• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-12 13:36

Mauz1978

Console War Veteran

Voxalizer schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:06:
Maak je geen illusies. Tegenwoordig zijn beta's toch vooral marketing evenementen. Als je ziet hoeveel games een beta hebben gehad (die vooral aan bekende gamers, youtubers, streamers worden gegeven; of als clickbait voor grote website giveaways), waarna er dan vervolgens nog steeds enorme server issues zijn bij launch...

Geef ze eens ongelijk ook, als je ziet wat een hype het veroorzaakt.
Jup, 'vroegah' waren beta's echt zeer zeldzaam!

Something under the bed is drooling

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
Trouwens nog een update voor TLOU, Een gebruiker vroeg:

"Does the inclusion of a 30fps lock mean the 60fps fluctuates quite regularly?" a user asked.

"Not at all," Wells replied. "We included it at the request of the purists who wanted the experience as close to the original (PS3) as possible."

En bovendien is er ook een "photomode" voor de remastered editie.

Dus ik denk dat we gewoon een solide 60 FPS kunnen verwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Nickvdd op 17-07-2014 12:42 ]

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Nickvdd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:40:
Trouwens nog een update voor TLOU, Een gebruiker vroeg:

"Does the inclusion of a 30fps lock mean the 60fps fluctuates quite regularly?" a user asked.

"Not at all," Wells replied. "We included it at the request of the purists who wanted the experience as close to the original (PS3) as possible."

En bovendien is er ook een "photomode" voor de remastered editie.

Dus ik denk dat we gewoon een solide 60 FPS kunnen verwachten.
Ik lees overal SUPER reviews over de game TLOU. Alleen de gamesetting met soort van zombies trekt mij niet echt...
Als TLOU uit is, ga ik wel een paar dagen de Playroom in de gaten houden. Er zullen genoeg mensen zijn die een gameplay streamen. Als het mij dan aanspreekt, zal ik het wel overwegen om het te kopen...

• HaskoF
Mauz1978 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:18:
[...]

Jup, 'vroegah' waren beta's echt zeer zeldzaam!
Precies, daarom vind ik ook dat de beta's van nu net zo goed demo's kunnen zijn. Er wordt een hype gecreerd en IEDEREEN wil meedoen. Ze maken het eigenlijk voor iedereen toegankelijk, alleen moet je er wel de moeite voor nemen....

Doe dan een 2 weken periode een demo neerzetten op de store. niks geen gedoe met codes

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Precies, daarom vind ik ook dat de beta's van nu net zo goed demo's kunnen zijn. Er wordt een hype gecreerd en IEDEREEN wil meedoen. Ze maken het eigenlijk voor iedereen toegankelijk, alleen moet je er wel de moeite voor nemen....

Doe dan een 2 weken periode een demo neerzetten op de store. niks geen gedoe met codes
Maar met deze beta's hebben ze wel al heel veel gegarandeerde pre orders. Met een demo beschikbaar stellen niet, dan hopen ze erna op verkopen ;)

Pure marketing imo

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Pinjataaa schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:16:
[...]

Ik heb dat niet, dus ik kan je niet helpen met je trophies ;-)
Hoe bedoel je dat? Kan dat dan? :')

PSN: Bellerophon-

• Nickvdd
HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Ik lees overal SUPER reviews over de game TLOU. Alleen de gamesetting met soort van zombies trekt mij niet echt...
Als TLOU uit is, ga ik wel een paar dagen de Playroom in de gaten houden. Er zullen genoeg mensen zijn die een gameplay streamen. Als het mij dan aanspreekt, zal ik het wel overwegen om het te kopen...
Ik moet zeggen dat ik best veel zin heb in TLOU. K'ga 'm trouwens niet voor de volle sjas kopen, wacht wel totdat hij 2dehands 25 á 30 is.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:13
Nickvdd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:55:
[...]
Ik moet zeggen dat ik best veel zin heb in TLOU. K'ga 'm trouwens niet voor de volle sjas kopen, wacht wel even totdat hij 2dehands 25 á 30 is.
Van de week gekocht voor 35 euro vanwege fout bij Dixon met kortingscodes op de (nieuwe) website O-)

• Nickvdd
lubbertkramer schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:56:
[...]

Van de week gekocht voor 35 euro vanwege fout bij Dixon met kortingscodes op de (nieuwe) website O-)
Ben je niet bang dat Dixons de middelvinger naar je opsteekt? En vervolgens je pre-order cancelt? :+

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-12 11:42
Bellerophon schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:54:
[...]

Hoe bedoel je dat? Kan dat dan? :')
Ik had hem toegevoegd. Je kan elkaar boosten met sommige trophies bijv. Bepaalde kill. Je boostpartner gaat dan in het andere team zitten.

• lubbertkramer
Nickvdd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:01:
[...]
Ben je niet bang dat Dixons de middelvinger naar je opsteekt? En vervolgens je pre-order cancelt? :+
Ook een muis besteld op die manier en is gewoon geleverd, fout van de winkel zelf lijkt mij door meerdere codes toe te laten |:(

En mochten ze dat doen, krijg ik de 35 terug en koop ik hem elders :)

[ Voor 22% gewijzigd door lubbertkramer op 17-07-2014 13:15 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:02:
[...]

Ik had hem toegevoegd. Je kan elkaar boosten met sommige trophies bijv. Bepaalde kill. Je boostpartner gaat dan in het andere team zitten.
Oh zo... ja dat is wel makkelijk voor een paar MP trophies :Y

Nickvdd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:55:
[...]
Ik moet zeggen dat ik best veel zin heb in TLOU. K'ga 'm trouwens niet voor de volle sjas kopen, wacht wel totdat hij 2dehands 25 á 30 is.
Of voor € 6,- meer de ongecensureerde US versie. O-)
HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Ten eerste zijn het geen zombies. Mensen zijn geïnfecteerd met een echt bestaande, op dit moment alleen bij dieren voor komende schimmel.

Ten tweede draait het spel hier verder helemaal niet om, maar om het verhaal en de relatie tussen de hoofdpersonen.

Ten 3e zijn de "horror" momenten in de gehele game op 1 hand te tellen. En die zijn dermate goed uitgewerkt dat het geen jumpscare principe wordt zoals Outlast.

En tot slot wil ik je van harte afraden om gameplay te gaan kijken, tenzij je het verhaal voor jezelf direct wilt verneuken. Snap sowieso niet waarom je de Playroom daarvoor gaat gebruiken. YouTube staat vol met trailers en walkthroughs. Maar hoe minder je ervan ziet, hoe toffer de ervaring.

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
bram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:55:
[...]

[...]

Ten eerste zijn het geen zombies. Mensen zijn geïnfecteerd met een echt bestaande, op dit moment alleen bij dieren voor komende schimmel.

Ten tweede draait het spel hier verder helemaal niet om, maar om het verhaal en de relatie tussen de hoofdpersonen.

Ten 3e zijn de "horror" momenten in de gehele game op 1 hand te tellen. En die zijn dermate goed uitgewerkt dat het geen jumpscare principe wordt zoals Outlast.

En tot slot wil ik je van harte afraden om gameplay te gaan kijken, tenzij je het verhaal voor jezelf direct wilt verneuken. Snap sowieso niet waarom je de Playroom daarvoor gaat gebruiken. YouTube staat vol met trailers en walkthroughs. Maar hoe minder je ervan ziet, hoe toffer de ervaring.
Hier sluit ik me volledig bij aan, 1e playthrough was gelukkig zonder iets te weten van de game, behalve dat het van de makers van Uncharted is.
En daar ben ik achteraf heel erg blij om geweest, je verpest echt het spel voor jezelf als je filmpjes gaat kijken, want deze game draait echt meer om het verhaal en de karakters.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:42
kun je TLOU vergelijken met Wolf Among us?

nothing stops this train

• Nickvdd
Kol Nedra schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:32:
kun je TLOU vergelijken met Wolf Among us?
Niet echt, behalve dat ze allebei op karakters en verhaal zijn gefocust. oh en ze hebben allebei combat sequences.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
[...]

Ik ben al bezig met een spreadsheet. Zal 'm zometeen wel even uploaden.

Edit: PSN Spreadsheet
Hoop dat dit lijstje wel goed blijft met actieve users. :+

• Nickvdd
Origins schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:44:
[...]

Hoop dat dit lijstje wel goed blijft met actieve users. :+
Ik zie wel aan het lijstje dat ik de jongste ben haha. :')
De meeste zijn een flink stuk ouder dan mij. :Y

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nickvdd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:55:
[...]

Ik zie wel aan het lijstje dat ik de jongste ben haha. :')
De meeste zijn een flink stuk ouder dan mij. ik :Y
Don't mention it. ;)

Verwijderd

Nickvdd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:55:
[...]
De meeste zijn een flink stuk ouder dan mij. :Y
Ik had graag met je geruild ;)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:55:
[...]

Wat is het verschil?

39

• HaskoF
Ongecensureerd, dus meer bloed en gore in the game. Als je een beetje van uiteenspattende hoofden met bloed houdt....
Onthoofdingen, lichaamsdelen die eraf vliegen, ingewanden, veel meer bloed etc. Dacht dat alleen de multiplayer gecensureerd is, maar weet dat niet zeker.
Afbeeldingslocatie: http://community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/170521i2FF26E1D5230C04B/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/167645iE7EA37CB2ED20647/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/167647iEAAAA34249BEC0C9/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/167649i8FF2396BCA051F1F/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/167651i363026753CCCF07B/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 17-07-2014 15:44 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

In de multiplayer om precies te zijn.

Dit filmpje toont trouwens aan hoe realistisch het scenario van The Last of Us eigenlijk is:

Je kan ook zoeken op "cordyceps". Dat gaat over de parasiet zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 17-07-2014 15:48 ]

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:47
naja, deze censtuur vind ik nog wel meevallen. Vind ik ook wel logisch, het is goedkoper om 1 versie van h et spel te maken wat door de gehele eu komt, dan voor elk land een aparte versie met censuurniveau.
Adlermann schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:35:
naja, deze censtuur vind ik nog wel meevallen. Vind ik ook wel logisch, het is goedkoper om 1 versie van h et spel te maken wat door de gehele eu komt, dan voor elk land een aparte versie met censuurniveau.
Zolang de PS4 regiovrij is maakt het mij niet uit als de EU games censuur hebben.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Origins
  • Niet online
Spijtig dat die PSN lijst weer is verziekt door een noob..
Is maybe mogelijk een aparte topic te maken en dat daar een persoon die regelmatig de opening post update met PSN namen?

• Nickvdd
Origins schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:02:
Is maybe mogelijk een aparte topic te maken en dat daar een persoon die regelmatig de opening post update met PSN namen?
Iemand heeft wonder boven wonder alles weer terug getoverd. ik zal vanaf nu wel back-ups van het lijstje maken.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:23

muhda

Time & Space traveler

PBP schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:12:
[...]
[afbeelding]

Ik wacht wel gewoon op mijn key :P
Hmm, zoiets zet je wel aan het denken. Nou ja, als iemand nog een key over heeft graag PM.

Ik kan niet wachten op TLOU, Watch Dogs tijdje geleden uitgespeeld maar verassend niet meer aangeraakt. Je kon ook niet missies opnieuw selecteren, maar alleen met het verhaal opnieuw beginnen.
Origins schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:02:
Dit gebeurde vorige keer ook al, ik was er ook bang voor. Maar zulke mensen heb je ook in het leven kan je niks tegen doen.

• MaxHardcore
Ja hoor, bungie.net overbelast

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Was ook wel te verwachten. Wereldwijd zijn nu mensen de F5 knop aan het ver******** :+

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Genoeg sensatie op tv om deze tijd te verduren.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
Kartale schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:02:
[...]

Was ook wel te verwachten. Wereldwijd zijn nu mensen de F5 knop aan het ver******** :+
Yep. Half uur voor die tijd werkt de site wel, geen code.. Even geduld nog

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
De beta geeft nog steeds errors bij starten...

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:27
Gaat lekker met de Bungie site. :/

Shikata ga nai.

• Kartale
Op dit moment zijn de codes zichtbaar, maar geeft PSN aan dat er nu onderhoud plaatsvindt.

• Nickvdd
Kartale schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:10:
Op dit moment zijn de codes zichtbaar, maar geeft PSN aan dat er nu onderhoud plaatsvindt.
Wat een zooitje, t'was te verwachten.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Eurogamer.net geeft gratis Destiny beta codes weg !!!!

Ik kan alleen niet registreren op Bungie.net. Hebben meer mensen hier last van ?

Haha ja dus :X

[ Voor 49% gewijzigd door Theo27 op 17-07-2014 19:18 ]

Scrooge NL

• MaxHardcore
Gewoon blijven proberen. Zodra de download start gaat hij redelijk qua snelheid.

Ik zit nu in de installer op 11% 1.30 GB

• Nickvdd
Geeft de beta nog steeds een error aan?

Verwijderd

Eerste beelden van Destiny :

Dit ziet er veel belovend uit.

• lubbertkramer
Van niet kunnen inloggen bij de Bungie site naar errors met PSN bij het invullen van de betacode van Destiny....:(

• MaxHardcore
Nickvdd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:27:
Geeft de beta nog steeds een error aan?
Wat bedoel je, heb je al volledig geinstalleerd?

• Nickvdd
MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:33:
[...]

Wat bedoel je, heb je al volledig geinstalleerd?
Ja, ik had hem al pre-loaded, maar dat mocht niet baten want PSN ligt weer eens op z'n gat.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:27
Ik zit er eindelijk in. Op dit moment aan het downloaden.

Shikata ga nai.

• MaxHardcore
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:44:
Ik zit er eindelijk in. Op dit moment aan het downloaden.
@40%, daarna volgt het 1000 keer proberen in te loggen :P

• Beakzz
  • Laatst online: 01:10
Kan de code netjes intypen en zie dat hij hem accepteert, maar bij het bevestigen krijg ik steeds een error. Fijn dat PSN altijd zo goed met te verwachten situaties om kan gaan :+

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Iemand die toevallig nog een code over heeft? Een maat van mij heeft vandaag plotseling een ps4 gekocht en wil meedoen..helaas zijn mijn beta keys al vergeven.

PM mij als je nog een key hebt liggen

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

hier niet, maar is in Duitsland. Destiny beta start ook niet (is versie 01.01, 15gb).

psn: lupusergo

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

spel zojuist kunnen starten, ook al is PSN down.

psn: lupusergo

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:25:
Ik krijg een maintenance melding. Zowel EU als US store.
Blijven proberen Bram, op gegeven moment kom je er door.

70% hier met downloading in de client.

[ Voor 8% gewijzigd door Origins op 17-07-2014 20:28 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fijn al die personen met hun Destiny Beta, godverdorie half PSN down...

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:58
Ik zou ook graag een beta key willen, iemand nog een over toevallig?

Edit: ik ben inmiddels voorzien door bram1984, erg bedankt! (hij is nu aan het downloaden)

[ Voor 40% gewijzigd door colorsone op 17-07-2014 21:34 ]

Hij is inmiddels aan het downloaden. Diverse keren internet connectie test gedaan en daarna de store opgestart. Uiteindelijk kwam ik erdoorheen. Het is gewoon te druk momenteel.

@ Hierboven: stuur me ff een PM, als je er nog geen een hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 17-07-2014 20:41 ]

• lubbertkramer
The PlayStation Network is currently: Intermittently available.

The PlayStation Network is currently experiencing high volume and users may experience issues when connecting to the service. We will update you with any changes that may occur in regards to this issue. Thank you for your patience.

If you would like to receive a notice when PSN is fully restored, be sure to follow the official PlayStation Twitter account and our support Twitter account, @AskPlayStation.
https://support.us.playst.../answers/detail/a_id/2185

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11 07:52
PSN chaos. Incoming shitstorm.

• BoomTree
  • Niet online
Ik vraag mij echt af waarom keer op keer bij belangrijke releases enz, PSN het laat afweten. Schalen die servers niet mee of zo? Sony zou toch geleerd moeten hebben van het verleden, vooral nu je dus verplicht een plus abo moet hebben voor online gaming. Ze staan nog steeds ver achter bij de concurrentie als het om online gaat.

• MaxHardcore
Wie wil nog een code voor de destiny beta?
Geen idee hoe het bij Xbox is, maar raken die servers nooit overbelast bij dit soort gelegenheden? Kan me voorstellen dat ze geen extra capaciteit inzetten als dit bijvoorbeeld maar een paar keer per jaar voor komt. Paar keer proberen en je bent er doorheen.

• Kol Nedra
MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:15:
Wie wil nog een code voor de destiny beta?
Oh ik zou er graag 1 willen!!

heb je hem nog?

nothing stops this train

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-12 08:57
Hallo MaxHardcore, helaas kan ik je geen PM sturen (je hebt deze optie niet aanstaan?)

Ik zit met smart te wachten op een Beta Key!

PSN RobinNova

• MaxHardcore
Key al verzonden naar mooyal

• Kol Nedra
Ik hou van je!! _/-\o_

nothing stops this train

• Kartale
Kronos1979 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:19:
Hallo MaxHardcore, helaas kan ik je geen PM sturen (je hebt deze optie niet aanstaan?)

Ik zit met smart te wachten op een Beta Key!
Heb je er nog 1 nodig?

• Kronos1979
  • Laatst online: 03-12 08:57
Bram heeft me geholpen! Dus mijn dank is groot!

See you ingame guys!

PSN RobinNova

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24
Had ik nu toch naar XBO gekozen. Tegen de tijd dat de download gaat werken is hij ook op dat platform beschikbaar.

Hoe slecht ook dat ik na elke error die code opnieuw moet intikken. Ach ja was tree verwachten he.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 17-07-2014 21:27 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Kol Nedra
kan de code helaas nog niet inwisselen, store ligt plat :/

nothing stops this train

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:26:
kan de code helaas nog niet inwisselen, store ligt plat :/
Was te verwachten he...

• KookSpook
Mocht er nog iemand een key over hebben....hij zou mij van pas komen. Pm mij dan ajb

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hier 2 codes. Ik woon in de US dus weet niet of het voor jullie werkt:

AGAL-CJNT-23JN
HREH-TJN2-BGP3

(edit: laat het even weten als je een van de codes succesvol hebt gebruikt zodat anderen niet tevergeefs hoeven te proberen)

[ Voor 38% gewijzigd door A.Kebab op 17-07-2014 21:40 ]

Phusebox schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:23:
Had ik nu toch naar XBO gekozen. Tegen de tijd dat de download gaat werken is hij ook op dat platform beschikbaar.

Hoe slecht ook dat ik na elke error die code opnieuw moet intikken. Ach ja was tree verwachten he.
Ach ja, de hele wereld is het aan het proberen. Dat heb je nu eenmaal. Even geduld, over een half uurtje lukt het vast wel. Ik moest ook ff wachten maar nu download ik met 5-8 MB/s.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24
13gb binnen in 1 minuut nu. Kan toch niet kloppen. Ja hoor error.

Na tweede poging met download werkt het wel en nu gaat ie pas echt downloaden met slakketempo, circa 1 mb per minuut. .

[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 17-07-2014 21:44 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• CR1691
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Dat is inderdaad vreemd. Bij mij deed hij het binnen 5 minuten terwijl mijn router beneden staat en de PS4 op zolder.

PSN: Finally_Chris

• Kol Nedra
kan de code nog niet inlossen, ik zal de ps4 eens opstarten missschien werkt ie daar wel ipv via pc

nothing stops this train

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43
A.Kebab schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:30:

AGAL-CJNT-23JN
HREH-TJN2-BGP3

(edit: laat het even weten als je een van de codes succesvol hebt gebruikt zodat anderen niet tevergeefs hoeven te proberen)
Bovenste gebruikt super bedankt !!!!

(Moest wel in de us store btw.)

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 17-07-2014 22:02 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Proxzor
Misschien moet ik toch maar eens een headset aanschaffen voor mijn PS4, welke raden jullie aan?

[ Voor 11% gewijzigd door Proxzor op 17-07-2014 21:58 ]

• adriknetsch
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-10 11:06
Heeft iemand misschien een code voor mij over? Thanks

• CR1691
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Ik heb zelf de Sony Pulse Elite en kan deze van harte aanbevelen!

PSN: Finally_Chris

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-12 15:41

mymind*

A Beautiful Mind

Ik word nu toch ook wel heel erg benieuwd. Dus als iemand nog een code over heeft.......mijn dank zal aan het waanzinnige grenzen.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

mymind* schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:08:
Ik word nu toch ook wel heel erg benieuwd. Dus als iemand nog een code over heeft.......mijn dank zal aan het waanzinnige grenzen.
Ik heb er nog wel 1

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Als iemand een destiny beta key over heeft.. DM me a.u.b.. wordt zeer gewaardeerd :)

// Reeds voorzien :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ralf Bimbo op 17-07-2014 22:19 ]

Rookworst zonder 'r' is ookworst

• Proxzor
CR1691 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:04:
Ik heb zelf de Sony Pulse Elite en kan deze van harte aanbevelen!
Een vrij prijzige headset.. weet niet of ik zon aankoop wil doen als er nog vrij weinig spellen zijn waar ik me echt mee kan vermaken.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-12 15:41

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb je een bericht gestuurd :)

• BoomTree
  • Niet online
A.Kebab schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:30:

AGAL-CJNT-23JN
HREH-TJN2-BGP3

Ik heb de onderste gebruikt! Heel erg bedankt!

• KookSpook
Mocht er iemand nog een code hebben, pm please, ik zoek er nog eentje

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-12 10:25
Ik zou ook graag een key willen!

Iemand die er eentje over heeft? En welk lijstje kan ik adden met ons usernames?

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-12 13:53

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb er 2 in t destiny forum gedropt ;-)

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mag al dit Destiny gezeur alsjeblieft in het daarvoor bestemde topic.

Bedankt !

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:20
2x Destiny codes:

destiny topic

[ Voor 135% gewijzigd door Falcon Heavy op 17-07-2014 22:48 ]

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Voor de liefhebber !!!

http://i57.tinypic.com/3097c7l.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Theo27 op 17-07-2014 23:03 ]

Scrooge NL

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-12 10:25
Kan iemand een key PM-en?
Al die keys hier worden sneller gebruikt dan ik kan bijhouden xD

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Fireteam Code for PS4: B4Q7-HHNH-22C6
Fireteam Code for PS4: 96GF-6CNH-TGLN

Veel plezier ermee, meld wel even als je de code gebruikt hebt! Wel zo netjes.

• Joost1991
  • Laatst online: 26-12 01:32
Het is hier niet gemeld, maar ze zijn beide gebruikt @Crotchy

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Pagina: 1 ... 67 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]