GSM ontvangst inderdaad ja!krissie100 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:56:
[...]
Edit: ontvangst gsm bedoel je? Tja daar heb ik geen ervaringen mee
Lijkt een prachtig toestel, alleen enorm balen dat de batterij niet verwisselbaar is en geheugen niet uitbreidbaar is..ivo001 schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:43:
[...]
Had je deze review al gelezen/gezien?
Lijkt me een prachttelefoon.
Zou mooi zijn, dan komt eindelijk de source van Mediatek's libraries vrijdutchgio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:16:
[afbeelding]
Gaat Google in zee met MediaTek voor het volgende Nexus toestel?
Het gerucht gaat van wel
Ze zouden meer willen concurreren in het lagere prijssegment.
Dat is het probleem niet, van de iOcean X7 hebben wij dieDreamvoid schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:08:
[...]
Zou mooi zijn, dan komt eindelijk de source van Mediatek's libraries vrij
Het is meer dat MediaTek nogal wat aanpassingen doet voor onder andere dual sim etc. meer een probleem is het om alle hardware binnen bijvoorbeeld Cyanogenmod werkend te krijgen.
Maar een MediaTek-Nexus zou niet verkeerd zijn, want dat trekt wel developers aan,.
hopelijk komt dit ervan dat zou idd goed nieuws zijn, vanaf er developers zijn, zijn er genoeg roms.
Ook ineens gedaan met die zever van slechte GPS enzovoorts, want bij nexus moeten zo'n zaken werken
let's hope
Ook ineens gedaan met die zever van slechte GPS enzovoorts, want bij nexus moeten zo'n zaken werken
let's hope
Ik wil graag een chinese telefoon kopen voor onder de 120 euro.. Ik heb nu net de Jiake JK 12 gekocht, maar omdat het bovenste randje touchscreen niet werkte toch maar teruggestuurd(denk aan web-adressen invoeren op internet). Ik was al bang dat iets niet zou werken en ik ben nu toch een beetje ongerust over dit merk Jiake, daarom deze post.(ook werkte de 3G niet heel goed, maar ik weet niet of dat komt omdat de jiake maar 2 frequenties kan ontvangen, 850&2100 mhz. provider=tele2)
ik wil graag een telefoon met:
4.2-5.0 inch scherm
Quadcore processor(1.2ghz+)
1 GB ram
6+ MP camera en binnencamera
redelijke kleurenkwaliteit
redelijk display(480-720p) met gorilla glass.
elk advies wordt gewaardeerd.
edit: weet iemand trouwens waarom mijn 3g niet goed werkte op mijn Jiake? tele2 zei dat er een storing was op dat moment, maar de s2 van mijn broer ontving wel goed internet. Het lag niet aan mijn standaard instellingen voor tele2. ik kon wel een 2g netwerk ontvangen en soms flarden van een 3g netwerk
4.2-5.0 inch scherm
1 GB ram
edit: weet iemand trouwens waarom mijn 3g niet goed werkte op mijn Jiake? tele2 zei dat er een storing was op dat moment, maar de s2 van mijn broer ontving wel goed internet. Het lag niet aan mijn standaard instellingen voor tele2. ik kon wel een 2g netwerk ontvangen en soms flarden van een 3g netwerk
[ Voor 17% gewijzigd door Shurikan op 19-04-2014 21:48 ]
zijn zoveel telefoons die aan die specificaties voldoenShurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:43:
Ik wil graag een chinese telefoon kopen voor onder de 120 euro.. Ik heb nu net de Jiake JK 12 gekocht, maar omdat het bovenste randje touchscreen niet werkte toch maar teruggestuurd(denk aan web-adressen invoeren op internet). Ik was al bang dat iets niet zou werken en ik ben nu toch een beetje ongerust over dit merk Jiake, daarom deze post.(ook werkte de 3G niet heel goed, maar ik weet niet of dat komt omdat de jiake maar 2 frequenties kan ontvangen, 850&2100 mhz. provider=tele2)
4.2-5.0 inch scherm
1 GB ram

Doogee dg350? Zie topic doogee dg350Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:43:
4.2-5.0 inch scherm
1 GB ram
oh en welke webshop adviseren jullie mij dan?
Hier is ie wel goedkoopShurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:53:
oh en welke webshop adviseren jullie mij dan?
http://www.focalprice.com...oid_4.2.html?SSAID=465956
kan je die doogee ook kopen zonder dat lelijke printje op de case?
Volgens mij had iemand 'm hier wel besteld, wie dat was weet ik niet meer.Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:59:
kan je die doogee ook kopen zonder dat lelijke printje op de case?
Die kan je er alles over vertellen.
Ik zou het zelf niet weten
EDIT
Of deze misschien;
[ Voor 5% gewijzigd door zeg_ik_niet op 19-04-2014 22:02 ]
Ja, maar welke van die telefoons zijn kwalitatief goedzeg_ik_niet schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:50:
[...]
zijn zoveel telefoons die aan die specificaties voldoen![]()
![]()
![]()
misschien is deze Inew V3 ook wel wat.
Referral uit de link verwijderd
Referral uit de link verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 19-04-2014 23:13 ]
zo, dat lijkt er meer op.. mooi design zeg.. weet je alleen toevallig hoe het zit met 3g bereik van chinese telefoons?
Accu inew v3 is niet bestShurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:05:
zo, dat lijkt er meer op.. mooi design zeg.. weet je alleen toevallig hoe het zit met 3g bereik van chinese telefoons?
Volgens mij kun je het beste 900Mhz en 2100Mhz hebben..Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:05:
Ik heb er een met 850/2100mhz, toch nogal slecht bereik als ik geen wifi heb,, alleen als ik binnen zit dan..
ik weet dat voor een 5 inch display met 1080p+ een accu van 2200-2400 mah normaal gebruikt wordt, zie de nieuwe LG en al die andere toestellen.
deze dan?Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:12:
ik gok dat deze accu een dag meegaat met regelmatig gebruik(whatsapp etc.)
http://www.pandawill.com/...1gb-8gb-white-p86293.html
welk merk heeft meer zekerheid om langer mee te gaan, HD5000 of iNew.. ik vind ze allebei even goed. Die batterij maakt me niet zoveel uit, want daarvoor heb je toch powerbanks(tot wel 22000 mah).
Als batterij niet boeit doogee dg2014Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:17:
welk merk heeft meer zekerheid om langer mee te gaan, HD5000 of iNew.. ik vind ze allebei even goed. Die batterij maakt me niet zoveel uit, want daarvoor heb je toch powerbanks(tot wel 22000 mah).
Maar staat doogee goed aangeschreven qua kwaliteit, ik bedoel dat ik niet straks weer een kapot touchscreen krijg hehe. moet ik weer nieuwe verzendkosten betalen etc...
HD5000 is niet eens een merkShurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:17:
Waarom niet de Jiayu G3C?
http://www.antelife.com/j...-0mp-gsm-wcdma-black.html
hm ja die jiayu lijkt me een betrouwbaarder merk, maar weet jij wat over de 3g ontvangst van die mobieltjes in Nederland?
Network type: GSM + WCDMA
Frequency: GSM 850/900/1800/1900MHz WCDMA 2100MHz
WIFI: 802.11b/g wireless internet
Bluetooth A2DP
is dit een goede frequentie voor de T-mobile masten?
Bluetooth A2DP
niks tegen die doogee hoor, maar die printjes achterop... weet niet of ik daar mee kan leven lol. en die flits onder de camera, haha.
[ Voor 15% gewijzigd door Shurikan op 19-04-2014 22:29 ]
advies is dan ook gelijk een pakketje 'zelfvertrouwen' mee te bestellen.Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:28:
niks tegen die doogee hoor, maar die printjes achterop... weet niet of ik daar mee kan leven lol. en die flits onder de camera, haha.
Iedereen ziet je voor een gek aan namelijk
Waarom om G3C als de G4C zelfs goedkoper is (kijk maar eens rond, bv 1949deal) en de Jiayu G4S een fractie duurder is? ( http://www.spemall.com/JI...oth-3G-GPS-1GB-4GB_g.html )dutchgio schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:22:
[...]
Waarom niet de Jiayu G3C?
http://www.antelife.com/j...-0mp-gsm-wcdma-black.html
Volgens de jiayu site heeft de G3C/G4C (al staat op veel sites van niet) /G4S / G5S / S2 / F1 / F2(sommige modellen) ook WCDMA 900 Mhz en dus dat zou goed moeten zitten. Sowieso zou ik aanraden een telefoon met WCDMA op 900 Mhz te nemen. Meer en meer keuze daarin nu.
Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:26:
hm ja die jiayu lijkt me een betrouwbaarder merk, maar weet jij wat over de 3g ontvangst van die mobieltjes in Nederland?
Bluetooth A2DP
EDIT: let wel op: blijkbaar zit WCDMA 900 Mhz alleen in de nieuwste batches van bovenstaande Jiayu's...
[ Voor 3% gewijzigd door Thmz159 op 20-04-2014 14:24 ]
ik vind die iNew wel wat, die jiayu is namelijk 10.8mm dik wat best wel veel is, maar ik heb totaal geen ervaring met deze chinese telefoons.. iemand ervaring met de iNew v3?
Genoeg tweakers die je voor gingenShurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:41:
iemand ervaring met de iNew v3?
Mocht je toch een 5.5 inch goed vinden? Doogee dg550Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:42:
octa core voor 155 dollar? O_o
Excl verzenden.Shurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:42:
Vond het vreemd dat die nog niet in dit topic gekomen was (of ik had erover gekeken) want IMO toch wel een van de beste deals voor dat geld. Heb nog geen review van de G4S gezien maar de G4 was geen slechte telefoon. En nu heeft de G4S in tegenstelling tot de G4 wel WCDMA 900 Mhz
[ Voor 7% gewijzigd door Thmz159 op 19-04-2014 22:46 ]
nee 5.5 gaat echt te ver. hij moet wel onder de schoolbank passen(hahaha).
Haha xDShurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:45:
nee 5.5 gaat echt te ver. hij moet wel onder de schoolbank passen(hahaha).
Wel zelfde model inew v3
Overpower voor 155 dollar, kloptShurikan schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:42:
Jiayu G4C is een optie, zoals hierboven genoemd zelfs goedkoper als de door mij genoemde G3C.
Jiayu heeft zich al bewezen met de G3 en G4...
die jiayu valt af door de 10 mm dikte, ik ga waarschijnlijk voor de iNew, al moet ik dat topic nog even doorspitten of de iNew geen klachten vertoont.
In principe is de V3 een prima toestel met enkel een zwakke batterij en een YouTube wat niet vloeiend werkt, verder dikke prima. 
Ps, ik heb er 1 in de aanbieding.
Ps, ik heb er 1 in de aanbieding.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vind de jiayu g4s met mtk6592m een beetje vreemd by spellmall. Ben op geen enkel ander site de versie met 6592m tegengekomen. Ook op de site van jiayu staat niks vermeld. Indien spelmall.levert is het een zeer interessant telefoon.
De touchscreen van mijn ZP980 geeft sinds 2 weken geen reactie meer op de bovenste 1,5 cm van het scherm. Volgens de customerservice van Mixeshop zou ik de ROM moeten gaan flashen. Heeft iemand hier ervaring mee en denken jullie dat dit de "oplossing" gaat zijn?
Ik hoor graag van iemand die hier meer verstand van heeft dan ik.....
Ik vermoed dat het scherm (deels) defect is, dan kun je roms flashen wat je wil maar gaat het niet oplossen. Desondanks is het wel het proberen waard natuurlijk..
Je goed inlezen en een goede flash-guide volgen
Je goed inlezen en een goede flash-guide volgen
Ik heb het gehad aan de linkerzijde, kwestie van defect touchpanel. Is toen terug gegaan naar Merimobiles.sprintkanon schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:15:
De touchscreen van mijn ZP980 geeft sinds 2 weken geen reactie meer op de bovenste 1,5 cm van het scherm. Volgens de customerservice van Mixeshop zou ik de ROM moeten gaan flashen. Heeft iemand hier ervaring mee en denken jullie dat dit de "oplossing" gaat zijn?
Ik heb nu 2 dagen de JWD Q5000 binnen en kan maar 1 ding zeggen: niet kopen. En ik denk dat dit ook geldt voor soortgelijke toestellen zoals de HD5000. Inwendig zit het allemaal wel goed, de bouwkwaliteit is echt weer ala goedkoop chinees. Voorbeeld: slechte afwerking naden en bij het verwijderen van het batterij-cover sprong het touchpanel ineens lekker los in een hoek

OK, dank voor jullie antwoord, ben inderdaad bang dat ik hem terug moet sturen.....
Zijn er btw 5.5-5.7" waar al een CM op draait? Of is miui het enige dat op die chinese gsm's werkt?
ik zie nu toch dat de 10 mm wel meevalt. Ik heb nu keuze uit de iNew v2, de Newman N2(voor 115 euro op marktplaats) en de jiayu G4C.. het is wel zo dat ik de mobiel binnen 1.5 weken moet hebben, dus heb ik het liefst een leverancier die in of rondom Nederland is. welke zou jij kiezen en waarom? Met in het achterhoofd veel internetgebruik(twitch, youtube, nu.nl, websites, whatsapp) en een paar spelletjes.
[ Voor 26% gewijzigd door Shurikan op 20-04-2014 14:13 ]
Wat mij betreft heeft de G4c de beste prijs/kwaliteit verhouding.Shurikan schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:40:
ik zie nu toch dat de 10 mm wel meevalt. Ik heb nu keuze uit de iNew v2, de Newman N2(voor 115 euro op marktplaats) en de jiayu G4C.. het is wel zo dat ik de mobiel binnen 1.5 weken moet hebben, dus heb ik het liefst een leverancier die in of rondom Nederland is. welke zou jij kiezen en waarom? Met in het achterhoofd veel internetgebruik(twitch, youtube, nu.nl, websites, whatsapp) en een paar spelletjes.
Verwijderd
ik wil deze telefoon kopen:
http://www.chinavasion.co...3GHz_Dual_Core_CPU_White/
kan ik deze vergelijken met een Samsung galaxy s4 ???
en kan ik deze telefoon kopen als ik een goede lowbudget gsm wil ???
alvast bedankt
alvast bedankt
Let wel op: had voordien hier gemeld dat de nieuwe Jiayu's 3G op 900 Mhz hadden (staat ook op hun site), maar blijkbaar is dat alleen vnaaf de recenste batches (dus niet de eerste series). Moest je dus 900 Mhz WCDMA nodig hebben moet je dat toch goed checkenMomus schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:08:
[...]
Wat mij betreft heeft de G4c de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heel kort, Nee. Als je al iets richting S3 wil, kijk dan voor een Newman N2 of iets vergelijkbaars.Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:30:
ik wil deze telefoon kopen:
alvast bedankt
http://www.pandawill.com/...-camera-black-p87690.html
s4 ligt niet eens in deze prijscategorie.
Het toestel ligt eerder in de buurt van een s3 mini denk ik.starcopy schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:43:
[...]
Heel kort, Nee. Als je al iets richting S3 wil, kijk dan voor een Newman N2 of iets vergelijkbaars.
http://www.pandawill.com/...-camera-black-p87690.html
s4 ligt niet eens in deze prijscategorie.
Ik heb gisteren een Timmy e82 kado gedaan. De pret van een 5" android 4.3 was echter van korte duur want al na een paar minuten gaf android een temeperatuur waarschuwing voor de batterij. weggeklikt, telefoon is helemaal niet warm. Paar minuten later gaat de tel uit. Bij opstarten lijkt de tel in een eeuwige cycle van opstarten en tijdens boorscherm weer uitgaan te zijn beland. Na een minuut of 10 helemaal uit geweest te zijn doet hij het weer gewoon.
Ik heb al een beetje verder gekeken (batterij in de vriezer om "oververhitten" uit te stellen), en het blijkt dat android automatisch uit gaat als de batterij temp 60 graden C wordt, ivm gevaar voor runaway reactie in de Li ion cellen oid.
Temperature Guard geinstalleerd, en de accu temperatuur die aangegeven wordt is na aanzetten van de telefoon minstens 49/50 graden C, en die loopt op tot 59/60C, en dan gaat de tel uit.
De temperatuur sensor zit volgens mij in de accu.
Mijn eigen Jiayu G3T geeft overigens nooit meer dan 25C aan via Temperature Guard.
Ik heb natuurlijk gelijk even een nieuwe accu besteld, maar gaat die dit probleem ook daadwerkelijk oplossen of is dit een DOA telefoon? Het zou een beetje zonde zijn om weken op een accu te wachten en dan alsnog een dooie telefoon te hebben...
Ik heb al een beetje verder gekeken (batterij in de vriezer om "oververhitten" uit te stellen), en het blijkt dat android automatisch uit gaat als de batterij temp 60 graden C wordt, ivm gevaar voor runaway reactie in de Li ion cellen oid.
Temperature Guard geinstalleerd, en de accu temperatuur die aangegeven wordt is na aanzetten van de telefoon minstens 49/50 graden C, en die loopt op tot 59/60C, en dan gaat de tel uit.
De temperatuur sensor zit volgens mij in de accu.
Mijn eigen Jiayu G3T geeft overigens nooit meer dan 25C aan via Temperature Guard.
Ik heb natuurlijk gelijk even een nieuwe accu besteld, maar gaat die dit probleem ook daadwerkelijk oplossen of is dit een DOA telefoon? Het zou een beetje zonde zijn om weken op een accu te wachten en dan alsnog een dooie telefoon te hebben...
[ Voor 7% gewijzigd door Mashu op 21-04-2014 08:33 ]
DOA is deze sowieso niet.
⏩ PVOutput☀️
Waarom heb je niet eerst contact gezocht met de fabrikant/winkel voordat je een nieuwe accu ging bestellen? Dan had je meteen antwoord op je vraag gehad en wellicht dan een nieuwe telefoon ontvangen. Maar goed dat zou ik dan nu alsnog doen als ik jou was.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb gelijk een nieuwe accu besteld omdat het om een kado gaat, en ik het probleem zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Een klachtenprocedure met een chinees hen ik geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat langer duurt dan los een nieuwe accu kopen. Hij is bovendien maar een euro of vijf 
De klachtenprocedure kan ik voor de kapotte accu alsnog doen, "just for the fun of it".
Maar ik vraag me alsnog af of er iemand is die iets vergelijkbaars meegemaakt heeft en dat zelf opgelost zag door er een nieuwe/andere accu in te drukken.
De klachtenprocedure kan ik voor de kapotte accu alsnog doen, "just for the fun of it".
Maar ik vraag me alsnog af of er iemand is die iets vergelijkbaars meegemaakt heeft en dat zelf opgelost zag door er een nieuwe/andere accu in te drukken.
Er kan wel eens een maandagochtend accu tussenzitten. Heb ik wel eens meer gelezen.Mashu schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:56:
Ik heb gelijk een nieuwe accu besteld omdat het om een kado gaat, en ik het probleem zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Een klachtenprocedure met een chinees hen ik geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat langer duurt dan los een nieuwe accu kopen. Hij is bovendien maar een euro of vijf
Even een tip voor voor het geval iemand de Cubot x6 wil bestellen. Op een hoop sites wordt aangegeven dat er een notification led in zit. dit is dus niet waar. Ik heb er de nodige tijd ingestopt om dat kreng werkend te krijgen, en krijg je na een paar dagen als antwoord:
I'm sorry for the mistake. After confirming with the supplier, the information our supplier provided to us was wrong before. The Cubot X6 has not the LED notification function. We have revise the description of this phone. We're really sorry for it.
Best regards,
Julie
I'm sorry for the mistake. After confirming with the supplier, the information our supplier provided to us was wrong before. The Cubot X6 has not the LED notification function. We have revise the description of this phone. We're really sorry for it.
Best regards,
Julie
Weet iemand welke gsm dit is: http://www.aliexpress.com...ll-phones/1771328984.html ?
Specs lijken me niet te kloppen met de benchmarks enz. De mtk6592 zou een mali 450 gpu moeten hebben, en de score zou veel hoger moeten zijn, lijkt me?
Specs lijken me niet te kloppen met de benchmarks enz. De mtk6592 zou een mali 450 gpu moeten hebben, en de score zou veel hoger moeten zijn, lijkt me?
Android 4.3 *flies away*
Je moet wel heel dom zijn om daar in te trappen...
Je moet wel heel dom zijn om daar in te trappen...
Ik zou hier niet intrappen. Het feit dat er staat dat er 4.3 opstaat betekent al dat er geknoeid is, aangezien de Mediatek devices tot op heden nog steeds blijven steken op 4.2Terror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:50:
Weet iemand welke gsm dit is: http://www.aliexpress.com...ll-phones/1771328984.html ?
Ah, dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Het zou mijn eerste china-phone worden, ben verleid geraakt door die octa-cores. Er staan er nog op rond die pricerange, maar de meeste zijn 5.5 inch modellen (lenovo a850+, xiaomi hongmi, oa), en 'k vrees dat dat iets te groot gaat zijn naar mijn zin.mad-dog schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:06:
[...]
Ik zou hier niet intrappen. Het feit dat er staat dat er 4.3 opstaat betekent al dat er geknoeid is, aangezien de Mediatek devices tot op heden nog steeds blijven steken op 4.2
De seller had ook al heel wat positieve feedback, daarmee dat 'k het toch even wou dubbelchecken, merci!
EDIT: En deze? http://www.aliexpress.com...AM-8G-ROM/1756079328.html
Lijkt me te kloppen met dit filmpje: YouTube: E58 testing HD video $149.99
Maarja, score en gpu lijken me nog altijd aan de lage kant voor die chipset.
[ Voor 20% gewijzigd door Terror Factor op 21-04-2014 15:17 ]
ik raad je een chinese telefoon aan van een ''merk'' zoals jiayu ofzo, nu is er de jiayu g4s met octa coreTerror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:09:
[...]
Ah, dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Het zou mijn eerste china-phone worden, ben verleid geraakt door die octa-cores. Er staan er nog op rond die pricerange, maar de meeste zijn 5.5 inch modellen (lenovo a850+, xiaomi hongmi, oa), en 'k vrees dat dat iets te groot gaat zijn naar mijn zin.
De seller had ook al heel wat positieve feedback, daarmee dat 'k het toch even wou dubbelchecken, merci!
Okay, even een lijstje maken van de mogelijke kandidaten, gerankschikt op prijs:
Xiaomi Hongmi Note: http://www.aliexpress.com...droid-4-2/1791077473.html
Emoto E58(mali 400mp lijkt me raar en zorgt voor lagere antutu score, maar zou 1080p scherm hebben): http://www.aliexpress.com...AM-8G-ROM/1756079328.html
Mijue M10: http://www.aliexpress.com...ore-1-7GHz/928078609.html
Star S9800: http://www.aliexpress.com...AM-8G-ROM/1737945974.html
xiaomi zou de voorkeur krijgen, maar denk dat 'k hem te groot ga vinden. M10 lijkt me de interessantere optie. Over de andere modellen vind 'k niet genoeg info naar mijn goesting.
Emoto E58(mali 400mp lijkt me raar en zorgt voor lagere antutu score, maar zou 1080p scherm hebben): http://www.aliexpress.com...AM-8G-ROM/1756079328.html
xiaomi zou de voorkeur krijgen, maar denk dat 'k hem te groot ga vinden. M10 lijkt me de interessantere optie. Over de andere modellen vind 'k niet genoeg info naar mijn goesting.
als ik je een tip zou mogen geven: zoek echt naar een ''bekend chinees merk'' want al die toestellen die je nu hebt zijn onbekend behalve de xiaomi.Terror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:08:
Okay, even een lijstje maken van de mogelijke kandidaten, gerankschikt op prijs:
zoek hier ff zou ik zeggen: http://www.1949deal.com/m...d-os-phone/mtk6592-1.html
Verwijderd
Waarom niet de 'gewone' Xiaomi Red RIce?Terror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:08:
Die is 4.7 inch en werkt perfect! Super GPS ook en fijn OS.
hij wilt octa coreVerwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:13:
[...]
Waarom niet de 'gewone' Xiaomi Red RIce?
Die is 4.7 inch en werkt perfect! Super GPS ook en fijn OS.
Die Mijue staat daar ook tussen, lijkt me legit te zijn! Die Emoto is een andere zaak, waarschijnlijk een fake octa-core, aangezien die mtk6592 chipset precies nooit die andere gpu heeft gehad. Dus die valt al af.krissie100 schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:11:
[...]
als ik je een tip zou mogen geven: zoek echt naar een ''bekend chinees merk'' want al die toestellen die je nu hebt zijn onbekend behalve de xiaomi.
zoek hier ff zou ik zeggen: http://www.1949deal.com/m...d-os-phone/mtk6592-1.html
Star=Ulefone blijkbaar. Staat ook op 1949deal, maar heeft niet echt voordeel tov de 2 andere, bekendere telefoons, dus niet echt een reden om die te kiezen imo.
naja je moet et zelf weten, maar ik zou persoonlijk van een echt merk kopen en geen nietmerken/merken onder 100 namen.Terror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:21:
[...]
Die Mijue staat daar ook tussen, lijkt me legit te zijn! Die Emoto is een andere zaak, waarschijnlijk een fake octa-core, aangezien die mtk6592 chipset precies nooit die andere gpu heeft gehad. Dus die valt al af.
Star=Ulefone blijkbaar. Staat ook op 1949deal, maar heeft niet echt voordeel tov de 2 andere, bekendere telefoons, dus niet echt een reden om die te kiezen imo.
doogee dg550? misschien wat of de cubot x6
Die zijn direct weer 30$ duurder he. 'k was oorspronkelijk beginnen kijken naar een cheapo dual simkrissie100 schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:22:
[...]
naja je moet et zelf weten, maar ik zou persoonlijk van een echt merk kopen en geen nietmerken/merken onder 100 namen.
doogee dg550? misschien wat of de cubot x6
dan moet je ook gewoon niet kijken naar een octa coreTerror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:35:
[...]
Die zijn direct weer 30$ duurder he. 'k was oorspronkelijk beginnen kijken naar een cheapo dual sim
edit: 30$ duurder... maar wel van een merk, lijkt mij de moeite waard
[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 21-04-2014 16:57 ]
Vandaag de JIAYU G4S 4gb bestelt. Kreeg alleen meteen een mail dat die niet voorradig was maar voor kleine meerprijs dat ik de 16gb versie mocht hebben. Alleen de 16gb versie heeft ook een snellere cpu etc mij hoor je niet klagen denk ik dan maar. Hoop dat ie snel binnenkomt mijn sony xperia T is aan het dood gaan.
Mijn vrouw heeft een Star/Ulefone U9501.Terror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:21:
[...]
Echt een bang for buck.
betere kon ik niet krijgen.
Was een MTK6589T 1.5Ghz 1gb ram, 8 rom..
13mp camera.
geweldig toestel voor 120 euro zonder bijkomende kosten.
GPS die uitstekend werkt en als je een foto neemt dan kun je die met GPS terugvinden waar ie genomen is..
Heeft mijn Elephone P8 niet eens!
Hehe klopt, maar het prijsverschil voor een octa was zo kleinkrissie100 schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:45:
[...]
dan moet je ook gewoon niet kijken naar een octa corehe, kijk dan naar quad coretjes die allemaal gewoon heel goed werken
edit: 30$ duurder... maar wel van een merk, lijkt mij de moeite waard
Anyway, ben al op problemen gestoten: de xiaomi zijn 3G werkt hier niet (fatsoenlijk?), en de mijue werkt ook maar op 1 van de 2 banden die hier gebruikt wordt voor 3G (tel is 850/2100 mhz, hier gebruiken ze blijkbaar 900/2100).
De -op het eerste zicht enige- octa in dezelfde prijsklasse die wel op de juiste band kan, is de lenovo a850+. Maar 5.5", en maar qHD reso. Denk dat dat toch te laag gaat zijn

http://www.1949deal.com/j...en-otg-3000mah-black.htmlTerror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:15:
[...]
Hehe klopt, maar het prijsverschil voor een octa was zo kleinslippery slope!
Anyway, ben al op problemen gestoten: de xiaomi zijn 3G werkt hier niet (fatsoenlijk?), en de mijue werkt ook maar op 1 van de 2 banden die hier gebruikt wordt voor 3G (tel is 850/2100 mhz, hier gebruiken ze blijkbaar 900/2100).
De -op het eerste zicht enige- octa in dezelfde prijsklasse die wel op de juiste band kan, is de lenovo a850+. Maar 5.5", en maar qHD reso. Denk dat dat toch te laag gaat zijn
http://www.1949deal.com/c...ss-ogs-screen-silver.html
http://www.1949deal.com/i...ips-ogs-screen-black.html
http://www.banggood.com/J...-Smartphone-p-922808.html
[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 21-04-2014 17:22 ]
Allemaal weer een serieus stuk duurder
Je kan toch de optie GPS locatie info aanzetten in de instellingen van de camera bij de elephone (of werkt dit niet ? Heb het zelf nog niet geprobeerd)Terror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:15:
[...]
Hehe klopt, maar het prijsverschil voor een octa was zo kleinslippery slope!
Die Octa-cores waar jij mee kwam zijn allemaal fake. 10K in Antutu zijn score voor een dual-core. De goedkoopste octa-core is de Cubot X6. Voor 900mhz kun je het beste kijken naar de Lenovo's en ZTE's, al zijn die ook weer een stuk duurder. Je kunt beter een goede quad-core kopen dan een fake octa-core, want dab kom je hoe dan ook bedrogen uit.Terror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:51:
[...]
Allemaal weer een serieus stuk duurderHeeft iemand ervaring met het missen van de 3G 900mhz band in België?
iemand een coupon van BIC? (buyincoins)?
Heb er verschillende geprobeerd maar werkte niet echt
die m10, xiaomi en lenovo zitten allemaal rond de 27k.dutchgio schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:03:
[...]
Die Octa-cores waar jij mee kwam zijn allemaal fake. 10K in Antutu zijn score voor een dual-core. De goedkoopste octa-core is de Cubot X6. Voor 900mhz kun je het beste kijken naar de Lenovo's en ZTE's, al zijn die ook weer een stuk duurder. Je kunt beter een goede quad-core kopen dan een fake octa-core, want dab kom je hoe dan ook bedrogen uit.
Die jiayu (1g ram, 4g rom) is wel nog het overwegen waard, direct ook een stuk kleiner dan die andere modellen, goeie kanshebber imo.
ze hebben wel zo'n standaard 2% coupon die altijd geldig is, ken de code alleen niet uit me hoofd, moet je maar ff googlen, alleen rijk word je er niet vanzeg_ik_niet schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:42:
iemand een coupon van BIC? (buyincoins)?
dit merk ken ik niet, maar jij hecht weinig waarde aan een merk hoor ikTerror Factor schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:49:
[...]
die m10, xiaomi en lenovo zitten allemaal rond de 27k.
Die jiayu (1g ram, 4g rom) is wel nog het overwegen waard, direct ook een stuk kleiner dan die andere modellen, goeie kanshebber imo.
http://www.pandawill.com/...ing-otg-black-p87823.html
Die zit weer op de misse 3G bandkrissie100 schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:38:
[...]
dit merk ken ik niet, maar jij hecht weinig waarde aan een merk hoor ik
http://www.pandawill.com/...ing-otg-black-p87823.html
En nee idd, merk boeit me over het algemeen niet zo. Community erachter is een van de dingen waar ik meestal naar kijk, al ben ik toch wat afgestapt van alle 5 dagen een andere custom rom te flashen
Die Jiayu blijft wel een van de betere precies, vorig model kreeg ook goede reviews, en er zit een zware batterij in.
In mei zou de WCDMA versie van die Xiaomi Hongmi Note uitkomen, misschien nog even wachten tot wat dat zegt, en dan eens kijken
Hallo,
Mijn 3 maand oude Zopo ZP990+ is opeens kapot. De accu is leeg, dus ik wilde de telefoon opladen: helemaal niks meer, geen teken van leven. Normaal brandt er een ledlampje als ik m aan de oplader hang, maar die licht ook niet op. Dit doet me sterk vermoeden dat er iets mis is met de usb-connector in de mobiel. (Ja: ik heb ook andere opladers geprobeerd.)
Valt dit onder de garantie van coolicool? En kan ik het beste dit op laten lossen door mn mobiel naar coolicool te verzenden, of kan ik beter langs de plaatselijke reparateur gaan?
Mijn 3 maand oude Zopo ZP990+ is opeens kapot. De accu is leeg, dus ik wilde de telefoon opladen: helemaal niks meer, geen teken van leven. Normaal brandt er een ledlampje als ik m aan de oplader hang, maar die licht ook niet op. Dit doet me sterk vermoeden dat er iets mis is met de usb-connector in de mobiel. (Ja: ik heb ook andere opladers geprobeerd.)
Valt dit onder de garantie van coolicool? En kan ik het beste dit op laten lossen door mn mobiel naar coolicool te verzenden, of kan ik beter langs de plaatselijke reparateur gaan?
Ik zou hem een paar uur aan de lader laten hangen. Accu's die beneden een bepaald nivo leeg zijn doen niets, ook niet het standby lampje laten laden.
Ik ben op vakantie in China. Helaas is mijn telefoon, een HTC Desire HD, kapotgevallen 
(Ik typ dit op een zeer slecht leesbaar scherm
)
Maar over een paar dagen ben ik in Hong Kong, een mooi moment om een (tijdelijke) vervanger te regelen
Nu is mijn budget zeer beperkt (100 euro ofzo).
Wat kunnen jullie mij aanraden?
Ik ben niet vies van rooten en ROMs.
(Ik typ dit op een zeer slecht leesbaar scherm
Maar over een paar dagen ben ik in Hong Kong, een mooi moment om een (tijdelijke) vervanger te regelen
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 22-04-2014 07:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Telefoons met veel ROMs, ga je voor dat bedrag niet vinden. Ik zou kijken naar een Jiayu G4C of een Doogee Pixels DG350...anandus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 06:58:
Ik ben op vakantie in China. Helaas is mijn telefoon, een HTC Desire HD, kapotgevallen
(Ik typ dit op een zeer slecht leesbaar scherm)
Maar over een paar dagen ben ik in Hong Kong, een mooi moment om een (tijdelijke) vervanger te regelen![]()
Verwijderd
Veel succes een van de smartphones te vinden die hier besproken worden.anandus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 06:58:
Maar over een paar dagen ben ik in Hong Kong, een mooi moment om een (tijdelijke) vervanger te regelen![]()
Want al die keren toen ik in China was kon ik nooit de hier besproken telefoons lokaal vinden, en daarom kocht ik ze vanaf taobao en Amazon.
Dank voor de reacties. Gaat blijkbaar moeilijker worden dan gedacht 
En hoe zit het met de hongmi/Red Rice, werkt de 3G in Nederland?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Jazeker. Als je de juiste versie koopt wel.anandus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:38:
Dank voor de reacties. Gaat blijkbaar moeilijker worden dan gedacht
Er is een WCDMA versie en een TD-SCDMA versie.
[ Voor 13% gewijzigd door Momus op 22-04-2014 07:49 ]
Dit gaf Yi-Long aan op het fok forum eind maart:anandus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 06:58:
Sham Shui Po computer mall, Exit D. Je loopt er meteen tegen aan. De ingang waar je tegenaanloopt is voor videogames en PC's (boven/beneden), maar als je iets doorloopt kun je aan de zijkant een ingang nemen naar boven, waarna je veel shops tegen komt met tablets en mobieltjes.
NAAST de computer mall in SSP zit trouwens een kleine mall, ook exit D, en dan gewoon de straat links in lopen, dus je loopt langs de computermall aan je rechterhand, maar links kun je dan een kleine mall in. Op de 2de verdieping daar had je een shop die o.a. Xiaomi's verkocht (helaas toen nog niet de nieuwe M3), en een andere shop die Lenovo's had.
Naast Sham Shui Po heb je in Mong Kok 2 telefoon-malls, 1 is Pioneer-centre aan Nathan Road (tussen MK en Prince Edward), waar ze ook redelijk wat hadden, en nog een phone mall op Argyle Street, maar daar ben ik zelf niet zo vaak geweest...
Je kunt ook via http://www.price.com.hk/ zoeken op wat modellen, en soms staat er dan naast de prijs ook een store-adress bij, waar je eventueel heen zou kunnen gaan.
Misschien heb je er wat aan
nouja als je een xiaomi of lenovo wil, dan kan je die waarsch beter in China zelf kopen.. maar het gros van de westerse phones zullen cheaper zijn in hong kongJoosie200 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:54:
[...]
Dit gaf Yi-Long aan op het fok forum eind maart:
Sham Shui Po computer mall, Exit D. Je loopt er meteen tegen aan. De ingang waar je tegenaanloopt is voor videogames en PC's (boven/beneden), maar als je iets doorloopt kun je aan de zijkant een ingang nemen naar boven, waarna je veel shops tegen komt met tablets en mobieltjes.
NAAST de computer mall in SSP zit trouwens een kleine mall, ook exit D, en dan gewoon de straat links in lopen, dus je loopt langs de computermall aan je rechterhand, maar links kun je dan een kleine mall in. Op de 2de verdieping daar had je een shop die o.a. Xiaomi's verkocht (helaas toen nog niet de nieuwe M3), en een andere shop die Lenovo's had.
Naast Sham Shui Po heb je in Mong Kok 2 telefoon-malls, 1 is Pioneer-centre aan Nathan Road (tussen MK en Prince Edward), waar ze ook redelijk wat hadden, en nog een phone mall op Argyle Street, maar daar ben ik zelf niet zo vaak geweest...
Je kunt ook via http://www.price.com.hk/ zoeken op wat modellen, en soms staat er dan naast de prijs ook een store-adress bij, waar je eventueel heen zou kunnen gaan.
Misschien heb je er wat aan
Ik heb een soort gelijk probleem een keer met een oude Galaxy S2 en met een 1 week oude Cubot GT99 gehad. De accu was te leeg om hem op te laden..gertjan1996 schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:46:
Hallo,

Beide accu's heb werkend gekregen op deze manier.
Niet persé chinees, maar wel onbekend, en Aziatisch. Wat een mooie smarphone zeg! De Qmobile noir quatro z4. Qua design is dit echt in mijn straatje. Strak.
Ook aardige specs. Alleen geen 4g.
![]() | ![]() |
http://www.cyberjunkeez.c...obile-noir-quatro-z4.htmlBio schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:37:
Niet persé chinees, maar wel onbekend, en Aziatisch. Wat een mooie smarphone zeg! De Qmobile noir quatro z4. Qua design is dit echt in mijn straatje. Strak.
[afbeelding] [afbeelding]
We all or most of us know the new QMobile Noir Quatro Z4 is rebranded version of Gionee Elife E6
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Is het trouwens normaal als ik PostNL bel voor een NL track&trace code en dat ze dan vragen of de waarde meer dan 22 euro is?? 
EDIT:
Ze gaven de code, en vervolgens zeiden ze dat het pakket nog niet verwerkt is.
Oh, is de waarde meer dan 22 euro, weet u dat meneer?
- Mijn vrouw heeft besteld, de waarde was minder er zit waarschijnlijk een oplader in, ik moest alleen ff bellen.
Geeft u meer of minder op dan 22..
minder minder minder..
EDIT:
Ze gaven de code, en vervolgens zeiden ze dat het pakket nog niet verwerkt is.
Oh, is de waarde meer dan 22 euro, weet u dat meneer?
- Mijn vrouw heeft besteld, de waarde was minder er zit waarschijnlijk een oplader in, ik moest alleen ff bellen.
Geeft u meer of minder op dan 22..
minder minder minder..

[ Voor 56% gewijzigd door zeg_ik_niet op 22-04-2014 13:29 ]
Niet dat ik weet, ik stuur liever een tweet.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!