• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 14:24
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:25:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er goed uit! :*) Joel is echt flink verbeterd en Aliasing niet nauwelijks te bekennen.
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.vox-cdn.com/assets/4651057/SOON.gif

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:27
Faaz0 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:19:
[...]

Ik heb er inderdaad maar een, dus zal het eerst via intertoys gaan proberen. Thanks!
Intertoys net gebeld maar die verwijzen me vriendelijk door naar Sony helaas.
Dat wordt maar ff wachten met opsturen tot na TLoU :P
Je hebt 'm bij Intertoys besteld en ze verwijzen je door naar Sony? Ik neem aan dat je deze persoon even door de telefoon getrokken hebt?

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Faaz0 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:28:
[...]

Intertoys net gebeld maar die verwijzen me vriendelijk door naar Sony helaas.
Dat wordt maar ff wachten met opsturen tot na TLoU :P
Je kan nog een poging wagen in de winkel, aan de telefoon kunnen ze je wat makkelijker afpoeieren.

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:27
Port187 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:46:
[...]

Je kan nog een poging wagen in de winkel, aan de telefoon kunnen ze je wat makkelijker afpoeieren.
Ja was ik ook van plan, ben benieuwd.
bram1984 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:46:
Je hebt 'm bij Intertoys besteld en ze verwijzen je door naar Sony? Ik neem aan dat je deze persoon even door de telefoon getrokken hebt?
Jup, die miep aan de telefoon claimde dat alle garantiegerelateerde zaken direct met Sony afgewikkeld moesten worden en dat Intertoys hier nooit tussen zou gaan zitten.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:05
Faaz0 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:51:
[...]

Ja was ik ook van plan, ben benieuwd.

[...]

Jup, die miep aan de telefoon claimde dat alle garantiegerelateerde zaken direct met Sony afgewikkeld moesten worden en dat Intertoys hier nooit tussen zou gaan zitten.
Dan meot je eens aan die miep uitleggen wat wettelijke garantie is. De garantie is bij wet belegd in Nederland bij de winkel en niet bij de leverancier.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Bij BS heb je 30 dagen na afkoop dat ze in de winkel omruilen en na de 30 dagen via sony

• Adlermann
HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:12:
Bij BS heb je 30 dagen na afkoop dat ze in de winkel omruilen en na de 30 dagen via sony
Niets mee te maken, je hebt gewoon garantie tijdens de levensduur van het gekochte via de leverancier/ winkelier. Dat is in Nederland bij wet geregeld. De winkel kan hoog/ laag springen, maar ze zijn zelf verantworodelijk voor de garantie.
(ze hoeven niet om te ruilen trouwens, als ze het maar repareren)

• HaskoF
Adlermann schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Niets mee te maken, je hebt gewoon garantie tijdens de levensduur van het gekochte via de leverancier/ winkelier. Dat is in Nederland bij wet geregeld. De winkel kan hoog/ laag springen, maar ze zijn zelf verantworodelijk voor de garantie.
(ze hoeven niet om te ruilen trouwens, als ze het maar repareren)
Snap ik, maar ze sturen het dan zelf op naar Sony. Het is niet dat ze iemand achter in de winkel hebben om de spullen te laten repareren.

• Adlermann
HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:15:
[...]

Snap ik, maar ze sturen het dan zelf op naar Sony. Het is niet dat ze iemand achter in de winkel hebben om de spullen te laten repareren.
Aah zo, ja. Dat is prima ja :)

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 22:39

Falastine

Think about my signature...

Voegt de nieuw update nog wat toe zag niks staan namelijk

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:54
Blijkbaar extra stabiliteit. Dat is het enige.

Zelf wacht ik nog steeds op een grote update.

Shikata ga nai.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01
Ik heb even aan support nagevraagd bij Gioteck over waarom er geen 3rd party controllers zijn voor de ps4.
De reden is simpel, Sony heeft alleen rechten ervoor. Maar ze zijn er mee bezig om ervoor te zorgen dat het binnenkort hopelijk wel kan :)

want ik zie dit graag op mijn ps4 :)

http://www.gioteck.com/pr...n-3/controllers-ps3/sc-1/

nothing stops this train

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01
bram1984 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:01:
Wat is daar de toegevoegde waarde van? Puur de sticks die anders geplaatst zijn?
+dat de controller betere kwaliteit is en fijner in je hand

nothing stops this train

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:37:
[...]

+dat de controller betere kwaliteit is en fijner in je hand
Horipad4 niks voor je? Die is er al wel... En kan je op de PS3 & 4 gebruiken ;)

Verwijderd

Nog even over het geluid probleem van de ps4 ventilator.

Ik heb bij iemand die een ps4 heeft een db meter test gedaan en die van hem was luidruchtig bij zware games zo als (killzone) toen stond de db meter op 53DB (hoger kwam die niet maar was wel luidruchtig) in de PS4 menu was die rond de 35/40DB (dan hoor je hem ook een beetje) in lichte games zo als fifa 2014 demo kwam de DB meter niet hoger dan 41DB

Wat me opviel is dat die alleen dus bij zware game hard blaas maar dat is normaal en geen probleem aangezien dat ding het dus zwaarder heeft moet die ook meer koeling hebben das het zelfde als met een pc.

en 53DB is opzich niet hinderlijk je kan het fixen om de tv bv harder te zetten zo dat de fan geluid niet meer opvalt.

Sony heeft gewoon een goedkope koeler er ingezet die veel herrie maakt als ze een duurdere hadden gedaan die minder herrie maken was de ps4 stiller geweest maar was de prijs van dat ding ook waarschijnlijk omhoog gegaan en daarbij je weet van AMD dat het heethoofden zijn dus kon je ook verwachte dat de ps4 snel warm/heet wordt....

Er zijn ook mensen die zeggen dat hun ps4 muis stil is maar misschien is bij hun de fan wel juist kapot !? Als ik een ps4 had zou ik liever eentje hebben die ietsje geluid maakt dan muis stil dan weet ik tenminste dat die koelt!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:01
Gisteren de ps4 opgehaald en daarbij Child of light.
het aansluiten ging prima. Hij wil wel veel koppelen en in mijn ogen is het onlogisch Hoe je je bestaande account moet koppelen aan je ps4. Zit onder nieuw, maar ook als je gast opstart voor het eerst.
nog steeds het master en sub account niet veranderd Door Sony. Vind dat wel heel slecht en totaal niet logisch. Mijn vrouw heeft een sub account, maar is nooit meer los te koppelen. Had met een nieuwe console wel verwacht dat dat aangepast zou zijn.

Verder de ps4 is een erg fijne machine. Het is wel even zoeken hoe je hem aan zet. :P

gisteren zag ik al meteen de ps plus spellen staan die ik geactiveerd heb. Dus kan ze meteen downloaden. Child of light gedownload wat inderdaad sneller is dan op en ps3. We hebben gespeeld met de vita en de ps4 controller. Dat ging nog best goed. Gelukkig hebben we er 2 in huis zodat mijn vrouw ook het heeft character kan besturen. Het koppelen van de vita ging erg goed en hij reageerde ook best snel. Had niet het idee dat ik met de vita aan het sturen was. En de uitleg kwam meteen voor de vita. Bij het disconnecten werd de uitleg ook meteen weer voor de controller weergegeven. Erg netjes.

al met al erg blij met de aankoop.

Verwijderd

3D-Blu-ray ondersteuning op PS4 komt volgende week

De PlayStation 4 gaat vanaf firmwareupdate 1.75 3D-Blu-ray's ondersteunen. Deze update komt volgende week, zo meldt PlayStation via Twitter.

Daarmee komt de ondersteuning van 3D-Blu-Ray's op PlayStation 4 nagenoeg gelijktijdig met die op de Xbox One. Microsoft kondigde op 21 juli eveneens aan dat 3D-Blu-Ray's op de Xbox One ondersteund gaan worden.

Op PlayStation 3 is het al mogelijk om 3D-Blu-Ray's af te spelen. Sinds gisteren is er ook al een nieuwe firmwareupdate voor PS4 uit, dit is vooral een update om de stabiliteit van bepaalde software te verhogen.

Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...op-ps4-komt-volgende-week

Lekker veel updates in de toekomst , laat maar komen die updates.
Arunia schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:03:

Verder de ps4 is een erg fijne machine. Het is wel even zoeken hoe je hem aan zet. :P
Eh.. gewoon met de PS knop op de controller? Dus exact zoals de PS3.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:11:
[...]

Dat is wel het simpelste. Welke knop eject is en de powerknop op de console vergeet ik altijd haha!
Wil je voor de verandering een keer daar dat ding aanzetten en komt meteen je disc eruit..

Kwestie van luiheid van onthouden welke welke is 8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Arunia
bram1984 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:11:
[...]

Niet de eerste keer. :P Ook niet wanneer op de usb kabel aangesloten. Dan moet je hem echt via de console aanzetten. En dat was even kijken. Dacht eerst dat er een schakelaar nog op de achterkant zat zoals bij de PS3. Maar het is het randje naast de drive. Boven power en onder eject.

Tuurlijk, de volgende keren gaat hij gewoon aan met de controller.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:46

On_E

Housemusic

Jackal131 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:10:
[...]

Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.
Uiteraard! :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

Zo, gister dan ook maar eindelijk de PS4 aangeschaft. Ik had hem nog niet eerder 'live' gezien en dus viel het mij nu pas op hoe klein het apparaat eigenlijk is. Eenmaal aangesloten (makkie, want exit PS3, kabels laten zitten en enter PS4) blijkt inderdaad de controller een enorme verbetering te zijn. Waar ik eerst alle multi platform games speelde op de Xbox 360, denk ik niet dat ik nu nog een Xbox One aan zal gaan schaffen. Toch wel bijzonder hoe het kan gaan. Van de eerste Xbox naar de Xbox 360, daar werd later een PS3 naast gezet voor de Uncharted reeks en dan nu een PS4 only. Nooit gedacht, maar daar zit ik dan in het Sony kamp ;-)

Ik heb er nog geen games bij gekocht, daar ik dat toch via een US account ga doen. Ik heb een paar jaar terug het besluit genomen om nooit meer € 50,- of meer uit te geven aan een game, maar $ 50,- is nog net acceptabel ;-) Het is nu dus wachten op TLOU (komt al snel gelukkig), GTA V, Far Cry 4 en natuurlijk de nieuwe Uncharted!

Heeft iemand trouwens een idee of er -in het kader van de TLOU en GTA V remake- er ook een remake van Far Cry 3 komt op de PS4? Op de PS3 lijkt het spel me namelijk echt onspeelbaar!

Some infinities are bigger than others.

• lubbertkramer
  • Laatst online: 15:59
Major_ton schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:48:
Heeft iemand trouwens een idee of er -in het kader van de TLOU en GTA V remake- er ook een remake van Far Cry 3 komt op de PS4? Op de PS3 lijkt het spel me namelijk echt onspeelbaar!
Welkom bij de PS4 familie :9 Maar even reagerend op je vraag, ik verwacht geen versie van Far Cry 3 voor de PS4 omdat Far Cry 4 in het najaar al uitkomt voor de PS4 (maar heb hier geen onderbouwing voor, puur wat ik verwacht :) )

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 24-07-2014 10:54 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 22:11
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 07:38:
Nog even over het geluid probleem van de ps4 ventilator.

....uitleg over onderzoek...

Sony heeft gewoon een goedkope koeler er ingezet die veel herrie maakt als ze een duurdere hadden gedaan die minder herrie maken was de ps4 stiller geweest maar was de prijs van dat ding ook waarschijnlijk omhoog gegaan en daarbij je weet van AMD dat het heethoofden zijn dus kon je ook verwachte dat de ps4 snel warm/heet wordt....

Er zijn ook mensen die zeggen dat hun ps4 muis stil is maar misschien is bij hun de fan wel juist kapot !? Als ik een ps4 had zou ik liever eentje hebben die ietsje geluid maakt dan muis stil dan weet ik tenminste dat die koelt!
Ik denk dat je conclusie wat kort door de bocht is. Je doet op zich een prima onderzoek, maar hierbij is wel belangrijk om te weten wat de omgevingstempratuur is en of de PS4 in een kast staat of vrij op een meubel.

Zeggen dat Sony gewoon een goedkope koeler heeft gebruikt is echt onzin. Er zit namelijk best een vernuftig systeem achter.

Er zit een thermometer in die de warmte registreert, de warmer het word de harder de fan roteert wat dus meer geluid produceert. Doordat de voeding in de PS4 zit ( ik had dit zelf er buiten gelaten, stoor me er niet aan) loopt de temperatuur aardig op. Helemaal nu het zomer is, zal de PS4 harder moeten werken om koel te blijven.

Als je dezelfde hardware van de PS4 in een PC behuizing zou plaatsen, zou je waarschijnlijk een stuk minder geluid produceren. In een PC behuizing kan je de warmte meestal beter reguleren vanwege het formaat en de ruimte die de hardware onderling van elkaar heeft

PSN ID Binloading_nl

• HaskoF
:Y ik weet het niet maar mijn super nintendo was veel stiller dan mijn Ps4

• Port187
  • Laatst online: 10-12-2024
HaskoF schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:31:
:Y ik weet het niet maar mijn super nintendo was veel stiller dan mijn Ps4
3 MHz heeft niet bepaald cooling/ventilatie nodig, carts hoeven niet te spinnen etc 8)7

• HaskoF
weten we al wat meer over de PS+ games voor augustus?

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
HaskoF schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:05:
weten we al wat meer over de PS+ games voor augustus?
Er is nog geen nieuws over de ps+ games.. We zullen het zeer waarschijnlijk binnen enkele dagen horen.

Verwijderd

Inderdaad , het is weer tijd voor gratis PSPlus games binnenkort.

• Shinobi-vs-Gast
Major_ton schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:48:
Tijdens het spelen op de PS3 nergens last van gehad hoor.

Shikata ga nai.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Far Cry 3 op de PS3 speelde inderdaad gewoon prima, heb me daar erg mee vermaakt.
En zijn er hier al mensen die Oddworld gekocht hebben? Ik vond dat een van de beste spellen in de tijd van de PS1, dus ik kijk er wel naar uit om de remake te spelen.
Is deze eigenlijk enkel digitaal te krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 24-07-2014 13:44 ]

PSN id: NL_SToRM

• Scrisissszzz
Stiekem hoop ik dat Oddworld de gratis plus game in augustus wordt.. Maar dat zal wel niet ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:09
Scrisissszzz schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:10:
Stiekem hoop ik dat Oddworld de gratis plus game in augustus wordt.. Maar dat zal wel niet ;)
Dat zou wel een super plus game zijn!!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• HaskoF
hij is net uit. Het zou echt vreemd zijn om de game gelijk in de ps+ collectie te zetten.

Wellicht de komende maanden, maar niet augustus.

• Scrisissszzz
Tiwazz schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Dat zou wel een super plus game zijn!!
Precies, vind dat ze dat wel mogen doen. De games van afgelopen maanden vond ik niet veel bijzonders. Snap dat AAA games nog niet kan. Maar dit is dan een mooie goedmaker!

• steefje
Je kan ook € 15 uitgeven aan Valliant Hearts. Erg vermakelijke game. Een PSN game die zijn geld meer dan waard is.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

steefje schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:22:
Je kan ook € 15 uitgeven aan Valliant Hearts. Erg vermakelijke game. Een PSN game die zijn geld meer dan waard is.
Zo'n game zou ook prima kunnen op de Vita, hoopt dat die versie nog uitkomt. Op de PS4 ga ik de komende tijd vooral The Last of Us doen. ;) Zijn er trouwens hier nog meer mensen die Plants vs Zombies Garden Warfare gaan halen? Komt in augustus uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 14:37 ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-12 19:01

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:37:
[...]
Zijn er trouwens hier nog meer mensen die Plants vs Zombies Garden Warfare gaan halen? Komt in augustus uit.
Jup, ik! De gameplay filmpjes zien er erg vermakelijk uit.

• Scrisissszzz
HaskoF schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:19:
hij is net uit. Het zou echt vreemd zijn om de game gelijk in de ps+ collectie te zetten.

Wellicht de komende maanden, maar niet augustus.
Dead Nation was toch ook meteen de psplus game met release op de ps4..

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:08:
[...]

Dead Nation was toch ook meteen de psplus game met release op de ps4..
Dead Nation is van oorsprong een PS3 game die in 2010 al uitkwam en gratis was na de Playstation Network hack in 2011.

• Shinobi-vs-Gast
Als je 'm destijds had gedownload, kun je inderdaad de PS4 versie downloaden.

Shikata ga nai.

• Scrisissszzz
Ow ja ik zie t.

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 07:38:

Bij mij staat de PS4 in een meubel. Hoewel het meubel aan de voorzijde open is en aan de achterzijde voorzien is van gaten blaast hij toch flink.
Mijn oplossing: PS4 kwartslag draaien als ik ga gamen. Bij mij issie 50 procent stiller.

Volgens mij zuigt hij koele lucht aan via de rechterzijkant. Dus aan die kant moet ie vrij zijn.

PSN: Space-o-saurus

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat een absolute plus is op de xbox one is dat er skype op zit. Enig idee of de PS 4 dit ook nog gaat invoeren. Absoluut ongelooflijk dat dit niet standaard erop zit.

rkwinkel

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-12 10:25
rkwinkel schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:43:
Wat een absolute plus is op de xbox one is dat er skype op zit. Enig idee of de PS 4 dit ook nog gaat invoeren. Absoluut ongelooflijk dat dit niet standaard erop zit.
Skype is dan ook van microsoft. Mogelijk willen ze niet dat skype op de PS4 uitkomt?

• rkwinkel
Wel een beetje een misser van Sony.In deze tijd zijn dit soort zaken belangrijk om op de console te hebben. Enig idee of ze een alternatief gaan bieden.

rkwinkel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Ik had laatst een plaatje gezien van iemand die een notebook USB cooler in combinatie met een PS4 gebruikte. Kan het plaatje even niet meer vinden, maar het was ongeveer zoiets. Nu weet ik niet precies hoe de cooling van de PS4 werkt, maar zou het werken als je iets dergelijks gebruikt?

Wel jammer dat je alleen USB aan de voorkant hebt, want als je dit zou gebruiken zie je dus die kabel aan de voorkant zitten :) Met side/rear USB zou dat dan mooier zijn.....

Ik zal het juiste plaatje nog even opzoeken :)

Edit: Got it...zie hier

Beetje brak plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mkdw9gIgYQkitfjj9clAThQ.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Maichel op 24-07-2014 15:57 ]

PSN: Maichel

• HaskoF
Mooie cooler voor de PS4

Klik hier
Volgens mij hebben ze dat ook is uitgebracht voor de phat 360 en dat veroorzaakte meer RROD's dan dat het voorkwam :+ omdat het de originele koeling verstoort O-)

Zie: https://answers.yahoo.com...qid=20080813065454AAmYS99

http://techcrunch.com/200...es-problems-for-xbox-360/

[ Voor 14% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 24-07-2014 16:10 ]

• Maichel
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:08:
[...]

Volgens mij hebben ze dat ook is uitgebracht voor de phat 360 en dat veroorzaakte meer RROD's dan dat het voorkwam :+ omdat het de originele koeling verstoort O-)
Oef :D Das niet de bedoeling nee....Is natuurlijk ook geen officiele PS accessoiry en die gaat er natuurlijk ook niet komen omdat ze daarmee zouden "toegeven" dat de originele cooling wellicht niet genoeg is...

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:42
Kashika schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:45:
[...]

Skype is dan ook van microsoft. Mogelijk willen ze niet dat skype op de PS4 uitkomt?
Op de Vita kun je Skype installeren. Dus wie weet komt ie nog.

• rkwinkel
Hoop het, want het is een flink gemis

rkwinkel

rkwinkel schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:36:
Hoop het, want het is een flink gemis
Maar je kan toch gewoon skypen op je tablet en of smartphone? en op de console zelf heb je partychat of wil je videochatten?

• Adlermann
bram1984 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:10:
Iemand is TLoU aan het streamen via Twitch. Uiteraard niet kijken als je geen spoilers wilt zien.

http://www.twitch.tv/metroid_sigma
Morgen dan maar even een rondje doen langs alle winkels hier om te kijken of er iemand te vroeg verkoopt.

Wolfenstein had ik ook een paar dagen te vroeg ;P

• Maichel
Adlermann schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:41:
[...]

Morgen dan maar even een rondje doen langs alle winkels hier om te kijken of er iemand te vroeg verkoopt.

Wolfenstein had ik ook een paar dagen te vroeg ;P
Is pas de 30e toch? Dan is dit wel heel veel te vroeg :)

Maichel schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:55:
[...]

Is pas de 30e toch? Dan is dit wel heel veel te vroeg :)
Hier de 30e ja. In de US de 29e.

Weet iemand trouwens of je hier dan ook de US versie de 29e al kan downloaden? Neem aan van wel.
bram1984 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:57:
[...]
Hier de 30e ja. In de US de 29e.

Weet iemand trouwens of je hier dan ook de US versie de 29e al kan downloaden? Neem aan van wel.
29 juli om 00.00 kan je het downloaden, dat is dan 09.00u in de ochtend in Nederland ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

ASNNetworks schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:02:
[...]

29 juli om 00.00 kan je het downloaden, dat is dan 09.00u in de ochtend in Nederland ;)
Is dat zeker? Met elke tijdzone houden ze rekening dan? Met de Oostkust scheelt het maar 6 uur volgens mij.

En anders fuck dat. Dan ben ik op mijn werk. Kijken of ik de download via de app kan starten. Vast niet. ;(
bram1984 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:26:
[...]

Is dat zeker? Met elke tijdzone houden ze rekening dan? Met de Oostkust scheelt het maar 6 uur volgens mij.

En anders fuck dat. Dan ben ik op mijn werk. Kijken of ik de download via de app kan starten. Vast niet. ;(
00.00 PDT = 09.00 GMT+1.

En ja, je kan de download via de app/website starten :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Katseviool
  • Laatst online: 05-12 18:55
bram1984 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:10:
Iemand is TLoU aan het streamen via Twitch. Uiteraard niet kijken als je geen spoilers wilt zien.

http://www.twitch.tv/metroid_sigma
Dat ziet er wel goed uit zeg :)

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Katseviool schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:39:
[...]

Dat ziet er wel goed uit zeg :)
Ik heb de game niet gespeeld op de PS3, maar is het verschil echt te zien via de stream? Zo ja, kun je nagaan hoe mooi die game op je eigen TV wordt, daar kan een stream het nooit bij halen.

Vraagje voor de mensen die het al wel gespeeld hebben, in hoeverre lijkt de gameplay op die van Uncharted? Ik ben wel van plan om deze een keer te gaan spelen op de PS4, maar ben bang dat de strakke lineaire structuur van het spel me gaat irriteren. Daar was ik bij Uncharted snel klaar mee, een game die nota bene ontdekkingsreizen en avontuur als thema heeft, terwijl de speler nul komma nul vrijheid heeft om zelf te ontdekken, maar altijd binnen een krappe corridor moet blijven, zelfs al speelt het merendeel van de levels zich buiten af. 8)7

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

ASNNetworks schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:32:
[...]

00.00 PDT = 09.00 GMT+1.

En ja, je kan de download via de app/website starten :)
Ja ik bedoel eigenlijk; kun je via de app ook gewoon switchen naar je US account en de download naar je PS4 pushen? Of gaat dat alleen echt via een computer?

Naughty Dog is nu overigens live de multiplayer aan het streamen.

http://www.twitch.tv/naughtydog
Svenderson schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:55:
[...]

Ik heb de game niet gespeeld op de PS3, maar is het verschil echt te zien via de stream? Zo ja, kun je nagaan hoe mooi die game op je eigen TV wordt, daar kan een stream het nooit bij halen.

Vraagje voor de mensen die het al wel gespeeld hebben, in hoeverre lijkt de gameplay op die van Uncharted? Ik ben wel van plan om deze een keer te gaan spelen op de PS4, maar ben bang dat de strakke lineaire structuur van het spel me gaat irriteren. Daar was ik bij Uncharted snel klaar mee, een game die nota bene ontdekkingsreizen en avontuur als thema heeft, terwijl de speler nul komma nul vrijheid heeft om zelf te ontdekken, maar altijd binnen een krappe corridor moet blijven, zelfs al speelt het merendeel van de levels zich buiten af. 8)7
Ja. Twitch is helaas maar 30 fps, maar de 1080p resolutie, de verbeterde textures en character models zijn erg duidelijk zichtbaar. Ook de belichting heeft een flinke schop gekregen en beplanting ziet er een stuk realistischer uit.

De gameplay zelf lijkt totaal niet op Uncharted. De enige overeenkomst is dat het 3rd person is. In deze game speelt exploratie een grote rol. Elk hoekje uitkammen om supplies te vinden. De game is zeker lineair, maar doet een goede job om de levels niet "confined" aan te laten voelen. Ja er zitten stukken met gangetjes in, maar ook grotere open gedeeltes waarbij je helemaal zelf kunt bepalen hoe de situatie aan te pakken. Of een dorpje waar je doorheen loopt en lekker kunt exploreren. Een ND game blijft een verhalende achtbaanrit en dat werkt het beste als deze lineair is. Je kan er overigens wel 20 tot 25 uur over doen, dus hij is wel lekker lang.

Het enige minpunt in de review van Gamer.nl is zelfs dat ze het niet altijd duidelijk vonden waar de uitgang van een gebied is (waar ik overigens weinig van snap, maar dat terzijde). ;)

[ Voor 79% gewijzigd door bram1984 op 24-07-2014 21:07 ]

bram1984 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 21:00:
[...]

Ja ik bedoel eigenlijk; kun je via de app ook gewoon switchen naar je US account en de download naar je PS4 pushen? Of gaat dat alleen echt via een computer?

Naughty Dog is nu overigens live de multiplayer aan het streamen.

http://www.twitch.tv/naughtydog
Je kan toch gewoon de PS Store openen via je web browser op je mobiel. Je hoeft de app daar niet voor te gebruiken. Het enige wat de app doet is een url openen.

Gewoon http://sonyentertainmentnetwork.com bezoeken op je mobiel en inloggen met je US account en dan download to PS4.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-12 05:36
Gister de nieuwe 2.0 gold headset gehaald, vandaag binnen. Echt super voor die €88 mooi geluid en dat VSS werkt super. Aanrader!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-12 14:43
Van de week heb ik voor het eerst eens grondig met een PS4 gerommeld en ik moet zeggen dat het er gelikt uit ziet allemaal. Ik maak me wel zorgen over een aantal zaken en twijfel of ik de komende maanden besluit om er een aan te schaffen.

Het game aanbod is nog erg mager in mijn ogen, het betalen voor + voor online gamen vind ik enerzijds begrijpelijk maar ik betwijfel of het de stabiliteit van online gamen ten goede komt (redenerend dat het geld naar de servers en verbindingen gaat). Ik moet zeggen dat ik ook wel moest wennen aan de controller en eerlijk gezegd vind ik de touchpad eerder een leuke gimmick dan dat het echt iets bijdraagt. Ik vond hem ook erg flimsy aanvoelen en het oogt niet erg degelijk. Met Dualshock 3 kon ik rustig bij frustratie gooien maar dat wil ik met deze toch echt niet proberen.

Waarschijnlijk schaf ik me wel een keer een PS4 aan maar echt pas als de prijs omlaag gaat en het game aanbod flink is gegroeid want anders vind ik het verspilling.

Adjust non olet, plerumque...

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb TLOU ge-preordered. Maar hoe kan ik deze nu downloaden zodat ik hem de 29ste kan spelen? Of kan dat pas wanneer die uit is?

Before me there were many, after me there will be none

• Major_ton
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

Pfff, hier word ik dus echt simpel van... Probeer ik net via Amazon.com een $50,- gift card te kopen met mijn creditcard, mag het niet omdat ik buiten de US woon. PC Game Supply werkt wel, maar die rekent ruim € 5,- extra waardoor je bijna je games gewoon in NL kan kopen. Iemand die een oplossing heeft?

Jay-K schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:27:
Ik heb TLOU ge-preordered. Maar hoe kan ik deze nu downloaden zodat ik hem de 29ste kan spelen? Of kan dat pas wanneer die uit is?
The Last of Us ondersteunt helaas geen pre-load. Je kan de game dus downloaden via de US Store op 29 juli vanaf 00.00 Amerikaanse tijd (09.00 NL tijd), of via de NL Store vanaf 30 juli 00.00. Afhankelijk dus in welke Store je hem gekocht hebt, maar beide geen pre-load helaas. Games vanaf Destiny zullen allemaal pre-load ondersteunen overigens.
Major_ton schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:39:
Pfff, hier word ik dus echt simpel van... Probeer ik net via Amazon.com een $50,- gift card te kopen met mijn creditcard, mag het niet omdat ik buiten de US woon. PC Game Supply werkt wel, maar die rekent ruim € 5,- extra waardoor je bijna je games gewoon in NL kan kopen. Iemand die een oplossing heeft?
Stel een Amerikaans factuur adres in via Amazon.com. Dan kan je het gewoon aanschaffen.

[ Voor 36% gewijzigd door ASNNetworks op 24-07-2014 22:45 ]

• Major_ton
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

ASNNetworks schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:42:
[...]

The Last of Us ondersteunt helaas geen pre-load. Je kan de game dus downloaden via de US Store op 29 juli vanaf 00.00 Amerikaanse tijd (09.00 NL tijd), of via de NL Store vanaf 30 juli 00.00. Afhankelijk dus in welke Store je hem gekocht hebt, maar beide geen pre-load helaas. Games vanaf Destiny zullen allemaal pre-load ondersteunen overigens.

[...]

Stel een Amerikaans factuur adres in via Amazon.com. Dan kan je het gewoon aanschaffen.
Dat doet inderdaad wonderen! Bedankt :-) Nu nog heel even geduld hebben op The Last Of Us...

Major_ton schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:46:
[...]

Dat doet inderdaad wonderen! Bedankt :-) Nu nog heel even geduld hebben op The Last Of Us...
Overigens kan je ook proberen om je credit card te koppelen aan een Amerikaans Paypal account. Bij mij is dat gelukt en kan nu via de PS4 direct games afrekenen via Paypal. Hoef dus geen codes meer te kopen (vervelend bij bedragen zoals $60) en kan het bedrag direct afrekenen. Dus als ik iets wil aanschaffen voor $24,99, dan betaal ik direct dat bedrag. Hoef ik geen $20+10 te kopen en $5 over houden etc. Het geld gaat gewoon alsnog via de credit card :)

• Major_ton
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

Dat is een goede tip, ik wil alleen never nooit meer iets met Paypal te maken hebben (hun handelen naar eigen recht en de koppelverkoop met Ebay is onacceptabel) dus voorlopig houd ik het bij de Gift Cards. Jammer van die $0,01 ;-) Ik heb The Last Of Us meteen maar gekocht, dus ik ben benieuwd wanneer de PS4 gaat downloaden of dat ik daar uiteindelijk nog opnieuw de opdracht voor moet geven. Hoe dan ook, de 29ste kan de pret beginnen!

Major_ton schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:57:
Dat is een goede tip, ik wil alleen never nooit meer iets met Paypal te maken hebben (hun handelen naar eigen recht en de koppelverkoop met Ebay is onacceptabel) dus voorlopig houd ik het bij de Gift Cards. Jammer van die $0,01 ;-) Ik heb The Last Of Us meteen maar gekocht, dus ik ben benieuwd wanneer de PS4 gaat downloaden of dat ik daar uiteindelijk nog opnieuw de opdracht voor moet geven. Hoe dan ook, de 29ste kan de pret beginnen!
De PS4 gaat niet uit zich zelf downloaden in dit geval helaas. The Last of Us ondersteunt namelijk geen pre-load. Je kan de game wel om middernacht Amerikaanse tijd downloaden, dan is het hier 09.00u. Je kan dat via PS Store op de PS4 doen of via de website indien je niet thuis bent (download to PS4 bij download list) Toekomstige games ondersteunen wél pre-load. Je ziet dan een release date en een pre-load date. Destiny heeft bijvoorbeeld een release date van 9 september 2014, maar de game wordt al 5 september automatisch gedownload, zodra het 9 september middernacht is (Amerikaanse tijd) kan je het spelen :)

The Last of Us zul je dus nog even zelf moeten downloaden.

• Arunia
Net even Destiny gespeeld. Wat een sfeer. Erg leuke game ook. Het is nog steeds dat ik ruk speel met een controller. Dus zou voor mij eerder een pc buy worden.
Arunia schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:08:
Net even Destiny gespeeld. Wat een sfeer. Erg leuke game ook. Het is nog steeds dat ik ruk speel met een controller. Dus zou voor mij eerder een pc buy worden.
Balen voor je dan dat ie niet op de PC uit komt :P :'(

• Arunia
Dat zat ik net ook te kijken. Haha.

stond me altijd bij dat het pay2play was. Maar toch niet. Wellicht dat ik hem dan toch haal voor de ps4.

• Major_ton
  • Nu online

Major_ton

Shoot!

ASNNetworks schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:04:
[...]

De PS4 gaat niet uit zich zelf downloaden in dit geval helaas. The Last of Us ondersteunt namelijk geen pre-load. Je kan de game wel om middernacht Amerikaanse tijd downloaden, dan is het hier 09.00u. Je kan dat via PS Store op de PS4 doen of via de website indien je niet thuis bent (download to PS4 bij download list) Toekomstige games ondersteunen wél pre-load. Je ziet dan een release date en een pre-load date. Destiny heeft bijvoorbeeld een release date van 9 september 2014, maar de game wordt al 5 september automatisch gedownload, zodra het 9 september middernacht is (Amerikaanse tijd) kan je het spelen :)

The Last of Us zul je dus nog even zelf moeten downloaden.
Bedankt voor je antwoord. Ik had over de eerdere reactie, dat het geen pre load game betreft, heen gelezen. Gelukkig vertrek ik toch pas om 09:30 uur naar werk, dus kan ik de download mooi vanaf 09:00 uur aanzetten. Dan kan ik bij thuiskomst meteen van start :*) (ja ja, fanatiek).

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
ASNNetworks schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:10:
[...]

Balen voor je dan dat ie niet op de PC uit komt :P :'(
Maart 2015, mogelijk met uitstel. Mark my words ;) In ieder geval voor zomer 2015 als hij degelijk verkoopt op de consoles (en dat kan al bijna niet anders meer).

Bungie heeft nou al zo'n 20x aangegeven dat ze wel hard nadenken om toch een PC versie neer te zetten, dus ik durf er wel geld op neer te zetten dat die er al is, maar gewoonweg nog lang niet af. Wel eens goed naar het Destiny menu gekeken? Je bestuurd zelfs al een soort 'cursor'.

Dat komt nog wel ;) Maar eerst even een paar milijoen extra consoles + game verkopen en dán poorten naar de PC.

/signed: Bungie

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Brutal1ty schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:14:
[...]

Maart 2015, mogelijk met uitstel. Mark my words ;) In ieder geval voor zomer 2015 als hij degelijk verkoopt op de consoles (en dat kan al bijna niet anders meer).

Bungie heeft nou al zo'n 20x aangegeven dat ze wel hard nadenken om toch een PC versie neer te zetten, dus ik durf er wel geld op neer te zetten dat die er al is, maar gewoonweg nog lang niet af. Wel eens goed naar het Destiny menu gekeken? Je bestuurd zelfs al een soort 'cursor'.

Dat komt nog wel ;) Maar eerst even een paar milijoen extra consoles + game verkopen en dán poorten naar de PC.

/signed: Bungie
Haha ja die cursor is een opvallende keuze voor consoles, maar werkt best goed bij het navigeren door die mooie interface. Heb de PS3 versie gespeeld, maar is die cursor op de PS4 met de touchpad te besturen? Dat is het eerste waar ik aan moest denken, zou een gemiste kans zijn. Is het bijvoorbeeld niet ook zo dat de map in AC:Black Flag met de touchpad te besturen is?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Scrisissszzz
De pre order actie voor TLOU, krijg je die bij ieder exemplaar of alleen als je m bv via de store of bol koopt? Daar staat het namelijk bij, maar bij veel andere webshops niet...

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Destiny beta is nu open voor het publiek.

PSN: Space-o-saurus

• Maichel
Scrisissszzz schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:12:
De pre order actie voor TLOU, krijg je die bij ieder exemplaar of alleen als je m bv via de store of bol koopt? Daar staat het namelijk bij, maar bij veel andere webshops niet...
Bijvoorbeeld bij Gamemania ook hoor, zie hier.

• steefje
ColonelSanders schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:40:
Dus dan kunnen ook mensen die geen code hebben op pre-order de game testen?

PSN ID Binloading_nl

• Maichel
ColonelSanders schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:40:
Ah thanks voor de tip, toch maar eens proberen. Denk overigens dat de uitstel van BFHL best kan zorgen voor meer spelers voor Destiny, althans voor those die op zoek zijn naar een "nieuwe" shooter binnenkort :)

• Maichel
steefje schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:41:
[...]

Dus dan kunnen ook mensen die geen code hebben op pre-order de game testen?
Ja, gewoon even op de Store inloggen en zoeken op Destiny Beta.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:42

Phydomir

Dennis

Toch wel ideaal die stand-by modus. Op mijn werk even op de site inloggen. Destiny Beta aanklikken en als ik thuis ben staat hij geïnstalleerd.

Tevens de "nieuwe" Oddworld gekocht. Erg benieuwd naar.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
Er is nu trouwens een nieuwe update beschikbaar voor destiny. Als het goed is lost de patch het frame-pace probleem op, het is zeg maar wat nfs rivals bij launch ook had.

• HaskoF
TLOU stream. iemand gekeken gisteren/ vandaag?

Verwijderd

Ik heb Last of Us gepreordered in de NL store.

Hoe gaat dat met betalen en wanneer moet ik betalen?

Ik betaal met PSN tegoed en niet met CC , ik wil dat je gewoon meteen moet betalen.

De vorige keer met Watch Dogs ging het fout en kon ik niet mijn gepreorderde game spelen.

Verwijderd

Hoe zijn de gamers hier te spreken over de gameplay op 30fps, zelf vind ik het prima weg spelen met Infamous Second Son en ik zie eigenlijk geen verschil tussen 30fps en zonder fps cap.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:08:

Ik betaal met PSN tegoed en niet met CC , ik wil dat je gewoon meteen moet betalen.

De vorige keer met Watch Dogs ging het fout en kon ik niet mijn gepreorderde game spelen.
Daar zijn al een paar posts over geweest en toen vroeg iemand hetzelfde (volgens mij jij zelfs :P).
Iets voor de 30/29ste zal PSN het bedrag incasseren van je PSN tegoed, heb je het niet? Dan annuleren ze de preorder. Kortom zorg ervoor dat je op maandag je tegoed aanvult zodat ze het kunnen afboeken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:08:

Waarom dan niet nu al je PSN tegoed opwaarderen met iDeal met het gewenste bedrag (prijs game)?
Hoe je het ook wendt of keert, het geld moet je toch eens betalen. Dan weet je zeker dat je straks niet weer dezelfde problemen ondervindt.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 01:00

RMX

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:10:
Hoe zijn de gamers hier te spreken over de gameplay op 30fps, zelf vind ik het prima weg spelen met Infamous Second Son en ik zie eigenlijk geen verschil tussen 30fps en zonder fps cap.
Volgens mij praat het gros elkaar na. Iedereen ziet ineens 60fps en iedereen wil het hebben / zweert erbij.
Ik gok dat hier veel mensen zijn die het verschil merken, maar de leken er geen verstand van heeft.
Pagina: 1 ... 71 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]