Beakzz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:44:
[...]
De manier waarop dit artikel geschreven is echt belachelijk voor een zogenaamd onpartijdige site al denk ik wel dat de strijd nog lang niet gewonnen is. De PS4 is gehaast uitgebracht en dat is terug te zien aan de ontbrekende features in de User interface, de slechte controller (bouwkwaliteit) en het geringe aanbod aan goede games.
Ik ben het er niet mee eens dat de ps4 gehaast is uitgebracht. De functies die nu ontbreken zijn niet van essentieel belang om te gamen. Als ik de keuze heb tussen geen ps4, of een ps4 met geringe media functionaliteit is de keuze voor mij simpel.
Het gebrek aan games is vrij standaard in het 1e jaar van een console. Helemaal in deze tijd, waar het gewoon veel tijd, geld en moeite kost om een AAA game te ontwikkelen. Als je niet vies bent van indie games is er genoeg te vinden om je tussen de grote titels door mee te vermaken.
Dat issue met de thumbpads is gewoon een productie fout. Dat kan er altijd in sluipen, vooral in een eerste batch. Heeft niets maken met het te vroeg uit brengen van de ps4 i.m.o. Ik las eerder in het topic dat Sony de schade gevallen netjes afhandeld
Om die reden ben ik bijna zo ver om er ook een Xbone naast te zetten terwijl ik MS zo ongeveer uit kotste met de reclame in de menu's en de weinige exclusives voor de Xbox 360. Dat ze heel NL skipte tijdens de launch was voor mij DE reden om een PS4 te halen.
Ja MS heeft bij mij ook lange tijd laag in de ranking gestaan. Maar inmiddels zijn de show stoppers (always on/kinect) verdwenen dus ik ga er ook 1 halen als hij hier uit komt. De weg die ze met Phil Spencer zijn ingeslagen staat mij erg aan.
Nu ik een PS3, 4 en Vita heb merk ik dat Sony ook niet alles is en ze ontzettend slecht zijn in communiceren met de klant en onduidelijk zijn wanneer iets toegevoegd zal worden (neem bv. die verrekte downloadlist of de veranderingen bij PSN) Zeker nu het ze weer voor de wind gaat.
Yep, helaas is geen 1 bedrijf perfect. Er valt altijd wel wat te klagen

Het beste blijft toch simpelweg om beide partijen in huis te hebben imo.
Vergeet de Wii U niet.