• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vooral voor de duurdere games heb ik nog altijd de voorkeur voor een fysiek schijfje en dat zal voorlopig nog wel zo blijven :)

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 15-07-2014 10:37 ]

PSN id: NL_SToRM

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-01 14:39
Battlefield Dragon’s Teeth DLC is vandaag beschikbaar.

BF4 en FIFA 14 zijn toch de games waar ik de meeste tijd in heb zitten.

Verwijderd

HaskoF schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:17:
Ik ben em nu aan het downloaden.

Al maanden geen BF4 gespeeld.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

HaskoF schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:17:

BF4 en FIFA 14 zijn toch de games waar ik de meeste tijd in heb zitten.
Oeh nice! Ben benieuwd naar die DLC :D

PSN: Bellerophon-

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Millert schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:45:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, wanneer ik dan de televisie even op een andere input zet en weer terug naar die van de PS4, springt de decoder weer naar DTS (Logitech Z-5500). Heel raar, maar aanzienlijk sneller dan het herstarten van de PS4.
Ik heb hetzelfde, niet met optisch maar aangesloten via HDMI -> Versterker -> Beamer. Het heen en weer switchen van HDMI kanaal lost het probleem wel op.

En mijn PS4 is ook lawaaierig. Staat in een meubel met de voorkant open. De launch versie had dit probleem ook, maar die is door Bart Smit inmiddels vervangen door een 'nieuwe' omdat de disc drive al stuk was (na letterlijk 10-15 keer discs wisselen). De nieuwe maakt echter ook dezelfde hoeveelheid lawaai. Wat dat betreft is mijn X-One een stuk stiller, die staat in dezelfde meubel (niet boven op elkaar).

Ik vind het helaas geen mooi gezicht als ik de PS4 als enige apparaat op het meubel zet, ook omdat hij dan voor het projectorscherm komt te staan en ik dan een deel van mijn beeld mis. Zodra ik een game speel zet ik het geluid altijd zo hard dat ik de fans überhaupt niet hoor, maar ik vind het wel vrij apart dat de PS3 en Xbox One allebei veel stiller zijn.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Heb ik dan zoveel geluk met mijn ps4?
Ik hoor hem niet, hij staat in een open kast (voor en achterkant open) en aan zijkant ook nog wel ruimte.
Ook na lang gamen blijft mijn ps4 maar warm (niet heet zoals bij ps3)

nothing stops this train

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-01 19:44

rally

Deyterra Consultancy

SToRM666 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:24:
[...]

Goeie tip, ik had er zelf ook al eens aan gedacht om dit eens te proberen. Het zou wel apart zijn als dit bij mij ook veel verschil geeft, aangezien mijn tv-meubel aan de voor- en achterkant open is. Maar dan kan er waarschijnlijk nog veel warmte blijven hangen.
Een kennis van mij heeft fans aan de achterkant van zijn meubel gemaakt en dat gaf ook enorm veel verschil.
Dat moet je echt proberen. Ik was eerst ook erg sceptisch want mijn meubel is van voren en van achteren open en aan de zijkanten en bovenkant is voldoende ruimte beschikbaar.

Maar van in de kast naar boven de kast is echt een wereld van verschil (zeker als mijn vrouw het ook merkt dat het een stuk stiller is, terwijl ze dan in een andere kamer is :P )

http://www.deyterra.com

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb hem een paar weken geleden ook op mijn tv meubel gedaan. Wereld van verschil. Staat nu ook op siliconen onderzetters om trilling tegen te gaan :P

BFV: SuperflipNL [PS4]

• HaskoF
SuperflipNL schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:13:
Ik heb hem een paar weken geleden ook op mijn tv meubel gedaan. Wereld van verschil. Staat nu ook op siliconen onderzetters om trilling tegen te gaan :P
Ik heb mijn PS$ op het balkon. Ik hoor hem helemaal niet haha :P Sorry slecht geslapen gisteren 8)7 :O

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Ik had hem van het weekend juist in mn meubel geplaatst. Na een uurtje snel weer teruggezet, wat een herrie. Nu nergens last van. Logisch ook, hij moet toch koele lucht kunnen aanzuigen en warme lucht kwijt kunnen.
Ook zo nu en dan eens een stofzuiger op je fans zetten kan een hoop schelen. Als er mensen zijn die roken op hun game kamer...das helemaal funest voor je hardware. Die rook blijft overal aanzitten

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Ik had de PS4 eerst in een tv-meubel staan en na een verhuizing staat deze nu op een dressoirkast. Ik merk iets verschil maar de PS4 bleeft al aardig stil. Maar goed in vergelijking met de PS3 phat is alles stil. ;) Dat was ook gewoon een straalkachel.

• SuperflipNL
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:59:
Ik had de PS4 eerst in een tv-meubel staan en na een verhuizing staat deze nu op een dressoirkast. Ik merk iets verschil maar de PS4 bleeft al aardig stil. Maar goed in vergelijking met de PS3 phat is alles stil. ;) Dat was ook gewoon een straalkachel.
Straalkachel, maar wel stil! Mijn PS3 fat maakt minder herrie dan mijn PS4.

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:59:
Ja dat is echt niet normaal die herrie, lol ik heb een ps3 phat gekocht met 500gb harde schijf voor 70 euro. Ik heb eerst altijd xbox/xbox360 gehad, sinds ps4 nu ook ps3 gamer ;) (en vita sinds 1,5 week) (6 games per maand gratis met ps+) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 15-07-2014 14:02 ]

nothing stops this train

Verwijderd

SuperflipNL schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:00:
[...]

Haha nou die van mij niet hoor. Leek soms bijna op te stijgen, vooral bij het laden van een disc en van die zware actiescenes in bijvoorbeeld Uncharted. Maar goed in de winter was het prima vol te houden op mijn zolderkamer.

Ben blij dat de PS4 gewoon stil is zoals die moet zijn, de pookjes van de controller zijn ook nog heel dus ik heb geluk gehad. Nu aan het wachten op The Last of Us en Destiny, in beide games heb ik veel zin in!

• Kol Nedra
SuperflipNL schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:00:
[...]

dan is er iets goed mis met je ps4, ik hoor echt niets, alleen als ik de ps4 aanzet hoor ik hem even (ik verwacht dat hij test of alles werkt)

nothing stops this train

• SuperflipNL
Kol Nedra schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:03:
[...]
dan is er iets goed mis met je ps4, ik hoor echt niets, alleen als ik de ps4 aanzet hoor ik hem even (ik verwacht dat hij test of alles werkt)
Ik hoor hem ook alleen in het begin, met het checken van de disc. Dan spint hij wel snel en resoneert de PS4. Vind het jammer dat er maar 3 rubberen doppen onder zitten..

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
http://nl.ign.com/news/10016/destiny-companion-app-is-zowaar-nuttig

Helaas geen WP app.. zo jammer iedere keer.. Daarom overweeg ik weer een iPhone..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:20
Over apps gesproken, die nieuwe PS store webapp werkt geweldig in chrome op mn android telefoon. Ziet er ook enorm gelikt uit op een 5" 1080p scherm. Ik kocht gisteren zo makkelijk en fijn de plus games van juli, via mijn telefoon dus. Eigenlijk zoals Sony bij aankondiging van de PS4 liet zien dus.

Hoef ik voortaan dus ook niet meer op de pc te doen, of zelfs PS4. Op je telefoon kun je namelijk veel sneller tikken :P

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-01 10:14
Verwachten jullie veel van The Elder Scrolls Online?
Ik heb genoten van Skyrim op de PC. Ben erg benieuwd..

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-01 09:58
Heb daar geen hoop voor. De PC versie heeft een zware launch gehad en ik geloof er niet in dat de quests ineens leuker worden op PS4.

Zie:Elder Scrolls Online Angry Review: http://youtu.be/Ov3B26h12C4

• Confusius-nl
polopolo150 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:16:
Heb daar geen hoop voor. De PC versie heeft een zware launch gehad en ik geloof er niet in dat de quests ineens leuker worden op PS4.

Zie:Elder Scrolls Online Angry Review: http://youtu.be/Ov3B26h12C4
Had eigenlijk gehoopt op een nieuwe Oblivion/Skyrim.
Maarja dat is dit helaas niet :)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:18
Zo, ook maar eens een Ps4 besteld bij Bol.com. Komt morgen binnen, destiny beta code is ook al binnen dus eens even kijken waar alle hype over gaat. ben erg benieuwd!
Confusius-nl schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:41:
Verwachten jullie veel van The Elder Scrolls Online?
Ik heb genoten van Skyrim op de PC. Ben erg benieuwd..
Skyrim was genieten, maar ik wacht wel op een nieuwe TES en sla de Online versie over.
Aanschaf game + maandelijks abbonnenent legt de drempel nogal hoog.
Ze hebben wel geregeld dat je geen Ps Plus nodig hebt dacht ik maar dat is nou iets wat vrijwel iedereen wél heeft....

En verder lijkt de game ook nog niet eens erg goed die dat het geld het waar maakt.
Ze hadden het eigenlijk zoals DC Universe moeten uitbrengen in een F2P-game met betaal-elementen, maar die niet opdringen. Nu is het gedoemd te mislukken.
Shotje uit de Remastered commercial.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RGYDJxq.jpg

En nog een comparison gif. Let vooral op de touwtjes van Ellie's trui. :)

http://i.minus.com/ibbTpljJM5tl09.gif

Edit: IMG tags even weggehaald. Zware gif geloof ik.

[ Voor 57% gewijzigd door bram1984 op 15-07-2014 22:51 ]

• Confusius-nl
dutchgio schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:23:
[...]

Skyrim was genieten, maar ik wacht wel op een nieuwe TES en sla de Online versie over.
Aanschaf game + maandelijks abbonnenent legt de drempel nogal hoog.
Ze hebben wel geregeld dat je geen Ps Plus nodig hebt dacht ik maar dat is nou iets wat vrijwel iedereen wél heeft....

En verder lijkt de game ook nog niet eens erg goed die dat het geld het waar maakt.
Ze hadden het eigenlijk zoals DC Universe moeten uitbrengen in een F2P-game met betaal-elementen, maar die niet opdringen. Nu is het gedoemd te mislukken.
Ik sla hem ook over.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12-2025
Nou m'n eerste aankoop via PSN valt ook een beetje tegen; ten eerste gaat het ondanks bedraad icm een glasvezelverbinding tergend traag. Daarnaast dacht ik na gisterenavond besteld te hebben dat ik net kon gaan gamen, blijkt hij een error op zo'n 70% te hebben gehad... Kon ik dus mooi handmatig de boel laten hervatten en kan ik weer 6 uur wachten |:(

[update]Het instellen van Google DNS servers bood uitkomst. Nu in 16 minuten klaar met downloaden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Katseviool op 15-07-2014 23:58 ]

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10
speel nu al vanaf de release online op ps4 maar kan maar niet wennen aan de partychat en het invite in spellen zoals cod. Kom vanaf ene xbox 360 en daar liep dit vlekkeloos. Ook dat spelers online komen krijg ik geen melding van. Partychat is veelste ingewikkeld en als ik een invite stuur moet ik 3 stappen door? Zouden ze dit nog aanpassen in de toekomst? Ps3 had toch ook gewoon een online melding?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24
Het wordt nu wel eens tijd dat Fanatec en/of Logitech met een compatible stuurtje komen voor de PS4 komen zeg of dan iig een aankondiging. Wil voor mijn nieuwe gamepc graag een stuurtje kopen, maar enkel als hij ook op de PS4 werkt als daar straks de racegames op uit komen.

Tot nu toe is er nog geen enkel bewijs te vinden dat een bestaand stuurtje op de PS4 gaat werken en dat de ontwikkelaars dat er zelf in moeten patchen geeft ook niet veel vertrouwen. Iemand die iets meer info heeft kunnen vinden ?

Edit : Op de discussie hier boven over het geluid. Mijn Ps4 staat in een dressoir met glazen deurtjes die nooit helemaal open staan en ik hoor hem totaal niet. Maarja mijn controllers vallen weer uit elkaar dus had liever wat meer geluid gehad :+ Als er iets boven het game geluid uitkomt ga ik me wel zorgen maken (behalve mijn vriendin die vraagt of het wat zachter mag :p )

[ Voor 27% gewijzigd door Beakzz op 16-07-2014 00:08 ]

• jayesh
  • Laatst online: 24-01 10:07
Het wordt wel eens tijd om een nieuwe update aan te kondigen.
Met nieuwe functies

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Heb net via de us store Tlou gekocht. Dit heb ik via mijn telefoon gedaan. Heb toen op de knop downloaden geduwd, echter bleef hij toen vast hangen. Mijn ps4 is niks aan het downloaden en als ik in de store kijkt geeft ie aan dat ik hem gekocht heb, maar zie nergens meer de knop van downloaden.
Is dit een fout of kan ik hem straks pas downloaden als hij de 29 ste uitkomt??

[ Voor 12% gewijzigd door downing op 16-07-2014 00:45 ]

downing schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:42:
Heb net via de us store Tlou gekocht. Dit heb ik via mijn telefoon gedaan. Heb toen op de knop downloaden geduwd, echter bleef hij toen vast hangen. Mijn ps4 is niks aan het downloaden en als ik in de store kijkt geeft ie aan dat ik hem gekocht heb, maar zie nergens meer de knop van downloaden.
Is dit een fout of kan ik hem straks pas downloaden als hij de 29 ste uitkomt??
De game staat nog niet op PSN ;) Ja je kan hem al wel aanschaffen, maar de download bestanden die ontbreken nog. Staat ook helemaal geen grootte (GB) bij ;). De game heeft trouwens sinds vandaag pas de gouden status gekregen, dus hij gaat dan niet al gelijk in de PS Store staan om te downloaden :p

Indien de game pre-load ondersteunt dan kan je het ongeveer 3-4 dagen voor de release al downloaden en spelen op release om 00.00u. Als de game geen pre-load ondersteunt dan kan je op release om 00.00 downloaden en spelen.

In de US Store krijgen games vanaf Destiny ondersteuning voor pre-load, dus 3-4 dagen vooraf downloaden en op release om 00.00 kan je spelen. In de EU Stores is er sinds Watch Dogs ondersteuning voor pre-load. Ik durf niet te zeggen of The Last of Us dit ook ondersteunt. Sony heeft in ieder geval wel gezegd dat alles vanaf Watch Dogs in de EU pre-load zou ondersteunen. Indien het ondersteunt wordt, dan staat dit op de PS Store op de PS4 duidelijk aangegeven op de cover van de game.

Jij hebt het via de US Store, dus: wachten tot 29 juli 00.00 (dat is dan 06.00 NL tijd) en dan kan je de game downloaden en daarna spelen. Hou dus wel rekening ermee dat de US Store ook volgens de Amerikaanse tijden geüpdatet wordt. Heb je een pre-order staan en wil je spelen om 00.00, dan gaat dat mooi niet door. Dan zul je moeten wachten tot 06.00u Nederlandse tijd, dan is het daar 00.00 en kan je het spelen (of downloaden.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 16-07-2014 01:02 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

jayesh schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:16:
Met nieuwe functies
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Verbeteringen en extra toevoegingen graag.

Wikipedia: PlayStation 4 system software

Het is alweer 21 dagen geleden sinds de vorige update.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eindelijk maar eens begonnen aan Infamous: Second Son . super dikke game zeg. zo'n grafische vooruitgang met de laatste infamous. dat mag ook wel natuurlijk maar echt mooier dan k verwacht had

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:05:
Eindelijk maar eens begonnen aan Infamous: Second Son . super dikke game zeg. zo'n grafische vooruitgang met de laatste infamous. dat mag ook wel natuurlijk maar echt mooier dan k verwacht had
Het is een hele vette game inderdaad.

BTW Gefeliciteerd.

_/-\o_

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:08:
[...]

Het is een hele vette game inderdaad.

BTW Gefeliciteerd.

_/-\o_
Haha dankjewel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ricmaniac schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:05:
En toch heb ik het gevoel alsof het deel 1 in een nieuw jasje is. Of ben ik daarin de enige?

Verwijderd

Zijn er al leuke spellen welke gebruik maken van de Playstation Camera? Ik heb The Playroom nu wel bijna gezien. :-P

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 11:29
jayesh schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:16:
Met nieuwe functies
Ja dat zou leuk zijn. Maar ik verwacht het niet. Ik denk dat met de verkopen en de tekorten Sony zich nu met name concentreert op zo veel mogelijk consoles in de winkels leggen. En ik denk dat ze zich ook wel bewust zullen zijn van het feit dat er nog te weinig games zijn. Waarschijnlijk is dat de tweede prioriteit waar ze zich om aan het storten zijn. En ik denk dat ze daarbij met de firmwares zich enkel richten op de huidige stabiliteit. Nieuwe features komen waarschijnlijk later.

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:59:
[...]

Ja dat zou leuk zijn. Maar ik verwacht het niet. Ik denk dat met de verkopen en de tekorten Sony zich nu met name concentreert op zo veel mogelijk consoles in de winkels leggen. En ik denk dat ze zich ook wel bewust zullen zijn van het feit dat er nog te weinig games zijn. Waarschijnlijk is dat de tweede prioriteit waar ze zich om aan het storten zijn. En ik denk dat ze daarbij met de firmwares zich enkel richten op de huidige stabiliteit. Nieuwe features komen waarschijnlijk later.
De stabiliteit is ook erg belangrijk inderdaad.

Laat 1.73 maar snel komen.

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Katseviool schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:35:
Nou m'n eerste aankoop via PSN valt ook een beetje tegen; ten eerste gaat het ondanks bedraad icm een glasvezelverbinding tergend traag. Daarnaast dacht ik na gisterenavond besteld te hebben dat ik net kon gaan gamen, blijkt hij een error op zo'n 70% te hebben gehad... Kon ik dus mooi handmatig de boel laten hervatten en kan ik weer 6 uur wachten |:(

[update]Het instellen van Google DNS servers bood uitkomst. Nu in 16 minuten klaar met downloaden :)
Same here... Ik haal nog geen 10% van wat ik met mijn PC haal aan downloadsnelheid. Wat een drama. Als die DNS van Google zoveel helpt moet ik dat ook maar eens doen. Enig idee hoe het kan dat je hierdoor hogere snelheden behaald? :)

Don't they have towels in the future ?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:26:
[...]

Ja, dat is meestal zo met vervolgen.
Deel 2 was een echt vervolg. Dit had een nieuw deel moeten zijn. Nu ben ik ook geen fan van Delsin ;(

Dat is het toch ook? Een nieuw verhaal in hetzelfde universum. Zodat ook mensen zonder voorkennis in kunnen stappen.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-01 17:36
bram1984 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:38:
Shotje uit de Remastered commercial.

[afbeelding]

En nog een comparison gif. Let vooral op de touwtjes van Ellie's trui. :)

http://i.minus.com/ibbTpljJM5tl09.gif

Edit: IMG tags even weggehaald. Zware gif geloof ik.
Ze hebben niet alleen grafisch gepoetst, maar ook mbt beweging. De touwtjes van haar trui bewegen nu bijvoorbeeld ook.

Ik heb TLOU nooit gespeeld op de PS3 op een half uurtje na. Na alle lof enzo altijd gehoopt (en gedacht) dat TLOU op de PS4 uit zou komen dus de pre-order staat :)

• HaskoF
ASNNetworks schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:04:
[...]
........Via de EU Store gelden andere regels. Hier heb je bij een pre-order geen betaalinfo nodig en betaal je ook pas rond release. Tevens is een volledige annulering mogelijk en zit je dus niet vast aan een refund.
Ik wil net via mijn EU account een pre order plaatsen, maar dan geeft PSN aa dat ik onvoldoende tegoed heb. Ik moet betaalinfo toevoegen om verder te gaan. Ik probeer het te bestellen via https://store.sonyentertainmentnetwork.com/

Doe ik iets verkeerd of is het nu ook gewijzigd bij de EU store

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-01 12:37

Denko

|{ing Øf ßlitz

DocM3 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:22:
[...]

Same here... Ik haal nog geen 10% van wat ik met mijn PC haal aan downloadsnelheid. Wat een drama. Als die DNS van Google zoveel helpt moet ik dat ook maar eens doen. Enig idee hoe het kan dat je hierdoor hogere snelheden behaald? :)
Ik denk dat dat toch een beetje aan jullie netwerk oid ligt. Gister weer een killzone patch binnengekregen. Ging met ongeveer 6 MB/s. (tenzij je normaal 60MB/s hebt, dan heb ik niks gezegd)

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:15:
[...]

Ze hebben niet alleen grafisch gepoetst, maar ook mbt beweging. De touwtjes van haar trui bewegen nu bijvoorbeeld ook.

Ik heb TLOU nooit gespeeld op de PS3 op een half uurtje na. Na alle lof enzo altijd gehoopt (en gedacht) dat TLOU op de PS4 uit zou komen dus de pre-order staat :)
Het ziet er echt heel goed uit. Ik heb The Last of Us wel gedaan op de PS3 maar geleend van een vriend. Ik moest geld vrijmaken voor de PS4. ;) Dus nu ga ik er echt lang van genieten, kijken of ik deze op platinum kan halen.

• Mo8578
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-01 12:06
quote:
dangerpaki schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:59:
[...]

De stabiliteit is ook erg belangrijk inderdaad.

Laat 1.73 maar snel komen.
http://dennis585.com
woensdag 16 juli 2014 09:22
DocM3

quote:
Katseviool schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:35:

Don't they have towels in the future

Hoe doe je dat instellen van Google DNS? Ik heb het geprobeerd maar niet gelukt. Ik heb UPC als provider.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-01 15:30
Guys,

Vanaf de site is het nu mogelijk om een Clan aan te maken voor Destiny. Je kan met je clan dan ook 'prijzen' enzo winnen. Heb er eentje aangemaakt, aangezien er geen tweakers.net clan was. Alleen heb het geen tweakers clan genoemd haha.

PS: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/116911
Xbox: http://www.bungie.net/en/Clan/Xbox/116911

Dacht maybe kunnen we allemaal daar joinen. Heb je ook group chat enzo ingame.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Kartale schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:34:
Guys,

Vanaf de site is het nu mogelijk om een Clan aan te maken voor Destiny. Je kan met je clan dan ook 'prijzen' enzo winnen. Heb er eentje aangemaakt, aangezien er geen tweakers.net clan was. Alleen heb het geen tweakers clan genoemd haha.

Ik ben niet zo'n Clan man , maar klinkt leuk.

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
Hallo Jongens,

Heb een vraagje, Ik twijfel om een PS4 te kopen. Ik heb altijd een Xbox360 gehad maar deze generatie consoles die bij mij meer punten scoorde is een PS4. Heb nooit een playstation 3 etc gehad maar vroeg em af hoe het zit met online games zoals FIFA 14. is het speelbaar? leuke mensen online? veel cheaters? etc? en hoe bevalt PS4 bij jullie in het algemeen? Mooie graphics? etc?

Gr.
Alex

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Guys,

Aangemeld :) ik ben het grootste deel van de Beta wel op vakantie (kan nog 2 dagen meepakken). Maar lijkt me wel tof!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:00:
Dat is het toch ook? Een nieuw verhaal in hetzelfde universum. Zodat ook mensen zonder voorkennis in kunnen stappen.
Ja dat is ook, maar voor mij persoonlijk voelt het aan alsof ik weer deel 1 zit te spelen maar dan met wat nieuwe krachten. Ben er niet echt extreem door gecharmeerd

• HaskoF
Anonymous_ schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:49:
Hallo Jongens,

Heb een vraagje, Ik twijfel om een PS4 te kopen. Ik heb altijd een Xbox360 gehad maar deze generatie consoles die bij mij meer punten scoorde is een PS4. Heb nooit een playstation 3 etc gehad maar vroeg em af hoe het zit met online games zoals FIFA 14. is het speelbaar? leuke mensen online? veel cheaters? etc? en hoe bevalt PS4 bij jullie in het algemeen? Mooie graphics? etc?

Gr.
Alex
Beste Anonymous_ wij het kiezen van een console moet je jezelf de volgende vragen stellen:
1 Welke games wil ik spelen.
- zijn dit de exclusives? Zo ja dan is de keuze snel gemaakt ps4 voor ps exclusives en XB1 voor de XB exclusives. Zijn dit de Triple A titels, dan de ps4. De ps4 heeft betere graphics.
2 Wil je met vriendne spelen? zo ja, welke consoles hebben je vrienden
3 Ik heb nooit op de XBOX gespeeld, maar hoeveel waarde hecht je aan de side featurs ( online en andere functies)

Al met al kan ik je de ps4 aanraden.

• HaskoF
Bellerophon schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:57:
[...]

Ja dat is ook, maar voor mij persoonlijk voelt het aan alsof ik weer deel 1 zit te spelen maar dan met wat nieuwe krachten. Ben er niet echt extreem door gecharmeerd
Dat gevoel had ik ook. In het begin heb je het WOW , grafisch toch een van de mooiste games. Verder is het best rustig in de stad. Ik heb het spel good als bad uitgespeeld en het een of het ander verschilt niet echt van elkaar. Ook het verhaallijn niet. nadat ik het heb uitgespeeld, heb ik het spel doorverkocht.
HaskoF schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Ik wil net via mijn EU account een pre order plaatsen, maar dan geeft PSN aa dat ik onvoldoende tegoed heb. Ik moet betaalinfo toevoegen om verder te gaan. Ik probeer het te bestellen via https://store.sonyentertainmentnetwork.com/

Doe ik iets verkeerd of is het nu ook gewijzigd bij de EU store
Dat komt omdat je het via de website doet. Probeer het op de PS Store via de PS4 zelf.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
HaskoF schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:57:
[...]

Beste Anonymous_ wij het kiezen van een console moet je jezelf de volgende vragen stellen:
1 Welke games wil ik spelen.
- zijn dit de exclusives? Zo ja dan is de keuze snel gemaakt ps4 voor ps exclusives en XB1 voor de XB exclusives. Zijn dit de Triple A titels, dan de ps4. De ps4 heeft betere graphics.
2 Wil je met vriendne spelen? zo ja, welke consoles hebben je vrienden
3 Ik heb nooit op de XBOX gespeeld, maar hoeveel waarde hecht je aan de side featurs ( online en andere functies)

Al met al kan ik je de ps4 aanraden.
Veel FIFA & PES Games, veel online Shooters ( ik zal Gears of War) wel missen op de PS4 maar dat was ook enige die ik speelde wat exclusief was op de XBOX. Ik eb nwel benieuwd naar uncharted, the two of us, of teh last of us wat het ook heet. Verder hebben heel veel vrienden van me PS4. Verder hou ik wel goede actie games zoals Watchdogs, hou ik ook van romeinen games (zoals Rise) komt zoiets als Rise ook naar de PS4? Hoe zit het met Zombie games, komen die ook naar PS4 zoals dat Zombie spel bij Xbox one?

Gr.
:)

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-01 14:31
Anonymous_ schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:04:
[...]

Veel FIFA & PES Games, veel online Shooters ( ik zal Gears of War) wel missen op de PS4 maar dat was ook enige die ik speelde wat exclusief was op de XBOX. Ik eb nwel benieuwd naar uncharted, the two of us, of teh last of us wat het ook heet. Verder hebben heel veel vrienden van me PS4. Verder hou ik wel goede actie games zoals Watchdogs, hou ik ook van romeinen games (zoals Rise) komt zoiets als Rise ook naar de PS4? Hoe zit het met Zombie games, komen die ook naar PS4 zoals dat Zombie spel bij Xbox one?

Gr.
Als alternatief voor Rise zou je kunnen kijken naar de God of War serie. Komt vast wel een GoW naar de PS4.
Qua zombie games, komt de nieuwe dead island naar de PS4.

Computer says no

• amaterasu
  • Laatst online: 25-01 20:23

amaterasu

In memory of Cj

Weet iemand of je Fifa 14 Ultimate Team mee gaat naar de PS4 vanuit de Xbox 360?
Zit eraan te denken mijn 360 te verkopen nu hij nog wat opbrengt. Enige games die ik er nog op speel zijn GTA V en Fifa 14. Met GTA weet ik dat online progress mee gaat. Maar bij krijg zo 123 niets gevonden over FUT.

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Aangemeld!
Guys,

PSN: KeaveXL

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-01 19:23

Odieus

Onuitstaanbaar

Guys,

Aangemeld, misschien een goed idee om dit ook even te melden in het destiny topic? ;)

Edit: Net even gemeld in destiny topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door Odieus op 16-07-2014 12:57 ]

PSN: LinQ-NL

amaterasu schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:18:
Weet iemand of je Fifa 14 Ultimate Team mee gaat naar de PS4 vanuit de Xbox 360?
Zit eraan te denken mijn 360 te verkopen nu hij nog wat opbrengt. Enige games die ik er nog op speel zijn GTA V en Fifa 14. Met GTA weet ik dat online progress mee gaat. Maar bij krijg zo 123 niets gevonden over FUT.
Enige wat je meeneemt zijn de punten en level die je hebt van Fifa, dat gaat via Origin. De punten die je verdient wanneer je wedstrijden speelt etc, waarmee je tenues, celebrations etc kan kopen. FUT neem je NIET mee. Dit doet EA zodat je lekker opnieuw spelers mag kopen...

Over 2 maanden komt Fifa 15 alweer uit, dan moet je sowieso weer opnieuw beginnen met FUT. Dus misschien handiger om te wachten met FUT (of in ieder geval aankopen) tot Fifa 15 er is. Persoonlijk zou ik Fifa 14 overslaan zo dicht bij release en Fifa 15 halen.

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 16-07-2014 12:58 ]

• amaterasu
  • Laatst online: 25-01 20:23

amaterasu

In memory of Cj

ASNNetworks schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:56:
[...]

Enige wat je meeneemt zijn de punten en level die je hebt van Fifa, dat gaat via Origin. De punten die je verdient wanneer je wedstrijden speelt etc, waarmee je tenues, celebrations etc kan kopen. FUT neem je NIET mee. Dit doet EA zodat je lekker opnieuw spelers mag kopen...

Over 2 maanden komt Fifa 15 alweer uit, dan moet je sowieso weer opnieuw beginnen met FUT. Dus misschien handiger om te wachten met FUT (of in ieder geval aankopen) tot Fifa 15 er is. Persoonlijk zou ik Fifa 14 overslaan zo dicht bij release en Fifa 15 halen.
Ah thx voor je reply. Dan wacht ik inderdaad gewoon op fifa 15!

• quelake
  • Laatst online: 20-01 14:39

quelake

PSN Quelake

Hoe zit het eigenlijk met die Destiny beta?

Kun je gewoon al de hele verhaallijn gaan doen? Zodat je bij de officiele release alles wel een beetje gezien hebt? Of zitten er beperkingen aan?

@hieronder; THNX.

[ Voor 5% gewijzigd door quelake op 16-07-2014 13:34 ]

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

quelake schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:24:
Hoe zit het eigenlijk met die Destiny beta?

Kun je gewoon al de hele verhaallijn gaan doen? Zodat je bij de officiele release alles wel een beetje gezien hebt? Of zitten er beperkingen aan?
4 story missies las ik ergens

bron

[ Voor 18% gewijzigd door Odieus op 16-07-2014 13:30 ]

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
Guys,

Aangemeld :)

PSN: Alvanosa

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Aangemeld
Ik ook!

psn: jagermeistertim

Verwijderd

Meekoh schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:11:
[...]

Als alternatief voor Rise zou je kunnen kijken naar de God of War serie. Komt vast wel een GoW naar de PS4.
Qua zombie games, komt de nieuwe dead island naar de PS4.
Vergeet een game zoals Dying Light niet, lijkt me ook tof. God of War betwijfel ik of het naar de PS4 gaat komen. Ik zou er niet raar van opkijken maar ben dan wel heel benieuwd welk verhaal ze willen vertellen. Ascension was stiekem eigenlijk al niet heel erg goed. Een nieuwe serie heeft mijn voorkeur.
Anonymous_ schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:49:
Hallo Jongens,

Gr.
Alex
Multiplatform games zoals Watch_Dogs zijn waarschijnlijk mooier/beter op de PS4 maar of je het echt direct ziet weet ik niet. Overall bevalt de PS4 mij prima en heeft Sony met de PS3 bewezen dat het geweldige games kan uitbrengen. Leuke mensen online? Ja hoor zeker wanneer je iedereen in dit forum toevoegt als vriend. :p Cheaters? Geen last van gehad tot nu toe. Speelbaar? Jazeker, maar er is genoeg ruimte voor verbetering. Uiteindelijk baseer je keuze voor een console toch op je eigen gevoel. En inderdaad kijk wat je vrienden hebben. Een One bezitten terwijl de rest een PS4 heeft is niet heel gezellig. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 14:01 ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:58:
[...]

Vergeet een game zoals Dying Light niet, lijkt me ook tof. God of War betwijfel ik of het naar de PS4 gaat komen. Ik zou er niet raar van opkijken maar ben dan wel heel benieuwd welk verhaal ze willen vertellen. Ascension was stiekem eigenlijk al niet heel erg goed. Een nieuwe serie heeft mijn voorkeur.

[...]

Multiplatform games zoals Watch_Dogs zijn waarschijnlijk mooier/beter op de PS4 maar of je het echt direct ziet weet ik niet. Overall bevalt de PS4 mij prima en heeft Sony met de PS3 bewezen dat het geweldige games kan uitbrengen. Maar de keuze voor een console basseer je toch op je eigen gevoel. En inderdaad kijk wat je vrienden hebben. Een One bezitten terwijl de rest een PS4 heeft is niet heel gezellig. ;)
Semi offtopic maar ik blijf me dit toch afvragen: als forumgangers het over vrienden hebben, gaat dit om real-life buddies of online-buddies om het zo te zeggen? Ik heb een vrij uitgebreide kring met kennissen (noem niet veel mensen vrienden), maar bijna níemand gamed. En als ze het doen is het Candy Crush of League of Legends. Maar een échte game-PC of console voor gaming? Kan je toch beter naar feesten gaan of weet ik het.

Krijg meestal nog altijd dat soort reacties mbt reallife vrienden |:( 8)7

Als ik zo rond lees lijk ik soms wel eens de enige gamer te zijn die echt puur non-gamers als reallife vrienden heeft :+ En das best heel erg jammer.

M'n beste vriend gamed wel... bij mij thuis (en hij is overal snel vrij goed in), maar thuis? Nehh. Te duur en z'n vriendin zou maar zeuren :+

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 16-07-2014 14:03 ]

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-01 00:10
Brutal1ty schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:02:
[...]

Semi offtopic maar ik blijf me dit toch afvragen: als forumgangers het over vrienden hebben, gaat dit om real-life buddies of online-buddies om het zo te zeggen? Ik heb een vrij uitgebreide kring met kennissen (noem niet veel mensen vrienden), maar bijna níemand gamed. En als ze het doen is het Candy Crush of League of Legends. Maar een échte game-PC of console voor gaming? Kan je toch beter naar feesten gaan of weet ik het.

Als ik zo rond lees lijk ik soms wel eens de enige gamer te zijn die echt puur non-gamers als reallife vrienden heeft :+ En das best heel erg jammer.

M'n beste vriend gamed wel... bij mij thuis (en hij is overal snel vrij goed in), maar thuis? Nehh. Te duur en z'n vriendin zou maar zeuren :+
Hier een combinatie van beiden. Volgende week bouwen we het huis weer om tot gamepaleis voor een paar dagen, drie televisies voor de console's en de keukentafel voor de laptops/desktops voor een mini lan met man of 8

EDIT:
En heb nu paar collega's die ook een PS4 aangeschaft hebben, van de week nog FIFA 14 tegen elkaar gespeeld, leuk voor in de koffiehoek als de verhalen komen

[ Voor 7% gewijzigd door lubbertkramer op 16-07-2014 14:07 ]

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2025
Online vriendengroepen kunnen net zo hecht zijn als je reallife vriendenkring als je intensief een game speelt. Is totaal afhankelijk van hoe jijzelf erin staat. Als jij iedereen van tweakers toevoegd en uiteindelijk alleen singleplayer games speelt kan je ze moeilijk buddy's noemen natuurlijk. (dat is in mijn geval)

Verwijderd

[...]

Snap wat je bedoeld en ik denk dat het voor iedereen toch weer anders is. Ik heb een paar vrienden (en een broertje) die de PS4 ook hebben of een game-pc. Maar ook genoeg vrienden en ook familie of kennissen die gamen maar onzin vinden of het gewoon echt niet snappen/kunnen. Bij zulke mensen merk ik soms dat gamen toch een beetje kinderachtig/kansloos gevonden wordt en daar irriteer ik me dan flink aan. :)

• quelake
  • Laatst online: 20-01 14:39

quelake

PSN Quelake

[...]
.....

......
Hier nog een. Zelfs geen beste vriend die bij mij komt gamen. Had ik graag gewild. :P

• Jackal131
  • Laatst online: 26-01 14:42
Anonymous_ schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:04:
[...]
Hoe zit het met Zombie games, komen die ook naar PS4 zoals dat Zombie spel bij Xbox one?

Gr.
Ik ben zelf niet zo van de zombie games, maar er komt een exclusive naar de PS4 die mij ook wel interesseert, namelijk H1Z1. Deze is enigszins te vergelijken met DayZ. Verder heb ik ook een aantal trailers voorbij zien komen met betrekking tot de zombie/survival genre, dus dat zal ook wel goed zitten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 12:48
Hier ook gedaan, werkte niet helemaal via mijn iphone maar volgens mij lukte het uiteindelijk wel
Jackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:24:
[...]

Ik ben zelf niet zo van de zombie games, maar er komt een exclusive naar de PS4 die mij ook wel interesseert, namelijk H1Z1. Deze is enigszins te vergelijken met DayZ. Verder heb ik ook een aantal trailers voorbij zien komen met betrekking tot de zombie/survival genre, dus dat zal ook wel goed zitten.
Ik keek ook heel erg uit naar H1Z1, het is een game waar ik al heel lang op zit te wachten (apocalyptisch, zombie, survival, looten etc). En ik zeg keek omdat het wel ff gaat duren tot hij op de PS4 komt. De PC versie is nog lang niet af en ze hebben aangegeven nog niet eens begonnen te zijn aan de PS4 versie. Hier beginnen ze pas aan zodra de PC versie af is. Er zou een Early Access komen rond mei/juni, daar is helemaal niks meer over gezegd behalve: dit jaar nog komt de Early Access, is het nu geworden. De Early Access is eigenlijk gewoon een beta (of misschien zelfs een alpha) versie, dus tot het helemaal af is gaat ook wel wat tijd overheen.

Wil de game nog steeds graag op de PS4 spelen, maar gezien het nog wel ff gaat duren tot hij komt, hou ik me er niet meer mee bezig. Ik hoop alleen heel erg dat wanneer de game eenmaal op de PS4 uit komt, hij niet helemaal out-datet eruit ziet.....

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 16-07-2014 14:36 ]

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Bij zulke mensen merk ik soms dat gamen toch een beetje kinderachtig/kansloos gevonden wordt en daar irriteer ik me dan flink aan. :)
Mijn ouders vallen ook in die categorie, maar die zijn zelf wel liefhebbers van tv-series en films. Als ik dan uitleg dat je de meeste games tegenwoordig beter kunt zien als interactieve films snappen ze nog niet waarom ik er tijd aan besteed. Ze zijn er zelf natuurlijk ook niet mee opgegroeid. Mijn vrouw vind het daarentegen niet erg en soms wel leuk om naar te kijken :) Zelf heeft ze verder geen interesse om te doen/leren, zolang ik er maar plezier aan beleef. Er wordt binnenkort een nieuwe noob (zoon) geboren, dan wordt gamen er natuurlijk met de paplepel ingegoten :)

Ik merk wel dat de laatste jaren gamen wel minder een taboe is geworden. Ik weet nog wel dat je, toen ik nog op de basis/middelbare school zat, dat je echt een nerd was als je gamede. Diezelfde figuren, die je toen als nerd bestempelde, hebben nu allemaal een console om COD en Fifa op te doen en posten heel stoer op socialmedia dat ze aan het gamen zijn ;) Heb me er gelukkig nooit wat van aan getrokken :)

Mijn RL vrienden zijn allemaal PC gamers, nouja 1 heeft naast zijn pc een Wii want die is zelda fan en 1 heeft een Xbox360 waar hij af en toe offline op gamed, dus daar kan ik geen PS4 games samen mee spelen. Verder hebben ze ook allemaal aan andere smaak aan games, een paar willen bijv. alleen maar COD spelen en vinden bijv. ARMA niks. Andere hebben weer meer met strategie, rpg's of moba's. Dus dat schiet dan ook niet echt op ;)

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
quelake schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:17:
[...]

Hier nog een. Zelfs geen beste vriend die bij mij komt gamen. Had ik graag gewild. :P
Zelfde hier vooral mensen die ik online tegenkom. Die ik dan als online buddies heb om mee te gamen. :)

PSN: Alvanosa

Verwijderd

Odieus schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:36:
[...]

Mijn ouders vallen ook in die categorie, maar die zijn zelf wel liefhebbers van tv-series en films. Als ik dan uitleg dat je de meeste games tegenwoordig beter kunt zien als interactieve films snappen ze nog niet waarom ik er tijd aan besteed. Ze zijn er zelf natuurlijk ook niet mee opgegroeid. Mijn vrouw vind het daarentegen niet erg en soms wel leuk om naar te kijken :) Zelf heeft ze verder geen interesse om te doen/leren, zolang ik er maar plezier aan beleef. Er wordt binnenkort een nieuwe noob (zoon) geboren, dan wordt gamen er natuurlijk met de paplepel ingegoten :)
Haha alvast gefeliciteerd met de nieuwe minigamer. Ik probeer het ook vaak zo uit te leggen of mensen games te laten zien als een goed verhaal of boek (zeker niet elke game is zo te classificeren maar wel de games die ik vooral doe). Maar goed als je het niet wil begrijpen of als het je gewoon echt niet ligt dan zal gaming altijd een beetje apart blijven. Mijn vrouw wordt steeds fanatieker met gamen zeker de games waar je bij na moet denken of met een niet al te hoge instapdrempel (Knack). Daarom kijk ik ook echt uit naar The Witness echt een game voor haar.

En online buddies kunnen net zo tof zijn als real life vrienden die niet gamen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 14:55 ]

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:53:
[...]

Haha alvast gefeliciteerd met de nieuwe minigamer. Ik probeer het ook vaak zo uit te leggen of mensen games te laten zien als een goed verhaal of boek (zeker niet elke game is zo te classificeren maar wel de games die ik vooral doe). Maar goed als je het niet wil begrijpen of als het je gewoon echt niet ligt dan zal gaming altijd een beetje apart blijven. Mijn vrouw wordt steeds fanatieker met gamen zeker de games waar je bij na moet denken of met een niet al te hoge instapdrempel (Knack). Daarom kijk ik ook echt uit naar The Witness echt een game voor haar.

En online buddies kunnen net zo tof zijn als real life vrienden die niet gamen. :)
Thanks :) en met het laatste ben ik het roerend mee eens :)

• Jackal131
  • Laatst online: 26-01 14:42
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:53:
[...]
Ik probeer het ook vaak zo uit te leggen of mensen games te laten zien als een goed verhaal of boek (zeker niet elke game is zo te classificeren maar wel de games die ik vooral doe).
Ik snap niet dat je daar nog energie in steekt. Ik ben 43 en vrienden en familie snappen allen niet waar mijn passie voor het gamen vandaan komt en vinden het inderdaad zelfs kinderachtig.
Zelfs het sociale aspect (ik speel eigenlijk alleen online met een vaak volle chat party) krijg je bij hun niet tussen de oren. Ik begin er niet meer aan, maar geniet gewoon van het gamen ;) .

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-01 19:44

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb drie "echte" vrienden waarmee ik regelmatig online speel.

Helaas zijn we ondertussen aardig verpreid over Europa (Nederland, Portugal, Roemenie en Polen).
Online vrienden maak ik nauwelijks omdat de meeste echt vervelend zijn.

Dit is ook de "harde" kern waarmee ik online game. Om het mogelijk te maken spelen we iedere donderdag (games night) samen en indien mogelijk met een deel ervan in het weekend.

@Jackal131: Mee eens. Toen ik een "games room" heb gebouwd in mijn nieuwe woning verklaarde ook iedereen me "voor gek". Maar mijn vrouw snapt het en staat er 100% achter. Wat de rest ervan denkt maakt me niet uit. Mijn online en IRL vrienden zijn ook van verschillende leeftijden 25-52(!).
Hoewel de meeste niet geloven dat iemand van 52 (niet ik :P ) spelletjes speelt.

Ik denk dat de nieuwe generatie zich veel beter kan inleven in gamen (mijn dochter van 3 wil ook al op mijn schoot zitten als ik Watch Dogs speel, maar dat lijkt ons niet zo verstandig ;) )

[ Voor 40% gewijzigd door rally op 16-07-2014 15:54 ]

http://www.deyterra.com

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-01 13:00

On_E

Housemusic

Awesomenauts heeft vandaag een update gekregen met o.a. 2 nieuwe karakters (a 1,49 eu)

Ook een aantal balance en grafische updates.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:49:
[...]
Ik snap niet dat je daar nog energie in steekt. Ik ben 43 en vrienden en familie snappen allen niet waar mijn passie voor het gamen vandaan komt en vinden het inderdaad zelfs kinderachtig.
Zelfs het sociale aspect (ik speel eigenlijk alleen online met een vaak volle chat party) krijg je bij hun niet tussen de oren. Ik begin er niet meer aan, maar geniet gewoon van het gamen ;) .
Ach soms moet de irritatie over het onbegrip of bepaalde reacties van mensen er bij mij dan even uit en probeer ik het (alweer) uit te leggen. Het rare is dat de Vita het minst wordt begrepen maar vervolgens is een 'game' op de smartphone dan weer niet raar... 8)7 Maar vaak trek ik er ook niets van aan en geniet ik inderdaad gewoon van toffe games, multi en singleplayer.

• Trishul
Jackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:49:
[...]

Gelukkig valt het bij mij wel mee... Ben nog steeds trots dat ik de eerste killzone en time crisis 2 op de ps2 kreeg omdat m'n vader dat zo tof vond :P In de avond ging hij dan even time crisis 2 spelen met de gun haha. M'n zussen vinden alleen tekken, mortal kombat, gta en mario leuk :P. Merk overigens dat je onder de cod spelers aardig wat dames hebt zitten.

Klopt het trouwens dat PS4 DLC wel region-locked is? (met het oog op de TLOU release, wilde bij vgp bestellen..)
Klopt, dat is wel regio gebonden maar TLOU heeft toch al alle DLC er standaard bij in zitten ? ;)

• Trishul
dutchgio schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:09:
Klopt, dat is wel regio gebonden maar TLOU heeft toch al alle DLC er standaard bij in zitten ? ;)
Nou ik las dus vandaag op eurogamer.net dat er meer DLC gepland staat..

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:09:
Precies, er is aangekondigd dat er meer DLC aan gaan komen voor TLOU later dit jaar. http://www.ign.com/articl...llion-with-new-dlc-coming

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 16:12 ]

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 09:10
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:58:
[...]

[...]

Multiplatform games zoals Watch_Dogs zijn waarschijnlijk mooier/beter op de PS4 maar of je het echt direct ziet weet ik niet. Overall bevalt de PS4 mij prima en heeft Sony met de PS3 bewezen dat het geweldige games kan uitbrengen. Leuke mensen online? Ja hoor zeker wanneer je iedereen in dit forum toevoegt als vriend. :p Cheaters? Geen last van gehad tot nu toe. Speelbaar? Jazeker, maar er is genoeg ruimte voor verbetering. Uiteindelijk baseer je keuze voor een console toch op je eigen gevoel. En inderdaad kijk wat je vrienden hebben. Een One bezitten terwijl de rest een PS4 heeft is niet heel gezellig. ;)
Is er een username lijstje in dit topic ergens dan?
Klinkt best goed om met andere fanatiekelingen hier eens te gamen :-)
Trishul schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:03:
[...]

Gelukkig valt het bij mij wel mee... Ben nog steeds trots dat ik de eerste killzone en time crisis 2 op de ps2 kreeg omdat m'n vader dat zo tof vond :P In de avond ging hij dan even time crisis 2 spelen met de gun haha. M'n zussen vinden alleen tekken, mortal kombat, gta en mario leuk :P. Merk overigens dat je onder de cod spelers aardig wat dames hebt zitten.

Klopt het trouwens dat PS4 DLC wel region-locked is? (met het oog op de TLOU release, wilde bij vgp bestellen..)
Ja, maar die kun je dan gewoon met een US account kopen.

Verwijderd

Nog wat meer info over TLOU, ik wordt gek nog twee weken wachten. :) http://www.polygon.com/20...ered-ps4-preview-graphics

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kashika schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:12:
[...]

Is er een username lijstje in dit topic ergens dan?
Klinkt best goed om met andere fanatiekelingen hier eens te gamen :-)
Eensch! Nu hebben de meeste mensen hun PSN ID al wel ergens neer geslingerd :D

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01 17:58
Kak! Heb ik even flink verkeerd zitten rekenen. Ik dacht dat de Destiny Beta morgenochtend voor onze zou beginnen. Gisteren dacht ik namelijk om half 12 een countdown te zien van 1d 20h 30m. Nu zijn we meer dan een dag verder en staat er 1d 1hrs. Oftewel dat is 7 uur 's avonds. Doh.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

SacreBleu schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:36:
Kak! Heb ik even flink verkeerd zitten rekenen. Ik dacht dat de Destiny Beta morgenochtend voor onze zou beginnen. Gisteren dacht ik namelijk om half 12 een countdown te zien van 1d 20h 30m. Nu zijn we meer dan een dag verder en staat er 1d 1hrs. Oftewel dat is 7 uur 's avonds. Doh.
Ja is altijd ballen dat wachten op dat ze released worden.
SacreBleu schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:36:
Hij zou morgenochtend beginnen, als Bungie gekozen had voor een midnight release in US. Daar komt ie echter om 10.00u, wat dus weer 19.00 hier is :(

Verwijderd

ASNNetworks schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:06:
[...]

Hij zou morgenochtend beginnen, als Bungie gekozen had voor een midnight release in US. Daar komt ie echter om 10.00u, wat dus weer 19.00 hier is :(
Dan morgen maar Ghosts spelen.
Pagina: 1 ... 65 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]