Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik merk nu het buiten niet zo warm meer is echt heel goed dat m'n ps4 ook helemaal niet meer zo warm wordt. Hij staat nu ook verticaal. Gister met TLOU dacht ik toen ik stopte eraan dat ik de ps4 niet meer storend qua geluid vond...

Alleen maar beter :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Ligt het nou aan mij, of staat op de websites van de grotere winkelketens (Saturn/Mediamarkt bv) dat Diablo 3 pas over een week of later nog uitkomt? Ik heb 'm gisteren besteld/betaald om vandaag bij MM op te halen, maar daar staat ook "leverbaar over 7 tot 8 dagen"... Ehm... whut?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
Op veel plaatsen is de diablo3 versie op ps4 uitverkocht. Dus er zullen veel mensen teleur gesteld zijn als ze niet optijd besteld hebben. de 360/ps3 en x1 versie is nog genoeg op voorraad.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
haha.. totaal geen last van in zoetermeer

Intertoys, bart smit, media markt hebben hem allemaal nog liggen.

Maar goed, lage voorraad = snel uitverkocht = "omg deze game is epic" = meer mensen willen hem hebben.

En iedereen trapt er vrolijk in <3

Paar blizzard voorbeelden:

WoW "collector's editions" vanaf WOTLK zijn ze geen limited meer gaan noemen, omdat ze dat nooit zijn geweest.
SWTOR "Limited edition" Die zelfs nu nog via sommige sites te koop is..

etc
etc

Mensen zien een uitverkochte game, denken "hey die moet wel goed zijn" en gaan hem bestellen. Tadaa, kunstmatige lage voorraad verzorgd meer verkoop.

[ Voor 47% gewijzigd door corset op 19-08-2014 09:42 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Origins schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

Vond het maar een apart stukje om te lezen, zeker bij gamer.nl wat ik op zich nog wel een redelijke Nederlandse gamesite vond.
Echter vind ik het PRO-MS gehalte erg hoog in het bericht, erg jammer.

Als de mensen echt een Xbox hadden willen hebben dan hadden ze er allang een gehaald, ik zelf denk dat de verkopen wel mee gaan vallen in Nederland (aangezien NL toch wel redelijk een PS land is)

Overigens hoop ik ook dat Sony niet achterover gaat leunen, ze moeten blijven inzien dat de concurrentie ze op de hielen zit.
Er is een ding wat ik daadwerkelijk wel beter vind van MS is de updates, ik heb echt het idee dat ze daar bij MS er echt mee bezig zijn, bij Sony (ondanks die 2.0 update) is dat niet het belangrijkste, iedere maand krijg je wel stabiliteit updates..
Je moet je ook afvragen waarom Microsoft zo bezig is met updates in plaats van games. Tijdens Gamescom hebben ze eigenlijk bar weinig nieuwe dingen getoond (eigenlijk niks). Zelfs Quantum Break gameplay beelden zien er niet echt heel bijzonder uit. Nogal houterig geval was dat en ik ben benieuwd of dit echt interessant gaat worden.

Zelfs in de update van gister zaten er nogal wat features die al gewoon in de PS4 software aanwezig is. Feit dat Sony de 3D update snel kon uitrollen zegt ook dat deze ieder geval al klaar was voor release. Wie weet komt Sony ook nog met een early access program voor firmware updates. Nieuwe features krijgen we heus wel, die consoles moeten nogal wat jaren mee gaan dus ik hoef echt niet alles al meteen te hebben. Voor eind dit jaar zal de PS4 ook een volwaardige media player zijn met DLNA support, MP3, en waarschijnlijk ook codec support met MKV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:16
is deze nieuwe diablo nou eigenlijk een expansion of een volledig losstaande game?

ik was destijds helemaal hyped voor D3 op de pc, maar de teleurstelling in de game was zo groot dat ik er voorlopig nog even helemaal klaar mee ben :P

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
is het origineel + expansion.. dus totaal niks nieuws als je de PC versie al hebt :) en als je D3 op de PC een teleurstelling vind, dan gaat dit het niet veranderen. Het is precies dezelfde game, met een controller.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Diablo 3 +de uitbreiding RoS

360/ps3: 30fps met minder minion density
x1/ps4: 60fps, met dezelfde graphics en minion density als een pc met ultra settings

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Recon24 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

Je moet je ook afvragen waarom Microsoft zo bezig is met updates in plaats van games. Tijdens Gamescom hebben ze eigenlijk bar weinig nieuwe dingen getoond (eigenlijk niks). Zelfs Quantum Break gameplay beelden zien er niet echt heel bijzonder uit. Nogal houterig geval was dat en ik ben benieuwd of dit echt interessant gaat worden.

Zelfs in de update van gister zaten er nogal wat features die al gewoon in de PS4 software aanwezig is. Feit dat Sony de 3D update snel kon uitrollen zegt ook dat deze ieder geval al klaar was voor release. Wie weet komt Sony ook nog met een early access program voor firmware updates. Nieuwe features krijgen we heus wel, die consoles moeten nogal wat jaren mee gaan dus ik hoef echt niet alles al meteen te hebben. Voor eind dit jaar zal de PS4 ook een volwaardige media player zijn met DLNA support, MP3, en waarschijnlijk ook codec support met MKV.
Ik twijfel er ook niet aan, maar het kan wat meer openbaar, meer openheid van zaken.
Maar goed de console is niet eens een jaar uit, dus we mogen vooralsnog niet klagen :9

Overigens die "leaked" photoshop images van UI met die mapjes, game invite en trophies vond ik wel echt top! ik hoop dat Sony daarvan iets pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:53
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:24:
Ik zal het nieuws over de PS4 in vervolg door een link en een kleine samenvatting posten.
Dat voegt niet echt iets toe. Het is voor mij persoonlijk toegevoegde waarde als je iets post en er je eigen mening bij zet. Een samenvatting maken van de artikelen is niet nodig. Of wellicht missen wij iets en ben je mede eigenaar van psx-sense? Want het komt akelig dicht in de buurt van reclame.

Als je bijvoorbeeld meld dat game A uitkomt en dan ook dat X element en Y omgeving je echt vet lijken ofzo, dan heeft het wat toegevoegde waarde. En dan zet je er een linkje bij voor meer info oid. Maar meer dan dat komt gewoon over als storend. Ik kom persoonlijk naar dit forum voor de meningen van de lieden hier. Voor het gamenieuws ging ik tot gisteren naar gamer.nl :z nu even iets anders zoeken ;w

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ik kan het zelf niet vinden, maar als ik de US PSN versie van Diablo digitaal " koop," kan ik dan met europese spelers? Of kan ik dan alleen op Amerikaanse servers incl lag etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

WeAreLegion schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:28:
Voor de mensen die het willen weten Diablo 3 voor PS4 heeft een region override (je kan dus je regio kiezen) je kan hem dus prima kopen in de US store.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:44:
Diablo 3 +de uitbreiding RoS

360/ps3: 30fps met minder minion density
x1/ps4: 60fps, met dezelfde graphics en minion density als een pc met ultra settings
Dus wat ik al zeg, geen verschil voor de PS4 versie. Bedankt voor het bevestigen :p

Maar goed, voorlopig moet Sony het hebben van de rehashed games denk ik..

TLOU, Diablo 3, etc.. echte grote blockbusters komen pas in begin 2015 gok ik. En tot die tijd vermaak ik me wel met Infamous en de DLC <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Top! Thanks :-)
Waar heb je dat gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
lanerios schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:44:
is het origineel + expansion.. dus totaal niks nieuws als je de PC versie al hebt :) en als je D3 op de PC een teleurstelling vind, dan gaat dit het niet veranderen. Het is precies dezelfde game, met een controller.
Dit is niet waar. Er zitten wel degelijk verschillen tussen de console versie en de PC versie.

Onder andere de camera angle is anders, offline play mogelijk, local co-op mogelijk, en andere itemization (met name hogere droprates).

Hoewel het vooralsnog onduidelijk is hoeveel van deze changes eventueel ook naar de PC versie zullen komen of vice versa. Zitten er voorlopig toch nog altijd een aantal verschillen tussen de console edition en de PC edition.

Ik weet niet of de PS4 versie nu eindelijk ook gebruik maakt van de battle.net servers. Maar bij de PS3 edition was dit een probleem. Er werd geen gebruik gemaakt van battle.net servers, en het aantal cheaters daarmee in online play was erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Kan iemand voor mij checken die D3 vandaag koopt bij de MM voor 52€ of hier ook de preorder items bij zitten?
Ik dacht namelijk van blizz ergens te horen dat in alle eerste leveringen van de game de preorder vouchers zouden zitten. Dit omdat mijn preorder waarschijnlijk vandaag niet aankomt, lange leven de webshop van de MM, en ik er over na denk om hem nu gewoon in de winkel te halen

[ Voor 7% gewijzigd door KookSpook op 19-08-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
psychodude schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:13:
[...]

Dit is niet waar. Er zitten wel degelijk verschillen tussen de console versie en de PC versie.

Onder andere de camera angle is anders, offline play mogelijk, local co-op mogelijk, en andere itemization (met name hogere droprates).

Hoewel het vooralsnog onduidelijk is hoeveel van deze changes eventueel ook naar de PC versie zullen komen of vice versa. Zitten er voorlopig toch nog altijd een aantal verschillen tussen de console edition en de PC edition.

Ik weet niet of de PS4 versie nu eindelijk ook gebruik maakt van de battle.net servers. Maar bij de PS3 edition was dit een probleem. Er werd geen gebruik gemaakt van battle.net servers, en het aantal cheaters daarmee in online play was erg groot.
Je kan je game met battle.net koppelen en dan krijg je ook nog eens een ring ervoor:

http://www.reddit.com/r/P..._battlenet_account_get_a/

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:16
Ik vind het artikel nog wel meevallen qua Pro MS gehalte. Het had wel kritischer gemogen, dat zeker. Het is ook een achtergrond artikel en iets met een mening, een mening is altijd waar...je hoeft het er alleen niet mee eens te zijn:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
AlphaBlack_NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:09:

@Dennis

Alleen is alles random gegenereerd. Dus vraag me af of je 2x op precies dezelfde plek kan komen en dat vind ik er wel afbreuk aan doen.
Ik wil hier toch nog even op reageren, want "random is niet het goede woord".

How Does No Man's Sky Actually Work? http://youtu.be/ZVl1Hmth3HE

Ook voor de lui die net als ik niet kunnen wachten tot ze kunnen spacen door het oneindige. Wat een geweldig idee voor een game ook. Alleen een "beetje" wiskunde nodig, geen opslag van gigantische werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:34:
[...]

Ik wil hier toch nog even op reageren, want "random is niet het goede woord".

How Does No Man's Sky Actually Work? http://youtu.be/ZVl1Hmth3HE

Ook voor de lui die net als ik niet kunnen wachten tot ze kunnen spacen door het oneindige. Wat een geweldig idee voor een game ook. Alleen een "beetje" wiskunde nodig, geen opslag van gigantische werelden.
Thanks voor het filmpje en de correctie :) , klinkt toch wel gaaf ja. Erg innovatieve en slimme manier van world creation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 08:21
KookSpook schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:16:
Kan iemand voor mij checken die D3 vandaag koopt bij de MM voor 52€ of hier ook de preorder items bij zitten?
Ik dacht namelijk van blizz ergens te horen dat in alle eerste leveringen van de game de preorder vouchers zouden zitten. Dit omdat mijn preorder waarschijnlijk vandaag niet aankomt, lange leven de webshop van de MM, en ik er over na denk om hem nu gewoon in de winkel te halen
Dat is een goeie!

Ben ik ook benieuwd naar ! :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Alvanosa schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

Je kan je game met battle.net koppelen en dan krijg je ook nog eens een ring ervoor:

http://www.reddit.com/r/P..._battlenet_account_get_a/
Maar speelt de multiplayer ook daadwerkelijk op de battle.net servers? Of speelt het op (non-)dedicated servers buiten battle.net om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik zie heel weinig (previews) over The Order 1886.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Petaaaaah schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

Dat is een goeie!

Ben ik ook benieuwd naar ! :-)
Ik kan vanmiddag rond 13:00 even voor je kijken. Ik heb de laatste kunnen scoren bij de MediaMarkt in Groningen (hoe de f kunnen ze al op zijn 1,5 uur na openingstijd op releasedag), maar die laat ik even dicht omdat ik er eigenlijk twee wilde (ook 1 voor een kameraad). Om 13:00 weet ik of ik deze houd of terugbreng . Misschien dat we gebruik maken van Saturn 3=2 actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
HaskoF schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:06:
Februari duurt dan ook nog best lang....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Dat is toch niet zo vreemd? Het spel is nog in ontwikkeling, alles wat naar buiten komt is promotie materiaal van beurzen enzo.

Zo net voor de release zal je de eerste previews van het speel gaan zien, kortom.... dat duurt nog wel even.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:44

Sandyman538

SandstorM [148839]

EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:31:
[...]

Klein tipje dan alvast: maak alvast even een kopietje van de aankoopbon van je PS4/Controller. Ik weet niet of ze er echt moeilijk over gaan doen als je deze niet meestuurd, maar ze vragen er wel om.
Is toch gek. Het kan niet dat je geen garantie meer hebt want de PS4 is nog geen jaar uit, waarom dan om een bon vragen? Dat doen andere bedrijven toch slimmer.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:55
Er zijn in dit topic wel een paar mensen die hun ervaringen hebben gedeeld over de Gamescom demo van afgelopen week. Even zoeken op Order en je vindt ze vanzelf.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Bullet NL schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
Dat is toch niet zo vreemd? Het spel is nog in ontwikkeling, alles wat naar buiten komt is promotie materiaal van beurzen enzo.

Zo net voor de release zal je de eerste previews van het speel gaan zien, kortom.... dat duurt nog wel even.
Volgens mij was The Order 1886 te spelen tijdens de GamesCom. Ik bedoel dan meer ook wat meer gebasseerd op de gameplay tijdens de Gamescom.

Bijv over BloodBorne is er wat meer terug te vinden en dat spel is ook nog in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie van jullie denkt dat we ooit een internet radio app gaan krijgen a la tunein oid? Dit staat voor mij persoonlijk bovenaan mijn wenslijst.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Wie van jullie denkt dat we ooit een internet radio app gaan krijgen a la tunein oid? Dit staat voor mij persoonlijk bovenaan mijn wenslijst.
Geen idee. Zou het ook niet echt gebruiken denk ik. Mediaspeler functionaliteit daarentegen, dat staat bovenaan mijn lijstje (nouja, achter goede nieuwe games)!

Voor de Diablo 3 spelers:

Welke class gaan jullie spelen? Ik had zelf op de PC een WD en een Monk op 60 maar die kan ik dus helaas niet meenemen. Twijfel nu zelf tussen de Crusader en een Wizzard. Jullie mogen me trouwens gerust toevoegen voor Diablo (al heb ik niet heel veel speeltijd, zeker de komende weken niet): jägermeistertim

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Een Rincewind armor set voor zou lachen zijn voor in Diablo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool, lees op Neogaf dat de Immersion Touchsense API patenten Christmas 2015 aflopen en dat zou dan vrij baan kunnen betekenen voor de Logitech sturen omdat de drivers dan gratis gebruikt kunnen worden.

Alleen loopt er nu momenteel wel bepaalde hardware deal tussen Sony en Thrustmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Heeft het ook iets te maken met controller patent op ps4?
ik zit met smacht te wachten op nieuwe en betere controllers om de DS4 te vervangen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:25:
Heeft het ook iets te maken met controller patent op ps4?
ik zit met smacht te wachten op nieuwe en betere controllers om de DS4 te vervangen.
4 tot 6 weekjes wachten (als je pre-ordered)

http://scufgaming.com/shop/scuf-4ps/scuf-4ps-fps/

[ Voor 7% gewijzigd door embee op 19-08-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is niet goed genoeg, ik wil een echte goede controller, geen aanpassingen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
BlackMage schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:21:
[...]

Ik kan vanmiddag rond 13:00 even voor je kijken. Ik heb de laatste kunnen scoren bij de MediaMarkt in Groningen (hoe de f kunnen ze al op zijn 1,5 uur na openingstijd op releasedag), maar die laat ik even dicht omdat ik er eigenlijk twee wilde (ook 1 voor een kameraad). Om 13:00 weet ik of ik deze houd of terugbreng . Misschien dat we gebruik maken van Saturn 3=2 actie.
Ben net in mijn pauze langs de MM (enschede) geweest, daar lagen er nog 4!!!
Thanx voor t melden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
BlackMage schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:21:
[...]

Ik heb er een kaartje bij met een code voor die infernal pauldrons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Jup zat ook bij de 2 die ik net heb opgepikt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

BlackMage schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:36:
[...]

Ja bij mij zat hij er ook in. Gelukkig heeft Petaaaaah een extra exemplaar meegenomen. Bedankt maat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
BlackMage schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:36:
[...]

Top!

Zojuist naar de MM in R'dam centrum geweest en hem daar gehaald. MM webshop gaat hem vandaag niet meer leveren, terwijl ik hem 2mnd geleden al besteld had, dus die kunnen ze houden.
Bij MM R'dam lager er nog zat. Ik zag trouwens dat ze daar nu ook de blauwe en rode controllers op voorraad hebben. Maar ik wacht lekker op de Camo versie die ergens in september gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Laatst online: 02-07 20:13
Gisteren de DS4 aangesloten op de PC, 10 minuutjes werk en doet het vlekkeloos.

Diablo 3 ga ik zeker nog halen, al wordt dat over 1-2 weken. Ik hoop dat er dan nog meer tweakers zijn die willen co-open vanaf het begin tegen die tijd. Ik stap nog geheel nieuw in het avontuur.

(als iemand nog 3=2 wilt halen en het spel naar mij zou willen opsturen (verzendkosten voor mij ofcourse), wil ik ook wel meedoen.

[ Voor 19% gewijzigd door R1kske op 19-08-2014 12:55 ]

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

is niet goed genoeg, ik wil een echte goede controller, geen aanpassingen :)
Daar zou ik ook wel wat voor voelen. Vooral iets met een andere layout zou ik prettig vinden. Ik ben erg blij met mijn PS4 maar de DS4 is wel één van de vervelendste controllers die ik ken.
Mijn WiiU en xbox360 controllers werken vele malen prettiger.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
AtlAntA schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:44:
Hier net zo, had hem als app al verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou inderdaad best een goede toevoeging zijn, maar doen ze niet vanwege hun eigen dienst VidZone vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:18:
Zou inderdaad best een goede toevoeging zijn, maar doen ze niet vanwege hun eigen dienst VidZone vermoed ik...
?

Hij is er op de Vita en de PS3 ook... Beetje vreemde opmerking dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
Enige dat ik echt mis is de YouTube app. Heb nu een xbox 360 en kijk veel YouTube. Ook voor mijn zoontje. Lekker op tv YouTube voor hem. Ik twijfel nog steeds. Of ps4 of xbox1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeliebob
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-09-2021
als ik me niet vergis had de ps3 wel een youtube app, dus deze zal ook nog wel naar de ps4 komen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:27
Volgens mij komt de YouTube app met Firmware 2.0.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Boeiend interview met Yoshida op EG: http://www.eurogamer.net/...-mystery-of-10m-ps4-sales

Hij is verbaasd en zelfs een beetje bezorgd over de hoge verkoopaantallen van de PS4 en zoekt nog naar een verklaring :P Zijn reactie over de Tomb Raider deal met Microsoft is ook wel grappig. Die man is volgens mij nooit chagrijnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

?

Hij is er op de Vita en de PS3 ook... Beetje vreemde opmerking dus.
My bad, dat wist ik niet. Heb alleen een PS4 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
YouTube voor de PS4 is bij de E3 al aangekondigd: http://blog.us.playstatio...-coming-to-ps4-this-year/

Vanaf Firmware 2.0 kun je bovendien gameplay video vanaf je PS4 uploaden naar YouTube, dus grote kans dat we dan ook de YouTube app krijgen, zoals we die kennen op de PS3.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
Dag maakt toch wel meer dat de ps4 misschien toch wel gekocht gaat worden ipv de xbox1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
Ik mis ook enige update rondom Lords of the fallen, het schijnt dat deze op de Gamescom te spelen was, maar ik heb er verder niks over gelezen. Iemand hier iets van gezien? Ben erg benieuwd, wat mij betreft kunnen er niet genoeg Dark Souls kloons verschijnen ;-)

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Als je in de PS4 browser naar YouTube: YouTube TV gaat kun je eigenlijk alles dat met een app ook kan. Wat ook werkt is het pairen met een smartphone of tablet en dan kun je vanaf de youtube app op je smartphone of tablet ook content naar je PS4 sturen.
Werkt in de fullscreen modus eigenlijk perfect en wellicht handig totdat de echte app uit komt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:56:
Dag maakt toch wel meer dat de ps4 misschien toch wel gekocht gaat worden ipv de xbox1
In de tussentijd werkt youtube.com/tv ook perfect in de browser van de PS4 ;)

Edit: beaten :x

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-08-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Ik wil ook de PS4 kopen maar en zal voornamelijk FIFA15 en PES2015 spelen, maybe wat shooters zoals Battlefield, Far Cry etc. maar klopt het dat er een exclusiviteit zit op FIFA15 die alleen op de XOne te spelen is?

Hoe zit het met de warmte van de PS4, volgens mijn vrienden word deze namelijk heel erg heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Anonymous_ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:14:
maar klopt het dat er een exclusiviteit zit op FIFA15 die alleen op de XOne te spelen is?

Hoe zit het met de warmte van de PS4, volgens mijn vrienden word deze namelijk heel erg heet.
1: Klopt niet :)

2: Valt reuze mee, ligt eraan hoe je hem neerzet natuurlijk. Bij mij staat ie gewoon op mn bureau en dan is er niks aan het handje, als je hem in een afgesloten kastje zit dan kan ik me voorstellen dat hij wat warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
^uhm jawel, er is Ultimate legends voor Fifa 15 die exclusief is voor de X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
1 Fifa onderdeel FUT Legends is exclusief voor de xbox. Dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_
Dank jullie wel voor de snelle reacties!

Bevalt de PS4 iedereen hier? geen grote nadelen? en weet iemand toevallig waar je het goedkoop kan kopen? Pricewatch heb ik net al in gekeken en was maar voor 20 a 30 euro goedkoper.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat interview met Shuhei Yoshida

Over Tomb Raider:

Q:Do you think it will eventually come out on PS4?

Shuhei Yoshida: That question has to be asked to Square Enix and Microsoft. I hope the game will come out eventually on PS4. But how can I tell? Other than that cryptic message by Phil Spencer

Hahaha 😂

En die verkopen(samenvatting van iemand van Neogaf):

Wes: PS4 sold well. You know why?
Shu: I don't know. Do you know?
Wes: No. So, why?
Shu: I don't know. Asked marketing, they don't know, too. Lots of new people. From where?
Wes: I don't know. Why now?
Shu: Well, yeah, I don't know.

Echt aan het trollen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Snap dat hele gedoe rond het warm worden niet zo, mijn smartphone word ook wel warm als ik hem intensief gebruik voor een spel ofzoiets, wil toch niet gelijk zeggen dat het schadelijk is? Ik vind het niet erg als mijn PS4 warm word, hoef er ook niet met de blote billen op te zitten. Of gaat het mensen dan om de fans die aan gaan slaan en lawaai maken? Hier hoor ik weinig van moet ik zeggen want ik speel altijd met een headset :P . Maar de PS4 bevalt goed tot dusver! Ik moet zeggen dat ik al heel snel gewend ben geraakt aan de controler (ben xbox gewend), denk dat het gewoon een kwestie van tijd was. Enige wat ik nu nog heb is dat ik moet nadenken waar het rondje, vierkantje etc zitten i.p.v x,y,a,b haha. Vooral met TLOU was dat soms nog wel lastig als ik een zombie moest weren met een bepaalde knop :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Anonymous_ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:20:
Dank jullie wel voor de snelle reacties!

Bevalt de PS4 iedereen hier? geen grote nadelen? en weet iemand toevallig waar je het goedkoop kan kopen? Pricewatch heb ik net al in gekeken en was maar voor 20 a 30 euro goedkoper.

Groetjes
PS4 is misschien wel de beste console die ik heb gehad in al die jaren, echter ontbreken er nog wel enkele software onderdelen die in de toekomst vast en zeker erbij komen.
Als je een nieuwe PS4 wilt dan zul je het niet veel goedkoper kunnen krijgen dan die 30 euro, anders moet je even op marktplaats kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Origins schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:29:
[...]

PS4 is misschien wel de beste console die ik heb gehad in al die jaren, echter ontbreken er nog wel enkele software onderdelen die in de toekomst vast en zeker erbij komen.
Als je een nieuwe PS4 wilt dan zul je het niet veel goedkoper kunnen krijgen dan die 30 euro, anders moet je even op marktplaats kijken.
Nog een tip: niet bij een of andere onbekende webwinkel bestellen zonder vooraf goed uit te zoeken of het betrouwbaar is. Als je het niet 100% vertrouwt gewoon bij een bekende winkel kopen... dan ben je misschien €10 of €20 meer kwijt, maar je weet dan zeker dat je niet wordt opgelicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_
Heeft iemand ervaring met Topprice24 http://topprice24.nl/playstation-4-500gb

Momenteel uitverkocht maar zij hebben meestal erg lage prijzen. dat zie k ook in de pricewatch. Paar weken terug zag ik de PS4 maar voor 350 euro bij Topprice24, maar heeft iemand ervaring met ze? Zodra ze weer wat op voorraad hebben ben ik van plan om bij ze te bestellen mits ze geen oplichters zijn natuurlijk

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Die winkel ken ik niet, zou voor zoiets als een console toch liever bij een bekende shop bestellen eigenlijk, maargoed dat is voor ieder persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Anonymous_ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:34:
Heeft iemand ervaring met Topprice24 http://topprice24.nl/playstation-4-500gb

Momenteel uitverkocht maar zij hebben meestal erg lage prijzen. dat zie k ook in de pricewatch. Paar weken terug zag ik de PS4 maar voor 350 euro bij Topprice24, maar heeft iemand ervaring met ze? Zodra ze weer wat op voorraad hebben ben ik van plan om bij ze te bestellen mits ze geen oplichters zijn natuurlijk

Groetjes
Zie belangrijke tip van Uniciteit
No-go als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
idd ik zou die risico ook niet nemen.

anders kijk naar dit:

http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html

je ziet dat topprice niet eens voorkomt in deze lijst....it's a NO-GO indeed

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2014 14:43 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Meeste winkels uit de pricewatch zijn gewoon prima te vertouwen hoor. Vaak meerdere recenties over te lezen en even googlen kom je ook vaak al een heel end mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb 2 games gekocht bij gamedumper, iedere keer op launchdag ontvangen.
gamedumper is een goede site, soms wel traag met reageren met mailtjes antwoorden (1 a 2 dagen) maar voor de rest een prima site.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:51:
ik heb 2 games gekocht bij gamedumper, iedere keer op launchdag ontvangen.
gamedumper is een goede site, soms wel traag met reageren met mailtjes antwoorden (1 a 2 dagen) maar voor de rest een prima site.
Klopt gamedumper is goede winkel, snelle communicatie, eerlijk, lage prijzen en leveren tot nu toe op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 16:02

zaiziks

Da da da

Winkels die zo wollig zijn in hun informatievoorziening is wat dat betreft sowieso nogo:

Beschikbaarheid:: Niet op voorraad: indien weer op voorraad, zal deze in één keer uit voorraad worden verzonden.
Leverdatum: Vandaag besteld morgen in huis

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

De €399 die ze bij die winkel willen is toch helemaal niet goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
embee schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:16:
[...]

De €399 die ze bij die winkel willen is toch helemaal niet goedkoop?
Dat is toch de normale prijs voor een ps4?
Bij Redcoon zelfs 371euro (http://www.redcoon.nl/B46...code=91752289&refId=tweak)

[ Voor 34% gewijzigd door G.Scholtens op 19-08-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Zucht. Als MediaMarkt niet uiterlijk vandaag mijn bestelde Diablo verzend... cancel ik mijn order. Wat een pipo's zeg. Zo'n game hoor je op de release-datum te bezorgen!

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
G.Scholtens schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Dat is toch de normale prijs voor een ps4?
Bij Redcoon zelfs 371euro (http://www.redcoon.nl/B46...code=91752289&refId=tweak)
Ja, maar voor die normale prijs voor een PS4 is dat voor een dusdanig onbekende winkel als welk gelinkt werd dus alles behalve goedkoop. Je kunt net zo goed en met veel meer vertrouwen bij bijv. bart smit of bol.com bestellen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony aan de lijn gehad zonet had 2 controllers opgestuurd (5-8-2014) gemiddelde wachttijd is nu tussen de 15 en 30 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
psychodude schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:20:
Ja, maar voor die normale prijs voor een PS4 is dat voor een dusdanig onbekende winkel als welk gelinkt werd dus alles behalve goedkoop. Je kunt net zo goed en met veel meer vertrouwen bij bijv. bart smit of bol.com bestellen in dat geval.
Mee eens, ik zou ook liever een tientje of twee meer betalen en hem gewoon bij de mediamarkt halen ofzo. Mocht je geouwehoer krijgen met je PS4 dan heb je gewoon een winkel om naar terug te gaan, en daar word je ook vaak fatsoenlijk en snel geholpen. Geeft mij vaak een beter gevoel dan dat je met een webshop te maken hebt als er iets niet pluis is.

edit: tenminste met een PS4 van 400 euro, met games maakt mij het weinig uit en bestel ik zelf ook gewoon via webshops

[ Voor 7% gewijzigd door kidicoke op 19-08-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:25:
Sony aan de lijn gehad zonet had 2 controllers opgestuurd (5-8-2014) gemiddelde wachttijd is nu tussen de 15 en 30 werkdagen.
Pfff, dan wacht ik nog wel even met die van mij op te sturen, zit scheurtje in het rubber van de pook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mijn rechter pookje heeft ook een scheurtje erin, maar heb nu van die patches erover heen gedaan.
Straks wanneer de controller bijna 1 jaar is stuur ik hem op voor vervanging :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
HertogJack schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

1: Klopt niet :)

2: Valt reuze mee, ligt eraan hoe je hem neerzet natuurlijk. Bij mij staat ie gewoon op mn bureau en dan is er niks aan het handje, als je hem in een afgesloten kastje zit dan kan ik me voorstellen dat hij wat warm wordt.
Anonymous_ schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:14:
Ik wil ook de PS4 kopen maar en zal voornamelijk FIFA15 en PES2015 spelen, maybe wat shooters zoals Battlefield, Far Cry etc. maar klopt het dat er een exclusiviteit zit op FIFA15 die alleen op de XOne te spelen is?

Nou, klopt deels wel...maar alleen een deel van FIFA namelijk de "Legends". Zie hier.
Tijdens de persconferentie van Microsoft op de Gamescom zijn zojuist de nieuwe Legends voor FIFA 15 aangekondigd. Zoals eerder bekend werd zijn de Legends in FIFA 15 ook exclusief voor de Xbox.
Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2014/08/newlegendsfifa15.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Maichel op 19-08-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Masegate schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:20:
Zucht. Als MediaMarkt niet uiterlijk vandaag mijn bestelde Diablo verzend... cancel ik mijn order. Wat een pipo's zeg. Zo'n game hoor je op de release-datum te bezorgen!
Ga 'm anders gewoon in de winkel halen? Bijvoorbeeld Eindhoven heeft gewoon voorraad...online issie uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Maichel schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:56:
[...]

Ga 'm anders gewoon in de winkel halen? Bijvoorbeeld Eindhoven heeft gewoon voorraad...online issie uitverkocht.
Geen MM in de buurt. Vandaar via website besteld. Maar als ik dit had geweten was ik gewoon naar een speelgoedwinkel in de buurt gegaan...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
Net ook een nieuwe DS4 gekregen nadat de R1 erg vaak bleef hangen. Erg goede service van Sony!

Wat is The Last of Us een vette game trouwens. Heb nooit een PS3 gehad, dus dit was mijn eerste ervaring met de game. Ik baal er gewoon van dat ik het spel al uitgespeeld heb, ben zelden zo meegesleept in een verhaal als bij The Last of Us. Alleen Bioshock Infinite kon mij ook zo boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:55:
[...]

[...]

Nou, klopt deels wel...maar alleen een deel van FIFA namelijk de "Legends". Zie hier.

[...]

[afbeelding]
Inderdaad Alleen de legends, oud-spelers die je in FUT team kunt kopen zitten er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik had Diablo III vandaag in m'n handen, maar heb 'm teruggelegd. Ik heb toch nog geen PS4...

Ik wil de eigenlijk een witte Destiny bundel kopen en ge-preordered bij de MM. Kom ik vorige week bij de MM om nog ff na te vragen: "Nee, krijgen we niet binnen. Is exclusief bij Gamemania."
Hop, naar de Gamemania dan... "Kan niet meer gepre-ordered worden. Ik heb er vijf staan, een lijst van 8 en denk niet meer binnen te krijgen. Maar hij is niet exclusief bij ons te krijgen, hoor..."
Op internet had ik idd. gezien dat hij via Bol en Nedgame voorverkocht is, dus dat niet exclusief zijn klinkt aannemelijk.
Helaas geeft de MM aan ze echt niet te verwachten.

Dus kan ik fluiten naar m'n witte PS4... tenzij ik wacht tot december. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Dat is zuur.

Het is niet hetzelfde natuurlijk, maar dit kan nog als je niet wil wachten:

http://www.slickwraps.com...-White-p/sw-ps4-cfwht.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Net Diablo 3 in de bus gekregen, vanavond maar eens kijken of het error 37 all over again wordt....

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Jobbie schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:18:
Ik had Diablo III vandaag in m'n handen, maar heb 'm teruggelegd. Ik heb toch nog geen PS4...

Ik wil de eigenlijk een witte Destiny bundel kopen en ge-preordered bij de MM. Kom ik vorige week bij de MM om nog ff na te vragen: "Nee, krijgen we niet binnen. Is exclusief bij Gamemania."
Hop, naar de Gamemania dan... "Kan niet meer gepre-ordered worden. Ik heb er vijf staan, een lijst van 8 en denk niet meer binnen te krijgen. Maar hij is niet exclusief bij ons te krijgen, hoor..."
Op internet had ik idd. gezien dat hij via Bol en Nedgame voorverkocht is, dus dat niet exclusief zijn klinkt aannemelijk.
Helaas geeft de MM aan ze echt niet te verwachten.

Dus kan ik fluiten naar m'n witte PS4... tenzij ik wacht tot december. ;(
Waarschijnlijk bedoelde ze niet exclusief bij die specifieke GameMania. Je kunt altijd telefonisch contact opnemen met overige GameMania's en vragen of je nog kunt reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro Redux haalt nette cijfers her en der. Die ga ik wel ff binnen harken volgende maand. € 27,- Voor 2 games is geen geld. Last Light heb ik daarbij nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb twee ds4 sinds januari dit jaar. En idd in het begin ook hangende r1 button. Maar ik heb gewoon doorgespeeld en nu nergens last meer van. Oja en de rubbertjes zijn nogsteeds niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje , mijn ps4 controller is kapot gegaan, ik wilde hem terugsturen naar Sony maar ik heb geen bon.

Dat is heel lullig voor je, maar die neigt me iets te hard naar fraude om toe te staan, sorry

[ Voor 45% gewijzigd door BM op 19-08-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:21:
Vraagje , mijn ps4 controller is kapot gegaan, ik wilde hem terugsturen naar Sony maar ik heb geen bon.

*snip*

Bij voorbaat dank _/-\o_
Op je controller zit een uniek nummer dat je moet opgeven wanneer je een reparatie aanvraagt.
Ik heb vandaag de mijne weer teruggekregen en ik heb ook geen bon meegestuurd. Bovendien is de PS4 er nog niet eens een jaar, dus mocht je controller binnen de garantie vallen, zit je nog steeds binnen het jaar(of twee?)

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 19-08-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
Timmet schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:37:
[...]

Op je controller zit een uniek nummer dat je moet opgeven wanneer je een reparatie aanvraagt.
Ik heb vandaag de mijne weer teruggekregen en ik heb ook geen bon meegestuurd. Bovendien is de PS4 er nog niet eens een jaar, dus mocht je controller binnen de garantie vallen, zit je nog steeds binnen het jaar(of twee?)
Fabrieksgarantie is geen recht he, dus Sony mag alle eisen stellen die ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
Adlermann schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:39:
[...]

Fabrieksgarantie is geen recht he, dus Sony mag alle eisen stellen die ze willen.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Bij mij deden ze echter niet moeilijk toen ik geen bon meestuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Adlermann schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:39:
[...]

Fabrieksgarantie is wel een recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
DeeSung schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:08:
[...]

Fabrieksgarantie is wel een recht.
Nee, wettelijke garantie is een recht,die door de winkel gegeven moet worden. De fabrikant is nergens toe verplicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Adlermann schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:09:
[...]

Nee, wettelijke garantie is een recht,die door de winkel gegeven moet worden. De fabrikant is nergens toe verplicht
De fabrikant verkoopt het product aan de winkel. Mocht je product niet deugen moet de fabrikant het uiteindelijk gaan oplossen. Winkel is maar een tussenpersoon.

Consument gaat naar de winkelier en de winkelier naar de fabrikant.
Pagina: 1 ... 99 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]