Misschien een stomme vraag naar de Jiayu fans toe, maar ik heb hierzelf altijd brakke toestelletjes van gehad (heb er zo 2 over de vloer gehad, de G2S en de G3, GPS was gewoon niet te gebruiken,bouwkwaliteit was ondermaats bij mijn toestelletjes, er waren naar mijn mening maar enkele zaken goed aan: Rom was stock perfect, goede batterijduur, en mooi scherm, maar dat weegt niet op naar een werkende GPS/wifi bereik en andere zaken zoals blackscreen tijdens het bellen (als je bv naar een wachtlijn moeten bellen en verschillende keuzes dient in te geven met het numpad schoot de proximitysensor precies opeens in het donker)
Ik vind om deze Reden Jiayu echt ondermaats, gebaseerd op 2 gsm's, of zijn ze er opeens goed op vooruit gegaan, want die batterijduur van een 3000Mah moet geweldig zijn denk ik zo?
Ik ben een Xiaomi/Lenovo gewoon, zijn ze vergelijkbaar of is hier wel degelijk een verschil in?
thanks!
Ik vind om deze Reden Jiayu echt ondermaats, gebaseerd op 2 gsm's, of zijn ze er opeens goed op vooruit gegaan, want die batterijduur van een 3000Mah moet geweldig zijn denk ik zo?
Ik ben een Xiaomi/Lenovo gewoon, zijn ze vergelijkbaar of is hier wel degelijk een verschil in?
thanks!