Voor de mensen die The Last of Us gaan halen: alle difficulties zijn vanaf het begin af aan unlocked. Het is dus niet noodzakelijk de game eerst op Hard uit te spelen om Survivor te unlocken, en Survivor uit te spelen om Grounded te unlocken.

Als je de game nog niet eerder gespeeld hebt, zou ik op hard beginnen met de listen mode aan. Hard geeft de perfecte balans tussen vijanden en de hoeveelheid supplies die je vindt.

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
bram1984 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 08:57:
Voor de mensen die The Last of Us gaan halen: alle difficulties zijn vanaf het begin af aan unlocked. Het is dus niet noodzakelijk de game eerst op Hard uit te spelen om Survivor te unlocken, en Survivor uit te spelen om Grounded te unlocken.

Als je de game nog niet eerder gespeeld hebt, zou ik op hard beginnen met de listen mode aan. Hard geeft de perfecte balans tussen vijanden en de hoeveelheid supplies die je vindt.
Zijn er dan (veel) mensen die dit spel weer op de ps4 kopen die de ps3 versie al hebben uitgespeeld? Spel is toch precies hetzelfde? :?

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-12 13:19
The last of us zit ik wel op te wachten (natuurlijk omdat ik nooit de ps3 versie heb gehad). Tegen die tijd hoop ik ook weer fit genoeg te zijn om te gamen, dus dan ook gelijk ff goed doorknallen :)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:25
bram1984 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 08:57:

Is hard wel een beetje te doen ivm de uncharted games op normal? :P

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Erik-1980 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:52:
[...]

Zijn er dan (veel) mensen die dit spel weer op de ps4 kopen die de ps3 versie al hebben uitgespeeld? Spel is toch precies hetzelfde? :?
Waarom niet? Ik zou dat doen met Oblivion. Of Fallout NV. Of Sega Mega Drive Collection. Zo zullen er ook wel mensen zijn die TLoU opnieuw zouden kopen.
Erik-1980 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:52:
[...]

Jazeker. Sterker nog: ik heb 'm al 3x uitgespeeld maar ben meer hyped om deze te halen dan welke andere PS4 game tot nu toe. En nee, het spel is niet precies hetzelfde, grafisch althans. De verschillen kun je wel even Googlen.

Daarbij is er ook een zeer sterke multiplayer aanwezig en krijg je alle DLC erbij. Voor omgerekend € 36,- een vrij goede deal, al zeg ik het zelf. :)
Trishul schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:10:
[...]

Is hard wel een beetje te doen ivm de uncharted games op normal? :P
Ja hoor. Het spel is weliswaar moeilijker dan Uncharted, maar als je gewoon speelt zoals je hoort te spelen (stealthy) dan is het uitstekend te doen. Ik heb 'm voor het eerst uitgespeeld op Hard zonder listen mode. Af en toe wel frustrerend, maar de ervaring is een stuk intenser dan op normaal, waarbij ieder level helemaal vol met supplies ligt en iedere vijand kogels laat vallen. Dan valt de spanning volledig weg en wordt het meer een shooter en dat is het juist niet. :)

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-12 09:21
Misschien rare vraag. Ik heb sinds gister de PS4 en ik heb een US account aangemaakt (primary gemaakt). Nu wil ik wat games kopen. Maar lees ik dit op de interwebs:

heb een US watch dog versie gekocht en alle stappen gevolgd mbt aanmaken van een US account. alles goed gelukt tot ik de multiplayer mode wilde spelen. je hebt namelijk een US psn plus account nodig om online te spelen, je kan dus NIET je NL psn plus account delen op je PS4 als je andere user buiten dat land komt (niet eens met eentje uit België bijvoorbeeld).

Klopt dat? Als dat zo is, dan heb ik er nog weinig aan natuurlijk :) (mijn NL account is overigens wel een PS Plus account.
pgerrits schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:40:
Misschien rare vraag. Ik heb sinds gister de PS4 en ik heb een US account aangemaakt (primary gemaakt). Nu wil ik wat games kopen. Maar lees ik dit op de interwebs:

heb een US watch dog versie gekocht en alle stappen gevolgd mbt aanmaken van een US account. alles goed gelukt tot ik de multiplayer mode wilde spelen. je hebt namelijk een US psn plus account nodig om online te spelen, je kan dus NIET je NL psn plus account delen op je PS4 als je andere user buiten dat land komt (niet eens met eentje uit België bijvoorbeeld).

Klopt dat? Als dat zo is, dan heb ik er nog weinig aan natuurlijk :) (mijn NL account is overigens wel een PS Plus account.
Ik denk dat je wel vanaf je EU account moet spelen. Het voorbeeld wat jij geeft zal zich openbaren indien je in de EU vanaf een US account speelt. Je kan alles wat je uit de US store downloadt, in principe direct spelen op ieder ander account op dezelfde PS4.

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-12 01:51
Heb Watch_Dogs uit de Amerikaanse Store gehaald, multiplayer gaat prima om m'n EU-account. Ook free roam sessies joinen met vrienden (met een Europees exemplaar) is geen enkel probleem.
pgerrits schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:40:

Geen zorgen ;) Ik heb al mijn games uit de US Store gehaald (meer dan 10 games) en ze werken allemaal gewoon vanaf mn NL account. Alle games hebben een regiovrije multiplayer, oftewel je kan gwn met EU spelers spelen. Enige uitzondering is Injustice, die verbind alleen met USA servers. Dikke afrader als je die online wil spelen, alleen maar lag. Alle andere games doen aan regiovrije online :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 15:20
Ik wil een homeplug kopen om een betere verbinding te krijgen met het internet. Heeft een van jullie tips?
Menace_1981 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:26:
Ik wil een homeplug kopen om een betere verbinding te krijgen met het internet. Heeft een van jullie tips?
Ik heb deze:
pricewatch: TP-Link 300 Mbps AV500 Wi-Fi Powerline extender Starter Kit

Werkt perfect, PS4 bedraad ermee van internet voorzien waar Wi-Fi van de modem geen optie meer was.
Daarnaast zit er ook ingebouwde Wi-Fi in, waardoor m'n tablet en telefoon er ook van mee kunnen profiteren.

• mducaneaux
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
De ps4 is nu wel heel goedkoop nieuw te krijgen (zie pricewatch). Even snel een vraagje wat betreft de garantie, als ik een probleem zou hebben met de ps4, heeft de winkel er dan iets mee te maken of gaat dit geheel via sony?
De beste tip die ik je kan geven is 30 meter UTP kabel kopen, een paar gaten boren, en bedraad aansluiten. Dan heb je de best mogelijke connectie.
mducaneaux schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:39:
De ps4 is nu wel heel goedkoop nieuw te krijgen (zie pricewatch). Even snel een vraagje wat betreft de garantie, als ik een probleem zou hebben met de ps4, heeft de winkel er dan iets mee te maken of gaat dit geheel via sony?
Kan allebei. In principe moet de winkel je garantie verlenen volgens mij, maar via Sony gaat wellicht sneller.

• mducaneaux
bram1984 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:08:
[...]

De beste tip die ik je kan geven is 30 meter UTP kabel kopen, een paar gaten boren, en bedraad aansluiten. Dan heb je de best mogelijke connectie.

[...]

Kan allebei. In principe moet de winkel je garantie verlenen volgens mij, maar via Sony gaat wellicht sneller.
Top, want de reviews van die zaak zijn niet om over naar huis te schrijven.

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12 21:51
Ik heb afgelopen week de season pass voor WD aangeschaft. Wanneer ik in de Store kijk bij mijn aangeschafte producten dan zie ik dat de add-ons zijn gedownload en geïnstalleerd, echter wanneer ik bij meldingen --> downloads kijk, dan staat er bij alle add-ons "Bezig met wachten op installeren". Iemand enig idee wat hier fout gaat? |:(

Verwijderd

http://www.bcc.nl/devolo-...1%2Fnl_nl%2F%24s%3Ddevolo\u0020homeplug\u0020wifi\u0020set\u0020500wifikit&search=devolo%20homeplug%20wifi%20set%20500wifikit

works like a charm

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
Weet iemand een winkel die de dualshock blauw nog heeft of snel leverbaar is ?

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Iemand al vermeld dat de PS4 vandaag €360,- kost bij Bart Smit?

An  a day keeps the doctor away.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
iApp schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:58:
Iemand al vermeld dat de PS4 vandaag €360,- kost bij Bart Smit?
:D Wel grappig dat je hier en daar al onder adviesprijs eentje op kan pikken. Zal dat komen omdat de bundels er aan komen? En die bundels kosten maar een paar euro meer dan adviesprijs, maar dan inclusief bv TLoU enzo.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:01:
[...]

:D Wel grappig dat je hier en daar al onder adviesprijs eentje op kan pikken. Zal dat komen omdat de bundels er aan komen? En die bundels kosten maar een paar euro meer dan adviesprijs, maar dan inclusief bv TLoU enzo.
Gewoon een weekend aanbieding van BS, geldt voor alle consoles 10% eraf,

• pgerrits
Heb het thuis ook. Niet super tevreden. Ondanks dat de snelheid bijvoorbeeld 230 Mbps is. Merk je toch dat het niet stabiel is. Streamen via homeplug zou met die snelheid goed moeten kunnen. Echter komt hij niet boven 40Mbps.

Ik heb wel een oud huis dus misschien ligt het daar aan. Ik heb geïnvesteerd in een High end WiFi (AC 1200) en dat is 3x zo snel dan homeplug. Ik heb nu een wifi verbinding van 480 Mbps die super stabiel is.

• pgerrits
harrytasker schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:04:
[...]

Gewoon een weekend aanbieding van BS, geldt voor alle consoles 10% eraf,
Jup erg mooi. Gezien ik hem gister voor de normale prijs heb gekocht |:(

Maar wel goed om te zien inderdaad.
Terugsturen en opnieuw bestellen? :+
pgerrits schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:05:
[...]

Heb het thuis ook. Niet super tevreden. Ondanks dat de snelheid bijvoorbeeld 230 Mbps is. Merk je toch dat het niet stabiel is. Streamen via homeplug zou met die snelheid goed moeten kunnen. Echter komt hij niet boven 40Mbps.

Ik heb wel een oud huis dus misschien ligt het daar aan. Ik heb geïnvesteerd in een High end WiFi (AC 1200) en dat is 3x zo snel dan homeplug. Ik heb nu een wifi verbinding van 480 Mbps die super stabiel is.
Voor de snelheid hoef je het niet te doen, ik weet niet hoeveel Mbps ik haal maar ervaar wel dat het gewoon stabiel is.

[ Voor 90% gewijzigd door dutchgio op 06-07-2014 13:22 ]

• pgerrits
dutchgio schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:16:
Terugsturen en opnieuw bestellen? :+

Voor de snelheid hoef je het niet te doen, ik weet niet hoeveel Mbps ik haal maar ervaar wel dat het gewoon stabiel is.
Wat je ziet als je een network monitor tool draait dat je een erg piekerig grafiek krijgt. Mijn mijn wireless AC is dat een strakke lijn. Maar nogmaals, ik woon in een ouder huis met oude bedrading. Daar kan het ook aan liggen.
Zal wel kloppen inderdaad, merk ook dat bij het streamen van muziek op de Wi-Fi van de Homeplug deze af en toe even wegvalt, ook bij bijvoorbeeld het downloaden van PSN met de PS4 heeft Wi-Fi het moeilijk. M'n PS4 zit er bedraad aan verbonden, met gamen is dat gewoon stabiel, dat had ik met de Wi-Fi verbinding van de modem zelf niet.

Wireless AC is ook een optie, maar wel een dure. Het bereik is afwachten(5.0Ghz gaat slecht door muren) en je hebt dan bijvoorbeeld een Asus rt66-u nodig, die nogal prijzig is. ;)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:57

Phydomir

Dennis

Je kan beter investeren in een goede boormachine en wat CAT5 als je een stabiele verbinding wilt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• mducaneaux
PS4 gekocht bij Bart Smit voor 360 euro, morgen ophalen in het filiaal, ben benieuwd!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:57
Als jullie een video met de Share Factory maken en deze op youtube willen zetten,
doen julie dat via usb of kan het direct vanaf de PS4?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

PS4 sharefactory > Facebook met "alleen ik" zichtbaarheid > downloaden in hoge kwaliteit aandrukken > Youtube ;)

Direct naar Youtube kan niet. Wellicht ooit met een update...
dutchgio schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:51:
PS4 sharefactory > Facebook met "alleen ik" zichtbaarheid > downloaden in hoge kwaliteit aandrukken > Youtube ;)

Direct naar Youtube kan niet. Wellicht ooit met een update...
Dit jaar komt er een system update die een YouTube applicatie toevoegt (dus native app voor bekijken) en de mogelijkheid biedt om videos direct naar YouTube te uploaden.

Was tijdens de Sony event op de E3 aangekondigd :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:39:
Als jullie een video met de Share Factory maken en deze op youtube willen zetten,
doen julie dat via usb of kan het direct vanaf de PS4?
Ik doe het via USB , eerder deed ik het via Facebook , maar via USB gaat het veel sneller.

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-12 00:40
Ik vraag me wel af, worden er in de toekomst nog customization features toegevoegd zoals beschikbaar op de Playstation 3? Dus customized thema's/kleuren. Momenteel vind ik de interface eigenlijk nog best wel rommelig om eerlijk te zijn met de gebruikte apps en games (gesorteerd op laatst gestart) door elkaar en de library ergens achteraan.

Verwijderd

icratox schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:19:
Ik vraag me wel af, worden er in de toekomst nog customization features toegevoegd zoals beschikbaar op de Playstation 3? Dus customized thema's/kleuren. Momenteel vind ik de interface eigenlijk nog best wel rommelig om eerlijk te zijn met de gebruikte apps en games (gesorteerd op laatst gestart) door elkaar en de library ergens achteraan.
Bij de PS3 werd ook bijna niks veranderd qua uiterlijk over al die jaren heen ,
dus ik weet niet of dat bij de PS4 wel gaat gebeuren.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:42
ASNNetworks schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:56:
[...]

Dit jaar komt er een system update die een YouTube applicatie toevoegt (dus native app voor bekijken) en de mogelijkheid biedt om videos direct naar YouTube te uploaden.

Was tijdens de Sony event op de E3 aangekondigd :)
Hopelijk voegen ze ook support voor Vimeo. Over het algemeen betere kwaliteit/bitrate. Overigens is Vimeo wel meer artistieker ingesteld. Dus de vraag is of ze zullen waarderen als er opeen massaal PS4 gameplay videos opduiken op hun website.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12 09:47
Ga daar maar niet van uit.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:57
Heb 'm nu via usb stick naar youtube geupload.
Werkt prima zo ;)

Voor de geïnteresseerden: YouTube: Battlefield 4 zuperkiwi ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 06-07-2014 18:52 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 17:00

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Voor de gene die nog geen PS4 hebben.

Ze hebben bij bartsmit 10% korting, waardoor de PS4 maar 361,98 euro is ;-)

391,98 euro

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-12 12:36

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vraagje, werkt de Twitch app voor Europese PS4s?

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:30
Ja, daar werkt de Twitch app ook op.

FIFA Benelux Administrator

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

sekeroglan schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:23:
Voor de gene die nog geen PS4 hebben.

Ze hebben bij bartsmit 10% korting, waardoor de PS4 maar 361,98 euro is ;-)

391,98 euro
shit te laat gezien... actie geld niet meer.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28
Jedi Geub schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:59:
[...]

shit te laat gezien... actie geld niet meer.
trendycomputers verkoopt hem ook voor 360. redelijke goede score hier in de pricewatch

Verwijderd

Zag een paar pagina's terug wat posts over The Last Of Us maar daar heb ik echt zin in zeg. Heb de PS3 versie wel gedaan maar nooit echt actief omdat ik toen nul tijd had. Ga nu wel voor de platinum, ben benieuwd hoe lang me dat gaat duren.

Met Watch_Dogs zit ik nu op 88% maar daar zitten drie echt irritante trophies bij. Vooral de trophy dat je vijf keer getailed moet worden. Wie bedenkt zoiets, is echt totaal luck based. Aan de andere kant als die platinum binnen is geeft die ook meer voldoening. :) Had ik met Knack in ieder geval wel, (die diamond Knack unlocken was hel.)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2014 12:31 . Reden: Typo ]

Zelf veel tailen, dan wordt je daarna vaak terug 'getailed'.
Overigens krijg je daar vaak niet eens een melding van, maar je kunt het wel herkennen door die slow-motion te activeren, je beweegt dan niet in slow-motion als iemand in je game zit...

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 07-07-2014 11:59 ]

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12 22:00
Of de game op pauze zetten. Overigens kreeg ik een paar keer wel een melding dat ik 'invaded' werd inclusief de zone waar de tailer zich bevond, dat is dan weer wel opmerkelijk. Uiteraard niets gedaan en me gewoon laten volgen; het zekere voor het onzekere nemen.

Shikata ga nai.

Verwijderd

PS4 verkopen rond de 9 miljoen, Xbox One boven de 5 miljoen

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_53ba6b3780b83.jpg

De laatste keer dat Sony wat liet weten omtrent de verkoopcijfers van de PlayStation 4 was de console net de 7 miljoen gepasseerd. Onofficiële cijfers gaven enige tijd terug aan dat de 8 miljoen bereikt was en nu zou de PlayStation 4 op 9 miljoen keer verkocht moeten zitten.

Dat stelt althans het tijdschrift Edge, nadat ze Phil Harrison van Microsoft naar de verkoopcijfers vroegen. Harrison heeft aangegeven dat de PlayStation 4 de 9 miljoen bereikt heeft en dat de Xbox One momenteel ‘north of 5 million’ zit, ofwel de Xbox One is de 5 miljoen ruimschoots voorbij.

Als deze cijfers kloppen, dan betekent het dat er een verschil van rond de 3 miljoen zit tussen beide nieuwe platformen. En dan is er nog het gegeven dat de Xbox One (in de landen waar deze verkrijgbaar is) overal te koop is en dat Sony nog steeds tekorten wegwerkt hoewel dat nu vrij vlot gaat.

Het is even afwachten totdat Sony (en Microsoft) officiële cijfers vrijgegeven, maar als de 9 miljoen van nu klopt zal de console begin herfst de 10 miljoen moeten bereiken en dan zal Sony ongetwijfeld een verklaring doen uitgaan. Voor nu is het nog eventjes met een korrel zout nemen ondanks dat het er gunstig uitziet voor de PlayStation 4.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...x-one-boven-de-5-miljoen/

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Als de Ps4 de 10 miljoen passeert mag ik hopen dat ze een leuke game aankondigen met de eerstvolgende PS+ games!

oOo oOo

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12 21:53
Voor de mensen die nog een leuke game zoeken voor weinig, Valliant Hearts mag je niet laten liggen voor € 15

PSN ID Binloading_nl

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:51

quelake

PSN Quelake

Ik zie nu ook gewoon 2 webshops die hem voor 360 verkopen? Of zit er een addertje onder het gras?
quelake schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:20:
Ik zie nu ook gewoon 2 webshops die hem voor 360 verkopen? Of zit er een addertje onder het gras?
US import, althans dat staat bij de goedkoopste in de pricewatch in de beschrijving. Dat zal bij de tweede ook wel het geval zijn.

Verwijderd

HaskoF schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:15:
Als de Ps4 de 10 miljoen passeert mag ik hopen dat ze een leuke game aankondigen met de eerstvolgende PS+ games!

oOo oOo
Inderdaad , maar dan wel eentje die ik nog niet heb.

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:51

quelake

PSN Quelake

dutchgio schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:28:
[...]

US import, althans dat staat bij de goedkoopste in de pricewatch in de beschrijving. Dat zal bij de tweede ook wel het geval zijn.
Ah, thnx. De tweede optie staat expliciet bij "EU model". Wat ik grappiger vind, is dat beide webshops in een paar uur tijd ineens een 10tje duurder zijn geworden (370 euro). Net de beurs zo!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Mits voldoende belangstelling is het mogelijk dat Borderlands The Pre-sequel naar PS4 komt.
Deel 3 had beter geweest maar ik hoop dat dit dan maar eens gaat gebeuren.
Het is het enige spel dat mijn vriendin samen wil/kan spelen :)

http://www.psx-sense.nl/1...-sequel-niet-uitgesloten/

[ Voor 16% gewijzigd door ColonelSanders op 07-07-2014 15:33 ]

PSN: Space-o-saurus

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Wellicht een rare vraag, maar hoe zit het tegenwoordig met splitscreen gaming?
Het lijkt alsof er voor de nieuwe consoles amper meer games zijn die je met 2 personen in 1 kamer kan spelen. Zijn er toch nog een aantal leuke 2 persoons games voor de PS4? Heeft iemand wat suggesties?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 16:56

Koppensneller

winterrrrrr

hexta schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:25:
Het lijkt alsof er voor de nieuwe consoles amper meer games zijn die je met 2 personen in 1 kamer kan spelen. Zijn er toch nog een aantal leuke 2 persoons games voor de PS4? Heeft iemand wat suggesties?
Morgen komt bij mij Lego Marvel Super Heroes binnen, die schijnt een enorm leuke local coop te hebben :)

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-12 18:29
hexta schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:25:
COD Ghosts, alles behalve de singleplayer kan split-screen.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:18
Ik zit te wachten op Diablo III voor local co-op gezelligheid.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01

Pinjataaa

Hit me!

2 leuke offline coop games:
Plants Vs Zombies Garden Warfare
Knack

Hier een hele lijst:
http://psnprofiles.com/fo...s-with-local-multiplayer/

[ Voor 44% gewijzigd door Pinjataaa op 07-07-2014 16:56 ]

Verwijderd

ColonelSanders schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:32:
Mits voldoende belangstelling is het mogelijk dat Borderlands The Pre-sequel naar PS4 komt.
Deel 3 had beter geweest maar ik hoop dat dit dan maar eens gaat gebeuren.
Het is het enige spel dat mijn vriendin samen wil/kan spelen :)

http://www.psx-sense.nl/1...-sequel-niet-uitgesloten/
Dit moet gebeuren! Het feit dat ze dit zelf al berichten in de media geeft een klein beetje hoop. Borderlands 2 was een geweldige game waar ik echt heel veel tijd in heb gestoken en die ik nu weer oppak dankzij de Vita. Maar de PS3 raak ik eigenlijk niet meer aan. ;)

Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen met een Borderlands exclusief voor next-gen.

• duckyvite
Pinjataaa schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:36:
2 leuke offline coop games:
Plants Vs Zombies Garden Warfare
Knack
PvZGW is toch niet op de PS4?

Verwijderd

duckyvite schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:38:
[...]

PvZGW is toch niet op de PS4?
Jawel, release datum is 19 augustus. http://www.polygon.com/20...fare-ps3-ps4-release-date

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28
dutchgio schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:28:
[...]

nummer 2 geeft aan dat het gewoon een eu model is:

* Ps4 EU model

* Taalkeuze Nederlands aanwezig

topprices

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:41
Towerfall Ascension is ook een aanrader wat local multiplayer betreft (2 speler quest, 4 speler versus). Gemakkelijk door iedereen op te pakken maar met verrassend veel diepgang. Als ik me niet vergis is het een van de volgende gratis PS Plus games.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
Rayman Legends heeft toch ook multiplayer, deze moet ook geweldig zijn.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:33

spaceboy

Op grote hoogte

Millert schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:27:
Towerfall Ascension is ook een aanrader wat local multiplayer betreft (2 speler quest, 4 speler versus). Gemakkelijk door iedereen op te pakken maar met verrassend veel diepgang. Als ik me niet vergis is het een van de volgende gratis PS Plus games.
Hij is nu al gratis. Op PSN.
Best grappig (al heb ik 'm alleen nog maar single play gespeeld).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Barbapapa852 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:43:
[...]

nummer 2 geeft aan dat het gewoon een eu model is:

* Ps4 EU model

* Taalkeuze Nederlands aanwezig

topprices
Op zich niet vreemd, Bart Smit verkocht 'm gisteren voorr 360,-

An  a day keeps the doctor away.

• bartburg
weet iemand of je een blue ray 3d film kan afspelen met een ps4? en of moet je daar een afstandbediening voor hebben?

• duckyvite
bartburg schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:57:
weet iemand of je een blue ray 3d film kan afspelen met een ps4? en of moet je daar een afstandbediening voor hebben?
Volgens mij werkt de 3D ondersteuning (nog) niet

• bartburg
duckyvite schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:00:
[...]

Volgens mij werkt de 3D ondersteuning (nog) niet
bah bij netflix werkt 3d ook nog net niet ... :S en 3d in spelletjes doet dat het wel?

• duckyvite
bartburg schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:04:
[...]

bah bij netflix werkt 3d ook nog net niet ... :S en 3d in spelletjes doet dat het wel?
Zijn er 3D spelletjes?
Trine 2: The Complete Story en Daylight zover ik weet. Volgens mij was er nog een game en komen er een paar 3D titels nog aan.

Zijn er hier mensen die de PS Gold headset hebben en ook ervaring met de 7.1 wireless headset hebben? Op een site als Bol zijn beide nagenoeg hetzelfde geprijsd en ik vraag me dus af of er veel verschil in het geluid aanwezig is. Ik weet dat de Gold presets heeft, maar verder? Iemand?

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-12 12:36

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat is momenteel voor jullie het meest storende aan de PS4?

• duckyvite
apNia schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:46:
Constante problemen met syncen van trophies en geen DLNA. (Maar daarvoor kocht ik hem in eerste instantie ook niet, dus we hoeven er geen discussie over te houden)
Dat de Store regelmatig niet opent. Workaround: internet test uitvoeren. Maar als je dan naar je US account switched, zelfde verhaal. :?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:33

spaceboy

Op grote hoogte

Nog steeds dat de controller bizar snel leeg is (in vergelijking met de PS3).
Verder geen klachten.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:02
CE-34878-0, ik vind het kwalijk dat dit nog steeds niet gefixed is.
Oke hij komt nu zeer weinig voor maar ik krijg het toch nog wel 1-2 keer per week gemiddeld.

voor de rest niks storend aan, alhoewel ik wel wacht op een goede 3rd party ''xbox 360 controller'' voor de ps4 :) die komt er wel, ik hoop dit jaar nog.

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2014 21:21 ]

nothing stops this train

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

spaceboy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:55:
[...]

Nog steeds dat de controller bizar snel leeg is (in vergelijking met de PS3).
Verder geen klachten.
Dit....
bram1984 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:49:
[...]

Dat de Store regelmatig niet opent. Workaround: internet test uitvoeren. Maar als je dan naar je US account switched, zelfde verhaal. :?
En dit......
Mijn store werkt vaker niet dan wel. Hier had ik op de ps3 geen last van. En toen was het nog gratis ook :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Pinjataaa op 07-07-2014 21:24 ]

Het opslaan van een videoclip wat maar af en toe werkt, de batterijduur van de controller en geen DLNA mediaplayer functionaliteit.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kreeg laatst de vraag of de PS4 om kon gaan met 3D Blu-rays.. Even gezocht en tot m'n verbazing moest ik dus zeggen dat 'ie dat (nog) niet kon. :/ Valt mij een beetje tegen van Sony. :p YouTube app mag ook wel opschieten nu.. :+

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:17

kaanmijo

Picobello B.V.

Het feit dat je nog steeds die shortcuts niet in een map kan gooien

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dat er geen simpele player op zit voor foto's of video's via USB. Dat gebruikte ik toch wel veel op de PS3.
En gebrek aan een goede racegame...

PSN: Shiver23

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-12 17:28
Het niet werken van de Harmoney Bluetooth adapter en dit in combinatie met DLNA.

Ik had niet verwacht dat de DLNA functie er nu nog niet zou zijn.
Een gebakken eitje sochtends krijgt de ps4 ook niet voor elkaar. ;)

Serieus: snelle slijtage controller, psn soms traag.

Gelukkig heb ik van andere bovenstaande problemen geen last of zijn de gewenste features voor mij onbelangrijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
ASNNetworks schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:09:
[...]

Trine 2: The Complete Story en Daylight zover ik weet. Volgens mij was er nog een game en komen er een paar 3D titels nog aan.
Zen Pinball (een tafel gratis te spelen) en Elite Sniper 3 zijn ook in 3D te spelen.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik heb gisteren mijn PS4 zo ingesteld dat ik vanaf mijn PC met 1080p kan streamen door het volgen van het volgende artikel:

http://wololo.net/2014/07...ocal-network-to-your-ps4/

PSN: Alvanosa

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Alvanosa schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:08:
Ik heb gisteren mijn PS4 zo ingesteld dat ik vanaf mijn PC met 1080p kan streamen door het volgen van het volgende artikel:

http://wololo.net/2014/07...ocal-network-to-your-ps4/
Dit lijkt wel als een way to go! Van de week eens proberen, thnx voor de tip!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:09
Sniper Elite III is 3D compatible. Speel 'm zelf met een HMZ-T1 bril.

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Hallo, ik twijfel erg om een ps4 te gaan halen. Voormalig xbox360 fanboy dus voor mij is de overstap extra lastig. Alleen gaat het me puur om de games en geen kinect en extra troep eromheen, vandaar dat mijn gevoel meer neigt naar de ps4.

Alleen zijn er nu wel genoeg leuke spellen uit om hem nu al te gaan aanschaffen?

PSN: libbes1979

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
elduderino schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:07:
Hallo, ik twijfel erg om een ps4 te gaan halen. Voormalig xbox360 fanboy dus voor mij is de overstap extra lastig. Alleen gaat het me puur om de games en geen kinect en extra troep eromheen, vandaar dat mijn gevoel meer neigt naar de ps4.

Alleen zijn er nu wel genoeg leuke spellen uit om hem nu al te gaan aanschaffen?
Simpel antwoord is nee.

Pas tegen de herfst of kerst zal het de moeite zijn.

Zijn veelal zelfde games op 360/PS3 als op de PS4 op dit moment, kan je echt niet wachten dan kan je die games dus alvast spelen met iets scherpere graphics.

[ Voor 13% gewijzigd door Port187 op 08-07-2014 10:13 ]

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Spellen die ik op dit moment erg leuk vind:
Knack
Tomb Raider (Net zo leuk op Xbox 360)
FIFA (Net zo leuk op Xbox 360)

17 juli de beta van Destiny, een maand later Plants vs Zombies (welke al op de 360 te krijgen is).
De rest komt volgens mij allemaal in de herfst.

Dus nog even wachten is geen gekke gedachte..

Ik heb hem alvast gekocht zodat ik straks wat meer geld heb als de betere spellen komen.
Als dat geen issue is, dan zou ik wachten op de betere bundles.

[ Voor 14% gewijzigd door Pinjataaa op 08-07-2014 10:35 ]

Verwijderd

Port187 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:09:
[...]

Simpel antwoord is nee.

Pas tegen de herfst of kerst zal het de moeite zijn.

Zijn veelal zelfde games op 360/PS3 als op de PS4 op dit moment, kan je echt niet wachten dan kan je die games dus alvast spelen met iets scherpere graphics.
Simpel antwoord is ja.

Inderdaad tegen de herfst komen er veel toffe games uit (en zeker in 2015) maar nu al kan je mooie games doen op de PS4.
/ Infamous Second Son (binnenkort nieuwe DLC, gratis papertrail DLC is leuk, grafisch pareltje, leuk verhaal en toffe powers. Nadeel: beetje te kort maar vooral omdat ie zo tof is.)
/ Killzone Shadow Fall (verhaal is niet sterk maar multiplayer, zeker met de nieuwe DLC is prima)
/ Resogun (Leuke game voor tussendoor, met nieuwe DLC nog beter)
/ Watch_Dogs (als je deze game ergens kan oppikken voor 30 euro is het een vermakelijke game)
/ Wolfenstein (schijnt vermakelijk te zijn)

En nog een sloot aan indie en PS+ games en daarnaast natuurlijk een aantal multiplatform games.

Komende maanden:
/ The Last of Us Remastered (zeker wanneer je van een 360 komt mag je deze game niet missen)
/ Destiny
/ Driveclub

En opnieuw weer een hele sloot aan indiegames (The Witness en Everybody's gone to the Rapture kijk ik naar uit!), PS+ games en een heel aantal multiplatform games. Dus wanneer je nu een PS4 koopt ga je, je prima vermaken. Koop je 'm over een halfjaar of een jaar, dan ook. :)

Als je echt voor de exclusives gaat dan is het najaar van 2014 wat karig voor Playstation, maar 2015 trapt af met The Order 1886 en daar heb ik hoge verwachtingen van.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 10:27 ]

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-12 09:49

Eigenlijk niet, heb vorige week een PS3 ingeruild voor een PS4 maar liep de MM binnen en er was eigenlijk niet 1 spel wat ik heel graag wilde hebben ervoor. :P

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Zullen wij opnieuw ruilen met mijn ps3 tegen de ps4 ?:P haha

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Om eerlijk te zijn komen de games pas uit in november--> dus zou tot dan wachten miss zijn er dan nog goeie aanbiedingen ofzo.
Nu is het aanbod wellicht nog niet zo onderscheidend, op de 'normale' games na die elk jaar uitkomen zit er niet echt een next-gen system seller bij.
Dat komt pas als de oude consoles 'vergeten' worden, langzamerhand verschuift de focus op de next-gen.

Aankomende lente/herfst komt er weer van alles uit, dus of je er nu al 1 in huis moet halen moet je zelf overwegen. Ik zou zeggen dat je nu niet echt iets mist wat op de PS4 wel kan en op de X360 niet.

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:21:
[...]

Simpel antwoord is ja.

Inderdaad tegen de herfst komen er veel toffe games uit (en zeker in 2015) maar nu al kan je mooie games doen op de PS4.
/ Infamous Second Son (binnenkort nieuwe DLC, gratis papertrail DLC is leuk, grafisch pareltje, leuk verhaal en toffe powers. Nadeel: beetje te kort maar vooral omdat ie zo tof is.)
/ Killzone Shadow Fall (verhaal is niet sterk maar multiplayer, zeker met de nieuwe DLC is prima)
/ Resogun (Leuke game voor tussendoor, met nieuwe DLC nog beter)
/ Watch_Dogs (als je deze game ergens kan oppikken voor 30 euro is het een vermakelijke game)
/ Wolfenstein (schijnt vermakelijk te zijn)

En nog een sloot aan indie en PS+ games en daarnaast natuurlijk een aantal multiplatform games.
-Infamous - niet mijn spel maar ok.
-Killzone - slechte game met mooie graphics.
-Resogun - seriously? zal best een leuke game zijn maar koop geen ps4 voor die mini games.
-Watchdogs - kun je ook op de 360/ps3 kopen eventueel.
-Wolfenstein - koop je ook op de 360/ps3 eventueel.

Indie games - nogmaals daar koop je geen ps4 voor, wel leuke extras daar niet van.

Dat gezegt te hebben, het is zomer en slecht weer, of je nou nu koopt of in de herfst, die 400 ben je sowieso kwijt :) dus bv Watchdogs dan maar gelijk op de ps4 spelen, waarom ook niet.
En was het inderdaad bijna vergeten, je komt van de 360.. MUST BUY = inderdaad Last of Us remastered!!!!!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:02
Killzone is zeker geen slecht spel, vooral mutliplayer is baas!! killzone MP >> BF4 of cod ghost imo.
singleplayer is eye candy, leuk maar niet over de top geweldig.
MP daarentegen wel

nothing stops this train

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Kol Nedra schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:49:
Killzone is zeker geen slecht spel, vooral mutliplayer is baas!! killzone MP >> BF4 of cod ghost imo.
singleplayer is eye candy, leuk maar niet over de top geweldig.
MP daarentegen wel
Waarom veel mensen die niet leuk vinden is dat het niet snel gaat en misschien de leercruve wat hoog ligt. Waardoor het spel niet de kans krijgt die het verdiend. Tja ik vind het ook een leuk spel, maar het is echt wat ander dan COD of BF.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Verwijderd

SuperflipNL schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:52:
[...]

Waarom veel mensen die niet leuk vinden is dat het niet snel gaat en misschien de leercruve wat hoog ligt. Waardoor het spel niet de kans krijgt die het verdiend. Tja ik vind het ook een leuk spel, maar het is echt wat ander dan COD of BF.
Wat mij vooral tegen viel is dat het verhaal niet heel bijzonder is en eigenlijk heel slecht aansluit op Killzone 3 (wat een heel toffe game was). En de ontbrekende offline coop functie vond ik persoonlijk een groot gemis. Verder zat de game goed in elkaar en is het een grafisch pareltje. Maar of het de 60 euro waard was die ik ervoor uitgegeven heb... ;)

En als reactie op Port187: Resogun, ja seriously. Maar zeker niet als systemseller, ik bedoelde: wanneer je een PS4 bezit is Resogun leuk voor tussendoor. Meer niet. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 10:57 ]

Pagina: 1 ... 61 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]