Ik was er gisteravond en de verkoper zei mij hetzelfde. Iets met afhankelijkheid van de leverancier. Hij verwachtte en hoopte vooral dat hij hem vandaag begin van de middag binnen zou krijgen en gaf me het telefoonnummer van de afdeling zodat ik die direct kon bereiken en zo niet meer voor niets naar de MM hoefde. Ik kan zodra ik weet dat ze hem hebben en verkopen dat wel hier melden als iemand dat wil.Djiee schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:01:
[...]
Prijs zal hetzelfde zijn neem ik aan, ben net bij de MM in Utrecht geweest maar nog geen TLOU in de winkel
Ja waarom moet dat dan met veel bombarie worden aangekondigd. Dat ze het gewoon voor zich houden en er een keer EEN GOEDE DUIDELIJKE VOLLEDIGE changelog bij doen. Ik zit al een half jaar te wachten op die beloofde 'legacy bluetooth devices' update. Ik word knap maf van die kabel tussen mijn oor en de controller. Iedere keer als ik naar de keuken moet om pils te pakken moet ik met die controller in m'n handen lopen...SuperflipNL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:04:
[...]
FW update in de serie 1.7X zijn altijd al kleine verbeteringen geweest, zijn vaak alleen stabiliteits verbeteringen. Kan beter wachten op FW 1.8 of 2.0 voor grote veranderingen...
En ja, ik zit ook wel te wachten op wel leuke nieuwe features!
Zou top zijn als je het even wilt melden!RomeoOscarBravo schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:10:
[...]
Ik was er gisteravond en de verkoper zei mij hetzelfde. Iets met afhankelijkheid van de leverancier. Hij verwachtte en hoopte vooral dat hij hem vandaag begin van de middag binnen zou krijgen en gaf me het telefoonnummer van de afdeling zodat ik die direct kon bereiken en zo niet meer voor niets naar de MM hoefde. Ik kan zodra ik weet dat ze hem hebben en verkopen dat wel hier melden als iemand dat wil.
In de Mediamarkt Bergen op Zoom liggen ze in de schappen.
Ik heb er net een gehaald.
De cassiere viel het op dat iedereen met TLOU aan de kassa stond
Ik heb er net een gehaald.
De cassiere viel het op dat iedereen met TLOU aan de kassa stond
PSN: Space-o-saurus
Bij de MediaMarkten in Duitsland zijn alleen vandaag nog de BTW vrije dagen van kracht. Gister zelf een PS4 aangeschaft met spel voor maar €375. Dus voor de mensen in de grensregio's, maak er gebruik van!
Is er trouwens al iets bekend over de plus games voor augustus?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Ja hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar. Hopelijk eens een big PS4 game! Al moet een game vaak wel eerst 8-9 maanden in de verkoop zijn geweest aldus Sony. Althans dat was wel zo bij de PS3.Scrisissszzz schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:32:
Is er trouwens al iets bekend over de plus games voor augustus?
[PS] Playstation Plus
Nog niks officieels, maar wel geruchten
Nog niks officieels, maar wel geruchten
Playstation 4 owners will get Octodad: Dadliest Catch and The Swapper i.e another two indie titles.
[ Voor 23% gewijzigd door Bartske op 29-07-2014 11:37 ]
Er is een apart plus topic
Waarschijnlijk worden ze morgen aangekondigd en als we pech hebben volgende week woensdag.
Thnx, topic ff favo gemaakt. Als die geruchten kloppen weer 3x niks voor de ps4 dus...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Heeft iemand een idee? Anders fiets ik even terug naar de Gamemania.Nipje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:18:
[...]
Bij Gamemania heb ik gisteren een vouchercode gekregen voor wat extra content ivm mijn vroege pre-order. Gaat om skins voor de personages, snellere crafting time etc. Hebben meer mensen deze code en kan het kloppen dat deze nog niet in te wisselen zijn omdat de game in nederland nog niet officieel uit is? Mijn code werkt niet namelijk
PS4 ligt voor 375 ook in de schappen bij de MM in Eindhoven..
Heeft iemand trouwens al een code gekregen van Bol.com van die pre-order actie?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Was die er dan?Kuhr89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:48:
Ik kreeg vanmorgen een mail van bol.com dat TLOU verstuurd was. Ik was compleet vergeten dat ik een preorder had. Ik was net van plan om ff de stad in te wandelen..
Dan ben ik benieuwd of jij of andere mensen al iets ontvangen hebben van Bol.com, ik nog niet helaasAdlermann schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:52:
[...]
Was die er dan?
Ik kreeg vanmorgen een mail van bol.com dat TLOU verstuurd was. Ik was compleet vergeten dat ik een preorder had. Ik was net van plan om ff de stad in te wandelen..
PSN ID Binloading_nl
Ik heb het spel bij de Gamemania gekocht en bij mij zat de code achter op de game geplakt. Wellicht is dit bij jullie ook zo?Kuhr89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:48:
ik had hem via bol.com / kiala besteld, ligt klaar. Via post zal vanmiddag wel komen waarschijnlijksteefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:55:
[...]
Dan ben ik benieuwd of jij of andere mensen al iets ontvangen hebben van Bol.com, ik nog niet helaas
Verwijderd
Op bol.com staat dat de code vandaag voor 17:00 wordt verstuurd. Even wachten nog dus.steefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:55:
[...]
Dan ben ik benieuwd of jij of andere mensen al iets ontvangen hebben van Bol.com, ik nog niet helaas
http://www.bol.com/nl/p/t...astered/9200000026762122/
Begrijpend lezen is ook moeilijk. PS4 kostte maar €323,19.Kuhr89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:48:
Blijkbaar werken de codes vandaag toch nog niet. Misschien vannacht als de game ook op de NL store staat.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:01:
[...]
Op bol.com staat dat de code vandaag voor 17:00 wordt verstuurd. Even wachten nog dus.
Heb de PS4 The Last of Us Remastered bundle besteld. Die zou vandaag geleverd worden, maar de levering is met een dag vetraagd wegens...redenen of zo.
Ik heb net gebeld met MM Utrecht en ze hebben het spel binnen en in de verkoop staan.
Top, thanx voor de info! Ga ik zo even langsRomeoOscarBravo schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:27:
[...]
Ik heb net gebeld met MM Utrecht en ze hebben het spel binnen en in de verkoop staan.
Ik heb zojuist een mail van bol ontvangen met de promo code voor de DLCVerwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:01:
[...]
Op bol.com staat dat de code vandaag voor 17:00 wordt verstuurd. Even wachten nog dus.
Hier ook. Zoeens in de brievenbus kijken. Als ik zin hem om naar beneden te lopenFaaz0 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:29:
[...]
Ik heb zojuist een mail van bol ontvangen met de promo code voor de DLC
Haha niet liegen, je bent al halverwegeAdlermann schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:32:
[...]
Hier ook. Zoeens in de brievenbus kijken. Als ik zin hem om naar beneden te lopen
Kunnen alle "ik heb 'm; daar is ie op voorraad; hij komt zo; ik ga zo kijken etc" reacties aangaande The Last of Us niet in het betreffende topic?
[PS3] The Last of Us - Deel 1
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is het ps3 topic en ik snap dat mensen daar niet in willen kijken ivm spoilers.dvdkiwi schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:49:
Kunnen alle "ik heb 'm; daar is ie op voorraad; hij komt zo; ik ga zo kijken etc" reacties aangaande The Last of Us niet in het betreffende topic?
En voor dit soort dingen bestaat er een topicreport
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 29-07-2014 12:53 ]
Bij Mediamarkt Den Haag is hij kennelijk al uitverkocht
[ Voor 4% gewijzigd door RobbieN op 29-07-2014 12:54 . Reden: Verkeerde Smiley ]
Verwijderd
Damn, gaat rap. Is MediaMarkt niet hetzelfde als de Saturn? Scheelt me een ritje met de auto
Dat is hetzelfde bedrijf, maar ja, bellen kunnen we al een poosje natuurlijk.
Wie speelt TLOU:R op 30FPS hier ? Er werd veel gezegd dat je dat niet echt gaat merken omdat het een langzamer spel is enzo maar heb al paar keer ff geswitcht maar ga toch heel snel weer terug naar 60FPS, zoveel vloeiender, als je dan naar 30fps gaat is het net een diashow(rennen,camera draaien etc)
Ja, maar niet dezelfde prijs.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:54:
Damn, gaat rap. Is MediaMarkt niet hetzelfde als de Saturn? Scheelt me een ritje met de auto
Bij Saturn is hij 59 euro
Computer says no
Verwijderd
Lekker handig weer, op naar de MM dan. Misschien meteen zon Dual Charger mee nemen. Wat gaan die controllers snel leeg zeg.Meekoh schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:08:
[...]
Ja, maar niet dezelfde prijs.
Mijn oprechte excuses hoorMercenaryAtWork schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:06:
[...]
Begrijpend lezen is ook moeilijk. PS4 kostte maar €323,19.
Goed voor mensen dus in Eindhoven: 375 euro..
Hier is het spel binnengekomen. Straks eens even opstarten
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Naar lang wachten heb ik TLOU eindelijk op kunnen halen in hengelo bij de mediamarkt voor 42 euro, nu gauw naar huis om te gamen!
Nog ff voor de mensen die nieuw zijn met TLOU:R:
Hard =~ Normal ,imo voor dit type spel dus zou daar je eerste playthrough op spelen.
Hard =~ Normal ,imo voor dit type spel dus zou daar je eerste playthrough op spelen.
Dus ik moet op easy spelenAlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:26:
Ik snap 'm ook niet helemaal. Ervaar ik de game als normal als ik hard selecteer, of ervaar ik de game als hard als ik normal selecteer?
Saturn heeft laagste prijs garantie, dus als je de folder ofzo mee neemt, krijg je hem mee.Meekoh schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:08:
[...]
Ja, maar niet dezelfde prijs.
En nog wat gouden tips voor in de game zelf:AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:26:
* Bewaar je shivs voor de deuren en pak clickers met vuurwapens, molotovs, bommen. Een steen/fles er tegenaan gooien en dan neerknuppelen werkt ook. Het gooien van items is sowieso heel effectie en stunned je tegenstander.
* Craft zo min mogelijk medkits. Als je gewond bent geeft Ellie je er vaak eentje en er ligt her en der ook health door de levels heen.
* Upgrade je melee wapen zodra je de kans krijgt (dit geldt ook voor de MP).
* Upgrade als eerste je wapen holsters.
* Gebruik vuur tegen de bloaters.
Over de moeilijkheidsgraad: Hard is het leukste voor beginners. Bij Easy en Normal worden er massaal supplies gespammed, kun je veel damage hebben en zijn je tegenstanders zo neer. Weinig spanning en "overleven" dus.
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 29-07-2014 13:47 ]
Werkt de code bij jou al?Faaz0 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:29:
[...]
Ik heb zojuist een mail van bol ontvangen met de promo code voor de DLC
MM Den Haag gebeld, daar zou die uitverkocht zijn.
MM Zoetermeer geloofde niet dat er PS4 title bestond. Na aanhouden wist ze mij te vertellen dat deze pas morgen beschikbaar was.
MM Rijswijk neemt de telefoon helemaal niet op.
Dus heb hem nu maar besteld via de website. *zucht*
MM Zoetermeer geloofde niet dat er PS4 title bestond. Na aanhouden wist ze mij te vertellen dat deze pas morgen beschikbaar was.
MM Rijswijk neemt de telefoon helemaal niet op.
Dus heb hem nu maar besteld via de website. *zucht*
Nou, bij mij niet....
"De code van de prepaidcard die u hebt ingevoerd is incorrect of niet langer geldig"
PSN: Maichel
Kan iemand al bevestigen dat je met de US versie van TLOU op europese servers kunt spelen? En of het spel nederlands ondertiteld is ?
Scrooge NL
Dat eersteapNia schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:36:
Ik snap 'm ook niet helemaal. Ervaar ik de game als normal als ik hard selecteer, of ervaar ik de game als hard als ik normal selecteer?
Edit: Heb denk de share knop al meer gebruikt in TLOU dan in alle spellen hiervoor
[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-07-2014 14:19 ]
Media Markt Leeuwarden heeft de game ruim en ruim op vooraad.
Qua servers geen idee maar in options menu stond alleen engels frans en portugees geloof ik als subtitles.Theo27 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:12:
Kan iemand al bevestigen dat je met de US versie van TLOU op europese servers kunt spelen? En of het spel nederlands ondertiteld is ?
Kan iemand mij uileggen waarom er bij the last of us als ik ga kijken bij hoeveel hdd ruimte er nog is, er staat downloading en dan iets van 16gb van de 35gb... en staat al een tijdje zo ? Zie niets meer staan bij notifications.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja hier inderdaad ook. Zal vannacht wel werken als het spel in de store staat ofzoMaichel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:11:
[...]
Nou, bij mij niet....
"De code van de prepaidcard die u hebt ingevoerd is incorrect of niet langer geldig"
Ik ben begonnen op medium. Als ik nu switch (na 2 uurtjes spelen alweer) naar hard, kom ik in aanmerking voor de hard trophy?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Meestal is dit niet het geval. Met Infamous moest je ook echt vanaf het begin op hard spelen of binnen de eerste 5 minuten het wijzigen en dan kon je de trophy nog krijgen. Ik zou dus opnieuw starten als ik jou was.Kartale schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:29:
Ik ben begonnen op medium. Als ik nu switch (na 2 uurtjes spelen alweer) naar hard, kom ik in aanmerking voor de hard trophy?
Ook de Mediamarkt Amsterdam Arena verkoopt de game al:

€42

€42
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Normal moet ik spelen dus. Het moet wel ontsnapping blijven, geen inspanning. Als ik steeds dood ga dan spele ik het spel niet meer.bram1984 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:41:
[...]
* Gebruik vuur tegen de bloaters.
Over de moeilijkheidsgraad: Hard is het leukste voor beginners. Bij Easy en Normal worden er massaal supplies gespammed, kun je veel damage hebben en zijn je tegenstanders zo neer. Weinig spanning en "overleven" dus.
[edit]
Ik krijg ne een mail van bol.co mdat de dlc vanaf morgen pas werkt, omdat morgen pas de officiele release is
[ Voor 10% gewijzigd door Adlermann op 29-07-2014 14:42 ]
Het spel is volgens mij toch al officieel uit? Dus alle winkels verkopen hem "al" (indien niet uitverkocht)?Mick1990 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:37:
Ook de Mediamarkt Amsterdam Arena verkoopt de game al:
[afbeelding]
€42
Volgens mij in Nederland pas morgen. US vandaag.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
http://nl.playstation.com...f-Us%E2%84%A2-Remastered/BlackMage schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:40:
[...]
Het spel is volgens mij toch al officieel uit? Dus alle winkels verkopen hem "al" (indien niet uitverkocht)?
Antwoord van Bol.comNipje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:27:
[...]
Ja hier inderdaad ook. Zal vannacht wel werken als het spel in de store staat ofzo
Eerder vandaag hebben wij per e-mail een exclusieve promocode gestuurd omdat je deze game al vroeg hebt besteld. Daarin gaven wij ook aan dat deze
promocode al vanaf vandaag gebruikt kan worden.
Deze datum blijkt onjuist. Onze excuses hiervoor. Helaas is de officiele releasedatum volgens Sony Benelux pas op 30 juli, en dan gaat ook de Survival Pack DLC code pas werken.
Mocht je na deze datum alsnog problemen ondervinden met een niet werkende DLC code, kun je contact opnemen met de klantenservice.
Wij wensen je nogmaals veel gameplezier toe.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
PSN ID Binloading_nl
Nee daar heb je groot gelijk mee maar als het je te makkelijk af gaat en je iedereen eenvoudig neerknalt en het een soort CoD staat het totaal niet meer in verhouding tot het verhaal daarom vindt ik zelf Hard beter passenAdlermann schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:38:
[...]
Normal moet ik spelen dus. Het moet wel ontsnapping blijven, geen inspanning. Als ik steeds dood ga dan spele ik het spel niet meer.
[edit]
Ik krijg ne een mail van bol.co mdat de dlc vanaf morgen pas werkt, omdat morgen pas de officiele release is
Ja je kan deze zonder probleem op de europese servers spelen.Theo27 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:12:
PSN: Alvanosa
Geloof me nu maar dat Normal echt boring is en je niet de echte beleving geeft. Steeds dood ga je zonder listen mode. Als je met listen mode steeds dood gaat, is het je eigen fout. Gewoon rustig spelen.Adlermann schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:38:
[...]
Normal moet ik spelen dus. Het moet wel ontsnapping blijven, geen inspanning. Als ik steeds dood ga dan spele ik het spel niet meer.
[edit]
Ik vind normal echt al moeilijk zat. Ik spele niet zo fanatiek meer als vroeger. Ik denk erover om te switchen naar easy...bram1984 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:52:
[...]
Geloof me nu maar dat Normal echt boring is en je niet de echte beleving geeft. Steeds dood ga je zonder listen mode. Als je met listen mode steeds dood gaat, is het je eigen fout. Gewoon rustig spelen.
Oke, I stand corrected.
Maar de MediaMarkt heeft zelfs in zijn folder staan dat het spel vandaag uit komt:
Verwijderd
Ik ga het ook op easy spelen.Adlermann schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:55:
[...]
Ik vind normal echt al moeilijk zat. Ik spele niet zo fanatiek meer als vroeger. Ik denk erover om te switchen naar easy...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Omdat TLoU een survival game is, en geen third person shooter waarbij je niet op je kogels en supplies hoeft te letten. Dat exact krijg je met easy en normal. Hard zorgt voor de perfecte balans tussen supplies en tegenstanders.
Het is ook een heel erg story-driven spel. Er zijn genoeg spelers die gewoon willen genieten van het verhaal zonder teveel uitdaging in de gameplay. Dus daarom zit de moeilijkheidsgraad optie in het spel. Zo heeft iedereen wat ie wil.bram1984 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:10:
Omdat TLoU een survival game is, en geen third person shooter waarbij je niet op je kogels en supplies hoeft te letten. Dat exact krijg je met easy en normal. Hard zorgt voor de perfecte balans tussen supplies en tegenstanders.
Op de ps3 was ik begonnen met hard zonder listen mode. Maar ging zo ontiegelijk vaak dood dat de game suggereerde naar normal te gaan. Toen lukte het uiteindelijk wel.
Ga nu denk weer voor normal. Vond het toen perfect qua gevoel en ervaring. Maar iedereen zijn ding natuurlijk
Ga nu denk weer voor normal. Vond het toen perfect qua gevoel en ervaring. Maar iedereen zijn ding natuurlijk
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik raad je wel aan om het zo moeilijk als je kan te spelen!
Op deze manier wordt het toch allemaal net iets creepier. Op easy kun je makkelijk een fout in het sneaken overleven. Op hard is dit echter fataal, veel spannender ook!
Op deze manier wordt het toch allemaal net iets creepier. Op easy kun je makkelijk een fout in het sneaken overleven. Op hard is dit echter fataal, veel spannender ook!
Heb hier nu de PS4 bundel met TLOU staan
. In Almelo bij de Gamemania werd ie van achter gehaald. Ze hadden de remastered versie ook gewoon in de schappen liggen overigens, de bundel niet.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Speel standaard ieder spel op Hard, als het echt niet lukt kan je altijd nog terug. Vind het zonde om de game op normal te spelen en er halverwege achter te komen dat het te makkelijk is
PSN ID Binloading_nl
Net langs MM Akerpoort geweest, TLOU gekocht voor € 42.
De PS4 prijs verbaasde me wel, die was nog steeds € 399.

Sinds het begin, al een PS4 gehad, moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Alleen Fifa en Cod Ghost zijn mij zeer tegengevallen (lees: niet waard, maar die ruil ik nog wel in).
Binnenkort ook nieuwe firmware, ik hoop dat 'direct youtube upload' erbij zit.
De PS4 prijs verbaasde me wel, die was nog steeds € 399.

Sinds het begin, al een PS4 gehad, moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Alleen Fifa en Cod Ghost zijn mij zeer tegengevallen (lees: niet waard, maar die ruil ik nog wel in).
Binnenkort ook nieuwe firmware, ik hoop dat 'direct youtube upload' erbij zit.
[ Voor 29% gewijzigd door muhda op 29-07-2014 15:47 ]
Ga ik zo proberenLekkerboeie86 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:37:
[...]
Saturn heeft laagste prijs garantie, dus als je de folder ofzo mee neemt, krijg je hem mee.
Zouden ze ook de folder die je op de website van de MM kunt bekijken accepteren?
Computer says no
Verwijderd
Pure Pool cues up PS4 release tomorrow
The full lowdown on the latest from Hustle Kings developer VooFoo Studios

Dit lijkt me wel een game voor mij , lekker poolen op de big screen.
Meer liefhebbers van de pool sport hier op Tweakers?

Thx voor de heads up, probeerde dit net direct na m'n updaten naar 1.75 maar toen kreeg ik foutmelding.hatsa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:44:
TLOU is ook al te downloaden uit de EU store, maar wordt pas over 9 uur en 15 minuten speelbaar.
Nu doet ie het wel, mooi geregeld, je klikt download aan, je krijgt de vraag '' wat wil je eerst spelen SP of MP '' je maakt je keuze, en hats daar gaat ie.
Weet iemand of TLOU nog bij de MM Den haag, Rijswijk of zoetermeer ligt? Telefonisch kom ik er niet doorheen.
Scrooge NL
Ik wil wel TLOUr spelen, maar wacht wel een paar weken zodat ik hem goedkoop kan scoren via MP.
Het is niet echt mijn spel, Ik hoor denk ik bij de 10% die TLOUr niet erg aanspreekt.
Voor mij een spel voor max 20€
Het is niet echt mijn spel, Ik hoor denk ik bij de 10% die TLOUr niet erg aanspreekt.
Misschien mis ik iets in je verhaal, maar je zegt zelf al dat de game je niet aanspreekt, waarom dan überhaupt de moeite doen om '' over een paar weken voor 2 tientjes '' de game te regelen ?HaskoF schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:18:
Ik wil wel TLOUr spelen, maar wacht wel een paar weken zodat ik hem goedkoop kan scoren via MP.
Zou zomaar eens de Plus game kunnen zijn....Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:14:
Pure Pool cues up PS4 release tomorrow
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: Maichel
Dat zou dan wel weer amusant zijn, vind pool sowieso wel leuk, maar niet om er geld aan uit te geven op een console.
Haha, je mist inderdaad iets in mijn verhaal. Ik wil wel een poging wagen en ga met de massa mee. Ik bedoel een game die een score heeft van gemiddeld een 9+ moet ik wel een kans geven. Vind je niet?Fatal Mind schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:20:
[...]
Misschien mis ik iets in je verhaal, maar je zegt zelf al dat de game je niet aanspreekt, waarom dan überhaupt de moeite doen om '' over een paar weken voor 2 tientjes '' de game te regelen ?
Dat verklaard het, en inderdaad, deze game verdiend een kans.HaskoF schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:29:
[...]
Haha, je mist inderdaad iets in mijn verhaal. Ik wil wel een poging wagen en ga met de massa mee. Ik bedoel een game die een score heeft van gemiddeld een 9+ moet ik wel een kans geven. Vind je niet?
Verwijderd
De PSPlus content komt pas de 6de , dus ik denk het niet.
Ik verwacht wel een 10% korting op die game voor PSPlus leden.
Ik ga em denk ik wel aanschaffen als ie een redelijke prijs krijgt.
Potjes pool doen is zeer vermakelijk op de luie bank.
Als ps+ abonnee hadden we RESOGUN toch gratis?
Hij zegt hij dat de applicatie is verlopen?!
Vorige week net die expansion gekochte....
Hij zegt hij dat de applicatie is verlopen?!
Vorige week net die expansion gekochte....
Is je playstation plus niet verlopen? Of misschien heeft de ps4 het nog niet geautoriseerd. (is mij een keer overkomen.)
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat de mede Tweakers op hun pre order lijstje hebben staan. De mijne is:
-Destiny
-GTA V
-Far Cry 4
-COD
-Diablo 3
-Destiny
-GTA V
-Far Cry 4
-COD
-Diablo 3
In MM arnhem ligt de the last of us ook, mocht iemand het willen weten
[ Voor 3% gewijzigd door LordFather op 29-07-2014 19:03 ]
DestinyEValentino schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:52:
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat de mede Tweakers op hun pre order lijstje hebben staan. De mijne is:
-Destiny
-GTA V
-Far Cry 4
-COD
-Diablo 3
FC4
en tot op vandaag TLOU
Verwijderd
COD moet me nog echt overtuigen, nijg de laatste paar jaren toch wat meer richting Battlefield, maar Hardline lijkt me nou ook niet echt het geld waard. Begin eerst met Destiny en kijk dan wel verder.EValentino schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:52:
-Destiny
-GTA V
-Far Cry 4
-COD
-Diablo 3
-Destiny
-GTA V
-FIFA 15
-Diablo 3
En TLOU, helaas vandaag nog niet weg kunnen plukken.
Wordt echt een gokje voor mij ja, ik vond BO2 geweldig maar Ghosts echt waardeloos... TLOU ligt thuis op me te wachten 
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:57:
[...]
COD moet me nog echt overtuigen, nijg de laatste paar jaren toch wat meer richting Battlefield, maar Hardline lijkt me nou ook niet echt het geld waard. Begin eerst met Destiny en kijk dan wel verder.
-Destiny
-GTA V
-FIFA 15
-Diablo 3
En TLOU, helaas vandaag nog niet weg kunnen plukken.
Verwijderd
Ben al wel redelijk afgehaakt na Modern Warfare 2, toen wat meer Batllefield. Maar na het zien van Hardline moet ik daar ook nog ff over na denken. Destiny is al besteldEValentino schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:58:
Wordt echt een gokje voor mij ja, ik vond BO2 geweldig maar Ghosts echt waardeloos... TLOU ligt thuis op me te wachten
[...]
Hardline voelt meer als DLC... Beetje zonde!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:03:
[...]
Ben al wel redelijk afgehaakt na Modern Warfare 2, toen wat meer Batllefield. Maar na het zien van Hardline moet ik daar ook nog ff over na denken. Destiny is al besteld
Verwijderd
GTA V op de PS4 lijkt me een super ervaring.
Ik heb dat spel op de Xbox 360 helemaal uitgespeeld.
Ik wil dat uitspelen nog een keer doen ,
maar dan op de PS4 met betere audio en visuals.
Ik had trouwens een Youtubeclip gemaakt van de stripclub in GTA V.
Na 300.000 views werd dat clipje gebanned vanwege nudity.
Verwijderd
Die audio en visuals waren voor mij al echt prima op de 360 versie. Ik kijk meer uit naar de ''vollere'' wereld. Meer dat echte Big City gevoel in de stad. Wacht wel de eerste paar filmpjes af, maar die zullen er al wel op de release dag zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:06:
GTA V op de PS4 lijkt me een super ervaring.
Audio wel maar de PS3 & X360 konden het niet echt bijhouden allemaal. Als je snel rijdt door stad zie je het vooral goed
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:07:
[...]
Die audio en visuals waren voor mij al echt prima op de 360 versie. Ik kijk meer uit naar de ''vollere'' wereld. Meer dat echte Big City gevoel in de stad. Wacht wel de eerste paar filmpjes af, maar die zullen er al wel op de release dag zijn.
Verwijderd
Ik vond het qua drukte goed genoeg op de Xbox 360.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:07:
[...]
Die audio en visuals waren voor mij al echt prima op de 360 versie. Ik kijk meer uit naar de ''vollere'' wereld. Meer dat echte Big City gevoel in de stad. Wacht wel de eerste paar filmpjes af, maar die zullen er al wel op de release dag zijn.
Het moet ook niet te druk zijn tijdens sommige missies.
Dan rijd je bijvoorbeeld iedereen omver of je maakt botsingen.
Verwijderd
Neem aan dat je de pop-ups en dergelijke bedoeld? Dat bedoelde ik ookEValentino schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:08:
Audio wel maar de PS3 & X360 konden het niet echt bijhouden allemaal. Als je snel rijdt door stad zie je het vooral goed
[...]
Dat de horizon wat verder ligt, maar ook dat er meer mensen rond lopen, rond rijden. Wat dingen doen enz.
Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien, maar dat is voor mij niet echt een must.
Vond het zelf wel meevallen, vooral tijdens het rond cruisen soms stukjes met maar 1 of 2 wagens.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:10:
[...]
Ik vond het qua drukte goed genoeg op de Xbox 360.
Het moet ook niet te druk zijn tijdens sommige missies.
Dan rijd je bijvoorbeeld iedereen omver of je maakt botsingen.
Tijdens missies kunnen ze dit aanpassen neem ik aan, verder zijn het natuurlijk ook je skilllzz
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 18:11 ]
Gamemania in tilburg verkoopt het gewoonVerwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:40:
Nondeju, iedere winkel zegt nee morgen pas. Iemand in de buurt van Tilburg meer geluk>?
Ik heb even wat offtopic reactie's en reactie's die op de man speelden weg gehaald. Wenslijstjes opsommen vind ik persoonlijk ook weinig constructief
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]