Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:40:
Watch Dogs, ook al is het behoorlijk overhypt alsnog een betere game dan de andere 2. Killzone en Knack zijn zo linear als de pest en volgens mij had jij het daar niet zo op :P
LOL. Killzone doet werkelijk alles beter dan WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:25
WD is de grootste tegenvaller in een lange lange tijd voor mij. Mijn verwachtingen had ik al bijgesteld en zelfs toen viel hij nog tegen. Meer werken dan gamen en na 3 uur lol had ik het al gezien. Toen nog een paar uur doorgespeeld, maar daarna nooit meer naar om gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:52
SuperflipNL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:48:
[...]

Ooit Killzone 2 of deel 3 gespeeld? Killzone shadow Fall is gewoon een goede game met af en toe zelfs gratis map updates. Ja het is wel wat anders dan de gemiddelde CoD of BF, tempo ligt wat lager.
Mee eens. Ik heb me echt prima kunnen vermaken met de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:14
Ik zag toevallig dat morgen(24-8) de dagdeal van Wehkamp een PS4 is, weet iemand wat ik daarvan kan verwachten? Zal die onder de 350,- duiken?

Ik wil een PS4 gaan kopen maar ik heb eigenlijk nog wel een maandje de tijd(tot FIFA 15) , alleen als ik zie dat de XBO ineens voor 60,- minder te krijgen bij Redcoon vraag ik me af of ik zoiets nog kan verwachten voor de PS4(de komende maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 22:23

Bullet NL

Eigen Wijs

jarti66 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:51:
Ik zag toevallig dat morgen(24-8) de dagdeal van Wehkamp een PS4 is, weet iemand wat ik daarvan kan verwachten? Zal die onder de 350,- duiken?

Ik wil een PS4 gaan kopen maar ik heb eigenlijk nog wel een maandje de tijd(tot FIFA 15) , alleen als ik zie dat de XBO ineens voor 60,- minder te krijgen bij Redcoon vraag ik me af of ik zoiets nog kan verwachten voor de PS4(de komende maand)
Ik denk het niet, de PS4 ondanks dat er geen schaarste meer is verkoopt denk ik nog meer dan genoeg om Sony te doen besluiten om men de prijs van de PS4 naar beneden aan te passen.

Overigens is de prijs die jij bedoelt voor de X1 is een eigen actie van Redcoon, deze 329 euro geld namelijk voor Xbox One's die bedoeld waren voor de Duitse markt. (iets wat technisch niets uit maakt overigens). Door dat het een eigen actie is van een retailer (welke onderdeel is van het moederbedrijf van Media-Markt/Saturn) hoef je dan ook niet te verwachten dat Sony Nederland hier actie in onderneemt door te komen met een prijsverlaging.

Ik heb vanavond ook weer een DS4 controller bij Sony aangemeld, de bekende sticks die scheuren/korrelen. Eens kijken als er een verbeterd exemplaar terug komt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-03-2024
Poulske schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:09:
Ik vind Watch Dogs echt slecht, heb hem nog niet eens uitgespeeld. Die game is me zo hard tegengevallen. :(
Heb de game ook niet meer aangeraakt sinds ik 'm heb uitgespeeld.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PlayStation 4 system software 2.0 komt in september staat hier :

Wikipedia: PlayStation 4 system software

Voorlopige extra functies :

Share Play - Ability to play friends PS4 games remotely in 1 hour blocks.

Youtube App

Real-time activity feeds in the What's New section

------------------------------------------------------------------

Van mij kan ie niet snel genoeg komen en hopelijk komen er nog wat extra functies bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Dennis585 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:10:

Youtube App

Van mij kan ie niet snel genoeg komen en hopelijk komen er nog wat extra functies bij.
Zo zo, een native youtube app!
Die heeft echt schandalig lang op zich laten wachten naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crotchy schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:56:
Vorig jaar toen ie uitkwam was het qua functies echt : 4 the gamers.

Langzaam maar zeker kwamen er steeds meer functies bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

DarkElement schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:49:
[...]

Heb de game ook niet meer aangeraakt sinds ik 'm heb uitgespeeld.
Hmm, ik heb er toch behoorlijk veel plezier aan beleefd. De game is echt niet slecht maar ik denk dat Ubisoft het compleet verprutst heeft door heel veel verwachtingen te wekken die ze net wat konden maken.
Als je de game los van alle hype bekijkt is het een prima game met een hoop lol, goede gunplay en stealth en een motie wereld.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 23:04
Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik Diablo leuk ga vinden of niet. Bij de Intertoys ligt ie hier gewoon nog op voorraad voor 52 euro, dus ik zou 'm eventueel vandaag willen halen. Kunnen jullie een beetje inschatten of het voor mij de moeite waard is? Voor de PS4 hebben de lego-spelletjes met tot nu toe nog het meest kunnen boeien en vermaak ik me ook nog wel goed met online BF4, maar wel vooral als er vrienden online zijn, want verder vind ik shooters niet zo heel cool. Awesomenauts vind ik ook nog wel grappig, maar gaat wel snel een beetje vervelen. Op de PS3 heb ik me het meest vermaakt met, in willekeurige volgorde, Skyrim, Mass Effect, Fallout en Ni No Kuni. Op de (3)DS heb ik vooral Pokémon en Dragon Quest 8 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jahoor Diablo3 is dankzij de expansion pack en wat kleine wijzigingen zeker de moeite waard om te kopen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
hatsa schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:17:
Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik Diablo leuk ga vinden of niet. Bij de Intertoys ligt ie hier gewoon nog op voorraad voor 52 euro, dus ik zou 'm eventueel vandaag willen halen. Kunnen jullie een beetje inschatten of het voor mij de moeite waard is? Voor de PS4 hebben de lego-spelletjes met tot nu toe nog het meest kunnen boeien en vermaak ik me ook nog wel goed met online BF4, maar wel vooral als er vrienden online zijn, want verder vind ik shooters niet zo heel cool. Awesomenauts vind ik ook nog wel grappig, maar gaat wel snel een beetje vervelen. Op de PS3 heb ik me het meest vermaakt met, in willekeurige volgorde, Skyrim, Mass Effect, Fallout en Ni No Kuni. Op de (3)DS heb ik vooral Pokémon en Dragon Quest 8 gespeeld.
Gezien je smaak qua games zal je Diablo 3 vast wel leuk vinden , ik vind het persoonlijk veel te verslavend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

hatsa schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:17:
Als je een weekje wacht kun je de game voor €40,- tweedehands kopen, nog betere deal. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Youtube App

Je weer dat ik dat heb getypt? ;) leek mee wel leuk om wat verwachtingen te scheppen
^^ wikipedia....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-04 18:17
Nog even terug komend op mijn splitter vraag van gisteren. Zojuist de startech MUYHSMFF in de brievenbus gehad en die werkt als een dolle met mijn sennheizer headset. Zowel mic als koptelefoon werkt. Hopelijk vanavond ff testen in een party.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
iApp schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

Als je een weekje wacht kun je de game voor €40,- tweedehands kopen, nog betere deal. :)
of je koopt hem nu voor 45 euro via de US PSN Store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 08:54

Youtube App

Share Play lijkt me echt een vette functie, die andere twee vind ik minder interessant. Waar ik echt op zit te wachten is de Resume functie, waarbij je direct verder kan gaan met je game als je PS4 uit stand-by modus komt. Dit hebben ze bij de onthulling van de PS4 aangekondigd en is er nog steeds niet, schandalig. Verder wil ik nog graag wat kleine tweaks aan het OS, zoals mappen, een beter/sneller invite systeem, en dat je direct naar je trophy kan wanneer je er een haalt en op de Home knop drukt. :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:30
http://tombraider.tumblr....se-of-the-tomb-raider-faq

Eindelijk duidelijke antwoorden over de zogenaamde tombraider exclusiviteit.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024

swopdark

ja doe maar...

[b][message=42767551,noline]AtlAntA schreef op zaterdag 23 augustus

Eindelijk duidelijke antwoorden over de zogenaamde tombraider exclusiviteit.
Geen enkele ontwikkelaar kan de verkoopcijfers van de ps4 met bijbehorende software sales negeren. Maargoed lente 2016 dus. Das mooi kan ik eerst uncharted 4 spelen tijdens holyday 2015 en daarna tomb raider

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:29:
Je weer dat ik dat heb getypt? ;) leek mee wel leuk om wat verwachtingen te scheppen
^^ wikipedia....
Leuk dat jij dat op die Wiki hebt getypt.

Is september voor 2.0 zeker of onzeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-04 22:37
Het grote onderhoud op maandag lijkt erop te wijzen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:45
swopdark schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:34:
[...]

Geen enkele ontwikkelaar kan de verkoopcijfers van de ps4 met bijbehorende software sales negeren. Maargoed lente 2016 dus. Das mooi kan ik eerst uncharted 4 spelen tijdens holyday 2015 en daarna tomb raider
Lente 2016 haal je ook uit je grote duim. En ja, in het prille begin van een nieuwe generatie kun je prima de ander negeren. Je gaat je kosten er sowieso nooit meteen uit halen, dat wordt pas op lange termijn, ook al lanceer je op beide nextgens. Doordat er qua games nog wat schaarste is op nieuwe generaties, kun je wel een groter marktaandeel behalen overigens.
De laatste lanceerde op alle platformen, maar heeft ook niet zo gigantisch veel verkocht, dus zoveel gaat dat nou ook niet uitmaken denk ik.

Het is verder nog maar de vraag of Uncharted 4 uit gaat komen en zo ja of dat in 2015 gaat zijn.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:45:
[...]

Lente 2016 haal je ook uit je grote duim. En ja, in het prille begin van een nieuwe generatie kun je prima de ander negeren. Je gaat je kosten er sowieso nooit meteen uit halen, dat wordt pas op lange termijn, ook al lanceer je op beide nextgens. Doordat er qua games nog wat schaarste is op nieuwe generaties, kun je wel een groter marktaandeel behalen overigens.
De laatste lanceerde op alle platformen, maar heeft ook niet zo gigantisch veel verkocht, dus zoveel gaat dat nou ook niet uitmaken denk ik.

Het is verder nog maar de vraag of Uncharted 4 uit gaat komen en zo ja of dat in 2015 gaat zijn.
De vraag is echt niet of Uncharted 4 nog uit gaat komen.... Die is allang aangekondigd en van een teaser trailer voorzien. Dus dat de game uit komt is wel zeker. Alleen of ze 2015 halen, wat ze hebben aangekondigd, blijft de vraag.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:29
Jammer dat Tomb Raider 2 cross-gen is trouwens..... Denk niet dat ze dan die cgi trailers gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Helaas wordt in dat stukje ook nog gezegd dat de game cross gen is. In 2016 nog cross gen? En de game moet het opnemen tegen uncharted 4? Ze maken er imho wel een beetje een potje van bij crystal dynamics/square eenix/Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 08:54
Martinspire schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:45:
[...]

Huh wat? Dus omdat een markt op nextgen kleiner is dan op current gen, is het prima om het grootste deel van die markt niet aan te boren? Wat is dat nou weer voor kromme redenatie? Juist omdat ze bij de vorige TR niet tevreden waren over verkoopcijfers wil je toch zo veel mogelijk potentiële klanten hebben? |:(

En ja, iedereen weet dat Microsoft het ze het verschil meer dan goed zal maken. ;)
AtlAntA schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:55:
Helaas wordt in dat stukje ook nog gezegd dat de game cross gen is. In 2016 nog cross gen? En de game moet het opnemen tegen uncharted 4? Ze maken er imho wel een beetje een potje van bij crystal dynamics/square eenix/Microsoft.
Ja dat snap ik dus ook niet helemaal, zet Tomb Raider dan in een kwartaal waarin je de enige grote game bent. Want alleen Halo heeft nog een kans om het op te nemen tegen Uncharted kwa franchise/naam. Tomb Raider is een goede game en leuke franchise, maar als ze hem tegelijk releasen met Uncharted zal het alsnog niet de aandacht krijgen waar Microsoft op hoopt.

2015 wordt het Playstation jaar, met The Order, BloodBorne, Uncharted 4, Rime, hopelijk GT7... En nog al die grote 3rd parties als The Witcher 3, MGS5.. Plus dat PS Now naar Europa komt en misschien zelfs Morpheus release... :9~

[ Voor 28% gewijzigd door Mr Ton op 23-08-2014 14:05 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:55:
Vind het altijd wel leuk dat Tomb Raider het op moet nemen tegen Uncharted 4, kom op dat is toch niet eerlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Crotchy schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

Youtube op de PS4 doe ik al sinds launch op de PS4. Werkt perfect en ook nog eens op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Origins schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:24:
[...]

Vind het altijd wel leuk dat Tomb Raider het op moet nemen tegen Uncharted 4, kom op dat is toch niet eerlijk 8)7
Toch is dat wat Microsoft wel graag wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 23:04
iApp schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

Donnie Darko schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:04:
[...]

of je koopt hem nu voor 45 euro via de US PSN Store ;)
Ik heb 'm toch maar gewoon bij Intertoys gekocht. Geen zin om te wachten, en normaalgesproken deel ik games met een vriend van me (met het primary/secondary PS4-trucje) en we willen graag allebei ons Nederlandse PSN-account houden, dus ook geen zin om voor 7 euro moeilijk te doen met een US-account.

2 uurtjes gespeeld en ik vind het wel een leuk spel :D Alleen is het wel vrij eenvoudig op normal, maar misschien dat dat verderop verandert. Nu eerst lekker rustig in m'n eentje alles cleaner, en dan eens kijken wat er online te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:12
Kan je een Nederlands paypal account koppelen aan de US store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 08:59

Scrummie

Think different

Ook Diablo 3 gehaald. Heerlijke game, lekker hersenloos alles aan gort slaan met m'n barb _O_

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:36

PBP

giantgiantus schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:30:
Kan je een Nederlands paypal account koppelen aan de US store?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:36

PBP

Dennis585 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

Leuk dat jij dat op die Wiki hebt getypt.

Is september voor 2.0 zeker of onzeker?
Ze hebben gezegd this fall. Dus dat kan september/oktober/nov/dec zijn :P

edit: dubbelpost :/

[ Voor 4% gewijzigd door PBP op 23-08-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Pagina: 1 ... 102 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]