Verwijderd

Zou iemand voor mij een beta code voor destiny over hebben voor de ps4 (PM me). Bij voorbaat bedankt! _/-\o_

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Segafreak83 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:44:
[...]

Na het lezen van het bovenstaande heb ik het idee dat er een automatische brightness optie op je tv aanstaat, kan dat kloppen? Zo ja, zet deze eens uit, samen met alle andere "beeldverbeteraars". Stel het beeld in zoals jij het zelf fijn vind.
Die functie heeft mijn tv niet. Verder heb ik alle onzin ook uitgezet en is het scherm netjes gekalibreerd. Het zijn echt sommige games die ineens een veel hogere brightness vereisen of een veel lagere. Probeer maar eens in fifa 14 de brightness goed te zetten (wat enkel met de settings op de TV zelf kan) en daarna in watch dogs met de slider van de game zelf nog goed beeld te krijgen. Mij lukt het niet :(. Dan zie je meteen waar ik het over heb :) (Gebruik zelf de demo van fifa 14).

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 21:13:
Zou iemand voor mij een beta code voor destiny over hebben voor de ps4 (PM me). Bij voorbaat bedankt! _/-\o_
Gast check die mod-break op de vorige pagina :F

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Veel gelezen over het kwaaltje van de rubberen pootjes. Helaas heeft mijn linker pookje van de controller die bij de PS4 zat ook last van afbrokkelend rubber. Ik ben dan ook van plan deze naar Sony op te sturen en in de tussentijd alvast een nieuwe te kopen bij Bol zodat ik in ieder geval nog kan gamen in de tussentijd. Mijn vraag is echter, hebben de nieuwe batches van de Dualshock 4 betere rubberen pookjes?

PSN: Finally_Chris

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
CR1691 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 22:12:
Veel gelezen over het kwaaltje van de rubberen pootjes. Helaas heeft mijn linker pookje van de controller die bij de PS4 zat ook last van afbrokkelend rubber. Ik ben dan ook van plan deze naar Sony op te sturen en in de tussentijd alvast een nieuwe te kopen bij Bol zodat ik in ieder geval nog kan gamen in de tussentijd. Mijn vraag is echter, hebben de nieuwe batches van de Dualshock 4 betere rubberen pookjes?
Sony zei dat ze hier wel mee bezig waren, maar of die batch inmiddels al in NL verschenen is? Iemand die hier meer van weet? Zou het ook wel graag willen weten eigenlijk :+

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:29
Ja heb 2 nieuwe controllers. Beide geen problemen meer mee! Ook l1 en r2 blijven niet meer haken

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09
Ik zit hier zelf met een licht krakende L2 bumper. Nu gebruik ik die knop niet zo vaak, maar het blijft een lichte ergernis. Misschien dat ik 'm ook maar ga omruilen dan.

Eerst maar eens afwachten op de blauwe controller die ik recentelijk bij Dixons heb besteld. Anders kan ik helemaal niet meer gamen. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 21-07-2014 00:15 ]

Shikata ga nai.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:08
SacreBleu schreef op zondag 20 juli 2014 @ 01:56:
Gisteren de blauwe én rode DS4 ontvangen, nu alleen nog de witte en dan heb ik alle kleurtjes.
In september kan je weer los :p :

http://www.gamedumper.nl/...ualshock-controller-camo/

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:19
Ligt het aan mij of is dit een prima deal voor een ps4?
http://kaufhaus24-7.de/playstation-4/

Edit: het lijkt niet helemaal zuivere koffie. Na wat checken lijkt het op een oplichter. Weet iemand meer? De Amazon.de bundel met Killzone, Knack en Infamous voor 449 euro dan maar doen :)

[ Voor 55% gewijzigd door NeuroticaPills op 21-07-2014 07:13 ]

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Die is wel vet zeg! Denk dat ik die maar in mijn winkelwagen gooi

Verwijderd

KookSpook schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:22:
[...]

Die is wel vet zeg! Denk dat ik die maar in mijn winkelwagen gooi
Inderdaad wel erg vet , maar tijdens het spelen kijk je toch niet naar de controller.

Ik heb al 2 standaard black controllers en daar houdt ik het ook bij.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:33:
[...]

Inderdaad wel erg vet , maar tijdens het spelen kijk je toch niet naar de controller.

Ik heb al 2 standaard black controllers en daar houdt ik het ook bij.
Ach ik moet toch nog een tweede controller hebben, en de prijs is gelukkig niet fors duurder dan een standaard zwarte

Verwijderd

KookSpook schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:04:
[...]

Ach ik moet toch nog een tweede controller hebben, en de prijs is gelukkig niet fors duurder dan een standaard zwarte
Als je nog een tweede controller nodig hebt is de camo controller zeker een coole optie.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:57
Ik moet ook een 2de controller erbij hebben maar ik wacht op een xbox360/one controller variant voor de ps4.
Snap niet waarom dat lang moet duren, op de ps3 zijn er echt veel van.

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:20:
Ik moet ook een 2de controller erbij hebben maar ik wacht op een xbox360/one controller variant voor de ps4.
Ik speel heerlijk weg in alle spellen tot nu toe met de DS4.

Ik wil niks anders meer , dus ook geen Xbox 360 / One controller.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:29
PlayStation Network is out? Kan niet in de store.

Verwijderd

The Last of Us: Remastered vereist 50 GB installatieruimte

Volgende week ligt The Last of Us: Remastered in de winkels en tevens kun je de game via de PlayStation Store binnenhalen. Dat de game enige installatieruimte vereist is vanzelfsprekend en nu is ook de hoeveelheid GB’s die de game nodig heeft bekend. Het gaat om 50 GB installatieruimte die vereist is om de winkel versie op de PlayStation 4 te kunnen spelen. Hoeveel GB de PSN versie vereist is nog niet bekend.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-50-gb-installatieruimte/

Ik heb er al zin in en heb al ruimte vrij gemaakt op de standaard 500gb harde schijf.

• Brutal1ty
Hoe staat het eigenlijk met de partychat en in-game voicechat bij de games tot nu toe? Wordt er bij jullie en beetje gebruik van gemaakt? Hoe is de kwaliteit over het algemeen. Squeekers in CoD tellen ook ;) Op de Ps3 vind ik altijd dat áls er gesproken wordt ik het amper kan verstaan vanwege belabberde voice chat kwaliteit of (en dat denk ik) belabberde mic kwaliteit...

• Eduardboon
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:10:
The Last of Us: Remastered vereist 50 GB installatieruimte

Volgende week ligt The Last of Us: Remastered in de winkels en tevens kun je de game via de PlayStation Store binnenhalen. Dat de game enige installatieruimte vereist is vanzelfsprekend en nu is ook de hoeveelheid GB’s die de game nodig heeft bekend. Het gaat om 50 GB installatieruimte die vereist is om de winkel versie op de PlayStation 4 te kunnen spelen. Hoeveel GB de PSN versie vereist is nog niet bekend.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-50-gb-installatieruimte/

Ik heb er al zin in en heb al ruimte vrij gemaakt op de standaard 500gb harde schijf.
Mijn god dat zijn toch geen fatsoenlijke bestandsgroottes meer. Maar goed dat ik net een 1TB schijf heb opgepikt, had nog maar 100gb over :P. Moet nog wel bedenken of ik de game uberhaupt ga halen. Ik geloof trouwens dat winkelversies en PSN dezelfde hoeveelheid GB'tjes in beslag nemen.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:58
:9~, okay die moet ik dus ook hebben.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• dangerpaki
  • Laatst online: 18:27
Iemand die mij kan tippen naat een bluetooth microfoon die te gebruiken is met de ps4. Echt specifiek een microfoon graag. Wil het geluid inclusief het chat geluid van de medespelers gewoon via de home cinema laten lopen. Maar kan eigenlijk geen bluetooth microfoon vinden.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 22:52

On_E

Housemusic

Brutal1ty schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:10:
Hoe staat het eigenlijk met de partychat en in-game voicechat bij de games tot nu toe? Wordt er bij jullie en beetje gebruik van gemaakt? Hoe is de kwaliteit over het algemeen. Squeekers in CoD tellen ook ;) Op de Ps3 vind ik altijd dat áls er gesproken wordt ik het amper kan verstaan vanwege belabberde voice chat kwaliteit of (en dat denk ik) belabberde mic kwaliteit...
Ingame-chat wordt zelden tot nooit gebruikt.
Party-chat werkt prima, ik hoor iedereen luid en duidelijk met de bijgeleverde 'headset' en iedereen verstaat mij ook prima.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Betreffende The Last of Us, ik zie overal dat er een censor is op de gore ( exploderende hoofden enzo ) maar wat ik nu niet kan vinden op onze grote vriend google, is dat alleen op de multiplayer is, of ook op de single ?

Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik kan het zo snel niet vinden.

• Brutal1ty
On_E schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:30:
[...]

Ingame-chat wordt zelden tot nooit gebruikt.
Party-chat werkt prima, ik hoor iedereen luid en duidelijk met de bijgeleverde 'headset' en iedereen verstaat mij ook prima.
Nee dit viel me op de Ps3 ook al op. Terwijl op de OG Xbox met Halo 2 echt volop in-game gechat werd. Dat mis ik soms wel een beetje als ik eerlijk moet zijn O-) Zelfs ragers zijn prima, die kan je altijd muten. Maar die stilte...

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
dangerpaki schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:26:
Iemand die mij kan tippen naat een bluetooth microfoon die te gebruiken is met de ps4. Echt specifiek een microfoon graag. Wil het geluid inclusief het chat geluid van de medespelers gewoon via de home cinema laten lopen. Maar kan eigenlijk geen bluetooth microfoon vinden.
Je kunt in de instellingen toch gewoon kiezen welke audio je waar wilt horen? Heb nog geen ps4, maar dat kan op de ps3 geloof ik wel. Alle audio op speaker zetten, en dan kun je misschien gewoon door de bijgeleverde microfoon praten, zonder het oortje in te hoeven doen om anderen te kunnen horen? Daar heb je geen speciale losse microfoon voor nodig, vraag me af of dat überhaupt wel bestaat voor consoles.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• nickdew
Vind ingame chat drama en de bijgeleverde headset ook. Moeten dit echt fixen en goede wireless headset uitbrengen.

• Eduardboon
Hier werkt de chat eigenlijk alleen als ik zelf ook een headset gebruik, anders is het inderdaad stil

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 23:42
Fatal Mind schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:39:
Betreffende The Last of Us, ik zie overal dat er een censor is op de gore ( exploderende hoofden enzo ) maar wat ik nu niet kan vinden op onze grote vriend google, is dat alleen op de multiplayer is, of ook op de single ?

Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik kan het zo snel niet vinden.
Volgens verschillende websites gaat het alleen om de multi player, die nog steeds censored is. Single Player zou uncensored moeten zijn.

• Brutal1ty
nickdew schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:41:
Vind ingame chat drama en de bijgeleverde headset ook. Moeten dit echt fixen en goede wireless headset uitbrengen.
Dit gevoel kreeg ik dus ook een beetje, vandaar mijn vraag of dit inmiddels al anders/verbeterd was :9

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Veertien14 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:45:
[...]

Volgens verschillende websites gaat het alleen om de multi player, die nog steeds censored is. Single Player zou uncensored moeten zijn.
Hmmm, had al zo'n flauw vermoeden, vind alleen maar informatie over de multiplayer en bijzonder weinig over de single.

Och, op zich maakt het niet zoveel uit, multiplayer ga ik toch niet spelen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Brutal1ty schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:48:
[...]

Dit gevoel kreeg ik dus ook een beetje, vandaar mijn vraag of dit inmiddels al anders/verbeterd was :9
De Playstation Wireless 2.0 headset heeft een stuk betere mic. dan het bijgeleverde goedkope in-ear ding. Ik vond het verschil in geluidskwaliteit in elk geval opvallend tijdens chatsessies.

• nickdew
komt mss omdat ik headset partychat van xbox gewend ben. Deze was super! ook invite ging makkelijk. Hier is het allemaal zo langzaam en kwaliteit minder. Erger me helemaal aan sony dat ze er een headset bij doen die hun eigen product kapot maakt. Wat een slecht ding is dat!! Hopen dat ze dit fixen, de rest van de ps4 is super!:)

• nickdew
kazuka schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:48:
[...]

De Playstation Wireless 2.0 headset heeft een stuk betere mic. dan het bijgeleverde goedkope in-ear ding. Ik vond het verschil in geluidskwaliteit in elk geval opvallend tijdens chatsessies.
is die 2.0 inmiddels overal al normaal op voorraad?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:06
nickdew schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:41:
Verklaar je nader...
Ik gebruik niks anders dan de meegeleverde headset en vind het prima.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Ik heb deze headset een paar dagen geleden gekocht, en ik moet zeggen dat 'ie uitstekend bevalt, al helemaal voor zo'n prijs (85 euro). :p

• Port187
  • Laatst online: 10-12-2024
dvdkiwi schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:27:
[...]

Verklaar je nader...
Ik gebruik niks anders dan de meegeleverde headset en vind het prima.
Een mono earplugje kan niet op tegen stereo.
Ik gebruik de meegeleverde headset niet, kan niemand normaal horen als er omgevingsgeluid is.

• Superkiwi
Ow op die fiets.
Ik heb BF altijd over de DTS surround.
Moet 'm wel flink zachter zetten als ik in een party zit.
Maar dan hoor ik iedereen wel prima :)
Ik vind het wel goed zo, want ik wil geen headset die al mijn omgevingsgeluid dempt ;)

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09
Je kunt nu trouwens een nieuwe luistermodus voor Watch Dogs downloaden als je met een headset speelt. Ik kreeg daar laatst een paar mails over, maar de game heb ik al lang op Platinum.

Misschien handig voor degenen die het leuk vinden.

Shikata ga nai.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:20:
http://www.dualshockers.c...troller-released-by-hori/

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:27:
Je kunt nu trouwens een nieuwe luistermodus voor Watch Dogs downloaden als je met een headset speelt. Ik kreeg daar laatst een paar mails over, maar de game heb ik al lang op Platinum.

Misschien handig voor degenen die het leuk vinden.
Jup, heb die ook geïnstalleerd (geen idee hoe het verschilt met stock, niet geprobeerd). Heb VSS ook aanstaan, schrik mij soms rot als er iemand op een deur klopt in game. :+

Watch_Dogs is echt geniaal overigens, had niet verwacht dat het -zo- leuk zou zijn.

• Kol Nedra
Die is niet goed genoeg en hij mist touchpad :-)
Ik weet wel een extreem goede site waar ik hem kan bestellen wanneer ze de ps4 variant hebben. Ben ff naam kwijt maar heb hem als bookmark thuis. Ze hebben een extreem goede ps3 controller gemaakt.

nothing stops this train

Verwijderd

SChief schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:30:
[...]

Jup, heb die ook geïnstalleerd (geen idee hoe het verschilt met stock, niet geprobeerd). Heb VSS ook aanstaan, schrik mij soms rot als er iemand op een deur klopt in game. :+

Watch_Dogs is echt geniaal overigens, had niet verwacht dat het -zo- leuk zou zijn.
Grappig dat smaken echt zo kunnen verschillen. :) Vond persoonlijk Watch_Dogs een grote tegenvaller, zeker vermakelijk maar echt niet bijzonder. Had veel meer van het hele hacken verwacht. En die ene trophy... Social Lubricant. Aargh.

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
Plaats mijn vragen toch maar weer even hier aangezien het problemen topic zo goed als dood is naar mijn gevoel, dit om sneller zeker te zijn van zaken. mijn excuus alvast.

Ik had een vraag betreft psn store en "whats new".
Als ik een tijdje een spel speel en ik daarmee stop, om vervolgens even te kijken in de store... blijft het beeld op blauw hangen evenals "whats new" laad niet.? Komt dit jullie bekend voor ? Na een herstart of even wachten werkt dit wel gewoon.
Ook had ik een totale vastloper door het spel UFC, ik heb nooit problemen ondervonden met welk ander spel dan ook, enkel tijdens UFC. De lip sync in de tussenfilmpjes werd ook zeer slecht naarmate ik langer speelde, zo ook de framerate. Na een anders spel te proberen, leek het wel of de ps4 helemaal van slag was... bij watchdogs bijvoorbeeld gaf ik gas met een auto en 3 seconden later hoorde je de motor pas.. Na een volledige reset/format draait de console weer gewoon perfect, alleen heb ik UFC meteen weer van de hand gedaan omdat ik het niet meer aandurfde deze te spelen... misschien is de game inmiddels gepatched dat kan. Herkennen jullie dit ook ?

Groeten

Verwijderd

Bontes schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:02:
Plaats mijn vragen toch maar weer even hier aangezien het problemen topic zo goed als dood is naar mijn gevoel, dit om sneller zeker te zijn van zaken. mijn excuus alvast.

Ik had een vraag betreft psn store en "whats new".
Als ik een tijdje een spel speel en ik daarmee stop, om vervolgens even te kijken in de store... blijft het beeld op blauw hangen evenals "whats new" laad niet.? Komt dit jullie bekend voor ? Na een herstart of even wachten werkt dit wel gewoon.
Ook had ik een totale vastloper door het spel UFC, ik heb nooit problemen ondervonden met welk ander spel dan ook, enkel tijdens UFC. De lip sync in de tussenfilmpjes werd ook zeer slecht naarmate ik langer speelde, zo ook de framerate. Na een anders spel te proberen, leek het wel of de ps4 helemaal van slag was... bij watchdogs bijvoorbeeld gaf ik gas met een auto en 3 seconden later hoorde je de motor pas.. Na een volledige reset/format draait de console weer gewoon perfect, alleen heb ik UFC meteen weer van de hand gedaan omdat ik het niet meer aandurfde deze te spelen... misschien is de game inmiddels gepatched dat kan. Herkennen jullie dit ook ?

Groeten
Hier heb ik al eerder antwoord op gegeven :

Dat van de What's new en PSN store problemen hebben veel mensen , ik ook.

Vastlopers heb ik ook , maar dan alleen in Call of Duty Ghosts.

UFC heb ik niet.

Je kunt je problemen ook Googlen net zoals ik en dan kom je meer mensen tegen met dezelfde problemen.

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
Thanks Dennis585,

Ik heb voordat ik mijn vragen hier plaatste, uiteraard gegoogled naar mijn problemen.
Daar kwam ik vaak uit op engelse sites, maar ben dus zeker niet uniek blijkt nu jij dit zegt.
Ik heb gelukkig UFC kunnen ruilen voor Wolvenstein, en de console draait weer als vanouds (na een volledige format). Na deze vastloper (moest de stekker er echt uithalen) ga ik automatisch op dingen letten, zo vindt ik dat de console vrij snel erg warm wordt.. herrie is er nauwelijks.. Ik denk dat dit altijd al zo geweest is, en ik er nu pas achterkom na dat voorvalletje met die UFshit waarna ik op alles ging letten.

bedankt in ieder geval, is het toch niet voor niks geweest dat ik het hier geplaatst heb aangezien ik hier snel een reactie kreeg ;)

Verwijderd

Bontes schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:44:
Thanks Dennis585,

Ik heb voordat ik mijn vragen hier plaatste, uiteraard gegoogled naar mijn problemen.
Daar kwam ik vaak uit op engelse sites, maar ben dus zeker niet uniek blijkt nu jij dit zegt.
Ik heb gelukkig UFC kunnen ruilen voor Wolvenstein, en de console draait weer als vanouds (na een volledige format). Na deze vastloper (moest de stekker er echt uithalen) ga ik automatisch op dingen letten, zo vindt ik dat de console vrij snel erg warm wordt.. herrie is er nauwelijks.. Ik denk dat dit altijd al zo geweest is, en ik er nu pas achterkom na dat voorvalletje met die UFshit.

bedankt in ieder geval, is het toch niet voor niks geweest dat ik het hier geplaatst heb aangezien ik hier snel een reactie kreeg ;)
PS4 vrij boven op een kast zetten helpt enorm.

Lip-sync problemen heb ik trouwens ook met Knack weleens gehad.
Meerdere mensen hadden hetzelfde probleem met Knack.

De PS4 is nog vrij nieuw en de fouten moeten er nog allemaal uitgewerkt worden.

Ik wacht persoonlijk op een nieuwe firmware die weer wat fouten verwijderd.
Gezichtsanimaties lijken ook flink te zijn verbeterd. Nog een weekje. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/idkeQSK135ySY.gif

@Hierboven; om de store weer te laten functioneren, moet je ff een internet test doen in de instellingen. Daarna werkt het weer.
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:10:
[...]

Grappig dat smaken echt zo kunnen verschillen. :) Vond persoonlijk Watch_Dogs een grote tegenvaller, zeker vermakelijk maar echt niet bijzonder. Had veel meer van het hele hacken verwacht. En die ene trophy... Social Lubricant. Aargh.
Dit. Ik wist niet hoe snel ik deze weer op Marktplaats moest trappen na een paar uurtjes spelen. Wat een gedrocht. :F

[ Voor 83% gewijzigd door bram1984 op 21-07-2014 19:04 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:08
Helemaal mee eens. Kan veel soorten games waarderen, maar Watchdogs is geen game die ik ga onthouden dan wel ooit uitspelen. Ook het verhaal slaat helemaal nergens op. Het "probleem" is totaal niet groot genoeg voor het aantal mensen dat je vermoord. (ik probeer niet te spolieren :P)

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-12 19:49

Jumpiefox

Hoi ?

MAn man man kan niet wachten op de retail versie van Destiny! wat een uber game is dat toch, denk uiteindelijk zeker in mijn Top3 ps4-games dit jaar. (AC-unity - Destiny - Diablo III)

The first casualty in war is always the truth...

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

bram1984 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:02:
Gezichtsanimaties lijken ook flink te zijn verbeterd. Nog een weekje. :)

[afbeelding]
_/-\o_

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ok ik heb 2 vraagjes, eerst over mijn account, Ik heb dus net een PS4 en had nog een EU account. Die heb ik geactiveerd en daar heb ik nu 2 weekies psn plus op. Allemaal dikke prima. Maar nu heb ik dus net ook een US acocount gemaakt. Werkt als een tiet en demo's worden gedownload as we speak.

Nu wil ik last of us gaan halen in de US vanwege sensuur. Op welk account kan ik nu het beste PSN plus nemen zodirect?

mijn 2e vraag is fifa. Ik kan gewoon niet bij een vriend joinen of hij mij. We zijn beiden online en ik kan gewoon potjes spelen en ook kunnen wij elkaars party joinen. we kunnen alleen niet samen een online friendly match of coop match spelen...
Jedi Geub schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:03:
Ok ik heb 2 vraagjes, eerst over mijn account, Ik heb dus net een PS4 en had nog een EU account. Die heb ik geactiveerd en daar heb ik nu 2 weekies psn plus op. Allemaal dikke prima. Maar nu heb ik dus net ook een US acocount gemaakt. Werkt als een tiet en demo's worden gedownload as we speak.

Nu wil ik last of us gaan halen in de US vanwege sensuur. Op welk account kan ik nu het beste PSN plus nemen zodirect?

mijn 2e vraag is fifa. Ik kan gewoon niet bij een vriend joinen of hij mij. We zijn beiden online en ik kan gewoon potjes spelen en ook kunnen wij elkaars party joinen. we kunnen alleen niet samen een online friendly match of coop match spelen...
PS+ nemen voor het account dat je daadwerkelijk gaat gebruiken om te gamen. Ik zou zelf je US account gewoon gebruiken als hoofdaccount. Geen voordeel om een EU account te nemen als je vanaf scratch begint ;) PS+ is goedkoper in dollars (omgerekend in euro's) en dat geldt ook voor alle games en DLC. Enige reden om zowel een EU als een US account te nemen is als je al een EU account hebt door je PS3/Vita bijv. Als je nu nog begint met een account: gebruik gelijk een US account ;)

Fifa heb ik geen problemen mee, weet je zeker dat je vriend wel PS+ heeft? En heb je ook daadwerkelijk PS+ trial aangevraagd is het actief? Je krijgt niet namelijk standaard 14 dagen PS+, moet je zelf aanvragen en heb je een credit card voor nodig. Kan je zien door een Plus logo naast je naam.

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 21-07-2014 20:23 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Jumpiefox schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:23:
MAn man man kan niet wachten op de retail versie van Destiny! wat een uber game is dat toch, denk uiteindelijk zeker in mijn Top3 ps4-games dit jaar. (AC-unity - Destiny - Diablo III)
Puur uit nieuwsgierigheid: wat vind je er zo bijzonder aan? Ik vond het begin wel vet, maar dat kwam voor door de nieuwigheid. Nu deze er vanaf is, vind ik het eigenlijk verre van bijzonder. De AI is echt kut bijvoorbeeld. Realistisch cover nemen zit er niet in (die beesten zijn echt dom) en waarom werkt het cover systeem zelf niet zoals in Wolfenstein, Killzone en Far Cry 3?

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-12 19:49

Jumpiefox

Hoi ?

bram1984 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:23:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid: wat vind je er zo bijzonder aan? Ik vond het begin wel vet, maar dat kwam voor door de nieuwigheid. Nu deze er vanaf is, vind ik het eigenlijk verre van bijzonder. De AI is echt kut bijvoorbeeld. Realistisch cover nemen zit er niet in (die beesten zijn echt dom) en waarom werkt het cover systeem zelf niet zoals in Wolfenstein, Killzone en Far Cry 3?
Eigenlijk puur voor de PVP, de PVE vind ik wel dope maar niet bijzonder. Het is wel appart hoe je bijna alles Co-op kan doen en allemaal in 1 grote wereld speelt maar zoals je al zei de AI is soms echt dom, al trekken de " Events" En de raid-achtige missies me ook heel erg!

In PVE je Gear verzamelen en dan in PVP mekaar afknallen, ben de "normale" fps gewoon een beetje zat (Battlefield/Cod etc). Iets a La halo is erg welkom, guns/abilities = awesome. En het ziet er gewoon geweldig uit imo.

PS: Nog zo een VenomX gekocht?

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpiefox op 21-07-2014 20:38 ]

The first casualty in war is always the truth...

Nee nog niet. Er zijn op dit moment ook niet echt games die ik ermee kan spelen. Als tegen het einde van het jaar CoD en FC4 uitkomen, haal ik er denk ik eentje. Wolfenstein heb ik al uitgespeeld en Destiny gaat 'm niet worden (hoe speelt die er trouwens mee?). Komende maanden zal ik zoet zijn met TLoU en die hoort gewoon met een controller gespeeld te worden. :)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Jumpiefox schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:37:
[...]

Eigenlijk puur voor de PVP, de PVE vind ik wel dope maar niet bijzonder. Het is wel appart hoe je bijna alles Co-op kan doen en allemaal in 1 grote wereld speelt maar zoals je al zei de AI is soms echt dom, al trekken de " Events" En de raid-achtige missies me ook heel erg!

In PVE je Gear verzamelen en dan in PVP mekaar afknallen, ben de "normale" fps gewoon een beetje zat (Battlefield/Cod etc). Iets a La halo is erg welkom, guns/abilities = awesome. En het ziet er gewoon geweldig uit imo.

PS: Nog zo een VenomX gekocht?
Dat dus! En niet gear unlocken/kopen maar gewoon verzamelen :Y

PSN: Bellerophon-

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-12 18:42

Major_ton

Shoot!

Ik las hierboven een stukje over het kiezen tussen een PS+ US of EU account. Wat de prijzen betreft is een US account te verkiezen boven een EU account. Zijn er nog redenen om voor een EU account te kiezen?

Some infinities are bigger than others.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-12 12:36

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik zit echt met smart te wachten op m'n Last of Us-bundle. Besteld bij bol.com, hoop niet dat ik in een of andere smerige wachtrij kom :(

• Brutal1ty
bram1984 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:57:
Nee nog niet. Er zijn op dit moment ook niet echt games die ik ermee kan spelen. Als tegen het einde van het jaar CoD en FC4 uitkomen, haal ik er denk ik eentje. Wolfenstein heb ik al uitgespeeld en Destiny gaat 'm niet worden (hoe speelt die er trouwens mee?). Komende maanden zal ik zoet zijn met TLoU en die hoort gewoon met een controller gespeeld te worden. :)
Naar mijn ervaring zijn dat soort apparaten écht de moeite niet. Zit je daar met een KB&M die zich gedragen als een analoge stick alsnog... Geen lineaire input, maar acceleration etc. Vaak erg buggy, werkt niet met alle games etc etc. En dan nog de input lag die bij een controller amper opvallen maar bij KB&M frustrerend zijn.

Eerst zien dan geloven producten zijn dat voor mij geworden :-(

• Brutal1ty
apNia schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:51:
Ik zit echt met smart te wachten op m'n Last of Us-bundle. Besteld bij bol.com, hoop niet dat ik in een of andere smerige wachtrij kom :(
Ps4 kopen voor 355 euro. TLoU kopen in US shop voor 36 euro. Goedkoper uit, én je hebt de versie met Gore. Maar dat is wat ik zou doen O-)

• Kol Nedra
heeft de Canadese ook de Gore TLUO?
https://www.videogamesplu...cts_id=21738&currency=EUR

nothing stops this train

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-12 04:45
PSN er (gedeeltelijk) uit? Werd opeens eruit gegooid en kan niet meer inloggen, terwijl mijn broer vrolijk verder speelt :(.

PSN ID: Beest41

• dangerpaki
  • Laatst online: 18:27
Svenderson schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:41:
[...]

Je kunt in de instellingen toch gewoon kiezen welke audio je waar wilt horen? Heb nog geen ps4, maar dat kan op de ps3 geloof ik wel. Alle audio op speaker zetten, en dan kun je misschien gewoon door de bijgeleverde microfoon praten, zonder het oortje in te hoeven doen om anderen te kunnen horen? Daar heb je geen speciale losse microfoon voor nodig, vraag me af of dat überhaupt wel bestaat voor consoles.
Ik ga dit proberen. Misschien dat het werkt. Thanks!
Brutal1ty schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:09:
[...]

Naar mijn ervaring zijn dat soort apparaten écht de moeite niet. Zit je daar met een KB&M die zich gedragen als een analoge stick alsnog... Geen lineaire input, maar acceleration etc. Vaak erg buggy, werkt niet met alle games etc etc. En dan nog de input lag die bij een controller amper opvallen maar bij KB&M frustrerend zijn.

Eerst zien dan geloven producten zijn dat voor mij geworden :-(
Dan heb je een andere ervaring dan ik. De FragFX werkt prima en de Venom schijnt nog beter te zijn.
Ja.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:23

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Dit gevoel heb ik er ook een beetje bij. Aardig spel, knalt leuk, maar ik vind het er allemaal niet heel erg mooi uitzien. Ook vrij beperkt qua aantal spelers in je party. Leuk voor tussendoor, maar op dit moment (afgaande op de beta) lijkt het mij niet een spel wat ik lang zal spelen (als ik het al koop).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Brutal1ty
Sandyman538 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 08:01:
[...]

Dit gevoel heb ik er ook een beetje bij. Aardig spel, knalt leuk, maar ik vind het er allemaal niet heel erg mooi uitzien. Ook vrij beperkt qua aantal spelers in je party. Leuk voor tussendoor, maar op dit moment (afgaande op de beta) lijkt het mij niet een spel wat ik lang zal spelen (als ik het al koop).
Is de gestyleerde look zo erg 'uit'? Ik vind het er juist schitterend uitzien _/-\o_

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Ik lees hier veel over headsets (ervaringen, vragen enz.).

Vanaf vandaag is bij Bol.com de Sony Draadloze Pulse Stereo Headset in de aanbieding voor 99 euri. Wellicht heeft iemand er wat aan.

PSN: breminem

• nickdew
Gister wireless 2.0 van ps gekocht. Wat een mooi ding zeg!

Verwijderd

Nieuws over komende PS4 firmware updates volgt snel

De laatste grote firmware update voor de PlayStation 4 was natuurlijk 1.70 en die bracht een aantal mooie features met zich mee. Inmiddels begint het wel weer tijd te worden voor een nieuwe update en die is dichterbij dan we dachten. Althans, zo lijkt het.

Via het PlayStation Blog heeft blog manager Fred Dutton gereageerd op iemand die vroeg om meer info over komende firmware updates. Dutton reageerde met het bericht dat meer nieuws rondom de komende firmware updates er snel aan zitten te komen.

Wanneer de details dan precies komen kon Dutton niet kwijt, maar met de Gamescom in het vooruitzicht is het goed mogelijk dat Sony daar de nieuwe update aan gaat kondigen.

“Yes, more news on PS4 firmware updates very soon. Stay tuned.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...mware-updates-volgt-snel/

Ik zit erg op deze update te wachten , misschien wat nieuwe functies en verbeteringen.
Ik hoop alleen dat de update sneller komt dan pas midden augustus.

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:11:
Helemaal mee eens. Kan veel soorten games waarderen, maar Watchdogs is geen game die ik ga onthouden dan wel ooit uitspelen. Ook het verhaal slaat helemaal nergens op. Het "probleem" is totaal niet groot genoeg voor het aantal mensen dat je vermoord. (ik probeer niet te spolieren :P)
Het verhaal van Watch_Dogs is echt een aanfluiting. Dat heeft één of andere stagiair op een paar avonden bedacht lijkt het (no offense voor de stagiairs :) ). Het feit dat je wraak neemt om je nichtje is misschien een originele wending maar het boeit totaal niet. Als het nou de eigen dochter was of de moeder daar heb je sneller een gevoel bij. Dan kies je als maker voor het nichtje van Aiden Pearce probeer het dan ook echt een gevoel mee te geven. Nu komt het er totaal niet uit en zijn de personages die ook om het nichtje geven niet interessant. Trouwens alle bijkomende personages hebben net zoveel diepgang als een velletje papier.
spoiler: spoiler
Alleen Cara heeft meer potentie maar ook bij dat personage komt het er niet uit.
Mijn vrouw heeft een paar keer meegekeken en zelfs zij vond dat de game maar half af was.

Het is gewoon jammer want er zat zoveel meer in. Veel mensen vergelijken het met AC1 en dat deel 2 een stuk beter kan worden. Dat kan. Maar AC1 had ook veel meer potentie en bestaansrecht. Het deed echt iets nieuws in een unieke setting, alleen deed het ook genoeg fout. Watch_Dogs doet heel veel fout en heeft zelfs het unieke (het hacken) niet goed voor elkaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 10:14 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:25
Ik ben bezig om alle side missies af te maken in watch dogs. Vond het eigenlijk wel erg vermakelijk! Verhaal misschien een btje mwah, maar er is genoeg te doen. Nog een paar trophys halen en dan verkoop ik hem. Ben benieuwd naar the last of us. Ik heb er nog niets van gezien, dus ik laat me gewoon verrassen!

Verwijderd

[...]

Zo kut is de AI helemaal niet
Dit is ook geen shooter die je continu vanuit je cover speelt...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 11:08 ]

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
En net als jullie het er over hebben: ik ben bezig update 1.74 binnen te halen. Details: stabiliteit van systeemsoftware tijdens gebruik van bepaalde functies is verbeterd.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12 10:47
[...]

Ik vond de AI ook ruk tot ik op hard ging spelen. Probeer dat eens, in je eentje. Bijna niet te doen. De AI zoekt bijv. altijd cover als hun shield down is. Als je dan 2 wizards moet afmaken is dat behoorlijk heftig.

Ik vermaak me prima met destiny, maar er is voor mij ook geen andere shooter die rond september uitkomt die ik wil spelen en ben nou eenmaal shooterfanaat.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12 11:50

Pinjataaa

Hit me!

Zijn er eigenlijk al leuke functies waarvoor je zo'n PlayStation camera aan zou kunnen schaffen?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

DrWoetR schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:14:
En net als jullie het er over hebben: ik ben bezig update 1.74 binnen te halen. Details: stabiliteit van systeemsoftware tijdens gebruik van bepaalde functies is verbeterd.
Hoe stabiel kan zo'n ding worden, zou je denken? Toch wel apart dat men in 8 jaar firmware updates bij Sony nog nooit een changelog heeft gepubliceerd bij 1 van de vele stability updates. Misschien is het meer bedoeld voor game devs en zijn het driver optimalisaties o.i.d. maar het zou Sony sieren als ze dat dan ook erbij vermelden. Scheelt ze waarschijnlijk een hoop geklaag van PS4 bezitters.

Moet wel zeggen dat het PS4 OS echt ontzettend soepeltjes draait, nooit een hickup. Wereld van verschil met het PS3 OS (hoewel dat ook lag aan de krappe memory capaciteit van dat ding).

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12 18:00
Pinjataaa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:30:
Zijn er eigenlijk al leuke functies waarvoor je zo'n PlayStation camera aan zou kunnen schaffen?
Dat is een goeie inderdaad...veel anders dan camera-tijdens-gamen en dat spelletje met die beestjes in je scherm nog niet denk ik :(

PSN: Maichel

Verwijderd

PS4 firmware update 1.74 verschijnt snel

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...ate-1-74-verschijnt-snel/

Bugfix update , gemiddeld 1 firmware update per maand voorlopig.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:38:
DrWoetR schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:14:
En net als jullie het er over hebben: ik ben bezig update 1.74 binnen te halen.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12 11:50

Pinjataaa

Hit me!

Snel als in een uur geleden.
Maichel schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Dat is een goeie inderdaad...veel anders dan camera-tijdens-gamen en dat spelletje met die beestjes in je scherm nog niet denk ik :(
Ik zat al een beetje te zoeken, maar er lijkt ook nog niets bijzonders aan te komen.. :+

Op de ps3 had ik 1 game met een leuke feature voor de camera.
Het was een vechtspel waarbij je je eigen gezicht op het poppetje kon zetten, verder niks. Dat hele PlayStation move gebeuren heeft mij nooit geboeit. Ik beweeg niet :p

[ Voor 14% gewijzigd door Pinjataaa op 22-07-2014 11:44 ]

• Port187
Pinjataaa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:30:
Mocht je camera geil zijn, er zijn tig mensen op PS live die zich graag live laten filmen.
Voor de rest kun je er nog weinig mee, zelfs een vriend videobellen zoals op PS3 kan (nog) niet.

Voor nu:

-Leuk voor jonge kinderen (interactief beestjes slaan)
-Extra microfoon (wel kut kwaliteit gezien je ver van camera zit meestal) om contact te onderhouden met vrienden zonder headset op. En eventueel bagger voice commands.
-Je eigen "show" hosten op PS Live voor de camera geilers onder ons.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
breminem schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:18:
Ik lees hier veel over headsets (ervaringen, vragen enz.).

Vanaf vandaag is bij Bol.com de Sony Draadloze Pulse Stereo Headset in de aanbieding voor 99 euri. Wellicht heeft iemand er wat aan.
Hm, dat is wel interessant. Iemand ervaring met deze? Ik vraag mij af of de Wireless 2.0 aan te bevelen is in vergelijking met de ''oudere''.

Verwijderd

Port187 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:47:
[...]
-Leuk voor jonge kinderen (interactief beestjes slaan)
-Extra microfoon (wel kut kwaliteit gezien je ver van camera zit meestal) om contact te onderhouden met vrienden zonder headset op.
-Je eigen "show" hosten op PS Live voor de camera geilers onder ons.
Tja dat zijn inderdaad de enige "plus"punten. Ik denk dat de Camera een heel onbelangrijk onderdeel van de PS4 gaat zijn. Zeker als er geen games aankomen die er gebruik van gaan maken. Leuk hoor die PSshows maar daar gaat het menig PS4 bezitter niet om vermoed ik. ;)

• che101
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-12-2024

Nieuwe update is al uit ongeveer 200mb.
Volgens de info zijn er alleen stabiliteit problemen opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door che101 op 22-07-2014 11:57 ]

Verwijderd

Ik heb 1.74 nu ook geinstalleerd en alles lijkt wat vlotter te werken.

Ik heb mijn PS4 sinds vanochtend 7.30 aanstaan en Ghosts gespeeld.

Ik kreeg geen melding dat er een nieuwe firmware was.

Ik moest mijn console opnieuw opstarten en toen kreeg ie een melding en begon de download.

• Port187
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:49:
[...]

Tja dat zijn inderdaad de enige "plus"punten. Ik denk dat de Camera een heel onbelangrijk onderdeel van de PS4 gaat zijn. Zeker als er geen games aankomen die er gebruik van gaan maken. Leuk hoor die PSshows maar daar gaat het menig PS4 bezitter niet om vermoed ik. ;)
Ik was de voice commands vergeten, die trouwens erg slecht werken en weinig toegevoegde waarde hebben.

Zou graag zien dat er meer games gebruik gaan maken van de Camera, een mooi voorbeeld was Burnout Paradise op de PS3, die een foto nam van iemand die je versloeg/omver reed.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12 18:00
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:53:
Ik heb 1.74 nu ook geinstalleerd en alles lijkt wat vlotter te werken.

Ik heb mijn PS4 sinds vanochtend 7.30 aanstaan en Ghosts gespeeld.

Ik kreeg geen melding dat er een nieuwe firmware was.

Ik moest mijn console opnieuw opstarten en toen kreeg ie een melding en begon de download.
"En alles lijkt wat vlotter te werken". Wat werkte er eerst dan minder vlot volgens jou?

PSN: Maichel

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:54:
[...]

"En alles lijkt wat vlotter te werken". Wat werkte er eerst dan minder vlot volgens jou?
PSN store en de bibliotheek werkte voorheen minder vlot.

Het hele systeem lijkt wat vlotter te reageren zonder haperingen zoals voorheen.

In the famous words of Duke Nukem : Keep em coming.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43
Dat was hiervoor ook soms, lijkt wel alsof soms de ps4 in maandag ochtend modus staat. Dan laad alles traag. En dan soms een dag later start ie flitsend snel op en laad de store in halve seconde etc.
Dus denk dat je de verschillen amper merkt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-12 07:42

SaferSephy

Nanda yo?!

Meh ik heb mijn PS4 nu een week en kwam er gisteren achter dat mijn eject knop het niet doet. Nu kan ik wel gewoon ejecten via de UI dus niet direct een drama maar wel vervelend natuurlijk. Ik kan em wel naar de winkel brengen, of naar Sony sturen maar dan ben ik em wellicht een hele tijd weer kwijt, en dat zoek ik eigenlijk niet. Iemand ideeen?

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Verwijderd

SaferSephy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:15:
Meh ik heb mijn PS4 nu een week en kwam er gisteren achter dat mijn eject knop het niet doet. Nu kan ik wel gewoon ejecten via de UI dus niet direct een drama maar wel vervelend natuurlijk. Ik kan em wel naar de winkel brengen, of naar Sony sturen maar dan ben ik em wellicht een hele tijd weer kwijt, en dat zoek ik eigenlijk niet. Iemand ideeen?
Mensen met hetzelfde probleem :

http://community.singstar...ject-Button/td-p/20247591

Terug sturen lijkt de enige optie.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Via de winkel proberen en gelijk een nieuw exemplaar opvragen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:25
Ik heb de eject knop nog nooit gebruikt.. zal is kijken of die van mij wel werkt :p helemaal gewent om het via de controller te doen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik kom alleen maar aan de eject knop met de console schoonvegen ;)

Best irritant haha

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Port187
SaferSephy schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:15:
Ik zou eerst langs de winkel inderdaad om te zien of je gelijk mag ruilen voor een nieuw exemplaar.

Kan dat niet, wachten tot je op vakantie gaat of uitgespeeld bent en dan opsturen.

Zolang je garantie loopt heb je toch geen haast neem ik aan, en de eject knop is niet bepaald een belangrijke feature zolang je het ook softwarematig kunt doen.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
1X Destiny béta code (PS4)

Morgen gaat de Destiny béta weer verder. Mocht je nog geen code hebben, dan heb ik er hier nog eentje. Als je 'm gebruikt, laat 't even weten - wel zo netjes voor iedereen die misgrijpt.

Members only: 1X Destiny BETA code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 22-07-2014 14:00 ]

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Uniciteit schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:50:
1X Destiny béta code (PS4)

Morgen gaat de Destiny béta weer verder. Mocht je nog geen code hebben, dan heb ik er hier nog eentje. Als je 'm gebruikt, laat 't even weten - wel zo netjes voor iedereen die misgrijpt.

Members only: 1X Destiny BETA code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
haha nice

• Superkiwi
Lol, werd er niet door de mods gezegd dat dit niet de plek is om Destiny codes te vergeven :+

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:05:
Lol, werd er niet door de mods gezegd dat dit niet de plek is om Destiny codes te vergeven :+
Niet meegekregen... ik heb op de laatste pagina's in ieder geval niks gezien. Het zal eerder dan wel uit de hand zijn gelopen.
Pagina: 1 ... 69 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]