• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-12 20:01
Als er nog iemand een code over heeft wou ik mij ook daarvoor willen aanmelden.
Alvast bedankt!

Voorzien.

[ Voor 8% gewijzigd door Beatz op 18-07-2014 02:12 ]

Verwijderd

Gameplay beelden van de Destiny Beta op de PS4 :

Dit gaat mijn game worden , audiovisueel dik in orde.
Het speelt heerlijk en vloeiend weg.

De setting en het verhaal is super en spreekt mij erg aan.
En dit is nog maar de Beta , ik ga niet verder spelen.

Ik speel niet verder omdat ik als het spel uitkomt ik het helemaal ga uitspelen.
Ik kan niet wachten om het Destiny universum helemaal te checken.

Tot Destiny uitkomt ga ik nog levelen in Ghosts en tussendoor The Last of Us uitspelen.

De goeie gametijden zijn voor mij met de PS4 aangebroken.

Enjoy.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:57
En volgende maand komt ook nog Diablo 3 uit
In oktober Mordor november unity.
En niet te vergeten gta5, inquistion.....

Nu beginnen de games echt te komen :)

nothing stops this train

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:45
Heb het filmpje bekeken en ik snap het enthousiasme niet echt.

De game ziet er aardig uit, niet meer dan dat. Doet een beetje denken aan Doom 3, zeker de gangetjes en kamers. De AI van de vijanden, tja....misschien stond de moeilijkheidsgraad gewoon extreem laag. Ze zagen er ook allemaal hetzelfde uit, van de nieuwe consoles verwacht ik gewoon meer. Destructie bij een shooter, toch wel een vereiste anno 2014. Ik heb het niet gezien. Zijn er überhaupt wel kogelinslagen als je op een muur schiet?

Verder erg scripted. Loop door deze gang, er staan wat vijanden. Loop verder naar buiten, er land nu een vliegtuig met vijanden. Loop weer door deze gang enz enz.

Ik weet dat het nog een beta is, maar toch...nog steeds geen reden om nu al een next gen console in huis te halen. Wacht wel tot er een fatsoenlijke game op de markt komt, kerst ofzo....

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:55
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:05:
En volgende maand komt ook nog Diablo 3 uit
In oktober Mordor november unity.
En niet te vergeten gta5, inquistion.....

Nu beginnen de games echt te komen :)
En:
-Far Cry 4 (unieke setting)
-The Crew (enorme open world racegame)
-Driveclub (mooiste next-gen racer)
-Project Cars (nog maar even een derde racer op ps4 in het najaar)
-LittleBigPlanet 3 (betere graphics, physics etc.)
-Alien Isolation
-The Evil Within(survival horror altijd welkom)
-Evolve
-BF Hardline
-COD:AW
-Guilty Gear Xrd

En verder zijn ook nog de grotere indies interessant. Even afwachten of games zoals the Witness en Rime dit jaar nog halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Trishul op 18-07-2014 10:07 ]

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:59:

De game ziet er aardig uit, niet meer dan dat. Doet een beetje denken aan Doom 3, zeker de gangetjes en kamers. De AI van de vijanden, tja....misschien stond de moeilijkheidsgraad gewoon extreem laag. Ze zagen er ook allemaal hetzelfde uit, van de nieuwe consoles verwacht ik gewoon meer. Destructie bij een shooter, toch wel een vereiste anno 2014. Ik heb het niet gezien. Zijn er überhaupt wel kogelinslagen als je op een muur schiet?

Verder erg scripted. Loop door deze gang, er staan wat vijanden. Loop verder naar buiten, er land nu een vliegtuig met vijanden. Loop weer door deze gang enz enz.

Ik weet dat het nog een beta is, maar toch...nog steeds geen reden om nu al een next gen console in huis te halen. Wacht wel tot er een fatsoenlijke game op de markt komt, kerst ofzo....
Mij lijkt het gewoon een heerlijk avontuur op verschillende planeten.

Ik ga deze game Destiny dan ook zeker halen en spelen.

' De ECHTE gamert kan niet zonder PlayStation 4 '

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:46
Trishul schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:05:
[...]

En:
-Alien Isolation
-Evolve
-BF Hardline
-Guilty Gear Xrd
Kregen we allemaal maar betaald om games te spelen, dan hadden we tenminste de tijd en inkomsten om al dit soort goede titels te kunnen spelen :p.

Kijk persoonlijk uit naar Evolve en COD:AW van deze lijst om op de 1e dag in huis te hebben. Evolve lijkt me gewoon erg vermakelijk. En COD speel ik toch nog altijd grotendeels voor de singleplayer campaigns. Blijft toch altijd een beetje als je stereotype slechte hollywood actiefilm.

Daarnaast hoop ik tegen die tijd wat van de oudere titels de nodige discounts te zien krijgen. Zoals de Tomb Raider re-release.
Trishul schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:05:
[...]

En:
-Alien Isolation
-Evolve
-BF Hardline
-Guilty Gear Xrd

En verder zijn ook nog de grotere indies interessant. Even afwachten of games zoals the Witness en Rime dit jaar nog halen.
Pssst gta5 niet vergeten natuurlijk. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Maar je hebt de game dus niet in multiplayer gespeeld?

PSN: Bellerophon-

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:55
AtlAntA schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:13:
[...]

Bewust gedaan natuurlijk, let ook op het woordje 'en' nog voor het lijstje. GTA5 haal ik meteen op release.

Al met al ziet 2014 er vrij aardig uit, maar 2015 gaat daar als een locomotief nog eens overheen. Dan komen de 1st en 2nd parties namelijk met grof geschut (the order, uncharted 4, nieuwe IP van of Guerilla of Bend, No Man's Sky, enz.) en komen er nog meer 3rd party games.

Overigens vind ik dat heel 2014 er dan best goed uit heeft gezien voor de PS4. Het hele jaar door, iedere maand, inclusief de zomermaanden nieuwe games. Dat doen ze toch weer het beste. Ook nog steeds de meeste 1st party output, ondanks wat men nog wel eens anders wil beweren ;)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Trishul schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:03:
[...]

Bewust gedaan natuurlijk, let ook op het woordje 'en' nog voor het lijstje. GTA5 haal ik meteen op release.

Al met al ziet 2014 er vrij aardig uit, maar 2015 gaat daar als een locomotief nog eens overheen. Dan komen de 1st en 2nd parties namelijk met grof geschut (the order, uncharted 4, nieuwe IP van of Guerilla of Bend, No Man's Sky, enz.) en komen er nog meer 3rd party games.

Overigens vind ik dat heel 2014 er dan best goed uit heeft gezien voor de PS4. Het hele jaar door, iedere maand, inclusief de zomermaanden nieuwe games. Dat doen ze toch weer het beste. Ook nog steeds de meeste 1st party output, ondanks wat men nog wel eens anders wil beweren ;)
No Man's Sky vergeet je gewoon :$

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:35
Gisteren even snel Destiny opgestart, gelukkig waren alle problemen om half twaalf voorbij \o/.

Hij speelt wel erg lekker weg, zit dik in orde. Ik vind het ook fijn dat de cursor in het menu functioneert zoals een muis, werkt beter dan ik dacht. Die public events zijn ook wel lachen zeker als er een aantal mensen met je meereizen om de event te doen.

Grafisch dik in orde, maar ik stond nog het meest te kijken van het geluid in het spel. Vuurgevechten op een afstand klinkeb heerlijk, wanneer een dropship overvliegt springt de subwoofer aan en trilt de kamer.

September kan voor mij niet snel genoeg komen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

SacreBleu schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:57:
Gisteren even snel Destiny opgestart, gelukkig waren alle problemen om half twaalf voorbij \o/.

Hij speelt wel erg lekker weg, zit dik in orde. Ik vind het ook fijn dat de cursor in het menu functioneert zoals een muis, werkt beter dan ik dacht. Die public events zijn ook wel lachen zeker als er een aantal mensen met je meereizen om de event te doen.

Grafisch dik in orde, maar ik stond nog het meest te kijken van het geluid in het spel. Vuurgevechten op een afstand klinkeb heerlijk, wanneer een dropship overvliegt springt de subwoofer aan en trilt de kamer.

September kan voor mij niet snel genoeg komen.
Spel is nu al dik in orde.

Als Destiny in september uitkomt kunnen we heel wat extra PS4 Players verwachten wereldwijd.

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe je dit spel in multiplayer kan spelen? Als ik iemand uit mn vriendenlijst wil joinen krijg ik, of een licentiemelding, of hij start op en ga dan gewoon verder met de (singleplayer?) missies.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:23:
Kan iemand mij uitleggen hoe je dit spel in multiplayer kan spelen? Als ik iemand uit mn vriendenlijst wil joinen krijg ik, of een licentiemelding, of hij start op en ga dan gewoon verder met de (singleplayer?) missies.
Je hebt voor sommige modi PS+ nodig, misschien dat dat het probleem is?

PSN: LinQ-NL

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
AtlAntA schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:13:
En TLoU Remastered ;)
Ik zit trouwens ook in de beta van Destiny en die heb ik tot nu toe welgeteld 1 keer gespeeld :X

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 18-07-2014 12:50 ]

PSN id: NL_SToRM

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:10:
[...]

Spel is nu al dik in orde.

Als Destiny in september uitkomt kunnen we heel wat extra PS4 Players verwachten wereldwijd.
Of het spel dik in orde is, is natuurlijk volledig een mening :)
Ikzelf vind het een geweldige game, maar kan mij ook meteen voorstellen dat er mensen zijn die echt een grafhekel hebben aan dergelijke type games.

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Of het spel dik in orde is, is natuurlijk volledig een mening :)
Ikzelf vind het een geweldige game, maar kan mij ook meteen voorstellen dat er mensen zijn die echt een grafhekel hebben aan dergelijke type games.
Voor die mensen is FIFA waarschijnlijk uitgevonden.

Ik ga van Destiny genieten.

:9

Verwijderd

Odieus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:44:
[...]

Je hebt voor sommige modi PS+ nodig, misschien dat dat het probleem is?
Bedankt voor je reply. Die heb ik idd niet :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:04:
[...]

Voor die mensen is FIFA waarschijnlijk uitgevonden.

Ik ga van Destiny genieten.

:9
Valt mee hoor. Genoeg mensen die niet van een MMO/RPG-Shooter houden.
Andersom zijn er ook genoeg mensen die niet van FIFA houden.

Heeft alles met smaak en voorkeur te maken en niets met de kwaliteiten van een game.

En je ging Destiny toch niet meer doen?

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
voorzien!!! Kan iemand me please een Destiny code PM-en? WOULD REALLY APPRECIATE IT

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door darkside one op 18-07-2014 15:02 ]

• HaskoF
  • Laatst online: 11-11 16:20
ik heb gisteren een uurtje destiny gespeeld en ik moet eerlijk zeggen. ik heb een MWAH gevoel....

Niks bijzonders. Alweer een overhyped game...

Totaal geen destructability.... Ik word er niet echt enthousiast van....
verhaal is niet slepend.... Het is gewoon een shooter mmo. Levelen nieuwe items kopen / craften en doorgaan en nog meer levelen...

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Valt mee hoor. Genoeg mensen die niet van een MMO/RPG-Shooter houden.
Andersom zijn er ook genoeg mensen die niet van FIFA houden.

Heeft alles met smaak en voorkeur te maken en niets met de kwaliteiten van een game.

En je ging Destiny toch niet meer doen?
Klopt , ik bedoelde : Ik ga Destiny spelen als ie in september uitkomt.

Zit nu Ghosts te spelen en over 11 dagen speel ik The Last of Us.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
darkside one schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:20:
Kan iemand me please een Destiny code PM-en?
Ja, kijk even in je inbox..

BFV: SuperflipNL [PS4]

HaskoF schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:22:
ik heb gisteren een uurtje destiny gespeeld en ik moet eerlijk zeggen. ik heb een MWAH gevoel....

verhaal is niet slepend.... Het is gewoon een shooter mmo. Levelen nieuwe items kopen / craften en doorgaan en nog meer levelen...
Hiervoor speel ik het dus juist :) Het verhaal kan me gestolen worden en of de omgevingen kapot kunnen interesseren mij ook niet bij deze game. Ik wil een game met een aantal vrienden spelen (co-op) waar loot, levelen, skills en het upgraden/unlocken van nieuwe wapens centraal staat. Daar is dit de perfecte game voor. Borderlands heb ik ook niet gespeeld voor het verhaal. Als je een hekel hebt aan grinden dan zou ik heel ver uit de buurt blijven van dit soort games. Ik vind dat echter geweldig, steeds maar door tot je net dat ene wapen hebt. Of opeens vind je een hele zeldzame wapen. Heb de Alpha en nu de Beta gespeeld met vrienden en ik kan echt niet wachten op de final release, zij ook niet trouwens ;)

Enige jammer is dat de content van de beta nagenoeg identiek is aan de alpha. Maar met nog ruim een week, kan hier nog verandering in komen...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

PS4 half jaar achtereen meestverkochte console in VS

De PlayStation 4 is voor de zesde maand achtereen de meestverkochte console in de Verenigde Staten. Dit blijkt uit cijfers van de NPD Group, zo meldt VG24/7.

Sony bevestigt via Twitter dat de PlayStation 4 voor de zesde maand achtereen de meestverkochte console in de Verenigde Staten is. Gisteren nog gaf Microsoft aan dat de verkopen van de Xbox One verdubbeld waren ten opzichte van een maand ervoor, doordat er een goedkopere Xbox One-editie zonder Kinect in juni in de verkoop ging in de Verenigde Staten. Desondanks is de PS4 toch beter verkocht. Exacte verkoopcijfers zijn niet gecommuniceerd.

De NPD Group meldt hiernaast dat de gecombineerde verkoop van Xbox One en PlayStation 4 tachtig procent hoger liggen dan de gecombineerde verkoop van PlayStation 3 en Xbox 360 als er gekeken wordt naar hetzelfde punt in de levensyclus van de consoles.
Softwareverkopen

In totaal werd er drie procent minder uitgegeven aan software (286,8 miljoen dollar) ten opzichte van een jaar eerder. De NPD Group becijfert hierin echter alleen retailverkopen en geen digitale verkopen. Hiernaast meldt de NPD Group dat nieuwe titels minder dominant in de verkopen waren ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Nieuwe releases verkochten relatief gezien 67% minder dan de nieuwe releases uit 2013. Nieuwe releases betroffen in juni 2014 onder meer Watch Dogs en Mario Kart 8 voor Wii U. Vorig jaar kwam in dezelfde periode onder meer Animal Crossing: New Leaf voor 3DS en The Last of Us voor PS3 uit, beide titels voor platformen met een grotere install base dan bijvoorbeeld Mario Kart 8.

Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...stverkochte-console-in-vs

Dit is voor mij en andere PS4 spelers goed nieuws.
Vooral in multiplayer spellen is dit fijn , meer kans op meer spelers.

• darkside one
  • Laatst online: 19-02-2021
SuperflipNL schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:42:
[...]

Ja, kijk even in je inbox..
SUPERFLIP IS THE MAN!!! Bedankt man!!! _/-\o_ :*) _/-\o_

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09
HaskoF schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:22:

Ik heb hetzelfde gevoel. Het speelt op zich wel aardig weg, maar zodra ik wat lichten en dergelijke probeerde te breken, brak het gewoon niet. -O- Verder gaat het verhaal nergens over.

Maar ik heb de tijd van multiplayers eigenlijk alweer gehad. Geef mij maar een goede single player en dan ben ik tevreden.

Shikata ga nai.

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-12 11:49
darkside one schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:46:
[...]

SUPERFLIP IS THE MAN!!! Bedankt man!!! _/-\o_ :*) _/-\o_
Dat is heel chill zeg. Als iemand anders er nog 1 over heeft dan zou ik het ook heeeeel graag willen checken.

:) O-)

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:45:
Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...stverkochte-console-in-vs

Dit is voor mij en andere PS4 spelers goed nieuws.
Vooral in multiplayer spellen is dit fijn , meer kans op meer spelers.
Goed nieuws inderdaad! ik blijf het vreemd vinden dat deze berichten niet op de frontpage verschijnen terwijl een nikszeggende verdubbeling van xbox one consoles wel wordt gemeld. Sony heeft ook een officieel persbericht maar denk dat tweakers dit nieuws iets te pro Sony vind voor de frontpage.

Blijft mooi om te zien. Ze steken het nieteens meer onder stoelen of banken

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12 13:46

rajackar

Blood Minister

Dikke dank aan fonsmeister voor de code. Ik ga ook aan de Destiny beta :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

De AI van Bungie die ze gebruikten in HALO is een van de meest hoog aangschrevn ai's uit de gamewereld. kogelinslagen zijn wel degelijk aanwezig, en als je destrusctie een must vind dan blijft er weinig voor je over om te spelen helaas.
Ja, ik heb liever ook steeds lege woestijnen waar steeds niks gebeurd. Stel je voor dat je gangetjes en gebouwen in en uit moet, waarbij steeds verschillende dingen gebeuren. Door de co-op is deze dynamiek alleen maar groter. Wat bedoel je nou precies? wat exact vind je niet leuk? De actie?
Welk spel vind je "nu" dan wel de moeite waard? ik heb het idee dat je een erg groot eisenpakket hebt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

swopdark schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:34:
[...]

Goed nieuws inderdaad! ik blijf het vreemd vinden dat deze berichten niet op de frontpage verschijnen terwijl een nikszeggende verdubbeling van xbox one consoles wel wordt gemeld. Sony heeft ook een officieel persbericht maar denk dat tweakers dit nieuws iets te pro Sony vind voor de frontpage.

Blijft mooi om te zien. Ze steken het nieteens meer onder stoelen of banken
Wellicht is de toename in verkopen van de XBO meer noemenswaardig en vallen de goede verkopen van de PS4 tegenwoordig in de 'as expected' categorie bij veel nieuws sites ;)

Alleen maar goed dat MS en Sony het nu beiden goed doen in de verkoopaantallen. Hopelijk verkleint dit de kans op cross-gen titels volgend jaar en krijgen we meer current-gen titels. Die komen volgend jaar sowieso wel maar hoe eerder hoe beter wat mij betreft. Je ziet het toch aan de opzet van bijvoorbeeld Destiny dat men rekening moet houden met de beperkte power van de oude consoles.

Als je kijkt naar 3rd party current gen only titels eind dit jaar hebben we volgens mij enkel Evolve en AC: Unity?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:12

FlyEragon

Alien Monkeys

swopdark schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:46:
[...]

De AI van Bungie die ze gebruikten in HALO is een van de meest hoog aangschrevn ai's uit de gamewereld. kogelinslagen zijn wel degelijk aanwezig, en als je destrusctie een must vind dan blijft er weinig voor je over om te spelen helaas.

[...]

Ja, ik heb liever ook steeds lege woestijnen waar steeds niks gebeurd. Stel je voor dat je gangetjes en gebouwen in en uit moet, waarbij steeds verschillende dingen gebeuren. Door de co-op is deze dynamiek alleen maar groter. Wat bedoel je nou precies? wat exact vind je niet leuk? De actie?

[...]

Welk spel vind je "nu" dan wel de moeite waard? ik heb het idee dat je een erg groot eisenpakket hebt.
Ik snap wel wat er bedoeld wordt. Met alle krachtige hardware van nu voelt het in principe niet veel anders aan dan 20 jaar geleden. Scripted zooi, vaste trigger punten en AI die altijd superdom is of altijd hetzelfde kunstje doet. Ondertussen had ik ook wel verwacht dat er echt wat baanbrekends zou zijn. Vijanden die wapens van collega's gebruiken, haperende wapens repareren, samenwerken, jou niet vergeten als je even weg bent, menselijk reageren i.p.v als een zombie, meer variatie in gedrag en modellen etc.

Voor mijn gevoel is HalfLife 2 daarin nog steeds onovertroffen, en was weer na een lange tijd een echte wow gevoel. Er zijn inderdaad maar erg weinig games die hieraan voldoen en misschien is de teleurstelling wel groter want het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar gevoelsmatig klopt er geen hout van.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12 13:46

rajackar

Blood Minister

Hmm, rare vraag misschien maar ik heb die code verzilverd in de ps store maar ik zien nu nergens een download optie in de ps store. Weet iemand hoe ik de download kan starten?

Edit:
Het is gelukt door in de webbrowser ps store de download naar mjjn ps4 te sturen.

[ Voor 20% gewijzigd door rajackar op 18-07-2014 16:03 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb nog 2 beta codes voor Destiny, als je er nog geen hebt en staat te popelen om te spelen dm me :)

[ Voor 3% gewijzigd door Djiee op 18-07-2014 16:58 ]

Tja AI. Weinig devs die daarin investeren. Games verkopen doe je met vette graphics en aantrekkelijke totaalconcepten en geen haan die kraait naar een AI die wat achter loopt. Jammer, maar zo is het.

Verwijderd

Wie heeft er nog een code over voor de Beta. zou hem graag via PM krijgen alvast bedankt ik zou dat echt leuk en gaaf van je vinden.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:12:
Wie heeft er nog een code over voor de Beta. zou hem graag via PM krijgen alvast bedankt ik zou dat echt leuk en gaaf van je vinden.
Check destiny topic, heb 5 codes gepost

• SacreBleu
FlyEragon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:58:
[...]

Ik snap wel wat er bedoeld wordt. Met alle krachtige hardware van nu voelt het in principe niet veel anders aan dan 20 jaar geleden. Scripted zooi, vaste trigger punten en AI die altijd superdom is of altijd hetzelfde kunstje doet. Ondertussen had ik ook wel verwacht dat er echt wat baanbrekends zou zijn. Vijanden die wapens van collega's gebruiken, haperende wapens repareren, samenwerken, jou niet vergeten als je even weg bent, menselijk reageren i.p.v als een zombie, meer variatie in gedrag en modellen etc.

Voor mijn gevoel is HalfLife 2 daarin nog steeds onovertroffen, en was weer na een lange tijd een echte wow gevoel. Er zijn inderdaad maar erg weinig games die hieraan voldoen en misschien is de teleurstelling wel groter want het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar gevoelsmatig klopt er geen hout van.
Ik heb ooit, in het verre verleden, een artikel gelezen over een studio (volgens mij Epic) die een AI had gemaakt die té slim was. Als jij achter een muurtje ging staan met maar één uitgang, bleeft die staan en wachtte de AI totdat je jezelf liet zien en schoot je alsnog dood. Kortom, het artikel leek daarmee te zeggen dat het geen hardware beperking meer is, maar dat een AI die slim is vaak niet in de smaak valt.

Je zult daar een concessie in moeten maken, voor goede 'AI' speel je toch vaak online competitief en dat vinden veel mensen ook niet leuk. En wellicht dat het spel beter/uitdagender wordt naarmate je betere vijanden tegenkomt. Ik heb het gevoel dan een 'captain' iets meer doet om mijn kogels te ontwijken dat de normale vijandjes die je tegenkomt die gewoon canon fodder zijn.

Daarnaast kun je, wellicht, stellen dat het spel vooral een MMO 'feel' moet hebben en in een MMO ben ik nog nooit echt verast door een AI.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
SacreBleu schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:34:
[...]

Ik heb ooit, in het verre verleden, een artikel gelezen over een studio (volgens mij Epic) die een AI had gemaakt die té slim was. Als jij achter een muurtje ging staan met maar één uitgang, bleeft die staan en wachtte de AI totdat je jezelf liet zien en schoot je alsnog dood. Kortom, het artikel leek daarmee te zeggen dat het geen hardware beperking meer is, maar dat een AI die slim is vaak niet in de smaak valt.

Je zult daar een concessie in moeten maken, voor goede 'AI' speel je toch vaak online competitief en dat vinden veel mensen ook niet leuk. En wellicht dat het spel beter/uitdagender wordt naarmate je betere vijanden tegenkomt. Ik heb het gevoel dan een 'captain' iets meer doet om mijn kogels te ontwijken dat de normale vijandjes die je tegenkomt die gewoon canon fodder zijn.

Daarnaast kun je, wellicht, stellen dat het spel vooral een MMO 'feel' moet hebben en in een MMO ben ik nog nooit echt verast door een AI.
Je kan er bijna vanuit gaan dat het Halo stijl AI zal hebben door het hele spel heen:

Cannon Fodder = doen niets om je kogelt te ontwijken
Elke rang hoger = meer ontwijken, meer dekking nemen, meer schade doen, meer schields hebben.

Maar ik snap de AI klachten altijd wel: Half Life 1 (!!) heeft 100% betere AI in z'n soldaten dan de meeste shooters van nu. Verreweg zelfs.

[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 18-07-2014 21:41 ]

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-12 02:28
Brutal1ty schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:40:
[...]

Je kan er bijna vanuit gaan dat het Halo stijl AI zal hebben door het hele spel heen:

Cannon Fodder = doen niets om je kogelt te ontwijken
Elke rang hoger = meer ontwijken, meer dekking nemen, meer schade doen, meer schields hebben.

Maar ik snap de AI klachten altijd wel: Half Life 1 (!!) heeft 100% betere AI in z'n soldaten dan de meeste shooters van nu. Verreweg zelfs.
Ai is overrated, domme ai maar meer mennekes is veel leuker :)

• Brutal1ty
Adlermann schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:54:
[...]

Ai is overrated, domme ai maar meer mennekes is veel leuker :)
Ik zit er echt tussen in qua mening: Ik vind dat sommige games énorm veel baat zouden hebben bij een goede AI maar andere games dit simpelweg gewoon niet nodig hebben omdat de focus elders ligt. Het is alleen zo dat we de laatste tijd weinig uit categorie 1 maar veel uit 2 zien.

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
PS4

9R2J-RTNQ-4AFR

Laat even weten of je hem gebruikt heb.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Orpheo1975 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:23:
PS4

9R2J-RTNQ-4AFR

Laat even weten of je hem gebruikt heb.
Werkt! Thanks:)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:06
Boehoe. Net te laat. ;-).
Nou als iemand er nog een heeft ben ik heel blij. PM?
Het is toch te warm om buiten te zitten! :-)

edit: gelukt

[ Voor 8% gewijzigd door aalekss op 19-07-2014 10:17 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 08:13
Ik heb mijn PS4 ter reparatie terug gebracht. Als er een hele dag op gegamed werd spuugde de PS4 de disc constant uit. Dit was tijdelijk op te lossen door de PS4 verticaal te houden en weer terug te leggen. Ik heb een Wii U gekocht met Mario Kart 8, Super Mario Bros. U en The legend of Zelda Wind Waker HD. Dus nog genoeg te doen voor mijn PS4 terug is :+.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
Ps network en destiny servers zijn bij mij offline.. Zeker weer onderhoud

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Tiwazz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:03:
Ik heb mijn PS4 ter reparatie terug gebracht. Als er een hele dag op gegamed werd spuugde de PS4 de disc constant uit. Dit was tijdelijk op te lossen door de PS4 verticaal te houden en weer terug te leggen. Ik heb een Wii U gekocht met Mario Kart 8, Super Mario Bros. U en The legend of Zelda Wind Waker HD. Dus nog genoeg te doen voor mijn PS4 terug is :+.
Hier heb ik ook last van gehad. Ik heb het (voorlopig) opgelost door de PS4 uit te zetten, de stroom kabel eruit te halen en daarna een paar keer op de aan/uit knop te drukken. Je hoort de PS4 nog een of meer keren piepen. Nu verdwijnt de rest-stroom uit het apparaat. Als je geen piepjes meer hoort, stop je de strom kabel weer in je PS4 en zet 'm aan. Probleem (tijdelijk??) opgelost.
Ik heb ook gelezen dat je dit definitief op kunt lossen door zelf even de PS4 open te schroeven en een paar schroefjes linksom of rechtsom te draaien. Weet zo even niet meer precies. Hier staat in het andere PS4-Problemen en garantie topic op Tweakers meer info over.

PSN ID: MrMichel_75

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
US account,

PS3: NFNG-2QN2-KDDE

PS4: NNF2-F4NF-H77T

Laat even weten of je ze hebt gebruikt.

• WuXingWarrior
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-12 14:12
Orpheo1975 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:01:
US account,

PS3: NFNG-2QN2-KDDE

PS4: NNF2-F4NF-H77T

Laat even weten of je ze hebt gebruikt.
Ik heb de ps4 code gebruikt, thanks :)

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
verplaatst ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Richie B op 20-07-2014 12:40 ]

Verwijderd

Ik heb ook weleens vastlopers maar dan met Ghosts.
De console loopt dan niet vast maar het spel stopt er dan mee.

Wat kan de PS4 trouwens goed tegen de hitte.
Ik ben de hele dagen Ghosts aan het spelen met 32 graden buiten.

De PS4 houdt het tot nu toe goed vol.

Hier een leuk filmpje en een memory aan een goeie film :

_/-\o_

• Adlermann
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:14:

[video]

_/-\o_
Ik zou het apparaat non conform vinden als het net 32 graden niet meer deed hoor :)

Dit is niets speciaals, maar normaal..l

Verwijderd

Adlermann schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:27:
[...]

Ik zou het apparaat non conform vinden als het net 32 graden niet meer deed hoor :)

Dit is niets speciaals, maar normaal..l
Klopt , maar ik ben het eerste model Xbox 360 nog niet vergeten.

RROD door hitte was de gewoonste zaak van de wereld toen.

• Brutal1ty

[video]

_/-\o_
Whut? O_o Ik speel nogsteeds MW2 (geen grapje) op de Ps3 op het moment (word gek van alle hackers, om de match wel eentje), maar wat is die predator drop voor iets dan?

En wees er blij mee! :*) Beter blijft de PS4 een stevig stukje hardware dat het niet zomaar opgeeft _/-\o_ De concurrent heeft immers ook zéér goede cooling en ondanks een paar problemen zal oververhitting er niet snel een van zijn.

• Adlermann
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:42:
[...]

Klopt , maar ik ben het eerste model Xbox 360 nog niet vergeten.

RROD door hitte was de gewoonste zaak van de wereld toen.
Dan kreeg de winkel mijn exemplaar met plezier terug :)

Verwijderd

Brutal1ty schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:10:
[...]
wat is die predator drop voor iets dan?
In Ghosts heb je speciale care packages die je kunt halen met speciale dingen er in.

Bijvoorbeeld Predator , KEM strike , Micheal Myers en maniac.

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:33:
[...]

In Ghosts heb je speciale care packages die je kunt halen met speciale dingen er in.

Bijvoorbeeld Predator , KEM strike , Micheal Myers en maniac.
Dit wist ik niet eens 8)7
Danku! O-)

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-12 14:06
:+

_/-\o_
Had liever dat de playstation het formaat van de xbox one had vanwege de warmte dan hoef ik me ook geen zorgen te maken als ik de hele dag speel.
Want ik mijn kamer is het gemiddeld 25 graden en vaak hoger

• SacreBleu
Jongens (en chicks) ik heb gisteren PvP met Destiny gedaan, en ik zag bij iedereen nog een 'shield' voor hun healthbar staan. Ik kreeg niemand neer maar als ik één of twee keer geraakt werd kon ik al respawnen. Ik heb niet het idee dat ik ook zo'n shield heb. Ik weet dat Titans nog een extra shield kunnen deployen maar als iemand al met een erwtenschieter tegen me aan schiet ben ik weg.

Betere gear nodig of kan ik ergens zo'n shield bemachtigen?

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Over warmte gesproken, hebben jullie je PS4 horizontaal of verticaal staan? De console rechtop zetten zonder standaard schijnt geen aanrader te zijn, omdat de ventilatiegaten aan de onderkant vrij moeten zijn.
Ik koop deze zomer ook een PS4, en zet hem graag rechtop, maar ik zie dat de officiële vertical stand van Sony ontzettend moeilijk te krijgen is. Welke vertical stand gebruiken jullie en wat is jullie ervaring?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:07
Gewoon los op de zijkant zetten kan ook prima?

Haters everywhere but I don’t really care

• Brutal1ty
matthijst schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:05:
Gewoon los op de zijkant zetten kan ook prima?
Is af te raden vanwege de ventilatiegaten aan de zijkant volgens het bericht dat je quote ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:27
Die van mij ligt plat, bovenop het tv meubel.
Maakt de eerste minuten een loeierig lawaai (wellicht de disc?), maar daarna is ie niet meer hoorbaar.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Brutal1ty
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:44:
Die van mij ligt plat, bovenop het tv meubel.
Maakt de eerste minuten een loeierig lawaai (wellicht de disc?), maar daarna is ie niet meer hoorbaar.
Die van mij deed dat altijd heel erg bij Killzone. Maar na 15 minuten stopte die daarmee :?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:07
Brutal1ty schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:16:
[...]

Is af te raden vanwege de ventilatiegaten aan de zijkant volgens het bericht dat je quote ;)
Ik quote niks :)

En hij staat op de zijkant, niet op de onderkant.

Heat photo's: http://www.planetextech.c...ystation-4-thermal-images

[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 19-07-2014 19:35 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• MrMistral
  • Laatst online: 25-12 08:25
Onderhoud op PSN? Of ligt t aan mij?

PSN: MrMistral

Verwijderd

Kan ook niet online. Geeft inderdaad aan dat er onderhoud plaatsvindt.

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
MrMistral schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:47:
Onderhoud op PSN? Of ligt t aan mij?
Ligt aan PSN. Precies voordat ik m'n ps4 opstartte om ghosts te spelen. |:(

• MrMistral
  • Laatst online: 25-12 08:25
Nickvdd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:49:
[...]
Ik Destiny xD. Ongelooflijk.

PSN: MrMistral

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12 11:50

Pinjataaa

Hit me!

Hier kijk ik ook erg naar uit:

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-12 18:29
Nickvdd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:49:
[...]
Ik start Ghosts net op en er is niks meer mis

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
matthijst schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:30:
[...]

Ik quote niks :)

En hij staat op de zijkant, niet op de onderkant.

Heat photo's: http://www.planetextech.c...ystation-4-thermal-images
Ik las her en der dat de PS4 veel meer lawaai maakt wanneer juist die zijkant bedekt is. De zijkant heeft een belangrijke inlet, en hij heeft daarom veel meer moeite om het systeem koel te houden wanneer dit dicht zit en moeten de fans harder draaien. Dit is ook de reden waarom de officiële vertical stand lucht doorlaat. Schijnt dat de console merkbaar minder lawaai maakt wanneer er voldoende lucht in kan, maar dit zou je voor jezelf moeten testen. Ben wel benieuwd naar thermo beelden van een PS4 uitgerust met de vertical stand.

Er zijn ook wel andere stands te krijgen die lucht doorlaten, maar ik vind de officiële toch gewoon te mooiste. Alleen jammer van de prijs en leverbaarheid.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
Was mij even ontgaan, maar ziet er idd wel uit om even in de gaten te houden :)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12 11:50

Pinjataaa

Hit me!

Katseviool schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:39:
[...]

Was mij even ontgaan, maar ziet er idd wel uit om even in de gaten te houden :)

[video]
Super tof, deze had ik nog niet gezien.
Wel een zeer slechte schutter trouwens :+

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43
De supported wheels voor project cars is bekend gemaakt :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7yIzUes.png

Beetje kwalijke zaak aangezien sony voor de release schreeuwde dat ze alle ps3 wheels zouden supporten. Dus tenzij ze daar bij slighty mad studios zelf hoervoor kiezen is dat best bizar.. .ag hopen dat er zsm meer stuur ondersteuning komt want ga echt geen nieuwe stuur kopen. Heb een g25 en fanatec pwts in perfecte staat.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• psychodude
Checlist above not final, will be updated with more devices towards release. Zegt voldoende denk ik.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:26
Nog geen stuur in bezit, maar zit nog steeds te wachten welk stuur de PC en PS4 volop gaat supporten. Voor de PC is er geen probleem natuurlijk, maar voor de PS4 moet inderdaad de ontwikkelaar zelf zorgen dat ze compatible zijn(en zelfs daar is nog niets zeker over).

Vandaar dat ik even wacht met kopen, want hopelijk komt logitech en/of Fanatec met een nieuw stuur dat beide officieel ondersteund. En anders idd geen Project Cars.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2014 22:08 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:27
Driveclub zou wel de Logitech sturen gaan ondersteunen.
Mochten dat toch niet het geval zijn, dan gaan mijn Playseat + G25 toch maar weg denk ik.
Eerst maar eens kijken hoe het gaat uitpakken verder.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:29

PBP

Volgens mij is support van de G25/G27 in Logitechs handen. Meen dat Sony zo iets gezegd heeft. En aangezien Logitech geen wheels meer maakt...is het maar afwachten of het uberhaupt gaat gebeuren.

[video]

_/-\o_
De film 'Happy Campers' :P ?

[ Voor 58% gewijzigd door PBP op 19-07-2014 23:19 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43
Naja mocht de logitech stuurtjes niet gesupport worden heeft sony dus gelogen. Alle ps3 stuurtjes is alle stuurtjes niet een paar. Maar verwachte eigenlijk al dat ze net als ms naar nieuwe deals neigen met thrustmaster. Is namelijk gesponsorde stuurtje van driveclub. En geloof ook van forza motorsport 5 op de x1.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SacreBleu
Gisteren de blauwe én rode DS4 ontvangen, nu alleen nog de witte en dan heb ik alle kleurtjes. Destiny Digital Deluxe is nu ook te bestellen op PSN, je krijgt alle pre-order bonussen én de season pass, althans je betaalt er €99 voor, maar desondanks een mooi pakket.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Iemand nog een code voor Destiny over voor een maat voor mij?

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09
Ik heb een Destiny code over voor degene die mij het eerst een PM stuurt.

EDIT: De code is vergeven aan Poulske. Veel plezier ermee. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 20-07-2014 13:27 ]

Shikata ga nai.

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-12 01:28
Heeft iemand misschien nog een code over (PS4)?

• JSellis
  • Laatst online: 22-12 11:57
Ik heb nog twee ongebruikte codes voor de PS4:

Edit: zijn allebei gebruikt.

[ Voor 39% gewijzigd door JSellis op 20-07-2014 14:39 ]

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12 22:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb de tweede gebruikt, thanks :)

• wanneerniet
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-12 18:41
Ik heb de eerste gebruikt, bedankt :).

Verwijderd

Wat vinden jullie van Destiny? Ik verveelde me echt kapot... Het is het allemaal nét niet. Okok, erg mooi enzo, maar qua MMORPG voldoet het niet aan 'de standaard' op de PC. Kijk erg uit naar The Crew, The Division en Driveclub :)

Edit:
wat keys
5LGR-G9NH-J3FN
GTPN-NDNJ-996G
DLEP-L6NP-BMMP

als je nog niet hebt kun je ook: http://www.se7ensins.com/...estiny-beta-keys.1006096/ gebruiken. Zo heb ik de mijne gekregen (wel ietwat illegaal, maar oh well).

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 14:45 ]

• psychodude
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:44:
Wat vinden jullie van Destiny? Ik verveelde me echt kapot... Het is het allemaal nét niet. Okok, erg mooi enzo, maar qua MMORPG voldoet het niet aan 'de standaard' op de PC. Kijk erg uit naar The Crew, The Division en Driveclub :)

Edit:
wat keys
5LGR-G9NH-J3FN
GTPN-NDNJ-996G
DLEP-L6NP-BMMP

als je nog niet hebt kun je ook: http://www.se7ensins.com/...estiny-beta-keys.1006096/ gebruiken. Zo heb ik de mijne gekregen (wel ietwat illegaal, maar oh well).
Het speelt wel lekker weg. En gezien het spel zonder subscription fee zal launchen, valt het ook binnen het MMO spectrum toch vrij redelijk. Hoewel het nu niet zo één, twee, drie als MMO te bestempelen valt. De seamless multiplayer ervaring welk geboden wordt laat denk ik wel fraai zien wat de mogelijkheden van online play hedendaags zullen gaan worden, en ik denk dat dat zeker een mooie toevoeging is aan de huidige speelervaring.

Ubisoft deed dit uiteraard ook al met Watch_Dogs, Bungie nu met Destiny, en er zullen zonder twijfel nog velen volgen.

Qua verhaallijn moet ik zeggen dat in ieder geval het begin van Destiny helaas niet bijzonder spectaculair is. Dat is helaas wel jammer. Het was fraaier geweest als ze daar toch meer mee hadden gedaan. Mogelijk veranderd dit nog later op in het spel, wie weet.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:27
Met alle respect. Maar kan er niet een apart topic geopend worden voor de keys van Destiny? Een of twee keer een key prima. Maar ondertussen is het bijna alleen maar key discussie.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Kan de uitwisseling van Destiny keys via DM worden voortgezet?
Hier op het forum is het offtopic en niet gewenst :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Hier even een vraag over The Last of Us: ik heb het spel op de PS3 éénmaal uitgespeeld en heb er dan ook zeer veel zin in om over anderhalve week de Remaster te spelen en de DLC Left Behind.
Nu ben ik er achter gekomen dat er ook een comic is gemaakt van TLoU. Deze wil ik graag lezen, naar ik zou het zonde vinden als deze comic het verhaal van de DLC voor mij verpest. Weet iemand in welke volgorde ik het beste het verhaal nu kan volgen?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik heb voor de input van mijn ps4 gekalibreerde settings gebruikt. Nu merk ik toch dat sommige games erg licht zijn en andere juist weer erg donker. Dit zonder ook maar een setting aan te passen.

Fifa 14 wil bijvoorbeeld dat ik mijn brightness zover terugschroef, dat ik op de lagom lcd test voor zwartniveau alleen nog de laatste rij zwarte blokjes kan zien, terwijl de test van watch dogs mijn brightness erg hoog wil hebben. Hetzelfde voor destiny. Call of duty wil de brightness weer erg laag.

Natuurlijk heb ik geen zin om voor elke game weer met de instellingen van mijn display te spelen, en sommige games (zoals Battlefield 4) geven ook geen plaatje mee waarop je kann zien of de brightness goed staat.

Mijn vraag is: hoe gaan jullie hiermee om? Leven jullie met extreem donkere of juist lichte games, of passen jullie voor elke game de tv weer aan.
Waarom zou je je TV aanpassen als vrijwel iedere game gewoon een brightness setting heeft ingebouwd? Of bedoel je dat BF dat niet heeft? Ik pas mijn TV nooit aan in ieder geval.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 20-07-2014 16:59 ]

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

bram1984 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:58:
Waarom zou je je TV aanpassen als vrijwel iedere game gewoon een brightness setting heeft ingebouwd? Of bedoel je dat BF dat niet heeft? Ik pas mijn TV nooit aan in ieder geval.
Hier ook niet. Doe je in de game.

[ Voor 5% gewijzigd door Azqi op 20-07-2014 17:10 ]

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Omdat bijvoorbeeld fifa niet zon slider heeft, en als ik de tv op fifa instel alles op netflix veel te donker is.
In battlefield kan ik uren met die slider spelen, maar omdat ze geen tip geven (zoals in bf3, dat de 3 net zichtbaar moest zijn) heb ik geen idee wat goed is. Het helpt ook niet mee dat veel games al zo grijs zijn :P. Zet op gevoel alles veel te donker (zie dan geen vijanden in bf4). In games die wel een hulpmiddel geven pas ik inderdaad binnen de game zelf aan. Maar liever hd ik gewoon een setting gehad die binnen het os van de ps4 zat en die voor elke game goed werkte.

Edit: nog een voorbeeldje; als je in ghosts je brightness ingame op default hebt en je schaalt die van je tv naar beneden bij zodat de indicator van t spel zelf klopt dan heb je veel mooiere kleuren dan wanneer je de brightness ingame naar beneden schaalt en die van de tv zo instelt dat watch dogs klopt met de indicator onder de kalibratieoptie.

Ook frapant: wanneer voor fifa het scherm goed ingesteld volgens de game kun je voor watch dogs en destiny het icoon bij het kalibratiescherm niet meer zichtbaar krijgen. Zelf wil ik altijd graag kijken naar de game zoals de developer het bedoeld heeft, maar ze maken het me erg lastig.

[ Voor 35% gewijzigd door Eduardboon op 20-07-2014 17:36 ]

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-12 10:25
DrWoetR schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:42:
Hier even een vraag over The Last of Us: ik heb het spel op de PS3 éénmaal uitgespeeld en heb er dan ook zeer veel zin in om over anderhalve week de Remaster te spelen en de DLC Left Behind.
Nu ben ik er achter gekomen dat er ook een comic is gemaakt van TLoU. Deze wil ik graag lezen, naar ik zou het zonde vinden als deze comic het verhaal van de DLC voor mij verpest. Weet iemand in welke volgorde ik het beste het verhaal nu kan volgen?
De comic verteld een beetje background over Ellie. Die background wordt gebruikt in de DLC.
Volgorde maakt niet veel uit. Ik zou als ik jou was eerst de main game uitspelen en later de comic lezen. Daarna de DLC. Dan heb je story wise de meeste elementen die op elkaar aanslaan en de meeste verassingen :)

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Eduardboon schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:24:
Omdat bijvoorbeeld fifa niet zon slider heeft, en als ik de tv op fifa instel alles op netflix veel te donker is.
In battlefield kan ik uren met die slider spelen, maar omdat ze geen tip geven (zoals in bf3, dat de 3 net zichtbaar moest zijn) heb ik geen idee wat goed is. Het helpt ook niet mee dat veel games al zo grijs zijn :P. Zet op gevoel alles veel te donker (zie dan geen vijanden in bf4). In games die wel een hulpmiddel geven pas ik inderdaad binnen de game zelf aan. Maar liever hd ik gewoon een setting gehad die binnen het os van de ps4 zat en die voor elke game goed werkte.

Edit: nog een voorbeeldje; als je in ghosts je brightness ingame op default hebt en je schaalt die van je tv naar beneden bij zodat de indicator van t spel zelf klopt dan heb je veel mooiere kleuren dan wanneer je de brightness ingame naar beneden schaalt en die van de tv zo instelt dat watch dogs klopt met de indicator onder de kalibratieoptie.

Ook frapant: wanneer voor fifa het scherm goed ingesteld volgens de game kun je voor watch dogs en destiny het icoon bij het kalibratiescherm niet meer zichtbaar krijgen. Zelf wil ik altijd graag kijken naar de game zoals de developer het bedoeld heeft, maar ze maken het me erg lastig.
Na het lezen van het bovenstaande heb ik het idee dat er een automatische brightness optie op je tv aanstaat, kan dat kloppen? Zo ja, zet deze eens uit, samen met alle andere "beeldverbeteraars". Stel het beeld in zoals jij het zelf fijn vind.
Pagina: 1 ... 68 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]