PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Waar is deze zo goedkoop?krissie100 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:26:
[...]
Klopt, die komt er nog aan, maar zal wel een stuk duurder zijn dan die geweldige prijs van de g4s van zo'n 105 euro!
Waarom? Omdat het kan!!
Ik dacht 1949deal.com, maar site ligt plat bij mij
http://www.to2c.com/jiayu...582-quad-core-1-3ghz.html
Hier. Maar dat is de 1 gb RAM versie. De url moeten ze wel nog eens aanpassen want dat zaait wel wat verwarring.
Verwijderd
Wel eerst wachten tot er überhaupt weer voorraad is, want zit levertijd op deze toestellen momenteel.Chaoss schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:30:
Net de Dagger DG550 besteld met de "netherland Direct Mail" optie, het zal me benieuwen hoe lang het duurt en of de telefoon gaat bevallen maar voor 158usd kan het bijna geen miskoop zijn lijkt me
Vraag me ook af wat dit NL direct doet. Klinkt goed in ieder geval.
Bedankt voor de duidelijke uitleg ik vind die telefoon er opmzig mooi uitzien en hij past precies in mijn plaatje.benbaba schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:41:
[...]
Geen ervaring mee, maar de z2580 is sneller dan de snapdragon 400. De z2580 is vergelijkbaar qua snelheid met de MSM8960T (uit de Xperia SP en Xiaomi M2A), maar wel met een iets langzamere GPU. Kortom beter dus.
Er is weer voorraad. Zijn van de week weer uitgeleverd.Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:04:
[...]
Wel eerst wachten tot er überhaupt weer voorraad is, want zit levertijd op deze toestellen momenteel.
Vraag me ook af wat dit NL direct doet. Klinkt goed in ieder geval.
dit is de beste telefoon die ik ooit heb gehad, de batterij gaat superlang mee, scherm is uitmuntend, hij is snel genoeg voor waar ik hem voor gebruik.
ik zou bijna weer aan jiayu g4 nemen maar dan de nieuwe versie met de nieuwere chipset, maar zou toch graag een iets groter scherm hebben, daarom zijn me ogen gevallen op de hongmi note en de doogee d550.
de hongmi note is iets duurder, vinden jullie dit prijsverschil het waard ?
ook kan ik niet veel informatie vinden over de batterijduur van de doogee 550, als die in de buurt komt van die van mijn jiayu g4, dan ga ik door de doogee 550.
ook laten ze in de promotofilmpjes van pandawill zien dat de camera van de doogee heel goed zou zijn, kan iemand dit bevestigen?
Verwijderd
Bij Banggood staat anders 20 juni en dat is richtlijn de Chinezen kennendeMomus schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:28:
[...]
Er is weer voorraad. Zijn van de week weer uitgeleverd.
Redmi note heeft een grotere batterij, 3200 tegenover 2600mah in de Doogee.Vlizzjeffrey schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:43:
ik ben ook op zoek naar een nieuwe china phone, heb nu een jiayu g4, de eerste versie
dit is de beste telefoon die ik ooit heb gehad, de batterij gaat superlang mee, scherm is uitmuntend, hij is snel genoeg voor waar ik hem voor gebruik.
ik zou bijna weer aan jiayu g4 nemen maar dan de nieuwe versie met de nieuwere chipset, maar zou toch graag een iets groter scherm hebben, daarom zijn me ogen gevallen op de hongmi note en de doogee d550.
de hongmi note is iets duurder, vinden jullie dit prijsverschil het waard ?
ook kan ik niet veel informatie vinden over de batterijduur van de doogee 550, als die in de buurt komt van die van mijn jiayu g4, dan ga ik door de doogee 550.
ook laten ze in de promotofilmpjes van pandawill zien dat de camera van de doogee heel goed zou zijn, kan iemand dit bevestigen?
Met de mt6592 en 5.5 inch (720p) heb je dat ook wel nodig..
oke bedankt voor je snelle reactie, dus ik kan er vanuitgaan dat een hongmi note het een stuk langer uithoudt zonder op te laden dan de doogee 550.dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:47:
[...]
Redmi note heeft een grotere batterij, 3200 tegenover 2600mah in de Doogee.
Met de mt6592 en 5.5 inch (720p) heb je dat ook wel nodig..
ik gebruik me telefoon vrij intensief, dus ik wil wel een telefoon die minstens het eind van de dag haalt.
ik gebruik heel de dag 3g, browse ongeveer 3 uur per dag, af en toe een spelletje, mijn jiayu g4 is meestal rond de 40% aan het eind van de dag.
is de doogee wel de snellere in de wat zwaardere games door de snellere processor en gpu of is de gpu van de hongmi note ook snel ?
edit:
Ik zie nu dat ze allebei dezelfde chipset hebben, dus qua snelheid zullen ze dan wel ongeveer hetzelfde zijn neem ik aan, de hongmi heeft dus een betere batterij, welke zou een betere camera hebben?
De doogee zou ook een coole feature hebben voor de camera de 3d foto, heeft de hongmi dit ook of is dit exclusief voor de doogee?
Wat ik ook een voordeel vind voor de doogee dat die misschien wel een update naar android 4.4 zou krijgen, dat is wel fijn, en de prijs natuurlijk, alleen de batterij is een struikelblok denk ik.
edit:
ik zie nu ook de THL 5000, met een batterij cappaciteit van 5000, een octocore processor, 5 inch scherm, full hd scherm ook dat hebben de hongmi note en de doogee ook niet.
heeft er iemand hier ervaring met de THL 5000? dit lijkt me echt een super phone
[ Voor 34% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 16-06-2014 00:14 ]
Niemand, want het toestel is nog niet te koop, maar dat zal niet zo lang meer duren.Vlizzjeffrey schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:07:
[...]
heeft er iemand hier ervaring met de THL 5000? dit lijkt me echt een super phone
Ik heb al wel ervaring met de THL 4400, bouwkwaliteit lijkt wel goed te zijn, accuduur is in de korte tijd dat ik ermee bezig was duidelijk beter dan mijn vorige toestel. GPS is nog een twijfelgeval, die werkt niet. Er zijn wel een paar satellieten te zien, maar niet voldoende voor een lock.
En om het te proberen op te lossen heb ik een stommiteit begaan. Ik had de build.prop aangepast (dalvik exectution mode bijgeplaatst), maar nu boot het toestel dus niet meer

Ik had nog wel een kopie gemaakt van de oorspronkelijke bestand en deze in de root neergezet (ipv /system). Maar daar kan ik (nog?) niet bij met ADB. Misschien dat het met de ADB Shell lukt, dat moet ik nog proberen.
Of heeft iemand heel toevallig een kopie van de originele build.prop die hij/zij met me wilt delen?
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
nieuws: Geohot brengt universele root-methode uit voor Android-apparaten
@yodeluxe
Waarschijnlijk heb je de permissies niet goed gezet na het aanpassen. Probeer anders met "android commander" of je er nog in kunt komen.
Nu heb ik gezocht op telefoons met dual-sim en een amoled scherm, maar dat lijkt niet te bestaan, op een paar galaxy s2 kloons na met verouderde hardware. Weet iemand of er telefoons bestaan die qua hardware minimaal gelijkwaardig zijn aan de G3S, met dual-sim en een amoled scherm?
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Geen AMOLED, maar misschien kan dit helpen om 's nachts fijn te lezen:DitisKees schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:06:
Ik heb nu een Jiayu G3s. Prima toestel, snel zat voor mij en dual-sim wil ik niet meer zonder. Ik vind het alleen jammer dat er geen amoled scherm in zit. Ik gebruik mijn telefoon namelijk regelmatig in bed als ereader op de nachtstand, en dan geeft een amoled scherm veel minder licht dan een lcd.
Nu heb ik gezocht op telefoons met dual-sim en een amoled scherm, maar dat lijkt niet te bestaan, op een paar galaxy s2 kloons na met verouderde hardware. Weet iemand of er telefoons bestaan die qua hardware minimaal gelijkwaardig zijn aan de G3S, met dual-sim en een amoled scherm?
Google Play: Twilight
Een app die 's avonds je kleurtemperatuur en helderheid kan aanpassen. Is dat een goed idee?
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
PSN id: NL_SToRM
Night mode misschien iets voor je, dimt je scherm meer dan de standaard opties.Nonstop decay schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:18:
[...]
Geen AMOLED, maar misschien kan dit helpen om 's nachts fijn te lezen:
Google Play: Twilight
Een app die 's avonds je kleurtemperatuur en helderheid kan aanpassen. Is dat een goed idee?Ik vind het zelf in ieder geval heel prettig, hoewel het helaas niet werkt op mijn Xiaomi Mi2S met WIUI ROM.
Google Play: Night Mode
Edit: post niet goed gelezen, Is inderdaad een virus volgens deze post. Nu is mijn vraag wel of dit niet gewoon strategy is om de chinaphones wat terug te drukken uit europa?SToRM666 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:23:
Toch uitkijken met sommige toestellen: http://www.winmagpro.nl/c...-star-n9500-bevat-malware
Alles wat social media toegankelijk is kan als spyware gebruikt en of gezien worden, dat is op zich vele gevaarlijker dan vele mensen denken. ik root men phone, en smijt er alles uit dat ik niet ken/en of vertrouw in de System/app
Wat denken jullie hiervan, zou er echt spyware op die Star zitten?
[ Voor 22% gewijzigd door Robinator op 16-06-2014 17:33 ]
voor de liefhebber
en dit is ook een supermooi toestel zeg
http://www.to2c.com/eleph...m-8gb-rom-smartphone.html
[ Voor 36% gewijzigd door krissie100 op 16-06-2014 17:39 ]
Hopen dat die ook niet te veel boven de 200 dollar gaat kosten
[ Voor 73% gewijzigd door djiedjee op 16-06-2014 18:19 . Reden: Was al gemeld zie ik... ]
jammer van de resolutie van die elephone anders was het wel een leuk dingkrissie100 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:38:
http://www.to2c.com/xiaom...mera-3050mah-battery.html
voor de liefhebber
en dit is ook een supermooi toestel zeg
Dit is de "c" versie de p10 komt nog met 13mp camera en 720p schermVlizzjeffrey schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:22:
[...]
jammer van de resolutie van die elephone anders was het wel een leuk ding
Een paar maanden geleden was hier al iemand bang voor en dat werd een beetje lacherig afgedaan.SToRM666 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:23:
Toch uitkijken met sommige toestellen: http://www.winmagpro.nl/c...-star-n9500-bevat-malware
Natuurlijk zal het bij de 'gevestigde' Chinese merken niet zo snel voordoen, maar toch iets om in het achterhoofd te houden. Ik begreep uit de artikelen dat het wel door virusscanners gedetecteerd werd, dus je kunt je telefoon wel checken.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Over een aantal weken loopt mijn abonnement af, en momenteel ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy Note II waar ik 2 jaar veel plezier van heb gehad, mede door het heerlijke grote scherm.
Ik heb de nodige topics in dit deel van het forum al doorgenomen en ben uitgekomen op 3 telefoons, waarvan 1 natuurlijk mijn vervanger van mijn Note II zal worden.
De 3 toestellen ( willekeurige volgorde ):
- Xiaomi Mi3
- Xiaomi Hongmi Note
- JiaYu G4
Ik heb niet veel eisen voor een telefoon ben ik achter gekomen, ik dacht altijd het nieuwste van het nieuwste nodig te hebben, maar ik merk dat ik niet meer dan een beetje browsen, muziek luisteren, youtube-en doe op mijn smartphone... Ik spel er dus feitelijk bijna geen games op, maar ik hou wel van een beetje snelheid. Een trage foon kan ik echt niet hebben
Mijn grootste eis is wel: Goed functionerende GPS, aangezien ik mijn mobiel vaak gebruikte voor navigatie. Dus ik wil niet al teveel gerotzooi hebben om mijn GPS aan de praat te krijgen... "out of the box" werkend is wenselijk, maar een simpele rom fix is geen probleem.
Welke telefoon zouden jullie mij aanraden?
> 5" 1080p
> Snapdragon 805
> 3GB of RAM
> Dual Sim
> 16 mp rear camera
> Android 4.4
> 4G
> price: 450$
Enkel de ROM (mSD mogelijk?) en batterij zijn nog onbekend. Indien deze ook nog uitstekend zijn, dan wil ik graag 400 euro betalen voor deze specificaties!
Als de grootte van je note bevalt zou ik voor de hongmi note gaan, of voor iets leuker design de doogee dg550.Kelnarath schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:37:
Hey mannen, en vrouwen ;-)
Over een aantal weken loopt mijn abonnement af, en momenteel ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy Note II waar ik 2 jaar veel plezier van heb gehad, mede door het heerlijke grote scherm.
Ik heb de nodige topics in dit deel van het forum al doorgenomen en ben uitgekomen op 3 telefoons, waarvan 1 natuurlijk mijn vervanger van mijn Note II zal worden.
- Xiaomi Mi3
- Xiaomi Hongmi Note
- JiaYu G4
Ik heb niet veel eisen voor een telefoon ben ik achter gekomen, ik dacht altijd het nieuwste van het nieuwste nodig te hebben, maar ik merk dat ik niet meer dan een beetje browsen, muziek luisteren, youtube-en doe op mijn smartphone... Ik spel er dus feitelijk bijna geen games op, maar ik hou wel van een beetje snelheid. Een trage foon kan ik echt niet hebben
Mijn grootste eis is wel: Goed functionerende GPS, aangezien ik mijn mobiel vaak gebruikte voor navigatie. Dus ik wil niet al teveel gerotzooi hebben om mijn GPS aan de praat te krijgen... "out of the box" werkend is wenselijk, maar een simpele rom fix is geen probleem.
Met de jiayu g4 bedoel je de jiayu g4s ga ik van uit?
Toestellen van Star dus voortaan maar mijden....
Tevens in de comments dat er ook een Thread op XDA loopt voor de iNew i7000, die met hetzelfde spyware wordt geleverd....
Android Commander is wel een fijn programma! Helaas voor mij werkt het niet. Het lijkt wel alsof het toestel niet meer geroot is, dus ik heb niet voldoende rechten om de permissies goed te zetten. En de backup die ik had gemaakt van de build.prop kan ik nergens meer vinden (misschien ook wel doordat root niet meer werkt, ik zie een aantal mappen die leeg lijken te zijn terwijl ik er wel data in verwacht).dutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:01:
Waarschijnlijk heb je de permissies niet goed gezet na het aanpassen. Probeer anders met "android commander" of je er nog in kunt komen.
Is er nog een mogelijkheid om toch root rechten te krijgen vanuit een shell? Of moet ik maar wachten totdat er iemand een ROM online zet? Vreemd dat THL nog helemaal geen enkele download heeft voor dit toestel, ook niet op de Chinese site.
Ik denk er ook aan om THL gewoon een mail te sturen om te vragen naar de originele ROM, kan ik gelijk zien hoe goed hun customer support is

YouTube: K-touch Nibiru Mars H1 Unboxing
Vind ik verder niet interessant.
Het toestel is goed gebouwd, geheel plastic maar voelt stevig ondanks zijn dikte (of liever dunte) wat het is echt een dun toestel.
Het full HD 5 inch scherm is prachtig, de camera best ok en heeft HDR.
Verder een niets zeggende 4.2 android zoals zovelen
2 GB werkgeheugen, dat is wel fijn, een werkende GPS, niet heel best maar bruikbaar.
Heel goede audio, zowel spraak als muziek. De speaker brengt veel geluid voort. Ik ben erg te spreken over de spraak.
Ik vind hem ook mooi, de android toetsen zijn backlit en dat voor €150 want voor die prijs gaat ie weg.
Ik kan hem praktisch niet echt gebruiken omdat ik verwend ben door de accuduur van de Jiayu G4 met 3000 Mah accu en ik gebruik social en mail de hele dag voor mijn handel. De accu is prima voor normaal gebruik en gaat dan zeker een dag mee maar voor heel intensief werk schiet ie gewoon tekort. Dat is de prijs van licht en dun
3G werkt perfect hier op KPN via Simyo dit in tegenstelling tot berichten dat de H variant van de chip dit niet zou ondersteunen
Deze heeft geen gorilla glass en dat is te merken aan scherm: sneller vettiger. Gebruik overigens geen screen protector, al zat die er wel netjes op toen de telefoon geleverd werd. Telefoon wordt ook geleverd met flip cover en EU lader.
Jammer dat deze nog geen 4G heeft, maar dat wordt iets voor de volgende.
Tot nu toe valt op dat het scherm erg prettig kijkt (FHD), maar wel de grootverbruiker voor de batterij is. Na een dag en nacht telefoon bijna niet te gebruiken (wel 2 mailaccounts mails pushen via WiFi, 3G uit, 2 SIMs standby) staat de teller nog op 80%. Een dag hevig telefoongebruik en de teller staat op <20%.
Mbt recente opmerkingen over spyware: Avast geeft geen problemen aan.
WiFi lijkt op het werk soms niet te reageren (icoon geeft verbinding aan, maar Tweakers.net kan artikelen niet ophalen ivm geen verbinding), thuis geen last van. Nog niet de oorzaak gevonden, al lees ik wel dat er meer zijn met dezelfde klachten.
3G bereik (Tmobile) is nog niet tot 4 streepjes gekomen, dus of de schaal is niet correct of ontvangst minder vergeleken met Jiayu 3G. Overigens nog niet gemerkt dat er teruggeschakeld werd naar 2G waar ik 3G zou moeten hebben.
Camera maakt prima foto's.
Geluid tijdens bellen gewoon prima.
GPS kort getest, werkte prima.
StatusLED linksboven voor notificaties.
Telefoon is niet geroot. Rootmethode via Geohot (Towelroot) werkt niet. Ook RootGenius geeft aan: "Such a tough phone! Root ... failed"
Antutu score van 25434 geeft deze MKT6592 aan.
Misschien overbodig om te vermelden, maar deze SOC zorgt voor een snel werkende Android 4.4.2. Voelt zeer snel aan.
Gekocht bij Pandawill en binnen 6 dagen in huis (verzending via DHL). Prijs / kwaliteit prima volgens mij.
http://www.pandawill.com/...tk6592-otg-3g-p89300.html
Heeft zoals op de foto's geen Samsung tekst op de voor- of achterkant.
[ Voor 2% gewijzigd door vandommele op 16-06-2014 22:48 . Reden: Root pogingen vermeld ]
Hoi, enig idee of de accessoires van een echte S5 erop passen? is het een identieke clone qua afmetingen en knoppen? Een goede vriend van me wilt kost wat kost een Galaxy s4 of S5 clone met dual sim, en deze was me al opgevallen. Reden voor hem zijn de covers en screenprotectors, vooral de anti shock rubbers enzo.vandommele schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:27:
Zelf sinds kort in het bezit van een Flying S5 (HDC/ALPS H900) omdat mijn Jiayu G3 kapot ging.
.....
Heeft zoals op de foto's geen Samsung tekst op de voor- of achterkant.
Enige mogelijkheid om een navigatietest te doen in de wagen? Tijd van 1ste lock (3d fix) en hoeveel sattelieten?
Je zou me hier een groot plezier mee doen, bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door Robinator op 17-06-2014 00:05 ]
Volgens de opgegeven maten is hij iig 0.7mm of zo dikker dan de echte S5, dus dat moet je in de gaten houden. Mijn S5 kloon heeft wel exact dezelfde maten btw. (maar geen kitkat)robin-sips2 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:55:
[...]
Hoi, enig idee of de accessoires van een echte S5 erop passen? is het een identieke clone qua afmetingen en knoppen? Een goede vriend van me wilt kost wat kost een Galaxy s4 of S5 clone met dual sim, en deze was me al opgevallen. Reden voor hem zijn de covers en screenprotectors, vooral de anti shock rubbers enzo.
Enige mogelijkheid om een navigatietest te doen in de wagen? Tijd van 1ste lock (3d fix) en hoeveel sattelieten?
En de Samsung Gear gaat natuurlijk niet werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-06-2014 08:33 ]
Ik schakel toch jullie hulp in. Als iemand me verder kan helpen, dan graag.
Ik ben op zoek naar een Dual-Sim toestel. Toestel moet vloeiend werken en de camera moet top zijn.
Ook moet het het liefst noob-proof zijn.
Ik heb jarenlang een iPhone gehad en daarna over gestapt naar WP8. Heb dus geen ervaringen met rooten e.d.
In eerste instantie zat ik eraan te denken om een Lenovo K910 te kopen. Reden is dat Lenovo een sterk merk is wat ik ken. Echter heb ik begrepen dat To2c alleen de 4.2 geroote versie kan leveren.
Uiteraard de topics hier een beetje doorgelezen en ik zie steeds meer telefoons die in aanmerking komen voor mijn doeleinde:
- JiaYu G4s
- Xiaomi Hongmi
Echter hoor ik ook weer slechte/mindere verhalen over de standaard software van de telefoons en word de CyagonMod aangeraden.
Welke toestel zouden jullie aanraden? Prijs is niet zo'n issue, performance en makkelijk te bedienen/noob proof vind ik belangrijker.
Alvast bedankt.
Volgens mij is Star niet echt een fabrikant maar meer een "no-name" merk.dutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:05:
nieuws: 'Chinese smartphonefabrikant levert toestel standaard met spyware' - update
Toestellen van Star dus voortaan maar mijden....
Tevens in de comments dat er ook een Thread op XDA loopt voor de iNew i7000, die met hetzelfde spyware wordt geleverd....
Dezelfde firmware als de Star staat namelijk ook op andere telefoons. Zo staat op de Star h9008 dezelfde firmware als op de Tianhe H9008 of MLais Pro.
Dus grote kans dat het gewoon standaard ingebakken is in de Chinese ROMs.
Mijn Ulefone P6+ heeft de trojan ook. Ik heb hem een keer proberen te verwijderen (met een virusscanner) maar toen werkte de play store niet meer. Ook de Carpad P6+ (zelfde firmware) heeft 'm.
Sindsdien gebruik ik de telefoon met Trojan geinstalleerd.
Flashen met een andere ROM die de gapps vervangt met een 'echte' google play is dus wel aan te raden....
Dat is wel interessante informatie om te posten bij het nieuwsbericht.Mastermind schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:51:
[...]
Volgens mij is Star niet echt een fabrikant maar meer een "no-name" merk.
Dezelfde firmware als de Star staat namelijk ook op andere telefoons. Zo staat op de Star h9008 dezelfde firmware als op de Tianhe H9008 of MLais Pro.
Dus grote kans dat het gewoon standaard ingebakken is in de Chinese ROMs.
Mijn Ulefone P6+ heeft de trojan ook. Ik heb hem een keer proberen te verwijderen (met een virusscanner) maar toen werkte de play store niet meer. Ook de Carpad P6+ (zelfde firmware) heeft 'm.
Zo zie je maar dat het kopen van een goedkoop toestel met goeie specs toch zo op een andere manier zijn 'prijs' heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 17-06-2014 10:21 ]
PSN id: NL_SToRM
Maar lost het flashen van alleen alle Google apps (gapps) het op dan?dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:14:
Dat lijkt me ook niet echt gewenst, telefoon met trojan erin gebruiken..
Flashen met een andere ROM die de gapps vervangt met een 'echte' google play is dus wel aan te raden....
Ik heb het niet, en draai een custom rom waarbij de gapps in ieder geval wel vervangen zijn.Salmon schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:21:
[...]
Maar lost het flashen van alleen alle Google apps (gapps) het op dan?
En in de spyware waarover Tweakers bericht gaat het om een malafide Google Play app.
In elk geval maar geen betalingen etc. doen op die telefoon. En de camera afplakken.dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:14:
Dat lijkt me ook niet echt gewenst, telefoon met trojan erin gebruiken..
Ik koop niets op mijn telefoon in ieder geval want ze kunnen vast mijn creditcardgegevens stelen.
Of via je Cisco router.....
Ik zorg er gewoon voor dat ik arm ben, dan valt er niks te halen.
Verwijderd
Geen virussen gevonden.
Maar heb wel een custom ROM dus kan best zijn dat standaard S5 wel mogelijk een trojan heeft.
Maar na een weekje viel hij zomaar uit of raakte in een bootloop.
Het lijkt met de batterij of oververhitting te maken te hebben. Met de achterkant eraf lijkt het namelijk goed te gaan. Het gebeurt voornamelijk bij het downloaden of het spelen van een game, alsof er teveel gevraagd wordt.
Eerder meldde ik hier al dat de bijbehorende oplader erg warm, bijna heet wordt.
Iemand bekend met dit probleem en wat te doen? Ik hoop toch niet dat ik hem terug moet sturen naar Pandawill.
Check deze link om het eraf te halen. Als het inderdaad een app is die zich voordoet als Google Play inderdaad, als Google Play zelf geinfecteerd is wordt het iets moeilijker, maar het is mogelijk de hele app er gewoon af te halen en opnieuw te installerenMastermind schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:51:
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2395007
Misschien moeten we trouwens een lijstje bijhouden van de telefoons waarop de spyware allemaal gevonden is, misschien zelfs eigen topic waard!
[ Voor 9% gewijzigd door thefal op 17-06-2014 16:31 ]
Quick Fix: If your phone has the same rogue files as mine did, root your phone, and delete the following from /system/apps: UUPLAY.APK, GoogleUpdate[3738].apk, GoogleService[3738].apk, SystemThread[3738].apk, Backup_File[3738].i, projectmkmassags.apk, and smsreg.apk.
[ Voor 16% gewijzigd door thefal op 17-06-2014 16:49 ]
Ja fijn, maar dat geldt alleen voor hetzelfde issue/virus, terwijl Krissie het in het algemeen vraagt.thefal schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:48:
Of je leest de link die ik heb gepost evenVooral post 4.
[...]
jepHyp Hyper schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:18:
[...]
Ja fijn, maar dat geldt alleen voor hetzelfde issue/virus, terwijl Krissie het in het algemeen vraagt.
gewoon een écht chinees merk kopen in plaats van die vage cloons met vage namen die opereren onder meerdere namen,
gewoon een doogee nemen
[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-06-2014 18:40 ]
^^ tja, virusscanners zeggen niet alles, en ze gaan ook geen rekening van een paar tientjes leeg plunderenHyp Hyper schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:40:
Ik heb wel een vage kloon, (Tengda) maar scanners vinden vooralsnog niks en m'n geld staat nog op m'n rekening.
Dit mag natuurlijk nog steeds niet gebeuren, zwaar gezichtverlies voor Star op dit punt.
Je hebt wel gelijk dat je moet voor een degelijk merk te kiezen, om dit soort praktijken te voorkomen, maar ik zou nu Doogie niet direct beschrijven als een sterk merk zoals bv Lenovo en of Xiaomi of ZTC ofzo, deze merken hebben gewoon vele meer budget voor quality control, en hebben andere markten waar ze ook winst op maken naast het smartphone gebeuren.
Ondanks dit alles ben ik wel een Doogie Fan, ze zijn en blijven goed bezig, hopelijk komen ze ook zover als de andere merken, dit zou enkel een goede concurrentie zijn om de prijs naar beneden te halen.
Edit: als je iets of wat van android kent, en slim genoeg bent voor custom roms te installeren, moet je dit gewoon leren, dit is de manier om je toestel te kennen, en zo'n wan praktijken te voorkomen, mijn system folder is het eerste kwartier na ik men nieuwe smartphone heb, helemaal uitgespit op apps die ik niet wil en of niet ken, google staat er vol info van, zelfs van de chineesjes, al bij al is een degelijke rom snel te vinden voor mediatek, althans toch voor die iets bekendere merken.
[ Voor 18% gewijzigd door Robinator op 17-06-2014 19:53 ]
Verwijderd
na lang wikken en wegen heeft mijn budget de doorslag gegeven en is er een Jiake v8 besteld..
En ja vanmiddag kwam het pakje (zonder extra kosten)
tot mijn verbazing zie ik ook niets van chinese apps oid, verwachte nog wel even te moeten opschonen..
Alleen de gsm vindt het vodafone netwerk niet...
Iemand een idee?
Zei het ook als een grapje(want iedereen weet dat ik fan van doogee ben(ook al heb ik nu een huawei honor 3c) en dus gaat iemand weer wat leuks zeggen) ^^
Doogee blijft een lekker merk, klinkt ook goed, alleen moeten ze naar mijn idee wat beter luisteren naar klanten, zoals de probleempjes op soft en hardware gebied en wat betere en meer cases ontwikkelen
shht tegen niemand zeggen ik ben een keigrote Lenovo fan en raad het iedereen aan, maar draai zelf op men hongmi een zelf gemodde Lenovo rom haha, laatste miui zitten veel teveel bugs in. Een Hongmi is toch niet hetzelfde qua support als een mi3 ofzokrissie100 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:55:
Zei het ook als een grapje(want iedereen weet dat ik fan van doogee ben(ook al heb ik nu een huawei honor 3c) en dus gaat iemand weer wat leuks zeggen) ^^
Doogee blijft een lekker merk, klinkt ook goed, alleen moeten ze naar mijn idee wat beter luisteren naar klanten, zoals de probleempjes op soft en hardware gebied en wat betere en meer cases ontwikkelen
Verwijderd
Snel vraagje: Ik heb al een tijdje een Xiaomi M2s. Ik en men vrienden hebben er samen een stuk of 8 gekocht, iedereen is er erg tevreden van maar 2 toestellen hebben last met random touches.
Ik heb Ibuygou gecontacteerd en ze zeiden dat ik de 2 GSM mag opsturen.
Nu is mijn vraag hoe doe ik dit best vanuit Belgie met DHL? Niet gewoon met Bpost neem ik aan?
De site van DHL kom ik niet veel wijzer uit, mss moet ik ze morgen eens bellen.
Topics met details over het probleem.
http://xiaomi.eu/communit...s-invisible-finger.22392/
http://en.miui.com/thread-22105-1-1.html
Tja lenovo is wel goed lees ik, maar is wel behoorlijk duurder vind ikrobin-sips2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:07:
[...]
shht tegen niemand zeggen ik ben een keigrote Lenovo fan en raad het iedereen aan, maar draai zelf op men hongmi een zelf gemodde Lenovo rom haha, laatste miui zitten veel teveel bugs in. Een Hongmi is toch niet hetzelfde qua support als een mi3 ofzo
Is zo ongetwijfeld, dat is de reden wrom ik me eens een xiaomi heb aangeschaft, uiteindelik heb je van Lenovo toch nog steeds iets betere kwaliteit qua bouwmateriaal enzo, merk je echt al je er eentje in je handen hebt, is op vele vlakken zelfs beter dan Samsung of HTC. in de zelfde prijs categorie bekeken dan welliswaar.krissie100 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:43:
[...]
Tja lenovo is wel goed lees ik, maar is wel behoorlijk duurder vind ik
Ik heb zelf ook een note 2 en ik heb gisteren de Xiaomi Hongmi Note bestelt. Ik kan hem wel voor je vergelijken wanneer ik hem heb ontvangen(volgende week gok ik).Kelnarath schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:37:
Hey mannen, en vrouwen ;-)
- Xiaomi Mi3
- Xiaomi Hongmi Note
- JiaYu G4
Hier kan je de prijs berekenen, maar schrik nietVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:17:
Hallo iedereen!
Snel vraagje: Ik heb al een tijdje een Xiaomi M2s. Ik en men vrienden hebben er samen een stuk of 8 gekocht, iedereen is er erg tevreden van maar 2 toestellen hebben last met random touches.
Ik heb Ibuygou gecontacteerd en ze zeiden dat ik de 2 GSM mag opsturen.
Nu is mijn vraag hoe doe ik dit best vanuit Belgie met DHL? Niet gewoon met Bpost neem ik aan?
De site van DHL kom ik niet veel wijzer uit, mss moet ik ze morgen eens bellen.
Topics met details over het probleem.
http://xiaomi.eu/communit...s-invisible-finger.22392/
http://en.miui.com/thread-22105-1-1.html
Moet je hem terugsturen naar China of Bulgarije ?
[ Voor 5% gewijzigd door StinkyPanda op 17-06-2014 20:59 ]
Maak je geen illussies curlz, men verlekkert zich hier over het algemeen over toestellen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:53:
Hallo daar ben ik weer eens...
na lang wikken en wegen heeft mijn budget de doorslag gegeven en is er een Jiake v8 besteld..
tot mijn verbazing zie ik ook niets van chinese apps oid, verwachte nog wel even te moeten opschonen..
Iemand een idee?
Oplossingen zijn hier soms ver te zoeken.
Wat is jouw probleem?edjedan schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:58:
[...]
Maak je geen illussies curlz, men verlekkert zich hier over het algemeen over toestellen.
Oplossingen zijn hier soms ver te zoeken.
Precies zoals ik het zeg. Het valt me vaak op dat op vragen slecht gereageerd wordt en men lekker doorbrabbelt over leuke nieuwe toestelletjes.
En ondertussen verdwijnt de vraag naar boven, in de vergetelheid...
Tsja lijkt mij ook een terechte observatie hoor, maar het gaat hier natuurlijk wel over die nieuwe toestelletjes…edjedan schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:52:
[...]
Precies zoals ik het zeg. Het valt me vaak op dat op vragen slecht gereageerd wordt en men lekker doorbrabbelt over leuke nieuwe toestelletjes.
En ondertussen verdwijnt de vraag naar boven, in de vergetelheid...
[ Voor 7% gewijzigd door intraxi op 17-06-2014 21:59 ]
Ben nog geen van mijn kennissen tegen gekomen met een echte S5. S4 hoesje paste in ieder geval niet.robin-sips2 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:55:
[...]
Hoi, enig idee of de accessoires van een echte S5 erop passen? is het een identieke clone qua afmetingen en knoppen? Een goede vriend van me wilt kost wat kost een Galaxy s4 of S5 clone met dual sim, en deze was me al opgevallen. Reden voor hem zijn de covers en screenprotectors, vooral de anti shock rubbers enzo.
Qua knoppen e.d. identieke telefoon. Kijk maar naar de foto's op Pandawill en kijk maar naar foto's van een echte S5 op bijvoorbeeld Samsung site.
Zoals Hyp Hyper aangaf is deze telefoon wel iets dikker.
Mijn telefoon is 136.0 x 70.0 x 8.9mm & 156g, Samsung is 142.0 x 72.5 x 8.1mm & 145g volgens websites. Hoesje zal dus niet passen.
Dual sim is voor mij inderdaad ook een must, wil geen 2 telefoons in mijn broekzak hebben.
Zag in de reacties van het nieuwsbericht over spyware staan dat Avast de spyware niet zou detecteren maar ESET wel. Die gaf enkel infecties aan op Framaroot en Towelroot gedownloade APK's, niet op de Playstore. Downloads zijn inmiddels beide verwijderd.
Ben even in de tuin gaan staan om te testen hoe snel ik een GPS fix had. Bij stilstaan duurde dat 30 seconden en gaf toen een fix met 6 satelieten. Zal morgen even een logger aanzetten op mijn fiets, zodat je een track kunt zien.
Edit: Track van stukje fietsen. https://drive.google.com/file/d/0ByVHi-Je4WKXRlBIYWFqRUNaY1k/edit?usp=sharing Wat opvalt is het begin waar ik direct door een tunnel fiets nadat ik een fix heb. Bij de JFK laan stond ik voor het stoplicht en verloor ik GPS. Het missende stuk fietste ik geheel onder bomen door.
[ Voor 10% gewijzigd door vandommele op 19-06-2014 07:50 . Reden: GPS log toegevoegd ]
Heb je helemaal geen netwerk, of kun je wel bellen maar niet internet o.i.d.? Je zou eens de andere sim-slot kunnen proberen (is dual sim toch)? En je APN instellingen vergelijken met die op de vodafone site.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:53:
Hallo daar ben ik weer eens...
Iemand een idee?
Ook even checken of je sim-slot ge-enabled is...
Dat is even wat mij te binnen schiet.
Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...
wou net hetzelfde posten APN settings goed nakijken, desnoods gewoon verwijderen en er een nieuwe inzetten zoals vodaphone aangeeft, als je dan nog problemen hebt goed nakijken of je band ondersteund word.electropruts schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:24:
[...]
Heb je helemaal geen netwerk, of kun je wel bellen maar niet internet o.i.d.? Je zou eens de andere sim-slot kunnen proberen (is dual sim toch)? En je APN instellingen vergelijken met die op de vodafone site.
Ook even checken of je sim-slot ge-enabled is...
Dat is even wat mij te binnen schiet.
En hoe bevalt ie?henkleerssen schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:18:
[...]
Ok.. haha. Nou neem maar van mij aan dat het toptoestel is voor weinig. Als je de dual sim versie kan vinden voor weinig (en die je kan instellen als engels/nederlands), dan heb je in ieder geval geen invoerkosten..Hoef je verder niet meer te zoeken..
Heb je er 4.4 op draaien? Volgens mij is de k910 qua hardware de beste dualsim telefoon, echter hoor ik slechte verhalen over de software en cm is niet beschikbaar voor de k910.
CM kan je vergeten qua support op dual sim MTK chips, ze zijn er mee bezig in de pre betafase, dus gaat nog lang duren denk ik.Russel88 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:49:
[...]
En hoe bevalt ie?
Heb je er 4.4 op draaien? Volgens mij is de k910 qua hardware de beste dualsim telefoon, echter hoor ik slechte verhalen over de software en cm is niet beschikbaar voor de k910.
Aosp achtige roms gaan wel de ronde, maar de basis software van de k910 lijkt mij wel ok, ik werk zelf me de VibeRom (4.2.2 wel) en vind deze uitstekend draaien.
Ieder zijn smaak natuurlijk
Iemand hier trouwens een idee of Fastcardtech een betrouwbare site is? (heb altijd mixeshop gebruikt, maar daar vind ik men toestel niet)
Welk toestel zoek je?
Wat hebben MTK chips met de K910 te maken?robin-sips2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:14:
[...]
CM kan je vergeten qua support op dual sim MTK chips, ze zijn er mee bezig in de pre betafase, dus gaat nog lang duren denk ik.
Aosp achtige roms gaan wel de ronde, maar de basis software van de k910 lijkt mij wel ok, ik werk zelf me de VibeRom (4.2.2 wel) en vind deze uitstekend draaien.
Ieder zijn smaak natuurlijk
Iemand hier trouwens een idee of Fastcardtech een betrouwbare site is? (heb altijd mixeshop gebruikt, maar daar vind ik men toestel niet)
Mijn excuses k910 is inderdaad Snapdragon, maar dan nog CM op dual sim?? want daar draait CM niet mee, heb zelf enkele dual sim qualcom's gehad, en geen enkele software werkt op dit ogenblik in CM voor dualsim besturing. je kan cm porten mor dan heb je geen dual sim ondersteuning meer.
Verwijderd
Ik kan niet bellen en niet internetter... De jiake geeft wel aan dat er een Vodafone sim kaart aanwezig in.. Maar geeft vodafone niet als beschikbare netwerken..robin-sips2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:34:
[...]
wou net hetzelfde posten APN settings goed nakijken, desnoods gewoon verwijderen en er een nieuwe inzetten zoals vodaphone aangeeft, als je dan nog problemen hebt goed nakijken of je band ondersteund word.
Check bij vodafone of je imei niet toevallig blacklisted is. Kan soms voorkomen om onduidelijke redenen of om china phones van hun netwerk te weren.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:32:
[...]
Ik kan niet bellen en niet internetter... De jiake geeft wel aan dat er een Vodafone sim kaart aanwezig in.. Maar geeft vodafone niet als beschikbare netwerken..
Dat is maar net zoals je het wilt zien. Een "Tweaker" is meer dan dat.intraxi schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:56:
[...]
Tsja lijkt mij ook een terechte observatie hoor, maar het gaat hier natuurlijk wel over die nieuwe toestelletjes…
Maar wel fijn dat je het herkent.
Ik heb wat apps geinstalleerd en nu ik mijn navigatie erop wil zetten zegt hij ineens dat de telefoon vol zit. Ik heb gecheckt en er is op de sd kaart nog 22 gb over en op de telefoon zelf nog 27gb.
De default write disk is de sd kaart.
Echter, als ik de geheugenmanager open, staan er 3 soorten geheugen: internal storage, sd card storage en phone storage.
De internal storage is 1.14gb, de phone storage 27gb en de sd kaart nog 24gb over van de 29gb(32gb sd kaart).
Waarom zijn er 3 soorten geheugen, internal en phone storage behoren toch 1 te zijn. Het lijkt wel alsof er iets verkeerd gepartitioneerd is.
Hoe verander ik dit zodat hij de volle capaciteit van de telefoon kan gebruiken?
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Men adverteerd met 32gb, maar dat is niet de volledige ruimte voor apps, de /data partitie.
De andere ruimte is voor muziek en dergelijke die je kunt opslaan op je telefoon.
Daarnaast heb je ook nog je eigen sd kaart, de externe.
Hier kun je de partitie groottes aanpassen:
http://forum.zopomobileshop.com/thread-1412-1-1.html
Is universeel voor zo goed als elke MTK, maar voor de zekerheid even een backup maken is geen luxe.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2014 11:23 ]
Dankje, ik zal het meteen proberen.dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:21:
Dat is vaak zo;
Men adverteerd met 32gb, maar dat is niet de volledige ruimte voor apps, de /data partitie.
De andere ruimte is voor muziek en dergelijke die je kunt opslaan op je telefoon.
Daarnaast heb je ook nog je eigen sd kaart, de externe.
Hier kun je de partitie groottes aanpassen:
http://forum.zopomobileshop.com/thread-1412-1-1.html
Is universeel voor zo goed als elke MTK, maar voor de zekerheid even een backup maken is geen luxe.
Die sp flashtools is wel een van onhandigste methodes ooit..... het lukte me eerder ook al niet om de nieuwste firmware erop te zetten daarmee.

Het hele flashgedoe lukt weer niet. verschillende computers geprobeerd, verschillende usb poorten en kabels, verschillende SP flashtool versies..... Krijg de ene error na de andere, zelfs verschillende scatter files geprobeerd.

Is er geen manier, net zoals ik een custom rom op mijn Iocean X7 kon zetten, het te flashen bestand in zip formaat op sd kaart, in recovery modus opstarten en cache wissen, factory reset en install rom from sd card selecteren en klaar...?
[ Voor 24% gewijzigd door HackingDutchman op 18-06-2014 14:03 ]
Nu heb ik wel een probleem met google maps (8.1) als ik het open doe, direct een forced close.
Nog iemand met dit probleem ?
Dat probleem heb ik ook op mijn Newman K2S met 4.2.2 V1.04jimmypop1 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:44:
Heb terug 4.2.2 op mijn elephone p8 gezet. De 4.4 gaf regelmatig problemen, zomaar herstarten, scherm die vastloopt, ....
Nu heb ik wel een probleem met google maps (8.1) als ik het open doe, direct een forced close.
Nog iemand met dit probleem ?
Dat SP Flashtools is niet echt een makkelijk tooltje nee, dat heb ik ook wel ondervondenHackingDutchman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:40:
[...]
Dankje, ik zal het meteen proberen.
Die sp flashtools is wel een van onhandigste methodes ooit..... het lukte me eerder ook al niet om de nieuwste firmware erop te zetten daarmee.
Update
![]()
Het hele flashgedoe lukt weer niet. verschillende computers geprobeerd, verschillende usb poorten en kabels, verschillende SP flashtool versies..... Krijg de ene error na de andere, zelfs verschillende scatter files geprobeerd.![]()
![]()
Is er geen manier, net zoals ik een custom rom op mijn Iocean X7 kon zetten, het te flashen bestand in zip formaat op sd kaart, in recovery modus opstarten en cache wissen, factory reset en install rom from sd card selecteren en klaar...?
Gelukkig leiden er meerdere wegen naar Rome.
Het kan ook met een zogenaamde "meteos" app;
http://www.chinaphonearen...r-phone-s-internal-memory
Edit: die app lijkt maar tot 16gb te gaan
Wordt toch flashen denk ik, aangezien Gammarom + resize script niet gaat werken op je andere telefoon
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2014 14:14 ]
Het flashen lukt niet, ik dacht dat het lukte net, maar toen kreeg ik een error met iets van dat de ROM nog gedownload moest worden..... terwijl hij uit die map kwam. En de oplossingen op andere fora hielpen niet voor dat probleem bij mij.... ik word er gek vandutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:12:
[...]
Dat SP Flashtools is niet echt een makkelijk tooltje nee, dat heb ik ook wel ondervonden![]()
Gelukkig leiden er meerdere wegen naar Rome.![]()
Het kan ook met een zogenaamde "meteos" app;
http://www.chinaphonearen...r-phone-s-internal-memory
Edit: die app lijkt maar tot 16gb te gaan
Wordt toch flashen denk ik, aangezien Gammarom + resize script niet gaat werken op je andere telefoon

Ik probeer nu een zip bestand dat ook op needrom staat per sd kaart te flashen, zoals ik ook op mijn Iocean X7 talloze keren heb gedaan, hopelijk lukt dat wel.
Heb er nu terug 8.0 opgezet en geen problemen meer. Voorlopig niet updaten zeker tot er weer een nieuwe versie is.HackingDutchman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:59:
[...]
Dat probleem heb ik ook op mijn Newman K2S met 4.2.2 V1.04
Iemand die enig zicht heeft op de telefoons met processoren van Mediatek die echt de strijd aankunnen met de hedendaagse Snapdragons 800+?
Voor zover ik kan zien wordt het met de mt6595 varianten pas echt leuk? Octacore a7 lijkt me nou niet echt een toevoeging ten opzichte van mijn Galaxy S3?
[ Voor 19% gewijzigd door Hoppa! op 18-06-2014 16:14 ]
Klopt, ze hebben nu nog veelal A7. Goedkoop en batterij-efficiënt.Hoppa! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:10:
Als ik de OP lees en wat research doe, dan kom ik tot de conclusie dat alle Mediatek telefoons die op dit moment op de markt zijn, nog socs hebben die op a7 of a9 architectuur zijn gebaseerd?
Iemand die enig zicht heeft op de telefoons met processoren van Mediatek die echt de strijd aankunnen met de hedendaagse Snapdragons?
Qua benchmarks kom je in de buurt met een octa-core, maar qua praktijk gebruik en ervaring niet.
Er zit wel meer aan te komen, maar dat duurt nog wel even.
De volgende stap is 4G.
Eerst komt de LTE octa-core versie uit. Of dat alleen 4G als extraatje wordt t.o.v. De huidige octa-core is nog niet bekend, maar het zou ook kunnen dat het een nieuwe SoC wordt, gebruik makend van BIG.Little en 4 A7's en 4 A17 cores. Ook leuke overpowered qHD(4x HD) schermen zijn dan mogelijk.
Ook komt er een 64-bit A53 octa-core met 4G uit. Ook nog een hexa(6)-core maar daar is nog niets over bekend, grote kans dat het 'gewoon' weer A7's zijn maar dan 6 in plaats van 4 of 8.
Maar het is nu wat stil rondom MediaTek en nieuwe processoren, dus verwacht dit niet deze zomer al.
Volgens de wiki van Mediatek zijn er drie varianten die in q1 2014 zijn uitgekomen.
Verwijderd
Naar China:StinkyPanda schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:56:
[...]
Hier kan je de prijs berekenen, maar schrik niethttps://webshipping2.dhl....ey=1001&ActionIdKey2=1005
Moet je hem terugsturen naar China of Bulgarije ?
ATTN: Liu Xiong
Address: 3A16~18,HaoYe Nga Court,Xinhu Road,Xixiang,Bao'an,shenzhen, China 518000
Tele: 86-755-29761915
Dat zijn de gegevens die ze me gaven. Ik was gaan horen bij Bpost en de zendtijd zou 1,5 week zijn en de prijs was maar €18 aangezien we met 2 zijn zou dat dus €9 elks zijn wat ik niks vind eigenlijk.
Maar ik neem aan dat het met DHL sneller zal zijn ik weet niet of het veel meer zou kosten? Ik zal eens een account aanmaken op de site.
Dat klopt dan niet, wellicht was het de planning maar tot dusver is alleen de mt6592 beschikbaar.Hoppa! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:28:
Ik snap het niet, want de mt6595 is al op de markt met een big.little concept a7 en a17. Maar nauwelijks toestellen mee te vinden.
Volgens de wiki van Mediatek zijn er drie varianten die in q1 2014 zijn uitgekomen.
Xiaomi mi3 goedkoper dan ooit;
210 euro voor de 16/2gb versie
http://www.to2c.com/xiaom...mera-3050mah-battery.html
[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2014 19:00 ]
Je hoef geen account aan te maken hoor. Gewoon op "vraag eerst een tarief" klikkenVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:10:
[...]
Naar China:
ATTN: Liu Xiong
Address: 3A16~18,HaoYe Nga Court,Xinhu Road,Xixiang,Bao'an,shenzhen, China 518000
Tele: 86-755-29761915
Dat zijn de gegevens die ze me gaven. Ik was gaan horen bij Bpost en de zendtijd zou 1,5 week zijn en de prijs was maar €18 aangezien we met 2 zijn zou dat dus €9 elks zijn wat ik niks vind eigenlijk.
Maar ik neem aan dat het met DHL sneller zal zijn ik weet niet of het veel meer zou kosten? Ik zal eens een account aanmaken op de site.
Heb het even ingevuld en kwam uit op €96

Handig ding wanneer je je back touchpanel gebruikt.Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:08:
cover case voor doogee dg800
http://nl.aliexpress.com/...eshipping/1912670147.html
of een doogee quad core voor 68 eurootjes
http://www.to2c.com/dooge...ch-screen-smartphone.html
[ Voor 30% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 15:42 ]
Ik vind het zó jammer van die resolutie. Voor een Kitkat-telefoon met dit design zou ik best meer willen betalen als ik er een HD-scherm bij zou krijgen.krissie100 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:36:
vandaag 80 euro voor dit pareltje
Of wacht... die bestaat ook nog?

[ Voor 18% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-06-2014 15:46 ]
De Elephone P10 heeft een resolutie van 1280 * 720 en een camera van 13mp i.p.v. 8.Hyp Hyper schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:44:
[...]
Ik vind het zó jammer van die resolutie. Voor een Kitkat-telefoon met dit design zou ik best meer willen betalen als ik er een HD-scherm bij zou krijgen.
Deze kost tegen de 135 a 140 dollar op Aliexpress.
zie hierbovenHyp Hyper schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:44:
[...]
Ik vind het zó jammer van die resolutie. Voor een Kitkat-telefoon met dit design zou ik best meer willen betalen als ik er een HD-scherm bij zou krijgen.
Of wacht... die bestaat ook nog?
maar 68 euro voor een quad core met 8mp en 1gb ram is eigenlijk gewoon onwerkelijk vind ik
[ Voor 12% gewijzigd door krissie100 op 19-06-2014 15:52 ]
Dit topic is gesloten.
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!