Port187 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:04:
[...]

Mijn ervaring met diverse US aangekochte games, of US account is dat ik uiteindelijk toch altijd speel tegen Duitsers, Belgen, Fransen etc, het heeft volgens mij met je ping te maken en niet zozeer of je een US/EU account of game gebruikt. Je word dus ongeacht je account of game regio gekoppeld aan spelers die een even lage ping hebben gemiddeld, anders zou online gamen niet te doen zijn.
Klopt, dat is ook zo met 99% van de games, op Injustice na. Daar zit een regio lock op online, dus kan enkel tegen US spelers spelen |:( . Echter moet je bij de beta van Destiny een platform én regio kiezen. Hierdoor ontstaat dus de terechte vraag of de final versie aparte servers krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 12-07-2014 16:00 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

bram1984 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:26:
[...]
Ok. Dus na de download account switchen en dan pas installen?
Dat boeit helemaal niet. Ik heb ook Watch Dogs en kan met zowel mijn EU account als het US account van mn broertje (waarmee het gekocht is) online tegen EU spelers. Degenen die niet online kunnen hebben problemen met hun eigen internet en poorten of Ubisoft servers waren overbelast. Ik heb ook netwerk fouten gekregen en kwam puur door poorten en Ubisoft servers.

Dat je het met een ander account 'installeert' is complete onzin. De PS4 downloadt/installeert namelijk gewoon verder ook al ben je met je accounts uitgelogd en in standby!

edit: excuses voor de dubbele posts, zit op mn mobiel en dan gaat het editen en quoten wat lastig.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 12-07-2014 15:39 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 15:20
Wie van jullie speelt Injustice? Lijkt mij een vette game en wil hem dan ook halen. Ik lees dat PS3 fightsticks niet werken op de PS4. Dat zou jammer zijn daar ik begin dit jaar eentje heb gekocht.
Menace_1981 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:11:
Wie van jullie speelt Injustice? Lijkt mij een vette game en wil hem dan ook halen. Ik lees dat PS3 fightsticks niet werken op de PS4. Dat zou jammer zijn daar ik begin dit jaar eentje heb gekocht.
Ik heb em, maar speel het niet meer. Het is op zich een prima fighter. Helaas is dit ook de enige game die regio gebonden online heeft. Ik heb em uit de US Store gekocht en kan alleen tegen US spelers spelen. Achja, hij was maar $20 ofzo ivm een actie van Amazon destijds. Na een aantal offline sessies had ik het wel gehad, online niks behalve lag. Als je een EU exemplaar koopt zul je er vast wel plezier aan beleven als je graag een fighter wil spelen, gezien er geen keus is:p

Ik hoop dat er snel een Tekken komt (Tekken 7 is al bevestigd voor de arcades in Japan en draait op PS4 hardware, de vorige Tekken delen kwamen een jaar eerder uit voor de arcades en draaiden op PS3 hardware 8)

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 12-07-2014 16:37 ]

• Menace_1981
ASNNetworks schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:15:
[...]

Ik heb em, maar speel het niet meer. Het is op zich een prima fighter. Helaas is dit ook de enige game die regio gebonden online heeft. Ik heb em uit de US Store gekocht en kan alleen tegen US spelers spelen. Achja, hij was maar $20 ofzo ivm een actie van Amazon destijds. Na een aantal offline sessies had ik het wel gehad, online niks behalve lag. Als je een EU exemplaar koopt zul je er vast wel plezier aan beleven als je graag een fighter wil spelen, gezien er geen keus is:p

Ik hoop dat er snel een Tekken komt (Tekken 7 is al bevestigd voor de arcades in Japan en draait op PS4 hardware, de vorige Tekken delen kwamen een jaar eerder uit voor de arcades en draaiden op PS3 hardware 8)
Ik heb redelijk wat reviews gezien en sessies bekeken op Twitch. De game is bad ass (look, setting, fighters) en je moet volgens mij wel skills hebben om goed te worden. Ook het online gebeuren dat je met meerdere kunt spelen en de winneer blijft staan, geeft me het ouderwetse arcade gevoel :-)

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:41:
Ik wacht nog even de nieuwe system update af.

Met vorige system updates waren er ook kleine problemen.

Die kleine problemen werden elke keer gefixed.

Dus 75% kans dat deze kleine problemen ook gefixed worden.
Je doet net alsof meerdere mensen dit probleem hebben maar volgens mij staan jouw problemen los van software updates. Wachten op een update die jou probleem niet oplossen, geeft onnodig frustratie lijkt me.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

swopdark schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:19:
[...]

Je doet net alsof meerdere mensen dit probleem hebben maar volgens mij staan jouw problemen los van software updates. Wachten op een update die jou probleem niet oplossen, geeft onnodig frustratie lijkt me.
Het is nog te doen zo.

En ik heb hiervoor met vorige updates ook kleine problemen gehad die later met een nieuwe update weer verholpen werden.

En op het internet zijn meer mensen die ook sinds 2 weken er problemen mee hebben.

Geduld is een schone zaak.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-12 21:11
@menace:
Ik heb Injustice ook.
Voor 15 euro de ultimate edition gekocht :p
Mooie game, speel het dankzij BF4 echter veel te weinig.

Hopelijk wordt de share knop nog gefixt.
Kan vaker niet een clip saven dan wel...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

OcNewB schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:06:
[...]

Lees anders even. Zat mensen die de alpha hebben gespeeld. Waaronder ik. En t was vet.
Had ik al gedaan natuurlijk, maar bedankt voor de bevestiging.

psn: lupusergo

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:42:
Elke keer handmatig een opname starten , de ps4 slaat het toch alleen maar op als je daarvoor kiest.

• Menace_1981
@menace:
Ik heb Injustice ook.

15 euro? Dat is geen geld... Goedkoopst is ie nu 40. Heb je een tip?
Menace_1981 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Ik heb redelijk wat reviews gezien en sessies bekeken op Twitch. De game is bad ass (look, setting, fighters) en je moet volgens mij wel skills hebben om goed te worden. Ook het online gebeuren dat je met meerdere kunt spelen en de winneer blijft staan, geeft me het ouderwetse arcade gevoel :-)
Klopt, zit aardig wat diepgang in als je echt goed wil worden. Met button bashing kom je nergens tegen iemand die weet waar hij mee bezig is. Ik ben een ervaren Tekken speler (misschien mag ik dat niet over mijzelf zeggen) en kan daardoor snel goede combo's maken door middel van juggling (wat ook centraal speelt in Tekken). Het probleem bij mij is echter dan online niet te spelen is (veel lag) en niemand tegen mij offline wil spelen ;w Alleen single player werd mij op een gegeven moment te saai. Wil ik echt goed worden, dan moet ik vee tijd erin steken. Daar heb ik dan geen zin in, zo leuk vond ik em ook weer niet. Tekken daarentegen kan ik uren spelen om een bepaalde combo/juggle te perfectioneren of iets nieuws te verzinnen.

Het is absoluut geen slechte game, maar ik wil niet veel tijd erin steken. Dan wordt het al snel saai. Tekken is gewoon meer mn fighter ;)

Heb ik al gezegd dat ik niet kan wachten op Tekken? :P

edit:
hier een video van een combo van Injustice (practice mode)
https://www.dropbox.com/s/klk2sn536mhh8g9/IMG_0836.mp4

en hier eentje van Tekken (tegen een vriend), sorry kon het niet laten :+
https://www.dropbox.com/s/nuijqm713awixij/IMG_1305.MOV

Ik heb Injustice destijds voor $20 gekocht (€15 ongeveer) via Amazon. Hij is nu bij Amazon $40 (€29), maar dit raad ik niet aan als je online wil spelen (alleen tegen US spelers, veel lag). Dan zou je hem beter via Gamedumper kunnen halen voor €35, of tweedehands :)

Amazon
http://www.amazon.com/Inj...rds=injustice+ps4+digital

Gamedumper
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/7345

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 12-07-2014 18:26 . Reden: 2 video's en websites toegevoegd ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-12 21:11
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:57:
[...]

Elke keer handmatig een opname starten , de ps4 slaat het toch alleen maar op als je daarvoor kiest.
Hij neemt constant op.
Share button > save video clip zou moeten werken.
Maar vaak niet.

@menace: vorige maand was de ultimate edition (incl alle dlc) 15 euro in de ps store vanwege het 75 jarig bestaan van Batman ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:46:
[...]

Hij neemt constant op.
Share button > save video clip zou moeten werken.
Maar vaak niet.

@menace: vorige maand was de ultimate edition (incl alle dlc) 15 euro in de ps store vanwege het 75 jarig bestaan van Batman ;)
Ik druk altijd snel 2 keer op de share knop en dan begint ie op te nemen.

Als je het laat afhangen van het automatisch opnemen heeft ie soms niks opgenomen.

• Menace_1981
@ASN Perfect, vet filmpje :-)
Ik heb alleen Tekken 3 kapot gespeeld. Daar was ik redelijk goed in. Daarna met name Virtua Fighter 5 gespeeld en wat Dead or Alive gespeeld.

Ik ga Injustice wel halen. Ik ben een sucker voor costumes en volgens mij heb je redelijk wat op dit gebied te unlocken. Ook spelen met superman, joker en batman kijk ik naar uit :-) Tot slot bouw ik ook wat skills op om zometeen te rocken met Mortal Kombat X :-)
Menace_1981 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:38:
@ASN Perfect, vet filmpje :-)
Ik heb alleen Tekken 3 kapot gespeeld. Daar was ik redelijk goed in. Daarna met name Virtua Fighter 5 gespeeld en wat Dead or Alive gespeeld.

Ik ga Injustice wel halen. Ik ben een sucker voor costumes en volgens mij heb je redelijk wat op dit gebied te unlocken. Ook spelen met superman, joker en batman kijk ik naar uit :-) Tot slot bouw ik ook wat skills op om zometeen te rocken met Mortal Kombat X :-)
Er zitten inderdaad aardig wat costumes in, hele vette costumes kan ik je vertellen :) Volgens mij zijn ze allemaal (of in ieder geval best veel) al unlocked vanaf het begin.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-12 13:19
@menace:
Ik heb Injustice ook.

Ja, voor 15 euro is injustice een koopje. Heb er al redelijk mee zitten spelen :)
Destiny bèta nu beschikbaar voor ps4?
Ben nu baan het downloaden
Schijnt te werken.

teGo to the EU PSN store, search for Destiny, pre-order it (for no immediate charge), and the Beta will begin downloading.

It will say that it has completed after downloading a small portion of it, but will continue to download in the background. To see the actual progress, navigate to the Destiny Beta tile, click the OPTIONS button, and select Information. You'll see a screen similar to the one in this post.

You will be able to play it on your main account in any region, so long as you go to Settings -> PSN -> Activate as Your Primary PS4.

Thanks to Dan27 for cancellation instructions:

Originally Posted by Dan27 OK. For PS4 clarification:

Pre-order the title. It will start downloading the beta.

Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet

Select: Transaction History.

Select: Next

You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry

Select: Cancel Pre-order

That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled.

Bron: neogaf

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 13-07-2014 02:40 . Reden: bron toegevoegd ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-12 11:15
Heb 'm ook maar eens in de download gezet, ben benieuwd.

Edit: "Kan applicatie niet starten", iets met pre-loaden misschien?

[ Voor 38% gewijzigd door SCARfaceE op 13-07-2014 03:34 ]

PSN ID: Beest41

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:57
Dat gaan ze morgen vast fixen, maar toch ff snel proberen ;)

Verwijderd

Je moet niet meteen je pre-order annuleren want dan word de beta "expired".

• Beakzz
Beetje laat :p Heb hem redelijk snel geannulleerd, maar opnieuw "kopen" zal het wel weer oplossen :? Aangezien ik al een betakey heb gekoppeld aan mijn PS4 (via Amazon) werkt het misschien wel.

Edit : 2 x gedownload,maar krijg simpelweg Cannot start the application te zien. Ach hij kan er maar op staan :+

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 13-07-2014 04:50 ]

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:23

muhda

Time & Space traveler

Beakzz schreef op zondag 13 juli 2014 @ 03:45:
Beetje laat :p Heb hem redelijk snel geannulleerd, maar opnieuw "kopen" zal het wel weer oplossen :? Aangezien ik al een betakey heb gekoppeld aan mijn PS4 (via Amazon) werkt het misschien wel.

Edit : 2 x gedownload,maar krijg simpelweg Cannot start the application te zien. Ach hij kan er maar op staan :+
Het is maar een 174 MB download, ik denk dat de beta toch nog niet beschikbaar is.

• SCARfaceE
muhda schreef op zondag 13 juli 2014 @ 05:54:
[...]

Het is maar een 174 MB download, ik denk dat de beta toch nog niet beschikbaar is.
Even goed de post van Atlanta lezen.. Na die 174mb download ie nog eens 12(of 15?)GB.

• muhda
  • Laatst online: 23:23

muhda

Time & Space traveler

SCARfaceE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 05:57:
[...]

Even goed de post van Atlanta lezen.. Na die 174mb download ie nog eens 12(of 15?)GB.
Aha, net even weer gekeken, Hij is nog aan het downloaden. Het is inderdaad 12GB. Ik wacht er maar op.

[ Voor 7% gewijzigd door muhda op 13-07-2014 07:11 ]

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
bram1984 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 09:25:
Je kan ook gewoon reserveren bij Bart Smit. Krijg je ook een key zonder rare fratsen te moeten uithalen. ;)
Werkt deze nu al? Anders moet ik de download zo ook een slinger geven :)
Edit: had vrijdag al mail en niet gezien. Keuze van versie en platform gehad. Hij is de 17e beschikbaar voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door destroyer6670 op 13-07-2014 12:16 ]

Je krijgt een code die je op de Bungie site kan activeren. Woensdag krijg je van Bungie een mail met een code die je op je PS4 kunt invoeren om de download te starten.

edit: Nadat je platform en land gekozen hebt. Nu staat er dit:
Playstation 4 (Europe) Come back on Jul 17 2014 to get your marketplace code!

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 13-07-2014 10:37 ]

De pre order kan je tot de laatste dag voor release laten staan(kosteloos). Nu maar hopen dat we op deze manier allemaal woensdag de bèta kunnen spelen.

Zou de bèta mij bevallen dan laat ik de pre order misschien wel staan. Ook al lijkt dit in de eerste instantie niet mijn game te worden.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

waar is er een overzicht te vinden van de verschillende regio verplichtingen van games op de ps4?

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:14
Ik heb er wel zin 'an! Helaas zat ik niet in de eerste ronde dus maar gepreordered via de PSN store. Normaal heb ik liever BD'tjes echter vermoed ik dat ik TLoU l, Destiny én GTA V veel zal spelen en dan wissel ik liever van game in mijn luie stoel.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Europese spelers kunnen nu ook een platform en server kiezen :D Net gedaan :D

https://www.dropbox.com/s...2014-07-13%2012.29.24.png

Voorheen kreeg je een foutmelding dat er geen beta codes waren en later (de 17e) opnieuw een platform en server moest selecteren. Nu kom je er gewoon doorheen en reserveer je een download key voor PSN, krijg je de 17e dus te zien.

Heb via mn UK account ook een pre-order gedaan voor de Beta pre-load:p Die is inmiddels binnen. Heb geen zin om op 17 juli met de hele wereld eerst in te moeten loggen voor de key (zal wel time-outs krijgen) en dan met de hele wereld de beta downloaden via de Store met belabberde snelheden. Zal die 3 keys die ik krijg via bungie.net dan maar weggegeven indien de pre-load gewoon werkt.

[ Voor 82% gewijzigd door ASNNetworks op 13-07-2014 13:11 ]

De beta download loopt, al weet ik niet of dat gaat werken; momenteel maar 0,01 Store tegoed en heb toch liever de goedkopere disc versie dan de digitale....
dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:23:
De beta download loopt, al weet ik niet of dat gaat werken; momenteel maar 0,01 Store tegoed en heb toch liever de goedkopere disc versie dan de digitale....
Het gaat wel werken ;) Ik heb het met een fictief account gedownload waar niet eens betaalinfo aan is gekoppeld. In de EU Stores vind de betaling pas plaats rond release. Heb je dan geen geld of niet betaald? Simpel, de game wordt gewoon gedeactiveerd en je kan niet spelen. De beta is echter veel eerder dan de game release. Na de beta even de game annuleren via je account als je graag de disc versie wil ;)

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:21

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik ben nog nooit zo verward geweest als na het zien van deze trailer:

• SacreBleu
ASNNetworks schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:29:
[...]

Het gaat wel werken ;) Ik heb het met een fictief account gedownload waar niet eens betaalinfo aan is gekoppeld. In de EU Stores vind de betaling pas plaats rond release. Heb je dan geen geld of niet betaald? Simpel, de game wordt gewoon gedeactiveerd en je kan niet spelen. De beta is echter veel eerder dan de game release. Na de beta even de game annuleren via je account als je graag de disc versie wil ;)
Klopt, toen ik de PSN versie van Destiny 'kocht' zou de transactie pas veel later plaatsvinden - de vijfde van september ofzeau - dus na de beta kun je eventueel de pre-order annuleren en bestellen bij Gamemania voor die extra goodies (want die krijg je toch niet met de PSN versie?)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

ASNNetworks schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:29:
[...]

Het zit bij mij sowieso al niet gelinkt aan creditcard of iets dergelijks, dus de aankoop zullen ze rond de release vanzelf wel annuleren aangezien ik geen tegoed heb.
Ik krijg ook wel beta-codes, maar het zou een beetje jammer zijn als je daarvoor de gehele game opnieuw moet downloaden.

• SacreBleu
Ik neem aan dat je voor de PSN pre-order géén code krijgt? Of moet ik beter zoeken?

Nee, de download van de Beta start dan vanzelf.
Die lijkt in eerste instantie vrij klein, maar op de achtergrond wordt er nog 12GB binnengehaald.

• SacreBleu
dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:26:
Nee, de download van de Beta start dan vanzelf.
Die lijkt in eerste instantie vrij klein, maar op de achtergrond wordt er nog 12GB binnengehaald.
\o/, dan zal ik vanavond even kijken of die PS4 van me dat automagisch heeft gedaan en dan kan ik aanstaande donderdag gaan knallen. Thnx :)

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Oke, Ik volg er even helemaal niks meer van.

Je kan dus nu in de ps store ZONDER tegoed, de pre order aanschaffen?
Daarna krijg je een beta key? die gewoon werkt?

Een handtekening?!

tellavist schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:29:
Oke, Ik volg er even helemaal niks meer van.

Je kan dus nu in de ps store ZONDER tegoed, de pre order aanschaffen?
Daarna krijg je een beta key? die gewoon werkt?
Nog 1 keer >:)

Je kunt een pre-order plaatsen voor Destiny, in de PSN Store.
Dit bedrag wordt pas rond de release afgeschreven, en niet nu al. Je kunt de pre-order dus ook nu selecteren zonder tegoed.
Onderdeel van die bestelling is de Beta die automatisch begint te downloaden. Je krijgt geen key.
De Destiny Beta applicatie is een paar 100MB, maar als je die selecteert en vervolgens voa de OPTIONS knop naar "informatie" gaat, zie je dat er nog 12GB wordt gedownload op de achtergrond.
Dan heb je dus de beta die woensdag van start gaat gedownload. Of je ook kunt spelen zonder key verkregen via de site is nog niet bekend maar daar lijkt het wel op :+

• tellavist
dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:36:
[...]

Nog 1 keer >:)

Je kunt een pre-order plaatsen voor Destiny, in de PSN Store.
Dit bedrag wordt pas rond de release afgeschreven, en niet nu al. Je kunt de pre-order dus ook nu selecteren zonder tegoed.
Onderdeel van die bestelling is de Beta die automatisch begint te downloaden. Je krijgt geen key.
De Destiny Beta applicatie is een paar 100MB, maar als je die selecteert en vervolgens voa de OPTIONS knop naar "informatie" gaat, zie je dat er nog 12GB wordt gedownload op de achtergrond.
Dan heb je dus de beta die woensdag van start gaat gedownload. Of je ook kunt spelen zonder key verkregen via de site is nog niet bekend maar daar lijkt het wel op :+
Zo, ik heb net even via de playstation app de boel geregeld. pre order is binnen, en die is nu thuis op mijn ps4 aan het downloaden (ik zit nu op mijn werk)
Ik zie 3 verschillende dingen staan die te downloaden zijn:

Destiny Beta - 12GB
PRE-order aanbieding-N/A
Destiny©-N/A

Heb het alle 3 maar aan gezet. vanavond maar eens prutsen dan *O*

[ Voor 14% gewijzigd door tellavist op 13-07-2014 15:11 ]

Een handtekening?!

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-12 18:29
kaanmijo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:40:

[video]
Wat de hek is dit?
Behalve goedkoop, vaag en onaantrekkelijk..

edit: typo

• SacreBleu
kaanmijo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:40:

[video]
Ik weet ook niet wat ik hiervan moet vinden. In het begin lijkt het op "AntiChamber" maar verder in die trailer lijkt het nergens meer op.

• tellavist
Ik heb me net geregistreed bij Bungie.
Heb nog geen béta key ontvangen!
Ergens op het forum las ik wel dat je geen eens een beta key nodig hebt op de playstation4.
De Destiny Beta download schijnt voldoende te zijn?

Als dit niet zo is, heeft iemand dan een Bèta key voor me?
Je krijgt er 3 toch?

Zou leuk zijn :+

Die trailer is trouwens wel erg vaag hé -O-
Wat moet dat voorstellen dan? minecraft meets quake meets epileptie?

[ Voor 34% gewijzigd door tellavist op 13-07-2014 15:46 ]

Een handtekening?!

Pre orders in de us store worden meteen af geboekt. In de EU store pas bij release. Zal wel met lokale regeltjes hebben te maken.

• tellavist
Weet trouwens iemand hoe je je playstation ID aan kan passen?
Tijdens het aanmaken van mijn ID (pakweg 5 jaar geleden) heb ik namelijk mijn voor/achternaam ingevult...

Ik vind het enorm hinderlijk dat ik niet mijn mooie nickname heb staan.(Tellavist) Plus: iedereen weet mijn voor achternaam online. -O-

Is dit uberhaupt te doen? kan dit niet zo 1,2,3, vinden. (zit op me werk) kan alleen op tweakers.net en nu.nl

Een handtekening?!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 00:16

lasharor

7 december 2004

tellavist schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:03:
Tijdens het aanmaken van mijn ID (pakweg 5 jaar geleden) heb ik namelijk mijn voor/achternaam ingevult...

Ik vind het enorm hinderlijk dat ik niet mijn mooie nickname heb staan.(Tellavist) Plus: iedereen weet mijn voor achternaam online. -O-

Is dit uberhaupt te doen? kan dit niet zo 1,2,3, vinden. (zit op me werk) kan alleen op tweakers.net en nu.nl
Kan niet.
tellavist schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:03:

Het is 1 van de meest aangevraagde features op psn maar helaas is het nog niet mogelijk.

• tellavist
En een compleet nieuwe PSN aan maken dan?
Of ben je dan al je games/savegames/trophies etc. kwijt?

Een handtekening?!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
tellavist schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:27:
En een compleet nieuwe PSN aan maken dan?
Of ben je dan al je games/savegames/trophies etc. kwijt?
Dan ben je alles kwijt.

Ik zou wachten, het zat er denk ik aan te komen.

Niet getest maar een idee, kan je niet je "real name" aanpassen naar een nick en dan "display real name" gebruiken ipv psn id?
tellavist schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:32:
Ik heb me net geregistreed bij Bungie.
Heb nog geen béta key ontvangen!
Ergens op het forum las ik wel dat je geen eens een beta key nodig hebt op de playstation4.
De Destiny Beta download schijnt voldoende te zijn?

Als dit niet zo is, heeft iemand dan een Bèta key voor me?
Je krijgt er 3 toch?

Zou leuk zijn :+

Die trailer is trouwens wel erg vaag hé -O-
Wat moet dat voorstellen dan? minecraft meets quake meets epileptie?
Je kan op twee manieren meedoen aan de beta:

1) een pre-order plaatsen bij een retailer, dan krijg je een code. Deze code moet je verzilveren via bungie.net Sinds 10 juli moet je daar weer inloggen en een platform en server kiezen. Dan krijg je 17 juli drie download codes voor de PS Store. Op 17 juli verzilver je deze code weer via de PS Store en dan begint de download van de beta. De overige twee codes kan je weggeven zodat je met 3 man kan spelen.

2) pre-order de game via de PS Store. Dan heb je geen code nodig, ze raden wel aan om een account aan te maken via bungie.net. Als je het via de EU Store pre-ordered hebt, dan kan je de beta nu al downloaden door middel van pre-load. 17 juli kan je de beta dan starten.

*Via de EU Store kan je een pre-order plaatsen en deze nog achteraf annuleren. De beta begint eerder dan de game uit komt. Dus je zou dan een pre-order kunnen plaatsen, de beta spelen op 17 juli en na de beta de order annuleren, hier heb je geen tegoed of een andere vorm van betaalinfo nodig :)

Heb je geen pre-order geplaatst via een retailer óf heb je de game niet via de PS Store gepre-ordered: dan heb je geen toegang tot de beta. Enige mogelijkheid is hopen dat iemand een pre-order code voor je heeft (dan moet je dus via bungie.net een account maken, code verzilveren, platform/server kiezen en 17 juli opnieuw inloggen voor de PS Store code.) Of hopen dat iemand 17 juli één van de drie codes overheeft voor je.
Port187 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:33:
[...]
Dan ben je alles kwijt.
Ik zou wachten, het zat er denk ik aan te komen.
Niet getest maar een idee, kan je niet je "real name" aanpassen naar een nick en dan "display real name" gebruiken ipv psn id?
Real Name werkt enkel met friends. Dus in online games (waar dus veel onbekenden zitten) zien ze enkel je PSN ID, niet je echte naam.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 13-07-2014 17:26 ]

• Katseviool
  • Laatst online: 05-12 18:55
Kan iemand wat meer duidelijkheid geven over de het moment van betalen bij een pre-order (Destiny in mijn geval) in de US PSN store?

Ik las op de FAQ van PS dat ze 2 dagen voor release factureren:
http://faq.en.playstation...l/a_id/7008/~/playstation®store-pre-orders
When Will I be Charged?
You will usually be charged for the product two days before the expected release date although this can vary.

If you do not have ‘Automatically Add Funds to Renew Subscriptions or Pay for Pre-ordered Content’ set up on your wallet, and don't have enough cash in your account on the expected Payment Date, we will send you an email informing you that you need to top-up your Sony Entertainment Network wallet to complete your pre-order. If you don't have enough money in your wallet and have Automatic Funding enabled, we will charge your credit card.
Als ik echter op m'n PS4 een pre-order wil doen heb ik eerst wel tegoed in m'n wallet nodig. Nadat ik deze heb toegevoegd lijkt het erop dat hij gelijk 59$ gaat factureren.

Klopt het dat hij gelijk afrekent?

• SCARfaceE
Katseviool schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:53:
Kan iemand wat meer duidelijkheid geven over de het moment van betalen bij een pre-order (Destiny in mijn geval) in de US PSN store?

[...]

Als ik echter op m'n PS4 een pre-order wil doen heb ik eerst wel tegoed in m'n wallet nodig. Nadat ik deze heb toegevoegd lijkt het erop dat hij gelijk 59$ gaat factureren.

AtlAntA schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:45:
Pre orders in de us store worden meteen af geboekt. In de EU store pas bij release. Zal wel met lokale regeltjes hebben te maken.

Katseviool schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:53:

[...]

In de US Store gelden andere regels dan de EU Store. Via de US Store kan je een pre-order NIET annuleren. Je betaalt ook gelijk voor de bestelling. Je hebt dus voldoende tegoed nodig, of afrekenen met Paypal of een credit card. Soms is het mogelijk om een refund te krijgen, dit gaat echter via de klantenservice.

Ik heb Watch Dogs destijds gepre-ordered via de US Store. Ik moest gelijk al betalen via Paypal. Echter wilde ik de Gold Edition aanschaffen. Ik kon de pre-order niet annuleren. Ik moest contact opnemen via de Sony Support en deze konden mij een refund aanbieden, niet een annulering. Ik kreeg dus $59,99 op mijn wallet gestort, maar de betaling zelf is niet teruggedraaid. Via mijn credit card is het geld gewoon eraf gegaan en ik kon de game opnieuw kopen met mijn tegoed. Hier moest ik een week voor wachten, maar hier had ik geen zin in. Ik besloot dus de Gold Edition gelijk aan te schaffen en de refund die ik een week later kreeg voor een toekomstige game te gebruiken.

Dus: heb je een pre-order via de US Store? Dan moet je dit direct afrekenen en is annulering niet mogelijk. Je kan hoogstens een refund krijgen via de Sony Support. Via de EU Store gelden andere regels. Hier heb je bij een pre-order geen betaalinfo nodig en betaal je ook pas rond release. Tevens is een volledige annulering mogelijk en zit je dus niet vast aan een refund.

• Katseviool
  • Laatst online: 05-12 18:55
Dank voor de uitgebreide uitleg ASNNetworks en SCARfaceE! :)

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
Als ik vanavond de destiny beta download, Kan ik gewoon de ps4 op standby zetten? Aangezien je geen downloadbar ziet bij deze download.
Nickvdd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:07:
Als ik vanavond de destiny beta download, Kan ik gewoon de ps4 op standby zetten? Aangezien je geen downloadbar ziet bij deze download.
Je ziet de download progressie wanneer je op info drukt (options knop op game icon). Dit is bij alle games/apps die je downloadt overigens, ook dingen die in de achtergrond dus doorlopen.

En ja, je download gaat verder als je het in stand-by zet. Tenzij je dit zelf hebt uitgezet via de power save opties.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:00
Ik heb last minute nog een Bèta key voor Destiny kunnen bemachtigen en ik kreeg het bericht dat ik er nog drie kreeg, maar waar kan ik die codes vinden of kijk ik gewoon verkeerd?

Shikata ga nai.

• Beakzz
Ja, want er staat bij dat die 17 juli pas beschikbaar zijn.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:35
Misschien een beetje een noob vrrag, maar als ik TLOU remastered koop van VGP uit Canada, kan ik dan gewoon fatsoenlijk online (dus EU servers)? Niet dat ik massaal online ga, koop m in eerste instantie voor de SP, maar wil wel gewoon de oorspronkelijke gore zien. Heeft de EU versie dat eigenlijk wel in de SP zitten?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:35
Dankjewel, dan ga ik m lekker goedkoop bestellen bij VGP. Maakt niet uit als ik m pas in augustus heb, Watch Dogs gaat toch heel langzaam bij mij :+

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
ASNNetworks schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:02:
[...]

edit:
hier een video van een combo van Injustice (practice mode)
https://www.dropbox.com/s/klk2sn536mhh8g9/IMG_0836.mp4

en hier eentje van Tekken (tegen een vriend), sorry kon het niet laten :+
https://www.dropbox.com/s/nuijqm713awixij/IMG_1305.MOV

http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/7345
Over combos gesproken nieuwe gameplay Mortal Kombat X met Raiden...:
YouTube: Mortal Kombat X Raiden Trailer Mortal Kombat 10

• Tristan
  • Laatst online: 25-12 17:54
Is er al iets bekend over een B-revisie Playstation 4? Of is het daar nog te vroeg voor?
HaskoF schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Over combos gesproken nieuwe gameplay Mortal Kombat X met Raiden...:
YouTube: Mortal Kombat X Raiden Trailer Mortal Kombat 10
Ziet er vet uit. Heb de vorige Mortal nog wel een tijdje gespeeld, vond die wel leuker dan Injuatice dus wie weet.

On a side note: TEKKEN 7 AANGEKONDIGD!! :D :D :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

25 juli meer info en volledige trailer.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 14-07-2014 12:19 ]

• HaskoF
Het nadeel van injustice vind ik dat je een aanval niet kunt blocken. Verder zijn de toestcombinaties ook anders.
bijv mij MK heb je Highpunch - Low punch, Highkick - Lowkick.
Met Injustice heb je 3 knoppen en volgend mij de rondje om je stijl te veranderen/boost gebruiken.

Ik heb het spel volgens mij maar 1 x gespeeld en daarna nooit meer......

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12 18:00
Tristan schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:17:
Is er al iets bekend over een B-revisie Playstation 4? Of is het daar nog te vroeg voor?
Ja, dat is wel bekend...maar niet een totaal ander model ofzo. Andere WIFI module en nog wat kleine details...

http://wololo.net/2014/06...its-not-the-ps4-slim-yet/

PSN: Maichel

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-12 12:36

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Gelukkig geen grote veranderingen. Anders had ik me toch wel een beetje lullig gevoeld net na de aanschaf :)

[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 14-07-2014 15:15 ]

apNia schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:15:
Gelukkig geen grote veranderingen. Anders had ik me toch wel een beetje lullig gevoeld net na de aanschaf :)
Denk niet dat je zorgen hoeft te maken over revisies ;) Tot nu toe zijn de PlayStation consoles bij elke revisie kleiner/zuiniger geworden en in sommige gevallen een beter wifi chip. Je mist geen functies ofzo. Bovendien worden deze revisies juist gemaakt om kosten te besparen, dus vaak gebruiken ze goedkoper materiaal of halen ze dingen juist weg. Zo kon je bij de kleinere PS1 geen Gameshark meer aasnluiten, de kleinere PS2 kon je geen HDD meer erin zetten. De PS3 heeft backwards comptabiliteit teruggeschroefd, minder USB poorten, geen card readers en andere zaken geschrapt. Ik weet nog dat de eerste 60GB versie 4 usb poorten had en een card reader, teven was PLAYSTATION tekst op de console erin gegraveerd. Bij de 80Gb versie die eigenlijk identiek was aan de buitenkant, was de tekst erop geplakt, waren er minder USB poorten en ontbrak de card reader ;) De slim en super slim versies daarna werden steeds kleiner en zuiniger, maar je kreeg geen functies erbij ofzo ;)

Kortom, je mist niks en soms heb je zelfs meer opties bij de launch versies omdat die daarna worden gemaakt om productiekosten te verlagen. Tenzij je een kleiner/zuiniger apparaat als een gemis ziet.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 14-07-2014 15:24 ]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-12 12:36

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Sweet. Goed om te horen ASNNetworks. Thanks voor je uitgebreide reply O+

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-12 00:34
ASNNetworks schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:23:
[...]

Denk niet dat je zorgen hoeft te maken over revisies ;) Tot nu toe zijn de PlayStation consoles bij elke revisie kleiner/zuiniger geworden en in sommige gevallen een beter wifi chip. Je mist geen functies ofzo. Bovendien worden deze revisies juist gemaakt om kosten te besparen, dus vaak gebruiken ze goedkoper materiaal of halen ze dingen juist weg. Zo kon je bij de kleinere PS1 geen Gameshark meer aasnluiten, de kleinere PS2 kon je geen HDD meer erin zetten. De PS3 heeft backwards comptabiliteit teruggeschroefd, minder USB poorten, geen card readers en andere zaken geschrapt. Ik weet nog dat de eerste 60GB versie 4 usb poorten had en een card reader, teven was PLAYSTATION tekst op de console erin gegraveerd. Bij de 80Gb versie die eigenlijk identiek was aan de buitenkant, was de tekst erop geplakt, waren er minder USB poorten en ontbrak de card reader ;) De slim en super slim versies daarna werden steeds kleiner en zuiniger, maar je kreeg geen functies erbij ofzo ;)

Kortom, je mist niks en soms heb je zelfs meer opties bij de launch versies omdat die daarna worden gemaakt om productiekosten te verlagen. Tenzij je een kleiner/zuiniger apparaat als een gemis ziet.
Nadeel aan de eerste batch daarentegen is vaak wel dat ze nog last kunnen hebben van glitches / slechte componenten. Mijn eerste PS3 fat 60gb was binnen 4 jaar geveld door een YLOD. Daarna voor reballing gekozen maar toen hoorde je alleen nog maar stofzuigergeluiden dus toen voor een PS3 slim gegaan die ik nu nog steeds heb.

Ben nu van plan om maar eens een PS4 aan te gaan schaffen, ze zijn eindelijk goed leverbaar. Eerst nog even Final Fantasy XIII-2 en Lightning Returns afronden, dan mijn PS3 + games verpatsen :)

• rally
  • Laatst online: 22:13

rally

Deyterra Consultancy

Mijn PS4 stond in een (open) kastje en maakte tijdens het gamen herrie als een opstijgende F16. Naar aanleiding van een tip hier heb ik hem bovenop het kastje gezet.

En voila! Aanzienlijk stiller! Zelfs mijn vrouw hoorde het verschil (omdat ze hem hiervoor tot in de slaapkamer kon horen).

Wel vreemd, want mijn Xbox 360 (aan de andere kant) heeft er dus geen last van. Ben wel blij dat dit de oplossing is.

Dus een tip voor iedereen die klaagt over een te luide fan: Zet hem bovenop de kast/tafel.

http://www.deyterra.com

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-12 00:34
rally schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:48:
Mijn PS4 stond in een (open) kastje en maakte tijdens het gamen herrie als een opstijgende F16. Naar aanleiding van een tip hier heb ik hem bovenop het kastje gezet.

En voila! Aanzienlijk stiller! Zelfs mijn vrouw hoorde het verschil (omdat ze hem hiervoor tot in de slaapkamer kon horen).

Wel vreemd, want mijn Xbox 360 (aan de andere kant) heeft er dus geen last van. Ben wel blij dat dit de oplossing is.

Dus een tip voor iedereen die klaagt over een te luide fan: Zet hem bovenop de kast/tafel.
Hey Rally :w

Mijn PS3 had ik ook eerst in een Ikea meubel met klapdeurtjes gestopt, was na 10 minuten al een sauna. Ook wel grote kans dat ie daaraan al aan het begin wat had overgehouden, daarna toch maar naast de tv gezet.

Hoe zit het verder met de warmte en geluid van de PS4 in vergelijk met de PS3?

• HaskoF
Vlassie1980 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:52:
[...]

Mijn PS3 had ik ook eerst in een Ikea meubel met klapdeurtjes gestopt, was na 10 minuten al een sauna. Ook wel grote kans dat ie daaraan al aan het begin wat had overgehouden, daarna toch maar naast de tv gezet.

Precies het geval met mijn PS4. Ik zet altijd de klapdeurtje open als ik ga gamen. beetje luchttoevoer om de hoofd van de ps4 koel te houden. :D

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Vlassie1980 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:52:
[...]

Hoi Maarten! :)

Het geluid van de PS4 valt reuze mee (zeker als je gedownloadde games speelt).
Warmte *lijkt* mee te vallen, maar als ik hoor hoeveel herrie hij maakt in een beetje afgesloten ruimte dan denk ik dat hij "aardig" warm word.

Het is dat ik nog wat vrienden heb met Xbox 360's, maar de PS4 bevalt erg goed. Mooie graphics. Ik moet alleen erg wennen aan het uitnodigen van vrienden. Dat ging op de Xbox wat makkelijker.

Watch Dogs is erg verslavend en Metal Gear Solid is grafisch erg mooi. Zit alleen te wachten op een goede racer, maar die komt eind van het jaar.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:20
mijn ps4 hoor ik helemaal niet, ook niet met games met bluray.

nothing stops this train

• Exorcist
  • Niet online
Die van mij (launch) maakt lawaai voor 30 als hij ook maar enigszins bezig is. Zelfde geldt voor de (slim) PS3 ernaast. Staan dan ook in een houten meubel met weinig ventilatie :+

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-12 10:38
Hier ook twee launch consoles. Een van mij en een van mijn broertje. Beiden met minstens 15cm ruimte erboven en 5 cm ruimte erachter. Maar blazen ook regelmatig hard. Maar gewoon blijven gebruiken. Als ze te warm worden gaan ze vast wel een keer kapot in de garantietijd. Kunnen ze alsnog vervangen worden.

Verwijderd

Mijn problemen met het op slot zitten van gedownloade spellen lijken voorbij te zijn sinds een dag of twee.

Mijn enige echte kleine probleem is nog dat de PS4 wel eens in stereo wil opstarten inplaats van het ingestelde DTS surround.

Ik zit dan ook met smart te wachten op een system update.

Ik ben ook erg benieuwd naar mijn gepreorderde Last of Us.
Kan niet wachten om het spel te checken met alle goeie verhalen die ik er over hoor.

Op de PS3 heb ik de Last of Us nooit gespeeld , dus het is eigenlijk een nieuw spel voor mij in HD PS4 graphics en sound.

_/-\o_
Als het goed is krijgen we ergens deze week de eerste echte gameplay van The Last of Us Remastered te zien. Ben benieuwd.

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:18:
Als het goed is krijgen we ergens deze week de eerste echte gameplay van The Last of Us Remastered te zien. Ben benieuwd.
Ik ga dat niet kijken , maar ga em spelen over 14 dagen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Iemand na het pre orderen via de psn store van Destiny al een key gekregen?
Het downloaden enzo lukt wel, aanmelden bij bungie natuurlijk ook. Alleen die key..

Zou je die donderdag dan krijgen ofzo?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Scrisissszzz schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:31:
Iemand na het pre orderen via de psn store van Destiny al een key gekregen?
Het downloaden enzo lukt wel, aanmelden bij bungie natuurlijk ook. Alleen die key..

Zou je die donderdag dan krijgen ofzo?
Bij pre-order via PSN Store heb je geen key nodig, donderdag zou je hem moeten kunnen spelen zonder verder gedoe.

[ Voor 27% gewijzigd door eggman op 15-07-2014 08:57 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
eggman schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:57:
[...]

Bij pre-order via PSN Store heb je geen key nodig, donderdag zou je hem moeten kunnen spelen zonder verder gedoe.
Dat dacht ik ergens al, bevestiging is altijd goed!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Exorcist schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:59:
Die van mij (launch) maakt lawaai voor 30 als hij ook maar enigszins bezig is. Zelfde geldt voor de (slim) PS3 ernaast. Staan dan ook in een houten meubel met weinig ventilatie :+
dangerpaki schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 01:36:
Hier ook twee launch consoles. Een van mij en een van mijn broertje. Beiden met minstens 15cm ruimte erboven en 5 cm ruimte erachter. Maar blazen ook regelmatig hard. Maar gewoon blijven gebruiken. Als ze te warm worden gaan ze vast wel een keer kapot in de garantietijd. Kunnen ze alsnog vervangen worden.
Als het mogelijk is zet ze eens op de kast of teminste buiten de kast. Dat maakte bij mij ECHT een wereld van verschil. Al is het maar tijdelijk om te testen.

Ik heb hem liever ook in de kast staan (heb ik de kast speciaal voor gekocht zelfs), maar tja... minder herrie is ook prettig ;)

• Millert
  • Laatst online: 28-12 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 06:31:
Mijn enige echte kleine probleem is nog dat de PS4 wel eens in stereo wil opstarten inplaats van het ingestelde DTS surround.
Ik heb hetzelfde probleem, wanneer ik dan de televisie even op een andere input zet en weer terug naar die van de PS4, springt de decoder weer naar DTS (Logitech Z-5500). Heel raar, maar aanzienlijk sneller dan het herstarten van de PS4.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 08:13
Daar heb ik nog nooit last van gehad, ik heb een Denon X3000. Hoe zijn de audio instellingen ingesteld in de PS4?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik zit er sterk aan te denken om alvast mijn HDD te vervangen voor een grotere versie. Ik ben er van overtuigd dat ik games in de toekomst steeds vaker zal downloaden. Daarnaast moeten disks toch ook grotendeels worden geïnstalleerd.

Nu is het de vraag; ga je voor een 2,5' inch 2TB of externe 4TB. Die zijn (via de pricewatch) over het algemeen even duur. Enige nadeel is uiteraard dat je de 4TB enkel in 3,5" behuizing kunt krijgen en dus naast je PS4 moet hangen. (wordt o.a. hier besproken: http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/69429669) Eventueel kan je de 2,5" 2TB over een jaar ook weer vervangen voor 4TB 2,5" die dan mogelijk wel leverbaar zijn voor een leuke prijs.. Maar goed, geld groeit me ook niet op de rug en investeer dat liever in een mooie game :)

Zijn er mensen die dit hebben gedaan? Wat is de ervaring hiermee?

---

Totaal ander onderwerp: Assassins creed unity; wie gaat hem pre orderen? zo ja, welke variant. Stiekem denk ik aan http://shop.ubi.com/store...NL/pd/productID.304117900 .. ooit heb ik via een facebookactie een dergelijke versie gewonnen van ACII met Ezio, welke uitgestald staat in de kast. Dit zou wel een leuke toevoeging zijn. Al is de prijs wel aan de hoge kant.

Don't they have towels in the future ?

• Tristan
  • Laatst online: 25-12 17:54
Over downloaden van games gesproken. Is het niet een nadeel om geen fysieke games te bezitten als je ooit van plan bent om je ps4 te verkopen? Of verkoop je een ps4 net zo makkelijk zonder games als met games?

Verwijderd

Millert schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:45:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, wanneer ik dan de televisie even op een andere input zet en weer terug naar die van de PS4, springt de decoder weer naar DTS (Logitech Z-5500). Heel raar, maar aanzienlijk sneller dan het herstarten van de PS4.
Ik heb ook een Logitech Z-5500.

Die andere input ga ik ook eens proberen.

Ik heb mijn PS4 rechtstreeks met een Optische kabel aan de Z-5500.

Verwijderd

DocM3 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:06:
Totaal ander onderwerp: Assassins creed unity; wie gaat hem pre orderen? zo ja, welke variant. Stiekem denk ik aan http://shop.ubi.com/store...NL/pd/productID.304117900 .. ooit heb ik via een facebookactie een dergelijke versie gewonnen van ACII met Ezio, welke uitgestald staat in de kast. Dit zou wel een leuke toevoeging zijn. Al is de prijs wel aan de hoge kant.
Ik denk aan de Notre Dame editie. Die is ongeveer veertig euro goedkoper en daar zit een ander beeldje bij. Arno met de Franse vlag, maar zonder de guillotine op de achtergrond.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
rally schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:48:
Goeie tip, ik had er zelf ook al eens aan gedacht om dit eens te proberen. Het zou wel apart zijn als dit bij mij ook veel verschil geeft, aangezien mijn tv-meubel aan de voor- en achterkant open is. Maar dan kan er waarschijnlijk nog veel warmte blijven hangen.
Een kennis van mij heeft fans aan de achterkant van zijn meubel gemaakt en dat gaf ook enorm veel verschil.

PSN id: NL_SToRM

• HaskoF
met het digitaal kopen ben je weliswaar goedkoper uit, maar het verschil wordt wel minimaal als je er een andere HD erin doet. Met een disc hoef je geen nieuwe HD erin te doen en op termijn als je de PS4 wilt verkopen, krijg je meer terug voor je PS4 met games dan voor een PS4 zonder games

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
HaskoF schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:25:
Met een disc hoef je geen nieuwe HD erin te doen...
Niet helemaal waar, aangezien de PS4 volgens mij ook bij disc-based games zowat het volledige spel op de HDD zet. Nu kan je natuurlijk een spel verwijderen van zodra je m uit hebt, maar dat kun je bij digitale games net zo goed doen :P
Het opnieuw installeren zal met een disc wel veel sneller gaan dan wanneer je het spel opnieuw moet downloaden.

[ Voor 72% gewijzigd door SToRM666 op 15-07-2014 10:32 ]

PSN id: NL_SToRM

• HaskoF
SToRM666 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:27:
[...]

Niet helemaal waar, aangezien de PS4 volgens mij ook bij disc-based games zowat het volledige spel op de HDD zet. Nu kan je natuurlijk een spel verwijderen van zodra je m uit hebt, maar dat kun je bij digitale games net zo goed doen :P
Niet dat ik het afraad hoor, want ik zelf heb ook zowel digitale games als disc based games.

Een ander voordeel vind ik van de digitale games is dat je games kunt ''uitlenen'' door je accountgegevens door te geven... Je moet de ander wel kunnen vertrouwen haha. Zo kan de ander als jij niet speelt jou games spelen
Pagina: 1 ... 64 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]