• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ja inderdaad. Ik had hem altijd in een kastje, dat aan de voorkant open was en genoeg ruimte heeft voor 6 PS4's, maar daar gaat ie echt keihard blazen. Bovenop het kastje is het al veeeeel beter. Maar zelfs het speldoosje bovenop leggen is al genoeg voor een keiharde blazer.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Als je hem hoort blazen staat het geluid niet hard genoeg zeg ik maar altijd >:)

Ik vind het blazen wel meevallen overigens, het is iig minder luid dan de PS3 PHAT 2e generatie (dus de modellen na de 60GB met SD kaart lezer).

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-12 23:25
Hier is het vandaag even 28 graden geweest op de kamer, dus dan hoor je hem wel. Tenzij je net als ik met een headset zit te spelen die goed afsluit :)

offtopic:
Al ben ik misschien niet de juiste persoon om te oordelen over hard/zacht geluid

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:02
Het valt mij op, dat ik de PS4 vooral bij TLOU veel hoor. Ik heb bijvoorbeeld ook BF4, COD:G, FIFA14 en hier hoor ik hem niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:23
bram1984 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:04:
[...]

Moest er net nog aan denken toen ik bezig was in de hotelbasement. Kakte weer in mijn broek. :p

Ik blijf bij mijn standpunt dat geen enkel HTS dat kan evenaren. Beetje om dezelfde reden dat VR ook meer immersie geeft: direct op de bron zitten met je zintuigen. ;)
Dat stukje is echt geniaal :). Ik heb daar twee dagen over gedaan op de PS3 en uiteindelijk maar de rambo uitgehangen.

VR is toch wel een tikkeltje verder dan alleen een hoofdtelefoon hoor :P. Let's agree to disagree :)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:16:
[...]

Je kan het niet uitzetten nee, maar wel sterk dimmen. Home ingedrukt houden, adjust device en dan lightbar dimmen. Er zijn ook stickers die je erop kan plakken. Ik heb er een met mn naam erop bijvoorbeeld en op mn 2e controller een met een PS logo cut-out. Ziet er ook nog eens erg tof uit :)

Er zijn ook stickers die compleet zwart zijn en dan zie je dus helemaal niks. Kan echter wel beetje verwarrend zijn soms... Je kan bijvoorbeeld niet gelijk zien of de controller aan staat en welke player je bijvoorbeld bent. Om zulke redenen hebben ze juist ervoor gekozen om het niet uit te kunnen zetten, om verwarring te voorkomen (staat hij aan? is hij wel aan het opladen? welke player is wie nou etc?).
Dat dimmen werkt nauwelijks. dan zie ik nog steeds een behoorlijke reflectie op mijn tv scherm. het is nog steeds te fel licht. Echt bizar en dom dat je dit niet uit kan zetten..

dan maar eens kijken naar zo'n sticker ja, al heb ik helemaal geen zin om mijn controller te bestickeren.

• SacreBleu
Il 2 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:23:
[...]

Dat dimmen werkt nauwelijks. dan zie ik nog steeds een behoorlijke reflectie op mijn tv scherm. het is nog steeds te fel licht. Echt bizar en dom dat je dit niet uit kan zetten..

dan maar eens kijken naar zo'n sticker ja, al heb ik helemaal geen zin om mijn controller te bestickeren.
Dan maak je hem open en trek je het kabeltje los :P. Op dim heb ik er geen last meer van tijdens het gamen, mijn TV reflecteert wel een beetje maar niet veel.

Mijn PS4 hoor ik alleen als ik TLOU speel, dan hoor ik hem écht blazen, bij andere spellen amper.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:08
Met deze temperaturen zet ik 'm voorlopig op de kast, als het weer enigzins normaal weer is dan staat in het tv meubel toch een stuk netter.

Hoe zet ik trouwens mijn gegevens in de tweakers psn lijst?

[ Voor 18% gewijzigd door ChrisLNFF op 02-08-2014 23:31 ]

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Oh ik ben niet de enige.
Hier ook de ps4 op de kast moeten zetten.
Vriendin is het nog niet opgevallen.

PSN: Space-o-saurus

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Mijn PS4 staat in een open Hifi meubel maar toen ik er even achter moest zijn viel het me op dat de lucht die er uit kwam erg heet is en dat was alleen maar van downloaden. De PS4 was wel stil.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Martinspire
Als je echt last hebt van het licht, dan gebruik je toch een post-it oid om er even voor te plakken? En als je hem wilt opladen prik je er een gat in. MacGuyver-style

Ik heb er zelf niet echt last van, maar kan het bij sommige tv's wel voorstellen.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12 15:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jumpman schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:05:
Het valt mij op, dat ik de PS4 vooral bij TLOU veel hoor. Ik heb bijvoorbeeld ook BF4, COD:G, FIFA14 en hier hoor ik hem niet.
geluid viel mij ook zwaar tegen, in de reviews waren ze zeer lovend over het geluid van de next gen consoles.. maar hij maakt meer herrie dan m'n 360 heb ik soms het idee.. then again, ik heb alleen TLOU, staat in een kastje (met open deurtje) en m'n huis is rond de 28 graden...

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:03
Ik heb de PS4 op het av/tv meubel staan met de tv erboven aan de muur en hoor bijna niets en de temp is ook niet overdreven hoog. Had gisteren tomb raider weer eens aangeslingerd en moest de surround set rap zachter zetten ivm de buren 😀. Nu alleen nog even wachten op een goede race game en dan ben ik helemaal happy.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:15

FeaR

In GoT we trust

Mijn PS4 staat in een gesloten kast en nog nooit problemen gehad. Op de plank er onder staat zelfs eens eindversterker die 5 x 200 Watt Klasse A/B kan leveren en dus redelijk warm kan worden. Scheelt wellicht wel dat de kast behoorlijk dieper is dan gemiddeld (door dezelfde eindversterker) en de PS4 in zijn vak genoeg ruimte heeft. Zolang de warmte weg kan is er geen probleem.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

SacreBleu schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:23:
[...]

Dat stukje is echt geniaal :). Ik heb daar twee dagen over gedaan op de PS3 en uiteindelijk maar de rambo uitgehangen.

VR is toch wel een tikkeltje verder dan alleen een hoofdtelefoon hoor :P. Let's agree to disagree :)
spoiler:
Je hoeft in principe alleen maar die runners uit te schakelen nadat je eerst de keycard hebt gepakt. Generator daarna aanzetten en als een malle naar de deur sprinten. Gewoon langs de bloater en niks aan de hand.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:57
FeaR schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 01:11:
Mijn PS4 staat in een gesloten kast en nog nooit problemen gehad. Op de plank er onder staat zelfs eens eindversterker die 5 x 200 Watt Klasse A/B kan leveren en dus redelijk warm kan worden. Scheelt wellicht wel dat de kast behoorlijk dieper is dan gemiddeld (door dezelfde eindversterker) en de PS4 in zijn vak genoeg ruimte heeft. Zolang de warmte weg kan is er geen probleem.
Hier een beetje dezelfde situatie. PS4 staat bovenin naast de staande Wii U en receiver staat een plank lager. Beide hebben wel veel ruimte rondom want het meubel is eigenlijk een dressoir, dus behoorlijk hoog. Tijdens gamen heb ik altijd de deur open.

• MazeWing
  • Laatst online: 16-12 23:48

MazeWing

The plot thickens...

Mijn PS4 is, sinds die terug is van reparatie, best stil. Alleen als de kamertemperatuur boven de 25 graden uitkomt, merk je dat hij wat meer lawaai begint te maken. Maar zelfs na uren TLOU is het absoluut niet storend (kamertemperatuur: 25,5 graden).

Weet iemand waar ik snel en goedkoop decals kan bestellen voor op de controller. Ik heb er nu een stuk karton voor geplakt, maar dat laat helaas steeds los. Wat dat betreft ben ik het met een boel mensen eens, dat het ronduit belachelijk is dat die lightbar niet uit kan. En dat het voor project morpheus is zal me een worst wezen. Dit zou niet mogen betekenen dat hij niet uit kan. En ik bepaal zelf wel of ik het verwarrend vind dat ik dan niet zo 1-2-3 zie welke controler nummer 1 is...

Verder heb ik ook een nieuwe nickname sinds ik de ps4 heb (en ben dus nog helemaal vriendloos.. :( ) Nickname: Plozias

edit: inmiddels de meeste van de lijst toegevoegd (die dezelfde games hebben als ik)

[ Voor 11% gewijzigd door MazeWing op 03-08-2014 09:47 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:29

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb sinds vrijdag een PS4 maar ik vind hem stiller dan mijn oude xbox 360. Zelfs een flinke hoeveelheid stiller. Wat ik ook fijn vindt is dat ik eindelijk geluid via de optische uitgang krijg die ik gelinked heb naar mijn pc. Op de xbox is me dat nooit gelukt om werkend te krijgen.

Op dit moment heb ik wel nog geen psn+ maar ik denk dat ik dat ook niet zo snel ga kopen aangezien op dit moment alleen maar wat indie games erop staan. Misschien als ze over een paar maanden de eerste gewone games gaan erop zetten pak ik het.

-Te huur

• apNia

apNia

Het geluid begint gewoon ook pas echt op te vallen tijdens TLOU. Mensen hier met TLOU die hem tijdens het spelen stil vinden?

• MazeWing
  • Laatst online: 16-12 23:48

MazeWing

The plot thickens...

Bij Killzone maakt ie meer geluid...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:51
Ben de link met alle PSN users even kwijt, waar kan ik die vinden?

Verwijderd

apNia schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:42:
Het geluid begint gewoon ook pas echt op te vallen tijdens TLOU. Mensen hier met TLOU die hem tijdens het spelen stil vinden?
Het was op sommige momenten stil , maar met deze game moet je surround hebben.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Docje met de PSN id's van Tweakers, mag wel weer in de OP/topic warn van mij :$

https://docs.google.com/s...aDRkbHc&usp=sharing#gid=0

[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 03-08-2014 11:09 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Hahahahaha oh dennis you O+

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12 20:44
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

8)7

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:29

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

apNia schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:42:
Ik heb vrijdag een 2tal uurtjes TLOU gespeeld maar ik heb het geluid niet gehoord.

-Te huur

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:51
DarkElement schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:07:
Docje met de PSN id's van Tweakers, mag wel weer in de OP/topic warn van mij :$

Thanks!

edit
en, hoe kom ik op die lijst? Dacht dat er ook een andere lijst was waar ik wel mijzelf op kon zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door M617573 op 03-08-2014 11:16 ]

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-12 18:29
Mavado schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Thanks!

edit
en, hoe kom ik op die lijst? Dacht dat er ook een andere lijst was waar ik wel mijzelf op kon zetten.
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

2 lijsten, superhandig enzo

• Martinspire
Idd erg onhandig. En waarom is die ene beveiligd? Het staat toch gewoon op Google Drive met backups? Dus als iemand zo leuk is om hem leeg te halen, dan is terugzetten zo gepiept.

Verwijderd

apNia schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:08:
[...]

Hahahahaha oh dennis you O+
Sorry , je had het over het geluid wat de PS4 zelf maakt waarschijnlijk.

Mijn PS4 was flink aan het blazen tijdens TLOU.

Ik heb em in een open kastje , maar het zomerweer werkt ook negatief mee.

Verwijderd

Ik kan The last of us kopen voor de ps4, alleen is het de duitse versie. Alle tekst of het doosje en in de handleiding is in het duits. Ik neem aan dat je gewoon de taal op Engels kan zetten.
Weet iemand hoe dit zit?

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:26:
Ik kan The last of us kopen voor de ps4, alleen is het de duitse versie. Alle tekst of het doosje en in de handleiding is in het duits. Ik neem aan dat je gewoon de taal op Engels kan zetten.
Weet iemand hoe dit zit?
Ik zou daar niet zo zeker van zijn.
Duitsers hebben nogal een handje van na-synchronisatie.
Zo heb ik ooit een duitse need for speed gekocht een paar jaar terug.
ALLES was in het duits. en met geen mogenlijkheid naar engels te krijgen.

Een handtekening?!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:14

muhda

Time & Space traveler

Martinspire schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:01:
Idd erg onhandig. En waarom is die ene beveiligd? Het staat toch gewoon op Google Drive met backups? Dus als iemand zo leuk is om hem leeg te halen, dan is terugzetten zo gepiept.
De 2de word al maanden niet meer bijgewerkt. Die wordt ook niet meer gebruikt, sommige Tweakers op die lijst zijn niet meer actief of hebben al hun ps4 verkocht. (omdat de prijs erg hoog was vanwege de schaarste)

De 1ste is de laatste gecreëerde lijst met de meeste info en diverse back-ups.

[ Voor 14% gewijzigd door muhda op 03-08-2014 12:52 ]

Verwijderd

tellavist schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Ik zou daar niet zo zeker van zijn.
Duitsers hebben nogal een handje van na-synchronisatie.
Zo heb ik ooit een duitse need for speed gekocht een paar jaar terug.
ALLES was in het duits. en met geen mogenlijkheid naar engels te krijgen.
Ik heb hem toch maar gekocht. Voor 30 eurietjes. Gelukkig kon ik de taal wijzigen in het engels.
Netjes hoor....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:26:
[...]

Ik heb hem toch maar gekocht. Voor 30 eurietjes. Gelukkig kon ik de taal wijzigen in het engels.
Netjes hoor....
Waar heb je hem vandaan?:)

Verwijderd

Marktplaats.

• InZane
Net Watch Dogs opgehaald voor 20 bij Nedgame. Helaas lopen de kinderen hier ook rond, dus vanavond pas spelen.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Hallo mede Playstation 4 gebruikers :)

Ik heb een vraagje:
Hoe hebben jullie je PS4 staan, plat of verticaal? en wat is handiger.

/msi

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-12 10:41
Mick1990 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:25:
Ik meende mij te herinneren in een Sony presentatie gezien te hebben dat als je de PS4 in standby zet en hem vervolgens weer aanzet je dan precies verder gaat waar je gebleven was. Maar ik kom toch echt in het hoofdmenu terecht?
Moet je een Xbox One kopen O-)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

cypress3d schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:34:
[...]
Moet je een Xbox One kopen O-)
Dit zit nog in een beta ;) Werkt erg wisselend heb ik begrepen. Kan behoorlijk frustrerend zijn wanneer je halverwege ergens bent en denk: ik kan niet saven, maar ik moet weg dus dan even in 'sleep' mode. Volgende keer zie je dat het dus niet heeft gewerkt (want beta) en mag je alsnog opnieuw beginnen ;)

Op de PS4 komt deze feature nog. Dit zal wellicht werken zoals op de PS Vita. Daar kan het ook al (sinds het begin?) dus zie het zeker wel goed werken op de PS4 op deze manier.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 03-08-2014 16:48 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-12 15:09
Klopt. Dit was wel een van de features die ze veel belichtten bij de reveal van de PS4 en ruim een jaar later is het nog steeds niet beschikbaar, dat is wel jammer. Het nut van de standby modus valt nu een beetje weg, ik zet hem eigenlijk altijd uit. Hopelijk komt dit in de volgende grote update! :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Mr Ton schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:51:
Klopt. Dit was wel een van de features die ze veel belichtten bij de reveal van de PS4 en ruim een jaar later is het nog steeds niet beschikbaar, dat is wel jammer. Het nut van de standby modus valt nu een beetje weg, ik zet hem eigenlijk altijd uit. Hopelijk komt dit in de volgende grote update! :)
Het nut van de standby is niet alleen sleep mode voor de games he. Wat ook erg handig is: automatisch downloaden van game updates en uploaden van save files. Daarnaast is dit erg handig met pre-orderen van games die pre-load ondersteunen (alle games vanaf Destiny. Ik koop al mijn games via de US Store. Ik hoef de PS4 niet aan te zetten om de game te downloaden. Destiny wordt automatisch op 5 september gedownload dankzij de standby mode :) 9 September kan ik dan los gaan.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Mr Ton
  • Laatst online: 11-12 15:09
ASNNetworks schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:04:
[...]

Het nut van de standby is niet alleen sleep mode voor de games he. Wat ook erg handig is: automatisch downloaden van game updates en uploaden van save files. Daarnaast is dit erg handig met pre-orderen van games die pre-load ondersteunen (alle games vanaf Destiny. Ik koop al mijn games via de US Store. Ik hoef de PS4 niet aan te zetten om de game te downloaden. Destiny wordt automatisch op 5 september gedownload dankzij de standby mode :) 9 September kan ik dan los gaan.
Ja weet ik, maar in de praktijk zet ik hem toch vaak uit. Controllers laadt ik op met het Sony Charging Station en de updates lopen binnen wanneer ik aan het spelen ben. Die ene keer dat net de game die ik wil spelen moet updaten wacht ik wel even 2 minuten of ik start wat anders op. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Martinspire
Ik zag dat de PS Now beta gestart was in US, klopt dit? En kun je vanuit de EU meedoen als je een US-account aanmaakt? (bv met US-adres)? Of moet je dan ook PS+ hebben?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-12 13:53
Martinspire schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:54:
Ik zag dat de PS Now beta gestart was in US, klopt dit? En kun je vanuit de EU meedoen als je een US-account aanmaakt? (bv met US-adres)? Of moet je dan ook PS+ hebben?
Geloof dat ze dan detecteren dat je uit europa komt en het niet werkt. Volgens mij op neogaf keer gelezen. Het is helaas niet te doen nu als europeaan.
Maar neem aan dat psnow geen psn plus nodig heeft aangezien je apart moet betalen voor de games.
Vind wel de prijzeb erg hoog, en dat is dus vast voor alle games jong of oud...
Jammer dat ze niet dmv disc check ps3 games aanbieden via deze dienst :(
Tis weer eens gemaakt om nieuwe mensen te lokken en niet bestaande klanten te supporten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Martinspire schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:54:
Ja kan, maar is sterk af te raden. PS Now werkt alleen via de US Store dus alle servers staan ook alleen in de US ;) Games streamen met een US server vanuit Nederland gaat simpel weg niet goed werken. Gewoon lekker wachten tot het in Europa beschikbaar komt, dan staan hier ook servers en kan je er optimaal gebruik van maken.

Overigens vind ik PS Now nu ook totaal niet interessant. Ik heb even via mijn US account gekeken naar het aanbod. Ik ga geen $3 dollar betalen om een game 4 uur te kunnen streamen. Saints Row 3 mag je huren voor $30 voor 90 dagen. Voor €10 koop ik de game wel 8)7

Ik wacht mooi tot er een abonnementsvorm (zijn ze al mee bezig/aan het kijken) komt en het optimaal werkt in Europa :)

• Martinspire
Hmm, mja ik zie ook dat de games die erbij zitten nog niet echt de toppers zijn. Sowieso amper toppers van vorig jaar (en dit jaar), alsook maar weinig PS Exclusives (geen Uncharted, geen God of War, alleen Killzone 3, geen Gran Turismo, etc).
Dat de netwerkverbinding minder zou zijn dat snap ik wel, al wilde ik het wel testen. Als ze in East-US staan, wil het nog wel eens beperkt zijn (technisch is 75ms mogelijk) en dan doe ik toch geen MP/Coop.

Maar goed, we wachten wel een half jaar, hopende dat er ook meer boeiende games bij komen.

Prijzen zijn inderdaad niet mals, maar dat zal ook wel indammen als ze de kosten er een beetje uit hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 03-08-2014 18:04 ]

• v8power67
  • Laatst online: 11-12 13:53
ASNNetworks schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:58:
[...]

Ja kan, maar is sterk af te raden. PS Now werkt alleen via de US Store dus alle servers staan ook alleen in de US ;) Games streamen met een US server vanuit Nederland gaat simpel weg niet goed werken. Gewoon lekker wachten tot het in Europa beschikbaar komt, dan staan hier ook servers en kan je er optimaal gebruik van maken.

Overigens vind ik PS Now nu ook totaal niet interessant. Ik heb even via mijn US account gekeken naar het aanbod. Ik ga geen $3 dollar betalen om een game 4 uur te kunnen streamen. Saints Row 3 mag je huren voor $30 voor 90 dagen. Voor €10 koop ik de game wel 8)7

Ik wacht mooi tot er een abonnementsvorm (zijn ze al mee bezig/aan het kijken) komt en het optimaal werkt in Europa :)
Denk ook dat het niet is gemaakt voo4 ons bestaande gamers maar om nieuwe te lokken.
Meeste games hebben de meeste gamers al gespeeld. Dan zijn die prijzen idd veelste hoog voor een keertje replayen.
Maar zag op neogaf dat de 4uur huur al naar 1,99 dollar gegaan is. Dus ze zijn bezig met de kritieken.

Ergens verwacht ik ook dat ze die prijzen rekenen omdat ze het moeten terugverdienen en zelf nu eindelijk weer beetje in een stijgende lijn zitten financieel.
Zou best kunnen dat zodra alles gezond is we weer prijsverlagingen en verbeterde services gaan zie omdat ze dan meer resources kunnen veroorloven.
Dus bijvoorbeeld meer firmware updates etc. Gok dat er nu zo min mogelijk geld heen gaat.
Maja allemaal speculatie dit :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Maar met die prijzen ga je niet veel terug verdienen als de huur hoger is dan de aanschaf.

Ik neem aan dat de prijzen met opzet hoog zijn gemaakt zodat ze kunnen zakken en op een prijs uitkomen die voor de gamers acceptabel is. Het is makkelijker zakken dan omhoog gooien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:06:
[...]

De dingen die je gemist hebt. Volgens mij verdwijnen bepaalde collectibles ook als je ze eenmaal hebt opgepakt.

Via chapter select is trouwens te zien hoeveel je hebt verzameld in elke level.
Wanneer krijg je chapter select? Pas na je de game hebt gefinished zeker?

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
Wauw dit is me dus echt totaal niet opgevallen |:(

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 23:05
Vraag over afspelen blue ray op ps4. Geluid gaat via de HDMI kabel bij games wordt 7.1 geluid doorgegeven maar speel ik een film op blue ray af dan krijg ik 2.0 geluid??
Zelfde probleem ook bij de ps4 op de slaapkamer en bij mijn zwager ook alleen maar 2.0 geluid bij blue ray films.
Wie weet hier een oplossing voor ?

• Darrell
  • Laatst online: 14:30

Darrell

Fiat moonboy

You have to start your Blu ray first and while it is playing hit the options button on the PS4 controller. A menu will pop up at the bottom and you need to scroll all the way over to the right and select settings. Then choose your inputs

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-12 10:41
ASNNetworks schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:47:
[...]

Dit zit nog in een beta ;) Werkt erg wisselend heb ik begrepen. Kan behoorlijk frustrerend zijn wanneer je halverwege ergens bent en denk: ik kan niet saven, maar ik moet weg dus dan even in 'sleep' mode. Volgende keer zie je dat het dus niet heeft gewerkt (want beta) en mag je alsnog opnieuw beginnen ;)

Op de PS4 komt deze feature nog. Dit zal wellicht werken zoals op de PS Vita. Daar kan het ook al (sinds het begin?) dus zie het zeker wel goed werken op de PS4 op deze manier.
Hmm beta? ik weet niet beter dan dat ik dit al maanden gebruik en dat het werkt als een zonnetje! Niets stand-by, gewoon midden in je game bam je xbox uit. En je zet hem weer aan wanneer je wilt en hij resumed gewoon :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

cypress3d schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:34:
[...]

Hmm beta? ik weet niet beter dan dat ik dit al maanden gebruik en dat het werkt als een zonnetje! Niets stand-by, gewoon midden in je game bam je xbox uit. En je zet hem weer aan wanneer je wilt en hij resumed gewoon :)
http://www.reddit.com/r/x...ndresume_always_blows_me/

Van een maandje terug nog, veel gemengde resultaten dus. Perfect wanneer het werkt, maar frustrerend wanneer het niet werkt.

Ik hoop dat Sony snel met de suspend/resume update komt. Het werkt vlekkeloos op de Vita en 9 maanden na release wordt het wel tijd denk ik... Hopelijk werkt het even goed als op de Vita wanneer het zover is :*)

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-12 13:16

Scrummie

Think different

TLOU zojuist voor de tweede maal uitgespeeld, maar dit keer dus op de PS4. Wát een game _O_

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Cool. En vind je het een aanschaf op de ps4 waard als je hem op de PS3 al hebt?
Darrell schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:05:
Cool. En vind je het een aanschaf op de ps4 waard als je hem op de PS3 al hebt?
Aan zijn enthousiaste post te zien wel.
Scrummie schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:54:
TLOU zojuist voor de tweede maal uitgespeeld, maar dit keer dus op de PS4. Wát een game _O_
Had je ook bij bepaalde gebieden dat je dacht dat je iedereen dood gemaakt had, en dat er ineens extra mannetjes aankwamen?

Ik heb dat nu 2x gehad in Pittsburgh, in de bibliotheek en een stukje later dat open stuk waar die gast hangt.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

TLOU is een game om enthousiast over te worden. Of het een PS4 aanschaf waard is als je de PS3 versie al hebt kan je daar niet direct uit afleiden.

• SacreBleu
Damn, ik kom er nu pas achter waarom alles een stuk pittiger is dan ik herinner met de PS3 versie.
Op de PS3 versie speelde ik het spel met listen mode uit en op hard. Op de PS4 speel ik op survivor en dat is dan toch weer een tikkeltje erger. Je vind bijna niets in survivor, zelfs flesjes en bakstenen zijn schaars.

Zojuist de basement gehad en dat was weer freaky, ik heb hem maar op een lopen gezet en passeerde alles :P

• Pinjataaa
  • Laatst online: 08:59

Pinjataaa

Hit me!

Multiplayer van TLOU is verrassend leuk!
Misschien is het een keer leuk om dit met een groep tweakers te doen!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-12 13:16

Scrummie

Think different

Of het de aanschaf waard is; ik vind van wel. Had Left Behind ook nog niet gespeeld, dus dat is al een leuk extraatje ;). Komt bij dat ik wat demo's heb gedaan van FIFA 14 en nu zeker deeltje 15 wel ga mee pakken en daar genoeg uurtjes plezier van krijg dat ik de aanschaf wel kan verantwoorden ;)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:28
Pinjataaa schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:51:
Multiplayer van TLOU is verrassend leuk!
Misschien is het een keer leuk om dit met een groep tweakers te doen!
Ik speel het alleen voor de 100% completion die ik voor dit spel moet en zal hebben. Vind het echt een zwak onderdeel en brak uitgewerkt. De meta-game voegt echt helemaal niks toe. Ziek, zwak of misselijk, de groepsleden voegen 0 waarde toe. Ze hadden van de attacks een kansberekening moeten maken. Hoe meer zieke en ondervoedde mensen, hoe hoger het aantal slachtoffers en kans op 100% wipe. Hoe groter de groep en hoe meer gezonde leden, hoe kleiner de kans. Nu loont het totaal niet om je leden op peil of gezond te houden. En dat is alleen de meta. Het spel zelf is ook niet bijzonder goed uitgewerkt.

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:28
Nou sinds vandaag heb ik mijn PS4 opgestuurd ter reparatie. Het probleem dat ik nu heb met mijn PS4 is zodra ik er een disc in doe maakt de PS4 veel lawaai(trillend geluid).

Heeft iemand dit probleem ook al ondervonden met de PS4?

Verwijderd

micmulder schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:05:
Nou sinds vandaag heb ik mijn PS4 opgestuurd ter reparatie. Het probleem dat ik nu heb met mijn PS4 is zodra ik er een disc in doe maakt de PS4 veel lawaai(trillend geluid).

Ik heb het 1x gehad met 1e disc die ik erin deed, toen laten draaien en na paar minuten hield het op en nooit meer terug gekomen, tot op heden doet die het prima :) door warme weer merk ik wel dat die wat moet extra hitte blazen :+
FallenAngel666 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:49:
[...]

Ik speel het alleen voor de 100% completion die ik voor dit spel moet en zal hebben. Vind het echt een zwak onderdeel en brak uitgewerkt. De meta-game voegt echt helemaal niks toe. Ziek, zwak of misselijk, de groepsleden voegen 0 waarde toe. Ze hadden van de attacks een kansberekening moeten maken. Hoe meer zieke en ondervoedde mensen, hoe hoger het aantal slachtoffers en kans op 100% wipe. Hoe groter de groep en hoe meer gezonde leden, hoe kleiner de kans. Nu loont het totaal niet om je leden op peil of gezond te houden. En dat is alleen de meta. Het spel zelf is ook niet bijzonder goed uitgewerkt.
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen iets tegen hun zin spelen om een digitale veer in hun reet te krijgen. Tijd die je ook kan gebruiken dingen te doen die je wel leuk vindt.

• BlackMage
micmulder schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:05:

Heb je dat met 1 disk? of met alle? Als een disk niet goed uitgebalanceerd is (gat precies in het midden), dan gaat het ding enorm trillen als ie op hoge snelheid draait.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 16:33
bram1984 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:27:
[...]

Aan zijn enthousiaste post te zien wel.

[...]

Had je ook bij bepaalde gebieden dat je dacht dat je iedereen dood gemaakt had, en dat er ineens extra mannetjes aankwamen?

Ik heb dat nu 2x gehad in Pittsburgh, in de bibliotheek en een stukje later dat open stuk waar die gast hangt.
Spoilers....

PSN: Maichel

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:28
BlackMage schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:07:
[...]

Heb je dat met 1 disk? of met alle? Als een disk niet goed uitgebalanceerd is (gat precies in het midden), dan gaat het ding enorm trillen als ie op hoge snelheid draait.
Met TLOU was het geluid heel erg hard, waarschijnlijk omdat deze nog geïnstalleerd moest worden op de HDD. Hierna nog met een andere disc geprobeerd en ook toen was het geluid duidelijk te horen, wel iets minder.

Nu maar afwachten wat ik te horen krijgen van Sony.

• Pinjataaa
  • Laatst online: 08:59

Pinjataaa

Hit me!

bram1984 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:07:
[...]

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen iets tegen hun zin spelen om een digitale veer in hun reet te krijgen. Tijd die je ook kan gebruiken dingen te doen die je wel leuk vindt.
My thoughts exactly..
Ik moet er ook niet aan denken dat ik nu alle levels opnieuw door moet lopen om al die gemiste collectibles te vinden.

• apNia

apNia

Same here. Maar ik snap ook niet dat er mensen zijn die hersenloos uren lang quests doorlopen in MMO's. Blijkbaar verschilt het beeld met wat leuk is per speler. Maar als gamedev had ik dit nooit bedacht :)

Verwijderd

Pinjataaa schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

My thoughts exactly..
Ik moet er ook niet aan denken dat ik nu alle levels opnieuw door moet lopen om al die gemiste collectibles te vinden.
De collectables in TLOU voegen daadwerkelijk iets toe aan het verhaal. Of dat nu de artifacts zijn die je vind of de optionele conversaties met Ellie. Je leert echt meer over de wereld, bepaalde mensen en je band met Ellie. Ik vind dat Naughty Dog dat heel goed uitgewerkt heeft. Het zijn niet zomaar 20000 veren of vlaggetjes (AC... :( ). Ergens in de game kom je in een gebouw (ik houd het lekker vaag) infected tegen, later wanneer je een collectable vind weet je wie die mensen waren en wat ze in dat gebouw deden. Persoonlijk vind ik dat heel tof gedaan.

Ook de trophy dat je de momenten dat Ellie haar moppenboek (ja echt waar) erbij pakt moet 'overleven' is een aanrader. Zeker omdat Ellie bepaalde (schuine) grappen totaal niet snapt en dat is heel grappig om te zien, ook hoe Joel daar weer op reageert. Daarom vind ik deze trophies de moeite waard en wil ik ze graag halen maar grinden voor de multiplayer (wat ik in AC4 wel gedaan heb) ga ik niet meer doen denk ik. :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 16:33
In je hele post ;)

Ik hoef niet persee te weten dat je daar in een bibliotheek komt en dat er dus meer mannetjes komen als verwacht ;)

PSN: Maichel

• InZane
muhda schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:50:
[...]

De 2de word al maanden niet meer bijgewerkt. Die wordt ook niet meer gebruikt, sommige Tweakers op die lijst zijn niet meer actief of hebben al hun ps4 verkocht. (omdat de prijs erg hoog was vanwege de schaarste)

De 1ste is de laatste gecreëerde lijst met de meeste info en diverse back-ups.

Top, heb mezelf zojuist ook even toegevoegd.

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-12 19:17
Tweakers,

Ik probeer mijn headset te laten werken op de Playstation 4 maar tot op heden is dit nog niet echt gelukt. Ik heb een Steelseries Siberia V2 Frost Blue (USB) aangesloten op mijn PS4. Audio doet het, dit betekent dat ik het gamegeluid via mijn headset hoor. Als ik praat in de mic dan hoor ik mezelf gelijk terug, dit is ontzettend irritant.

Ik heb overal gezocht op Tweakers en andere fora maar kan niks vinden, hebben jullie een oplossing?

• Daquilaf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
Msi92 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:24:

Ik heb een vraagje:

/msi
Persoonlijk heb ik hem plat liggen. Alhoewel verticaal ook kan en ik het zelf ook nog mooier vind uitzien, zijn er ook wat nadelen aan verbonden. Maar ook aan plat liggen zijn kleine nadelen verbonden. Beide hebben dan ook weer andere voordelen.

Dit artikel laat alle voor- en nadelen zien: http://www.justpushstart....zontal-vertical-position/

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-12 21:44
Daquilaf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:19:
[...]

Persoonlijk heb ik hem plat liggen. Alhoewel verticaal ook kan en ik het zelf ook nog mooier vind uitzien, zijn er ook wat nadelen aan verbonden. Maar ook aan plat liggen zijn kleine nadelen verbonden. Beide hebben dan ook weer andere voordelen.

Dit artikel laat alle voor- en nadelen zien: http://www.justpushstart....zontal-vertical-position/
Persoonlijk zie ik bij verticaal meer nadelen dan voordelen :)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-12 20:11
Zijn er hier Tweakers die ervaring hebben met het opsturen van PlayStation 4-producten ter reparatie? Ik heb onlangs één van mijn PlayStation-controllers ter reparatie aangemeld i.v.m. een vastzittende 'O-knop'. Bestaat de kans dat ik een nieuwe controller krijg? En hoe lang duurt het ongeveer? Just curious. ;)

• Daquilaf
Adlermann schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:26:
[...]

Ja inderdaad, enige nuttige voordeel voor verticaal is dat het minder ruimte in beslag neemt.

[ Voor 8% gewijzigd door Daquilaf op 04-08-2014 11:46 ]

• InZane
Yonix schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:34:
Zijn er hier Tweakers die ervaring hebben met het opsturen van PlayStation 4-producten ter reparatie? Ik heb onlangs één van mijn PlayStation-controllers ter reparatie aangemeld i.v.m. een vastzittende 'O-knop'. Bestaat de kans dat ik een nieuwe controller krijg? En hoe lang duurt het ongeveer? Just curious. ;)
Daar is aan apart topic voor: [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Msi92 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:24:

Ik heb een vraagje:

/msi
Ik heb 'm plat. Komt beter uit met de ruimte, dus is voor mij handiger :)

[ Voor 22% gewijzigd door InZane op 04-08-2014 11:46 ]

Verwijderd

Daquilaf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:44:
[...]

Ja inderdaad, enige "voordeel" voor verticaal is dat het er beter uitziet :P
Haha misschien is dat ook omdat in alle reclames van de PS4 het apparaat ook verticaal staat? ;) Heb 'm zelf horizontaal liggen, gebruik de PS4 ook als bluray speler en dan vind ik liggend mooier staan onder de tv. Hoop wel dat binnenkort dat ondersteuning voor cd's een keer komt. Heb een aardige collectie daarvan en mijn laptop heeft geen cd speler. Ik weet het first world problems, maar toch. :P

• Daquilaf
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Haha misschien is dat ook omdat in alle reclames van de PS4 het apparaat ook verticaal staat? ;) Heb 'm zelf horizontaal liggen, gebruik de PS4 ook als bluray speler en dan vind ik liggend mooier staan onder de tv. Hoop wel dat binnenkort dat ondersteuning voor cd's een keer komt. Heb een aardige collectie daarvan en mijn laptop heeft geen cd speler. Ik weet het first world problems, maar toch. :P
:P Misschien wel ja, en inderdaad hopelijk binnenkort eens een update voor mp3 en DLNA ondersteuning.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:01
heeft er iemand de psn lijst deleted? 8)7

edit: ik heb hem restored naar een oudere datum/tijd

[ Voor 197% gewijzigd door Kol Nedra op 04-08-2014 12:20 ]

nothing stops this train

• Aramiss
  • Laatst online: 08:50
Kol Nedra schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:14:
heeft er iemand de psn lijst deleted? 8)7

edit: ik heb hem restored naar een oudere datum/tijd
Misschien een up to date versie maken?

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Adlermann schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:26:
[...]

Het probleem is dat ze er niet bij zeggen of ze de officiële vertical stand gebruiken of niet. (Edit: op de foto's bij dat artikel trouwens wel, zie ik nu) Deze heeft gleuven, waardoor er (als het goed is) voldoende lucht het systeem binnengezogen kan worden. Gebruik je geen stand (of een slechte), dan is de inlet aan de onderkant bedekt, waardoor het systeem harder gaat blazen om zichzelf koel te houden. Vandaar waarschijnlijk de toename in geluid en temperatuur. Verschillende mensen zeggen significant verschil te merken wanneer ze de officiële stand gebruiken, maar ik zou dat wel eens uitgebreider getest willen zien. Iets voor Tweakers?

Dat nadeel van de disc drive die verticaal meer lawaai zou maken lijkt me trouwens totaal uit de luchtgegrepen onzin. Ben geen techneut, maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bij een beetje fatsoenlijke disc drive zou dat echt geen verschil moeten maken, lijkt mij. Disc drives worden altijd al zowel horizontaal als verticaal gebruikt.

Ik zelf zet de console het liefst wel rechtop, dat staat mooier/bespaart ruimte op mijn bureau. Ik heb nog geen PS4, maar heb wel alvast een vertical stand van marktplaats op de kop getikt toen ik een mooi prijsje zag. Die krengen zijn 20 tot 22 euro in de winkel. 8)7

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:01
welke troller zit steeds die psn lijst volledig te deleten? erg flauw hoor ;/

nothing stops this train

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:03
Ja, was me net ook al opgevallen dat die lijst weer eens leeg gemaakt was. Jammer. Maar super dat je de moeite doet om 'm weer te vullen met je/een backup Mooyal!

Even een stomme vraag misschien: Ik heb een USB headset die ik gebruik op m'n iMac. Kan ik nu door middel van een USB->micro USB connector diezelfde headset ook gebruiken op m'n DS4 controller? (Met andere woorden, kan ik 'm aansluiten waar normaliter de kabel naar de PS4 gaat om 'm op te laden?)
4 euro voor zo'n verloopstekkertje is een stuk aantrekkelijker dan een nieuwe headset specifiek voor m'n PS4 aanschaffen...

PSN ID: MrMichel_75

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
MisterMichel schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:53:
Ja, was me net ook al opgevallen dat die lijst weer eens leeg gemaakt was. Jammer. Maar super dat je de moeite doet om 'm weer te vullen met je/een backup Mooyal!

Even een stomme vraag misschien: Ik heb een USB headset die ik gebruik op m'n iMac. Kan ik nu door middel van een USB->micro USB connector diezelfde headset ook gebruiken op m'n DS4 controller? (Met andere woorden, kan ik 'm aansluiten waar normaliter de kabel naar de PS4 gaat om 'm op te laden?)
4 euro voor zo'n verloopstekkertje is een stuk aantrekkelijker dan een nieuwe headset specifiek voor m'n PS4 aanschaffen...
Ik denk dat het een kwestie van proberen is. Veel headsets en/of randapparatuur werkt niet, maar soms, ook al is het niet officieel ondersteund, toch wel.

• BlackMage
Ik weet 99% zeker dat dat niet werkt. Dus met een verloopstukje in de controller prikken. Wat mogelijk wel werkt is in de USB-poort van de PS4. Maar als het geen draadloze headset is, heb je daar niet zo veel aan.

Overgens krijg je gewoon zo'n el-cheapo headsetje bij je PS4. Die doet het in principe prima.

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
MisterMichel schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:53:
Je kunt wel elke stereo headsets/oordopjes etc met jack aansluiting gewoon aan je controller hangen.
Helaas is het dan wel mono + mic.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
BlackMage schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:02:
Ik weet 99% zeker dat dat niet werkt. Dus met een verloopstukje in de controller prikken. Wat mogelijk wel werkt is in de USB-poort van de PS4. Maar als het geen draadloze headset is, heb je daar niet zo veel aan.

Overgens krijg je gewoon zo'n el-cheapo headsetje bij je PS4. Die doet het in principe prima.
kwaliteit is waardeloos van de headset die je erbij krijgt! Ik kwam van x360 en wist niet wat ik hoorde!! wat een ruk kwaliteit. Heb nu officiële 2.0 playstation headset en die werkt wel prima!:)
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

CD's? Dat zijn die ronde zilveren dingen toch? Waar muziek op staat?

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:54:
[...]

Ja goed zo! Opvolger van die zwarte rechthoekige houders met een soort van tape erin.

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:54:
[...]

:+

Ik stream mijn muziek tegenwoordig.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-12 01:18
Kol Nedra schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:55:
Ja ik keek net ff en alles was roze... (opvulkleur), heb hem weer wit gemaakt maar er staat inderdaad helemaal geen tekst meer in, erg flauw.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Daquilaf
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:06:
[...]

:+

Ik stream mijn muziek tegenwoordig.
Via Music Unlimited neem ik aan? Het is jammer dat er (nog) geen Spotify integratie is, ben ook benieuwd of dit überhaupt gaat gebeuren aangezien MU van Sony zelf is.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Kol Nedra schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:55:
Misschien tijd om hem (voorlopig) readonly te maken?

PSN: LinQ-NL

• InZane
Daquilaf schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:31:
[...]

Via Music Unlimited neem ik aan? Het is jammer dat er (nog) geen Spotify integratie is, ben ook benieuwd of dit überhaupt gaat gebeuren aangezien MU van Sony zelf is.
MU ga ik niet aan beginnen. Mijn receiver heeft al Spotify en DLNA aan boord, dus ik kan of streamen, of muziek van de NAS af plukken.
Pagina: 1 ... 80 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]