Of voor € 6,- meer de ongecensureerde US versie.

HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:48:
[...]
Ik lees overal SUPER reviews over de game TLOU. Alleen de gamesetting met soort van zombies trekt mij niet echt...
Als TLOU uit is, ga ik wel een paar dagen de Playroom in de gaten houden. Er zullen genoeg mensen zijn die een gameplay streamen. Als het mij dan aanspreekt, zal ik het wel overwegen om het te kopen...
Ten eerste zijn het geen zombies. Mensen zijn geïnfecteerd met een echt bestaande, op dit moment alleen bij dieren voor komende schimmel.
Ten tweede draait het spel hier verder helemaal niet om, maar om het verhaal en de relatie tussen de hoofdpersonen.
Ten 3e zijn de "horror" momenten in de gehele game op 1 hand te tellen. En die zijn dermate goed uitgewerkt dat het geen jumpscare principe wordt zoals Outlast.
En tot slot wil ik je van harte afraden om gameplay te gaan kijken, tenzij je het verhaal voor jezelf direct wilt verneuken. Snap sowieso niet waarom je de Playroom daarvoor gaat gebruiken. YouTube staat vol met trailers en walkthroughs. Maar hoe minder je ervan ziet, hoe toffer de ervaring.