Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:49:
Ik heb het topic en forum al snel even doorzocht maar het antwoord op mijn vraag niet kunnen vinden. Ik hoop dat ik mijn vraag niet dubbel stel in het topic.
Ik ben dan toch, na lang twijfelen (dat doe ik graag..) van plan een PS4 te gaan kopen. Nu heb ik de Pricewatch eens bekijken en valt me op dat veel winkels hem verkopen voor € 399,-, en dat er maar enkele goedkoper zijn. Het gaat zo laag als 360 euro. Ik zie hem bijvoorbeeld bij Redcoon (waar ik bekend mee ben) voor 362,-, maar ik vraag me af of ik er wel goed aan doe om 'm daar te bestellen? Ik weet dat Redcoon vaker zeer scherpe prijzen heeft omdat ze producten importeren uit andere landen. Weet iemand van jullie al of dat 1) hier ook het geval is en 2) of het iets uitmaakt voor de procedure als ik me op garantie moet beroepen bij Sony?
Ik haal toch echt liever in de winkel, voor die 30 euro meer kan ik:
-zelfde dag nog ophalen (ipv een dag wachten en moeilijk doen met tijd dat postbode komt)
-terug naar winkel als er iets is (ipv moeilijk doen en op de post en afwachten..)
Bestel veel dingen liever online, PS4 echter, gezien het ook eerste model is kan er wat meer fout gaan, koop ik liever in de winkel. Maar dat ben ik.
Jaren geleden tijdens release een 360 gekocht, tot de console stuk ging een paar maanden na aanschaf. RROD. 30 min later stond ik bij de Mediamarkt en kreeg ik gelijk een nieuwe mee, was een bekend probleem en niemand deed moeilijk. in +/- 1.5 uur weer thuis en spelen.. Priceless.
Nou zal niet elke winkel, en zelf misschien Mediamarkt niet altijd direct een nieuwe meegeven, denk dat tijden veranderd zijn, echter is het altijd wel relaxt dat je iemand kan spreken en met wat geluk krijg je een nieuwe mee.
[
Voor 6% gewijzigd door
Port187 op 22-07-2014 20:51
]