Daejji schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:56:
Jammer, ik zou het wel willen voor een keer.
Waarom geven ze de keuze niet aan ons? Ik wil zelf kunnen kiezen of ik het van meerwaarde vind of niet.
€ 30,00 eenmalig betalen en dan Battlefield 4 kunnen spelen en Fifa..niks mis mee lijkt mij.
Koop nu ook elk jaar Fifa en heb nu in mijn kast Fifa 09, 10,11 etc. die stof staan te happen..met zo'n dienst niet.
Jammer Sony!
EA Access kán voordelig zijn, maar hoeft niet voor iedereem een voordeel te zijn. Je krijgt enkel toegang tot oude games.
Als jij elk jaar FIFA koopt heb jij geen voordeel, omdat je alleen de oude fifa kan spelen. Als jij maanden wil wachten tot je de nieuwe fifa kan spelen, dan is het handig. Als je vanaf dag 1 de nieuwste fifa wil spelen heb je er niks aan, die komt namelijk niet in de Vault en moet je gewoon kopen.
EA Access is aantrekkelijk voor degenen die weinig games kopen. Betaal $30 voor een jaar en je kan in ieder geval een aantal games elk jaar spelen, oude games maar je hebt war om te spelen. Als ik een game echt wil spelen koop ik het gewoon op dag 1. Fifa 4 en Battlefield 14 heb ik al op release. Pebble2 en Madden 25 hoef ik niet, anders had ik ze wel tweedehands gekocht.
Is het echt een voordeel als betaalt voor een dienst waar je games 'krijgt' die je in eerste imstantie toch niet had gekocht? Je betaalt nog steeds ervoor, alleen nu iets minder...
Overigens voor degenen die weinig gamen: je hebt wel Xbox Live Gold nodig. Kan me voorstellen dat iemand op de PS4 geen Plus neemt als hij weinig gamet. Dan is EA Vault ook geen optie gezien dat gekoppeld is.
De enige reden dat ik een beetje enthoudiast hierover ben is het feit dat uitgevers nu aan het experimenteren zijn met 'all-you-can-eat' modellen. Dit zijn de eerste stappen die ze zetten. Hopelijk gaat het hierna een stuk verder waar je een bepaald bedrag betaalt en alles kan spelen.
$249 per jaar en je kan zoveel spelen als je wil. Klinkt duur, maar kan erg goedkoop zijn
[
Voor 10% gewijzigd door
ASNNetworks op 30-07-2014 13:17
]