We moeten het nog bevestigd krijgen van een betrouwbare bron.DinoPK schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:37:
Elders wordt gemeld dat f12014 niet uitkomt voor de ps4 en xbox one, alleen pc ps3 en x360. Wel komt er begin 2015 een f1 racer naar de ps4. Wat is waar...
Wat ik probeer te zeggen is dat ik het jammer vind als Sony nu dezelfde fout gaat maken als microsoft deed met xbox live een tijd geleden. Sony kwam met ps+ en heeft daarmee een belachelijke hoeveelheid waar vokr je geld gegeven. Micorosoft zat lekker achterover in hun voorrangpositie met hun betalende online spelen abonnement zonder extra's.
Sony heeft na veel rommelige momenten eindelijk daarmee en met de aanhoudende stroom kwalitatieve games aardig wat goodwill gekweekt, en heeft mede hierdoor nu een voorsprong. Microsoft loopt achter en zie ik ook niet zo snel inlopen door het technische verschil, maar men doet daar zijn best je wel waar voor je geld te geven. Een paar gratis games bij aanschaf, en ook wat visueel aantrekkelijkere games bij gold. Hoe leuk een towerfall ascension ook is, het ziet er niet uit. Resogun is de enige ps+ game tot dusver die visueel top is.
Voor mijn gevoel neemt Sony wat gas terug op ps+ gebied, de lineup doet mij al maanden niet heel veel. Misschien logisch want men wil ook games verkopen, maar ik hoop dat ze niet te ver achterover gaan leunen.
Sony heeft na veel rommelige momenten eindelijk daarmee en met de aanhoudende stroom kwalitatieve games aardig wat goodwill gekweekt, en heeft mede hierdoor nu een voorsprong. Microsoft loopt achter en zie ik ook niet zo snel inlopen door het technische verschil, maar men doet daar zijn best je wel waar voor je geld te geven. Een paar gratis games bij aanschaf, en ook wat visueel aantrekkelijkere games bij gold. Hoe leuk een towerfall ascension ook is, het ziet er niet uit. Resogun is de enige ps+ game tot dusver die visueel top is.
Voor mijn gevoel neemt Sony wat gas terug op ps+ gebied, de lineup doet mij al maanden niet heel veel. Misschien logisch want men wil ook games verkopen, maar ik hoop dat ze niet te ver achterover gaan leunen.
Zelf gun ik MS zeker een goede slag met de X1. Heb altijd een X360 gehad, de Gears en Halo games waren mijn favoriete games. wat al vaker is gezegd, concurrentie is alleen maar goed van ons.
Sony heeft vorig jaar over meerdere (missende) features op de ps4 gezegd dat deze snel zouden komen en 3d bluray support is nu volgens mij net de eerste. Echt geweldig waren de firmware updates tot nu toen niet.
Feit dat je nog steeds niet een melding krijgt als er een vriend online komt snap ik echt niet. Lijkt me niet spannend om in te bouwen. Ze kunnen kijken hoe het werkt in de code van de ps3
Sony heeft vorig jaar over meerdere (missende) features op de ps4 gezegd dat deze snel zouden komen en 3d bluray support is nu volgens mij net de eerste. Echt geweldig waren de firmware updates tot nu toen niet.
Feit dat je nog steeds niet een melding krijgt als er een vriend online komt snap ik echt niet. Lijkt me niet spannend om in te bouwen. Ze kunnen kijken hoe het werkt in de code van de ps3
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
http://www.eurogamer.net/...ly-be-played-with-friends
Dit is geen slimme keus.. Zoveel mensen die niet zoveel vrienden hebben en dan moet je ook nog eens allemaal tegelijk online zijn... Hopelijk passen ze dit aan!
Dit is geen slimme keus.. Zoveel mensen die niet zoveel vrienden hebben en dan moet je ook nog eens allemaal tegelijk online zijn... Hopelijk passen ze dit aan!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/497484/f1-2014-komt-in-oktober en http://www.psu.com/a024168/Codemasters heeft aangekondigd dat F1 2014 op 17 oktober voor Xbox 360, PlayStation 3 en pc verschijnt. Daarnaast is er een next-gen versie in ontwikkeling.
De game moet "de jarenlange ervaring die Codemasters heeft met de ontwikkeling van F1-games gebruiken", aldus community manager Luke Spring. "F1 bevat nieuwe turbocharged wagens, nieuwe circuits en alle moves van de coureurs. De game heeft ook betere besturing met de gamepad en een nieuw systeem die de settings van de game aanpast naar de skills van de speler. We willen dat al onze spelers sneller competitief kunnen racen."
Er is een versie voor de Xbox One en PlayStation 4 in ontwikkeling die "aan het begin van het Formule 1-seizoen moet lanceren en live digitale updates moet krijgen."
F1 2014 komt dus niet naar de PS4, maar pas later in 2015
Bron: http://www.codemasters.com/uk/article/f1-2014-and-beyond/Today’s the day we can finally talk F1! First things first, we’re working on two new Formula 1 titles – one on old gen, the other on new gen. Coming October 17th is F1 2014 on Xbox 360, PlayStation 3 and PC.
Now onto new-gen. 2015 will see us release our first title on new-generation platforms. The game will launch earlier in the Formula One season and then go onto receive live digital updates. These updates will deliver 2015 content into the game as the season unfolds, ensuring you’ll be competing against the same drivers and teams you watch week in and week out!
[ Voor 95% gewijzigd door lubbertkramer op 31-07-2014 14:10 ]
Ik denk dat sony momenteel vooral zoveel mogelijk wil doen met zo weinig mogelijke resources.
De firmware groep zal vast een kleine keihard werkende groep zijn.
Maar sony moet zorgen zsm deze stijgende lijn of hoger of zelfde te houden. Dan pas kunnen ze weer meer resources inzetten. Vind het echt heel knap hoe ze het tot nu toe doen zonder met zakken geld te smijten zoals andere bedrijven het wel eens doen.
En dan toch de beste next gen op de markt qua hardware/prijs en qua sales.
Dat het dan voor ons gebruikers misschien karig overkomt qua updates ja dat is dan een minpunt, maar ikzelf snap het wel.
De ps4 draait momenteel rete stabiel, en al die features die er nu nog niet inzitten mis ik ook niet.
Mp3 en dlna enz heb ik een mooie mediaspeler voor. Mkv support gaat sowieso niet komen en heb ik mediaplayer voor. Dat je nog geen melding krijgt dat er iemand online komt, ja is jammer maar niets schokkends. De UI is zo soepel en snel dat je in paar klikjes ziet wie er allemaal online zijn en ze meteen in een party kan mikken.
Moet echt zeggen dat de ps4 op dit moment mijn fijnste console ervaring is tot nu toe.
Heb een 360 sinds launch ps3 sinds 2008 en had ook een ps2 en originel xbox. Maar dit is echt zo lekker snel en simpel.
Het werkt precies zoals je verwacht
In september een x1 dus ben benieuwd of hij het waarmaakt wat er over gezegd wordt
De firmware groep zal vast een kleine keihard werkende groep zijn.
Maar sony moet zorgen zsm deze stijgende lijn of hoger of zelfde te houden. Dan pas kunnen ze weer meer resources inzetten. Vind het echt heel knap hoe ze het tot nu toe doen zonder met zakken geld te smijten zoals andere bedrijven het wel eens doen.
En dan toch de beste next gen op de markt qua hardware/prijs en qua sales.
Dat het dan voor ons gebruikers misschien karig overkomt qua updates ja dat is dan een minpunt, maar ikzelf snap het wel.
De ps4 draait momenteel rete stabiel, en al die features die er nu nog niet inzitten mis ik ook niet.
Mp3 en dlna enz heb ik een mooie mediaspeler voor. Mkv support gaat sowieso niet komen en heb ik mediaplayer voor. Dat je nog geen melding krijgt dat er iemand online komt, ja is jammer maar niets schokkends. De UI is zo soepel en snel dat je in paar klikjes ziet wie er allemaal online zijn en ze meteen in een party kan mikken.
Moet echt zeggen dat de ps4 op dit moment mijn fijnste console ervaring is tot nu toe.
Heb een 360 sinds launch ps3 sinds 2008 en had ook een ps2 en originel xbox. Maar dit is echt zo lekker snel en simpel.
Het werkt precies zoals je verwacht
In september een x1 dus ben benieuwd of hij het waarmaakt wat er over gezegd wordt
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lang gewacht met het kopen van een nieuwe Playstation (laatste was de PS2), maar nu The Last of Us beschikbaar is eindelijk de knoop doorgehaakt. Ook Child of Light meteen maar proberen als ik het zaakje binnen heb.
Ik heb wel altijd wat moeite gehad met game invites en friend messaging op de ps3, ik geloof dat dat op de ps4 niet veel veranderd is toch? En dat MS hierin toch echt leider in is.
Wat vind je lastig dan?
Anders: wat doet Microsoft wat het zo veel makkelijker maakt?
[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2014 14:09 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb eens een video gezien die daarin de x1 vergelijkt met ps4, maar dat is nu op de x1 een drama(athans toen die video gemaakt werd) en op ps4 super makkelijk.Tristan schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:07:
Ik heb wel altijd wat moeite gehad met game invites en friend messaging op de ps3, ik geloof dat dat op de ps4 niet veel veranderd is toch? En dat MS hierin toch echt leider in is.
Ja op de x360 was dit heel makkelijk maar nu dus compleet anders op x1.(nogmaals toen die video gemaakt was, kan nu hellemaal anders zijn dat weet ik pas in september
Vond het niet logisch, kan me de 360 herinneren waar dat een stuk makkelijker allemaal ging. Maar we zijn nu inmiddels alweer meer dan een jaar verder dus mijn ervaring kan inmiddels sterk verouderd zijn..dvdkiwi schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:09:
Wat vind je lastig dan?
wat een kut beslissing samen met maar een area per planeet en ook al geen chat met random mensen wordt mijn hype na de alpha en deels beta toch weer een stuk minder.Scrisissszzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:02:
http://www.eurogamer.net/...ly-be-played-with-friends
Dit vind ik ook erg jammer dat het er nog niet in zit. Natuurlijk kun je af en toe kijken of degene online is, of ik krijg al een uitnodiging van / via partychat. Maar zo moeilijk hoeft het niet te zijn inderdaad.Scrisissszzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:50:
Jij snapt t niet...als dat zo hoekig is is het beter voor de aerodynamica en kan je dus beter racen. Dik overnagedacht door Codemasters. Das pas next-gen of niet dan!Tristan schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:28:
[...]
Ik vind hem er niet bepaald next-gen uitzien! Ik bedoel, bekijk de rondingen van de lichten en kabels aan de zijkant eens..
[afbeelding]
PSN: Maichel
Waarschijnlijk een compromis voor silky smooth 60FPS op next-gen maar dan nog vallen de visuals een beetje tegen.Maichel schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:46:
[...]
Jij snapt t niet...als dat zo hoekig is is het beter voor de aerodynamica en kan je dus beter racen. Dik overnagedacht door Codemasters. Das pas next-gen of niet dan!
![]()
![]()
edit: o zie net dat next-gen versie pas volgendvjaar komt, mischien compleet andere engine, GRID: Autosport kwam ook niet naar next-gen omdat ze allout wilde gaan.(al waren de sales daardoor wel heel slecht...)
[ Voor 20% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 31-07-2014 14:51 ]
Yep.. Wordt een grotere uitdaging om dit te realiseren dan de raids te halen zo...AlphaBlack_NL schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:28:
[...]
wat een kut beslissing samen met maar een area per planeet en ook al geen chat met random mensen wordt mijn hype na de alpha en deels beta toch weer een stuk minder.
Meer mensen die destiny gaan kopen en niet iedere dag tijd hebben voor raids? Misschien een team van aantal man creëren?
Op de PS4 werkt dit compleet anders nu. Ten eerste kan je nu gwn je vrienden joinen vanaf je homescreen. Je friend selecteren en je ziet wat hij aan het spelen is. Als hij 'joinable' is krijg je gewoon een 'join' optie en kan je hem direct joinen. De game start hierop automatisch en uiteindelijk zit je bij hem in de game.Tristan schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:07:
Invites gaat via de game zelf, je vriend krijgt een melding. Hij kan dan gelijk op de PS knop klikken en direct accepteren, paar seconde later zit hij bij je in de game.
Het gaat echt veel beter dan op de PS3, tevens heb je nu gewoon partychat (8 personen) en crossgame-chat. Het enige wat mist is party invite. Met een druk op de knop hele party inviten. Geen ramp, maar wel een welkome toevoeging.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik zit echt even in een dilemma omtrent mijn Playstation 4. Misschien hebben jullie een goed advies voor me:
Ongeveer 2 maanden geleden kwam het nog wel eens voor dat mijn Playstation 4 een redelijk hard brommend geluid maakte. Ik heb hierover op internet even gezocht en kwam toen wat videos tegen dat dit op te lossen was door een klein stukje karton linksvoor onder de PS4 te schuiven (extra steun ofzo). Sinds ik dit heb gedaan heb ik het geluid eigenlijk niet meer waargenomen maar ik heb wel contact met Sony gehad over dit probleem. Sony zegt natuurlijk weer dat ik de console op dien te sturen maar ik ben al snel bang dat ik het 3 weken voor niets kwijt ben als ze het probleem daar niet kunnen constateren (hier is de console alweer een tijdje stil en het lijkt goed te gaan).
Daarnaast was ik 2 dagen geleden mijn PS4 schoon aan het maken toen ik een klein los stukje in de console hoorde. Misschien een klein stukje plastic of wat dan ook? Paar keer de console op en neer bewogen en daarna hoorde ik het stukje even niet meer. Ik heb gecontroleerd of dit de HDD schroef is maar deze zit gewoon nog op zijn plaats. Ook voor dit probleem weet ik niet of ik de console nou terug moet sturen of niet. Hij werkt perfect namelijk.. Het stukje zit nu misschien weer ergens in het apparaat vast waardoor ze het straks bij Sony ook natuurlijk niet horen rammelen.
Ik heb nu net TLOU binnen maar over een aantal weken komt Destiny ook al uit. Dan wil ik de console natuurlijk liever niet kwijt zijn. Hebben jullie ervaringen? Misschien zijn er ook mensen die deze "problemen" hebben of hebben gehad?
Ongeveer 2 maanden geleden kwam het nog wel eens voor dat mijn Playstation 4 een redelijk hard brommend geluid maakte. Ik heb hierover op internet even gezocht en kwam toen wat videos tegen dat dit op te lossen was door een klein stukje karton linksvoor onder de PS4 te schuiven (extra steun ofzo). Sinds ik dit heb gedaan heb ik het geluid eigenlijk niet meer waargenomen maar ik heb wel contact met Sony gehad over dit probleem. Sony zegt natuurlijk weer dat ik de console op dien te sturen maar ik ben al snel bang dat ik het 3 weken voor niets kwijt ben als ze het probleem daar niet kunnen constateren (hier is de console alweer een tijdje stil en het lijkt goed te gaan).
Daarnaast was ik 2 dagen geleden mijn PS4 schoon aan het maken toen ik een klein los stukje in de console hoorde. Misschien een klein stukje plastic of wat dan ook? Paar keer de console op en neer bewogen en daarna hoorde ik het stukje even niet meer. Ik heb gecontroleerd of dit de HDD schroef is maar deze zit gewoon nog op zijn plaats. Ook voor dit probleem weet ik niet of ik de console nou terug moet sturen of niet. Hij werkt perfect namelijk.. Het stukje zit nu misschien weer ergens in het apparaat vast waardoor ze het straks bij Sony ook natuurlijk niet horen rammelen.
Ik heb nu net TLOU binnen maar over een aantal weken komt Destiny ook al uit. Dan wil ik de console natuurlijk liever niet kwijt zijn. Hebben jullie ervaringen? Misschien zijn er ook mensen die deze "problemen" hebben of hebben gehad?
Mijn PS4 maakte ook een brommend geluid. Maar dat had meer te maken dat de PS4 maar 3 rubberen doppen heeft aan de onderkant (dus een onlogische indeling). Bij het afspelen van games ging mijn tv meubel resoneren, dus heb ik er wat rubberen onderzetters onder gelegd. Voor mij nu opgelost
BFV: SuperflipNL [PS4]
Heb je je console nog niet langer dan 3 maanden ,dan kun je er mee terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en daar eventueel omruilen. Mijn PS4 is ook net een vliegtuig maar dit vooral bij TLOU voor de rest niet te druk om maken hij produceert nou eenmaal veel geluid, is maar goed ook want heb niet weer zin om ieder jaar mijn playstation te gaan vervangen.Nipje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:19:
Ik zit echt even in een dilemma omtrent mijn Playstation 4. Misschien hebben jullie een goed advies voor me:
Dat is het al lang, op de officiele website van Codemasters....Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:39:
[...]
We moeten het nog bevestigd krijgen van een betrouwbare bron.
http://www.formula1-game.com/uk
Om het helemaal netjes af te maken:
Dus niet voor de PS4.Coming October 17th (21st in NA) is F1 2014 on Xbox 360, PlayStation 3 and PC. Drawing upon all our experience in developing Formula 1 titles down the years, F1 2014 recreates this year’s incredible season featuring all the seismic changes to the sport, including new turbocharged cars, new circuits plus all the driver moves.
Dus, niet zo snel iets overnemen van PSX he
PSN: Maichel
Ik heb de PS4 meteen met de release gekocht.fleehunter schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:47:
[...]
Heb je je console nog niet langer dan 3 maanden ,dan kun je er mee terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en daar eventueel omruilen. Mijn PS4 is ook net een vliegtuig maar dit vooral bij TLOU voor de rest niet te druk om maken hij produceert nou eenmaal veel geluid, is maar goed ook want heb niet weer zin om ieder jaar mijn playstation te gaan vervangen.
Ik denk dat dit ook exact mijn probleem was. Het is bij mij nu ook opgelost na de onderzetters. Wat me nu echter wel zorgen baart is het kleine losse stukje in de console zelf. Wat zouden jullie hiermee doen? Nogmaals: het apparaat werkt perfect en het klinkt maar als een klein stukje.SuperflipNL schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:38:
Mijn PS4 maakte ook een brommend geluid. Maar dat had meer te maken dat de PS4 maar 3 rubberen doppen heeft aan de onderkant (dus een onlogische indeling). Bij het afspelen van games ging mijn tv meubel resoneren, dus heb ik er wat rubberen onderzetters onder gelegd. Voor mij nu opgelost
Je hebt 2 jaar garantie dus wacht er lekker mee totdat je niets te spelen hebt. Als het je gemoedsrust helpt, stuur je 'm dan op.
Via Sony is het natuurlijk 1 jaar, maar ik heb zojuist ook contact gehad met Gamemania (waar ik mijn PS4 heb gekocht) en de medewerkers waren hier vrij duidelijk dat het zeker te weten maar 1 jaar is en van een 2e jaar garantie niet te spreken valt. Hoe zit dit precies danbram1984 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:05:
Je hebt 2 jaar garantie dus wacht er lekker mee totdat je niets te spelen hebt. Als het je gemoedsrust helpt, stuur je 'm dan op.
Er werd bij mij vorige week bij aankoop ook al expliciet gemeld dat het maar 1 jaar garantie betreft. Echter is het volgens mij wettelijk vastgelegd dat op apparaten met een 'losse' stekker altijd 2 jaar garantie moet zitten.Nipje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:35:
[...]
Via Sony is het natuurlijk 1 jaar, maar ik heb zojuist ook contact gehad met Gamemania (waar ik mijn PS4 heb gekocht) en de medewerkers waren hier vrij duidelijk dat het zeker te weten maar 1 jaar is en van een 2e jaar garantie niet te spreken valt. Hoe zit dit precies dan
Quote van de Consuwijzer:
"Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument."
[ Voor 25% gewijzigd door Major_ton op 31-07-2014 17:51 ]
Some infinities are bigger than others.
GameMania is wettelijk verplicht de wettelijek garantie uit te voeren en deze is evenlang als de levensduur van het product in Nederland.Nipje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:35:
[...]
Via Sony is het natuurlijk 1 jaar, maar ik heb zojuist ook contact gehad met Gamemania (waar ik mijn PS4 heb gekocht) en de medewerkers waren hier vrij duidelijk dat het zeker te weten maar 1 jaar is en van een 2e jaar garantie niet te spreken valt. Hoe zit dit precies dan
Alleen de mate waarin wordt wel minder naarmate het product ouder wordt (bv slijtage van een fan zla na 3-04 jaar niet onder garantie vallen). Maar een kapot moederbord wel.
Is het niet zo dat garantie zelfs langer als 2 jaar kan zijn op producten waar van je mag verwachten dat ze langer mee gaan dan 2 jaar?Adlermann schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:56:
[...]
GameMania is wettelijk verplicht de wettelijek garantie uit te voeren en deze is evenlang als de levensduur van het product in Nederland.
Alleen de mate waarin wordt wel minder naarmate het product ouder wordt (bv slijtage van een fan zla na 3-04 jaar niet onder garantie vallen). Maar een kapot moederbord wel.
Er is geen termijn gesteld van 2 jaar in Nederland.WeAreLegion schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:59:
[...]
Is het niet zo dat garantie zelfs langer als 2 jaar kan zijn op producten waar van je mag verwachten dat ze langer mee gaan dan 2 jaar?
De enige termijn in de wet is 6 maanden. En dat is alleen voor de bewijslast.
De garantie is dd de levensduur van het product.
Het product moet voldoen aan de eigenschappen die je ervan kunt verwachten. En dat is bij een console van 400 euro dat hij gewoon 5 jaar oid meegaat. En dan heb je gewoon vijf jaar garantie.
[ Voor 17% gewijzigd door Adlermann op 31-07-2014 18:03 ]
Nederland hoeft ook geen termijn vast te stellen aangezien we onder de Europese wettelijke regelgeving vallen zoals aangegeven in mijn quote hier boven.Adlermann schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:01:
[...]
Er is geen termijn gesteld van 2 jaar in Nederland.
De garantie is dd de levensduur van het product
Some infinities are bigger than others.
Die twee jaar zijn helemaal niet overgenomen in Nederland. Je kunt je ook niet beroepen opde richtlijn bij de rechter, maar op de Nederlandse wet.Major_ton schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:04:
[...]
Nederland hoeft ook geen termijn vast te stellen aangezien we onder de Europese wettelijke regelgeving vallen zoals aangegeven in mijn quote hier boven.
Maar in de praktijk zal het inderdaad zo zijn dat het beter is dan die twee jaar in Nederland. Maar in theorie kan het ook weleens slechter uitpakken.
Heb je ooit wel eens zo'n mooie zitzak gezien?DarkElement schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:37:
Net TLOU maar eens opgestart en de 1e tien seconden gelijk een WAUUUUWWW- gevoel, die graphicsgauw verder spelen
Had je hem op de PS3 al gespeeld? Of wordt dit je eerste playthrough?DarkElement schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:37:
Net TLOU maar eens opgestart en de 1e tien seconden gelijk een WAUUUUWWW- gevoel, die graphicsgauw verder spelen
EersteDarrell schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:37:
[...]
Had je hem op de PS3 al gespeeld? Of wordt dit je eerste playthrough?

Die textures van die ramen daar boven zijn dan weer jammer haha
[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 31-07-2014 19:01 ]
Soms kom je kleine dingen tegen waar ze textures niet van aangepast hebbenDarkElement schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:43:
[...]
Eersteheb sinds 1,5 maand ook een PS3 maar heb extra gewacht tot de ps4 versie en ik vind het wel wat tot nu toe.
[afbeelding]
Die textures van die ramen daar boven zijn dan weer jammer haha
Toch wel vrij bizar te noemen, dit.
It’s official: The Last of Us: Remastered PS4 MP player count just shot past PS3. #tlou #tlour #factions pic.twitter.com/ls4hOdPNNF
— Drew Thaler (@drewthaler) 29 juli 2014
It’s official: The Last of Us: Remastered PS4 MP player count just shot past PS3. #tlou #tlour #factions pic.twitter.com/ls4hOdPNNF
Zie het aub niet als gezeik maar zijn reflecties in water nou zo lastig te maken?
Vraag me dit serieus af. Zag het in Watch Dogs en Infamous ook al dat als je bijvoorbeeld in een gebouw kijkt je de weerspiegeling van een totaal andere straathoek ziet. En dit is ook weer net zoiets.
Vraag me dit serieus af. Zag het in Watch Dogs en Infamous ook al dat als je bijvoorbeeld in een gebouw kijkt je de weerspiegeling van een totaal andere straathoek ziet. En dit is ook weer net zoiets.
Verwijderd
Multiplayer vond ik ps3 ook wel leuk, nu met 60 fps en alle dlc heeft dit spel nu een fijn mp ervaring.bram1984 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:10:
Toch wel vrij bizar te noemen, dit.
Weet er niet heel veel van af, maar volgens mij kost dat wel behoorlijk wat kracht om alle refelecties in water te laten zien. Misschien dat dat later nog wel komt (in uncharted ofzo) maar dit is en blijft een poort (the last of us dan).DarkElement schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:16:
Zie het aub niet als gezeik maar zijn reflecties in water nou zo lastig te maken?
[afbeelding]
Ja, vreemd verhaal. Je zou toch zeggen dat ze dat tegenwoordig zonder problemen moeten kunnen tonen.DarkElement schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:16:
[afbeelding]
Er zitten zoveel plassen in deze game in sommige scenes en een reflectie is volgens mij gewoon 2x het beeld renderen maar dan in lagere kwaliteit. Stel je dus dan voor dst dit 10x moet in 1 scene. Dat is super zwaar. Denk ook dat we dit niet gaan zien deze gen. Misschien niet eens next gen.
Dit zijn gewoon hele zware technieken. En dan zou er een en ander opgeoferd moeten worden voor iets wat je niet eens ziet tenzij je het opzoekt.
Viel me wel op dat soms een plas bloed die soort van gemaakt wordt(rare uitleg maar heb geen betere
) gewoon reflecties (klein beetje ) laat zien hoe groter de plas wordt.
Dit zijn gewoon hele zware technieken. En dan zou er een en ander opgeoferd moeten worden voor iets wat je niet eens ziet tenzij je het opzoekt.
Viel me wel op dat soms een plas bloed die soort van gemaakt wordt(rare uitleg maar heb geen betere
Duke Nukem 3D had al reflecties in spiegels.DarkElement schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:16:
[afbeelding]
Dus als ze bij Gamemania moeilijk doen na mijn 1e jaar bezit dan kan ik rechtsbijstand in gaan schakelen? Er is toch niet echt een andere manier om medewerkers in een winkel als Gamemania duidelijk te maken dat er gewoon nog garantie op zit.Adlermann schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:01:
[...]
Er is geen termijn gesteld van 2 jaar in Nederland.
De garantie is dd de levensduur van het product.
Het product moet voldoen aan de eigenschappen die je ervan kunt verwachten. En dat is bij een console van 400 euro dat hij gewoon 5 jaar oid meegaat. En dan heb je gewoon vijf jaar garantie.
Edit:
Of kan ik dit dan ook gewoon zelf via Sony doen? Ik dacht wel dat het dan via het verkooppunt moet gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Nipje op 31-07-2014 20:49 ]
Ja, ik denk dat je wel via de rechtsbijstand moet gaan ja. Helaas hebben de meeste winkels nogn ooit van wetteljke garantie gehoord.Nipje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 20:48:
[...]
Dus als ze bij Gamemania moeilijk doen na mijn 1e jaar bezit dan kan ik rechtsbijstand in gaan schakelen? Er is toch niet echt een andere manier om medewerkers in een winkel als Gamemania duidelijk te maken dat er gewoon nog garantie op zit.
Edit:
Of kan ik dit dan ook gewoon zelf via Sony doen? Ik dacht wel dat het dan via het verkooppunt moet gaan.
Sony kan makkelijker zijn idd.
Vandaag een PS4 aangeschaft. Ik zat er al een tijdje naar te kijken, maar vanwege het hebben van een X1 nog niet de noodzaak gezien. Nu hij goed verkrijgbaar is, The Last of Us uit is en ik toch niet op vakantie lijk te gaan, toch maar overgegaan tot aankoop.
1e indruk: Ziet er prima uit. Werkt lekker vloeiend en duidelijk. Wel moest ik even het aan/uit knopje zoeken
Verder meteen maar even Killzone, Infamous en The Last Of Us aangezet om te downloaden met nog wat apps e.d. Hierdoor kom ik wel meteen het jammere tegen: downloads gaan traag (1 uur wachten bv). Hij doet wel meerdere downloads tegelijk, maar daardoor duurt het allemaal nog langer.
Maar goed, we wachten rustig af, ben blij dat ik ze digitaal aan kan schaffen. Scheelt weer gedoe met schijfjes.
Mn PS+ is ook al werkend en ben dus toe te voegen via Martinspire als gamertag. Ik zie dat ik ook via mn Elgate kan opnemen, dus dat gaan we ook nog eens proberen.
Qua dashboard werkt het in ieder geval prima. Als ik hem vergelijk met mn Xbox One dan gaan ze redelijk gelijk op. De stores zijn bij beiden nog niet gigantisch vol, al heb ik bij de X1 het idee dat er momenteel wat meer te downloaden is. Maar goed, de PS exclusives staan iig in de wachtrij dus dat gaat goed komen.
Ik heb overigens al wel Fifa, BF4, NFS, Thief, Wolfenstein, Lego Super Heroes, Trials Fusion, CodGhosts, Sniper Elite 3 en Watchdogs op mijn X1 gedaan, AC4 en Tomb Raider op mn X360 dus die heb ik niet meer nodig nu. Mocht je overigens willen weten hoe ze zijn, dan geef maar een gil/PM
En ja, ik heb dus ook een Xbox One en ja die bevalt prima. Ik ben echter een echte gamer en wil de vele PS4 games niet missen. En met PS Now straks ook de PS3 games niet (Uncharted bv). Sommigen kennen mij misschien uit het X1 topic of uit het X1 vs PS4 topic, maar zoals je merkt ben ik toch geen no-life X1 fanboy
1e indruk: Ziet er prima uit. Werkt lekker vloeiend en duidelijk. Wel moest ik even het aan/uit knopje zoeken
Verder meteen maar even Killzone, Infamous en The Last Of Us aangezet om te downloaden met nog wat apps e.d. Hierdoor kom ik wel meteen het jammere tegen: downloads gaan traag (1 uur wachten bv). Hij doet wel meerdere downloads tegelijk, maar daardoor duurt het allemaal nog langer.
Maar goed, we wachten rustig af, ben blij dat ik ze digitaal aan kan schaffen. Scheelt weer gedoe met schijfjes.
Mn PS+ is ook al werkend en ben dus toe te voegen via Martinspire als gamertag. Ik zie dat ik ook via mn Elgate kan opnemen, dus dat gaan we ook nog eens proberen.
Qua dashboard werkt het in ieder geval prima. Als ik hem vergelijk met mn Xbox One dan gaan ze redelijk gelijk op. De stores zijn bij beiden nog niet gigantisch vol, al heb ik bij de X1 het idee dat er momenteel wat meer te downloaden is. Maar goed, de PS exclusives staan iig in de wachtrij dus dat gaat goed komen.
Ik heb overigens al wel Fifa, BF4, NFS, Thief, Wolfenstein, Lego Super Heroes, Trials Fusion, CodGhosts, Sniper Elite 3 en Watchdogs op mijn X1 gedaan, AC4 en Tomb Raider op mn X360 dus die heb ik niet meer nodig nu. Mocht je overigens willen weten hoe ze zijn, dan geef maar een gil/PM
En ja, ik heb dus ook een Xbox One en ja die bevalt prima. Ik ben echter een echte gamer en wil de vele PS4 games niet missen. En met PS Now straks ook de PS3 games niet (Uncharted bv). Sommigen kennen mij misschien uit het X1 topic of uit het X1 vs PS4 topic, maar zoals je merkt ben ik toch geen no-life X1 fanboy
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 31-07-2014 21:24 ]
Ja, maar je hebt altijd recht op de garantie bij je retailer. Dat is wettelijk geregeld. De garantie bij de fabrikant is een extra, is niet verplicht en kunnen rare eisen aan gesteld wordenDarkElement schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:07:
Is dat niet het verschil tussen fabrieksgarantie en garantie bij je retailer.
Maar zoals het hierboven in een qouote stond is het volgens de wet ook maar een richtlijn. Ik vind het dus nogsteeds onduidelijk of ik recht heb op 2 jaar garantie of niet.Adlermann schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:23:
[...]
Ja, maar je hebt altijd recht op de garantie bij je retailer. Dat is wettelijk geregeld. De garantie bij de fabrikant is een extra, is niet verplicht en kunnen rare eisen aan gesteld worden
Welcome to the dark side
Leuk dat je ook ps4 hebt nu
Als je the last of us nog niet gespeeld hebt ga je een hele dikke ervaring tegemoet.
Wel grappig jij nu een ps4 erbij ik volgende maand met vele denk ik wel een x1 erbij.
Echte gamers hebben beide natuurlijk
Enjoy
Als eerst gefeliciteerd met je aankoop! ik hoop dat je er veel plezier met hebt en met The Last of Us heb je gelijk een pareltje in huis.Martinspire schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:23:
Vandaag een PS4 aangeschaft. Ik zat er al een tijdje naar te kijken, maar vanwege het hebben van een X1 nog niet de noodzaak gezien. Nu hij goed verkrijgbaar is, The Last of Us uit is en ik toch niet op vakantie lijk te gaan, toch maar overgegaan tot aankoop.
Ik hoop dat die game jou ook een geweldig beleving gaat geven als het mij gaf.
Overigens zie ik steeds meer X1 owners van Tweakers overstappen naar de PS4
Nogmaals Have fun Martinspire!
Maar je hoort ook veel ps4 owners een x1 halen. Denk ook als objective gamer je gewoon beide moet hebben om te weten wat beter is en wat niet. En er is altijd wel een exclusive die je wilt spelen, en zo kan je alles spelen 
Mijn ps4 zal wel main platform zijn ivm betere hardware.
Ik had destijds ook de 360 als leading, en de PS3 voor de exclusives. Nu zal het andersom zijn, de One haal ik wel ergens na de zomer.
Ik heb ook gewoon nog een Xbox One die op me staat te wachten wanneer hij in Nederland uit komtv8power67 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:46:
Maar je hoort ook veel ps4 owners een x1 halen. Denk ook als objective gamer je gewoon beide moet hebben om te weten wat beter is en wat niet. En er is altijd wel een exclusive die je wilt spelen, en zo kan je alles spelen
Uiteraard, ik heb ook de X1 gehad maar ik speelde er maar weinig op, de games die er in de toekomst op uitkomen spreken mij ook niet echt aan.v8power67 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:46:
Dus heb ik de console ook maar verkocht.
PS4 ben ik eigenlijk altijd wel tevreden over geweest.
Verwijderd
Gefeliciteerd met je PS4! Enjoy the ride! Maar eh... echte gamer en dan nog geen Uncharted games gespeeld?Martinspire schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:23:
Ik ben echter een echte gamer en wil de vele PS4 games niet missen. En met PS Now straks ook de PS3 games niet (Uncharted bv). Sommigen kennen mij misschien uit het X1 topic of uit het X1 vs PS4 topic, maar zoals je merkt ben ik toch geen no-life X1 fanboy
Uncharted reeks staat op de lijst van remasters als goed is.
Verwacht dat die rond deze tijd volgend jaar wel in een geremasterde collectie zit idd. Nog voor de release van Uncharted 4 voor de overstappers én de liefhebbers natuurlijk. Na TLOU in 1080 60fps wil ik daar ook wel de definitive varianten van. Misschien dat ze het nu uitbesteden aan bluepoint die hebben oa een uitstekende MGS: HD collectie gedaan en Titanfall 360
Pff, al die remakes, remasters etc, zijn toch wel een beetje de melkkoeien geworden van deze generatie.v8power67 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:58:
Zelf zit ik nog te twijfelen of ik morgen een PS4 ga halen. Ik heb TLOU al gespeeld en hoewel ik erg benieuwd ben naar de remaster is het in de basis gewoon hetzelfde spel. Verder heb ik niet veel met Drive Club. Verdere interessante exclusives komen er niet tot aan februari met The Order. En om nu een PS4 te halen en deze een half jaar niet echt te gebruiken (multiplatforms speel ik op X1) tot aan The Order vind ik zonde. Waar ik wel verder naar uitkijk is The Witness? Ik zie dat deze in 2014 uit zou komen, maar is daar nog een specifieke datum aan gegeven?
Ik zal de keuze wel maken als ik in de winkel ben
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zojuist in TLOU bij de eerste upgrade bench gekomen. Klopt het dat je hier nog niets kan doen? Ik heb namelijk nog geen Tools.
Edit:
Oh je kan alleen je wapens upgraden. Lijkt me niet slim gezien iedereen zegt dat je eerst voor de holsters moet gaan
Edit:
Oh je kan alleen je wapens upgraden. Lijkt me niet slim gezien iedereen zegt dat je eerst voor de holsters moet gaan
[ Voor 34% gewijzigd door Nipje op 31-07-2014 22:42 ]
Er komen nog een aantal high profile Indies uit waar ik ook erg op zit te wachten maar is inderdaad maar de vraag of die 2014 gaan halen. Vooral The Witness had ik al wel verwacht (aangekondigd begin 2013 op de PS4 reveal) maar daar blijft het erg stil.
Verder:
- Rime
- Shadow Of The Beast
- Everybody's Gone To The Rapture
Ik hoop er toch wel 1 of 2 uit dit rijtje dit jaar te kunnen spelen, hopelijk meer info op de Gamescom.
Daarnaast kijk ik op dit moment het meeste uit naar Driveclub. Die game heeft zo'n gigantische sprong gemaakt in graphics en gameplay het afgelopen jaar dat ik toch wel blij ben met de lange vertraging.
Ik denk dat dit qua graphics het mooiste is wat we dit jaar te zien gaan krijgen op de PS4. Paul Rustchynsky (game director voor Driveclub) heeft al laten ontvallen dat hij met ICE Team van Sony en andere 1st party devs samen heeft gewerkt om er iets moois van te maken. Zo zitten er blijkbaar technieken in de game verwerkt die ook in Infamous Second:Son en Killzone gebruikt zijn. Toch wel gaaf
Verder:
- Rime
- Shadow Of The Beast
Ik hoop er toch wel 1 of 2 uit dit rijtje dit jaar te kunnen spelen, hopelijk meer info op de Gamescom.
Daarnaast kijk ik op dit moment het meeste uit naar Driveclub. Die game heeft zo'n gigantische sprong gemaakt in graphics en gameplay het afgelopen jaar dat ik toch wel blij ben met de lange vertraging.
Ik denk dat dit qua graphics het mooiste is wat we dit jaar te zien gaan krijgen op de PS4. Paul Rustchynsky (game director voor Driveclub) heeft al laten ontvallen dat hij met ICE Team van Sony en andere 1st party devs samen heeft gewerkt om er iets moois van te maken. Zo zitten er blijkbaar technieken in de game verwerkt die ook in Infamous Second:Son en Killzone gebruikt zijn. Toch wel gaaf
[ Voor 17% gewijzigd door kazuka op 31-07-2014 22:47 ]
Rime lijkt me ook tof. Het sfeertje sprak me erg aan. Alleen is het wel erg lang stil rondom deze titels, en is er geen concrete releasedate zover ik kan zien.kazuka schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:44:
Er komen nog een aantal high profile Indies uit waar ik ook erg op zit te wachten maar is inderdaad maar de vraag of die 2014 gaan halen. Vooral The Witness had ik al wel verwacht (aangekondigd begin 2013 op de PS4 reveal) maar daar blijft het erg stil.
Verder:
- Rime
- Shadow Of The Beast
Ik denk dat dit qua graphics het mooiste is wat we dit jaar te zien gaan krijgen op de PS4.
Daarnaast zal Drive Club ongetwijfeld er geweldig uit gaan zien, maar ben geen fan van closed circuits racers, en dan met name niet van arcade closed circuits racers. De laatste closed circuit racer die ik gespeeld heb is denk ik Forza 3 geweest. Dus ik laat Driveclub aan mij voorbij gaan. Vond Test Drive Unlimited wel erg tof (open wereld en dan vind ik het minder boeiend dat het arcade is), dus The Crew of Horizon 2 komen denk ik eerder aan bod. Maarjah, dan is het de maand oktober met echt teveel games...
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2014 22:51 ]
PS4 heeft de afgelopen weken voornamelijk stof lopen happen. Na 1,5 week Watchdogs had ik dit ook wel weer gezien.
Gisteren echter begonnen met TLOU en tot nu toe erg onder de indruk. Goede graphics, meeslepend verhaal en uitdagende gameplay. Ik speel het spel op Hard en dan wordt het af en toe best pittig. Ik heb dan net (niet) genoeg kogels en mijn health is vaak net kantje boord. Ik moet sommige onderdelen ook 10-15 keer overdoen. Vind ik overigens erg passend bij het thema: 'overleven'.
Zoals ik al zei, leuk uitdagend spel. Mooie afwisseling tussen rustig lopen en verkennen, cutscenes en af en toe lekker bot vechten.
Ik weet overigens niet wat voor spellen binnenkort nog gaan komen? Ik ben een beetje op Destiny afgeknapt naar de eerste beta. Ik wacht nog op GTAV en heel misschien nog DriveClub of The Crew. Al het andere noemenswaardige komt volgens mij volgend jaar pas.
Gisteren echter begonnen met TLOU en tot nu toe erg onder de indruk. Goede graphics, meeslepend verhaal en uitdagende gameplay. Ik speel het spel op Hard en dan wordt het af en toe best pittig. Ik heb dan net (niet) genoeg kogels en mijn health is vaak net kantje boord. Ik moet sommige onderdelen ook 10-15 keer overdoen. Vind ik overigens erg passend bij het thema: 'overleven'.
spoiler: basic gameplay maar voor de mensen die het nog niet hebben.
Vooral de plaatsen waar je Clickers én Runners hebt, wat is het vaak lastig om daar levend voorbij te komen. Vaak word je toch gezien en dan breekt letterlijk de hel los. 
spoiler: net na Bills Town
Sodeju, de school.
Ten eerste al dat punt bij de trap waar je één Runner hebt ronddwalen en dan ook nog 2 Clickers hebt rondlopen. Ik probeerde er langs te sluipen maar ik werd constant betrapt. Uiteindelijk mijn halve inventaris verbruikt om erlangs te komen. Met veel pijn en moeite verder gegaan om dan uiteindelijk in de gymzaal te belanden.
Ten eerste al dat punt bij de trap waar je één Runner hebt ronddwalen en dan ook nog 2 Clickers hebt rondlopen. Ik probeerde er langs te sluipen maar ik werd constant betrapt. Uiteindelijk mijn halve inventaris verbruikt om erlangs te komen. Met veel pijn en moeite verder gegaan om dan uiteindelijk in de gymzaal te belanden.
Zoals ik al zei, leuk uitdagend spel. Mooie afwisseling tussen rustig lopen en verkennen, cutscenes en af en toe lekker bot vechten.
Ik weet overigens niet wat voor spellen binnenkort nog gaan komen? Ik ben een beetje op Destiny afgeknapt naar de eerste beta. Ik wacht nog op GTAV en heel misschien nog DriveClub of The Crew. Al het andere noemenswaardige komt volgens mij volgend jaar pas.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hard is ook waar ik gelijk mee begonnen ben en is echt de minimale moeilijkheid die je moet spelen. Uitdagend zonder frustrerend te worden. Survivor is al pittiger en Grounded is echt pure frustratie af en toe
Inderdaad, ondanks dat je sommige onderdelen vaker (soms ook best vaak) moet doen, het wordt niet vervelend. Ik ben ook zeker van plan om de moeilijkere varianten eens te gaan proberen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Heel eerlijk denk ik dan als ik het zo hoor dat je beter kan wachten. Als je alle multiplatforma op x1 speelt en zoals je zegt de exclusives die komen op ps4 nu niet intressant vind ja dan denk ik dat je je eigen andwoord al hebt gegeven.uchiha tijntje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:36:
[...]
Pff, al die remakes, remasters etc, zijn toch wel een beetje de melkkoeien geworden van deze generatie.![]()
Zelf zit ik nog te twijfelen of ik morgen een PS4 ga halen. Ik heb TLOU al gespeeld en hoewel ik erg benieuwd ben naar de remaster is het in de basis gewoon hetzelfde spel. Verder heb ik niet veel met Drive Club. Verdere interessante exclusives komen er niet tot aan februari met The Order. En om nu een PS4 te halen en deze een half jaar niet echt te gebruiken (multiplatforms speel ik op X1) tot aan The Order vind ik zonde. Waar ik wel verder naar uitkijk is The Witness? Ik zie dat deze in 2014 uit zou komen, maar is daar nog een specifieke datum aan gegeven?
Ik zal de keuze wel maken als ik in de winkel ben
The witness devs hebben gezegd de game komt als ze vinden dat hij klaar is. Dus kan ook 2015 worden.
Mocht je toch ps4 halen dan kan je als je psn plus hebt de driveclub psn editie testen.
Wie weet dat het je op andere gedachten kan zetten.
En tlou remaster is het zo erg waard om te spelen. De prijs is netjes de graphics fenomenaal en de 60fps beleving maakt het hellemaal compleet.
En over remaster/remakes ik zie heel graag uncharted 1-3 in 1080p/60fps. Zou er zo 60 euro voor neerleggen. Heb geen zin meer in mn ps3 opstarten en die games erop te spelen nu ik ps4 heb. Dus laat maar vallen die remasters. Net als de metro redux. Npoit gespeeld die games dus ben benieuwd ernaar !!
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 31-07-2014 23:22 ]
Ik heb ze niet gespeeld omdat ik er destijds het geld niet voor had. En omdat er een PS4 aankwam, vond ik het handiger om een PS4 te halen ipv PS3 (al heb ik wel staan twijfelen in de winkel hoor). Ik had het verder ook druk genoeg met X360 en spendeerde liever geld aan games dan een nieuwe console. Nu kan het beidenVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:53:
[...]
Gefeliciteerd met je PS4! Enjoy the ride! Maar eh... echte gamer en dan nog geen Uncharted games gespeeld?Ik zou die niet gaan streamen... Verdienen een beter lot die pareltjes!
Is mij ook prima. Ik wil ze in ieder geval spelen. Of dat nou via remakes is of via PS Now maakt me weinig uit. Ik heb glasvezel, dus snelheid is geen issue (voor mij, Sony's kant moet ik nog even zien).v8power67 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:58:
Ik heb overigens ook bewust weinig gelezen over Uncharted en weinig gezien om er helemaal in te kunnen verdwijnen als deel 1 wordt opgestart
Voor Tweakers die net een PS4 hebben aangeschaft en hun gamegroep willen vergroten vergeet dan niet om je PS-ID toe te voegen aan de lijst die Nickvdd heeft aangemaakt: Tweakers PSN Lijst
Heb deel 1 nooit gespeeld begon met deel 2. En moet zeggen was mijn eerste echte game op de ps3( had gt5 prologue verder niets). En vond het zeker beste game van dat jaar.
Deel 3 is niet beter maar ook niet echt slechter.
Maar de sfeer van deel 2 is beste!!
Damn krijg weer zin in die games... hopelijk snel info over mogelijke remasters. Of een release date van deeltje 4
Damn krijg weer zin in die games... hopelijk snel info over mogelijke remasters. Of een release date van deeltje 4
Ja Far Cry is inderdaad een geweldige gamereeks!v8power67 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:41:
Heb deel 1 nooit gespeeld begon met deel 2. En moet zeggen was mijn eerste echte game op de ps3( had gt5 prologue verder niets). En vond het zeker beste game van dat jaar.
Ja vergeet martinspire te quotenReiben schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:48:
[...]
Ja Far Cry is inderdaad een geweldige gamereeks!
Maar far cry 3 was ook gowd. Deel 2 niet en 1 nooit gespeeld
Goeie video die uitlegt wat je beste kan doen in tlou :
YouTube: The Last of Us (720p) || Brick and Bottle Tutorial || BRICK BOSS RANK
Hellemaal gezien hoop dit ook zo toe te kunnen passen. Vergeet altijd dat je kan rennen enz. Ga altijd maar als een kip zonder kop op de enemys af.
Maar de steen gooien en melee actie is wel zeer krachtig. En ziet er super bruut uit!!
[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 31-07-2014 23:58 ]
Haha toen ik Martin zijn post las was het eerste wat ik dacht en wilde posten: welcome to the dark side.v8power67 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:39:
[...]
Welcome to the dark side
Leuk dat je ook ps4 hebt nuMag me toevoegen hjallo is mn psn naam.
Als je the last of us nog niet gespeeld hebt ga je een hele dikke ervaring tegemoet.
Wel grappig jij nu een ps4 erbij ik volgende maand met vele denk ik wel een x1 erbij.
Echte gamers hebben beide natuurlijk
Enjoy
Pfffff net in week 11 multiplayer gewiped omdat 1 van de autorifle kills die hij in dag 1 van de challenge in game wel telde voor de challenge gewoon niet onthouden was. Goed uitgewerkt concept zo.
Waar heb jij het over? Als het om Destiny gaat.. Tis niet voor niks een beta..FallenAngel666 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 01:11:
Hmmm nu heeft ie een volledige dag niet eens geteld als gespeeld. Lekker betrouwbaar zo.
Zie dat het TLOU is, excuse moi
[ Voor 5% gewijzigd door colorsone op 01-08-2014 01:16 ]
Ja TLoU dus. Vrij frustrerend.
Edit:oh ik snap de verwarring ik dacht dat dit het TLoU ps3 topic was, excusez-moi dus
Edit:oh ik snap de verwarring ik dacht dat dit het TLoU ps3 topic was, excusez-moi dus
[ Voor 60% gewijzigd door Kwistnix op 01-08-2014 04:40 ]
Gisteren ook een xb1 gepreorderd: 390 met twee spellen is netjes vind ik. Titan Fall lijkt me cool, Fifa met m'n broer die een X1 heeft. Heb halo nooit gespeeld dus die remaster lijkt me ook dope. Begin van de nw generatie dus als je ze nu allebei hebt kan je zeker 5 jaar lang op beide de exclusives spelen 
Verkoop de spellen die ik uitgespeeld heb meestal dus dan kost het je over 5 jaar gezien ook niet heel veel.
Verkoop de spellen die ik uitgespeeld heb meestal dus dan kost het je over 5 jaar gezien ook niet heel veel.
Haters everywhere but I don’t really care
Voor de holsters moet je inderdaad weapon level 1 hebben. Deze krijg je in Bills Safehouse als het goed is.Nipje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:42:
Zojuist in TLOU bij de eerste upgrade bench gekomen. Klopt het dat je hier nog niets kan doen? Ik heb namelijk nog geen Tools.
Edit:
Ik lok ze meestal gewoon bij elkaar met een fles of steen, en dan gooi ik er een bom of molotov op. Dan kun je er 4 of 5 tegelijk pakken. Dat hele stuk is overigens wel relatief moeilijk. Daar kun je echt je gehele inventory er ineens doorheen jagen.The_Worst schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:01:
PS4 heeft de afgelopen weken voornamelijk stof lopen happen. Na 1,5 week Watchdogs had ik dit ook wel weer gezien.
spoiler: basic gameplay maar voor de mensen die het nog niet hebben.Vooral de plaatsen waar je Clickers én Runners hebt, wat is het vaak lastig om daar levend voorbij te komen. Vaak word je toch gezien en dan breekt letterlijk de hel los.
spoiler: net na Bills TownSodeju, de school.![]()
Zoals ik al zei, leuk uitdagend spel. Mooie afwisseling tussen rustig lopen en verkennen, cutscenes en af en toe lekker bot vechten.![]()
@ uchiha tijntje; Speel je multiplaform op de X1 omdat je geen PS4 hebt, of omdat je alleen multiplayer speelt en je vrienden dat ook op de X1 doet? Anders lijkt het me voor de hand liggen dat je voor de betere performance gaat. Ook Destiny ziet er bijvoorbeeld een tikkeltje beter uit op de PS4.
Hee nog een overloper
Ik ben Xbox gamer vanaf het eerste uur, dus van de eerste Xbox baksteen, naar een 360 Elite naar een 360 Slim. Deze laatste heb ik nog steeds.
Vanavond ga ik voor het eerst sinds de PS2 weer eens aan de PlayStation, want ik ga een PS4 met TLOU ophalen. Ik ken het spel nog niet, dus ben erg benieuwd
Be Prepared to be amazedInZane schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:59:
[...]
Hee nog een overloper
Ik ben Xbox gamer vanaf het eerste uur, dus van de eerste Xbox baksteen, naar een 360 Elite naar een 360 Slim. Deze laatste heb ik nog steeds.
Vanavond ga ik voor het eerst sinds de PS2 weer eens aan de PlayStation, want ik ga een PS4 met TLOU ophalen. Ik ken het spel nog niet, dus ben erg benieuwd
welkom bij de club!
Meerdere redenen.bram1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 07:45:
[...]
@ uchiha tijntje; Speel je multiplaform op de X1 omdat je geen PS4 hebt, of omdat je alleen multiplayer speelt en je vrienden dat ook op de X1 doet? Anders lijkt het me voor de hand liggen dat je voor de betere performance gaat. Ook Destiny ziet er bijvoorbeeld een tikkeltje beter uit op de PS4.
-Ik hecht veel waarde aan het eco systeem op de X1, waaronder achievements en men friendslist. Hoe raar het klinkt, ik denk dat ik meer van de exclusives van de PS3 games had genoten als deze op de 360 uit waren gekomen. Voornamelijk vanwege achievements.
-Ik heb daar meer waarde aan dan aan een wat betere performance. Dit geldt ook voor destijds de PS3 / 360. Ik denk dat genoeg gamers die zowel een PS3 als een 360 hadden hun multiplatform spellen op de PS3 speelden, ondanks dat de 360 daar in het algemeen een betere performance had. Ben benieuwd naar de verschillen voor Destiny als deze uitkomt. Een vergelijkingsvideo op basis van een beta waarbij de resoluties verschillen die in de final gelijk zijn is niet echt een goede basis.
-De controller vind ik op de X1 nog steeds prettiger dan de DS4 ondanks dat deze stukken beter is dan de DS3.
Daarnaast blijf ik het bijzonder vinden dat gamers tijdens de gehele generatie van een console echt maar voor 1 kamp kiezen, terwijl er op beide platformen onwijs goede exclusives uitkomen die je imho eigenlijk als een gamer niet mag missen.
Ik moet ook nog een final kamp kiezen, maar als ik er 1 kies blijf ik er bij. Dan wil ik in de toekomst wel een keer een PC upgrade uitvoeren ofzo want dat doe ik dan liever dan voor een paar exclusives een nieuwe console + online abonnement moeten aan te schaffenuchiha tijntje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:23:
[...]
Daarnaast blijf ik het bijzonder vinden dat gamers tijdens de gehele generatie van een console echt maar voor 1 kamp kiezen, terwijl er op beide platformen onwijs goede exclusives uitkomen die je imho eigenlijk als een gamer niet mag missen.Ik heb sinds de PS1 altijd meer dan 1 console tegelijkertijd gehad en de reden was omdat ik gewoon geen toffe games wilde missen.
De term "overloper" lijkt me niet juist. Eerder "liefhebber".
Ik heb zelf vanaf launch een PS4 vanwege Drive Club (was nog niet uitgesteld bij de reservering) en omdat ik altijd graag Forza op mijn 360 heb gespeeld heb ik sinds twee maanden ook een X1 staan voor Forza 5 en ook Peggle 2. Mijn PS4 staat nu op mijn X1 met daarnaast een Wii U voor MK8
Ik vermaak me nu vooral met de X1 en Wii U tot DC en Project Cars uitkomt en hopelijk ook snel een mooie JRPG want ik had toch wel gehoopt dat er binnen een jaar een mooie JRPG voor de PS4 zou verschijnen. Al is flipperen op de PS4 ook niet verkeerd.
Ik kan het me veroorloven ze alle drie te hebben, verzuip in de vrije tijd en switch tussen de X1, PS3, PS4 en Wii U. En hopelijk verschijnen er meer games als Peggle voor de consoles. Heerlijk simpele games voor een half uurtje tussendoor.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Meteen maar even gedaan. Ik zag trouwens dat de header niet fixed was en sortering niet meer klopte dus even gefixed.muhda schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:40:
Voor Tweakers die net een PS4 hebben aangeschaft en hun gamegroep willen vergroten vergeet dan niet om je PS-ID toe te voegen aan de lijst die Nickvdd heeft aangemaakt: Tweakers PSN Lijst
Ik zie verder dat er niet echt een handige indeling is gebruikt, mij lijkt het handiger/mooier als je per game een kolom gebruikt zodat je snel kunt zien wie welke game hebben. De lijst van Xboxers ziet er namelijk een stuk handiger uit imo.
De lijst van Xboxers ziet er inderdaad beter en handiger uit. De PSN lijst is met/uit nood gemaakt, tot twee maal toe. Daarom dat het er (nog) simpel uitziet.
Maar de lijst die we hebben kunnen we natuurlijk uitbreiden. Even Nickvdd een DM sturen of wie zich vrij voelt kan de verantwoordelijkheid op zich nemen om de lijst te updaten.
Maar de lijst die we hebben kunnen we natuurlijk uitbreiden. Even Nickvdd een DM sturen of wie zich vrij voelt kan de verantwoordelijkheid op zich nemen om de lijst te updaten.
Fair enough.uchiha tijntje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:23:
[...]
Meerdere redenen.
-Ik hecht veel waarde aan het eco systeem op de X1, waaronder achievements en men friendslist. Hoe raar het klinkt, ik denk dat ik meer van de exclusives van de PS3 games had genoten als deze op de 360 uit waren gekomen. Voornamelijk vanwege achievements.Ik denk dat de drive om een spel als TLOU meer dan 1 keer te spelen veel groter was geweest. Nu ging het mij puur en alleen om het verhaal en konden de collectibles en hardere moeilijkheidsgraden mij op één of ander manier niet boeien.
-Ik heb daar meer waarde aan dan aan een wat betere performance. Dit geldt ook voor destijds de PS3 / 360. Ik denk dat genoeg gamers die zowel een PS3 als een 360 hadden hun multiplatform spellen op de PS3 speelden, ondanks dat de 360 daar in het algemeen een betere performance had. Ben benieuwd naar de verschillen voor Destiny als deze uitkomt. Een vergelijkingsvideo op basis van een beta waarbij de resoluties verschillen die in de final gelijk zijn is niet echt een goede basis.
-De controller vind ik op de X1 nog steeds prettiger dan de DS4 ondanks dat deze stukken beter is dan de DS3.
Daarnaast blijf ik het bijzonder vinden dat gamers tijdens de gehele generatie van een console echt maar voor 1 kamp kiezen, terwijl er op beide platformen onwijs goede exclusives uitkomen die je imho eigenlijk als een gamer niet mag missen.Ik heb sinds de PS1 altijd meer dan 1 console tegelijkertijd gehad en de reden was omdat ik gewoon geen toffe games wilde missen.
Ik baseer me overigens niet op een vergelijkingsvideo maar op een in-depth analyse van Digital Foundry: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=861700.
En voor 1 kamp kiezen, tja. Ik heb hier ook een 360 staan, maar ik kan nou niet zeggen dat ik 'm zou hebben gemist als 'ie er nooit was geweest. De enige exclusive die ik heb gedaan is Alan Wake, en die was net zo snel weer verkocht. Halo en Gears interesseren me vrij weinig en verder kan ik zo 1-2-3 niets opnoemen. RDR heb ik erop gespeeld omdat die een iets hogere resolutie had. Wellicht dat ik er andere multi's als Batman beter op had kunnen spelen, maar volgens mij zat daar weinig verschil in. Het hele menu en het systeem zelf stond me totaal niet aan. PS3 is lekker minimalistisch zonder fratsen. Dat en gratis online.
Dag geldt nu ook voor de X1. Geen idee wat ik daar op zou willen spelen. Ik ben geen racer. De dramatische framerate van DR3 zal me die game sowieso niet laten kopen en dat vind ik bovendien ook geen systemseller. Wellicht dat Quantum Break wreed wordt, maar daar weet ik nog niets van. Verder echt geen idee, ook niets in het vooruitzicht waarvan ik denk, jaaaa.
Net overigens een stukje TLoU op mijn Vita gedaan en dat werkt verbazingwekkend goed! Normaal kun je in fps amper mikken, maar hier werkt het echt prima.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 01-08-2014 10:08 ]
Er stond ook een knipoog achter heLekker Ventje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:36:
[...]
De term "overloper" lijkt me niet juist. Eerder "liefhebber".![]()
Ik heb zelf vanaf launch een PS4 vanwege Drive Club (was nog niet uitgesteld bij de reservering) en omdat ik altijd graag Forza op mijn 360 heb gespeeld heb ik sinds twee maanden ook een X1 staan voor Forza 5 en ook Peggle 2. Mijn PS4 staat nu op mijn X1 met daarnaast een Wii U voor MK8![]()
Ik vermaak me nu vooral met de X1 en Wii U tot DC en Project Cars uitkomt en hopelijk ook snel een mooie JRPG want ik had toch wel gehoopt dat er binnen een jaar een mooie JRPG voor de PS4 zou verschijnen. Al is flipperen op de PS4 ook niet verkeerd.
Ik kan het me veroorloven ze alle drie te hebben, verzuip in de vrije tijd en switch tussen de X1, PS3, PS4 en Wii U. En hopelijk verschijnen er meer games als Peggle voor de consoles. Heerlijk simpele games voor een half uurtje tussendoor.
Ben bang dat die X1 er bij mij ook nog wel gaat komen binnenkort.
De Wii U staat hier ook sinds een paar weken met tot nu toe MK8 en Zelda. Prachtig voor de kinderen (MK8 dan), maar papa vermaakt zich er zo af en toe ook wel mee hoor.
Je hebt recht op garantie tijdens de levensduur van je PS4, die gamemania je moet geven. Dit is de wettelijke garantie (dit is geen richtlijn). EU richtlijnen moeten omgezet worden in nationale wetgeving, wat hier dus is gegebeurd.Nipje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:25:
[...]
Maar zoals het hierboven in een qouote stond is het volgens de wet ook maar een richtlijn. Ik vind het dus nogsteeds onduidelijk of ik recht heb op 2 jaar garantie of niet.
Dus dat zal zo maar eens 5 jaar kunnen zijn.
Inderdaad
Die 1 jaar garantie is dus bullshit en best kwalijk dat nog zo gebeurd. Volgens mij is Apple daar uiteindelijk wel goed voor op de vingers getikt, die hadden dezelfde praktijken.Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.
voor geintresseerde in playstation now
YouTube: PlayStation™Now PS4 Open Beta Walkthrough
beejte een verkoop praatje maar je krijgt wel een idee wat het gaat worden!
prijzen zijn natuurlijk belachelijk voor de huur maar dat is weer een andere discussie!
YouTube: PlayStation™Now PS4 Open Beta Walkthrough
beejte een verkoop praatje maar je krijgt wel een idee wat het gaat worden!
prijzen zijn natuurlijk belachelijk voor de huur maar dat is weer een andere discussie!
Zal nog een hele klus worden om ook uiteindelijk de garantie te krijgen. Rechtsbijstand inschakelen als het nodig is dan maar!Adlermann schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:40:
[...]
Je hebt recht op garantie tijdens de levensduur van je PS4, die gamemania je moet geven. Dit is de wettelijke garantie (dit is geen richtlijn). EU richtlijnen moeten omgezet worden in nationale wetgeving, wat hier dus is gegebeurd.
Dus dat zal zo maar eens 5 jaar kunnen zijn.
Je krijgt 1 jaar fabrieksgarantie. Meestal ruilen winkels het gewoon zonder problemen om. Na het eerste jaar heb je wettelijke garantie. Maar dat is geen garantie zoals de fabrieksgarantie waarbij je kosteloos een nieuw product of reparatie krijgt. Dat is een termijn waarbij de koper de verkoper aansprakelijk kan stellen voor het defect. Veel winkels doen niet moeilijk en je krijgt alsnog een nieuw product of gratis reparatie binnen die 2 jaar. Maar het is voor een verkoper geen verplichting om 2 jaar gratis garantie te geven... Dat 2e jaar is dus meer een vervaltermijn voor de aansprakelijkheid. Maar die 2 jaar is een Europese richtlijn. Nederland is daar van af geweken en heeft de vervaltermijn voor aansprakelijkheid omgezet naar de verwachte levensduur.
Dus stel dat de PS4 een verwachte levensduur van 5 jaar heeft en hij gaat stuk na 4 jaar, dan kun je de verkoper aansprakelijk stellen voor het defect. Het is dan gebruikelijk dat jij 4/5e van de reparatiekosten gaat betalen.
Dus stel dat de PS4 een verwachte levensduur van 5 jaar heeft en hij gaat stuk na 4 jaar, dan kun je de verkoper aansprakelijk stellen voor het defect. Het is dan gebruikelijk dat jij 4/5e van de reparatiekosten gaat betalen.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Fabrieksgarantie is in Nederland niet van belang voor je recht. De winkel waar jij je apparaat hebt gekocht is gedurende de garantieperiode (=verwachte levensduur) 100% verantwoordelijk voor het oplossen van fabriekagefouten (dus geen slijtage of onjuist gebruik, helaas zit hier ook een grijs gebied). Niks geen coulance of 4/5e deel betalen, misschien dat die winkels met hele kleine marge op die producten dat gaan proberen, maar trap er niet in.Mick1990 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:10:
Je krijgt 1 jaar fabrieksgarantie. Meestal ruilen winkels het gewoon zonder problemen om. Na het eerste jaar heb je wettelijke garantie. Maar dat is geen garantie zoals de fabrieksgarantie waarbij je kosteloos een nieuw product of reparatie krijgt. Dat is een termijn waarbij de koper de verkoper aansprakelijk kan stellen voor het defect. Veel winkels doen niet moeilijk en je krijgt alsnog een nieuw product of gratis reparatie binnen die 2 jaar. Maar het is voor een verkoper geen verplichting om 2 jaar gratis garantie te geven... Dat 2e jaar is dus meer een vervaltermijn voor de aansprakelijkheid. Maar die 2 jaar is een Europese richtlijn. Nederland is daar van af geweken en heeft de vervaltermijn voor aansprakelijkheid omgezet naar de verwachte levensduur.
Helaas is "verwachte levensduur" niet echt omarmd door de winkels, maar krijg je inderdaad 2 of soms 3 jaar. Als je hoog van de principes bent of de uitdaging wilt aangaan, kan je het gewoon laten voorkomen, maar helaas is je recht opeisen (meestal) ook niet gratis, dus hoef je dat niet eens te proberen als je het om economische redenen doet.
Maar fabrieksgarantie is alles behalve nutteloos. Ik denk dat als je bij Sony aanklopt, dat ze het apparaat gewoon bij je komen halen/brengen en er voor zorgen dat je savefiles e.d. weer netjes op je nieuwe komen te staan. De winkel zal dat vast niet gaan doen.
Dit klopt niet helemaal. Fabrieksgarantie is een extra service van de fabrikant. Als consument hoef je daar geen genoegen mee te nemen. De retailer is ALTIJD verplicht de garantieverplichtingen na te komen.Mick1990 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:10:
En sterker nog, je hoeft niet altijd de reparatiekosten te betalen. Ook na 4 jaar behoort het apparaat het gewoon te doen. Als je moederbord stuk gaat (oid) is het apparaat non-conform en dient het gratis gerepareerd te worden door de verkoper. Maar de reparatie dient dan gewoon gratis te zijn.
Alleen als je de bv de koop gaat ontbinden na 4 jaar, kun je niet niet altijd meer het gehele bedrag terugkrijgen (ivm 4 jaar gebruiksgenot), of als je een nieuwe krijgt.
Allemaal leuk en aardig. Maar krijg het maar eens voor elkaar na 4 jaar. Succes er mee.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Iemand die weet of GoW nog uitkomt op de PS4? Heb hem sinds gisteren samen met het spel Lego Marvel Heroes (Wilde me vriendin).
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Schijnbaar minimaal sinds gisteren omdat je "hem hebt sinds gisteren samen met het spel Lego Marvel Heroes die je vriendin Wilde"Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:57:
Iemand die weet of GoW nog uitkomt op de PS4? Heb hem sinds gisteren samen met het spel Lego Marvel Heroes (Wilde me vriendin).
uhuXtr3me4me schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:57:
Heb hem sinds gisteren samen met het spel Lego Marvel Heroes (Wilde me vriendin).
Zijn er mensen die nog de dagelijkse uitdagingen spelen van Rayman en mij kunnen helpen aan de bijbehorende trofee? (verbeter 30 keer de score van je vrienden)
Heb het spel nu een paar dagen maar heb gewoon niemand in mijn vriendenlijst die 'm ook speelt
Dus wie mij wilt helpen mag me toevoegen.
PSN ID: Enzyme-NL
Hier nog een nieuwe PS4 liefhebber
Na jaren met veel plezier op een X360 te hebben gespeeld heb ik sinds vorige week toch maar de PS4 in huis gehaald met WatchDogs en sinds enkele dagen ook TLOU. Ik ben nooit een PS fan geweest (m.u.v. de PSP, die heb ik dan ook wel gehad) i.v.m. het controller design; Vond ze nooit lekker spelen en toen de PS3 en X360 uitkwamen was ik er al snel uit, de six-axis controller van de PS3 was veel te licht, had geen rumble support en lag niet lekker in m'n handen, de X360 controller daarentegen speelde geweldig dus die keuze was snel gemaakt.
De keuze voor de PS4 lag dus minder voor de hand, maar na een korte speelsessie in een winkelcentrum waar toevallig een PS4 demo console stond kwam ik er achter dat de controllers toch wel een stuk beter zijn geworden en aangezien Xbox het bij mij verpest heeft met de gamer-onvriendelijke claims van een jaar terug plus een NL launch van een jaar later (tuurlijk, je kan een import gebruiken, maar aangezien ik 3x een xbox 360 elite heb versleten (RROD) leek me dat qua garantie niet handig) was de keuze gemaakt.
Ik ben best tevreden over de controller van de PS4, niet zo ergonomisch als de X360 variant voor mijn handen (krijg soms tintelende vingers na een paar uur gamen) maar in ieder geval prima qua gewicht en de analoge triggers doen ook prima wat ze moeten doen. Het touchpad en de LED aan de achterkant zijn leuke extra's die ook gewoon prima werken, de 3.5 inch jack-plug aansluiting op de controller vind ik ook top, geen gare bijgeleverde headsetjes meer maar gewoon m'n comfortabele eigen headphones gebruiken als er negatief gereageerd wordt op de geluidsproductie van het apparaat
De laatste game die ik actief op de X360 gespeeld heb is BF4, een game die ik nog steeds erg leuk vind om te spelen maar denk niet dat ik hem nog ga kopen voor de PS4 aangezien ik dan ook weer opnieuw moet beginnen met alles te unlocken (gemiste kans EA). Ik wil t.z.t. ook wel een leuke race-game hebben maar ben niet zo thuis in de PS titels daarvoor; Op de X360 heb ik met veel plezier PGR3/4 gespeeld (met name multiplayer) en ook Test Drive: Unlimited (het singleplayer gedeelte) vond ik erg vermakelijk. Iemand pointers voor potentieel goede (aankomende) PS series? Driveclub ben ik nog niet helemaal uit, ziet er wel goed uit, Gran Turismo duurt nog even, en de NFS series heb ik ondertussen wel weer gezien. Ik vind het met name belangrijk dat ik met veel verschillende (bestaande modellen) auto's kan rijden op realistische plekken (bonuspunten voor Nordschleife
) - Een tikkie uit kunnen delen zou ook moeten kunnen i.p.v. alleen ghost cars.
De keuze voor de PS4 lag dus minder voor de hand, maar na een korte speelsessie in een winkelcentrum waar toevallig een PS4 demo console stond kwam ik er achter dat de controllers toch wel een stuk beter zijn geworden en aangezien Xbox het bij mij verpest heeft met de gamer-onvriendelijke claims van een jaar terug plus een NL launch van een jaar later (tuurlijk, je kan een import gebruiken, maar aangezien ik 3x een xbox 360 elite heb versleten (RROD) leek me dat qua garantie niet handig) was de keuze gemaakt.
Ik ben best tevreden over de controller van de PS4, niet zo ergonomisch als de X360 variant voor mijn handen (krijg soms tintelende vingers na een paar uur gamen) maar in ieder geval prima qua gewicht en de analoge triggers doen ook prima wat ze moeten doen. Het touchpad en de LED aan de achterkant zijn leuke extra's die ook gewoon prima werken, de 3.5 inch jack-plug aansluiting op de controller vind ik ook top, geen gare bijgeleverde headsetjes meer maar gewoon m'n comfortabele eigen headphones gebruiken als er negatief gereageerd wordt op de geluidsproductie van het apparaat
De laatste game die ik actief op de X360 gespeeld heb is BF4, een game die ik nog steeds erg leuk vind om te spelen maar denk niet dat ik hem nog ga kopen voor de PS4 aangezien ik dan ook weer opnieuw moet beginnen met alles te unlocken (gemiste kans EA). Ik wil t.z.t. ook wel een leuke race-game hebben maar ben niet zo thuis in de PS titels daarvoor; Op de X360 heb ik met veel plezier PGR3/4 gespeeld (met name multiplayer) en ook Test Drive: Unlimited (het singleplayer gedeelte) vond ik erg vermakelijk. Iemand pointers voor potentieel goede (aankomende) PS series? Driveclub ben ik nog niet helemaal uit, ziet er wel goed uit, Gran Turismo duurt nog even, en de NFS series heb ik ondertussen wel weer gezien. Ik vind het met name belangrijk dat ik met veel verschillende (bestaande modellen) auto's kan rijden op realistische plekken (bonuspunten voor Nordschleife
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik heb hem helaas al weggedaan. Geloof dat ik de trophy had gehaald door op de account van mijn vriendin opzettelijk een wanprestatie te leveren en die 30x te verbeteren[b]EnzymeNL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:09:
Zijn er mensen die nog de dagelijkse uitdagingen spelen van Rayman en mij kunnen helpen aan de bijbehorende trofee? (verbeter 30 keer de score van je vrienden)
Heb het spel nu een paar dagen maar heb gewoon niemand in mijn vriendenlijst die 'm ook speelt![]()
Dus wie mij wilt helpen mag me toevoegen.
PSN: Space-o-saurus
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]