Experience is what you get when you don't get what you want.....
Dat zeiden die japanners ook en zo geschiedde er is altijd wel iemand genaaid.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Blijf me elke keer weer verbazen over het feit dat het PlayStation netwerk anno 2014 plat moet voor onderhoud.
Je zou zeggen dat ze dat onderhoud ook wel gefaseerd kunnen doen. Ik ken geen andere online dienst die offline gaat (en zo vaak ook) vanwegen onderhoud.
Enorm achterhaald.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zeker nu het een betaalde dienst is geworden, tenminste als je online wil gaan op de PS4.Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:06:
[...]
Blijf me elke keer weer verbazen over het feit dat het PlayStation netwerk anno 2014 plat moet voor onderhoud.
Je zou zeggen dat ze dat onderhoud ook wel gefaseerd kunnen doen. Ik ken geen andere online dienst die offline gaat (en zo vaak ook) vanwegen onderhoud.
Enorm achterhaald.
Ik had gehoopt dat dit nu achterwege gelaten zou worden.
Shikata ga nai.
Moet ik dan de PS4 dan in standby modus zetten? Download en installeert hij dan mijn nieuwe game?
Ik had van de week zo een PS+ free game gedownload en toen ik terug kwam stond de PS uit.
Als het goed is heb je via de de webstore ook aangegeven dat hij meteen in de downloadlijst komt te staan? Thuis een kwestie van even aanzetten en download zal dan automatisch starten. Je ziet dan links boven in je scherm een notificatie tevoorschijn komen dat hij gaat downloaden. Daarna kan je hem meteen in standby zetten.Confusius-nl schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:40:
Ik wil zo als ik thuis kom van het werk, de PS4 aanzetten en een game downloaden die ik zojuist via US store heb gekocht en daarna gaan pitten.
Moet ik dan de PS4 dan in standby modus zetten? Download en installeert hij dan mijn nieuwe game?
Ik had van de week zo een PS+ free game gedownload en toen ik terug kwam stond de PS uit.
Nu PSN down is, weet ik alleen niet als je hem in standby zet of hij het automatisch weer oppakt zodra PSN weer online is vannacht. PS4 aanzetten als je thuis bent, en daarna in standby en morgen ochtend kijken of hij erop staat. Je zou het kunnen proberen en hier kunnen melden morgen ochtend? zou een leuke test kunnen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Recon24 op 25-06-2014 23:52 ]
Ben denk rond een uurtje of 1:15 thuis.Recon24 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:50:
[...]
Als het goed is heb je via de de webstore ook aangegeven dat hij meteen in de downloadlijst komt te staan? Thuis een kwestie van even aanzetten en download zal dan automatisch starten. Je ziet dan links boven in je scherm een notificatie tevoorschijn komen dat hij gaat downloaden. Daarna kan je hem meteen in standby zetten.
Nu PSN down is, weet ik alleen niet als je hem in standby zet of hij het automatisch weer oppakt zodra PSN weer online is vannacht. PS4 aanzetten als je thuis bent, en daarna in standby en morgen ochtend kijken of hij erop staat. Je zou het kunnen proberen en hier kunnen melden morgen ochtend? zou een leuke test kunnen zijn
Zal hij dan nog offline zijn? Dan ga ik meteen naar bed
edit 0:13:
https://twitter.com/PlayStation
We’ve verified that PSN services have been restored. Thanks for your patience!
[ Voor 7% gewijzigd door Confusius-nl op 26-06-2014 00:13 ]
Verwijderd
Zeer vermakelijke spellen en audiovisueel tip top in orde.
Nu ben ik bezig met Knack :
Een ondergewaardeerde topper.
Ik kreeg een soort Super Mario gevoel hierbij.
Audiovisueel natuurlijk veel beter dan welke Mario dan ook.
Als ik Knack uitgespeeld heb ga ik weer verder met mijn Ghosts verslaving.
Destiny waar ik de Alpha van heb gespeeld heb ik in de PSN store gepreordered.
Als het maar niet weer fout gaat met de preorder zoals het met Watch Dogs het geval was.
Ik weet nu tenminste wat ik moet doen in dat geval.
Ik heb nu ook recht op de zomer Beta van Destiny.
--------------------------------------------------------------------------
Iemand al meer info over wanneer die Beta van start gaat en wat het verschil is met de Alpha?
Bijzondere manier van schrijven...Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:03:
Deze week Battlefield 4 en Thief uitgespeeld.
Zeer vermakelijke spellen en audiovisueel tip top in orde.
[video]
Als ik Knack uitgespeeld heb ga ik weer verder met mijn Ghosts verslaving.
Destiny waar ik de Alpha van heb gespeeld heb ik in de PSN store gepreordered.
Als het maar niet weer fout gaat met de preorder zoals het met Watch Dogs het geval was.
Ik weet nu tenminste wat ik moet doen in dat geval.
Ik heb nu ook recht op de zomer Beta van Destiny.
--------------------------------------------------------------------------
Iemand al meer info over wanneer die Beta van start gaat en wat het verschil is met de Alpha?
PSN: Bellerophon-
Zo bijzonder is dat niet, dat is met alle 'berichten' het geval
Vandaag maar Need For Speed Rivals besteld en komt morgen binnen, ben benieuwd.
In november komt LittleBigPlanet 3 natuurlijk uit, dat wordt dan een insta-buy
Verwijderd
Ps plus heb je dan wel nodig.Koppensneller schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:35:
Ik heb een paar weken geleden ook een PS4 gekocht. In eerste instantie voor mezelf, maar het zou leuk zijn als ik met mijn vriendin wat local coop zou kunnen spelen. Zijn er al games beschikbaar die leuk zijn om met zijn tweeën te doen, ook al is één van de twee (wie zou dat zijn?) niet een fanatieke gamer?
De lego games. Volgens mij kan je een demo downloaden in de store.Koppensneller schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:35:
Ik heb een paar weken geleden ook een PS4 gekocht. In eerste instantie voor mezelf, maar het zou leuk zijn als ik met mijn vriendin wat local coop zou kunnen spelen. Zijn er al games beschikbaar die leuk zijn om met zijn tweeën te doen, ook al is één van de twee (wie zou dat zijn?) niet een fanatieke gamer?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Verwijderd
Skylanders is ook leuk.rnenator schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:42:
[...]
De lego games. Volgens mij kan je een demo downloaden in de store.
17 juli, meer content.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:03:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb ik al voor multiplayer
Cool, eens proberenrnenator schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:42:
[...]
De lego games. Volgens mij kan je een demo downloaden in de store.
Ook die gaat op het lijstje, bedankt!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Minecraft ps4 editie komt ook uit in augustus.Tiwazz schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:48:
Vanaf 2 Juli is Towerfall gratis bij PS Plus, dat is een leuke couch co-op.
Worms Battleground is ook leuk. Eerst beetje Worms customizen. Stemmetje geven etcetera.Koppensneller schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:35:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Jij kan een dergelijk bericht waarderen? (NOFI)P. vd Loo schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:21:
Aparte manier van reageren.
Het spel kan op sommige momenten erg pittig zijn, mede door de onlogische savepoints.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:03:
[video]
Maar buiten dat vond ik het echt een leuk spel
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 26-06-2014 12:24 ]
PSN id: NL_SToRM
Laat maar weten wat je er van vindtralphjxss schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:28:
Afgelopen week een Playstation 4 gekocht bij GameMania, hadden 'm toevallig op voorraad (3 stuks)
Vandaag maar Need For Speed Rivals besteld en komt morgen binnen, ben benieuwd.
Ik twijfel zelf nog om 'm te halen.
Vind het zo jammer dat er niet meer demo's beschikbaar zijn
Ook bv van Killzone.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Soms is het inderdaad best pittig.SToRM666 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:23:
[...]
Het spel kan op sommige momenten erg pittig zijn, mede door de onlogische savepoints.
Maar buiten dat vond ik het echt een leuk spel
En ik heb em op makkelijk staan.
NFS Rivals vond ik erg leuk, iig een stuk leuker dan Most Wanted uit 2012. Enig minpuntje is dat je de game niet kan pauzerendvdkiwi schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:54:
[...]
Laat maar weten wat je er van vindt
Ook bv van Killzone.
Erg veel Burnout Paradise elementen en die vond ik ook erg vermakelijk.
Ik zal eens kijken of er ergens bij een MM of zo een demootje mogelijk is.
PSN: Finally_Chris
Ik heb met met deel 2 op zich ook wel vermaakt, maar sla deze over. Het lijkt mij te veel op deel 2Exorcist schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:07:
Jeuj, Sniper Elite III vandaag verstuurd. Toevallig de nieuwe TV ook, dus morgenavond maar 's even kijken hoe het is. Heb me goed vermaakt met deel 2.
Ik vind snipen altijd erg leuk, maar bij deze game was het te makkelijk...ook op de moeilijkste stand. Ik had gehoopt dat je wat meer rekening moest houden met de bullet drop en windrichting, maar dat is niet echt het geval.
Daarnaast is het natuurlijk niet echt realistisch dat je in je eentje een complete vijandelijke basis binnenstormt.
Wat dat betreft dat COD Modern Warfare het echt goed met het sniper lelel, daar moest je echt sneaken en mocht je uiteindelijk met een .50 een helicopter piloot neerhalen. Memorabel sniper level.
PSN ID Binloading_nl
Ik wil mijn mening wel delen: STOM.dvdkiwi schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:54:
[...]
Ook bv van Killzone.
Irritante menu's, lelijke muziek en hele lange laadtijden.
Verder is het gewoon een beetje racen zoals de vorige delen, zonder splitscreen
Klopt, de enige demo's die ik leuk vond en die ik kon spelen waren FiFa 14 en Lego...dvdkiwi schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:54:
[...]
Ook bv van Killzone.
Ik laat het je morgen horen wat mijn éérste indruk is van NFS Rivals
Ik ben benieuwd
Registreren, dan krijg je vanzelf een mail in juli met de code.CR1691 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:13:
Ik heb inmiddels de code voor de destiny beta binnen. Moet ik deze al registreren via de bungie site of is het wachten tot juli? Wat hebben jullie gedaan?
De muziek is idd niet veel soeps, en de laadtijden hadden ook wel korter gemogen. Voor de rest wel een goede, vooral fun game. Goede auto's, spannende races, mooie omgevingen enz.Pinjataaa schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:13:
[...]
Ik wil mijn mening wel delen: STOM.
Irritante menu's, lelijke muziek en hele lange laadtijden.
Verder is het gewoon een beetje racen zoals de vorige delen, zonder splitscreen
Looks good
Ze moeten nog wel echt ff wat doen aan de wapens, de feedback is er acht amper, zowel geluid als visueel. Ik wil stukken vlees van zoon gast af zien vliegen en niet het idee hebben dat ik met losse flodders schiet. Dat had The Last of Us echt genailed met het geweldige geluid en de gore als je een runner/clicker raakte.
[ Voor 53% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 27-06-2014 09:11 ]
Verwijderd
Ziet er veel belovend uit inderdaad.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:02:
The Order: 1886 | The Evolution of the Half-Breeds | PS4
[video]
Looks good
Ze moeten nog wel echt ff wat doen aan de wapens, de feedback is er acht amper, zowel geluid als visueel. Ik wil stukken vlees van zoon gast af zien vliegen en niet het idee hebben dat ik met losse flodders schiet. Dat had The Last of Us echt genailed met het geweldige geluid en de gore als je een runner/clicker raakte.
Deze game staat dan ook op mijn wenslijst.
De eerste testen lijken positief. Zo is hij nu gewoon stil tijdens netflix. Tijdens het gamen lijkt hij ook net iets stiller. Dit kan echter ook allemaal te maken hebben met het feit dat het wat minder warm is dan 2 weken geleden....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Ik heb voor de gein laatst is de PS3 aangeslingerd.MazeWing schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:00:
Sinds gisteren mijn PS4 weer terug van Sony (vanwege het feit dat hij te veel lawaai maakte in mijn ogen). Helaas geen vervangend exemplaar, maar gewoon degene die ik had teruggestuurd. Helaas staat er nergens wat ze precies gedaan hebben, enkel dat het "mogelijk" is dat er onderdelen vervangen zijn.
De eerste testen lijken positief. Zo is hij nu gewoon stil tijdens netflix. Tijdens het gamen lijkt hij ook net iets stiller. Dit kan echter ook allemaal te maken hebben met het feit dat het wat minder warm is dan 2 weken geleden....
Wat een herrie in vergelijking tot de PS4.
Mijn PS3 maakt vrij weinig herrie en ik heb nog de fat 60GB versieVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:12:
[...]
Ik heb voor de gein laatst is de PS3 aangeslingerd.
Wel handig ding voor in de winter, lekker kacheltje. Zet soms mijn PS3 nog wel eens aan voor die gratis games uit het plus abbo.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Dat is voor mij de enige reden... een extreem grote backlog aan games. Heb sommige nog nooit gedaanSuperflipNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:32:
[...]
Mijn PS3 maakt vrij weinig herrie en ik heb nog de fat 60GB versie![]()
Wel handig ding voor in de winter, lekker kacheltje. Zet soms mijn PS3 nog wel eens aan voor die gratis games uit het plus abbo.
Ik heb dan ook gewoon nog steeds games in me collectie die in nog steeds moet uitspelenBellerophon schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:38:
[...]
Dat is voor mij de enige reden... een extreem grote backlog aan games. Heb sommige nog nooit gedaan
BFV: SuperflipNL [PS4]
Grappige is, hier is juist de PS3 aanzienlijk....aanhoorbaar stiller.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:12:
[...]
Toegegeven de phat 60 maakt wel meer 'herrie' (zo erg is het ook weer niet), maar m'n phat 80 is echt een stuk stiller dan de PS4. Gewoon meteen bij aanzetten in het menu al, en tijdens gamen helemaal.
De fan van de PS4 slaat aardig aan dan, echter, voor mij geen reden om hem op te sturen, momenteel maakt m'n PC vaak meer 'lawaai' (ben erger gewend, Geforce 7900GT gehad zonder fancontrol, draaide altijd 100% en dat is pas herrie, ook een Radeon 5770 die op 60 tot 80% fan moest draaien en dat was ook echt herrie).
Zolang die maar werkt en niet helemaal jetfighter gaat vind ik het wel best
Bij de PS3 is het meer het scannen van de disc wat zo'n herrie maakt, bij de PS4 lijkt het de koeling te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:12:
[...]
Die van mij maakte anders bij bf4 enzo maar een matig geluidje maar ging pas jetfighter als de Killzone disc er in ging... Hmmm...dutchgio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:50:
[...]
Bij de PS3 is het meer het scannen van de disc wat zo'n herrie maakt, bij de PS4 lijkt het de koeling te zijn.
Lastig... Lijkt me op zich leuke game (aan trailer e.d. te zien), maar lijkt me daarentegen wel een spel waar ik niet de volle mep á 55 euro voor ga betalen.HaskoF schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:52:
wat vinden jullie van sniper elite 3?
Uurtje geleden in de brievenbus ontvangen, meteen gaan spelen!dvdkiwi schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:54:
[...]
Ook bv van Killzone.
Tot nu toe vind ik het een heerlijke game ondanks dat je inderdaad wel een tijdje moet wachten en niet meteen op X kunt klikken om verder te gaan met het spel.
Tof. Deel 2 maar dan bruter, zeker de kill cam. Het kopen meer dan waard, zeker voor die prijs (42 Euro).HaskoF schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:52:
wat vinden jullie van sniper elite 3?
Precies dit eigenlijk.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:41:
[...]
Lastig... Lijkt me op zich leuke game (aan trailer e.d. te zien), maar lijkt me daarentegen wel een spel waar ik niet de volle mep á 55 euro voor ga betalen.
Wilde hem voor 25,- van Marktplaats plukken over een maandje.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bron: http://www.psx-sense.nl/1...or-europa-op-de-gamescom/Ja, het rumoer van de E3 is inmiddels overgewaaid en we gaan ons richten op het volgende grote evenement wat wij kennen als de Gamescom. Ook dit jaar zal het in Keulen weer losgaan in augustus. Sony heeft inmiddels ook al tegenover Gamereactor de eerste hint gegeven naar een aankondiging op de beurs in verband met PlayStation Now.
De collega’s van Gamereactor hadden de eer om Jim Ryan, CEO Sony Computer Entertainment Europe, te interviewen en hij liet iets interessants los. Hij zei namelijk dat de interviewer zeker naar de Gamescom moest komen. Dit nadat er gevraagd werd naar het brengen van PlayStation Now naar Europa, waarop Ryan antwoordde dat ze ermee bezig zijn, maar dat het lastig is omdat Europa vrij gefragmenteerd is. Hiermee bedoelt hij dat Europa natuurlijk veel verschillende landen heeft met veel verschillen in zaken zoals taal en wetten.
Gretig als de interviewer was vroeg deze uiteraard meteen waarom hij dan naar de Gamescom moest komen in verband met PlaySatation Now. Ryan antwoordde daarop dat hij ‘heel waarschijnlijk’ een aankondiging omtrent PlayStation Now gaat doen op de persconferentie. Eigenlijk kunnen we er dus wel vanuit gaan dat hij dit gaat doen, anders zou hij het er natuurlijk verder bij laten. Wat die aankondiging precies is gaat helaas dus nog wel even duren, maar Ryan belooft een denderende persconferentie in Keulen. Stay tuned!
Het schijnt dat er zelfs een gesloten, geheime beta is geweest in Europa, en dat de resultaten ervan beter waren dan in de VS, omdat het netwerk hier gemiddeld genomen superieur is.lubbertkramer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:54:
Playstation Now ook binnenkort in NL? Ik zou wel graag mijn PS3 en eerdere games willen spelen op de PS4....wat vinden jullie ervan?
[...]
Bron: http://www.psx-sense.nl/1...or-europa-op-de-gamescom/
Really, beetje jammer dat ze ons daar dan niet voor vragenTrishul schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:01:
[...]
Het schijnt dat er zelfs een gesloten, geheime beta is geweest in Europa, en dat de resultaten ervan beter waren dan in de VS, omdat het netwerk hier gemiddeld genomen superieur is.
EDIT:
Al zouden wij direct de invite/link delen hier
[ Voor 7% gewijzigd door lubbertkramer op 27-06-2014 16:02 ]
Simpele reden hiervoor is dat de VS het grootste Playstation-land is, en toch een aardige infrastructuur heeft. Hierdoor komt de VS automatisch in aanmerking voor dit soort testen.lubbertkramer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:02:
[...]
Really, beetje jammer dat ze ons daar dan niet voor vragen
EDIT:
Al zouden wij direct de invite/link delen hier
Maar ondertussen hebben we in NL, of eigenlijk heel Noord-Europa (minus landen met datalimieten
Technisch gezien zou een PS Now beta test in NL alleen bv prima kunnen, alleen hebben ze de server-kant van het verhaal hier nog niet helemaal in orde denk ik.
http://www.eurogamer.net/...standard-cars-set-to-stay
GT7 is dus al volop in ontwikkeling. Zou zomaar eind 2015 kunnen arriveren...
[ Voor 21% gewijzigd door Trishul op 27-06-2014 16:54 ]
Ja alleen is dit PolyphonyTrishul schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:12:
[...]
Simpele reden hiervoor is dat de VS het grootste Playstation-land is, en toch een aardige infrastructuur heeft. Hierdoor komt de VS automatisch in aanmerking voor dit soort testen.
Maar ondertussen hebben we in NL, of eigenlijk heel Noord-Europa (minus landen met datalimieten) het op het gebied van internet infrastructuur beter voor elkaar dan de VS.
Technisch gezien zou een PS Now beta test in NL alleen bv prima kunnen, alleen hebben ze de server-kant van het verhaal hier nog niet helemaal in orde denk ik.
http://www.eurogamer.net/...standard-cars-set-to-stay
GT7 is dus al volop in ontwikkeling. Zou zomaar eind 2015 kunnen arriveren...
http://www.polyphony.co.jp/english/
Al sinds 2010
http://www.gamespot.com/f...staff-of-turn-1-27356279/
[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 27-06-2014 17:25 ]
Er is recent een nieuwe Patch van DualShock 4 controllers uitgebracht. Een verbeterde versie met verstevigde rubbers etc.
De verdeling van deze controllers is in gang gezet. Dus u zal spoedig uw controller ontvangen.
Je kunt wel vinden dat anderen ook dit probleem hebben, maar niet de verklaring daarvoorSChief schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:56:
Zojuist een PS4 opgehaald.Superblij natuurlijk, maar ik kan de voucher voor de 14-day trial niet vinden.
Neem aan dat ie bij jullie bij de rest van de boekjes zat? Heb al ff gezocht en het valt op dat ik niet de enige lijk te zijn..
Als je al Plus hebt (gehad) kun je die trial ook niet meer krijgen.
Die is er wel, op je PS4 in de store via de zoekfunctie zoeken naar 14: '1' -> '4', en dan zie je hem wel staan. Je hebt wel een creditcard nodig omdat hierna je plus abonnement automatisch wordt verlengdSChief schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:21:
Zit al anderhalf uur te zoeken, genoeg topics van PS-fora bekeken maar dat ben ik nog niet tegengekomen. Thanks. Is wel verwarrend, in de menu's wordt er over een voucher gesproken, maar die is er dus helemaal niet. Nu nog uitvogelen waarom ik de trial niet te zien krijg in de store.
[ Voor 84% gewijzigd door DarkElement op 27-06-2014 19:41 ]
[ Voor 91% gewijzigd door DarkElement op 27-06-2014 19:40 ]
Er zit geen voucher bij. Je kunt je via de digitale PlayStation Store aanmelden voor een 14-day trial.SChief schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:56:
Zojuist een PS4 opgehaald.Superblij natuurlijk, maar ik kan de voucher voor de 14-day trial niet vinden.
Neem aan dat ie bij jullie bij de rest van de boekjes zat? Heb al ff gezocht en het valt op dat ik niet de enige lijk te zijn..
Dat artikel is alweer van 4(!) jaar geleden, toen ze na het PS2 tijdperk druk in de weer waren met GT5, de eerste GT voor PS3. Ze hadden de ontwikkeling ervan en de benodigde resources onderschat, en daarnaast bleek de GPU van de PS3 niet echt mee te werken. Het bleek namelijk dat in bepaalde fill-rate situaties de bejaarde PS2 sneller was als de PS3.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:24:
[...]
Ja alleen is dit Polyphonydus kan ook zomaar nog wel aantal jaartjes duren
Het is maar klein studiootje met +-110 werknemers
http://www.polyphony.co.jp/english/
Al sinds 2010![]()
http://www.gamespot.com/f...staff-of-turn-1-27356279/
Nu hebben ze dus de PS4, waarvoor makkelijker te ontwikkelen is. En de GPU heeft dit keer niet zulke bottlenecks
Das wel het mooie aan deze generatie consoles. Ze zijn goedkoop, misschien niet al te indrukwekkend qua specs door die reden, en vrij gemakkelijk om voor te programmeren (dit is iets anders dan volle optimalisatie heh heren...)Trishul schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:32:
[...]
Dat artikel is alweer van 4(!) jaar geleden, toen ze na het PS2 tijdperk druk in de weer waren met GT5, de eerste GT voor PS3. Ze hadden de ontwikkeling ervan en de benodigde resources onderschat, en daarnaast bleek de GPU van de PS3 niet echt mee te werken. Het bleek namelijk dat in bepaalde fill-rate situaties de bejaarde PS2 sneller was als de PS3.
Nu hebben ze dus de PS4, waarvoor makkelijker te ontwikkelen is. En de GPU heeft dit keer niet zulke bottlenecks
Ik hoor zoveel gejengel over de tegenvallende specs, maar de doosjes kosten beiden dan ook niet zoveel...
Verwijderd
Het verhaal in een half uur.
Ik heb erg genoten van Knack en zijn maatjes in dit meesterlijke avontuur.
Persoonlijk vindt ik dit spel audiovisueel het beste van alle spellen die ik op de PS4 heb gespeeld.
Een echte aanrader dus voor mensen die van spellen zoals Mario houden.
Nou dan ben ik wel heel benieuwd waarom je dat vindt. Ik heb Knack ook, maar de game is audiovisueel zeker niet sterker dan bv. Infamous en Watch Dogs. Infamous ziet er sowieso veeeel beter uit, met goede AA, veel particles en effecten en een goede soundtrack (gespeeld met een 5.1 set aangesloten op een Marantz receiver). Visueel gezien is watch dogs iets minder dan infamous, maar audiotechnisch gezien zou ik zeggen weer beter. Vooral de weereffecten, explosies, wapens en de soundtrack komen goed tot hun recht in een 5.1 opstelling.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:14:
Net Knack uitgespeeld (Spoiler) :
[video]
Persoonlijk vindt ik dit spel audiovisueel het beste van alle spellen die ik op de PS4 heb gespeeld.
ik moet zeggen dat ik op de pc niks in de buurt heb zien komen bij watch_dogs incl the worse mod.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:14:
[video]
echter is dat PC maar ik had verwacht dat watch-dogs ook voor PS4 de mooiste titel zou zijn. Zeker gezien de devs zeggen 8 gb videoram te kunnen gebruiken voor textures en AA..
De AA in watch dogs is idd teleurstellend, maar watch dogs ziet er wel nice uit in de avond, en al helemaal als het in de avond aan het regenen is (ook nice zijn dan de reflecties van koplampen etc.).glydoscoop schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:57:
[...]
ik moet zeggen dat ik op de pc niks in de buurt heb zien komen bij watch_dogs incl the worse mod.
echter is dat PC maar ik had verwacht dat watch-dogs ook voor PS4 de mooiste titel zou zijn. Zeker gezien de devs zeggen 8 gb videoram te kunnen gebruiken voor textures en AA..
Dat zijn inderdaad de momenten dat de engine van Watch_Dogs het beste tot zijn recht komt. Echter, overdag (in-game) ziet het er allemaal maar 'flets' en weinig indrukwekkend uit.Trishul schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:18:
[...]
De AA in watch dogs is idd teleurstellend, maar watch dogs ziet er wel nice uit in de avond, en al helemaal als het in de avond aan het regenen is (ook nice zijn dan de reflecties van koplampen etc.).

Ben benieuwd wanneer die uitkomt denk ergens volgendjaar als opwarmertje voor Uncharted 4
Serieus? Ik vond dit echt verreweg het slechtste, meest lineaire, grafisch achterhaalde en repetitiefste spel dat ik totnogtoe op de ps4 heb gespeeld. Na drie uur voortploeteren heb ik dit spel maar weer snel op marktplaats geslingerd. Infamous, watchdogs, wolfenstein, battlefield, fez, resogun, assassins creed enz enz hebben mij in ieder geval allemaal veel meer plezier geheven. Knack als aanrader... Nee dank u.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:14:
[video]
Verwijderd
Dan heb je duidelijk niet ver genoeg doorgespeeld.OcNewB schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:23:
[...]
Serieus? Ik vond dit echt verreweg het slechtste, meest lineaire, grafisch achterhaalde en repetitiefste spel dat ik totnogtoe op de ps4 heb gespeeld. Na drie uur voortploeteren heb ik dit spel maar weer snel op marktplaats geslingerd. Infamous, watchdogs, wolfenstein, battlefield, fez, resogun, assassins creed enz enz hebben mij in ieder geval allemaal veel meer plezier geheven. Knack als aanrader... Nee dank u.
Ik heb er in ieder geval veel van genoten.
Ik ben even begonnen aan je filmpje, maar na een minuut afgehaakt. Nederlands gesproken games zijn voor mij echt een afknapperVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:14:
[video]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ik ben er al helemaal aan gewend.uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:34:
[...]
Ik ben even begonnen aan je filmpje, maar na een minuut afgehaakt. Nederlands gesproken games zijn voor mij echt een afknapper
Alle spellen die ik speel staan op NL taal.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:49:
[...]
Ik ben er al helemaal aan gewend.
Alle spellen die ik speel staan op NL taal.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Lip-syncs die niet kloppen, verschrikkelijke Nederlandse stemacteurs (vaak dan... er zijn uitzonderingen waar NL stem acteurs zelfs beter zijn dan het origineel, maar héél zeldzaam)uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:08:
Ik denk toch dat je dan toch best veel mist. Zo mis je bijv. de uitstekende voiceacting van Uncharted, TloU, etc.
To each his/her own, maar ik kan het me echt niet voorstellen
Ik ook, vandaar dat ik niet mee doe met dat soort Frans en Duitse praktijken; al dat nasyncen
/rant
EDIT: dit zijn duidelijk geintjes heh, ff voor de duidelijkheid
[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 28-06-2014 21:08 ]
Sinds kort nu zelf de Playstation 4 en had al een paar maanden de Vita. Erg fijne combinatie, jammer dat je alleen de discs niet kan installeren op de Playstation, dan zou het volledig op afstand kunnen om games te wisselen. De Playstation store is voor mij nu niet zo aantrekkelijk aangezien ik al een aantal keer heb gehad dat ik een game voor een veel goedkopere prijs kon krijgen dan bij de playstation store ('plus' kortingen en free games uitgesloten).
[ Voor 46% gewijzigd door icratox op 29-06-2014 01:02 ]
Verwijderd
Elke keer als ik de PS4 opnieuw opstart zitten mijn digitale games op slot.
Licenties herstellen werkt maar tot halverwege want dan geeft ie een error.
Eerder hier nooit last van gehad.
Meer mensen met dit recentelijke probleem?
Verwijderd
Ze worden allemaal warm , plus we zitten in de zomer met warme temperaturen.glydoscoop schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:04:
Ik heb een vraag gezien er hier wat meer mensen zijn met een ps4. ik moet zeggen dat hij redelijk warm wordt aan de rechter bovenkant en onderkant. ook als je het klepje verwijderd waar je de HDD kunt vervangen is het metal heet. Echter als ik een USB fan daarop laat blazen/zuigen is na 10 min heel de console een stuk cooler en het metaal koud. Maar ik neem aan dat het vrij normaal is dat hij zo warm wordt gezien mijn videokaart alleen al tussen de 60-70 graden zit under-load, bij de PS4 zit natuurlijk ook het RAM en de andere onderdelen onder 1 koeling. .
GAMEN kost WARMTE.
Wamre temparature? ik heb ze nog niet gezien hahaha.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:41:
[...]
Ze worden allemaal warm , plus we zitten in de zomer met warme temperaturen.
GAMEN kost WARMTE.
nee ik snap dat hij warm wordt. maar vond hem zoveel warmer dan mijn ps3
Is normaal. De Xbox One schijnt een stuk minder warm te worden qua lucht die hij uitblaast/de behuizing, maar daarom is dat apparaat ook een stuk groterglydoscoop schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:46:
[...]
Wamre temparature? ik heb ze nog niet gezien hahaha.
nee ik snap dat hij warm wordt. maar vond hem zoveel warmer dan mijn ps3
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Bij mij staat ie in een kastje en wordt ie ook flink warm. Ik heb ook een dubbele 10cm fan aan een usb stekker geknoopt en die blaast nua ltijd over de PS4, waardoor deze een stuk minder warm blijft ...glydoscoop schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:39:
Ja kwa geluid heb ik weinig problemen tot nog toe. ik laat die fan er lekker op liggen zodat ie vrij koel blijft. voelt voor mij veel beter om zo meer uren te maken.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Eerst stond hier mijn Facebook profielfoto, op Facebook staat die nog steeds als profielfoto.
Iemand een idee wat er mis is?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Potentie... Project CARS heeft me heel nieuwsgierig gemaakt. Zijn nog geen gegevens bekend over de console versies of wel?
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]