Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willian40 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:08:
[...]

Geeft niet, iedereen is wel ergens fan van ;) In mijn kennissenkring zijn ze dol op iOcean, ik vindt iocean ook een goed merk en heb de g7 besteld om te testen (komt wellicht een review van). Naast iocean vind ik Jiake ook een goed merk
Om me nieuwe review maar te promoten :p productreview: Jiake X3S 16 GB Wit review door Willian40
Qua webshops bestel ik bijna alles bij pandawill of coolicool en accessoires bij dx.com

Weet iemand overigens nog een goede tablet die ik kan bestellen uit China? Prijs rond de €150-250(Hoeft geen bekend merk te zijn!) Ik wil nog een tablet reviewen. Ik zat te denken aan een tablet zoals de Onda 975m
iOcean vind ik ook goed, al heb ik geen chinees vergelijkingsmateriaal; het is nog steeds de eerste maar zeker niet de laatste chinaphone ;)
Als je niet per se een 10 inch tablet wilt is de Nexus 7 denk ik de beste koop...
Qua China zijn de Pipo (de clown :+ ) en (Sergio) Ramos tablets redelijk gewild, ook op tweakers zijn er wel topics van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:50
dutchgio schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:40:
[...]

iOcean vind ik ook goed, al heb ik geen chinees vergelijkingsmateriaal; het is nog steeds de eerste maar zeker niet de laatste chinaphone ;)
Als je niet per se een 10 inch tablet wilt is de Nexus 7 denk ik de beste koop...
Qua China zijn de Pipo (de clown :+ ) en (Sergio) Ramos tablets redelijk gewild, ook op tweakers zijn er wel topics van.
Of een cube, ook een erg goed merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
krissie100 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:05:
Evolutie in de smartphone wereld?
www.1949deal.com/doogee-v...inch-qhd-screen-blue.html
Een soort touch knopje op de achterkant om foto's te maken en een gesprek op te hangen. Zou het handig zijn? XD
LG heeft toch al zoiets? Ik ben er vooralsnog geen fan van. Zie het me zo per ongeluk bedienen.

Afbeeldingslocatie: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02638/LG_G2-01_2638602b.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 01-05-2014 11:01 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
http://www.buyincoins.com/item/44565.html
wtf kan je nou voor 97 euro krijgen??? octa core full hd 3gb ram en een 3800 batterij... klinkt nogal fake, maar bic is wel een betrouwbare shop, eigenlijk zou iemand het moeten proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:02:
wtf kan je nou voor 97 euro krijgen??? octa core full hd 3gb ram en een 3800 batterij... klinkt nogal fake, maar bic is wel een betrouwbare shop, eigenlijk zou iemand het moeten proberen ;)
hierom denk ik.

The phone runs Android 4.3, and is sold with a data cable, a power adapter, and a battery. Some notable features are missing including GPS, Bluetooth, and FM radio, and it’s unclear which sensors are included, but the price is still amazing. But it’s apparently not a pricing mistake, as the device can also be found on Ebay for just above $146.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
krissie100 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:02:
En er staan plaatjes van een Xiaomi Mi3 bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
starcopy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:19:
[...]

hierom denk ik.

The phone runs Android 4.3, and is sold with a data cable, a power adapter, and a battery. Some notable features are missing including GPS, Bluetooth, and FM radio, and it’s unclear which sensors are included, but the price is still amazing. But it’s apparently not a pricing mistake, as the device can also be found on Ebay for just above $146.
dus als ik het goed begrijp kloppen de specs en prijs, sensors onbekend(dus alleen g sensor?) en geen gps bluetooth en radio?

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 01-05-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
krissie100 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:36:
[...]

dus als ik het goed begrijp kloppen de specs en prijs, sensors onbekend(dus alleen g sensor?) en geen gps bluetooth en radio?
Als de sensoren onbekend zijn, is het ook niet duidelijk of er alleen een g-sensor in zit natuurlijk.
Voor de rest herhaal je het stukje prima ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 17:16
Gisteren t gezin maar weer eens uitgelaten in Walibi.

Op de heen- en terugweg de op m'n Zopo ZP700 geinstalleerde tomtom maar eens

mee laten lopen als test.

Het gebeurde een paar keer dat ie van t padje afliep, de pijl (mijn auto dus) ging

b.v. rechtdoor terwijl ik de te volgen weg dus aan de zijkant zag verdwijnen. Net of

ik zeg maar gewoon rechtdoor t weiland inreed ipv de weg vervolgen.

Wat denken jullie hard of software probleem. Of zijn dit nu de beroemde mediatek buggs?

Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
eddie02 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:43:
Gisteren t gezin maar weer eens uitgelaten in Walibi.

Op de heen- en terugweg de op m'n Zopo ZP700 geinstalleerde tomtom maar eens

mee laten lopen als test.

Het gebeurde een paar keer dat ie van t padje afliep, de pijl (mijn auto dus) ging

b.v. rechtdoor terwijl ik de te volgen weg dus aan de zijkant zag verdwijnen. Net of

ik zeg maar gewoon rechtdoor t weiland inreed ipv de weg vervolgen.

Wat denken jullie hard of software probleem. Of zijn dit nu de beroemde mediatek buggs?

Ed
Antenneprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
Nou had ik m in de middenconsole incl flipcover liggen. Zal dat er iets mee te maken hebben?

Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
eddie02 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:34:
[...]

Nou had ik m in de middenconsole incl flipcover liggen. Zal dat er iets mee te maken hebben?

Ed
Nou ik denk eerder dat de antenne die in het apparaat zit gewoon budget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
voor de geinteresseerden: http://www.1buy.com/xiaom...-ram-16gb-rom-13-0mp.html
xiaomi mi3 235 euries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Geen idee wat jouw wisselkoers is. Maar de meest gunstige is 250€ en met credit card of PayPal wordt het nog iets duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
En dan is hij hier nog wel wat goedkoper.

http://www.antelife.com/x...16g-smartphone-black.html

241 euries afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Momus schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:49:
[...]

Geen idee wat jouw wisselkoers is. Maar de meest gunstige is 250€ en met credit card of PayPal wordt het nog iets duurder.
zet heb op de site zelf op euros en voila! gewoon 235 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hebben ze een knappe wisselkoers. In dollars kost dat ding 346,99. Bij Antelife 329,99. En dan in euro's zo maar 6 euro goedkoper. Iets klopt er dus duidelijk niet. 17 dollar duurder zijn, en in euro goedkoper. 8)7

Verzendkosten zijn ook wel een leuke. Wil je een trackingcode (die bij iedereen gratis vanaf een bepaald bedrag) Moet je er al weer 5,95 bijtellen. Vraag me dan toch af wat ze nog meer voor mooi's niet vertellen.

Shipping method

Select Shipping Method
China EMS (5-15 Business days) US$31.00
DHL (5-7 Business days) US$36.00
UPS(5-7 Business days) US$40.00
Free Shipping
Please Notice: It is will take 20~45 Days Arrival(Not include Germay) See More US$0.00

Via Register Airmail
Register Airmail(20~45 Days Arrival)(Not include Germay)See More US$5.99

Please Notice:The Germany just can be shipped via DHL only (5-7 Business days) US$31.00,Can not be support free shipping and register airmail!!!

[ Voor 8% gewijzigd door starcopy op 01-05-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Volgens die website (1buy) ondersteunt de Xiaomi Mi3 dual-sim... Maar ik kan dat nergens bevestigd zien. Google wordt ik niet heel wijs van. Heeft iemand hier een betrouwbare bron van?

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
M-Opensource schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:24:
Volgens die website (1buy) ondersteunt de Xiaomi Mi3 dual-sim... Maar ik kan dat nergens bevestigd zien. Google wordt ik niet heel wijs van. Heeft iemand hier een betrouwbare bron van?
Ja.
Ondersteunt ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Mi3s komt eraan, dus dan zal de Mi3 wel goedkoper worden ;)
235 euro is geen slechte deal dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09 15:36
Mi3 voor maar zo'n 240 euro..., als dat net even eerder zo was geweest, had ik die misschien wel genomen. Ik zit nu al een paar weken te wachten op m'n Mi2S die zo rond de 190 uitkwam. Helaas voor mij duurt deze bestelling nogal lang, omdat het m'n eerste PayPal-betaling is en die er een "uitgestelde bankbetaling" van heeft gemaakt. Dat duurt een eeuwigheid. :-(
Toch denk ik dat ik de Mi2S fijner zou vinden, vanwege de afmetingen. 4,3" lijkt mij iets prettiger dan 5". Ik hoop dat ie snel komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Weet iemand ook waarom ze moeilijk doen om naar Duitsland te verzenden?
Ik meende gehoord te hebben dat die Duitsers alleen maar kunnen klagen als het een paar weken duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Klopt, Duitsers geven veel problemen. Bovendien willen Duitsers alleen maar Duits spreken/schrijven en communiceren met Chinezen gaat voornamelijk in het Engels of Russisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Mastermind schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:45:
Klopt, Duitsers geven veel problemen. Bovendien willen Duitsers alleen maar Duits spreken/schrijven en communiceren met Chinezen gaat voornamelijk in het Engels of Russisch.
Off topic geneuzel hoort hier niet thuis

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 02-05-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
Momus schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:13:
[...]

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 02-05-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:25
M'n pa heeft gisteren z'n THL T100s binnengekregen. (5.0 inch 1080P, Octa core,1.7GHz , 2GB RAM, 32GB ROM, Android 4.2.2)

Even langsgegaan om een screenprotector erop te plakken, maar er bleek er al één op geplakt te zijn. Handig.
Na een beetje spelen de eerste indruk:
+ Lekker snel, toestel voelt erg snappy aan. GPS fix in navigatiesoftware is snel gevonden. Gallerij start snel op, camera ook.
+ Toestel voelt qua bouw goed stevig. Niet te zwaar, niet te licht. Lekkere grip met een 'soft touch' achterkant.
+ Mooi, helder scherm
- Foto's missen wat contrast en scherpte.
- Vooraf geplaatste screenprotector bevat bubbels. In de toekomst toch maar zelf een nieuwe plaatsen.
- Wifi verliest verbinding als het toestel standby gaat en moet hierna weer handmatig uit/aan gezet worden om weer verbinding te maken. (een aantal dingen geprobeerd in de instellingen, maar nog niet verholpen :( )

Het toestel schijnt een accu snel leeg te trekken, vandaar dat er een grotere 2700mah accu is bijgeleverd, samen met de standaard 2300mah. Met twee accu's komt m'n vader de dag wel door :P.

Al met al een positieve eerste indruk. Ervaringen van m'n pa zal ik in de loop van de tijd wel delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Momus schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:27:
[...]

Ja.
Ondersteunt ie niet.
Thanks!
guillaumemay schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:06:
M'n pa heeft gisteren z'n THL T100s binnengekregen. (5.0 inch 1080P, Octa core,1.7GHz , 2GB RAM, 32GB ROM, Android 4.2.2)

Even langsgegaan om een screenprotector erop te plakken, maar er bleek er al één op geplakt te zijn. Handig.
Na een beetje spelen de eerste indruk:
+ Lekker snel, toestel voelt erg snappy aan. GPS fix in navigatiesoftware is snel gevonden. Gallerij start snel op, camera ook.
+ Toestel voelt qua bouw goed stevig. Niet te zwaar, niet te licht. Lekkere grip met een 'soft touch' achterkant.
+ Mooi, helder scherm
- Foto's missen wat contrast en scherpte.
- Vooraf geplaatste screenprotector bevat bubbels. In de toekomst toch maar zelf een nieuwe plaatsen.
- Wifi verliest verbinding als het toestel standby gaat en moet hierna weer handmatig uit/aan gezet worden om weer verbinding te maken. (een aantal dingen geprobeerd in de instellingen, maar nog niet verholpen :( )

Het toestel schijnt een accu snel leeg te trekken, vandaar dat er een grotere 2700mah accu is bijgeleverd, samen met de standaard 2300mah. Met twee accu's komt m'n vader de dag wel door :P.

Al met al een positieve eerste indruk. Ervaringen van m'n pa zal ik in de loop van de tijd wel delen.
Dank voor je snelle review, nuttige info over de batterij! Het is een van de toestellen die ik aan het overwegen ben terwijl er nog geen dual-sim 4g toestellen zijn. De T100s biedt geen 3G op de 900 mhz band, heeft je vader daar geen last van? Niet alle providers zitten daarop, maar het is in europa toch wel een veelgebruikte frequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Ai, ik denk dat ik daar helaas niet achter zal komen. :( Hij heeft een prepaid kaart en mobiel internet staat bij hem standaard uit. (Wifi only voor m'n pa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Voor de mensen die graag miui op hun telefoon willen maar er geen miui rom voor hun telefoon is,
en.miui.com/thread-18293-1-1.html
Aan de reacties te zien bevalt het
Tis net ff wat meer dan alleen de mi launcher

[ Voor 24% gewijzigd door krissie100 op 02-05-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:54
[b][message=42171692,noline]guillaumemay schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:06[/

Wifi settings, (waar je acces point kan kiezen) menu toets, advanced, wifi during sleep op always on zetten werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Bedankt voor het meezoeken :) Maar die oplossing werkte helaas niet nee.
De instelling staat standaard op On. Toen we het probleem hadden opgemerkt, hadden we als test de instelling op Off gezet.
Probleem helaas niet opgelost.
Toen weer op On gezet.
Probleem nog steeds niet opgelost.

Hierna niet echt verder gekeken. Misschien dat m'n pa inmiddels al een oplossing heeft gevonden of dat het probleem niet meer optreed, ik hou het in ieder geval in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
guillaumemay schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:23:
Bedankt voor het meezoeken :) Maar die oplossing werkte helaas niet nee.
De instelling staat standaard op On. Toen we het probleem hadden opgemerkt, hadden we als test de instelling op Off gezet.
Probleem helaas niet opgelost.
Toen weer op On gezet.
Probleem nog steeds niet opgelost.

Hierna niet echt verder gekeken. Misschien dat m'n pa inmiddels al een oplossing heeft gevonden of dat het probleem niet meer optreed, ik hou het in ieder geval in de gaten.
Check ook even naar een eventuele "power manager" app, die zou zo'n instelling zomaar kunnen overrulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 09:25
Vanmorgen mijn allereerste chinese smartphone thuis ontvangen, ben nu op mn werk dus heb er nog niet mee kunnen spelen.

Het is de Zopo zp998, ben heel erg benieuwd of het me gaat bevallen! :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
HertogJack schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:25:
Vanmorgen mijn allereerste chinese smartphone thuis ontvangen, ben nu op mn werk dus heb er nog niet mee kunnen spelen.

Dat gaat sowieso goedkomen, dat is qua specs echt een toptoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
HertogJack schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:25:

Laat maar eens weten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

heeft iemand nog een dergelijke aanbieding? Zie ze alleen nog maar van 115-119 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
sander817 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:07:
[...]

heeft iemand nog een dergelijke aanbieding? Zie ze alleen nog maar van 115-119 dollar
niet zo'n dergelijke aanbieding maar toch ietsie goedkoper: http://www.aliexpress.com...HD-Screen/1713474800.html
met 8gb micro sd kaartje gratis

HO STOP: V&A aangeboden: Doogee Pixels DG350 Wit, Zwart lkkr overnemen ven een tweaker

[ Voor 16% gewijzigd door krissie100 op 02-05-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ik moest een aankoop retour sturen naar China ivm 'niet ontvangen zoals beschreven'.
Als ik retour zou sturen, krijg ik aankoopbedrag+kosten retourzending terug (I.V.M. claim).

Weet iemand hoe ik aan Paypal moet aantonen dat het retour sturen me €26.39 gekost heeft?
D.m.v. de bon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Is er hier iemand die zijn 99USD Newman N2 al in de hand heeft en er al mee gespeeld heeft? Ik ben benieuwd naar ervaringen (helaas is de mijne nog in China).

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_Dain op 02-05-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

zeg_ik_niet schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:23:
Weet iemand ook waarom ze moeilijk doen om naar Duitsland te verzenden?
Ik meende gehoord te hebben dat die Duitsers alleen maar kunnen klagen als het een paar weken duurt.
Duiters zijn wat dat betreft het tegenovergestelde van Chinezen, ik heb ook al een paar keer wat via ebay.de gekocht en de communicatie met duiters is duidelijk, eerlijk en ze reageren snel en verzenden snel.... zo ongeveer het tegenover gestelde van Chinezen, die lullen maar wat.

Kan me voorstellen dat dat niet helemaal botert :)

Doogee Turbo voor 105,- euro, leuke telefoon voor weinig lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 03-05-2014 13:53 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 07:54
Lord_Dain schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:48:
Is er hier iemand die zijn 99USD Newman N2 al in de hand heeft en er al mee gespeeld heeft? Ik ben benieuwd naar ervaringen (helaas is de mijne nog in China).
Sinds 16-4 staat ie op verzonden, nog ff geduld dus. Maar het toestel zal niet anders zijn dan huidige reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Laatst online: 11:40
FitTiv schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Sinds 16-4 staat ie op verzonden, nog ff geduld dus. Maar het toestel zal niet anders zijn dan huidige reviews...
Mijnes ligt volgens pandawill reeds in Nederland, al geeft de trace nog steeds aan in Peking(16-04 18:25). Hooop em toch wel in een paar dagen te verwachten

[ Voor 14% gewijzigd door mad-dog op 03-05-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Offtopic, dus dit zal mijn laatste post er over zijn maar volgens mij wel belangrijk voor diegenen die bij pandawill hebben besteld:er zijn dus nu al minimaal 4 mensen (wellicht meer) waarvan het pakket kwijt is.. zie de volgende draad waar starcopy en ondergetekende al aan het uitzoeken zijn waarom deze zending van Pandawill klaarblijkelijk nog ergens in China ligt...
http://www.pandawillforum...?25304-Order-ID-100756872
Ik stel voor dat we dit vervolgen in draadje
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
tja... waar moet ik beginnen, ik had al eerder op mijn honor 3c de miui rom geinstalleerd, nu heb ik dat ook gedaan op de honor 3c van mijn zus, maar ik heb nu meerdere problemen... de wifi gaat niet meer aan en het imei nummer is invalid geworden staat er... iemand enig idee wat ik hier nou mee moet..........................? me zus wordt een beetje chagrijnig hiero ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruilen van telefoon :+
Misschien is de 3c waarop het niet goed werkt een nieuwere versie oid.
Ik zou eerst terugflashen naar stock en kijken wat dat oplost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dutchgio schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:35:
Ruilen van telefoon :+
Misschien is de 3c waarop het niet goed werkt een nieuwere versie oid.
Ik zou eerst terugflashen naar stock en kijken wat dat oplost..
terugflashen naar stock gaat lastig, omdat huawei werkt met update.app bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Klopt, is inderdaad lastig.. toch moet het mogelijk zijn om een stock ROM te flashen. Ik heb het met een Huawei meegemaakt, ik kon onmogelijk terug naar stock (zonder hem op te sturen via Huawei, ik geloof dat dynafix dat in NL doet maar weet t niet zeker).

Hoe het wel kan zonder update.app, is iemand vinden die een backup heeft gemaakt vanuit een recovery van een stock device. Dan heb je in principe de stock ROM, op de recovery na. Voordeel er van is dat je dan zelf heel makkelijk kan wisselen tussen ROM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Volgens mij zijn er van Huawei zo geen Stock ROMs beschikbaar.

Maar voor je IMEI probleem, dan moet je een app sideloaden waarmee je AT commando's kan invoeren, en dan kun je met het volgende commando:
AT+EGMR=1,7,"<imeicode>"
(<imeicode> is de IMEI die in het batterijcompartement staat.)
de IMEI terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Mastermind schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:16:
Volgens mij zijn er van Huawei zo geen Stock ROMs beschikbaar.

Maar voor je IMEI probleem, dan moet je een app sideloaden waarmee je AT commando's kan invoeren, en dan kun je met het volgende commando:
AT+EGMR=1,7,"<imeicode>"
(<imeicode> is de IMEI die in het batterijcompartement staat.)
de IMEI terugzetten.
ff in het Nederlands graag ;), dit is ook allemaal nieuw voor mij ;), ik flash namelijk nooit verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staan wel stock roms en installatie instructies:
http://www.needrom.com/mobile/huawei-honor-3/

@kirssie
Mtk engineering mode > connectivity tab > cds information > radio information > sim
Daar kun je je imei writen, al is de kans aanwezig dat het op die manier niet werkt..
Mtk droid tools gebruiken kan ook

[ Voor 52% gewijzigd door dutchgio op 03-05-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dutchgio schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:34:
Hier staan wel stock roms en installatie instructies:
http://www.needrom.com/mobile/huawei-honor-3/

@kirssie
Mtk engineering mode > connectivity tab > cds information > radio information > sim
Daar kun je je imei writen, al is de kans aanwezig dat het op die manier niet werkt..
Mtk droid tools gebruiken kan ook
jo, ik heb een honor 3c, die staat overigens ook op needrom.com, maar met die roms kan ik niks, tis zo'n vage update.app en dat werkt tot nu toe niet, tja ik zal een kijken naar de engineering mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 23:44
Vraagje

m'n Mi2 begint gebrekkig te worden, zo'n anderhalf jaar oud nu en meer dan 3u/dag gebruikt...als ik gebeld word werkt het geluid vaker niet dan wel (idem voor als ik anderen bel), mensen horen me blijkbaar wel maar haperig...soms werkt het geluid dan weer wel maar valt het halverwege uit, dan helpt het soms als ik naar speaker wissel etc...heel gedoe dus.

Nu zoek ik dus een opvolger...4.3 inch was back then de ideale grootte voor mij, nu heb ik een nexus 5 vastgehad en deze grootte viel eigenlijk nog wel mee.

Maar deze vind ik vrij duur mits ik zowat elk jaar/om de 2 jaar van foon wissel, ik had dus enkele toestellen uitgekozen die onder volgende voorwaarden vielen:

Qualcomm processor (Snapdragon 800 liefst)
Full HD scherm
niet meer dan 5' (scherm)

enkele telefoons die me interessant leken:
http://www.ibuygou.com/p-...am_64gb_rom-5519-usd.html
de mi3

http://www.ibuygou.com/p-..._13mp_black-5767-usd.html

Nubia z5s

vooral de Mi3 lijkt me een goede prijs/kwaliteit, gezien de mi2 het bij mij ook goed uithield.

iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou dan ook voor de Mi 3 gaan.
De Mi3s is op komst en daardoor kun je m aardig goedkoop vinden, goedkoper dan de link die jij aangaf althans ;)

Bij Antelife is ie 240,- , scheelt nogal met ibuygou ;)
http://www.antelife.com/x...48e8850243be8079a5c74d079

[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 03-05-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:07
Of ff wachten op de OnePlus One, zit ik zelf ook aan te denken.....

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik zou ook voor de Xiaomi Mi3 gaan maar dan bij Tmallbox, kost je momenteel 299.88/215euro ongeveer met de discount code http://www.tmallbox.com/s...Mi3+&submit_search=Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
dutchgio schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:06:
De Mi3s is op komst en daardoor kun je m aardig goedkoop vinden, goedkoper dan de link die jij aangaf althans ;)

da's de 16gb versie, ik ga voor 64 ;)
antimos schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:10:
Of ff wachten op de OnePlus One, zit ik zelf ook aan te denken.....
te exclusief en zeer moeilijk te krijgen vrees ik
also: 5.5 inches :)
benbaba schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:17:
Ik zou ook voor de Xiaomi Mi3 gaan maar dan bij Tmallbox, kost je momenteel 299.88/215euro ongeveer met de discount code http://www.tmallbox.com/s...Mi3+&submit_search=Search
die 299,88 is dat voor de 64gb of de 16gb versie
also: welke code? :) E: woooops, hoe kon ik daar naastkijken

nja, het zal de mi3 worden waarschijnlijk, wou gewoon even feedback/alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
mijn 3c'tje is weer gerepareerd ;) heb een huawei rom gevonden voor mijn 3c die gezipt was door iemand ;)
alles doet et weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Top! :) Heb je IMEI zelf teruggezet of was dat ook verholpen? Zat vast een andere modem/radio in dat ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Lord_Dain schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:29:
Top! :) Heb je IMEI zelf teruggezet of was dat ook verholpen? Zat vast een andere modem/radio in dat ding..
was opeens verholpen door de huawei rom, ik heb nu weer geprobeerd de miui rom te flashen, en nu ging wel alles goed, wifi werkt en sim ook prima, het lag denk ik aan de recovery, tijdens de 1ste poging zat er nog een recovery van chinese makelaardij op, maar waarin wel engelse dingen stonden waardoor ik wist welk knopje wat was, maar die recovery heeft blijkbaar iets verkeerd gedaan, heb toen cwm erop gezet en gaat nu vlekkeloos! echt een toptoestel met wekelijks een miui update tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
dutchgio schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:06:

Scheelt slechts 15 dollar met ibuygou.

[ Voor 10% gewijzigd door Domokun op 12-05-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Domokun schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:17:
[...]

Scheelt slechts 15 dollar met ibuygou. Heb 'm daarom zelf daar gekocht. Officiële Xiaomi-partner en lijkt me toch een tikkeltje betrouwbaarder dan Antelife.
Dat ´´official partner´´ schijnt niet te kloppen! (lees het xiaomi mi3 topic er maar op na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
Willian40 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:37:
[...]

Dat ´´official partner´´ schijnt niet te kloppen! (lees het xiaomi mi3 topic er maar op na)
Hoe het ook zij, genoeg mensen die succesvol daar een smartphone hebben gekocht. Dus zit vast wel goed, partner of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Iemand de Doogee dg550 al ergens beschikbaar gezien, zou eind mei uitkomend meende ik maar op de sites die ik ken staat hij nog steeds als niet leverbaar of pre-order.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Chaoss schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:18:
Iemand de Doogee dg550 al ergens beschikbaar gezien, zou eind mei uitkomend meende ik maar op de sites die ik ken staat hij nog steeds als niet leverbaar of pre-order.
Nee, nog niet, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 21:41
Chaoss schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:18:
Nee, nog niet. De vroegste datum die ik genoemd heb zien worden is 17 mei, op geekbuying.

Hoewel 5,5" me erg groot lijkt (ik heb nu een 4.0" Huawei G330D) vind ik de rest van de specs wel erg interessant, zeker voor die +- 120 euro. Afhankelijk van of er tegen die tijd andere interessante opties zijn met hoge resolutie en android 4.4 denk ik dat ik hem dus wel ga halen (lees: laten bezorgen) :).

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Zou nog even kort wat zeggen over mijn nieuwe (eerste chinese) smartphone, de Zopo zp 998.

Ik ben heel erg onder de indruk, het scherm is waanzinnig mooi en scherp, alles werkt supersnel en de batterij gaat voor mij lang genoeg mee met redelijk intensief gebruik (24u).

Denk dat ik niet meer zo snel een dure iphone of samsung galaxy zal kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

electropruts schreef op zondag 04 mei 2014 @ 08:54:
[...]

Nee, nog niet. De vroegste datum die ik genoemd heb zien worden is 17 mei, op geekbuying.

Hoewel 5,5" me erg groot lijkt (ik heb nu een 4.0" Huawei G330D) vind ik de rest van de specs wel erg interessant, zeker voor die +- 120 euro. Afhankelijk van of er tegen die tijd andere interessante opties zijn met hoge resolutie en android 4.4 denk ik dat ik hem dus wel ga halen (lees: laten bezorgen) :).
cubot x6 misschien? 5inch ipv 5,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
HertogJack schreef op zondag 04 mei 2014 @ 09:36:
Zou nog even kort wat zeggen over mijn nieuwe (eerste chinese) smartphone, de Zopo zp 998.

Ik ben heel erg onder de indruk, het scherm is waanzinnig mooi en scherp, alles werkt supersnel en de batterij gaat voor mij lang genoeg mee met redelijk intensief gebruik (24u).

Denk dat ik niet meer zo snel een dure iphone of samsung galaxy zal kopen :)
Idd ook mijn conclusie nu ik mn eerste chinaphone heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Domokun schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:17:
[...]

Scheelt slechts 15 dollar met ibuygou. Heb 'm daarom zelf daar gekocht. Officiële Xiaomi-partner en lijkt me toch een tikkeltje betrouwbaarder dan Antelife.
haha, net nieuwtje op de hoofdpagina, mi3s komt er bijna aan...ben aan't twijfelen om te wachten met de mi3 te kopen voor 7 mei (hij staat op 390 dollar) en te zien of ie nog veel zou dalen plots..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 21:41
sander817 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:24:
[...]

cubot x6 misschien? 5inch ipv 5,5
Ik had inderdaad een paar telefoons op een rijtje gezet:
Cubot X6
Doogee DG2014
Doogee DG350
Doogee DG550

Echter draaien ze allemaal op android 4.2 (afgezien van die DG550, er vanuitgaande dat de specificaties kloppen). Hoewel android 4.4 misschien niet zo gek veel toevoegt, vind ik het wel leuk om gewoon direct de nieuwste versie te hebben draaien. De DG550 is wat groot, maar ik heb hem even uit karton geknipt, en hij past prima in mijn broekzak. Ook lijkt 5.5" niet extreem groot om aan het oor te houden.

Het nadeel van een stuk karton is echter dat ik geen gesprek kan voeren om verstaanbaarheid e.d. te testen :-). Heeft iemand ervaring met telefoons van dit formaat, en in hoeverre dit een telefoongesprek (negatief) beinvloedt?

[ Voor 0% gewijzigd door electropruts op 04-05-2014 13:55 . Reden: taalfout ]

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Heb ook een 5,5 inch nu, het is echt heerlijk zon groot scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
eerste filmpie doogee dg800, met kitkat zeggen, staat ook bij instellingen, maar kan iemand beoordelen of het echt android 4.4 is?
YouTube: DOOGEE DG800 For The First Show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• displaciamento
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:35
krissie100 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:05:
eerste filmpie doogee dg800, met kitkat zeggen, staat ook bij instellingen, maar kan iemand beoordelen of het echt android 4.4 is?
YouTube: DOOGEE DG800 For The First Show
Het lijkt geen Kitkat te zijn, aangezien de statusbalk daar standaard transparant is. Maar uiteraard hoeft dit geen stock Android te zijn, dus het zou eventueel alsnog Kitkat kunnen zijn, met een aanpassing waardoor de statusbalk weer zwart is. Waarom je dat zou willen als Doogee zijnde vraag ik mij echter af, dus ik denk dat het gewoon Android 4.2 is.

[ Voor 13% gewijzigd door displaciamento op 04-05-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
displaciamento schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Het lijkt geen Kitkat te zijn, aangezien de statusbalk daar standaard transparant is. Maar uiteraard hoeft dit geen stock Android te zijn, dus het zou eventueel alsnog Kitkat kunnen zijn, met een aanpassing waardoor de statusbalk weer zwart is. Waarom je dat zou willen als Doogee zijnde vraag ik mij echter af, dus ik denk dat het gewoon Android 4.2 is.
tja, maar even de reviews afwachten dan maar, idd is de statusbalk niet doorzichtig, maar het icoontje van settings is wel android 4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als ze nu gewoon een paar keer op Android 4.4 geklikt hadden kreeg je vanzelf het kitkat splash screen te zien. Geen idee of dat eenvoudig na te maken valt, want Android 4.4. bij about phone valt toch met een .txt bestandje er zelf in te gooien? Dus hoe je anders kan checken of je echt 4.4 hebt zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Foto's zeggen ook niet altijd alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
displaciamento schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Enige wat gebaseerd is op KitKat is het icoontje van de instellingen, en 4.4.2 als Android-versie. Maar we weten inmiddels dat dat laatste niet zoveel zegt, want bij Doogie weten ze dat nummer aan te passen. Zo leveren ze de Doogie Pixels met Android 4.2.9 :+
En de rest van de apps hebben ook custom icons, dus dan kun je de instellinen ook wel een ander icoontje geven... En dat die nou toevallig op het icoontje van de instellingen in KitKat lijkt...
Naast de statusbalk die in KitKat transparant zou moeten zijn, ligt het accent ook veel op wit waar dat bij Jellybean nog blauw is, en ook dat valt niet op in dit filmpje..
Grote kans dat het dus geen KitKat is :o

@joosie
Ook dat zegt niet zoveel; genoeg van die samsung cloons hebben software die ook verdacht veel op Touchwiz lijkt, en als je dan bij de instellingen dat splash screen naar voren haalt, krijg je ook ineens Android 4.3 of 4.4....

Je weet het pas echt zeker met een 'goede' app die wat dieper kijkt dan naar plain text in build.prop, aangezien dat te manipuleren is..

Maar vooralsnog denk ik dat het Jellybean is, want het is nogal onlogisch om de statusbalk te modden als 4.2/4.3 terwijl de Android-versie zelf 4.4 is :9

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 04-05-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:46:
[...]

Enige wat gebaseerd is op KitKat is het icoontje van de instellingen, en 4.4.2 als Android-versie. Maar we weten inmiddels dat dat laatste niet zoveel zegt, want bij Doogie weten ze dat nummer aan te passen. Zo leveren ze de Doogie Pixels met Android 4.2.9 :+
En de rest van de apps hebben ook custom icons, dus dan kun je de instellinen ook wel een ander icoontje geven... En dat die nou toevallig op het icoontje van de instellingen in KitKat lijkt...
Naast de statusbalk die in KitKat transparant zou moeten zijn, ligt het accent ook veel op wit waar dat bij Jellybean nog blauw is, en ook dat valt niet op in dit filmpje..
Grote kans dat het dus geen KitKat is :o

@joosie
Ook dat zegt niet zoveel; genoeg van die samsung cloons hebben software die ook verdacht veel op Touchwiz lijkt, en als je dan bij de instellingen dat splash screen naar voren haalt, krijg je ook ineens Android 4.3 of 4.4....

Je weet het pas echt zeker met een 'goede' app die wat dieper kijkt dan naar plain text in build.prop, aangezien dat te manipuleren is..

Maar vooralsnog denk ik dat het Jellybean is, want het is nogal onlogisch om de statusbalk te modden als 4.2/4.3 terwijl de Android-versie zelf 4.4 is :9
Hier spreekt onze ervaringsdeskundige. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
De makkelijkste methode om de Android versie te "wijzigen" is nog via chainfire. Een root app waarmee je o.a. de build prop mee kan aanpassen zo heb ik sinds vorige week op mijn jiake Android 5.0(ik loop gewoon voorop ;) ).

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Chainfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
Law0070 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:27:
[...]

haha, net nieuwtje op de hoofdpagina, mi3s komt er bijna aan...ben aan't twijfelen om te wachten met de mi3 te kopen voor 7 mei (hij staat op 390 dollar) en te zien of ie nog veel zou dalen plots..
Die prijsdaling is al een week geleden of zo geweest hè.

[ Voor 7% gewijzigd door Domokun op 12-05-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:04
Zojuist voor een vriend de TCL Idol X+ besteld.

http://www.to2c.com/tcl-i...-2-0ghz-ram2g-rom16g.html

Hoop dat hij een beetje gaat bevallen, en dat hij geen €60 voor de douane hoeft af te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
ivo001 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 00:09:
Zojuist voor een vriend de TCL Idol X+ besteld.

http://www.to2c.com/tcl-i...-2-0ghz-ram2g-rom16g.html

Hoop dat hij een beetje gaat bevallen, en dat hij geen €60 voor de douane hoeft af te tikken.
Wat is de reden dat je zo'n overpriced ding hebt besteld voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hier ook mensen die begin April iets hebben besteld bij Pandawill en nog niets binnen hebben? Zo ja check \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Ziet ernaar uit dat KitKat er toch aan gaat komen: http://www.gizchina.com/2...at-mediatek-download-now/

Alleen voor de MTK*92 chipset, kans lijkt mij groot dat deze geport kan worden naar andere telefoons met deze chipset.

[ Voor 29% gewijzigd door M-Opensource op 05-05-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik ben er best blij mee dat ze bij elephone het geport hebben! Ik vraag me af of ze alleen de mtk 6592(88/82) updaten of ook de oude generatie.

De doogee dg 800 is best goed voor zijn prijs! De spirituele (mid-range)opvolger op Tweakers van de cubot GT 99 ;)

http://www.gizchina.com/2...ndroid-4-4-120-price-tag/

[ Voor 44% gewijzigd door Willian40 op 05-05-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Willian40 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:57:
Ik ben er best blij mee dat ze bij elephone het geport hebben! Ik vraag me af of ze alleen de mtk 6592(88/82) updaten of ook de oude generatie.

De doogee dg 800 is best goed voor zijn prijs! De spirituele (mid-range)opvolger op Tweakers van de cubot GT 99 ;)

http://www.gizchina.com/2...ndroid-4-4-120-price-tag/
Jammer van het net iets te budget scherm, voor de rest zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Is er iemand met een Elephone P8 die mij kan vertellen of 3G ook op de 900Mhz band werkt? KPN en Simyo maken hier bijvoorbeeld gebruik van. Als ik de specs namelijk opzoek dan spreekt men slechts over de 850 en 2100 Mhz frequenties.

En als ik heel brutaal mag zijn, zou iemand een screenshot willen plaatsen van de Mobile Uncle Tools pagina van de bandmodes van de P8? Deze is te vinden in Engineer Mode > MTK > BandMode.

Er zijn we andere MTK6592 phones die de 900 Mhz ondersteunen, maar ik vermoed dat dit ook gewoon verkeerde specs kunnen zijn. Ik zou namelijk wel van balen als ik 'm bestel en dan blijkt m'n 3G frequentie toch niet ondersteunt te worden.

Many thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M-Opensource schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:34:
Ziet ernaar uit dat KitKat er toch aan gaat komen: http://www.gizchina.com/2...at-mediatek-download-now/

Alleen voor de MTK*92 chipset, kans lijkt mij groot dat deze geport kan worden naar andere telefoons met deze chipset.
Bij iOcean gaan ze blijkbaar ook alleen de 92 generatie updaten, zo blijkt na navraag.

Wel hebben we sinds kort de volledige kernel sources, maar dat komt langzaam op gang:
https://github.com/Sambaaa/android_kernel_ousheng_V9

Porten van mt6592 naar 82/89 is waarschijnlijk wel mogelijk denk ik, maar niet makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:37:
[...]

Bij iOcean gaan ze blijkbaar ook alleen de 92 generatie updaten, zo blijkt na navraag.

Wel hebben we sinds kort de volledige kernel sources, maar dat komt langzaam op gang:
https://github.com/Sambaaa/android_kernel_ousheng_V9

Porten van mt6592 naar 82/89 is waarschijnlijk wel mogelijk denk ik, maar niet makkelijk ;)
Helaas voor degene die de 89(T) generatie hebben maar dat was eigenlijk al te verwachten. I.i.g. ga ik bij jiake nog FF navragen welke generatie ze updaten. Mijn iocean g7 krijgt dus de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Mijn honor 3c geeft bij mij bij bandmode aan dat ik wcdma 900 heb, wat logisch is, maar geen wcdma 2100, maar wel 2000? Of is dat hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, 2000 = 2100 in dat geval.
Bij mij exact hetzelfde, 900 en 2000(2100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dutchgio schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:03:
Ja, 2000 = 2100 in dat geval.
Bij mij exact hetzelfde, 900 en 2000(2100)
Ok thx! In dat geval heeft de honor 3c dus echt 900/2100 voor de liefhebbers xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Hier een linkje voor de Elephone P8 gebruikers

En hier voor de Elephone P9 gebruikers.

Ik heb ze nog niet getest dus weet niet of het werkt;)

Ohja, iemand die weet hoe ze te installeren? :?

[ Voor 16% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-05-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga nou niet zeggen dat je óok nog een ElephoneP8/9 hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:20:
Hier een linkje voor de Elephone P8 gebruikers

En hier voor de Elephone P9 gebruikers.

Ik heb ze nog niet getest dus weet niet of het werkt;)

Ohja, iemand die weet hoe ze te installeren? :?
Je bent bekend met SP Flashtool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:32:
Ga nou niet zeggen dat je óok nog een ElephoneP8/9 hebt :+
Ik heb als enige telefoon de P8 verder niet hoor 8)7
Momus schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:39:
[...]

Je bent bekend met SP Flashtool?
Oh dan gaat het wel lukken..
Heb je een linkje voor de laatste versie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Ik heb als enige telefoon de P8 verder niet hoor 8)7

[...]

Oh dan gaat het wel lukken..
Heb je een linkje voor de laatste versie? :+
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1982587

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Super! Bedankt man!
Pagina: 1 ... 14 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!