• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:22

Edd

Uniciteit schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:50:
1X Destiny béta code (PS4)

Morgen gaat de Destiny béta weer verder. Mocht je nog geen code hebben, dan heb ik er hier nog eentje. Als je 'm gebruikt, laat 't even weten - wel zo netjes voor iedereen die misgrijpt.

Members only: 1X Destiny BETA code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
En gebruikt. Ik dank u zeer vriendelijk!

-

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-12 11:57
Uniciteit schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Niet meegekregen... ik heb op de laatste pagina's in ieder geval niks gezien. Het zal eerder dan wel uit de hand zijn gelopen.
Pag 272 ;)
BM schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:21:
[modbreak]Kan de uitwisseling van Destiny keys via DM worden voortgezet?
Hier op het forum is het offtopic en niet gewenst :)[/]
Het ging inderdaad nergens anders meer over :/

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 22-07-2014 14:12 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-12 19:01

Pinjataaa

Hit me!

Uniciteit schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Niet meegekregen... ik heb op de laatste pagina's in ieder geval niks gezien. Het zal eerder dan wel uit de hand zijn gelopen.
Daarvoor is een Destiny topic: [Multi] Destiny Deel 1
Misschien kan een mod dit in de regels vermelden tot de hype over is.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

keanu_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:49:
[...]

Hm, dat is wel interessant. Iemand ervaring met deze? Ik vraag mij af of de Wireless 2.0 aan te bevelen is in vergelijking met de ''oudere''.
Op basis van reviews heb ik de Gold 2.0 gekocht. Goedkoper en beter volgens De reviews. Bevalt mij super, ook het feit dat je de headset op PC in stereo mode kunt gebruiken. Kan je geen miskoop aan hebben..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Er is op zich niks op tegen dat er af en toe een code wordt gedeeld, maar ik heb even teruggekeken en voorheen ging het echt van "Heeft iemand een code voor mij?" x 100. Dat is niet de bedoeling. Maar stel je hebt *ergens* een PS4 code voor over, dan kan dat gerust gedeeld worden... zolang dan maar niet het hele topic wegzakt. ;)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

NVM, dubbelpost..

[ Voor 95% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-07-2014 14:18 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Uniciteit schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:15:
[modbreak]Er is op zich niks op tegen dat er af en toe een code wordt gedeeld, maar ik heb even teruggekeken en voorheen ging het echt van "Heeft iemand een code voor mij?" x 100. Dat is niet de bedoeling. Maar stel je hebt *ergens* een PS4 code voor over, dan kan dat gerust gedeeld worden... zolang dan maar niet het hele topic wegzakt. ;)[/modbreak]
Ben ik dus helemaal eens. Kwamen ook veel namen tevoorschijn die ik tot op heden hier nog niet heb zien posten.

PSN: Bellerophon-

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:14:
[...]

Op basis van reviews heb ik de Gold 2.0 gekocht. Goedkoper en beter volgens De reviews. Bevalt mij super, ook het feit dat je de headset op PC in stereo mode kunt gebruiken. Kan je geen miskoop aan hebben..
Bedankt voor je reactie, dacht al dat iedereen eroverheen had gelezen.
Het is misschien ook wel verstandiger om de 2.0 te kopen. Nu nog zoeken waar hij goed op voorraad is (bol.com zegt 4-6 weken 8)7 ). Misschien maar even bij de MM langslopen straks!
keanu_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:34:
[...]

Het is misschien ook wel verstandiger om de 2.0 te kopen. Nu nog zoeken waar hij goed op voorraad is (bol.com zegt 4-6 weken 8)7 ). Misschien maar even bij de MM langslopen straks!
Sommige Dixons filialen hebben het op voorraad. Via de website kan je kijken of de filiaal in jouw stad de headset op voorraad heeft, direct via de site betalen en ophalen in de winkel :)

http://www.dixons.nl/game...4-wireless-stereo-headset

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 22-07-2014 14:51 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• keanu_
ASNNetworks schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:50:
[...]

Sommige Dixons filialen hebben het op voorraad. Via de website kan je kijken of de filiaal in jouw stad de headset op voorraad heeft, direct via de site betalen en ophalen in de winkel :)

dank, had er al naar gekeken, helaas niet in Rotterdam ;)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Wel gratis thuisbezorgd, gewoon ff wachten ;)

Headset werkt iig top! Moet alleen bekennen dat ie de laatste tijd meer aan mijn pc dan aan mijn ps4 hangt.. Maar dat komt meer door het lange wachten op Destiny..

[ Voor 64% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-07-2014 14:55 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

keanu_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:34:
[...]

You're welcome :) Mijn exemplaar komt bij de Intertoys vandaan. Moeite waard om ff een belletje te doen naar een vestiging in je buurt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-07-2014 15:07 ]

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:12
keanu_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:53:
[...]

dank, had er al naar gekeken, helaas niet in Rotterdam ;)
Die van mij komt ook bij de Intertoys vandaan. Misschien hebben zij alle voorraad opgekocht ;)

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
hatsa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:11:
[...]

Die van mij komt ook bij de Intertoys vandaan. Misschien hebben zij alle voorraad opgekocht ;)
Kun je de gold headset ook direct op je ps4 controller aansluiten met stereo?
Viel me op dat als ik een stereo koptelefoon aan de controller connecte het gewoon mono was.
Port187 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:22:
[...]
Kun je de gold headset ook direct op je ps4 controller aansluiten met stereo?
Viel me op dat als ik een stereo koptelefoon aan de controller connecte het gewoon mono was.
Hoezo zou je dat willen? Hij is gewoon draadloos met de PS4 te verbinden....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

ASNNetworks schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:27:
[...]

En hijs is virtueel 7:1 surround, wat trouwens ook erg fijn is. Ik had het vorige model waarbij het geluid ook top was.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

ASNNetworks schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:27:
[...]

Via USB stick toch? Niet rechtstreeks met de PS4?

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
inderdaad via de usb stick... Dat vind ik ook best apart eigenlijk.

Ik gebruik zelf de 2.0 gold headset nu ongeveer 5 maanden en ben erg tevreden.
Een goede alternatief voor als je geen surround systeem hebt.
Pinjataaa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:33:
[...]
Via USB stick toch? Niet rechtstreeks met de PS4?
Ja klopt, via een USB adapter, niet rechtstreeks. Maargoed, die zit er gewoon bij uiteraard en is ook bedoeld om zo te gebruiken voor de beste ervaring (zowel gebruiksgemak en geluidskwaliteit).

En het wordt met een USB adapter gedaan omdat Bluetooth teveel lag kan geven of te lage kwaliteit. Zeker wanneer je 7.1 virtueel geluid door wil sturen met game audio en chat/mic.

[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 22-07-2014 15:44 ]

• HaskoF
ik vind het wel echt een gemiste kans voor Sony dat de headset niet echt wireless is Bijv voor op je telefoon moet je met een kabel aansluiten.

• hatsa
Die USB-stick is idd wel een klein beetje jammer, maar verder ben ik er ook tevreden mee. Ik had hiervoor een Turtle Beach PX5, en als ik dan wilde schakelen tussen speakers en headset moest ik nog best wat handelingen uitvoeren. Nu hoef ik alleen de headset aan te zetten. De pasvorm bevalt me ook een stuk beter.

• Scrisissszzz
USB Stick is misschien minder.. Maar ook wel weer relaxed want daardoor kun je hem ook lekker snel aan je pc koppelen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Bluetooth 2.1 van de PS4 en de USB wireless headset hebben alle twee een frequentie van 2.4 GHz. Nu weet ik niet wat de bandbreedte is die ze gebruiken voor de headset. Maar neem aan dat ze met de usb stick een eigen protocol kunnen gebruiken om de headset te verbinden. Ik denk niet dat BT2.1 protocol een 7.1 kanaals geluid kan versturen met daarbij een twee richtingsweg chat kanaal.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• C4D
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

hatsa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:52:
Die USB-stick is idd wel een klein beetje jammer, maar verder ben ik er ook tevreden mee. Ik had hiervoor een Turtle Beach PX5, en als ik dan wilde schakelen tussen speakers en headset moest ik nog best wat handelingen uitvoeren. Nu hoef ik alleen de headset aan te zetten. De pasvorm bevalt me ook een stuk beter.
Virtual Surround van de PX5 is volgens velen wel superieur?
Ik zit er juist aan te denken om de 2.0 te verkopen, aangezien ik vrijwel geen verschil hoor tussen voor en achter.

[ Voor 3% gewijzigd door C4D op 22-07-2014 16:01 ]

psn: lupusergo

• hatsa
C4D schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:00:
[...]

Virtual Surround van de PX5 is volgens velen wel superieur?
Ik zit er juist aan te denken om de 2.0 te verkopen, aangezien ik vrijwel geen verschil hoor tussen voor en achter.
Dat kan best, al heb ik wel het idee het verschil vrij duidelijk te horen. Maar sinds ik m'n PS4 heb heb ik de PX5 amper meer gebruikt, dus of het daarbij superieur was kan ik je niet vertellen. Als casual gamer vind ik gebruiksgemak ook gewoon belangrijker, en zeker als je nog weleens switcht tussen speakers en headset is het gebruiksgemak van de 2.0 gewoon veel groter.
hatsa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:10:
[...]
Dat kan best, al heb ik wel het idee het verschil vrij duidelijk te horen. Maar sinds ik m'n PS4 heb heb ik de PX5 amper meer gebruikt, dus of het daarbij superieur was kan ik je niet vertellen. Als casual gamer vind ik gebruiksgemak ook gewoon belangrijker, en zeker als je nog weleens switcht tussen speakers en headset is het gebruiksgemak van de 2.0 gewoon veel groter.
Helemaal als je nagaat dat de PX5 ook nog eens 2x zo duur is :)

swopdark schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:29:
[...]

En hijs is virtueel 7:1 surround, wat trouwens ook erg fijn is. Ik had het vorige model waarbij het geluid ook top was.
Jij hebt nu dus de Gold en had de Wireless 7.1? Begrijp ik dat goed? Merk je veel verschil?
HaskoF schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:42:
inderdaad via de usb stick... Dat vind ik ook best apart eigenlijk.

Ik gebruik zelf de 2.0 gold headset nu ongeveer 5 maanden en ben erg tevreden.
Een goede alternatief voor als je geen surround systeem hebt.
Ik zou zelf zeggen een veel beter alternatief voor een surroundset. Immersie is in mijn optiek echt veel beter met een headset. Je hoort geluiden die je over een home cinema niet hoort.

• .je
  • Laatst online: 22-12 15:34

.je

Had van 't weekend Destiny gespeeld en merk op dat je met groepen / fireteams in het spel kunt communiceren via een headset.

Ik speel al een tijdje op de PC met een Sennheiser 323D als headset en ik geniet daardoor ook met volle teugen. Ik zou dan ook graag deze willen gebruiken bij mn PS4. Nu merkte ik op dat er op de sennheiser site dit ook kan worden gedaan, maar dat ik er wel een extra plug voor moet gebruiken:
http://en-us.sennheiser.c...o-dolby-headphone-pc-323d (iets naar beneden browsen; PCV05 plug)

Dit betekend meteen dat ik een smak aan 15 euro moet neertellen voor zo'n klein onding. Iets zegt me dat dat veel goedkoper kan echter kan ik op de pricewatch 'm niet echt terugvinden.

Iemand een idee?

• keanu_
hatsa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:11:
[...]

Zojuist 1 opgepikt bij de MM, lagen er nog genoeg :)

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
hatsa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:10:
[...]

Helemaal mee eens, als je switched tussen speakers en headset ideaal. Bij mijn Tb px4 moest ik steeds mijn audio aanpassen op de ps4 om Dts te krijgen.
Ik heb mijn 2e sony headset besteld aangezien ik mijn usb adapter heb gesloopt tijdens vervoeren.... :'(
Deze is gelinkt aan de headset dus een nieuwe usb adapter bestellen gaat helaas niet. Voorzichtig met je adapter dus!

Verwijderd

psn down bij meer mensen?

*och er was een update, waar ik geen melding van kreeg:S

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 19:07 ]

Verwijderd

Ik heb het topic en forum al snel even doorzocht maar het antwoord op mijn vraag niet kunnen vinden. Ik hoop dat ik mijn vraag niet dubbel stel in het topic.

Ik ben dan toch, na lang twijfelen (dat doe ik graag..) van plan een PS4 te gaan kopen. Nu heb ik de Pricewatch eens bekijken en valt me op dat veel winkels hem verkopen voor € 399,-, en dat er maar enkele goedkoper zijn. Het gaat zo laag als 360 euro. Ik zie hem bijvoorbeeld bij Redcoon (waar ik bekend mee ben) voor 362,-, maar ik vraag me af of ik er wel goed aan doe om 'm daar te bestellen? Ik weet dat Redcoon vaker zeer scherpe prijzen heeft omdat ze producten importeren uit andere landen. Weet iemand van jullie al of dat 1) hier ook het geval is en 2) of het iets uitmaakt voor de procedure als ik me op garantie moet beroepen bij Sony?

• .je

.je

That was quick :)

Die voldoen prima, eens kijken of ze werken :+
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:49:
Ik heb het topic en forum al snel even doorzocht maar het antwoord op mijn vraag niet kunnen vinden. Ik hoop dat ik mijn vraag niet dubbel stel in het topic.

Ik ben dan toch, na lang twijfelen (dat doe ik graag..) van plan een PS4 te gaan kopen. Nu heb ik de Pricewatch eens bekijken en valt me op dat veel winkels hem verkopen voor € 399,-, en dat er maar enkele goedkoper zijn. Het gaat zo laag als 360 euro. Ik zie hem bijvoorbeeld bij Redcoon (waar ik bekend mee ben) voor 362,-, maar ik vraag me af of ik er wel goed aan doe om 'm daar te bestellen? Ik weet dat Redcoon vaker zeer scherpe prijzen heeft omdat ze producten importeren uit andere landen. Weet iemand van jullie al of dat 1) hier ook het geval is en 2) of het iets uitmaakt voor de procedure als ik me op garantie moet beroepen bij Sony?
Google -> Redcoon garantie -> http://www.redcoon.nl/warranty
Iemand enig idee hoelaat de PS Store geüpdate wordt vandaag? Oddworld New 'n Tasty zou vandaag uitkomen, maar tot op heden kan ik em niet vinden in de PS Store (NL).

Via de US Store is al een tijdje te vinden als pre-order/pre-load. Ik wil echter de NL versie, omdat de Vita verise later komt met cross-buy en cross-save.

Edit: behoorlijk lame zeg. De game heeft ook in de EU een release date van 22 juli, echter wordt de PS Store morgen pas geüpdatet in de EU.... 7(8)7 d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 22-07-2014 20:11 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

keanu_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:32:
[...]

Zojuist 1 opgepikt bij de MM, lagen er nog genoeg :)
Top! Laat je ff weten hoe de headset je bevalt?

• Port187

Ik haal toch echt liever in de winkel, voor die 30 euro meer kan ik:

-zelfde dag nog ophalen (ipv een dag wachten en moeilijk doen met tijd dat postbode komt)
-terug naar winkel als er iets is (ipv moeilijk doen en op de post en afwachten..)

Bestel veel dingen liever online, PS4 echter, gezien het ook eerste model is kan er wat meer fout gaan, koop ik liever in de winkel. Maar dat ben ik.

Jaren geleden tijdens release een 360 gekocht, tot de console stuk ging een paar maanden na aanschaf. RROD. 30 min later stond ik bij de Mediamarkt en kreeg ik gelijk een nieuwe mee, was een bekend probleem en niemand deed moeilijk. in +/- 1.5 uur weer thuis en spelen.. Priceless.

Nou zal niet elke winkel, en zelf misschien Mediamarkt niet altijd direct een nieuwe meegeven, denk dat tijden veranderd zijn, echter is het altijd wel relaxt dat je iemand kan spreken en met wat geluk krijg je een nieuwe mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Port187 op 22-07-2014 20:51 ]

• keanu_
Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:17:
[...]

Top! Laat je ff weten hoe de headset je bevalt?
Net een paar potjes BF4 gespeeld. Al met al zeer tevreden. De Mic nog niet getest.
Ik ben geen erg fanatieke gamer, maar daar is deze headset dan ook voor bedoeld.

Pro's: wireless, virtual surround, comfortabel op het hoofd, te combineren met andere apparaten, makkelijk te bedienen met alle knoppen aan de koptelefoon.
Con's: Kan misschien wat goedkoop aanvoelen, niet wireless voor andere apparatuur (smartphone o.i.d..

Samenvattend: voor 89,- heb je een wireless headset die compatible is met meer dan alleen je PS4. Voelt in mijn gevoel wat goedkoop aan, maar als casual gamer is dat geen echt minpunt gezien de vele pluspunten.

• hatsa
keanu_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:17:
[...]

Net een paar potjes BF4 gespeeld. Al met al zeer tevreden. De Mic nog niet getest.
Ik ben geen erg fanatieke gamer, maar daar is deze headset dan ook voor bedoeld.

Pro's: wireless, virtual surround, comfortabel op het hoofd, te combineren met andere apparaten, makkelijk te bedienen met alle knoppen aan de koptelefoon.
Con's: Kan misschien wat goedkoop aanvoelen, niet wireless voor andere apparatuur (smartphone o.i.d..

Samenvattend: voor 89,- heb je een wireless headset die compatible is met meer dan alleen je PS4. Voelt in mijn gevoel wat goedkoop aan, maar als casual gamer is dat geen echt minpunt gezien de vele pluspunten.
Volgens m'n vrienden was ik erg duidelijk te verstaan door de mic tijdens wat potjes BF4, dus die mic zit (in ieder geval bij mij) ook wel goed.
Voor wat het waard is: ik heb de pulse elite [met die zilveren zijkant) en die bevalt echt super.

Het word tijd dat de games binaural audio gaan gebruiken. Dan heb je met elke stereo headset super geluid. Zoek op bijvoorbeeld op je telefoon op YouTube maar op binaural.

Edit: schijnt dat bf 4 dit al wel gebruikt.

BF4: Binaural Audio Demo: http://youtu.be/OZNgiAAqJRE

Binaural Bees - Please Use Earphones: http://youtu.be/ogLZl10bJ-0

Nog1

[ Voor 25% gewijzigd door AtlAntA op 22-07-2014 22:24 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11 17:13

Persoonlijk haal ik dit soort apparaten liever in een winkel. Mocht er een keer iets mee zijn kun je altijd binnen lopen wat ik als erg prettig ervaar, en hoef je 'm niet (aangetekend) te versturen. Die paar tientjes heb ik wel voor over.

Overigens kost de PS4 bij onze vrienden van de Dixons en Mediamarkt €389,- ipv de tot nu toe gebruikelijke €399,-.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:06

Het antwoord op vraag één kun je bij Redcoon halen, zij verkopen hem voor die prijs dus zij kunnen je de reden geven, toch?

Voor de rest ben je al bekend met Redcoon, je weet dus (hopelijk) wat ze wel en niet voor je kunnen betekenen. Over de garantie hoef je je geen zorgen te maken, daar is Redcoon verantwoordelijk voor niet Sony, je hebt immers een verkoopovereenkomst met Redcoon.
Heb je deze al eens gehoord: http://www.liveleak.com/view?i=437_1340396089&comments=1

[ Voor 7% gewijzigd door SacreBleu op 23-07-2014 02:00 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

Mijn problemen met het op slot zitten van mijn digitale spellen na elke herstart lijken over met de nieuwe firmware.

Goed nieuws dus en binnenkort krijgen wij PS4 eigenaren meer nieuws over de volgende firmware ,
waarschijnlijk met nieuwe functies waar ik en anderen wel op zitten te wachten.

Ik ben heel blij met mijn PS4 en ik hou de PS4 als mijn enige nextgen console.
De Xbox One ga ik voorlopig echt niet halen en dat niet wegens geld gebrek.

De vorige generatie consoles speelde ik het meest op de Xbox 360.
De PlayStation 3 had ik ook maar gebruikte ik amper.

_/-\o_ PlayStation 4 _/-\o_

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:21
Wat mooi dat er 2e hands veel vraag is naar PS4 games! Zonde als je digitaal zou aanschaffen naar mijn mening.

in 1 dag verkocht:

FIFA 14 39.-
NFS 35.-
BF4 33.-

Niet via tweakers helaas. Maar op marktplaats. Tijd om weer wat games in bestelling te gaan zetten.

The last of us
Fifa 15
GTA V
AC Unity

Twijfel nog over Diablo. Deze heb ik al op de PC en speel ik toch maar weinig.
Heel veel zin in Driveclub, maar ga toch eerst de PS+ versie spelen voordat ik een disc bestel.

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-12 10:01
Port187 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:48:

Bestel veel dingen liever online, PS4 echter, gezien het ook eerste model is kan er wat meer fout gaan, koop ik liever in de winkel. Maar dat ben ik.

Jaren geleden tijdens release een 360 gekocht, tot de console stuk ging een paar maanden na aanschaf. RROD. 30 min later stond ik bij de Mediamarkt en kreeg ik gelijk een nieuwe mee, was een bekend probleem en niemand deed moeilijk. in +/- 1.5 uur weer thuis en spelen.. Priceless.

Nou zal niet elke winkel, en zelf misschien Mediamarkt niet altijd direct een nieuwe meegeven, denk dat tijden veranderd zijn, echter is het altijd wel relaxt dat je iemand kan spreken en met wat geluk krijg je een nieuwe mee.
Ik heb 2 weken geleden een PS4 gehaald bij de MM Leeuwarden(er stond plots een hele stapel) en eenmaal thuis bleek deze continu vast te lopen. Bij het starten van een game, vast. uitzetten via de hardware knop(controler reageerde ook niet meer). Safe mode, reboot weer vast. Factory default gezet en alles opnieuw ingesteld. Wederom het zelfde probleem.

De volgende dag naar de MM gegaan, getest met een medewerken, en gelukkig hier ook steeds het zelfde probleem. Meteen een nieuwe mee gekregen die wel goed was. Zou eerst online kopen, maar ben blij dat ik hem bij een fysieke winkel heb gehaald.

• Scrisissszzz
-Colossalman- schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:43:
[...]

Ik heb 2 weken geleden een PS4 gehaald bij de MM Leeuwarden(er stond plots een hele stapel) en eenmaal thuis bleek deze continu vast te lopen. Bij het starten van een game, vast. uitzetten via de hardware knop(controler reageerde ook niet meer). Safe mode, reboot weer vast. Factory default gezet en alles opnieuw ingesteld. Wederom het zelfde probleem.

De volgende dag naar de MM gegaan, getest met een medewerken, en gelukkig hier ook steeds het zelfde probleem. Meteen een nieuwe mee gekregen die wel goed was. Zou eerst online kopen, maar ben blij dat ik hem bij een fysieke winkel heb gehaald.
Ik heb hem met launch via MM online gekocht. Maar goed, mocht er tijdens garantie iets mee zijn ga ik gewoon naar de MM winkel die het dichtste bij is :)

Maar goed na zoveel maanden heb je kans dat een winkel hem ook voor je opstuurt. Als je 1 dag of week na je aankoop terug komt ruilen ze idd meestal meteen.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 07:29:
Mijn problemen met het op slot zitten van mijn digitale spellen na elke herstart lijken over met de nieuwe firmware.

Goed nieuws dus en binnenkort krijgen wij PS4 eigenaren meer nieuws over de volgende firmware ,
waarschijnlijk met nieuwe functies waar ik en anderen wel op zitten te wachten.

Ik ben heel blij met mijn PS4 en ik hou de PS4 als mijn enige nextgen console.
De Xbox One ga ik voorlopig echt niet halen en dat niet wegens geld gebrek.

De vorige generatie consoles speelde ik het meest op de Xbox 360.
De PlayStation 3 had ik ook maar gebruikte ik amper.

_/-\o_ PlayStation 4 _/-\o_
het is voor jou ook wel bijna een religie he? |:(

• HaskoF
shoombak schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:29:
[...]

haha Nice 8)7 oOo

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

shoombak schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:29:
[...]

PS4 nieuws =

Afbeeldingslocatie: http://www.frumsatire.net/wp-content/uploads/2011/03/jizz-in-my-pants-jewish-300x222.jpg

Verwijderd

Gaming is voor mij erg belangrijk in mijn leven.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:43:
Gaming is voor mij erg belangrijk in mijn leven.
Is het je werk? Want anders is het toch niets anders dan ontspanning?

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 20:40
Hoi vraagje. Ik ga volgende week voor werk naar de VS. Ik wil daar kijken of ik een beetje goedkoop een Vita kan aanschaffen. Weet iemand of dit problemen geeft in de EU?

Kan ik de spellen die ik hier koop ook gewoon op de vita afspelen
Werkt remote play vanaf mijn ps4 gewoon nog?

Alvast bedankt!

• Scrisissszzz
Physx schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:49:
Hoi vraagje. Ik ga volgende week voor werk naar de VS. Ik wil daar kijken of ik een beetje goedkoop een Vita kan aanschaffen. Weet iemand of dit problemen geeft in de EU?

Kan ik de spellen die ik hier koop ook gewoon op de vita afspelen
Werkt remote play vanaf mijn ps4 gewoon nog?

Alvast bedankt!
De vita is regiovrij. Lijkt me geen probleem dus. Remote play werkt ook. Ps4 is ook regiovrij. De vita is goedkoop genoeg dat je geen invoerrechten hoeft te betalen.

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 20:40
Scrisissszzz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:51:
[...]

De vita is regiovrij. Lijkt me geen probleem dus. Remote play werkt ook. Ps4 is ook regiovrij. De vita is goedkoop genoeg dat je geen invoerrechten hoeft te betalen.
Thanks. Had een mooie borderlands bundle gezien voor nog geen 150 euro :-)

[ Voor 21% gewijzigd door Physx op 23-07-2014 09:53 ]

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:44:
[...]

Is het je werk? Want anders is het toch niets anders dan ontspanning?
Het is niet mijn werk , al lijkt het wel een fulltime baan voor mij. :+

Het is inderdaad ontspanning en daar geniet ik erg veel van.

• HaskoF
Battlefield Hardline uitgesteld naar 2015... As Usual

• HaskoF
Hoe vet zou het zijn om BF4 Conquest te spelen 64 spelers en allemaal Tweakersleden haha !! Wie o Wie wil aan zoiets meedoen en ook best lastig te organiseren denk ik :D

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-12 08:32
HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:24:
Het wordt op deze manier wel een mooi jaar, 2015.. ;)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:35
Beter dat ze het uitstellen dan dat we bf4 taferelen krijgen...
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:02:
[...]

Het is niet mijn werk , al lijkt het wel een fulltime baan voor mij. :+

Het is inderdaad ontspanning en daar geniet ik erg veel van.
Wat doe je eigenlijk voor werk?

• Scrisissszzz
Nieuwe Dragon Age ook maandje verschoven, dat is te overzien ;)

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:43:
[...]

Wat doe je eigenlijk voor werk?
Mijn werk is genieten van het leven zolang dat nog kan.

_/-\o_

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

bram1984 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:00:
Ik bedoel: waar verdien je je geld mee?
Dat is al wel duidelijk.

• Scrisissszzz
Genieten van het leven als werk hebben.. Nog nooit vacatures van gezien ;)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:04:
Genieten van het leven als werk hebben.. Nog nooit vacatures van gezien ;)
Fak man... ik ben daar summa cum laude in afgestudeerd :')

• gidion1987
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-12 15:50
ASNNetworks schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:09:
Iemand enig idee hoelaat de PS Store geüpdate wordt vandaag? Oddworld New 'n Tasty zou vandaag uitkomen, maar tot op heden kan ik em niet vinden in de PS Store (NL).

Via de US Store is al een tijdje te vinden als pre-order/pre-load. Ik wil echter de NL versie, omdat de Vita verise later komt met cross-buy en cross-save.

Edit: behoorlijk lame zeg. De game heeft ook in de EU een release date van 22 juli, echter wordt de PS Store morgen pas geüpdatet in de EU.... 7(8)7 d:)b
De PS Store loopt achter op de store in de VS. The Last Of Us Remastered staat er ook nog maar kort in en die zal gecensureerd zijn. Daarom heb ik een US account aangemaakt en TLoU daar ge-preordered. Ik wacht ook al sinds vanochtend op Oddworld, maar nog steeds geen EU Store update... Jammer dit. |:(

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

On_E

Housemusic

Tsja, ik denk dat Visceral zoveel negatief commentaar heeft gehad op de gameplay dat ze wel moeten...

Wat een aanfluiting was die beta.
gidion1987 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:11:
Ik wacht ook al sinds vanochtend op Oddworld, maar nog steeds geen EU Store update... Jammer dit. |:(
Het is al heel erg lang zo dat de EU store ergens tussen 14:00-19:00 wordt bijgewerkt, zou geen verrassing meer moeten zijn toch? :+

[ Voor 36% gewijzigd door On_E op 23-07-2014 11:26 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:38
Misschien vandaag kunnen we ons vanmiddag ook toevoegen aan de mensen met een PS4. :P
Toch besloten om er eentje te halen.

Vanmiddag iig even Child of Light oppikken. Deze is crossbuy, dus dat scheelt weer iets.
Alleen om nu ook meteen een 2e controller te halen is ook weer zoiets. Kan alleen niet vinden of de Vita ook standaard als 2e controller kan dienen. Wat ik vond was dat het best wel qua accounts etc rottig was om dat in te stellen. Kon er maar eentje actief zijn of iets.
Dat komt dan later wel. We hebben PS Plus en daarnaast FFXIV maar eens over gaan zetten van de PS3 naar de PS4.

[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 23-07-2014 11:30 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-12 15:01
Arunia schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:29:
Misschien vandaag kunnen we ons vanmiddag ook toevoegen aan de mensen met een PS4. :P
Toch besloten om er eentje te halen.
Kan alleen niet vinden of de Vita ook standaard als 2e controller kan dienen.
Je kan hem gebruiken als controller, niet direct op ps4 maar via remote.
Dus je connect hem als remote op je ps4, dan neem je de controle over voor de persoon die ingelogd is.
De 2de persoon logt dan in met de normale controller (inloggen op ander account)

FPS op de vita is geen doen btw, die kleine sticks vd vita is er niet voor gemaakt. Ik heb Destiny gespeeld op mijn vita (in bed ^^) maar je bent veel minder nauwkeurkig dan met de normale controller.
De vita is wel perfect voor games zoals Knack, Rayman Legends etc, dan merk je geen verschil tov DS4 controller.
Het werkt goed, maar een normale controller is wel fijner :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2014 11:47 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Hartelijk bedankt voor alle informatie over de keuze webwinkel of fysieke winkel bij aanschaf. Ik was onder de indruk dat ik bij Sony direct terecht kon voor garantie. In mijn ervaring is dat gemakkelijker dan via de originele (web)winkel. Los daarvan geven jullie een aantal goede redenen om 'm in een fysieke winkel te halen. De goede ervaringen bij de Mediamarkt (direct nieuwe als hij kapot is in sommige gevallen) doen me besluiten hem daar te gaan halen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:38
Thanks voor de uitleg allen.
Voor mij zou het nu gaan om samen te spelen met een spel zoals Child of Light en dan hopelijk de besturing van het lichtballetje. Maar wellicht dat het hoofdcharacter ook netjes te besturen is.
Ik heb zelf niet heel veel problemen met de sticks van de Vita, daarnaast speel ik totaal geen FPSen op consoles. Denk dat het wel goed zal komen. Het is dat ik niet direct al een tweede controller voor erg veel geld aan wil schaffen.

Een PS3 controller zal waarschijnlijk niet werken heb ik zo het idee. :P
En dat had ik goed gegokt. Andere accessoires werken wel. Jammer dat de eye niet meegenomen kan worden. Maar verwacht er toch geen gebruik van te maken. Was bij de PS3 voor ons op een paar party spellen na ook al zo.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 23-07-2014 12:03 ]

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:08:
[...]

Fak man... ik ben daar summa cum laude in afgestudeerd :')
Kan ik die studieboeken van je overnemen dan? _/-\o_

• HaskoF
Scrisissszzz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:08:
[...]

haha nice oOo

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:08:
[...]

Hahaha :') :D

• .je

.je

HaskoF schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:27:
Hoe vet zou het zijn om BF4 Conquest te spelen 64 spelers en allemaal Tweakersleden haha !! Wie o Wie wil aan zoiets meedoen en ook best lastig te organiseren denk ik :D
We hebben dat geprobeerd met BF4 op de PC. De groep bestaat nog steeds, al zijn we wel allemaal een stuk minder actief geworden en speelt een groot gedeelte nu ook Arma en/of DayZ (mod of standalone).

Zie ook http://www.bug-community.com

• Faaz0
  • Laatst online: 24-12 03:27
Weet iemand waar ik contact moet opnemen om m'n ds4 controller terug te sturen ivm gesleten rubber op de sticks?
Heb hem via internet bij intertoys gekocht, maar weet niet of ik direct bij Sony moet zijn of gewoon een intertoys binnen kan banjeren en een nieuwe mee naar huis nemen?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Faaz0 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:37:
Weet iemand waar ik contact moet opnemen om m'n ds4 controller terug te sturen ivm gesleten rubber op de sticks?
Heb hem via internet bij intertoys gekocht, maar weet niet of ik direct bij Sony moet zijn of gewoon een intertoys binnen kan banjeren en een nieuwe mee naar huis nemen?
Heb je meer dan een controller Sony bellen, heb je er maar 1 even bij de Intertoys contact opnemen en kijken of je ergens langs kan gaan om hem om te ruilen.

PSN: Alvanosa

Oddworld: New 'n Tasty is beschikbaar via direct link via de website!

https://store.sonyenterta...00326_00-ONNTGAME00000001

Finally! en dan gelijk doorsturen naar PS4 :D

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 23-07-2014 12:53 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:51:
Oddworld: New 'n Tasty is beschikbaar via direct link via de website!

https://store.sonyenterta...00326_00-ONNTGAME00000001

Finally! en dan gelijk doorsturen naar PS4 :D
Inderdaad leuk, alleen jammer dat ie zo ontzettend duur is. 21 euro gaat mij te ver, voor een 10tje misschien.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Wat zijn die PS4 gold headsets moeilijk te krijgen zeg!
MM, intertoys, Bart Smit, niemand heeft ze in omg. Enschede. :(

• Scrisissszzz
Er bestaat natuurlijk een kans dat Oddworld ergens komende maanden in de psn plus terecht komt...

@Pinjataaa, bestel m ergens online waar hij goed leverbaar is. Net zo makkelijk..

• Faaz0
Alvanosa schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:38:
[...]

Heb je meer dan een controller Sony bellen, heb je er maar 1 even bij de Intertoys contact opnemen en kijken of je ergens langs kan gaan om hem om te ruilen.
Ik heb er inderdaad maar een, dus zal het eerst via intertoys gaan proberen. Thanks!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Scrisissszzz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:09:

@Pinjataaa, bestel m ergens online waar hij goed leverbaar is. Net zo makkelijk..
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zie hem nergens op voorraad voor €90.
De Pulse is wel te koop voor €99 bij Bol.com.. Maar hier hoor ik weinig over.

• HaskoF
Via Amazon de te koop voor 99.

Link amazon
Afbeeldingslocatie: http://i5.minus.com/i00jl5DGOgF3u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i6.minus.com/ibh10CZVexBcJ6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.minus.com/iPJ4BcUHgOG5m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i4.minus.com/i0mNk4S7Qo3hS.jpg

Ziet er goed uit! :*) Joel is echt flink verbeterd en Aliasing niet nauwelijks te bekennen.

• Scrisissszzz
Pinjataaa schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:20:
[...]

Wow je hebt gelijk, inderdaad lastig te krijgen. De Pulse heb ik zelf ook geen ervaring mee. Dit is de voorganger van de Gold.

http://www.yourgamezone.nl/epages/Yourgamezone.sf/?Locale=nl_NL&ObjectPath=/Shops/Yourgamezone/Products/16720&ViewAction=ViewProductViaPortal

Je zou hier kunnen informeren of de levertijd klopt.

Pinjataaa schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:20:
[...]

De Gold schijnt een stuk fijner te zijn dan de Pulse, vandaar denk ik.

Trendycomputers heeft 'm op voorraad voor € 98,99.

• HaskoF

Via dixons in sommige vestigingen direct af te halen.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:25:

...Mooie screenshots...

Ziet er goed uit! :*) Joel is echt flink verbeterd en Aliasing niet te bekennen.
Wat ziet dat er erg gaaf uit. Idere keer dat er screenshots getoond worden van de nieuwe versie, moet ik moeite doen om m'n onderkaak een beetje op z'n plaats te houden. :9~
Ik heb al tijden enorm veel zin in dit spel.
Eerst nog maar blijven genieten van AC:BF en uitspelen...

PSN ID: MrMichel_75

• Faaz0
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er goed uit! :*) Joel is echt flink verbeterd en Aliasing niet nauwelijks te bekennen.
Ik ben blij dat ik hem op de PS3 links heb laten liggen, kan nu helemaal niet meer wachten op TLoU

• Port187
Faaz0 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:54:
[...]

Ik ben blij dat ik hem op de PS3 links heb laten liggen, kan nu helemaal niet meer wachten op TLoU
Ik heb de PS3 versie niet links laten liggen, zelfs uitgespeeld en kan nog steeds niet wachten om weer te spelen op de ps4 gek genoeg.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

On_E

Housemusic

Maar het blijft TLOU, ik sla m over. Vond de combat dusdanig vervelend worden op de PS3 dat ik geen behoefte voel om m nogmaals uit te spelen.

Voor de mensen die voor het eerst aan de game beginnen natuurlijk wel top!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 09:23
On_E schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Maar het blijft TLOU, ik sla m over. Vond de combat dusdanig vervelend worden op de PS3 dat ik geen behoefte voel om m nogmaals uit te spelen.
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Ik heb TLoU op de PS3 3x uitgespeeld. Vond het echt een prachtige game. Ik ga deze ook zeker halen voor de PS4 (budgetbak).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Port187
On_E schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Voor de mensen die voor het eerst aan de game beginnen natuurlijk wel top!
DLC had ik nog niet gespeeld op de PS3, dus toch nog iets nieuws op de PS4.
Nu kan ik ook rustig eens alles gaan zoeken ipv snel er door heen voor het verhaal.
Jackal131 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:10:
[...]

Ik heb TLoU op de PS3 3x uitgespeeld. Vond het echt een prachtige game. Ik ga deze ook zeker halen voor de PS4 (budgetbak).
Ik ook. Ik vind de combat en algehele gameplay juist perfect.

• Scrisissszzz
Jackal131 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:10:
[...]

Ik heb hem 1 keer uitgespeeld. Nog een keer op de PS4 spelen heb ik wel zin in, maar inderdaad koop ik hem dan als ie goedkoper is, of tweedehands.

Dus mocht iemand hem klaar hebben.. ;)

Pagina: 1 ... 70 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]