Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Altijd leuk, had Diablo 3 UEE bij de webshop van de mediamarkt besteld. Voor 59,99, had nog een cadeuabon liggen. Is hij morgen gewoon voor 52 euro in de winkel te halen.
Weet iemand of je iets uit de webshop gewoon kan terugbrengen naar in de winkel of moet je dat dan weer via de post gaan doen? En wat doen ze dan met een cadeaubon? Gaat die geheractiveerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
KookSpook schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:25:
Altijd leuk, had Diablo 3 UEE bij de webshop van de mediamarkt besteld. Voor 59,99, had nog een cadeuabon liggen. Is hij morgen gewoon voor 52 euro in de winkel te halen.
Weet iemand of je iets uit de webshop gewoon kan terugbrengen naar in de winkel of moet je dat dan weer via de post gaan doen? En wat doen ze dan met een cadeaubon? Gaat die geheractiveerd worden?
In principe heb je gewoon recht op de wet koop-op-afstand en mag je hem terugsturen. Maar de winkels van MM zijn een ander bedrijf als de webshop, dus als ze moeilijk willen doen dan kan dat. Je kan denk ik het beste gewoon proberen naar de winkel te gaan en de situatie uit te leggen. Het kost hun veel meer geld om het op de moeilijke manier te doen, dus wellicht dat ze je willen helpen.

Met "grote" nieuwe releases kan je het beste even wachten met pre-orderen tot de zondag daarvoor, want dan komen de MediaMarkt / Saturn krantjes beschikbaar (Spotta.nl). Ze stunten vaak best scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Thanks!, ik ga morgen maar even langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Toch even een complimenten naar de Klantenservice van Sony.
Beide controllers hadden last van rubber slijtage op de analoge sticks.

1. Even bellen naar Sony
2. Binnen 10 minuutjes mailtje t.b.v. de gemaakte melding.
3. Uitprinten en controller 1 (gratis) opsturen
4. 5 dagen later nieuwe controller. Controller nummer 2 in het doosje en opsturen: 3 dagen later nieuwe controller #2.

Geen gezeik, geen gezeur.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Is er al een duidelijke manier om te herkennen of je een goede of slechte controller hebt? Afgezien van wanneer het stuk is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:16:
Is er al een duidelijke manier om te herkennen of je een goede of slechte controller hebt? Afgezien van wanneer het stuk is natuurlijk.
De goeie en nieuwere controllers hebben harder rubber op beide thumbsticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:17:
[...]

Ja maar dat merk je helaas alleen als je van elk soort 1 hebt, of in ieder geval bekend bent met beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Ja maar dat merk je helaas alleen als je van elk soort 1 hebt, of in ieder geval bekend bent met beide.
Ik had een oude en nieuwe controller , de oude voelde gewoon veel zachter en is ook geruild door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:16:
Volgens mij zijn hebben de nieuwere ook een matte in plaats van glossy afwerking. Ergens in dit topic is een link te vinden waar de 2 vergeleken worden.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:38
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:12:

1. Even bellen naar Sony
4. 5 dagen later nieuwe controller. Controller nummer 2 in het doosje en opsturen: 3 dagen later nieuwe controller #2.

Inderdaad, erg over te spreken hoe ze hier mee omgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Laatst online: 24-04-2024
Het klopt wat menator zegt.

In het filmpje viel het mij niet echt op. Gisteren in de mediamarkt zag ik een oude en nieuwe naast elkaar en dan is het duidelijk te zien wat er anders is. Bij de oude is de controller glossy zwart en zie je een duidelijke kleur verschil met het achterste gedeelte van de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17

1. Even bellen naar Sony

Ah geweldig om te horen. Bij mij heeft de linker stick van een controller het nu ook begeven, straks maar eens even bellen dan. :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De glossy vs matte lijkt me dan de beste manier om het verschil te ontdekken. Maar welk deel is dan glossy/matte? Zover ik het me goed voor ogen heb, is het enige glossy deel van mijn DS4 de 'cirkeltjes' achter de d-pad en de 4 knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mr Ton schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:29:
[...]

Ah geweldig om te horen. Bij mij heeft de linker stick van een controller het nu ook begeven, straks maar eens even bellen dan. :)
Klein tipje dan alvast: maak alvast even een kopietje van de aankoopbon van je PS4/Controller. Ik weet niet of ze er echt moeilijk over gaan doen als je deze niet meestuurd, maar ze vragen er wel om.

Telefonisch zullen ze waarschijnlijk zeggen: het zal 2 weken duren, maar zoals je zit hebben ze mijn 2 controllers in iets meer dan een week allebei vervangen, en dan heb ik ze ook nog eens 1 voor 1 verstuurd.

Telefoonnummer voor support: 020 709 5025 (http://nl.playstation.com/contact-us/#tab-705501)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:31:
De glossy vs matte lijkt me dan de beste manier om het verschil te ontdekken. Maar welk deel is dan glossy/matte? Zover ik het me goed voor ogen heb, is het enige glossy deel van mijn DS4 de 'cirkeltjes' achter de d-pad en de 4 knoppen.
Waarom zie ik soms de term DS4 voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:31:
De voorkant body is matter afgewerkt. De achterkant verschilt niet en je ziet het het beste op de gedeeltes waar je handpalm zit.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb denk ik 3 weken geleden een controller opgestuurd en nog steeds niks teruggekregen.

Ik ga vandaag eens bellen om te vragen waar mijn controller is gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
apNia schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Afkorting voor DualShock 4, de naam van de controller van de Playstation 4. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

apNia schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Afkorting van Dual Shock 4, de naam die Sony aan de controller heeft gegeven.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
HaskoF schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:35:
Ik heb denk ik 3 weken geleden een controller opgestuurd en nog steeds niks teruggekregen.

Ik ga vandaag eens bellen om te vragen waar mijn controller is gebleven
Mijn controller is ook al meer dan een week weg voor reparatie en ook nog niks teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:38
HertogJack schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:57:
Tipje!

Hoorde op de radio vanmorgen dat je tegen inruiling van 1 game bij game mania destiny voor 19 euro kunt kopen.

Zullen wel voorwaarden aan de games zitten natuurlijk welke je kan inruilen maar deze weet ik (nog) niet.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=863

Minimale used prijs moet 50 euro zijn, bij een used prijs van 30 euro moet je 39,99 bijbetalen. Bij dit soort acties verlies je eigenlijk altijd, aangezien je hoe dan ook een goede game moet inleveren. Of je moet echt zijn uitgekeken op een titel, maar je levert een gekochte game van 45/60 euro in en moet ook nog 20 euro bijbetalen. Per saldo zal je meer betalen dan een losse koop.

Ik gok dat mediamarkt of saturn destiny straks voor 47 euro hebben liggen.

[ Voor 16% gewijzigd door steffeh op 18-08-2014 09:44 . Reden: Dubbele quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Als ik het mij goed herinner had MM bij launch zowel Infamous SS, TLOU Remastered en Watch Dogs (voor next-gen) voor een prijs om en nabij de 45 euro in de schappen liggen. Zal inderdaad een grote kans zijn dat dit ook voor Destiny gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Martell schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:46:
Als ik het mij goed herinner had MM bij launch zowel Infamous SS, TLOU Remastered en Watch Dogs (voor next-gen) voor een prijs om en nabij de 45 euro in de schappen liggen. Zal inderdaad een grote kans zijn dat dit ook voor Destiny gebeurd.
TLOU is sowieso een goedkopere titel. MediaMarkt was met 42 euro scherp geprijsd, maar in de PSN store was die 45 en de dure zaken verkochten hem voor 49 (andere games 65 euro).

Voor Watch_Dogs is zover ik weet geen aanbieding geweest voor de PS4 versie. Bij 'mijn' MediaMarkt waren ze zelfs zo schofterig om ze alleen gebundeld met een turtle beach headset te verkopen in de week van release.

Maar ze stunten inderdaad wel veel met nieuwe releases. Of dat zo gezond is voor de markt weet ik niet (kleinere game stores lijden er erg onder in ieder geval ;)) maar als ik een euro kan besparen doe ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 18-09 22:16

1. Even bellen naar Sony

Netjes hoor, moest je ook je factuur verder meesturen?

(heb ook last van slijtage maar geen idee waar mn factuur is :'( )

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
HertogJack schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:53:
[...]

Netjes hoor, moest je ook je factuur verder meesturen?

(heb ook last van slijtage maar geen idee waar mn factuur is :'( )
Ja ze vroegen bij mij wel om de factuur. Handigheidje als je toevallig je Playstation/DS4 bij de MediaMarkt hebt gekocht: als je de afschrijving van je bank uitprint, dan kan de MediaMarkt een kopie van je factuur voor je uitprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:51:
[...]

TLOU is sowieso een goedkopere titel. MediaMarkt was met 42 euro scherp geprijsd, maar in de PSN store was die 45 en de dure zaken verkochten hem voor 49 (andere games 65 euro).

Voor Watch_Dogs is zover ik weet geen aanbieding geweest voor de PS4 versie. Bij 'mijn' MediaMarkt waren ze zelfs zo schofterig om ze alleen gebundeld met een turtle beach headset te verkopen in de week van release.

Maar ze stunten inderdaad wel veel met nieuwe releases. Of dat zo gezond is voor de markt weet ik niet (kleinere game stores lijden er erg onder in ieder geval ;)) maar als ik een euro kan besparen doe ik het.
Bundel los knippen! >:) Maar inderdaad, het is erg schofterig. Heb je 'm toen nog wel genomen?

Zag overigens in het MM krantje dat Diablo UEE voor €52,- te verkrijgen. Ze blijven doorgaan met stunten (en dan wel ongebundeld, hopelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:17:
[...]

Dit ja.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Iemand die denkt dat Mediamarkt vanavond al Diablo heeft? Geen idee hoe dat zit met Mediamarkt en release-datum's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:25
Nog iemand die diablo 3 Halen 2 betalen wilt doen bij saturn? Morgenavond om 18.30 bij saturn the wall of saturn nieuwegein? Hij kost dan 40.- of 43.- per game. Graag PM :)

[ Voor 10% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-08-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Martell schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:57:
[...]

Bundel los knippen! >:) Maar inderdaad, het is erg schofterig. Heb je 'm toen nog wel genomen?

Zag overigens in het MM krantje dat Diablo UEE voor €52,- te verkrijgen. Ze blijven doorgaan met stunten (en dan wel ongebundeld, hopelijk).
Ik heb toen de PS4+Watchdogs (officiele bundel)+jaar psplus genomen. Dat was ook zo'n schoften-actie maar ik wilde die PS+ toch hebben. Die 8 euro dat ik had kunnen besparen heb ik maar voor lief genomen.

En losknippen wilde niet, want de streepjescode op het spel was voor de complete bundel. Dus als je die headset eraf had betaald, betaalde je er alsnog wel voor.

Het zelfde doen ze nu met de officiele PS4+TLOU bundels. Daar zit nu ook altijd zo'n dom headset ding bij. Blijkbaar komen ze er mee weg, anders waren ze al gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Maichel schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:05:
Iemand die denkt dat Mediamarkt vanavond al Diablo heeft? Geen idee hoe dat zit met Mediamarkt en release-datum's....
De dag ervoor krijgen ze hem vaak al binnen in het magazijn rond 1/2 uur smiddags. Zo heb ik TLOU:R ook een dag eerder kunnen spelen ;) . Verkoper deed niet zo moeilijk, hij liep voor mij gewoon naar het magazijn om er 1 te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
kidicoke schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

De dag ervoor krijgen ze hem vaak al binnen in het magazijn rond 1/2 uur smiddags. Zo heb ik TLOU:R ook een dag eerder kunnen spelen ;) . Verkoper deed niet zo moeilijk, hij liep voor mij gewoon naar het magazijn om er 1 te pakken.
Je kan eventueel de folder er ook nog bij halen als ze wel moeilijk doen. Want er staat niets over een releasedatum van de 19e in de folder. Dat doen ze normaal gesproken wel als een spel nog niet uit is op de dag dat de folder uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
kidicoke schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Thanks! Ik ga het wel gewoon proberen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Maichel op 18-08-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
YouTube: Project CARS - Gamescom Trailer

Sfeervolle trailer voor Project Cars. Ook weer van die verbluffend mooie weerseffecten, ben benieuwd in hoeverre dit niet ook een deceptie gaat worden in vergelijking met het werkelijke ingame eindproduct.

Hmm...het antwoord op bovenstaande is hier te vinden: http://www.ign.com/videos...mo-ign-live-gamescom-2014

Na het bekijken van de trailer is het alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat met de actual gameplayvideo. Jammer dat dat toch zo vaak zo is. :'(

[ Voor 32% gewijzigd door power_user op 18-08-2014 11:39 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
power_user schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:12:
YouTube: Project CARS - Gamescom Trailer

Sfeervolle trailer voor Project Cars. Ook weer van die verbluffend mooie weerseffecten, ben benieuwd in hoeverre dit niet ook een deceptie gaat worden in vergelijking met het werkelijke ingame eindproduct.

Hmm...het antwoord op bovenstaande is hier te vinden: http://www.ign.com/videos...mo-ign-live-gamescom-2014

Na het bekijken van de trailer is het alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat met de actual gameplayvideo. Jammer dat dat toch zo vaak zo is. :'(
Bekijk dan iig wel even een kwaliteits filmpje. Niet die IGN en YouTube rommel...

http://www.gamersyde.com/...ct_cars_ps4-15735_en.html

downloaden en op volle kwaliteit kijken ;) Scheelt ook al weer wat :P

Voor in de toekomst:

YouTube = vreselijke kwaliteit. IGN ook. Gamersyde heeft 9/10x 1080p 60fps (!) streams én downloadable videos... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

EDIT: dit ziet er alsnog vreselijk uit trouwens hoor (geflimd van scherm), maar over het algemeen is in-game gameplay op Gamersyde (kijk maar naar Halo:MCC of Bloodborne en TLoU etc) van hele hoge kwaliteit. Als YouTube daar over 5 jaar is mogen we blij zijn. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Brutal1ty op 18-08-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19
Het valt me op dat er hier maar weinig mensen hun ervaringen van de Gamescom hebben gedeeld, terwijl de drie meest verwachte AAA games die op relatief korte termijn uitkomen speelbaar waren (Driveclub, The Order en Bloodborne).

Niemand die hier met de tweakersexpress mee is gegaan?

Kon je het met eigen ogen zien in plaats van die slechte offscreen videootjes :P

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2014 12:16 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Saturn heeft webshop open voor 3voor2 aktie. ook diablo dus 40.- per stuk incl. Leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:11:
Het valt me op dat er hier maar weinig mensen hun ervaringen van de Gamescom hebben gedeeld, terwijl de drie meest verwachte AAA games die op relatief korte termijn uitkomen speelbaar waren (Driveclub, The Order en Bloodborne).

Niemand die hier met de tweakersexpress mee is gegaan?

Kon je het met eigen ogen zien in plaats van die slechte offscreen videootjes :P
Persoonlijk moet ik er niet aan denken. Al die moeite doen, om even een paar games te kunnen testen in die drukte is mij ff te veel. Helemaal omdat ze dus op relatief korte termijn uit komen. Ik wacht wel ff :)

Trouwens genoeg direct capture beelden te vinden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Lekkerboeie86 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:43:
Saturn heeft webshop open voor 3voor2 aktie. ook diablo dus 40.- per stuk incl. Leveren
Ik kan dit niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
3 games in je mandje. Aktie code 3is2 en bingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
kreeg net een mailtje dat Diablo 3 verzonden is :D
morgen aan de slag :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Diablo voor 40 euro? zie v/a :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Die reclamefilmpjes waar je mee dood wordt gegooid van Diablo hebben toch niks te maken met de echte gameplay?

Die filmpjes zien er wel tof uit maar zover ik weet is Diablo gewoon zo'n van boven bekeken hack 'n slash spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Correct, heb het zelf ook gespeeld voor de PC maar gaat mijzelf heel gauw vervelen. Het enige doel wat je hebt is betere gear grinden maar verder kan je er dan daadwerkelijk ook niets mee? Enige wat je kon doen is dezelfde levels keer op keer grinden, toen was voor mij de lol er al heel gauw af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
kidicoke schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:27:
Het enige doel wat je hebt is betere gear grinden maar verder kan je er dan daadwerkelijk ook niets mee? Enige wat je kon doen is dezelfde levels keer op keer grinden, toen was voor mij de lol er al heel gauw af.
Uitkijken met dit soort principes. Dan kan ik ook zeggen: the fuck speel je schietspellen voor? :F Altijd maar wapen omhoog, schieten, volgende gast. Lekker boeiend hoor.
Racegames? Leuk man! Rondjes rijden... Woohoo nieuw kleurtje voor m'n auto! En wat kan ik daar mee? Oh wacht... weer rondjes rijden!

En zo kan ik voor élk genre wel voorbeelden verzinnen :P Zelfs bij The Walking Dead van Telltale Games kan ik dan nog zeggen: ''dus je kan alleen maar lopen en antwoorden kiezen... juist...''
:+

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 18-08-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Haha ja ik snap je punt, zo was het ook niet bedoeld. Laat ik het zo zeggen ik krijg er iig geen voldoening van :+ . Je speelt grotendeels solo en zo blijft het ook aanvoelen (ja er is co-op i know, maar dan blijft het nog steeds eindeloos grinden mee). Met een schiet of race spel kan je het nog opnemen tegen een ander persoon of team, beter zijn in een spel dan iemand anders is voor iedereen denk ik wel een voldoening ;) . En persoonlijk heb ik Diablo gewoon ervaren als een eindeloze grind voor niets, maar dat is mijn ervaring :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Brutal1ty schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:11:
[...]

Uitkijken met dit soort principes. Dan kan ik ook zeggen: the fuck speel je schietspellen voor? :F Altijd maar wapen omhoog, schieten, volgende gast. Lekker boeiend hoor.
Racegames? Leuk man! Rondjes rijden... Woohoo nieuw kleurtje voor m'n auto! En wat kan ik daar mee? Oh wacht... weer rondjes rijden!

En zo kan ik voor élk genre wel voorbeelden verzinnen :P Zelfs bij The Walking Dead van Telltale Games kan ik dan nog zeggen: ''dus je kan alleen maar lopen en antwoorden kiezen... juist...''
:+
Ja precies :)

Uit Diablo 3 krijg je waarschijnlijk veel meer plezier totdat het saai wordt dan een gemiddeld ander spel. Zeker als je het nog nooit gedaan hebt en je een beetje van de "hack and slash" games houdt. En daar komt bij dat het een van de beste (al dan niet de beste) co-op games is die er bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Bedankt Brutality. De filmpjes op Gamersyde die ik kon downloaden zagen er ondanks dat het gefilmd beeld was al een stuk beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Is Diablo 3 PS4 gericht op de casual speler? Of gaat het net zo diep als de PC versie?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Iemand al verzendbevestiging van Preorder DIABLO III bij All4games? :)

Overigens heb ik gisteren mijn defecte controller aangemeld per mail bij SONY. Kreeg een mail terug;

Request voor help DENIED.

Voor de rest niks lol...

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Scrummie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:25:
Is Diablo 3 PS4 gericht op de casual speler? Of gaat het net zo diep als de PC versie?
Je kunt Diablo op de pc ook gewoon casual spelen. Je moet gewoon niet op Torment of hoger gaan spelen ;)

Maar Diablo spelen op lagere moeilijkheidsgraad biedt totaal geen uitdaging (vind ik dan) en dan ben je de game ook zo moe..

[ Voor 17% gewijzigd door Scrisissszzz op 18-08-2014 14:30 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jezzer schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:25:
Iemand al verzendbevestiging van Preorder DIABLO III bij games4all? :)

Overigens heb ik gisteren mijn defecte controller aangemeld per mail bij SONY. Kreeg een mail terug;

Request voor help DENIED.

Voor de rest niks lol...
Je kan beter bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Scrummie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:25:
Is gewoon precies zelfde spel toch? (nou ja, behalve de controls dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Maichel schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:36:
[...]

Ja Diablo 3 en reaper of souls bij elkaar.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Maichel schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:36:
[...]

Volgens mij zijn de droprates van legendaries wel een stukje hoger als op de PC. En wat andere kleine aanpassingen om het wat minder grindy te maken (bijv. dat regenboog level heb je minder ingredienten voor nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:39:
[...]

Volgens mij zijn de droprates van legendaries wel een stukje hoger als op de PC. En wat andere kleine aanpassingen om het wat minder grindy te maken (bijv. dat regenboog level heb je minder ingredienten voor nodig).
Dat is dus eigenlijk alleen maar goed nieuws. Want dat 8 uur grinden voor 1 legendary vond ik nou niks op pc :)

voor de rest is pc <> console precies hetzelfde, alleen betere controlls.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Persoonlijk moet ik er niet aan denken. Al die moeite doen, om even een paar games te kunnen testen in die drukte is mij ff te veel. Helemaal omdat ze dus op relatief korte termijn uit komen. Ik wacht wel ff :)

Trouwens genoeg direct capture beelden te vinden hoor ;)
Nou, zoveel moeite was het ook weer niet. De reis werd helemaal top verzorgd door Tweakers. :) Zie ook: Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!.

Verder was het op de Sony booth helemaal niet druk. Blijkbaar ging 80% van de bezoekers voor LoL, Dota of Hearthstone. :?

Het zelf zien en spelen geeft toch een heel ander beeld dan direct capture beelden kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

15. min preview van de Alien: Isolation demo op de Gamescom:

http://www.gametrailers.c...n-gamescom-2014--hands-on

Ze zijn er bij GT erg positief over. Beelden zien er heel sfeervol en authentiek uit. Lijkt een beetje op Amnesia in space :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:51:
[...]

Nou, zoveel moeite was het ook weer niet. De reis werd helemaal top verzorgd door Tweakers. :) Zie ook: Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!.
Ja moeite is misschien niet het goede woord. Het gaat er meer om dat je er toch een dag voor moet uit trekken. Dat is met net even te veel voor wat ik verwacht daar te kunnen doen.
Verder was het op de Sony booth helemaal niet druk. Blijkbaar ging 80% van de bezoekers voor LoL, Dota of Hearthstone. :?
Vergis je niet in de DOTA/LOL community. Volgens Wikipedia: As of January 2014, over 67 million people play League of Legends per month, 27 million per day, and over 7.5 million concurrently during peak hours. Als je er zelf niet in zit gaat dat langs je heen maar de grootste e-sport evenementen liggen allemaal in dat genre volgens mij. Blijft een apart fenomeen.
Het zelf zien en spelen geeft toch een heel ander beeld dan direct capture beelden kijken :)
Ja dat is absoluut waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Iemand D3 al in store gespot?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
morgen pas he :)
de mijne is op de post gegaan, morgenavond na mijn werk ga ik los, ik heb al tegen mijn vrouw gezegd dat ik alleen eet en niet op haar wacht en dat morgenavond de tv bezet is :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 21:46

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Ben net gaan vragen bij Next-Level, Bart Smit en Intertoys in Amersfoort en alle drie gaven ze aan dat Diablo 3 (PS3 en PS4) morgen pas binnenkomt.
Dus we moeten nog heeeeel even geduld hebben! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No Man’s Sky is de grootste game ooit gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_53f21441c5f9d.jpg

Op de E3 kondigde Hello Games No Man’s Sky aan voor de PlayStation 4 en dit is een bijzonder ambitieus project. Het is namelijk mogelijk om allerlei planeten in een virtueel universum te bezoeken dat zo goed als oneindig is. Dan te bedenken dat Hello Games een indie studio is met een relatief klein aantal medewerkers.

Sean Murray, co-founder van Hello Games, vertelde aan IGN dat de game een triljoen verschillende planeten zal kennen. Het aantal planeten is 2 tot de macht van 64, wat een totaal geeft van 18,446,744,073,709,551,616. Kortom, absurd veel.

Hoelang zal het dan duren totdat je alles hebt gezien? Langer dan je ooit zult leven in ieder geval en wel om twee redenen. Allereerst omdat het vijf miljard jaar kost om alles te zien en daarnaast omdat de zon over 4.6 miljard jaar is opgebrand. Kortom, de game zal langer bestaan dan het universum zoals we het nu kennen. Best indrukwekkend, niet?

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...ootste-game-ooit-gemaakt/

Als je verschillende planeten wil gaan ontdekken is dit de game.
Ik ben wel erg benieuwd en deze staat dan ook op mijn wenslijst.

Meer mensen die deze game wat lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:51:
[...]

Duitsland is ook traditioneel een PC-gamer land. Zelfs PC Retail games komen daar nog makkelijk in de verkoop Top 50 voor :P

@Dennis

Alleen is alles random gegenereerd. Dus vraag me af of je 2x op precies dezelfde plek kan komen en dat vind ik er wel afbreuk aan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 18-08-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De belangrijkste vraag is of er genoeg reden is om die planeten te bezoeken. Als er alleen andere kleur boompjes staan hoeft het van mij niet t.b.h :P

Liever 10 boeiende planeten met een reden om er heen te vliegen dan oneindig+1 planeten zonder reden om het te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wat ik er van heb begrepen maakt het gebruik van een (vrij complex) algoritme, waardoor de basis van het spel bij iedereen hetzelfde is, maar wel enorm uitgebreid, waardoor heel veel mensen een andere ervaring krijgen. Als speler A naar coördinaat X/Y/Z gaat en speler B doet dat ook, komen ze precies dezelfde planeet tegen, alleen de kans dat speler A en speler B naar dezelfde coördinaten gaan is gewoon klein.

Het is dus niet random. Mij lijkt zo'n game leuk om een paar dagen in te lopen / te vliegen, maar ik denk dat ik het dan al redelijk snel gezien heb. Ik heb nog weinig meegekregen van 'een doel' of verhaal in het spel. Ik ben wel zo iemand die graag een doel heeft en een verhaal wil volgen. Als dat er in zit, heb ik helemaal geen moeite met exploreren en alle hoekjes en gaatjes te onderzoeken op loot of andere leuke dingen. Ik vind dat Skyrim dat altijd wel goed doet. Het biedt een verhaal en objectives. Dan denk je, oh dan doe ik quest A nog wel even. Moet je nog wel een kilometer lopen. Maar voordat ik bij de start van Quest A ben, ik minimaal al een uur verder, omdat je dan weer een grot tegen komt, dan weer een dungeon, dan weer een NPC met een sidequest. Dat vind ik leuk. Maar exploreren zonder objective of verhaal is niet aan mij besteed.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
BlackMage schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:20:
De belangrijkste vraag is of er genoeg reden is om die planeten te bezoeken. Als er alleen andere kleur boompjes staan hoeft het van mij niet t.b.h :P

Liever 10 boeiende planeten met een reden om er heen te vliegen dan oneindig+1 planeten zonder reden om het te bezoeken.
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan. je kunt beter de aarde verkennen met google earth. in plaats van planeten, kan je daar ook alle steden verkennen.

Ik bedoel dat doet ook niemand... Waarom zou ik zoveel uur besteden aan zon spel? Ik sla in ieder geval over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Stonden er op die gamebeurs in Keulen eigenlijk witte PS4s? Zit erover te denken om er volgende maand 1 te halen maar ben een beetje bang dat het er heel cheap uit gaat zien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:37:
[...]

Ik vind het eigenlijk nergens op slaan. je kunt beter de aarde verkennen met google earth. in plaats van planeten, kan je daar ook alle steden verkennen.

Ik bedoel dat doet ook niemand... Waarom zou ik zoveel uur besteden aan zon spel? Ik sla in ieder geval over :D
Het verschil is echter dat Google Earth enkel foto's zijn. No Man's Sky is interactief, je kan gaan en staan waar je wil (in zekere mate). Dus het is interactief en je hebt meer een gevoel van vrijheid. Als Google Earth hetzelfde concept had (dus dat je écht kon rond lopen en er levende wezens waren) dan zou ik dat zeer zeker tof vinden. Even naar de jungle in het Amazone gebied om aapjes te bekijken, snel in mn raket springen en wegvliegen naar een ander gebied.

Uiteraard is het niet te vergelijken met real life en het is ook zeker niet een alternatief. Maar het lijk mij (met een VR bril) wel een hele toffe ervaring. Goede afwisseling van hersenloos TV kijken of 999 mensen neerschieten in een shooter.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 18-08-2014 18:13 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:36:
... Ik heb nog weinig meegekregen van 'een doel' of verhaal in het spel. Ik ben wel zo iemand die graag een doel heeft en een verhaal wil volgen. Als dat er in zit, heb ik helemaal geen moeite met exploreren en alle hoekjes en gaatjes te onderzoeken op loot of andere leuke dingen. ...
Het uiteindelijke doel van het spel is in ieder geval het bereiken van het midden van het sterrenstelsel. Het hoe en waarom daarvan is dan misschien iets dat we zelf moeten ontdekken. Ik geloof dat ze hebben gezegd dat er wel degelijk een overkoepelend verhaal in zit, maar daar doen ze nog mysterieus over.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Svenderson schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:11:
[...]

Het uiteindelijke doel van het spel is in ieder geval het bereiken van het midden van het sterrenstelsel. Het hoe en waarom daarvan is dan misschien iets dat we zelf moeten ontdekken. Ik geloof dat ze hebben gezegd dat er wel degelijk een overkoepelend verhaal in zit, maar daar doen ze nog mysterieus over.
Ok, warpdrive on. Klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:37:
[...]

Dit is toch wel een van de slechtste vergelijkingen die ik ooit gelezen heb. Ik wist niet dat je in Google Earth ook levende wezens had, dat je daadwerkelijk naar planeten kan vliegen en dogfights kan houden, dat je op je PS4 kunt spelen met je DS4 en online andere spelers kan tegenkomen.

@Dennis; is er een bepaalde reden dat je steeds het laatste gedeelte van je posts klein maakt? Voegt echt helemaal niks toe namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 18-08-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:59:
@Dennis; is er een bepaalde reden dat je steeds het laatste gedeelte van je posts klein maakt? Voegt echt helemaal niks toe namelijk.
Offtopic : Gewoon mijn style.

Ontopic :

The Playroom: AR Studio Out Tonight on PS4.

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20140818_29980766

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Waarom quote je telkens een heel verhaal van www.psx-sense.nl?

We kunnen zelf ook zoeken naar het artikel als we geïnteresseerd zijn. Of post bijvoorbeeld alleen de link naar het artikel, dat lijkt mij voldoende.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
Jumpman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:34:
[...]

We kunnen zelf ook zoeken naar het artikel als we geïnteresseerd zijn. Of post bijvoorbeeld alleen de link naar het artikel, dat lijkt mij voldoende.
Dit hebben al veel mensen opgemerkt, maar van een tafel krijg je meer gehoor terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi suggestief stukje anti-Sony proza op Gamer.nl.

http://www.gamer.nl/achte...-een-underdog-met-plannen
Jumpman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:34:
[...]

Hij denkt dat iedereen hier alleen internet toegang heeft tot Tweakers. Een andere reden kan ik me niet bedenken. :+

[ Voor 54% gewijzigd door bram1984 op 18-08-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
Tsja iets objectiefs neerzetten of , redelijk subjectief maar dan van 2 kanten belichten is moeilijk,

Het draait tenslotte om de games, als ik geld genoeg had kocht ik ze alle drie .. dus zullen we het hier bij houden en ons richten op de PS4 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:39:

http://www.gamer.nl/achte...-een-underdog-met-plannen
[...]
Hij denkt dat iedereen hier alleen internet toegang heeft tot Tweakers. Een andere reden kan ik me niet bedenken. :+
Gamer.nl is m.b.t. Dergelijke berichtgeving aardig in lijn met Tweakers; pro-Microsoft...
En ik neem aan dat we er nu wel over eens zijn dat die copy-paste van PSX-berichten nu ook van de baan zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gandalf68 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:44:
Tsja iets objectiefs neerzetten of , redelijk subjectief maar dan van 2 kanten belichten is moeilijk,

Het draait tenslotte om de games, als ik geld genoeg had kocht ik ze alle drie .. dus zullen we het hier bij houden en ons richten op de PS4 !
Dat zullen we zeker. De reacties onder het artikel zeggen alles al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
LordLynx schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:03:
Stonden er op die gamebeurs in Keulen eigenlijk witte PS4s? Zit erover te denken om er volgende maand 1 te halen maar ben een beetje bang dat het er heel cheap uit gaat zien......
Niet voor zover ik kon zien iig. Ben alleen maar zwarte tegengekomen. Ik vind de witte (afgaande op foto's) er wel gaaf uitzien eigenlijk, absoluut niet goedkoop. Maar goed, irl zien is het beste natuurlijk.

Hier na een aantal maandjes nog steeds erg tevreden met m'n PS4. :Y Als ik toch iets negatiefs moet zeggen: batterijduur van de DS4 valt -heel- erg tegen (helemaal ten opzichte van de Sixaxis die ik gewend was). Maar goed, dat neem ik maar voor lief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
bram1984 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:39:
De manier waarop dit artikel geschreven is echt belachelijk voor een zogenaamd onpartijdige site al denk ik wel dat de strijd nog lang niet gewonnen is. De PS4 is gehaast uitgebracht en dat is terug te zien aan de ontbrekende features in de User interface, de slechte controller (bouwkwaliteit) en het geringe aanbod aan goede games. Om die reden ben ik bijna zo ver om er ook een Xbone naast te zetten terwijl ik MS zo ongeveer uit kotste met de reclame in de menu's en de weinige exclusives voor de Xbox 360. Dat ze heel NL skipte tijdens de launch was voor mij DE reden om een PS4 te halen.

Nu ik een PS3, 4 en Vita heb merk ik dat Sony ook niet alles is en ze ontzettend slecht zijn in communiceren met de klant en onduidelijk zijn wanneer iets toegevoegd zal worden (neem bv. die verrekte downloadlist of de veranderingen bij PSN) Zeker nu het ze weer voor de wind gaat.

Het beste blijft toch simpelweg om beide partijen in huis te hebben imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Lol dat artikel op gamer. Bedankt voor het posten, ik kijk nooit weer op die site, echt tenenkrommend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Nog mensen die Blacklight Retribution spelen?
Teddek80 is mn PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:44:
[...]

De manier waarop dit artikel geschreven is echt belachelijk voor een zogenaamd onpartijdige site al denk ik wel dat de strijd nog lang niet gewonnen is. De PS4 is gehaast uitgebracht en dat is terug te zien aan de ontbrekende features in de User interface, de slechte controller (bouwkwaliteit) en het geringe aanbod aan goede games.
Ik ben het er niet mee eens dat de ps4 gehaast is uitgebracht. De functies die nu ontbreken zijn niet van essentieel belang om te gamen. Als ik de keuze heb tussen geen ps4, of een ps4 met geringe media functionaliteit is de keuze voor mij simpel.

Het gebrek aan games is vrij standaard in het 1e jaar van een console. Helemaal in deze tijd, waar het gewoon veel tijd, geld en moeite kost om een AAA game te ontwikkelen. Als je niet vies bent van indie games is er genoeg te vinden om je tussen de grote titels door mee te vermaken.

Dat issue met de thumbpads is gewoon een productie fout. Dat kan er altijd in sluipen, vooral in een eerste batch. Heeft niets maken met het te vroeg uit brengen van de ps4 i.m.o. Ik las eerder in het topic dat Sony de schade gevallen netjes afhandeld
Om die reden ben ik bijna zo ver om er ook een Xbone naast te zetten terwijl ik MS zo ongeveer uit kotste met de reclame in de menu's en de weinige exclusives voor de Xbox 360. Dat ze heel NL skipte tijdens de launch was voor mij DE reden om een PS4 te halen.
Ja MS heeft bij mij ook lange tijd laag in de ranking gestaan. Maar inmiddels zijn de show stoppers (always on/kinect) verdwenen dus ik ga er ook 1 halen als hij hier uit komt. De weg die ze met Phil Spencer zijn ingeslagen staat mij erg aan.
Nu ik een PS3, 4 en Vita heb merk ik dat Sony ook niet alles is en ze ontzettend slecht zijn in communiceren met de klant en onduidelijk zijn wanneer iets toegevoegd zal worden (neem bv. die verrekte downloadlist of de veranderingen bij PSN) Zeker nu het ze weer voor de wind gaat.
Yep, helaas is geen 1 bedrijf perfect. Er valt altijd wel wat te klagen ;)
Het beste blijft toch simpelweg om beide partijen in huis te hebben imo.
Vergeet de Wii U niet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor de mensen die het willen weten Diablo 3 voor PS4 heeft een region override (je kan dus je regio kiezen) je kan hem dus prima kopen in de US store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

WeAreLegion schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:28:
Voor de mensen die het willen weten Diablo 3 voor PS4 heeft een region override (je kan dus je regio kiezen) je kan hem dus prima kopen in de US store.
Thanks voor de info! Overwegen, overwegen... Diablo 3 is de enige game die ik nog op PC speel, liefst zou ik ook dit spel op PS4 spelen, echter mijn vrienden (echte PC-only gasten) zullen niet met me meegaan. Nog maar eens goed nadenken of ik hem ga aanschaffen of niet.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:42
Voxalizer schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:06:
[...]

Thanks voor de info! Overwegen, overwegen... Diablo 3 is de enige game die ik nog op PC speel, liefst zou ik ook dit spel op PS4 spelen, echter mijn vrienden (echte PC-only gasten) zullen niet met me meegaan. Nog maar eens goed nadenken of ik hem ga aanschaffen of niet.
Ik wil wel jouw vriendje op de PS4 zijn hoor. O-) Psn-id= morm_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voxalizer schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:06:
[...]

Ik speel het ook op de PC best veel zelfs, maar dit leek me nou de ultimate couch game vandaar dat ik hem maar gekocht heb. het speelt wel echt lekker weg en tis gewoon zelfde game (menu is anders) en je heb evade maar toch verder is het erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Adlermann schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:37:
[...]

Dit hebben al veel mensen opgemerkt, maar van een tafel krijg je meer gehoor terug :)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nieuws over de PS4 in vervolg door een link en een kleine samenvatting posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De gebruikelijke infomertial/advertorial, staar je er niet blind op, Sony doet die dingen ook, ieder bedrijf heeft die semi-zelfgeschreven artikelen waarbij de centrale partij de texten bekant aanlevert. Ik denk niet dat ze 'pro-Microsoft' zijn, ze zijn gewoon niet echt eerlijk, maar ja, Gaming-press... daar zit geen onpartijdige ziel meer tussen, helaas.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
EfBe schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:49:
[...]

De gebruikelijke infomertial/advertorial, staar je er niet blind op, Sony doet die dingen ook, ieder bedrijf heeft die semi-zelfgeschreven artikelen waarbij de centrale partij de texten bekant aanlevert. Ik denk niet dat ze 'pro-Microsoft' zijn, ze zijn gewoon niet echt eerlijk, maar ja, Gaming-press... daar zit geen onpartijdige ziel meer tussen, helaas.
Het is gebruikelijk, en in sommige gevallen zelfs verplicht, dat een 'advertorial' als zodanig herkenbaar is. Dat is in dit artikel niet zo en dit kan je zien als een kernbom op de journalistieke integriteit van die website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

WeAreLegion schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:05:
[...]

Ik speel het ook op de PC best veel zelfs, maar dit leek me nou de ultimate couch game vandaar dat ik hem maar gekocht heb. het speelt wel echt lekker weg en tis gewoon zelfde game (menu is anders) en je heb evade maar toch verder is het erg leuk
Niet helemaal dezelfde game volgens mij, de patches worden in ieder geval helaas niet gelijk getrokken met de PC versie. Patch 2.1 lijkt me wel aardig, jammer dat die nieuwe features vooralsnog niet naar console lijken te komen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Voxalizer schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:16:
[...]

Niet helemaal dezelfde game volgens mij, de patches worden in ieder geval helaas niet gelijk getrokken met de PC versie. Patch 2.1 lijkt me wel aardig, jammer dat die nieuwe features vooralsnog niet naar console lijken te komen.
Denk dat je abuis bent, vrijwel alles van patch 2.1 komt naar ps4 en x1. Alleen ladders/seasons niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

morm schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:19:
[...]

Denk dat je abuis bent, vrijwel alles van patch 2.1 komt naar ps4 en x1. Alleen ladders/seasons niet.
Bron? Alles wat ik erover vind is dat de UEE versie 2.0.4 is namelijk.

Edit:
Q: Does Ultimate Evil Edition include features implemented in the PC version?
A: Ultimate Evil Edition includes all the features and updates introduced in Reaper of Souls expansion on PC up to patch 2.0.4, including updated loot system (“Loot 2.0”), account-wide paragon levels, changes to difficulty levels, complete skill system overhaul, new class and act, the brand new Adventure Mode, and more.
http://us.battle.net/d3/en/console/#faq

[ Voor 47% gewijzigd door Voxalizer op 19-08-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:24:
Ik zal het nieuws over de PS4 in vervolg door een link en een kleine samenvatting posten.
Doe maar gewoon niet, niemand heef er baat bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Voxalizer schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:20:
[...]

Bron? Alles wat ik erover vind is dat de UEE versie 2.0.4 is namelijk.
Bron is diablo3.com. Op de voorpagina staat patch support voor ps4 en x1. Is ook al diverse malen confirmed door blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vond het maar een apart stukje om te lezen, zeker bij gamer.nl wat ik op zich nog wel een redelijke Nederlandse gamesite vond.
Echter vind ik het PRO-MS gehalte erg hoog in het bericht, erg jammer.

Als de mensen echt een Xbox hadden willen hebben dan hadden ze er allang een gehaald, ik zelf denk dat de verkopen wel mee gaan vallen in Nederland (aangezien NL toch wel redelijk een PS land is)

Overigens hoop ik ook dat Sony niet achterover gaat leunen, ze moeten blijven inzien dat de concurrentie ze op de hielen zit.
Er is een ding wat ik daadwerkelijk wel beter vind van MS is de updates, ik heb echt het idee dat ze daar bij MS er echt mee bezig zijn, bij Sony (ondanks die 2.0 update) is dat niet het belangrijkste, iedere maand krijg je wel stabiliteit updates..
Pagina: 1 ... 98 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]