Ik zou het tof vinden als er een lijstje is met psn id's. Ik heb nog niet echt zeg maar "fanatieke medespelers". Zou vooral tof zijn met een groupschat voor bv.de destiny beta.Kashika schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:12:
[...]
Is er een username lijstje in dit topic ergens dan?
Klinkt best goed om met andere fanatiekelingen hier eens te gamen :-)
Kashika schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:12:
[...]
Is er een username lijstje in dit topic ergens dan?
Klinkt best goed om met andere fanatiekelingen hier eens te gamen :-)
In het begin werd er een Google doc spreadsheet bijgehouden door Mathijs55, alleen werd er al snel misbruik van gemaakt. Naderhand zijn er ook aparte (sub) topics gekomen met meestal in de TS, de PS4 ID's van tweakers die met een type game aan de slag gingen of hun vrienden/gamegroep willen uitbreiden.Nickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:18:
[...]
Ik zou het tof vinden als er een lijstje is met psn id's. Ik heb nog niet echt zeg maar "fanatieke medespelers". Zou vooral tof zijn met een groupschat voor bv.de destiny beta.
Dit is de link van de spreadsheet op google doc met PS4 ID's van tweakers.
Alleen het is al een tijdje niet bijgehouden (verwaarloosd) dus misschien dat er in de TS een lijst gezet kan worden?
We kunnen eventueel vanaf scratch beginnen, sommige die in het lijstje staan zijn volgens mij niet zo actief meer.muhda schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:27:
[...]
[...]
In het begin werd er een Google doc spreadsheet bijgehouden door Mathijs55, alleen werd er al snel misbruik van gemaakt. Naderhand zijn er ook aparte (sub) topics gekomen met meestal in de TS, de PS4 ID's van tweakers die met een type game aan de slag gingen of hun vrienden/gamegroep willen uitbreiden.
Dit is de link van de spreadsheet op google doc met PS4 ID's van tweakers.
Alleen het is al een tijdje niet bijgehouden (verwaarloosd) dus misschien dat er in de TS een lijst gezet kan worden?
Voeg mij maar toe op PSN: IronSight. Ik zoek zelf nog iemand waarmee ik de Beta in kan duikenNickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:18:
[...]
Ik zou het tof vinden als er een lijstje is met psn id's. Ik heb nog niet echt zeg maar "fanatieke medespelers". Zou vooral tof zijn met een groupschat voor bv.de destiny beta.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Dat is ook een prima idee, misschien dat ik dan ook kan meehelpen om de TS uit te breiden met een lijst aan ID's.Nickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:39:
[...]
We kunnen eventueel vanaf scratch beginnen, sommige die in het lijstje staan zijn volgens mij niet zo actief meer.
Ik heb ook nog even gekeken naar de BF4 squad topic maar die is ook al maanden leeg.
Ik ben al bezig met een spreadsheet. Zal 'm zometeen wel even uploaden.muhda schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:48:
[...]
Dat is ook een prima idee, misschien dat ik dan ook kan meehelpen om de TS uit te breiden met een lijst aan ID's.
Ik heb ook nog even gekeken naar de BF4 squad topic maar die is ook al maanden leeg.
Edit: PSN Spreadsheet
[ Voor 12% gewijzigd door Nickvdd op 16-07-2014 19:21 ]
Nickvdd, ik zou de spreadsheet voor de zekerheid alvast beveiligen of in de gaten houden.Nickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
[...]
Ik ben al bezig met een spreadsheet. Zal 'm zometeen wel even uploaden.
Ik zal hem wel goed in de gaten houden. Hoop niet dat er teveel abusers zijn. Moet ik trouwens nog iets aan het lijstje toevoegen? Want dit zijn ongeveer wel de meest essentiële punten.muhda schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:31:
[...]
Nickvdd, ik zou de spreadsheet voor de zekerheid alvast beveiligen of in de gaten houden.
Als het niet teveel moeite is, zet mij er ook maar op: Sausbert. Zit nu op mijn mobiel.Nickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
[...]
Ik zal morgenavond de beta even downloaden.
Zet mij d'r ook maar bij: SqueakyClean.
Heb nog geen PS4, maar de Witte Destiny PS4 is besteld. Bijna afgestudeerd!
Edit: iedereen van het lijstje toegevoegd via m'n Vita!
Ik kan mezelf trouwens niet toevoegen: zit op mobiel...
Heb nog geen PS4, maar de Witte Destiny PS4 is besteld. Bijna afgestudeerd!
Edit: iedereen van het lijstje toegevoegd via m'n Vita!
Ik kan mezelf trouwens niet toevoegen: zit op mobiel...
[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 16-07-2014 20:41 ]
Voeg mij ajb ook toe, via de iphone lukt het mij niet. Voordat ik op een pc zit zijn we weer een paaar weken verder.
Tweakers: ironpino
Psn: iron_pino
Games: fifa 15, nhl 15, diablo, destiny en GTA V. Zoals je ziet, games moeten nog uitkomen, verveel ik mij en kan ik niet wachten op de destiny beta.
Headset: ja
Leeftijd 32
Tweakers: ironpino
Psn: iron_pino
Games: fifa 15, nhl 15, diablo, destiny en GTA V. Zoals je ziet, games moeten nog uitkomen, verveel ik mij en kan ik niet wachten op de destiny beta.
Leeftijd 32
[ Voor 51% gewijzigd door KookSpook op 16-07-2014 21:24 ]
Hier staan diverse screenshots van The Last of Us. Ben heel benieuwd hoe dit eruitziet met 60fps. 
https://www.flickr.com/ph...og/sets/72157645706052891
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 16-07-2014 21:51 ]
Zet mij maar ook tussen het lijstje
Psn: True-shooter007
Games: battlefield 4, Ghosts, Sniper elite, (Watchdogs en killzone maar die speel ik amper)
Leeftijd: 18
Overigens ook redelijk nieuw op tweakers. ( al wel een tijd gebruik van gemaakt maar nooit een account aangemaakt
)
Psn: True-shooter007
Games: battlefield 4, Ghosts, Sniper elite, (Watchdogs en killzone maar die speel ik amper)
Leeftijd: 18
Overigens ook redelijk nieuw op tweakers. ( al wel een tijd gebruik van gemaakt maar nooit een account aangemaakt
Toegevoegd. Enne, iedereen heeft een headset toch?
Haha die krijgt iedereen toch standaard bij een ps4 ?
Herrie maakt me niet uit. Heb het geluid meestal al vrij hard, en hoor ook niet meer 100%. Maar ergerde me er vroeger () ook nooit aan als de Orb op mijn Athlon TB 1400 stond te draaien als een mallerally schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:43:
[...]
[...]
Als het mogelijk is zet ze eens op de kast of teminste buiten de kast. Dat maakte bij mij ECHT een wereld van verschil. Al is het maar tijdelijk om te testen.
Ik heb hem liever ook in de kast staan (heb ik de kast speciaal voor gekocht zelfs), maar tja... minder herrie is ook prettig
Je versterker eerder aanzetten dan je PS4 (en op de juiste HDMI poort) helpt. Handshake.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 06:31:
Mijn enige echte kleine probleem is nog dat de PS4 wel eens in stereo wil opstarten inplaats van het ingestelde DTS surround.
Blijft overigens stupide dat de bitstream settings alleen Dolby of DTS laten kiezen. Nu springt mijn versterker (keuze Bitstream DTS) uiteraard op DTS, maar spellen zijn al DTS-HD. Met LPCM is het an sich hetzelfde, maar zie liever gewoon DTS-HD of Dolby TrueHD in "beeld", zoals bij de PS3.
[ Voor 32% gewijzigd door Exorcist op 16-07-2014 23:29 ]
Enige manier om de beta van destinyt te spelen is om het te pre-orderen?
Kashika schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:57:
Enige manier om de beta van destinyt te spelen is om het te pre-orderen?
ASNNetworks schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:24:
[...]
Je kan op twee manieren meedoen aan de beta:
1) een pre-order plaatsen bij een retailer, dan krijg je een code. Deze code moet je verzilveren via bungie.net Sinds 10 juli moet je daar weer inloggen en een platform en server kiezen. Dan krijg je 17 juli drie download codes voor de PS Store. Op 17 juli verzilver je deze code weer via de PS Store en dan begint de download van de beta. De overige twee codes kan je weggeven zodat je met 3 man kan spelen.
2) pre-order de game via de PS Store. Dan heb je geen code nodig, ze raden wel aan om een account aan te maken via bungie.net. Als je het via de EU Store pre-ordered hebt, dan kan je de beta nu al downloaden door middel van pre-load. 17 juli kan je de beta dan starten.
*Via de EU Store kan je een pre-order plaatsen en deze nog achteraf annuleren. De beta begint eerder dan de game uit komt. Dus je zou dan een pre-order kunnen plaatsen, de beta spelen op 17 juli en na de beta de order annuleren, hier heb je geen tegoed of een andere vorm van betaalinfo nodig
Heb je geen pre-order geplaatst via een retailer óf heb je de game niet via de PS Store gepre-ordered: dan heb je geen toegang tot de beta. Enige mogelijkheid is hopen dat iemand een pre-order code voor je heeft (dan moet je dus via bungie.net een account maken, code verzilveren, platform/server kiezen en 17 juli opnieuw inloggen voor de PS Store code.) Of hopen dat iemand 17 juli één van de drie codes overheeft voor je.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vandaag besloten PS4 te bestellen. Het wordt een zwarte PS4 bundel incl. Destiny Vanguard Edition. Fifa 15 ook alvast besteld. Nu alleen nog wachten tot 9 september. Ondertussen nog maar even verder aanklooien op de PS3, genoeg te spelen nog. Beta van Destiny speel ik dan ook maar alvast op de PS3
PSN: xpock Live: xspock
Ik heb een pre order voor destiny geplaatst alleen downloaden staat over 55 dagen gepland... hebben jullie dat ook?
Zeker! Je kan 'm ook locken op 30 fps, omdat die 60 fps eigenlijk het streven is ofwel niet altijd gehaald wordt. Ook voor de cutscenes zal het wel wat prettiger zijn.bram1984 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:51:
Hier staan diverse screenshots van The Last of Us. Ben heel benieuwd hoe dit eruitziet met 60fps.
Maar dit spel is voor mij al reden genoeg voor een PS4. Nooit een PS3 gehad, dus nooit t origineel gespeeld!
GTA V wordt ook een dag 1 aanschaf, ook al heb ik de Xbox versie grijs gespeeld. Helaas hoor je van dit spel maar weinig... 14 november release? Gelukkig genoeg anders te doen!
Edit: Destiny Companion App is uit voor iOS!
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 17-07-2014 07:05 ]
Verwijderd
GTA V op de PS4 gaat voor mij ook een super feest van herkenning worden.
Vorig jaar heb ik een complete YouTube video walkthrough gemaakt van GTA V op de Xbox 360.
Waar vliegt de tijd heen.
Vorig jaar heb ik een complete YouTube video walkthrough gemaakt van GTA V op de Xbox 360.
Waar vliegt de tijd heen.
Dennis585: Echt waar? Hoewel ik hem al heb uitgespeeld ben ik wel nieuwschierig.
Heb je een linkje naar die walkthrough?
http://www.deyterra.com
Verwijderd
YouTube: GTA V Walkthroughrally schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:08:
Dennis585: Echt waar? Hoewel ik hem al heb uitgespeeld ben ik wel nieuwschierig.
Tlou draait dus defenitief op een locked 60fps per seconde. 30fps is wel een optie omdat veel fans die optie wilden.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Leuk initiatief! Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst.Nickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
[...]
Waar heb je gelezen dat deze locked op 60fps draait? Ik las juist op gamer.nl (weet eerlijk gezegd niet hoe betrouwbaar die site is) dat standaard de game op 60fps draait, maar dat het minder kan worden op intense momenten van de game.AtlAntA schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:30:
Tlou draait dus defenitief op een locked 60fps per seconde. 30fps is wel een optie omdat veel fans die optie wilden.
Quote:
De Remastered-editie van The Last of Us draait normaal gesproken op 60 frames per seconde in 1080p, maar hierop is de framerate niet vastgezet en het kan dus soms wat naar beneden gaan op intense momenten in de game. De speler kan ervoor kiezen om stabiele framerate van 30 beelden per seconde te krijgen.
Bron
[ Voor 53% gewijzigd door MisterMichel op 17-07-2014 08:37 ]
PSN ID: MrMichel_75
Ik heb mezelf ook maar toegevoegd, ik heb echt verschrikkelijk veel zin in Destiny.
PSN: Alvanosa
Er is niet letterlijk gezegd "locked", maar wel dat de fps "solidly" 60fps is. Azijnzeiker die over enkele frames gaat jammeren. TR zakt soms tot 40 en die vind ik al heerlijk spelen.MisterMichel schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:31:
[...]
Leuk initiatief! Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst.
[...]
Waar heb je gelezen dat deze locked op 60fps draait? Ik las juist op gamer.nl (weet eerlijk gezegd niet hoe betrouwbaar die site is) dat standaard de game op 60fps draait, maar dat het minder kan worden op intense momenten van de game.
Quote:
De Remastered-editie van The Last of Us draait normaal gesproken op 60 frames per seconde in 1080p, maar hierop is de framerate niet vastgezet en het kan dus soms wat naar beneden gaan op intense momenten in de game. De speler kan ervoor kiezen om stabiele framerate van 30 beelden per seconde te krijgen.
Bron
Bij bart smit een reservering gedaan, zonder betaling en evengoed een betakey gekregenBeste klant,
Bedankt voor het plaatsen van je reservering voor de game Destiny bij Bart Smit. Bij dezen sturen we je een unieke code waarmee je eerder toegang tot een bèta-versie van het spel kan krijgen! Deze bèta-versie zal in de zomer van 2014 beschikbaar komen.
Ga naar http://bungie.net/beta voor meer info over de bèta-versie.
Jouw bèta code:KNIP
Voor vragen over de Bèta of over het invoeren van de code kun je contact opnemen met: http://support.activision.com/pkb_Home?clickedOn=Destiny
Zodra het volledige spel uitkomt, krijg je van ons nog een e-mail met uitleg over het bestelproces.
Bedankt voor het getoonde vertrouwen in Bart Smit.
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com
EDIT:
Inmiddels code ingevuld bij Bungie en kan vandaag dus de key binnenhalen :
PlayStation 4 (Europe) Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)!
[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 17-07-2014 09:17 ]
Ja correct. Ik heb het wat krom vertaald. Ging over een twitter gesprek tussen yosp en druckman. Op dualshockers lees ik toch dat een solid 60fps relatief makkelijk te doen was. Dan zou je toch zeggen dat locked ook te halen is.bram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:06:
[...]
Er is niet letterlijk gezegd "locked", maar wel dat de fps "solidly" 60fps is. Azijnzeiker die over enkele frames gaat jammeren. TR zakt soms tot 40 en die vind ik al heerlijk spelen.
Maakt eigenlijk ook niet uit. Als het maar soepel loopt ben ik tevree. Ik heb de game nog nooit eerder gespeeld dus ik heb er wel zin in.
Ik zou zo met je ruilen of mijn geheugen wissen.AtlAntA schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:16:
[...]
Ja correct. Ik heb het wat krom vertaald. Ging over een twitter gesprek tussen yosp en druckman. Op dualshockers lees ik toch dat een solid 60fps relatief makkelijk te doen was. Dan zou je toch zeggen dat locked ook te halen is.
Maakt eigenlijk ook niet uit. Als het maar soepel loopt ben ik tevree. Ik heb de game nog nooit eerder gespeeld dus ik heb er wel zin in.
Dat sowiesoAlvanosa schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:51:
Ik heb mezelf ook maar toegevoegd, ik heb echt verschrikkelijk veel zin in Destiny.
PSN: Bellerophon-
Heb me er ook bij opgezetNickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Odieus op 17-07-2014 09:26 ]
PSN: LinQ-NL
Ik kan niet wachten om de Destiny Beta te spelen !!!
Ok, dan snap ik je postAtlAntA schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:16:
[...]
Ja correct. Ik heb het wat krom vertaald. Ging over een twitter gesprek tussen yosp en druckman. Op dualshockers lees ik toch dat een solid 60fps relatief makkelijk te doen was. Dan zou je toch zeggen dat locked ook te halen is.
Ik denk dat ik me ook ontzettend ga vermaken met dat spel. Heb nooit een PS3 gehad maar door deze game heb ik wel enorm zitten twijfelen om toch maar zo'n PS3 te kopen. Ben nu dus ook erg blij dat ik dat ik 'm binnenkort op m'n PS4 kan spelen.
Eerst maar eens AC:BF uitspelen en nog wat andere backlog-games wegwerken... zucht - en dat helemaal met dat mooie weer.
Iemand ervaring met de originele ps4 gold headset?
http://www.nedgame.nl/ps-.../?utm_source=budgetgaming
De codes zijn nog niet beschikbaar Dennis, mocht je niet op hebben zitten letten. Het is nog midden in de nacht in de VS.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:46:
Heeft iemand een Destiny Beta code over voor me op de PS4?
DM graag , bij voorbaat dank.
Heb hem nu al 3 maanden ongeveer. Gebruik hem niet supervaak, maar werkt super. Goede battery/mic ookMaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:50:
PSN & XBL: Denkoyugo
HuldeNickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
[...]
Ze mogen wel beginnen wat mij betreft. Kunnen we alvast de game even downloaden, straks ligt PSN weer op z'n reet met trage downloadsnelheden
Zijn er al mensen die de destiny beta aan het downloaden zijn?
Werkt erg fijn. Prijs - kwaliteit verhouding is echt super!MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:50:
Voordeel ervan is dat hij ook meteen werkt op je pc (mocht je dat willen). Alleen dan niet met surround, alleen stereo, maar dat vind ik persoonlijk niet erg.
De accu houdt het ongeveer 8 uur vol en hij is binnen 2 uur opgeladen. Hij zit ook prettig!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Vanavond 7 uur pas mogelijk dacht ik.MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:53:
Toen ik de pre order in de store plaatste begon de download meteen..MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:53:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Cool thanx.Denko schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:52:
[...]
Heb hem nu al 3 maanden ongeveer. Gebruik hem niet supervaak, maar werkt super. Goede battery/mic ook
Twijfel nog omdat ik een earpiece in combinatie met surround set erg cool vind.
De surround op de headset werkt ook goed?
De surround werkt prima. Als je de headphone app download kun je profielen inladen voor de meeste games. Heb het zelf alleen bij Infamous getest, maar beviel goed.MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:56:
[...]
Cool thanx.
Twijfel nog omdat ik een earpiece in combinatie met surround set erg cool vind.
De surround op de headset werkt ook goed?
Ik heb de amazon pre order cancel Truuk gebruikt.Scrisissszzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:55:
[...]
Toen ik de pre order in de store plaatste begon de download meteen..
Kan ik nu ook in de store pre orderen en direct cancellen zodat de download alvast begint?
Mezelf ook aan de lijst toegevoegd. Heb een PS3, maar die staat stof te happen sinds de PS4 er ook staatNickvdd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
[...]
Voeg me gerust toe, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
[ Voor 4% gewijzigd door Thrace Grumble op 17-07-2014 09:59 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
In de EU store kun je pre orderen, de beta downloaden en spelen, en daarna de pre order annuleren.MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:57:
[...]
Ik heb de amazon pre order cancel Truuk gebruikt.
Kan ik nu ook in de store pre orderen en direct cancellen zodat de download alvast begint?
Ik speel ook FFXIV op Cerberus, maar ik ben momenteel daar een beetje afwezig.Thrace Grumble schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:58:
[...]
Mezelf ook aan de lijst toegevoegd. Heb een PS3, maar die staat stof te happen sinds de PS4 er ook staatOp het moment fanatiek met Final Fantasy XIV (ben ik de enige hiermee?), maar Destiny komt er sowieso (beta key ook) en kijk ook erg uit naar bv FIFA 15 en The Witcher, TLOU, etc.
Voeg me gerust toe, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
PSN: Alvanosa
Volgens mij kan je vanaf 7 uur pas spelen.Scrisissszzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:59:
[...]
In de EU store kun je pre orderen, de beta downloaden en spelen, en daarna de pre order annuleren.
Ik had via de PSN store een pre order geplaatst. ik vond het echt raar er stond een tijd ingesteld om te downloaden. Dit was pas na 54 dagen mogelijk.... 9 september. Toen heb ik in de store gekeken naar mijn aankopen en ik zag destiny beta staan. Ik heb de destiny beta geopend en gedownload. in het begin wordt er een bestand van ~200mb gedwonload en geinstalleerd. Echter als je het spel wilt opstarten krijg je een foutmeding. Dit komt omdat er op de achtergrond nog gedownload wordt. Dit kun je checken door op desiny te staan en [options] > [informatie] dan kan je zien dat er nog ~12 gb moet worden gedownload.
Ik heb hem ook en ik vind het een goede headset. Voor deze prijs kan je simpelweg geen betere vinden.MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:53:
Mijn review:
productreview: Sony Gold Wireless Headset review door HaskoF
Heb je de reservering gedaan via de website of in de winkel?lubbertkramer schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:13:
[...]
Bij bart smit een reservering gedaan, zonder betaling en evengoed een betakey gekregen
EDIT:
Inmiddels code ingevuld bij Bungie en kan vandaag dus de key binnenhalen :![]()
[...]
Scrisissszzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:59:
[...]
In de EU store kun je pre orderen, de beta downloaden en spelen, en daarna de pre order annuleren.

Ik wacht wel gewoon op mijn key
[ Voor 6% gewijzigd door PBP op 17-07-2014 10:12 ]
Haha.. Dat is nog niemand hier opgevallen de afgelopen tijd....
via de website een tijdje terug. Maar was verrast een key te krijgen, heb meerdere games gereserveerd staan bij Bart Smit, Intertoys etc om te kijken wie rond de release de beste prijs / aanbieding heeftM0otje schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:11:
[...]
Heb je de reservering gedaan via de website of in de winkel?
[ Voor 28% gewijzigd door lubbertkramer op 17-07-2014 10:16 ]
ik heb geen betaalinfo
dus hoe willen ze het dan in rekening brengen
Heb je geen PSN Tegoed wat nu alvast is afgeschreven?HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:16:
ik heb geen betaalinfodus hoe willen ze het dan in rekening brengen
Ik wacht wel op de key via de bungie site
Ik heb mijn info ook in de spreadsheet gezet, dus mocht er iemand zin hebben in een potje BF4;
Voeg me toe! Pinjataaa
Voeg me toe! Pinjataaa
Nee, ik had 0.00 PSn tegoed toen ik de pre order deed.
Tja ze kunnen je PSN ID denk ik wel gewoon factureren en Destiny als zijnde "aangekocht" aanmerken.HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:16:
ik heb geen betaalinfodus hoe willen ze het dan in rekening brengen
Mijn adres en naam gegevens kloppen nietbram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:19:
[...]
Tja ze kunnen je PSN ID denk ik wel gewoon factureren en Destiny als zijnde "aangekocht" aanmerken.
Ze kunnen hem alleen zelf annuleren als je dat niet doet, omdat je geen tegoed hebt.
In de VS hebben ze allemaal en credit card en schrijven ze het automatisch af, maar dat werkt hier niet zo. Misschien heb je dan -70 PSN tegoed
In de VS hebben ze allemaal en credit card en schrijven ze het automatisch af, maar dat werkt hier niet zo. Misschien heb je dan -70 PSN tegoed
Dan kan het dat je een nieuw account zal moeten aanmaken. Geen idee hoe het werkt verder.
Verwijderd
Ok , even geduld hebben dus voor mij en mijn neef.bram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:51:
[...]
De codes zijn nog niet beschikbaar Dennis, mocht je niet op hebben zitten letten. Het is nog midden in de nacht in de VS.
IHaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:20:
[...]
Mijn adres en naam gegevens kloppen niethaha
De beta begint 17.00 onze tijd. Waarschijnlijk worden ook dan pas de codes vrijgegeven.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:29:
[...]
Ok , even geduld hebben dus voor mij en mijn neef.
Uiteindelijk zullen ze je psn account blokkeren denk ik.HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:29:
haha
als ik een -70 tegoed heb en ik kan nog destiny spelen. Dan vind ik het wel prima
Verwijderd
Een levenslange ban denk ik.MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:33:
[...]
Uiteindelijk zullen ze je psn account blokkeren denk ik.
PSN ban , console ban en IP-ban.
Vreemd 10.00 am pdt is 17.00 hier (gmt)Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:33:
Hier duurt de aftelling tot 19 uur :
http://www.destinythegame.com/uk/en/beta
Mwah tot je betaalt denk ikVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:34:
[...]
Een levenslange ban denk ik.
PSN ban , console ban en IP-ban.
Bij de xbox, als je een geflashte doos had iig, blokkeerde ze de eerste keer alleen de console op mac address. Je kon dan met een andere console gewoon je Gamertag redeemen en had je alles terug. Bij een volgende keer werd je gamertag ook geband.
Gister watch dogs uitgespeeld. Erg vette game. Moest aan het begin wel erg inkomen, maar erna wilde ik heel graag verder spelen! Ga zeker nog side missies nog doen voordat dat hij in de verkoop gaat. Dan The last of us maar kopen. Ok ps3 nooit naar gekeken, maar iedereen is er zo wild over. Dat maakt me nieuwsgierig. Destiny beta check ik wel als ik toevallig een key vind.
Verwijderd
Ik heb een witte ps4 met Destiny besteld bij Bol. Ik heb ook 1 of andere code ontvangen, maar ik ga de beta toch niet spelen. Iemand interesse ?
Graag!!Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:43:
Ik heb een witte ps4 met Destiny besteld bij Bol. Ik heb ook 1 of andere code ontvangen, maar ik ga de beta toch niet spelen. Iemand interesse ?
Owjee. Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel belangstelling voor Destiny.. Nu maar hopen dat dit geintje me geen 70 euro gaat kosten.
Er staat dat er pas betaald moet worden als je er gebruik van maakt.AtlAntA schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:49:
[...]
Owjee. Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel belangstelling voor Destiny.. Nu maar hopen dat dit geintje me geen 70 euro gaat kosten.
Niet helemaal duidelijk of dat ook voor de beta zal gelden, maar als je twijfels hebt zou ik de boel opzeggen voor dat je met de beta aan de slag gaat.
Voor mij niet zo erg, was toch van plan Destiny te kopen.
Ik denk niet dat Sony er een heisa van maakt. Anders zouden aardig wat Europeanen 70 euro moeten dokken.AtlAntA schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:49:
[...]
af en toe is het ook de other way around. niet alleen EU-peanen, maar ook Amerikanen.
Meestal zoeken wij een tutorial om een US account aan te maken en ik kwam toevallig een site tegen om een EU account aan te maken.
http://ps4daily.com/2014/07/download-destiny-beta-now/
Meestal zoeken wij een tutorial om een US account aan te maken en ik kwam toevallig een site tegen om een EU account aan te maken.
http://ps4daily.com/2014/07/download-destiny-beta-now/
Alleen je mac address werd geband. Ik had 2 gebande consoles en mijn gamertag is nooit geband geweest.Scrisissszzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:38:
[...]
Bij de xbox, als je een geflashte doos had iig, blokkeerde ze de eerste keer alleen de console op mac address. Je kon dan met een andere console gewoon je Gamertag redeemen en had je alles terug. Bij een volgende keer werd je gamertag ook geband.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Waarom is het eigenlijk zo een gedoe om een game VOORAF te spelen om te beoordelen of je het leuk vindt of niet. In plaats van de BETA of ALPHA kunnen de ontwikkelaars toch beter een DEMO beschikbaar stellen.
Nou, bij een demo verwacht een speler eigenlijk een spel deels te kunnen spelen waar geen fouten in zitten.HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:40:
Waarom is het eigenlijk zo een gedoe om een game VOORAF te spelen om te beoordelen of je het leuk vindt of niet. In plaats van de BETA of ALPHA kunnen de ontwikkelaars toch beter een DEMO beschikbaar stellen.
Bij een spel in alpha of beta geeft de ontwikkelaar aan dat ze er nog druk mee bezig zijn de fouten uit een spel te halen en dat men nog aan 't testen is of bepaalde functies werken zoals verwacht.
Klopt, maar een alpha en beta fase gebruiken ze iig voor 2 dingen, om te zorgen dat veel mensen pre orderen omdat ze dan "early access" krijgen. Hiermee hebben ze in theorie al heel veel gegarandeerde verkopen voordat mensne zich misschien laten beinvloeden door reviews o.i.d.HaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:40:
Plus dat het een goede test is voor de servers van Bungie.. Beter dan in een demo lijkt me..
Verwijderd
PlayStation Europe :
It's DESTINY BETA day! We ready? We cannot wait. Will be starting at 6pm BST today.
19 uur NL tijd dus.
It's DESTINY BETA day! We ready? We cannot wait. Will be starting at 6pm BST today.
19 uur NL tijd dus.
ALPHA builds van games worden intern gebruikt voor testen. Vooral bij online multiplayers is het heel verstandig om vroegtijdig blugs te pletten, zodat de consument geen slecht beeld krijgt van de game. BETA builds van games is de tweede stap, dan komen er ook externe mensen bij, veelal een select groepje buitenstaanders. Hierbij ook het doel om performance te verbeteren en bugs te pletten. Bij een DEMO is het echt het idee om de gebruiker over te halen om de game aan te schaffen. Vaak wordt daar wel het mooiste stukje van een level uitgekozen. Hierbij verwacht je als consument dan ook geen bugs, dan verpest het je ervaringHaskoF schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:40:
BFV: SuperflipNL [PS4]
Maak je geen illusies. Tegenwoordig zijn beta's toch vooral marketing evenementen. Als je ziet hoeveel games een beta hebben gehad (die vooral aan bekende gamers, youtubers, streamers worden gegeven; of als clickbait voor grote website giveaways), waarna er dan vervolgens nog steeds enorme server issues zijn bij launch...
Geef ze eens ongelijk ook, als je ziet wat een hype het veroorzaakt.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Kan iedereen de spreedsheet bewerken? Kan er voor BF4 nog worden toegevoegd wie premium heeft en wie niet?
Jep, iedereen kan de spreadsheet bewerken, je kan het er gewoon bij zetten.MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:11:
Kan iedereen de spreedsheet bewerken? Kan er voor BF4 nog worden toegevoegd wie premium heeft en wie niet?
Klopt, een beta van tegenwoordig gaat steeds meer naar een demo lijken. Het wordt ook wel als lokkertje gebruikt om te pre-orderen (samen met excl. skins etc.). Maar ik weet nog wel in den beginne van de PS3 tijdperk, dat je voor bepaalde beta's een PS+ abbo moest hebben en je alleen kon deelnemen op uitnodiging. Dus vrij toegankelijk was het toentertijd niet, nu is dat wel heel veranderd... Ook door de drang van spelers die graag liever vandaag dan morgen de game al willen spelenVoxalizer schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:06:
Maak je geen illusies. Tegenwoordig zijn beta's toch vooral marketing evenementen. Als je ziet hoeveel games een beta hebben gehad (die vooral aan bekende gamers, youtubers, streamers worden gegeven; of als clickbait voor grote website giveaways), waarna er dan vervolgens nog steeds enorme server issues zijn bij launch...
Zie dat ik nog een Destiny code over heb... Iemand belangstelling? Het is de redeem-code, dus via http://bungie.net/beta en later op de dag krijg je 3 codes daar te zien voor de platform van je keus 
PM!
edit: aaand it's gone! SuperflipNL
PM!
edit: aaand it's gone! SuperflipNL
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 17-07-2014 12:19 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik heb dat niet, dus ik kan je niet helpen met je trophies ;-)MaxHardcore schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:11:
PM send!!!ASNNetworks schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:15:
Zie dat ik nog een Destiny code over heb... Iemand belangstelling? Het is de redeem-code, dus via http://bungie.net/beta en later op de dag krijg je 3 codes daar te zien voor de platform van je keus
PM!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]