• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57
Boeie, laat iedereen lekker doen wat hij wil. Heb de NL versie besteld, doosje, want verkoop m weer als ik m uitgespeeld heb. Wel/minder/geen gore in multiplayer boeit me 0,0.

Haters everywhere but I don’t really care

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-12 11:41

Major_ton

Shoot!

Bartske schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Ik denk dat mensen het uit Amerika halen omdat je het daar vanuit de store veel goedkoper kan halen (50 dollar ipv 45 euro hier).
Reeds € 37,19 betaald en morgen in de ochtend downloaden uit de US store zonder censuur. Dat lijkt mij een mooie deal. Wel leuk dat er nu al mensen zijn die kunnen spelen dankzij de Gamemania. Veel plezier!

Ik had hier al eerder gepost dat bij mij de screensaver functie niet werkt. Ik kan wachten tot ik een ons weeg, maar er gebeurt niks, ook geen dimmen oid. Toch raar :/ Iemand hetzelfde 'probleem'?

Wat ik tevens wel erg slecht vind is dat de meeste trailer filmpjes in de PS Store echt van bizar slechte kwaliteit zijn. Dat vind ik echt niet meer van deze tijd om in low-res en vol MPEG blokken een game trailer te moeten kijken.

Some infinities are bigger than others.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Bartske schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Ik denk dat mensen het uit Amerika halen omdat je het daar vanuit de store veel goedkoper kan halen (50 dollar ipv 45 euro hier).
Daar ben ik het dan wel mee eens inderdaad. Is het zo eenvoudig om in de US store te kopen? Dien je dan gewoon je adres te wijzigen of iets in die zin?
Google -> http://www.insidegamer.nl...ikaanse-account-op-je-ps4

En dan zou ik je tegoed via Amazon halen of je CC met PayPal koppelen, anders betaal je activatiekosten.

[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2014 20:02 ]

• Nipje
Oh ja nou ik het lees. Ik heb dit ook ooit gedaan om de MLB.tv app van de US store af te trekken inderdaad. Gaat erg eenvoudig. Thanks!

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-12 11:58
Kan iemand die hem bij Gamemania heeft gehaald een foto van de kassabon posten? Dan kan ik die indien nodig gebruiken in de MM dadelijk.

• Nipje
RomeoOscarBravo schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:02:
Kan iemand die hem bij Gamemania heeft gehaald een foto van de kassabon posten? Dan kan ik die indien nodig gebruiken in de MM dadelijk.
Ben em nu aant maken. Zal zo de link posten.

Edit:
http://cl.ly/image/2H0s1D3U2H2l

[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 28-07-2014 20:06 ]

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Nipje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:36:
Syncen maakt me niet uit, want als je alleen niet kan syncen maar je de trophies wel gewoon krijgt dan kan ik ze later toch gewoon syncen. Ik vraag me echter af of je de trophies wel echt unlocked om het zo maar even te zeggen. Enig idee?
Trophies staan totaal los van een game's release datum. Al had je de game een maand voor launch, je kunt trophies gewoon behalen.

(Trophies die niet gesynct zijn, kunnen verloren gaan als bijvoorbeeld je PS3/PS4/Vita kapot gaat. Deze staan eerst lokaal opgeslagen, en na het syncen ook op de Sony servers waarnaar ze nooit meer verloren kunnen gaan.)

• Nipje
Vuule schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:19:
[...]

Trophies staan totaal los van een game's release datum. Al had je de game een maand voor launch, je kunt trophies gewoon behalen.

(Trophies die niet gesynct zijn, kunnen verloren gaan als bijvoorbeeld je PS3/PS4/Vita kapot gaat. Deze staan eerst lokaal opgeslagen, en na het syncen ook op de Sony servers waarnaar ze nooit meer verloren kunnen gaan.)
Super! Thanks voor de info. PS4 staat meteen weer aan. Zou zonde zijn als ik 4 uur voor de release aan een playtrough op survivor begin en daardoor meteen heel de trophy mis loop :).

• RomeoOscarBravo
  • Laatst online: 17-12 11:58
Dankje!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57
bram1984 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:54:
De US versie kun je ook met doosje bestellen. :p
Kan ja, maar geen zin om een week te wachten. Sterker: zit vrijdag in de VS en nog koop ik gewoon de NL versie.

Haters everywhere but I don’t really care

matthijst schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:11:
[...]

Kan ja, maar geen zin om een week te wachten. Sterker: zit vrijdag in de VS en nog koop ik gewoon de NL versie.
Dan had ik het helemaal geweten als ik niet voor de digitale versie was gegaan. Opzouten met censuur. d:)b

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12 09:24
Waarom is er eigenlijk niet een mogelijkheid dat ze in de Europese landen via een patch de censuur er uit halen?

Verwijderd

Vorige week speelde ik nog de ps3 versie en nu de ps4 versie, je merkt echt dat de gameplay veel soepelder is door de 60 fps!

Als iemand ooit zin heeft in de mp mijn psn is Gloigan.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Weet iemand of de tlou versie uit Canada censuur heeft? Kan het niet terug vinden.

Verwijderd

Ik heb een vraag en misschien kan ik hier een antwoorde er op krijgen.
Ik wil ook een ps4 kopen maar als j op marktplaats kijkt staan er zoveel te koop bijv. Mensen kopen ps4 maar verkopen hem weer na een x aantal weken.
Valt dat ding zo tegen dat mensen m massaal dumpen??
Ik ben zelf een racer, nu heb ik ook begrepen dat ps4 niet alle stuurtjes ondersteunt.
Als dit echt zo is vind ik het een kwalijke zaak.
Ik hoop dat ik hier een beetje wijzer van wordt want ik vind het zonde om iets te kopen waar ik niks aan heb.
Ik heb een fanatec clubsport stuurtje.

• Nipje
Wat een drama allemaal om de censuur. Het gaat enkel om de multiplayer! Zo erg is dat nou ook weer niet. Singleplayer is gewoon intact en ik speel het spel (dit is wel persoonlijk hoor) echt alleen om de singleplayer. Ik weet dat ik multiplayer bij "niet echte multiplayer" games vaak snel zat ben. Wellicht is dit voor andere mensen anders.
SmooK schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:25:
Waarom is er eigenlijk niet een mogelijkheid dat ze in de Europese landen via een patch de censuur er uit halen?
Ik denk dat het nogal lastig is om te bepalen wie er wel en niet in Duitsland zitten, correct me if I'm wrong.
bukkum schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:27:
Weet iemand of de tlou versie uit Canada censuur heeft? Kan het niet terug vinden.
Alleen de EU versie heeft censuur, dus tenzij je de EU versie toegestuurd krijgt, hoef je je geen zorgen te maken.

@Hierboven; nogmaals: ik denk dat je de multiplayer echt ernstig onderschat. Het is geen TR/Uncharted multiplayer die geforceerd aanvoelt. Zonde dat we het met de Duitse versie moeten doen, maar we kunnen in ieder geval kiezen.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2014 21:32 ]

• RaijRaij
Ze hebben toch wel vaker games die in een bepaalde store niet te krijgen zijn. Dit kunnen ze ook per land regelen dus de beschikbaarheid van een patch/dlc ook lijkt me.

• RaijRaij
Soms hebben ze bijvoorbeeld bij psplus een game die overal bij plus zit behalve in Duitsland, deze krijgen dan een vervangende game dus dat is niet per regio.

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:29:
Ik wil ook een ps4 kopen maar als j op marktplaats kijkt staan er zoveel te koop bijv. Mensen kopen ps4 maar verkopen hem weer na een x aantal weken.
Ik ben zelf een racer, nu heb ik ook begrepen dat ps4 niet alle stuurtjes ondersteunt.
Als dit echt zo is vind ik het een kwalijke zaak.
Ik hoop dat ik hier een beetje wijzer van wordt want ik vind het zonde om iets te kopen waar ik niks aan heb.
Ik heb een fanatec clubsport stuurtje.
[SARCASME] Stel hier geen vragen die over iets anders gaan dan 30 fps vs. 60 fps of wel/geen censuur. Beide hebben te maken met TLOU en dat is het enige waarover er hier wordt gepraat. Oh, 29 of 30 Juli mag ook nog geloof ik. Andere vragen worden niet beantwoord. [/SARCASME]

• v8power67
  • Laatst online: 20-12 19:49
Dr is toch gewoon een tlou topic? Anders even een tlou:r topic maken iemand. Lijkt me niet logisch hier alleen over tlou te hebben.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Een TLOU PS4 topic zou geen overbodige luxe zijn nee. ;-)

• v8power67
[PS3] The Last of Us - Deel 1

Hoppa linkje naar tlou ps3 topic. Zolang er geen nieuwe ps4 topic is misschien beste daar posten.

De beste game van de PS3 komt naar de PS4. Wel raar dat er dan even wat meer over gesproken wordt in het PS4 topic. Dat weet je van tevoren. Het is redelijk komkommertijd daarbij. Over de PS4 is het meeste al gezegd. :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:10
v8power67 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:59:
[PS3] The Last of Us - Deel 1

Hoppa linkje naar tlou ps3 topic. Zolang er geen nieuwe ps4 topic is misschien beste daar posten.
Tsja daar ga ik dus niet kijken ivm spoilers ;)

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:29:
Of hij tegenvalt is natuurlijk persoonlijk. Er zijn enorm veel mensen die veel te hoge verwachtingen hadden en hem daarom verkopen, vooral vanwege de graphics. Maar er ook zijn ook genoeg mensen die iets kopen omdat ze impulsief zijn, of voor het eerst een console kopen maar toch snel hun toetsenbord en muis missen... Kortom genoeg redenen te bedenken, maar als je nagaat dat er in vijf maanden tijd zeven miljoen PS4's zijn verkocht, dan zal het wel niet tegenvallen ;).

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• bukkum
Major_ton schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:55:
Snap niet dat mensen zich druk maken als er veel wordt gepost over een spel. Is toch een ps4 spel in een ps4 topic? Ik vind het wel leuk om dit in een topic te lezen. Anders kan er ook wel een usa account topic komen, een appart ps4 headset topic etc etc.

Als het je niet boeit dan lees je die reacties toch niet?

Verwijderd

Idd. Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen maar zo geweldig vond ik TLOU niet. Ik had er 0,0 klik mee
spoiler:
en heb gespeeld totdat dat meisje doodgeschoten werd.
Toen was ik er wel klaar mee. Maargoed, misschien was dat ook wel omdat ik toen net de PS4 binnen had en ik een redelijke graphics hoer ben (Tombraider op de PS4 vond ik dan wel weer geniaal)

Je snapt dat dit niet de bedoeling is, hierbij een waarschuwing en notitie in je account

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 29-07-2014 07:50 ]

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik snap ook wel dat TLOU nu hot is en velen daar graag over posten (doe ik ook). Ik vind het alleen jammer als dat ten kosten gaat van andere zaken/vragen waar niet op gerageerd wordt. Op zo'n moment pleit ik wel voor een eigen topic ja.

• bukkum
Major_ton schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:24:
Ik snap ook wel dat TLOU nu hot is en velen daar graag over posten (doe ik ook). Ik vind het alleen jammer als dat ten kosten gaat van andere zaken/vragen waar niet op gerageerd wordt. Op zo'n moment pleit ik wel voor een eigen topic ja.
Snap wel wat je bedoelt hoor zou dat ook wel begrijpen. Heb er zelf alleen geen problemen mee als het (te) veel over een iets gaat. Lees ik gewoon snel verder.

• v8power67
Tis dinsdag 29e heb tlou net gekocht in usa store maar zou nu te downloaden moeten zijn lijkt me. Maar merk sowieso dat de whats new niet meer werkt en ook de store heel traag is op moment.

Damn vergeet natuurlijk dat het usa 29e moet zijn en dat duurt nog wel efkes.... jammer dan na slapen maar download aanzetten.

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 29-07-2014 00:04 ]

v8power67 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:02:
Tis dinsdag 29e heb tlou net gekocht in usa store maar zou nu te downloaden moeten zijn lijkt me. Maar merk sowieso dat de whats new niet meer werkt en ook de store heel traag is op moment.

Damn vergeet natuurlijk dat het usa 29e moet zijn en dat duurt nog wel efkes.... jammer dan na slapen maar download aanzetten.
Inderdaad. Is 6 of 7 uur Nederlandse tijd. Wat ik me wel afvraag is of dat de download automatisch begint als je je ps4 in standby hebt staan. Dat zou wel zo moeten zijn dacht ik toch?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
Jezus Spookje, wat ben jij een ongelofelijke.......
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar snap voor veel mensen dat dit enorm kut is..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• v8power67
Jup net gezocht het is 12:00 eastern time. Dus is om 6uur nl tijd.

[ Voor 103% gewijzigd door v8power67 op 29-07-2014 00:12 ]

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Even wat anders... Wie kan er -net als ik- ook niet wachten op Uncharted 4 en waar hoop je op wat deze game betreft?

• RaijRaij
Ik hoop vooral dat er wat inventiefs gedaan wordt qua gameplay. Mooie plaatjes en filmische scene's moeten er zeker in zitten maar ik wil ondertussen wel wat meer(geldt eigenlijk voor deze gehele generatie)

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:58
Ik heb eergister AC4 BF uitgespeeld, en ik kan niet wachten op AC Unity!

• Kuhr89
Wat het ook niet veel beter maakt zijn de mensen deze dingen gaan quoten...
Nogmaals, ik heb het nog niet gelezen, maar vrees voor meer van dit soort idioten.

Is zie net dat Bol mijn game heeft verzonden!

Laten we dus even kappen met het gespoiler door mensen die quoten en verder ingaan op de post...

Muhda: Waarschijnlijk afgunst, calimerocomplex of wat dan ook... Even laten zien dat je ook iets weet en het vervolgens voor veel mensen verneuken.. Zielig ;w

[ Voor 27% gewijzigd door Kuhr89 op 29-07-2014 00:37 ]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SacreBleu schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:46:
Huh? Is die spoiler al inmiddels verwijderd of niet?
spoiler:
Ik zie nog een klein beetje staan maar 'dat' gebeurt in de eerste tien minuten van het spel.
Of heeft Spookje zijn post aangepast? Anders snap ik al die heisa eromheen niet zo.
spoiler:
Prologue of niet
, je hoort gewoon spoiler tags eromheen te zetten.. zoiets doe je niet. En rustig maar heren, wat die kerel aan het spoilen was, (geen spoiler met betrekking tot het script zelf, zin lezen op eigen interesse)
spoiler:
is nog naar het topje van het ijsberg, geloof me. ;)
Wel jammer dat hij dat moest doen...

Topicreport aangemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 29-07-2014 01:14 ]

• Kuhr89
iPodKiller schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:54:
[...]

Prologue of niet, je hoort gewoon spoiler tags eromheen te zetten.. zoiets doe je niet. En rustig maar heren, wat die kerel aan het spoilen was, (geen spoiler met betrekking tot het script zelf, zin lezen op eigen interesse)
spoiler:
is nog naar het topje van het ijsberg, geloof me. ;)
Wel jammer dat hij dat moest doen...

Topicreport aangemaakt.
Probleem is dus hierbij dat wij het spel niet hebben gespeeld.
Ondanks dat het misschien maar in het begin is, kunnen wij dat niet weten.
Vanwege de setting en het verhaal is er al veel funest voor de ervaring. Wij kunnen dus snel denken dat het het einde van de game zou zijn.
Nogmaals, ik weet niks haha (echt niet) maar wil het ook graag zo houden.
Ik probeer al sinds dat de game uit is en er PS4 geruchten waren, alles zo oppervlakkig mogelijk te bekijken qua screens. Verder van het verhaal weet ik niks.

Tot nu toe is dat allemaal goed gelukt, maar er hoeft maar een klooio tussen te zitten om het voor veel mensen te verpesten..

Zelfde is bij Game of Thrones als je het nog niet gezien of gelezen hebt.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:44
Kuhr89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:03:
[...]

Vanwege de setting en het verhaal is er al veel funest voor de ervaring. Wij kunnen dus snel denken dat het het einde van de game zou zijn.
Ik probeer al sinds dat de game uit is en er PS4 geruchten waren, alles zo oppervlakkig mogelijk te bekijken qua screens. Verder van het verhaal weet ik niks.

Tot nu toe is dat allemaal goed gelukt, maar er hoeft maar een klooio tussen te zitten om het voor veel mensen te verpesten..

Ik denk dat die quote voor mij bedoeld was :P. Ik kan het ergens ook wel begrijpen, spoilen moet je niet doen. Ik heb mijn text ook in spoilers gezet, je weet maar nooit. Morgen om 1:00 kunnen de PSN kopers losgaan.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kuhr89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:03:
[...]

Nou ondanks alles,kan ik wel zeggen:Het is een van de beste games van de afgelopen generatie,
spoiler:
spel komt langzaam op gang,
maar dan heb je ook wat, vooral nu in 1080p 60fps _/-\o_

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Moet wel zeggen (al wilde ik het ook niet lezen) dat iedereen nu heel moeilijk erover doet maar veel mensen hier wel de stream hebben gekeken of wilde gaan kijken vanavond :)

PSN: Maichel

• Kuhr89
Maichel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:22:
Moet wel zeggen (al wilde ik het ook niet lezen) dat iedereen nu heel moeilijk erover doet maar veel mensen hier wel de stream hebben gekeken of wilde gaan kijken vanavond :)
Ook die laat ik allemaal links liggen.
Streams geven nooit de kwaliteit die je in het echt zou zien.
Watchdogs streams leken op een PS2 game (niet dat het in het echt in 1x super mooi eruit zag, maar daar deden mijn wenkbrauwen wel even fronzen).

Morgen ga ik het beleven! Hopelijk valt hij snel op de mat :)

Hij is te downloaden op Us PSN store

Initiële download voor SP is 11gb en totaal 50gb

Edit: downloaden van Us store is traaaaag fucking 6 uur voor 11gb ;(

[ Voor 70% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-07-2014 06:35 ]

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 06:16:

In de NL store is ie nog niet te downloaden.
Ha die van mij is ook aan het downloaden. Ik dacht dat je 'm vanuit je services list kon pushen, maar je moet echt de Store in? Die van mij gaat met dik 10 MB/s dus met 15 á 20 minuten binnen. :)

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 06:16:

Download hier is ook echt niet vooruit te branden (Sta op 8 uur), dit terwijl ik gewoon een goede stabiele connectie heb (10mb/s+ haal ik bijna overal wel, ook met eerdere games die ik via PSN heb gedownload).
Volgens mij zit Sony connecties naar Europa echt te cappen, want zo'n lage snelheid is toch echt niet meer van deze tijd, zelfs voor servers in de US.

Al helemaal als je ziet dat er mensen op NeoGAF het gewoon in 30 minuten downloaden.
Dit zijn dan wel mensen in de US, maar je kunt me niet wijs maken dat die servers van Sony wel even 60 Mbit/s steady kunnen versturen naar amerikanen, maar vervolgens nog geen 3 Mbit/s naar europeanen kunnen krijgen.

• aalekss
  • Laatst online: 21:23
Download nu ook. Duurt ongeveer 100 min. USA store.

[ Voor 13% gewijzigd door aalekss op 29-07-2014 07:41 ]

Crotchy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:20:
[...]

Download hier is ook echt niet vooruit te branden (Sta op 8 uur), dit terwijl ik gewoon een goede stabiele connectie heb (10mb/s+ haal ik bijna overal wel, ook met eerdere games die ik via PSN heb gedownload).
Volgens mij zit Sony connecties naar Europa echt te cappen, want zo'n lage snelheid is toch echt niet meer van deze tijd, zelfs voor servers in de US.

Al helemaal als je ziet dat er mensen op NeoGAF het gewoon in 30 minuten downloaden.
Dit zijn dan wel mensen in de US, maar je kunt me niet wijs maken dat die servers van Sony wel even 60 Mbit/s steady kunnen versturen naar amerikanen, maar vervolgens nog geen 3 Mbit/s naar europeanen kunnen krijgen.
Ja, ze cappen de connectie, behalve naar mij. Ik zit inmiddels op de helft. Gaat iets langzamer nu, met nog 40 minuten op de teller. Ik heb een Ziggo 180 Mbit verbinding en zit bedraad aangesloten.

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
bram1984 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:49:
[...]

Ja, ze cappen de connectie, behalve naar mij. Ik zit inmiddels op de helft. Gaat iets langzamer nu, met nog 40 minuten op de teller. Ik heb een Ziggo 180 Mbit verbinding en zit bedraad aangesloten.
Heb ook Ziggo, zelfs via de download speed in het optie menu van de PS4, geeft hij gewoon de hele tijd toch wel 50Mbps+ aan (aantal keer die test gedraaid).
Sterker nog, heb zojuist strider gedownload, en die ging wel gewoon op volle snelheid.
Best frustrerend dit, had namelijk verwacht dat ik rond deze tijd toch wel The Last of Us zou kunnen spelen.

P.S.
40 minuten en net op de helft, dat komt neer op zo'n 2 mb/s, wat erg marginaal is.
Doe maar eens een speedtest naar de US, daar kom ik bij de meeste servers toch wel uit op een 50-70 mbps.
http://www.speedtest.net/my-result/3654418818

[ Voor 16% gewijzigd door Crotchy op 29-07-2014 07:59 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

post van Spookje82 is aangepast en reacties op zijn post zijn verwijderd, uiteraard is NIET de bedoeling om waar dan ook spoilers te plaatsen.

Wat betreft het bespreken van een game in het PS4 topic dat is opzich geen probleem maar er moet op een gegeven moment niet pagina's lang over 1 game gesproken worden. Dan moeten we gewoon uitwijken naar een ander topic (dit blijft een topic over de PS4 ansich) en ook in het TLOU topic is het verplicht om spoilers te gebruiken!
colorsone schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:23:
Ja op dit moment kijk ik ook het meeste uit naar AC Unity en U4, ben alelen bang dat beide games een flinke grafische downgrade gaan krijgen, Ubisoft is sowieso al niet echt betrouwbaar wat dat betreft en de beelden van AC:U zien er zo goed uit dat ik het idee heb dat dit op een beestachtige pc draait. Maar ik hoop dat ik het mis heb :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Crotchy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:55:
[...]

Heb ook Ziggo, zelfs via de download speed in het optie menu van de PS4, geeft hij gewoon de hele tijd toch wel 50Mbps+ aan (aantal keer die test gedraaid).
Sterker nog, heb zojuist strider gedownload, en die ging wel gewoon op volle snelheid.
Best frustrerend dit, had namelijk verwacht dat ik rond deze tijd toch wel The Last of Us zou kunnen spelen.
Ach de dag is net begonnen. Het had ook zo kunnen zijn dat je pas vanaf een uur of 10 kon downloaden. Wees blij dat je 'm nu al aan kunt zetten.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoorde gisteren iemand zeggen dat je de PS4 bij MediaMarkt kon krijgen met de BTW actie? Nu kan ik nergens iets over die BTW actie vinden... iemand die weet of er een actie loopt bij MM ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Hier zit ik op te wachten , want er zijn nog kleine probleempjes met de PS4 :

PlayStation Europe

COMING NEXT WEEK. PS4 system software update 1.75 adds 3D Blu-ray film support. #4ThePlayers

Deze week komt die 1.75 update dus.
En dan binnenkort meer nieuws over toekomstige firmware updates.
Ik hoop op support voor externe hardeschijven waar ook games op kunnen.
Ik heb al een leuke 2TB externe hardeschijf op het oog.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
colorsone schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:23:
Ik ben bezig met hem op 100% te halen maar wat een grind is dat zeg. 8)7

PSN: Alvanosa

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-12 09:59
DennusB schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:21:
Ik hoorde gisteren iemand zeggen dat je de PS4 bij MediaMarkt kon krijgen met de BTW actie? Nu kan ik nergens iets over die BTW actie vinden... iemand die weet of er een actie loopt bij MM ?
Normaal is de BTW-actie bij de MM begin van het jaar. Dit jaar was hij in januari. Hiermee zeg ik niet dat er dit jaar geen meer komt, maar ik denk dat de kans klein is. Zie anders dit topic: \[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:32:
[...]

Ik ben bezig met hem op 100% te halen maar wat een grind is dat zeg. 8)7
Het lukt je toch aardig ;)

• Alvanosa
Origins schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:08:
[...]

Het lukt je toch aardig ;)
Jawel, dat is het probleem niet opzich. Enkel de Cummunity Chest wil ik maar niet vinden. :'(

• Bartske
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:24:
Hier zit ik op te wachten , want er zijn nog kleine probleempjes met de PS4 :

PlayStation Europe

COMING NEXT WEEK. PS4 system software update 1.75 adds 3D Blu-ray film support. #4ThePlayers

Deze week komt die 1.75 update dus.
En dan binnenkort meer nieuws over toekomstige firmware updates.
Ik hoop op support voor externe hardeschijven waar ook games op kunnen.
Ik heb al een leuke 2TB externe hardeschijf op het oog.
Ik hoop juist op een fatsoenlijke foto/video playback van een extern medium (zoals een usb stick). Dacht wel even wat vakantiefoto's te laten zien op de ps4. Nou mooi niet dus.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:19:
[...]

Jawel, dat is het probleem niet opzich. Enkel de Cummunity Chest wil ik maar niet vinden. :'(
YouTube: Assassin's Creed 4 Black Flag - Social Chest - Possible location #5, 6 and 7

Lukt dit?

Verwijderd

[...]

Ik ken meer mensen met dit probleem maar dan was het bijvoorbeeld de whale of het community schip. Raar eigenlijk dat Ubisoft hier nog geen patch voor uitgebracht geeft. Vond trouwens de DLC voor AC4 ook wel wat weinig. Toen ik de season pass kocht (voor dikke korting in de store) dacht ik dat er na Freedom Cry meer DLC zou uitkomen. Maar goed heb 'm op platinum gehaald en dat was echt prima te doen. Alleen de multiplayer was een beetje grind inderdaad.

Kijk ook echt uit naar AC Unity, lijkt me echt een heerlijke game. Ben vooral benieuwd naar het verhaal, hoe de wereld is opgebouwd met collectables en side-quests en hoe de coop functie precies gaat werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 09:25 ]

• Alvanosa
Het probleem is dat ik de blauwe kist niet vind, ik heb zelfs een map met waar ze kunnen spawnen en ben overal langs geweest. Uiteraard vind ik niks. Achja hij zal ooit wel komen. De walvissen en de Royal Convoys zijn er in overvloed trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Alvanosa op 29-07-2014 09:28 ]

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb het niet helemaal gevolgd omtent TLOU op de ps4 maar is dit een 1 op 1 versie op betere graphics na dan degene die al op de ps3 uit is?

anders zie ik geen reden om hem aan te schaffen voor de ps4..

granted TLOU op de ps3 staat in mijn top 3 best games ever op de ps3!

• Alvanosa
Flghter1982 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:29:
ik heb het niet helemaal gevolgd omtent TLOU op de ps4 maar is dit een 1 op 1 versie op betere graphics na dan degene die al op de ps3 uit is?

Plus de DLC, verder is het een 1 op 1 port ja met betere graphics en 60 fps.

Verwijderd

Flghter1982 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:29:

Ga er maar vanuit dat het geen makkelijke HD port is, iets wat Sony ook maar al te graag uit brengt. Naughty Dog kennende hebben ze echt moeite in deze Remastered versie gestoken om de game ook daadwerkelijk mooier te maken. Mijn versie komt vandaag binnen dus ik ben heel benieuwd. En inderdaad daarnaast krijg je alle DLC erbij, een soort making of (waar ik altijd wel fan van ben) en komt er in de komende tijd nog meer multiplayer DLC aan (voor PS4 en 3).

Als je de game op de PS3 al 2/3 keer hebt uitgespeeld is er misschien niet heel veel toegevoegde waarde. Maar ik heb de game maar één keer gedaan (geleend van een vriend die 'm logischerwijs terug wilde) en ik kan dus niet wachten op meer. Wel jammer dat ik het verhaal niet nog eens voor de 'eerste' keer kan doen. :)

• Maichel
Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:30:
[...]

Iets meer details, 1080P en 60pfs, en "opgepoetste graphics" :)

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:30:
[...]

dan sla ik hem voor de ps4 even over. aangezien ik alles inclusief dlc al op de ps3 heb.

als je TLOU nog niet hebt dan mag je deze zeker niet missen en als er ooit een deel 2 uit gaat komen dan is het een first day buy voor mij!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:03

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Had er bijna een PS3 voor gekocht. Nou de PS4 in m'n vizier kwam EN er een bundel uitkwam kon ik hem niet missen. Vandaag of morgen in huis :)

• aalekss
  • Laatst online: 21:23
Ik heb de PS3 versie niet gespeeld. Maar ben nu half uurtje bezig in TLOU PS4 maar het ziet er prachtig uit. De omgeving, verhaal en graphics samen. Ik zit meteen in het verhaal laatste keer dat ik dit woe effect had was MGS4. Snel verder.
In principe is alles wat je vraagt op Google te vinden, maar vooruit:

- 1080p
- 60 fps
- Betere belichting
- Cutscene models ingame
- Betere textures
- Alle DLC

• Fatal Mind
  • Niet online
aalekss schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:51:
Ik heb de PS3 versie niet gespeeld. Maar ben nu half uurtje bezig in TLOU PS4 maar het ziet er prachtig uit. De omgeving, verhaal en graphics samen. Ik zit meteen in het verhaal laatste keer dat ik dit woe effect had was MGS4. Snel verder.
Als jij hier nu aan het posten ben zit je er duidelijk niet diep genoeg in, snel terug naar je pareltje :+

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:21:
[...]

Ik hoop juist op een fatsoenlijke foto/video playback van een extern medium (zoals een usb stick). Dacht wel even wat vakantiefoto's te laten zien op de ps4. Nou mooi niet dus.
Klopt , de mogelijkheden van de PS4 zijn momenteel nog een beetje karig.

Laten we hopen dat daar binnenkort verandering in gaat komen.
Meteen maar op Grounded begonnen, hier ga ik spijt van krijgen :+

Graphics zien er strak uit en o wat maakt die 60fps een verschil *O*

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:59:

Boy... you gonna die :') :D

PSN: Bellerophon-

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:59:

Hopelijk niet je eerste playthrough? Anders ga je echt spijt krijgen.

• Faaz0
  • Laatst online: 20-12 11:14
Ik zie dat mijn versie klaar ligt bij de AH, nu nog ff wachten tot ik klaar ben met werken :F

• Nipje
bram1984 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:14:
[...]

Hopelijk niet je eerste playthrough? Anders ga je echt spijt krijgen.
En hoe zit het met survivor? Daar ben ik namelijk op begonnen.

Edit:
Bij Gamemania heb ik gisteren een vouchercode gekregen voor wat extra content ivm mijn vroege pre-order. Gaat om skins voor de personages, snellere crafting time etc. Hebben meer mensen deze code en kan het kloppen dat deze nog niet in te wisselen zijn omdat de game in nederland nog niet officieel uit is? Mijn code werkt niet namelijk :)

[ Voor 40% gewijzigd door Nipje op 29-07-2014 10:19 ]

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
Firmware update 1.75 is nu trouwens te downloaden!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
[...]

Ik heb zelf die kist met puur geluk gevonden. Zoals ik in een PMetje al aangegeven heb, zal ik je op de hoogte houden als ik 'm weer vind.
Wellicht is deze thread ook erg handig om in de gaten te houden:
PlaystationTrophies

PSN ID: MrMichel_75

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:20
Volgens mij moet ik nog een dag wachten op the last of us. Mediamarkt actie voor 42.- maar helaas geen verzending voor vandaag :(

• lubbertkramer
  • Laatst online: 22:21
Zo, die kan binnengehaald worden:
PS4 System Software 1.75 is now ready to download. Get downloading.!
https://twitter.com/PlayStationEU/status/494038769721298944
Nipje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:18:
[...]

En hoe zit het met survivor? Daar ben ik namelijk op begonnen.

Edit:
Bij Gamemania heb ik gisteren een vouchercode gekregen voor wat extra content ivm mijn vroege pre-order. Gaat om skins voor de personages, snellere crafting time etc. Hebben meer mensen deze code en kan het kloppen dat deze nog niet in te wisselen zijn omdat de game in nederland nog niet officieel uit is? Mijn code werkt niet namelijk :)
In mijn optiek ook te moeilijk. Ik heb de eerste keer op Hard zonder listen mode gespeeld, maar dan ga je gewoon extreem vaak dood. Mijn advies is Hard met listen mode en daarna NG+ op een van de hogere difficulties. Dan snap je de mechanieken ook wat beter.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-12 14:42
Ik kreeg vannacht wel twee mails van Bol.com dat mijn kopie van TLOU is verzonden, maar geen Track & Trace. Toevallig kwam hier net de TNT man langs, maar die had geen pakketje voor me op het werk.
Stuurt Bol.com nooit Track & Trace codes bij dergelijk kleine pakketjes?

PSN ID Binloading_nl

• zaiziks
  • Laatst online: 14-12 16:42

zaiziks

Da da da

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:36:
Volgens mij moet ik nog een dag wachten op the last of us. Mediamarkt actie voor 42.- maar helaas geen verzending voor vandaag :(
Ligt-ie eigenlijk ook voor deze prijs in de winkel? Ik mag toch aannemen van wel, dan loop ik er in de pauze even langs :)

La la la la la la la la la

• Maichel
steefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:48:
Ik kreeg vannacht wel twee mails van Bol.com dat mijn kopie van TLOU is verzonden, maar geen Track & Trace. Toevallig kwam hier net de TNT man langs, maar die had geen pakketje voor me op het werk.
Zat ik ook al te kijken, ook geen nummer. Normaal wel dacht ik ja....

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:34

.je

Volgens mij is de regel dat wanneer iets door de brievenbus past dat Track & Trace bijna nooit wordt toegepast.

Ik had de digitale versie gisteren besteld. Wilde 'm alvast pre-loaden maar dat schijnt niet te mogen. Dus vanavond bij thuiskomst 'm eerst maar downloaden... zucht :)
Nee het is gewoon een envelop die door de brievenbus gaat.

• Nipje
Kan je met een US PSN account trouwens gewoon betalen via Paypal of moet je dit ook met een omweg oplossen? Door bijvoorbeeld een US PSN tegoed kaart te kopen?

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:03

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Maichel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:49:
[...]

Zat ik ook al te kijken, ook geen nummer. Normaal wel dacht ik ja....
in je bol.com mail, tweede paragraaf: "U kunt de verzending volgen via de link volg uw bestelling."

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dus die nieuwe update voegt alleen 3D-Bluray mogelijkheid toe en verplaatst de trofee melding? Waardeloos zeg...

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 15:44
zaiziks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:49:
[...]

Ligt-ie eigenlijk ook voor deze prijs in de winkel? Ik mag toch aannemen van wel, dan loop ik er in de pauze even langs :)
Ja die ligt voor 42 euro in de mediamarkt

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
zaiziks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:49:
[...]

Prijs zal hetzelfde zijn neem ik aan, ben net bij de MM in Utrecht geweest maar nog geen TLOU in de winkel :|

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Verstekbakker schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:59:
Dus die nieuwe update voegt alleen 3D-Bluray mogelijkheid toe en verplaatst de trofee melding? Waardeloos zeg...
FW update in de serie 1.7X zijn altijd al kleine verbeteringen geweest, zijn vaak alleen stabiliteits verbeteringen. Kan beter wachten op FW 1.8 of 2.0 voor grote veranderingen...
En ja, ik zit ook wel te wachten op wel leuke nieuwe features!

BFV: SuperflipNL [PS4]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-12 14:42
apNia schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:58:
[...]

[...]

in je bol.com mail, tweede paragraaf: "U kunt de verzending volgen via de link volg uw bestelling."
Nee ik zie het al...

"De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus."

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3SKP1CMCrgFmVe7PzrepP8zG/full.jpg?nohitcount=1

De veranderingen met de 1.75 update.
Pagina: 1 ... 74 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]