Ook voor jou geldt dat het topic niet bedoeld is voor V&A
[ Voor 79% gewijzigd door 13art op 23-06-2014 21:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 79% gewijzigd door 13art op 23-06-2014 21:23 ]
Ik heb in april een telefoon teruggestuurd naar Pandawill, aangetekend € 16.00 .Heeft iemand ervaring met terugsturen voor garantie naar China in het algemeen .....
Waarom betaalde ik dan €25,60? Maar goed, klinkt alsof het redelijk werktH6nsvV379 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:10:
[...]
Ik heb in april een telefoon teruggestuurd naar Pandawill, aangetekend € 16.00 .
Na 14 dagen werd er afgetekend voor ontvangst.....
Na 4 weken weer retour gestuurd .
Na 14 dagen weer in huis.
Totaal 8 weken weggeweest
[ Voor 144% gewijzigd door Nonstop decay op 24-06-2014 13:27 ]
Aangetekende brief ipv pakket. Moet je wel binnen de 3.2cm blijvenYvoK schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:22:
[...]
Waarom betaalde ik dan €25,60? Maar goed, klinkt alsof het redelijk werkt
[ Voor 6% gewijzigd door RobertowNL op 24-06-2014 13:31 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Kwestie van vooral heel erg goed zoeken.maartend schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:09:
Hoi
Leek op dit gebioed, dus toch maar de vraag.
MBV smart Phone Flash tool probeer ik een MT6572 te flashen (zit nu een chinese prul rom op zonder GAPP en die is er ook niet op te krijgen).
Kan ik mbv deze tool een andere recovery in deze telefoon krijgen dan de recovery die wordt meegeleverd met de ROM? En kan ik dan ook een andere UI er in flashen.
Reden dat ik dit vraag is omdat de te flashen ROM ook chinees is en dan wordt dat Baidu spul er op gezet.
Ding is met deze ROM nauwelijks te rooten.
Aangezien er al geen naam bekend is, zal de ondersteuning al wat lastig gaan worden. Ik heb ff gezocht maar vind er helemaal niets over. Ik zou dan eerder voor deze kiezen.vhaaren schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:02:
Iemand toevallig een idee welk toestel deze is?
http://www.chinavasion.co...ar_Camera_16GB_ROM_Black/
ChinaVasion is betrouwbaar, weet ik uit eigen ervaring, maar zeker niet de goedkoopste.
Ben erg benieuwd naar de uitgebreide specs. Zo staat bijvoorbeeld Miracast en Proximity erbij dus lijkt erop te duiden dat hij wel meer (zoals gyro) ook heeft.
En wil hem wel kunnen Rooten om bloatware en reclame te verwijderen.
Gelukkig lichter dan 2KG, dat is het maximum bij ChinaVasion anders moet je UPS/DHL/FedEx verplicht gebruiken, dus bijna zeker nog 30 euro of meer douanekosten aftikken.
Wel voor AirMail alsnog 12,54 euro bijbetalen.
Free Shipping hebben ze daar niet.
Mijn ervaring is dat ze alleen A-grade verkopen en geen troep/B-ware.
Thanks maar 8.9 wordt zelfs mij te groot, dan zou ik mijn Asus TF700 (10 inch) wel mee gaan slepen.starcopy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:41:
[...]
http://www.banggood.com/P...-924721.html?currency=EUR
Daar is een uitgebreide ondersteuning voor met custom rom's ed. Prijs is ook amper hoger dan die onbekende. Alleen een 8.9 ipv 7 inch.
Waarschijnlijk stuurde je het als pakket ( telefoon in box ? )[...]
Waarom betaalde ik dan €25,60? Maar goed, klinkt alsof het redelijk werkt
Ik raad je de pipo u9t bij banggood aanvhaaren schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:02:
ChinaVasion is betrouwbaar, weet ik uit eigen ervaring, maar zeker niet de goedkoopste.
Ben erg benieuwd naar de uitgebreide specs. Zo staat bijvoorbeeld Miracast en Proximity erbij dus lijkt erop te duiden dat hij wel meer (zoals gyro) ook heeft.
Gelukkig lichter dan 2KG, dat is het maximum bij ChinaVasion anders moet je UPS/DHL/FedEx verplicht gebruiken, dus bijna zeker nog 30 euro of meer douanekosten aftikken.
Bij de specs staat bij:vhaaren schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:16:
[...]
Thanks maar 8.9 wordt zelfs mij te groot, dan zou ik mijn Asus TF700 (10 inch) wel mee gaan slepen.
Dat is overigens een tablet met 3G, kan zo gauw niet ontdekken of hij wel ook spraak (voice) ondersteund. Of is dat standaard mogelijk tegenwoordig?
Met mijn 3G dongle namelijk niet.
Dat er een telefoonhoorn op staat zegt ook niet zoveel.
Mijn Zenithink ZT-180 (Android 2.2) 10 inch tablet vraagt zelfs bij uitzetten "Are you sure you want to turn off your phone?" maar heeft geen 3G en kan niet bellen.
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickvH op 24-06-2014 16:24 . Reden: MeriMobiles url toegevoegd ]
Ha, nog zo'n gek. Ik hier ook. Na de eerste Nokia was ik verslaafd. Ik heb ook heel lang geweigerd om mijn 9200 weg te doen. Die dingen waren geweldig. Alleen iedereen vroeg me altijd waarom ik zo'n baksteen mee sleepte. Nu ben ik Xiaomi verslaafd.vhaaren schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:17:
@Starcopy, zijn ze "vergeten" hier erbij te zetten mogelijk.
7 inch was met Samsung Galaxy Tab nog wel te doen. Inderdaad bluetooth maar als je eigen werkplek hebt of thuis dan kan handsfree ook prima. Zal die formaten eens uittekenen en vergelijken.
Liep vroeger al met grote Nokia Communicators en daarna uit de kluiten gewassen Qteks (HTC) dus diegene die me langer kennen zijn wel wat gewend van me.
Voor diegene die het nog niet gezien hadden, er komt ook een Xiaomi Mi3S binnenkort (near future) uit:
http://www.phonearena.com...rocessor-shows-up_id55780
en http://www.merimobiles.co...smartphone_p/meri8654.htm
dus weer eentje erbij om te kiezen.
Denk dat ik nog even afwacht met kopen...
Het is een clone van deze: http://www.pandawill.com/...oid-42-otg-3g-p85926.htmlvhaaren schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:02:
Inderdaad is ChinaVasion bijna altijd duurder.Willian40 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:55:
[...]Het is een clone van deze: http://www.pandawill.com/...oid-42-otg-3g-p85926.html
Die is goedkoper dan de clone zelf
De T9 niet.vhaaren schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:04:
[...]
Inderdaad is ChinaVasion bijna altijd duurder.
Alleen voordat ik Bhiner e.d. had ontdekt "moest" ik daar wel mijn autoradio's met navigatie/dvd/bluetooth o.a. vandaan halen.
Dat ik die niet eerder heb gezien, staat op diverse sites en is o.a. bij 1949deal.com ook met flipcover en extra batterijen te koop.
De volledige naam is trouwens: Star Ulefone U7
Mogelijk dat PandaWill de naam Star even weggegumd heeft vanwege de negatieve publiciteit.
Ontdek trouwens wel: 3G: WCDMA 850/2100MHz
Oftewel als KPN (2bmobile en Simyo) inderdaad besluit 3G op 900Mhz te zetten dan heb ik opeens geen Internet meer.
En geldt zo te zien voor meerdere toestellen waaronder die andere een paar reacties terug.
dus is deze gewoon de beste optievhaaren schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:04:
[...]
Inderdaad is ChinaVasion bijna altijd duurder.
Alleen voordat ik Bhiner e.d. had ontdekt "moest" ik daar wel mijn autoradio's met navigatie/dvd/bluetooth o.a. vandaan halen.
Dat ik die niet eerder heb gezien, staat op diverse sites en is o.a. bij 1949deal.com ook met flipcover en extra batterijen te koop.
De volledige naam is trouwens: Star Ulefone U7
Mogelijk dat PandaWill de naam Star even weggegumd heeft vanwege de negatieve publiciteit.
Ontdek trouwens wel: 3G: WCDMA 850/2100MHz
Oftewel als KPN (2bmobile en Simyo) inderdaad besluit 3G op 900Mhz te zetten dan heb ik opeens geen Internet meer.
En geldt zo te zien voor meerdere toestellen waaronder die andere een paar reacties terug.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Altijd op zoek naar iets leuk!
Moto g heeft hd scherm, dus lijkt mij dan dat je dat nu weer wilt, dus dg350, maaar veel mensen hebben last van rare hoekjes op het scherm en dan uiteindelijk het scherm daar loslaat.onyx666666 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:59:
voor vervanging van moto g van mijn dochter die na 1 keer vallen kapot scherm heeft
heb ik 1 van de volgende op het oog
Jiayu G2F
doogee dg450
doogee dg350
is voornamelijk voor appen, internet , muziek ,en wat fotos maken.
mij spreekt zelf de dg350 het meest aan. nog enige tips ?
wat is beste/goedkoopste alternatief voor dg350 ?krissie100 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:07:
[...]
Moto g heeft hd scherm, dus lijkt mij dan dat je dat nu weer wilt, dus dg350, maaar veel mensen hebben last van rare hoekjes op het scherm en dan uiteindelijk het scherm daar loslaat.
Wat is je budget uberhaupt?onyx666666 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:16:
[...]
wat is beste/goedkoopste alternatief voor dg350 ?
Zeker, maar misschien is de Jiayu G4c ook een goed alternatief. Zou iets goedkoper moeten zijn (geen octa-core maar gewoon een quad-core). Snel zat en de batterij duur zou (weet ik niet zeker) beter moeten zijn.onyx666666 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:27:
is de JIAYU G4s 1GB/4GB iets ? kost 143 usd
G4s is absoluut een goede en ook goedkoper dan de g4c,onyx666666 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:27:
is de JIAYU G4s 1GB/4GB iets ? kost 143 usd
vreemd maar de g4s is goedkoper dan de g4c (terwijl dit een quadcore is)Smobbo schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:30:
[...]
Zeker, maar misschien is de Jiayu G4c ook een goed alternatief. Zou iets goedkoper moeten zijn (geen octa-core maar gewoon een quad-core). Snel zat en de batterij duur zou (weet ik niet zeker) beter moeten zijn.
Late to the party, yes heb ik ook enorm last van. Ben daardoor naar 4.4 gegaan maar daar had ik dus ook spijt van. Verre van stabiel en fijn...jimmypop1 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:44:
Heb terug 4.2.2 op mijn elephone p8 gezet. De 4.4 gaf regelmatig problemen, zomaar herstarten, scherm die vastloopt, ....
Nu heb ik wel een probleem met google maps (8.1) als ik het open doe, direct een forced close.
Nog iemand met dit probleem ?
"Find what you love and let it kill you"
Ziet er in de reviews wel aardig uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 25-06-2014 14:22 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Thl t5000 of thl t4400robin-sips2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:01:
Stomme vraag mischien, maar heb er geen ervaring mee omdat ik nog geen octacore vastgehad heb.
Voel je het verschil echt hard tov Quadcore (mt6582/6589T) tov octacore 6592?
Hoe zit het met batterylife? want heb de indruk dat resolutie hier ook een grote rol mee speelt niet?
Stomme zaak, mijn Hongmi doet het redelijk goed, kom er enkel maar net de dag mee door met zijn 2000mah.
Stel ik koop een 5inch met 1280x720 en 2600Mah, gaat deze vele langer meegaan, dan bv datzelfde toestel met maar 960x540?
Batterijduur is toch redelijk belangrijk geworde voor mij in combinatie van de GPS, dus heb nog steeds niet de perfect chinees gevonden (hoewel de hongmi het voor de rest wel goed doet)
Jaweldutchgio schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:12:
Alleen heb je dan niet de garantie dat GPS 100% werkt.
goed werken is precisie voor mij, lock binne de minuut ben ik tevreden mee. ik bouw meestal zelf men roms
[ Voor 17% gewijzigd door Robinator op 25-06-2014 18:43 ]
Haharobin-sips2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:40:
[...]
goed werken is precisie voor mij, lock binne de minuut ben ik tevreden mee. ik bouw meestal zelf men roms
als je dit kunt op een THL moet je me de screenshots eens sturen, lock binnen een 10sec en dit aantal sattelieten BINNEN in men appartementje, dus niet aan een raam ofzo:
mijn Hongmi met Zelfgebouwde rom waar ik nog mee bezig ben:
[afbeelding]
ik gebruik de gps dagelijks, batterijduur en gps gaan dus voorop samen met dual sim, daarna volume etc, want daarin scoort de hongmi ook niet al te best (hoor hem niet echt hard genoeg in men broekzak)
Navigaite met de wagen moet dus goed genoeg zijn voor de tomtom van het werk niet aan de raam te hoeven hangen want die zijn lock+kaarten zijn te traag en te oud haha
[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 25-06-2014 18:56 ]
Proof please. Ik heb hier aardig moeten lopen tweaken met mtktools van uncle voordat ik goede locks begon te krijgen. en tijdens ritjes zat TT er soms toch nog 50 meter naast. De 1s hoefde niet getweaked te worden en werkt tot op 6 meter.
Heb je problemen met de gewone Hongmi 1 WCDMA?starcopy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:02:
[...]
Proof please. Ik heb hier aardig moeten lopen tweaken met mtktools van uncle voordat ik goede locks begon te krijgen. en tijdens ritjes zat TT er soms toch nog 50 meter naast. De 1s hoefde niet getweaked te worden en werkt tot op 6 meter.
Er zit wel degelijk verschil tussen een mtk en snapdragon wat dat betreft. Al ligt het wel vaak aan de slechte afwerking van de antenne.
Nou of ik heb massel met al mijn mediatekjes of jullie zeuren allemaalstarcopy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:02:
[...]
Er zit wel degelijk verschil tussen een mtk en snapdragon wat dat betreft. Al ligt het wel vaak aan de slechte afwerking van de antenne.
Joe hiero, maar door gpsfaster heb ik hem wel net een paar seconden sneller gemaakt, maar zonder dat werkten alle toestellen hier al primastarcopy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:23:
Ik heb nu geen Mtk based phone meer. Ben over op de 1S en de Mi3. Fix met TT ongeveer 10 seconden zonder er wat aan te doen.
En juist omdat TT meer eisen stelt, is dat voor mij een reden om dit als test te gebruiken. Maar bouwkwaliteit speel bij een hoop merken een hele grote rol. En met name bij de antenne ligt vaak het probleem. En in een aantal gevallen ook de gebruikte driver. Ook al zie je dat meer bij de oudere toestellen.
Maar wie heeft er hier zo uit de doos, zonder ook maar 1x een instelling aangepast te hebben, (en eerlijk zijn) gelijk met de auto weg kunnen rijden zonder ook maar 1 probleem met de actieve routeplanner?
[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 25-06-2014 19:27 ]
Nou eigenlijk al die phones die een paar posts boven je staan
[ Voor 7% gewijzigd door Robinator op 25-06-2014 19:33 ]
Met Wifi ja, en je kunt het aantal meters dat ie nauwkeurig is niet zienkrissie100 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:38:
[afbeelding]
Honor 3c
[afbeelding]
Cubot gt72 €50 cheapass phone
[ Voor 13% gewijzigd door starcopy op 25-06-2014 20:38 ]
uhm, wifi uit maakt totaal niet uit, deze app maakt alleen gebruik van gps, en als ik wifi uit doe maakt dat totaal geen verschil, daarnaast hebben ze binnen 20 sec allemaal een fix/lock, en daarna wordt het signaal al sterker met binnen een minuut gewoon 7m max afwijking, maar ik ben denk ik minder gewend dan jullie ofzo?dutchgio schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:15:
[...]
Met Wifi ja, en je kunt het aantal meters dat ie nauwkeurig is niet zien
Als jij gaat kijken bij de instellingen zie je dat deze app gebruik maakt van Agps. Dus als jij Wifi aan hebt gehad dan heb jij ook een ingestelde agps. Wifi daarna uitzetten maakt dan niets meer uit. De data heeft hij al binnen.krissie100 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:44:
[...]
uhm, wifi uit maakt totaal niet uit, deze app maakt alleen gebruik van gps, en als ik wifi uit doe maakt dat totaal geen verschil, daarnaast hebben ze binnen 20 sec allemaal een fix/lock, en daarna wordt het signaal al sterker met binnen een minuut gewoon 7m max afwijking, maar ik ben denk ik minder gewend dan jullie ofzo?
(verwende nesten hier allemaal)![]()
![]()
![]()
maar het navigeren met allen is gewoon perfect, ga over een tijdje op vakantie naar slovenië en zal dan ook de hele weg naar slovenië en in slovenië aan staan
[ Voor 4% gewijzigd door starcopy op 25-06-2014 21:02 ]
Agps is uitstarcopy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:57:
[...]
Als jij gaat kijken bij de instellingen zie je dat deze app gebruik maakt van Agps. Dus als jij Wifi aan hebt gehad dan heb jij ook een ingestelde agps. Wifi daarna uitzetten maakt dan niets meer uit. De data heeft hij al binnen.
Hier de mijne met jouw app.
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door krissie100 op 25-06-2014 21:14 ]
Ik denk dat je dat op zijn laatst merkt als je in de buurt van je vakantie bestemming komt. Maar ik denk dat we de oftopic discussie beter kunnen stoppen, voordat een mod dat doet. Anders pm me maar.krissie100 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:11:
[...]
Agps is uit
Edit: heb de app ook vaak gebruikt op plekken in nl ZONDER wifi, dankuwel, en ja jouwe is sneller/beter... So what, iedereen is zo **** verwend hiero, 10 of 20 sec, maakt geen reet uit (mijn mening)
[ Voor 20% gewijzigd door starcopy op 25-06-2014 21:29 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Robinator op 25-06-2014 22:05 ]
[ Voor 32% gewijzigd door starcopy op 25-06-2014 22:20 ]
nou eigenlijk wel.. (bij mediateks in ieder geval)starcopy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:19:
Heb ik wel gedaan. Maar dat zal niet veel uitmaken, toch?
Vergeet niet dat een moderne auto ook al een hele hoop van je signaal af kan snoepen. Er is een Peugeot die door de welving van de voorruit in combinatie met het WW glas, bijna geen signaal door laat. En dan helpt zelfs de beste gps niet meer.
[ Voor 0% gewijzigd door starcopy op 25-06-2014 23:13 . Reden: typo ]
Verwijderd
Wat is er mis met Star telefoons dan?dutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:07:
Oud nieuws![]()
Wel meer en meer reden om die clones te mijden, waaronder ook alle "Star" telefoons.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jep helaasHyp Hyper schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:35:
Bah, een Doogee DG350 (mint) met 5" scherm met 854*480 resolutie.
Ahja.. DG330 idd. Maar blijft meuk.yodeluxe schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:13:
Je bedoelt de DG330 mint? Leuk toestel om pixels op te kunnen tellen. En ik vond qHD al ondermaats voor een 5" scherm.
Verwijderd
Xiaomi redmi/hongmi 1S.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:28:
Hallo,
Al een aantal keren gevraagd...maar ik hoop dat iemand kan helpen.....
Ik ben ook op zoek naar een Chinese smartphone...maar zie door de bomen het bos niet meer![]()
Mijn wensen zijn:
Goede GPS/navigatie
Goede 3g verbinding
Een niet al te groot scherm ( ongeveer 5inch is groot genoeg).
En een goede camera....
Verder vind ik de vormgeving van een samsung wel erg mooi...maar dit is geen must hoor...![]()
Ook ben ik een beetje huiverig door enkele verhalen op dit forum....dat de telefoon er na enkele weken kapot gaat oid..... wat is/zijn een betrouwbaar merk(en)???
Alvast veel dank!!!
[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 27-06-2014 22:19 ]
Doogee heeft ook leuke telefoontjes hoordutchgio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:16:
Dat is eigenlijk dé beste optie
Gegarandeerd gps, 3g en scherm s prima, maakt prima foto's.
En qua merk ook niet dat ze uit elkaar vallen.
Denk dat Xiaomi het beste merk is dat je in China kan krijgen, en nu hoop ik niet dat de doogie-man dat nu gaat proberen te ontkrachten
Kleine batterij valt juist toch mee bij doogee?dutchgio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:37:
Eens, maar de Xiaomi's zijn beter.
@krissie
Klopt, maar ze slaan de plank soms wel een beetje mis. Kleine batterij bij (te) groot scherm, KitKat beloven etc. Ze geen ook een beetje op "Samsung-tour" met het lanceren van zoveel toestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door krissie100 op 27-06-2014 22:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq