• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:54:
[...]

Wat mij vooral tegen viel is dat het verhaal niet heel bijzonder is en eigenlijk heel slecht aansluit op Killzone 3 (wat een heel toffe game was). En de ontbrekende offline coop functie vond ik persoonlijk een groot gemis. Verder zat de game goed in elkaar en is het een grafisch pareltje. Maar of het de 60 euro waard was die ik ervoor uitgegeven heb... ;)
Ik heb hem 2de hans gekocht voor 25 euro, mooie prijs voor games ;)

nothing stops this train

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:54:
[...]

Wat mij vooral tegen viel is dat het verhaal niet heel bijzonder is en eigenlijk heel slecht aansluit op Killzone 3 (wat een heel toffe game was). En de ontbrekende offline coop functie vond ik persoonlijk een groot gemis. Verder zat de game goed in elkaar en is het een grafisch pareltje. Maar of het de 60 euro waard was die ik ervoor uitgegeven heb... ;)
MP van deel 2 vond ik dan weer wat leuker dan deel 3. Hoewel ze wel alle twee een goed verhaal hadden.
Tja ik heb ook volle mep betaald. Maar ik wou hem ook day one hebben... Past mooi bij de rest ;)

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik kreeg hem bij de bundle dus dat was mooi meegenomen. :) Al heb ik hem bijna niet gespeeld, en ben ik bezig mijn backlog weg te werken voordat alle andere games komen in de herfst.

[ Voor 51% gewijzigd door Alvanosa op 08-07-2014 11:07 ]

PSN: Alvanosa

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
SuperflipNL schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:52:
[...]

Waarom veel mensen die niet leuk vinden is dat het niet snel gaat en misschien de leercruve wat hoog ligt. Waardoor het spel niet de kans krijgt die het verdiend. Tja ik vind het ook een leuk spel, maar het is echt wat ander dan COD of BF.
Dat is dan ook gelijk het probleem van KZ, ik speel al jaren met een groep vrienden CoD.
We hebben allemaal een KZ PS4 pakket gekocht, maar KZ multiplayer is nooit echt aangeslagen.

Blijkbaar zitten we toch vastgebakken in CoD, na al die jaren en is het moeilijk overstappen.

Mocht je al KZ fan zijn geweest (dit was onze eerste KZ ervaring) dan zal het best een prima spel zijn.
Het is vaak dan ook een leercurve idd, maar daar moet je ook zin in hebben en dat constant gekilled worden flink uitzitten tot je er zelf wat van bakt :D

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:14:
[...]

Dat is dan ook gelijk het probleem van KZ, ik speel al jaren met een groep vrienden CoD.
We hebben allemaal een KZ PS4 pakket gekocht, maar KZ multiplayer is nooit echt aangeslagen.

Blijkbaar zitten we toch vastgebakken in CoD, na al die jaren en is het moeilijk overstappen.

Mocht je al KZ fan zijn geweest (dit was onze eerste KZ ervaring) dan zal het best een prima spel zijn.
Het is vaak dan ook een leercurve idd, maar daar moet je ook zin in hebben en dat constant gekilled worden flink uitzitten tot je er zelf wat van bakt :D
Als je het nog een keer oppakt... wat tips!
- Ga niet als een gek rennen, mappen zijn vrij klein. Vaak een stukje van 20 meter rennen is wel de max.
- Blijf achter beschutting voor goede verdediging.
- Maak gebruik van de apparatuur (turrets "easy kills", drones etc.), maar ook healing drones en spawn beacons.

Soms vind ik het leuk om mensen te healen en beetje achteraan te blijven. Af en toe een turret plaatsen om een hoek af te dekken.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:38
In de KZ:SF MP heb ik al bijna 100 uur in zitten. Ook vet dat ze met DLC de jetpacks uit deel 3 hebben teruggebracht. Misschien komen de mechs uit de MP van deel 3 ook weer terug in SF via DLC.

Verwijderd

Hier wordt ik blij van, nog 22 dagen dan kunnen we (weer) gaan genieten van voor mij persoonlijk de beste game van de laatste generatie. En dit is een gevoelig statement, ik weet het, maar voor mij de beste game die ik ooit heb mogen doen.

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Last of us was een zeer mooie game maar niks beat AC 2 en Red dead redemption IMO.
Nu ik het erover heb wanneer komt Red Dead Redemption 2 nou Rockstar :/

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
EmilioFLR schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:24:
Last of us was een zeer mooie game maar niks beat AC 2 en Red dead redemption IMO.
Nu ik het erover heb wanneer komt Red Dead Redemption 2 nou Rockstar :/
Volgens mij heb jij nog niet veel gespeeld :P

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik mis het genre Hack / Slach ==> Bijv Ninja Gaiden
Ik heb alleen deel 1+2 gespeeld. Ik zie toch veel potentie in dat spel..?
op de Ps3 draaide Ninja Gaiden op 1080P / 60FPS !!! (als ik me niet vergis)

[ Voor 21% gewijzigd door HaskoF op 08-07-2014 12:46 ]

• Port187
HaskoF schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:43:
Ik mis het genre Hack / Slach ==> Bijv Ninja Gaiden
Ik heb alleen deel 1+2 gespeeld. Ik zie toch veel potentie in dat spel..?
op de Ps3 draaide Ninja Gaiden op 1080P / 60FPS !!! (als ik me niet vergis)
Ach ik mis een hoop meer games en features die er gewoon hadden moeten zijn.
Feit blijft dat Sony de PS4 veels te vroeg heeft uitgebracht om Microsoft dwars te zitten, waardoor we nu met een half gebakken taart zitten.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-12 10:31
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:52:
[...]

Ach ik mis een hoop meer games en features die er gewoon hadden moeten zijn.
Feit blijft dat Sony de PS4 veels te vroeg heeft uitgebracht om Microsoft dwars te zitten, waardoor we nu met een half gebakken taart zitten.
Je hebt een beetje ongefundeerde mening in mijn ogen, neigt naar fanboy gehalte zelfs. Mag ik vragen waarom de PS4 (release 29 november 2013 ) te vroeg is uitgebracht en de Xbox One ( release 22 november 2013) niet, want volgens mij was MS eerder :9~ ?

Ze zijn beide vrijwel tegelijk gelanceerd alleen koos Sony voor een wereldwijde lancering en Microsoft voor geselecteerde landen. Waar je ook voor of tegen bent voor beide consoles ontbreken A nog de games, maar dit is altijd al zo geweest bij de release van een nieuwe console en B hadden zowel MS als Sony beide problemen met missende features / bugs in de software bij de lancering en nog steeds.

EDIT:
Bedoel je bent niet verplicht om de PS4 te kopen, wil je hem niet laat je hem liggen toch : _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 08-07-2014 13:00 ]

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
a.u.b. niet weer deze discussie....

• Port187
lubbertkramer schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:57:
[...]

Je hebt een beetje ongefundeerde mening in mijn ogen, neigt naar fanboy gehalte zelfs. Mag ik vragen waarom de PS4 (release 29 november 2013 ) te vroeg is uitgebracht en de Xbox One ( release 22 november 2013) niet, want volgens mij was MS eerder :9~ ?

Ze zijn beide vrijwel tegelijk gelanceerd alleen koos Sony voor een wereldwijde lancering en Microsoft voor geselecteerde landen. Waar je ook voor of tegen bent voor beide consoles ontbreken A nog de games, maar dit is altijd al zo geweest bij de release van een nieuwe console en B hadden zowel MS als Sony beide problemen met missende features / bugs in de software bij de lancering en nog steeds.

EDIT:
Bedoel je bent niet verplicht om de PS4 te kopen, wil je hem niet laat je hem liggen toch : _/-\o_
Als ik al een fanboy ben dan is het wel van Sony, ik kom zelf van de PS3 af.

Wat betreft launch games heb je wel gelijk, in de zin van vaak zijn er weinig en daar hebben alle console launches last van.

Heb nu een PS4 en moet constateren dat features die ik wel op de PS3 had, nu niet heb.

-DNLA
-MP3/Divx
-Video bellen met vrienden
-Ondersteuning voor bepaalde bluetooth headsets en gadgets.
-Een betaalde PSN account geen extra stabiliteit/snelheid bied - iets wat ik wel had verwacht.

En dan kunnen we de discussie gaan houden over het is een spelcomputer, dus die extra features zijn onzin, maar ik vergelijk alleen PS3 vs PS4 hier. Ik heb geen 360 of Xbox One, dus die vergelijking kan ik niet maken.

Dit lijken mij allemaal redelijke argumenten om te roepen dat Sony de boel te vroeg heeft uitgebracht niet?
Om dan gelijk weer met termen te gooien zoals Fanboys is trollen in dit geval.

-

• lubbertkramer
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:05:
[...]

Als ik al een fanboy ben dan is het wel van Sony, ik kom zelf van de PS3 af.

Wat betreft launch games heb je wel gelijk, in de zin van vaak zijn er weinig en daar hebben alle console launches last van.

Heb nu een PS4 en moet constateren dat features die ik wel op de PS3 had, nu niet heb.

-DNLA
-MP3/Divx
-Video bellen met vrienden
-Ondersteuning voor bepaalde bluetooth headsets en gadgets.
-Een betaalde PSN account geen extra stabiliteit/snelheid bied - iets wat ik wel had verwacht.

En dan kunnen we de discussie gaan houden over het is een spelcomputer, dus die extra features zijn onzin, maar ik vergelijk alleen PS3 vs PS4 hier. Ik heb geen 360 of Xbox One, dus die vergelijking kan ik niet maken.

Dit lijken mij allemaal redelijke argumenten om te roepen dat Sony de boel te vroeg heeft uitgebracht niet?
Om dan gelijk weer met termen te gooien zoals Fanboys is trollen in dit geval.

-
Maar dat was toch voor de tijd bekend dat die features zouden ontbreken zoals bijvoorbeeld DLNA, je had daarmee de aankoop kunnen uitstellen totdat deze features wellicht wel geïmplementeerd zouden zijn. Sony is hier wat dat betreft helder in geweest dat ze de PS4 duidelijk als game console positioneren ipv allerlei randzaken erbij
Will the PS4 system support media servers or DLNA support in order to stream videos or movies from a home PC?
The PS4 system does not support client functionality for media servers.

*We appreciate your feedback and are exploring possibilities
http://blog.eu.playstatio...4-the-ultimate-faq/#sect1
The PlayStation 4 dev team was "caught off guard" by the response to Sony's announcement that the console wouldn't support MP3 playback and DLNA media streaming, according to Shuhei Yoshida. He told Giant Bomb that while the features may not be available at launch, the team is looking at bringing them to PS4 later.

Yoshida, president of Sony Computer Entertainment Worldwide Studios, said "the biggest surprise for us all internally at Sony" was how many people reacted passionately to the announcement.

"It's not like we actively decided 'Let's not do this feature so that people will subscribe to Music Unlimited,'" he said. "Like we've been saying, the focus has been always on the game features. And some of the features we wanted but we couldn't get in on day one — game features — we are very disappointed and worried about not having on day one and that have been the higher priorities."

Certain previously announced features, like the PS4's suspend/resume mode and the option to share a controller over the internet to assist a friend, won't be available at launch. Sony announced that in a lengthy FAQ where the lack of MP3, CD and DLNA support was revealed.
http://www.polygon.com/20...a-and-mp3-support-for-ps4

EDIT:
Zoals er weinig games zijn bij de release van een nieuwe console zo zijn er ook weinige accessoires voor een nieuwe console. Maar dat is met elk type hardware, van een console tot aan je smartphone :)

[ Voor 51% gewijzigd door lubbertkramer op 08-07-2014 13:16 ]

• Port187
lubbertkramer schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:08:
[...]

Maar dat was toch voor de tijd bekend dat die features zouden ontbreken zoals bijvoorbeeld DLNA, je had daarmee de aankoop kunnen uitstellen totdat deze features wellicht wel geïmplementeerd zouden zijn. Sony is hier wat dat betreft helder in geweest dat ze de PS4 duidelijk als game console positioneren ipv allerlei randzaken erbij
Het lijkt mij duidelijk dat om je concurrentie een stapje voor te zijn het eigenlijk de bedoeling was al deze features uit te brengen tijdens de launch. Echter is er gekozen om dit via updates te doen, zoals alle fabriekanten lui zijn tegenwoordig en half gebakken producten uitbrengen om daarna features en bugfixes te pushen.

Dat ze van te voren aangeven en duidelijk en helder zijn over de vertragingen wat betreft deze features doet niet ten onder aan het feit dat ze de PS4 te vroeg uitgebracht hebben, ze onderstrepen het notebene door het aan te geven.

En randzaken, tja, voorbeeld: ik speel graag online: gebruikte op mijn PS3 een SONY (notebene) bluetooth stereo headset MW600. Deze is nu (nog) niet ondersteund op de PS4. En ja dat irriteert mij.

Bij een upgrade PS3->PS4 verwacht ik op zn minste zelfde features plus misschien nog nieuwe, als dat niet teveel gevraagd is tenminste.

[ Voor 5% gewijzigd door Port187 op 08-07-2014 13:17 ]

• lubbertkramer
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:16:
[...]

Het lijkt mij duidelijk dat om je concurrentie een stapje voor te zijn het eigenlijk de bedoeling was al deze features uit te brengen tijdens de launch. Echter is er gekozen om dit via updates te doen, zoals alle fabriekanten lui zijn tegenwoordig en half gebakken producten uitbrengen om daarna features en bugfixes te pushen.

Dat ze van te voren aangeven en duidelijk en helder zijn over de vertragingen wat betreft deze features doet niet ten onder aan het feit dat ze de PS4 te vroeg uitgebracht hebben, ze onderstrepen het notebene door het aan te geven.

En randzaken, tja, voorbeeld: ik speel graag online: gebruikte op mijn PS3 een SONY (notebene) bluetooth stereo headset MW600. Deze is nu (nog) niet ondersteund op de PS4. En ja dat irriteert mij.

Bij een upgrade PS3->PS4 verwacht ik op zn minste zelfde features plus misschien nog nieuwe, als dat niet teveel gevraagd is tenminste.
Ook die zaken had je kunnen weten, staan allemaal in de FAQ van Sony zelf, bekijk daar de tabel ook maar. Alle fabrikanten doen dat, van Sony tot Apple dat ze backwards niet compatible maken (ze moeten toch ergens geld aan verdienen). En zoals ik eerder zei, gezien je vind dat er te weinig games zijn had je ook bij je PS3 kunnen blijven totdat de zaken die jij opgelost zou willen zien opgelost waren ipv achteraf het als een probleem te kenmerken terwijl deze voor je aankoop al bekend waren
Will PS3 peripherals such as fighting sticks and steering wheels work with the PS4 system?
Generally speaking, no. However, at launch, users will be able to use these controllers if a specific game title allows it to be used within the game. This decision is upon the game developer and will vary from game to game.

What PS3 devices can I use with the PS4 system?
Refer to the chart below:

Bij elke generatie consoles tot nu toe kun je bijvoorbeeld ook niet de games van de vorige generatie spelen. Daarvan kun je ook zeggen heb enorm veel geld uitgegeven aan de games dus ik zie dat als een eis, vooralsnog ben je afgeleverd aan wat de fabrikant je geeft en beslis je uiteindelijk zelf of je het de aankoop waard vind na vooronderzoek

[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 08-07-2014 13:23 ]

• Port187
lubbertkramer schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:19:
[...]

Ook die zaken had je kunnen weten, staan allemaal in de FAQ van Sony zelf, bekijk daar de tabel ook maar. Alle fabrikanten doen dat, van Sony tot Apple dat ze backwards niet compatible maken (ze moeten toch ergens geld aan verdienen). En zoals ik eerder zei, gezien je vind dat er te weinig games zijn had je ook bij je PS3 kunnen blijven totdat de zaken die jij opgelost zou willen zien opgelost waren ipv achteraf het als een probleem te kenmerken terwijl deze voor je aankoop al bekend was

[...]

Had ik kunnen doen inderdaad, wachten, en dan had ik nog steeds zelfde klachten gehad omdat ik dan perse moet wachten terwijl vrienden al over zijn.

Dat jij hier perse je punt duidelijk wilt maken door je te schermen achter het feit dat "ik het had kunnen weten" is prima, maar dat heeft verder weinig toegevoede waarde wat betreft de discussie over of de PS4 te vroeg is uitgebracht.

• lubbertkramer
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:24:
[...]

Had ik kunnen doen inderdaad, wachten, en dan had ik nog steeds zelfde klachten gehad omdat ik dan perse moet wachten terwijl vrienden al over zijn.

Dat jij hier perse je punt duidelijk wilt maken door je te schermen achter het feit dat "ik het had kunnen weten" is prima, maar dat heeft verder weinig toegevoede waarde wat betreft de discussie over of de PS4 te vroeg is uitgebracht.
Dus als je vrienden van de brug springen spring jij ook want die zijn al gesprongen? : 8)7

Maar terug, jij vind dat hij te vroeg gelanceerd is, ik vind hem mooi op tijd en mis de zaken die jij mist niet want daarvoor heb ik andere hardware. De PS4 is bedoeld voor mij om op te gamen en dat doet hij meer dan prima (zeker als ik dan kijk wat bepaalde games nu al aan kwaliteit neerzetten terwijl het vaak maar een minimale aangepaste versie is van de PS3 versie of nog niet alles optimaal benut.

Dat er nog weinig games zijn, dat hoort bij een nieuwe release en hoor je mij dus ook niet over klagen (al zag ik het uiteraard liever anders _/-\o_ ) maar als ik zie wat voor mooie pareltjes er aan zitten te komen ben ik meer dan tevreden met mijn PS4. (Volgens mij is het toch ook de regel dat meestal na twee jaar de console pas optimaal gebruikt wordt door ontwikkelaars?)

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 08-07-2014 13:29 ]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:22
de ps4 is natuurlijk full hd. ik heb echter een gewone hd tv. is het een heel groot verschil als ik op een gewone hd tv ga spelen? vind het een beetje te gortig om ze beide te kopen. tv is prima alleen geen full hd

• Port187
lubbertkramer schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:27:
[...]

Vind jij, ik vind hem mooi op tijd namelijk en mis de zaken die jij mist niet want daarvoor heb ik andere hardware. De PS4 is bedoeld voor mij om op te gamen en dat doet hij meer dan prima (zeker als ik dan kijk wat bepaalde games nu al aan kwaliteit neerzetten terwijl het vaak maar een minimale aangepaste versie is van de PS3 versie of nog niet alles optimaal benut.

Dat er nog weinig games zijn, dat hoort bij een release en hoor je mij dus ook niet over klagen (al zag ik het uiteraard liever anders) maar als ik zie wat voor mooie pareltjes er aan zitten te komen ben ik meer dan tevreden met mijn PS4. (Volgens mij is het toch ook de regel dat meestal na twee jaar de console pas optimaal gebruikt wordt door ontwikkelaars?)
Nou excuses dan maar, blijkbaar mag ik niet klagen over een aangekocht product waar ik meer van verwacht had "omdat ik had moeten wachten, en het had moeten weten" en mag daarom ook niet roepen dat het te vroeg is uitgebracht. Als we het dan toch over fanboys hebben, dan ruik jij er toch een stuk meer naar.

Buiten dat, Ik heb gewacht, heb m namelijk net een maand. Dat is 7+ maanden na release. En had inderdaad best nog wat langer kunnen wachten, zeg Herfst omdat het dan leukere games uitkomen. Maar dat heb ik niet gedaan, en nu komen de min-punten van mijn ervaringen en teleurstellingen, maar als jij liever wilt dat ik alleen de pluspunten opnoem zodat jij je aankoop beter kunt rechtvaardigen, dan is dat jou probleem en niet de mijne.

Laat me iets duidelijker zijn, ik ben best blij met mijn PS4, maar dat is niet waar deze discussie over ging.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Qua de zogenaamde 'AAA' spellen;

Het feit dat er nog weinig spellen uitkomen voor de PS4... komen er dan meer spellen uit voor de PS3? Eerder nog minder toch? Een nieuw spel nu, komt of uit alleen voor PS4, of voor zowel PS4 als PS3? Of heb ik het daar mis?

Als ik het niet mis heb met bovenstaande bewering, dan is het probleem niet zo zeer dat er geen spellen voor de PS4 uitkomen, maar meer dat er in het algemeen geen spellen in het uitkomen.

PS. Dit is puur ter lering ende vermaak voor mij, want ik heb zoals gewoonlijk meer spellen dan ik tijd heb om te spelen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:37:
[...]

Nou excuses dan maar, blijkbaar mag ik niet klagen over een aangekocht product waar ik meer van verwacht had "omdat ik had moeten wachten, en het had moeten weten" en mag daarom ook niet roepen dat het te vroeg is uitgebracht. Als we het dan toch over fanboys hebben, dan ruik jij er toch een stuk meer naar.

Buiten dat, Ik heb gewacht, heb m namelijk net een maand. Dat is 7+ maanden na release. En had inderdaad best nog wat langer kunnen wachten, zeg Herfst omdat het dan leukere games uitkomen. Maar dat heb ik niet gedaan, en nu komen de min-punten van mijn ervaringen en teleurstellingen, maar als jij liever wilt dat ik alleen de pluspunten opnoem zodat jij je aankoop beter kunt rechtvaardigen, dan is dat jou probleem en niet de mijne.

Laat me iets duidelijker zijn, ik ben best blij met mijn PS4, maar dat is niet waar deze discussie over ging.
Denk dat alle features wel komen, maar het is net zoals de launch bij PS3, die zoog zwaar.
Ook heel veel dingen die ontbraken, of dingen die later weer weggehaald zijn.

Het is niet dat ze de PS4 nu uitbrengen en er niks meer aan gaan doen.

Sony heeft ook een plan (dat mag ik hopen), en een onderdeel ervan is om via updates mensen te trekken, weer in het nieuws te komen etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Sloebie op 08-07-2014 14:20 ]

• Port187
Sloebie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:18:
[...]

Denk dat alle features wel komen, maar het is net zoals de launch bij PS3, die zoog zwaar.
Ook heel veel dingen die ontbraken, of dingen die later weer weggehaald zijn.

Het is niet dat ze de PS4 nu uitbrengen en er niks meer aan gaan doen.

Sony heeft ook een plan (dat mag ik hopen), en een onderdeel ervan is om via updates mensen te trekken, weer in het nieuws te komen etc.
Dat weet ik ook wel, daarom zei ik ook te vroeg uitgebracht.

Daar hebben bijna alle fabriekanten tegenwoordig last van, vroeg uitbrengen en dan achteraf fixen over het internet.

• lubbertkramer
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:37:
[...]

Haha uiteraard mag je klagen, ik reageerde in eerste instantie op je ongefundeerde mening waaruit deze discussie voortkwam, mede omdat zaken al bekend waren voor de launch. Maar een discussie als deze houdt ej scherp, ik hoop dan ook voor jou en voor de rest die erop wacht dat Sony snel met de beloofde features komt door middel van een update :)
embee schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:46:

PS. Dit is puur ter lering ende vermaak voor mij, want ik heb zoals gewoonlijk meer spellen dan ik tijd heb om te spelen.
Haha hier een +1, vrijwel alle PS4 spellen liggen en speel meestal FIFA zo nog even voor het naar bed gaan, en de rest, dat ligt meer te verstoffen 8)7

Al kijk ik uit naar het einde van deze maand met TLOU release, zoveel (positief) over gelezen dat ik zeer benieuwd ben of het de reviews waar gaat maken (heb het niet op de PS3 gespeeld)

Verwijderd

lubbertkramer schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:52:
Al kijk ik uit naar het einde van deze maand met TLOU release, zoveel (positief) over gelezen dat ik zeer benieuwd ben of het de reviews waar gaat maken (heb het niet op de PS3 gespeeld)
Kijk hier ook erg naar uit, baalde dat ik het toenertijd niet kon spelen (Xdoos360 :'( ).

• Trishul
Voor de PS4 komen juist de meeste games uit, van alle 8ste generatie consoles, zowel AAA als Indiegames.
En volgens de resultaten van de GDC conference wordt die lijn doorgetrokken; meeste ontwikkelaars werken aan PS4 games.

Ik had bij mn PS3 kunnen blijven, maar moet er niet aan denken dat ik WD en Destiny daarop zou moeten spelen :X

[ Voor 20% gewijzigd door Trishul op 08-07-2014 15:18 ]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:55:
[...]

Ik heb hem 2de hans gekocht voor 25 euro, mooie prijs voor games ;)
Ik heb Shadow Fall pasgeleden nog gekocht voor 28 euro, nieuw. :p Prima game imho, aardige verhaallijn en de graphics zijn natuurlijk dik in orde.

Net Watch Dogs binnengekregen (39 euro, ook nieuw), dus ik ben voorlopig nog wel even zoet. :9 PS+ heeft ook soms wat leuks.

Mis wel een goede racer op de PS4 (dat en GTA V zijn toch de dingen die ik het meeste speelde op de PS3), maar goed, da's nog even wachten.. GTA V heb ik 3 keer uitgespeeld op de PS3, maar ik ben bang dat 't toch weer gaat kriebelen als 'ie voor de PS4 uitkomt. :9

• Trishul
SChief schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:25:
[...]

Ik heb Shadow Fall pasgeleden nog gekocht voor 28 euro, nieuw. :p Prima game imho, aardige verhaallijn en de graphics zijn natuurlijk dik in orde.

Net Watch Dogs binnengekregen (39 euro, ook nieuw), dus ik ben voorlopig nog wel even zoet. :9 PS+ heeft ook soms wat leuks.

Mis wel een goede racer op de PS4 (dat en GTA V zijn toch de dingen die ik het meeste speelde op de PS3), maar goed, da's nog even wachten.. GTA V heb ik 3 keer uitgespeeld op de PS3, maar ik ben bang dat 't toch weer gaat kriebelen als 'ie voor de PS4 uitkomt. :9
Ik ga GTA5 alleen al kopen voor de dikke boost in framerate, resolutie en effecten. En omdat ik dan GTA5 online kan spelen met mn neefjes (die geen PS3 hebben..).
jaydenjarno schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:36:
de ps4 is natuurlijk full hd. ik heb echter een gewone hd tv. is het een heel groot verschil als ik op een gewone hd tv ga spelen? vind het een beetje te gortig om ze beide te kopen. tv is prima alleen geen full hd
Dat gaat prima lukken. :Y HD-ready(720P) bedoel je neem ik aan? Als ie maar HDMI heeft.
Trishul schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:31:
[...]

Ik ga GTA5 alleen al kopen voor de dikke boost in framerate, resolutie en effecten. En omdat ik dan GTA5 online kan spelen met mn neefjes (die geen PS3 hebben..).
Zou GTA5 60fps zijn ? :o Denk het niet anders hadden ze dat wel gezegd maar een stable 30fps zou ook wel al mooi meegenomen zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-07-2014 15:51 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-12 08:25
http://blog.eu.playstatio...=social_20140708_27436316
Nu nog wat betere resolutie filmpjes, maar ziet er aardig uit :)

PSN: MrMistral

Het gaat wel lukken maar full HD is toch wel een stukje scherper.

Denk idd dat GTA op 30fps zal lopen. Die game vraagt ook niet per definitie om 60fps. Heb liever een goede draw distance en meer verkeer en voetgangers.

• Port187
lubbertkramer schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:52:
[...]

Haha uiteraard mag je klagen, ik reageerde in eerste instantie op je ongefundeerde mening waaruit deze discussie voortkwam, mede omdat zaken al bekend waren voor de launch. Maar een discussie als deze houdt ej scherp, ik hoop dan ook voor jou en voor de rest die erop wacht dat Sony snel met de beloofde features komt door middel van een update :)

[...]

Haha hier een +1, vrijwel alle PS4 spellen liggen en speel meestal FIFA zo nog even voor het naar bed gaan, en de rest, dat ligt meer te verstoffen 8)7

Nou over een ding kunnen we het waarschijnlijk wel eens worden: TLOU is toch wel een van de beste spellen dat ik ooit heb mogen spelen (sterk verhaal, super einde en strakke graphics en gameplay)
Nou ben ik ook een zombie/apocolypse films fan, dus dit lag dan wel in mijn straatje.
Je zal er geen spijt van krijgen, al is het hier en daar tijdens een vecht scene wel een beetje repetitive.

Ik heb op dit moment ook bijna alle released games liggen en kom aan de meeste niet toe.
Wel enorm genoten van Tomb Raider D.E. , deze had ik niet gespeeld op de PS3, dus dat was een aangename verassing! En in tegenstelling tot mijn vrienden, vind ik de graphics upgrade al de moeite, dus buiten al mijn geklaag om missing features, wel blij met aanschaf :+

• Trishul
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:08:
[...]

Nou over een ding kunnen we het waarschijnlijk wel eens worden: TLOU is toch wel een van de beste spellen dat ik ooit heb mogen spelen (sterk verhaal, super einde en strakke graphics en gameplay)
Nou ben ik ook een zombie/apocolypse films fan, dus dit lag dan wel in mijn straatje.
Je zal er geen spijt van krijgen, al is het hier en daar tijdens een vecht scene wel een beetje repetitive.

Ik heb op dit moment ook bijna alle released games liggen en kom aan de meeste niet toe.
Wel enorm genoten van Tomb Raider D.E. , deze had ik niet gespeeld op de PS3, dus dat was een aangename verassing! En in tegenstelling tot mijn vrienden, vind ik de graphics upgrade al de moeite, dus buiten al mijn geklaag om missing features, wel blij met aanschaf :+
Dat laatste is precies de reden waarom ik meteen op release ben overgestapt naar de PS4. Eindelijk gewoon gamen op de native resolutie van mijn LCD-tv (plasma's hebben geen native resolutie..), namelijk 1080p _/-\o_ Wil echt niet meer de multiplats spelen op mn PS3. Heb zelfs grote moeite om weer mn PS3 aan te zetten. Ook een voordeel is de betere framerate, waardoor een game zoals WD een stuk lekkerder speelt op de PS4, en straks zal dat ook het geval zijn met GTA5, die je dan op een locked 30fps in 1080p kan spelen.

• lubbertkramer
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:08:
[...]

Haha gelukkig :) Maar ben benieuwd, nog maar een paar nachtjes slapen en dan valt ie op de mat. Ik zal mijn mening achteraf hier met je delen :)

Tomb Raider ook niet eerder gespeeld en ondanks dat het alleen een texture update was vond ik hem er al goed uitzien, ik ben benieuwd naar wat ze van het vervolg weten te maken :)
Al eerder vermeld, maar voor degenen die de MP van TLoU willen gaan spelen: de EU versie is gecensureerd. De US versie is dat niet en is daarbij omgerekend slechts € 36,-

• mducaneaux
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
bram1984 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:43:
Al eerder vermeld, maar voor degenen die de MO van TLoU willen gaan spelen: de EU versie is gecensureerd. De US versie is dat niet en is daarbij omgerekend slechts € 36,-
Waar kan ik de US versie vinden en bestellen?

• Port187
mducaneaux schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:03:
[...]

Dit is hoe ik het deed altijd, gezien games kopen met US dollars een stuk goedkoper was.

-Account aanmaken op je playstation met US adres. (neem postcode 90210 bv :+ )
-PSN prepaid cards met x USD waarde aanschaffen op www.amazon.com met je credit card. je krijgt de codes per email. (http://tinyurl.com/pfrwean)
-Inloggen met je US account en in de store je PSN prepaid cards redeemen
-De US versie van TLOU (of welke andere game dan ook) aanschaffen en downloaden.

[ Voor 16% gewijzigd door Port187 op 08-07-2014 18:11 ]

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Mede-tweakers durven jullie het aan om destiny in de us store te bestellen? Dit omdat ik altijd een beetje huiverig ben met online games via de psn store, ivm injustice server issue's.
Dit ook omdat de extra's die je krijgt met de digitale collectors items misschien alleen voor us chars is. Kijk dlc is gewoon speelbaar uit de us store maar bijvoorbeeld Ingame items, die bij de collectors editie zitten?
Ik twijfel nog of ik hem via us store, en dan wel de collectors editie, haal of een site als gamedumper maar dan de kale versie

• Port187
KookSpook schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:19:
Mede-tweakers durven jullie het aan om destiny in de us store te bestellen? Dit omdat ik altijd een beetje huiverig ben met online games via de psn store, ivm injustice server issue's.
Dit ook omdat de extra's die je krijgt met de digitale collectors items misschien alleen voor us chars is. Kijk dlc is gewoon speelbaar uit de us store maar bijvoorbeeld Ingame items, die bij de collectors editie zitten?
Ik twijfel nog of ik hem via us store, en dan wel de collectors editie, haal of een site als gamedumper maar dan de kale versie
Nooit zo bij stil gestaan dat er bepaalde games niet lekker werken ivm servers/regio.
Tot nu toe altijd goed gegaan, maar veelal offline games. TLOU heb ik US aangeschaft en ben ook online geweest zonder problemen. Vond TLOU online niet zo, dus weinig tijd aan besteed verder.
mducaneaux schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:03:
[...]

Digitaal: US store
Disc: VGP (Canadese webshop, heb je 'm alleen iets later)

US account aanmaken is heel simpel. Als je Googled, kom je een mooie walkthrough op InsideGamer tegen van Simon Zijlemans. Is 10 minuten werk. Daarna ff US PSN tegoed kopen via Amazon en de code die je direct ontvangt, invullen in de US store. Dan vult 'ie je wallet met $50,- en kun je de game aanschaffen.

edit: Wat kost Destiny in de US store? $60,- zie ik? Voor € 52,- pik je de EU versie op disc op. Verwaarloosbaar verschil. Of heeft de US versie bepaalde extra's?

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 08-07-2014 18:37 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

bram1984 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:43:
Al eerder vermeld, maar voor degenen die de MP van TLoU willen gaan spelen: de EU versie is gecensureerd. De US versie is dat niet en is daarbij omgerekend slechts € 36,-
In welk opzicht is hij gecensureerd? En was dit bij de ps3 versie ook al?

PSN: Finally_Chris

CR1691 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:42:
[...]

In welk opzicht is hij gecensureerd? En was dit bij de ps3 versie ook al?
Er zit geen gore in de MP (ontploffende hoofden tijdens shotgun executions en wegvliegende ledematen als je over een bom loopt etc.). Zat ook in de PS3 versie ja.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 08-07-2014 18:47 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die Dynamic Weather in Driveclub ziet er echt fantastisch uit. Jammer dat Sony maar zulke korte clips released maar ze willen de hype ongetwijfeld opbouwen de komende 3 maanden.

Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/qmzfuo.gif

Blijkbaar kan het tijdens het racen weer stoppen met regenen en worden de wegen weer droog, sneeuw smelt of stapelt zich juist op.

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12 22:44
kazuka schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:46:
Die Dynamic Weather in Driveclub ziet er echt fantastisch uit. Jammer dat Sony maar zulke korte clips released maar ze willen de hype ongetwijfeld opbouwen de komende 3 maanden.

Blijkbaar kan het tijdens het racen weer stoppen met regenen en worden de wegen weer droog, sneeuw smelt of stapelt zich juist op.
Wow, dat ziet er bizar goed uit! :9~ Edit: ik heb de gif uit de quote gehaald anders krijgen we geërgerde mobiele tweakers.

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-12 17:50
Kort vraagje; in de Mediamarkt toen ik een paar weken geleden met de PS4 zat te klooien kon je de touchpad gebruiken in het startmenu van de PS4.

Je kon dus met de touchpad een menuutje omhoog of omlaag (dus zonder de knoppen).

Op mijn PS4 thuis heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen..en het is nou ook niet iets heel ergs ofzo, maar vroeg me gewoon af of ik over een instelling heen kijk?
Weet iemand hier iets meer van?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:47

spaceboy

Op grote hoogte

Daejji schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:16:
Kort vraagje; in de Mediamarkt toen ik een paar weken geleden met de PS4 zat te klooien kon je de touchpad gebruiken in het startmenu van de PS4.

Je kon dus met de touchpad een menuutje omhoog of omlaag (dus zonder de knoppen).

Op mijn PS4 thuis heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen..en het is nou ook niet iets heel ergs ofzo, maar vroeg me gewoon af of ik over een instelling heen kijk?
Weet iemand hier iets meer van?
Ik heb het wel standaard dat (als je bijvoorbeeld een zoek-opdracht in PS Store doet) als je je gamepad beweegt (kantelen), dat je dan letters kunt selecteren. Werkt verbazingwekkend snel (en zeker sneller dan met de pijltjes).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Port187
bram1984 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:32:
[...]
edit: Wat kost Destiny in de US store? $60,- zie ik? Voor € 52,- pik je de EU versie op disc op. Verwaarloosbaar verschil. Of heeft de US versie bepaalde extra's?
$60 is op dit moment 44 euro, voor 8 euro meer heb je inderdaad een disc.

Nou is het voor mij persoonlijk relaxter zo veel mogelijk digitaal aan te kopen. Buiten dat je niet hoeft te wachten op een levering/naar de winkel toe moet en direct kunt downloaden, is het ook enorm relaxt geen discs te hoeven swappen als ik een andere game wil spelen. Disc swap is zooo PS2 8) Dat is bijna hetzelfde als opstaan om van kanaal te wisselen op TV :+

Nadeel is inderdaad geen fysieke disc, mooie hoes en niet kunnen doorverkopen, maar dat deed ik toch al niet.

En als ik dan toch voor digitaal ga, scheelt het wel 60 euro vs 60 dollar.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

ik heb nog een ps4 dus ben nog een leek, maar kan ik games downloaden vanuit de US store en probleem loos spelen? en kan ik ook switchen naar de eu store bv ?
Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:20:
[...]

$60 is op dit moment 44 euro, voor 8 euro meer heb je inderdaad een disc.

Nou is het voor mij persoonlijk relaxter zo veel mogelijk digitaal aan te kopen. Buiten dat je niet hoeft te wachten op een levering/naar de winkel toe moet en direct kunt downloaden, is het ook enorm relaxt geen discs te hoeven swappen als ik een andere game wil spelen. Disc swap is zooo PS2 8) Dat is bijna hetzelfde als opstaan om van kanaal te wisselen op TV :+

Nadeel is inderdaad geen fysieke disc, mooie hoes en niet kunnen doorverkopen, maar dat deed ik toch al niet.

En als ik dan toch voor digitaal ga, scheelt het wel 60 euro vs 60 dollar.
In dat geval zou ik even de dev tweeten of mailen. Het scheelt inderdaad nogal met de EU versie.

@Hierboven; ja en ja.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:35

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ziekelijk mooie screenshots TLOU Remastered:

http://www.dualshockers.c...he-last-of-us-remastered/

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Ik zag ze vanmiddag al op NeoGAF. Helaas nog niet echte gameplay screenshots. Daar ben ik het meest benieuwd naar. Game komt over 3 weken uit, dus verwacht snel wat 1080p/60fps Gamersyde footage. Ben zwaar hyped voor deze game. Eigenlijk meer dan welke PS4 game tot nu toe, en dat terwijl ik 'm al meerdere keren uitgespeeld heb. :o

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58
ps4 + driveclub bundel was vandaag aangekondigd. Denk dat ik die maar ga halen dan. Nog wel tot oktober wachten helaas.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
bram1984 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:59:
Ik zag ze vanmiddag al op NeoGAF. Helaas nog niet echte gameplay screenshots. Daar ben ik het meest benieuwd naar. Game komt over 3 weken uit, dus verwacht snel wat 1080p/60fps Gamersyde footage. Ben zwaar hyped voor deze game. Eigenlijk meer dan welke PS4 game tot nu toe, en dat terwijl ik 'm al meerdere keren uitgespeeld heb. :o
Ik ben bang dat er gewoon nog steeds heel veel aliasing in het spel zit.
En waarom ben je daar bang voor? De graphics zitten op 1080p, de textures hebben een hogere resolutie en de character models zien er vergelijkbaar uit als in de cutscenes op de PS3. Daarbij is het ND. Alle vertrouwen in.

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:46

rally

Deyterra Consultancy

Ik kreeg een mailtje met een Season Pass voor Watchdogs... echter ik kan hem nergens bestellen (op het PS4 netwerk).
Iemand anders die de Season Pass heeft gevonden

http://www.deyterra.com

Verwijderd

rally schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:53:
Ik kreeg een mailtje met een Season Pass voor Watchdogs... echter ik kan hem nergens bestellen (op het PS4 netwerk).
Iemand anders die de Season Pass heeft gevonden
Ja ik heb de season pass wel besteld, beetje spijt van maar dat maakt verder niet uit. Gewoon naar Watch_Dogs gaan in de Store en dan naar add-ons. Bij mij stond daar de season pass bij.

Verwijderd

Geen Cross-play voor The Last of Us Remastered

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_53bc6b232382c.jpg

The Last of Us is vooral geroemd om de singleplayer, maar ook bevat deze Naughty Dog topper nog een multiplayer die zeker het spelen waard is. The Last of Us Remastered zal uiteraard ook een multiplayer bevatten, sterker nog, deze uitgave bevat ook alle multiplayer DLC. Qua content zijn zowel de PS3 als PS4 versie gelijk aan elkaar, maar Cross-play zit er niet in.

Sony Computer Entertainment Korea heeft via een persbericht kenbaar gemaakt dat Cross-play niet beschikbaar is nadat de de Koreaanse website Ruliweb aangaf dat dit mogelijk zou zijn. Of Cross-platform saves er wel in zit is (nog) niet bekend. Dat zou op zich wel prettig zijn.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...he-last-of-us-remastered/
Lijkt me logisch. Met 60 fps en de DS4 heb je aanzienlijk meer voordeel. Is overigens gewoon verkeerd vertaald vanaf die website.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

Dat ziet er echt super goed uit! Hopelijk maakt Drive Club het nog goed, nadat het zo lang is uitgesteld. Ik wacht op een eerste goede racegame voor op de PS4.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Beloofd na swappen van mijn DS4's via RMA procedure om te updaten, bij deze:
DS4's teruggestuurd vanwege het rubber dat op L3 gescheurd was (beide DS4's).

Verzonden op zaterdag 28-6. Nieuwe ontvangen op woensdag 9-7.

De pookjes en de L2/R2 knoppen zien er inderdaad anders uit. Het siliconen(waterballon materiaal) gevoel van de pookjes is veranderd naar stabiel autodashboard gevoel.

Het modelnummer op de achterzijde is hetzelfde, namelijk: CUH-ZCT1E

Het typenummer is echter veranderd van:4-472-348-11-F1
naar: 4-472-348-02 G

Mensen ervaring met de slijtage van deze nieuwe DS4's? En mensen in het bezit van "oude" DS4's doe hier je voordeel mee, je hebt een jaar garantie.

Verwijderd

Cai schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:46:

De pookjes en de L2/R2 knoppen zien er inderdaad anders uit. Het siliconen(waterballon materiaal) gevoel van de pookjes is veranderd naar stabiel autodashboard gevoel.

Mensen ervaring met de slijtage van deze nieuwe DS4's? En mensen in het bezit van "oude" DS4's doe hier je voordeel mee, je hebt een jaar garantie.
De mijne (2) hebben ook lichte slijtage.

Misschien ga ik ze ook opsturen inderdaad.

Maar wel 1 voor 1.
Zet er gewoon van die Orbs van € 8,- op. Geen last van slijtage en toen ik onlangs weer ff zonder probeerde, voelde dat echt nergens naar.

• lubbertkramer
Cai schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:46:

Hier ook vorige week DS4 opgestuurd naar Sony, zit nu te wachten tot hij retour komt en dan gaat nummer twee die kant op :)

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023

[afbeelding]

Dit ziet er zeer fijn uit! Mooie details zijn ook de druppels op de 'hood'. Ik mag graag racen, maar dan niet met een controller.Ik wacht nog even op Morpheus. Dan lijkt me deze game in combinatie met een stuurtje en pedalen perfect om weer te starten met racegames.

Don't they have towels in the future ?

Verwijderd

Gearbox Software kondigt nieuwe IP genaamd Battleborn aan met trailer

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AUz8zzK-Bjs]

De makers van Borderlands die we beter kennen onder de naam Gearbox Software hebben samen met 2K een nieuwe IP aangekondigd. Met behulp van een zeer sfeervolle en naar het schijnt in-game trailer worden we geïntroduceerd in de wereld van Battleborn.

De game wordt geïntroduceerd als een zogenaamde hero-shooter en is voornamelijk gericht op verhaalgedreven coöperatieve gameplay en kent daarnaast een uitgebreide multiplayer. Uit het persbericht blijkt dat het om een first person shooter gaat en een samensmelting is van verschillende genres.

In het augustusnummer van Game Informer zal er nog veel meer informatie volgen en zal de game uitgebreid behandeld worden. Battleborn heeft nog geen releasedatum gekregen, maar verschijnt in elk geval voor de PlayStation 4, Xbox One en PC.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...ttleborn-aan-met-trailer/

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 12:35

TRK

bram1984 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:32:
Zet er gewoon van die Orbs van € 8,- op. Geen last van slijtage en toen ik onlangs weer ff zonder probeerde, voelde dat echt nergens naar.
Inderdaad ik gebruik ook de Orbs en deze voelen veel beter aan en liggen lekkerder in de hand. Ik gebruik diegene die naar binnen vormen ipv naar buiten. De standaard sticks voelen veel minder fijn als je dan weer is een keertje een joystick gebruikt zonder Orbs

[ Voor 11% gewijzigd door TRK op 09-07-2014 13:30 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:02
Dit heb ik ook gedaan, de DS4 controller slijt nu alleen niet, nog een bijkomend voordeel is dat de DS4 controller wel 10x beter in je hand ligt +je hebt meer grip. Ik zou niet meer zonder de orbs kunnen.

wat ik het liefste heb is dat er binnenkort een ''xbox 360'' controller uitkomt voor de ps4, als dat komt dan is de ps4 echt helemaal af :)

nothing stops this train

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12 11:08
Dat is niet altijd een oplossing: Ik heb zelf nog geen problemen met het rubber vd stisck, maar had wel zo'n setje van Orb gekocht. Maar dat bevalt me helemaal niet, dan worden de pookjes hoger, maar vooral ook het oppervlakte van pookjes wordt veel groter. Ik vind juist de kleine oppervlakte van de pookjes veel fijner. Heb dus ook snel die orbs er weer afgehaald!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

MotoGP 14 demo nu te downloaden in de PSStore.

De eerste Racer op de PS4.

Een echte aanrader voor Racefans.
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:44:
MotoGP 14 demo nu te downloaden in de PSStore.

De eerste MOTOR Racer op de PS4.

Een echte aanrader voor MOTOR Racefans.
Na 5 minuten weer verwijderd van mijn PS4 en (hopelijk snel) van mijn geheugen. Wat een schijt game zeg. Ik snap dat het meer een simulator is en bedoeld voor de MotoGP fans, maar mijn god wat een graphics. Dit is gewoon de PS3 versie geport naar de PS4. Zulke games moeten afgestraft worden. Graphics is niet alles nee, maar verkoop het dan ook niet full-priced als een PS4 game.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 09-07-2014 17:37 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Vind de orbs het geld niet echt waard als je ze voor weinig kan vinden < 3 euro ofzo ok maar heb ze er zelf weer afgehaald en Xbone sticks geplaatst gamet veel fijner dan die rubberen kapjes waar toch weer een beetje speling in gaat zitten door die dikke laag rubber.

Verwijderd

ASNNetworks schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:27:
[...]

Na 5 minuten weer verwijderd van mijn PS4 en (hopelijk snel) van mijn geheugen. Wat een schijt game zeg. Ik snap dat het meer een simulator is en bedoeld voor de MotoGP fans, maar mijn god wat een graphics. Dit is gewoon de PS3 versie geport naar de PS4. Zulke games moeten afgestraft worden. Graphics is niet alles nee, maar verkoop het dan ook niet full-priced als een PS4 game.
De graphics hadden een stuk beter gekund inderdaad.

Toch race ik af en toe lekker op mijn motor vol genot in MotoGP 14.

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb sinds kort een PS4 mijn eerste console (op de Wii na)
Voor de audio heb ik een $15 DAC gekocht bij DX met een plat naar rond stekkerding van een dollar dat werkt goed.

Nu het stomme gedeelte :) in de demo van Thief kan ik een balk optillen met het vierkante knopje maar dan?

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:11:
[...]
Ja ik heb de season pass wel besteld, beetje spijt van maar dat maakt verder niet uit. Gewoon naar Watch_Dogs gaan in de Store en dan naar add-ons. Bij mij stond daar de season pass bij.
Thanks... gevonden en gelukt! :)

Ik vind WD toch erg vermakelijk... ook met free-raomen. Maar ik hoop stiekem toch dat GTA V ook naar de PS4 komt. Hoewel ik hem al op de 360 heb uitgespeeld zou ik hem zo weer kopen voor de PS4.

Nu nog een paar goede drive games en mijn PS4 word mijn "main" console... (nu nog de 360 i.v.m. "Games Night, waarbij mijn vrienden nog geen PS hebben :( )

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
rally schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:47:
[...]

Ik vind WD toch erg vermakelijk... ook met free-raomen. Maar ik hoop stiekem toch dat GTA V ook naar de PS4 komt. Hoewel ik hem al op de 360 heb uitgespeeld zou ik hem zo weer kopen voor de PS4.

Nu nog een paar goede drive games en mijn PS4 word mijn "main" console... (nu nog de 360 i.v.m. "Games Night, waarbij mijn vrienden nog geen PS hebben :( )
GTA V is aangekondigd voor de PS4, net als de X1 en de PC versie.

PSN: Alvanosa

rally schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:47:
[...]

Jij hebt onder een steen geleefd zeker :P

Het mooiste is nog dat je je Online character gewoon mee kan nemen naar de PS4 versie, zelfs vanaf de X360 ;) Je kan je online character + progressie van PS3 óf X360 meenemen naar X1, PS4 óf PC. Maakt niet uit waarop je het hebt gespeeld en waarop je de next-gen versie gaat spelen _/-\o_

http://www.rockstargames....all-to-PlayStation-4-Xbox

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 10-07-2014 12:56 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

bouwfraude schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:43:
Ik heb sinds kort een PS4 mijn eerste console (op de Wii na)
Voor de audio heb ik een $15 DAC gekocht bij DX met een plat naar rond stekkerding van een dollar dat werkt goed.

Nu het stomme gedeelte :) in de demo van Thief kan ik een balk optillen met het vierkante knopje maar dan?
Je moet blijven drukken op het vierkantje ;)

Verwijderd

Shadow Warrior verschijnt in september

Shadow Warrior verscheen vorig jaar op de PC en heeft tot op heden een mooi Metacritic gemiddelde van 73, een prima game dus. En deze komt ook naar de PlayStation 4 en Xbox One toe en wel in september, zo heeft uitgever Devolver Digital bekendgemaakt.

De game zal zowel digitaal verkrijgbaar zijn alsook als fysieke game in de winkels en de prijs in dollars is 39.99, niet gek dus. Wat de Europese prijs zal zijn is nog niet bekend en ook hebben we nog geen concrete releasedatum, maar wellicht maakt men dat tijdens de Gamescom bekend.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-verschijnt-in-september/
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:57:
Shadow Warrior verschijnt in september

[video]

Shadow Warrior verscheen vorig jaar op de PC en heeft tot op heden een mooi Metacritic gemiddelde van 73, een prima game dus. En deze komt ook naar de PlayStation 4 en Xbox One toe en wel in september, zo heeft uitgever Devolver Digital bekendgemaakt.

De game zal zowel digitaal verkrijgbaar zijn alsook als fysieke game in de winkels en de prijs in dollars is 39.99, niet gek dus. Wat de Europese prijs zal zijn is nog niet bekend en ook hebben we nog geen concrete releasedatum, maar wellicht maakt men dat tijdens de Gamescom bekend.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...-verschijnt-in-september/
Ziet er op zich niet verkeerd uit. Maar ben bang dat deze game erg ondergesneeuwd gaat worden door:

Destiny
Fifa 15
GTA V
Far Cry 4
BF Hardline
COD Advanced Warfare
Assassins Creed Unity
DriveClub
The Crew
Evolve
Little Big Planet 3
Dragon's Age
The Evil Within.

En een aantal sportgames die vooral in USA populair zijn zoals:

NHL 15
NBA2K15
NBA Live 15
WWE2K15.

De meeste gamers kopen enkele games en dan zullen deze eerder gekocht worden dan een Shadow Warrior ben ik bang. En voor degene die wel meerdere games per maand kopen: die hebben geeneens genoeg tijd om alles te spelen.

Ja het wordt erg druk dit najaar :P

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 10-07-2014 13:11 ]

Jeumig de herfstmaanden zitten wel erg vol met releases! :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• rally

rally

Deyterra Consultancy

ASNNetworks schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:52:
[...]

Jij hebt onder een steen geleefd zeker :P

Het mooiste is nog dat je je Online character gewoon mee kan nemen naar de PS4 versie, zelfs vanaf de X360 ;) Je kan je online character + progressie van PS3 óf X360 meenemen naar X1, PS4 óf PC. Maakt niet uit waarop je het hebt gespeeld en waarop je de next-gen versie gaat spelen _/-\o_
http://www.rockstargames....all-to-PlayStation-4-Xbox
Nou... niet onder een steen, maar ben verhuisd naar Warschau en had een hoop andere dingen aan mijn hoofd ;)

Maar dit is zo cool nieuws! Helemaal dat je je character mee kan nemen... _/-\o_

Verwijderd

Digitale versie Destiny mogelijk 40GB

Afbeeldingslocatie: http://www.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2014/07/DestinySE1.jpg

Sony heeft via een listing op haar site mogelijk naar buiten gelekt hoeveel ruimte de digitale versie van Destiny in beslag gaat nemen. Er was op de site te lezen dat het zou gaan om maar liefst 40GB, ietsje meer dan Killzone: Shadow Fall met 38.5GB.

Sony verwijderde de opslagruimte die benodigd zou zijn snel weer van haar website, zo is te lezen op PSU.

Of het hier dus om een foutje gaat of de waarheid is moeilijk te zeggen, maar 40GB is erg veel. Meeste games zitten immers veel lager en ruimschoots onder dit genoemde aantal voor Destiny.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...ie-destiny-mogelijk-40gb/
Dat zal voor dan de disc versie ook wel ongeveer zo zijn, aangezien die ook volledig op de HDD wordt geïnstalleerd.

• HaskoF
nba2k heeft ook ong 40 gb
46GB zelfs. De meeste games zitten rond 20-25GB. Ik vind het allemaal best. Hoe groter de game hoe meer content of minder gecomprimeerd alles is denk ik maar. Ik vind het juist erg gierig dat Fifa 14 bijvoorbeeld maar 11GB is :P

Die 500GB zit bij mij bijna vol. Heb nog ongeveer 80GB vrij. Die zal wel vol komen door Last of Us en Destiny. Daarna even wat oude games verwijderen. Games zoals Assassins Creed speel ik toch niet meer en kan het altijd nog opnieuw downloaden. Op termijn koop ik wel een goedkope 2TB HDD wanneer die beschikbaar zijn tegen een leuk bedrag.

Verwijderd

Kijk hier voor 16 minuten aan Dragon Age: Inquisition gameplay :

Dragon Age: Inquisition komt steeds dichterbij en ziet er steeds veelbelovender uit. Dat is ook te zien aan de demo die op de afgelopen E3 achter gesloten deuren getoond werd. Deze video – met zestien minuten aan gameplay! – is inmiddels vrijgegeven en kan je hierboven in al zijn epiek bekijken. Enjoy!

Voor meer informatie over de game verwijzen we jullie graag door naar onze preview.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...age-inquisition-gameplay/

Deze game ben ik opzich wel in geinteresseerd , maar wacht het nog even af.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:38:
Voor de mensen die mee willen doen met de Destiny beta: gewoon ff kosteloos reserveren bij de Bart Smit.
en dan? :)
En dan niks, want dat werkt al een tijd niet meer :9 Een tijd geleden kon je gewoon vrijblijvend reserveren en kreeg je direct een beta code in de mail. Dat werkt echter al een poos niet meer.

Heb het net nog maar even getest voor de zekerheid en krijg alleen maar een reserveringsbevestiging, zonder code.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 10-07-2014 14:10 ]

Verwijderd

Uncharted: Collection goede kandidaat voor de PS4

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_4fbb9a90433a3.jpg

Remastered, HD, Next-gen, het zijn termen die men nu vaak in de rondte gooit bij het uitbrengen van oude games op de PS4. Grote titels als GTA V, The Last of Us en kleine als Flower krijgen een PS4 make-over en worden op die manier opnieuw uitgebracht.

Als we Sony mogen geloven is een Uncharted: Collection voor de PS4 ook een geschikte kandidaat, maar men wil de markt niet overvloeden met ‘remastered’-titels. Over Beyond: Two Souls gaan immers ook al geruchten dat deze naar de PS4 zou komen.

Yoshida meldt dat er aanvragen zijn voor een Uncharted: Collection en dat dit een goede kandidaat zou zijn voor de PS4, maar of het er komt is een tweede.

“There are requests from some consumers for games that were released later in the generation, like Uncharted, which people might have missed,”[...]“That would be a good candidate.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...de-kandidaat-voor-de-ps4/

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:28:
Uncharted: Collection goede kandidaat voor de PS4

[afbeelding]

Remastered, HD, Next-gen, het zijn termen die men nu vaak in de rondte gooit bij het uitbrengen van oude games op de PS4. Grote titels als GTA V, The Last of Us en kleine als Flower krijgen een PS4 make-over en worden op die manier opnieuw uitgebracht.

Als we Sony mogen geloven is een Uncharted: Collection voor de PS4 ook een geschikte kandidaat, maar men wil de markt niet overvloeden met ‘remastered’-titels. Over Beyond: Two Souls gaan immers ook al geruchten dat deze naar de PS4 zou komen.

Yoshida meldt dat er aanvragen zijn voor een Uncharted: Collection en dat dit een goede kandidaat zou zijn voor de PS4, maar of het er komt is een tweede.

“There are requests from some consumers for games that were released later in the generation, like Uncharted, which people might have missed,”[...]“That would be a good candidate.”

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...de-kandidaat-voor-de-ps4/
Was gisteren toevallig aan kijken in release charts voor nieuwe ps4 games, en daar stond deze wel tussen, van mij mag die ook gewoon komen, fantastische games, zou ze graag nog eens spelen op de ps4 met wat meer pracht en praal.

• HaskoF
Fatal Mind schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:30:
[...]

Was gisteren toevallig aan kijken in release charts voor nieuwe ps4 games, en daar stond deze wel tussen, van mij mag die ook gewoon komen, fantastische games, zou ze graag nog eens spelen op de ps4 met wat meer pracht en praal.
Ik vind persoonlijk dat men beter een vervolg kan maken, dan dezelfde games opnieuw uitbrengen .....

Alhoewel dat laatste interessant kan zijn voor de mensen die een spel op de last gen niet hebben gespeeld

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
HaskoF schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:36:
[...]

Ik vind persoonlijk dat men beter een vervolg kan maken, dan dezelfde games opnieuw uitbrengen .....

Alhoewel dat laatste interessant kan zijn voor de mensen die een spel op de last gen niet hebben gespeeld
Vervolg komt er ook voor zover ik weet.

• HaskoF
Fatal Mind schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:36:
[...]

Vervolg komt er ook voor zover ik weet.
ik bedoel niet specifiek voor Uncharted, maar in het algemeen. Als ze toch tijd en geld willen investeren, doe het dan voor een nieuwe game of vervolg
Pagina: 1 ... 62 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]