Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.507 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Chippu schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:18:
De wcdma versie van de Xiaomi Redmi (Hongmi) Note 2 lijkt nu redelijk goed verkrijgbaar te zijn. Hij is bijvoorbeeld te koop bij Antelife en 1949deal.

Lijkt me een goed moment om er 1 te bestellen, of zie ik iets over het hoofd?
Tel dit erbij op:

Afbeeldingslocatie: http://www.antelife.com/skin/frontend/default/se101/images/email/20140528/33.jpg

En je hebt voor $195 toch een leuke android + verzendkosten

[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 28-05-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dan zou je toch uit moeten komen op 195 USD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:31:
Maar dan zou je toch uit moeten komen op 195 USD?
Jij linkt naar 1949deal, ik naar Ante haha. Dus Ante rekent $210 met coupon, 1949 $220 zonder.

Zit serieus dan maar te overwegen mijn ZTE Blade en Nexus 7 te vervangen voor die Note. Met 195 dollar betaal je 154 euro volgens google bij Antelife, 163 euro bij 1949deal. Welnu mijn Nexus 7 2012 3G versie moet wel 120 euro kunnen opleveren en die Blade gaat nog wel voor 23 euro van de hand hoop ik :P Want dat mis ik nu toch wel aan mijn Nexus 7, leuk 3G, maar als je daarvoor een apart tablet/laptop 3G abbo voor moet afsluiten vind ik het gortig worden. Dus dan is 5,5 inch een prima compromis tussen 3,5 inch en 7 inch. 8)

[ Voor 62% gewijzigd door Joosie200 op 28-05-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch iets anders zie ik nu ;)
Die korting is voor Antelife, terwijl ie bij 1949deal standaard al 219 USD is.
Bij Antelife kom je met coupon op 210. Ze verhogen gewoon eerst de prijs met 20 dollar, en geven daarna een coupon van 25 dollar :+

Nog steeds een goede deal, al is 5.5 inch wel echt huge..

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:36:
Bij Antelife kom je met coupon op 210. Ze verhogen gewoon eerst de prijs met 20 dollar, en geven daarna een coupon van 25 dollar :+
Chinese marketing: special price for you my fliend, please hurry! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
De Beidou LA-Q1 even mee gespeeld, valt me op hoe goed het scherm is.. Je kan zien dat het een IPS scherm is, onder elke hoek is hij erg goed leesbaar en de kleuren komen aardig overeen.

Hij voelt verder vlot aan, installeren van enkele apps gaat erg snel en GPS werkt ook prima.
Hij is trouwens out of the box geroot.

Maar na even uitproberen staat hij inmiddels op V&A, zijn zusje is inmiddels al in gebruik en de gebruikster is er erg blij mee tot dusver!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Verbazingwekkend hoe de Beidou LA-Q1, een telefoon met 1GB werkgeheugen, Tegra-3 processor en 720p IPS scherm maar 68 euro kost. Terwijl de bouwkwaliteit top is.

Moet je nagaan hoeveel winst er op een 400 euro smartphone in Europa gemaakt wordt :o

[ Voor 21% gewijzigd door Mastermind op 28-05-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Morgen neemt mijn wederhelft de Beidou in gebruik ter vervanging van een desire x. Op alle fronten een vooruitgang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Mastermind schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:02:
Verbazingwekkend hoe de Beidou LA-Q1, een telefoon met 1GB werkgeheugen, Tegra-3 processor en 720p IPS scherm maar 68 euro kost. Terwijl de bouwkwaliteit top is.

Moet je nagaan hoeveel winst er op een 400 euro smartphone in Europa gemaakt wordt :o
Nouja, deze telefoon heeft ook ooit wel eens $200 gekost hoor dacht ik.

Maar valt mij persoonlijk niet tegen, ik had hem minder verwacht maar het scherm overtreft alle verwachtingen ook de stevigheid van het toestel is dik in orde.

Plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YQ7iWcVs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1XeYiTWs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/53RgW0Is.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SnejG2as.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gL7SRhgs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EGZBBLLs.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 28-05-2014 23:30 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:35
dutchgio schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:36:
Het is toch iets anders zie ik nu ;)
Die korting is voor Antelife, terwijl ie bij 1949deal standaard al 219 USD is.

Nog steeds een goede deal, al is 5.5 inch wel echt huge..
Ik zal mijn bevindingen delen zodra ik hem binnen heb. :) Bedankt voor de coupon, Joosie20! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen de zopo zp780 en de xiaomi redrice 1s. Ik wil gewoon zeer snel een dual sim telefoon hebben nu ik opnieuw in verschillende landen ga werken. Welke zou ik kunnen kopen? 180 is ook echt gewoon mijn budget. Ik overweeg tweedehands, want buiten zopo, jiayu (schermen te klein bij goedkope modellen) en xiaomi zie ik niet meteen europese warehouses en dus snelle levering.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:22:
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen de zopo zp780 en de xiaomi redrice 1s. Ik wil gewoon zeer snel een dual sim telefoon hebben nu ik opnieuw in verschillende landen ga werken. Welke zou ik kunnen kopen? 180 is ook echt gewoon mijn budget. Ik overweeg tweedehands, want buiten zopo, jiayu (schermen te klein bij goedkope modellen) en xiaomi zie ik niet meteen europese warehouses en dus snelle levering.
Je kunt in elk geval die Xiaomi binnen een week hebben, maar dat kost je wel extra. Ik had mijn Mi3 met 5 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Via xiamoishop? :)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Advies gevraagd. Ik heb de afgelopen 1,5 jaar een Galaxy S3 gehad en ben nu overgestapt naar de Huawei G700 (vanwege dualsim mogelijkheden). Ik heb voor mijn werk namelijk dualsim nodig. Over de G700 ben ik niet tevreden, te groot formaat, slechte camera en geen prettige bediening. Verder ziet hij niet automatisch mijn fotobestanden van mijn SD-card in de galerij.

Dit topic vind ik zeer interessant en ik ben zeer te spreken over de mogelijkheden die de Chinese Smartphones blijken te bieden. Ik zit nou te twijfelen tussen de volgende telefoons:

- Cubot One
- Xiaomi Hongmi
- Jiayu G4
- Jiayu G5

Het is voor mij belangrijk dat ze dualsim hebben, niet groter dan 4,7 inch, minimaal 720 resolutie en een budget van ongeveer 150 EUR. Wat raden jullie mij aan? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

G5 zelfs geen twijfel. Superieure kwaliteit

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:46:
G5 zelfs geen twijfel. Superieure kwaliteit
buiten de gps strip dan, want daar zijn veel problemen van te vinden op XDA, ik heb zelf een Hongmi, en zoals enkele onder jullie al weten is GPS en dualsim bij mij no1 prioriteit.

Wil niemand tegen de schenen stampen ofzo, maar Jiayu blinken niet uit op gps gebied, heb er zelf eentje gehad, collega van mij ook, perfect toestel, op de gps na.

Ik zou voor de hongmi gaan als GPS belangrijk is, heb je meer voorkeur naar batterij eventueel de Jiayu.
Hongmi heb je out of the box miui, moest je dit iets uitmaken? ;)

Edit: en de Hongmi 1S blinkt helemaal uit, same price ongeveer op mixeshop dacht ik?

[ Voor 6% gewijzigd door Robinator op 29-05-2014 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Thanks voor de tip. GPS zou ik inderdaad jammer vinden als het niet goed werkt. Zie net ook dat de Jiayu G5 buiten mijn budget valt.

Ik wist niet dat er een opvolger was van de Hongmi. Dan zou ik natuurlijk voor de 1S gaan. Hij ziet er alleen zo groot en vierkant uit. Wat me tegen valt aan mijn Huawei G700 is dat hij zo vierkant en groot is. Ik heb het idee dat mijn Galaxy S3 veel handzamer aan voelde, terwijl die niet heel veel kleiner is. De Hongmi 1S ziet er ook niet echt fijn gemaakt uit. Misschien ben ik een beetje een zeurpiet.

Iemand anders nog suggesties voor een Dualsim telefoon met maximaal 4,7 inch schermdiagonaal en een budget van ongeveer 150€

[ Voor 35% gewijzigd door vingibson op 29-05-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik heb net in het bezit van een 1s had voorheen een Samsung ace van de baas :( maar echt een top toestel snelle gps , en snel toestel in gebruik. Koste mij 109euro :) bij antelife

Maar vindt ook de zte v5 redbull wel een leuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Wat zijn jullie ervaringen met de zopo zp 780? Belangrijkste is: werkt de gps daar goed van?

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Nope, ibuygou. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Nu twijfel ik tussen:

http://www.pandawill.com/...amera-2300mah-p84621.html
http://www.pandawill.com/...ure-otg-white-p86940.html
http://www.antelife.com/z...g-13-0mp-camera-gold.html

5 inch en 2 gigs ram (is echt wel nodig vind ik) Ga het via dhl laten binnenkomen dat heb ik hem al volgende week normaal gezien. Gps is heel belangrijk, foto's ook wel 'ish

[ Voor 10% gewijzigd door matthewk op 29-05-2014 11:59 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Kingzone maar geannuleerd bij efox-shop. Zou al zijn verzonden, ook al dhl code gekrgen, maar kreeg net in de livechat te horen dat er pas 3-06 verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

sander817 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:16:
Kingzone maar geannuleerd bij efox-shop. Zou al zijn verzonden, ook al dhl code gekrgen, maar kreeg net in de livechat te horen dat er pas 3-06 verzonden gaat worden.
Internationale leveringsproblemen bij Kingzone ;) veel te weinig beschikbaar

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:18:
Nu twijfel ik tussen:

5 inch en 2 gigs ram (is echt wel nodig vind ik) Ga het via dhl laten binnenkomen dat heb ik hem al volgende week normaal gezien. Gps is heel belangrijk, foto's ook wel 'ish
Ik zou gewoon voor de Hongmi 1s gaan als gps zo belangrijk is. Dan moet je iets als design gewoon laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Momus schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:51:
[...]

Ik zou gewoon voor de Hongmi 1s gaan als gps zo belangrijk is. Dan moet je iets als design gewoon laten gaan.
Maar die heeft helaas maar 1 gig ram.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
ik zie deze net en die lijkt me zeer geschikt. Iemand enige ervaring met dit toestel?

http://www.1949deal.com/s...inch-screen-3g-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:27
Ben er bijna uit met de phone voor de vrouw. Niet veel eisen:
rond de 4,5"
wit
whatsapp
facebook
mail
redelijk goeie camera (voor een phone)
niet exploderende battery (kwam ze gister opeens mee en zie dat nergens bij features staan dus komt vast goed als je beetje een merk koopt)

Dus blijft voornamelijk mijn specs (quad core en beetje redelijke resolutie) en de prijs over
Ik kwam op de dg350 en umi x1 uit. Maar welke is beter?
en zie ook net de star langs komen terwijl ik type. ook wel nice prijsje als die goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door slommer op 29-05-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:51:
[...]

Maar die heeft helaas maar 1 gig ram.
Waarom zou je 2 gig willen. Wat ga je daar als voordeel uit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
De x1 heeft geen NL, en de DG350 wel.
slommer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:07:
Dus blijft voornamelijk mijn specs (quad core en beetje redelijke resolutie) en de prijs over
en zie ook net de star langs komen terwijl ik type. ook wel nice prijsje als die goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
slommer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:07:
Die Star Mini S5 ziet er super uit. Denk dat ik die ga bestellen. Precies wat ik zoek en prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Momus schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:12:
[...]

Waarom zou je 2 gig willen. Wat ga je daar als voordeel uit halen?
640k ought to be enough for anybody ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:18:
Nu twijfel ik tussen:

Zelfs al ga je voor Dhl, dat is nog geen garantie dat je hem volgende week hebt. Kijk maar een een bladzij of 2/3 terug. Was ook iemand die extra betaald had voor Dhl, alleen hield de shop dat ding vervolgens nog een week vast of zo. Ik zou dat toch wel goed navragen voordat je klakkeloos besteld. Scheelt ergernis achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

vingibson schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:04:
ik zie deze net en die lijkt me zeer geschikt. Iemand enige ervaring met dit toestel?

http://www.1949deal.com/s...inch-screen-3g-black.html
star zijn zeer slechte telefoons. Vermijden als de pest. Slechte bouwkwaliteit vooral. Dat weet ik helaas uit ervaring.

Ik zit nu eigenlijk nog steeds in een dubio... wat raar dat niemand hier de Elephone P9 heeft :o
Ik wil eigenlijk gewoon 150 spenderen, maar wel niet te grainy camera, snelle gps lock en front facing camera om te skypen. Daarnaast ook 2g ram omdat ik echt merk dat 1 te krap is.

Kent trouwens iemand een leuke cheaphone met brushed alu body?

Iemand trouwens weet van coupons bij:
Banggood
Pandawill
Antelife
Fastcardtech?

[ Voor 6% gewijzigd door matthewk op 29-05-2014 13:38 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Hoe weet je dat die Star telefoons slecht zijn? Zou wel jammer zijn, want hij ziet er goed uit.

Die P9 is ook erg mooi, alleen is dat scherm voor mij te groot :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:33:
[...]

star zijn zeer slechte telefoons. Vermijden als de pest. Slechte bouwkwaliteit vooral. Dat weet ik helaas uit ervaring.

Ik zit nu eigenlijk nog steeds in een dubio... wat raar dat niemand hier de Elephone P9 heeft :o
Ik wil eigenlijk gewoon 150 spenderen, maar wel niet te grainy camera, snelle gps lock en front facing camera om te skypen. Daarnaast ook 2g ram omdat ik echt merk dat 1 te krap is.

Kent trouwens iemand een leuke cheaphone met brushed alu body?

Iemand trouwens weet van coupons bij:
Banggood
Pandawill
Antelife
Fastcardtech?
Die Elephone heeft een gelijke bouwkwaliteit als een Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Momus schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:48:
[...]

Die Elephone heeft een gelijke bouwkwaliteit als een Star.
Heb nog nooit een elephone gehad, maar tot nog toe geen slechter merk gehad als star. Viel letterlijk uit elkaar na een maand. En dan heb ik ook merken gehad zoals KVD, Digiko, Lenovo en Newman. Wel wat vergelijkingsmateriaal :D

[ Voor 14% gewijzigd door matthewk op 29-05-2014 13:53 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:53:
[...]

Heb nog nooit een elephone gehad, maar tot nog toe geen slechter merk gehad als star. Viel letterlijk uit elkaar na een maand. En dan heb ik ook merken gehad zoals KVD, Digiko, Lenovo en Newman. Wel wat vergelijkingsmateriaal :D
Ik heb hier dezelfde telefoon gehad, maar dan van een ander merk, van een medetweaker. De flatcabels lieten steeds los, heb ik een oplossing voor gemaakt met tape. En de algehele bouwkwaliteit was zeer mager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Ik zit nu te twijfelen tussen:
- Huawei Honor 3c
- Elephone P9 water
- Xiaomi Redmi Note
- Iocean X7 serie
- Zopo ZP 780 (grote twijfel, ik hoor over zopo dat de algehele kwaliteit goed is, maar ik twijfel over de gps...)
- THL w200s

Aan de ene kant zou je natuurlijk zeggen; pak die xiaomi. Helaas is die 5.5 inch en dat vond ik vroeger toch net een klein beetje te groot bij mijn digiko. Ik wil ook niet hoger in budget gaan omdat je bij garantie toch gewoon altijd genaaid bent. Terugsturen is een groot probleem... en ik heb hier nog nooit een positief verhaal over gelezen.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
vingibson schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:38:
Hoe weet je dat die Star telefoons slecht zijn? Zou wel jammer zijn, want hij ziet er goed uit.

Die P9 is ook erg mooi, alleen is dat scherm voor mij te groot :-)
Ik heb een Star als reservetelefoon en de bouwkwaliteit valt wel mee voor de prijs. Enige minpunt is het geluid van de speaker (niet de telefoonspeaker) dat soms kraakt en de 3,5mm jack die stoort. Maar het klopt wel degelijk dat het een wat 'minder' merk is. (een beetje zoals Acer onder de laptops hier :+)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Die zp780 heeft maar 1gb ram hoor. En een kut scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Momus schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:06:
Die zp780 heeft maar 1gb ram hoor. En een kut scherm.
I know, maar ik overweeg hem omdat zopo wordt gezien als een heilig merk qua kwaliteit. Jammer dat de s1 maar 4.7 inch is. Dat heb ik nu op mijn lenovo a760 (toptelefoon trouwens) en dat vind ik weer NET te klein.

[ Voor 20% gewijzigd door matthewk op 29-05-2014 14:07 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Van dat rijtje zonder twijfel de Huawei trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
ZTE V5 Red Bull WCDMA

Kan iemand iets zeggen over dit toestel?

ZTE is wel een redelijk grote speler toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Wow, dat ik niet eerder naar dat toestel heb gekeken Oo

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Geen Mediatek iig, dat is voor mij een vereiste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Kapot schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:17:
Geen Mediatek iig, dat is voor mij een vereiste!
Slechtere GPS is eigen aan mediateks, maar niet een direct gevolg. Er zijn mediateks die zeer snel een lock hebben.

Ik heb in ieder geval zeer veel interesse in dit toestel en ga eens de traditionele sites afstruinen voor prijsvergelijking.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Als je maar geduld hebt. Zo te zien nog geen releasedatum bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kapot schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:13:
ZTE V5 Red Bull WCDMA

Kan iemand iets zeggen over dit toestel?

ZTE is wel een redelijk grote speler toch?
ZTE launched their ZTE Redbull V5 4G LTE phone here in China earlier this week at the low of only $135 here are the full specification details of this super phone.

ZTE really bucked the trend of producing a low cost smartphone for the Chinese market, and rather than going for the ‘plug-in and play’ Mediatek solutions, instead approached Qualcomm. The Redbull V5 uses a quad-core Snapdragon MSM8926 chipset, aka a Snapdragon 400. The Snapdragon 400 is a low-cost 4G LTE chipset, and works with TDD-LTE (largely used across the world), 3G TD-SCDMA and GSM frequencies.
Dus het lijkt 4G te hebben met een Snapdragon 400 aan boord. Wie weet ook welk custom roms via XDA en dat voor 190 dollar / 2GB ram aan boord. Wow :o Zal wel Chinese 4G zijn dus hebben we er hier niks aan. TD-LTE (LTE TDD) – an alternative LTE standard developed by China aldus Wiki. Geen 4G dus, tenzij je op vakantie bent in China :P Wel 3G though, maar out of stock aldus Etotalk.

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 29-05-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Jammer, daar kan ik al niet op wachten. Alass!

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:53:
[...]

Ok, ik ben overtuigd. De Star telefoons vallen af. Dan zat ik nog naar deze te kijken, iemand daar ervaring mee?

http://www.1949deal.com/d...nch-qhd-screen-black.html

Bedankt overigens voor alle hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Momus schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:56:
[...]

Ik heb hier dezelfde telefoon gehad, maar dan van een ander merk, van een medetweaker. De flatcabels lieten steeds los, heb ik een oplossing voor gemaakt met tape. En de algehele bouwkwaliteit was zeer mager...
Klopt helemaal , ik kan dat bevestigen.....en het was nog een prijzig telefoontje ;) ;)
Ga eens naar Needrom en zoek op Star.... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door H6nsvV379 op 29-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nevermind, geen WDCMA versie maar TDCMA ofwel Chinese 3G bij Antelife en 1GB ram.

[ Voor 87% gewijzigd door Joosie200 op 29-05-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Met die telefoon zit je in een net iets hogere klasse als star imo. Doogee heeft in Europa ook een reputatie hoog te houden en ook uit te breiden uiteraard. Ze sponsoren Villareal nu :) Op het shirt (blijkbaar)

@joosie, dat is de 1g versie

@ h6

de elephone?

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
vingibson schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:22:
[...]

Ok, ik ben overtuigd. De Star telefoons vallen af. Dan zat ik nog naar deze te kijken, iemand daar ervaring mee?

http://www.1949deal.com/d...nch-qhd-screen-black.html

Bedankt overigens voor alle hulp.
Ik heb er 1 besteld voor een bekende. Die is onderweg. Wel duidelijk onderkant van de markt, maar met doogee is weinig mis.
Wat verwacht je van je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Joosie200 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:24:
Nevermind, geen WDCMA versie maar TDCMA ofwel Chinese 3G bij Antelife en 1GB ram.
Kijk eens bij ROM/RAM?

Lol, je wijzigde je post net ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Kapot op 29-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Joosie200 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:19:
[...]

[...]

Dus het lijkt 4G te hebben met een Snapdragon 400 aan boord. Wie weet ook welk custom roms via XDA en dat voor 190 dollar / 2GB ram aan boord. Wow :o Zal wel Chinese 4G zijn dus hebben we er hier niks aan. TD-LTE (LTE TDD) – an alternative LTE standard developed by China aldus Wiki. Geen 4G dus, tenzij je op vakantie bent in China :P Wel 3G though, maar out of stock aldus Etotalk.
Yep. Je moet er op letten dat je WCDMA koopt. Anders kun je alleen in China en de VS data gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Huawei honor wordt het hier. Lijkt me de beste keuze. Wil het risico met de elephone ergens toch niet lopen :x

[ Voor 34% gewijzigd door matthewk op 29-05-2014 14:47 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Momus schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:25:
[...]

Ik heb er 1 besteld voor een bekende. Die is onderweg. Wel duidelijk onderkant van de markt, maar met doogee is weinig mis.
Wat verwacht je van je toestel?
Ik wil een degelijke dualsim telefoon met een schermdiagonaal van max 4.7 inch (het liefst 4.5 inch). Verder gewoon stock firmware. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor whatsapp, email, browsen, muziek luisteren, hier en daar een game (geen zware games hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

vingibson schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Ik wil een degelijke dualsim telefoon met een schermdiagonaal van max 4.7 inch (het liefst 4.5 inch). Verder gewoon stock firmware. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor whatsapp, email, browsen, muziek luisteren, hier en daar een game (geen zware games hoor).
http://www.xiaomishop.com...ion-smartphone-black.html

Deze, lekker veel bang for buck.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
vingibson schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Ik denk dat je met die Doogee Valencia prima uit de voeten kunt. Jiayu G4C is ook een prima, iets duurdere, optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Met het verschil dat je bij garantie veel beter bij xiaomishop kan zitten wegens Europees kantoor ;)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Momus schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:57:
[...]

Ik denk dat je met die Doogee Valencia prima uit de voeten kunt. Jiayu G4C is ook een prima, iets duurdere, optie...
En kan de Jiayu G2F ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dan kan je beter gaan voor die Valencia DG800 want die heeft qHD ipv wvga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:00:
[...]

Met het verschil dat je bij garantie veel beter bij xiaomishop kan zitten wegens Europees kantoor ;)
Garantie loopt gewoon via China. Dat er hier een warehouse zit, zegt niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Hmm blijf twijfelen, misschien toch maar 1 gigabyte pakken ipv 2 gigabyte rom...

Iemand die wat redelijk betrouwbaars kan voorstellen voor
- 1 gigabyte ram
- Quad core
- Front cam
- Back camera
- Custom roms liefst beschikbaar
- Reliable gps

Zelf kijk ik ondertussen - andere prijsklasse - naar

http://www.banggood.com/I...-Smartphone-p-923070.html
http://www.banggood.com/I...-Smartphone-p-911969.html
http://www.banggood.com/Z...-Smartphone-p-917143.html

[ Voor 7% gewijzigd door matthewk op 29-05-2014 15:36 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:33:
Hmm blijf twijfelen, misschien toch maar 1 gigabyte pakken ipv 2 gigabyte rom...

- 1 gigabyte ram
- Quad core
- Front cam
- Back camera
- Reliable gps

http://www.banggood.com/N...-Smartphone-p-923709.html
Dan dus gewoon die 1s oppikken. Die keuze lijkt me niet heel lastig.
Custom roms voor Mediatek is nou eenmaal een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Dit is ook een officiële Xiaomi dealer, is alleen wat goedkoper.

http://www.ibuygou.com/p-...touchscreen-6076-usd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zottenpedj
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 12:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Blijf twijfelen omwille van de schermgrootte. 125 euro maar dan 5 inch zou perfect zijn :p

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:59:
Blijf twijfelen omwille van de schermgrootte. 125 euro maar dan 5 inch zou perfect zijn :p
Had jij 9 mei toevallig nog een N2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:26
Vandaag is mijn hot pepper de LA-Q1 ook binnen gekomen.
Tot nu toe ziet alles er werkend en goed uit alleen die lader is echt op bezuinigd.
Ik heb de taalinstellingen nu verandert naar Nederlands maar het lijkt er op alsof niet alles vertaald is.
Ligt dit aan de image of is dit te verhelpen? Bijvoorbeeld als je connect met Wifi staat er getting IP en connected en onder het menu zijn nog een aantal dingen Engels zoals Power Balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 16:56
Ik had mijn HM1S hier vandaan, met DHL binnen een paar dagen binnen, ook niet duur http://tinyurl.com/l8bmq5l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

starcopy schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:30:
[...]

Had jij 9 mei toevallig nog een N2? ;)
Ja maar niet voor mezelf :)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Murrays schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:00:
Vandaag is mijn hot pepper de LA-Q1 ook binnen gekomen.
Tot nu toe ziet alles er werkend en goed uit alleen die lader is echt op bezuinigd.
Ik heb de taalinstellingen nu verandert naar Nederlands maar het lijkt er op alsof niet alles vertaald is.
Ligt dit aan de image of is dit te verhelpen? Bijvoorbeeld als je connect met Wifi staat er getting IP en connected en onder het menu zijn nog een aantal dingen Engels zoals Power Balance.
Dat klopt, zag ik ook al maar leek mij niet echt storend.
Inmiddels zijn beide telefoons al weer weg hier, de twee nieuwe eigenaars zijn er erg content mee heb ik begrepen. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:33:

- 1 gigabyte ram
- Quad core
- Front cam
- Back camera
- Reliable gps

mischien een Doogee Dagger DG550 5,5 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

androidfreaker schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:20:
[...]

mischien een Doogee Dagger DG550 5,5 inch
Ziet er leuk uit, maar 5.5 is dan weer net te groot denk ik. Ga hem wel overwegen, pas op 3 juni beschikbaar maar dat is geen huge biggy.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

3meter schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:06:
[...]

Ik had mijn HM1S hier vandaan, met DHL binnen een paar dagen binnen, ook niet duur http://tinyurl.com/l8bmq5l
Hoe bevalt jouw de kwaliteit van het toestel? Beetje degelijk? En qua software, makkelijk de vooraf geïnstalleerde apps eruit te krijgen of heb je daar al geen last van?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 16:56
Joopieboy schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:46:
[...]

Hoe bevalt jouw de kwaliteit van het toestel? Beetje degelijk? En qua software, makkelijk de vooraf geïnstalleerde apps eruit te krijgen of heb je daar al geen last van?
Prima toestel, erg degelijk, mooi scherm. Hij had van mij wel ietsje dunner gemogen.
Hij was al geroot, chinese apps eraf, NL taal en google Play erop, was wel netjes gedaan van die tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:42:
[...]

Ziet er leuk uit, maar 5.5 is dan weer net te groot denk ik. Ga hem wel overwegen, pas op 3 juni beschikbaar maar dat is geen huge biggy.
Ik verwacht ze maandag al binnen te hebben (kleine kans op morgen zelf). Vanaf 28 mei was productie datum in grote getale, maar enkelen zijn al onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Het word toch de hongmi 1s redmi via to2c. Komt me cubot ook vandaan.
Voor 30euro meer ongeveer beter scherm en custom rom mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:07:
[...]

Ik verwacht ze maandag al binnen te hebben (kleine kans op morgen zelf). Vanaf 28 mei was productie datum in grote getale, maar enkelen zijn al onderweg.
Waar gehaald?

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:18
Al iets gehoord over de Jiayu G6 ?

Ik zit te twijfelen over de Jiayu G6, Xiaomi M3 of de Jiayu G4S. De G4S is helaas 720p dus die wordt het hem denk ik niet. En ik heb eigenlijk ook geen idee of de G6 te groot is voor in mijn broek.

Ik zit ook wel te kijken naar de Kingzone K1. Maar beetje onbekend merk en hadden jullie hem al binnen?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Hey de kingzone is zeer slecht leverbaar. Ten,ij je bereid bent zeer lang te wachten raad ik het af.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Om misschien enkele hier te helpen, ivm bouwkwaliteit en ervaringen.

China is goedkoop, en kan je op de duur tussen de bomen het bos niet meer zien ;)

mijn persoonlijke ervaringen in gsm toestelletjes van china die ikzelf gebruikt heb voor langer dan 2 weken:

Alcatel One Touch 997d (dualcore mt6577 dacht ik met 1gb ram), bouwkwaliteit uitstekend, snelle gsm voor een dualcore, zeer goed geluid en beeld, alleen crappy resolutie en crappy support qua software en evnetuele mogelijkheden tot custom roms was een ram met de speciale eigen partitionering.

Daarna Jiayu G3, mooie looks, goede batterij, software matig alles top, bouwkwaliteit was in mijn geval een ramp, hoewel ik sommige mensen dit hoor tegenspreken, dus ik kan pech gehad hebben.
Gps antenne zelf moeten maken, schermpje was brak, toestelletje heeft het na een half jaartje begeven.

Faea F1, snapdragon processor, dus geen mediatek, GPS had megasnel een lock, maar was verre van accuraat, problemen met dualsim menu die niet echt aanpasbaar was. Softwarematig waren de eerste roms voornamelijk het probleemgeval, snel warm worden, batterij snel leeg enzovoorts, uiteindelijk was de vriendin hier nog zeer tevreden over, voornamelijk na de laatste rom update, sindien loopt hij niet meer warm en is hij stabiel. (werkt nu nog)
bouwkwaliteit ook aan de goedkope kant, uiteindelijk goed genoeg voor wat whatsapp, hangouts etc.

Zopo C2, fantastisch toestel voor mediatek standaarden, zeer mooi scherm, snel, veel roms (zelfs miui support) goede gps (lock binne de minuut zonder data) bouwkwaliteit van de materialen goed, enkel 1groot nadeel, scharm is zo groot, op zo'n dunne telefoon, bij het bukken buigt hij mee, en met het werken heeft he een rake slag gehad op het scherm, direct helemaal stuk.

Lenovo S750 ip67, waterdicht en iets of wat schokbestendig, goede cover erond en je hebt een tank van een GSM, goede gps opnieuw, goede dualsim, rom ondersteuning is maar mager (her en der op enkele russische site vind je wel iets)
Bouwkwaliteit is zowat de sterkste en beste smartphone die ik gehad heb, moest deze out of the box miui ondersteuning gehad hebben had ik hem gehouden.

Xiaomi Hongmi, Goed toestel over het algemeen, bouwkwaliteit is vergelijkbaar met Zopo, wel een ultrasnelle gps, met goede accuracy, heb meestal binne de 20secs lock, gebruik hem dagelijks voor navigatie. Miui vind ik persoonlijk geweldig, dus softwarematig zit dit goed. De batterij gaat met heavy usage max 11-12u mee, dus is naar mijn standaarden snel leeg.

Onlangs nog voor iemand van de familie een goedkoop ding laten overkomen, moest enkel whatsappen en gmail kunne lezen via wifi/3g en af en toe eens een gps gebruiken.
mocht hoofdzakelijk niet te duur zijn.
Heb op Mixeshop een S9920 gekocht met de MT6572 dualcore, maar 512MB ram, dus ik dacht dat dit ding retetraag gin zijn. heb dit toestelletje 1weekje getest op het werk (dus navigeren naar de klanten, hele dag gsprekken voeren en constant 3G aan)
Ik was aardig onder de indruk, goede GPS (evengoed als men hongmi) batterijduur was best goed, bouwkwaliteit was vergelijkbaar met samsung, dus niets wonderbaarlijks, plastic feeling, maar ook niet brak zoals men Jiayu of men Faea F1. ding kost 54euro, dus voor dat geld had ik een prachtexemplaar vond ik ;)

Hopelijk zijn jullie hier iets mee, ik koop voornamelijk voor mezelf enkel nog van de grote merken, Lenovo, Huawei, ZTE, Xiaomi en misschien nog Zopo, de rest heb ik zowat het gevoel dat je geluk moet hebben op gebied van GPS enzo, hoewel dat el cheap fake samsung ding het best goed deed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Als jullie moesten kiezen tussen de:

Xiaomi Hongmi 1S

en

ZTE V5 Red Bull

Welke zouden jullie dan kiezen?

Ik neig naar de Xiaomi omdat de software ondersteuning daarbij erg goed is, heeft iemand ervaring met de ondersteuning (updates) van ZTE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

De red bull zit qua hardware wel in zijn eigen klasse, dus de red bull. Maarrr aan de andere kant, voor dat geld heb je bijna een hongmi red rice note... dus dan zou ik die nemen :)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik heb nu een X7 elite, alleen die is niet meer 100% ghehe.
Maar moet wel weer een 1080p telefoon zijn. Weet niet iemand nog wat meer van de telefoons af?

De jiayu g6 en de xiaomi M3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
matthewk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:18:
De red bull zit qua hardware wel in zijn eigen klasse, dus de red bull. Maarrr aan de andere kant, voor dat geld heb je bijna een hongmi red rice note... dus dan zou ik die nemen :)
Nope geen Mediatek meer voor mij! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Ik heb gezocht en gezocht, maar niet gevonden.

Iemand die weet of de Jiayu G4S nou een goede koop is?
Er was toch wat mee?
Of is het gewoon bang for buck?

Mijn broertje zoekt nog een mobiel! 8)
http://www.minideal.net/j...een-ram-2gb-rom-16gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapot schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:14:
Als jullie moesten kiezen tussen de:

Xiaomi Hongmi 1S

en

ZTE V5 Red Bull

Welke zouden jullie dan kiezen?

Ik neig naar de Xiaomi omdat de software ondersteuning daarbij erg goed is, heeft iemand ervaring met de ondersteuning (updates) van ZTE?
Gaat nog wel even duren voor die Red Bull beschikbaar is, en is ook niet bekend in hoeverre 3/4G frequenties ondersteund worden.
Dan zou ik voor de Xiaoimi gaan, aangezien MediaTek blijkbaar geen optie voor je is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zeg_ik_niet schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:42:
Ik heb gezocht en gezocht, maar niet gevonden.

Iemand die weet of de Jiayu G4S nou een goede koop is?
Er was toch wat mee?
Of is het gewoon bang for buck?

Mijn broertje zoekt nog een mobiel! 8)
http://www.minideal.net/j...een-ram-2gb-rom-16gb.html
Het is een Mediatek-cpu en de gps en camera zijn volgens mij ook so-so. Maar hoop bang per buck, idd.
Heb toevallig die telefoon van de week voor mezelf gekocht :P

Er is ook een topic voor:
[JiaYu G4] Ervaringen en Discussie

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
dutchgio schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:46:
[...]

Gaat nog wel even duren voor die Red Bull beschikbaar is, en is ook niet bekend in hoeverre 3/4G frequenties ondersteund worden.
Dan zou ik voor de Xiaoimi gaan, aangezien MediaTek blijkbaar geen optie voor je is :P
Op voorraad hier:

http://www.spemall.com/ZT...on-MSM8926-2GB-8GB_g.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 20:31
Hij is bij mij gister aangekomen. JEe wat een robuust toestel. Ik zal hem de komende dagen eens testen....
Momus schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:30:
Iemand de Beidou LA-Q1 al binnen van Pandawill?
17track vertelt mij dat hij gisteren in Nederland is aangekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 17:15
arene schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:36:
Hij is bij mij gister aangekomen. JEe wat een robuust toestel. Ik zal hem de komende dagen eens testen....

[...]
Interessant toestel, valt mij nu pas op en voldoet aan de eisen. Ik zie echter dat deze out of stock is bij pandawill en de eerst volgende is $ 160 +. Weet iemand of deze nog op voorraad komen bij pandawill, of was het een laatste dump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ik denk de laatste dump want hij was wel erg goedkoop. Voelde snel aan en zat inderdaad stevig in elkaar. Mooi scherm trouwens ook. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:39
Ik ben al een tijdje op zoek naar een wat kleinere telefoon. Ik heb nu de Jiayu G3 en vind die een beetje aan de grote kant. Aangezien er heel veel Chinese smartphones zijn is het selecteren wat moeilijker, ik kan wel selecteren op schermgrootte maar dat zegt vaak niet veel over de daadwerkelijke grootte van het toestel.
Specificaties van het toestel zijn niet heel belangrijk, maar ik vind wel dat er minimaal 1gb aan werkgeheugen in moet zitten.
Totale grootte van het toestel (echt) maximaal LxB 13 X 6. Iemand een goede suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:56
BB-One schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:11:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een wat kleinere telefoon. Ik heb nu de Jiayu G3 en vind die een beetje aan de grote kant. Aangezien er heel veel Chinese smartphones zijn is het selecteren wat moeilijker, ik kan wel selecteren op schermgrootte maar dat zegt vaak niet veel over de daadwerkelijke grootte van het toestel.
Specificaties van het toestel zijn niet heel belangrijk, maar ik vind wel dat er minimaal 1gb aan werkgeheugen in moet zitten.
Totale grootte van het toestel (echt) maximaal LxB 13 X 6. Iemand een goede suggestie?
Jiayu g2f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik zie nu pas wat voor joekel die g6 is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

3meter schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:05:
[...]

Prima toestel, erg degelijk, mooi scherm. Hij had van mij wel ietsje dunner gemogen.
Hij was al geroot, chinese apps eraf, NL taal en google Play erop, was wel netjes gedaan van die tent.
Dat is idd heel netjes, dat doet ook niet iedereen. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Pagina: 1 ... 20 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!