PSN ID Binloading_nl
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Bedankt , de vorige keer met Watch Dogs ging dat niet zo en dat hadden heel veel mensen.SacreBleu schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:10:
[...]
Daar zijn al een paar posts over geweest en toen vroeg iemand hetzelfde (volgens mij jij zelfs).
Iets voor de 30/29ste zal PSN het bedrag incasseren van je PSN tegoed, heb je het niet? Dan annuleren ze de preorder. Kortom zorg ervoor dat je op maandag je tegoed aanvult zodat ze het kunnen afboeken.
Ik heb er meer dan genoeg tegoed opstaan voor TLOU , de vorige keer met Watch Dogs had ik er ook genoeg opstaan.SuperflipNL schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:11:
[...]
Waarom dan niet nu al je PSN tegoed opwaarderen met iDeal met het gewenste bedrag (prijs game)?
Hoe je het ook wendt of keert, het geld moet je toch eens betalen. Dan weet je zeker dat je straks niet weer dezelfde problemen ondervindt.
Verwijderd
RMX schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:14:
[...]
Volgens mij praat het gros elkaar na. Iedereen ziet ineens 60fps en iedereen wil het hebben / zweert erbij.
Ik gok dat hier veel mensen zijn die het verschil merken, maar de leken er geen verstand van heeft.
Het is inderdaad wel merkbaar 60vs30 fps maar is 30 fps vervelend of slecht, wat door sommige personen wel tegen mij verteld word en het behoorlijk op dringt, en zegt dat ik, omdat ik het wel goed genoeg vind, de game devs ondersteun of sony en dergelijke en er zo voor zorgt dat console gaming nooit beter word.steefje schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:16:
je mag er alleen van uitgaan dat mensen die hier komen geen leken zijn./ casual gamers.Het verschil tussen 30 en 60 is gewoon merkbaar. Op 60 fps gaat alles gewoon vloeiender
Maar goed ik merk zelf het verschil wel maar het is klein en ben gewoon tevreden met de gameplay op 30fps omdat ik het absoluut niet als vervelend ervaar.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 12:45 ]
Deze game is er eentje die ik niet zal doorverkopen en nu heb ik tenminste full gore
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
In de VS is de streetdate al gebroken. Ook mensen die bij game winkels werken enzo. De game is vroeg geleverd aan de shops.HaskoF schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:42:
Hoe komen mensen eerder aan een TLOU exemplaar. Nog met bijna een week te gaan....
Over 30/60fps: ik noem mezelf op dat gebied een leek, maar met Tomb Raider PS3/PS4 merkte ik het echt heel goed. De besturing is daarbij responsiever en aimen gaat veel nauwkeuriger. Als je een game helemaal hebt uitgespeeld op 30 dan merk je het direct als je daarna op 60 gaat spelen.
winkeliers? tussenhandelaren, etc. Keihard verkoopdatum afdwingen is moeilijk hoor en er lekt altijd wel wat uit.HaskoF schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:42:
Hoe komen mensen eerder aan een TLOU exemplaar. Nog met bijna een week te gaan....
Als ik hem ergens zie liggen dan koop ik hem nu ook gewoon en dan boeit het me niet dat de release pas over 5 dagen is (ik overtreed ook geen enkele regel whatever).
United Arab Emirates, waarschijnlijk een rijke arabier die toch geld teveel heeft om toch aan die game te komen
Beetje impuls aankoop aangezien er nog eigenlijk 0 vette titels voor zijn
Heb nu BF4 wat ik een beetje loop te spelen (SP vooralsnog) en Last of Us gepre-ordered.
Kom van 360 af dus die remastered titels zijn voor mij wel interessant (Uncharted etc). Destiny beta is ook wel geinig.
Ohja, hoeveel is OddWorld? Dat lijkt me ook wel tof om de tijd te doden.
Cool. In de USA store is ie 50 dollar toch?Scrisissszzz schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:04:
Knoop doorgehakt en toch maar TLOU in de US store besteld
Deze game is er eentje die ik niet zal doorverkopen en nu heb ik tenminste full gore
En de gore is alleen voor multiplayer dacht ik. Voor singleplayer is er geen verschil?
Verwijderd
21 euro. Niet echt goedkoop voor een PSN titel vind ik.Ohja, hoeveel is OddWorld? Dat lijkt me ook wel tof om de tijd te doden.
Besteld op Bol, waar staat dat de verschijningsdatum de 29e is. Weet iemand of Bol zich correct aan de door hen aangegeven datum houdt?
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
PSN: Maichel
Misschien moet je Bol.com toch nog een keer checken danDrWoetR schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:09:
Ik lees hier berichten dat TLoU is de 30e uit komt. Ik dacht de 29e maar zal wel in de war zijn met de VS.
Besteld op Bol, waar staat dat de verschijningsdatum de 29e is. Weet iemand of Bol zich correct aan de door hen aangegeven datum houdt?
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar.
Beschikbaar op 30-07-2014
Is pas 40x langs gekomen, maar in de SP is de gore inderdaad hetzelfde.Kashika schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:56:
[...]
Cool. In de USA store is ie 50 dollar toch?
En de gore is alleen voor multiplayer dacht ik. Voor singleplayer is er geen verschil?
Poep! Dan is dat niet al te lang geleden aangepast? Of wellicht ben ik in de war met het mailtje wat ik van ze kreeg na het bestellen en stond dat nog de 29e op...Maichel schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:22:
[...]
Misschien moet je Bol.com toch nog een keer checken dan
[...]
Verwijderd
Deze bijvoorbeeld :apNia schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:14:
Ik kon er niks over vinden, maar is er al iets God of War-achtigs aangekondigd voor de PS4?
http://www.psx-sense.nl/game/?g=lords-of-the-fallen
nothing stops this train
Sorry ik verwoorde het ongelukkig. Ik bedoelde eigenlijk of er een God of War game was aangekondigd.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:37:
[...]
Deze bijvoorbeeld :
http://www.psx-sense.nl/game/?g=lords-of-the-fallen
Tja dagje langer wachten of de digitale US versie bestellen. Kun je dinsdag vanaf 9 uur 's ochtends aan de slag.DrWoetR schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:34:
[...]
Poep! Dan is dat niet al te lang geleden aangepast? Of wellicht ben ik in de war met het mailtje wat ik van ze kreeg na het bestellen en stond dat nog de 29e op...
Als je van pre order acties houdt, moet je wel bij bol of gamemania zijn. Gamedumper of Yourgamezone doen vaak niet mee met pre order acties.Kol Nedra schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:38:
op bol.com is TLOU 8 euro duurder!! ik snap nooit waarom mensen naar bol.com gana als je bv ook gamedumper/Yourgamezone hebt......maargoed
Als je dat niet boeit kun je idd beter bij gamedumper ofzo bestellen. Gewoon ff op budgetgaming kijken.
50 dollar inderdaad.Kashika schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:56:
[...]
Cool. In de USA store is ie 50 dollar toch?
Makkelijk...betrouwbaar....snel, Kiala afhaalpunten...denk dat mensen het vooral makkelijk en betrouwbaar vinden. Me too, die 8 euro is niet zo super veel ook natuurlijk.Kol Nedra schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:38:
op bol.com is TLOU 8 euro duurder!! ik snap nooit waarom mensen naar bol.com gana als je bv ook gamedumper/Yourgamezone hebt......maargoed
Gamedumper is gewoon betrouwbaar hoor. Heb er nog nooit problemen gehad. Ook gewoon de game op releasedag in je brievenbus.Maichel schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:58:
[...]
Makkelijk...betrouwbaar....snel, Kiala afhaalpunten...denk dat mensen het vooral makkelijk en betrouwbaar vinden. Me too, die 8 euro is niet zo super veel ook natuurlijk.
Maar ik denk dat veel mainstreamgamers een site als gamedumper niet eens kennen. Die komen niet verder dan bekende landelijke ketens zoals Bol of GM. Maar de meeste retailgames kosten daar al snel de adviesprijs van €70 voor de ps4. Bij gamedumper zijn ze dan meestal iets over de €50. Spaar je je toch al meer uit
Verwijderd
Eerste Google hit :apNia schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:39:
[...]
Sorry ik verwoorde het ongelukkig. Ik bedoelde eigenlijk of er een God of War game was aangekondigd.
http://www.gamersnet.nl/n..._voldoet_aan_alle_wensen/
Het is nog niet zeker , maar de GoW ontwikkelaar werkt wel aan een spel voor de PS4
Met de US versie scheelt het € 14,-. Feit is dat je bij Bol vaak gewoon de hoofdprijs betaalt.Maichel schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:58:
[...]
Makkelijk...betrouwbaar....snel, Kiala afhaalpunten...denk dat mensen het vooral makkelijk en betrouwbaar vinden. Me too, die 8 euro is niet zo super veel ook natuurlijk.
Ja dat scheelt veel. Ik dacht, ik kijk eens even. Eerste wat ik zie is gelijk een "foutje"Scrisissszzz schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:03:
[...]
Gamedumper is gewoon betrouwbaar hoor. Heb er nog nooit problemen gehad. Ook gewoon de game op releasedag in je brievenbus.
Maar ik denk dat veel mainstreamgamers een site als gamedumper niet eens kennen. Die komen niet verder dan bekende landelijke ketens zoals Bol of GM. Maar de meeste retailgames kosten daar al snel de adviesprijs van €70 voor de ps4. Bij gamedumper zijn ze dan meestal iets over de €50. Spaar je je toch al meer uit
Haha idd.. Dat is niet echt een "dumpprijs"Maichel schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:16:
[...]
Ja dat scheelt veel. Ik dacht, ik kijk eens even. Eerste wat ik zie is gelijk een "foutje"
En ook een vrij raar plaatje voor Gran TurismoScrisissszzz schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:18:
[...]
Haha idd.. Dat is niet echt een "dumpprijs"
Anyway...voor sommige spelen scheelt het inderdaad 10 a 15 euro. Das wel veel ja. Ga er nu een paar annuleren bij Game Mania en daar orderen. Dus...thanks voor de tip
Edit: Ik had paar spellen als preorder staan bij Bol.com/GM. Alles bij elkaar scheelt dit toch meerdere tientjes, oftewel...een spel gratis zou je kunnen zeggen. Ik ga het zeker proberen!
[ Voor 47% gewijzigd door Maichel op 25-07-2014 15:39 ]
Als je meer wilt prijshunten, kijk op Budgetgaming Staan de shops met prijs onder elkaar. Net als hier de pricewatch btwMaichel schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:19:
[...]
En ook een vrij raar plaatje voor Gran Turismo
Anyway...voor sommige spelen scheelt het inderdaad 10 a 15 euro. Das wel veel ja. Ga er nu een paar annuleren bij Game Mania en daar orderen. Dus...thanks voor de tip
Edit: Ik had paar spellen als preorder staan bij Bol.com/GM. Alles bij elkaar scheelt dit toch meerdere tientjes, oftewel...een spel gratis zou je kunnen zeggen. Ik ga het zeker proberen!
heb je geen brievenbus thuis dan?Xenophoben schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:44:
Ik wil idd net zeggen, voor mij is afhalen bij afhaalpunten al 8 euro waard
iig gamedumper is meestal het goedkoopste, maar niet met alle games.
Yourgamezone.nl is net als Gamedumper ook zeer goedkoop (hun prijzen liggen vaak bij elkaar)
Het is de moeite om ze bij beide te kijken voordat je koopt.
www.budgetgaming.nl moet je zoiezo kijken, daar staan ook altijd tips van andere mensen (ook codes etc)
scheelt je op jaarbasis toch al gauw 50-200 euro per jaar
hier is een goed voorbeeld van The last of us:
http://www.budgetgaming.n...f+us:+remastered_PS4.html
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2014 16:01 ]
nothing stops this train
hij komt einde vd maand, dus dan krijgen we weer +6 gratis psn games....ik wacht even daarop
nothing stops this train
Zijn die games trouwens al bekend, of enigszins wat geruchten?Kol Nedra schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:18:
Ik heb TLUO nog niet gekocht, ik denk dat ik hem via marktplaats koop.
hij komt einde vd maand, dus dan krijgen we weer +6 gratis psn games....ik wacht even daarop
Verwijderd
Volgens mij niet.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:42:
Ik heb ook ergens gelezen dat mensen die reeds het download exemplaar van TLOU PS3 hebben een discount krijgen op TLOU PS4 download. Iemand die hier meer van weet?
http://www.eurogamer.net/...the-last-of-us-remastered
I'm an Ironman!
Verwijderd
De enige discountactie waarvan ik weet is bij de Gamestop in de VS en dan moet je de PS3 versie inleveren. Verder is er geen kortingsactie of groot voordeel voor diegenen die de PS3 versie ook gedaan hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:42:
Ik heb ook ergens gelezen dat mensen die reeds het download exemplaar van TLOU PS3 hebben een discount krijgen op TLOU PS4 download. Iemand die hier meer van weet?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 17:44 ]
http://www.wowhd.nl/games...ystation-4/dp/38846763#bc
Is alleen een tijdelijke aanbieding; tot 31 juli (€ 37,59, geen verzendkosten).
La la la la la la la la la
WowHD verstuurt echter uit het buitenland. Je weet vooraf niet uit welk land het verstuurd wordt, indien het buiten EU is kan je dus tegen importkosten aan lopen. Bovendien kan je niet verwachten om de game binnen 2 weken in huis te hebben bij hen...zaiziks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:02:
Nog een adresje voor TLOU, en nog goedkoper...:
http://www.wowhd.nl/games...ystation-4/dp/38846763#bc
Is alleen een tijdelijke aanbieding; tot 31 juli (€ 37,59, geen verzendkosten).
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Damn... net besteld.ASNNetworks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:39:
[...]
WowHD verstuurt echter uit het buitenland. Je weet vooraf niet uit welk land het verstuurd wordt, indien het buiten EU is kan je dus tegen importkosten aan lopen. Bovendien kan je niet verwachten om de game binnen 2 weken in huis te hebben bij hen...
Hopelijk schiet t beetje op...
[edit] er staat PAL bij, dus zal niet buiten EU zijn lijkt me.
[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 25-07-2014 20:41 ]
Australië, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika en een aantal landen in Azië (Iran, Irak onder andere) gebruiken ook PAL.ElayZ schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:40:
[...]
Damn... net besteld.![]()
Hopelijk schiet t beetje op...
[edit] er staat PAL bij, dus zal niet buiten EU zijn lijkt me.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Klopt, maar importkosten heb ik er nog nooit gehad (bij bestelling van dergelijke bedragen). Levertijd valt me meestal ook erg mee, binnen een week is het wel binnen. Voor de hardwerkende student onder ons is 12 euro dan toch weer mooi meegenomenASNNetworks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:39:
[...]
WowHD verstuurt echter uit het buitenland. Je weet vooraf niet uit welk land het verstuurd wordt, indien het buiten EU is kan je dus tegen importkosten aan lopen. Bovendien kan je niet verwachten om de game binnen 2 weken in huis te hebben bij hen...
La la la la la la la la la
Heb besteld met kortingscode, dus 47,50 betaald. Dat scheelt slechts 5 euro met de goedkoopste NL shop, plus ik maak kans nog een kopie te winnen die ik dan aan mijn zwager kan schenken.
Each to their own, I guess...
Some infinities are bigger than others.
Beta eindigt dit weekendMajor_ton schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:06:
TLOU kost via een US account 'slechts' € 37,19 :-) Gisteren een pre-order gedaan en tot dinsdag vermaak ik mij wel met de Destiny bèta.
Ah das mooi om te weten, alleen jammer dat ze nog niet doorgeven wanneer ie precies in de winkels ligt (volgende week donderdag of pas in het weekend)Martell schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:16:
Bij Mediamarkt is TLOU vanaf verschijningsdatum voor €42,- te verkrijgen zag ik in het krantje staan.
Hiermee bedoel ik vooral shooters, vanwege de 60 FPS.
Vandaag heb ik een tijdje Wolfenstein zitten spelen, aangezien ik die net binnen heb en dus graag wil uitspelen. Deze game speelt erg lekker weg, het aimen gaat lekker soepel en vlot. Ziet er prima uit etc etc. Hij speelt op 60 fps.
Vervolgens ben ik de Beta van Destiny gaan spelen en merkte nogal snel dat het aimen zwaar klote ging in vergelijking met Wolfenstein. Het ging trager en merkte dat er een bepaalde 'lag' was met aimen. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het lijkt mij te maken te hebben met de halvering aan FPS tussen de twee shooters.
Watchdogs speelt ook niet op 60fps, maar daar lijk ik minder last te hebben tijdens het aimen. Dit spel gaat natuurlijk wat minder snel, dus kan daar aan liggen.
Zijn er hier meer mensen die hier 'last' van hebben? Of is het gewoon een kwestie van wennen?
[ Voor 10% gewijzigd door Kuhr89 op 26-07-2014 00:57 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Release 29 juli, ben benieuwd of ie er dan daadwerkelijk is... op de website staat bijvoorbeeld weer 30 juli als release datum.muhda schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 00:31:
[...]
Ah das mooi om te weten, alleen jammer dat ze nog niet doorgeven wanneer ie precies in de winkels ligt (volgende week donderdag of pas in het weekend)
Daar hebben meerdere mensen last van. Ik denk als je een ander spel speelt dat het dan net zoals Watch Dogs zou meevallen.[b][message=42615769,noline]
Vervolgens ben ik de Beta van Destiny gaan spelen en merkte nogal snel dat het aimen zwaar klote ging in vergelijking met Wolfenstein. Het ging trager en merkte dat er een bepaalde 'lag' was met aimen. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het lijkt mij te maken te hebben met de halvering aan FPS tussen de twee shooters.
Van 60fps naar 30fps is altijd even omschakelen en daar zal nagenoeg iedereen last van hebben, het is wel even wennen. Als je eenmaal in Destiny zit merk je er weinig van dat het 'maar' op 30fps draait.Kuhr89 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 00:56:
Zijn er hier meer mensen die hier 'last' van hebben? Of is het gewoon een kwestie van wennen?
Als je echter snel even van spel wisselt is het een wereld van verschil ik had het namelijk ook van MGS: Ground Zeroes naar Watch_Dogs.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik heb geen moeite gehad met Destiny, maar het is een feit dat 60 fps responsiever is, dus dat klopt.Kuhr89 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 00:56:
Vandaag heb ik weer eens duidelijk gemerkt waarom ik vroeger juist op de PC speelde en niet meer op een console.
Vandaag heb ik een tijdje Wolfenstein zitten spelen, aangezien ik die net binnen heb en dus graag wil uitspelen. Deze game speelt erg lekker weg, het aimen gaat lekker soepel en vlot. Ziet er prima uit etc etc. Hij speelt op 60 fps.
Watchdogs speelt ook niet op 60fps, maar daar lijk ik minder last te hebben tijdens het aimen. Dit spel gaat natuurlijk wat minder snel, dus kan daar aan liggen.
Werd anders hard op de feiten gedrukt in Destiny hoor... Misschien moet je eens wat PvP Cruscible matches proberen =p Weet je écht snel genoeg dat alles op 30 fps draait... Zelfs zo duidelijk dat je met een hoge sensitivity flink gestotter ervaart als je even snel om wilt draaien om terug te schieten enzo.SacreBleu schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 03:04:
[...]
Van 60fps naar 30fps is altijd even omschakelen en daar zal nagenoeg iedereen last van hebben, het is wel even wennen. Als je eenmaal in Destiny zit merk je er weinig van dat het 'maar' op 30fps draait.
Als je echter snel even van spel wisselt is het een wereld van verschil ik had het namelijk ook van MGS: Ground Zeroes naar Watch_Dogs.
Beetje jammer als je het mij vraagt. Het ziet er leuk uit maar ik hecht in multiplayer echt veel meer waarde aan performance dan graphics.
Ik bedoel ik wil het niet zeggen maar het voelt bijna aan alsof het een Killzone game is, maar dan iets minder dramatisch.
[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 26-07-2014 09:35 ]
FPS spelen ALTIJD beter op een PC, net als RTS spellen. Gewoonweg omdat je sneller en tegelijkertijd nauwkeuriger kan bewegen met een muis dan met de poojes van een pad, en dat zal altijd zo blijven.Kuhr89 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 00:56:
Vandaag heb ik weer eens duidelijk gemerkt waarom ik vroeger juist op de PC speelde en niet meer op een console.
Ik speel zelf nooit meer spelletjes op de PC, maar ik speel dan ook vooral een beetje single player spellen als AC, Final Fantasy, LBP, GTA, LA Noire, etc, en af en toe een single player FPS als Bioshock waar ik een pad kan accepteren omdat het niet in een multiplayer omgeving is
Fixed.Bartjuh schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:43:
[...]
FPS spelen ALTIJD beter op een PC met een muis, net als RTS spellen. Gewoonweg omdat je sneller en tegelijkertijd nauwkeuriger kan bewegen met een muis dan met de poojes van een pad, en dat zal altijd zo blijven.
En laat een pc nou net het enige platform zijn waar je met een muis recente multiplayer games kan spelen
of je moet met die domme cheatdingen voor de consoles gaan spelen
edit: En Valar Morghulis schrijf je met 1 L.
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 26-07-2014 10:05 ]
Ik heb de demo van Oddworld: Abe's Oddysee vroeger best veel gespeeld, alleen bakte ik er niet heel veel van.SemperFidelis schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:55:
Ohja, hoeveel is OddWorld? Dat lijkt me ook wel tof om de tijd te doden.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Je bedoelt als developer ja. Wij hebben die keuze niet hoorbram1984 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:03:
Irrelevant. Feit is dat je op beide platformen kunt kiezen welke input je gebruikt.
edit: En Valar Morghulis schrijf je met 1 L.
Serieus? Google eens op Venom X, Splitfish of FragFX. En ja, ook daarmee zul je potjes Destiny verliezen.Brutal1ty schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:08:
[...]
Je bedoelt als developer ja. Wij hebben die keuze niet hoorAnders zou ik bijna geen 1 potje Destiny of CoD verliezen op console
![]()
Gelukkig zijn die dingen niet heel goedkoop anders wordt je nog 'verplicht' om zo'n ding aan te schaffen omdat dan iedereen er mee speelt.bram1984 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:10:
[...]
Serieus? Google eens op Venom X, Splitfish of FragFX. En ja, ook daarmee zul je potjes Destiny verliezen.
Verwijderd
Aan de controllers ben je zo gewend en ja ook in shooters raak je er zo aan gewend.
De PC vs Console war is al sinds de vorige eeuw druk aan de gang.
Waarom heb jij de focus toch iedere keer zo op MP? De quote die ik heb gefixed, heeft zelfs alleen betrekking tot SP games.Bartske schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:13:
[...]
Gelukkig zijn die dingen niet heel goedkoop anders wordt je nog 'verplicht' om zo'n ding aan te schaffen omdat dan iedereen er mee speelt.
Ik ga over een paar maanden een Venom X halen om Far Cry 4 mee te spelen. Prima toch.
En zo te zien heb je echt 0 ervaring met het spelen met zo'n ding, want dat had je wel geweten dat het je absoluut niet een god maakt in multiplayer.
Tegen wie heb jij het precies?Segafreak83 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:20:
Alsjeblieft, ga ergens anders lopen trollen met je ik speel liever met toetsenbord en muis. Wat mij betreft worden dat soort "accessoires" voor de consoles per direct verbannen. Ban op de console, gamertag en ip adres.
edit: En voor de mensen die hierover door willen jammeren: Venom -x Speel met je muis en keyboard op je ps4/ps3/360/one
Hier is alles al gezegd en zijn de voor en tegens uitgesproken.
[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 26-07-2014 10:23 ]
Hier net zo, het was 1997-1998 dat ik het speelde was toen 7-8 jaar:p. Ik had vroeger Abe's Oddysee alleen als demo gespeeld (Demo1, als je dat nog kent), heb die intro level oneindig vaak gespeeld:p Ik heb de PSOne classic op de Vita gehaald een tijdje geleden, echter werd kort daarna ook New 'n Tasty aangekondigd. Ik besloot om de classic niet te spelen verder (heb alleen weer die eerste level gedaan:P) Heb New 'n Tasty direct op release gekocht en hij is heeeeeel tof! Ik heb voor de grap net even de classic opgestart via de Vita en de nieuwe is oprecht leuker. Alles is (uiteraard mooier) maar ook levendiger, je hebt hidden rooms en grotere/meer levels. Ze hebben wel heel erg de authentieke style gehouden, erg knap.uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:06:
[...]
Ik heb de demo van Oddworld: Abe's Oddysee vroeger best veel gespeeld, alleen bakte ik er niet heel veel van.Ik was een jaar of 11 denk ik en je kreeg bij de Playstation Magazines altijd zo'n leuk zwart demoschijfje
. Ik denk dat ik Oddworld deze generatie nog wel eens een keer een kans ga geven.
Als je Oddworld vroeger leuk vond, zou ik absoluut New 'n Tasty kopen!
Voor wie Demo 1 nog kent
[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 26-07-2014 10:40 ]
Gelukkig, lag het niet helemaal aan mij
@ hierboven. Memories
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb het ook niet direct tegen jou maar meer in het algemeen. Als jij met zo'n ding SP wil spelen moet je inderdaad lekker je gang gaanbram1984 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:20:
[...]
Waarom heb jij de focus toch iedere keer zo op MP? De quote die ik heb gefixed, heeft zelfs alleen betrekking tot SP games.
Ik ga over een paar maanden een Venom X halen om Far Cry 4 mee te spelen. Prima toch.
En zo te zien heb je echt 0 ervaring met het spelen met zo'n ding, want dat had je wel geweten dat het je absoluut niet een god maakt in multiplayer.
Beetje raar dat ze een last gen game niet gewoon op 1080p 60fps krijgen met alles max. Nee daar is de 30fps optie voor in de plaats gekomen.
Hebben ze toch heel vaag over gedaan daar @ naughty dog. Eerst zeggen het is uit nostalgie. En nu blijkt het gewoon de graphics te verbeteren.
Ik ben een behoorlijke graphics whore maar vind 60fps ook erg belangrijk.... leuk dat de keuze er is maar zou nu niet weten welke de juiste is.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=861946&page=1
Ah uitleg and makes sence:
Alright all… rewind a little. (also why does this always happen when I’m not on a PC but on my phone?)
Improved shadows in 30 are added as part of the patch. As we were finishing up the day 1 patch we were looking at the game and released at 30 we had extra cycles we could do some further, unplanned, graphics enhancements – and that turned out to me shadows. Naughty Dog being Naughty Dog – we couldn’t let idle rendering cycles stay that way!
Shadows at 60 are absolutely improved over the PS3 version and the game just looks and runs best at 60. The improved shadows at 30 are a nice bonus – but seriously, not reason enough to play at 30 unless you already needed or planned to lock it… well, it does help a little when you are in Photo Mode, but you can enable that at last minute.
Stick to 60 unless you have to or really do prefer 30. that’s why 60 is the default!
[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 26-07-2014 11:22 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alleen de Sony studio's halen er echter het maximale uit.
Verbaasd me niks dat het verschil niet gigantisch groot is.
Tlou is aan het einde van de life cycle uitgebracht net als GoW toen op de ps2.
Je ziet toch vaak dat de ontwikkelaars met allerlei truukjes toch mooie games eruit persen
[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 26-07-2014 11:27 ]
TLOU is en blijft een opgepaste PS3 game die engine zal nooit het maximale uit de PS4 halen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Omdat het natuurlijker aanvoelt voor veel mensen en ze zo meer plezier uit het spelen halen. Helemaal als ze maar een paar uurtjes per week de tijd hebben en dus niet het spelen met een controller kunnen masteren.Bartske schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:09:
[...]
Ik heb het ook niet direct tegen jou maar meer in het algemeen. Als jij met zo'n ding SP wil spelen moet je inderdaad lekker je gang gaan. Ik zeg alleen dat het je een oneerlijk voordeel geeft als je met zo iets in MP gaat spelen. Je zal er geen god door worden inderdaad, maar voordeel zal het je zeker geven (waarom zou je anders zo'n ding kopen). En ik heb misschien geen ervaring met zo'n ding, maar genoeg games op de PC gespeeld met tobo en muis om een goede inschatting te kunnen maken.
Daar maak je dus de fout: het speelt niet hetzelfde als op de PC, omdat je met de deadzones van de sticks te maken hebt. Dat is heel lastig te emuleren naar een muisbeweging, maar bij benadering werkt het lekkerder dan een controller. Er zijn genoeg mensen (YouTube: Ali A) die heel snappy zijn met een controller en geen enkele moeite hebben hun targets te raken met de sensitivity op 10. Tegen die mensen heeft een muis geen enkel voordeel. Dan is het gewoon wie het eerste schiet en wie de maps het beste kent.
Ga ik er toch nog op in.
Dat is toch logisch man? Ze zeggen dat ze de optie hebben geboden om die zooi op 30fps te draaien. Vervolgens blijf je (uiteraard) met extra onbenutte kracht zitten. En die hebben ze aangewend om de schaduwdelen wat te boosten.v8power67 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:19:
Lees net dat de 30fps optie in the last of us ook de schaduwen verbeterd.
Beetje raar dat ze een last gen game niet gewoon op 1080p 60fps krijgen met alles max. Nee daar is de 30fps optie voor in de plaats gekomen.
Hebben ze toch heel vaag over gedaan daar @ naughty dog. Eerst zeggen het is uit nostalgie. En nu blijkt het gewoon de graphics te verbeteren.
Ik ben een behoorlijke graphics whore maar vind 60fps ook erg belangrijk.... leuk dat de keuze er is maar zou nu niet weten welke de juiste is.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=861946&page=1
Ah uitleg and makes sence:
[...]
Als ik normaal game op full hd op mijn pc en ik halveer de resolutie, dan kan ik ook opeens alles op ultra zetten ipv high.
Edit: sorry had je toegevoegde stuk nog niet gezien. Volgens mij komt het op hetzelfde neer nu?
[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 26-07-2014 11:57 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Je begrijpt hopelijk toch wel dat dit totaal niet aanvoelt als KB&M heh? Heb je ze wel eens getest? Heel zweverig, veel acceleration, soms moeite met diagonale bewegingen te tracken etc. Het ziet er uit als een muis, maar is eigenlijk gewoonweg een controller vermomd als muis. Daarbij werken sommige modellen in sommige games al helemaal amper etc.bram1984 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:10:
[...]
Serieus? Google eens op Venom X, Splitfish of FragFX. En ja, ook daarmee zul je potjes Destiny verliezen.
En ja dat geloof ik best, ik denk namelijk niet dat zo'n apparaat nou echt veel voordeel gaat bieden in een spel als Destiny en dat je met controller net zo goed/slecht bezig zal zijn.
Maar dan ben ik ook wel weer van mening dat als KB&M ondersteund zou worden je gewoon een normale USB KB&M combi moet kunnen gebruiken. FragFX etc zie ik eigenlijk gewoon als extreem zwaar gemodde controllers en als dat wel goed zou werken zou het een schrikkelijk voordeel geven tegenover controller gebruikers. Zou dan wel meteeen aim-assist uitzetten, lijkt me heel vaag voelen met KB&M =p
[ Voor 25% gewijzigd door Brutal1ty op 26-07-2014 13:53 ]
Heb ik weer pech gehad hoorbram1984 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:53:
Ja, meerdere zelfs. Met een beetje tweaken kom je een heel eind. Ik heb er uitstekend mee kunnen spelen in CoD en FC3.
[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 26-07-2014 13:55 ]
Some infinities are bigger than others.
Verwijderd
Kan natuurlijk nog altijd als verrassing achter de hand worden gehouden. My bad, niet gezien dat het lijstje om playable titles ging.Major_ton schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:27:
Helaas nog altijd geen Last Guardian.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2014 12:12 ]
In 2012 verkochten ze nog vakantiepakketten met ook de Chief erbij, maar ook die zijn niet te vinden.
Verwijderd
Bijna niemand leest die dingen nog joh , het gaat slecht met de geprinte media.Exorcist schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:40:
Even niet heel erg gerelateerd, maar kun je nog ergens losse nummers kopen van het Official PlayStation Magazine? Ik koop meestal een los nummer voor op vakantie, maar gisteren wat winkels afgegaan en niets gevonden (Primera, Bruna). Ook online kan ik niets los bestellen. UK of NL (BE) variant maken me verder niet uit, allebei goed.
In 2012 verkochten ze nog vakantiepakketten met ook de Chief erbij, maar ook die zijn niet te vinden.
The Last Guardian bewaren ze voor TGSMajor_ton schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:27:
Helaas nog altijd geen Last Guardian.
PSN id: NL_SToRM
Ja, jammer vind ik dat. Lees nog steeds gewoon een papieren boek en papieren tijdschriften. Heb ook nog (steeds) een abo op de PU, maar dat zal ook ooit wel verdwijnen.Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:41:
[...]
Bijna niemand leest die dingen nog joh , het gaat slecht met de geprinte media.
Vroeger kocht ik ook veel Engelse bladen met van die demo schijfjes erbij. Was toch altijd wel leuk om die bladen door te lezen en de demo's te bekijken
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Nostalgie.SToRM666 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:53:
De PU heb ik een tijd geleden opgezegd. Ik was al lid sinds nr2(!)
Vroeger kocht ik ook veel Engelse bladen met van die demo schijfjes erbij. Was toch altijd wel leuk om die bladen door te lezen en de demo's te bekijken
Het kan door deze als bluetooth apparaat aan te melden.
Wat ik wel merkte is dat er een lichtelijke vorm van input lag aanwezig is.
De DS3 lijkt het toch beter te zien. Ook omdat je enkele knoppen mist; ps knop bv werkt niet.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verschil in schaduw kwaliteit van 30fps the last of naar 60fps the last of us.
Best klein verschil, dus houd het lekker bij de 60fps.
Blijf het wel raar vi den dat die schaduwen niet gewoon werken in 60fps. Maar zal te maken hebben met dat het een ps3 port is.
[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 27-07-2014 12:00 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ze hebben dat tooch gewoon netjes uitgelegd? op 60 fps wordt de ps4 gewoon maximaal belast en kan het niet. Op 30fps is er gewoon genoeg rekenkracht over om extra detail eruit te persen.v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:58:
[afbeelding]
Verschil in schaduw kwaliteit van 30fps the last of naar 60fps the last of us.
Best klein verschil, dus houd het lekker bij de 60fps.
Blijf het wel raar vi den dat die schaduwen niet gewoon werken in 60fps. Maar zal te maken hebben met dat het een ps3 port is.
Gewoon een normale trade off.
Maar ik vind het wel een behoorlijk verschil. Best kans dat ik 30fps ga spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Adlermann op 27-07-2014 12:07 ]
Ook kortgeleden opgezegd, lid sinds 1996, vooral uit nostalgie aangehouden, maar de doelgroep was ik duidelijk al lang ontgroeid gezien de wat puberale schrijfstijl/richting die het blad opging. Ik had het abbo toen aangeschaft vooral voor de cheats en de QwifzSToRM666 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:53:
De PU heb ik een tijd geleden opgezegd. Ik was al lid sinds nr2(!)
Verwijderd
Iemand hier meer info over? Of is het nog glazen bol werk?
Waarom is het altijd 30 of 60 waar over gesproken wordt op consoles ? Als ik dit zo zie zou ik voor 45 fps gaanAdlermann schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:07:
[...]
Ze hebben dat tooch gewoon netjes uitgelegd? op 60 fps wordt de ps4 gewoon maximaal belast en kan het niet. Op 30fps is er gewoon genoeg rekenkracht over om extra detail eruit te persen.
Gewoon een normale trade off.
Maar ik vind het wel een behoorlijk verschil. Best kans dat ik 30fps ga spelen.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]