Voxalizer schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:42:
[...]

Ik heb er genoeg beeldmateriaal en previews van gezien om er een aardig oordeel over te kunnen vormen vind ik.

Shift 2 was inderdaad een drama, zowel met controller als stuur eigenlijk... Haha. Dat Project Cars van dezelfde ontwikkelaar is wil echter niet zoveel zeggen. Ik heb hem op de PC gespeeld met stuur, niet te vergelijken met Shift 2.
en vergeleken met Assetto ? Was daar erg onder de indruk van de physics,FFB en handling lees regelmatig dat Project CARS daar toch stuk minder in is

Driveclub lijkt me gewoon wel een fun online racer :)

Verwijderd

Yay! Vanaf morgen ben ik ook een trotse PS4-bezitter en zal ik meteen aan de slag gaan met AC:BF en Resogun. Al een aardig setje spellen verzameld via PSN Plus, dus ik kom voorlopig mijn avonden, dagen en nachten wel door. :-)

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Kol Nedra schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:00:
Ik verkoop mijn games weer. Ik koop mijn games 2de hans of vanuit engeland of canada.
Alleen games waar ik niet op kan wachten (Destiny) die koop ik in nederland.

www.simplygames.com
www.videogamesplus.com
Krijg je nog wel wat geld voor tweedehands geimporteerde spellen? Die werken natuurlijk wel maar lijkt mij dat men daar toch minder voor geeft

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
KookSpook schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:45:
[...]

Krijg je nog wel wat geld voor tweedehands geimporteerde spellen? Die werken natuurlijk wel maar lijkt mij dat men daar toch minder voor geeft
Ik heb FIFA 14 vanuit VG+ voor 40 verkocht een maand geleden.

Verwijderd

PS4 controller nu draadloos te gebruiken op PS3 :

Het was al mogelijk om je DualShock 4 met je PlayStation 3 te verbinden en deze ook effectief te gebruiken, maar je was hierbij wel genoodzaakt om de controller met draad aan te sluiten. Het is nu echter ook mogelijk om de PlayStation 4 controller draadloos op de PlayStation 3 aan te sluiten, zo meldt iemand via Reddit.

Blijkbaar heeft de recente firmware update de PlayStation 3 daartoe in staat gesteld en hieronder een stappenplan van hoe dit te doen. Overigens, de PlayStation 3 herkent de DualShock 4 niet als officiële Sony controller, maar dat maakt verder weinig uit.
Sluit de DualShock 4 op de PS3 aan met een kabel en zet de console aan
Ga naar ‘Accessoire instellingen’
Kies hier ‘Manage Bluetooth Devices’ en scan naar apparaten
Terwijl je scant moet je op de DualShock 4 de PS knop en Share knop ingedrukt houden
Kies dan ‘Wireless controller’ en dan moet de DualShock 4 wit gaan oplichten
Haal de kabel eruit en je DualShock 4 werkt draadloos op de console

Natuurlijk wordt niet elke DualShock 4 knop herkent, zo herkent de console de PS knop niet en ook de vibratie en sixaxis functies werken niet. Maar stapt voor stap lijkt de controller betere ondersteuning te krijgen. Leuk om eens uit te proberen.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...p-de-ps3-gebruikt-worden/
bram1984 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:20:
Bij Bigu is TLoU nu € 46,95. Voor de liefhebbers.
Kan je beter via yourgamezone of gamedumper halen voor €42,85. Retailprijs van TLoU is €49,99, dus veel goedkoper ben je niet bij Bigu ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Die had ik nog niet gezien. Wist ook niet dat de retail zelf echt omlaag is gegaan.

Super edit: Bij die Canadese shop betaal je omgerekend € 34,36 en dan heb je ook nog eens de US versie als het goed is, met gore in de MP. Is toch geen probleem verder, om die hier te spelen? DLC zit er toch al bij, dus die hoef je ook niet meer uit de US store te halen (ik heb geen US account).

[ Voor 87% gewijzigd door bram1984 op 01-07-2014 20:28 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 08:13
Sinds vandaag Wolfenstein tweede hands gekocht, deze even platinum halen en dan verkopen en the last of us kopen :).

Ik vind wolfenstein grafisch slechter dan ik had verwacht moet ik zeggen, ook de audio van de game vind ik maar magertjes.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tiwazz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:21:
Sinds vandaag Wolfenstein tweede hands gekocht, deze even platinum halen en dan verkopen en the last of us kopen :).

Ik vind wolfenstein grafisch slechter dan ik had verwacht moet ik zeggen, ook de audio van de game vind ik maar magertjes.
Wolfenstein games zijn nooit grafische hoogstaande games geweest, ook niet heel interessant als ik eerlijk ben, de game speelt namelijk fantastisch weg ! .

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01

Pinjataaa

Hit me!

Tiwazz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:21:

Mag ik na jou? :+

Is bij jullie de PS Store ook zo tergend langzaam? Ik doe 10 uur over een spel van 3GB...

• ndonkersloot
Fatal Mind schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:29:
[...]

Wolfenstein games zijn nooit grafische hoogstaande games geweest, ook niet heel interessant als ik eerlijk ben, de game speelt namelijk fantastisch weg ! .
True that, ik hou enorm van old skool games en de gameplay. Speel ieder jaar wel een keer doom, quake, wolfenstein 3d, blood of iets dergelijks uit. Na het zien van wat reviews en gameplay filmpjes had ik audiovisueel echter wat meer verwacht dan dat het is. Maar weet zeker dat ik er veel plezier aan ga hebben 8) .

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
bram1984 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:18:
Die had ik nog niet gezien. Wist ook niet dat de retail zelf echt omlaag is gegaan.

Super edit: Bij die Canadese shop betaal je omgerekend € 34,36 en dan heb je ook nog eens de US versie als het goed is, met gore in de MP. Is toch geen probleem verder, om die hier te spelen? DLC zit er toch al bij, dus die hoef je ook niet meer uit de US store te halen (ik heb geen US account).
Ohw zat daar verschil in dan? Blijkbaar krijg ik die dan ook, en je US account is makkelijk aan te maken wil je meer DLC downloaden voor de game, dus dat zou geen enkel probleem moeten zijn.

PSN: Alvanosa

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Pinjataaa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:32:
[...]

Mag ik na jou? :+

Is bij jullie de PS Store ook zo tergend langzaam? Ik doe 10 uur over een spel van 3GB...
Miss een idee dat je open dns gebruikt. Heeft voor mij geholpen

• Kuhr89
  • Laatst online: 23:59
Ik lees het net inderdaad, de Nederlandse TLOU is dus zonder de Gore. Wel jammer eigenlijk.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Alvanosa schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:12:
[...]

Ohw zat daar verschil in dan? Blijkbaar krijg ik die dan ook, en je US account is makkelijk aan te maken wil je meer DLC downloaden voor de game, dus dat zou geen enkel probleem moeten zijn.
Alle DLC zit er al bij dus dat is een voordeel. Als je de US versie gewoon probleemloos online kan spelen, denk ik dat ik gewoon bij VGP bestel. Heb de game toch al gespeeld op de PS3, dus iets langer wachten is geen probleem.
Kuhr89 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:02:
Ik lees het net inderdaad, de Nederlandse TLOU is dus zonder de Gore. Wel jammer eigenlijk.
1 klein ding in de multiplayer maar toch? de Nederlandse PS3 versie die ik speelde zat aardig wat Gore in en geen dom groen bloed ofzo. Maar ga nu zelf voor de digitale US store versie aangezien ik deze toch niet ga verkopen.

• Alvanosa
bram1984 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:41:
[...]

Alle DLC zit er al bij dus dat is een voordeel. Als je de US versie gewoon probleemloos online kan spelen, denk ik dat ik gewoon bij VGP bestel. Heb de game toch al gespeeld op de PS3, dus iets langer wachten is geen probleem.
Voor het online spelen maakt het niet uit van welke regio de game is. Enkel voor het downloaden van DLC etc moet je een account hebben uit de regio van de game. Trouwens voor het downloaden van DLC heb je geen PS+ nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Alvanosa op 02-07-2014 10:15 ]

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:42:
[...]

1 klein ding in de multiplayer maar toch? de Nederlandse PS3 versie die ik speelde zat aardig wat Gore in en geen dom groen bloed ofzo. Maar ga nu zelf voor de digitale US store versie aangezien ik deze toch niet ga verkopen.
Klopt. Het kapot stampen van hoofden enzo zit niet in de MP. Uit de store halen kan natuurlijk ook. Ik ga deze ook niet verkopen namelijk. Eens zoeken wat ie daar kost.

edit: $ 49,99. Dan ga ik niet al te moeilijk doen. Vanavond maar ff een US account aanmaken en tegoed kopen. Knal ik 'm er gelijk doorheen. Zie dat je hier ook de upgrades en skins bij krijgt. Volgens mij zit dat ook niet bij de disc versie.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 02-07-2014 12:19 ]

bram1984 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:06:
[...]

Klopt. Het kapot stampen van hoofden enzo zit niet in de MP. Uit de store halen kan natuurlijk ook. Ik ga deze ook niet verkopen namelijk. Eens zoeken wat ie daar kost.

edit: $ 49,99. Dan ga ik niet al te moeilijk doen. Vanavond maar ff een US account aanmaken en tegoed kopen. Knal ik 'm er gelijk doorheen. Zie dat je hier ook de upgrades en skins bij krijgt. Volgens mij zit dat ook niet bij de disc versie.
http://community.us.plays...mpared-NSFW/td-p/40854677

Mmm toch nog best veel verschil, blij dat ik voor de zekerheid maar voor de US versie ben gegaan O-)
Maar gaan wij die gore dan wel zien? Aangezien we waarschijnlijk tegen Europese spelers spelen. Zien wij dan zaken die zij niet zien?

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kuhr89 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:02:
Is dat ook in de singleplayer?

• Alvanosa
bram1984 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:39:
Maar gaan wij die gore dan wel zien? Aangezien we waarschijnlijk tegen Europese spelers spelen. Zien wij dan zaken die zij niet zien?
Inderdaad wij zien zaken die zij niet zien.
Il 2 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:15:
[...]

Is dat ook in de singleplayer?
Zover ik weet is de single player niet gecensureerd.

[ Voor 25% gewijzigd door Alvanosa op 02-07-2014 13:17 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-12 10:30

Pykow

Angelo OTR

bram1984 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:39:
Oud spelletje Team Fortress 2, laat in nederland gewoon bloed zien wanneer je op iemand schiet en zelfs bloedruppels, maar in Duitsland zie je niets.

dus ik ga er vanuit dat het geen probleem mag zijn, mocht er in Nederland wel gore aanwezig zijn, maar in duitsland niet bijvoorbeeld.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Nice, dat doet mij deugd. :)

Vanavond gelijk een US account aanmaken en een pre-order plaatsen. Hopelijk kan ie gepre-load worden.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik lees dat er in meer games censuur zit tov. de US versie... Vind ik eigenlijk behoorlijk verontrustend, omdat er natuurlijk nooit een serieuze partij gaat opstaan tegen dit soort flauwekul. Kom ik straks al m'n games in de VS aan het halen omdat de EU mij niet vertrouwt met bloedspetters?

Vind ik toch wel een beperking van mijn vrijheid en van de vrijheid van ontwikkelaars (=artiest/kunstenaar). Daar kan lacherig over gedaan worden, maar ik heb geen groepje 'moreel superieuren' nodig die mij gaan vertellen wat ik wel of niet mag zien... Waar kan ik mijn klacht neerleggen?

Verwijderd

Verstekbakker schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:59:
Ik lees dat er in meer games censuur zit tov. de US versie... Vind ik eigenlijk behoorlijk verontrustend, omdat er natuurlijk nooit een serieuze partij gaat opstaan tegen dit soort flauwekul. Kom ik straks al m'n games in de VS aan het halen omdat de EU mij niet vertrouwt met bloedspetters?

Vind ik toch wel een beperking van mijn vrijheid en van de vrijheid van ontwikkelaars (=artiest/kunstenaar). Daar kan lacherig over gedaan worden, maar ik heb geen groepje 'moreel superieuren' nodig die mij gaan vertellen wat ik wel of niet mag zien... Waar kan ik mijn klacht neerleggen?
Klopt , dan gaat het in Nederland misschien net als in Duitsland worden.

Veel censuur.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 18:49
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:04:
[...]
Klopt , dan gaat het in Nederland misschien net als in Duitsland worden.

Veel censuur.
Ik denk juist dat het niet aan Nederland ligt, maart juist aan landen zoals Duitsland. Door de censuur daar en de fragmentatie in Europa, denk ik dat spellen voor het Europa allemaal met censuur worden verkocht. Om het voor de uitgever makkelijker te maken. Niet dat ik dat graag wil, maar dan is mijn mening/opinie hierover...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Ligt inderdaad aan Duitsland. Uitgever heeft in dit geval waarschijnlijk geen zin om 2 versies over 1 continent te gaan verspreiden.
SuperflipNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:09:
[...]
Ik denk juist dat het niet aan Nederland ligt, maart juist aan landen zoals Duitsland. Door de censuur daar en de fragmentatie in Europa, denk ik dat spellen voor het Europa allemaal met censuur worden verkocht. Om het voor de uitgever makkelijker te maken. Niet dat ik dat graag wil, maar dan is mijn mening/opinie hierover...
Klopt, dit komt vaak door landen zoals Duitsland. Een uitgever heeft dan geen zin om verschillende versies voor Europa uit te brengen, dus brengen ze er maar één uit met censuur.

Dit was ook bij South Park: The Stick of Truth het geval. Je zou dan zeggen: breng dan de US versie uit als wereldwijd en alleen in Duitsland een aparte. Echter mist de US versie alle talen. Persoonlijk heb ik alles in het Engels (apparatuur, ondertitels, games etc), maar er zijn genoeg mensen die liever NL, of een ander taal willen.

Gelukkig is de PS4 gewoon regiovrij en kan je ervoor kiezen om US games te spelen :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Gisteren maar eens met een US account het spel Knack gekocht. Wel vervelend dat ik over mijn $50 kaart nog eens $6 activatiekosten moest betalen en dat het downloaden erg traag ging.
Verder werkt het perfect en het was lekker goedkoop.

Nu nog even wachten tot een bekende uit de VS mij een paar kaarten mee brengt :) En dat er wat meer spellen beschikbaar zijn, hehe.
Pinjataaa schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:17:
Gisteren maar eens met een US account het spel Knack gekocht. Wel vervelend dat ik over mijn $50 kaart nog eens $6 activatiekosten moest betalen en dat het downloaden erg traag ging.
Verder werkt het perfect en het was lekker goedkoop.

Nu nog even wachten tot een bekende uit de VS mij een paar kaarten mee brengt :) En dat er wat meer spellen beschikbaar zijn, hehe.
Als je over een credit card beschikt, kan je ook PSN tegoed kopen via Amazon.com, krijg je de code direct in beeld. Even een US factuuradres gebruiken (anders kan je het niet aanschaffen) en je betaalt alleen de $50, niks meer :)

Ik heb mijn credit card weten te koppelen aan mn Amerikaanse Paypal account. Kan nu gewoon via de US Store op de PS4 direct afrekenen. Scheelt gedoe met codes en handig met DLC. Betaal gewoon direct het bedrag van $24,99 bijvoorbeeld, ipv tegoed overhouden. Bij sommige werkt het echter niet om een NL credit card te koppelen aan een Amerikaans Paypal account.

• Alvanosa
ASNNetworks schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:20:
[...]

Als je over een credit card beschikt, kan je ook PSN tegoed kopen via Amazon.com, krijg je de code direct in beeld. Even een US factuuradres gebruiken (anders kan je het niet aanschaffen) en je betaalt alleen de $50, niks meer :)

Ik heb mijn credit card weten te koppelen aan mn Amerikaanse Paypal account. Kan nu gewoon via de US Store op de PS4 direct afrekenen. Scheelt gedoe met codes en handig met DLC. Betaal gewoon direct het bedrag van $24,99 bijvoorbeeld, ipv tegoed overhouden. Bij sommige werkt het echter niet om een NL credit card te koppelen aan een Amerikaans Paypal account.
Hoe heb je dit exact voor elkaar gekregen? Ik zou dit namelijk graag zelf ook hebben.

Zonder cc gewoon via ideal
Offgamers.com

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
AtlAntA schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:34:
Zonder cc gewoon via ideal
Offgamers.com
Yup, werkt perfect
Alvanosa schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:29:
[...]

Hoe heb je dit exact voor elkaar gekregen? Ik zou dit namelijk graag zelf ook hebben.
Ik heb een account aangemaakt via Paypal.com en US als land gekozen. Als adres heb ik mijn Borderlinx account gebruikt (check http://www.borderlinx.com). Vervolgens mij heb gewoon mijn credit card toegevoegd als betaalmiddel en deze gekoppeld aan het adres.

Via de US Store op de PS4 kan ik inloggen met mijn US Paypal account. Wanneer ik betaal, gaat het dus van mijn credit card af.

Bij sommigen mensen weigert Paypal de Nederlandse credit card. Ik heb hier nooit problemen mee gehad en weet dus ook niet waarom het bij hun niet werkt. Ik heb een ABN ICS credit card, misschien dat dit het verschil maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 02-07-2014 14:54 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er nog mensen opzoek naar de Xbox One pookjes? Ik heb een setje liggen mogen voor weinig weg.
(Graag via DM)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• HaskoF
Ik moet nog WatchDogs uitspelen en Killzone vervolgens ga ik waarschijnlijk sniper elite kopen.

Nog mensen die Watchdogs hebben uitgespeeld?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12 18:00
HaskoF schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:42:
Ik moet nog WatchDogs uitspelen en Killzone vervolgens ga ik waarschijnlijk sniper elite kopen.

Nog mensen die Watchdogs hebben uitgespeeld?
Ja, gisteren :)

PSN: Maichel

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Tsssssss. Als dat censuur een standaard iets gaat worden koop ik nóóit meer een game uit een lokale winkel hier en veel wat meer ''hardcore'' gamers met mij denk ik zo :') Wat een trieste bedoeling is dat zeg. Alsof we Duitsers zijn!

• HaskoF
heb in de afgelopen weken niet veel tijd gehad om de PS4 aan te zetten, maar de drukke tijden zijn voorlopig over.
Wat is jou mening over Watchdogs? j
Brutal1ty schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:45:
Tsssssss. Als dat censuur een standaard iets gaat worden koop ik nóóit meer een game uit een lokale winkel hier en veel wat meer ''hardcore'' gamers met mij denk ik zo :') Wat een trieste bedoeling is dat zeg. Alsof we Duitsers zijn!
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed
:P

Maar even serieus: dit gebeurt niet vaak, dus echt een trend is het niet. Zijn een paar games die dit doen/hebben gedaan. En gelukkig heb je de keus om het te importeren of via de US Store aan te schaffen :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12 18:00
HaskoF schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:47:
[...]

heb in de afgelopen weken niet veel tijd gehad om de PS4 aan te zetten, maar de drukke tijden zijn voorlopig over.
Wat is jou mening over Watchdogs? j
Hmm, wel leuk...maar de hype was t niet helemaal waard. Zitten inderdaad veel dezelfde stukken in, feitelijk heb je maar 4 "soorten" missies (clear dit kamp, volg deze auto...enzovoort).

Al bij al wel leuk...maar denk niet dat ik DLC koop of het nog een keer ga spelen :)

PSN: Maichel

• ndonkersloot
Stel dat ik TLOU bestel uit amerika op disc en ik speel deze op mijn nederlandse psn account, zou er dan ook censuur zijn?

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op Wolfenstein en Soul Sacrifice

Eerder las je al dat de Big in Japan uitverkoop vandaag van start gaat in de PlayStation Store, maar dat is nog niet alles wat aanbiedingen betreft. Wekelijks gaan er immers ook nog een aantal titels in prijs omlaag onder de noemer ‘deal van de week’.

De deals van deze week zijn niet verkeerd, want het aantal is opgevoerd naar maar liefst vijf deals. Het betreffen hier twee games voor de PlayStation 3, twee uitbreidingen voor DC Universe Online (PS3 en PS4) en een PlayStation Vita game.

Wolfenstein: The New Order (PS3) – Was €59.99 nu €39.99

R-Type Dimensions (PS3) – Was €9.99 nu €5.19

DC Universe Online – Sons of Trigon (8) (PS3/PS4) – Was €9.99 nu €6.99

DC Universe Online – The Battle for Earth (PS3/PS4) – Was €9.99 nu €6.99

Soul Sacrifice – Was €34.99 nu €19.99

Alle bovenstaande deals zijn geldig tot volgende week woensdag.

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...nstein-en-soul-sacrifice/
Tiwazz schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:21:
Stel dat ik TLOU bestel uit amerika op disc en ik speel deze op mijn nederlandse psn account, zou er dan ook censuur zijn?
Nope, die moet gewoon ongecensureerd zijn.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Foutje in de psstore? Doki doki universe ook met psplus gratis voor de ps4, niet alleen voor ps3/vita?! Net 3 gratis ps4 games binnengehengeld.

[ Voor 22% gewijzigd door OcNewB op 02-07-2014 20:09 ]

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12 18:34
OcNewB schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:06:
Foutje in de psstore? Doki doki universe ook met psplus gratis voor de ps4, niet alleen voor ps3/vita?! Net 3 gratis ps4 games binnengehengeld.
Geen idee... Maar ik heb hem ook maar even "gekocht" ;-)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12 09:26

SD5k

>4&X

Dat is geen foutje, gewoon een cross-buy game, dat geldt dus ook voor PS Plus.
OcNewB schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:06:
Is blijkbaar multi-platform, ook voor de PS4.
Hebben we nu dus deze maand 3 gratis games ;)

Verwijderd

De gratis games van PSPlus zijn nu te downloaden :

Strider is best een leuke remake van een classic van vroeger.

Towerfall is een spel wat ik alweer verwijderd heb.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-12 17:54
Die gratis games in de store, blijven die ook beschikbaar en gratis of verdwijnen die weer na een maand?
Die verdwijnen na een maand weer als het goed is.

Net even een US account aangemaakt, $50,- PSN tegoed bij Amazon gekocht en The Last of Us aangeschaft. Omgerekend iets van € 36,- dus en zonder huilie huilie censuur. Tot nu toe prima gelukt.

Weet iemand waar ik op de console zelf deze aanschaf terug kan vinden? Staat wel op "Purchased" in de store, maar verder? Begint die download verder automatisch op 29 juli, dat iemand weet?
bram1984 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:53:
Die verdwijnen na een maand weer als het goed is.

Net even een US account aangemaakt, $50,- PSN tegoed bij Amazon gekocht en The Last of Us aangeschaft. Omgerekend iets van € 36,- dus en zonder huilie huilie censuur. Tot nu toe prima gelukt.

Weet iemand waar ik op de console zelf deze aanschaf terug kan vinden? Staat wel op "Purchased" in de store, maar verder? Begint die download verder automatisch op 29 juli, dat iemand weet?
29 juli even im de Store duiken en daar de game downloaden. Vanaf Destiny zullen alle games via de US Store pre-load ondersteunen. Dan wordt de game een paar dagen eerder automatisch gedownload en heb je toegang op release. In de EU Store kan dit al sinds Watch Dogs overigens.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:18
Waar kun je dan tlou importeren vanuit USA?
Want ik heb wel liever het doosje erbij..
Maar dan zouden er ook natuurlijk invoer rechten enzo opkomen...

Dus dan toch digitaal?

PSN: McMillan0984

Ik weet dat een aantal mensen hier wel eens bij VGP (Canada) bestellen. Dan krijg je de US versie met een doosje. Zitten normaal gesproken geen extra kosten bij. Dan ben je net zoveel kwijt als digitaal. Alleen heb je 'm dan waarschijnlijk niet op release.

• Alvanosa
bram1984 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:32:
Ik weet dat een aantal mensen hier wel eens bij VGP (Canada) bestellen. Dan krijg je de US versie met een doosje. Zitten normaal gesproken geen extra kosten bij. Dan ben je net zoveel kwijt als digitaal. Alleen heb je 'm dan waarschijnlijk niet op release.
Inderdaad daar halen de meeste hem vandaan als ze het doosje willen. Je moet dan werk ongeveer een week wachten op hem maar dat is voor mij geen enkel probleem.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
Alvanosa schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:28:
[...]

Inderdaad daar halen de meeste hem vandaan als ze het doosje willen. Je moet dan werk ongeveer een week wachten op hem maar dat is voor mij geen enkel probleem.
Laatst heb ik 2 weken moeten wachten. Dus als je even geduld hebt geen probleem. Stond iets in de trend van dvd 15 canadian dollar op. Wel in tiptop staat. Ga er zeker nog een keer wat bestellen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:04
Net ook maar eens mijn amerikaanse accountbgebruikt voor games. En mgs v ground zeros octodad deadliest catch en entwined gekocht voor 50 dollar oftewel 38 euro :)
Nu downloaden en met mn nl account dalijk spelen. Werkt top. Ga er zoals hierboven gezegd tlou ook halen denk ik.
Wordt alleen wel tijd voor een nieuwe hdd. Deze raakt alweer vol met al die psn games.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
v8power67 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:31:

Wordt alleen wel tijd voor een nieuwe hdd. Deze raakt alweer vol met al die psn games.
Dit bedacht ik me ook al. Maar de psn games die eerdere maanden gratis waren, staan nu niet meer gratis in de store natuurlijk. Die kun je dan zeker niet meer gratis opnieuw downloaden?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ndonkersloot
Games die je 'gekocht' hebt ook als ps plus game kan je altijd gratis opnieuw downloaden.

Elke eerste dinsdag van de maand komen er nieuwe games voor PS+ en gaan de games van de vorige maand weg. Download je een game binnen die maand, dan zijn ze voor altijd van jou MITS je PS+ hebt. Je kan ze zovaak verwijderen en opnieuw kosteloos downloaden als je wil. Zolang je ze maar binnen die gratis PS+ maand hebt 'gekocht' (of via de website 'koopt', dan kan je altijd beslissen of je ze wil spelen) en PS+ lid bent.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 02-07-2014 23:44 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:04
Kan nergens een backup tool vinden zoals op ps3 voor hdd swap. Dus neem aan gewoon nieuwe hdd erin. Account redeemen en alles opnieuw downloaden/instaleren. En alle save games downloaden van psn plus.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ok nice!

Grotere hdd gaat er dus zeker komen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12 22:00
Trouwens tof dat je nu je PS4 controller op de PS3 kan gebruiken. Alleen jammer dat de Home knop niet werkt, waardoor je alsnog een PS3 controller moet gebruiken om een game en/of het systeem uit te zetten.

Ik probeerde het vandaag even uit en het werkt prima. Het is voor mij een paar weken terug dat ik een PS3 controller voor het laatst vasthield, maar goedemorgen zeg wat een groot verschil is het t.o.v. de DS4. :o
Ik wil niet meer terug.

Shikata ga nai.

Verwijderd

Doki Doki Universe ook gratis op de PS4 voor PSPlus leden deze maand :

Een soort interactieve cartoon over robots en mensen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-12 13:28

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:23:
Strider is best een leuke remake van een classic van vroeger.

Towerfall is een spel wat ik alweer verwijderd heb.
Strider is geen remake, gewoon een nieuwe game.

Towerfall is erg tof, met vrienden! In je eentje is er weinig aan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
PS4 is binnen, nu hele topic doornemen:P

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:47:
[...]

Strider is geen remake, gewoon een nieuwe game.

Towerfall is erg tof, met vrienden! In je eentje is er weinig aan.
Nee hoor , vroeger heb ik Strider op de Amiga 500 gespeeld.

Wikipedia: Strider (arcade game)

Een game uit 1989 dus.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-12 15:32

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:09:
[...]

Een game uit 1989 dus.
Ja, en hij was er op de megadrive etc etc, maar wat hij bedoelt neem ik aan dat er zulke gaten tussen zitten en het verhaal zo anders is dat het niet echt een remake is. Hooguit een vervolg op de serie

PSN & XBL: Denkoyugo

• HaskoF
Komt er nog een tekken uit voor de ps4? Vond het toch wel een goede Fighting game.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

HaskoF schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:11:
Komt er nog een tekken uit voor de ps4? Vond het toch wel een goede Fighting game.
Of Soul Calibur

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Mortal Kombat X !

• Verstekbakker
  • Niet online
Voor als je echt niks beters te doen hebt: http://www.playstationtro...-ps4-free-easy-100-a.html

Ik ben halverwege...

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:47
Wat bereik je hiermee als ik vragen mag?

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

technoaddict schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Moar trophies, for little effort!

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Verstekbakker
  • Niet online
technoaddict schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Trofeeën. Maar ik raad het je af, want je moet dus iedere keer hetzelfde pleurisnummer horen en ik denk dat ik nu hersenbeschadiging heb omdat dat nummer erin gebrand zit.

Maar wel weer een 100% erbij...

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Zijn er mensen die casual BF4 spelen en een ''clan'' willen beginnen?
Merk zelf dat het minder leuk is om het met random mensen te spelen. Ik heb echter niet de tijd om elke dag met fanatiekelingen te gamen.
psn: lupus ergo

Heb overigens geen season pass/premium.

[ Voor 8% gewijzigd door C4D op 03-07-2014 11:30 ]

psn: lupusergo

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12 21:53
Verstekbakker schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:58:
[...]

Trofeeën. Maar ik raad het je af, want je moet dus iedere keer hetzelfde pleurisnummer horen en ik denk dat ik nu hersenbeschadiging heb omdat dat nummer erin gebrand zit.

Maar wel weer een 100% erbij...
Dude 8)7 8)7 8)7 8)7

PSN ID Binloading_nl

• steefje
C4D schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:29:
Zijn er mensen die casual BF4 spelen en een ''clan'' willen beginnen?
Merk zelf dat het minder leuk is om het met random mensen te spelen. Ik heb echter niet de tijd om elke dag met fanatiekelingen te gamen.
psn: lupus ergo

Heb overigens geen season pass/premium.
Clan vind ik wat overdreven, heb ik niet genoeg tijd voor. Speel zelfs 's avonds een uurtje en in het weekend wat meer.
Als je een beetje in to choppers bent, wil ik je wel toevoegen. Ik zoek namelijk nog een goede piloot/gunner, dan kunnen we een beetje afwisselen.

PSN ID Binloading_nl

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:09:
[...]

Een game uit 1989 dus.
Een remake is een 1-op-1 kopie van een oude game, dit is een nieuwe game in een oude reeks :).

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
On_E schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:57:
[...]

Een remake is een 1-op-1 kopie van een oude game, dit is een nieuwe game in een oude reeks :).
Een port is een 1-op-1 kopie op een ander systeem.
Een remaster is een iets verbeterde port.
Een remake is het spel volledig opnieuw gemaakt maar wel zelfde gameplay en verhaal.

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:01:
[...]

Een remake is het spel volledig opnieuw gemaakt maar wel zelfde gameplay en verhaal.
+1.

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

steefje schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:24:
[...]

Clan vind ik wat overdreven, heb ik niet genoeg tijd voor. Speel zelfs 's avonds een uurtje en in het weekend wat meer.
Als je een beetje in to choppers bent, wil ik je wel toevoegen. Ik zoek namelijk nog een goede piloot/gunner, dan kunnen we een beetje afwisselen.
Ik heb dus ook niet genoeg tijd voor een clan met voorwaarden (minstens x keer per week gamen, etc).
Het is denk ik eerder leuk om mensen te kunnen inviten als ze online zijn.

psn: lupusergo

• HaskoF
Ontwikkelaar Murdered: Soul Suspect sluit deuren

Klik hier

• SuperflipNL
  • Laatst online: 01-12 18:49
HaskoF schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:07:
Ontwikkelaar Murdered: Soul Suspect sluit deuren

Klik hier
Jammer, maakte wel games die anders waren (zie ook Dark Void). Maar bij allebij het ik het gevoel, net niet games...

BFV: SuperflipNL [PS4]

• On_E

On_E

Housemusic

BlackMage schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:01:
[...]

We bedoelen iig hetzelfde. :+

• Kuhr89
  • Laatst online: 23:59
Ik hoorde en las veel kritiek op de Pop-Up van Watch Dogs.
Zojuist heb ik die 30 minuten gameplay van MGS 5 zitten kijken en daarin is de pop-up ook nadrukkelijke aanwezig. Je ziet de schaduwen in het beeld springen.

Wat ik zelf vind van pop-up: Struikjes etc vind ik niet zo erg, schaduwen wel, want die laten de omgeving nogal flets lijken als ze afwezig zijn.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Kuhr89 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:44:
Ik hoorde en las veel kritiek op de Pop-Up van Watch Dogs.
Zojuist heb ik die 30 minuten gameplay van MGS 5 zitten kijken en daarin is de pop-up ook nadrukkelijke aanwezig. Je ziet de schaduwen in het beeld springen.

Wat ik zelf vind van pop-up: Struikjes etc vind ik niet zo erg, schaduwen wel, want die laten de omgeving nogal flets lijken als ze afwezig zijn.
Is mij niet opgevallen en daarbij vind ik het in een open wereld game in een stad een stuk hinderlijker. In WD kun je volgens mij niet eens 50 meter ver kijken. En als je dan weer een stapje naar achter en weer naar voren doet, is die geparkeerde auto ineens niet meer wit maar rood, of helemaal weg. Dat vergalt voor mij echt totaal de beleving.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:20:
[...]

Is mij niet opgevallen en daarbij vind ik het in een open wereld game in een stad een stuk hinderlijker. In WD kun je volgens mij niet eens 50 meter ver kijken. En als je dan weer een stapje naar achter en weer naar voren doet, is die geparkeerde auto ineens niet meer wit maar rood, of helemaal weg. Dat vergalt voor mij echt totaal de beleving.
Het viel mij ook op ja, terwijl de draw distance voor gebouwen wel weer aardig is. Laten we hopen dat het een cross-gen belemmering is en men het bij WD2 opgelost heeft. Ben benieuwd hoe dit er bij GTA V op de PS4 uit gaat zien.

Bij een Infamous is de pop-up nauwelijks aanwezig, dus het kan wel.
http://youtu.be/oSjzu2L2wtQ

Miauw;)

[ Voor 26% gewijzigd door AtlAntA op 04-07-2014 00:32 . Reden: fout lnkje ]

Plot Twist: het is een eekhoorn :+
Ziet er verder goed uit, al voel ik wel een "downgrade á la Watch-dogs" aankomen >:)
De trailer voor de PS3/X360 was ook geweldig, maar grafisch was dat ook beduidend minder dan wat je in de trailers voor release ziet, al was het nog steeds erg mooi.
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 01:07:
[...]

Plot Twist: het is een eekhoorn :+
Ziet er verder goed uit, al voel ik wel een "downgrade á la Watch-dogs" aankomen >:)
De trailer voor de PS3/X360 was ook geweldig, maar grafisch was dat ook beduidend minder dan wat je in de trailers voor release ziet, al was het nog steeds erg mooi.
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat dat gebeurt. Tot nu toe is het grotendeels een grafische upgrade.Om dan een trailer te laten zien waarvan in de retail de graphics slechter zouden zijn zou wel erg dom zijn. Desalniettemin kan ik niet wachten ;)

Denk dat R* wel iets meer kan dan Ubi en daarbij is deze versie volledig gericht op de nieuwe gen/PC. De trailers van de old gen bleken ook redelijk accuraat.
bram1984 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 07:39:
Denk dat R* wel iets meer kan dan Ubi en daarbij is deze versie volledig gericht op de nieuwe gen/PC. De trailers van de old gen bleken ook redelijk accuraat.
Inderdaad. De uiteindelijke graphics waren zelfs beter dan in de reveal trailer uit 2011 .

Ik acht R* ook wel van een hoger niveau dan Ubi, maar het blijft nog even afwachten hoe goed het werkelijk gaat worden.
Order van Gamedumper is nog altijd niet geannuleerd (bij iemand anders hier wel) dus voor 42 euro vind ik het en re-buy wel waard. De Ps3 versie was geweldig, ook online toen het eenmaal werkte. Na en tijdje begon het wel wat saai te worden, en had je missies die je kon exploiten om snel geld en RP te verdienen, hackers etc. Sinds oktober al niet meer gespeeld, PS3 verlocht voor de launch van de 4 ;)
En aantal updates verder kijk ik er nu wel weer naar uit. En laat ze die Heists ook meteen met de next-gen lanceren, want die zou eigenlijk in december al geïntroduceerd worden, maar dat liep allemaal iets anders.... Men vond het toen dom dat ik ermee stopte nu de Heists er bijna aan kwamen.... ;)

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Hoop wel dat de laadtijden voor online ook een stuk verbeterd gaan zijn op de next-gen. Voor mij was dat een reden om niet verder te spelen. Was je een tijd aan het wachten en dan ging die soms ook nog eens terug naar de single player |:(

PSN ID: Enzyme-NL

• steefje
EnzymeNL schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:34:
Hoop wel dat de laadtijden voor online ook een stuk verbeterd gaan zijn op de next-gen. Voor mij was dat een reden om niet verder te spelen. Was je een tijd aan het wachten en dan ging die soms ook nog eens terug naar de single player |:(
Irritant was dat idd. Vond de multiplayer sowiezo geen drol aan. Voelde zo leeg en weinig leuks te doen, maar heb het alleen in het begin geprobeerd. Misschien is het nu beter.

Dikke vette heist met vrienden lijkt me dan wel mega gaaf

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 60 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]