lubbertkramer schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:57:
[...]
Je hebt een beetje ongefundeerde mening in mijn ogen, neigt naar fanboy gehalte zelfs. Mag ik vragen waarom de PS4 (release 29 november 2013 ) te vroeg is uitgebracht en de Xbox One ( release 22 november 2013) niet, want volgens mij was MS eerder

?
Ze zijn beide vrijwel tegelijk gelanceerd alleen koos Sony voor een wereldwijde lancering en Microsoft voor geselecteerde landen. Waar je ook voor of tegen bent voor beide consoles ontbreken A nog de games, maar dit is altijd al zo geweest bij de release van een nieuwe console en B hadden zowel MS als Sony beide problemen met missende features / bugs in de software bij de lancering en nog steeds.
EDIT:
Bedoel je bent niet verplicht om de PS4 te kopen, wil je hem niet laat je hem liggen toch :

Als ik al een fanboy ben dan is het wel van Sony, ik kom zelf van de PS3 af.
Wat betreft launch games heb je wel gelijk, in de zin van vaak zijn er weinig en daar hebben alle console launches last van.
Heb nu een PS4 en moet constateren dat features die ik wel op de PS3 had, nu niet heb.
-DNLA
-MP3/Divx
-Video bellen met vrienden
-Ondersteuning voor bepaalde bluetooth headsets en gadgets.
-Een betaalde PSN account geen extra stabiliteit/snelheid bied - iets wat ik wel had verwacht.
En dan kunnen we de discussie gaan houden over het is een spelcomputer, dus die extra features zijn onzin, maar ik vergelijk alleen PS3 vs PS4 hier. Ik heb geen 360 of Xbox One, dus die vergelijking kan ik niet maken.
Dit lijken mij allemaal redelijke argumenten om te roepen dat Sony de boel te vroeg heeft uitgebracht niet?
Om dan gelijk weer met termen te gooien zoals Fanboys is trollen in dit geval.
-