Haters everywhere but I don’t really care
Reeds € 37,19 betaald en morgen in de ochtend downloaden uit de US store zonder censuur. Dat lijkt mij een mooie deal. Wel leuk dat er nu al mensen zijn die kunnen spelen dankzij de Gamemania. Veel plezier!Bartske schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:47:
[...]
Ik denk dat mensen het uit Amerika halen omdat je het daar vanuit de store veel goedkoper kan halen (50 dollar ipv 45 euro hier).
Ik had hier al eerder gepost dat bij mij de screensaver functie niet werkt. Ik kan wachten tot ik een ons weeg, maar er gebeurt niks, ook geen dimmen oid. Toch raar
Wat ik tevens wel erg slecht vind is dat de meeste trailer filmpjes in de PS Store echt van bizar slechte kwaliteit zijn. Dat vind ik echt niet meer van deze tijd om in low-res en vol MPEG blokken een game trailer te moeten kijken.
Some infinities are bigger than others.
Daar ben ik het dan wel mee eens inderdaad. Is het zo eenvoudig om in de US store te kopen? Dien je dan gewoon je adres te wijzigen of iets in die zin?Bartske schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:47:
[...]
Ik denk dat mensen het uit Amerika halen omdat je het daar vanuit de store veel goedkoper kan halen (50 dollar ipv 45 euro hier).
En dan zou ik je tegoed via Amazon halen of je CC met PayPal koppelen, anders betaal je activatiekosten.
[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2014 20:02 ]
Oh ja nou ik het lees. Ik heb dit ook ooit gedaan om de MLB.tv app van de US store af te trekken inderdaad. Gaat erg eenvoudig. Thanks!
Ben em nu aant maken. Zal zo de link posten.RomeoOscarBravo schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:02:
Kan iemand die hem bij Gamemania heeft gehaald een foto van de kassabon posten? Dan kan ik die indien nodig gebruiken in de MM dadelijk.
Edit:
http://cl.ly/image/2H0s1D3U2H2l
[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 28-07-2014 20:06 ]
Trophies staan totaal los van een game's release datum. Al had je de game een maand voor launch, je kunt trophies gewoon behalen.Nipje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:36:
Syncen maakt me niet uit, want als je alleen niet kan syncen maar je de trophies wel gewoon krijgt dan kan ik ze later toch gewoon syncen. Ik vraag me echter af of je de trophies wel echt unlocked om het zo maar even te zeggen. Enig idee?
(Trophies die niet gesynct zijn, kunnen verloren gaan als bijvoorbeeld je PS3/PS4/Vita kapot gaat. Deze staan eerst lokaal opgeslagen, en na het syncen ook op de Sony servers waarnaar ze nooit meer verloren kunnen gaan.)
Super! Thanks voor de info. PS4 staat meteen weer aan. Zou zonde zijn als ik 4 uur voor de release aan een playtrough op survivor begin en daardoor meteen heel de trophy mis loopVuule schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:19:
[...]
Trophies staan totaal los van een game's release datum. Al had je de game een maand voor launch, je kunt trophies gewoon behalen.
(Trophies die niet gesynct zijn, kunnen verloren gaan als bijvoorbeeld je PS3/PS4/Vita kapot gaat. Deze staan eerst lokaal opgeslagen, en na het syncen ook op de Sony servers waarnaar ze nooit meer verloren kunnen gaan.)
Kan ja, maar geen zin om een week te wachten. Sterker: zit vrijdag in de VS en nog koop ik gewoon de NL versie.
Haters everywhere but I don’t really care
Dan had ik het helemaal geweten als ik niet voor de digitale versie was gegaan. Opzouten met censuur.matthijst schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:11:
[...]
Kan ja, maar geen zin om een week te wachten. Sterker: zit vrijdag in de VS en nog koop ik gewoon de NL versie.
Verwijderd
Als iemand ooit zin heeft in de mp mijn psn is Gloigan.
Verwijderd
Ik wil ook een ps4 kopen maar als j op marktplaats kijkt staan er zoveel te koop bijv. Mensen kopen ps4 maar verkopen hem weer na een x aantal weken.
Valt dat ding zo tegen dat mensen m massaal dumpen??
Ik ben zelf een racer, nu heb ik ook begrepen dat ps4 niet alle stuurtjes ondersteunt.
Als dit echt zo is vind ik het een kwalijke zaak.
Ik hoop dat ik hier een beetje wijzer van wordt want ik vind het zonde om iets te kopen waar ik niks aan heb.
Ik heb een fanatec clubsport stuurtje.
Ik denk dat het nogal lastig is om te bepalen wie er wel en niet in Duitsland zitten, correct me if I'm wrong.SmooK schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:25:
Waarom is er eigenlijk niet een mogelijkheid dat ze in de Europese landen via een patch de censuur er uit halen?
Alleen de EU versie heeft censuur, dus tenzij je de EU versie toegestuurd krijgt, hoef je je geen zorgen te maken.bukkum schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:27:
Weet iemand of de tlou versie uit Canada censuur heeft? Kan het niet terug vinden.
@Hierboven; nogmaals: ik denk dat je de multiplayer echt ernstig onderschat. Het is geen TR/Uncharted multiplayer die geforceerd aanvoelt. Zonde dat we het met de Duitse versie moeten doen, maar we kunnen in ieder geval kiezen.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2014 21:32 ]
[SARCASME] Stel hier geen vragen die over iets anders gaan dan 30 fps vs. 60 fps of wel/geen censuur. Beide hebben te maken met TLOU en dat is het enige waarover er hier wordt gepraat. Oh, 29 of 30 Juli mag ook nog geloof ik. Andere vragen worden niet beantwoord. [/SARCASME]Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:29:
Ik heb een vraag en misschien kan ik hier een antwoorde er op krijgen.
Ik wil ook een ps4 kopen maar als j op marktplaats kijkt staan er zoveel te koop bijv. Mensen kopen ps4 maar verkopen hem weer na een x aantal weken.
Ik ben zelf een racer, nu heb ik ook begrepen dat ps4 niet alle stuurtjes ondersteunt.
Als dit echt zo is vind ik het een kwalijke zaak.
Ik hoop dat ik hier een beetje wijzer van wordt want ik vind het zonde om iets te kopen waar ik niks aan heb.
Ik heb een fanatec clubsport stuurtje.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoppa linkje naar tlou ps3 topic. Zolang er geen nieuwe ps4 topic is misschien beste daar posten.
Tsja daar ga ik dus niet kijken ivm spoilersv8power67 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:59:
[PS3] The Last of Us - Deel 1
Hoppa linkje naar tlou ps3 topic. Zolang er geen nieuwe ps4 topic is misschien beste daar posten.
Of hij tegenvalt is natuurlijk persoonlijk. Er zijn enorm veel mensen die veel te hoge verwachtingen hadden en hem daarom verkopen, vooral vanwege de graphics. Maar er ook zijn ook genoeg mensen die iets kopen omdat ze impulsief zijn, of voor het eerst een console kopen maar toch snel hun toetsenbord en muis missen... Kortom genoeg redenen te bedenken, maar als je nagaat dat er in vijf maanden tijd zeven miljoen PS4's zijn verkocht, dan zal het wel niet tegenvallenVerwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:29:
Ik heb een vraag en misschien kan ik hier een antwoorde er op krijgen.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Snap niet dat mensen zich druk maken als er veel wordt gepost over een spel. Is toch een ps4 spel in een ps4 topic? Ik vind het wel leuk om dit in een topic te lezen. Anders kan er ook wel een usa account topic komen, een appart ps4 headset topic etc etc.Major_ton schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:55:
Een TLOU PS4 topic zou geen overbodige luxe zijn nee. ;-)
Als het je niet boeit dan lees je die reacties toch niet?
Verwijderd
Idd. Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen maar zo geweldig vond ik TLOU niet. Ik had er 0,0 klik meeMajor_ton schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:55:
Je snapt dat dit niet de bedoeling is, hierbij een waarschuwing en notitie in je account
[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 29-07-2014 07:50 ]
Major_ton schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:24:
Ik snap ook wel dat TLOU nu hot is en velen daar graag over posten (doe ik ook). Ik vind het alleen jammer als dat ten kosten gaat van andere zaken/vragen waar niet op gerageerd wordt. Op zo'n moment pleit ik wel voor een eigen topic ja.
Snap wel wat je bedoelt hoor zou dat ook wel begrijpen. Heb er zelf alleen geen problemen mee als het (te) veel over een iets gaat. Lees ik gewoon snel verder.Major_ton schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:55:
Damn vergeet natuurlijk dat het usa 29e moet zijn en dat duurt nog wel efkes.... jammer dan na slapen maar download aanzetten.
[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 29-07-2014 00:04 ]
Inderdaad. Is 6 of 7 uur Nederlandse tijd. Wat ik me wel afvraag is of dat de download automatisch begint als je je ps4 in standby hebt staan. Dat zou wel zo moeten zijn dacht ik toch?v8power67 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:02:
Tis dinsdag 29e heb tlou net gekocht in usa store maar zou nu te downloaden moeten zijn lijkt me. Maar merk sowieso dat de whats new niet meer werkt en ook de store heel traag is op moment.
Damn vergeet natuurlijk dat het usa 29e moet zijn en dat duurt nog wel efkes.... jammer dan na slapen maar download aanzetten.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar snap voor veel mensen dat dit enorm kut is..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
[ Voor 103% gewijzigd door v8power67 op 29-07-2014 00:12 ]
Nogmaals, ik heb het nog niet gelezen, maar vrees voor meer van dit soort idioten.
Is zie net dat Bol mijn game heeft verzonden!
Laten we dus even kappen met het gespoiler door mensen die quoten en verder ingaan op de post...
Muhda: Waarschijnlijk afgunst, calimerocomplex of wat dan ook... Even laten zien dat je ook iets weet en het vervolgens voor veel mensen verneuken.. Zielig
[ Voor 27% gewijzigd door Kuhr89 op 29-07-2014 00:37 ]
SacreBleu schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:46:
Huh? Is die spoiler al inmiddels verwijderd of niet?spoiler:Of heeft Spookje zijn post aangepast? Anders snap ik al die heisa eromheen niet zo.Ik zie nog een klein beetje staan maar 'dat' gebeurt in de eerste tien minuten van het spel.
Topicreport aangemaakt.
[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 29-07-2014 01:14 ]
Probleem is dus hierbij dat wij het spel niet hebben gespeeld.iPodKiller schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:54:
[...]
Prologue of niet, je hoort gewoon spoiler tags eromheen te zetten.. zoiets doe je niet. En rustig maar heren, wat die kerel aan het spoilen was, (geen spoiler met betrekking tot het script zelf, zin lezen op eigen interesse)spoiler:Wel jammer dat hij dat moest doen...is nog naar het topje van het ijsberg, geloof me.
Topicreport aangemaakt.
Ondanks dat het misschien maar in het begin is, kunnen wij dat niet weten.
Vanwege de setting en het verhaal is er al veel funest voor de ervaring. Wij kunnen dus snel denken dat het het einde van de game zou zijn.
Nogmaals, ik weet niks haha (echt niet) maar wil het ook graag zo houden.
Ik probeer al sinds dat de game uit is en er PS4 geruchten waren, alles zo oppervlakkig mogelijk te bekijken qua screens. Verder van het verhaal weet ik niks.
Tot nu toe is dat allemaal goed gelukt, maar er hoeft maar een klooio tussen te zitten om het voor veel mensen te verpesten..
Zelfde is bij Game of Thrones als je het nog niet gezien of gelezen hebt.
Ik denk dat die quote voor mij bedoeld wasKuhr89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:03:
[...]
Probleem is dus hierbij dat wij het spel niet hebben gespeeld.
Vanwege de setting en het verhaal is er al veel funest voor de ervaring. Wij kunnen dus snel denken dat het het einde van de game zou zijn.
Ik probeer al sinds dat de game uit is en er PS4 geruchten waren, alles zo oppervlakkig mogelijk te bekijken qua screens. Verder van het verhaal weet ik niks.
Tot nu toe is dat allemaal goed gelukt, maar er hoeft maar een klooio tussen te zitten om het voor veel mensen te verpesten..
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Nou ondanks alles,kan ik wel zeggen:Het is een van de beste games van de afgelopen generatie,Kuhr89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:03:
[...]
Probleem is dus hierbij dat wij het spel niet hebben gespeeld.
PSN: Maichel
Ook die laat ik allemaal links liggen.Maichel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:22:
Moet wel zeggen (al wilde ik het ook niet lezen) dat iedereen nu heel moeilijk erover doet maar veel mensen hier wel de stream hebben gekeken of wilde gaan kijken vanavond
Streams geven nooit de kwaliteit die je in het echt zou zien.
Watchdogs streams leken op een PS2 game (niet dat het in het echt in 1x super mooi eruit zag, maar daar deden mijn wenkbrauwen wel even fronzen).
Morgen ga ik het beleven! Hopelijk valt hij snel op de mat
Initiële download voor SP is 11gb en totaal 50gb
Edit: downloaden van Us store is traaaaag fucking 6 uur voor 11gb
[ Voor 70% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-07-2014 06:35 ]
Verwijderd
In de NL store is ie nog niet te downloaden.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 06:16:
Hij is te downloaden op Us PSN store
Download hier is ook echt niet vooruit te branden (Sta op 8 uur), dit terwijl ik gewoon een goede stabiele connectie heb (10mb/s+ haal ik bijna overal wel, ook met eerdere games die ik via PSN heb gedownload).AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 06:16:
Hij is te downloaden op Us PSN store
Volgens mij zit Sony connecties naar Europa echt te cappen, want zo'n lage snelheid is toch echt niet meer van deze tijd, zelfs voor servers in de US.
Al helemaal als je ziet dat er mensen op NeoGAF het gewoon in 30 minuten downloaden.
Dit zijn dan wel mensen in de US, maar je kunt me niet wijs maken dat die servers van Sony wel even 60 Mbit/s steady kunnen versturen naar amerikanen, maar vervolgens nog geen 3 Mbit/s naar europeanen kunnen krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door aalekss op 29-07-2014 07:41 ]
Ja, ze cappen de connectie, behalve naar mij. Ik zit inmiddels op de helft. Gaat iets langzamer nu, met nog 40 minuten op de teller. Ik heb een Ziggo 180 Mbit verbinding en zit bedraad aangesloten.Crotchy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:20:
[...]
Download hier is ook echt niet vooruit te branden (Sta op 8 uur), dit terwijl ik gewoon een goede stabiele connectie heb (10mb/s+ haal ik bijna overal wel, ook met eerdere games die ik via PSN heb gedownload).
Volgens mij zit Sony connecties naar Europa echt te cappen, want zo'n lage snelheid is toch echt niet meer van deze tijd, zelfs voor servers in de US.
Al helemaal als je ziet dat er mensen op NeoGAF het gewoon in 30 minuten downloaden.
Dit zijn dan wel mensen in de US, maar je kunt me niet wijs maken dat die servers van Sony wel even 60 Mbit/s steady kunnen versturen naar amerikanen, maar vervolgens nog geen 3 Mbit/s naar europeanen kunnen krijgen.
Heb ook Ziggo, zelfs via de download speed in het optie menu van de PS4, geeft hij gewoon de hele tijd toch wel 50Mbps+ aan (aantal keer die test gedraaid).bram1984 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:49:
[...]
Ja, ze cappen de connectie, behalve naar mij. Ik zit inmiddels op de helft. Gaat iets langzamer nu, met nog 40 minuten op de teller. Ik heb een Ziggo 180 Mbit verbinding en zit bedraad aangesloten.
Sterker nog, heb zojuist strider gedownload, en die ging wel gewoon op volle snelheid.
Best frustrerend dit, had namelijk verwacht dat ik rond deze tijd toch wel The Last of Us zou kunnen spelen.
P.S.
40 minuten en net op de helft, dat komt neer op zo'n 2 mb/s, wat erg marginaal is.
Doe maar eens een speedtest naar de US, daar kom ik bij de meeste servers toch wel uit op een 50-70 mbps.
http://www.speedtest.net/my-result/3654418818
[ Voor 16% gewijzigd door Crotchy op 29-07-2014 07:59 ]
Wat betreft het bespreken van een game in het PS4 topic dat is opzich geen probleem maar er moet op een gegeven moment niet pagina's lang over 1 game gesproken worden. Dan moeten we gewoon uitwijken naar een ander topic (dit blijft een topic over de PS4 ansich) en ook in het TLOU topic is het verplicht om spoilers te gebruiken!
Ja op dit moment kijk ik ook het meeste uit naar AC Unity en U4, ben alelen bang dat beide games een flinke grafische downgrade gaan krijgen, Ubisoft is sowieso al niet echt betrouwbaar wat dat betreft en de beelden van AC:U zien er zo goed uit dat ik het idee heb dat dit op een beestachtige pc draait. Maar ik hoop dat ik het mis hebcolorsone schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:23:
Ik heb eergister AC4 BF uitgespeeld, en ik kan niet wachten op AC Unity!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ach de dag is net begonnen. Het had ook zo kunnen zijn dat je pas vanaf een uur of 10 kon downloaden. Wees blij dat je 'm nu al aan kunt zetten.Crotchy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:55:
[...]
Heb ook Ziggo, zelfs via de download speed in het optie menu van de PS4, geeft hij gewoon de hele tijd toch wel 50Mbps+ aan (aantal keer die test gedraaid).
Sterker nog, heb zojuist strider gedownload, en die ging wel gewoon op volle snelheid.
Best frustrerend dit, had namelijk verwacht dat ik rond deze tijd toch wel The Last of Us zou kunnen spelen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
PlayStation Europe
COMING NEXT WEEK. PS4 system software update 1.75 adds 3D Blu-ray film support. #4ThePlayers
Deze week komt die 1.75 update dus.
En dan binnenkort meer nieuws over toekomstige firmware updates.
Ik hoop op support voor externe hardeschijven waar ook games op kunnen.
Ik heb al een leuke 2TB externe hardeschijf op het oog.
Ik ben bezig met hem op 100% te halen maar wat een grind is dat zeg.colorsone schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:23:
Ik heb eergister AC4 BF uitgespeeld, en ik kan niet wachten op AC Unity!
PSN: Alvanosa
Normaal is de BTW-actie bij de MM begin van het jaar. Dit jaar was hij in januari. Hiermee zeg ik niet dat er dit jaar geen meer komt, maar ik denk dat de kans klein is. Zie anders dit topic: \[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actieDennusB schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:21:
Ik hoorde gisteren iemand zeggen dat je de PS4 bij MediaMarkt kon krijgen met de BTW actie? Nu kan ik nergens iets over die BTW actie vinden... iemand die weet of er een actie loopt bij MM ?
Het lukt je toch aardigAlvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:32:
[...]
Ik ben bezig met hem op 100% te halen maar wat een grind is dat zeg.
Jawel, dat is het probleem niet opzich. Enkel de Cummunity Chest wil ik maar niet vinden.
Ik hoop juist op een fatsoenlijke foto/video playback van een extern medium (zoals een usb stick). Dacht wel even wat vakantiefoto's te laten zien op de ps4. Nou mooi niet dus.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:24:
Hier zit ik op te wachten , want er zijn nog kleine probleempjes met de PS4 :
PlayStation Europe
COMING NEXT WEEK. PS4 system software update 1.75 adds 3D Blu-ray film support. #4ThePlayers
Deze week komt die 1.75 update dus.
En dan binnenkort meer nieuws over toekomstige firmware updates.
Ik hoop op support voor externe hardeschijven waar ook games op kunnen.
Ik heb al een leuke 2TB externe hardeschijf op het oog.
YouTube: Assassin's Creed 4 Black Flag - Social Chest - Possible location #5, 6 and 7Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:19:
[...]
Jawel, dat is het probleem niet opzich. Enkel de Cummunity Chest wil ik maar niet vinden.
Lukt dit?
Verwijderd
Ik ken meer mensen met dit probleem maar dan was het bijvoorbeeld de whale of het community schip. Raar eigenlijk dat Ubisoft hier nog geen patch voor uitgebracht geeft. Vond trouwens de DLC voor AC4 ook wel wat weinig. Toen ik de season pass kocht (voor dikke korting in de store) dacht ik dat er na Freedom Cry meer DLC zou uitkomen. Maar goed heb 'm op platinum gehaald en dat was echt prima te doen. Alleen de multiplayer was een beetje grind inderdaad.Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:19:
[...]
Kijk ook echt uit naar AC Unity, lijkt me echt een heerlijke game. Ben vooral benieuwd naar het verhaal, hoe de wereld is opgebouwd met collectables en side-quests en hoe de coop functie precies gaat werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 09:25 ]
Het probleem is dat ik de blauwe kist niet vind, ik heb zelfs een map met waar ze kunnen spawnen en ben overal langs geweest. Uiteraard vind ik niks. Achja hij zal ooit wel komen. De walvissen en de Royal Convoys zijn er in overvloed trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Alvanosa op 29-07-2014 09:28 ]
anders zie ik geen reden om hem aan te schaffen voor de ps4..
granted TLOU op de ps3 staat in mijn top 3 best games ever op de ps3!
Plus de DLC, verder is het een 1 op 1 port ja met betere graphics en 60 fps.Flghter1982 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:29:
ik heb het niet helemaal gevolgd omtent TLOU op de ps4 maar is dit een 1 op 1 versie op betere graphics na dan degene die al op de ps3 uit is?
Verwijderd
Ga er maar vanuit dat het geen makkelijke HD port is, iets wat Sony ook maar al te graag uit brengt. Naughty Dog kennende hebben ze echt moeite in deze Remastered versie gestoken om de game ook daadwerkelijk mooier te maken. Mijn versie komt vandaag binnen dus ik ben heel benieuwd. En inderdaad daarnaast krijg je alle DLC erbij, een soort making of (waar ik altijd wel fan van ben) en komt er in de komende tijd nog meer multiplayer DLC aan (voor PS4 en 3).Flghter1982 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:29:
ik heb het niet helemaal gevolgd omtent TLOU op de ps4 maar is dit een 1 op 1 versie op betere graphics na dan degene die al op de ps3 uit is?
Als je de game op de PS3 al 2/3 keer hebt uitgespeeld is er misschien niet heel veel toegevoegde waarde. Maar ik heb de game maar één keer gedaan (geleend van een vriend die 'm logischerwijs terug wilde) en ik kan dus niet wachten op meer. Wel jammer dat ik het verhaal niet nog eens voor de 'eerste' keer kan doen.
Iets meer details, 1080P en 60pfs, en "opgepoetste graphics"Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:30:
[...]
Plus de DLC, verder is het een 1 op 1 port ja met betere graphics en 60 fps.
dan sla ik hem voor de ps4 even over. aangezien ik alles inclusief dlc al op de ps3 heb.Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:30:
[...]
Plus de DLC, verder is het een 1 op 1 port ja met betere graphics en 60 fps.
als je TLOU nog niet hebt dan mag je deze zeker niet missen en als er ooit een deel 2 uit gaat komen dan is het een first day buy voor mij!
- 1080p
- 60 fps
- Betere belichting
- Cutscene models ingame
- Betere textures
- Alle DLC
Als jij hier nu aan het posten ben zit je er duidelijk niet diep genoeg in, snel terug naar je pareltjeaalekss schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:51:
Ik heb de PS3 versie niet gespeeld. Maar ben nu half uurtje bezig in TLOU PS4 maar het ziet er prachtig uit. De omgeving, verhaal en graphics samen. Ik zit meteen in het verhaal laatste keer dat ik dit woe effect had was MGS4. Snel verder.
Verwijderd
Klopt , de mogelijkheden van de PS4 zijn momenteel nog een beetje karig.Bartske schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:21:
[...]
Ik hoop juist op een fatsoenlijke foto/video playback van een extern medium (zoals een usb stick). Dacht wel even wat vakantiefoto's te laten zien op de ps4. Nou mooi niet dus.
Laten we hopen dat daar binnenkort verandering in gaat komen.
Graphics zien er strak uit en o wat maakt die 60fps een verschil
Boy... you gonna dieAlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:59:
Meteen maar op Grounded begonnen, hier ga ik spijt van krijgen![]()
PSN: Bellerophon-
Hopelijk niet je eerste playthrough? Anders ga je echt spijt krijgen.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:59:
Meteen maar op Grounded begonnen, hier ga ik spijt van krijgen![]()
En hoe zit het met survivor? Daar ben ik namelijk op begonnen.bram1984 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:14:
[...]
Hopelijk niet je eerste playthrough? Anders ga je echt spijt krijgen.
Edit:
Bij Gamemania heb ik gisteren een vouchercode gekregen voor wat extra content ivm mijn vroege pre-order. Gaat om skins voor de personages, snellere crafting time etc. Hebben meer mensen deze code en kan het kloppen dat deze nog niet in te wisselen zijn omdat de game in nederland nog niet officieel uit is? Mijn code werkt niet namelijk
[ Voor 40% gewijzigd door Nipje op 29-07-2014 10:19 ]
Ik heb zelf die kist met puur geluk gevonden. Zoals ik in een PMetje al aangegeven heb, zal ik je op de hoogte houden als ik 'm weer vind.Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:19:
[...]
Wellicht is deze thread ook erg handig om in de gaten te houden:
PlaystationTrophies
PSN ID: MrMichel_75
https://twitter.com/PlayStationEU/status/494038769721298944PS4 System Software 1.75 is now ready to download. Get downloading.!
In mijn optiek ook te moeilijk. Ik heb de eerste keer op Hard zonder listen mode gespeeld, maar dan ga je gewoon extreem vaak dood. Mijn advies is Hard met listen mode en daarna NG+ op een van de hogere difficulties. Dan snap je de mechanieken ook wat beter.Nipje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:18:
[...]
En hoe zit het met survivor? Daar ben ik namelijk op begonnen.
Edit:
Bij Gamemania heb ik gisteren een vouchercode gekregen voor wat extra content ivm mijn vroege pre-order. Gaat om skins voor de personages, snellere crafting time etc. Hebben meer mensen deze code en kan het kloppen dat deze nog niet in te wisselen zijn omdat de game in nederland nog niet officieel uit is? Mijn code werkt niet namelijk
Stuurt Bol.com nooit Track & Trace codes bij dergelijk kleine pakketjes?
PSN ID Binloading_nl
Ligt-ie eigenlijk ook voor deze prijs in de winkel? Ik mag toch aannemen van wel, dan loop ik er in de pauze even langsLekkerboeie86 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:36:
Volgens mij moet ik nog een dag wachten op the last of us. Mediamarkt actie voor 42.- maar helaas geen verzending voor vandaag
La la la la la la la la la
Zat ik ook al te kijken, ook geen nummer. Normaal wel dacht ik ja....steefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:48:
Ik kreeg vannacht wel twee mails van Bol.com dat mijn kopie van TLOU is verzonden, maar geen Track & Trace. Toevallig kwam hier net de TNT man langs, maar die had geen pakketje voor me op het werk.
Volgens mij is de regel dat wanneer iets door de brievenbus past dat Track & Trace bijna nooit wordt toegepast.steefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:48:
Ik kreeg vannacht wel twee mails van Bol.com dat mijn kopie van TLOU is verzonden, maar geen Track & Trace. Toevallig kwam hier net de TNT man langs, maar die had geen pakketje voor me op het werk.
Ik had de digitale versie gisteren besteld. Wilde 'm alvast pre-loaden maar dat schijnt niet te mogen. Dus vanavond bij thuiskomst 'm eerst maar downloaden... zucht
Nee het is gewoon een envelop die door de brievenbus gaat.steefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:48:
steefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:48:
in je bol.com mail, tweede paragraaf: "U kunt de verzending volgen via de link volg uw bestelling."Maichel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:49:
[...]
Zat ik ook al te kijken, ook geen nummer. Normaal wel dacht ik ja....
Ja die ligt voor 42 euro in de mediamarktzaiziks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:49:
[...]
Ligt-ie eigenlijk ook voor deze prijs in de winkel? Ik mag toch aannemen van wel, dan loop ik er in de pauze even langs
Prijs zal hetzelfde zijn neem ik aan, ben net bij de MM in Utrecht geweest maar nog geen TLOU in de winkelzaiziks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:49:
[...]
Ligt-ie eigenlijk ook voor deze prijs in de winkel? Ik mag toch aannemen van wel, dan loop ik er in de pauze even langs
FW update in de serie 1.7X zijn altijd al kleine verbeteringen geweest, zijn vaak alleen stabiliteits verbeteringen. Kan beter wachten op FW 1.8 of 2.0 voor grote veranderingen...Verstekbakker schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:59:
Dus die nieuwe update voegt alleen 3D-Bluray mogelijkheid toe en verplaatst de trofee melding? Waardeloos zeg...
En ja, ik zit ook wel te wachten op wel leuke nieuwe features!
BFV: SuperflipNL [PS4]
Nee ik zie het al...apNia schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:58:
[...]
[...]
in je bol.com mail, tweede paragraaf: "U kunt de verzending volgen via de link volg uw bestelling."
"De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus."
PSN ID Binloading_nl
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]