Hyp Hyper schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:00:
Oh redelijk...
FHD scherm is mooi en scherp, maar heeft bij lichte kleuren (witte achtergrond vooral) een soort van een symmetrisch vegenpatroon. Lijkt iets met de coating te zijn. Niet heel storend voor mij, maar ook niet fantastisch natuurlijk.
Foto's zijn niet meer dan redelijk zoals bij de meeste Chinezen, GPS nog niet getest en de batterij doet het tot nu toe prima, hoewel ik er geen 2 dagen mee ga halen. Besteld bij Pandawill, maar die hebben hem zo te zien niet meer. (wel een andere kloon met FHD en ook nog kitkat btw)
Bouwkwaliteit is gewoon prima, scherm reageert goed, hij is snel zat (antutu 27000), goede wifi-ontvangst, erg nette europese oplaadstekker en alles draait en werkt prima voor zover ik heb weten te testen. Op dat scherm-issue na ben ik er eigenlijk best tevreden mee. Hij doet me niet teruggrijpen naar m'n reservetelefoon.
Ik denk ik kom ook even terug op de Tengda S5.
Na een aantal dagen gebruik kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben!
Ik ondervindt geen problemen met het schem? het is wat mij betreft het grote pluspunt van het toestel, superscherp!
Hij is razendsnel, ik heb een antutu score van 28387 weten te halen
Ook heeft hij een goede GPS fix heeft en heb al een aantal ritjes met het toestel gemaakt, al moet ik er wel bij zeggen dat hij het laatste ritje eventjes de weg kwijt was en dacht dat ik een trein was.
De camara is in orde, bij goede belichting en focus maakt hij uitstekende foto's, zeer scherp.
LED is sterk genoeg om de boel te verlichten.
Wel jammer is dat sommige games soms niet werken en random terugkeren naar mijn homescreen, ook de nieuwste versie van Facebook heeft hier last van, een oudere versie werkt wel gewoon goed.
er is helaas boven geen notification LED, wel hij heeft een charge LED.
Ben benieuwd of er nog iets van software updates of ROM's voor uitkomen, Heb hem al wel geroot.
Al met al denk ik dat je voor het geld niet veel beter kunt krijgen!
Levering met Pandawill/Singapore post ging goed, voor herhaling vatbaar.