Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.745 views

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
G33st schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:47:
[...]

De Elephone P10 heeft een resolutie van 1280 * 720 en een camera van 13mp i.p.v. 8.
Deze kost tegen de 135 a 140 dollar op Aliexpress.
Haha ja. Ik zag het al. Ik moet me beheersen...
Vraag me wel af hoe dik ie echt is. Die 5,8mm is natuurlijk weer het randje.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 23:20

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:51:
[...]

zie hierboven ;)
maar 68 euro voor een quad core met 8mp en 1gb ram is eigenlijk gewoon onwerkelijk vind ik
Ja die Doogee DG450 zag ik van de week ook al ergens. Je kunt hem bijna niet laten liggen voor dat geld he ;)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Jammer van die kutresolutie.
Uiteindelijke kostte de Beidou LA-Q1 hetzelfde, met veel beter scherm.

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:51:
[...]

zie hierboven ;)
maar 68 euro voor een quad core met 8mp en 1gb ram is eigenlijk gewoon onwerkelijk vind ik
Waarom... voor m'n Doogee DG350 heb ik indertijd iets van 72 euro betaald.

• Dpkuijk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09-2022
HackingDutchman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:40:
[...]

Dankje, ik zal het meteen proberen.
Die sp flashtools is wel een van onhandigste methodes ooit..... het lukte me eerder ook al niet om de nieuwste firmware erop te zetten daarmee.

|:( Update |:(
Het hele flashgedoe lukt weer niet. verschillende computers geprobeerd, verschillende usb poorten en kabels, verschillende SP flashtool versies..... Krijg de ene error na de andere, zelfs verschillende scatter files geprobeerd. 8)7 8)7

Is er geen manier, net zoals ik een custom rom op mijn Iocean X7 kon zetten, het te flashen bestand in zip formaat op sd kaart, in recovery modus opstarten en cache wissen, factory reset en install rom from sd card selecteren en klaar...? :?
Heb je ook al de flashtools versie van mediatek zelf gebruikt? Ik heb een cubot one en daarmee wilde alle andere versies van flashtool niet werken, behalve die van mediatek zelf.
In de aanbieding ja ;)
Verder is die prijs natuurlijk achterlijk; dergelijke specificaties betaal je in Nederland al gauw 3 keer zoveel,

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:11
Momus schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:00:
Jammer van die kutresolutie.
Uiteindelijke kostte de Beidou LA-Q1 hetzelfde, met veel beter scherm.
Hyp Hyper schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:04:
[...]

Waarom... voor m'n Doogee DG350 heb ik indertijd iets van 72 euro betaald.
Klopt, maar dat waren idd hele goede aanbiedingen en dit is vaste prijs, blijf het ongelooflijk vinden, want quad core 1.3 ghz is denk ik voor 98% van de bevolking meer dan snel genoeg en die resolutie is ook prima kan hier zelf mooi vergelijken met qhd en hd op 5" en dat is niet zo'n gek groot verschil vind ik

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 16:38 ]

Verwijderd

StinkyPanda schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:50:
[...]

Je hoef geen account aan te maken hoor. Gewoon op "vraag eerst een tarief" klikken

Heb het even ingevuld en kwam uit op €96 8)7 (niet verzekerd) en is het 5 dagen onderweg.
Haha ok Bpost it is :D :P

Bedankt voor het eve op te zoeken dat is echt belachelijk duur. Ik ga ze maandag versturen bedankt!

Groeten
Dennis

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:36:
[...]

[...]

Klopt, maar dat waren idd hele goede aanbiedingen en dit is vaste prijs, blijf het ongelooflijk vinden, want quad core 1.3 ghz is denk ik voor 98% van de bevolking meer dan snel genoeg en die resolutie is ook prima kan hier zelf mooi vergelijken met qhd en hd op 5" en dat is niet zo'n gek groot verschil vind ik
Het is maar wat je vergelijkt. In de Android interface en in de meeste apps zie je idd niet zo veel verschil, maar bij goed scherpe foto's wel degelijk. Vind ik althans. :)

• krissie100
ff een update over de netherland direct mail van banggood:
8 juni een order besteld ter waarde van 12 euro
13 juni is hij vertrokken met de zogenaamde netherlands direct mail, die je kan tracken met flytexpress
en vandaag binnen, dus op deze éne ervaring zeker aan te raden :)
banggood heeft nu echt een goed voordeel
Dat scheelt een hoop inderdaad, en nog geen extra btw/inklaring ook? ;)
Dan wordt Banggood met die NL direct shipping optie wel een serieuze optie om te overwegen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:43
dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:30:
Denk het niet, zie bedrag van €12,-

En ja, Nederland Direct is echt lekker vlotjes, 5 dagen na verzending hier ook.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• krissie100
dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:30:
Dan wordt Banggood met die NL direct shipping optie wel een serieuze optie om te overwegen.
onder de 12 euro weetje ;), maar nee geen extra kosten,
vandaag nog een post van iemand anders bij ''online shoppen in china'' topic
bambinodekat schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:43:
Vandaag mijn bestelling van Banggood ontvangen na 7 dagen (5 werkdagen). Verzonden met NL Direct (FlytExpress)
dus is idd erg aantrekkelijk, goede zet van BG

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

Hallo,
zo'n chinese telefoon lijkt mij ook wel leuk maar ik ben nieuw in dit topic en vroeg me af of jullie suggesties hebben welke een goede koop is. zelf vind ik de doogee dg350 wel iets.

• krissie100
Dusche schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:46:
Hallo,
zo'n chinese telefoon lijkt mij ook wel leuk maar ik ben nieuw in dit topic en vroeg me af of jullie suggesties hebben welke een goede koop is. zelf vind ik de doogee dg350 wel iets.
het zou fijn zijn als je even aangeeft wat je eisen zijn?
denk aan design/batterij/snelheid/scherm
dan kan ik je verder helpen, wel goed dat een doogee al gezien hebt (ben zelf fan van doogee ;) weten ze hier alles van)

[ Voor 11% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 21:48 ]

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
Doogee kan je bijna niet kloppen qua prijs ;) is voor zijn geld denk ik wel top of the notch in low budget category.

Ik ben nog steeds heel dat net aan het afschuimen voor 1:1 clone met een resolutie die rond de 1280x720 ligt ;) Dual sim is een must.
Wat je voor je vrienden niet over hebt, en kheb hem al gezegd dat hij beter iets anders kiest, maar wil kost wat kost een clone....

• Dusche

Dusche

Tja.

krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:47:
[...]

het zou fijn zijn als je even aangeeft wat je eisen zijn?
denk aan design/batterij/snelheid/scherm
dan kan ik je verder helpen, wel goed dat een doogee al gezien hebt (ben zelf fan van doogee ;) weten ze hier alles van)
Sorry vergeten,

Design; Als de tel maar ongeveer even dik is als mijn Nexus 5. Ik vind het design van de Nexus 4 wel mooi, maar een patroontje met een fel kleurtje spreekt me ook wel aan.
Batterij; 1 dag met ongeveer een 1 video's kijken en 2 uur internetten moet die wel halen.
Snelheid; >1,3 Ghz en liefst een quadcore.
Scherm; IPS paneeltje en minimaal 720p

ps. ligt banggood.com eruit of ligt dat aan mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Dusche op 19-06-2014 21:55 ]

• krissie100
Dusche schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:52:
[...]

Sorry vergeten,

Design; boeit me niet zoveel, als de tel maar ongeveer even dik is als mijn Nexus 5.ik het design van de Nexus 4 wel mooi, maar een patroontje met een fel kleurtje spreekt me ook wel aan.
Batterij; 1 dag met ongeveer een 1 video's kijken en 2 uur internetten moet die wel halen.
Snelheid; >1,3 Ghz en liefst een quadcore.
Scherm; IPS paneeltje en minimaal 720p
je hebt al een nexus 5? xD
wat is je budget?
schermgrootte? ongeveer 5 inch dus?

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 21:55 ]

• Dusche

Dusche

Tja.

krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:55:
[...]

je hebt al een nexus 5? xD
wat is je budget?
schermgrootte? ongeveer 5 inch dus?
Ja :+
Budget is <100 euro
schermgrootte minimaal 4,7 ''

• Quad
Wil je dat het toestel de Nexus 5 vervangt of gewoon erbij?

PVOutput☀️

• Dusche

Dusche

Tja.

Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:58:
Wil je dat het toestel de Nexus 5 vervangt of gewoon erbij?
Gewoon voor erbij, om mee ''kloemuhlen'' zoals ze hier in t zuiden zeggen.

Wat een behulpzaam hier btw _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Dusche op 19-06-2014 22:00 ]

• krissie100
Dusche schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:57:
[...]

Ja :+
Budget is <100 euro
schermgrootte minimaal 4,7 ''
tja dan blijft er inderdaad niet zo heel veel over voor wat je wilt,
doogee dg350 kan dan inderdaad,
als je lager dan 720p accepteert
http://www.to2c.com/eleph...m-8gb-rom-smartphone.html
met nieuwste android, is ook wel lekker,
http://www.to2c.com/dooge...ch-screen-smartphone.html dit is waarschijnlijk goed voor al jouw eisen behalve scherm, en lekker cheap

EDIT;
octa core voor 105 euro ;)
http://www.to2c.com/jiayu...582-quad-core-1-3ghz.html
goed merk trouwens en erg goede accu, wel wat dik

of gewoon het beste chinese merk wat er is(naast doogee) ;) :) :) ;)
http://www.to2c.com/xiaomi-hongmi-1s-redmi-basic.html

[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 22:06 ]

• Robinator
schermgrootte is in mijn opzicht minder belangrijk dan resolutie, liever een 4.5inch met wat meer pixels dan een 4.7 met minder pixels ;)
(moest je dit tegenhouden)

• Dusche

Dusche

Tja.

robin-sips2 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:04:
schermgrootte is in mijn opzicht minder belangrijk dan resolutie, liever een 4.5inch met wat meer pixels dan een 4.7 met minder pixels ;)
(moest je dit tegenhouden)
Nu ik het zo voor me zie is dat denk ik ook waar, had even de illusie bigger is better.
Als ik dan max 110 euro wil uitgeven en het scherm minimaal 4,5'' wordt?

• krissie100
Dusche schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:06:
[...]

Nu ik het zo voor me zie is dat denk ik ook waar, had even de illusie bigger is better.
Als ik dan max 110 euro wil uitgeven en het scherm minimaal 4,5'' wordt?
wat je hierboven ziet denk ;)
ik raad je de g4s aan, zeker voor die 105 euro

[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 22:08 ]

• Dusche

Dusche

Tja.

krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:07:
[...]

wat je hierboven ziet denk ;)
ik raad je de g4s aan, zeker voor die 105 euro
Dan denk ik dat ik toch voor de DG350 ga aangezien de tel toch voor er bij is.

• Robinator
onthoud wel dat je dit niet kan vergelijken met je nexus, hoewel je best verbijsterd gaat staan dat zo'n goedkoop ding zoveel kan ;)

Heb een van men maten een Lenovo S650 gekocht omdat zijn Acer Z3 het had begeven, man die kerel kan het gewoon niet snappen dat die Lenovo goedkoper is en zo goed werkt ;)

Die doogie is vergelijkbaar, en heeft zelfs betere specs denk ik. dus kan niet echt veel met misgaan, koop enkel zeker in een betrouwbare shop, dan word je niet gefopt.

• Dusche

Dusche

Tja.

robin-sips2 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:10:
onthoud wel dat je dit niet kan vergelijken met je nexus, hoewel je best verbijsterd gaat staan dat zo'n goedkoop ding zoveel kan ;)

Heb een van men maten een Lenovo S650 gekocht omdat zijn Acer Z3 het had begeven, man die kerel kan het gewoon niet snappen dat die Lenovo goedkoper is en zo goed werkt ;)

Die doogie is vergelijkbaar, en heeft zelfs betere specs denk ik. dus kan niet echt veel met misgaan, koop enkel zeker in een betrouwbare shop, dan word je niet gefopt.
Ja dat weet ik, de N5 zal niet van zijn troon hier gestoten worden.
Na nader inzien toch een lijstje gemaakt.
http://www.tinydeal.com/d...29-3g-phone-p-121922.html
http://www.to2c.com/xiaomi-hongmi-1s-redmi-basic.html
http://www.to2c.com/jiayu...582-quad-core-1-3ghz.html
http://www.to2c.com/neo-m...mp-camera-smartphone.html

• Robinator
ik zou persoonlijk kiezen voor ofwel de Dooge ofwel de Hongmi, Jiayu valt voor mij persoonlijk uit de boot omdat ik hier al 2X een maandagmorgen modelletje van gehad heb dat letterlijk uit elkaar viel na enkele maanden, nogthans zijn er hier zeer veel op de forum die zeggen dat het degelijke toestelletjes zijn, dus dat moet je zelf bekijken.

Hongmi heeft ongeloofelijk goede support op de miui forum, en gaat zo enzo meer updates krijgen. is voor zijn prijs bijna onklopbaar als het een orginele is ;)

• krissie100
ik zou de neo iig niet doen, aangezien de toch wel kleine batterij die je niet kan vervangen,
g4s of dg350 of hongmi 1s
http://www.to2c.com/dooge...-solution-smartphone.html 16gb class 10 erbij voor totaal 85 euro
kijk ff in het dg350 topic zou ik zeggen, zijn wat problemen met de camera en touchscreen(rechtsonder in de hoek)

[ Voor 6% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 22:26 ]

Om me er ook even tussen te voegen: Hongmi 1s of Jiayu zou ik doen :)

• Momus
Voor 115€ heb je de Neo M1. Ook het overwegen waard!

• Robinator
en nu weet ie het helemaal niet meer haha ;) alles is aangeraden :D

Google tussen die phones, batterij zou ikzelf rond de 2000 of meer nemen, dan kom je zelfs met redelijk heavy usage de dag rond (gps etc)

Het zijn zowat de beste phones voor hun prijs, elk met hun eigen voordeel.

• Momus
krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:24:
[...]

ik zou de neo iig niet doen, aangezien de toch wel kleine batterij die je niet kan vervangen,
g4s of dg350
http://www.to2c.com/dooge...-solution-smartphone.html 16gb class 10 erbij voor totaal 85 euro
kijk ff in het dg350 topic zou ik zeggen, zijn wat problemen met de camera en touchscreen(rechtsonder in de hoek)
Neo heeft zelfde batterij als de Doogee en presteert zeer goed volgens eigenaars. Dat ie niet te vervangen is, lijkt me voor een dergelijk toestel niet echt een probleem.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:43
Mag ik meeliften?
Ik twijfel tussen de Jiayu g4s dualsim en de Xiaomi Hongmi s1.
Camera en dummyproof zijn de belangrijkste factoren. Bouwkwaliteit zijn van beide ongeveer hetzelfde niveau?
Vrouwlief heeft qua looks een voorkeur voor de Xiaomi, ik denk dat de JiaYu betere specs heeft?

• Dusche

Dusche

Tja.

Die Neo valt af, een uitneembare batterij vind ik toch wel fijn om te hebben. De xiaomi heeft goede support, de doogee is het goedkoopst en de jiayu is een octocore
Russel88 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:31:
Mag ik meeliften?
Ik twijfel tussen de Jiayu g4s dualsim en de Xiaomi Hongmi s1.
Camera en dummyproof zijn de belangrijkste factoren. Bouwkwaliteit zijn van beide ongeveer hetzelfde niveau?
Vrouwlief heeft qua looks een voorkeur voor de Xiaomi, ik denk dat de JiaYu betere specs heeft?
Valt wel mee, zoveel zou ze niet hebben aan die 4 extra cores.
Als GPS belangrijk is de keus snel gemaakt: de Hongmi 1S.

• Russel88
Bedankt. Van het weekend maar de Hongmi bestellen bij dualslim. De Jiayu is qua looks toch iets teveel een iPhone kloon.

• Vlizzjeffrey
  • Laatst online: 05-11 19:32
Russel88 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:40:
Bedankt. Van het weekend maar de Hongmi bestellen bij dualslim. De Jiayu is qua looks toch iets teveel een iPhone kloon.
alleen kan de hongi 1s denk ik niet op tegen de batterij van de jiayu g4, daarom twijfel ik zelf op het moment, heb nu zelf een jiayu g4 , de eerste, en het is echt een top telefoon, en een nieuwe met de nieuwe chipset voor die prijs lijkt me zeker wel wat.

• Russel88
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:47:
[...]

alleen kan de hongi 1s denk ik niet op tegen de batterij van de jiayu g4, daarom twijfel ik zelf op het moment, heb nu zelf een jiayu g4 , de eerste, en het is echt een top telefoon, en een nieuwe met de nieuwe chipset voor die prijs lijkt me zeker wel wat.
Het is voor mn vrouw. En zij zal looks kiezen boven een grotere accu. Kan altijd nog een extra accu kopen. Of zo'n accu wat als lader dient.
Camera van de Jiayu heeft wel meer pixels, maar tegenwoordig zijn alle camera's min of meer vergelijkbaar toch?

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-10 14:48
De Doogee DG800 (Valencia), is deze op de pixels(en schermgrote) na vergelijkbaar met de DG350 (Pixels)?

[ Voor 8% gewijzigd door Pseudoc op 19-06-2014 23:21 ]

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Doogee DG800 is binnen :-) Heeft 2,5 week geduurd en hij is netjes hier bezorgd in de UK. Ze hebben er zelfs een extra UK stroom adapter bij gedaan, heel netjes.

Even gespeeld met het toestel. Voelt solide en snel aan. Volgens mij de echte android 4.4.2 met Kitkat. Het bedieningspaneel aan de achterkant werkt alleen wat hinderlijk, maar dat kan je uitschakelen. Morgen maar even al mijn zooi over zetten op de telefoon. Erg blij mee!

Iemand interesse in een Huawei G700, daar moet ik nu van af, haha

• cartman1978
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-01 19:25
Ik heb wel interesse in die g700 als ie in goede staat is. Wat wil je er dan voor hebben?

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nooit fan geweest van clones en mijn gevoel wordt hier nog is bevestigd. De conclusie uit het artikel is dan ook; ''koop geen namaak-telefoons (clones), en vermijd het merk Star. China telefoons zijn te vertrouwen mits je het bij de wat bekende merken houdt als xiaomi, zte, meizu, oppo, zopo, jiayu, doogee,iocean,huawei, etc''

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 20:04

Garyu

WW

Dat risico houd je altijd, niet alleen bij clones of Chinese telefoons, maar hetzelfde geldt voor je desktop / laptop net zo goed. Denk aan malafide plugin bouwers etc..
Mobiel, zeker als je graag met custom roms experimenteert is eigenlijk niks te vertrouwen, niet elke ontwikkelaar is te goeder trouw...

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• krissie100
https://www.facebook.com/doogee.cc?hc_location=timeline
kitkat komt er echt daadwerkelijk aan voor de doogee dg550 én de doogee dg2014, speciaal voor jouw garyu ;)
en een update voor de dg350 komt eraan

[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 20-06-2014 13:59 ]

• Momus
Een update voor de 350 komt er al tijden aan :|

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:56
Ik hoop dat die 4.4 update voor de DG550 toch echt snel komt. Heb em nu 2 weken in m'n bezit en ben er zeer tevreden over, maar zou toch graag wat up-to-date willen zijn, temeer er ook wat Google apps zijn die 4.4 vereisen(camera)

• krissie100
Momus schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:25:
Een update voor de 350 komt er al tijden aan :|
positief ;)

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 17:43
Ik heb de LEAGOO Lead 1 MTK6582 Quad Core 1.3GHz Android 4.4 Smartphone 1G Ram 8G Rom 5.5 Inch HD IPS Screen 3G Black besteld ben schijnbaar de 2de bij 1949deal...

Benieuwd of er ook echt Android 4.4 op zit, niet dat het zoveel uitmaakt maar ze schroeven welleens vaker wat spec's op zoals bij de DG550 en Kitkat als Andoid versie. :/

Iemand welleens gelukt om de facebook-like 2 usd korting daadwerkelijk te krijgen bij 1949deal.?

Ik zou nog 2 usd van de laatste keer krijgen bij deze aankoop, als je ze mailt erover zeggen ze bestel maar je krijgt 4usd korting.

Als je dat gedaan hebt (nul korting nog steeds) en terug mailt mag je een screenshot van FB sturen maar je krijgt niks van korting op je behangtafel van 5.5 inch want je moet ze van te voren mailen |:(

Right..

• Garyu
  • Laatst online: 05-11 20:04

Garyu

WW

krissie100 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:59:
https://www.facebook.com/doogee.cc?hc_location=timeline
kitkat komt er echt daadwerkelijk aan voor de doogee dg550 én de doogee dg2014, speciaal voor jouw garyu ;)
en een update voor de dg350 komt eraan
Dank voor de info, ik ga er eens kijken :)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Zojuist een Doogee DG550 besteld bij Pandawill. Hij zou op voorraad zijn(de witte dan), Banggood was een andere goedkope maar niks op voorraad. Gekozen voor Singapore Post ipv China Post. Wat Googlewerk leert dat dat vlugger zou zijn.

We gaan het zien. Ik zal het wel zeggen als het pakket er is.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:56
lezzmeister schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:19:
Zojuist een Doogee DG550 besteld bij Pandawill. Hij zou op voorraad zijn(de witte dan), Banggood was een andere goedkope maar niks op voorraad. Gekozen voor Singapore Post ipv China Post. Wat Googlewerk leert dat dat vlugger zou zijn.

We gaan het zien. Ik zal het wel zeggen als het pakket er is.
Goede keus, met China post kon je waarschijnlijk wachten tot je een ons woog :)
Ben benieuwd naar je ervaringen, ik heb er tot op heden nog geen klachten over gehad, behalve een halve DOA wat ik gelukkig zelf heb kunnen fixen(zie dg550 topic)

• Dusche

Dusche

Tja.

Ik heb de knoop doorgehakt het wordt......... de DOOGEE DG350, waarom vraagt u dit heeft meerdere redenen ik kan hem bestellen bij tinydeal een shop waarmee ik goede ervaringen heb, hij kost ongeveer 90 euro, het design staat me aan en ik lees veel goede feedback. En het is de goedkoopste met quadcore en een hd scherm van formaat.

• krissie100
Dusche schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:45:
Ik heb de knoop doorgehakt het wordt......... de DOOGEE DG350, waarom vraagt u dit heeft meerdere redenen ik kan hem bestellen bij tinydeal een shop waarmee ik goede ervaringen heb, hij kost ongeveer 90 euro, het design staat me aan en ik lees veel goede feedback. En het is de goedkoopste met quadcore en een hd scherm van formaat.
Waarom bij tinydeal als het ook bij banggood kan met netherland direct mail waardoor je maar 10 dagen hoeft te wachten

• Birrel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-01-2024
Hoi, iemand nog interesse in een nagenoeg nieuwe DG 350 wit?

• Dusche

Dusche

Tja.

Birrel schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:02:
Hoi, iemand nog interesse in een nagenoeg nieuwe DG 350 wit?
I see what you did there :+

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-10 12:50
Heb nu voor de 2e keer iets uit China besteld. Dit keer was het de Zopo ZP990+. Op zich tevreden, hier en daar wat verbeteringen maar hoop dat dit via custom roms/updates wel op te lossen is.

Dingetje waar ik mee zit is dat bij beide keren dat ik iets besteld heb, hij niet koseloos door de douane kwam. En ik me afvraag hoe dat komt. Ze hadden er bij deze keer zelfs als beschrijving opgezet 'Sample of phone'. En er zat geen factuur of iets dergelijks bij waar de prijs van af te lezen was.

Hier lees ik dat men regelmatig bestelt en dat hij gewoon koseloos zonder bijkomende kosten langs de douane komt. Hebben jullie hiervoor tips die dat bevorderen? Want als ik elke keer 40 euro mag bijlappen heeft het niet zoveel zin eigenlijk.

• Quad
Via DHL verstuurd?

PVOutput☀️

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-10 12:50
Jep via DHL. Niet meer doen dus? :P

Verwijderd

Boven de € 22 is betalen, dat sommige pakjes erdoor heen slippen is gewoon puur geluk en heeft ook met de grote van een pakje soms te maken.

• Wobcat
  • Laatst online: 02-11 21:22
Dirrukje schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 08:51:
Heb nu voor de 2e keer iets uit China besteld. Dit keer was het de Zopo ZP990+. Op zich tevreden, hier en daar wat verbeteringen maar hoop dat dit via custom roms/updates wel op te lossen is.

Dingetje waar ik mee zit is dat bij beide keren dat ik iets besteld heb, hij niet koseloos door de douane kwam. En ik me afvraag hoe dat komt. Ze hadden er bij deze keer zelfs als beschrijving opgezet 'Sample of phone'. En er zat geen factuur of iets dergelijks bij waar de prijs van af te lezen was.

Hier lees ik dat men regelmatig bestelt en dat hij gewoon koseloos zonder bijkomende kosten langs de douane komt. Hebben jullie hiervoor tips die dat bevorderen? Want als ik elke keer 40 euro mag bijlappen heeft het niet zoveel zin eigenlijk.
Als je via To2c besteld kun je voor $6 (~€4) een soort van verzekering hiervoor afsluiten. Mocht je pakje door de douane eruitgepikt worden dan vergoed men tot max. $70 (~€50)
Heb hier gisteren de JIAYU G4s gekocht, zal laten weten hoe het verlopen is als ik de telefoon binnen heb.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Dat is best handig, maar hoe zit het dan als je bij de deur extra moet betalen om je pakketje in ontvangst te nemen?

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 11:19
Dirrukje, kwamen jouw pakketten via DHL Belgie? Ik zie hier soms mensen zweren dat ze nooit bijbetalen met DHL... of dat nou mazzel is of ze gewoon maar wat plempen is dus ff de vraag, mijn pakketten zijn ook altijd de sjaak (via Brussel). Via de oosterburen schijnt het vaker zonder douane te gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Lord_Dain op 21-06-2014 13:47 ]

• krissie100
http://www.banggood.com/C...-Smartphone-p-932456.html
hier gaat blueboo denk ik erg de fout mee in???
http://www.to2c.com/bluboo-x2-basic.html
zo'n batterij in een octa core kan echt niet

[ Voor 42% gewijzigd door krissie100 op 21-06-2014 16:21 ]

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 21:43

dijkmane

biertje ?

Zopo ZP700 Cuppy, besteld via Mixeshop.
laten leveren via DHL.
alles incl was dat 110 euro, zonder douane gedoe na 11 dagen bezorgd.

erg mooie telefoon, doet precies wat de bedoeling is en is veel sneller t.o.v. de voorganger, een Galaxy S2.

enige minpuntje, ( of ik kijk niet goed genoeg ) is dat je geen aparte geluidjes kunt instellen voor whatsapp / facebook / mail, bij elke melding krijg je dezelfde toon. Als iemand daar het antwoord op weet ?

verder een Top ding

specs : wil je niet weten

• koen..
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03-2015
Heeft iemand ooit gehoord van de ''Coolgen TM2'' ? Op Dealextreme is hij te koop voor de (absurde) prijs van 120$.. dus nog geen 90€ en dat voor een telefoon met een octo core processor, HD scherm en een 3200mAh accu. Ik moet een telefoon uit zoeken voor de verjaardag van mijn broertje en als de specs kloppen dan ziet dit er uit als een waardige telefoon voor zijn prijs.

http://www.dx.com/p/coolg...black-320416#.U6X2KZR_srk

Ik hoop dat iemand mij meer over deze telefoon kan vertellen.

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 12:23
2G GSM 850/900/1800/1900MHz; 3G TD-SCDMA 1900/2100MHz
Dus niet geschikt voor 3G in Nederland (volgens mij)

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 11:19
Ik had dus een Newman N2 besteld voor mijn ma, maar dat ding heeft een irritant laadprobleem. Nu wil ik dus een andere phone voor haar bestellen. Belangrijk dat het werkt, verder niet veel eisen, ja, enige belangrijke eis, een goede camera. Voor de rest min. 1GB intern, cpu e.d. niet zo spannend. Prijs, rond de 100`€ moet wel iets te vinden zijn, toch? Ik zit te denken aan de Xiaomi Hongmi 1S, maar helaas is die weer net boven budget. Wat is het toestel wat hier het dichts bij in de buurt komt? Of is er gewoon geen qualcomm based telefoon rond de 100`€?
1S kost toch maar iets van 115 of iets dergelijks? Voor dergelijke bedragen GS je niet beter vinden, en al helemaal geen (snelle) quad core

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 15:08

• vandommele
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:23
dijkmane schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:23:
enige minpuntje, ( of ik kijk niet goed genoeg ) is dat je geen aparte geluidjes kunt instellen voor whatsapp / facebook / mail, bij elke melding krijg je dezelfde toon. Als iemand daar het antwoord op weet ?
In Whatsapp op instellingen knop drukken (1 van de 3 fysieke knoppen onder scherm) -> instellingen -> meldingen -> meldingsgeluid. Zo ook voor Facebook en mail apps.

• Robinator
Lord_Dain schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:45:
Dirrukje, kwamen jouw pakketten via DHL Belgie? Ik zie hier soms mensen zweren dat ze nooit bijbetalen met DHL... of dat nou mazzel is of ze gewoon maar wat plempen is dus ff de vraag, mijn pakketten zijn ook altijd de sjaak (via Brussel). Via de oosterburen schijnt het vaker zonder douane te gaan.
ik heb men laatste 6 smartphones van Mixeshop met DHL laten komen, 1x zelfs niet thuis, nooit iets extra moeten betalen. Ik denk dat in belgie met Chinapost vele harder gecontroleerd word bij de douane (zit Post BE voor een groot stuk nog mee tussen, ken iemand die er werkt)
Bij de gewone Chinapost al 3x moeten betalen, met verschillende chinashops, dus ik denk dat DHL in belgie zijn extra geld waard is, het is er sneller, en ik heb tot hiertoe nog geen enkele keer extra kosten betaalt.

• 8716509a
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik heb inmiddels zo'n 5 toestellen gehad met een mediatek processor, maar geen enkel toestel kwam volledig vloeiend over. Bij benchmark tests met geekbench komen ze niet voorbij de 24 - 30 fps, waar mijn iPhone en samsung tot de 60 fps komen.

Dus mijn vraag: bestaat er een toestel met een mediatek processor die wel lekker vloeiend door de menu's gaat, en bij de geekbench animatietest boven de 30 fps komen?

• krissie100
8716509a schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:01:
Ik heb inmiddels zo'n 5 toestellen gehad met een mediatek processor, maar geen enkel toestel kwam volledig vloeiend over. Bij benchmark tests met geekbench komen ze niet voorbij de 24 - 30 fps, waar mijn iPhone en samsung tot de 60 fps komen.

Dus mijn vraag: bestaat er een toestel met een mediatek processor die wel lekker vloeiend door de menu's gaat, en bij de geekbench animatietest boven de 30 fps komen?
naar mijn idee de meesten ;)
gewoon een mediatek 6582 of 6592 nemen en je zit goed lijkt mij. ik zal mijn honor 3c ff checken met geekbench
En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je gewend bent, iphone en samsung is wel het dure sigment, en zijn dus niet vergelijkbaar met mediatekjes, maar misscgien wel met de 6592 of de aanstaande 6595

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 22-06-2014 22:03 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
gewoon een toestel met een qualcomm 800 of hoger pakken.

• soebo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-10 22:48
Hi,

Ik ben een Android-n00b... ja had altijd een smartphone van die ene andere bekende touchscreen os.
Dus de verschillende versies Android zeggen mij (nog) niet zoveel...

Ik lees wel een tijdje mee mbt Chinese smartphones en zoek eigenlijk een formaat meer richting de voor mij bekende iPhone, maar dat is er niet tot nauwelijks.
Gisteren had ik een Sony z1 in mijn handen en vond dat toch echt aan de grote kant, maar ik weet dat bij de Chinese telefoons er nu toch erg veel 5 inch schermen in omloop zijn; dus dat hanteer ik maar als maximum formaat.

Momenteel doe ik niet zo heel erg veel met mijn toestel, daarom zie ik voor mezelf de noodzaak niet om enkele honderden euro's te besteden voor het nieuwste van het nieuwste...
Ik doe het volgende met mijn phone:
- Browsing
- Whatsapp
- Facebook
- Muziek luisteren
- fotootjes schieten (gewoon momentjes vastleggen)
- email lezen en beantwoorden
- af en toe wat youtube, maar dit kan worden samengevoegd met het Facebook gebruik
- deze maand kijk ik wel veel wk (wel op WiFi ivm databundel)

Ik ben niet anders gewend om dagelijks op te laden, dus een flinke batterij is niet van levensbelang.

Full HD zie je toch niet op zo'n klein scherm... volgens mij zie je niet eens duidelijk wanneer 720p wordt afgespeeld... kan me niet voorstellen dat er een flink verschil is tov qHD :)

Een drietal toestellen hebben nu mijn aandacht:
- Doogee Valencia (dg800)
- Doogee Turbo (dg2014)
- Cubot s2/308

Ik vind het jammer dat deze toestellen niet naast elkaar gefotografeerd zijn... formaat vind ik toch aardig belangrijk...
Het moet makkelijk in mijn broekzak passen :)

Van deze drie neig ik het meeste naar de Valencia, deels vanwege de iets lagere prijs... maar vooral vanwege de kleine scherm (met dezelfde resolutie als de cubot btw)

Is de Valencia goed genoeg voor mijn gebruik???

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 13:20
soebo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:36:
Hi,

Ik ben een Android-n00b... ja had altijd een smartphone van die ene andere bekende touchscreen os.

Ik lees wel een tijdje mee mbt Chinese smartphones en zoek eigenlijk een formaat meer richting de voor mij bekende iPhone, maar dat is er niet tot nauwelijks.
Gisteren had ik een Sony z1 in mijn handen en vond dat toch echt aan de grote kant, maar ik weet dat bij de Chinese telefoons er nu toch erg veel 5 inch schermen in omloop zijn; dus dat hanteer ik maar als maximum formaat.

Momenteel doe ik niet zo heel erg veel met mijn toestel, daarom zie ik voor mezelf de noodzaak niet om enkele honderden euro's te besteden voor het nieuwste van het nieuwste...
- Browsing
- Whatsapp
- Facebook
- Muziek luisteren
- af en toe wat youtube, maar dit kan worden samengevoegd met het Facebook gebruik

Ik ben niet anders gewend om dagelijks op te laden, dus een flinke batterij is niet van levensbelang.

Full HD zie je toch niet op zo'n klein scherm... volgens mij zie je niet eens duidelijk wanneer 720p wordt afgespeeld... kan me niet voorstellen dat er een flink verschil is tov qHD :)

- Doogee Turbo (dg2014)
- Cubot s2/308

Ik vind het jammer dat deze toestellen niet naast elkaar gefotografeerd zijn... formaat vind ik toch aardig belangrijk...

Van deze drie neig ik het meeste naar de Valencia, deels vanwege de iets lagere prijs... maar vooral vanwege de kleine scherm (met dezelfde resolutie als de cubot btw)

kijk es naar de xiaomi m2s
leunt dichter bij het iPhone formaat, kost zo'n €200 en is een aangepaste versie van android waardoor ie wat op iOS lijkt.
zoek em maar eens op, draait miui (android versie die er anders uitziet)

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-10 12:32
Ook ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, ter vervanging van mijn HTC One S.

Mijn eisen/wensen:
Max 5 inch, of iig rond de afmetingen van een One M7/Nexus 5
Graag 1080p
Graag Snapdragon 800 of iets soortgelijks, MediaTek komt niet zo vloeiend over en hun bluetooth is vaak onstabiel lees ik/merk ik.
LTE is leuk, maar zal wel lastig worden.
32gb+ storage, graag micro-SD slot maar dit is niet vereist.
Moet te rooten zijn en graag mogelijkheid Android KitKat te draaien (al dan niet met custom rom)

De Xiaomi M3 (64gb) zit ik al een tijdje naar te kijken, maar ik zie niet zo snel alternatieven.

iRacing Profiel

• G33st
  • Laatst online: 11:08
soulcrusher schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:53:

Mijn eisen/wensen:
Graag 1080p
Graag Snapdragon 800 of iets soortgelijks, MediaTek komt niet zo vloeiend over en hun bluetooth is vaak onstabiel lees ik/merk ik.
Moet te rooten zijn en graag mogelijkheid Android KitKat te draaien (al dan niet met custom rom)

De Xiaomi M3 (64gb) zit ik al een tijdje naar te kijken, maar ik zie niet zo snel alternatieven.
Meizu MX3 is misschien nog een alternatief?

• krissie100
soebo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:36:
Hi,

- Browsing
- Whatsapp
- Facebook
- Muziek luisteren

- Doogee Turbo (dg2014)
- Cubot s2/308

hey, de doogee latte dg450 lijkt mij wel wat voor jouw!
http://www.to2c.com/dooge...ch-screen-smartphone.html
goedkoper als de valencia, latte is maar 69 euro!
(zie net wel dat de valencia een iets hogere resolutie heeft)
trouwens de jiayu g2f is misschien wel het best voor je
http://www.to2c.com/jiayu-g2f-basic.html
tis niet de knapste maar wel de kleinste goeie

[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 23-06-2014 15:48 ]

• krissie100
abnormale prijsalert!
http://www.to2c.com/eleph...al-13-0mp-smartphone.html
met nfc en vingerafdrukscanner!

• krissie100
soulcrusher schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:53:

Mijn eisen/wensen:
Graag 1080p

misschien wachten tot een de mediatek 6595 quad core 1.7ghz als het goed is dacht ik, anders inderdaad de mi3

• soebo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-10 22:48
krissie100 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:34:
[...]

hey, de doogee latte dg450 lijkt mij wel wat voor jouw!
http://www.to2c.com/dooge...ch-screen-smartphone.html
goedkoper als de valencia, latte is maar 69 euro!
(zie net wel dat de valencia een iets hogere resolutie heeft)
trouwens de jiayu g2f is misschien wel het best voor je
http://www.to2c.com/jiayu-g2f-basic.html
tis niet de knapste maar wel de kleinste goeie
bedankt krissie100 en Law0070...
zal even naar de drie suggesties kijken

• Quad
Met lokale brandweer / ambulance functionaliteit? (p2000) :+

PVOutput☀️

• krissie100
Quad schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:59:
[...]

Met lokale brandweer / ambulance functionaliteit? (p2000) :+
ben ik zo dom of ben jij zo slim?

(ik snap hem niet)
krissie100 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:01:
[...]

ben ik zo dom of ben jij zo slim?

(ik snap hem niet)
Niet leuk meer als je m uit moet leggen 8)7

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=p2000

• krissie100
ah ok :P
zal ik nog even lachen voor je?
HAHAHAHAHAHA |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
wel mooi toestel hé?

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 23-06-2014 16:30 ]

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-10 12:32
Xiaomi M3 besteld! Vreemd dat de verzendkosten binnen een half uur van 18 naar 24 dollar gingen (DHL). En nu maar afwachten :) Heb bij ibuygou besteld, maar ik bedenk net dat ik nergens aan heb moeten geven of een engelse android oid wil :9 neem aan dat het geen probleem is.

iRacing Profiel

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-10 11:40
Ik zoek voor mijn Moeder een smartphone.
Ze gebruikte mijn HTC desire S maar daarvan is de aan/uit knop stuk gegaan en gebruikt nu mijn oude HTC Wildfire. Die echt te traag is.

Graag een betrouwbare telefoon met een 4 inch scherm (ongeveer) die niet al te duur is (150 euro of minder).
Mijn moeder doet ongeveer het volgende met de telefoon:
- Browsing
- Whatsapp
- Fotootjes schieten (gewoon momentjes vastleggen)

Alvast bedankt voor de hulp

Edit:
Kwam net de Cubot GT95 tegen
en Doogee Valencia DG800
en de Jiayu G2F

[ Voor 36% gewijzigd door lekrutes op 23-06-2014 16:59 ]

• krissie100
lekrutes schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:50:
Ik zoek voor mijn Moeder een smartphone.
Ze gebruikte mijn HTC desire S maar daarvan is de aan/uit knop stuk gegaan en gebruikt nu mijn oude HTC Wildfire. Die echt te traag is.

Graag een betrouwbare telefoon met een 4 inch scherm (ongeveer) die niet al te duur is (150 euro of minder).
Mijn moeder doet ongeveer het volgende met de telefoon:
- Browsing
- Whatsapp
- Fotootjes schieten (gewoon momentjes vastleggen)

Alvast bedankt voor de hulp

Edit:
Kwam net de Cubot GT95 tegen
en Doogee Valencia DG800
en de Jiayu G2F
doogee dg450 latte lijkt mij al meer dan genoeg al voor 69 euro te krijgen en is al een vooruitgang tov de desire s

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:09
Ik heb een Doogee DG800, sinds een week. Hij bevalt prima, gisteren zelfs de eerst OTA-update gehad.

Alleen, ik krijg met geen mogelijkheid een GPS-fix. Hiervoor had ik een Star, met een MTK6577 chipset, en dat was toen ook een drama. Ik had de valse hoop dat dit met nieuwere chipsets/telefoons opgelost zou zijn.

Ik heb diverse tools gebruikt, om de EPO-files te downloaden, om de tijdserver op NL/EU te zetten, maar niks helpt lijkt wel. Hebben jullie daar nou geen last van?

• krissie100
Polyphemus schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:27:
Ik heb een Doogee DG800, sinds een week. Hij bevalt prima, gisteren zelfs de eerst OTA-update gehad.

Alleen, ik krijg met geen mogelijkheid een GPS-fix. Hiervoor had ik een Star, met een MTK6577 chipset, en dat was toen ook een drama. Ik had de valse hoop dat dit met nieuwere chipsets/telefoons opgelost zou zijn.

Ik heb diverse tools gebruikt, om de EPO-files te downloaden, om de tijdserver op NL/EU te zetten, maar niks helpt lijkt wel. Hebben jullie daar nou geen last van?
Klinkt alsof er binnenin iets niet goed is ingedrukt, iemand had dat ook bij de dg550, fastergps app al geprobeerd? Toestel iss geroot?

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:09
krissie100 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:30:
[...]

Klinkt alsof er binnenin iets niet goed is ingedrukt, iemand had dat ook bij de dg550, fastergps app al geprobeerd? Toestel iss geroot?
Jep, geroot, en ook al FasterGPS geprobeerd. Met MTKtools schiet het ook al niet op.

Ik zal hem eens openmaken als ik de moed op kan brengen :P

• krissie100
Polyphemus schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:33:
[...]

Jep, geroot, en ook al FasterGPS geprobeerd. Met MTKtools schiet het ook al niet op.

Ik zal hem eens openmaken als ik de moed op kan brengen :P
Jep, dat zal het waarschijnlijk wel zijn

• Robinator
Dat is waar ik vooral schrik bij heb bij die superbudget toestelletjes, je mag zeggen wat je wilt, maar dit heb ik nog nooit gehad bij eender welke Lenovo/Xiaomi, Zelfs in hun laagste budget werken die zaken zoals gps enzovoorts (al is het traag, werken doet ie wel haha)

Het is en blijft een knelpunt bij de goedkopere chineese toestelletjes, budget maken voor een goede GPS sticker/ontvanger, dit zijn zaken waar snel op bespaard worden, dus moet je altijd mee uitzien. Onder de honder euro heb ik nog maar 1 toestelletje zelf getest, en dat was een goedkope clone voor mijn schoonzusje, maar een dualcore met maar 512mb ram, maar dat ding was vloeiend en had een werkende GPS dat lock had binnen de 2 minuten.

http://www.mixeshop.com/s...era-smartphone_p2595.html

• krissie100
robin-sips2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:06:
Dat is waar ik vooral schrik bij heb bij die superbudget toestelletjes, je mag zeggen wat je wilt, maar dit heb ik nog nooit gehad bij eender welke Lenovo/Xiaomi, Zelfs in hun laagste budget werken die zaken zoals gps enzovoorts (al is het traag, werken doet ie wel haha)

Het is en blijft een knelpunt bij de goedkopere chineese toestelletjes, budget maken voor een goede GPS sticker/ontvanger, dit zijn zaken waar snel op bespaard worden, dus moet je altijd mee uitzien. Onder de honder euro heb ik nog maar 1 toestelletje zelf getest, en dat was een goedkope clone voor mijn schoonzusje, maar een dualcore met maar 512mb ram, maar dat ding was vloeiend en had een werkende GPS dat lock had binnen de 2 minuten.

http://www.mixeshop.com/s...era-smartphone_p2595.html
Al mijn mediateks doen het anders allemaal goed, zelfs de doogee dg500 met nog de oudere mtk chip, sterker nog, mijn cubot gt72 reserve toestel à 50 euro heeft de beste en snelsye gps van allemaal ;)

• Robinator
krissie100 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:09:
[...]

Al mijn mediateks doen het anders allemaal goed, zelfs de doogee dg500 met nog de oudere mtk chip, sterker nog, mijn cubot gt72 reserve toestel à 50 euro heeft de beste en snelsye gps van allemaal ;)
Is inderdaad niet op de Mediatek chip te steken, het is echt de fabrikant die beslist of er in dat bepaalde toestel een degelijke strip in komt of niet, daarom dat ik aantoonde dat zelfs zo'n budget ding perfect werkende gps kan steken, als ze er in investeren, spijtig genoeg gebeurd dit bij vele andere fabrikanten zoals Star en Jiayu dit regelmatig niet (en ik wil geen steken uitdelen of merken slecht noemen, puur gebaseerd op eigen toestelletjes, er zijn er altijd die wel werken)

Ik wil enkel maar zeggen, dat mediatek vaak de schuld krijgt (zoals enkele post hierboven te zien is) van slechte gps en of bluetooth/wifi, dit is meestal de fabrikant, op uitzondering na dat mediatek een bluetooth chip gebruikt die met meeste wagens niet compatibel zijn qua carkit (hoewel mijn VW caddy van het werk elke mediatek gsm van mij slikte)

Nog straffer, ik vermijd qualcomm ivm hitte en andere problemen, maar daar is dit het topic weer niet voor :D

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-11 15:08
Hier is v&a voor

[ Voor 88% gewijzigd door 13art op 23-06-2014 21:05 ]

• Wobcat
  • Laatst online: 02-11 21:22
^^
Ga je nu elke dag je adv. spammen ?
Volgende keer even een tr aanmaken svp

[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 23-06-2014 21:07 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Pagina: 1 ... 27 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!