• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
morm schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:44:
[...]

Na invoeren van de code heb ik anders wel 7 extra items in mijn addon lijst voor TLOU.
De survival DLC staat NIET op disc.
Volgens mij kan je die items ook verdienen in game toch, alleen nu heb je ze direct tot je beschikking?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Faaz0 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:40:
[...]

Ik had dit gisteren op Hard ook anders :/
Het is contextgevoelig. Je zal zien dat je stukken tegenkomt waarbij tegenstanders ineens iets meer ammo droppen. Dan weet je eigenlijk al dat er een shootout aan zit te komen.

In Bills Town
spoiler:
ligt er ineens overal revolver ammo die je nodig hebt op het moment dat je op de kop hangt
.

Dit is geen verhalende spoiler overigens.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:59
Dit zijn de items die je krijgt van de Survival DLC code:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/w7iejd.png

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:34

kaanmijo

Picobello B.V.

Eduardboon schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:07:
Wie heeft TLOUr nog meer bij de Mediamarkt gehaald? Ging ervanuit dat de DLC op een velletje IN het doosje zou zitten, want nergens in de omgeving stond verder iets over DLC aangegeven in de winkel in Leeuwarden, maar helemaal niks gekregen.
Ik heb 'm net gehaald bij de Bart Smit, en daar zat geen code bij

Verwijderd

Origins schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:42:
[...]

Ik ben het hier wel redelijk mee eens, Sony heeft voor zichzelf gekozen, want wat als je hiermee ingaat dan hoeft Sony zeer waarschijnlijk dan ook geen PLUS aanbiedingen van EA te doen of free games want waarom zou je dat doen als je ook al een EA access account hebt.

En wat let Ubisoft dan om niet hetzelfde te doen? of Activision etc?

Dan is het dag PLUS!
Helemaal mee eens. In 1e instantie vond ik het een slechte zaak dat Sony het niet toe laat, maar als deze trend door zet en iedere uitgever met zo'n dienst komt blijft er weinig over van psn+ en zit je met allemaal losse abbo's. Xbox gebruikers hoeven nu iig zeker geen EA games meer te verwachten bij GFG

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 09:52
morm schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:53:
Dit zijn de items die je krijgt van de Survival DLC code:
[afbeelding]
Code is dus voor de pre-order bonus :)

Computer says no

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:18

muhda

Time & Space traveler

kaanmijo schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:54:
[...]

Ik heb 'm net gehaald bij de Bart Smit, en daar zat geen code bij
Vaag gedoe met die voucher, heeft er iemand meer duidelijkheid?

Oke, dus de voucher bevat een code voor de pre-bonus geen DLC.

[ Voor 11% gewijzigd door muhda op 30-07-2014 13:57 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05
Ik denk ook dat ik dit weekend aan de PS4 ga. Net zoals BM nog iets voor 300 euro aan tegoed liggen en het enige wat value for money biedt is hardware. Denk dat ik dan meteen maar voor TLOU editie ga. Jammer dat er geen Infamous bundel is, anders zou ik voor die gaan, want heb TLOU ook al op de PS3 gespeeld. En het spel is wel goed, maar op de PS3 had ik geen behoefte aan een 2e playthrough. Met name omdat het toch een lineair spel is wat voornamelijk gedreven wordt door het verhaal en imho niet zozeer door de gameplay. En het verhaal ken je na 1 keer spelen :) Maar het is ook alweer een tijd geleden dus zal wel redelijk wat vergeten zijn.

Iemand enig idee wat een goedkope manier is om aan digitale games te komen op de PS4? (beetje ala mode bij de X1 waar je in de US store kunt betalen) Heb niet zo heel veel zin om met verschillende accounts te gaan spelen, maar als dat op een makkelijke manier kan vind ik het niet zo'n probleem. Anders worden het toch weer ouderwetse schijfjes :+

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-07-2014 14:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:59:
Ik denk ook dat ik dit weekend aan de PS4 ga. Net zoals BM nog iets voor 300 euro aan tegoed liggen en het enige wat value for money biedt is hardware. Denk dat ik dan meteen maar voor TLOU editie ga. Jammer dat er geen Infamous bundel is, anders zou ik voor die gaan, want heb TLOU ook al op de PS3 gespeeld. En het spel is wel goed, maar op de PS3 had ik geen behoefte aan een 2e playthrough. Met name omdat het toch een lineair spel is wat voornamelijk gedreven wordt door het verhaal en imho niet zozeer door de gameplay. En het verhaal ken je na 1 keer spelen :) Maar het is ook alweer een tijd geleden dus zal wel redelijk wat vergeten zijn.

Iemand enig idee wat een goedkope manier is om aan digitale games te komen op de PS4? (beetje ala mode bij de X1 waar je in de US store kunt betalen) Heb niet zo heel veel zin om met verschillende accounts te gaan spelen, maar als dat op een makkelijke manier kan vind ik het niet zo'n probleem.
Zoek even in dit forum. Je kunt gewoon een US account aanmaken, games kopen en spelen onder alle accounts op je ps4..

Ik heb TLOU ook 1 keer uitgespeeld op de ps3, en gister alleen de intro even gedaan. Alleen daar al had ik een aantal "och ja dat ging zo" momenten haha! Ik ga me weer vermaken dat weet ik zeker. Om het uitdagender te maken de moeilijkheidsgraad ook hoger gezet.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-12 11:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Hup. Ook maar over de brug; TLOU editie besteld. Nooit een PlayStation gehad op de Vita na, dus dat wordt interessant :P

TLOU vond ik destijds al aanlokkelijk (net als Uncharted, ik hoop op een remaster van die hele serie) maar zat toen zo dicht op de PS4 launch dat ik die heb laten schieten... En nu, met al die glowing reviews... Ik moet 'm gewoon gespeeld hebben vind ik :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:24
Ik heb de afgelopen dagen veel TLOU gespeeld. Zojuist startte ik even MGS Ground Zerous op maar dat is echt een vreemde ervaring dan. Snake is zo snel. Fletse graphics. Het is net alsof je een arcade shooter zit te spelen. TLOU voelt naar mijn mening meer nextgen aan.

[ Voor 10% gewijzigd door aalekss op 30-07-2014 14:32 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-12 12:44

Major_ton

Shoot!

aalekss schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:31:
Ik heb de afgelopen dagen veel TLOU gespeeld. Zojuist startte ik even MGS Ground Zerous op maar dat is echt een vreemde ervaring dan. Snake is zo snel. Fletse graphics. Het is net alsof je een arcade shooter zit te spelen. TLOU voelt naar mijn mening meer nextgen aan.
Ik weet niet of je de Destiny bèta hebt gespeeld? Die vind ik er alweer een stuk beter uitzien dan TLOU remastered, dus ik denk dat de echte grafische toppertjes nog moeten komen. Ben dan ook erg benieuwd wat Naughty Dog gaat klaarspelen met Uncharted 4 die exclusief voor de PS4 ontwikkeld wordt.

Some infinities are bigger than others.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Major_ton schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:03:
[...]
Ik weet niet of je de Destiny bèta hebt gespeeld? Die vind ik er alweer een stuk beter uitzien dan TLOU remastered, dus ik denk dat de echte grafische toppertjes nog moeten komen. Ben dan ook erg benieuwd wat Naughty Dog gaat klaarspelen met Uncharted 4 die exclusief voor de PS4 ontwikkeld wordt.
Ik vond Destiny er niet zo erg byzonder uitzien...

In mijn ogen is Infamous nog steeds het spel wat aan de top hoort wat de graphics betreft.
Als jij zegt dat destiny er beter uitziet dan TLOUr, dan is TLOUr niet echt mooi te noemen?
Je zou toch wel verwachten dat een exclusive titel er veel beter uitziet dan een multiplatform?

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

HaskoF schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:08:
[...]

Ik vond Destiny er niet zo erg byzonder uitzien...

In mijn ogen is Infamous nog steeds het spel wat aan de top hoort wat de graphics betreft.
Als jij zegt dat destiny er beter uitziet dan TLOUr, dan is TLOUr niet echt mooi te noemen?
Je zou toch wel verwachten dat een exclusive titel er veel beter uitziet dan een multiplatform?
Ik zeg ook niet dat Destiny er bijzonder goed uitziet, maar in mijn ogen wel beter dan TLOU. TLOU is natuurlijk oorspronkelijk voor de PS3 ontwikkeld en nu voor de PS4 opgelapt. Het resultaat mag er zeker zijn, 1080p en 60fps zijn erg welkom, maar aan bepaalde details en animaties is goed te zien dat het een game van de vorige generatie betreft. Ik moet daarnaast wel aangeven dat ik in dit geval de graphics meer dan goed genoeg vind en ze ook enigszins van ondergeschikt belang zijn aan het verhaal en de algemene ervaring.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-12 11:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben nog even op zoek geweest, maar is er al wat duidelijkheid over een eventuele Uncharted-remaster? Of blijft dat bij vage geruchten?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Jumpman
Zelf vind ik eigenlijk alleen BF4 het echte 'next gen' gevoel geven (als het goed loopt), dit komt ook wel door de 64 man en de graphics upgrade t.o.v. de PS3. Nu heb ik natuurlijk niet alle PS4 games gespeeld. TLOUR heb ik nog te weinig gespeeld (een uur), om over het totaal wat te roepen. Voor wat ik nu gespeeld heb, waren de graphics okay, maar characters ingame bewegen behoorlijk houterig voor 'next gen'.
Willybubba schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:25:
Ben nog even op zoek geweest, maar is er al wat duidelijkheid over een eventuele Uncharted-remaster? Of blijft dat bij vage geruchten?
Die komt er bijna zeker denk ik. Als je ziet wat Sony allemaal wel niet geremasterd heeft vanaf de PS2 naar de PS3, kan je dit met enige zekerheid wel zeggen.

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 30-07-2014 15:28 ]

Zal geen screens posten want het spoilert een beetje de verassing maar er komen nog veel stukken waar (was op 51% vannacht) gister mijn mond toch wel ff van open viel en ik de photomode extreem veel heb gebruikt. Er zijn natuurlijk nog stukken te vinden waar je ziet dat het een port is en geen infamous of Killzone maar mooier dan Destiny vind ik het toch wel zeker(vegetatie vooral)

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Major_ton schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:03:
[...]

Graphics van Destiny en TLoU vergelijken is appels en peren. Photorealistische graphics vs (soort van) cell shaded. Eerste beelden van Uncharted zagen er wel veelbelovend uit :) Ook vind ik Assassins Creed Unity in de beelden die tot nog toe naar buiten zijn gebracht er goed uit zien (ben niet zo'n azijnzeiker geworden na watch_dogs).

PSN: LinQ-NL

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Destiny heeft natuurlijk ook wel last van het feit dat het een cross-gen titel is. Volgend jaar zal dat stukken minder zijn verwacht ik en zullen games grafisch meer richting het niveau van een Infamous gaan.

Dit jaar zijn enkel AC: Unity en Evolve current-gen only dacht ik.
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:36:
Zal geen screens posten want het spoilert een beetje de verassing maar er komen nog veel stukken waar (was op 51% vannacht) gister mijn mond toch wel ff van open viel en ik de photomode extreem veel heb gebruikt. Er zijn natuurlijk nog stukken te vinden waar je ziet dat het een port is en geen infamous of Killzone maar mooier dan Destiny vind ik het toch wel zeker(vegetatie vooral)
Je weet dat een verassing de verbranding van een lijk is hè?

Het is overigens geen port maar een remaster. Een port is 1 op 1 overzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 30-07-2014 15:45 ]

• Jumpman
Assassins Creed: Unity ziet er extreem goed uit in de E3 Trailer. Ik mag hopen voor Ubisoft dat dit er echt zo gaat uitzien op de PC, PS4 en XBOX ONE, anders voorzie ik bergen kritiek. ;)

Volgens mij kennen velen hier nog wel Joël Branders: http://vimeo.com/81295320, dezelfde Animator van Naughty Dog had weer wat tijd over en heeft deze geniale creatie gemaakt:

http://vimeo.com/100781577

Joël Nicholson: http://vimeo.com/100781577

Credits to Tal Peleg

Origineel : http://www.neogaf.com/for...?p=123240485&postcount=11

@bram1984 wat ?????

[ Voor 15% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-07-2014 15:58 ]

Ja die Joel Nicholson is echt briljant. Ze hebben die Banderas nu ook als taunt in de multiplayer gestopt. Ze hebben wel humor, die gasten.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:54:
[...]

Helemaal mee eens. In 1e instantie vond ik het een slechte zaak dat Sony het niet toe laat, maar als deze trend door zet en iedere uitgever met zo'n dienst komt blijft er weinig over van psn+ en zit je met allemaal losse abbo's. Xbox gebruikers hoeven nu iig zeker geen EA games meer te verwachten bij GFG
De uitgevers krijgen sowieso meer macht, Ongeacht het platform... Ubisoft, EA, Bungie, etc, noem alle grote uitgevers maar op, ze willen de end-users allemaal binden aan hun eigen marketingtools.

Het is gewoon wachten tot dat één van de grote jongens bij Sony de harde eis legt voor bijvoorbeeld exclusieve content of andere voordelen dan men mee moet in een dergelijke dienst, op dat moment heeft Sony geen keus en zullen ze PSN+ echt wel laten varen. Het is niet voor niets dat Sony na de aankondiging van EA met een slap marketing verhaal komt.

Sony drijft EA alleen maar meer in de handen van Microsoft, En dat kan met het oog op de opvolgers van bijvoorbeeld Titanfall helemaal niet gunstig zijn.

Waarom Xbox users nu geen EA games meer hoeven te verwachten bij Games for Gold is mij een raadsel, GFG en EA Access staan volkomen los van elkaar, GFG is een MS dienst, waarbij ze de mensen met een Live abonnement extra paaien, EA Access is een EA dienst die prima naast elkaar kunnen bestaan omdat ze elkaar niet in de weg zitten.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:46:
[...]

Klopt , dat is toen bevestigd door het PlayStation team.

--------------------------------------------------------------------------------

Morgen een drukke dag voor mij :

The Last of Us voor het eerst checken.

en

Pure Pool checken.
Pure pool is uit, €6.99...ziet er best grappig uit :)

PSN: Maichel

Bullet NL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:20:
[...]

De uitgevers krijgen sowieso meer macht, Ongeacht het platform... Ubisoft, EA, Bungie, etc, noem alle grote uitgevers maar op, ze willen de end-users allemaal binden aan hun eigen marketingtools.

Het is gewoon wachten tot dat één van de grote jongens bij Sony de harde eis legt voor bijvoorbeeld exclusieve content of andere voordelen dan men mee moet in een dergelijke dienst, op dat moment heeft Sony geen keus en zullen ze PSN+ echt wel laten varen. Het is niet voor niets dat Sony na de aankondiging van EA met een slap marketing verhaal komt.

Sony drijft EA alleen maar meer in de handen van Microsoft, En dat kan met het oog op de opvolgers van bijvoorbeeld Titanfall helemaal niet gunstig zijn.

Waarom Xbox users nu geen EA games meer hoeven te verwachten bij Games for Gold is mij een raadsel, GFG en EA Access staan volkomen los van elkaar, GFG is een MS dienst, waarbij ze de mensen met een Live abonnement extra paaien, EA Access is een EA dienst die prima naast elkaar kunnen bestaan omdat ze elkaar niet in de weg zitten.
Tja, ik denk toch dat EA Sony op dit moment teveel nodig heeft, om cocky te gaan worden. De userbase van de PS4 is tenslotte groter en lijkt alleen maar groter te worden. Nu speel ik nagenoeg geen EA games, dus voor mij persoonlijk maakt het weinig uit.

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:44:
[...]

Tja, ik denk toch dat EA Sony op dit moment teveel nodig heeft, om cocky te gaan worden. De userbase van de PS4 is tenslotte groter en lijkt alleen maar groter te worden. Nu speel ik nagenoeg geen EA games, dus voor mij persoonlijk maakt het weinig uit.
Toch denk ik wel dat Sony de third party publishers wat meer moet gaan paaien. Tegen het grote geld van Microsoft kan Sony niet op maar als je een uitgever zoals Ubisoft met AC ook al 'kwijt raakt' aan Xbox. Daartegen over staat natuurlijk wel Destiny wat zelfs een PS exclusive is in Japan. Maar goed als deze trend doorzet zijn straks alle perks, beta's, exclusives etc. allemaal op de Xbox. Niet dat mij dat heel veel uitmaakt maar in reclame uitingen ga je dat wel terug zien en dat kan Sony gaan raken op den duur.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 16:48 ]

Verwijderd

Pure Pool nu te verkrijgen in de PSStore :

Voor PSPlus leden voor 6,99 te verkrijgen.

Voor een potje pool tussen de andere games door.

Ook multiplayer pool zit erin , solo natuurlijk ook.

De eerste echte pool game op de PS4.

Enjoy.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:47:
[...]
Toch denk ik wel dat Sony de third party publishers wat meer moet gaan paaien. Tegen het grote geld van Microsoft kan Sony niet op maar als je een uitgever zoals Ubisoft met AC ook al 'kwijt raakt' aan Xbox. Daartegen over staat natuurlijk wel Destiny wat zelfs een PS exclusive is in Japan. Maar goed als deze trend doorzet zijn straks alle perks, beta's, exclusives etc. allemaal op de Xbox. Niet dat mij dat heel veel uitmaakt maar in reclame uitingen ga je dat wel terug zien en dat kan Sony gaan raken op den duur.
Tja, ze kunnen allemaal overstappen naar Xbox voor excl. content of DLC's. Maar dan is je afzet markt ook veel minder groot. Ik weet niet of en zo ja hoeveel Microsoft betaald voor dit soort acties. Maar een uitgever merkt het ook wel als een titel niet multiplatform is.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:52:

[video]

Enjoy.
"De eerste", verwacht je er nog 6 ja? :P

Ziet er inderdaad wel grappig uit en is tenminste een leuke "party game" voor op de bank :)

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:59:
[...]

"De eerste", verwacht je er nog 6 ja? :P

Ziet er inderdaad wel grappig uit en is tenminste een leuke "party game" voor op de bank :)
Ik verwacht er nog meer ja , vooral een Snooker game voor de echte Pro's.

Op de PS3 en PSVita had je ook verschillende biljart games , van casual t/m pro.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:52:

[video]

Enjoy.
Je speelt gewoon tegen een amateur... haha
Ziet er wel nice uit. ik ga zo is de PSN Store checken, 7euro
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:47:
[...]

Ik ken de cijfers natuurlijk niet, dus misschien lul ik nu heel raar, maar ik kan me ten eerste niet voorstellen dat AAA volledig exclusief zullen gaan. Dat valt natuurlijk nooit af te kopen lijkt me. Ten tweede werd CoD op de PS3 in de EU volgens mij meer gespeeld dan op de X360, waarmee ik wil aangeven dat timed DLC daar weinig invloed op heeft. Het lijkt me op dit moment een zeer onwaarschijnlijk scenario dat een 3rd party publisher de PS4 userbase gaat negeren. Maar wellicht zit ik mis.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:20
Vanaf volgende week Road Not Taken en Fez in de plus. Niet verkeerd :D

http://blog.eu.playstatio...-road-taken-crysis-3-fez/

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:06:
[...]

Je speelt gewoon tegen een amateur... haha
Ziet er wel nice uit. ik ga zo is de PSN Store checken, 7euro
Ik speelde offline tegen een CPU amateur.

Online is lachen , vooral met chat via de microfoon.

:9

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:44:
[...]

De userbase van de Xbox One wordt ook steeds groter en groter. En over een paar jaar maakt het weinig meer uit wie het grootste is als ze beiden over 30 miljoen verkochte exemplaren zitten.

Ik vind het jammer dat Sony de gamer niet laat kiezen maar er zullen vast wel redenen voor zijn anders dan dat het niets toevoegt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:36:
Even voor mijn gevoel. je hebt extreem veel de photomode gebruikt. Waarom en wat doe je ermee? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Weet iemand waarom ik TLoU (US Store) niet met mijn EU account kan spelen? Licenses zijn al restored en de PS4 is als primary ingesteld. Op zich geen ramp, maar ik wilde 'm even met de Vita checken.
bram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:19:
Weet iemand waarom ik TLoU (US Store) niet met mijn EU account kan spelen? Licenses zijn al restored en de PS4 is als primary ingesteld. Op zich geen ramp, maar ik wilde 'm even met de Vita checken.
Op beide accounts als primary ingesteld? Bij mij werkte het gister vlekkeloos.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:30
Lekker Ventje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:12:
[...]

De userbase van de Xbox One wordt ook steeds groter en groter. En over een paar jaar maakt het weinig meer uit wie het grootste is als ze beiden over 30 miljoen verkochte exemplaren zitten.

Ik vind het jammer dat Sony de gamer niet laat kiezen maar er zullen vast wel redenen voor zijn anders dan dat het niets toevoegt.
Wellicht dat MS een leuke deal heeft gesloten en dat Sony extra moet betalen. Er komen in de PS+ collectie soms ook EA games voorbij, ik denk dat ze willen voorkomen dat mensen straks een game gratis krijgen bij hun PS+ abonnement waarvoor ze óók nog eens via het abonnement van EA betalen. Dat of misschien vond Sony het niet tof dat EA 'zelf' met een abonnementsdienst komt.

Op een gegeven moment zullen beide consoles een leuke userbase hebben zéker wanneer de XB1 in Nederland zijn release zal zien wellicht dat beide fabrikanten dan juist veel meer hun best gaan doen om AAA titles af te kopen? Persoonlijk denk ik dat we het vooral van de first-party titles moeten hebben als we kijken naar exclusiviteit triple-A titels worden steeds uitgebreider en duurder en dus zullen ze liever een exclusieve armour/wapen/level of wat dan ook introduceren dan miljoenen te betalen om ervoor te zorgen dat het spel niet op het andere platform uitkomt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Lekker Ventje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:12:
[...]

Precies, het is natuurlijk mooi om te schermen dat de ene partij nu groter is dan de andere, maar zo vlak voor de officiële lancering van de Xbox One in NL zie je steeds meer mensen met een PS4 de melding maken dat ze naast hun PS4 ook een Xbox One in huis halen. Voor veel mensen is de Kinectloze Xbox met 2 AAA games gewoon een prima aanbieding.

Ook ik denk dat het aantal verkochte exemplaren over een jaar of wat heel dicht bij elkaar ligt, feit is dat om de discussie even terug te brengen naar het hele EA Access gebeuren Sony de gebruiker geen keuze geeft. Helemaal wanneer nu ook duidelijk is geworden dat de EA Access gebruikt kan worden zonder Xbox Live! zie: http://www.vg247.com/2014...s-unless-you-play-online/

Of te wel, voor 30 euro per jaar kan je heel heel goedkoop spelen (natuurlijk niet online, omdat je hier een Xbox Live abbo nodig voor hebt)

Aan het punt van 30 euro per jaar, voor EA Access zonder PSN+ achtig abonnement gaat Sony natuurlijk wel compleet voorbij.

Kortom, het is in mijn ogen erg jammer dat Sony de consument geen keuze geeft in deze...... Hey, begint Sony nu op het oude MS te lijken?? ;) :P
SacreBleu schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:22:
[...]

Wellicht dat MS een leuke deal heeft gesloten en dat Sony extra moet betalen. Er komen in de PS+ collectie soms ook EA games voorbij, ik denk dat ze willen voorkomen dat mensen straks een game gratis krijgen bij hun PS+ abonnement waarvoor ze óók nog eens via het abonnement van EA betalen. Dat of misschien vond Sony het niet tof dat EA 'zelf' met een abonnementsdienst komt.

Op een gegeven moment zullen beide consoles een leuke userbase hebben zéker wanneer de XB1 in Nederland zijn release zal zien wellicht dat beide fabrikanten dan juist veel meer hun best gaan doen om AAA titles af te kopen? Persoonlijk denk ik dat we het vooral van de first-party titles moeten hebben als we kijken naar exclusiviteit triple-A titels worden steeds uitgebreider en duurder en dus zullen ze liever een exclusieve armour/wapen/level of wat dan ook introduceren dan miljoenen te betalen om ervoor te zorgen dat het spel niet op het andere platform uitkomt.
Het leuke is dat voor EA Access je dus helemaal geen Live of in het geval van Sony PSN+ (achtige) dienst nodig hebt. Dubbel voordeel voor de consument dus. Ik hoop, uit de grond van mijn hart, dat Sony de onafhankelijke uitgevers niet te veel tegen de wind in gaat strijken. Dan moet Sony het straks voornamelijk van haar eigen studio's hebben voor exclusieve content. We zien aan Nintendo waar dat toe geleid heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 30-07-2014 19:47 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

*foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Bullet NL op 30-07-2014 19:43 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:12
Geen idee wat jij dat EA abonnement ziet, maar ik denk dat jij de animo nogal overschat. 30.- is niet veel, maar je krijgt ook bijna nix.

Sony geeft zijn klanten geen keus.. zucht.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Bullet NL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:42:
[...]

Het leuke is dat voor EA Access je dus helemaal geen Live of in het geval van Sony PSN+ (achtige) dienst nodig hebt. Dubbel voordeel voor de consument dus.
Ik ben het met je eens dat Sony ons gewoon als volwassenen moet behandelen en ons de keuze moet geven, maar ik begrijp niet helemaal waarom het dubbel voordeel voor de consument is. Het concurreert ten slotte niet direct met Live of PS+: je kan niet online gamen en je krijgt enkel toegang tot EA games en niet tot de 'games with gold' of ps+ spellen. Daar haal je dus geen extra voordeel uit als je enkel een EA abonnement neemt?

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Shit mijn TLOU pakketje van bol.com heeft vertraging :'( kan wel huilen :p

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Lekker Ventje
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:55:
Geen idee wat jij dat EA abonnement ziet, maar ik denk dat jij de animo nogal overschat. 30.- is niet veel, maar je krijgt ook bijna nix.

Sony geeft zijn klanten geen keus.. zucht.
Hoezo krijg je niks? Je kunt games spelen die je niet nieuw gekocht zou hebben. Mij boeit het niet als ik games koop die al een jaar oud zijn. Heb FIFA gespeeld en dat was de versie van een jaar oud, maakte mij niets uit. Voor PS Plus is ook altijd animo geweest terwijl dat ook niet de nieuwste games waren/zijn.
Sony geeft zijn klanten inderdaad geen keus, helaas maar met het oog op de eigen dienst die ze aan het opzetten zijn snap ik dat wel want het is concurrentie. En de eigen dienst zal ook niet gratis zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:57
DarkElement schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:38:
Shit mijn TLOU pakketje van bol.com heeft vertraging :'( kan wel huilen :p
I hear you brother. Postbode vond het niet nodig om bij de buren aan te bellen of het pakketje door de brievenbus te doen....... *zucht*

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:42

Pinjataaa

Hit me!

hatsa schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:31:
Vanaf volgende week Road Not Taken en Fez in de plus. Niet verkeerd :D

http://blog.eu.playstatio...-road-taken-crysis-3-fez/
Ik kan nog niet echt warmlopen van die ipad spelletjes..

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:12
Wat ik niet begrijp is de roep om 2 verschillende consoles met dezelfde mogelijkheden. Als mensen het EA abonnement intressant vinden, halen ze toch een Xbox? Als ik de samenvatting van MAX3400 op de frontpage lees, zou je wel gek zijn om voor deze service te betalen. Aangezien hij een +3 krijgt praat hij echt geen onzin.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb tlou vanuit de US store. Super tof maar krijg ik mijn preorder dlc?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:04:
Wat ik niet begrijp is de roep om 2 verschillende consoles met dezelfde mogelijkheden. Als mensen het EA abonnement intressant vinden, halen ze toch een Xbox?
Je leest het hier toch ook, het gaat om wel of geen keuze..... EA bied het aan, maar dus niet voor de PS4 omdat Sony het niet wil.... Sony doet nu dus keuzes maken voor hun klanten, op een manier waar in het verleden heel veel kritiek op MS was....

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Bullet NL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:39:
[...]

Je leest het hier toch ook, het gaat om wel of geen keuze..... EA bied het aan, maar dus niet voor de PS4 omdat Sony het niet wil.... Sony doet nu dus keuzes maken voor hun klanten, op een manier waar in het verleden heel veel kritiek op MS was....
Snap je punt helemaal, maar ik snap hen ook wel. Dit EA abbo met PS+ (blijf je nodig hebben als je die sport spellen online wilt spelen geloof ik) + de instant game collection + PSNow en alles zou een beetje door elkaar heen kunnen gaan lopen.

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:57
Vraag me ergens af of het wel een "vrije" keuze is van Sony. EA wordt al vrij lang beschuldigt van partijdigheid richting MS. Wellicht dat de voorwaarden voor Sony zo onaantrekkelijk waren dat ze niet anders konden dan deze keuze te maken.

[ Voor 0% gewijzigd door RobbieN op 30-07-2014 22:08 . Reden: slecht Nederlands ]

• Lekker Ventje
RobbieN schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:03:
Vraag me ergens af of het wel een "vrije" keuze is van Sony. EA wordt al vrij lang beschuldigt van partijdigheid richting MS. Wellicht dat de voorwaarden voor Sony zo onaantrekkelijk waren dat ze niet anders konden dan deze keuze te maken.
Ik denk dat die partijdigheid vooral met (veel) geld te maken heeft. Zoals eerder kunnen spelen op een bepaalde console, exclusive ingame items of DLC. En omdat Sony toch al met een vergelijkbaar iets bezig is laten ze het schieten. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben als fabrikant want er moet ook geld verdiend worden.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Bullet NL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:39:
Ik vind zelf ook dat we keuze hadden moeten hebben en die mogelijkheid heeft sony ons afgenomen. Aan de andere kant is dit weer een manier van ea om de wetten van een xbox live, psn of steam te willen buigen naar hun eigen hand. Steam heeft dit al geweigerd, nu psn dus ook. Zal me niks verbazen als ea hun games enkel via hun eigen portal van de xbox marketplace te willen verkopen om zo toch niet afhankelijk te willen zijn. Blijkbaar willen sony en valve hun klanten beschermen tegen deze praktijken.

Daarnaast kan microsoft met de xbox one even alle positieve nieuwtjes gebruiken die ze pakken kunnen en garanderen ze zichzelf van een gegarandeerde uitgever op hun platform want ea heeft immers haar eigen portal gekregen. De xbox verliest snel markterrein in alle belangrijke markten in de wereld en in tier 2 landen zijn ze vrijwel non existent ondanks dat je de console gewoon overal kan kopen.

Ik denk dat de ps4 en steam gebruikers niet jaloers hoeven zijn op de ea vault. Door de successen van de ps4 qua verkoop in soft- en hardware blijven ea games gewoon in de winkel liggen voor de ps4.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:28
The Last of Us remastered... Wauw... wat een verhaal en wat een sfeer.
Heb helaas nog niet veel tijd gehad, maar het eerste uur was al geweldig.
Ik speel hem op Hard met Listen mode aan, wil wel beetje uitdaging hebben.

Je merkt wel dat het een Last-gen game is idd door de animaties af en toe, maar doet niks af aan de ervaring.
Ondanks dat ik het spel nog lange na niet uit heb, hoop ik nu al op een vervolg...

Graphics zijn goed te noemen, en die 60fps is zooo fijn he. Dit zou eigenlijk elk spel moeten hebben.
Die 30 FPS nekt bij mij ook het aanschaffen van Destiny.. Blijf het jammer vinden dat zij toch nog gekozen hebben om de last-gen's te ondersteunen. En al helemaal om de ervaring hetzelfde te maken.. Ik bedoel: ik koop niet voor niks een PS4 ipv een PS3, 60fps zou dan ook wel fijn geweest zijn...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
Pff al dat gedoe om ea games... in the end its just an ea game.
Hebben amper.games die mij boeie (fifa speel ik wel eens). Dus zie er geen voordeel in. Heb in september een x1 maar zal deze dienst lekker laten gaan. Zou het ubisoft ofzo zijn kijk dan gaan we praten.
Ik zal het niet missen op de ps4.

Over tlou zat weer hellemaal vastgekluistert aan de tv. Wat een game wat een sfeer wat een graphics en wat een heerlijke smooth 60fps!!
Speelde hem nu met oordopjes in en dan verandert het wel ineens. Veel creepier en alles veel helderder(speel anders met tv speakers heb geen hifi set )
Morgen weer verder. Moet zeggen dat op hard ik toch wel ammo problemen heb. Moet soms echt knokken omdat kogels op zijn...
En wordt ook vaak gezien terwijl ik goed gecovert zit. Soms irritant maar vecht me er wel doorheen ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik ben inmiddels denk ik al 50x dood gegaan in TLOU op hard mode :+ Ben nu bezig in chapter 5. Maar inderdaad, de sfeer is echt top! Doet me dan ook erg veel denken aan de serie The Walking Dead. Kan wel duidelijk merken dat het opgepoetste graphics zijn. Infamous Second Son ziet er bijvoorbeeld veel mooier uit naar mijn mening, maar desondanks heeft Naughty Dog het mooi gedaan :)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Interessant stukje over waarom het verstandig is dat Sony niet gekozen heeft voor EA Access:

http://www.forbes.com/sit...on-plan/?partner=yahootix

Staan wel wat belangrijke dingen in, zoals hoe Microsoft dus de klantenservice moet verzorgen en niet EA en alle betalingen ook weer via Microsoft gaan, maar je wel weer Origin nodig hebt. Ubisoft met Uplay, Activision weer met een ander account, you get the picture... Interessant in ieder geval om het te lezen ;)

En ik kan mij er wel in vinden persoonlijk. Was al zelf niet een voorstander van EA Access, omdat ik gewoon games gelijk op release koop als ik ze wil spelen. Games die in de Vault komen heb ik dus al, of ik hoef ze niet te spelen. $30 voor games die ik al heb, of niet eens wil = nog steeds $30 die ik uitgeef. Dit artikel laat je ook een mooi perspectief zien waarom het misschien niet handig is op de manier hoe EA het wil. Tuurlijk, ik hoop ooit ook op een 'all you can eat' model zoals Netflix. Maar niet zoals EA het wil.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft het voor/nadelen om TLOU online te kopen in plaats van in de winkel? (Behalve dat je dan geen mooi doosje hebt in de kast, dat vind ik nog steeds wel wat hebben namelijk) Ik lees ook dat veel mensen hem uit de US store downloaden. Is hier het enige verschil de prijs of mis je bv ook ondertiteling etc?

[ Voor 9% gewijzigd door Executor16 op 31-07-2014 00:59 ]

• SacreBleu
Executor16 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:58:
Heeft het voor/nadelen om TLOU online te kopen in plaats van in de winkel? (Behalve dat je dan geen mooi doosje hebt in de kast, dat vind ik nog steeds wel wat hebben namelijk) Ik lees ook dat veel mensen hem uit de US store downloaden. Is hier het enige verschil de prijs of mis je bv ook ondertiteling etc?
Je mist de NL ondertiteling. En het is een grijs gebied, Sony heeft nog nooit actie ondernomen om mensen te bannen die vanuit een andere regio aankopen doen maar volgens de EULA mag het niet en mogen ze daardoor je account bannen/freezen/blocken etc.

Hetzelfde wat Valve weleens doet met accounts die via een Russische VPN games unlocken, het verschil hierin is dat Valve ook echt actie onderneemt en Sony (nog) niet.

Voor de rest heb je de uncensored versie, hierdoor zul je meer gore zien in multiplayer. Singleplayer is hetzelfde in beide versies. Daarnaast scheelt het een paar knaken ongeveer €37 voor de US versie.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Executor16 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:58:
Games uit de US Store hebben altijd Engels (met soms nog Spaans en Frans ofzo erbij), maar missen altijd talen zoals Nederlands, Pools etc. Ik vind games (en films overigens) met Nederlandse ondertitels en voiceovers tergend en moet daar niks van hebben. Dus ik heb daar geen last van. In het geval van TLOU heb je bij de US versie als bijkomend voordeel dat de multiplayer niet gecensureerd is. In de US versie zie je lichaamsdelen rondvliegen, veel meer bloed en ingewanden uitpuilen. In de NLse versie is dit allemaal gecensureerd in de multiplayer.

(Ik kijk overigens al mijn films in het Engels met Engelse ondertiteling. Aziatische films bijvoorbeeld kijk ik gewoon met native audio (dus originele stemmen) en dan Engelse subtitles. Verder staat al mijn electronica op Engels ingesteld)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• SacreBleu
Mick1990 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:44:
Ik ben inmiddels denk ik al 50x dood gegaan in TLOU op hard mode :+ Ben nu bezig in chapter 5. Maar inderdaad, de sfeer is echt top! Doet me dan ook erg veel denken aan de serie The Walking Dead. Kan wel duidelijk merken dat het opgepoetste graphics zijn. Infamous Second Son ziet er bijvoorbeeld veel mooier uit naar mijn mening, maar desondanks heeft Naughty Dog het mooi gedaan :)
Ik ben de tel ook al kwijtgeraakt :P. Ik vind TLoU er veel beter uitzien dan SS, SS had leuke lightning effects en wat leuke shader effects op de straat wanneer het regende maar voor de rest vind ik het niet dezelfde sfeer hebben als TLoU. Beide spellen zier er goed uit.

Wel moet ik zeggen dat 60fps écht het verschil maakt. Ik heb het spel nog even op 30fps gezet maar die betere schaduwen op 30fps kunnen me gestolen worden. De camera werkt niet lekker de animaties zien er slechter uit, 60fps is écht een aanwinst.

Hoewel ik het spel op de PS3 al heb uitgespeeld - ook op hard - heb ik er toch héél erg veel plezier van en ga ik nog genoeg dood. Ik heb wel het idee dat je iets minder dingen vind dat op de PS3 versie. Kan ook aan mij leggen natuurlijk.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het prijsverschil bij TLOU is idd niet zo boeiend. Het enige is denk ik dat ik nog steeds graag de discs/doosjes verzamel en deze later eventueel nog zou kunnen verkopen. Kan ik de US versies ook op disc bestellen via een NL webshop? Meestal staat er geen info over als ik kijk bij gevonden shops via budgetgaming bijvoorbeeld.

[ Voor 41% gewijzigd door Executor16 op 31-07-2014 01:27 ]

Mick1990 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:44:
Haha ik ben nu in Bills town en heb amper damage opgelopen. :+

Je moet de core mechanics even doorhebben. De enige schoten die ik tot nu toe heb gelost zijn die op het begin bij de allereerste shootout (daar word je min of meer gedwongen).

Je moet altijd eerst kijken of je iemand kan wurgen. Niet geïnfecteerden kan je daarbij voor korte tijd verplaatsen. Zorg dat je uit het zicht bent voordat je ze wurgt. Let ook op het geluidje vlak voordat je gezien kan worden. Als je dat hoor, gelijk weer terug in cover gaan.

Gebruik altijd een baksteen en geen fles. Als je ze niet kan wurgen, kun je er op af rennen en ze een paar flinke klappen uitdelen met een baksteen. Clickers gaan hiermee ook neer. Gebruik geen shivs en ook geen wapens als het niet hoeft. Clickers kun je eventueel ook bij elkaar lokken door een steen of fles te gooien, en vervolgens een molotov erop smijten. Medkits moet je helemaal niet craften. Die krijg je van Ellie of er ligt health door de levels.

Stunnen werkt ook door een steen te gooien. Als je er dan op af rent en je hebt een knuppel oid, is het vaak nog maar een 1 hit kill. Dit zou de 3e optie moeten. Pas daarna moet je je guns pakken.

Denk er ook aan dat wegrennen ook gewoon helpt. Je bent sneller dan de infected en zeker dan clickers. Ren een rondje en verstop je weer. Een runner of stalker kun je met je vuisten aan en die clicker vindt jou niet meer omdat 'ie te sloom is. Maak je geen zorgen om de NPC's. Deze redden zich meestal wel, en anders zie je er zo'n kruis bij staan.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

ASNNetworks schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:26:
Interessant stukje over waarom het verstandig is dat Sony niet gekozen heeft voor EA Access:

http://www.forbes.com/sit...on-plan/?partner=yahootix

Staan wel wat belangrijke dingen in, zoals hoe Microsoft dus de klantenservice moet verzorgen en niet EA en alle betalingen ook weer via Microsoft gaan, maar je wel weer Origin nodig hebt. Ubisoft met Uplay, Activision weer met een ander account, you get the picture... Interessant in ieder geval om het te lezen ;)

En ik kan mij er wel in vinden persoonlijk. Was al zelf niet een voorstander van EA Access, omdat ik gewoon games gelijk op release koop als ik ze wil spelen. Games die in de Vault komen heb ik dus al, of ik hoef ze niet te spelen. $30 voor games die ik al heb, of niet eens wil = nog steeds $30 die ik uitgeef. Dit artikel laat je ook een mooi perspectief zien waarom het misschien niet handig is op de manier hoe EA het wil. Tuurlijk, ik hoop ooit ook op een 'all you can eat' model zoals Netflix. Maar niet zoals EA het wil.
Ik wilde die link ook net gaan plaatsen :D Erg interessant stuk waarin wel duidelijk wordt dat EA weer een bijzondere constructie aan het maken is.

PSN: Bellerophon-

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Jedi Geub schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:16:
Ik heb tlou vanuit de US store. Super tof maar krijg ik mijn preorder dlc?
Dit dus.. Ik zag het ook nergens..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Executor16 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:15:
Het prijsverschil bij TLOU is idd niet zo boeiend. Het enige is denk ik dat ik nog steeds graag de discs/doosjes verzamel en deze later eventueel nog zou kunnen verkopen. Kan ik de US versies ook op disc bestellen via een NL webshop? Meestal staat er geen info over als ik kijk bij gevonden shops via budgetgaming bijvoorbeeld.
Ik bestel mijn fysieke games gewoon via Videogamesplus.ca, en ik ben er zeer tevreden mee. Ok ik moet wel een weekje langer wachten voordat ik met TLOU kan beginnen, maar dat is geen enkel probleem.

PSN: Alvanosa

Scrisissszzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:12:
[...]

Dit dus.. Ik zag het ook nergens..
Welke DLC bedoelen jullie precies? De SP upgrades zijn bij mij gewoon zichtbaar (increased crafting en healing speed geloof ik), Left Behind staat er ook en ook de MP maps zijn er.

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
(TLOU)
Ik begrijp nog niet helemaal waarom ik af en toe gespot word.
Zijn alle geinfecteerden nou blind en gaan ze allemaal op geluid af?
Of kunnen die runners je wel zien?
Ook het vinden van collectibles gaat nog niet heel denderend. Heeft iemand hier nog tips voor? (Guide wil ik pas met een tweede playtrough gebruiken)

PSN: Space-o-saurus

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10 11:43
ColonelSanders schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:28:
(TLOU)
Ook het vinden van collectibles gaat nog niet heel denderend. Heeft iemand hier nog tips voor? (Guide wil ik pas met een tweede playtrough gebruiken)
Clickers (lang geïnfecteerden) sporen je op d.m.v. geluid, runners zijn nog niet zo lang geïnfecteerd en hebben dus nog 'veel' menselijke eigenschappen waaronder inderdaad zicht.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• steefje
  • Laatst online: 19-12 20:19
bram1984 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:08:
[...]

Welke DLC bedoelen jullie precies? De SP upgrades zijn bij mij gewoon zichtbaar (increased crafting en healing speed geloof ik), Left Behind staat er ook en ook de MP maps zijn er.
Ik heb die code gebruikt, maar moet ik nog iets doen om het te unlocken. Ik merk er namelijk niets van.

PSN ID Binloading_nl

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

steefje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:33:
[...]

Ik heb die code gebruikt, maar moet ik nog iets doen om het te unlocken. Ik merk er namelijk niets van.
Dit zou ik ook graag willen weten, heb de code ingelost in de PS Store, krijg een melding dat ik de code succesvol heb gebruikt o.i.d. Maar vervolgens gebeurt er niets..

PSN: fonsmeister

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
In het hoofdmenu van TLOU kun je kiezen voor DLC, daar al naar gekeken?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:28
Daar zat ik gister ook mee. Schijnbaar na het invoeren van de code download hij alles(zie je niet staan bij downloads).

Je kunt kijken op de dashboard bij TLOU en dan naar beneden naar Add-Ons. Dan staan er een aantal van je installed.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bellerophon schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:00:
Ik wilde die link ook net gaan plaatsen :D Erg interessant stuk waarin wel duidelijk wordt dat EA weer een bijzondere constructie aan het maken is.
Bij PS+ zijn de gratis games een leuke extra, maar bij deze service betaal je wel echt puur voor de spellen. Het lijkt me dan ook nog meer balen als er dan een gratis spel beschikbaar komt welke je al gespeeld hebt.
Ook vraag ik me af hoe veel spellen je per maand krijgt en wat deze service met de verkopen van EA games gaat doen.

Ik vind het persoonlijk ook niet echt interessant om te moeten betalen voor nóg een extra service.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 31-07-2014 10:39 ]

PSN id: NL_SToRM

• Alvanosa
SToRM666 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Bij PS+ zijn de gratis games een leuke extra, maar bij deze service betaal je wel echt puur voor de spellen. Het lijkt me dan ook nog meer balen als er dan een gratis spel beschikbaar komt welke je al gespeeld hebt. Ook vraag ik me af hoe veel spellen je per maand krijgt en wat deze service met de verkopen van EA games gaat doen.
PS Now krijgt ook een subscription model uiteindelijk dan zou het wel een soort Netflix voor games kunnen zijn. _/-\o_

http://www.ign.com/articl...ption-for-playstation-now

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MCyAT9PBgEc]

[ Voor 11% gewijzigd door Alvanosa op 31-07-2014 10:43 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Een voordeel van PSNow is wel dat het op meerdere apparaten tegelijk gaat werken. De verkoop van games gaat gewoon meer en meer de kant op van abonnementen, dus op dat vlak begrijp ik wel dat EA daar een graantje van wil meepikken.

PSN id: NL_SToRM

• Alvanosa
SToRM666 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:41:
Een voordeel van PSNow is wel dat het op meerdere apparaten tegelijk gaat werken. De verkoop van games gaat gewoon meer en meer de kant op van abonnementen, dus op dat vlak begrijp ik wel dat EA daar een graantje van wil meepikken.
Later PS Now icm de PS Vita TV zou geniaal kunnen werken.

steefje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:33:
[...]

Code? Ik heb geen code gezien bij mijn digitale versie.
ColonelSanders schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:28:
(TLOU)
Alles wordt in het spel uitgelegd, dus wellicht iets beter opletten.

Alleen clickers en bloaters zijn blind. Runners en stalkers kunnen je gewoon zien, maar reageren niet op het licht van je zaklamp. Die gasten die rondlopen zien je dus direct als je in hun zicht staat. Die gasten die stil staan te kreunen terwijl ze omlaag kijken, die zien jou niet. Die kun je gewoon wurgen.

En tips voor het vinden van collectibles? Wat dacht je van de omgeving van voren naar achteren uitkammen? Hier zijn geen trucjes voor.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik vind het altijd wel weer apart (en treurig) dat bepaalde personen hier weer aanwezig zijn om een sneer aan Sony uit te delen mbt EA.

Ik vind het een goed van Sony dat ze het hebben geweigerd, ze kiezen voor hun eigen plus abbo, daar waar denk ik de concurrent eigenlijk iedere hulp kan gebruiken van een uitgever.

Denk eerlijk gezegd dat EA Access een beetje Call of Duty Elite wordt.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
SacreBleu schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:08:
[...]

Hetzelfde wat Valve weleens doet met accounts die via een Russische VPN games unlocken, het verschil hierin is dat Valve ook echt actie onderneemt en Sony (nog) niet.
Gaat Sony ook nooit doen denk ik. Ze doen dit al sinds PSN op de PS3 aan het begin...

En over PSNow: aub heren ''don't get your hopes up''. Ik weet 100% zeker dat de gemiddelde tweaker véél te veeleisend is voor deze service. Dit is meer iets voor mensen die eens in de zoveel tijd een spelletje willen spelen maar geen console/PC willen aanschaffen (hier gaat het uiteindelijk toch heen). Waarbij een sub-model dus weer niet goed gaat werken maar goed. De grafische kwaliteit, input-lag en andere dingen moeten eerst nog gefixt worden en daar gaat nog wel een paar jaar in zitten.

PSNow achtige modellen zijn de toekomst, daar heb ik geen twijfel over en ik ga het ook nauwlettend in de gaten houden, maar voorlopig is het voor mensen als ik niet interesssant. Te veeleisend. Ik weiger zelfs met m'n PS3 op de TV te spelen omdat ik het verschil in input lag tov m'n monitor te veel merk :+

Hoop gewoon niet dat mensen straks massaal teleurgesteld raken als ze er achter komen dat het toch echt nogsteeds Gaikai/OnLive met een ander naampje is op dit moment. Eerste hands-on ervaringen bevestigen mijn vermoedens ook al.

[ Voor 60% gewijzigd door Brutal1ty op 31-07-2014 11:15 ]

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Brutal1ty schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:11:
[...]

Gaat Sony ook nooit doen denk ik. Ze doen dit al sinds PSN op de PS3 aan het begin...
Het zou toch wel zuur zijn, mochten ze het wél gaan doen. Daar zit je dan met US PS+ account en je aangekochte games in de US Store. Zou voor mij wel een reden zijn om Sony voor altijd in de ban te doen (niet dat ze zich daar iets aan zullen trekken...). So much voor globalisering!

• Alvanosa
Brutal1ty schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:11:
[...]

En over PSNow: aub heren ''don't get your hopes up''. Ik weet 100% zeker dat de gemiddelde tweaker véél te veeleisend is voor deze service. Dit is meer iets voor mensen die eens in de zoveel tijd een spelletje willen spelen maar geen console/PC willen aanschaffen (hier gaat het uiteindelijk toch heen). Waarbij een sub-model dus weer niet goed gaat werken maar goed. De grafische kwaliteit, input-lag en andere dingen moeten eerst nog gefixt worden en daar gaat nog wel een paar jaar in zitten.

PSNow achtige modellen zijn de toekomst, daar heb ik geen twijfel over en ik ga het ook nauwlettend in de gaten houden, maar voorlopig is het voor mensen als ik niet interesssant. Te veeleisend. Ik weiger zelfs met m'n PS3 op de TV te spelen omdat ik het verschil in input lag tov m'n monitor te veel merk :+

Hoop gewoon niet dat mensen straks massaal teleurgesteld raken als ze er achter komen dat het toch echt nogsteeds Gaikai/OnLive met een ander naampje is op dit moment. Eerste hands-on ervaringen bevestigen mijn vermoedens ook al.
Ik geef ook nog niet aan dat het meteen perfect zal zijn, maar dat de mogelijkheden er wel zeker zijn dat dit goed gaat werken zodra de kinderziektes eruit zijn. Uiteraard ga ik het ook aankijken, maar ik ben wel enthousiast erover. Dat van EA lijkt me daarintegen een afzetterij, waar ik niet in mee zou gaan al begrijp ik wel dat mensen zelf de keuzes zouden willen maken.

Maar 30 euro per jaar voor 10% korting en een paar gratis games, nah. Dankje dan betaal ik liever voor PS Now een subscription ala Netflix.

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
bram1984 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:03:
[...]

En tips voor het vinden van collectibles? Wat dacht je van de omgeving van voren naar achteren uitkammen? Hier zijn geen trucjes voor.
Ik heb toch maar even een guide doorgenomen.
Er hangen dus ook collectibles in bomen en dergelijken. Daar had ik ff geen rekening mee gehouden. :)

PSN: Space-o-saurus

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 17:48

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

ColonelSanders schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:25:
[...]

Ik heb toch maar even een guide doorgenomen.
Er hangen dus ook collectibles in bomen en dergelijken. Daar had ik ff geen rekening mee gehouden. :)
Shit.. :(

• swopdark
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Even feelgood nieuws van Sony over verkoopcijfers PS3/PS4 Q1 2014: 3,5 miljoen stuks! Zet dit af tegen de 1,1 miljoen stuks voor de xbox one/X360 in hetzelfde kwartaal en we kunnen stellen dat de PS4 3:1 verkoopt tegen de grootste concurrent.

Dit betekend optimale support van ontwikkelaars voor de PS4 en een groeiende install base. Nu TLOU uit, volgende maand Destiny, #DRIVECLUB... good times are coming.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:35:
Even feelgood nieuws van Sony over verkoopcijfers PS3/PS4 Q1 2014: 3,5 miljoen stuks! Zet dit af tegen de 1,1 miljoen stuks voor de xbox one/X360 in hetzelfde kwartaal en we kunnen stellen dat de PS4 3:1 verkoopt tegen de grootste concurrent.

Dit betekend optimale support van ontwikkelaars voor de PS4 en een groeiende install base. Nu TLOU uit, volgende maand Destiny, #DRIVECLUB... good times are coming.
Het ziet er inderdaad veel belovend uit.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Sony moet daarbij wel scherp blijven, MS geeft duidelijk gas bij op het moment. Ps+ krijgt momenteel wat kritiek omdat het verschil tussen de ps+ games en de gold games sterk verminderd (de one games van MS zijn beter dan wat Sony biedt voor de ps4). Sales zijn minder scherp, minder services, minder firmware ontwikkelingen etc.
Ik heb er nog steeds een goed gevoel bij maar Sony mag niet te ver achteroverleunen.

• Maichel
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:41:
[...]

Het ziet er inderdaad veel belovend uit.
Mja, maar al zou Sony alle huidige features uit de PS4 slopen dan ben jij nog steeds extreem positief :*)

Verwijderd

Codemasters kondigt F1 2014 officieel aan.

Codemasters heeft vandaag F1 2014 officieel aangekondigd en daarmee maakt ook die uitgever de overstap naar de nieuwe generatie consoles. F1 2014 zal op 17 oktober gaan verschijnen voor de PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en PC.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...gt-f1-2014-officieel-aan/

Dit gaat genieten worden met dit spel op de PS4.
Op mijn laptop heb ik em al gespeeld en het is erg vet.
Vooral straks op de PS4 met controller op de luie bank.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12 10:47
DinoPK schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:44:
Sony moet daarbij wel scherp blijven, MS geeft duidelijk gas bij op het moment. Ps+ krijgt momenteel wat kritiek omdat het verschil tussen de ps+ games en de gold games sterk verminderd (de one games van MS zijn beter dan wat Sony biedt voor de ps4). Sales zijn minder scherp, minder services, minder firmware ontwikkelingen etc.
Ik heb er nog steeds een goed gevoel bij maar Sony mag niet te ver achteroverleunen.
Sterke concurrentie is alleen maar beter voor de consument. Denk je dat MS die kinectloze bundel had geïntroduceerd als het niet zover achter had gestaan t.o.v. PS?

Ik hoop wat dat betreft dat de X1 het net zo goed of beter gaat doen dan de PS4. Dat zal er alleen maar voor zorgen dat Sony meer hun best moeten gaan doen om aandacht te krijgen van de consument en ze te binden.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Dat js de omgekeerde wereld, Microsoft moet hier van leren dat ze een fout hebben gemaakt en ze nu door de consumenten worden afgestraft. Ik hoop dat ze weer terug gaan naar de visie van dd begin jaren van de 360 en hun volgende console weer een beest wordt ipv een setupbox waar je "ook" op kan gamen

• steefje
  • Laatst online: 19-12 20:19
Het valt me trouwens op dat ik tot nu toe geen enkele achievement heb gehaald met TLOU. Ik ben nu in Bill's Garden meen ik en nog niets gemerkt.

PSN ID Binloading_nl

• Tristan
  • Laatst online: 17-12 23:52
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:04:
Codemasters kondigt F1 2014 officieel aan.

Codemasters heeft vandaag F1 2014 officieel aangekondigd en daarmee maakt ook die uitgever de overstap naar de nieuwe generatie consoles. F1 2014 zal op 17 oktober gaan verschijnen voor de PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en PC.

[video]

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...gt-f1-2014-officieel-aan/

Dit gaat genieten worden met dit spel op de PS4.
Op mijn laptop heb ik em al gespeeld en het is erg vet.
Vooral straks op de PS4 met controller op de luie bank.
Ik vind hem er niet bepaald next-gen uitzien! Ik bedoel, bekijk de rondingen van de lichten en kabels aan de zijkant eens..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DcFiOFO.png

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Komt trouwens God of War ook naar de PS4?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

DinoPK schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:44:
Ze geven gas en verdubbelden recent de verkopen van de X1, en zelfs toen verkocht Sony er meer in de VS notabene. :+

Ik denk dat je je over Sony heen zorgen hoeft te maken met games als Destiny (exclusieve DLC en preferred platform), DriveClub en volgend jaar The Order en Uncharted. Denk dat ze nu ook al een boost maken met TLoU. Lees de laatste dagen vaak dat mensen een bundel hebben besteld.

@Hierboven; als je via Google een officiele bevestiging kan vinden: ja. Zo niet: nee, of nog niets over bekend.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 31-07-2014 13:37 ]

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12 10:47
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:17:
Dat js de omgekeerde wereld, Microsoft moet hier van leren dat ze een fout hebben gemaakt en ze nu door de consumenten worden afgestraft. Ik hoop dat ze weer terug gaan naar de visie van dd begin jaren van de 360 en hun volgende console weer een beest wordt ipv een setupbox waar je "ook" op kan gamen
Neemt niet weg dat als Sony in deze generatie consoles een te groot marktaandeel krijgt, ze minder hun best gaan doen om de consument te overtuigen. Minder tripple A titels bij PS+, minder investeringen om PSN beter te maken dan Xlive, etc...

MS heeft de visie al omgegooid, door kinectloos te gaan, door extra video memory vrij te maken, door gratis games bij de console te doen.

Ik hoop als PS4 speler dat het lukt om een goede concurrent te blijven voor Sony, omdat ik daar voordeel van ga krijgen, zonder dat ik ooit een x1 ga aanschaffen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Elders wordt gemeld dat f12014 niet uitkomt voor de ps4 en xbox one, alleen pc ps3 en x360. Wel komt er begin 2015 een f1 racer naar de ps4. Wat is waar...
Pagina: 1 ... 77 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]