• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
ColonelSanders schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

Ik heb hem helaas al weggedaan. Geloof dat ik de trophy had gehaald door op de account van mijn vriendin opzettelijk een wanprestatie te leveren en die 30x te verbeteren :o :+ geheheh
Ik heb hem nog en ben van plan hem vanaf vandaag weer te spelen, voeg me toe op PSN Alvanosa.

PSN: Alvanosa

Verwijderd

Als ik hier zo mee lees krijg ik er ook steeds meer zin in. Helaas moet ik nog even geduld hebben tot 9 september.
Ik kijk erg uit naar TLOU want die heb ik op de ps3 niet gespeeld. Destiny spreekt me ook erg aan, en GTA5 wordt hopelijk helemaal geweldig.
Bij de launch vorige jaar had ik absoluut geen behoefte om direct in te stappen (wat ik tot nu toe altijd gedaan heb), volgens bij begint het nu allemaal wel lekker op gang te komen :)

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EnzymeNL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:09:
[...]

uhu ;) :+

Zijn er mensen die nog de dagelijkse uitdagingen spelen van Rayman en mij kunnen helpen aan de bijbehorende trofee? (verbeter 30 keer de score van je vrienden)
Heb het spel nu een paar dagen maar heb gewoon niemand in mijn vriendenlijst die 'm ook speelt 8)7
Dus wie mij wilt helpen mag me toevoegen. :9
hahaha nah serieus! Ik zit te wachten op FC4 en CoD en BF.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
bram1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 07:45:

Ik lok ze meestal gewoon bij elkaar met een fles of steen, en dan gooi ik er een bom of molotov op. Dan kun je er 4 of 5 tegelijk pakken. Dat hele stuk is overigens wel relatief moeilijk. Daar kun je echt je gehele inventory er ineens doorheen jagen. :+
Ja dat gedeelte is pittig. Ik heb hem gisteren op Grounded gedaan en dat heeft mij wel een paar pogingen gekost. Voor de zekerheid nog maar tussen spoilers
spoiler:
Die runner die rondjes loopt voor de trap kan je met een stealth kill uitschakelen. Hij pauzeert heel even bij de trap en dan kan je vrij gemakkelijk naar m'n toe sneaken. Vervolgens de trap op (want loot) en daar met pijl en boog de runner die op 't balkon staat (flashlight er op en goed kijken en mikken) in een schot neer halen, stealth kill. Dat waren de makkelijkste. De runner die vervolgens in de gang langs het klaslokaal loopt kan je ook stealth killen. Je kan er achteraan sneaken op het moment dat ie weer van je afloop. De verleiding is groot om 'm dan gelijk ook te pakken, maar dan moet je echt opschieten en kan je gehoord worden. Bovenal is het risico te groot dat je de volgende groep infected triggered! Beter is om rond het obstakel in de gang te sneaken op het moment dat die runner daar weer voorbij loopt, zo een rondje met hem mee te lopen en hem dan pas te pakken, veel veiliger.
Dan nog de clickers en dat is echt een kwestie van goed mikken. Ik ga meestal eerst voor degene die je het eerst tegenkomt en wacht tot ie zich afzonderd in dat stuk doodlopende hal. Dan loopt ie in een redelijk rechte lijn en kan je hem met een goed gemikt pijl en boog schot in z'n hoofd stealth killen. Verder verspil ik liever geen ammo en gebruik ik Bill om die laatste clicker uit te schakelen met z'n machete. Geholpen door eventueel een fles te gooien als t nodig is.

Pas als iedereen dood is sneak ik dan het klaslokaal in en trigger ik de volgende groep infected. Dan maak ik dat ik wegkom terug naar de voet van de trap en daar verstop ik mij even. Goed kijken naar de loop patronenen en het spelletje begint weer opnieuw.

Pas als die drie (2 runners, 1 clicker) weer dood zijn ga ik verder door het klaslokaal heen de gang naar de gymzaal in, want dan trigger je pas de laatste groep infected. Gelukkig alleen runners.

Groep voor groep uitschakelen is echt essentieel. Op lagere moelijkheidsgraden minder, maar op Grounded ben je echt kansloos.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
D4V3 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:20:
Hier nog een nieuwe PS4 liefhebber :) Na jaren met veel plezier op een X360 te hebben gespeeld heb ik sinds vorige week toch maar de PS4 in huis gehaald met WatchDogs en sinds enkele dagen ook TLOU. Ik ben nooit een PS fan geweest (m.u.v. de PSP, die heb ik dan ook wel gehad) i.v.m. het controller design; Vond ze nooit lekker spelen en toen de PS3 en X360 uitkwamen was ik er al snel uit, de six-axis controller van de PS3 was veel te licht, had geen rumble support en lag niet lekker in m'n handen, de X360 controller daarentegen speelde geweldig dus die keuze was snel gemaakt.

De keuze voor de PS4 lag dus minder voor de hand, maar na een korte speelsessie in een winkelcentrum waar toevallig een PS4 demo console stond kwam ik er achter dat de controllers toch wel een stuk beter zijn geworden en aangezien Xbox het bij mij verpest heeft met de gamer-onvriendelijke claims van een jaar terug plus een NL launch van een jaar later (tuurlijk, je kan een import gebruiken, maar aangezien ik 3x een xbox 360 elite heb versleten (RROD) leek me dat qua garantie niet handig) was de keuze gemaakt.

Ik ben best tevreden over de controller van de PS4, niet zo ergonomisch als de X360 variant voor mijn handen (krijg soms tintelende vingers na een paar uur gamen) maar in ieder geval prima qua gewicht en de analoge triggers doen ook prima wat ze moeten doen. Het touchpad en de LED aan de achterkant zijn leuke extra's die ook gewoon prima werken, de 3.5 inch jack-plug aansluiting op de controller vind ik ook top, geen gare bijgeleverde headsetjes meer maar gewoon m'n comfortabele eigen headphones gebruiken als er negatief gereageerd wordt op de geluidsproductie van het apparaat ;)
Alsof ik tekst lees wat ik zelf geschreven heb! ik ben het 100% met je eens en dit verhaal klopt ook precies zoals hoe het bij mij ging.

alhoewel ik nog steeds meer fan ben van de xbox360 controller, de DS4 komt er vlak na.
Ik ben ook iemand die wacht op een goede 3rd party controller die dezelfde layout heeft als de 360 controller, maar dan voor de ps4 :)

nothing stops this train

• Kwistnix
Ik denk dat het wennen is, maar ik vond de bolle sticks van de DS3 fijner dan de uitgeholde stiks van de DS4.

• Kol Nedra
FallenAngel666 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:31:
Ik denk dat het wennen is, maar ik vond de bolle sticks van de DS3 fijner dan de uitgeholde stiks van de DS4.
voor 8 euro ben je van dat probleem af :)

nothing stops this train

• Kwistnix
Mja, zoals ik zei, misschien is 't een kwestie van gewenning. Anders inderdaad maar grip covers aanschaffen.
Of XBone sticks plaatsen ;), had ook gripcovers maar zoon extra laag wat weer beetje schuift/vervormd verlies je toch weer wat controle door.

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 01-08-2014 13:54 ]

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:53:
Of XBone sticks plaatsen ;), had ook gripcovers maar zoon extra laag wat weer beetje schuift/vervormd verlies je toch weer wat controle door.
Die sticks heb ik ook maar deze zijn ook uitgeholt.

PSN: Alvanosa

O daar las ik ff overheen ... Vind zelf kuiltje wel prettig omdat je dan al veel grip hebt door de vorm ipv van afhankelijk te zijn van materiaal waardoor je dus ook weer een slijtvaster materiaal kan gebruiken.

De combinatie op de DS4 van kuiltje met daarin weer een boling maar raar en snap daar de gedachte niet echt achter en lijkt me suboptimaal. Wellicht patent oid......

• v8power67
  • Laatst online: 21:25
http://www.insidegamer.nl...tijdelijkse-ps4-exclusive
No Man's Sky is tijdelijkse PS4-exclusive, en komt daarna dus naar pc.
Is dus wel console exclusive, wat wel een goeie is voor sony want damn wat lijkt me die game episch!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:02
Zo, PS4 met TLOU binnen. Best zwaar doosje nog. Jammer dat ik nog even moet werken :(

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
InZane schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:51:
Zo, PS4 met TLOU binnen. Best zwaar doosje nog. Jammer dat ik nog even moet werken :(
Och, als je het gewicht van 't doosje van de TLOU vergelijkt met het gewicht van 't doosje van PS4, valt 't gewicht wel mee... O-)

PSN ID: MrMichel_75

• InZane
MisterMichel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:08:
[...]

Och, als je het gewicht van 't doosje van de TLOU vergelijkt met het gewicht van 't doosje van PS4, valt 't gewicht wel mee... O-)
Ze zitten in één doos ;)
InZane schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:51:
Stoel goed vastzetten: :+ , geluidssysteem lekker hard en ingame bij geluidsopties dynamic range op max zetten. Prepare to be amazed want je wordt straks echt weggeblazen :P

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Het is dat ik TLOU al heb voor de PS3, om hem nu ook voor de PS4 te komen vind ik een beetje te...

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Kol Nedra
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:13:
[...]

Stoel goed vastzetten: :+ , geluidssysteem lekker hard en ingame bij geluidsopties dynamic range op max zetten. Prepare to be amazed want je wordt straks echt weggeblazen :P
Ik had Outlast gespeeld met virtual surround sound Koptelefoon, geluid erg hard aangezet :+

Geluid Koptelefoon blijft het beste tov geluidssysteem :)

nothing stops this train

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Ik zit even te twijfelen in welke volgorde ik mn nieuwe games ga spelen. Het betreft dus TLOU, Killzone en Infamous. Nou heb ik het idee dat ik meer van Infamous ga genieten als ik daarmee begin (omdat die toch misschien wat tegenvalt ivm TLOU en Killzone. En dat TLOU eigenlijk de beste is waardoor ik uitkom op: Infamous, Killzone en TLOU.
Iemand die kan bevestigen dat dit een goede keuze is? Of maakt het geen zak uit?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• True-shooter007
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-03-2023
Ja die volgorde zou ik ook doen, afwisseling qua gameplay en de beste game bewaren als laatste 😉

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Martinspire schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:16:
Ik zit even te twijfelen in welke volgorde ik mn nieuwe games ga spelen. Het betreft dus TLOU, Killzone en Infamous. Nou heb ik het idee dat ik meer van Infamous ga genieten als ik daarmee begin (omdat die toch misschien wat tegenvalt ivm TLOU en Killzone. En dat TLOU eigenlijk de beste is waardoor ik uitkom op: Infamous, Killzone en TLOU.
Iemand die kan bevestigen dat dit een goede keuze is? Of maakt het geen zak uit?
Ik zou eerst op Good Infamous spelen. Daarna Killzone. Vervolgens infamous op EVIL en als laatste TLOU

• Martinspire
HaskoF schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:27:
[...]

Ik zou eerst op Good Infamous spelen. Daarna Killzone. Vervolgens infamous op EVIL en als laatste TLOU
Hmm, good en evil apart dus? Is daar nog een reden voor? Van wat ik her en der vernomen had, zat er namelijk weinig verschil tussen qua verhaal. Of is het dat je je nog lekker kunt uitleven als Evil?

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Martinspire schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:28:
[...]

Hmm, good en evil apart dus? Is daar nog een reden voor? Van wat ik her en der vernomen had, zat er namelijk weinig verschil tussen qua verhaal. Of is het dat je je nog lekker kunt uitleven als Evil?
Klopt er zit weinig verschil in. Het ziet hem meer in in dat laatste inderdaad, dat je je kunt uitleven op Evil.

• Martinspire
HaskoF schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:29:
[...]

Klopt er zit weinig verschil in. Het ziet hem meer in in dat laatste inderdaad, dat je je kunt uitleven op Evil.
Ah ok. Mja dan denk ik dat ik dat nog wel probeer maar waarschijnlijk pas na TLOU. Denk niet dat ik daar nog zoveel langer mee kan wachten :9

Kol Nedra schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:44:
[...]

Ik had Outlast gespeeld met virtual surround sound Koptelefoon, geluid erg hard aangezet :+

Geluid Koptelefoon blijft het beste tov geluidssysteem :)
Mijn subwoofer beweert anders >:) Voel de druk op mijn borstkas als ik met een shotgun een clicker neerschiet :D

FYI :Logitech Z5500

@Martinspire

Killzone wordt van die drie toch overall het laagst gewaardeerd dus zou die als eerste doen. Heb hem zelf niet eens meer uitgespeeld :X Had hem door een bug uit die UK store wel voor minder dan een pond :>

[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 01-08-2014 17:53 ]

AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:47:
[...]
Mijn subwoofer beweert anders >:) Voel de druk op mijn borstkas als ik met een shotgun een clicker neerschiet :D

FYI :Logitech Z5500
Ik heb ook een Logitec Z5500, maar vind het toch fijner spelen met mijn Astro A50. Om twee redenen:

1) Het gevoel dat je in de game zit is iets groter, omdat je echt niks anders hoort dan je game geluid. Tevens hoor ik ook andere subtiele geluiden die ik anders niet hoor of niet opvallen. Bovendien kan ik de vijanden ook beter 'pinpointen' omdat je beter hoort waar ze vandaan komen.

2) Ik kan mijn surround sound (en met name bass) niet al te hard zetten vanwege buren en familie:p Mocht ik een vrijstaand huis hebben en ik zowel bass als volume lekker hard kon zetten.... Ja dan was ik het wel eens met je ;)

Overigens is mijn Astro A50 wel een life saver in de avond. Kan lekker ongestoord op hoge volume spelen. In de nacht komt de game meer tot zijn recht, omdat het in mijn kamer dan ook echt donker is. Overdag is het een beetje vervelend soms omdat de game vaak erg donker is, en ik dan reflecties zie via mijn TV. Het is zeker niet storend, maar als je eenmaal in het donker speelt is dat gwn veel fijner met games zoals TLOU (omdat het daar dus ook vaak donker is)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

@Martin; inFamous direct op evil spelen. Heb ik niet gedaan en eigenlijk een beetje spijt van. Gelijk alles slopen en je hoeft nergens rekening mee te houden. :)
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:47:
[...]

Moet zeggen dat ik mijn headset voluit toch indrukwekkender vind dan welke subwoofer dan ook. Immersie ftw.

[ Voor 52% gewijzigd door bram1984 op 01-08-2014 18:33 ]

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:36
bram1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:29:
@Martin; inFamous direct op evil spelen. Heb ik niet gedaan en eigenlijk een beetje spijt van. Gelijk alles slopen en je hoeft nergens rekening mee te houden. :)

[...]

Moet zeggen dat ik mijn headset voluit toch indrukwekkender vind dan welke subwoofer dan ook. Immersie ftw.
Mee eens. Ik heb later good nog geprobeerd, maar halverwege mee gekapt
bram1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:29:

[...]

Beide hebben ze voor en nadelen :9 Speel ook wel is met een headset maar heb geen zin omdat ding constant op te hebben. Ik moet ook wel rekening houden met de buren maar dat zijn studenten :+

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-12 13:23
Of een koptelefoon of home cinema beter is ligt echt aan je uitrusting. Een koptelefoon zet ik niet meer op mijn hoofd tijdens het gamen. En een degelijke subwoofer kun je niet vergelijken met welke hoofdtelefoon dan ook.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-12 23:53
Ik heb zelf een Creative Fatality Gaming Headset. Gewoon stereo geluid dus. Is er veel verschil tussen dit soort geluid en het geluid met een 'Surround' headset?

'Helaas' zondag voor een week naar Kos. Kan daarna niet wachten om TLOU verder te spelen. Op Hard toch wel pittig, vooral met die Runners enzo, ze zien je nogal snel heb ik het idee.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

SacreBleu schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:04:
Of een koptelefoon of home cinema beter is ligt echt aan je uitrusting. Een koptelefoon zet ik niet meer op mijn hoofd tijdens het gamen. En een degelijke subwoofer kun je niet vergelijken met welke hoofdtelefoon dan ook.
Klopt, koptelefoons kunnen helemaal niet in het frequentie bereik komen. Is gewoon fysisch niet haalbaar.

offtopic:

Deze subwoofer is bijvoorbeeld wel geinig :+ :
http://www.paradigm.com/p...model=sub-1/page=overview

And then there are the mind-boggling specs. SUB 2 plumbs the depths to 7 Hz with bloodcurdling output: 112 dB at 10 Hz, 126 dB at 60 Hz (in room). Connected to a 240-volt line, SUB 2 delivers 4,500 watts of continuous RMS Sustained power and a Frankenstein 9,000 watts of Dynamic Peak power through its unique Power Factor Correction system. Talk about bringing your music and movies to life!

• SacreBleu
Kuhr89 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:04:
Ik heb zelf een Creative Fatality Gaming Headset. Gewoon stereo geluid dus. Is er veel verschil tussen dit soort geluid en het geluid met een 'Surround' headset?

'Helaas' zondag voor een week naar Kos. Kan daarna niet wachten om TLOU verder te spelen. Op Hard toch wel pittig, vooral met die Runners enzo, ze zien je nogal snel heb ik het idee.
Een surround koptelefoon heb je in twee vormen - meerdere drivers of virtueel - in de eerste zijn er extra drivers in de koptelefoon gebouwd die één kanaal voor zich nemen, hierdoor krijg je een surround ervaring in een koptelefoon, althans dat is de bedoeling. Met vritueel worden er truukjes toegepast om stereogeluid als surround te laten klinken.

Beide manieren werken soms wel en soms niet, ikzelf kan het niet horen, vandaar dat ik alles via mijn HT doe, daarbij zou het een flinke koptelefoon moeten zijn als ik mijn HT wil evenaren.
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:45:
[...]

Klopt, koptelefoons kunnen helemaal niet in het frequentie bereik komen. Is gewoon fysisch niet haalbaar.

offtopic:

And then there are the mind-boggling specs. SUB 2 plumbs the depths to 7 Hz with bloodcurdling output: 112 dB at 10 Hz, 126 dB at 60 Hz (in room). Connected to a 240-volt line, SUB 2 delivers 4,500 watts of continuous RMS Sustained power and a Frankenstein 9,000 watts of Dynamic Peak power through its unique Power Factor Correction system. Talk about bringing your music and movies to life!
_/-\o_ dan word je echt wel van je sokken geblazen! Ik heb zelf een SVS PB1000 staan.

Die gaat 'maar' tot 19Hz, maar goed genoeg in de relatief kleine ruimte waar ik zit :9~

[ Voor 34% gewijzigd door SacreBleu op 01-08-2014 20:00 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:45:
[...]

offtopic:

En met een headset hoor je zaken waarvan je niet eens wist dat ze in de game zaten. Het is maar net waar je voorkeur ligt dus. :)

• SacreBleu
bram1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:02:
[...]

En met een headset hoor je zaken waarvan je niet eens wist dat ze in de game zaten. Het is maar net waar je voorkeur ligt dus. :)
Met degelijke speakers hoor je die zaken eveneens, je hebt dan alleen betere speakers nodig dan van een alles-in-een setje van +/- €300.

Dan heb je nog steeds ruimte tussen je oor en de speaker waarin geluiden verloren kunnen gaan. Helemaal als ze subtiel zijn. Daar heb je met een headset geen last van omdat je oor praktisch tegen de speaker aan zit.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Martinspire schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:16:
Ik zit even te twijfelen in welke volgorde ik mn nieuwe games ga spelen. Het betreft dus TLOU, Killzone en Infamous.
Ik zou beginnen met TLOU.

Ik ging van destiny naar watch dogs naar TLOU en ik kan het geduld niet meer opbrengen om TLOU goed te spelen. Bij die andere titels raak je zo erg gewend aan snelle gameplay dat je echt moet afkicken bij TLOU.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• SacreBleu
bram1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:14:
Dan heb je nog steeds ruimte tussen je oor en de speaker waarin geluiden verloren kunnen gaan. Helemaal als ze subtiel zijn. Daar heb je met een headset geen last van omdat je oor praktisch tegen de speaker aan zit.
Zo werkt het niet altijd, nogmaals, je kunt een koptelefoon niet tegenover een degelijke speaker zetten.
Het maakt voor de rest niet uit, als jij liever een koptelefoon gebruikt moet je dat lekker doen, ik hoef het niet te doen want bij mij raakt er niets verloren. Het maakt bij mij niet uit of ik een koptelefoon opzet óf ik luister naar mijn HT, behalve dat ik het geluid van mijn sub verlies als ik een hoofdtelefoon gebruik.

Maar ik vermoed dat we straks een schop van een modje krijgen, dus ik hoe er voor de rest over op, anders heb ik straks 'ruzie' met een modje. :P

• Mick1990
  • Niet online
Ik meende mij te herinneren in een Sony presentatie gezien te hebben dat als je de PS4 in standby zet en hem vervolgens weer aanzet je dan precies verder gaat waar je gebleven was. Maar ik kom toch echt in het hoofdmenu terecht?

[ Voor 9% gewijzigd door Mick1990 op 01-08-2014 20:25 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Kol Nedra
muhda schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:40:
Voor Tweakers die net een PS4 hebben aangeschaft en hun gamegroep willen vergroten vergeet dan niet om je PS-ID toe te voegen aan de lijst die Nickvdd heeft aangemaakt: Tweakers PSN Lijst
Herinnering

nothing stops this train

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

ColonelSanders schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

Ik heb hem helaas al weggedaan. Geloof dat ik de trophy had gehaald door op de account van mijn vriendin opzettelijk een wanprestatie te leveren en die 30x te verbeteren :o :+ geheheh
Ahja dat gaat ook nog natuurlijk. Heb nog wel een USA account :p Thx voor de tip :)

PSN ID: Enzyme-NL

• Adlermann
bram1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:30:
Hotel basement. Mooi moment om te stoppen. Zijn hier al nieuwkomers langs gekomen? Schone onderbroek aan gedaan? :+
Volgens mij ben ik heir vandaag geweest (tenminste k ben nu in the suburbs)

Fucking sfeervol en creepy. Zo nu en dna heb ik het oude sfeertje terug van realms of the haunting. Gewoon creepy. Al 17 jaar niet meer meegemaakt :)

• Kwistnix
Meest creepy en sfeervolle level dat ik ooit gespeeld heb was Shalebridge Cradle in het verder behoorlijk matige (ivm de vorige delen) Thief 3.
Mijn vrouw even met Tlou bezig.

http://twitch.tv/atlanta_dark

Als er gevochten moet worden gooit ze de controller in mijn schoot.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Adlermann
AtlAntA schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:25:
Mijn vrouw even met Tlou bezig.

http://twitch.tv/atlanta_dark

Als er gevochten moet worden gooit ze de controller in mijn schoot.
Goed stukje waar julie nu zijn :)
Tja haar aandacht is alweer vers lapt. Morgen weer een dag!

• InZane
Heb me vanavond heerlijk vermaakt met TLOU. Goed sfeertje hoor, maar ik moet wel enorm wennen aan de controller als ex-xdoos gamer.

M'n vriendjes lijst is ook wel erg leegjes. Invites zijn welkom :)
The Last of Us Remastered is een geweldige game en is erg mooi gemaakt en geschreven. Ik heb echter ook wel een puntje van kritiek: bugs. Misschien ben ik het alleen tegen gekomen, maar ik heb 2x bugs gehad die behoorlijk 'game killing' waren.

Eerste bug is bij Hotel Basement:

Niet lezen als je daar nog niet bent ivm mogelijke spoikers ;)

spoiler:
De eerste keer dat ik daar was had ik (na enig zoeken) de generator gevonden. Ik startte de generator en er gebeurde niks. Ik ben daar 20 min(!) rond gaan lopen en zoeken en wist maar niet wat ik moest doen. Ik kon nergens naar binnen, kwamen geen zombies en de generator draaide al, dus kon die niet nog een keer starten. Na 30 min rondlopen had ik er genoeg van en besloot ik de volgende dag maar opnieuw te proberen. Dag erna: weer generator opgezocht en gestart, opeens hoorde ik geschreeuw en kwam een zombie en daarna ging het helemaal los. Dit was een hele vette stuk (en behoooorlijk spannend) helemaal als je erachter komt dat je opeens een keycard nodig hebt haha. Echter vond ik dit best storend, want de eerste keer 'triggerde' de generator dus niks. Was ik doorgegaan, dan kon ik wel uren blijven spelen zonder dat ik verder kon komen....

De tweede bug ben ik tegen gekomen bij een aantal Chapters hierna. Als de naam Henry je niks zegt, stop dan met lezen.
spoiler:
Ik was bij dat stukje dat je samen met Henry en Sam in het donker wilde ontsnappen. Je bent bij zo'n stukje waar je aan het eind 2 hunters ziet staan praten. Henry zegt dan dat hij op jouw teken de ander zal neerhalen. Nou ik sneak dus naar die hunters toe en kijk om mij heen: Henry was geen meter opgeschoten :? Hij was precies waar hij was en bleef maar wachten. Nou ik dus die ene gast pakken waardoor die ander natuurlijk gelijk omdraaide. Toen ik reload checkpoint deed, ging Henry wél mee, zoals het hoort.

En oja: in het begin had ik een bug dat de flashlight maar niet opgeladen werd. Ik bleef maar als een gek schudden en niks werkte. Heb twee controllers geprobeerd (omdat ik even bang was dat mn controller kapot was) en beide gaven geen kick. Na reload checkpoint, niks aan de hand... Dit was een vervelende bug omdat ik daarvoor maar 1x de flashlight had geladen en dat ging perongeluk. Dus ik wist niet wat ik nou moest doen. Ja ik zie de controller zijwaarts bewegen, maar dit werkte dus niet, door die bug.

Deze 'game killing' bugs zijn eigenlijk erg vervelend zoals je kan lezen, omdat je niet door hebt dat het een bug is. Pas wanneer je gwn echt niet verder kan en reload checkpoint doet kom je erachter dat het gewoon een bug was. Er zijn stukjes die gewoon pittig zijn waar je even moet puzzelen, dus je denkt gewoon dat je het misschien nog niet gevonden hebt. Uiteindelijk doet het geen afbreuk aan de game plezier, maar het is toch wel erg jammer dat zulke onnodige bugs niet zijn gefixt tijdens de remaster.

Voor de rest is het echt een meestwerk kwa intensiteit, gameplay en verhaal _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door ASNNetworks op 01-08-2014 23:54 . Reden: snel spoiler tags aangepast, stonden verkeerd :F ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

InZane schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:52:
Heb me vanavond heerlijk vermaakt met TLOU. Goed sfeertje hoor, maar ik moet wel enorm wennen aan de controller als ex-xdoos gamer.

M'n vriendjes lijst is ook wel erg leegjes. Invites zijn welkom :)
Invite gedaan!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:14

Pinjataaa

Hit me!

Zo dat was weer een mooi avondje TLOU, wat een geweldig verhaal.
Het Aimen gaat me wel moeilijk af..

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoever ik nu eigenlijk ben in het spel, hoeveel % heb ik nu al voltooid?

spoiler:
Ik ben nu net met Elloe begonnen te ontsnappen, bij de badguys in de sneeuw nadat ik een dude met een kapmes in de strot heb geprikt :P :P

Pittig meisje, die Ellie.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:16:
http://www.insidegamer.nl...tijdelijkse-ps4-exclusive
No Man's Sky is tijdelijkse PS4-exclusive, en komt daarna dus naar pc.
Is dus wel console exclusive, wat wel een goeie is voor sony want damn wat lijkt me die game episch!!
Wow. Dat is een behoorlijk stukje spel. Hier ben ik ook heel benieuwd naar... Doet me denken aan Dune of zoiets als Reunion. Planeten ontdekken enzo, super mooi.
Pinjataaa schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:04:
Zo dat was weer een mooi avondje TLOU, wat een geweldig verhaal.
Het Aimen gaat me wel moeilijk af..

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoever ik nu eigenlijk ben in het spel, hoeveel % heb ik nu al voltooid?

spoiler:
Ik ben nu net met Elloe begonnen te ontsnappen, bij de badguys in de sneeuw nadat ik een dude met een kapmes in de strot heb geprikt :P :P

Pittig meisje, die Ellie.
Een na laatste chapter ongeveer.

• Mick1990
  • Niet online
Volgens mij is dat toch Lakeside resort? Dan heb je er nog 3 te gaan ;)

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:17

Snippertje

Light up your life

Ik ben op dit moment in Japan en zie dat de PS4 hier 42000 yen is inclusief een camera. Op moment van schrijven dus iets meer dan 300€. Nu wilde ik op enig moment toch een PS4 halen en het scheelt bijna 100€. Iemand hier die ervaring heeft met geïmporteerde consoles. Als ik het goed begrijp mag je sowieso tot ongeveer 400€ importeren en is de voeding ook compatibel met ons lichtnet. Kortom kan iemand een goede reden geven hem niet mee te nemen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Snippertje schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:44:
Ik ben op dit moment in Japan en zie dat de PS4 hier 42000 yen is inclusief een camera. Op moment van schrijven dus iets meer dan 300€. Nu wilde ik op enig moment toch een PS4 halen en het scheelt bijna 100€. Iemand hier die ervaring heeft met geïmporteerde consoles. Als ik het goed begrijp mag je sowieso tot ongeveer 400€ importeren en is de voeding ook compatibel met ons lichtnet. Kortom kan iemand een goede reden geven hem niet mee te nemen?
Garantie.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Echter kost de PS4 hier in NL ook maar 350 euro als je gebruik maakt van de Pricewatch hier bij Tweakers ;) Wil je voor 50 euro verschil überhaupt nog wel importeren? Zeker ivm eventuele garantie issues etc? Ik zou het wel weten...

Prijs bij de winkels in Pricewatch wisselt nu létterlijk elke dag. Soms is de goedkoopste 400 euro, soms slechts 350. Op dit moment 355. Veel plezier! 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 02-08-2014 10:24 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Heb de camera en oplaadstand uit Japan meegenomen, dat scheelde ook al aardig wat. PS4 niet, want geen garantie en het lijkt me een apparaat dat nogal eens kapot kan gaan :)

Camera nooit gebruikt trouwens, dus die zou ik niet meer meenemen :)
Standaardspam: Applespul is heel goedkoop daar :9

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 02-08-2014 10:36 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Wil TLOU Remastered kopen, aangezien ik dit nooit gespeeld heb (geen PS3). Maar kan niet goed beslissen of ik via VGP zou bestellen en nog even zou wachten of gewoon hier in de winkel? Ook rekening houdend met enige DLC's waar ik over heb gehoord die je nog zou moeten downloaden?

Mijn vraag is dus, weten jullie van iets dat je kan downloaden voor TLOU? Want ik ga echt geen US account opendoen :)

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Mick1990 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:32:
Volgens mij is dat toch Lakeside resort? Dan heb je er nog 3 te gaan ;)
Cabin resort, dat zal je ook wel bedoelen. Thnx
bram1984 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 07:16:
[...]

Een na laatste chapter ongeveer.
Thanks!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Geforce660 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:50:
Wil TLOU Remastered kopen, aangezien ik dit nooit gespeeld heb (geen PS3). Maar kan niet goed beslissen of ik via VGP zou bestellen en nog even zou wachten of gewoon hier in de winkel? Ook rekening houdend met enige DLC's waar ik over heb gehoord die je nog zou moeten downloaden?

Mijn vraag is dus, weten jullie van iets dat je kan downloaden voor TLOU? Want ik ga echt geen US account opendoen :)
Als je de US account niet als optie ziet, dan zou ik kijken naar de goedkoopste opties in Nederland (fysiek). Zoveel scheelt het niet en je kan direct aan de slag.

Ik heb hem zelf uit US store, eerste spel dat ik zo heb gekocht en ben er tevreden over.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

The Last of Us uitgespeeld :

Super leuk verhaal en dat samen met slimme gameplay.
Graphics en audio waren de hele game door tip/top in orde.

De game is een dikke aanrader , zeker voor mensen zoals ik die em nog niet op de PS3 gespeeld hebben.

Nu ga ik weer een paar dagen Ghosts doen en daarna het DLC verhaal van TLOU nog uitspelen.
De multiplayer van TLOU ga ik niet doen , want daar heb ik al andere spellen voor.

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
Misschien heeft iemand een idee:
Ik wil voor de platinum trophy gaan met TLOU maar ik heb tijdens mijn eerste playtrough al wat collectibles gemist in het begin. Stel ik wil de trophy halen op mijn volgende playtrough, moet ik dan alles opnieuw pakken of alleen de dingen die ik gemist heb?

• Adlermann
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:33:

De game is een dikke aanrader , zeker voor mensen zoals ik die em nog niet op de PS3 gespeeld hebben.

Nu ga ik weer een paar dagen Ghosts doen en daarna het DLC verhaal van TLOU nog uitspelen.
De multiplayer van TLOU ga ik niet doen , want daar heb ik al andere spellen voor.
Dat is snel :)

Verwijderd

Sinds de 30ste alleen maar TLOU gespeeld.

Ik heb weer echt genoten van de PS4.

:9

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
badum -tss

Speel het ook en ben volgens mij nu in hoofdstuk vier.

Toffe game tot nu toe.
Ik vermaak me nu al een paar uur met pure pool. Leuker dan verwacht!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:46:
Ik vermaak me nu al een paar uur met pure pool. Leuker dan verwacht!
Het is heerlijk om af en toe een potje te poolen.

_/-\o_

• Mick1990
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:05:
[...]

Ik begin de PS4 ook steeds meer te waarderen! In het begin was ik er nog erg sceptisch over vanwege de graphics en omdat het niet altijd op 1080p loopt. Maar man man, wat zijn sommige games toch slecht geoptimaliseerd voor op de PC. Bijvoorbeeld GTA IV, L.A. Noire, Watch Dogs en Assassin's Creed Black Flag. Ik vind het echt voor geen meter spelen, ongeacht de settings. Dan maar niet altijd 1080p of 60FPS, maar over het algemeen wel gewoon stabiele gameplay. En geen gedoe meer met juiste Quality settings vinden; tegenwoordig heb je op de PC wel 10 verschillende opties die op low, medium, high kunnen... nu gewoon disc erin en gamen >:)

Verwijderd

Mick1990 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:26:
[...]

Ik begin de PS4 ook steeds meer te waarderen! In het begin was ik er nog erg sceptisch over vanwege de graphics en omdat het niet altijd op 1080p loopt. Maar man man, wat zijn sommige games toch slecht geoptimaliseerd voor op de PC. Bijvoorbeeld GTA IV, L.A. Noire, Watch Dogs en Assassin's Creed Black Flag. Ik vind het echt voor geen meter spelen, ongeacht de settings. Dan maar niet altijd 1080p of 60FPS, maar over het algemeen wel gewoon stabiele gameplay. En geen gedoe meer met juiste Quality settings vinden; tegenwoordig heb je op de PC wel 10 verschillende opties die op low, medium, high kunnen... nu gewoon disc erin en gamen >:)
Daar ben ik het helemaal mee eens.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:51
Nipje schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:26:
Misschien heeft iemand een idee:
Ik wil voor de platinum trophy gaan met TLOU maar ik heb tijdens mijn eerste playtrough al wat collectibles gemist in het begin. Stel ik wil de trophy halen op mijn volgende playtrough, moet ik dan alles opnieuw pakken of alleen de dingen die ik gemist heb?
De dingen die je gemist hebt. Volgens mij verdwijnen bepaalde collectibles ook als je ze eenmaal hebt opgepakt.

Via chapter select is trouwens te zien hoeveel je hebt verzameld in elke level.

[ Voor 7% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 02-08-2014 16:06 ]

Shikata ga nai.

Verwijderd

Vorige week ps4 gehaald, ben toch heel erg tevreden alles werkt goed!

Net even rogue lagacy binnengehaald, echt een leuke game als je er van houdt om vaak dood te gaan ;)

Nu nog wachten op destiny!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:33:

Ik zou de multiplayer wel een kans geven op zijn minst. Het is best leuk uitgewerkt en is heel anders dan de snellere potjes van BF en zeker COD.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Kartale schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:31:
[...]

Ik zou de multiplayer wel een kans geven op zijn minst. Het is best leuk uitgewerkt en is heel anders dan de snellere potjes van BF en zeker COD.
Ik heb een paar potjes gespeeld nu, en ik vind het veel leuker dan CoD en BF. Vreemden doen er alles aan om je te reviven, het is enorm tactisch en heeft veel meer diepgang door het craften. Laat staan als je met een party speelt. Maar hier kun je niet goed in campen, dus niks voor Dennis denk ik. :+

• SacreBleu
bram1984 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:52:
[...]

Ik heb een paar potjes gespeeld nu, en ik vind het veel leuker dan CoD en BF. Vreemden doen er alles aan om je te reviven, het is enorm tactisch en heeft veel meer diepgang door het craften. Laat staan als je met een party speelt. Maar hier kun je niet goed in campen, dus niks voor Dennis denk ik. :+
Net als dat een home cinema systeem ook niets voor jou is voor gamen, toch? :+

Verwijderd

[...]

Ik verdedig nu kleine gebieden in Ghosts.

Actief zijn (rennen) tijdens het campen.

• Kwistnix
[...]

Mijn ervaring is helaas anders. Ik heb al zo ongelooflijk vaak gehad dat een teammate mij dood laat gaan omdat de special execution voorrang krijgt. Matchmaking is echt een groot drama. Nu net een potje gedaan waarbij het een hele tijd 4 tegen 3 en zels 4 tegen 2 was. We hebben ze ingemaakt met nog 16 respawns over. Spawning is ook een groot drama als je team niet bij elkaar blijft, wat vaker niet gebeurd dan wel. Dit alles in supply raid. In Survivors mode is het beter, maar ook niet geweldig vind ik. Oh en molotovs moeten ze echt uit het spel halen. Als je een paar support of custom builds met crafting in je team hebt is de molotov spam echt niet leuk meer.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:40

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:05:
[...]

Sinds de 30ste alleen maar TLOU gespeeld.

Volgens mij doe jij dat nog als er de komende 2 jaar alleen maar Pong varianten uitkomen ;)

Sinds gister ook een PS4 hier staan met The Last of Us erbij.

Eerste indrukken PS4:
  • Erg soepel OS, eigenlijk overal wel even vlot, netjes :)
  • OS is niet consistent, overal waar je komt is de interface net ff anders. Absoluut niet heel spannend, maar zou leuk zijn als ze dat nog eens rechttrekken.
  • PSN Store moet wel haast ontworpen zijn door een ontwikkelaar, iig geen usability designer. Daar is echt nog een hele hoop werk te doen. Geloof dat de US/UK stores beter zijn, maar die heb ik nog niet bekeken.
  • Maakt meer lawaai dan ik dacht. Net een tijdje TLOU gespeeld, maar d'r kwam een aardige bak herrie uit van de fan(s). Dat was ik niet meer gewend.
  • Controller: veeeeeeeeel beter dan alles wat Sony tot nu toe gemaakt heeft, zonder twijfel. Moet er nog even aan wennen, maar dat lijkt me niet zo raar. Enige wat ik niet echt handig vind: de share en options buttons zitten niet echt op een fijne plek. Door het touchpad in het midden worden die (naar mijn smaak) wat te ver naar buiten geduwd.
TLOU:
[list]
• Grapics zijn grosso modo helemaal prima, al moet ik zeggen dat ik er niet helemaal weggeblazen ben, op sommige punten is echt wel te zien dat het van origine een PS3 game is. Is niet erg, maar alle laaiende reacties hier en op andere sites ga ik niet he-le-maal in mee. (scheelt wellicht dat ik niet van een PS3 naar de PS4 overgestapt ben, maar al een andere next-gen console heb staan)
• Her en der een (grafisch) bugje. Helemaal in het begin een stuk gehad waarbij een substantieel deel van het level niet renderde, en ondertussen nog 2 keer vast komen te zitten waarna ik ineens dood ging.
• Storytelling: top. Ik had niet anders verwacht van Naughty Dog, maar het word wel weer bevestigd.
• Nog niet ver genoeg in de game (The Outskirts) om verder veel over de game te zeggen. Gameplay is prima, lineair, maar dat is met een goed verhaal (en dat is het) geen enkel probleem.

Tot nu behoorlijk tevreden :)

Edit: kleine toevoeging. Waarom kan die lightbar niet uit? Ik snap dat ze 'm ook gebruiken om je health mee aan te geven, maar kolere wat komt daar (zelfs op dim) een enorme bak licht vanaf zeg. In combinatie met de spiegelende tv's van tegenwoordig niet fijn, heel erg niet fijn. Dat hele health/status gebeuren lijkt sowieso een beetje een 'noodgreep' die ze gedaan hebben nadat de camera uit het pakket gehaald is. Wat heb je aan gameplaystatus die je alleen in de reflectie van de tv kunt zien?
Dat is eigenlijk het grootste minpunt wat ik tot nu toe tegen gekomen ben. Kans is groot dat er op niet al te lange termijn een stukje tape over die lightbar komt.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 02-08-2014 18:48 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Mick1990
  • Niet online
De layout en opbouw van de PSN komt vrij veel, of misschien zelfs volledig, overeen met die van de PS3. Vroeger was de PSN store op de PS3 echt super, maar sinds een paar jaar heeft die een update gekregen en is erg lomp, traag en onvriendelijke geworden...

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:52
Grmbls :) Had ik toch bijna een ps4 aangeschaft, heb met de doos in m'n handen gestaan! Helaas is het uit finaniceel oogpunt verstandiger om nog even te wachten :(

• Martinspire
Mick1990 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:34:
De layout en opbouw van de PSN komt vrij veel, of misschien zelfs volledig, overeen met die van de PS3. Vroeger was de PSN store op de PS3 echt super, maar sinds een paar jaar heeft die een update gekregen en is erg lomp, traag en onvriendelijke geworden...
Ik vind het vooral raar dat je niet kunt zien wat er nieuw is of wat wanneer uitgebracht gaat worden. Het is er of het is er binnenkort. Niet echt handig. Ook vind ik het raar dat je niet echt naar een centrale pagina van een game gaat om daar de verschillende bundels of addons te bekijken. Je moet al een bundel/game selecteren voor je er komt. En je kunt dan niet zien wat voor andere bundels er zijn.
En als laatste is niet te zien hoe groot een game is. Ik snapte verder niet waarom ie de update als aparte download neerzette. Maak daar gewoon 1 pakket van. Daarbij kun je ook niets pauzeren, alleen annuleren. En probeer dan maar eens snel terug te vinden welke download je moet hebben. 3 games tegelijk downloaden van 20+ GB is dan dus niet echt handig want dan duurt het voor allen een uur of zelfs meer (zeker ook omdat ie niet full-speed ging hier)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2014 18:14 ]

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Tristan schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:49:
Grmbls :) Had ik toch bijna een ps4 aangeschaft, heb met de doos in m'n handen gestaan! Helaas is het uit finaniceel oogpunt verstandiger om nog even te wachten :(
Onzin! :o

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 17-12 07:08
Net nog even een ps4+ TLOU gehaald, er stond nog 1 bundel bij de lokale bart smit. Kom van de xbox 360 dus op zoek naar nieuwe game buddy's. Is er ergens een lijstje met tweakers die actief zijn in MP games voor de ps4?

Gamertag: ChrisLNFF

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11

Major_ton

Shoot!

Ik geloof dat ik ook maar eens aan PS+ ga beginnen :-)

Some infinities are bigger than others.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

ChrisLNFF schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:29:
Net nog even een ps4+ TLOU gehaald, er stond nog 1 bundel bij de lokale bart smit. Kom van de xbox 360 dus op zoek naar nieuwe game buddy's. Is er ergens een lijstje met tweakers die actief zijn in MP games voor de ps4?

Gamertag: ChrisLNFF
Tweakers PS4 lijst
SacreBleu schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:00:
[...]

Net als dat een home cinema systeem ook niets voor jou is voor gamen, toch? :+
Moest er net nog aan denken toen ik bezig was in de hotelbasement. Kakte weer in mijn broek. :p

Ik blijf bij mijn standpunt dat geen enkel HTS dat kan evenaren. Beetje om dezelfde reden dat VR ook meer immersie geeft: direct op de bron zitten met je zintuigen. ;)

@BM; ik las onlangs dat de echt reden voor de lightbar juist Morpheus is.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 02-08-2014 19:05 ]

BM schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:32:
[...]

Volgens mij doe jij dat nog als er de komende 2 jaar alleen maar Pong varianten uitkomen ;)

Sinds gister ook een PS4 hier staan met The Last of Us erbij.

Eerste indrukken PS4:
  • Erg soepel OS, eigenlijk overal wel even vlot, netjes :)
  • OS is niet consistent, overal waar je komt is de interface net ff anders. Absoluut niet heel spannend, maar zou leuk zijn als ze dat nog eens rechttrekken.
  • PSN Store moet wel haast ontworpen zijn door een ontwikkelaar, iig geen usability designer. Daar is echt nog een hele hoop werk te doen. Geloof dat de US/UK stores beter zijn, maar die heb ik nog niet bekeken.
  • Maakt meer lawaai dan ik dacht. Net een tijdje TLOU gespeeld, maar d'r kwam een aardige bak herrie uit van de fan(s). Dat was ik niet meer gewend.
  • Controller: veeeeeeeeel beter dan alles wat Sony tot nu toe gemaakt heeft, zonder twijfel. Moet er nog even aan wennen, maar dat lijkt me niet zo raar. Enige wat ik niet echt handig vind: de share en options buttons zitten niet echt op een fijne plek. Door het touchpad in het midden worden die (naar mijn smaak) wat te ver naar buiten geduwd.
TLOU:
[list]
• Grapics zijn grosso modo helemaal prima, al moet ik zeggen dat ik er niet helemaal weggeblazen ben, op sommige punten is echt wel te zien dat het van origine een PS3 game is. Is niet erg, maar alle laaiende reacties hier en op andere sites ga ik niet he-le-maal in mee. (scheelt wellicht dat ik niet van een PS3 naar de PS4 overgestapt ben, maar al een andere next-gen console heb staan)
• Her en der een (grafisch) bugje. Helemaal in het begin een stuk gehad waarbij een substantieel deel van het level niet renderde, en ondertussen nog 2 keer vast komen te zitten waarna ik ineens dood ging.
• Storytelling: top. Ik had niet anders verwacht van Naughty Dog, maar het word wel weer bevestigd.
• Nog niet ver genoeg in de game (The Outskirts) om verder veel over de game te zeggen. Gameplay is prima, lineair, maar dat is met een goed verhaal (en dat is het) geen enkel probleem.

Tot nu behoorlijk tevreden :)

Edit: kleine toevoeging. Waarom kan die lightbar niet uit? Ik snap dat ze 'm ook gebruiken om je health mee aan te geven, maar kolere wat komt daar (zelfs op dim) een enorme bak licht vanaf zeg. In combinatie met de spiegelende tv's van tegenwoordig niet fijn, heel erg niet fijn. Dat hele health/status gebeuren lijkt sowieso een beetje een 'noodgreep' die ze gedaan hebben nadat de camera uit het pakket gehaald is. Wat heb je aan gameplaystatus die je alleen in de reflectie van de tv kunt zien?
Dat is eigenlijk het grootste minpunt wat ik tot nu toe tegen gekomen ben. Kans is groot dat er op niet al te lange termijn een stukje tape over die lightbar komt.
Je kan het niet uitzetten nee, maar wel sterk dimmen. Home ingedrukt houden, adjust device en dan lightbar dimmen. Er zijn ook stickers die je erop kan plakken. Ik heb er een met mn naam erop bijvoorbeeld en op mn 2e controller een met een PS logo cut-out. Ziet er ook nog eens erg tof uit :)

Er zijn ook stickers die compleet zwart zijn en dan zie je dus helemaal niks. Kan echter wel beetje verwarrend zijn soms... Je kan bijvoorbeeld niet gelijk zien of de controller aan staat en welke player je bijvoorbeld bent. Om zulke redenen hebben ze juist ervoor gekozen om het niet uit te kunnen zetten, om verwarring te voorkomen (staat hij aan? is hij wel aan het opladen? welke player is wie nou etc?).

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb zelf van die DS4 decal stickers, een stuk minder licht en het ziet er grappig uit.

Ik heb ze met mijn naam, handig voor FIFA avondjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.flamingtoast.com/ebay/decals-mix.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Pinjataaa op 02-08-2014 19:29 ]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Grappig dat ik geregeld lees dat de PS4 lawaaierig is. De mijne is echt mega stil :) bij alle games die ik heb gespeeld (alleen bij Killzone hoorde ik hem heel ietsjes) maar zelfs bij TLOU issie lekker stil.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Adlermann
DarkElement schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:29:
Grappig dat ik geregeld lees dat de PS4 lawaaierig is. De mijne is echt mega stil :) bij alle games die ik heb gespeeld (alleen bij Killzone hoorde ik hem heel ietsjes) maar zelfs bij TLOU issie lekker stil.
Ach mijn VT60 maakt meer lawaai met de fans :)

• InZane
DarkElement schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:29:
Ik kreeg van mijn vrouw gisteren een opmerking dat ie lawaaiiger is dan de 360.

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:54
Vrouwen moeten natuurijk altijd wat te zeuren hebben.

• InZane
bacardicoconut schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:45:
Vrouwen moeten natuurijk altijd wat te zeuren hebben.
Tja dan zet ik de receiver gewoon nog wat verder open >:)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
InZane schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:44:
[...]

Ik kreeg van mijn vrouw gisteren een opmerking dat ie lawaaiiger is dan de 360.
Mijn 360 klonk als schiphol op een drukke dag maar de PS4 is toch beduidend stiller.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• InZane
DarkElement schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:55:
[...]

Mijn 360 klonk als schiphol op een drukke dag maar de PS4 is toch beduidend stiller.
Een oudere dan zeker? Ik heb de Slim staan, maar die is best stil. Helemaal als je de spellen op hdd installeert.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:40

BM

Moderator Spielerij
DarkElement schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:55:
[...]

Mijn ps4 is stiller dan mijn oude 360 (niet zo moeilijk ook ;)). Maar maakt serieus meer lawaai dan mijn Xbox, veel meer. Zal wellicht ook met het weer te maken hebben, maar goed, geluid dan maar wat harder zetten :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij de PS4 kan het lawaai enorm verschillen door de omgeving. In een kast maakt die veel lawaai en bovenop een kast of in een kast met goede koeling is dat al veel beter.

PSN id: NL_SToRM

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

SToRM666 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:29:
Bij de PS4 kan het lawaai enorm verschillen door de omgeving. In een kast maakt die veel lawaai en bovenop een kast of in een kast met goede koeling is dat al veel beter.
Precies dat. Buiten dat hoor ik hem tot nu toe alleen op warme dagen bij lange filmpjes in Infamous.
Let op, dat er voldoende ruimte aan de achterzijde is van de ps4. Minimaal 15 cm.
Pagina: 1 ... 79 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]