• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:07

rally

Deyterra Consultancy

ASNNetworks schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:44:
[...]
Die 500GB zit bij mij bijna vol. Heb nog ongeveer 80GB vrij. Die zal wel vol komen door Last of Us en Destiny. Daarna even wat oude games verwijderen. Games zoals Assassins Creed speel ik toch niet meer en kan het altijd nog opnieuw downloaden. Op termijn koop ik wel een goedkope 2TB HDD wanneer die beschikbaar zijn tegen een leuk bedrag.
Daarom heb ik er een 1.5TB schijf in geschroefd. Ik zou het liefste een SSD er in hebben, maar die zijn (niet in de grootte) echt betaalbaar :(

Helaas zijn er ook nog geen HD's van max 9.5mm dikte met een grotere opslag. Want kijkend naar mijn Xbox 360 met 250GB die al aardig vol zit met games van 2-4GB (en wat downloaded content), dan gaat het met die game grootte een stuk rapper (10x zo snel :P )

http://www.deyterra.com

Verwijderd

Ik wil de Uncharted HD versies ook wel op de PS4.

Het waren zeer vermakelijke games.

Maar dan wel voor een zacht prijsje van 39,99 in de PSStore.
rally schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:45:
[...]

Daarom heb ik er een 1.5TB schijf in geschroefd. Ik zou het liefste een SSD er in hebben, maar die zijn (niet in de grootte) echt betaalbaar :(

Helaas zijn er ook nog geen HD's van max 9.5mm dikte met een grotere opslag. Want kijkend naar mijn Xbox 360 met 250GB die al aardig vol zit met games van 2-4GB (en wat downloaded content), dan gaat het met die game grootte een stuk rapper (10x zo snel :P )
De Samsung Spinpoint M9T 2TB werkt wel met de PS4 :) Die is 9,5mm en heb gelezen dat hij werkt bij mensen. Sommigen hadden problemen, maar het schijnt dat sins 1.70 dit allemaal opgelost is.

€139,90 via Amazon Duitsland

http://www.amazon.de/Sams...01110&sr=8-2&keywords=M9T

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• rally
  • Laatst online: 10:07

rally

Deyterra Consultancy

ASNNetworks schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:06:
[...]

De Samsung Spinpoint M9T 2TB werkt wel met de PS4 :) Die is 9,5mm en heb gelezen dat hij werkt bij mensen. Sommigen hadden problemen, maar het schijnt dat sins 1.70 dit allemaal opgelost is.

€139,90 via Amazon Duitsland

http://www.amazon.de/Sams...01110&sr=8-2&keywords=M9T
Die had ik niet in de Pricewatch zien staan... Die ga ik bestellen!

http://www.deyterra.com

• swopdark
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:51:
Kijk hier voor 16 minuten aan Dragon Age: Inquisition gameplay :

Deze game ben ik opzich wel in geinteresseerd , maar wacht het nog even af.
Nice ziet er goed uit, en dit is slechts Xbox One gameplay. Ik ben benieuwd wat de PS4 hier nog bovenop kan scheppen.

Ik denk zelf meer de de Witcher 3 te willen gaan. Een iets duisterdere wereld zo lijkt het maar verder heeft het veel van elkaar weg.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

rally schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:15:
[...]
Die had ik niet in de Pricewatch zien staan... Die ga ik bestellen!
Ja hij is dacht ik in Nederland niet leverbaar, lang leve Amazon :)

Wat ik trouwens wel opmerkelijk vind:

Ze bieden deze schijf ook aan als PS4 versie voor €10 extra :? Is gewoon dezelfde schijf. Misschien dat ze de leek willen overhalen, of heeft de PS4 een bracket nodig ofzo?

http://www.amazon.de/Sams...02980&sr=8-3&keywords=M9T

edit: ik zie het al: De 'PS4 versie' wordt door een externe partij verkocht via Amazon.

[ Voor 47% gewijzigd door ASNNetworks op 10-07-2014 16:40 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Ik vind het nog steeds niet de moeite waard om een Playstation 4 te kopen vanwege de tegenvallende games .
Dat komt ook omdat ik nu een Xbox 360 bezit waar ik zeer tevreden mee ben en speel de games Far Cry 3 , Grand Theft auto V , Assassin's Creed Black Flag , Tombraider 2013 , Splinter Cell Blacklist .
En als ik deze games echt moe ben dan stap ik pas over naar een Playstation 4 ( geen Xbox One ) .
Misschien eind 2014 of anders volgend jaar als games uitkomen die mij echt interresant lijken zoals Assassin's Creed Unity , Far Cry 4 , The Division .
De rest wat uitkomt boeit mij niet .

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:59:
Ik vind het nog steeds niet de moeite waard om een Playstation 4 te kopen vanwege de tegenvallende games .
Dat komt ook omdat ik nu een Xbox 360 bezit waar ik zeer tevreden mee ben en speel de games Far Cry 3 , Grand Theft auto V , Assassin's Creed Black Flag , Tombraider 2013 , Splinter Cell Blacklist .
En als ik deze games echt moe ben dan stap ik pas over naar een Playstation 4 ( geen Xbox One ) .
Misschien eind 2014 of anders volgend jaar als games uitkomen die mij echt interresant lijken zoals Assassin's Creed Unity , Far Cry 4 , The Division .
OK dan koop je een ps4 wanneer het in jou ogen waard is.... |:( 8)7 _/-\o_ oOo

Verwijderd

Lords of the Fallen verschijnt op 31 oktober

Lords of the Fallen is in de maak bij het Poolse CI Games en deze game heeft wel wat weg van de Dark Souls games van From Software, zoals je ook in onze E3 hands-on preview kunt lezen.

De ontwikkelaar heeft de game nu van een releasedatum voorzien en deze staat op 31 oktober later dit jaar. Dit is overigens de Engelse datum dus het kan in de rest van Europa met een dagje verschillen.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...verschijnt-op-31-oktober/

Lijkt me een super game die in ieder geval op mijn verlanglijstje staat.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:08:
Ga je nu elk artikel van PSX Sense hier copy-pasten?
Niet alles Bram.

Alleen belangrijk PS4 nieuws.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:59:
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:38:
[...]

Niet alles Bram.

Alleen belangrijk PS4 nieuws.
Daarom hou ik nou zo van dit PS4 topic :P . Het ene moment de kritische noot, het andere de positieve.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=852682

Werkelijk ongelooflijk dat Ubisoft in Q2 2014 meer games heeft verkocht op de PS4 dan de PS3 en X360 bij elkaar. M.a.w. Watch_Dogs is op de PS4 meer verkocht dan op de last-gen userbase van 160+ miljoen _/-\o_

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Trishul schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:20:
[...]

[...]

Daarom hou ik nou zo van dit PS4 topic :P . Het ene moment de kritische noot, het andere de positieve.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=852682

Werkelijk ongelooflijk dat Ubisoft in Q2 2014 meer games heeft verkocht op de PS4 dan de PS3 en X360 bij elkaar. M.a.w. Watch_Dogs is op de PS4 meer verkocht dan op de last-gen userbase van 160+ miljoen _/-\o_
Alhoewel dat uiteraard ook met de schaarste van triple a titels op de ps4 te maken heeft die niet voor andere consoles geldt.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-12 20:25
HaskoF schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:38:
[...]

ik bedoel niet specifiek voor Uncharted, maar in het algemeen. Als ze toch tijd en geld willen investeren, doe het dan voor een nieuwe game of vervolg
Kost bijna geen resources.
Ik meen me te herrineren dat iemand in zijn eentje een HD remaster had gedaan.
Ben even vergeten om welke game het ging.
Bovendien hebben al die studio's meerdere teams denk niet dat ze hun beste teams op een remaster zetten waar relatief weinig eer te behalen valt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:57:
Shadow Warrior verschijnt in september

[video]

Shadow Warrior verscheen vorig jaar op de PC en heeft tot op heden een mooi Metacritic gemiddelde van 73, een prima game dus. En deze komt ook naar de PlayStation 4 en Xbox One toe en wel in september, zo heeft uitgever Devolver Digital bekendgemaakt.

De game zal zowel digitaal verkrijgbaar zijn alsook als fysieke game in de winkels en de prijs in dollars is 39.99, niet gek dus. Wat de Europese prijs zal zijn is nog niet bekend en ook hebben we nog geen concrete releasedatum, maar wellicht maakt men dat tijdens de Gamescom bekend.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-verschijnt-in-september/
Die gast rijdt in een Datsun 240Z...
Sinned123 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:30:
[...]

Kost bijna geen resources.
Ik meen me te herrineren dat iemand in zijn eentje een HD remaster had gedaan.
Ben even vergeten om welke game het ging.
Bovendien hebben al die studio's meerdere teams denk niet dat ze hun beste teams op een remaster zetten waar relatief weinig eer te behalen valt.
Het heeft ND toch wel degelijk veel pijn en moeite gekost om TLoU over te zetten. Ze zijn er pas net klaar mee en de game komt over 3 weken uit. Geloof dat ze er bijna een jaar mee bezig zijn geweest.

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Cai schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:46:
Beloofd na swappen van mijn DS4's via RMA procedure om te updaten, bij deze:
DS4's teruggestuurd vanwege het rubber dat op L3 gescheurd was (beide DS4's).

Verzonden op zaterdag 28-6. Nieuwe ontvangen op woensdag 9-7.

De pookjes en de L2/R2 knoppen zien er inderdaad anders uit. Het siliconen(waterballon materiaal) gevoel van de pookjes is veranderd naar stabiel autodashboard gevoel.

Het modelnummer op de achterzijde is hetzelfde, namelijk: CUH-ZCT1E

Het typenummer is echter veranderd van:4-472-348-11-F1
naar: 4-472-348-02 G

Mensen ervaring met de slijtage van deze nieuwe DS4's? En mensen in het bezit van "oude" DS4's doe hier je voordeel mee, je hebt een jaar garantie.
Ik heb hier nog 2 controllers liggen waar niks mis mee is, maar ik ben er bang voor dat ik trammelant krijg na de garantieperiode. Weet iemand of je ook preventief kan ruilen bij Sony?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

DrWoetR schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:38:
[...]

Ik heb hier nog 2 controllers liggen waar niks mis mee is, maar ik ben er bang voor dat ik trammelant krijg na de garantieperiode. Weet iemand of je ook preventief kan ruilen bij Sony?
Als je controle na 2 jaar gesleten is (en dus niet eerder) dan is het denk ik toch echt aan de gebruiker. Een gesleten analog stick na 2 jaar kan ik mij goed voorstellen met games zoals Fifa en shooters. Mocht het na 2 jaar gebeuren: via eBay nieuwe sticks bestellen voor €5 en je kan weer verder.

Of bestel nu alvast Xbox One analog sticks en zet die erin. Ik heb ze een tijdje nu en vind ze veel beter. Ze spelen fijner, je vingers glijden er niet vanaf en ze slijten niet. Via eBay rond de €5.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Character creation Destiny

Leuke video over de character creation van Destiny. Ik krijg steeds meer zin in die game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:06:
Character creation Destiny

Leuke video over de character creation van Destiny. Ik krijg steeds meer zin in die game!
Ik zit ook met smart te wachten op de game Destiny.

De 17de eerst maar even de Beta checken.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bungie heeft zijn punten met Halo bij mij wel gescoord. de geremasterde halo reeks voor de X1 is voor mij een reden om toch een aankoop te overwegen. Mede ook doordat die kinect niet meer verplicht is.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 22:39

Falastine

Think about my signature...

De demo van MotoGP14 gespeeld. Ongelofelijk serieus die graphics zijn echt 2003. Dat ze zo een game durven uit te brengen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Verwijderd

Falastine schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:49:
De demo van MotoGP14 gespeeld. Ongelofelijk serieus die graphics zijn echt 2003. Dat ze zo een game durven uit te brengen.
Voor de rest is het een perfecte Motor simulator.

De game krijgt in reviews gemiddeld een 8.

Als de graphics beter waren geweest zou die een 9 krijgen.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:53:
[...]

Voor de rest is het een perfecte Motor simulator.

De game krijgt in reviews gemiddeld een 8.

Als de graphics beter waren geweest zou die een 9 krijgen.
Ik heb gisteren ook even de demo gedownload. Racete wel lekker maar de graphics mochten inderdaad wel aangepakt worden, wat een trieste boel is dat zeg...

Verwijderd

Watch_Dogs passeert de 8 miljoen verscheepte exemplaren

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_53bee3d14cc3e.jpg

Het is met nieuwe IP’s altijd een gok nemen. Het kan erg tegenvallen, maar het kan ook een enorm succes worden. Financieel gezien dan. Dat laatste is het geval voor Watch_Dogs die sinds de lancering uitstekend verkoopt.

De game is inmiddels – amper twee maanden na de release – de 8 miljoen verscheepte exemplaren voorbij. Dat zijn dus niet de daadwerkelijke verkopen, maar die lopen inmiddels ook in de miljoenen en dat is voor Ubisoft reden genoeg tot een franchise.

Ubisoft CEO Yves Guillemot gaf na de bekendmaking van dit cijfer aan dat Watch_Dogs nu goed gepositioneerd is als een frachise en dat Ubisoft in staat is dit succes te evenaren en uit te breiden de komende jaren. Kortom, nieuwe delen komen er aan.

“Watch Dogs is now well positioned as a major franchise and we will be able to replicate and build on its success in the coming years,” Ubisoft CEO Yves Guillemot said in a sales statement.”

“Its sales performance testifies to Ubisoft’s expertise as a creator of blockbuster brands. That expertise enables us to stand out from our competitors at the beginning of each console cycle and therefore to reach a new dimension.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...n-verscheepte-exemplaren/

Sinds ik Watch Dogs heb uitgespeeld heb ik het niet meer gespeeld.
Ik ga GTA V meer spelen denk ik , de singleplayer duurde ook langer in GTA V dan die van Watch Dogs.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-12 10:31
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:28:
Watch_Dogs passeert de 8 miljoen verscheepte exemplaren

[afbeelding]

Het is met nieuwe IP’s altijd een gok nemen. Het kan erg tegenvallen, maar het kan ook een enorm succes worden. Financieel gezien dan. Dat laatste is het geval voor Watch_Dogs die sinds de lancering uitstekend verkoopt.

De game is inmiddels – amper twee maanden na de release – de 8 miljoen verscheepte exemplaren voorbij. Dat zijn dus niet de daadwerkelijke verkopen, maar die lopen inmiddels ook in de miljoenen en dat is voor Ubisoft reden genoeg tot een franchise.

Ubisoft CEO Yves Guillemot gaf na de bekendmaking van dit cijfer aan dat Watch_Dogs nu goed gepositioneerd is als een frachise en dat Ubisoft in staat is dit succes te evenaren en uit te breiden de komende jaren. Kortom, nieuwe delen komen er aan.

“Watch Dogs is now well positioned as a major franchise and we will be able to replicate and build on its success in the coming years,” Ubisoft CEO Yves Guillemot said in a sales statement.”

“Its sales performance testifies to Ubisoft’s expertise as a creator of blockbuster brands. That expertise enables us to stand out from our competitors at the beginning of each console cycle and therefore to reach a new dimension.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...n-verscheepte-exemplaren/

Sinds ik Watch Dogs heb uitgespeeld heb ik het niet meer gespeeld.
Ik ga GTA V meer spelen denk ik , de singleplayer duurde ook langer in GTA V dan die van Watch Dogs.
Ik zie de afgelopen dagen steeds meer dat je posts maakt van psxsense, denk je dat wij die niet in onze RSS reader hebben? 8)7 Nieuws delen is prima maar in de afgelopen 24 uur heb je er al 6 overgenomen... beetje teveel :9~

[ Voor 0% gewijzigd door lubbertkramer op 11-07-2014 10:42 . Reden: zin aangepast, was niet logisch ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:07
lubbertkramer schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Ik zie de afgelopen dagen steeds meer dat je posts maakt van psxsense, zou je niet denken dat wij die niet in onze RSS reader hebben? 8)7 Nieuws delen is prima maar in de afgelopen 24 uur heb je er al 6 overgenomen... beetje teveel :9~
Hetzelfde met trailers enzo die hij dan eerst op z'n eigen youtube kanaal kopieert en dan hier deelt :')

• Trishul
dutchgio schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:37:
Plak dan alleen het linkje als het echt interessant is en niet het hele bericht ;)
Nog mooier is dat ik dit nieuws dus gisteren al gepost had :+

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Laat hem toch lekker. Dat de rest de video of nieuwsbericht al heeft gezien maakt toch niet uit, uiteindelijk discussiëren we hier over het nieuws. Tja dan moet je het een keer vermelden. Dat het elke keer uit dezelfde bron komt, tja dat kan gebeuren. Uiteindelijk had ook een andere game website dit kunnen vermelden. Want uiteindelijk kopieren ze alles van elkaar. Het nieuws komt de laatste tijd ook niet met bakken uit de hemel... zit wel te wachten op nieuws van GDC in Duitsland.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Verwijderd

Samurai Warriors 4 krijgt nieuwe trailer

YouTube: Samurai Warriors 4 PlayStation 4 Version Trailer

Vorige maand lieten we jullie weten dat Samurai Warriors 4 van Tecmo Koei ook naar het Westen zal gaan komen en dat is natuurlijk goed nieuws. De game zal namelijk op zowel de PlayStation 3 als PlayStation 4 gaan verschijnen en ook de PlayStation Vita wordt niet overgeslagen. Meer informatie daarover kun je hier lezen.

Waar het vandaag om draait is een gloednieuwe Samurai Warriors 4 trailer die de nodige gameplay beelden laat zien. Wel is de gehele trailer in het Japans dus eventuele extra informatie die met deze trailer meekomt moeten we je schuldig blijven. De trailer toont overigens PlayStation 4 footage.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-4-krijgt-nieuwe-trailer/

Offtopic : Zo beter mensen?

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-12 15:05

Scrummie

Think different

Nee, geef je eigen mening ook even als je al een bericht plaatst van een externe bron. Nieuws lezen doen we wel ergens anders, het gaat hier o.a. om je eigen inbreng.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Verwijderd

Ok , dan ga ik geen nieuws meer posten.

• Trishul
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:13:
Ok , dan ga ik geen nieuws meer posten.
Tsja, moet jij weten :P
Anderen posten toch ook gewoon een link met het nieuwtje en hun kijk erop? Zo moeilijk is dat natuurlijk niet...

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Heeft iemand al Destiny via de US psn store gepreordered, of via een US acccount de alpha/beta gespeeld?
Ik vraag mij af of dit werkt en geen problemen geeft met servers etc.

psn: lupusergo

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Laat hem toch. Hij is zo enthousiast over de PS4 en de games dat hij dit graag wilt delen.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12 13:46

rajackar

Blood Minister

Ik vind het nieuws hier posten wel prettig maar idd liever met een linjkje :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Misschien payday games op de PS4?
Heb zelf die games nog niet eerder gespeeld maar het concept trekt me wel.

http://www.dualshockers.c...es-something-with-a-wall/

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 11-07-2014 12:37 . Reden: ik zal nooit een fatsoenlijke post via mijn mobiel kunnen maken ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:36:
Misschien payday games op de PS?
Heb zelf die games nog niet eerder gespeeld maar het concept trekt me wel.

http://www.dualshockers.c...es-something-with-a-wall/
De Payday games waren opzich wel leuk , maar gingen bij mij snel vervelen.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12 22:37

FaceDown

Storende factor.

Nog een kleine update op de (inmiddels afgelopen Gamemania actie): Heb mijn antieke (eerste versie) PS3 fat kunnen inruilen op een PS4 (150 euro inruilwaarde). Hoefde er alleen een 160GB schijf in te zetten die ik voor 2 tientjes van marktplaats heb gehaald. Verder wat ouwe meukgames en 2 controllers (non-dual shock) erbij en ik kon de PS4 voor 180 euro meenemen. Goeie deal dacht ik zo.

Had jullie graag op de hoogte willen stellen maar T.net vond het nodig me een ban voor 2 weken te geven. Helaas!

Groetjes, FaceDown.

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:48
The Last Of Us Remastered is inmiddels vooruit te bestellen in de PSN-store voor 44,99 euro :)

The Dude abides!

Verwijderd

Rednas schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:19:
The Last Of Us Remastered is inmiddels vooruit te bestellen in de PSN-store voor 44,99 euro :)
Ik ga die meteen even bestellen , bedankt voor de tip.
Neem aan dat je hebt meegelezen Dennis, maar je weet dat je voor € 36,- de ongecensureerde US versie oppikt? Goedkoper en beter dus.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 17:20
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:34:
Neem aan dat je hebt meegelezen Dennis, maar je weet dat je voor € 36,- de ongecensureerde US versie oppikt? Goedkoper en beter dus.
Het gecensureerde gedeelte is alleen multiplayer toch ?
Zo ja is dat denk voor veel mensen net als ik niet boeiend. Dit is een echte singleplayer game.
Heb met de eu versie in singleplayer nooit iets gemist op de ps3 dus zal wel goed zitten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

De Multiplayer is anders erg sterk en verassend leuk in TLoU zou hem echt uitproberen en nu in 60fps :-D
v8power67 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:45:
[...]

Het gecensureerde gedeelte is alleen multiplayer toch ?
Zo ja is dat denk voor veel mensen net als ik niet boeiend. Dit is een echte singleplayer game.
Heb met de eu versie in singleplayer nooit iets gemist op de ps3 dus zal wel goed zitten.
Volgens mij is Dennis wel een multiplayer speler.

Daarbij: ik heb veel reacties over de multiplayer gelezen (zelf nog niet gespeeld helaas) en volgens mij is dit de meest ondergewaardeerde MP van de afgelopen jaren. Echt bijna iedereen is er lyrisch over. Een van de weinigen waarbij samenspel echt loont. Check maar footage op YT. Iedereen gaat voor de revives enzo, en dan heb je het crafting element er nog bij. Het is heel tactisch.

Verwijderd

Ik heb zeker mee gelezen.

Ik wil niet meerdere PSN accounts , dus koop ik in de NL PSStore.

Ik ga alleen voor de singleplayer , voor multiplayer heb ik meer dan genoeg aan de Call of Duty reeks.
Waarom niet? Het is 1 keer aanmaken en je hebt er geen omkijken meer naar. Je kunt alles vanuit 1 account spelen hè. Je hebt niet eens door dat je een tweede account hebt. En het scheelt je bijna altijd € 10,- per game. En dan heb ik het nog niet eens over demo's en andere content die daar exclusief of eerder verschijnt. Ik wilde er eerst ook niet aan, maar met een kwartiertje had ik een US account aangemaakt en TLoU gekocht.

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:12:
Waarom niet? Het is 1 keer aanmaken en je hebt er geen omkijken meer naar. Je kunt alles vanuit 1 account spelen hè. Je hebt niet eens door dat je een tweede account hebt. En het scheelt je bijna altijd € 10,- per game. En dan heb ik het nog niet eens over demo's en andere content die daar exclusief of eerder verschijnt. Ik wilde er eerst ook niet aan, maar met een kwartiertje had ik een US account aangemaakt en TLoU gekocht.
Ik ben tevreden nu en heb al hetzelfde PSN account sinds 2006.

Bedankt voor de tip , maar toch nee.
Tja ik heb ook nog steeds hetzelfde PSN account, en dat geldt waarschijnlijk voor alle EU gebruikers met een US account. Heeft er verder weinig mee te maken, toch? Maar als je graag meer betaalt, met censuur wilt spelen en langer op content wilt wachten, be my guest. ;) :+
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:23:
Tja ik heb ook nog steeds hetzelfde PSN account, en dat geldt waarschijnlijk voor alle EU gebruikers met een US account. Heeft er verder weinig mee te maken, toch? Maar als je graag meer betaalt, met censuur wilt spelen en langer op content wilt wachten, be my guest. ;) :+
Heeft geen zin mensen hier te overtuigen :+ Ik heb vaker aangegeven hier en in andere threads hoe je US accounts kan gebruiken, games kan sharen en aankopen kan doen via de US Store, paar keer een hele stappenplan en voor- en nadelen naar aanleidng van vragen. Krijg gelijk reacties van mensen die tegen sharing zijn of geen 'gedoe' willen. Natuurlijk ook mensen die dit wel interessant vonden. Ik ben per game €22 kwijt en als anderen dat niet willen, prima.

Het grappige is, is dat ik onderhand 15 PM's heb gekregen van mensen die graag hier meer over wilden weten of hulp nodig hadden. Mensen die dit echt willen zullen het vanzelf wel doen en anders hun keus/verlies ;)

Stop caring, start playing >:)

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 11-07-2014 19:33 ]

Verwijderd

Het beste wat ik vandaag gehoord heb.

_/-\o_

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:07
ASNNetworks schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:28:
[...]

Heeft geen zin mensen hier te overtuigen :+ Ik heb vaker aangegeven hier en in andere threads hoe je US accounts kan gebruiken, games kan sharen en aankopen kan doen via de US Store, paar keer een hele stappenplan en voor- en nadelen naar aanleidng van vragen. Krijg gelijk reacties van mensen die tegen sharing zijn of geen 'gedoe' willen. Natuurlijk ook mensen die dit wel interessant vonden. Ik ben per game €22 kwijt en als anderen dat niet willen, prima.

Het grappige is, is dat ik onderhand 15 PM's heb gekregen van mensen die graag hier meer over wilden weten of hulp nodig hadden. Mensen die dit echt willen zullen het vanzelf wel doen en anders hun keus/verlies ;)

Stop caring, start playing >:)
Voor mij is het nieuw, maar ik ga me er binnenkort eens in verdiepen. De informatie staat hier vast wel in het topic ergens :)

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Bartske schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Voor mij is het nieuw, maar ik ga me er binnenkort eens in verdiepen. De informatie staat hier vast wel in het topic ergens :)
Ik heb het even snel voor je opgezocht:
ASNNetworks schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:49:
[...]

Ik zal het proberen makkelijker uit te leggen.

Wanneer je een account hebt en een game koopt met dat account dan gelden er altijd twee dingen:

1) Jij kan ten alle tijden met jouw account je aankopen spelen, op elke PS4 waar dan ook zolang jij maar inlogt met dat account en verbonden bent met internet.

2) Je kan één PS4 als primair instellen voor jouw account. Dat wil zeggen dat de aankopen die jij met dat account doet, op jouw PS4 wordt geactiveerd en niet alleen op jouw account. Dus iedereen op die ene PS4 kan de aankopen spelen die jij gekocht hebt, jij hoeft daar voor niet ingelogd te zijn of verbonden te zijn met internet.

Als jij dus een game koopt met jouw eigen account dan kan iedereen op jouw PS4 (ervanuitgaande dat die als primair is ingesteld) alles spelen wat jij gekocht hebt. Jij kan je aankopen ook spelen op een andere PS4 met je eigen account. Dus stel jij gaat naar een vriend, dan kan jij daar inloggen en de game downloaden en met jouw account spelen. Tegelijkertijd kan iemand anders op JOUW PS4 met zijn/haar eigen account ook dat spel spelen, omdat de content op de PS4 is geactiveerd ipv alleen jouw account.

Jij hebt ervoor gekozen om een US account aan te maken om games te kopen. Daarbij heb jij je PS4 als primair ingesteld, zodat jij met je NL account de aankopen kan spelen die je met de US account heb gekocht. Dat wil dus zeggen dat als jij diezelfde aankopen elders wil spelen, je met de US account moet inloggen.

Dus:

Primair = iedereen (lees: alle accounts) heeft toegang tot alle aankopen op de primaire PS4
Secundair = alleen het account die de aankoop heeft gedaan kan de content opstarten/gebruiken.

Wanneer jij dus een game wil delen die je met je US account hebt gekocht, dan heb je twee opties:

1) De ander moet inloggen met de US account en DAARMEE spelen, aangezien JOUW PS4 als primair is ingesteld. De US account kan dan zelf nog spelen, maar moet dan ingelogd zijn (secundaire PS4)

2) Je moet de PS4 van je maat als primair activeren met je US account. Dan kan hij met zijn eigen account spelen, echter draai je het probleem om. Dan moet jij met het US account spelen, aangezien JOUW PS4 dan secundair voor de US account.

Ik hoop dat het zo duidelijker is :*)
ASNNetworks schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:47:
[...]

Ik heb een account aangemaakt via Paypal.com en US als land gekozen. Als adres heb ik mijn Borderlinx account gebruikt (check http://www.borderlinx.com). Vervolgens mij heb gewoon mijn credit card toegevoegd als betaalmiddel en deze gekoppeld aan het adres.

Via de US Store op de PS4 kan ik inloggen met mijn US Paypal account. Wanneer ik betaal, gaat het dus van mijn credit card af.

Bij sommigen mensen weigert Paypal de Nederlandse credit card. Ik heb hier nooit problemen mee gehad en weet dus ook niet waarom het bij hun niet werkt. Ik heb een ABN ICS credit card, misschien dat dit het verschil maakt.

PSN: Alvanosa

Ik heb deze gebruikt: http://www.insidegamer.nl...ikaanse-account-op-je-ps4

Ik wilde er eerst ook niet aan, maar wilde TLoU perse ongecensureerd hebben. Zat eerst aan de disc versie te denken, maar dacht; deze verkoop ik toch niet. Toen even 5 minuten verdiept in bovenstaande, en appeltje eitje. ;)

Ik zou alleen je tegoed niet van die site halen die hij daar aanhaalt. Daar betaal je nog iets van $ 6,- activeringskosten. Gewoon op Amazon kopen met een US adres die je gewoon ergens vandaan haalt. Omgerekend dus € 36,- voor een game die hier € 50,- kost. Geen misselijk verschil.
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:57:
Ik heb deze gebruikt: http://www.insidegamer.nl...ikaanse-account-op-je-ps4

Ik wilde er eerst ook niet aan, maar wilde TLoU perse ongecensureerd hebben. Zat eerst aan de disc versie te denken, maar dacht; deze verkoop ik toch niet. Toen even 5 minuten verdiept in bovenstaande, en appeltje eitje. ;)

Ik zou alleen je tegoed niet van die site halen die hij daar aanhaalt. Daar betaal je nog iets van $ 6,- activeringskosten. Gewoon op Amazon kopen met een US adres die je gewoon ergens vandaan haalt. Omgerekend dus € 36,- voor een game die hier € 50,- kost. Geen misselijk verschil.
Voor mensen die geen credit card hebben is misschien Paypal een goedkoper optie. Geld overmaken van je NL Paypal naar een US Paypal. Je betaalt een lager fee ($60 is $0,60 fee) en je kan dan direct vanuit de US Store games kopen. Ik heb dit zelf niet geprobeerd (heb een credit card aan mn US Paypal) maar het is het proberen waard. Als het niet werkt, even geld terugboeken naar je NL Paypal en daarna je bank.

Persoonlijk raad ik aan om een credit card aan te vragen of een virtuele aan te maken (en dan geld erop zetten, dus meer een debit card). 99% van de websites vragen namelijk extra kosten voor gift cards. Amazon is een van de weinige die dat niet doet en werkt enkel met een credit card (en een US adres).

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Heel vreemd iets op mijn Ps4.
Heb hem twee weken niet gebruikt. Vandaag zat ik op de pc en in eens hoor ik iets piepen, alsof ik me Ps4 aanzet, en dat drie keer achter elkaar. Ps4 opgestart en de geluidjes waren weg.

wat ik eerst niet had en nu wel: hij blaast 2 seconde, is 10 sec stil, blaast 10 seconde, 2 sec stil. Echt geen idee wat er mee aan de hand is. Dit gaat continu door of ik nou een spel speel of niet.

heb al even google bekeken maar ik kan niks vinden!!

Verder wordt hij niet heet en speelt soepel, alleen die fan doet heel erg raar!!!! Wat te doen?!
Confusius-nl schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:13:
Heel vreemd iets op mijn Ps4.
Heb hem twee weken niet gebruikt. Vandaag zat ik op de pc en in eens hoor ik iets piepen, alsof ik me Ps4 aanzet, en dat drie keer achter elkaar. Ps4 opgestart en de geluidjes waren weg.

wat ik eerst niet had en nu wel: hij blaast 2 seconde, is 10 sec stil, blaast 10 seconde, 2 sec stil. Echt geen idee wat er mee aan de hand is. Dit gaat continu door of ik nou een spel speel of niet.

heb al even google bekeken maar ik kan niks vinden!!

Verder wordt hij niet heet en speelt soepel, alleen die fan doet heel erg raar!!!! Wat te doen?!
Al een keer compleet van de stroom afgehaald voor paar seconden? Belangeijk om het een paar seconden af te halen en dan op de standby touch te klikken, soms 'zit' er nog een beetje rest stroom. Daarna weer aan het stroom en afwachten. Indien het weer gebeurt zou ik het zekere voor het onzekere nemen en contact opnemen met Sony. Belangrijk is om het probleem te kunnen reproduceren of in ieder geval op te nemen ofzo. Anders heb je kans dat zij een software reset uitvoeren en daarmee het probleem denken te hebben verholpen.

bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:25:
Sniper Elite face off. Mag toch hopen dat de tearing en matige framerate niet echt zo erg is op de Xbox. In dit filmpje lijkt het haast onspeelbaar.

http://www.eurogamer.net/...4-sniper-elite-3-face-off
Edit: sorry voor de dubbelpost. Verkeerde knopje.

Mensen hier die dit spelen? Is het vet?

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 11-07-2014 21:42 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 08:13
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:25:
Sniper Elite face off. Mag toch hopen dat de tearing en matige framerate niet echt zo erg is op de Xbox. In dit filmpje lijkt het haast onspeelbaar.

http://www.eurogamer.net/...4-sniper-elite-3-face-off
Het filmpje is bewust vertraagd om het verschil tussen PS4 en PC goed te kunnen zien. Ik weet niet wat voor settings ze gebruikt hebben maar de PC versie zal aanzienlijk minder tearing hebben als ze vsync aan zullen zetten.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Confusius-nl
ASNNetworks schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:40:
[...]

Al een keer compleet van de stroom afgehaald voor paar seconden? Belangeijk om het een paar seconden af te halen en dan op de standby touch te klikken, soms 'zit' er nog een beetje rest stroom. Daarna weer aan het stroom en afwachten. Indien het weer gebeurt zou ik het zekere voor het onzekere nemen en contact opnemen met Sony. Belangrijk is om het probleem te kunnen reproduceren of in ieder geval op te nemen ofzo. Anders heb je kans dat zij een software reset uitvoeren en daarmee het probleem denken te hebben verholpen.
Ik heb hem nu van het stroom gehaald. Wat is de standby knop?!

Ik laat hem vannacht er even af en morgen ochtend check ik wel weer even.

heel irritant. Zeker als ik even in een menu zit of in de rust van een wedsrtrijd. Tijdens het gamen is het geluid uit de tv dominanter.

heel vaag :p 2 sec blazen en 10 sec niks.. continu.
Anders indd even contact opnemen met sony. Is dat telefonisch? Reageren ze een beetje snel etc?
Tiwazz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:36:
[...]

Het filmpje is bewust vertraagd om het verschil tussen PS4 en PC goed te kunnen zien. Ik weet niet wat voor settings ze gebruikt hebben maar de PC versie zal aanzienlijk minder tearing hebben als ze vsync aan zullen zetten.
Ik doel op het PS4 vs. X1 filmpje. De PC en PS4 versie hebben geen tearing.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 08:13
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:50:
[...]

Ik doel op het PS4 vs. X1 filmpje. De PC en PS4 versie hebben geen tearing.
* ndonkersloot moet even verder kijken dan zijn neus lang is :+ .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Confusius-nl schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:46:
[...]

Ik heb hem nu van het stroom gehaald. Wat is de standby knop?!

Ik laat hem vannacht er even af en morgen ochtend check ik wel weer even.

heel irritant. Zeker als ik even in een menu zit of in de rust van een wedsrtrijd. Tijdens het gamen is het geluid uit de tv dominanter.

heel vaag :p 2 sec blazen en 10 sec niks.. continu.
Anders indd even contact opnemen met sony. Is dat telefonisch? Reageren ze een beetje snel etc?
Touchknop boven de eject touchknop:p Daarmee kan je de PS4 aanzetten indien je controller niet werkt. Viel mij op dat de PS4 altijd aan gaat voor paar seconden nadat je hem van stroom hebt gehaald en dan daarop drukt. Denk dus vanwege wat 'rest stroom'.

Weet iemand trouwens of je vanaf een computer de US store kan bezoeken? Als ik het probeer, word ik automatisch doorverwezen naar de EU store.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-12 01:32
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:24:
Weet iemand trouwens of je vanaf een computer de US store kan bezoeken? Als ik het probeer, word ik automatisch doorverwezen naar de EU store.
Met een US account kom je in de US Store terecht.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Nee hoor. Ik ben al ingelogd op http://us.playstation.com/playstation-store/. Als ik vervolgens naar Games & Systems ga en de Store open, kom ik in de EU store terecht met mijn EU account ingelogd.

Inmiddels gevonden: uitloggen met EU account. Dan lukt het wel. :)

• Confusius-nl
ASNNetworks schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:59:
[...]

Touchknop boven de eject touchknop:p Daarmee kan je de PS4 aanzetten indien je controller niet werkt. Viel mij op dat de PS4 altijd aan gaat voor paar seconden nadat je hem van stroom hebt gehaald en dan daarop drukt. Denk dus vanwege wat 'rest stroom'.
Het is heel makkelijk te reproduceren als hij het nog doet. Je hoeft alleen de Ps4 aan te zetten en meteen blaast de fan 2 van elke 10 seconde.

hij zet even aan, en meteen slaat ie af, dan even niks en gaat ie weer :P vreemd!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Aangezien ik dinsdag mijn ps4 krijg moet ik dus doen:

1, US account aanmaken
2, EU account aanmaken
3, games downloaden met us account
4, games spelen met eu account?

Alles wat ik met mijn us accoutn download op mijn ps4 is dus speelbaar (SP en MP) met mijn eu account? Kan ik dan dezelfde nickname houden op beide accounts tof moet ik daar 2 verschillende van maken?

Voor de mensen die net als ik niet kunnen wachten tot fifa 15 tot het kopen van een PS4 maar ook niet 60 euro willen betalen voor fifa14: Ik heb de mijne bij amazon.de besteld. Daar krijg je voor 419 euro de ps4 en fifa 14 bij.

[ Voor 23% gewijzigd door Jedi Geub op 11-07-2014 23:11 ]

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Jedi Geub schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:09:
Aangezien ik dinsdag mijn ps4 krijg moet ik dus doen:

1, US account aanmaken
2, EU account aanmaken
3, games downloaden met us account
4, games spelen met eu account?

Alles wat ik met mijn us accoutn download op mijn ps4 is dus speelbaar (SP en MP) met mijn eu account? Kan ik dan dezelfde nickname houden op beide accounts tof moet ik daar 2 verschillende van maken?
Ja maar niet zo makkelijk als op de PS3.

-US account activeren als primairy account op je PS4.
-US account PSN plus aanschaffen
-US account games aanschaffen.
-EU account als extra account aanmaken.
-EU account gebruiken om online te spelen.
Port187 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:35:
[...]

Ja maar niet zo makkelijk als op de PS3.

-US account activeren als primairy account op je PS4.
-US account PSN plus aanschaffen
-US account games aanschaffen.
-EU account als extra account aanmaken.
-EU account gebruiken om online te spelen.
Persoonlijk zou ik geen US PS+ aanraden, maar gewoon een NL. Ja je kan online spelen met je NL account via US PS+, maar je mist wel bepaalde features. Online game save (en automatisch uploaden hiervan) werkt enkel met het account waarop PS+ staat. Neem je dit voor een US account, dan kan je je save files dus niet online opslaan. Erg handig kan ik je vertellen met een corrupt save of een PS4 die het opeens begeeft.

En wie weet koop je later een Vita, je mist dan gelijk alle gratis PS+ games (je kan maar één account koppelen aan de Vita). Het scheelt niet veel tussen $50 en €50 als je het per jaar bekijkt. Daarnaast zie je ook her en der acties waar je PS+ goedkoper kan vinden voor NL.

Als je een een PS4 koopt en nog een accout aan moet maken, maak dan alleen een US account en gebruik die gewoon om te spelen. In dat geval is een US PS+ wel het beste (en noodzakelijk). Wil je met een NL account per se spelen, zou ik dus NL PS+ nemen. Maar zoals gezegd: maak gewoon een US account aan en gebruik dat als je hoofdaccount. Geen EU account nodig in dat geval ;)
Just my 2 cents

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 12-07-2014 00:05 ]

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

ASNNetworks schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 00:02:
[...]

Persoonlijk zou ik geen US PS+ aanraden, maar gewoon een NL. Ja je kan online spelen met je NL account via US PS+, maar je mist wel bepaalde features. Online game save (en automatisch uploaden hiervan) werkt enkel met het account waarop PS+ staat. Neem je dit voor een US account, dan kan je je save files dus niet online opslaan. Erg handig kan ik je vertellen met een corrupt save of een PS4 die het opeens begeeft.

En wie weet koop je later een Vita, je mist dan gelijk alle gratis PS+ games (je kan maar één account koppelen aan de Vita). Het scheelt niet veel tussen $50 en €50 als je het per jaar bekijkt. Daarnaast zie je ook her en der acties waar je PS+ goedkoper kan vinden voor NL.

Als je een een PS4 koopt en nog een accout aan moet maken, maak dan alleen een US account en gebruik die gewoon om te spelen. In dat geval is een US PS+ wel het beste (en noodzakelijk). Wil je met een NL account per se spelen, zou ik dus NL PS+ nemen. Maar zoals gezegd: maak gewoon een US account aan en gebruik dat als je hoofdaccount. Geen EU account nodig in dat geval ;)
Just my 2 cents
Top dus alles gewoon op 1 us account houden

Verwijderd

Ik heb nog steeds problemen met de PS4 :

1. Sinds een week of 2 moet na elke herstart mijn PS4 als primaire PS4 activeren
en mijn licenties herstellen , omdat mijn digitale downloads na elke herstart op slot zitten.

2. Licenties herstellen geeft ook elke keer foutcodes en komt niet tot het einde.

3. CoD : Ghosts wil nog af en toe vastlopen.

Kortom , het is tijd voor een nieuwe system update.

Deze problemen geven mij steeds meer de neiging om toch voor een Xbox One te gaan.

Toch wil ik bij de PS4 blijven , mede doordat ik er toch wat geld aan heb besteed.
Tja, dat krijg je met digitale downloads :+
Dat die helemaal stabiel werkt is natuurlijk ook geen garantie...
En je kunt al je gekochte games niet doorverkopen, dus dan kun je m beter ernaast zetten, anders zijn al je digitale aankopen in de Ps Store weggegooid geld...

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:40:

Deze problemen geven mij steeds meer de neiging om toch voor een Xbox One te gaan.

Toch wil ik bij de PS4 blijven , mede doordat ik er toch wat geld aan heb besteed.
Neem ze gewoon allebei. Ik heb ze zelfs alle drie zodat ik kan spelen wat ik wil. Forza op de X1, MK8 op de Wii U en (J)RPG's op de PS4 :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 17:20
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:40:

1. Sinds een week of 2 moet na elke herstart mijn PS4 als primaire PS4 activeren
en mijn licenties herstellen , omdat mijn digitale downloads na elke herstart op slot zitten.

2. Licenties herstellen geeft ook elke keer foutcodes en komt niet tot het einde.

3. CoD : Ghosts wil nog af en toe vastlopen.

Kortom , het is tijd voor een nieuwe system update.

Misschien eens contact opnemen met klantenservice?? Deze problemen heb ik nooit gehad. (Okee cod speel ik niet) Heb met een amerikaanse account 3 games gekocht. En via mn nl account genoeg psn plus games gedownload(die ook zo werken als goed is).
En nog nooit een slotje gezien. Dus lijkt me een probleem met je account ?? Gewoon bellen en vragen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Ik wacht nog even de nieuwe system update af.

Met vorige system updates waren er ook kleine problemen.

Die kleine problemen werden elke keer gefixed.

Dus 75% kans dat deze kleine problemen ook gefixed worden.

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

C4D schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:19:
Heeft iemand al Destiny via de US psn store gepreordered, of via een US acccount de alpha/beta gespeeld?
Ik vraag mij af of dit werkt en geen problemen geeft met servers etc.
Nobody?

psn: lupusergo

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Lees anders even. Zat mensen die de alpha hebben gespeeld. Waaronder ik. En t was vet.
Nog een 'tip' (al meerdere malen voorbij gekomen) als je wilt aanschaffen via de us store.

Heb je geen cc of paypal of wil je gewoon ideal gebruiken? Koop dan us psn tegoed via offgamers.com . De eerste keer moet je je bestelling verifiëren via SMS en duurt het een kwartiertje voordat je de codes op jescherm krijgt. De keren daarna gaat het sneller (niet instant) en hoef je niet te verifiëren via SMS.

Het kost ongeveer een dubbeltje meer dan de normale dollar euro koers maar voor mij is dat het gemak van ideal wel waard.

P.s tevens voor mij de laatste keer dat ik dit aangeef. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-12 12:36

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik wil de Last of Us PS4 bundel bestellen. Krijg je standaard bij je PS4 (in mijn geval naast Last of Us) nog wat leuke gratis games om bijv de console te demo'en? (ik snap dat er geen Killzone bij zit ;))
apNia schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:56:
Ik wil de Last of Us PS4 bundel bestellen. Krijg je standaard bij je PS4 (in mijn geval naast Last of Us) nog wat leuke gratis games om bijv de console te demo'en? (ik snap dat er geen Killzone bij zit ;))
Via de PS Store zijn er demo's en free 2 play titels te vinden die je (gratis) kan downloaden :)

OcNewB schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:06:
[...]

Lees anders even. Zat mensen die de alpha hebben gespeeld. Waaronder ik. En t was vet.
Hij vraagt toch niet of 't vet was?
Nee. Demo's moet je uit de Store halen. Gratis games krijg je met een Plus abo. Alles hierover is via Google te vinden.

Verwijderd

Sony overweegt ‘early access’ programma voor de PlayStation 4

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...ma-voor-de-playstation-4/

Ik weet niet of dat zo'n goed idee is voor de PS4.

Het brengt wel eerder meer content voor de PS4.

We zullen zien wat dit gaat brengen voor ons PS4 gamers.

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Je kunt ook PSN Plus nemen. Soms kun je een jaarabo met korting kopen.

Gratis spellen voor de PS4:
Zen Pinball 2 (een tafel, meer tafels kun je bijkopen).
War Thunder (MMO)

Demo's:
Thief
MotoGP 14
UFC
FIFA 14
en wat Lego spellen

Gratis voor Plus leden (aanbod wisselt per maand, maar wat je download kun je blijven spelen zolang je Plus hebt):
Towerfall Ascension
Strider
Doki-Doki Universe
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:14:
Sony overweegt ‘early access’ programma voor de PlayStation 4

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...ma-voor-de-playstation-4/

Ik weet niet of dat zo'n goed idee is voor de PS4.

Het brengt wel eerder meer content voor de PS4.

We zullen zien wat dit gaat brengen voor ons PS4 gamers.
Als Sony er een strenge controle op heeft vind ik dit een goede toevoeging. Het risico van Early Access is dat de ontwikkelaars besluiten te stoppen of geen geld hebben. Je zit dan met een half product waar je verder weinig mee kan. Als Sony dus strenge toelatingseisen heeft waarmee dat kunnen voorkomen, dan zie ik het graag verschijnen. Zolang de garantie er is dat een game ook af wordt gemaakt, wil ik wel betalen voor Early Access. Of wie weet komt Sony met een model waar je gratis gebruik kan maken van Early Access als je PS+ hebt. Dat zou zomaar kunnen...

Supremo schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:24:
[...]

Je kunt ook PSN Plus nemen. Soms kun je een jaarabo met korting kopen.

Gratis spellen voor de PS4:
Zen Pinball 2 (een tafel, meer tafels kun je bijkopen).
War Thunder (MMO)

Demo's:
Thief
MotoGP 14
UFC
FIFA 14
en wat Lego spellen

Gratis voor Plus leden (aanbod wisselt per maand, maar wat je download kun je blijven spelen zolang je Plus hebt):
Towerfall Ascension
Strider
Doki-Doki Universe
Vergee Warframe, Blacklight Retribution en DC Universe niet als free to play ;)

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:25:
[...]

Als Sony er een strenge controle op heeft vind ik dit een goede toevoeging. Het risico van Early Access is dat de ontwikkelaars besluiten te stoppen of geen geld hebben. Je zit dan met een half product waar je verder weinig mee kan. Als Sony dus strenge toelatingseisen heeft waarmee dat kunnen voorkomen, dan zie ik het graag verschijnen. Zolang de garantie er is dat een game ook af wordt gemaakt, wil ik wel betalen voor Early Access. Of wie weet komt Sony met een model waar je gratis gebruik kan maken van Early Access als je PS+ hebt. Dat zou zomaar kunnen...
Inderdaad , het zou een toegevoegde waarde kunnen hebben.

Meer games en dus meer keuze.
Ik heb ff een tweet gestuurd naar @BungieHelp met de vraag of ik op EU servers kan spelen met EU vrienden als ik de game via de US Store heb gekocht. De Alpha heb ik via mn EU account gespeeld en de beta is 17 juli, dus daar kan niemand nog wat over vertellen ;)

Even afwachten op een reactie ;)

Ik ga er trouwens vanuit dat je met de final game gewoon een server kan kiezen wanneer je een character maakt. Dus dat je dan kan kiezen of je via US of EU servers speelt. Maar dat is puur mijn gevoel.

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 12-07-2014 12:56 ]

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ASNNetworks schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:55:
[...]

Ik heb ff een tweet gestuurd naar @BungieHelp met de vraag of ik op EU servers kan spelen met EU vrienden als ik de game via de US Store heb gekocht. De Alpha heb ik via mn EU account gespeeld en de beta is 17 juli, dus daar kan niemand nog wat over vertellen ;)

Even afwachten op een reactie ;)

Ik ga er trouwens vanuit dat je met de final game gewoon een server kan kiezen wanneer je een character maakt. Dus dat je dan kan kiezen of je via US of EU servers speelt. Maar dat is puur mijn gevoel.
Mijn ervaring met diverse US aangekochte games, of US account is dat ik uiteindelijk toch altijd speel tegen Duitsers, Belgen, Fransen etc, het heeft volgens mij met je ping te maken en niet zozeer of je een US/EU account of game gebruikt. Je word dus ongeacht je account of game regio gekoppeld aan spelers die een even lage ping hebben gemiddeld, anders zou online gamen niet te doen zijn.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
bram1984 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:09:
Verschilt volgens mij. Las gisteren dat iemand de US versie van WD niet online kon spelen hier.
Werkt hier prima. Heb hem wel op mijn EU account geïnstalleerd.

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Had van de week iets vreemds. Had mijn PS4 uitgezet en 's avonds weer aan, toen was heel mijn beeld dubbel en 1/2 over elkaar gemirrored. Een reboot had geen enkel effect, moest er de stroom vanaf halen om het te verhelpen. Iemand hier al eerder last van gehad? Of zou dit een op zich staand incident zijn?

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
D.S.X schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:15:
Had van de week iets vreemds. Had mijn PS4 uitgezet en 's avonds weer aan, toen was heel mijn beeld dubbel en 1/2 over elkaar gemirrored. Een reboot had geen enkel effect, moest er de stroom vanaf halen om het te verhelpen. Iemand hier al eerder last van gehad? Of zou dit een op zich staand incident zijn?
nieuwe 3D feature op de ps4? :+

Een handtekening?!

Pagina: 1 ... 63 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]