• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
polopolo150 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:24:
Is je playstation plus niet verlopen? Of misschien heeft de ps4 het nog niet geautoriseerd. (is mij een keer overkomen.)
Nee is niet verlopen, December pas.
Heb mn account opnieuw geautoriseerd zonder suc6.

Zojuist wel een ps4 update geïnstalleerd, maar krijg de indruk dat het door de aankoop van de expansion komt. (Die in eerste instantie gratis zou zijn)

Ik zal Sony mailen.... gedoe

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:32:
[...]

De PSPlus content komt pas de 6de , dus ik denk het niet.

Ik verwacht wel een 10% korting op die game voor PSPlus leden.

Ik ga em denk ik wel aanschaffen als ie een redelijke prijs krijgt.

Potjes pool doen is zeer vermakelijk op de luie bank.
Gerucht is dat t voor Augustus eerder als de 6e is, waarschijnlijk zelfs deze week al...omdat de 1e woensdag van de maand erg "laat" valt in Augustus.

Zie bijvoorbeeld hier Maar goed...is een gerucht he :)

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 29-07-2014 19:32 ]

PSN: Maichel

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:29:
[...]

Gerucht is dat t voor Augustus eerder als de 6e is, waarschijnlijk zelfs deze week al...omdat de 1e woensdag van de maand erg "laat" valt in Augustus.

Zie bijvoorbeeld hier Maar goed...is een gerucht he :)
Das een gerucht van een PSPlus lid.

Erg vergezocht dus.

Maar goed , we zullen zien.
PS+ games zullen sowieso niet eerder komen dan 6 augustus, waarom?

Nou, er is nog niks over bekend gemaakt over de titels en morgen wordt de Store al geüpdatet. Ze maken altijd paar dagen ervoor de content bekend. De Store wordt tevens elke woensdag geüpdatet. Als de PS+ morgen er niet in zit (wat dus niet gebeurd omdat er niks over bekend is gemaakt) dan zal het niet opeens op een donderda komen.

Het is gewoon simpel: elke eerste woensdag van de maand, dus 6 augustus. Anders zouden ze wel zeggen, eerste week van de maand en niet de eerste woensdag.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:42:
PS+ games zullen sowieso niet eerder komen dan 6 augustus, waarom?

Nou, er is nog niks over bekend gemaakt over de titels en morgen wordt de Store al geüpdatet. Ze maken altijd paar dagen ervoor de content bekend. De Store wordt tevens elke woensdag geüpdatet. Als de PS+ morgen er niet in zit (wat dus niet gebeurd omdat er niks over bekend is gemaakt) dan zal het niet opeens op een donderda komen.

Het is gewoon simpel: elke eerste woensdag van de maand, dus 6 augustus. Anders zouden ze wel zeggen, eerste week van de maand en niet de eerste woensdag.
Klopt , dat is toen bevestigd door het PlayStation team.

--------------------------------------------------------------------------------

Morgen een drukke dag voor mij :

The Last of Us voor het eerst checken.

en

Pure Pool checken.

Verwijderd

One PS Plus subscriber said, “It’s normally updated on the first Wednesday of each month, so this is August 6th for the next update. Personally, I feel the update should come this week on the 30th, as the first Wednesday is almost a week into the month”. Another added, “I was thinking Wed 6th would be a bit late as well”.
Wat is dat voor een site :F
Dat is toch geen basis voor een artikel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 19:49 ]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Morgen TLOU in huis :D was allang vergeten dat ik 'm had gepreordert. Is dat even mooi

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:57

Pinjataaa

Hit me!

TLOU, indrukwekkend begin en mooie graphics!
Heb ik even geluk dat ik morgen nog 1 dag vakantie heb :9~ :9~
Dit wordt een lange nacht hehe.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-12 20:51
Pinjataaa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:11:
TLOU, indrukwekkend begin en mooie graphics!
Heb ik even geluk dat ik morgen nog 1 dag vakantie heb :9~ :9~
Dit wordt een lange nacht hehe.
Ik wou dat ik zoveel kon spelen, zit nog ziek thuis. Heb niet de energie om meer dan een uur per dag te spelen atm :(

Naja, voordeel is wel dat ik er dan langer mee doe :)

(oh verkapte, oh god wat zou ikw eer graag werken post :P )

• Mick1990
  • Niet online
Ben ik de enige die denkt dat de AI matig is in TLOU? De Teammates zijn onzichtbaar voor de enemy AI. Ik las ergens dat dat expres is gedaan omdat je anders wel erg vaak gespot kan worden door de enemy. Maar net was ik al een heel stuk verder en Tess en Ellie lopen doodleuk tussen de enemy door richting mij, zonder dus gespot te worden... Vind dat wel erg veel afbreuk doen aan de gameplay...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:11
Mick1990 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:22:
Ben ik de enige die denkt dat de AI matig is in TLOU? De Teammates zijn onzichtbaar voor de enemy AI. Ik las ergens dat dat expres is gedaan omdat je anders wel erg vaak gespot kan worden door de enemy. Maar net was ik al een heel stuk verder en Tess en Ellie lopen doodleuk tussen de enemy door richting mij, zonder dus gespot te worden... Vind dat wel erg veel afbreuk doen aan de gameplay...
Klopt, soms botsen ze lukraak tegen een clicker. 8)7

Maar ach, het is een klein smetje op een nagenoeg perfecte game.

Shikata ga nai.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:20
speel nu 3 uurtje TLOU en ben helemaal weg. Wat een graphics!!
Was op de PS3 nooit echt serieus in de multiplayer gedoken maar het is echt super.

Het lijkt eigenlijk verassend veel op de teasers van The Division maar de inspiratie zal wel andersom zijn want TLOU was eerder ;)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-12 20:19
Heb er even twee uur in gestoken. Erg vermakelijk. Ben een beetje aan t stoeien geweest met de 30fps vs 60fps. Moet zeggen dat in mijn pc tijden ik het verschil erg kon merken, nu nog niet zo heel erg.

PSN ID Binloading_nl

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:49
Zo ook iets van 4 uur erin eb echt weer super tof deze game. Speel op hard. En gaat me echt goed af. Denk door de 60fps het speelt gewoon veel beter zo. Verder had ik hem even voor de lol op 30fps gezet... man man wat is dat een verschil. Zeker als je met je camera rond draait. Zo happerig en choppy vergeleken met 60fps super smooth.
Van mij mag nu alles 60fps worden. Dan maar mindere graphics.
Is er al een tlou r topic ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
v8power67 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:58:
Zo ook iets van 4 uur erin eb echt weer super tof deze game. Speel op hard. En gaat me echt goed af. Denk door de 60fps het speelt gewoon veel beter zo. Verder had ik hem even voor de lol op 30fps gezet... man man wat is dat een verschil. Zeker als je met je camera rond draait. Zo happerig en choppy vergeleken met 60fps super smooth.
Van mij mag nu alles 60fps worden. Dan maar mindere graphics.
Is er al een tlou r topic ?
Jij snapt het! 60 fps for the win. En als het al ergens een must is zijn het multiplayer titels. Of het nou racen, platformen, shooten of mmo is: 60 fps for the win. Een pure trage-medium trage singleplayer experience mág wat mij betreft graphics boven 60 fps kiezen. Daar irriteer ik me er ook véél minder aan.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:30
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:30:
[...]

Klopt, soms botsen ze lukraak tegen een clicker. 8)7

Maar ach, het is een klein smetje op een nagenoeg perfecte game.
Ik vond dat allemaal nog niet zo erg, wat ik veel erger vond toen ik de PS3 versie speelde is dat ik soms ineens 'gestrompel' achter me hoorde en dan schrok ik de %#$ˆ). Bleek het achteraf gewoon een vriendelijke NPC te zijn. T_T

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:28
we zijn er mee bezig :)

Heb de game binnen, maar heb helaas geen tijd gehad om te spelen haha.
Morgen weer een dag, komt morgen dus wel.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 30-07-2014 08:20 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
Net voor het eerst TLOUR gespeeld, had hem op de PS3 overgeslagen. Mooie game, maar tot nu toe niet zo mooi als ik verwachte. De sfeer en het verhaal zijn wel van erg hoog niveau.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Wesleyyyy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-02-2022
Mijn Xbox 360 heeft het begeven en daarom ga ik morgen een PS4 kopen, ik ben een beetje aan het rondkijken voor Fifa 14 maar voor een fatsoenlijke prijs kan ik hem niet vinden (50+) en aangezien Fifa 15 bijna uitkomt vind ik dit te ver gaan, weet een van jullie misschien nog een site voor een betere prijs?

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:00
Wesleyyyy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:13:
Mijn Xbox 360 heeft het begeven en daarom ga ik morgen een PS4 kopen, ik ben een beetje aan het rondkijken voor Fifa 14 maar voor een fatsoenlijke prijs kan ik hem niet vinden (50+) en aangezien Fifa 15 bijna uitkomt vind ik dit te ver gaan, weet een van jullie misschien nog een site voor een betere prijs?
Wellicht marktplaats ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:19
Of vraag & aanbod , want daar ga ik morgen mijn versie toevallig plaatsen :)

• Wesleyyyy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-02-2022
Had meer gehoopt op een nieuwe versie, maar ik denk dat het inderdaad een 2e handsje word.
Beakzz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:21:
[...]

Of vraag & aanbod , want daar ga ik morgen mijn versie toevallig plaatsen :)
Ik ben benieuwd. :)

• True-shooter007
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-03-2023
Wauw TLOUR is echt een tof spel ook zeer mooie Graphics. Wel jammer van de harde spoiler gister, maar op welk niveau spelen jullie het? Ik speel het zelf op hard en ik denk dat dit ook wel te doen is, af en toe een stukje gehad wat ik een aantal keren overnieuw moest doen

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet dat de PS4 regiovrij is en dat je in principe alle spellen gewoon kunt spelen. Ook DLC is regiogebonden en dat boeit me niet zo heel erg, maar hoe zit het met taal en subtitles in-game? Zijn deze altijd ook hetzelfde / optioneel? Stel ik koop een game in Rusland of in Frankrijk. Zijn deze dan hetzelfde als ik hem bij Bartsmit vandaan haal incl. NL / ENG subs?
Executor16 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 01:16:
Ik weet dat de PS4 regiovrij is en dat je in principe alle spellen gewoon kunt spelen. Ook DLC is regiogebonden en dat boeit me niet zo heel erg, maar hoe zit het met taal en subtitles in-game? Zijn deze altijd ook hetzelfde / optioneel? Stel ik koop een game in Rusland of in Frankrijk. Zijn deze dan hetzelfde als ik hem bij Bartsmit vandaan haal incl. NL / ENG subs?
Goeie vraag. Mijn Tlou komt uit Amerika (digitaal) en ik kon uit 3 talen kiezen waar Nederlands niet bij zat. Als iemand met een EU versie van Tlou ook even kijkt dan weten we het in het geval van Tlou in ieder geval.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Gewoon benieuwd, maar zijn er nog meer mensen die TLOU totaal niet interesseert? Uncharted series vond ik ook al niet heel denderend. Geen idee waarom, maar heb ze even gespeeld (deel 1 bijna uitgespeeld, tlou paar uur) en het doet me gewoon niets.
Volgens budgetgaming is 53 t goedkoopst. Anders even voor een tweedehands kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Vuule op 30-07-2014 06:17 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:32
Vuule schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 06:14:
Gewoon benieuwd, maar zijn er nog meer mensen die TLOU totaal niet interesseert?
Yep :)
Maar ik interesseerde me ook niet in bv Watchdogs of Destiny...
Daar lijk ik ook een beetje de enige in te zijn :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Het is weer volop genieten van TLoU. 30 fps is overigens echt niet te doen als je even op 60 speelt. :p

Ik ervaar wel ernstige pop-up in Bills Town. Kan me niet herinneren dat het op de PS3 zo erg was. Niet storend, maar toch.

Verder jammer dat de AI van je mede NPC's geen oppoets beurt heeft gekregen. Zal wel praktisch onmogelijk zijn om dat goed te krijgen, maar het blijft het enige echte minpunt.

Hoe vaak zijn de nieuwkomers doodgegaan bij de eerste clicker? :+

Verwijderd

Hier een vet filmpje om je te overtuigen voor de PS4 versie te gaan :

-----------------
/Spoiler Alert.\
-----------------

Ziet er goed uit met een spannend verhaal.
Dit is de eerste keer dat ik het ga spelen.
Het bracht me een soort Resident Evil 3 gevoel.

Ik ga lekker horroren met dit spel.

Enjoy.

• steefje
dvdkiwi schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 06:22:
[...]

Yep :)
Maar ik interesseerde me ook niet in bv Watchdogs of Destiny...
Daar lijk ik ook een beetje de enige in te zijn :P
Nee hoor, kunnen me ook gestolen worden:)

PSN ID Binloading_nl

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:59:

[video]

-----------------
/Spoiler Alert.\
-----------------

Enjoy.
Nederlandse tekst in het filmpje :F

de game zelf ziet er wel nice uit!
binnenkort zeker ook maar halen

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2014 09:01 ]

nothing stops this train

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:29

On_E

Housemusic

Vuule schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 06:14:
Gewoon benieuwd, maar zijn er nog meer mensen die TLOU totaal niet interesseert?
Yup, wel op de PS3 gekocht en gespeeld maar na een uurtje of 3-4 was ik er ook alweer klaar mee.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:56:
[...]

Nederlandse tekst in het filmpje :F

de game zelf ziet er wel nice uit!
binnenkort zeker ook maar halen
Ik krijg daar jeuk van. Voor mijn gevoel haalt zoiets de sfeer juist uit een game :'(

PSN: Bellerophon-

steefje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:33:
[...]

Nee hoor, kunnen me ook gestolen worden:)
Just curious: voor welke games hebben jullie dan een PS4 gehaald? Neem aan dat je dan alle AAA titels niets vindt? Blijft er weinig over.

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bellerophon schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:03:
[...]

Ik krijg daar jeuk van. Voor mijn gevoel haalt zoiets de sfeer juist uit een game :'(
Games in het Nederlands is echt verschrikkelijk. Ook paar keer meegemaakt in games op de pc. Meteen herinstalleren en kiezen voor Engels :)

PS4 ook op Engels staan. Vertalingen zijn lachwekkend soms!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-12 14:46

lasharor

7 december 2004

bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:06:
[...]

Just curious: voor welke games hebben jullie dan een PS4 gehaald? Neem aan dat je dan alle AAA titels niets vindt? Blijft er weinig over.
The Last of Us en Uncharted voelen gewoon erg "langzaam". Tenminste op de PS3 was dat zo. Dus het is even afwachten of dat gaat veranderen op de PS4.

Ik heb me bijv. bijzonder goed vermaakt met Thombraider, de actie in dat spel maakt het voor mij veel leuker terwijl ik het ergens toch vergelijkbaar vind met TLOU.
lasharor schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:20:
[...]

The Last of Us en Uncharted voelen gewoon erg "langzaam". Tenminste op de PS3 was dat zo. Dus het is even afwachten of dat gaat veranderen op de PS4.

Ik heb me bijv. bijzonder goed vermaakt met Thombraider, de actie in dat spel maakt het voor mij veel leuker terwijl ik het ergens toch vergelijkbaar vind met TLOU.
TR (Tomb Raider) lijkt meer op Uncharted en daarbij heeft Uncharted in mijn optiek een aanzienlijk hoger tempo door het open karakter dat TR heeft. Uncharted heeft grotere shoot outs en meer actie, wat dat betreft.

Maar je hebt toch niet een PS4 gehaald voor een TR Remaster, neem ik aan?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:17
Scrisissszzz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:10:
[...]

Games in het Nederlands is echt verschrikkelijk. Ook paar keer meegemaakt in games op de pc. Meteen herinstalleren en kiezen voor Engels :)

Kun je je ps4 op het nederlands laten staan maar wel je games in het engels afspelen?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
Bartske schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:33:
[...]

Kun je je ps4 op het nederlands laten staan maar wel je games in het engels afspelen?
volgens mij niet......soms kan het wel bij options in de game zelf.

Ik kots al op de nederlandse store, die krijg ik niet veranderd naar engels :/
mijn ps4 staat op engels uiteraard.

nothing stops this train

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:59:

[video]

-----------------
/Spoiler Alert.\
-----------------

Enjoy.
ahhh doe dat nou niet!!! ik heb hem al voor de ps3!! ik krijg alweer kippenvel als ik het eerste stukje van de intro zie omdat ik al weet wat er ga komen.. :) wat een game blijft het toch ook!

Verwijderd

Er staat een spoiler alert bij voor mensen die het echt niet willen zien.

Voor de mensen die nog overtuigd moeten worden trekt het ze misschien over de streep.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-12 10:45

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Daar is de spoiler-tag toch voor?

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:22
LOL @ alle gasten die mauwen over Nederlandse ondertitels...

De game kan je instellen dat gesproken teksten engels zijn en alleen de ondertitels nederlands.
Alsof dat de sfeer uit de game haalt zoals Bellerophon aangeeft. Als je naar de film gaat heb je toch ook NL ondertiteling....

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
apNia schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:52:
Jup, dus iedereen gebruiken. [*spoiler]TEKST[/spoiler*] maar dan zonder sterretjes.
Ik wil TLOU ook wel spelen, dus zit niet echt te wachten op spoilers. En er steeds overheen lezen maakt het voor de lezers wel moeilijk.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 09:52
SuperflipNL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:55:
[...]

Jup, dus iedereen gebruiken. [*spoiler]TEKST[/spoiler*] maar dan zonder sterretjes.
Ik wil TLOU ook wel spelen, dus zit niet echt te wachten op spoilers. En er steeds overheen lezen maakt het voor de lezers wel moeilijk.
Je kunt ook gewoon niet op play drukken 8)7

Computer says no

• SuperflipNL
Meekoh schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:59:
[...]

Je kunt ook gewoon niet op play drukken 8)7
Huh, wat bedoel je met je opmerking. Ik snap hem niet helemaal...

• Meekoh
SuperflipNL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:01:
[...]

Huh, wat bedoel je met je opmerking. Ik snap hem niet helemaal...
Hij post een youtube filmpje. Die spelen niet automatisch af. Dus als je geen spoiler wil, dan druk je niet op play.
Dat preview plaatje laat nou ook niet echt iets schokkends zien.

Computer says no

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:10:
[...]

FIFA in het Nederlands :') Mwehehe, dat is echt gewoon niet om aan te horen

PSN: Bellerophon-

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Wie heeft TLOUr nog meer bij de Mediamarkt gehaald? Ging ervanuit dat de DLC op een velletje IN het doosje zou zitten, want nergens in de omgeving stond verder iets over DLC aangegeven in de winkel in Leeuwarden, maar helemaal niks gekregen.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:02
Bellerophon schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:06:
[...]

FIFA in het Nederlands :') Mwehehe, dat is echt gewoon niet om aan te horen
Haha +1 hier, speel soms tegen iemand via seasons en dan hoor je aan de andere kant Nederlands commentaar.... Echt gruwelijk vind ik dat :O

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12 10:47
Ik heb gisteren 1.5 uur in TLOU gestopt en hij valt mij een beetje tegen. Vooral de besturing is erg stroef, als je net watch_dogs gespeeld heb. Even snel een steen pakken als een infected op je afloopt zit er niet in.
spoiler:
Laat staan een infected neerschieten, wat op hard iig met een pistol niet echt mogelijk is.

Ik had na alle 30 en 60fps discussies ook een wereld van verschil verwacht tussen WD en TLOU. Maar het boeit gewoon niets voor trage 3rd person gameplay. Bij titanfall merkte in wel verschil.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• SuperflipNL
Meekoh schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:04:
[...]

Hij post een youtube filmpje. Die spelen niet automatisch af. Dus als je geen spoiler wil, dan druk je niet op play.
Sorry, maar ik heb het filmpje ook niet gezien. :P Ik 'dacht' dat de tekst eronder juist spoilers bevatten. 8)7 De tekst had ik dan ook niet gelezen. Maar je hebt gelijk, dan druk ik ook niet op play. Ik vermijd de filmpjes, zie al dat moois wel in de screenshots. Ik wacht nog even, haal TLOU later wel een keer.

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:52:
Die werkt niet echt goed is mijn ervaring , mensen klikken dan toch erop en dan speelt het filmpje wel automatisch af.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo. Ik heb de switch ook gemaakt. Mijn 360 gaat op Marktplaats en de PS4 komt morgen binnen. Heb lang getwijfeld tussen de PS4 en de XBO, maar aangezien al mijn vrienden voor de PS4 gaan toch maar voor het PS kamp gekozen. Het voordeelpack met TLOU komt morgen binnen. Nu nog op zoek naar een voordelige Fifa 14 om de tijd tot Fifa 15 te overbruggen en we zijn klaar om te gaan!

uhm...

• steefje
bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:06:
[...]

Niet specifiek voor een game. Ik had hiervoor een 360 en miste hier gewoon een aantal goede exclusives voor ( heb niks met Halo en Forza) Uncharted vond ik erg vet op de PS3 en hoop op meer van dat soort games.

Verder was het voor mij de belangrijkste reden om een Next gen te halen dat ik eindelijk Battlefield met 64 man kan spelen.

PSN ID Binloading_nl

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 16:42

zaiziks

Da da da

Eduardboon schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:07:
Wie heeft TLOUr nog meer bij de Mediamarkt gehaald? Ging ervanuit dat de DLC op een velletje IN het doosje zou zitten, want nergens in de omgeving stond verder iets over DLC aangegeven in de winkel in Leeuwarden, maar helemaal niks gekregen.
DLC zit er toch al bij; als in, onderdeel van het schijfje, niet een aparte download? Bij het opstarten van het spel kun je kiezen tussen het reguliere spel of de expansion, alhoewel ik eerlijk gezegd niet heb gezien of die ook Left Behind heet.

La la la la la la la la la

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:15
Klopt, maar er komt nog wat meer DLC heb ik gelezen. Volgens mij voornamelijk multiplayer.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-12 12:44

Major_ton

Shoot!

Gisteren is het TLOU feest van start gegaan. Mijn versie heb ik gedownload uit de US PS Store en daar zit de Left Behind content meteen bij (volgens mij bij iedereen trouwens). Het spel heeft een mooie sfeer en goede story telling. Ik ben meteen maar op Hard gaan spelen met Listen Mode aan en dat is goed te doen. Je moet geen haast hebben of snel willen spelen, want dat de komt de ervaring niet ten goede. Ik speel het op mijn dooie gemak en verken elk hoekje. TLOU had ik op de PS3 nog niet gespeeld, maar wel alle Uncharted spellen en de gameplay kent veel overkomsten. Wat dat aangaat voelde het dus als thuiskomen. 30 fps vs. 60 fps is echt een master HUGE verschil, in ieder geval wel op mijn 60" plasma TV. Welk merkte ik op sommige punten dat 60 fps niet overal gehaald wordt, maar ik kon me er niet aan storen.
Qua graphics is het wel te merken dat het spel origineel voor de PS3 ontwikkeld is. In het algemeen ziet het er allemaal mooi uit en 1080p + 60 fps zijn van een enorme meerwaarde, maar bepaalde kleine details en ook sommige animaties zijn nog duidelijk van de vorige generatie. Het staat de beleving totaal niet in de weg en ik geniet dan ook elke seconde van de game. Vanavond verder!

Some infinities are bigger than others.

• Meekoh
rnenator schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:11:
Ik heb gisteren 1.5 uur in TLOU gestopt en hij valt mij een beetje tegen. Vooral de besturing is erg stroef, als je net watch_dogs gespeeld heb. Even snel een steen pakken als een infected op je afloopt zit er niet in.
spoiler:
Laat staan een infected neerschieten, wat op hard iig met een pistol niet echt mogelijk is.

Ik had na alle 30 en 60fps discussies ook een wereld van verschil verwacht tussen WD en TLOU. Maar het boeit gewoon niets voor trage 3rd person gameplay. Bij titanfall merkte in wel verschil.
Ik denk ook dat het meer te vergelijken is met de vroegere Resident Evil games. Daar ging ook alles traag. Maar dat was ook de charme van het spel.

Computer says no

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-12 18:47
Omdat we hier in de Last of Us sfeer zitten, hier nog een leuke video voor mensen die hem al uitgespeeld hebben en het verhaal leuk vonden (Bevat SPOILERS!)

Hierin worden enkele scenes nagespeeld, live door de originele voice acteurs. Ik vond het mooi, maar ik heb dan ook de Last of Us platinum trophy gehaald :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:12
Smoonshine schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:14:
Zo. Ik heb de switch ook gemaakt. Mijn 360 gaat op Marktplaats en de PS4 komt morgen binnen. Heb lang getwijfeld tussen de PS4 en de XBO, maar aangezien al mijn vrienden voor de PS4 gaan toch maar voor het PS kamp gekozen. Het voordeelpack met TLOU komt morgen binnen. Nu nog op zoek naar een voordelige Fifa 14 om de tijd tot Fifa 15 te overbruggen en we zijn klaar om te gaan!
Sjonge, het lijkt mijn verhaal wel. Alleen ben ik niet echt van de Fifa's.

Heb de 360 op de marktplaats staan en een PS4 met TLOU besteld :)

• apNia

apNia

Meekoh schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:04:
[...]

ikzelf refereerde vooral naar de tekst eronder, de video geloof ik wel... daar zijn spoiler tags voor... first world problems, I know, maar moest wel echt een paar x om de tekst heen zeilen.

• Meekoh
apNia schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:46:
[...]

ikzelf refereerde vooral naar de tekst eronder, de video geloof ik wel... daar zijn spoiler tags voor... first world problems, I know, maar moest wel echt een paar x om de tekst heen zeilen.
Dan zou ik zeggen dat de plaatsing van de custom spoiler tag wat onhandig was. Want de tekst bevatte geen spoilers, het filmpje wel.

Computer says no

rnenator schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:11:
spoiler:

Totaal onherkenbaar dit. Je moet ook zorgen dat je al een steen in je hand hebt. Of gewoon melee of schieten. En neerschieten is niet mogelijk? De meesten liggen met een paar schoten al. Schiet je wel raak?

Sowieso gebruik ik mijn wapens zo min mogelijk. Ik wurg vrijwel iedereen of ik lok ze samen en gooi er een molotov op. Kogels en shivs moeten echt je last resort zijn en die heb je later hard nodig.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:30
Gisteren even TLoU gespeeld en begonnen met Left Behind, supertof maar wel pittig op 'Grounded'

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• apNia

apNia

Meekoh schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:48:
[...]

Dan zou ik zeggen dat de plaatsing van de custom spoiler tag wat onhandig was. Want de tekst bevatte geen spoilers, het filmpje wel.
OK :D
Ik heb 't niet gelezen :D

• apNia

apNia

Kort vraagje nog, ik zag het nergens, maar hoor ik bij m'n PS4+TLOU bundle nou een maand gratis Playstation Plus te krijgen? Of is die automatisch van kracht? Ik zag het nergens namelijk.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12 10:47
bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:50:
[...]
De meesten liggen met een paar schoten al. Schiet je wel raak?

Sowieso gebruik ik mijn wapens zo min mogelijk. Ik wurg vrijwel iedereen of ik lok ze samen en gooi er een molotov op. Kogels en shivs moeten echt je last resort zijn en die heb je later hard nodig.
Het feit dat je een paar schoten nodig hebt vind ik al jammer. 1 in het hoofd zou genoeg moeten zijn, 2 helemaal...

Maar ik ga er gewoon aan wennen, niets schieten, alles wurgen. Want het verhaal lijkt me wel tof.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Meekoh
apNia schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:57:
Kort vraagje nog, ik zag het nergens, maar hoor ik bij m'n PS4+TLOU bundle nou een maand gratis Playstation Plus te krijgen? Of is die automatisch van kracht? Ik zag het nergens namelijk.
Je kunt je maand gratis ik in de store selecteren(was bij mij zo). Is niet gekoppeld aan een game of console aankoop, dacht ik.

Computer says no

• Mick1990
  • Niet online
Ik speel nu TLOU op hard en ga wel erg vaak dood... Heb ook nog niet echt de enemy door. Dacht bijvoorbeeld eerst dat ze je zaklamp konden zien, die clickers en runners dan :+ Probeer het wel even een tijdje op normal en zet het daarna wel eventueel weer op hard. Die trophy kan me gestolen worden...

Ik begrijp ook dat als je een bewapende enemy wurgt, je dan geen kogels kan krijgen? Alleen als ze je gedetecteerd hebben en op je schieten, en jij ze vervolgens killt?

[ Voor 3% gewijzigd door Mick1990 op 30-07-2014 11:06 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:29

On_E

Housemusic

apNia schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:57:
Kan je alleen activeren met een creditcard he.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Kun je dit spel in Coop spelen ?

rkwinkel

• morm
Eduardboon schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:07:
Ik heb hem bij MM Breda gehaald gisteren en daar had ik naast het doosje ook een losse voucher met code voor de Survival DLC.

• apNia

apNia

Meekoh schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:02:
[...]

Je kunt je maand gratis ik in de store selecteren(was bij mij zo). Is niet gekoppeld aan een game of console aankoop, dacht ik.
OK tof, ga ik proberen :)
On_E schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:06:
[...]
Kan je alleen activeren met een creditcard he.
Geen probleem. Heb 7 jaar Xbox Live wat ik eindelijk kan beëindigen :P
rnenator schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:58:
[...]

Het feit dat je een paar schoten nodig hebt vind ik al jammer. 1 in het hoofd zou genoeg moeten zijn, 2 helemaal...

Maar ik ga er gewoon aan wennen, niets schieten, alles wurgen. Want het verhaal lijkt me wel tof.
Runners en stalkers horen neer te gaan met een headshot. Clickers hebben er 2/3 in het hoofd nodig, om voor de hand liggende redenen.

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:23:
[...]

Runners en stalkers horen neer te gaan met een headshot. Clickers hebben er 2/3 in het hoofd nodig, om voor de hand liggende redenen.
Ik schoot er in het begin flink op los net zoals ik vroeger in Uncharted games deed.

Nu doe ik het wat zuiniger aan met de kogels , dat lijkt me wel zo verstandig.

• Scrisissszzz
Dat vind ik ook een van de leuke uitdagingen van de game. Survivalen zonder te schieten :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Voor de wat meer ervaren TLOU spelers:
Ik speel momenteel op survivor en heb tot nu toe nog geen kogel af hoeven vuren door alles stealth te doen. Wat ik me echter af vraag is waarom er nooit ammo dropt van de soldaten die ik wurg? Klopt dit of doe ik iets goed fout.

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:43:
Dat vind ik ook een van de leuke uitdagingen van de game. Survivalen zonder te schieten :)
Dan blijft de spanning er flink inzitten.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Jammer van Sony, maar begrijpelijk, dit gaat tegen hun PS Now programma in, dus logisch dat ze het niet willen op PS.
Sony: EA Access Doesn't 'Represent Good Value To The PlayStation Gamer'

Following EA’s announcement of the company’s new subscription program, Access, we were curious about it being tied only to Xbox One. We reached out to Sony for clarification, and it seems like PlayStation 4 owners shouldn’t hold their breath for the program.

“We evaluated the EA Access subscription offering and decided that it does not bring the kind of value PlayStation customers have come to expect,” a Sony representative told us via email. “PlayStation Plus memberships are up more than 200% since the launch of PlayStation 4, which shows that gamers are looking for memberships that offer a multitude of services, across various devices, for one low price. We don’t think asking our fans to pay an additional $5 a month for this EA-specific program represents good value to the PlayStation gamer.”

EA's Access program costs $5 per month or $30 per year and offers discounts to members, free (while membership is active) catalog titles, and pre-release access to game trials up to five days in advance. The program is in beta now, with Xbox One preview members getting first access yesterday evening. FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2, and Battlefield 4 kick off the program as free-with-membership titles.

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-12 10:57
Jammer, ik zou het wel willen voor een keer.
Waarom geven ze de keuze niet aan ons? Ik wil zelf kunnen kiezen of ik het van meerwaarde vind of niet.

€ 30,00 eenmalig betalen en dan Battlefield 4 kunnen spelen en Fifa..niks mis mee lijkt mij.
Koop nu ook elk jaar Fifa en heb nu in mijn kast Fifa 09, 10,11 etc. die stof staan te happen..met zo'n dienst niet.

Jammer Sony!
Nipje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:47:
Voor de wat meer ervaren TLOU spelers:
Ik speel momenteel op survivor en heb tot nu toe nog geen kogel af hoeven vuren door alles stealth te doen. Wat ik me echter af vraag is waarom er nooit ammo dropt van de soldaten die ik wurg? Klopt dit of doe ik iets goed fout.
Omdat je op Survivor speelt.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
X-Fighter schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:51:
Jammer van Sony, maar begrijpelijk, dit gaat tegen hun PS Now programma in, dus logisch dat ze het niet willen op PS.

[...]
Jammer dat Sony niet de keuze geeft, maar had hier toch niet aan deel genomen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:51:

[...]
Waarom zou het tegen PS Now in gaan? Die link snap ik niet. Vind het sowieso maar een wazig verhaal. Mensen kunnen prima zelf kiezen of ze die 5 euro/dollar per maand extra wel of niet willen betalen. Om eerlijk te zijn, als de prijs zou blijft vind ik het verdomd veel waar voor je geld.

My bad, ik haal zaken door elkaar....

Nu TLOU-bundle bij Nedgame beschikbaar is begint het voor mij ook wel te kriebelen om die te halen. Heb nog bijna 200 euro tegoed staan, en bij bijna alles behalve hardware word je in fysieke winkels een poot uitgedraaid, dus wellicht is dit een aardig moment om ook een PS4 te gaan halen. Nog eens kijken wat er verder nog aan games te krijgen is die het voor mij de moeite waard zou maken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Blackfly5
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-11 23:18
De photo mode in The Last of Us is trouwens wel echt genieten.

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/1z1bpf6.jpg
Als je chronologisch correct wil spelen moet je dan eerst de dlc spelen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Daejji schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:56:
Waarom geven ze de keuze niet aan ons? Ik wil zelf kunnen kiezen of ik het van meerwaarde vind of niet.

€ 30,00 eenmalig betalen en dan Battlefield 4 kunnen spelen en Fifa..niks mis mee lijkt mij.
Koop nu ook elk jaar Fifa en heb nu in mijn kast Fifa 09, 10,11 etc. die stof staan te happen..met zo'n dienst niet.

Jammer Sony!
Ben het enerzijds wel met je eens dat ze de keuze aan de gebruiker moeten laten. Anderzijds geven ze wel een goed signaal af naar EA, zoveel waar voor je geld geeft dat abonnement je, als je het mij vraagt, niet.

Ik haal bijvoorbeeld wel elk jaar Fifa, daar zou ik dan 10% korting op krijgen. Normaal koop ik Fifa voor ongeveer €55,- bij de Mediamarkt op de release dag, dit zou (voor die prijs) dus neerkomen op €5,- korting. Ik kan dan verder alleen 5 dagen eerder Fifa spelen, nou fijn. DLC koop ik bijna nooit en verder zijn er weinig EA games die elk jaar komen en het kopen waard zijn. Ik zou dus voor dit jaar dan €30,- moeten betalen voor €5,- korting en 5 dagen eerder Fifa spelen. Dan kan ik verder wel Madden, NHL, etc. spelen maar die boeien mij dan ook weinig.

Als je elk jaar alle EA sports games haalt en veel DLC aanschaft voor bijv. Battlefield wordt het misschien interessant, maar dan mogen ze je, als trouwe klant, wel meer korting geven als je het mij vraagt.

Of mis ik nu iets? Die subscription geeft je toch alleen:
  • 10% korting op alle EA games en downloadable content
  • Vijf dagen eerder toegang tot retail-games (trial)
  • Direct toegang tot: FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 en Battlefield 4 (zal worden uitgebreid volgens EA).

[ Voor 9% gewijzigd door Odieus op 30-07-2014 13:09 ]

PSN: LinQ-NL

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
BM schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:03:
[...]

Waarom zou het tegen PS Now in gaan? Die link snap ik niet. Vind het sowieso maar een wazig verhaal. Mensen kunnen prima zelf kiezen of ze die 5 euro/dollar per maand extra wel of niet willen betalen. Om eerlijk te zijn, als de prijs zou blijft vind ik het verdomd veel waar voor je geld.
Het is toch beide een subscription service? Alleen bij PS Now stream je, en bij EA Access download je de game echt. Zo 1 maand van 5$ komt toch overeen met het spel via PS Now lenen voor 1 maand? Het is niet dat je EA Access kunt nemen voor 1 maand, alle games downloaden en dan niet meer moet betalen he :)

• Scrisissszzz
AtlAntA schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:05:
Als je chronologisch correct wil spelen moet je dan eerst de dlc spelen?
Nee eerst de main story. In de DLC komen spoilers voor van de main story. Dan weet je belangrijke zaken al voordat je het speelt.

Daejji schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:56:

Jammer Sony!
EA Access kán voordelig zijn, maar hoeft niet voor iedereem een voordeel te zijn. Je krijgt enkel toegang tot oude games.

Als jij elk jaar FIFA koopt heb jij geen voordeel, omdat je alleen de oude fifa kan spelen. Als jij maanden wil wachten tot je de nieuwe fifa kan spelen, dan is het handig. Als je vanaf dag 1 de nieuwste fifa wil spelen heb je er niks aan, die komt namelijk niet in de Vault en moet je gewoon kopen.

EA Access is aantrekkelijk voor degenen die weinig games kopen. Betaal $30 voor een jaar en je kan in ieder geval een aantal games elk jaar spelen, oude games maar je hebt war om te spelen. Als ik een game echt wil spelen koop ik het gewoon op dag 1. Fifa 4 en Battlefield 14 heb ik al op release. Pebble2 en Madden 25 hoef ik niet, anders had ik ze wel tweedehands gekocht.

Is het echt een voordeel als betaalt voor een dienst waar je games 'krijgt' die je in eerste imstantie toch niet had gekocht? Je betaalt nog steeds ervoor, alleen nu iets minder...

Overigens voor degenen die weinig gamen: je hebt wel Xbox Live Gold nodig. Kan me voorstellen dat iemand op de PS4 geen Plus neemt als hij weinig gamet. Dan is EA Vault ook geen optie gezien dat gekoppeld is.

De enige reden dat ik een beetje enthoudiast hierover ben is het feit dat uitgevers nu aan het experimenteren zijn met 'all-you-can-eat' modellen. Dit zijn de eerste stappen die ze zetten. Hopelijk gaat het hierna een stuk verder waar je een bepaald bedrag betaalt en alles kan spelen.

$249 per jaar en je kan zoveel spelen als je wil. Klinkt duur, maar kan erg goedkoop zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 30-07-2014 13:17 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Jumpman
Achter dat EA Acces zit een behoorlijk vies verdienmodel volgens mij. Het kost per jaar $ 30,00 en je hebt 10% korting, maar wel op de online prijs natuurlijk. Zelf haal ik bijna alle (EA) releases (fysiek) voor tussen de € 40,00 en € 50,00 op de eerste dag. Er zitten bijna alleen maar voordelen voor EA aan, en ik zie op de lange termijn geen voordelen voor de gamer.
  • Tweedehands EA games uit de markt;
  • 5 dagen eerder spelen? Ze bepalen zelf de releasedatum, dus wordt dit voor niet EA Acces gewoon 5 dagen later;
  • Beta testen en er toch geld voor krijgen;
  • Gaan ze 'gratis'games geven dan zullen er weer verkapte Pay2Play modellen achter zitten.
Elk idee van EA is niet ten goede van de gamer, maar ten goede van de aandeelhouders. En iedereen moet geld verdienen, maar bij EA ligt het er gewoon veel te dik bovenop. Bah!

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 30-07-2014 13:31 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

BM

Moderator Spielerij
X-Fighter schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:08:
[...]

Het is toch beide een subscription service? Alleen bij PS Now stream je, en bij EA Access download je de game echt. Zo 1 maand van 5$ komt toch overeen met het spel via PS Now lenen voor 1 maand? Het is niet dat je EA Access kunt nemen voor 1 maand, alle games downloaden en dan niet meer moet betalen he :)
Sorry, ik haal 2 dingen volledig door elkaar. Ik verwar PS Now met de gratis games die je bij PS+ krijgt. My bad.
Jumpman schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:16:
Achter dat EA Acces zit een behoorlijk vies verdienmodel volgens mij. Het kost per jaar $ 30,00 en je hebt 10% korting, maar wel op de online prijs natuurlijk. Zelf haal ik bijna alle EA release voor tussen de € 40,00 en € 50,00 op de eerste dag. Er zitten bijna alleen maar voordelen voor EA aan.

Tweedehands games uit de markt;
5 dagen eerder spelen? Ze bepalen zelf de releasedatum, dus wordt dit voor niet EA Acces gewoon 5 dagen later;
Beta testen en er toch geld voor krijgen;
Gaan ze 'gratis'games geven dan zullen er weer verkapte Pay2Play modellen achter zitten.

Elk idee van EA is niet ten goede van de gamer, maar ten goede van de aandeelhouders. En iedereen moet geld verdienen, maar bij EA ligt het er gewoon veel te dik bovenop. Bah!
Het een en ander is afhankelijk van welke games er in The Vault terecht gaan komen (waarschijnlijk de wat oudere), maar dan is 30 euro per jaar toch een koopje om die games allemaal te kunnen spelen?

Niet dat ik nu als EA Access evangelist wil over komen, maar ik snap de 'haat' niet zo. EA heeft welliswaar een reputatie, maar dit lijkt me redelijk goede waar voor je geld.
ASNNetworks schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:13:
[...]$249 per jaar en je kan zoveel spelen als je wil. Klinkt duur, maar kan erg goedkoop zijn :)
Voor 250 dollar per jaar sluit ik vandaag zo'n abonnement af. Dat zijn 5 games per jaar, dat haal ik er makkelijk uit :)

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 30-07-2014 13:20 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Jumpman
ASNNetworks schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:13:
[...]

$249 per jaar en je kan zoveel spelen als je wil. Klinkt duur, maar kan erg goedkoop zijn :)
Ik denk het niet ze gaan dan de games uithollen, meer Pay2Play, meer in DLC die je alsnog los moet aanchaffen en meer kaartspel modellen zoals FUT in FIFA, of Battlepacks in BF. ;)

• Faaz0
  • Laatst online: 11:14
bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:01:
[...]

Omdat je op Survivor speelt.
Ik had dit gisteren op Hard ook anders :/

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:18

muhda

Time & Space traveler

morm schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:14:
[...]
Ik heb hem bij MM Breda gehaald gisteren en daar had ik naast het doosje ook een losse voucher met code voor de Survival DLC.
Ik heb TLOU bij MM Akerpoort gehaald, maar daar zat geen losse voucher erbij voor de DLC.
Volgens mij zit de DLC standaard bij de game, je hebt geen download nodig.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:16:
Achter dat EA Acces zit een behoorlijk vies verdienmodel volgens mij. Het kost per jaar $ 30,00 en je hebt 10% korting, maar wel op de online prijs natuurlijk. Zelf haal ik bijna alle (EA) releases (fysiek) voor tussen de € 40,00 en € 50,00 op de eerste dag. Er zitten bijna alleen maar voordelen voor EA aan, en ik zie op de lange termijn geen voordelen voor de gamer.
  • Tweedehands EA games uit de markt;
  • 5 dagen eerder spelen? Ze bepalen zelf de releasedatum, dus wordt dit voor niet EA Acces gewoon 5 dagen later;
  • Beta testen en er toch geld voor krijgen;
  • Gaan ze 'gratis'games geven dan zullen er weer verkapte Pay2Play modellen achter zitten.
Ik ben het hier wel redelijk mee eens, Sony heeft voor zichzelf gekozen, want wat als je hiermee ingaat dan hoeft Sony zeer waarschijnlijk dan ook geen PLUS aanbiedingen van EA te doen of free games want waarom zou je dat doen als je ook al een EA access account hebt.

En wat let Ubisoft dan om niet hetzelfde te doen? of Activision etc?

Dan is het dag PLUS!

• Meekoh
muhda schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:41:
[...]

Ik heb TLOU bij MM Akerpoort gehaald, maar daar zat geen losse voucher erbij voor de DLC.
Is die voucher niet voor de pre-order bonus?

Computer says no

• morm
muhda schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:41:
[...]

Na invoeren van de code heb ik anders wel 7 extra items in mijn addon lijst voor TLOU.
De survival DLC staat NIET op disc.
Pagina: 1 ... 76 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]