Ging me meer om de ontwikkeling, de nieuw SoC met 4G en kitkat. Beschikbaarheid en andere merken komt nog.
Waarom eigenlijk hexacore. Is dat toch efficiënter dan een octacore gebleken?
(trend was steeds meer cores en nu dus 2 terug)
(trend was steeds meer cores en nu dus 2 terug)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Oppo clone 
volgens mij zijn die 4G banden wel erg ongunstig, het is niet te hopen dat dat bij alle telefoons er zo uit gaat zien...
dan krijg je eenzelfde verhaal als de OnePlus One, die ook 4G niet volledig ondersteund in Nederland en Belgie door het ontbreken van band 20.
volgens mij zijn die 4G banden wel erg ongunstig, het is niet te hopen dat dat bij alle telefoons er zo uit gaat zien...
dan krijg je eenzelfde verhaal als de OnePlus One, die ook 4G niet volledig ondersteund in Nederland en Belgie door het ontbreken van band 20.
4G in combinatie met de OnePlus One
Providers zoals Tele2 en Ziggo hebben ook meegedaan aan de veiling en daarmee stukjes frequentieblokken gekocht, maar 4G-netwerken zijn nog niet live en dus niet te gebruiken voor consumenten. Daarom zijn in dit artikel alleen providers KPN, Vodafone en T-mobile belicht.
Simpel gezegd kun je de OnePlus One niet gebruiken op het landelijke 4G-netwerk van KPN. Dit is namelijk uitgerold op de 800MHz-frequentie en dat werkt niet in combinatie met deze telefoon. KPN lijkt wel bezig te zijn om ook masten te plaatsen die op de 1800MHz-frequentie werken, maar dit kost tijd en geld en zal voorlopig nog niet voor de normale consument overal te gebruiken zijn.
Als je de OnePlus One wilt aanschaffen en Vodafone als provider hebt kun je wel gebruikmaken van 4G, maar wel in beperkte mate. Vodafone is namelijk bezig met de uitrol van hun 4G-netwerk op zowel de 800MHz als de 1800MHz-frequentie en heeft zich niet zoals KPN op slechts één frequentie gericht. Vodafone gebruikt de 1800MHz-frequentie voor hun landelijke netwerk en de 800MHz-frequentie wordt vooral gebruikt als ondersteuning in de grote steden, zoals Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Eindhoven. Met de OnePlus One zul je dus voornamelijk 4G kunnen gebruiken via Vodafone als je in één van de grote steden bent.
Dekking Vodafone 4G-netwerk icm OnePlus OneDekkingskaart Vodafone: vink '4G voor iPhone 5' aan, dat is namelijk de 1800MHz-frequentie die ook werkt op de OnePlus One
Provider T-mobile heeft nog lang geen landelijk 4G-netwerk uitgerold, maar de provider maakt wel gebruik van de 1800MHz-frequentie die zal werken op de OnePlus One. T-mobile heeft namelijk geen stuk van het 800MHz-frequentieblok kunnen aanschaffen in de veiling en moet het dus doen met andere frequentieblokken. Als je dus van plan bent om een OnePlus One aan te schaffen kun je overal waar T-mobile 4G aanbiedt, gebruikmaken van 4G op deze telefoon.
[ Voor 88% gewijzigd door dutchgio op 10-06-2014 15:11 ]
ik heb vanmorgen de MI3 besteld op ibuygou.com. Is mijn eerste chinese phone,ben benieuwd!
Iemand bekend met de NEO M1? Mijn vriendin stelt nogal eisen aan de looks en die zijn bijzonder fijn van dit toestel. Ben benieuwd hoe de batterij zich houdt, hoe de foto's zijn en hoe de algehele kwaliteit is...
Ik heb net de NEO M1 binnen van deze namiddag, hij voelt goed stevig aan, prachtig design, en heb direct de nieuwe update toegepast, ik zal straks eens een foto nemen en posten.Momus schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:17:
Iemand bekend met de NEO M1? Mijn vriendin stelt nogal eisen aan de looks en die zijn bijzonder fijn van dit toestel. Ben benieuwd hoe de batterij zich houdt, hoe de foto's zijn en hoe de algehele kwaliteit is...
Edit, hier een drietal foto's

[ Voor 18% gewijzigd door hgeert op 10-06-2014 20:45 ]
Ik krijg de NEO M1 deze week binnen met DHL, ik zal wel een (klein) reviewtje maken.Momus schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:17:
(ben afgezien van Kingzone K1 in verband met leveringsproblemen en ik vond toch 5.5 inch te groot)
Zo nou de One+One bij meerdere winkels te bestellen zie ik ..
Wel voor een wat hogere prijs natuurlijk
Ik laat deze alsnog liggen vind het jammer dat er geen ext sd card is ..dat is voor mij wel een dealbreaker..
http://www.pandawill.com/...lla-glass-fhd-p90011.html
http://www.lenteen.de/and...oneplus-one-telopone.html
http://www.topresellersto...-bianco/spazio_disco-64gb
Wel voor een wat hogere prijs natuurlijk

Ik laat deze alsnog liggen vind het jammer dat er geen ext sd card is ..dat is voor mij wel een dealbreaker..
http://www.pandawill.com/...lla-glass-fhd-p90011.html
http://www.lenteen.de/and...oneplus-one-telopone.html
http://www.topresellersto...-bianco/spazio_disco-64gb
Bij OnePlus zelf zou de 64gb versie 300 euro gaan kosten, tegenover 269 voor de 16gb.
Bij 64gb intern is een sd kaart niet nodig lijkt me. Ook is ie nogal groot met 5.5 inch, en wordt 4g dus maar half ondersteund. (Zie quote van mij hierboven ergens)
Maar ja bij Oneplus zelf zijn de prijzen dus lager, maar heb je weer die achterlijke invites nodig...
Goedkoopste reseller optie lijkt hier; 279 voor 16gb en 318 voor de 64gb versie. Zoals verwacht wel "out of stock"
http://www.coolicool.com/...i-4g-g-33393?currency=EUR
Bij 64gb intern is een sd kaart niet nodig lijkt me. Ook is ie nogal groot met 5.5 inch, en wordt 4g dus maar half ondersteund. (Zie quote van mij hierboven ergens)
Maar ja bij Oneplus zelf zijn de prijzen dus lager, maar heb je weer die achterlijke invites nodig...
Goedkoopste reseller optie lijkt hier; 279 voor 16gb en 318 voor de 64gb versie. Zoals verwacht wel "out of stock"
[ Voor 31% gewijzigd door dutchgio op 10-06-2014 21:45 ]
Is de camera van die NEO M1 een beetje snel? We hebben een kleine en dan is het wel lekker als je snel kunt schieten...
Bij 1949deal.com staan fijnere prijzen hoor...dutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:40:
Bij OnePlus zelf zou de 64gb versie 300 euro gaan kosten, tegenover 269 voor de 16gb.
Maar 1949deal zet wel vaker fijnere prijzen neer zolang het toestel nog niet te bestellen is. En als je er dan naar vraagt, krijg je een standaard antwoord smoes:Momus schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 06:49:
[...]
Bij 1949deal.com staan fijnere prijzen hoor...
De kans is zeer groot dat als het toestel wel op voorraad is, de prijs "toevallig" omhoog is gegaan. Ik zou me dus niet blindstaren op die lage prijs.dear friend, glad to receive your message, at this moment it is the price, but i am not sure the price will keep this. it may fluctuate with the market, up or down. so you may need to watch our website about the information, hank you , have a nice day.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Rond 15 mei heb ik een Beidou Hot Pepper LA-Q1 voor m'n moeder besteld. Gister voor haar ingesteld en moet zeggen dat ik versteld sta van de bouwkwaliteit, look and feel en de snelheid van deze telefoon. Vooral als je bedenkt dat hij slechts €75 heeft gekost (incl. 8GB micro SD kaartje).
Ik wilde er gister nog één voor m'n vader bij bestellen, maar helaas was hij dus uitverkocht. Om die reden dus de Star S4 besteld. Een ander merk en andere hardware, voornamelijk voor gekozen omdat hij voor z'n specs erg goedkoop is en mijn vader er naast het bellen mee wilt kunnen WhatsAppen. Wellicht een keer wat surfen, maar meer zal hij er niet mee doen. Wanneer hij binnen is laat ik weten hoe hij bevalt.
Voor beide scheelt het de helft in de maandelijkse kosten als je kijkt naar een periode van 2 jaar. M'n moeder had bijvoorbeeld een goedkoop LG toestel icm met een €22,50 abonnement van 2 jaar. Nu gaat ze naar Hollands Nieuwe en betaalt ze naast de losse prijs voor het toestel €8 per maand.
Ik wilde er gister nog één voor m'n vader bij bestellen, maar helaas was hij dus uitverkocht. Om die reden dus de Star S4 besteld. Een ander merk en andere hardware, voornamelijk voor gekozen omdat hij voor z'n specs erg goedkoop is en mijn vader er naast het bellen mee wilt kunnen WhatsAppen. Wellicht een keer wat surfen, maar meer zal hij er niet mee doen. Wanneer hij binnen is laat ik weten hoe hij bevalt.
Voor beide scheelt het de helft in de maandelijkse kosten als je kijkt naar een periode van 2 jaar. M'n moeder had bijvoorbeeld een goedkoop LG toestel icm met een €22,50 abonnement van 2 jaar. Nu gaat ze naar Hollands Nieuwe en betaalt ze naast de losse prijs voor het toestel €8 per maand.
Camera opstarten gaat snel, en je kan zelfs 40 continue shots na elkaar nemen...
Momus schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:56:
Is de camera van die NEO M1 een beetje snel? We hebben een kleine en dan is het wel lekker als je snel kunt schieten...
Nice. Klinkt goed. Al minpunten kunnen ontdekken?hgeert schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:33:
Camera opstarten gaat snel, en je kan zelfs 40 continue shots na elkaar nemen...
[...]
En al wat over de batterij te zeggen?
Iemand hier die enig idee heeft of ik de No.1 M3 kan rooten? Zo ja, hoe? Ik heb nu die crappy neppe MIUI d'r op zitten die crasht zodra ik de telefoon aanraak. Het betreft de versie met MTK6589 processor en 720p scherm.
Geprobeerd, maar zowel bij de Gandalf als de Aragorn exploit krijg ik een "failed" melding.starcopy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:18:
Framaroot al geprobeerd?
Wel de laatste versie van framaroot geprobeerd? Even googlen op framaroot xda en de onderste pakken...8716509a schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:43:
[...]
Geprobeerd, maar zowel bij de Gandalf als de Aragorn exploit krijg ik een "failed" melding.
Ziet zo op het eerste oog mooi uit. Ik ben wel benieuwd naar de (bouw)kwaliteit, want die was iig bij mijn Star (oudere dual core) wat minder, al werkt ie nog steeds goed genoeg als m'n reservetelefoon.CrashOne schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:08:
De Beidou Hot Pepper LA-Q1 is in ieder geval van hoge bouwkwaliteit. Zodra de S4 binnen is laat ik weten hoe deze is qua bouwkwaliteit.
Ja, ik heb de meest recente versie geprobeerd, maar helaas zonder succes. Ik moet wel zeggen dat ik vrij nieuw ben in de Android wereld, of tenminste de root kant ervan. Iemand nog suggesties? Want ik merk dat ik een telefoon met een hoop potentie heb, maar ik zit vrij opgesloten in het crappy nagemaakte MIUI.Momus schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:47:
[...]
Wel de laatste versie van framaroot geprobeerd? Even googlen op framaroot xda en de onderste pakken...
Alvast bedankt voor de hulp!
Je hebt maar 2 opties opgenoemd van je framaroot, terwijl in de meest recente versie sowieso 3 root opties zitten.8716509a schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:39:
[...]
Ja, ik heb de meest recente versie geprobeerd, maar helaas zonder succes. Ik moet wel zeggen dat ik vrij nieuw ben in de Android wereld, of tenminste de root kant ervan. Iemand nog suggesties? Want ik merk dat ik een telefoon met een hoop potentie heb, maar ik zit vrij opgesloten in het crappy nagemaakte MIUI.
Alvast bedankt voor de hulp!
De nieuwste versie die ik kon vinden was 1.9.3 op het XDA developers forum. Ik krijg hier in alleen de keuze uit Gandalf en Aragorn.Momus schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:48:
[...]
Je hebt maar 2 opties opgenoemd van je framaroot, terwijl in de meest recente versie sowieso 3 root opties zitten.
Ik vond onderstaande, volgens mij is dat voor jouw model van toepassing.8716509a schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:12:
[...]
De nieuwste versie die ik kon vinden was 1.9.3 op het XDA developers forum. Ik krijg hier in alleen de keuze uit Gandalf en Aragorn.
http://www.nairaland.com/...-m3-discussion-thread/364
http://androidnigeria.com.ng/root-tecno-m3/
[ Voor 5% gewijzigd door starcopy op 12-06-2014 10:17 ]
Dankjewel voor de moeite, maar de Tecno M3 is een ander toestel dan dat ik heb, neem aan dat deze root methode dan niet werkt? Ik heb een xiaomi mi3 kloon met een mtk6589 processor.starcopy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:15:
[...]
Ik vond onderstaande, volgens mij is dat voor jouw model van toepassing.
http://www.nairaland.com/...-m3-discussion-thread/364
http://androidnigeria.com.ng/root-tecno-m3/
Hier al mee geprobeerd?8716509a schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:49:
[...]
Dankjewel voor de moeite, maar de Tecno M3 is een ander toestel dan dat ik heb, neem aan dat deze root methode dan niet werkt? Ik heb een xiaomi mi3 kloon met een mtk6589 processor.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2247537
Als ik no.1 m3 google, krijg ik alleen Tecno te zien. Heeft dat ding soms een andere naam?8716509a schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:49:
[...]
Dankjewel voor de moeite, maar de Tecno M3 is een ander toestel dan dat ik heb, neem aan dat deze root methode dan niet werkt? Ik heb een xiaomi mi3 kloon met een mtk6589 processor.
Het is ook een heel vaag telefoontje, volgens mij puur om mensen mee op te lichten. Ik heb het toestel van iemand overgenomen die onder de impressie was dat hij de originele xiaomi m3 had besteld, met de Snapdragon processor. Zal even kijken of ik een link kan vinden.starcopy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:59:
[...]
Als ik no.1 m3 google, krijg ik alleen Tecno te zien. Heeft dat ding soms een andere naam?
Edit: http://www.gizchina.com/2...iaomi-mi3-clone-just-200/
[ Voor 8% gewijzigd door 8716509a op 12-06-2014 11:29 . Reden: Link ]
Ik heb laatst Cubot X6 gekocht (android 4.2.2)
Maar ik heb een probleem.
Als ik bel of gebelt wordt en hou het scherm tegen mijn oor.
Gaat het scherm op zwart zoals het hoort. Maar als het gesprek dan klaar is hoor ik de anderekant ophangen. Maar bij mij blijft het scherm zwart. Ik kan dan 30 seconde de aan en uitknop indrukken maar dan blijft hij nogsteeds zwart.
Enige wat helpt is de accu er uit halen en er weer in doen. (Dit is bij een cubot x6 nog best een opgave).
Ik heb dit probleem ongeveer 50% van de gevallen.
Heb online gezocht maar ben niet echt wat tegen gekomen.
Ik gebruik sinds vandaag mijn telefoon zonder SD kaart en hoesje was benieuwd of een van de 2 mogelijk het probleem veroorzaakt. Sd kaart heb ik wel war over gelezen.
Ik heb dit probleem ook aan banggood.com gemaild misschien dat zij ook wat weten.
Maar misschien weten jullie een oplossing waardoor mijn telefoon niet terug hoeft naar China.
BTW Swift key is nu gratis. Voor de mensen die een nederlands toetsenbord zoeken.
Gaat het scherm op zwart zoals het hoort. Maar als het gesprek dan klaar is hoor ik de anderekant ophangen. Maar bij mij blijft het scherm zwart. Ik kan dan 30 seconde de aan en uitknop indrukken maar dan blijft hij nogsteeds zwart.
Enige wat helpt is de accu er uit halen en er weer in doen. (Dit is bij een cubot x6 nog best een opgave).
Ik heb dit probleem ongeveer 50% van de gevallen.
Heb online gezocht maar ben niet echt wat tegen gekomen.
Ik gebruik sinds vandaag mijn telefoon zonder SD kaart en hoesje was benieuwd of een van de 2 mogelijk het probleem veroorzaakt. Sd kaart heb ik wel war over gelezen.
Ik heb dit probleem ook aan banggood.com gemaild misschien dat zij ook wat weten.
Maar misschien weten jullie een oplossing waardoor mijn telefoon niet terug hoeft naar China.
BTW Swift key is nu gratis. Voor de mensen die een nederlands toetsenbord zoeken.
Proximity sensor caliberen. kon met de oudere MTK toestellen meestal door; * # * # 3646633 # * # * te toetsenlekrutes schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:52:
Ik heb laatst Cubot X6 gekocht (android 4.2.2)
Ik heb dit probleem ongeveer 50% van de gevallen................
[ Voor 22% gewijzigd door benbaba op 12-06-2014 14:00 ]
Bedankt benbaba,
Ik zal het proberen als hij weer vast loopt.
Vandaag 3x gebelt en het probleem nog niet gehad.
Ik zal het proberen als hij weer vast loopt.
Vandaag 3x gebelt en het probleem nog niet gehad.
Hallo,
heb net mijn Newman K2S eindelijk na 10 weken binnengekregen, nu is hij nog niet geroot en staat er een ROM op waar heel veel Chinese zooi op staat.
Uiteraard wil ik nu eerst de telefoon unlocken en vervolgens de nieuwste firmware flashen. Nu ging dat bij de Iocean X7 zeer makkelijk doordat er vele waren die mij voor waren gegaan en volledige stappenplannen met links aanwezig waren op het internet en hier op Tweakers.
Maar dat is nu niet het geval, het enigste wat ik momenteel kan vinden is een programma op NEEDROM waarbij het stappenplan niet klopt.......
Ik heb het te flashen bestand wel al, maar hoe ik de telefoon unlock weet ik niet. Weet iemand waar ik een goede tool kan vinden om het toestel te unlocken en vervolgens te flashen en rooten?
Specs: Newman K2S, huidige versie v1.0.4, MTK6592
Alvast bedankt
heb net mijn Newman K2S eindelijk na 10 weken binnengekregen, nu is hij nog niet geroot en staat er een ROM op waar heel veel Chinese zooi op staat.
Uiteraard wil ik nu eerst de telefoon unlocken en vervolgens de nieuwste firmware flashen. Nu ging dat bij de Iocean X7 zeer makkelijk doordat er vele waren die mij voor waren gegaan en volledige stappenplannen met links aanwezig waren op het internet en hier op Tweakers.
Maar dat is nu niet het geval, het enigste wat ik momenteel kan vinden is een programma op NEEDROM waarbij het stappenplan niet klopt.......
Ik heb het te flashen bestand wel al, maar hoe ik de telefoon unlock weet ik niet. Weet iemand waar ik een goede tool kan vinden om het toestel te unlocken en vervolgens te flashen en rooten?
Alvast bedankt
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Goedemiddag,
Kan iemand mij helpen met mijn zoektocht naar een clamshell/flip phone toestel met de volgende specificaties?
- Dual sim
- Android
- Voldoende RAM voor deze tijd (min 1GB?)
- Voldoende snelle processor
Op internet heb ik al veel gezocht en ben ik de volgende modellen tegen gekomen:
- Samsung W2014
- Samsung Hennessy
- Philips Xenium W9588
- Gionee GN600
Echter alleen de laatste (Gionee GN600) is verkrijgbaar en de rest krijg ik niet gevonden om te bestellen.
Alvast bedankt!
Kan iemand mij helpen met mijn zoektocht naar een clamshell/flip phone toestel met de volgende specificaties?
- Dual sim
- Android
Op internet heb ik al veel gezocht en ben ik de volgende modellen tegen gekomen:
- Samsung W2014
- Samsung Hennessy
- Philips Xenium W9588
- Gionee GN600
Echter alleen de laatste (Gionee GN600) is verkrijgbaar en de rest krijg ik niet gevonden om te bestellen.
Alvast bedankt!
Dat gaat moeilijk worden, tegenwoordig is alles of touchscreen of standaard bar. Ik heb ff gekeken voor je op Pandawill Antelife en 1949deal maar helemaal noppes aan clamshell/flip toestellen.Spitske9 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:50:
Goedemiddag,
- Dual sim
- Android
- Samsung W2014
- Samsung Hennessy
- Philips Xenium W9588
- Gionee GN600
Alvast bedankt!
Je hebt nog wel redelijk veel keuze in standaard bar modellen.
[ Voor 3% gewijzigd door HackingDutchman op 12-06-2014 16:36 ]
Waarom een clamshell?
http://www.gsmarena.com/philips_w8568-5804.php
http://www.gsmarena.com/philips_w8568-5804.php
[ Voor 54% gewijzigd door Kapot op 12-06-2014 16:19 ]
dat wordt em niet meer denk ik, tis tegenwoordig of een nokia met knoppies of een touchscreen, zo'n flip ding zie je haast niet meer, dus geen of weinig keusSpitske9 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:50:
Goedemiddag,
- Dual sim
- Android
- Samsung W2014
- Samsung Hennessy
- Philips Xenium W9588
- Gionee GN600
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en vind zo'n clamshell wel iets hebben. Heb er vroeger met veel plezier mee gebeld. Je ziet ze tegenwoordig ook niet meer zoveel en dat is ook een reden om er juist één te hebben. Alleen blijkt nu wel waarom je ze niet zoveel meer ziet ;-) Als ik op internet kijk, lijkt er in het oosten er toch nog een behoorlijke markt voor te zijn en komen er nog steeds nieuwe toestellen uit (o.a. Samsung W2014). Ik kan alleen niet vinden waar ik ze zou kunnen bestellen.
Japan. Daar zijn er genoeg, maar of het was is om hier naartoe te halen?Spitske9 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:43:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en vind zo'n clamshell wel iets hebben. Heb er vroeger met veel plezier mee gebeld. Je ziet ze tegenwoordig ook niet meer zoveel en dat is ook een reden om er juist één te hebben. Alleen blijkt nu wel waarom je ze niet zoveel meer ziet ;-) Als ik op internet kijk, lijkt er in het oosten er toch nog een behoorlijke markt voor te zijn en komen er nog steeds nieuwe toestellen uit (o.a. Samsung W2014). Ik kan alleen niet vinden waar ik ze zou kunnen bestellen.
https://www.google.nl/sea...0CCEQsAQ&biw=1920&bih=950
http://www.kyoex.com/cate...hones/Fujitsu-Flip-Phone/
http://www.engadget.com/2...pan-flip-phones-gara-kei/
http://stores.ebay.com/Ky...-/_i.html?_fsub=462604619
http://www.geek.com/mobil...itsu-flip-phones-1535732/
http://www.aliexpress.com...shipCountry=nl&isrefine=y
Is dit wat: http://www.pandawill.com/...gps-130mp-red-p81485.html
En is deze vergelijkbaar met de star s5?
En is deze vergelijkbaar met de star s5?
Is wat sneller dan een S5 door de gebruikte T(Turbo) versie van de 6589. Qua prijs zeker leuk, maar vlak ook de 6582 toestellen niet uit, hebben toch een iets betere GPU
Zal de camera ook goede foto's opleveren? Qua prijs leek het mij inderdaad een leuk ding.
Heb de Lenovo k910 niet gekocht in HK. In de district waar ik verbleef verkochten ze alleen maar Samsung, HTC e.d. In een ander gedeelte zag ik 'm daar wel staan. Even vastgehouden en mee gespeeld. Prijs was wel ruim 300 euro. Ga 'm dan wel halen bij to2c.com. Wel effe wachten totdat ze 4.4 root ondersteunen, las dat de 4.4 al uit is voor de Vibe Z.
Dag iedereen,
Kon even niet vinden waar ik mijn vraag kon stellen dus daarom maar hier.
Ik ben op zoek naar een leuke goedkope telefoon waar ik toch het een en ander mee kan doen.
Internet, breed geheugen zodat mijn telefoon werkt en niet vast loopt als ik er veel dingen op heb.
camera etc.
Ik heb nu een HTC chacha en ben er helemaal klaar mee, heb er facebook opstaan en whatsapp en er 130 foto s en 35 korte video opnames opstaan. Kan me foto's niet openen, kan fb niet updaten en verder er niks meer opzetten want krijg steeds de melding dat het te vol is ook al wis ik elke keer de gegevens.
Is smartphone (chinees) met een prijs onder de 100 euro onddenkbaar als ik iets beters dan htc chacha wil?
Waar raden jullie me aan om een te kopen? Ik heb al in NL of Belgie gezocht maar kan niet veel vinden.
Alvast heel erg bedankt
Ik ben op zoek naar een leuke goedkope telefoon waar ik toch het een en ander mee kan doen.
Internet, breed geheugen zodat mijn telefoon werkt en niet vast loopt als ik er veel dingen op heb.
camera etc.
Ik heb nu een HTC chacha en ben er helemaal klaar mee, heb er facebook opstaan en whatsapp en er 130 foto s en 35 korte video opnames opstaan. Kan me foto's niet openen, kan fb niet updaten en verder er niks meer opzetten want krijg steeds de melding dat het te vol is ook al wis ik elke keer de gegevens.
Is smartphone (chinees) met een prijs onder de 100 euro onddenkbaar als ik iets beters dan htc chacha wil?
Waar raden jullie me aan om een te kopen? Ik heb al in NL of Belgie gezocht maar kan niet veel vinden.
Alvast heel erg bedankt
De Doogee DG800 zit onder de 100 euro en voldoet aan je wensen.curly-naad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:56:
Dag iedereen,
camera etc.
Alvast heel erg bedankt
Dank je wel,
Bij antelife is ie al uitverkocht.
Vond dit ook is dat iets? http://www.groupdeal.nl/6...-geheugenkaart110614.html
Heb niet een groot budget dus ben bang voor oplichters of een slechte koop..
Momus schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:57:
[...]
De Doogee DG800 zit onder de 100 euro en voldoet aan je wensen.
Nee, dat is niet zoveel bijzonders en kun je wel zien als een slechte koop.
Kun je beter bij die Chacha blijven.
Kun je beter bij die Chacha blijven.
Een toestel met 256MB RAM is toch niet serieus te nemen?curly-naad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:09:
Dank je wel,
[...]
Met andere woorden, zo'n beetje alle specs zijn ver onder de maat. Deze is dan zo'n beetje net zo duur als de Doogee DG350 (ongeveer 80 euro), die is vele malen beter!
Hier is ie gewoon in stock. Heb ik hem ook vandaan.curly-naad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:09:
Dank je wel,
[...]
http://www.1949deal.com/catalogsearch/result/?q=dg800
Genoeg keuze afhankelijk van je verdere wensen. Kijk in de startpost of filter toestellen hier, hier of hier. Doe jezelf een plezier en neem geen toestellen met <1GB RAM en zonder 'echte' merknaam.curly-naad schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:56:
Dag iedereen,
Kon even niet vinden waar ik mijn vraag kon stellen dus daarom maar hier......................
...............
Alvast heel erg bedankt
Ik wilde ook maar eens een chineese smartphone proberen, het is deze geworden: klik
Bekend als HDC SV S5 I9600, ik heb er wisselende verhalen over gehoord, latere batches schijnen wat beter te zijn. Ik ben vooral benieuwd naar het scherm, zou 720p moeten zijn maar ik hoor in verschillende reviews dat dit minder is.
Het ging mij er vooral om dat de telefoon 4.4 draait en minimaal 1gb ram heeft, hoesjes van een S5 schijnen gewoon te passen.
Met een week moet deze aankomen, dus ik ben benieuwd
Bekend als HDC SV S5 I9600, ik heb er wisselende verhalen over gehoord, latere batches schijnen wat beter te zijn. Ik ben vooral benieuwd naar het scherm, zou 720p moeten zijn maar ik hoor in verschillende reviews dat dit minder is.
Het ging mij er vooral om dat de telefoon 4.4 draait en minimaal 1gb ram heeft, hoesjes van een S5 schijnen gewoon te passen.
Nee hoor. Zo te zien draait ie 'Kiakat'.rocketno46 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:19:
Ik wilde ook maar eens een chineese smartphone proberen, het is deze geworden: klik
Lijkt op m'n Tengda S5 die ook op die andere S5 lijkt.
Zou zelf verder gekeken hebben naar de Flying S5 bij Pandawill. Die is octacore met FHD.
[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 13-06-2014 15:25 ]
Een illegale clone dus. Hopen dat ze het pakketje niet open maken voor je.rocketno46 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:19:
Dan komen er alleen maar invoerrechten overheen lijkt meMomus schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:29:
[...]
Een illegale clone dus. Hopen dat ze het pakketje niet open maken voor je.
Nou nee, dan wordt ie ingenomen en vernietigd en kun je waarschijnlijk ook nog een boete tegemoet zien.rocketno46 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:35:
[...]
Dan komen er alleen maar invoerrechten overheen lijkt me
Hmm daar heb ik niet zo bij stil gestaan

Clones zijn al dubieus. Maar clones waarbij ook de merknaam en het typenummer gekopieerd is, wordt wat vervelender bij onderschepping.
Nu ik er over nadenk was dit geen slimme zet, had beter een niet kopie kunnen kopen
Maar hopen dat ik alleen maar invoerrechten moet betalen

Maar hopen dat ik alleen maar invoerrechten moet betalen

ik heb dit ook gehad toen ik men eerste clone besteld had:
had iets of wat weg van de iphone 4, zelfde vorm en knop op zelfde plek, geen merksymbolen of embleempjes, android 2.2 indertijd nog, om lang verhaal kort te maken, ze kunnen het je knap lastig maken, boete voor fake te importeren, vernietiging van het toestel.
Ik importeer geen clones meer, bovendien proberen deze fabrikanten teveel op het echte toestel te lijken, en zich dus minder concentreert op nauwkuerige afwerking zoals GPS/wifi/ontvangst
Dus, kort gezegd, blijf weg bij de clones, koop een degelijk chinees merk, low budget is er heel wat keuze, maar ik zou persoonlijk altijd voor een merk gaan zoals Zopo/ZTE/Lenovo/Xiaomi. deze hebben een iets sterkere achtergrond, en hebben over het algemeen een goede quality control.
Doogee zie ik hier veel aan bod komen, maar is nog vrij nieuw op de markt, is wel een sterke low budget aan het worden.
Mijn Schoonbroer is net buiten gewandeld met zijn splinternieuwe Lenovo S650
uitstekend scherm, kleuren en feeling is vergelijkbaar met topschermen zoals Galaxy S4 enzo, resolutie niet, maar stoort op zich ook niet, je kan geen pixels tellen.
Verder zeer goede Ui, is gelijkaardig aan miui, gps is goed en werkend, maar eerste lock duurt iets van een minuutje of 2 (wat voor sommige lang is)
Zodra hij lock heeft, geen afwijkingen, perfect bruikbaar voor autonavigatie (getest enkele keren).
Bouwkwaliteit is zeer goed, enkel de achtercover is zowat samsungachtige kwaliteit, plooibare plastiek die je geen 50x per dag open en dicht kan doen, want dan breken de randjes af denk ik.
Camera is uitstekend, vergelijkbaar met een S4 zelfs, audio hebben we niet getest.
Is zowat de goedkoopste quadcore van Lenovo op dit ogenblik met 1gb ram, dualsim en sdslot, kost bij mixeshop iets van een 100-110 euro, dhl shipping naar belgie was 20euro erbij. al bij al vind ik dit een zeer goed toestel, beter keuze dan mijn eigen Hongmi vind ik (geen Hongmi 1S) als je uzelf niet stoort aan de iets lager resolutie.
had iets of wat weg van de iphone 4, zelfde vorm en knop op zelfde plek, geen merksymbolen of embleempjes, android 2.2 indertijd nog, om lang verhaal kort te maken, ze kunnen het je knap lastig maken, boete voor fake te importeren, vernietiging van het toestel.
Ik importeer geen clones meer, bovendien proberen deze fabrikanten teveel op het echte toestel te lijken, en zich dus minder concentreert op nauwkuerige afwerking zoals GPS/wifi/ontvangst
Dus, kort gezegd, blijf weg bij de clones, koop een degelijk chinees merk, low budget is er heel wat keuze, maar ik zou persoonlijk altijd voor een merk gaan zoals Zopo/ZTE/Lenovo/Xiaomi. deze hebben een iets sterkere achtergrond, en hebben over het algemeen een goede quality control.
Doogee zie ik hier veel aan bod komen, maar is nog vrij nieuw op de markt, is wel een sterke low budget aan het worden.
Mijn Schoonbroer is net buiten gewandeld met zijn splinternieuwe Lenovo S650
uitstekend scherm, kleuren en feeling is vergelijkbaar met topschermen zoals Galaxy S4 enzo, resolutie niet, maar stoort op zich ook niet, je kan geen pixels tellen.
Verder zeer goede Ui, is gelijkaardig aan miui, gps is goed en werkend, maar eerste lock duurt iets van een minuutje of 2 (wat voor sommige lang is)
Zodra hij lock heeft, geen afwijkingen, perfect bruikbaar voor autonavigatie (getest enkele keren).
Bouwkwaliteit is zeer goed, enkel de achtercover is zowat samsungachtige kwaliteit, plooibare plastiek die je geen 50x per dag open en dicht kan doen, want dan breken de randjes af denk ik.
Camera is uitstekend, vergelijkbaar met een S4 zelfs, audio hebben we niet getest.
Is zowat de goedkoopste quadcore van Lenovo op dit ogenblik met 1gb ram, dualsim en sdslot, kost bij mixeshop iets van een 100-110 euro, dhl shipping naar belgie was 20euro erbij. al bij al vind ik dit een zeer goed toestel, beter keuze dan mijn eigen Hongmi vind ik (geen Hongmi 1S) als je uzelf niet stoort aan de iets lager resolutie.
Mijn K2S heb ik geroot volgens deze handleiding: http://androidxda.com/download-root-genius
Ging probleemloos, in een paar paar minuutjes.
Ik heb hem al een paar maanden, vind het een fijn ding. Kwam PW weg, stond geen bloat op...
Succes en plezier met je foon.
Ik heb hem al een paar maanden, vind het een fijn ding. Kwam PW weg, stond geen bloat op...
HackingDutchman schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:41:
Hallo,
Alvast bedankt
Vandaag de Cubot X6 ontvangen, wat een geweldig apparaat voor dat geld.
Nu resteert mij nog 1 vraag, hoe zorg ik ervoor dat ik de lege walls kan weghalen? Ben er al een tijdje mee bezig, maar het lukt maar niet.
Nu resteert mij nog 1 vraag, hoe zorg ik ervoor dat ik de lege walls kan weghalen? Ben er al een tijdje mee bezig, maar het lukt maar niet.
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone.
Ik zat te denken aan:
2 GB RAM
FHD
Ongeveer 5 inch
En max 300€
Ik zat te denken aan:
2 GB RAM
FHD
Ongeveer 5 inch
En max 300€
Bij pandawill is de Star S6 in de aanbieding voor 103 dollar. http://www.pandawill.com/landingpage/stars6.html
Dit kan niet kloppen lijkt me: http://www.dx.com/p/landv...white-324772#.U5ugSvl_u7Q
Octa core, 8/2GB, 5" FHD voor net geen €93,-
[ Voor 12% gewijzigd door rapsac op 14-06-2014 03:15 ]
Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR
Klopt, kijk maar naar het plaatje met die Antutu score van 16660, dat komt meer overeen met een quadcore. Op andere sites zie je ook andere specs staan, zoals 1GB RAM en een resolutie van 960*540. Het verschilt nogal per site, dus of dit merk nou wel heel betrouwbaar is...rapsac schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 03:13:
Dit kan niet kloppen lijkt me: http://www.dx.com/p/landv...white-324772#.U5ugSvl_u7Q
Heb je zelf al ideeën? Met 300 euro kan je eigenlijk elke smartphone uit China halenIemand.. schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:30:
Hallo,
Ik zat te denken aan:
2 GB RAM
FHD
Ongeveer 5 inch
En max 300€
Doogee DG800 is binnen
Toestel voelt degelijk aan, is snel. Heb eigenlijk maar twee grote nadelen kunnen ontdekken en dat is de levensduur van de batterij (14 uur met gemiddeld gebruik) en de slechte wifi-ontvangst; ik moet zowat bovenop mijn accesspoint zitten om volledig bereik te hebben...
Toestel voelt degelijk aan, is snel. Heb eigenlijk maar twee grote nadelen kunnen ontdekken en dat is de levensduur van de batterij (14 uur met gemiddeld gebruik) en de slechte wifi-ontvangst; ik moet zowat bovenop mijn accesspoint zitten om volledig bereik te hebben...
Al wat te zeggen over de batterijduur van de Neo M1?
Wil hem dit weekend eigenlijk wel bestellen, maar de dag moet wel makkelijk door te komen zijn met gemiddeld gebruik...
Wil hem dit weekend eigenlijk wel bestellen, maar de dag moet wel makkelijk door te komen zijn met gemiddeld gebruik...
Ik sta op om 6.00, dan kijk ik wel iedere 30 min naar facebook, stuur sms'jes, bel elke dag een uurtje of twee, en surf ook nog eens af en toe, en s'avonds heb ik nog 20% over, maar ik ben er wel veel mee bezig moet ik toegeven.
Momus schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:52:
Al wat te zeggen over de batterijduur van de Neo M1?
Iemand hier die me kan helpen naar een betrouwbare shop waar ze de Lenovo S860 verkopen maar dan de Orginele 2GB versie?
Want dat toestel lijkt me wel perfect voor mij, Kitkat support 2GB ram mt6582 dual sim en vooral 4000Mah batterij, daar kan ik dan wel even mee voort
Momenteel na wat zoeken overal enkel de 1gb versie te vinden, behalve op Alieexpress 2 dealers, maar koop precies liever hier niet van.
Want dat toestel lijkt me wel perfect voor mij, Kitkat support 2GB ram mt6582 dual sim en vooral 4000Mah batterij, daar kan ik dan wel even mee voort
Momenteel na wat zoeken overal enkel de 1gb versie te vinden, behalve op Alieexpress 2 dealers, maar koop precies liever hier niet van.
krissie,
De oppo find 7a en de xiaomi mi3 vielen me al op
Leuk! Ben benieuwd naar je ervaringen als je hem wat langer in gebruik hebt genomen. Ik heb hem 2 weken geleden besteld, kan ieder moment aankomen... spannend! Hij is in elk geval al verscheept vanuit China.Polyphemus schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:07:
Doogee DG800 is binnen![]()
Allebei prima toestellen, het is wel het high range. Gebied in China, en dat zie je ook aan de prijs, kijk effe op banggood.com en sorteer daar maar eens op jouw wensenIemand.. schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:36:
krissie,
Ik had hem ook van Pandawill weg, duurde 8 weken voordat ie kwam, lag ook nog eens mooi 2 weken bij de douane.....pevandalen schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:33:
Mijn K2S heb ik geroot volgens deze handleiding: http://androidxda.com/download-root-genius
[...]
Desalniettemin stond het ding bij mij helemaal volgepropt met bloatware, gelukkig had ik inmiddels ook al via Root Genius de telefoon geroot en alles eraf gehaald met Titaniumbackup.
Echter staat er bij mij firmware versie V1.0.4 op en is er inmiddels al een versie V2.0.1. Nu kan ik die alleen maar erop zetten via SP flashtools ofzoiets, maar dat werkt voor geen eeeeene meter..........
Ik wil dus nu de nieuwe firmware opzetten door middel van flashen ofzo od door middel van de bootloader eerst te unlocken en dan handmatig via TWRP te flashen. Ook dit kan ik nergens vinden.....
De SP flastool methode werkt niet bij mij want ik krijg de 65xx Preloader niet in beeld, en ik heb alles al geprobeerd, van het XDA forum tot de filmpjes van Youtube.......
Kan iemand mij helpen?
Andere usb poort proberen, is dikwijls de oorzaak.
Andere usb kabel kan ook.
Andere usb kabel kan ook.
HackingDutchman schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:46:
[...]
Ik had hem ook van Pandawill weg, duurde 8 weken voordat ie kwam, lag ook nog eens mooi 2 weken bij de douane.....
Desalniettemin stond het ding bij mij helemaal volgepropt met bloatware, gelukkig had ik inmiddels ook al via Root Genius de telefoon geroot en alles eraf gehaald met Titaniumbackup.
Echter staat er bij mij firmware versie V1.0.4 op en is er inmiddels al een versie V2.0.1. Nu kan ik die alleen maar erop zetten via SP flashtools ofzoiets, maar dat werkt voor geen eeeeene meter..........
Ik wil dus nu de nieuwe firmware opzetten door middel van flashen ofzo od door middel van de bootloader eerst te unlocken en dan handmatig via TWRP te flashen. Ook dit kan ik nergens vinden.....
De SP flastool methode werkt niet bij mij want ik krijg de 65xx Preloader niet in beeld, en ik heb alles al geprobeerd, van het XDA forum tot de filmpjes van Youtube.......
Kan iemand mij helpen?
wow, dit is erg interessant lijkt me??
http://www.1949deal.com/l...-ips-screen-3g-black.html
Lijkt mij niet echt, kan je beter voor net iets meer naar een Jiayu G4S kijken met heel wat betere specs bijvorbeeld. Op gewoon ff wat pagina's teruglezen..krissie100 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:03:
wow, dit is erg interessant lijkt me??
[ Voor 4% gewijzigd door Salmon op 14-06-2014 20:02 ]
Ik ben het met je eens dat dat een betere telefoon is, maar je vergelijkt nu wel een 4,7" Android 4.2 telefoon met een 5,5" Android 4.4 telefoon, hè.Salmon schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:02:
[...]
Lijkt mij niet echt, kan je beter voor net iets meer naar een Jiayu G4S kijken met heel wat betere specs bijvorbeeld. Op gewoon ff wat pagina's teruglezen..
Precies
Tis namelijk een vergrote versie van de doogee dg2014
[ Voor 16% gewijzigd door krissie100 op 14-06-2014 20:27 ]
Maar wel een met een batterij waarmee je de dag wél doorkomt 
Ik vind het een bargain, ik word alleen tegengehouden door het ontbreken van een kompas.
Ik vind het een bargain, ik word alleen tegengehouden door het ontbreken van een kompas.
Het logo is een mix van dat van Jiayu en Doogee
dit lijkt mij ook een goede telefoon en vind hem echt mooi
Lenovo S8 Golden Warrior
iemand hier ervaring met deze telefoon? 5.3 inch scherm en octocore processor
Lenovo S8 Golden Warrior
TD-SCDMA dus geen 3G in Nederland.Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:43:
dit lijkt mij ook een goede telefoon en vind hem echt mooi
Lenovo S8 Golden Warrior
MTK6592M, Cortex A7 octa core, 1.4GHz Geen idee hoe de prestatie verschillen zijn t.o.v. de normale MT6592. Maar de antutu is ongeveer 4K lager.
Verder is de batterij wat krap.
doen geen van de lenovos het op het nederlandse netwerk ?
Jawel hoor. De modellen die wel WCDMA ondersteunen wel.Vlizzjeffrey schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:40:
doen geen van de lenovos het op het nederlandse netwerk ?
Ik heb mijn Doogee DG350 te koop gezet voor 75 euro
Als iemand niet durft te bestellen in china maar het toch wilt proberen.
blijft een leuke telefoon maar de BT connectie in mijn auto laat te wensen over helaas.
Als iemand niet durft te bestellen in china maar het toch wilt proberen.
blijft een leuke telefoon maar de BT connectie in mijn auto laat te wensen over helaas.
xiaomi mi3Iemand.. schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:30:
Hallo,
Ik zat te denken aan:
2 GB RAM
FHD
Ongeveer 5 inch
En max 300€
http://www.1949deal.com/a...inch-hd-screen-black.html
Heeft iemand ervarig met de proccesor van dit apparaat is deze better of even goed als de proccesor van de hongmi 1s ik twijfel namelijk tussen deze twee apparaten
Heeft iemand ervarig met de proccesor van dit apparaat is deze better of even goed als de proccesor van de hongmi 1s ik twijfel namelijk tussen deze twee apparaten
Geen ervaring mee, maar de z2580 is sneller dan de snapdragon 400. De z2580 is vergelijkbaar qua snelheid met de MSM8960T (uit de Xperia SP en Xiaomi M2A), maar wel met een iets langzamere GPU. Kortom beter dus.blauwester schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:21:
http://www.1949deal.com/a...inch-hd-screen-black.html
Na maanden van tevredenheid met mijn Jiayu G4T, heeft deze de interesse gewekt van de omgeving, en ga ik hem waarschijnlijk doorverkopen.
Zat eens rond te zoeken in de laatste pagina's van dit topic en Banggood/To2c/Pandawill, maar er lijkt niets heel erg er uit te springen op dit moment. Ik zit er dus aan te denken gewoon een G4S te bestellen. Weet iemand of de batterijduur van de G4S merkbaar anders is tov de G4T?
Oh, en weet iemand wat er ondertussen met de ZTE Grand SII is? Ik hoor er niet meer zo veel over terwijl het ook een mooi aparaat leek.
Alvast bedankt!
Zat eens rond te zoeken in de laatste pagina's van dit topic en Banggood/To2c/Pandawill, maar er lijkt niets heel erg er uit te springen op dit moment. Ik zit er dus aan te denken gewoon een G4S te bestellen. Weet iemand of de batterijduur van de G4S merkbaar anders is tov de G4T?
Oh, en weet iemand wat er ondertussen met de ZTE Grand SII is? Ik hoor er niet meer zo veel over terwijl het ook een mooi aparaat leek.
Alvast bedankt!
Als je een nog betere accuduur wilt zou ik de thl 4400 nemen of de thl 5000Jan-Willem P. schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:12:
Na maanden van tevredenheid met mijn Jiayu G4T, heeft deze de interesse gewekt van de omgeving, en ga ik hem waarschijnlijk doorverkopen.
Alvast bedankt!
Die 5000 ziet er ook goed uit, maar die is nog niet te koop denk ik? Ik kan hem nergens in stock vinden in ieder geval.krissie100 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:28:
[...]
Als je een nog betere accuduur wilt zou ik de thl 4400 nemen of de thl 5000
Klopt, die komt er nog aan, maar zal wel een stuk duurder zijn dan die geweldige prijs van de g4s van zo'n 105 euro!Jan-Willem P. schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:59:
[...]
Die 5000 ziet er ook goed uit, maar die is nog niet te koop denk ik? Ik kan hem nergens in stock vinden in ieder geval.
Ik ga de Doogee DG550 bestellen maar wat is bij Banggood het verschil tussen deze 2 verzend methode's?:
Air Mail Register - Free shipping (7-25 business days)
Netherland Direct Mail - US$0.00 (7-10 business days)
Die 2 is in theorie sneller maar nog blijkbaar nog steeds gratis, misschien wel grotere kans op importheffingen?
En is "Expedited Shipping Service - US$16.31 (3-5 business days)" nog de moeite of heb je dan zeker naheffingen?
Air Mail Register - Free shipping (7-25 business days)
Netherland Direct Mail - US$0.00 (7-10 business days)
Die 2 is in theorie sneller maar nog blijkbaar nog steeds gratis, misschien wel grotere kans op importheffingen?
En is "Expedited Shipping Service - US$16.31 (3-5 business days)" nog de moeite of heb je dan zeker naheffingen?
[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 15-06-2014 21:08 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Bij banggood hebben ze sinds kort die optie; ze beweren sneller naar Nederland te leveren, zonder meerprijs. Qua btw en belasting is het voir alledrie een gok. Ik zou dan voor de netherlands direct optie kiezen.
Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst voor diedutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:14:
Bij banggood hebben ze sinds kort die optie; ze beweren sneller naar Nederland te leveren, zonder meerprijs. Qua btw en belasting is het voir alledrie een gok. Ik zou dan voor de netherlands direct optie kiezen.
Netherland direct mail gekozen, kan hem zelfs tracken, en hij is 13-6 vertrokken, dus ik zal jullie op de hoogte houden, tis wel onder de 21 euro de bestelling
Dit topic is gesloten.
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!