds minder worden en laatst Dealsprime die ook prima verliep.
Tot nu toe bevalt focalprice mij het beste:. Hebben niet de allerlaagste prijzen maar wel snelle levering en uitstekende communicatie.
Voorheen Pandawill maar vind ik steeds minder worden en laatst Dealsprime die ook prima verliep.
Het valt me op dat in diverse webshops de mtk6592 telefoons sterk afgeprijsd zijn. Zou dat betekenen dat eindelijk mtk6595 telefoons aankomen???
Ik kan niet wachten....!
Ik kan niet wachten....!
Verrek ja.
Die jij aangeeft bij Banggood is overigens een betere keuze qua prijs/specs.
Zoiets is er al: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343janitjoe schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:12:
Ik zat al eens te denken om lijst te maken met slechte ervaring webshops maar dat hoeft iemand anderen weer niet te vinden natuurlijk.
Zo te zien is Benbaba ook daar de topic starter.
Weet even niet wat handig is want zijn nu dus twee actieve topics over bijna hetzelfde.
(Krissie100 is bij deze medemoderator gemaakt, daarom noemde ik hem eerder).
De koffie is uitgewerkt geloof ik

[ Voor 61% gewijzigd door PatrickvH op 01-07-2014 20:47 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!