• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
AlphaBlack_NL schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:42:
Jawel hoor! in November verschijnt ie al en ook op PS4 ; ;)
_/-\o_ Nice. Kijk wel welke versie ik haal (PC/Ps4) maar het ziet er wel veelbelovend uit. Ik hoop al een tijdje op een hele vette racing game. Aangezien ik ook de Forza series misloop (geen XBO hier).

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:57
Brutal1ty schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:50:
[...]

_/-\o_ Nice. Kijk wel welke versie ik haal (PC/Ps4) maar het ziet er wel veelbelovend uit. Ik hoop al een tijdje op een hele vette racing game. Aangezien ik ook de Forza series misloop (geen XBO hier).
Ondanks dat ik nu met een pc upgrade bezig ben denk ik toch dat ik deze op de PS4 haal. Of het verschil moet erg groot zijn natuurlijk. Je kan ook nog even naar Assetto Corsa kijken. Wel early acces, maar tot 19:00 voor een mooi prijsje op steam.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-12 09:49
Iemand hier ervaring met een andere HDD in de PS4 zetten? Zit zelf te denken om er zo'n Seagate SSHD van 1TB in te doen, goeie keus of is er een betere optie?
Beakzz schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:05:
[...]

Ondanks dat ik nu met een pc upgrade bezig ben denk ik toch dat ik deze op de PS4 haal. Of het verschil moet erg groot zijn natuurlijk. Je kan ook nog even naar Assetto Corsa kijken. Wel early acces, maar tot 19:00 voor een mooi prijsje op steam.
Hier nog offscreen gameplay van PS4 versie:

Moet zeggen ziet er erg goed uit voorzover je dat kan beoordelen van offscreen footage. Zeker gezien ze al confirmed hebben dat de game 1080P 60FPS wordt. Ik ga zelf wel sowieso voor de PC versie aangezien er weinig terecht komt van Logitech stuur ondersteuning op de PS4

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-06-2014 15:16 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd naar Project cars maar voornamelijk naar de besturing met de controller.

Gt5 helemaal kapot gespeeld toen ik een PlaySeat met G25 mocht lenen van een collega maar toen hij die terug wilde en ik met de controller verder moest storte die game als een pudding in elkaar. Speelde echt als een draak met de controller.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Brutal1ty
Donstil schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:41:
Ik ben erg benieuwd naar Project cars maar voornamelijk naar de besturing met de controller.

Gt5 helemaal kapot gespeeld toen ik een PlaySeat met G25 mocht lenen van een collega maar toen hij die terug wilde en ik met de controller verder moest storte die game als een pudding in elkaar. Speelde echt als een draak met de controller.
Echt geen last van gehad met Gt5. Dat spel was sws al véél te makkelijk. Helaas echt geen uitdagingin te vinden in de career mode daar.

• Donstil
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:54:
[...]

Echt geen last van gehad met Gt5. Dat spel was sws al véél te makkelijk. Helaas echt geen uitdagingin te vinden in de career mode daar.
Moet je het eens met een goeie PlaySeat spelen met daarop een fatsoenlijk stuur, alle hulp uit en het is echt niet makkelijk meer.

• Brutal1ty
Donstil schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:12:
[...]

Moet je het eens met een goeie PlaySeat spelen met daarop een fatsoenlijk stuur, alle hulp uit en het is echt niet makkelijk meer.
Dat maakt het vast een stuk moeilijker, maar wat ik bedoel is dat zodra je bij GT5 netjes tot de rand van toegestane eisen tuned etc de auto's je gewoon niet bij lijken te houden, ook niet op rechte stukken e.d. De AI rijdt 1 vastgestelde route en dat is het dan. Nooit gewaagde inhaal acties, nooit crashes (op door mezelf veroorzaakte na) en dat soort dingen.

Er zitten een paar lastige tourtnooitjes bij maar GT2 kostte me hoe dan ook véél meer moeite back in the day :9 Ook daar was sprake van zeer 'droge' AI, maar dat leek toch een stukje lastiger op de een of andere manier.

En ik hou van racegames, maar ik heb als studentje écht geen geld om voor 1 genre spullen extra aan te schaffen helaas :'( Wel jammer, want zoals jij het beschrijft klinkt het wel heel erg tof :D

[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 29-06-2014 18:23 ]

• Donstil
  • Niet online
@hierboven.
Dat geld was er bij release van gt5 hier ook niet hoor, collega had er een en zat in een verbouwing dus kon hem lenen. Was top maar de problemen die jij beschrijft lost het helaas niet op. Als je weet hoe ze rijden win je idd soms wat makkelijk.

Ja Gt2 was fantastisch idd, ik zat toen op de basisschool en we gingen na schooltijd direct naar huis om te racen. Was dat niet ook die ps game waar het schijfje naar rubber rook als je er over wreef?

• Brutal1ty
Donstil schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:48:
Was dat niet ook die ps game waar het schijfje naar rubber rook als je er over wreef?
_/-\o_ _/-\o_ Yes! O+

EDIT: Net even getest.. Het werkt nogsteeds >:) 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 29-06-2014 19:39 ]

Brutal1ty schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:38:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ Yes! O+

EDIT: Net even getest.. Het werkt nogsteeds >:) 8)
Zou wel stoer zijn als rockstar ook zoiets zou doen met gta5 voor de ps4. Een gebruikt slipje of een joint. Whiskey zou ook nog kunnen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:04

Nitai

Live the life you love.

LordLynx schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:07:
Iemand hier ervaring met een andere HDD in de PS4 zetten? Zit zelf te denken om er zo'n Seagate SSHD van 1TB in te doen, goeie keus of is er een betere optie?
Zoek even in dit topic. :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:54
LordLynx schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:07:
Ik heb de hdd gelijk vervangen met een seagate SSHD 1TB,het vervangen is in no time gebeurt en het draait als een zonnetje. Of de PS4 daardoor ook sneller is durf ik niet te zeggen aangezien ik hem niet aan heb gehad met de originele hdd :) .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-12 20:25
Nitai schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:58:
[...]

Zoek even in dit topic. :P
pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart hier de schijf uit vissen.
Is de enige 2TB schijf die past en sinds firmware 1.70 werkt hij ook.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12 11:08
Sinned123 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:09:
[...]

pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart hier de schijf uit vissen.
Is de enige 2TB schijf die past en sinds firmware 1.70 werkt hij ook.
Daar zat ik op te wachten: Een werkend 2TB model! Is deze ook goed qua snelheid, ivt het 1TB model ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-12 20:25
-SaveMe- schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:12:
[...]

Daar zat ik op te wachten: Een werkend 2TB model! Is deze ook goed qua snelheid, ivt het 1TB model ?
doorvoersnelheid zou sneller moeten zijn vanwege de hogere platter density.
Maar kan me ook voorstellen dat juist de acces times lager zijn.

Geen idee hoe zich dat real-time vertaald.
Heb alleen de 500GB standaard disk hiervoor gebruikt. dus geen vergelijkingsmaterrial

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:21
Mediamarkt 3 halen 2 betalen deze week. Ook alle ps4 games! :)

• Brutal1ty
:/
:|
Nee danku! :P :D
Doe maar een van de overige opties :9

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Wat is jullie top 5 aankomende games?
Ik zelf ben toch er benieuwd over AC unity denk dat ie qua gevoel even goed wordt als AC 2!

Zelf heb ik bij de ps4 nog geen echt next gen gevoel. HAd dit ook wel verwacht is nog "vroeg" :(

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50

Phydomir

Dennis

In willekeurige volgorde

Destiny
Driveclub
NBA 2K15
The Evil Within
Assassin's Creed Unity

En dat alles in september en oktober.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:38

Pinjataaa

Hit me!

Destiny
The Crew
The Division
DriveClub
Dead Island 2

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 22:39

Falastine

Think about my signature...

Driveclub
PES2015
The Division
GTA V --> nooit gespeeld

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
TLoU
GTA V
LBP 3
Destiny
Driveclub

In willekeurige volgorde.

[ Voor 8% gewijzigd door Alvanosa op 30-06-2014 11:58 ]

PSN: Alvanosa

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Fifa 15
Uncharted (dit jaar, toch??)
Destiny :D
AC Unity
Driveclub

Oja, CoD Advanced Warfare of Battlefield Hardline niet vergeten :)

An  a day keeps the doctor away.

• lubbertkramer
  • Laatst online: 11:00
TLoU
AC Unity
Fifa 15
GTA V
Far Cry 4

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Far Cry 4
AC Unity
DriveClub
LBP 3
Oddworld

[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 30-06-2014 12:35 ]

PSN id: NL_SToRM

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 22:39

Falastine

Think about my signature...

Fifa 15? Dan kunnen jullie net zo goed bij fifa 14 blijven. Verschillende reciews vertellen ons dat er minimale veranderingen zullen plaatsvinden.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Geen specifieke volgorde:

TLOU: R
Destiny
Driveclub
MGS : V
Witcher 3

Eigenlijk ook nog The Order

[ Voor 18% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-06-2014 12:42 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 16:56

Koppensneller

winterrrrrr

Falastine schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:35:
Fifa 15? Dan kunnen jullie net zo goed bij fifa 14 blijven. Verschillende reciews vertellen ons dat er minimale veranderingen zullen plaatsvinden.
Reviews van een game die pas over 3 maanden uitkomt?

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
Koppensneller schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Reviews van een game die pas over 3 maanden uitkomt?
ik vermoed dat je de conclusie van tweakers / e3 hier bedoeld er kan nog genoeg worden verander
aan FIFA 15 voor hij daadwerkelijk word gereleased.
een voetbalgame fan koopt hem toch wel al is het alleen al omdat de rosters dan weer kloppen!

• Mars18
  • Laatst online: 11-12 14:57
Falastine schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:35:
Een echte voetbalfan wil met de nieuwste spelers spelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:46:
[...]

Een echte voetbalfan wil met de nieuwste spelers spelen.
Zijn meestal toch alleen transfer's? die kon je zelf ook aanpassen dacht ik? PS: Laatste FIFA die ik heb gespeeld was 11 ofzo

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Voor mij in willekeurige volgorde:

- Witcher 3
- The Last of Us: Remastered
- Uncharted 4
- Assassin's Creed: Unity

PSN ID: MrMichel_75

AlphaBlack_NL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:01:
[...]

Zijn meestal toch alleen transfer's? die kon je zelf ook aanpassen dacht ik? PS: Laatste FIFA die ik heb gespeeld was 11 ofzo
Succes met het bijhouden van de transfers >:)
Als je geen Fifa speelt lijken het misschien minimale wijzingen.

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:01:
[...]

Knal 14 er maar is in, dan zie het verschil wel. Per jaar is het minimaal, maar over een paar jaar zie je toch wel grote veranderingen.

• Pinjataaa
  • Laatst online: 13:38

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:20:
[...]

Knal 14 er maar is in, dan zie het verschil wel. Per jaar is het minimaal, maar over een paar jaar zie je toch wel grote veranderingen.
De grootste wijziging die ik merk is dat ik moet wachten tot de speler de bal opgehaald heeft bij een ingooi :+
En het verdedigen is totaal anders nu.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb 14 overgeslagen dus dan is 15 wel weer de moeite.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• D.S.X
  • Laatst online: 03-03-2024
EmilioFLR schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:28:
Wat is jullie top 5 aankomende games?
Heb pas sinds afgelopen week een PS4 dus nog niet zo mega in verdiept, maar waar ik het meeste naar uitkijk zijn op dit moment.

Driveclub
The Last of Us: Remastered
Destiny
Little Big Planet 3
Dying Light
Top 5 games waar ik echt naar uit kijk:

Destiny
GTA V (heb het kapot gespeeld op de X360, 300 uur online met vrienden, erg veel zin in weer, zeker met next-gen upgrade)
DriveClub
The Witcher 3
Far Cry 4

Uiteraard zijn er nog andere games die ik sowieso wil gaan spelen zoals The Order, Bloodborne, Uncharted, The Division, etc maar daar is nog te weinig over bekend.

[ Voor 66% gewijzigd door ASNNetworks op 30-06-2014 14:04 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

spellen waar ik naar uitkijk :

Destiny
GTA V
DriveClub
Batman : Arkham Knight
Call of Duty : Advanced Warfare
The Order : 1886
Yakuza Restoration
Uncharted 4: A Thief 's End

En er komen er vast nog meer mijn richting op.

Ik ga ze allemaal digitaal aanschaffen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:13:
spellen waar ik naar uitkijk :

Destiny
GTA V
DriveClub
Batman : Arkham Knight
Call of Duty : Advanced Warfare
The Order : 1886
Yakuza Restoration
Uncharted 4: A Thief 's End

En er komen er vast nog meer mijn richting op.

Ik ga ze allemaal digitaal aanschaffen.
Dat is dus 8x 69,99 euro is 559 euro
Of je haalt ze op disk voor rond de 50 euro en je bespaart 150 euro en haalt 3 extra games :P
Ik weet het wel hoor ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 29-12 11:01
v8power67 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:17:
[...]

Of je haalt ze op disk voor rond de 50 euro en je bespaart 150 euro en haalt 3 extra games :P
Zijn de digitale versies van de games in de PS store allemaal Eur 69.99 terwijl ze met een beetje zoeken op internet voor rond de 50 te koop zijn?
Waarom is dat dan?
v8power67 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:17:
[...]
Ik weet het wel hoor ;)
Of je haalt ze via de US Store met account sharing en je bent €176 kwijt. (Zonder account sharing €352)

Ik weet het wel hoor ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• v8power67
ASNNetworks schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:19:
[...]

Of je haalt ze via de US Store met account sharing en je bent €176 kwijt. (Zonder account sharing €352)

Ik weet het wel hoor ;)
Ja dat kan ook inderdaad, maar nadeel is je moet dus fake amerikaans account hebben, en als sony ineens actie onderneemt ertegen ben je alles kwijt ;)
Ik haal lekker discs, en als ik dan een game echt slecht vind gelijk marktplaats op en mn geld grotendeels terug :D
Nasty Nate schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:19:
[...]

Zijn de digitale versies van de games in de PS store allemaal Eur 69.99 terwijl ze met een beetje zoeken op internet voor rond de 50 te koop zijn?
Waarom is dat dan?
Ja als je goed zoekt vind je ze voor mooie prijzen, waarom geen idee, las wel dat sony en MS binnenkort dit willen gaan aanpakken. Zal iets met de retail shops te maken hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 30-06-2014 14:22 ]

• Nasty Nate
Kan je op disc gekochte spellen ook spelen op een tweede ps4?

• v8power67
Nasty Nate schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:22:
Ja zou niet weten waarom niet :)
Zitten geen online codes meer bij etc.
Is nu gewoon uitlenen verkopen etc allemaal mogelijk.
Je kan alleen niet tegelijkertijd, wat met digitale games wel mogelijk is volgens mij.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 30-06-2014 14:25 ]

v8power67 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:21:
[...]

Ja dat kan ook inderdaad, maar nadeel is je moet dus fake amerikaans account hebben, en als sony ineens actie onderneemt ertegen ben je alles kwijt ;)
Ik haal lekker discs, en als ik dan een game echt slecht vind gelijk marktplaats op en mn geld grotendeels terug :D
[...]
Ja als je goed zoekt vind je ze voor mooie prijzen, waarom geen idee, las wel dat sony en MS binnenkort dit willen gaan aanpakken. Zal iets met de retail shops te maken hebben.
Tja voor €22 per game interesseert het mij niet als het over 3 jaar opeens weg is. Een game voor €50-60 kopen en voor €30 verkopen ben je al vaak meer kwijt. En ze brengen weinig op als je ze verkoopt met je PS4 wanneer de PS5 bijvoorbeeld uit komt.

Lekker digitaal, geen gedoe met discs wisselen en goedkope games en DLC :) Op de PS3 heb ik dit ook paar keer gedaan (sommige games waren alleen in de US Store) en nooit problemen gehad. Op internet vind je ook nergens dat iemand het heeft meegemaakt. Het mag niet, maar Sony zit er niet achteraan ofzo...

• Nasty Nate
v8power67 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:25:
[...]

Ja zou niet weten waarom niet :)
Zitten geen online codes meer bij etc.
Is nu gewoon uitlenen verkopen etc allemaal mogelijk.
Nee bedoel eigenlijk dat je een game die je op disc koopt, net als een gedownload spel, kunt sharen met een kameraad als je allebei elkaars account ingesteld hebt staan op de PS4's en dus tegelijkertijd kunt spelen.
Nasty Nate schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:22:
Ja maar niet tegelijk natuurlijk zoals met digitaal wel kan. edit: whoops^^^^ :P

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-06-2014 14:28 ]

• v8power67
ASNNetworks schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:25:
[...]

Tja voor €22 per game interesseert het mij niet als het over 3 jaar opeens weg is. Een game voor €50-60 kopen en voor €30 verkopen ben je al vaak meer kwijt. En ze brengen weinig op als je ze verkoopt met je PS4 wanneer de PS5 bijvoorbeeld uit komt.

Lekker digitaal, geen gedoe met discs wisselen en goedkope games en DLC :) Op de PS3 heb ik dit ook paar keer gedaan (sommige games waren alleen in de US Store) en nooit problemen gehad. Op internet vind je ook nergens dat iemand het heeft meegemaakt. Het mag niet, maar Sony zit er niet achteraan ofzo...
Ja klinkt wel goed inderdaad, misschien maar eens naar kijken, heb al een amerikaanse account voor demos etc.
Maar de dlc werkt dan alleen op amerikaanse game/account(ivm regio codes) toch ?
Nasty Nate schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:27:
[...]

Nee bedoel eigenlijk dat je een game die je op disc koopt, net als een gedownload spel, kunt sharen met een kameraad als je allebei elkaars account ingesteld hebt staan op de PS4's en dus tegelijkertijd kunt spelen.
Nee tegelijkertijd gaat niet want de ps4 checked de disc om de game te kunnen spelen, dus heb je met 2 ps4's 2 discs nodig. Wat dus met account sharing en digitaal kopen wel weer mogelijk is.
Misschien even kijken naar amerikaanse account icm sharing met een vriend zoals net uitgelegd werd door ASNNetworks ?? Klinkt meer als wat je zoekt :)

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 30-06-2014 14:32 ]

v8power67 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:27:
[...]

Ja klinkt wel goed inderdaad, misschien maar eens naar kijken, heb al een amerikaanse account voor demos etc.
Maar de dlc werkt dan alleen op amerikaanse game/account(ivm regio codes) toch ?
Correct! Koop je een game vanuit de US Store, dan moet je ook DLC vanuit de US Store kopen. Je kan wel met je eigen account de US game én DLC spelen :)

Ik heb bijvoorbeeld Battlefield 4 met Premium gehaald met het US account van mijn broertje (is zijn speel account). Ik heb dat op mijn PS4 als primair ingesteld en heb dus met mijn account toegang tot zowel BF4 als Premium. Mijn broertje kan op zijn PS4 enkel en alleen met zijn account spelen. Als iemand anders op zijn PS4 inlogt, dan hebben die personen geen toegang tot de games omdat het als een secundaire PS4 wordt gezien.

Tegenwoordig boeit dat toch niet. Als vrienden langs komen en met hun eigen account willen spelen, nemen ze hun PS4 wel mee. Gelijk een LAN party haha, heb genoeg schermen thuis en stuk of 50 HDMI kabels:p De PS4 gebruikt C7 stroom kabels en die liggen ook overal en nergens tegenwoordig haha

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 30-06-2014 14:49 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Jullie vergeten No man's sky te melden als titel.

[ Voor 4% gewijzigd door Recon24 op 30-06-2014 15:10 ]

Recon24 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:06:
Jullie vergeten No man's sky te melden titel.
Helemaal vergeten! Absoluut in mijn top 5, helaas nog helemaal geen release date of indicatie echter.

• Alvanosa
Is het trouwens zo als je een disc-based game via Videogameplus koopt, dat je dan de DLC ook vanaf die store moet downloaden in dit geval die van Canada?

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:19:
[...]

Ik weet het wel hoor ;)
Dat is wel in strijd met de algemene voorwaarden dus geen goeie legale optie voor Nederlandse gebruikers.

En als ik al die instellingen hierboven zo lees (account op primair, 2e ps4 met 1 account enz enz) heb ik daar al helemaal geen zin meer in. Die paar centen extra die ik dan betaal neem ik dan wel voor lief.
Alvanosa schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:36:
Is het trouwens zo als je een disc-based game via Videogameplus koopt, dat je dan de DLC ook vanaf die store moet downloaden in dit geval die van Canada?
Ja. Althans ik had daar ACBF gekocht en die slikte geen Nederlandse/EU DLC alleen DLC uit de USA store.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 30-06-2014 16:23 ]

Donstil schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:18:
[...]

Dat is wel in strijd met de algemene voorwaarden dus geen goeie legale optie voor Nederlandse gebruikers.

En als ik al die instellingen hierboven zo lees (account op primair, 2e ps4 met 1 account enz enz) heb ik daar al helemaal geen zin meer in. Die paar centen extra die ik dan betaal neem ik dan wel voor lief.
Er is een verschil tussen in strijd met de algemene voorwaarden en niet legaal ;) Het mag niet volgens de algemene voorwaarden, dus Sony hoeft je geen service te verlenen als er iets mis gaat erdoor. Het is echter gewoon (wettelijk) legaal :)

En tja, iedereen mag zelf weten wat ze met hun geld doen. Ik betaal echter liever €22 per game en dan gelijk digitaal, dan met Bluray's zitten (heb niks, maar dan ook NIKS met boekjes, hoesjes etc) en dan €55 vaak voor nieuwe games. En je doet wel heel erg alsof het zoooooo veel werk is. Letterlijk accounts wisselen van PS4 en je bent gereed :')

En Sony moet niet zo zeuren (doen ze ook niet eigenlijk), ik koop nu meer games dan ik normaal zou doen. Ik heb nu 10 games gehaald voor de PS4 alleen al. Als ze allemaal €60 per stuk waren dan had ik er denk ik 2-3 gekocht en deze ook weer door verkocht.

Wie weet komt er een tijd dat ze ervoor kiezen dat je gewoon simpel je land kan wijzigen en alle Stores kan benaderen met je account. Op de Xbox One kan dat bijvoorbeeld wel gewoon.

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 30-06-2014 16:27 ]

• Donstil
  • Niet online
Hoe weet je dat het wel (wettelijk) legaal is, welk onderzoek heb je daar naar gedaan?

Dit omdat je (even een voorbeeld wat me nu zo te binnen schiet) ook geen BTW afdraagt, iets wat het dus al niet volledig legaal maakt.

Donstil schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:28:
Hoe weet je dat het wel (wettelijk) legaal is, welk onderzoek heb je daar naar gedaan?

Dit omdat je (even een voorbeeld wat me nu zo te binnen schiet) ook geen BTW afdraagt, iets wat het dus al niet volledig legaal maakt.
Officieel gezien is het dus gewoon legaal.

Ik maak gebruik van een Amerikaans account met een Amerikaans adres. En heb een Amerikaans Paypal account met een Amerikaans factuur adres. Ik handel dus vanuit een Amerikaanse (belastingvrije) staat. Dit is dus net zo legaal als Apple (en elk ander groot bedrijf) die hun hoofdkantoor in een land vestigen met een laag belastingtarief. Alle handel wordt gedreven vanaf dat adres.

Ik koop het dus vanaf een bestaand (en geldig) Amerikaans adres :) Zolang mijn factuur adres in het buitenland is, 'importeer' ik ook niks.

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 30-06-2014 16:35 ]

• Alvanosa
Donstil schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:18:
[...]

[...]

Ja. Althans ik had daar ACBF gekocht en die slikte geen Nederlandse/EU DLC alleen DLC uit de USA store.
Ok bedankt, goed om alvast te weten. :)

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:35:
[...]

Officieel gezien is het dus gewoon legaal.

Ik maak gebruik van een Amerikaans account met een Amerikaans adres. En heb een Amerikaans Paypal account met een Amerikaans factuur adres. Ik handel dus vanuit een Amerikaanse (belastingvrije) staat. Dit is dus net zo legaal als Apple (en elk ander groot bedrijf) die hun hoofdkantoor in een land vestigen met een laag belastingtarief. Alle handel wordt gedreven vanaf dat adres.

Ik koop het dus vanaf een bestaand (en geldig) Amerikaans adres :) Zolang mijn factuur adres in het buitenland is, 'importeer' ik ook niks.
Haha nee zo werkt het natuurlijk niet.
Je bent een Nederlander. Die het product in Nederland gaat gebruiken. Dus dien je daar gewoon btw over te betalen.

Dat adres in de Vs staat niet op jou naam en je bent geen Amerikaan dus mag daar geen aanspraak op maken.

Kijk leuk dat je het voor jezelf goed gepraat hebt natuurlijk en dat maakt mij verder ook niet uit. Moet je vooral doen natuurlijk maar het is dus niet wettelijk legaal zoals je eerder beweerde.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik wil graag mijn gedownloade US games delen met een vriend. Nou lees ik dat ik in moet loggen op zijn ps4 met mijn account en dat ik zijn ps4 mijn primaire ps4 moet maken en hij doet dan hetzelfde bij mij. Tot zover is het mij duidelijk. Nou download ik dus al US games en op mijn US account heb ik de ps4 al primair gemaakt om op mijn EU account amerikaanse games te kunnen spelen. Krijg ik dan geen conflicten als die vriend hem op zijn account ook primair maakt??

[ Voor 6% gewijzigd door Theo27 op 30-06-2014 20:05 ]

Scrooge NL

Theo27 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:02:
Ik wil graag mijn gedownloade US games delen met een vriend. Nou lees ik dat ik in moet loggen op zijn ps4 met mijn account en dat ik zijn ps4 mijn primaire ps4 moet maken en hij doet dan hetzelfde bij mij. Tot zover is het mij duidelijk. Nou download ik dus al US games en op mijn US account heb ik de ps4 al primair gemaakt om op mijn EU account amerikaanse games te kunnen spelen. Krijg ik dan geen conflicten als die vriend hem op zijn account ook primair maakt??
Je kan niet één account op meer dan één PS4 als primair instellen. Daarom heet het primair, omdat dat als hoofd PS4 wordt ingesteld. Games delen met een US account heeft alleen zin als een van de twee daadweekelijk het US account gebruikt. Content die je koopt kan met het account zelf (op een secundaire PS4) en een ander account (op een primaire PS4) tegelijk worden gespeeld. Je kan NIET op twee verschillende accounts tegelijk spelen naast het account waarmee het gekocht is.

In jouw situatie moet een van jullie dus met het US account spelen.

@dutchgio
Tot nu toe maken alle games behalve Injustice gebruik van wereldwijde servers. Zover ik kan vinden gebruike de grote uitgevers zoals Ubisoft, EA, Activision, Sony wereldwijde servers. Warners Bros. is de enige met Injustice die regiogebonden servers gebruikt, dus naar de game kijkt en niet je lokatie. Ik heb 10 spellen uit de US Store en ze werken allemaal met wereldwijde servers (dus gewoon tegen EU spelers etc). Enige uitzondering is Injustice, dit was op de PS3 ook al zo. Hou wel rekening mee dat dit ook voor disc games geld uit bijvoorbeeld USA via videogamesplus.ca

Dus kwa servers zul je eigenlijk zelden tot nooit problemen hebben. Maar je zult inderdaad wel met een US account moeten spelen. Als je gelijk al gebruik maakt van een US account is dit prima. Maar heb je al jaren een NL account met friends, trophy's en lopende PS+ abo dan is dit niet echt handig nee. Dan kan je beter via NL Store delen voor €35 per game, als je graag digitaal wil.

[ Voor 36% gewijzigd door ASNNetworks op 30-06-2014 20:35 ]

Schiet je dus niet veel mee op, tenzij je graag een US account(en servers) gebruikt..

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Is er eigenlijk nieuws over een eventuele nieuwe game van Crash bandicoot?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
Fatality van Scorpion gelekt.
Voor de liefhebbers: YouTube: Fatality Scorpion Mortal Kombat X 2014 E3 360p

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:37
ASNNetworks schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:25:
[...]

Je kan niet één account op meer dan één PS4 als primair instellen. Daarom heet het primair, omdat dat als hoofd PS4 wordt ingesteld. Games delen met een US account heeft alleen zin als een van de twee daadweekelijk het US account gebruikt. Content die je koopt kan met het account zelf (op een secundaire PS4) en een ander account (op een primaire PS4) tegelijk worden gespeeld. Je kan NIET op twee verschillende accounts tegelijk spelen naast het account waarmee het gekocht is.

In jouw situatie moet een van jullie dus met het US account spelen.

@dutchgio
Tot nu toe maken alle games behalve Injustice gebruik van wereldwijde servers. Zover ik kan vinden gebruike de grote uitgevers zoals Ubisoft, EA, Activision, Sony wereldwijde servers. Warners Bros. is de enige met Injustice die regiogebonden servers gebruikt, dus naar de game kijkt en niet je lokatie. Ik heb 10 spellen uit de US Store en ze werken allemaal met wereldwijde servers (dus gewoon tegen EU spelers etc). Enige uitzondering is Injustice, dit was op de PS3 ook al zo. Hou wel rekening mee dat dit ook voor disc games geld uit bijvoorbeeld USA via videogamesplus.ca

Dus kwa servers zul je eigenlijk zelden tot nooit problemen hebben. Maar je zult inderdaad wel met een US account moeten spelen. Als je gelijk al gebruik maakt van een US account is dit prima. Maar heb je al jaren een NL account met friends, trophy's en lopende PS+ abo dan is dit niet echt handig nee. Dan kan je beter via NL Store delen voor €35 per game, als je graag digitaal wil.
Je kan gewoon met een EU account je US games spelen hoor.

• Donstil
  • Niet online
Als ik opnieuw wil beginnen met mijn Playstation setup, hoelang duurt het dan voordat hij geformatteerd is (Mag een snelle format zijn)? Weet iemand dat hier?

• Brutal1ty
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:09:
Als ik opnieuw wil beginnen met mijn Playstation setup, hoelang duurt het dan voordat hij geformatteerd is (Mag een snelle format zijn)? Weet iemand dat hier?
Snelle format ging echt heel snel toen ik dat deed op de mijne. Dat is geen proces wat úren duurt ofzo ;)

De uitgebreide format kan ik niets over zeggen :X

• Donstil
  • Niet online
Brutal1ty schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:25:
[...]

Snelle format ging echt heel snel toen ik dat deed op de mijne. Dat is geen proces wat úren duurt ofzo ;)
Ooh keurig er is dus een Snelle Format.
Thnx!

• Brutal1ty
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:26:
[...]

Ooh keurig er is dus een Snelle Format.
Thnx!
Ja ik kan me herinneren (is alweer in December geweest...) dat er een optie was die niet kon garanderen dat er niets teruggehaald kon worden van de Playstation en eentje die daar wel meer veiligheid in bood maar dat zou veel langer duren :P

Dus ik dácht het wel :+ Don't kill me if I'm wrong though! :D Maar dan kan je het alsnog gerust doen. Een PS3 spel downloaden en installeren duurt ongeveer 100x langer in ieder geval dan de Ps4 formatteren in mijn geval :D

Wat dan ga je 'm in de verkoop pleuren of heb je een andere reden voor de reset? Voor mij was dat namelijk wel de reden van de format ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 01-07-2014 09:31 ]

• Donstil
  • Niet online
Brutal1ty schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:30:
[...]

Ja ik kan me herinneren (is alweer in December geweest...) dat er een optie was die niet kon garanderen dat er niets teruggehaald kon worden van de Playstation en eentje die daar wel meer veiligheid in bood maar dat zou veel langer duren :P

Dus ik dácht het wel :+ Don't kill me if I'm wrong though! :D Maar dan kan je het alsnog gerust doen. Een PS3 spel downloaden en installeren duurt ongeveer 100x langer in ieder geval dan de Ps4 formatteren in mijn geval :D

Wat dan ga je 'm in de verkoop pleuren of heb je een andere reden voor de reset? Voor mij was dat namelijk wel de reden van de format ;)
Ja klopt in theorie kan je er dan nog wat afhalen maar in de praktijk wordt dat heel lastig denk ik. Het is niet zomaar een NTFS partitie namelijk.

Password van PSN wordt veranderd. De rest mogen ze hebben.

Jep ps4 gaat in de verkoop (is al verkocht waarschijnlijk) en ik haal toch een Xbox One. Misschien iets minder krachtig multiplatform maar ik speel gewoon graag Forza en dat maakt alles goed :)

• Alvanosa
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:49:
[...]

Ja klopt in theorie kan je er dan nog wat afhalen maar in de praktijk wordt dat heel lastig denk ik. Het is niet zomaar een NTFS partitie namelijk.

Password van PSN wordt veranderd. De rest mogen ze hebben.

Jep ps4 gaat in de verkoop (is al verkocht waarschijnlijk) en ik haal toch een Xbox One. Misschien iets minder krachtig multiplatform maar ik speel gewoon graag Forza en dat maakt alles goed :)
Ik zou alsnog voor de zekerheid een normale format doen.

Wel logisch als je graag Forza speelt dat je uiteindelijk toch voor de Xbox One gaat vooral omdat er nog geen fatsoenlijke racer op de PS4 is :(. Hopelijk word DriveClub leuk en anders word het wachten op GT voor de exclusieve PS4 racer.

Ik mis echt Project Gotham Racing die game heb ik vroeger volledig kapot gespeeld, hopelijk word DriveClub net zoiets.

[ Voor 6% gewijzigd door Alvanosa op 01-07-2014 10:05 ]

Mmm ja Forza nu wel de beste console simracer met zeker de beste online. Kan zelf denk ik sinds ik Assetto met stuur op PC heb gespeeld niet meer terug naar Forza of GT, wereld van verschil. Ook wel benieuwd naar Project CARS ziet er erg interresant uit en denk ik wel goede 3rd party uitdager voor Forza en GT.

[ Voor 25% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 01-07-2014 10:37 . Reden: verduidelijkt en aangevuld ]

• Alvanosa
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:07:
Mmm ja Forza nu wel de beste console simracer. Maar sinds ik Assetto op PC heb gespeeld met stuur kan ik denk niet meer terug naar Forza of GT. Wereld van verschil. Ook wel benieuwd naar Project CARS ziet er erg interresant uit.
Ja dat lijkt me ook wel wat, maar aangezien deze ook op de Xbox One uitkomt zul je daar geen afweging hoeven te maken. Vandaar dat ik specifiek zei exclusieve racers op de PS4, GT en DriveClub bijvoorbeeld zouden dan de racers moeten zijn die je naar de PS4 trekken of juist niet.

Edit: Ik vergeet uiteraard MotoGP voor de PS4 die voor zover ik weet ook exclusief is voor de PS4.

[ Voor 7% gewijzigd door Alvanosa op 01-07-2014 10:12 ]

• Donstil
  • Niet online
Alvanosa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:03:
[...]

Ik zou alsnog voor de zekerheid een normale format doen.

Wel logisch als je graag Forza speelt dat je uiteindelijk toch voor de Xbox One gaat vooral omdat er nog geen fatsoenlijke racer op de PS4 is :(. Hopelijk word DriveClub leuk en anders word het wachten op GT voor de exclusieve PS4 racer.

Ik mis echt Project Gotham Racing die game heb ik vroeger volledig kapot gespeeld, hopelijk word DriveClub net zoiets.
Ja erg jammer dat er geen toffe racer is op de PS4 idd. DriveClub ziet er wel veel belovend uit verder maar die wordt me denk ik net te Arcade. Ik hoef geen hardcore racer hoor verder maar Forza zit daar altijd mooi tussen in.
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:07:
Mmm ja Forza nu wel de beste console simracer. Maar sinds ik Assetto op PC heb gespeeld met stuur kan ik denk niet meer terug naar Forza of GT. Wereld van verschil. Ook wel benieuwd naar Project CARS ziet er erg interresant uit.
Maar ik heb geen stuur, geen game Pc en geen Assetto :)
Dus ja dan moet ik wel 8)7 .

• OptiBenz1
Mijn top 5 aankomende games is:
AC Unity (Is een vicieuze cirkel, elke jaar rond december roep ik dat ik nooit meer een AC game ga kopen en dan komt de volgende trailer die me helemaal gek maakt)
Dying Light
Dead Island 2 (Ik hou van Co-op games:!)
Little big planet 3
Division

Nou moet ik wel zeggen dat deze games pas echt leuk zijn als meer vrienden de ps4 hebben gekocht.
Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:19:
[...]

Maar ik heb geen stuur, geen game Pc en geen Assetto :)
Dus ja dan moet ik wel 8)7 .
Nee dan begrijp ik het :P het sowieso heeft Forza wel de beste online van de console simracers. Benieuwd of Project CARS hier in de buurt van kan komen, ze hebben natuurlijk veel minder budget maar kwa graphics ziet het er in iedergeval erg gelikt uit bij Forza footage heb ik nog niet echt een wow next-gen gehad op de Photo-mode na misschien.

• Remmetje
  • Laatst online: 24-12 11:06
Mijn Top 5 is op dit moment als volgt:

Middle Earth: Shadow of Mordor - Eindelijk weer een goede LotR game
Destiny - Mix van RPG/MMO elementen met een shooter, klinkt heerlijk
Driveclub - Ik hoop echt dat dit de racer is die we op de PS4 nodig hebben. Waar ik denk dat The Crew iets te arcade gaat worden verwacht ik dan ook weer dat Project Cars net iets minder mooi wordt dan Driveclub.
MGS:V - Gaat de ultieme MGS worden?
FIFA 15 - Weer een verbetering van dé voetbalgame. Ik houd PES nog in de gaten omdat het wel bekend is wat er met de nieuwe FIFA gaat gebeuren maar ik acht de kans klein dat PES FIFA gaat evenaren (gameplay).

• OptiBenz1
Hoe doen jullie dat met games btw? Kopen jullie elke game gewoon of grotendeels via marktplaats, ruilen, via internationale webshops of wachten jullie op aanbiedingen?
Ik zelf heb tot op het heden 2 games gekocht (AC BF en BF4) En heb BF 4 geruild voor infamous en die weer verkocht en met dat geld + 20 euro extra koop ik wss fifa 14, watchdogs & COD.
Moet wel zeggen dat hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik erachter kom dat de line up van de ps4 heel magertjes was. Achteraf was X1 door titanfall een betere keuze geweest qua line up games (IMO). 2015 wordt het jaar van de ps4 (hoop ik)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-12 14:02
Ik verkoop mijn games weer. Ik koop mijn games 2de hans of vanuit engeland of canada.
Alleen games waar ik niet op kan wachten (Destiny) die koop ik in nederland.

www.simplygames.com
www.videogamesplus.com

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2014 11:02 ]

nothing stops this train

• Brutal1ty
EmilioFLR schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:53:
Hoe doen jullie dat met games btw? Kopen jullie elke game gewoon of grotendeels via marktplaats, ruilen, via internationale webshops of wachten jullie op aanbiedingen?
Ik zelf heb tot op het heden 2 games gekocht (AC BF en BF4) En heb BF 4 geruild voor infamous en die weer verkocht en met dat geld + 20 euro extra koop ik wss fifa 14, watchdogs & COD.
Moet wel zeggen dat hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik erachter kom dat de line up van de ps4 heel magertjes was. Achteraf was X1 door titanfall een betere keuze geweest qua line up games (IMO). 2015 wordt het jaar van de ps4 (hoop ik)
Muah, Titanfall is wel leuk maar... het mist ook weer wat =p Heb het op de PC, maar al weken niet meer aangeraakt. :+
NotSoSteady schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 01:12:
[...]
Je kan gewoon met een EU account je US games spelen hoor.
Beter lezen ;) Hij wil een game gekocht met een US account op twee EU accounts tegelijk spelen. Ik weet dat je met je EU account US games kan spelen, heb er 10 van en hierboven zelfs vaker uitgelegd.

Hij wil echter een US game delen met twee EU accounts op twee PS4's, dat kan niet.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 01-07-2014 11:27 ]

• Alvanosa
Kol Nedra schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:00:
Ik verkoop mijn games weer. Ik koop mijn games 2de hans of vanuit engeland of canada.
Alleen games waar ik niet op kan wachten (Destiny) die koop ik in nederland.

www.simplygames.com
www.videogamesplus.com
Dit doe ik ook, vooralsnog alles 2e hands gekocht en Destiny komt wel day one in huis. En inmiddels Diablo 3, The Last of Us, GTA V, Little Big Planet 3 en Bloodborne via Videogamesplus besteld.

• OptiBenz1
Ik heb wel dat ik sommige developers het geld "Gun".
Owja in mijn top 5 staat Red Dead Redemption 2 bovenaan!
Ook al is er niks aangekondigd deze game moet er wel komen en voor deze game leg ik heel graag 60 euro neer.
Zijn er nog mensen die dying light gaan spelen en alvast een co-op maatje willen hebben?
Voeg me toe: Opt1fl3x
RDR ftw }:O

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Alvanosa schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:10:
[...]

Dit doe ik ook, vooralsnog alles 2e hands gekocht en Destiny komt wel day one in huis. En inmiddels Diablo 3, The Last of Us, GTA V, Little Big Planet 3 en Bloodborne via Videogamesplus besteld.
Misschien dat ik iets verkeerd doe...

Stel ik wil Destiny pre-orderen via VG+, dan betaal ik €41 voor het spel en €5 voor shipping en ben ik €7 goedkoper uit dan bij All4Games.nl.

Hiervoor moet ik dan wel 6-27 dagen wachten vanwege shipping. Voor €19 stuurt VG+ hem wel sneller, maar dan ben ik bij de Gamemania op de hoek nog goedkoper uit...

Dus begrijp ik het goed dat ik bij VG+ zo'n €7 kan besparen als ik bereid ben 6-27 dagen te wachten? Is dit het gebruikelijke voordeel of heb ik toevallig een niet representatief voorbeeld genomen? Of heb ik gewoon iets fout gedaan? :P

Constructed: Silver || Limited: Silver

Ja begrijp ik ook niet helemaal, pik hem dan liever voor 35-40 op bij iemand van marktplaats of haal hem van de US store.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:11

On_E

Housemusic

Remmetje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:45:
FIFA 15 - Weer een verbetering van dé voetbalgame. Ik houd PES nog in de gaten omdat het wel bekend is wat er met de nieuwe FIFA gaat gebeuren maar ik acht de kans klein dat PES FIFA gaat evenaren (gameplay).
Toch vind ik dat gek want gameplay is toch wel het minst sterke punt aan Fifa.

Mijn top-5 in willekeurige volgorde:

- Destiny
- DriveClub
- Evolve
- Alien Isolation
- Shadows of Mordor

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:23
Mijn Top 5
1 GTA V
2 GTA V
3 GTA V
4 GTA V
5 GTA V

haha
Ik twijfel nog steeds over Destiny...

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:43
Hoop games zie ik hier voorbijkomen waar ik nog nooit van het gehoord :P
Ik speel nu eigenlijk alleen BF (ben nog lang niet uitgespeeld!), en wacht eigenlijk alleen op:
-Driveclub;
-Assassins Creed Unity;
-Far Cry 4;
-Batman Arkham Knight;
-Final Fantasy XV (mocht die in het straatje XIII/XIII-2 vallen)

Verder hoop ik dat er een Street Fighter naar de PS4 gaat komen.

Voor de PS3 heb ik hier 48 spellen liggen; op de PS4 hoop ik dat toch wat meer beperkt te houden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-12 21:30
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:53:
Hoop games zie ik hier voorbijkomen waar ik nog nooit van het gehoord :P
Ik speel nu eigenlijk alleen BF (ben nog lang niet uitgespeeld!), en wacht eigenlijk alleen op:
-Driveclub;
-Assassins Creed Unity;
-Far Cry 4;
-Batman Arkham Knight;
-Final Fantasy XV (mocht die in het straatje XIII/XIII-2 vallen)

Verder hoop ik dat er een Street Fighter naar de PS4 gaat komen.

Voor de PS3 heb ik hier 48 spellen liggen; op de PS4 hoop ik dat toch wat meer beperkt te houden :P
Wishful thinking ;)

• Superkiwi
Wat, Street Fighter?
Zal toch ooit wel moeten komen zeker...

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-12 14:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

1. Project CARS
2. MGS: V
3. GTA V
4. The Last of Us Remastered
5. ???

Driveclub kan me totaal niet boeien, te arcade. Ik word ook niet echt warm van Destiny. Veel hype voor iets dat niet als iets heel bijzonders op me overkomt.

AC: Unity spreekt me qua setting niet zo aan maar aangezien ik alle AC games met veel plezier heb gespeeld komt hij er waarschijnlijk toch wel.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Superkiwi
Driveclub te arcade?
Daar kan je nu toch nog niet over oordelen ;)

Ik ben juist beetje "bang" voor project Cars, omdat die van de makers van NFS Shift is.
Jij hebt Shift2 op PS3 gespeeld toch, met stuurtje?
Ik vond het een drama...

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:11

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:30:
Driveclub te arcade?
Nou ja het wordt iig wel als Arcade bestempeld door de makers zelf, ik verwacht a la Project Gotham Racing.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Project Cars is begonnen als een hardcore, pc only sim. Ik denk wel dat ze die richting aan willen houden.

Ach als ik toch met controller speel boeit beetje arcade me geen flikker, als het maar geen Drift/Burnout achtig spel wordt. PGR was geweldig.

• Superkiwi
Ik wacht de review van Voxalizer wel af ;)
Die weet wel hoe een racegame moet zijn :P

• Alvanosa
embee schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:32:
[...]

Misschien dat ik iets verkeerd doe...

Stel ik wil Destiny pre-orderen via VG+, dan betaal ik €41 voor het spel en €5 voor shipping en ben ik €7 goedkoper uit dan bij All4Games.nl.

Hiervoor moet ik dan wel 6-27 dagen wachten vanwege shipping. Voor €19 stuurt VG+ hem wel sneller, maar dan ben ik bij de Gamemania op de hoek nog goedkoper uit...

Dus begrijp ik het goed dat ik bij VG+ zo'n €7 kan besparen als ik bereid ben 6-27 dagen te wachten? Is dit het gebruikelijke voordeel of heb ik toevallig een niet representatief voorbeeld genomen? Of heb ik gewoon iets fout gedaan? :P
Persoonlijk preorder ik bij VG+ games die ik niet meteen op launch wil hebben, normaal gesproken duurt het ontvangen van de game zo een 7 dagen met de goedkope verzending. En aangezien ik in Spanje woon is All4Games.nl geen optie voor mij. Vergeleken met de winkel hier op de hoek waarbij de games meestal zo een 70€ kosten of via Amazon.es inclusief verzending rond de 60€. Vind ik het niet erg om een weekje te moeten wachten voordat ik de game in mijn handen heb.

VG+ is voor mij games die ik wil hebben maar niet meteen, voor een wat vriendelijkere prijs want alle games kosten omgerekend ongeveer 40€ excl. verzending. Wil ik een game zoals Destiny op Day One hebben dan bestel ik ze via Amazon.es waarbij je meestal ook nog een bonus krijgt of iets dergelijks.
On_E schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:32:
[...]

Nou ja het wordt iig wel als Arcade bestempeld door de makers zelf, ik verwacht a la Project Gotham Racing.
Daar hoop ik ten zeerste op dat het a la PGR word.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-12 14:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:30:
Driveclub te arcade?
Ik heb er genoeg beeldmateriaal en previews van gezien om er een aardig oordeel over te kunnen vormen vind ik.

Shift 2 was inderdaad een drama, zowel met controller als stuur eigenlijk... Haha. Dat Project Cars van dezelfde ontwikkelaar is wil echter niet zoveel zeggen. Ik heb hem op de PC gespeeld met stuur, niet te vergelijken met Shift 2.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Pagina: 1 ... 59 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]