• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:41
Beakzz schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:49:
[...]

Waarom is het altijd 30 of 60 waar over gesproken wordt op consoles ? Als ik dit zo zie zou ik voor 45 fps gaan :p Het verschil is echt wel groot en 30 fps is dat een minimum of kan het dan ook 25 -29 worden ? Bij het laatste gaat het namelijk wel erg opvallen.
Naja bij the last of us zit het zo. Het spel mikt op 60fps non stop. Alleen af en toe dipt het in. Daarom zit er een lock op 30, zodat het altijd constant is. Maar dan vreet de gpu/cpu weer uit z'n neus, dus konden ze de shadows wat beter maken, non steeds constant 30.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49
Adlermann schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:51:
[...]

Naja bij the last of us zit het zo. Het spel mikt op 60fps non stop. Alleen af en toe dipt het in. Daarom zit er een lock op 30, zodat het altijd constant is. Maar dan vreet de gpu/cpu weer uit z'n neus, dus konden ze de shadows wat beter maken, non steeds constant 30.
Nee de 30fps optie is er in gedaan voor de mensen die het wil spelen zoals op de ps3 uit nostalgie zeg maar. Niet omdat hij framedrops heeft in 60fps modus en dus je kan locken.
Zover er bekend is speelt hij flawless 60fps. En mag ook wel is een ps3 port ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-12 22:16
Beakzz schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:49:
[...]

Waarom is het altijd 30 of 60 waar over gesproken wordt op consoles ? Als ik dit zo zie zou ik voor 45 fps gaan :p Het verschil is echt wel groot en 30 fps is dat een minimum of kan het dan ook 25 -29 worden ? Bij het laatste gaat het namelijk wel erg opvallen.
Volgens mij is het 30 of 60fps om screen tearing minimaal te houden. Dit ivm het aantal hz van beeldpanelen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Adlermann
Tiwazz schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:20:
[...]

Volgens mij is het 30 of 60fps om screen tearing minimaal te houden. Dit ivm het aantal hz van beeldpanelen.
Dan zu 25 en 50 ook nog kunnen (nou ja niet helemaal), in europa wel. Maar de schermen in de VS hebben vaak niet eens 50hz ondersteuning.

• Adlermann
v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:18:
[...]

Nee de 30fps optie is er in gedaan voor de mensen die het wil spelen zoals op de ps3 uit nostalgie zeg maar. Niet omdat hij framedrops heeft in 60fps modus en dus je kan locken.
Het is geen port, maar een remaster. Hij heeft ook wel fors meer nodig dan wat een ps3 kan leveren nu :)

• v8power67
  • Laatst online: 20-12 19:49
Adlermann schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:25:
[...]

Het is geen port, maar een remaster. Hij heeft ook wel fors meer nodig dan wat een ps3 kan leveren nu :)
Ja maar het blijft een ps3 engine (oud ivm uncharted 4 engine). Dus zal nooit optimaal gebruik maken van ps4 omdat noet van de grond af opgebouwd is voor de ps4. Ziet er strakker uit dan ps3 en de 60fps is tof.
Maar denk dat uncharted 4 dit hellemaal vernietigd qua graphics want die wordt wel van de grond af opgebouwd voor ps4. En geloof best dat die beelden van uncharted 4 gewoon werkelijkheid worden.

Vrees alleen dat nu met de ps4 de echte hardware limieten veel sneller behaald gaan worden dan met ps3/x360.
En dat we redelijk snel aan max zitten qua graphics.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:18:
[...]

Dat zegt vrij weinig. Als je zaken als resolutie, framerate, textures,belichting en character modellen een make-over geeft, kun je de game zo zwaar maken als je zelf wilt, of het nu een port is of niet (het is eigenlijk ook helemaal geen port, want dan zou de game er exact hetzelfde uitzien als op de PS3).

Over die schaduwen op dat plaatje: dit betreft weliswaar een bewegende boom. Stilstaande schaduwen zijn een stukje scherper. Mij zal het in ieder geval niet storen. Ik ga lekker voor 60 fps.
v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:30:
[...]

Ja maar het blijft een ps3 engine (oud ivm uncharted 4 engine). Dus zal nooit optimaal gebruik maken van ps4 omdat noet van de grond af opgebouwd is voor de ps4. Ziet er strakker uit dan ps3 en de 60fps is tof.
Maar denk dat uncharted 4 dit hellemaal vernietigd qua graphics want die wordt wel van de grond af opgebouwd voor ps4. En geloof best dat die beelden van uncharted 4 gewoon werkelijkheid worden.

Vrees alleen dat nu met de ps4 de echte hardware limieten veel sneller behaald gaan worden dan met ps3/x360.
En dat we redelijk snel aan max zitten qua graphics.
Waarom vrees je dat? Als we technisch een zelfde ontwikkeling gaan zien als op de vorige generatie, dan hoop ik van harte dat we volgend jaar de limiet al bereiken, in plaats van pas over 5 jaar. :)

edit: Deze is ook op 60 fps genomen. Prima schaduwen hier. :9~

Afbeeldingslocatie: http://i3.minus.com/iTzQygKdWU1fe.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 27-07-2014 14:17 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:10
Even wat anders: heeft een van jullie zijn controller al eens aangesloten op de pc? Volgens dit artikel zou het niet heel moeilijk moeten zijn en goed moeten werken namelijk.

Verwijderd

Bartske schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:26:
Even wat anders: heeft een van jullie zijn controller al eens aangesloten op de pc? Volgens dit artikel zou het niet heel moeilijk moeten zijn en goed moeten werken namelijk.
Ik heb de DS4 gebruikt op mijn laptop met verschillende spellen.

Wel met USB-kabel , werkt prima en comfortabel , zelfs zonder drivers.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 21-12 22:16
Het werkt prima met draad maar ook prima met bluetooth.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Bartske schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:26:
Controller is momenteel het enige wat ik gebruik van de PS4. Sinds ik mn 50" scherm en playstation verhuisd heb naar boven (staan nu naast de PC) heeft mn playstation alleen nog even aangestaan om de destiny beta te spelen. Rest speel ik allemaal op de pc. Hopelijk komt daar verandering in als er weer wat leuke console-only games uitkomen. Heb nu zoiets van, waarom zou ik 60 euro betalen als ik het ook (veel goedkoper of gratis) op de pc kan spelen.
Ik gebruik trouwens DS4 tools. Werkt perfect!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
DS4 tools werkt inderdaad perfect!

Gebruik het ook voor sommige games op de PC.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Er zijn nu veel streams beschikbaar van Tlou. Erg verleidelijk om even een kijkje te nemen maar ik doe het maar niet. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb voor het eerst in mijn PS geschiedenis een game gekocht via PSN, namelijk TLOU, nu staat er leuk een tellertje bij 2 dagen en nog wat uren, maar is dat de tijd dat ie speelbaar word, of wanneer die begin met downloaden ?

Lijkt me buitengewoon praktisch als ie gedownload is klaar voor gebruik op moment supremé.
Fatal Mind schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:51:
Ik heb voor het eerst in mijn PS geschiedenis een game gekocht via PSN, namelijk TLOU, nu staat er leuk een tellertje bij 2 dagen en nog wat uren, maar is dat de tijd dat ie speelbaar word, of wanneer die begin met downloaden ?

Lijkt me buitengewoon praktisch als ie gedownload is klaar voor gebruik op moment supremé.
Is iets van 4-5x hier uitgelegd (waaronder 2-3x door mij). The Last of Us ondersteunt geen pre-load. Dus op release dag kan je de game downloaden (en spelen) vanaf 00.00.

Games die wel pre-load ondersteunen zullen alle games vanaf Destiny zijn, althans dat is de belofte. Dan wordt de game 3-5 dagen eerder al automatisch gedownload en kan je op release om 00.00 spelen.

The Last of Us ondersteunt dit dus niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Kuhr89
Fatal Mind schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:51:

Ik vind het jammer dat sommige games alleen maar uitkomen in de PS store. Ook al vind ik het erg makkelijk dat ik die titels nu gewoon kan opstarten zonder schijfje, ben ik ook wel van de doosjes. (oke, klinkt beetje raar :/ )

Graag had ik: Child of Light, Valiant Hearts en Oddworld ook op Bluray gehad. Titels lenen zich voor mooie artwork op de voorkant.

Kuhr89 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:00:
[...]

Ik vind het jammer dat sommige games alleen maar uitkomen in de PS store. Ook al vind ik het erg makkelijk dat ik die titels nu gewoon kan opstarten zonder schijfje, ben ik ook wel van de doosjes. (oke, klinkt beetje raar :/ )

Graag had ik: Child of Light, Valiant Hearts en Oddworld ook op Bluray gehad. Titels lenen zich voor mooie artwork op de voorkant.
Denk dat de meeste mensen hier wel van de 'doosjes' zijn. _O- _O- sorry kon het niet laten.

Maar ik snap wel waarom zulke games enkel via PSN te downloaden zijn. Het zijn allemaal kleinere titels van kleine studio's. Ze hebben weinig marketing en zullen in de winkels bedolven raken onder de grote AAA titels (die dus wel big budget marketing hebben). Bovendien zal de game in de winkel of duurder moeten worden, of ze zullen in moeten leveren (distributie van discs plus detailhandel neemt ook % in) op de omzet.

Digitale distributie is uitermate geschikt voor PSN games. De kleine developer heeft weinig kosten en krijgt ook een prominente plek in de Store op release.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kuhr89 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:00:
[...]

Ik koop vrijwel niets zonder doosje/boekje. Uitzonderingen afgelopen jaar zijn Broken Sword (Vita) en een ander point and click spel op de PS3. Of het moeten tot 10 Euro spellen zijn die anders toch ook nooit fysiek in de winkel zouden liggen.

Als verzamelaar wil ik gewoon iets tastbaars. Ook voor later. Zelfs spellen die ik via PS+ verkrijg en mij bevallen, koop ik alsnog op disc :+

[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 27-07-2014 22:16 ]

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 03:52
Child of Light heeft overigens wel een boxed release gekregen, maar zonder disc; download voucher.

Shikata ga nai.

Ik koop ook zelden digitaal, maar dat is puur vanwege de prijs en het feit dat ik een game dan weer kan doorverkopen. Ik heb echt niks met verzamelen. Als ik een game 1 of 2 keer uitspeel, heb ik het wel gezien. Ligt alleen maar in de weg daarna. Ik heb wel wat PS3 games gehouden omdat ik ze erg tof vond, maar die zijn op 1 hand te tellen.

• Fatal Mind
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:54:
[...]

Is iets van 4-5x hier uitgelegd (waaronder 2-3x door mij). The Last of Us ondersteunt geen pre-load. Dus op release dag kan je de game downloaden (en spelen) vanaf 00.00.

Games die wel pre-load ondersteunen zullen alle games vanaf Destiny zijn, althans dat is de belofte. Dan wordt de game 3-5 dagen eerder al automatisch gedownload en kan je op release om 00.00 spelen.

The Last of Us ondersteunt dit dus niet.
Hmmm, duidelijk antwoord, en ik volg dit topic uurlijks zo ongeveer maar heb deze informatie niet eerder gezien of onthouden ( waarschijnlijk dat laatste :P )

Dan op de 30ste om 00.00 maar de PS en downloaden, ding in standby en de nacht daarna lekker spelen.
Fatal Mind schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:50:
[...]

Hmmm, duidelijk antwoord, en ik volg dit topic uurlijks zo ongeveer maar heb deze informatie niet eerder gezien of onthouden ( waarschijnlijk dat laatste :P )

Dan op de 30ste om 00.00 maar de PS en downloaden, ding in standby en de nacht daarna lekker spelen.
Ja, dus van dinsdag 29e op woensdag 30e 00.00 :)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:44
ASNNetworks schreef op zondag 27 juli 2014 @ 23:38:
[...]

Ja, dus van dinsdag 29e op woensdag 30e 00.00 :)
Correctie 01:00. Ze houden geen rekening met de zomertijd, net zoals de release van TLoU op de PS3. Als je de teller goed bestudeer zal je uitkomen op 01:00 niet 00:00.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

Vannacht is mijn Last of Us vooruitbestelling eindelijk automatisch betaald in de NL PSStore.

Je moet genoeg tegoed hebben en automatisch geld toevoegen moet je aan hebben staan.

Ik kreeg netjes een email van Sony met de factuur van het hele gebeuren.

Dit is voor mij weer een zorg minder met vooruitbestellingen , want nu weet ik dat het goed gaat.

Nu ga ik nog lekker levelen met Ghosts en op de 30ste lekker survival horroren met TLOU.

_/-\o_

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Godsamme mensen zijn weer lekker blind hoor op het internet. Ik heb al honderden comments gelezen dat ze ''geen verschil zien tussen TLoU op Ps3 of Ps4 en dat is zo'n teleurstelling'' bla bla bla bla.

Serieus? 600p vs 1080? 20-30fps vs 60? Niet te zien? Jezus... 8)7 |:( :X :|

En maar lekker YouTube blijven kijken om graphics te beoordelen: de enige video streaming site die géén 1080p ondersteund (ondanks dat de slider tot 4K gaat), vreselijke kwaliteit levert en maar tot 30 fps kan weergeven. :F Laat me raden: Crysis en Killzone 2 zijn ook even grafisch indrukwekkend? :/

[ Voor 38% gewijzigd door Brutal1ty op 28-07-2014 07:29 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tja, mensen verwachten blijkbaar een complete remake met PS4 graphics maar het staat notabene in de titel: "Remastered".

Verwijderd

Ik verwacht van TLOU dezelfde kwaliteit als in Tomb Raider op de PS4.

Ik heb TLOU op de PS3 overgeslagen , dus het gaat genieten worden voor mij.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
kazuka schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:34:
Tja, mensen verwachten blijkbaar een complete remake met PS4 graphics maar het staat notabene in de titel: "Remastered".
Ik snap niet dat van 20/30 naar 60 fps en van sub HD naar 1080p niet zichtbaar is voor mensen. En dat ze YT gebruiken voor vergelijkingen (lol).
En dat is niet eens het enige hè. Ze gebruiken de cutscene models nu ook in de gameplay. De textures zijn verbeterd. Foliage beweegt nu mee. En de belichting is verbeterd.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Zullen het vanzelf zien :). Voor SP kan 30FPS met betere graphics nog wel leuk zijn, maar online schiet je jezelf in je voet. niet handig.

Zal zelf eens kijken of de MM hem straks al heeft, kom deze week verder niet meer in de stad. Anders maar digitaal :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:18
60fps is imo belangrijker dan graphics. het gaat immers om gameplay.

vooral shooters en race games MOETEN gewoon 60fps hebben. vooral in multiplayer

van mij mag ook de optie zijn dat je in singleplayer kan kiezen voor hoge graphics met 30fps, als de multiplayer maar 60fps is :)

Diablo3 die 19 augustus uitkomt op ps4 heeft ook 60fps :)

nothing stops this train

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah TLOU lijkt mij een vrij trage shooter (net als Uncharted), veel met cover etc. vraag me af in hoeverre 60FPS dan wat toevoegt, ik zou zelf op 30FPS spelen iig :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Kol Nedra schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:03:
60fps is imo belangrijker dan graphics. het gaat immers om gameplay.

vooral shooters en race games MOETEN gewoon 60fps hebben. vooral in multiplayer

van mij mag ook de optie zijn dat je in singleplayer kan kiezen voor hoge graphics met 30fps, als de multiplayer maar 60fps is :)

Diablo3 die 19 augustus uitkomt op ps4 heeft ook 60fps :)
En is offline te spelen :) met couch coop. Ook een belangrijke.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
De ps4 die ik heb stond in een kastje maar aangezien het de afgelopen weken erg warm in huis was werd hij te warm. heb hem nu op zijn kant op de subwoofer staan dit werkt perfect hij word niet meer warm en het is geen stofzuiger meer als hij aanstaat.
wat zou het voordeel zijn van een verticale stand van sony? als ik de plaatjes zie is het gewoon een stuk plastic zonder toegevoegde waarde wat is jullie mening?

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:15:
Tjah TLOU lijkt mij een vrij trage shooter (net als Uncharted), veel met cover etc. vraag me af in hoeverre 60FPS dan wat toevoegt, ik zou zelf op 30FPS spelen iig :)
Is het ook... ik durf zelfs te zeggen nog trager dan Uncharted. Maar dat komt de game alleen maar ten goede

PSN: Bellerophon-

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bellerophon schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:28:
[...]

Is het ook... ik durf zelfs te zeggen nog trager dan Uncharted. Maar dat komt de game alleen maar ten goede
De vijanden en setting zijn ook heel anders in die games.. Snelheid kan je stuk sneller fataal zijn in TLOU ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• aalekss
  • Laatst online: 21:23
is TLOU trouwens al ergens te koop. ;-)
Ik heb vandaag een dagje vrij!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03
aalekss schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:46:
is TLOU trouwens al ergens te koop. ;-)
Ik heb vandaag een dagje vrij!
Je kan altijd een paar winkels aflopen. MM verkoopt m voor 42 euro, mooie deal. Of je moet echt iemand kennen bij een gamemania of MM, dan kun je de game tot 5 dagen voor release kopen met een beetje geluk ;)
bartburg schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:26:
De ps4 die ik heb stond in een kastje maar aangezien het de afgelopen weken erg warm in huis was werd hij te warm. heb hem nu op zijn kant op de subwoofer staan dit werkt perfect hij word niet meer warm en het is geen stofzuiger meer als hij aanstaat.
wat zou het voordeel zijn van een verticale stand van sony? als ik de plaatjes zie is het gewoon een stuk plastic zonder toegevoegde waarde wat is jullie mening?
Ik denk niet dat dat verstandig is voor de hardeschijf en dergelijke :7 Of heb je hem niet aanstaan als je je PS4 gebruikt?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03
AlphaBlack_NL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:52:
[...]

Ik denk niet dat dat verstandig is voor de hardeschijf en dergelijke :7 Of heb je hem niet aanstaan als je je PS4 gebruikt?
idd, PS4 op de subwoofer werkt bijna gegarandeerd levensduur verlagend. Niet alleen de trillingen, maar ook het magnetisch veld. De verticale stand van Sony is trouwens precies zo ontworpen om voldoende lucht door de laten aan de onderkant. M.a.w. je PS4 blijft koeler met de stand dan als je m gewoon kaal rechtop zet.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32
AlphaBlack_NL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:52:
[...]

Lamaar, ik moet beter lezen..

Maar ik zou een PS4 persoonlijk ook niet op een subwoofer neerzetten.
Sowieso wil ik geen voorwerpen op mijn speakers zien, maar dat is weer een ander punt :P

[ Voor 52% gewijzigd door InZane op 28-07-2014 09:57 ]

• Scrisissszzz
InZane schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:56:
[...]

Lamaar, ik moet beter lezen..

Maar ik zou een PS4 persoonlijk ook niet op een subwoofer neerzetten.
Sowieso wil ik geen voorwerpen op mijn speakers zien, maar dat is weer een ander punt :P
Op een subwoofer is af te raden inderdaad. Maar rechtop maakt voor de disk niets uit. Mijn ps3 en en heel veel pc behuizingen zitten de disken ook verticaal ipv horizontaal.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32
Scrisissszzz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:00:
[...]

Op een subwoofer is af te raden inderdaad. Maar rechtop maakt voor de disk niets uit. Mijn ps3 en en heel veel pc behuizingen zitten de disken ook verticaal ipv horizontaal.
Ja voor zo'n schijf maakt het verder niks uit of ie nou ligt of staat.

Deze week even kijken of ik ergens een PS4 voor weinig op de kop kan tikken. Zat eigenlijk een beetje te azen op Watch Dogs, maar nu heb ik dat pakket gezien met TLOU en dat ziet er eigenlijk ook wel goed uit.. dilemma's, dilemma's :P

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:29:
[...]

De vijanden en setting zijn ook heel anders in die games.. Snelheid kan je stuk sneller fataal zijn in TLOU ;)
Haha eensch!

PSN: Bellerophon-

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-12 14:42
mmm Bol.com heeft de releasedate van TLOU nu weer op de 29e gezet. Ben benieuwd of ik hem morgen krijg

PSN ID Binloading_nl

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
In de US store: Injustice voor 8$ en Lego marvel heroes voor 10$. Dus 18$ samen en omgerekend iets van 14 euro. Ter vergelijking: Koop je beide games in de EU store, betaal je 2x59 euro! dus 120 euro.

Dus 104 euro korting. Daar kun je ze niet eens tweedehands voor vinden, misschien over een jaar in de budgetbak...

• Adlermann
OcNewB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:36:
In de US store: Injustice voor 8$ en Lego marvel heroes voor 10$. Dus 18$ samen en omgerekend iets van 14 euro. Ter vergelijking: Koop je beide games in de EU store, betaal je 2x59 euro! dus 120 euro.

Dus 104 euro korting. Daar kun je ze niet eens tweedehands voor vinden, misschien over een jaar in de budgetbak...
Naja, injustice was een tijdje terug ok 14,99 in onze store. Lokale aanbiedingen heb je altijd.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Is nu al ergens bevestigt DAT de US versie van tlou gewoon speelt op EU servers?
Jedi Geub schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:54:
Is nu al ergens bevestigt DAT de US versie van tlou gewoon speelt op EU servers?
Kan gewoon. En je speelt niet op servers.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2014 11:24 ]

• Darrell
  • Laatst online: 03:05

Darrell

Fiat moonboy

Met terugwerkende kracht vind ik het toch jammer dat ik TLOU al op de PS3 gespeeld heb. Desondanks ga ik de remaster zeker nog een keer spelen.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:27

Major_ton

Shoot!

Bij wie van jullie werkt de screensaver ook niet? Ik heb hem ingesteld op 5 minuten (plasma TV), maar zelfs na een kwartier niks doen zie ik nog altijd geen screensaver.

Some infinities are bigger than others.

Verwijderd

Major_ton schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:03:
Bij wie van jullie werkt de screensaver ook niet? Ik heb hem ingesteld op 5 minuten (plasma TV), maar zelfs na een kwartier niks doen zie ik nog altijd geen screensaver.
Als het goed is is het een soort dimmer.

• Scrisissszzz
Ik neem aan dat je TLOU bedoelt.. :P Zag IGN inderdaad een 10 geven.

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Bij mij staat de datum vanBol ook weer op de 29e. Ik hoop toch nog vandaag een mail te ontvangen dat de game vandaag verstuurd wordt. Of heeft iemand van jullie al zo'n mail mogen ontvangen?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:26:
De hoge scores zijn weer niet van de lucht. Vrijwel alleen maar tienen en negens en daartussen. Twee keer een 8.
Dat beloofd heel wat spel plezier.

Ik ben er klaar voor.

>:)

• Adlermann
Dindagen z ijn volgens mij wel de standaarddagen in europa dat games uitkomen en op donderdag in de VS (als ik het mij goed herinner).

Ikg a vanmiddag rond een uur of 15:00 wel even de stad in. Er is altijd wel een winkel die alles meteen in de verkoop gooit zodra het binnen is. Of je moet een 15 jarig meisje het leif vragen of ze even achter wil kijken. Die hebben vaak geen verstand van de contractuele afspraken :)

• colorsone
  • Laatst online: 20:58
Ik heb TLOU ook besteld, maar jezus wat is iedereen vol lof. Is dit spel dan echt zo weerzinwekkend goed?

Verwijderd

colorsone schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:13:
Ik heb TLOU ook besteld, maar jezus wat is iedereen vol lof. Is dit spel dan echt zo weerzinwekkend goed?
Ja.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Beter dan dat.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:18
Ik ga hem wel halen binnenkort, ik ben altijd xboxfan geweest, nu ps4.
TLOU dus nog nooit gespeeld, ik ga hem wle halen, maar niet vanaf launch.
aangezien er miljoenen mensen deze game halen, koop ik hem wel over voor een prikkie op marktplaats ;)

nothing stops this train

• Kuhr89
Shiiit he, vorige week hele week gedacht dat het maandag de 29ste was. Dagje wachten nog dus haha. Hopelijk heb in hem morgen binnen van Bol.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik wil eigenlijk ook nog even wachten maar de MM pre-order aanbieding maakt het wel lastig...

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:43
In Zoetermeer verkopen Gamemania, Bart smit, Intertoys, en MM hem nog niet. Helaas. Morgen rond middaguur zei MM.

Verwijderd

Kuhr89 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:40:
Shiiit he, vorige week hele week gedacht dat het maandag de 29ste was. Dagje wachten nog dus haha. Hopelijk heb in hem morgen binnen van Bol.
Haha ik had precies hetzelfde, kwam er vanochtend pas achter. Hopelijk komt de game inderdaad morgen binnen. Heb er bijzonder veel zin in, mooie game voor in de zomer. Ben benieuwd hoe de game er nu echt uit ziet op mijn eigen tv.
DrWoetR schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:37:
Bij mij staat de datum vanBol ook weer op de 29e. Ik hoop toch nog vandaag een mail te ontvangen dat de game vandaag verstuurd wordt. Of heeft iemand van jullie al zo'n mail mogen ontvangen?
Bol stuurt verzendbevestigingen altijd 's nachts.
Adlermann schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:42:
Dindagen z ijn volgens mij wel de standaarddagen in europa dat games uitkomen en op donderdag in de VS (als ik het mij goed herinner).

Ikg a vanmiddag rond een uur of 15:00 wel even de stad in. Er is altijd wel een winkel die alles meteen in de verkoop gooit zodra het binnen is. Of je moet een 15 jarig meisje het leif vragen of ze even achter wil kijken. Die hebben vaak geen verstand van de contractuele afspraken :)
Morgen hoort 'ie in de VS uit te komen en woensdag in EU.
Samen met de eerste Half-Life mijn favoriete game ooit, dus ja. ;)

Verwijderd

Zweedse retailer komt met speciale PS4 ‘GayStation Edition’

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_53d63c923a6e2.jpg

De PlayStation 4 is in Europa alleen in het zwart verkrijgbaar, maar als je de console wat wil opleuken kun je online skins vinden. Dit najaar zal er nog een witte PlayStation 4 gaan verschijnen, maar de echt exclusieve modellen (met unieke HDD cover) zijn vooralsnog enkel voor Japan.

Wel is er nu een unieke PlayStation 4 te bestellen bij de Zweedse retailer Webhallen die met een zogenaamde ‘GayStation Editioin’ komt. De reden hiervoor is dat de retailer wil inhaken op het Stockholm Pride Festival dat vandaag van start gaat.

Overigens kun je dit model enkel via een veiling verkrijgen. De opbrengst gaat naar de organisatie RFSL die zich inzet voor mensenrechten. Interesse? Bieden kan hier. Hieronder het bijgaande bericht van Webhallen.

“To a lot of youths, gaming is a helping hand to escape from abuse or worse in the real world.

We at Webhallen are gamers in our hearts and souls, wanting everyone to be apart of the worlds fastest growing hobby, computer and video games.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...e-ps4-gaystation-edition/

Gelukkig heb ik al een PS4.

_/-\o_

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
Om deze reden dus ook maar besteld. Ben erg benieuwd.
OcNewB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:36:

Hoe werkt dat dan? Kan je ze in de US store kopen en dan de key activeren?

[ Voor 48% gewijzigd door Montaner op 28-07-2014 14:17 ]

• Adlermann
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:10:

[afbeelding]

_/-\o_
Als je er geen had, dan was je nog niet verplicht deze te kopen. Ik vind het een beetje een dsicriminerende en afkeurende opmerking...

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hoe zit het eigenlijk met DLC content die erbij zit? Is die account gebonden?
trix0r schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Om deze reden dus ook maar besteld. Ben erg benieuwd.

[...]

Hoe werkt dat dan? Kan je ze in de US store kopen en dan de key activeren?
Key? Je koopt ze gewoon met een US account, downloadt ze, en je kan spelen. That's all there is to it.

@Hierboven; ja.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
bram1984 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:20:
[...]

Key? Je koopt ze gewoon met een US account, downloadt ze, en je kan spelen. That's all there is to it.

@Hierboven; ja.
Hoe zit het dan met online spelen? Kijkt hij dan enkel naar de US region of pakt gewoon de beste server (laagste ping etc) voor je? En hoe zit het dan met je huidige account en aankopen (inclusief ps plus)?

Wat een hoop vragen zeg.. ;)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:10:

[afbeelding]

De PlayStation 4 is in Europa alleen in het zwart verkrijgbaar, maar als je de console wat wil opleuken kun je online skins vinden. Dit najaar zal er nog een witte PlayStation 4 gaan verschijnen, maar de echt exclusieve modellen (met unieke HDD cover) zijn vooralsnog enkel voor Japan.

Wel is er nu een unieke PlayStation 4 te bestellen bij de Zweedse retailer Webhallen die met een zogenaamde ‘GayStation Editioin’ komt. De reden hiervoor is dat de retailer wil inhaken op het Stockholm Pride Festival dat vandaag van start gaat.

Overigens kun je dit model enkel via een veiling verkrijgen. De opbrengst gaat naar de organisatie RFSL die zich inzet voor mensenrechten. Interesse? Bieden kan hier. Hieronder het bijgaande bericht van Webhallen.

“To a lot of youths, gaming is a helping hand to escape from abuse or worse in the real world.

We at Webhallen are gamers in our hearts and souls, wanting everyone to be apart of the worlds fastest growing hobby, computer and video games.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...e-ps4-gaystation-edition/

_/-\o_
Hoelang ga je eigenlijk nog door met PSX-Sense stuff kopieren/plakken? Best vaak gezegd hier al toch? :|

klik

PSN: Maichel

Je kunt alles op je EU account spelen, ook online. Volgens mij is het alleen met DC Universe zo dat je alleen maar tegen Amerikanen kunt spelen. Verder geen probleem. Je zou ook even kunnen Googlen. Daar kun je alles vinden.

Verwijderd

Adlermann schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:18:
[...]

Als je er geen had, dan was je nog niet verplicht deze te kopen. Ik vind het een beetje een dsicriminerende en afkeurende opmerking...
Nee hoor , ik zei er gewoon wat bij wat in me opkwam.

Compleet willekeurig dus.

:o

• Adlermann
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:37:
[...]

Nee hoor , ik zei er gewoon wat bij wat in me opkwam.

Compleet willekeurig dus.

:o
[edit]
Naja, ik ga er niet verder op in. Blijft de sfeer beter en blijven we ontopic.

[ Voor 22% gewijzigd door Adlermann op 28-07-2014 15:56 ]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik kreeg net een SMS van de GameMania in Eindhoven; ik mag The Last of Us komen ophalen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

bram1984 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:36:
Je kunt alles op je EU account spelen, ook online. Volgens mij is het alleen met DC Universe zo dat je alleen maar tegen Amerikanen kunt spelen. Verder geen probleem. Je zou ook even kunnen Googlen. Daar kun je alles vinden.
Injustice: Gods Among Us ;)

Verwijderd

Adlermann schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:43:
[...]

[edit]
Naja, ik ga er niet verder op in. Blijft de sfeer beter en blijven we ontopic.
Voor je edit stond er zeker ook ' een beetje een dsicriminerende en afkeurende opmerking... '

Ontopic : Nog 2 nachtjes slapen en het is ' GAMETIME '

The Last of Us here i come.
Die zocht ik ja. :p
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:07:
[...]

Voor je edit stond er zeker ook ' een beetje een dsicriminerende en afkeurende opmerking... '

Ontopic : Nog 2 nachtjes slapen en het is ' GAMETIME '

The Last of Us here i come.
1 Nachtje, met gore erbij. ;)

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Voor de mensen die op the last of us wachten: Ik heb hem zojuist al af kunnen halen bij de Gamemania in Tilburg. Hij mag al verkocht worden.

Weet iemand hoe het zit met de trophies? Kan je die nu ook al halen of moet het spel daarvoor wel officieel uit zijn? Anders moet ik toch nog even wachten met spelen :)

• Il 2
  • Niet online
Wees gewaarschuwd dat je een gecensureerde versie koopt he. Als je echt alle gore enzo wil moet je hem importeren uit Amerika. Voor zover ik weet geldt het alleen voor de multiplayer.

Voor mij is het wel een dealbreaker though, ik koop geen gecensureerde producten.

Verwijderd

wat bedoel je met gecensureerde versie ?
het is gewoon het officiële spel maar mag al een dag eerder verkocht worden bij Gamemania.

• Nipje
Il 2 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:22:
Wees gewaarschuwd dat je een gecensureerde versie koopt he. Als je echt alle gore enzo wil moet je hem importeren uit Amerika. Voor zover ik weet geldt het alleen voor de multiplayer.

Voor mij is het wel een dealbreaker though, ik koop geen gecensureerde producten.
Bij instellingen kan ik "Gore" gewoon aan of uit zetten. Alles is prima in orde dus :).
bram1984 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:46:
Ga je werkelijk wachten met spelen als de trophies niet syncen? ;(
Syncen maakt me niet uit, want als je alleen niet kan syncen maar je de trophies wel gewoon krijgt dan kan ik ze later toch gewoon syncen. Ik vraag me echter af of je de trophies wel echt unlocked om het zo maar even te zeggen. Enig idee?

• RomeoOscarBravo
  • Laatst online: 17-12 11:58
Weet iemand of Mediamarkt hem verkoopt? Dan wil ik even langsgaan zo, maar ik heb geen zin om voor niets te gaan.

Verwijderd

mediamarkt mag hem denk pas op de officiele release verkopen .

• Nipje
RomeoOscarBravo schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:36:
Weet iemand of Mediamarkt hem verkoopt? Dan wil ik even langsgaan zo, maar ik heb geen zin om voor niets te gaan.
Bij de Gamemania in Tilburg hebben ze een e-mail binnen gekregen een officiële bevestiging dat het spel verkocht mag worden. De mediamarkt zal het dan vast ook wel verkopen.

• RomeoOscarBravo
Waarom verkoopt Gamemania hem al wel en MM niet?

Verwijderd

ik zou zeggen bel ze op voordat je er heen gaat ;)
Nipje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:36:
[...]

Bij instellingen kan ik "Gore" gewoon aan of uit zetten. Alles is prima in orde dus :).

[...]

Syncen maakt me niet uit, want als je alleen niet kan syncen maar je de trophies wel gewoon krijgt dan kan ik ze later toch gewoon syncen. Ik vraag me echter af of je de trophies wel echt unlocked om het zo maar even te zeggen. Enig idee?
Hij heeft het over de MP. De EU versie is gecensureerd. De reden dat ik de US versie gehaald heb.

Geen idee. Trophies interesseren me werkelijk helemaal niets. :)

• Nipje
bram1984 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:41:
[...]

Hij heeft het over de MP. De EU versie is gecensureerd. De reden dat ik de US versie gehaald heb.

Geen idee. Trophies interesseren me werkelijk helemaal niets. :)
Die multiplayer speel je toch maar 4 keer. Dit is naar mijn mening echt een singleplayer game. Kan met dus werkelijk niets boeien

• Il 2
  • Niet online
Nipje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:36:
[...]

Is nog steeds gecensureerd. Alle versies in europa zijn dat. Waarschijnlijk is die optie iets van 'minder erg' of helemaal niet. Maar het is niet de zoals de maker het bedoeld heeft.
http://www.xgn.nl/nieuws/...gt-censuur-the-last-of-us

Gaat dus alleen om de MP,

• RomeoOscarBravo
ze zijn blijkbaar tot 19u bereikbaar

• Nipje
Il 2 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:43:
[...]

Is nog steeds gecensureerd. Alle versies in europa zijn dat. Waarschijnlijk is die optie iets van 'minder erg' of helemaal niet. Maar het is niet de zoals de maker het bedoeld heeft.
http://www.xgn.nl/nieuws/...gt-censuur-the-last-of-us

Gaat dus alleen om de MP,
Zijn hier nou echt serieus veel mensen die het helemaal uit amerika laten komen voor alleen die aanpassingen in de multiplayer? Als het nou een echte multiplayer game was dan snap ik het nog wel maar anders maakt het toch niet zoveel uit :P

• Bartske
  • Laatst online: 21:10
Nipje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:46:
[...]

Zijn hier nou echt serieus veel mensen die het helemaal uit amerika laten komen voor alleen die aanpassingen in de multiplayer? Als het nou een echte multiplayer game was dan snap ik het nog wel maar anders maakt het toch niet zoveel uit :P
Ik denk dat mensen het uit Amerika halen omdat je het daar vanuit de store veel goedkoper kan halen (50 dollar ipv 45 euro hier).

• Il 2
  • Niet online
[...]

Maakt mij wel uit ja. Ik wil graag een game spelen zoals de maker dat bedoeld heeft.. censuur is toch gewoon bullshit? En de MP van deze game lijkt me best leuk, dus ja.
[...]

Sorry, maar dat vind ik minder vreemd dan wachten met spelen omdat het trophy systeem nog niet werkt. 8)7

Ik denk daarnaast dat je de multiplayer flink onderschat.

Veel mensen willen de game toch spelen zoals deze bedoeld is. Het is wat mij betreft een stuk vetter als je de benen van een menselijke speler eraf kan blazen, in plaats van dat je amper bloed ziet.

Daarnaast heb ik de digitale versie besteld dus naast het feit dat ik waarschijnlijk een stuk minder betaal dan jij, kan ik 'm morgenochtend gewoon downloaden. :)

edit: Opvallend dat er nog zoveel NL sites zonder review zijn, trouwens. :?

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2014 19:53 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]