Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
DeeSung schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:16:
[...]

De fabrikant verkoopt het product aan de winkel. Mocht je product niet deugen moet de fabrikant het uiteindelijk gaan oplossen. Winkel is maar een tussenpersoon.

Consument gaat naar de winkelier en de winkelier naar de fabrikant.
Niet in Nederland. De koopovereenkomst (want dit is consumentenrecht waar we het over hebben) is tussen de consument en de winkel. De winkel moet het oplossen. En hoe die het oplost met de fabrikant, is niet het probleem van de consument.

In Nederland ligt de verantwoorlijkeheid voor de garantie bij de winkel en niet bij de fabrikant. (dit is wel een offtopic discussie).

het is wel leuk hoe jij dat opschrijft, maar zo heeft de wetgever het niet opgeschreven :)

http://blog.iusmentis.com...ke-garantie-conformiteit/

[ Voor 5% gewijzigd door Adlermann op 19-08-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
Hier staat het duidelijk beschreven. Het klopt wat Adlermann zegt. Je hebt geen koopovereenkomst gesloten met de fabrikant maar met de verkopende partij. De verkopende partij is dus volgens de wet gebonden en de fabrikant mag zijn eigen voorwaarden voor het aannemen van een reparatie opstellen. (Het kan natuurlijk wel dat je direct bij de fabrikant gekocht hebt, in dit geval Sony)

http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Ps. We gaan nu wel een beetje offtopic inderdaad.

[ Voor 5% gewijzigd door Timmet op 19-08-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Adlermann schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:18:
[...]

Niet in Nederland. De koopovereenkomst (want dit is consumentenrecht waar we het over hebben) is tussen de consument en de winkel. De winkel moet het oplossen. En hoe die het oplost met de fabrikant, is niet het probleem van de consument.

In Nederland ligt de verantwoorlijkeheid voor de garantie bij de winkel en niet bij de fabrikant. (dit is wel een offtopic discussie).

het is wel leuk hoe jij dat opschrijft, maar zo heeft de wetgever het niet opgeschreven :)
En als je winkel failliet gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Nou, PS4 lijkt defect :/

Ik heb een launchday PS4. Vanmiddag nog even wat Fifa gespeeld, toen uitgeschakeld. Half uur geleden leg ik iets op het dressoir, zie ik dat de PS4 weer aanstaat en de Fifa disc eruit steekt. Weird, ik probeer hem terug te steken, maar de PS4 accepteerd geen disc meer. Drive maakt ook om de x seconden het geluid alsof het loopwerk beweegt.

Terug naar Game Mania dan maar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
DeeSung schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:19:
[...]

En als je winkel failliet gaat?
Dan heb je geen recht op garantie meer, want de partij waarmee je de koopovereenkomst hebt bestaat dan niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Adlermann op 19-08-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Adlermann schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:20:
[...]

Dan heb je geen recht op garantie meer, want de partij waarmee je de koopovereenkomst hebt bestaat dan niet meer.
Normaliter kun je dan met de fabrikant wel wat regelen lijkt me zo.

Maarrrrrrrrr....
Discussies over garantieclaims, en bij wie welke claims neergelegt kunnen worden passen beter in Shopping Forum en zijn hier nogal offtopic. Graag terug naar PS4 discussies :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Of natuurlijk in het [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
Kaap schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:20:

Ik heb een launchday PS4. Vanmiddag nog even wat Fifa gespeeld, toen uitgeschakeld. Half uur geleden leg ik iets op het dressoir, zie ik dat de PS4 weer aanstaat en de Fifa disc eruit steekt. Weird, ik probeer hem terug te steken, maar de PS4 accepteerd geen disc meer. Drive maakt ook om de x seconden het geluid alsof het loopwerk beweegt.

Dit probleem is daar al enige malen voorbij gekomen. Er staan ook een aantal mogelijke oplossingen. Hopelijk werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niet meteen zodanig kapot dat ie terug moet; kijk in het hierboven genoemde topic voor en fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39

Check het rubber voetje onder de eject knop. Door schuiven en warm worden komt hij tegen de eject knop aan.

Ik heb hem verwijdert ingekort met een stanleymes en terug geplaatst. Daarna was het euvel opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door t3dd3k op 19-08-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Opstarten in safemode (powerknop 8 sec ingedrukt houden tot je een tweede piep hoort) en dan firmware update laten uitvoeren werkt ook

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:54
Een paar minuten Bloodborne gameplay. Ik zag het hier nog niet voorbij komen:

YouTube: Bloodborne - Official Gamescom Demo Gameplay: Full Play-thru | PS4 Exclusive Action RPG

Vind het wel jammer dat ik toch niet die demo op Gamescom heb geprobeerd. Het is een typische Souls game zo te zien, alleen zonder schild, waardoor het uiteindelijk wel anders zal spelen vermoed ik.

Ik hoop dat ze niet al te veel gebruik maken van het materiaal wat ze nu hebben liggen uit de vorige Souls games, want een aantal animaties van wat vijanden komt volgens mij regelrecht uit de vorige games :).

Verder hoop ik dat ze teruggaan naar Dark Souls 1 ten aanzien van de opbouw van de wereld. Ik vond de wereld van Dark Souls 1 en de opbouw ervan 10 keer interessanter en leuker dan Dark Souls 2. Het meteen tot je beschikking hebben van fast travel in DS2 deed in mijn beleving echt veel afbreuk aan de wereld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:30:

Verder hoop ik dat ze teruggaan naar Dark Souls 1 ten aanzien van de opbouw van de wereld. Ik vond de wereld van Dark Souls 1 en de opbouw ervan 10 keer interessanter en leuke dan Dark Souls 2. Het meteen tot
Ik ben het echt helemaal met je eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

kingfriko

100 % BULLY

dit komt heel vaak voor , heb ik zelf ook , denk dat ik maar een vertical stand haal , ik heb er nu wat onder liggen zodat de knop niet ingedrukt is maar dat is dus niet echt een mooie oplossing

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06

PBP

TTHEEBO1 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:29:
Net Diablo 3 in de bus gekregen, vanavond maar eens kijken of het error 37 all over again wordt....
Nee want online is niet verplicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Timmet schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:37:
[...]

Op je controller zit een uniek nummer dat je moet opgeven wanneer je een reparatie aanvraagt.
Ik heb vandaag de mijne weer teruggekregen en ik heb ook geen bon meegestuurd. Bovendien is de PS4 er nog niet eens een jaar, dus mocht je controller binnen de garantie vallen, zit je nog steeds binnen het jaar(of twee?)
Vergeet het maar, ik had ooit een defecte PS3, die nog niet 2 maanden op de markt was, maar Sony wilde me niet helpen omdat ik de bon niet had (kwijtgeraakt met verhuizing waarschijnlijk). Een bankafschrift was niet voldoende.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:25
Zag al een hoop mensen diablo spelen in mn friendlist.

Laat hem lekker aan me voorbij gaan, viel me erg tegen op de pc.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:27
Diablo speelt lekker weg met een controller! Samen co-op met mn vriendin gespeelt. Echt super leuk! O+

Act 1 is nu klaar. Ik ben een wizard en vriendin een crusader. Ook de pre-order bonus in het doosje.

Hoop dat er nog veel co-op games gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Moet zeggen dat ze bij Diablo III echt werk hebben gemaakt van de console versie. Loopt ontzettend soepel (locked 60fps?) en ziet er echt scherp uit allemaal. Daarnaast hebben ze de interface heel netjes omgezet, alles is prima te bedienen met de controller. Muis mis je geen moment in de menu's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Diablo III is echt super op console :) pc versie ook gespeeld maar vermaak me gewoon nog steeds :D voor mensen die het op PS4 willen doen mijn nick is Korumera daar :)

Oh en dat Nemesis mode is vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 21:46

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Diablo 3 voor de PS4 is echt super! Ik heb een tijdje op de pc gespeeld maar lekker onderuit op de bank met de goed uitgewerkte controls is nog beter! :)

@lekkerboeie86 en Korumera Jullie zijn ook al aardig op weg zag ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:15:
[...]

Vergeet het maar, ik had ooit een defecte PS3, die nog niet 2 maanden op de markt was, maar Sony wilde me niet helpen omdat ik de bon niet had (kwijtgeraakt met verhuizing waarschijnlijk). Een bankafschrift was niet voldoende.
Dit dus.

DS4 gekregen, geen bon erbij gehad. Kan hem nu dus niet opsturen voor de garantie want, geen bon.

Maar goed, ik heb begrepen dat het neigt naar fraude als ik om een bon vraag. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in de avond Pure Pool gespeeld , heerlijk gespeeld.
Het is genieten van potjes pool op de PS4.
Je kunt het ook makkelijk en snel tussendoor doen.

Nu ben ik aan het wachten op Destiny.
Ik heb hoge verwachtingen om ervan te genieten.
Een paar weekjes geduld nog en ik kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

psychodude schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:15:
[...]

Waarschijnlijk bedoelde ze niet exclusief bij die specifieke GameMania. Je kunt altijd telefonisch contact opnemen met overige GameMania's en vragen of je nog kunt reserveren.
Thanks voor de tip. Toch maar even een andere GameMania in de buurt gebeld en gelukt! *O*
Nu nog even aanbetalen en ik heb 'm gegarandeerd. Toch wel erg tof, want die witte lijkt me mooi!

Trouwens zit in de US bundel een witte voet voor de PS4, om 'm verticaal te zetten. Jammergenoeg niet in de EU bundel, maar wel los te koop voor € 19,-. Gelukkig heb ik 'm niet echt nodig als ik de ervaringen in dit topic beluister.

Maar nu ik dus de PS4 wel ga bemachtigen, misschien toch maar Diablo III halen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
de ds4 is vrij snel leeg jmmr genoeg, is een optie die op te laden met een powerbank?

zag ook dat je em kan opladen als de ps4 in standby mode staat, alleen kabel die erbij zit is niet erg lang.

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18
Pfff wat een kut spel Diablo zeg! Ik ging pas om 0330 slapen :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:21:

Ik vind Pure Pool ook leuk ja! Alleen die carrier mode...wow! Bij het vijfde toernooi ofzo is die AI echt sick goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 13:28
elduderino schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:55:
de ds4 is vrij snel leeg jmmr genoeg, is een optie die op te laden met een powerbank?

zag ook dat je em kan opladen als de ps4 in standby mode staat, alleen kabel die erbij zit is niet erg lang.
Gewoon opladen met een usb-adaptor in stopcontact, bijv. Die van een iphone...werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Maichel schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:55:
Dit klinkt maar al te bekend... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Maichel schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:55:
Juist. Dat is dus ook meteen de reden dat ik deze heb overgeslagen :P

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
EL-Nino-1980 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:58:
[...]

Gewoon opladen met een usb-adaptor in stopcontact, bijv. Die van een iphone...werkt top!
gebruikte gister een powerbank en lijkt net zo goed te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
elduderino schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:06:
[...]

De lightbar op zn laagst zetten (dimmen) en trillen uit wil ook nog wel eens helpen om de batterijduur te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30

Pinjataaa

Hit me!

elduderino schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:06:
[...]
Bij mij laadt hij daarmee niet op, ook niet met een iphone lader trouwens. :'(

Een headset rechtstreeks in de controller voor het geluid werkt trouwens wel top, uiteraard geen super kwaliteit maar het is wel super handig voor de late uurtjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Pinjataaa schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Bij mij laadt hij daarmee niet op, ook niet met een iphone lader trouwens. :'(
Iphone lader heeft ook een andere aansluiting hè ;)

Mijn samsung lader werkt wel gewoon op mn ds4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Heb weer paar namen uit deze thread toegevoegd op m'n PSN om D3 af en toe te multiplayen. DAT blijft wel een puntje van kritiek: ik was zelf in ACT I bezig en toen joinde ik Morm en als ik nu single player verder ga, zit ik ook in ACT II. En ik zie zo snel niet hoe ik nu weer terug kan naar ACT I. Op zich geen probleem met de moeilijkheidsgraad ofzo, maar qua verhaal is dat toch apart. Ik heb 'm op de PC al een paar keer rondgespeeld, dus voor mij niet erg, maar wel raar: heb de butcher nog niet te grazen gehad, maar vanmorgen joinde ik weer heel even bij Morm en toen ging hij net Belial doen. Die was ook met 25 seconden dood ofzo. :P Maar het hoe en waarom... Als je blanco begint in het spel is dat wat van de hak-op-de-tak.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
spaceboy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:20:
Heb weer paar namen uit deze thread toegevoegd op m'n PSN om D3 af en toe te multiplayen. DAT blijft wel een puntje van kritiek: ik was zelf in ACT I bezig en toen joinde ik Morm en als ik nu single player verder ga, zit ik ook in ACT II. En ik zie zo snel niet hoe ik nu weer terug kan naar ACT I. Op zich geen probleem met de moeilijkheidsgraad ofzo, maar qua verhaal is dat toch apart. Ik heb 'm op de PC al een paar keer rondgespeeld, dus voor mij niet erg, maar wel raar: heb de butcher nog niet te grazen gehad, maar vanmorgen joinde ik weer heel even bij Morm en toen ging hij net Belial doen. Die was ook met 25 seconden dood ofzo. :P Maar het hoe en waarom... Als je blanco begint in het spel is dat wat van de hak-op-de-tak.
In het hoofd-scherm kan je kiezen waar je verder wilt gaan / vanaf waar je wilt beginnen. Zit nu niet achter de PS4 maar kan later een plaatje sturen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22
Je kunt bij Diablo 3 gewoon terug naar een eerdere Act en ook beginnen. Volgens mij heet dat Select Quest oid. Het is wel zo dat je dan begint aan het begin van die quest en niet precies op de plek waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm oh ja, ik herinner me ook zoiets van de PC ja. Ik kon het zo gauw niet vinden. Zal straks nog 's kijken. Maar goed, de Belial-trophy is al in de pocket. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

elduderino schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:55:

Snel leeg ? ik kan er met gemak 15 uur mee gamen.
ik heb zelf nu twee controllers, de standaard meegeleverde en de Rode editie.
De rode editie is iets anders (niet alleen vanwege de kleur)
Alle toetsen zitten iets hoger, waardoor je ze beter kunt gebruiken.
Vooral de Option knop is bij mijn eerste DS4 nogal verstopt, bij mijn rode DS4 voel ik hem gelijk zitten en dus beter te bedienen.
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:21:

Ja nog maar een paar weekjes voor Destiny, ik kan alleen geen limited editie meer vinden :(
ik verzamel de laatste tijd Steelbooks, maar dan maar de gewone editie halen.

Lekker nog Fifa 15 erbij halen eind september en dan kunnen we weer even vooruit.

Is er trouwens al een datum bekend voor GTA V op de PS4 ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:51:
Is er trouwens al een datum bekend voor GTA V op de PS4 ?
GTA 5 release date: Confirmed for PC, PS4 and Xbox One and tipped for November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Haha, ik heb me redelijk weten in te houden. ACT 1 (hard) afgemaakt met m'n crusader en toen uitgezet. Ik hoop vanavond nog even te spelen, dus hopelijk coop met wat tweakers :-)

Merkte trouwens dat ik best heimwee heb naar mijn PC WD, wellicht ook nog een maken naast dat ik graag een wizzard ga proberen. AAAAAH Keuzes keuzes.....

Hoe doen jullie dat trouwens? Eerst volop 1 char. levelen of meerdere tegelijk?

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Pff ik weet niet wat ik moet gaan levelen als ik straks D3 binnenkrijg. Trouwens degene die me willen toevoegen voor D3 mijn PSN is, net als mijn username hier Alvanosa.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Alvanosa schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:19:
Pff ik weet niet wat ik moet gaan levelen als ik straks D3 binnenkrijg. Trouwens degene die me willen toevoegen voor D3 mijn PSN is, net als mijn username hier Alvanosa.
Wanneer krijg je hem binnen? als het aankomende weekend zal ik je wel een game invite sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

GTA 5 release date: Confirmed for PC, PS4 and Xbox One and tipped for November.
De 14e waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Origins schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Wanneer krijg je hem binnen? als het aankomende weekend zal ik je wel een game invite sturen ;)
Ik hoop het wel hij is vorige week vanaf Canada opgestuurd dus hij zou nou elk moment kunnen binnenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
AcidXTR schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 01:35:
Diablo 3 voor de PS4 is echt super! Ik heb een tijdje op de pc gespeeld maar lekker onderuit op de bank met de goed uitgewerkte controls is nog beter! :)

@lekkerboeie86 en Korumera Jullie zijn ook al aardig op weg zag ik ;)
Ik level 9 nu :P

Had voor het laatst gespeeld op PC voor de grote patch, wel tof dat je nu snel legendaries krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
TTHEEBO1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:11:
[...]

Haha, ik heb me redelijk weten in te houden. ACT 1 (hard) afgemaakt met m'n crusader en toen uitgezet. Ik hoop vanavond nog even te spelen, dus hopelijk coop met wat tweakers :-)

Merkte trouwens dat ik best heimwee heb naar mijn PC WD, wellicht ook nog een maken naast dat ik graag een wizzard ga proberen. AAAAAH Keuzes keuzes.....

Hoe doen jullie dat trouwens? Eerst volop 1 char. levelen of meerdere tegelijk?
Ik gewoon eentje tegelijk...vind ik makkelijker. Die mail-optie is trouwens ook een goeie om hier op het forum te gebruiken he! Je kan elkaar items "mailen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Alvanosa schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Ik hoop het wel hij is vorige week vanaf Canada opgestuurd dus hij zou nou elk moment kunnen binnenvallen.
Okay top! let me know! ik krijg hem vrijdag pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Ik denk dat ik Diablo nog wel ga aanschaffen na de enthousiaste verhalen :). Heb wel zin in een spel waarbij je ook lekker kan grinden en een doel als levelen hebt.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Beetje jammer dat je je toons niet van de PC kan meenemen. Heb er wel een paar, maar geen zin om alles nog een keer te doen.

Helaas sla ik D3 dan over op de PS4, maar er komt nog zat aan wat ik wel leuk vind.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
Denko schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:00:
Beetje jammer dat je je toons niet van de PC kan meenemen. Heb er wel een paar, maar geen zin om alles nog een keer te doen.

Helaas sla ik D3 dan over op de PS4, maar er komt nog zat aan wat ik wel leuk vind.
heb ook een account via de pc en met de barb uitgespeeld en twijfel dus ook om alles weer opnieuw te gaan doen... mja ziet er allemaal wel erg gaaf uit en coop blijft wel geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Jullie mogen mij ook toevoegen (hierna stop ik met het spammen van mijn PSN-naam, irritant dat die file is verkloot door iemand): jägermeistertim
Ik gewoon eentje tegelijk...vind ik makkelijker. Die mail-optie is trouwens ook een goeie om hier op het forum te gebruiken he! Je kan elkaar items "mailen".
Ik ga dat denk ik ook maar doen, al ga ik alle echt leuke wizzard/wd items toch maar even bewaren voor het geval ik me bedenk over mn crusader. Die items mailen vind ik ook een goed plan, al moeten we dan misschien wel even weten wat iedereen speelt. Lastige is dat we misschien niet dit hele topic moeten willen ver-diabloen en het Diablo multi-topic bijna niet bij te houden is door alle PC spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
Ik heb net Purepool aangeschaft via de USN voor 12,99 dollar.

Vanavond maar spelen. Schijnt een leuke game te zijn en ik hou wel van poolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
elduderino schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

heb ook een account via de pc en met de barb uitgespeeld en twijfel dus ook om alles weer opnieuw te gaan doen... mja ziet er allemaal wel erg gaaf uit en coop blijft wel geweldig
Straks met Destiny laat iedereen D3 weer links liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
HaskoF schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:24:
Ik heb net Purepool aangeschaft via de USN voor 12,99 dollar.

Vanavond maar spelen. Schijnt een leuke game te zijn en ik hou wel van poolen.
Ai, in de EU store was ie 5.99 euro deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
TTHEEBO1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

Jullie mogen mij ook toevoegen (hierna stop ik met het spammen van mijn PSN-naam, irritant dat die file is verkloot door iemand): jägermeistertim

[...]

Ik ga dat denk ik ook maar doen, al ga ik alle echt leuke wizzard/wd items toch maar even bewaren voor het geval ik me bedenk over mn crusader. Die items mailen vind ik ook een goed plan, al moeten we dan misschien wel even weten wat iedereen speelt. Lastige is dat we misschien niet dit hele topic moeten willen ver-diabloen en het Diablo multi-topic bijna niet bij te houden is door alle PC spelers.
Goed plan, kunnen/mogen we een Diablo 3 topic voor PS4 maken? Dan kunnen we het hier over PS4 related stuff houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik hou ook wel van een beetje grinden en lvlen. Zeker omdat ik D3 nog nooit gespeeld heb en hem eigenlijk wel voor de pc wil hebben destijds. Denk dat ik hem binnenkort ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Maichel schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
[...]

Tja, ik heb beide accounts en heb besloten om voortaan mijn USA account te gebruiken. ivm digitale games en game sharen.

Anders wordt het lastig om beide accounts te blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
[...]

En binnenkort komt pool-game Hustle Kings gratis uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
TTHEEBO1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

[...]

Ik vind je niet op PSN, overigens ga ik met een WD beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Mijn verwachtingen stel ik bij na het lezen van dit artikel over The order 1886

http://n4g.com/news/15700...ncredibly-terrible-so-far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Alvanosa schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:49:
[...]

Ik vind je niet op PSN, overigens ga ik met een WD beginnen.
Maak van de ä is een a ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
HaskoF schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:53:
Mijn verwachtingen stel ik bij na het lezen van dit artikel over The order 1886

http://n4g.com/news/15700...ncredibly-terrible-so-far
Als ik een zin lees als "What the hell is Sony Computer Entertainment smoking in their offices" dan neem ik gelijk al de schrijver niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ahh dat werkte perfect. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Haha, excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik je signature staat het ook nog ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ik denk er overigens aan om een gesloten PSN userbase op te zetten, wil je op de lijst komen dan zul je een DM moeten sturen. Zo hoop ik dan in ieder geval dat hij niet vervuild word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Er is er een die niet vervuild is? We zouden die aan kunnen houden, of dat je 'm kopieert en 'm dan zelf gesloten maakt. Weet niet wie de beheerder van dit document is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Martell schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:22:
Er is er een die niet vervuild is? We zouden die aan kunnen houden, of dat je 'm kopieert en 'm dan zelf gesloten maakt. Weet niet wie de beheerder van dit document is.
Ahh kijk die kon ik niet vinden, deze lijkt mij inderdaad niet vervuild. Dus dan kun je negeren wat ik eerder heb gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
rajackar schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:46:
[...]

Ik je signature staat het ook nog ;)
Crap, aangepast. Thanks :)
_/-\o_ Ah! kon m al niet vinden. Ga mezelf er even inzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
wat zijn goede ps4 headsets die redelijk geprijsd zijn? tritton of turtle beach bv... rond de 50 euro ongeveer

iemand hier wat ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
renzo4000 in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 3"

Ik was klaar voor €20. Ik ben er erg over te spreken, zeker als je geen enorm hoge eisen stelt aan een headset. Er zit een mute knop op en een volume control, meer heb ik niet nodig.

Ik heb dus de Wii versie genomen omdat deze veel goedkoper is en gewoon volledig werkt. Ik ben erg goed te verstaan in de chat bij de anderen.

[ Voor 18% gewijzigd door renzo4000 op 20-08-2014 13:56 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
renzo4000 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:56:
renzo4000 in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 3"

Ik was klaar voor €20. Ik ben er erg over te spreken, zeker als je geen enorm hoge eisen stelt aan een headset. Er zit een mute knop op en een volume control, meer heb ik niet nodig.

Ik heb dus de Wii versie genomen omdat deze veel goedkoper is en gewoon volledig werkt. Ik ben erg goed te verstaan in de chat bij de anderen.
Goedkoopste bij bol.com voor 27 euro, wel in het rood helaas.

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24
Rik91 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:12:
[...]

Goedkoopste bij bol.com voor 27 euro, wel in het rood helaas.
Ik heb dat ding destijds ook gekocht en is echt een enorm ruk ding. Al mag je van zo'n goedkoop ding ook niet veel verwachten. Ik vind het geluid onzuiver en niet helder. Daarnaast vind ik hem niet zo lekker zitten.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Origins schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:59:
[...]

Als ik een zin lees als "What the hell is Sony Computer Entertainment smoking in their offices" dan neem ik gelijk al de schrijver niet serieus.
Ook al is dat geen serieuze zin, je mag wel verwachten dat een demo een representatief beeld geeft van de uiteindelijke game. En de Gamescom demo, hoe mooi het er ook uitzag, overtuigde op gameplay gebied gewoon niet. Terwijl Driveclub mij en een vriend van me op gameplaygebied juist wel weer positief verraste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:18:
[...]

Ook al is dat geen serieuze zin, je mag wel verwachten dat een demo een representatief beeld geeft van de uiteindelijke game. En de Gamescom demo, hoe mooi het er ook uitzag, overtuigde op gameplay gebied gewoon niet. Terwijl Driveclub mij en een vriend van me op gameplaygebied juist wel weer positief verraste.
En dan nog is het puur een mening, wat jij niet overtuigend vind kan voor een ander wel zo zijn.
Net zoals jij aangeeft dat Driveclub jou op een positieve manier verraste maar heb ook reacties gezien dat mensen het niets vonden.

En als er dan een soort van hands on een stuk staat zoals ik in mijn eerdere post beschreef, neem ik zo een persoon verre van serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:55
Mja The Order wordt een game zoals Beyond: Two Souls had ik begrepen. Dus quick-time events, veel cutscenes, enz. Dat moet je wel liggen, anders is de game ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
elduderino schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:50:
wat zijn goede ps4 headsets die redelijk geprijsd zijn? tritton of turtle beach bv... rond de 50 euro ongeveer

Zelfquote
Voor de mensen die nog een goede headset zoeken voor niet al teveel geld heb ik een tip: de Phillips Cityscape Uptown (wel de versie zonder volumeregelaar).

Ik heb deze headset eigenlijk aangeschaft voor mijn Iphone en het luisteren van muziek, maar is met de 3.5 mm jack en mic ondersteuning ook heel erg geschikt voor de PS4. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Perfecte headset en multi-inzetbaar (stereo, dus ook heel fijn voor muziek) en +- binnen je budget. Zeer goede reviews op de hifi sites ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
Martell schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:22:
Thanks! Ik heb mezelf er ook bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trishul schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:47:
Mja The Order wordt een game zoals Beyond: Two Souls had ik begrepen. Dus quick-time events, veel cutscenes, enz. Dat moet je wel liggen, anders is de game ruk.
Volgens mij hadden de devs zelfs gezegd dat het verhaal en de cinematische ervaring belangrijker voor ze is dan de gameplay. Aparte uitspraak opzich maar ik verwacht ook niet dat ze veel nieuws doen. Gameplay kan in 6 maanden nog behoorlijk aangepakt worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
steefje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:15:
[...]

Ik heb dat ding destijds ook gekocht en is echt een enorm ruk ding. Al mag je van zo'n goedkoop ding ook niet veel verwachten. Ik vind het geluid onzuiver en niet helder. Daarnaast vind ik hem niet zo lekker zitten.
Jij was volgens mij nagenoeg ook de enige die hierover heeft lopen klagen. Geluid is namelijk prima, (zeer goed als je de prijs in acht neemt). Draagcomfort vind ik juist er prettig ... zo zie je maar dat dit verschil per persoon. Je bent waarschijnlijk met een pricewatch unsorted: Sony PS4, Wireless Stereo Headset 2.0 (PS3 / PS4) (9281788) beter af wellicht maar dat is dan ook 5x de prijs die ik ervoor betaald heb.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30

Pinjataaa

Hit me!

HertogJack schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Iphone lader heeft ook een andere aansluiting hè ;)

Mijn samsung lader werkt wel gewoon op mn ds4!
Nee hoor, het is gewoon USB. Het kabeltje daarentegen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinjataaa schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:14:
[...]

Nee hoor, het is gewoon USB. Het kabeltje daarentegen... :+
Kabeltje + lader van Samsung kan je je controller mee opladen, bij iPhone alleen de oplader met een andere kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
elduderino schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:50:
Ik zou je de Gold wireles 2.0 headset aanradan van Sony zelf, alhoewel het boven je budget is.
Je koopt namelijk zo een headset voor een langeren tijd, maar dan heb je ook wel een goede.

Je zult er geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 10:18
Ik ben de eigenaar van deze spreadsheet: https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharing

Is bijna een jaar geleden opgezet om mensen die net een PS4 kochten elkaar te laten toevoegen en vinden op PSN. Op een gegeven moment is hij nogal verwaterd omdat ik geen tijd meer had om de sheet te blijven updaten. Misschien dat jullie deze kunnen gaan gebruiken? Ik wil hem eventueel wel overdragen aan iemand die zich geroepen voelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo 400 paginas alweer!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
tijd voor deel 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06

muhda

Time & Space traveler

mathijs55 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:34:
Ik ben de eigenaar van deze spreadsheet: https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharing

Is bijna een jaar geleden opgezet om mensen die net een PS4 kochten elkaar te laten toevoegen en vinden op PSN. Op een gegeven moment is hij nogal verwaterd omdat ik geen tijd meer had om de sheet te blijven updaten. Misschien dat jullie deze kunnen gaan gebruiken? Ik wil hem eventueel wel overdragen aan iemand die zich geroepen voelt ;)
Beste Mathijs, we hebben al reeds een tijd geleden een nieuw, uitgebreid en geüpdatet lijst opgezet.
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

Op de ouwe lijst, staan er vermoedelijk ook Tweakers die niet meer actief zijn of hun PS4 hebben verkocht in de tijd van schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
ik heb me ook maar even in de lijst gezet :P

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
muhda schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:25:
[...]

Beste Mathijs, we hebben al reeds een tijd geleden een nieuw, uitgebreid en geüpdatet lijst opgezet.
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

Op de ouwe lijst, staan er vermoedelijk ook Tweakers die niet meer actief zijn of hun PS4 hebben verkocht in de tijd van schaarste.
Staat die al in de topic start? Andere raken we em weer steeds kwijt hahahaha! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik wist ook niet dat er nieuwe lijst was (stond wel op oude), maar goed heb me zelf ook even aan de nieuwe toegevoegd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
WeAreLegion schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:55:
Ik wist ook niet dat er nieuwe lijst was (stond wel op oude), maar goed heb me zelf ook even aan de nieuwe toegevoegd :).
Zou graag zien dat deze lijst iig altijd te vinden is. Nu is het vaak gewoon door de pagina's scrollen en hopen dat je 'm tegen komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Is het niet gewoon beter en makkelijker om een topic te maken voor PSN-gebruikersnamen waarbij er (bijvoorbeeld) 3 of 4 topicbeheerders een lijst bijhouden?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:28

Mauz1978

Console War Veteran

Hoe kan ik op de bank met een tweede controller een local coop doen in diablo 3? Google maakt me niet veel wijzer...

*edit* na veel pielen voor elkaar gekregen dus never mind :)...

[ Voor 22% gewijzigd door Mauz1978 op 20-08-2014 18:11 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor deel 4 van dit topic , de start topic kan dan ook geupdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:58:
Hoe kan ik op de bank met een tweede controller een local coop doen in diablo 3? Google maakt me niet veel wijzer...

*edit* na veel pielen voor elkaar gekregen dus never mind :)...

Zo werkt het op de PS3, lijkt me dat dit ook zo op de PS4 werkt.

edit: zie nu dat je het al voor elkaar hebt gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 20-08-2014 18:13 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Origins schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:43:
[...]
En dan nog is het puur een mening, wat jij niet overtuigend vind kan voor een ander wel zo zijn.
Net zoals jij aangeeft dat Driveclub jou op een positieve manier verraste maar heb ook reacties gezien dat mensen het niets vonden.
Laten we dan voortaan geen hands on of enige andere ervaringen meer delen... Alles is subjectief. :) Ook als je het onderbouwd met argumenten is het nog vaak subjectief. Dus dan houdt het vrij snel op :P

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:45:
[...]

Laten we dan voortaan geen hands on of enige andere ervaringen meer delen... Alles is subjectief. :) Ook als je het onderbouwd met argumenten is het nog vaak subjectief. Dus dan houdt het vrij snel op :P
Lol, jah.... Laten we dat doet, allemaal lekker met elkaar mee praten ;)

Begrijp me niet verkeerd, ben het volledig met je eens.

Ik vindt het sowieso altijd opmerkelijk dat mensen die het spel hebben kunnen spelen en of in het echt hebben gezien niet meer serieus worden genomen als ze kritisch zijn over het gene wat hebben kunnen zien/spelen.

Wanneer je echt objectief in het verhaal staat dan kan je niet anders dan concludeerden dat de mening van een persoon die een game heeft gezien/gespeeld altijd boven die van een persoon gaat die niets meer doet dan wat gevoelens weg schrijft.

Denk gewoon dat iedereen in het topic blij moet zijn met de mensen die wel de moeite hebben genomen om bijvoorbeeld naar de Gamescom te gaan. Er gaat namelijk niets boven de mening van objectieve gamers ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:45:
[...]

Dat zeg ik niet, ik spreek enkel voor mezelf, ik wil liever zelf een game spelen voordat ik zelf een oordeel veil.
Zoals ik zei de meningen lopen uiteen, de ene zegt het was een geweldige game de ander vind het niets.

Ik kan daar gewoon niets mee ook niet met de ervaringen die naar gamescom zijn geweest van tweakers.
Leuk om te lezen, maar ik heb er geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
WeAreLegion schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:55:
Same here.. Sta alleen op de eerste lijst, waarom nu weer een nieuwe lijst?

Edit: lol laat maar, op andere lijst sta ik blijkbaar ook al :p

[ Voor 9% gewijzigd door HertogJack op 20-08-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Origins schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:26:
[...]

Dat zeg ik niet, ik spreek enkel voor mezelf, ik wil liever zelf een game spelen voordat ik zelf een oordeel veil.
Zoals ik zei de meningen lopen uiteen, de ene zegt het was een geweldige game de ander vind het niets.

Ik kan daar gewoon niets mee ook niet met de ervaringen die naar gamescom zijn geweest van tweakers.
Leuk om te lezen, maar ik heb er geen reet aan.
Ik begrijp wel wat je zegt, het gaat inderdaad uiteindelijk of je het zelf leuk of mooi vind, en niet wat een mede tweaker vindt. Maar je leest dan wel hands ons, previews of reviews? Je hebt er blijkbaar geen reet aan. ;)

Pagina: 1 ... 100 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]