quote:
dangerpaki schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:59:
[...]
Ja dat zou leuk zijn. Maar ik verwacht het niet. Ik denk dat met de verkopen en de tekorten Sony zich nu met name concentreert op zo veel mogelijk consoles in de winkels leggen. En ik denk dat ze zich ook wel bewust zullen zijn van het feit dat er nog te weinig games zijn. Waarschijnlijk is dat de tweede prioriteit waar ze zich om aan het storten zijn. En ik denk dat ze daarbij met de firmwares zich enkel richten op de huidige stabiliteit. Nieuwe features komen waarschijnlijk later.
De stabiliteit is ook erg belangrijk inderdaad.
Laat 1.73 maar snel komen.
http://dennis585.com
woensdag 16 juli 2014 09:22
DocM3
quote:
Katseviool schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:35:
Nou m'n eerste aankoop via PSN valt ook een beetje tegen; ten eerste gaat het ondanks bedraad icm een glasvezelverbinding tergend traag. Daarnaast dacht ik na gisterenavond besteld te hebben dat ik net kon gaan gamen, blijkt hij een error op zo'n 70% te hebben gehad... Kon ik dus mooi handmatig de boel laten hervatten en kan ik weer 6 uur wachten
[update]Het instellen van Google DNS servers bood uitkomst. Nu in 16 minuten klaar met downloaden

Same here... Ik haal nog geen 10% van wat ik met mijn PC haal aan downloadsnelheid. Wat een drama. Als die DNS van Google zoveel helpt moet ik dat ook maar eens doen. Enig idee hoe het kan dat je hierdoor hogere snelheden behaald?

Don't they have towels in the future
Hoe doe je dat instellen van Google DNS? Ik heb het geprobeerd maar niet gelukt. Ik heb UPC als provider.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.