Chaoss schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:12:
[
video]
35min Gameplay van The Witcher 3, los van de afgrijselijke framedrops ziet dit er toch wel heel erg goed uit, mooie wereld, lekker groot en levendig.
Gelukkig komt de game alleen op nextgen uit dus ik ga er vanuit dat de nog flink wat kunnen optimaliseren voor de XBO en PS4
Sommige dingen zien er heel goed uit (character models, viewdistance, effecten) maar de water effecten en sommige textures in de omgeving zijn écht totaal niets bijzonders als ik eerlijk moet zijn hoor

Kijk maar eens goed tijdens de cutscenes. Die boomstammen alleen al zagen er beter uit in Witcher 2 op m'n PC'tje van toen
Ja open world etc, snap ik wel, maar laat dat nou net zijn waarom ik meer fan ben fan ''stylized'' graphics bij dit soort games. Ik ben groot fan van de realistiche look, maar dan moet het wel consistent zijn.
In KZ:SF ergerde ik me er soms ook aan: overal extréém hoog detail ook in grond textures en wapens en planten en dan... loop je tegen het feit aan dat alle boomstammen in het tweede level er uit zien alsof ze uit Half-Life 2 komen

Vind dat altijd meer ''immersion breaking'' dan consistent lagere of 'andere' graphics.
Let wel: dit is extreme zeik-modus geactiveerd heh, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het er allemaal schitterend uit zien over het algemeen
Mijn vader, jawel mijn vader, heeft een vraagje waar ik op google niet zo snel consistente antwoorden op kon vinden:
Hoe zit het met racing wheel support op de PS4? Ik vind alleen oude artikelen uit 2013 over dit topic en dat er veel geklaagd werd over weinig support voor oudere stuurtjes.
Iemand een link of antwoord met meer recente informatie hier over? Hij zit thuis met een slechte rug en wilt eigenlijk graag binnekort racing games spelen met een stuurtje, maar als dat 2x de console gaat kosten wacht hij wel op de PC versies van games als Project CARS zegt hij.
[
Voor 63% gewijzigd door
Brutal1ty op 21-08-2014 10:34
]