Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Ik begrijp wel wat je zegt, het gaat inderdaad uiteindelijk of je het zelf leuk of mooi vind, en niet wat een mede tweaker vindt. Maar je leest dan wel hands ons, previews of reviews? Je hebt er blijkbaar geen reet aan. ;)
Ik lees inderdaad de meningen van personen over games, hands on , reviews etc.
En inderdaad ik heb er geen reet aan maar wel vermakelijk om te lezen
Maar niet als er in je tekst staat van ik weet niet wat ze hebben gesmoked in de studio, dan ben je niet serieus te nemen.
Dan haak ik ook snel af.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik was vandaag bij mediamarkt om diablo 3 te kopen. En die was gisteren gelijk uitverkocht voor de ps4.

Morgen een poging bij de andere winkels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.ebay.de/itm/30..._id=683262296150#shpCntId

PS4 voor 329,- bezorgd

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 20-08-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebay..
Kun je beter en paar tientjes extra betalen en m in Nederland bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er mis met ebay? Die hebben echt goede klantenbescherming en feedback systeem. nooit problemen gehad op ebay itt Marktplaats...

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
fonsmeister schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:23:
Opstarten in safemode (powerknop 8 sec ingedrukt houden tot je een tweede piep hoort) en dan firmware update laten uitvoeren werkt ook
Ik had vandaag hetzelfde probleem. Ik heb de stekker er voor 5 minuten uit getrokken en het was weer goed. Ik heb de PS4 wel wat verschoven om de stekker er terug in te krijgen, dus wellicht dat de andere suggestie dat het aan het rubberen voetje ligt ook de oorzaak kan zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 21-08-2014 00:07 ]

PSN id: NL_SToRM

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:50:
Wat is er mis met ebay? Die hebben echt goede klantenbescherming en feedback systeem. nooit problemen gehad op ebay itt Marktplaats...
Waar zijn de originele foto's zijn?

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:06

muhda

Time & Space traveler

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:50:
Ik denk dat Dutchgio doelt op garantie mogelijkheden, je hebt een bon en je kan altijd nog naar de winkelier (webshop) inplaats van gelijk naar sony.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
Eindelijk the last of us uitgespeeld op survivor - grounded ging me nét iets te ver - het help dat je weet wanneer je wat te wachten staat, maar survivor blijft écht knetter moeilijk. Ik ben vooral blijven steken in het allerlaatste stuk, weinig ammo, geen bommen, stealth is daar vrij moeilijk.

Is er iemand die mij iets kan/wil vertellen over de controls van Diablo III op de PS4? Vriendin en ik hebben hem samen op de PC maar we zijn er nooit echt goed voor gaan zitten, is het wat op de PS4 met een gamepad of is het de moeite niet waard?

Ik ben echt benieuwd of we GTA V nog dit jaar gaan zien, ik weet dat dit in eerste instantie was aangekondigd maar het begint no langzamerhand september te worden en we hebben nog geen vooruitzicht wanneer de game komt, ook hebben we nog niet meer informatie of gameplay mogen zien en ik ben écht benieuwd hoe het eruit ziet op de XBone en PS4.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
SacreBleu schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 03:23:

Is er iemand die mij iets kan/wil vertellen over de controls van Diablo III op de PS4? Vriendin en ik hebben hem samen op de PC maar we zijn er nooit echt goed voor gaan zitten, is het wat op de PS4 met een gamepad of is het de moeite niet waard?
Ik hoor dat de local co-op, ondanks dat het beiden op 1 scherm is en je dus in de buurt moet blijven, érg leuk is! ;) En dat, ondanks dat de controller nét wat minder precies is dan de muis voor sommige skills, het met de controller héél leuk is om te spelen omdat het aanvoelt als een twin-stick hack 'n slash game =p

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

DeeSung schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:15:
Ik was vandaag bij mediamarkt om diablo 3 te kopen. En die was gisteren gelijk uitverkocht voor de ps4.
MIsschien ligt het aan de voorraad die de mediamarkt neemt op ps4 games maar ik vind het vrij bijzonder dat een console die nog géén jaar op de markt is games compleet uitverkocht maken bij zo'n grote reseller. Het lijkt me toch dat er niet zo heel veel ps4's verkocht zijn in nederland, zeker vergeleken met ps3's? Maar misschien dat "games-kopende-ps3-eigenaren" reeds over zijn naar de ps4??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Mijn ps4 heeft heel soms dat de hdmi uitvalt
De ene keer na uur spelen gaat het beeld op zwart en na eeen seconden komt het weer terug maar laatst moest ik de hdmi kabel eruit en weer erin stoppen voor beeld.
Heb soms ook dagen geen last hiervan. Heb al verschillende hdmi kabels geprobeerd!
Zal ik contact met sony opnemen

• Origins
  • Niet online
swopdark schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:01:
[...]

MIsschien ligt het aan de voorraad die de mediamarkt neemt op ps4 games maar ik vind het vrij bijzonder dat een console die nog géén jaar op de markt is games compleet uitverkocht maken bij zo'n grote reseller. Het lijkt me toch dat er niet zo heel veel ps4's verkocht zijn in nederland, zeker vergeleken met ps3's? Maar misschien dat "games-kopende-ps3-eigenaren" reeds over zijn naar de ps4??
Op bijv bol.com staat ook een aantal dagen wachten op de game, PS4 is denk ik gewoon erg hot, en als er een nieuwe game uitkomt staan daar mensen ook weer voor in de rij.
Denk eerlijk gezegd dat hetzelfde met Destiny gaat gebeuren.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:47
bartburg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:05:
Mijn ps4 heeft heel soms dat de hdmi uitvalt
De ene keer na uur spelen gaat het beeld op zwart en na eeen seconden komt het weer terug maar laatst moest ik de hdmi kabel eruit en weer erin stoppen voor beeld.
Heb soms ook dagen geen last hiervan. Heb al verschillende hdmi kabels geprobeerd!
Zal ik contact met sony opnemen
Herkenbaar, speelt bij mij heel af en toe op en eigenlijk alleen wanneer ik mn ps4 beneden heb staan.

Meestal game ik in mn mancave op zolder en daar heb ik het probleem nog nooit gehad.

Dacht dat het in de kabel zou zitten maar aangezien jij al meerdere kabels hebt gebruikt zou het ook in de tv zelf kunnen zitten?

psn: HertogJack

Verwijderd

Als je de spellen digitaal in de PSStore koopt zijn er geen wachtrijen en is de game niet uitverkocht.
Het kost gemiddeld iets meer , maar de voordelen zijn groter dan dat beetje extra kosten.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:29:
Als je de spellen digitaal in de PSStore koopt zijn er geen wachtrijen en is de game niet uitverkocht.
Het kost gemiddeld iets meer , maar de voordelen zijn groter dan dat beetje extra kosten.
Het hoeft je niet meer te kosten als je de game gewoon via de US PSN aanschaft, daarna vind ik de voordelen niet groter dan een beetje extra kosten. Om iets langer te wachten voordat je het kunt spelen is voor mij geen enkel probleem. Alleen zal dit wel voor iedereen anders zijn.

PSN: Alvanosa

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gisteravond Diablo 3 in de PS4 geslingerd en ben meteen lvl 18 :')
Local co-op werkt echt subliem en de game speelt zoveel soepeler dan op de PS3

PSN: Bellerophon-

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 17:00
SacreBleu schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 03:23:
Eindelijk the last of us uitgespeeld op survivor - grounded ging me nét iets te ver - het help dat je weet wanneer je wat te wachten staat, maar survivor blijft écht knetter moeilijk. Ik ben vooral blijven steken in het allerlaatste stuk, weinig ammo, geen bommen, stealth is daar vrij moeilijk.

Ik heb hem gisteren uiteindelijk maar uit de US PSN store getrokken, (daar hij bij de MM al uitverkocht was en ik er geen 70 euro voor wilde neerleggen). Ik zit al heel lang te wachten om hem eindelijk te kunnen spelen. Ik speel alleen op consoles (al heb ik getwijfeld hem te kopen voor de Mac) dus wilde hem eigenlijk eerst voor de PS3 halen , toen hoorde ik van de PS4 versie en heb ik daar op gewacht..... nu na jaren dus eindelijk Diablo 3 kunnen spellen ! ik heb jaren geleden Diablo 2 redelijk grijs gespeeld (op de PC) en ik was zeer benieuwd hoe het een en ander werkt qua besturing met een controller, ik had online al een aantal keer gelezen dat ze het redelijk goed voor elkaar hadden qua controls op de consoles en ik moet zeggen dat ze het naar mijn idee niet beter hadden kunnen doen het speelt echt lekker.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:29:
Een beetje extra kosten ja? Dertig euro per spel gemiddeld. Nieuwe AAA titels in de store voor 69...in de winkel 40 via webshops.

Een beetje :D

PSN: Maichel

• Brutal1ty
Maichel schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:51:
[...]

Een beetje extra kosten ja? Dertig euro per spel gemiddeld. Nieuwe AAA titels in de store voor 69...in de winkel 40 via webshops.

Een beetje :D
Daarom koop je ook geen games uit de Nederlandse shop maar uit de US store 8)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33
Bellerophon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:47:
haha same here! Nou ja 1 avond en een uurtje dan. Verslavend k*t spel :o

PSN: Maichel

• HertogJack
Het is hier vast al 100x voorbijgekomen, maar hoe regel je dat precies met een us store?

Gebruik je als primary account je EU account met al je friends?

En puur om een game te downloaden dan switch je naar je US account en koop je een game? Hoe reken je die games af? paypal?

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Bellerophon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:47:
Ik sluit me aan bij de club... level 21... 8)7
Wat een k*tspel...

Online co-op... :9~

PSN: ButsMG

• Alvanosa
HertogJack schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:57:
Het is hier vast al 100x voorbijgekomen, maar hoe regel je dat precies met een us store?

Gebruik je als primary account je EU account met al je friends?

En puur om een game te downloaden dan switch je naar je US account en koop je een game? Hoe reken je die games af? paypal?
Je maakt een US account aan samen met een vriend. De vriend gebruikt dit account op zijn PS4 als secondary account en jij op jouw PS4 als primary.

Op deze manier kun jij namelijk met jouw account de games spelen die je samen koopt op de US account en je vriend kan dat ook. Al moet deze wel ingelogd zijn op het US account.

Ik koop zelf kaartjes waarmee je tegoed op je PSN kunt zetten op je US account en daarme koop ik games of wat ik ook maar wil.

• Brutal1ty
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:02:
[...]

Je maakt een US account aan samen met een vriend. De vriend gebruikt dit account op zijn PS4 als secondary account en jij op jouw PS4 als primary.

Op deze manier kun jij namelijk met jouw account de games spelen die je samen koopt op de US account en je vriend kan dat ook. Al moet deze wel ingelogd zijn op het US account.

Ik koop zelf kaartjes waarmee je tegoed op je PSN kunt zetten op je US account en daarme koop ik games of wat ik ook maar wil.
Ik dacht dat hij bedoelde gewoon het aanschaffen van US games op een Ps4 :P Daar heb je geen vriend voor nodig als het goed is :9

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Masegate schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:58:
[...]

Ik sluit me aan bij de club... level 21... 8)7
Wat een k*tspel...

Online co-op... :9~
Nog niet gedaan :D Wil dat wel dit weekend even gaan doen :D
Mijn vriendin vindt Diablo 3 trouwens helemaal geweldig :D _/-\o_

• HertogJack
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:09:
[...]

Ik dacht dat hij bedoelde gewoon het aanschaffen van US games op een Ps4 :P Daar heb je geen vriend voor nodig als het goed is :9
Dat bedoel ik idd, nouja dan is het dus eigenlijk op de manier die ik beschreef?

Alleen het afrekenen doen jullie met prepaid cards? waar haal je die?

Gebruik liever paypal, maar dan heb je zeker problemen met het feit dat je een NL adres hebt?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
HertogJack schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:11:
[...]

Dat bedoel ik idd, nouja dan is het dus eigenlijk op de manier die ik beschreef?

Gebruik liever paypal, maar dan heb je zeker problemen met het feit dat je een NL adres hebt?
Offgamers.com. Binnen no time een code in je mail :) Al weet ik niet of hun paypal hebben, heb het gedaan met credit card..

[ Voor 7% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-08-2014 09:12 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
HertogJack schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:11:
[...]

Met borderlinx.com kan je een US postadres (alleen eerste 5 cijfers van postcode gebruiken) maken voor bij je US paypal account. Die US PP koppel je aan je NL creditcard, of je doneert vanaf je NL PP er tegoed op als gift en je hoeft niet moeilijk te doen met prepaid store tegoeden.

[ Voor 3% gewijzigd door rnenator op 21-08-2014 09:15 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• HertogJack
Scrisissszzz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:12:
[...]

Offgamers.com. Binnen no time een code in je mail :) Al weet ik niet of hun paypal hebben, heb het gedaan met credit card..
Thanks, je koopt dan dus dit?

http://www.offgamers.com/...d-us-c-4999-5329-5330.ogm

Maar eens proberen :)

• Brutal1ty
rnenator schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Met borderlinx.com kan je een US postadres (alleen eerste 5 cijfers van postcode gebruiken) maken voor bij je US paypal account. Die US PP koppel je aan je NL creditcard, of je doneert vanaf je NL PP er tegoed op als gift en je hoeft niet moeilijk te doen met prepaid store tegoeden.
Er is echter wel heel veel kritiek te vinden over de normale services van Borderlinx.com. Ik dacht ik meld het even voor het geval iemand fysieke items wil bestellen via die site.

• Alvanosa
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:09:
[...]

Ohw ja ik dacht zo kan hij ze voor de helft van de prijs krijgen. Maar goed ik zal dat van Borderlinx even bekijken kan interessant zijn.

• Scrisissszzz
Yep, inderdaad. Kunt dan via je console of inloggen online op de psn store en de key redeemen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Bellerophon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:10:
[...]

Nog niet gedaan :D Wil dat wel dit weekend even gaan doen :D
Mijn vriendin vindt Diablo 3 trouwens helemaal geweldig :D _/-\o_
Klinkt gezellig.
Mijn vrouw kwam gisteravond thuis: *koptelefoon af* > "Hoi!" > *kus* > "Welteruste!" > *koptelefoon op* > *bashen* >:)

PSN: ButsMG

• Alvanosa
Inderdaad dat koop ik, zo krijg ik tegoed op mijn US account en kan ik de games kopen.

• HertogJack
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:21:
[...]

Inderdaad dat koop ik, zo krijg ik tegoed op mijn US account en kan ik de games kopen.
Ik heb mijn PS+ abbo gewoon op mn europese/nederlandse account, dat is dan geen probleem icm die amerikaanse gedownloade games?

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:21:
[...]

Betaal je daar geen activation fee als je met je NL paypal betaalt?

Edit:
Nee dus, alleen een paypal fee van 1 euro nogwat. Scheelt weer €3,-!
THNX

[ Voor 13% gewijzigd door Pinjataaa op 21-08-2014 09:38 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

HertogJack schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:35:
[...]

Ik heb mijn PS+ abbo gewoon op mn europese/nederlandse account, dat is dan geen probleem icm die amerikaanse gedownloade games?
Nope, je koopt ze dan zonder PS+ korting in de US-store, tenzij je daarvoor ook plus aanschaft natuurlijk... :)

Edit: als je een US-account aanmaakt, kies dan wel een adres in een staat zonder BTW, zoals Delaware!

[ Voor 11% gewijzigd door SqueakyClean op 21-08-2014 09:40 ]

• HertogJack
Jobbie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Nope, je koopt ze dan zonder PS+ korting in de US-store, tenzij je daarvoor ook plus aanschaft natuurlijk... :)

Edit: als je een US-account aanmaakt, kies dan wel een adres in een staat zonder BTW, zoals Delaware!
Ok thanks mannen.. inmiddels accountje aangemaakt :P

60 dollar per game, je bent echt gek als je nog wat in de NL store koopt voor 60/70 euro :)

[ Voor 3% gewijzigd door HertogJack op 21-08-2014 09:43 ]

• Alvanosa
HertogJack schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:35:
[...]

Zorg er wel voor dat je je US account als primary instelt op je PS4 zo kun je ze zonder problemen met je EU account spelen.

• HertogJack
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

Zorg er wel voor dat je je US account als primary instelt op je PS4 zo kun je ze zonder problemen met je EU account spelen.
Ok goeie tip. zal ik maar even doen dan.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Masegate schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:19:
[...]

Klinkt gezellig.
Mijn vrouw kwam gisteravond thuis: *koptelefoon af* > "Hoi!" > *kus* > "Welteruste!" > *koptelefoon op* > *bashen* >:)
Hahaha geweldig :D

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik kwam deze guide tegen. Geeft mooi alle stappen weer om een US of JPN account op je PS4 te zetten:

http://www.insidegamer.nl...ikaanse-account-op-je-ps4

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

35min Gameplay van The Witcher 3, los van de afgrijselijke framedrops ziet dit er toch wel heel erg goed uit, mooie wereld, lekker groot en levendig.

Gelukkig komt de game alleen op nextgen uit dus ik ga er vanuit dat de nog flink wat kunnen optimaliseren voor de XBO en PS4

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 21-08-2014 10:22 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Brutal1ty
Chaoss schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:12:
[video]

35min Gameplay van The Witcher 3, los van de afgrijselijke framedrops ziet dit er toch wel heel erg goed uit, mooie wereld, lekker groot en levendig.

Gelukkig komt de game alleen op nextgen uit dus ik ga er vanuit dat de nog flink wat kunnen optimaliseren voor de XBO en PS4
Sommige dingen zien er heel goed uit (character models, viewdistance, effecten) maar de water effecten en sommige textures in de omgeving zijn écht totaal niets bijzonders als ik eerlijk moet zijn hoor :/ Kijk maar eens goed tijdens de cutscenes. Die boomstammen alleen al zagen er beter uit in Witcher 2 op m'n PC'tje van toen :P

Ja open world etc, snap ik wel, maar laat dat nou net zijn waarom ik meer fan ben fan ''stylized'' graphics bij dit soort games. Ik ben groot fan van de realistiche look, maar dan moet het wel consistent zijn.

In KZ:SF ergerde ik me er soms ook aan: overal extréém hoog detail ook in grond textures en wapens en planten en dan... loop je tegen het feit aan dat alle boomstammen in het tweede level er uit zien alsof ze uit Half-Life 2 komen :+ Vind dat altijd meer ''immersion breaking'' dan consistent lagere of 'andere' graphics.

Let wel: dit is extreme zeik-modus geactiveerd heh, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het er allemaal schitterend uit zien over het algemeen _/-\o_

Vraagje:

Dit is een omgedraaide copy-paste uit m'n post in het Xbox topic, maar is hier ook van toepassing:

Nogmaals gegroet PS4 volk!

Mijn vader, jawel mijn vader, heeft een vraagje waar ik op google niet zo snel consistente antwoorden op kon vinden:

Hoe zit het met racing wheel support op de PS4? Ik vind alleen oude artikelen uit 2013 over dit topic en dat er veel geklaagd werd over weinig support voor oudere stuurtjes.

Iemand een link of antwoord met meer recente informatie hier over? Hij zit thuis met een slechte rug en wilt eigenlijk graag binnekort racing games spelen met een stuurtje, maar als dat 2x de console gaat kosten wacht hij wel op de PC versies van games als Project CARS zegt hij.

[ Voor 63% gewijzigd door Brutal1ty op 21-08-2014 10:34 ]

• Alvanosa
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:26:
[...]
...

Dit is een omgedraaide copy-paste uit m'n post in het Xbox topic, maar is hier ook van toepassing:

Nogmaals gegroet PS4 volk!

Mijn vader, jawel mijn vader, heeft een vraagje waar ik op google niet zo snel consistente antwoorden op kon vinden:

Hoe zit het met racing wheel support op de PS4? Ik vind alleen oude artikelen uit 2013 over dit topic en dat er veel geklaagd werd over weinig support voor oudere stuurtjes.

Iemand een link of antwoord met meer recente informatie hier over? Hij zit thuis met een slechte rug en wilt eigenlijk graag binnekort racing games spelen met een stuurtje, maar als dat 2x de console gaat kosten wacht hij wel op de PC versies van games als Project CARS zegt hij.
Vooralsnog gaat enkel Thrustmaster een wheel uitbrengen die gesupport is voor de PS4, de andere stuurtjes hebben voorzover ik weet nog geen support maar dit zou eventueel later kunnen komen.

http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/t300rs
http://www.thrustmaster.com/products/t80-racing-wheel

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 21-08-2014 10:43 ]

Dan heb je hier niet zo goed gezocht..
;) wheel support beperkt zich tot bepaalde thrustmaster stuurtjes.

De ps4 vereist dat elke periphal een verificatie chip heeft. Logitech heeft al aangegeven hier nog niet aan mee te willen werken. Op neogaf is een uitgebreid topic hierover te vinden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Brutal1ty
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Vooralsnog gaat enkel Thrustmaster een wheel uitbrengen die gesupport is voor de PS4, de andere stuurtjes hebben voorzover ik weet nog geen support maar dit zou eventueel later kunnen komen.

http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/t300rs
http://www.thrustmaster.com/products/t80-racing-wheel
Thank you! ;)
AtlAntA schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:45:
Dan heb je hier niet zo goed gezocht..
;) wheel support beperkt zich tot bepaalde thrustmaster stuurtjes.

De ps4 vereist dat elke periphal een verificatie chip heeft. Logitech heeft al aangegeven hier nog niet aan mee te willen werken. Op neogaf is een uitgebreid topic hierover te vinden.
Heb wel dat soort berichten gevonden, maar de meeste stamde alweer uit december 2013 en in de tussentijd wil er nog wel eens wat veranderen :P Zal eens op Neogaf kijken, daar kom ik echt nooit. Bedankt alvast!

[ Voor 27% gewijzigd door Brutal1ty op 21-08-2014 10:55 ]

Chaoss schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:12:
[video]

Ik vind de NPC animaties alleen niet zo heel erg next-gen ogen, eerlijk gezegd. Daarbij is dit Xbox One gameplay, dus laten we hopen dat ze niet voor parity gaan en de extra kracht van de PS4 in de framerate steken.

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Zit nog enorm te twijfelen over Diablo 3.

Heb het aardig wat gespeeld op de PC, maar de laatste tijd kan PC gaming mij niet zo enorm meer boeien en heb dus weer mijn PS4 aangezet en kan mij er prima mee vermaken.

Nadeel is alleen, er is maar 1 persoon in mijn vrienden groep die op een PS4 speelt, de rest zijn niet zo van de console games, dus dat is de reden dat mij er van weerhoud om dit spel te kopen.

Wat is jullie ervaring het gebied van "randoms"?

PSN: MaxxusNL

• Alvanosa
Maxxus schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:12:
Zit nog enorm te twijfelen over Diablo 3.

Heb het aardig wat gespeeld op de PC, maar de laatste tijd kan PC gaming mij niet zo enorm meer boeien en heb dus weer mijn PS4 aangezet en kan mij er prima mee vermaken.

Nadeel is alleen, er is maar 1 persoon in mijn vrienden groep die op een PS4 speelt, de rest zijn niet zo van de console games, dus dat is de reden dat mij er van weerhoud om dit spel te kopen.

Wat is jullie ervaring het gebied van "randoms"?
Ik zou zeggen gebruik de volgende lijst:
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

En voeg mensen toe aan je friendlist om niet met randoms te spelen.

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Ik zou zeggen gebruik de volgende lijst:

Vriendelijk bedankt, waarschijnlijk over deze lijst heen gelezen.
Ik heb mij aan de lijst toegevoegd.

PSN: MaxxusNL

Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Thank you! ;)

[...]

Heb wel dat soort berichten gevonden, maar de meeste stamde alweer uit december 2013 en in de tussentijd wil er nog wel eens wat veranderen :P Zal eens op Neogaf kijken, daar kom ik echt nooit. Bedankt alvast!
Hier kan je alles vinden ;)

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=872483

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=658933

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39

Pinjataaa

Hit me!

Wel een beetje verslavend, Diablo..

• HertogJack
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

Ok, las net artikel van dat stappenplan en daaronder staat dit?

nestor.rocks - Level 1
bedankt maar niet helemaal.. heb een US watch dog versie gekocht en alle stappen gevolgd mbt aanmaken van een US account. alles goed gelukt tot ik de multiplayer mode wilde spelen. je hebt namelijk een US psn plus account nodig om online te spelen, je kan dus NIET je NL psn plus account delen op je PS4 als je andere user buiten dat land komt (niet eens met eentje uit België bijvoorbeeld).
nu rest mij alleen het spel door te verkopen of een. US psn plus account bij te kopen. klopt dit verhaal?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

HertogJack schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:25:
[...]

Ok, las net artikel van dat stappenplan en daaronder staat dit?

nestor.rocks - Level 1
bedankt maar niet helemaal.. heb een US watch dog versie gekocht en alle stappen gevolgd mbt aanmaken van een US account. alles goed gelukt tot ik de multiplayer mode wilde spelen. je hebt namelijk een US psn plus account nodig om online te spelen, je kan dus NIET je NL psn plus account delen op je PS4 als je andere user buiten dat land komt (niet eens met eentje uit België bijvoorbeeld).
nu rest mij alleen het spel door te verkopen of een. US psn plus account bij te kopen. klopt dit verhaal?
Misschien heeft hij het spel gestart onder zijn US PSN account en niet opnieuw ingelogd met een NL account en toen het spel gestart.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Of US account niet als primary ingesteld. Hij doet het in ieder geval niet goed ;)

• Alvanosa
Inderdaad je kunt gewoon multiplayer spelen met de game zolang je op de account speelt met PS+ en je de account waarmee je de game hebt gekocht als primary hebt staan (je kunt meerdere accounts als primary hebben op je PS4).

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:34:
Inderdaad je kunt gewoon multiplayer spelen met de game zolang je op de account speelt met PS+ en je de account waarmee je de game hebt gekocht als primary hebt staan (je kunt meerdere accounts als primary hebben op je PS4).
Is het niet juist andersom en zet je je PS4 als primary in je PSN account?

rajackar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:36:
[...]

Is het niet juist andersom en zet je je PS4 als primary in je PSN account?
Ja, je kunt een PS4 als primary instellen voor meerdere accounts. Maar je kan niet meerdere PS4's primary instellen voor een account.

Je stelt een hoofd PS4 in, niet een hoofd account :) Je kan dus een hoofd PS4 instellen voor meerdere accounts, maar je kan niet meerdere hoofd PS4's instellen voor een account.

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 21-08-2014 11:42 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ASNNetworks schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:40:
[...]

Ja, je kunt een PS4 als primary instellen voor meerdere accounts. Maar je kan niet meerdere PS4's primary instellen voor een account.

Je stelt een hoofd PS4 in, niet een hoofd account :) Je kan dus een hoofd PS4 instellen voor meerdere accounts, maar je kan niet meerdere hoofd PS4's instellen voor een account.
Dat dacht ik al. Om verwarring te voorkomen dus even verduidelijkt ;)

• Alvanosa
Ik had het inderdaad wat beter kunnen formuleren.

Verwijderd

Waar blijft The Last Tinker?

Ik zie em nergens in de store staan.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Is er Iemand die Diablo 3 op hardcore mode speelt? Ik ben net begonnen, zoek altijd mensen om mee samen te spelen.

PSN: Voxalizer

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Voxalizer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:05:
Is er Iemand die Diablo 3 op hardcore mode speelt? Ik ben net begonnen, zoek altijd mensen om mee samen te spelen.

PSN: Voxalizer
Ik denk dat dat niet goed is voor mijn hart, zal je toevoegen voor als ik een poging ga wagen :)

psn: jagermeistertim

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:58:
Waar blijft The Last Tinker?

Ik zie em nergens in de store staan.
Ik wil je niet teleurstellen dennis....

Maar die komt dus niet uit in NL.

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2dj2jwz.jpg

http://blog.eu.playstatio...r-souls-sword-art-online/

Denk dat het maar tijd wordt voor een US account voor je, ook al wil je graag alles in NL ;) Los dat het goedkoper is via de US Store, is dat ook voorlopig de enige manier om em te spelen voor je.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:21:
Ik wil je niet teleurstellen dennis....
Dan maar niet , het is toch een kinderachtig spelletje.

Bedankt voor de info.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 12:24 ]

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:23:
[...]

Dan maar niet , het is toch een kinderachtig spelletje.
Uhm.. je bent niet serieus toch...?
Je koopt toch alles digitaal Dennis? Dan kun je beter vroeg dan laat beginnen met een US account. Is hierboven ook al besproken...

Verwijderd

Origins schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:24:
Uhm.. je bent niet serieus toch...?
Ik had al mijn twijfels om em te kopen.

Misschien ben ik al te oud voor dat soort spelletjes.
dutchgio schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:25:
Je koopt toch alles digitaal Dennis? Dan kun je beter vroeg dan laat beginnen met een US account. Is hierboven ook al besproken...
Nee dat wil ik niet , maar bedankt voor de tip.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 12:27 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Pinjataaa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:20:
Wel een beetje verslavend, Diablo..
Beetje heel erg :')

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

TTHEEBO1 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:14:
[...]

Ik denk dat dat niet goed is voor mijn hart, zal je toevoegen voor als ik een poging ga wagen :)
Och, het is prima te doen. Ik heb op de PC altijd HC gespeeld, heb dus wat ervaring. Bovendien heb je op de PS4 niet het gevaar van disconnects en lagspikes!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Alvanosa
Voxalizer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

Och, het is prima te doen. Ik heb op de PC altijd HC gespeeld, heb dus wat ervaring. Bovendien heb je op de PS4 niet het gevaar van disconnects en lagspikes!
Ik heb je toegevoegd HC geeft toch een extra dimensie aan D3. Op de PC vond ik het ookal geniaal.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
Hardcore betekend gewoon moeilijker, of ook permanent death?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Alvanosa
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:02:
Hardcore betekend gewoon moeilijker, of ook permanent death?
Het is niet moeilijker het is met perma death erbij.

• Brutal1ty
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Maar zo weinig Tweakers die zich hier in hebben opgenomen? (130) :?
Dacht dat de lijst eerst veel langer was O-)

Of misschien zijn er meer Tweakers in het groene X kamp (als ik die lijst bekijk: 200+).

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Maar zo weinig Tweakers die zich hier in hebben opgenomen? :?

Of misschien zijn er meer Tweakers in het groene X kamp (als ik die lijst bekijk: 200+).
Ik vind het er al aardig wat. (130 personen) Ik zou wel graag een request willen maken aan de moderator om het lijstje op de beginpagina te zetten voor de nieuwkomers. :Y

• Alvanosa
Deze lijst is op den duur opnieuw gemaakt door de vervuiling die er in de originele zat. Daarom zijn er wat minder op de lijst. Daarna denk ik dat een heleboel mensen deze over het hoofd zien.

• Brutal1ty
Alvanosa schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:15:
Deze lijst is op den duur opnieuw gemaakt door de vervuiling die er in de originele zat. Daarom zijn er wat minder op de lijst. Daarna denk ik dat een heleboel mensen deze over het hoofd zien.
Ah ja okay dat verklaard het een en ander. Leek me eigenlijk stug dat er op Tweakers bijna 2x zoveel Xbox dan PS4 leden zouden zitten puur vanwege de verdeling van beiden consoles in Europa ;)

Maar dat maakt voor de rest natuurlijk niets uit :D

Zijn er trouwens nog mensen met de nieuwe batch controllers die nog last hebben van het loslatende rubber probleem?
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:34:
[...]

Ah ja okay dat verklaard het een en ander. Leek me eigenlijk stug dat er op Tweakers bijna 2x zoveel Xbox dan PS4 leden zouden zitten puur vanwege de verdeling van beiden consoles in Europa ;)

Maar dat maakt voor de rest natuurlijk niets uit :D

Zijn er trouwens nog mensen met de nieuwe batch controllers die nog last hebben van het loslatende rubber probleem?
Niet iedereen die een PS4 heeft op Tweakers staat op de lijst ;) Ik game enkel met real life vrienden (of familie) of vrienden van real life vrienden (die ik ook weer persoonlijk gewoon ken). Ik sta dus ook niet op de lijst gewoon omdat ik daar geen behoefte aan heb. En met mij zijn er velen dier net zo over denken, dus die mensen zul je daar ook niet vinden ;)

Je zou ook kunnn denken dat de PS4 populairder is hier als je kijkt naar de threads, die van de PS4 is een stuk langer, maar ook dat is redelijk kort door de bocht want niet iedereen met een Xbox post dingen.

• Scrisissszzz
Vooral mooi straks met Destiny als je elkaar support!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-07 08:54
Ik heb zelf een paar weken geleden ook maar eens een PS4 aangeschaft, ben er momenteel erg tevreden over, en heb nog geen last gehad van dat rubber probleem waar ik hier meer over lees...

het enige waar ik zelf een beetje een probleem mee heb is dat er geen DLNA support is, jammer want daar gebruikte ik mijn PS3 erg vaak voor.

Ga mij straks ook even toevoegen aan de lijst

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

ASNNetworks schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

Je zou ook kunnn denken dat de PS4 populairder is hier als je kijkt naar de threads, die van de PS4 is een stuk langer, maar ook dat is redelijk kort door de bocht want niet iedereen met een Xbox post dingen.
Alsof iedereen met een PS4 dat wel doet. ;)
Dat is pas kort door de bocht, niet? >:)
Denk dat je over het algemeen wel een conclusie kunt trekken...

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:15
Ik keek zojuist even in store via m'n browser hier en zag dat Tomb Raider €59,95 is... Ik zou zweren dat ik die gisteren nog via de PS4 in de store voor rond de €29 gezien heb (digitaal).

Iemand die dat kan bevestigen toevallig? Het was een aanbieding die dacht ik liep tot en met vandaag maar volgens mij nog wat langer zelfs.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Diablo 3 is hier aan het downloaden.
Met dank aan de tips hier gekocht in de US store en aardig wat geld bespaard. 22 Euro om precies te zijn. Nogal een verschil met de store hier.
Ik heb meteen weer even een aantal tweakers toegevoegd om samen te questen.

[ Voor 14% gewijzigd door rajackar op 21-08-2014 15:20 ]

• HertogJack
omnom schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:57:
Ik keek zojuist even in store via m'n browser hier en zag dat Tomb Raider €59,95 is... Ik zou zweren dat ik die gisteren nog via de PS4 in de store voor rond de €29 gezien heb (digitaal).

Iemand die dat kan bevestigen toevallig? Het was een aanbieding die dacht ik liep tot en met vandaag maar volgens mij nog wat langer zelfs.
Zou kunnen, de summersale liep volgens mij tot 21 augustus, dus raar dat het nu alweer duurder is.

Check anders even de battlefield 4 prijs voor ps4, die was in de sale 35 euro, als die nu duurder is dan weet je dat de summersale voorbij is.

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:15
HertogJack schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

Zou kunnen, de summersale liep volgens mij tot 21 augustus, dus raar dat het nu alweer duurder is.

Check anders even de battlefield 4 prijs voor ps4, die was in de sale 35 euro, als die nu duurder is dan weet je dat de summersale voorbij is.
Oké. Die is weer €69,99 dus dan heb ik me verkeken op 'tot' i.p.v. 'tot en met'. Helaasch.
Summer sale is voorbij, en die deals dus ook jammer genoeg.

Ben nu overigens via m'n PS4 Hotline Miami gratis aan het binnenhalen.
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik die ooit voor de PS3 heb gehad?! Een Vita heb ik niet.
En vanochtend in de Web Store was ie nog 10 euro...

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dutchgio schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:20:

Ik kan me alleen niet herinneren dat ik die ooit voor de PS3 heb gehad?! Een Vita heb ik niet.
Mss ooit met PSN binnen gehaald oid? Hier kost ie iig €9.99 maar er staat cross buy bij.

rajackar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:21:
[...]

Mss ooit met PSN binnen gehaald oid? Hier kost ie iig €9.99 maar er staat cross buy bij.
Heb met de PS4 een nieuw account aangemaakt bedenk ik net, heb daar wel PS Plus op en 'koop' vaak alle gratis indies etc., ook voor de PS3/Vite die ik niet (meer) heb. Wellicht komt het daardoor dan ;)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

rajackar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:08:
Diablo 3 is hier aan het downloaden.
Met dank aan de tips hier gekocht in de US store en aardig wat geld bespaard. 22 Euro om precies te zijn. Nogal een verschil met de store hier.
Ik heb meteen weer even een aantal tweakers toegevoegd om samen te questen.
Nice! Toch een goed idee dus om ook maar eens een US-account aan te maken :9

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:24

Edd

dutchgio schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:20:

Hm, inderdaad vreemd. Ik kijk net in de store en stond ie voor 9,99 CrossBuy. Nu heb ik hem al eens gekocht voor de Vita, dus denk klik eens op kopen en zie wel wat er gebeurd. Nu staat hij voor Gratis in mijn winkelmandje.. Ik ga even op betalen klikken ;)

Edit: En nu ook voor de PS3 en PS4 dus. Waarschijnlijk doordat het spel eerst geen CrossBuy was, maar nu wel kun je het spel opnieuw kopen voor niets en spelen op je andere systemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Edd op 21-08-2014 15:32 ]

-

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:59:
[...]
Maar zo weinig Tweakers die zich hier in hebben opgenomen? (130) :?

Jij gaat er vanuit dat iedereen met een PS4 ook in de lijst opgenomen wil worden ;) .
Blijkbaar is dat niet het geval :+ .

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Brutal1ty
Jackal131 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:35:
[...]

Jij gaat er vanuit dat iedereen met een PS4 ook in de lijst opgenomen wil worden ;) .
Blijkbaar is dat niet het geval :+ .
Nee dat niet, maar dat geld natuurlijk net zo goed voor de groene X buren, dus dat zou het verschil niet mogen maken ;)
Dus het verschil bleef opmerkelijk, tot de opmerking dat de Ps4 lijst niet up to date is eigelijk omdat de vorige lijst 'vervuild' raakte :P

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 21-08-2014 15:37 ]

• Alvanosa
Meh geen diablo 3 binnen hopen dat hij morgen dan maar komt.

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:37:
[...]

Nee dat niet, maar dat geld natuurlijk net zo goed voor de groene X buren, dus dat zou het verschil niet mogen maken ;)
Dus het verschil bleef opmerkelijk, tot de opmerking dat de Ps4 lijst niet up to date is eigelijk omdat de vorige lijst 'vervuild' raakte :P
Ook mezelf maar even in de lijst gezet :P En besloten om toch maar eens actief te gaan worden hier op het forum aangezien ik toch meestal wel mee lees

Weet niet of ie al gelinkt was maar mensen gameplay beelden van the Witcher 3 al gezien begin toch wel heel erg benieuwd te worden naar deze game

http://youtu.be/xx8kQ4s5hCY

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Nickvdd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:05:
[...]

Ik vind het er al aardig wat. (130 personen) Ik zou wel graag een request willen maken aan de moderator om het lijstje op de beginpagina te zetten voor de nieuwkomers. :Y
Dit. Ik weet toevallig dat het een google docs sheet is dus kan het met de zoekfunctie terugvinden maar het is niet erg toegankelijk.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:05
Hotline Miami zat wat maanden terug nog in Plus, dus vandaar dat je 'm nu gratis kan downloaden voor de PS4.

Shikata ga nai.

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 10:03
Multiplayer gameplay van Metal Gear Solid V (vanaf minuut 17):

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--TnWcEmG_--/l3ux2wmslwgyb8oqnl8q.gif

[ Voor 67% gewijzigd door eggman op 21-08-2014 16:17 ]

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

eggman schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:48:
Multiplayer gameplay video van Metal Gear Solid V:

[video]

[afbeelding]
Hoop dat het multiplayer gedeelte wel optioneel is, ik hou niet zo van het inbreken van andere spelers in een SP game. Heb het bij Watch_Dogs bijv. ook niet gedaan. Ik kan natuurlijk altijd de kabel eruit trekken, maar hoop gewoon op een optie die ik uit of aan kan zetten.

PSN: LinQ-NL

Pagina: 1 ... 101 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]