Had het al eens eerder gepost
AlphaBlack_NL in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 3"
Maar beste is siliconenspray ofzo, WD40 is niet best voor plastic.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Had het al eens eerder gepost
Siliconenspray heb ik niet. Zonnebloemen olie gaat dat niet fout?AlphaBlack_NL schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:41:
[...]
Had het al eens eerder gepost:
AlphaBlack_NL in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 3"
Maar beste is siliconenspray ofzo, WD40 is niet best voor plastic.
Ik vond Tomb Raider dus geniaal zo lang het duurde, na het uitspelen totaal geen replaywaarde voor mij. Watch Dogs daarentegen welCollaborator schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:34:
[...]
Voor mij is Watch Dogs juist de absolute topper op dit moment (Nintendo even buiten beschouwing gelaten) Hoewel het grafisch iets tegenvalt is de vrijheid geweldig, speelt het gewoon erg fijn, is het grappig, spannend, en precies in balans qua fun/missies. Veel klooien in de stad, maar ook makkelijk de missies volgen, en die zijn ook echt leuk om te doen.
GTA vond ik altijd gruwelijk irritant in dat opzicht. Veel stukken helemaal opnieuw spelen, slechte auto-controls, onskipbare cutscenes. Ook Assasins creed is wat mij betreft meer een verzamel/verken-game dan een echt goed verhaal. Pak dit. ga naar x, ga naar y, ga naar z. Ga je af? Geen checkpoint halverwege de missie, begin maar helemaal opnieuw incl naar het begin van de quest toe gaan. Dat soort dingen irriteren mij mateloos.
Same here. Nadat ik de story line van tombraider had uitgespeeld, niet meer aangeraakt (hoewel er nog genoeg te verzamelen is dan...). Watch Dogs speel ik nog wel. Kan goed de setting zijn die me iets meer aanspreekt dan bij tomb raider, maar bij Watch Dogs heb ik wel 'de drang' om meer side missies te voltooien.DarkElement schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:38:
[...]
Ik vond Tomb Raider dus geniaal zo lang het duurde, na het uitspelen totaal geen replaywaarde voor mij. Watch Dogs daarentegen wel
Nee hoor olie geleid niet en je doet ook niet veel, alleen een heel klein beetje in het scharnier van je R2/L2 wanneer je hem helemaal indrukt is genoeg tegen het piepenConfusius-nl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:46:
[...]
Siliconenspray heb ik niet. Zonnebloemen olie gaat dat niet fout?
Ik loop wel even langs bij de hema. Volgens mij verkopen ze daar wel die siliconen spray?AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:50:
[...]
Nee hoor olie geleid niet en je doet ook niet veel, alleen een heel klein beetje in het scharnier van je R2/L2 wanneer je hem helemaal indrukt is genoeg tegen het piepen.
Ja dat verkopen ze welConfusius-nl schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:27:
[...]
Ik loop wel even langs bij de hema. Volgens mij verkopen ze daar wel die siliconen spray?
WD40 wordt geadviseerd, echter vreet dat dus aan je plastic als ik jou mag geloven?
Verwijderd
ik vind het ook mooi om te zien hoe stabiel ze m blijven makenkazuka schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:04:
Nope, 1.72 is uit. De welbekende stability update. Dat ding moet onderhand wel zo stabiel zijn dat ie ook niet meer wiebelt op een vlakke ondergrond zou je haast denken.
Hopelijk fixed het de share functionaliteit. Soms pakt ie niet de laatste 15 minuten wanneer ik een videoclip save.
Ik heb siliconenspray gekocht bij de HEMA. Universeel smeermiddel - waterafstotend - roestwerend.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:50:
[...]
Ja dat verkopen ze welWD40 vreet inderdaad aan bepaalde plastics, verder is het best een slecht smeermiddel en meer om vastgeroeste metalen verbindingen los te krijgen daarvoor werkt het erg goed en daarom is zo populair en bekend, het smeeraspect is secundair en zijn andere spullen weer veel beter voor
nothing stops this train
Wees blij dat hij alleen maar kraakt. Bij mij waren de pinnetjes van de triggers gebroken (niet toegegeven ontwerpfout) en dat heb ik gelukkig "op kunnen lossen" door het veertje te verwijderen. Ondertussen heb ik er ook al Xbone thumbsticks op gezet, want die van de DS4 waren zo goed als kaal. Helaas begint de thumbstick van één controller nu echt kuren te vertonen die niet door mij te herstellen zijn. Ik geef je dus ook groot gelijk dat het een flop is en al helemaal jammer dat ze het wel aanpassen, maar niet schuld bekennen.Confusius-nl schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:39:
[...]
Ik heb siliconenspray gekocht bij de HEMA. Universeel smeermiddel - waterafstotend - roestwerend.
Nou hopen dat die troep helpt, zou de 5€ wel waard zijn.
Die joystick kraakt niet een beetje, het is zo erg dat mijn vriendin het op de andere verdieping hoort als ik aan het gamen ben![]()
Ik vind deze controller echt een flop hoor.
nothing stops this train
De PS4 bied vooralsnog geen ondersteuning voor 3rd party controllers terwijl de PS3 hier juist heel open in was. Ik hoop dat Sony dit snel inbouwt zodat ik mijn arcade sticks ook op de PS4 kan gebruiken zodra hier relevante fighters voor uitkomen.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:48:
Ja het is even wachten tot er een goede 3rd party controller komt. Hopelijk nog dit jaar, maar het is vrij stil op controller gebied
Constructed: Silver || Limited: Silver
Mijn batterij is ook 10x zo snel leeg als mijn DS3 controller... Die ging echt veel langer mee terwijl die 7 jaar oud wasBeakzz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:51:
[...]
Wees blij dat hij alleen maar kraakt. Bij mij waren de pinnetjes van de triggers gebroken (niet toegegeven ontwerpfout) en dat heb ik gelukkig "op kunnen lossen" door het veertje te verwijderen. Ondertussen heb ik er ook al Xbone thumbsticks op gezet, want die van de DS4 waren zo goed als kaal. Helaas begint de thumbstick van één controller nu echt kuren te vertonen die niet door mij te herstellen zijn. Ik geef je dus ook groot gelijk dat het een flop is en al helemaal jammer dat ze het wel aanpassen, maar niet schuld bekennen.
Gamers die er geen last van hebben snappen er helemaal niets van en denken dat je heel de dag op je controller zit of er mee gooiten ik geef toe dat ik intensief Trials en BF4 heb gespeeld, maar dat heb ik met de Xbox 360 controller ook jaren gedaan zonder dat er iets aan kapot ging.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ff geen zin om te googlen, hoe doe je dit?dvdkiwi schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:03:
Het dimmen van de led op de controller scheelt echt heel veel op het batterijverbruik.
En verder natuurlijk met schone handjes aan de knuppeltjes zitten he, scheelt ook wat op de slijtage
Verwijderd
please! HOW?!dvdkiwi schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:03:
Het dimmen van de led op de controller scheelt echt heel veel op het batterijverbruik.
En verder natuurlijk met schone handjes aan de knuppeltjes zitten he, scheelt ook wat op de slijtage
Verwijderd
nee!:O
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2014 13:07 ]
Waarom verzinnen ze dan ook zo een onzin functie
Ik kwam daar ook pas laat achter hoor..
Dat wist ik niet, vreemd dat het dan niet werkt met arcade sticks.embee schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:24:
Deze 3rd party controller is gewoon te gebruiken met een PS4.
Ik denk dat het niet lang hoeft te duren voordat MadCatz of Razer ook iets kunnen aanbieden.
Als jij Geertje heet, dan klopt dat.Nickvdd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:35:
[...]
Haha ik denk dat ik heel toevallig die volgende eigenaar ben.Ik zal 'm morgen wel binnenkrijgen, ik heb vrij hoge verwachtingen voor dit spel alhoewel ik na een aantal gameplays gezien te hebben, toch wel denk dat het een beetje repetitive wordt nadat je al je trucjes onder de knie hebt.
Dat is mijn moeders naam, vandaar haha.
[ Voor 13% gewijzigd door Nickvdd op 24-06-2014 15:11 ]
Ik heb vaak dat ik niet eens een clip kan saven maar alleen screenshot. Is echt random lijkt het . Heel vreemd. Ook bij mij kraken L2 en R2 maar heb begrepen dat een beetje olie op wattenstaafje genoeg is om het weer soepel te maken. Zal het straks proberen. Vindt trouwens dat de controller wel verbeterd is kwa ligging in je hand en de sticks vind ik ook beter als de DS3..kazuka schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:04:
Nope, 1.72 is uit. De welbekende stability update. Dat ding moet onderhand wel zo stabiel zijn dat ie ook niet meer wiebelt op een vlakke ondergrond zou je haast denken.
Hopelijk fixed het de share functionaliteit. Soms pakt ie niet de laatste 15 minuten wanneer ik een videoclip save.
PSN id: PENo1
Verwijderd
nothing stops this train
Verwijderd
niet meer , niet minder ..
Wat een lelijk ding....m.a.s. schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:08:
Vandaag mijn usbhub 5 binnen gekregen. Gekocht bij ali, nu in de aanbieding. Past bij mij perfect. Dus mocht je behoefte hebben aan meer usb poorten dan is dit misschien het overwegen waard (+/- 9€) http://www.aliexpress.com...ector-for/1716696410.html
nothing stops this train
Mijn ps4 staat achter mijn monitor dus ik zie niets van eventuele lelijkheid (zwart plastic ding op een zwart plastic ding) dus boeie hoe het eruit ziet...
Toetsenbord, headset dongel, 2de joypad opladen, usb stickKol Nedra schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:15:
Wat moet je met zoveel poorten?
Helpt dit echt? Wordt echt gek van die krakende L2... Wanneer ik er ff keihard in blaas is het over voor 10 minuten, is dit ook zo met potlood of is het dan voorgoed weg? Heb ook al aan WD40 zitten denken maar is dit verder niet schadelijk c.q. blijven er geen resten achter hiervan?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:33:
Voor krakende L2 en R2 kun je het beste met een potlood over de scharnieren gaan. Het gekraak is meteen weg en het is niet schadelijk!
[ Voor 11% gewijzigd door GAITii op 24-06-2014 16:52 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
WD40 dus absoluut NIET gebruiken, zoals een aantal keer eerder vermeld in dit topic is dit juist zeer schadelijk voor de controller.GAITii schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:50:
[...] Heb ook al aan WD40 zitten denken maar is dit verder niet schadelijk c.q. blijven er geen resten achter hiervan?
Thanks! Wat is dan wel de oplossing? Of gewoon omruilen?icratox schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:25:
[...]
WD40 dus absoluut NIET gebruiken, zoals een aantal keer eerder vermeld in dit topic is dit juist zeer schadelijk voor de controller.
Misschien dat dit je verder zou kunnen helpen? Iemand anders in het topic vroeg ook naar zonnebloemolie maar ik heb werkelijk geen idee of dit het probleem oplost/schadelijk is.Confusius-nl schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:39:
[...]
Ik heb siliconenspray gekocht bij de HEMA. Universeel smeermiddel - waterafstotend - roestwerend.
Nou hopen dat die troep helpt, zou de 5€ wel waard zijn.
Die joystick kraakt niet een beetje, het is zo erg dat mijn vriendin het op de andere verdieping hoort als ik aan het gamen ben![]()
Ik vind deze controller echt een flop hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door icratox op 24-06-2014 17:34 ]
Ik heb daarnet eerst maar eens hard geblazen in de triggers en het gekraak is weg!Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:33:
Voor krakende L2 en R2 kun je het beste met een potlood over de scharnieren gaan. Het gekraak is meteen weg en het is niet schadelijk!
Ja dat heb ik ook tot na 10 minuten het gekraak weer komt...P.E.No.1 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:08:
[...]
Ik heb daarnet eerst maar eens hard geblazen in de triggers en het gekraak is weg!
Inderdaad was maar tijdelijk. Ik ga ook niet elke tien minuten in dat ding lopen blazenGAITii schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:10:
[...]
Ja dat heb ik ook tot na 10 minuten het gekraak weer komt...
WD40 kan het plastic weg vreten en kan dus schade veroorzaken op de lange(re) termijn.Ruben1123 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:27:
Ik heb gewoon een beetje wd40 in het scharniertje gedaan, zie het probleem niet. Kraken is bij mij helemaal weg.
[ Voor 4% gewijzigd door icratox op 24-06-2014 23:38 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb hem ook gekocht voor die 15 euro en beleef er heel veel plezier aan, zeker aangezien er nog geen goede vechtgame is voor de ps4. Ik vind vooral king off the hill online helemaal top haha.dvdkiwi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:23:
Nog mensen die een aantal weken terug Injustice: Gods Among Us ultimate edition hebben gehaald uit de PS store?
Ik vind 'm er geweldig uitzien, en het speelt ook lekker weg
WD40 is extreem slecht voor printplaten / elektronica.Chaoss schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:13:
Volgens mij onzin want WD40 is helemaal niet agressief, nog nooit meegemaakt dat het kunstof, plastic oid aantast.
Haha toevallig. Veel plezier ermee.Nickvdd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:07:
[...]
Dat is mijn moeders naam, vandaar haha.
Ik heb hem al trouwens binnen, na school gelijk even uitproberen.
Optie 2 werkte prima voor mij.. heb geen wd40 of silliconenspray of wat gebruikt..JeroenC schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 06:54:
[...]
WD40 is extreem slecht voor printplaten / elektronica.
Puur op plastic / ijzer maakt het de boel soepeler inderdaad, het probleem is dat het zich overal in wringt, zodra het dus in de buurt van het printplaatje of andere elektronica komt, is de kans groot dat het binnen no-time total loss is.
Uiteraard is dan ook direct je garantie vervallen mochten ze het open maken om te kijken of er slimmeriken WD40 (of iets soortgelijks) in gedaan hebben.
Zelf had ik het probleem dat de knoppen continu vast hingen, en dat was vooral irritant met BF4, maar ook ac enja elke game wel:D
Er zijn enkele mogelijkheden:
1- opsturen voor garantie en hopen dat je een nieuwe krijgt zonder dat krijt achtige spul in de knoppen
2- knoppen eruit halen en schoonmaken (volgens youtube heel makkelijk) controller hoeft niet open.
3- hoge druk (lucht) langs de knoppen erin persen, maar je krijgt waarschijnlijk niet hetzelfde resultaat als bij mogelijkheid 2-
4- doorspelen, bij mij was na 3 tot 4 maanden het probleem verdwenen zonder voorgaande mogelijkheden toe te passen.
psn: HertogJack
Deze krijg je toch al bij je PS+ abonnement? Op een paar autootjes en tracks na dan.Theregiment schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:33:
Zwarte PS4 + DriveClub bundel:
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990471/
[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 25-06-2014 09:55 ]
Tjah geen idee het is een officiele bundel vanuit Sony dus...Pinjataaa schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:53:
[...]
Deze krijg je toch al bij je PS+ abonnement? Op een paar autootjes en tracks na dan.
Wel een mooi prijsje voor de Destiny bundel
De gratis PS+ versie heeft 10 auto's, één locatie waarin 11 tracks. De complete editie (die je dus koopt) heeft 55 auto's, vijf locaties waarin 55 tracks en 50 tour events.Pinjataaa schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:53:
[...]
Deze krijg je toch al bij je PS+ abonnement? Op een paar autootjes en tracks na dan.
[ Voor 25% gewijzigd door ASNNetworks op 25-06-2014 10:01 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ow, dat is best wel een tegenvaller.. Ik vind €49 ook niet zo bijzonder.ASNNetworks schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:58:
[...]
De gratis PS+ versie heeft 10 auto's, één locatie waarin 11 tracks. De complete editie (die je dus koopt) heeft 55 auto's, vijf locaties waarin 55 tracks en 50 tour events.
Iets meer dan 'een paar autootjes en tracks'
Overigens is de PS+ versie GEEN onderdeel van de Instant Game Collection. Je krijgt dus gewoon twee gratis games in oktober, plus dus een gratis probeer versie van DriveClub voor PS+ leden met 20% van de content. Vind je de game het geld waard, dan kan je het upgraden tegen een gereduceerd tarief ($49/€49) voor de complete versie.
Precies mijn gedachte.the_virus26 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 06:18:
[...]
Ik heb hem ook gekocht voor die 15 euro en beleef er heel veel plezier aan, zeker aangezien er nog geen goede vechtgame is voor de ps4. Ik vind vooral king off the hill online helemaal top haha.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo begom het ooit. Dat je het spel zou krijgem exclusief een aantal autos. Ondertussen is de stand van zaken zo dat je een verijdelde demo krijgt.Pinjataaa schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:53:
[...]
Als je er binnenkort voor gaat zitten heb je dan misschien zin in een paar potjes hahah username is gekkethijsdvdkiwi schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:29:
[...]
Precies mijn gedachte.
Voor 15 euro zeker een koopje
Het is dat ik teveel tijd aan Bf4 kwijt ben, daardoor kan ik me niet heel erg verdiepen in deze game...
Misschien binnenkort eens voor gaan zitten.
Misschien maar eens in de gaten houden. Ik heb de Metro games nooit gespeeld, dus dat komt goed uitTrishul schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:58:
http://www.eurogamer.net/...ux-release-date-announced
Leuke adviesprijs, 39,99 voor beide games, plus alle DLC. Toch wel een van de beste single player FPS van de afgelopen jaren.
PSN id: NL_SToRM
Meteen maar een witte in de pre-order gezet, thx!Theregiment schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:33:
Bol.com heeft 4 nieuwe bundels online staan:
Witte PS4 + Destiny bundel
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990310/
Zwarte PS4 + Destiny bundel
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990324/
Zwarte PS4 + The Last Of Us Remastered bundel
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990182/
Zwarte PS4 + DriveClub bundel:
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990471/
Balen, Staat er nu voor het normale bedrag opthe_virus26 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 06:18:
[...]
Ik heb hem ook gekocht voor die 15 euro en beleef er heel veel plezier aan, zeker aangezien er nog geen goede vechtgame is voor de ps4. Ik vind vooral king off the hill online helemaal top haha.
* US account moet je wel codes voor kopen online om dat geld te gebruiken. Want met paypal of creditcard kun je niks kopen.Nasty Nate schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:02:
De ps4 wordt voor mij de eerste Playstation die ik koop sinds de ps1, dus ik hoopte hier enkele vragen te mogen stellen.
-Ik lees (oa in dit topic) dat ik beter af ben met een US Playstation account, is dit correct?
-Kan (of moet) ik dan ook een US PS+ code gebruiken om een abbo af te sluiten?
Zou wel schelen, 50 dollar ipv 50 euro...
-Kan ik ze dan idd, zoals ik hier ook las, foppen met mijn NL creditcard maar dan met US adres?
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Je kan gewoon een US account gebruiken voor het kopen van games en deze spelen op je Europese account. Ik haal vaak de games via Amazon digital, die doen ook niet zo zeikerig over het adres. Dus gewoon een Europese account met Nederlands abonnement en de games kopen via je US account, vergeet overigens niet dat DLC wel regiogebonden is.Nasty Nate schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:02:
De ps4 wordt voor mij de eerste Playstation die ik koop sinds de ps1, dus ik hoopte hier enkele vragen te mogen stellen.
-Ik lees (oa in dit topic) dat ik beter af ben met een US Playstation account, is dit correct?
-Kan (of moet) ik dan ook een US PS+ code gebruiken om een abbo af te sluiten?
Zou wel schelen, 50 dollar ipv 50 euro...
-Kan ik ze dan idd, zoals ik hier ook las, foppen met mijn NL creditcard maar dan met US adres?
[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 25-06-2014 14:19 ]
Ok dus ik begrijp dat het niet perfect werkt dus.Falastine schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:10:
[...]
* US account moet je wel codes voor kopen online om dat geld te gebruiken. Want met paypal of creditcard kun je niks kopen.
*PS+ is soms ook in NL in de aanbieding ik heb zelf bij bol.com 37.50 betaald.
* Dat foppen werkt wel voor demo's en de us store maar werkelijk iets aankopen is een ander verhaal. Je creditcard adres moet kloppen met je paypal adres in de US.
* Spellen kosten vaak op Marktplaats zelfde watchdogs mp nu rond de 40 euro dan heb je hem ook fysiek.
Ok!NotSoSteady schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:18:
[...]
Je kan gewoon een US account gebruiken voor het kopen van games en deze spelen op je Europese account. Ik haal vaak de games via Amazon digital, die doen ook niet zo zeikerig over het adres. Dus gewoon een Europese account met Nederlands abonnement en de games kopen via je US account, vergeet overigens niet dat DLC wel regiogebonden is.
[ Voor 28% gewijzigd door Nasty Nate op 25-06-2014 14:26 ]
Ja, je hoeft alleen de download maar te starten en in te loggen met je NL account en je kan gewoon spelen, zolang de US account maar aanwezig is op de console. Komt niks bij kijken.Nasty Nate schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:24:
[...]
Ok dus ik begrijp dat het niet perfect werkt dus.
Is het dan misschien wat om een NL en US account naast elkaar te hebben draaien?
Valt dat makkelijk te switchen?
Ik heb beide naast elkaar draaien voornamelijk voor demo's. Het switchen is 1 sec werk.Nasty Nate schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:24:
[...]
Ok dus ik begrijp dat het niet perfect werkt dus.
Is het dan misschien wat om een NL en US account naast elkaar te hebben draaien?
Valt dat makkelijk te switchen?
Nederland, dan kun je het US gebeuren eens proberen, bevalt het niet dan doe je lekker alles in Nederland.Nasty Nate schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:29:
Maar kan ik nu het beste een US PS+ code kopen voor 50 dollar en die linken aan mijn US account of gewoon een NL code voor 50 euro die ik link aan NL PS+ account? (als ik ze naast elkaar draai)
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 25-06-2014 14:30 ]
PSN: Maichel
Ik denk niet dat Sony hier prioriteit heeft liggen. Zolang mensen gewoon betalen zal het ze geen ruk schelen waar jij je content koopt.Maichel schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:43:
Zie dat steeds meer mensen die "account switch truuk" doen. Erg slim natuurlijk, maar niemand bang dat Sony een keer (omdat het officieel niet mag) ervoor zorgt dat je je content kwijt raakt?
[ Voor 3% gewijzigd door Matedeor op 25-06-2014 14:46 ]
Je kan controleren of het serienummer hetzelfde is?Matedeor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:45:
Krijg je normaal gesprokken een nieuwe of repareren ze de dualshock 4 alleen maar, als het rubber een klein beetje gescheurd was?. Heb net de garantie controller ontvangen maar durf eigenlijk niet zeker te zeggen of die nieuw is. Kreeg hem in mijn eigen verpakking weer teruggestuurd, dus zou bijna zeggen dat hetzelfde is, maar zitten wel plasticjes op. Kan je dat controleren?
Probleem is echter dat ik die niet meer weet.Bartske schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:52:
[...]
Je kan controleren of het serienummer hetzelfde is?
Staat dat ook niet op de verpakking dan? Je zei dat je je eigen verpakking weer terug had gekregen?Matedeor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:54:
[...]
Probleem is echter dat ik die niet meer weet.
Ik geloof dat het op het moment zo is dat voor de US PS store sony géén sales tax hoeft af te dragen (ze hebben namelijk geen fysieke winkel in geen enkele staat) en voor Nederland geldt natuurlijk gewoon dat er 21% afgedragen dient te worden aan BTW. Dit trekt hoeveel winst die Sony maakt op de playstation store ongeveer gelijk in US en NL. Dus Sony zal het niet zo'n zorg zijn. Echter... iemand anders loopt die 21% mis, en die kan Sony dwingen maatregelen daartegen te nemen. Het ligt er dus aan hoe erg je de NL belastingdienst vertrouwt.Falastine schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:44:
[...]
Ik denk niet dat Sony hier prioriteit heeft liggen. Zolang mensen gewoon betalen zal het ze geen ruk schelen waar jij je content koopt.
[ Voor 0% gewijzigd door embee op 25-06-2014 14:56 . Reden: typefout ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
Hoe snel heb je m weer terug?Matedeor schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:45:
Krijg je normaal gesprokken een nieuwe of repareren ze de dualshock 4 alleen maar, als het rubber een klein beetje gescheurd was?. Heb net de garantie controller ontvangen maar durf eigenlijk niet zeker te zeggen of die nieuw is. Kreeg hem in mijn eigen verpakking weer teruggestuurd, dus zou bijna zeggen dat hetzelfde is, maar zitten wel plasticjes op. Kan je dat controleren?
LoL waarom niet Peter..P.E.No.1 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:29:
[...]
Inderdaad was maar tijdelijk. Ik ga ook niet elke tien minuten in dat ding lopen blazen
potlood maar proberen..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee, niet op de verpakking van mijn Playstation 4. Had hem gewoon in een 'doos' die ik hier had liggen opgestuurd.Bartske schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:55:
[...]
Staat dat ook niet op de verpakking dan? Je zei dat je je eigen verpakking weer terug had gekregen?
Duurde best lang had hem 10/11 juni opgestuurd. Hij ziet er ook wel nieuw uit moet ik zeggen maar kan natuurlijk ook dat ze hem gewoon hebben schoongemaaktdutchgio schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:59:
[...]
Hoe snel heb je m weer terug?![]()
Ik denk dat je gewoon een nieuwe krijgt, en de oude nemen ze mee in het reparatieproces, maar die zie je zelf niet meer terug. Zo ging dat met m'n PS4 ook.
[ Voor 13% gewijzigd door Matedeor op 25-06-2014 15:02 ]
Ik heb mn NL credit card (ABN) gekoppeld met een US Paypal account. Kan hiermee direct afrekenen in de US Store, geen prepaid codes nodigFalastine schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:10:
[...]
* US account moet je wel codes voor kopen online om dat geld te gebruiken. Want met paypal of creditcard kun je niks kopen.
* Dat foppen werkt wel voor demo's en de us store maar werkelijk iets aankopen is een ander verhaal. Je creditcard adres moet kloppen met je paypal adres in de US.
* Spellen kosten vaak op Marktplaats zelfde watchdogs mp nu rond de 40 euro dan heb je hem ook fysiek.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wie goed doet, die goed ontmoet.
http://www.playstationlif...aled-by-playstation-asia/AtlAntA schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:45:
Is er al iets bekend over de igc van volgende maand?
Gelukkig zit er regelmatig wat leuks tussen voor de Vita en PS3 want dat gratis indie spul voor de PS4 heeft me nog niet kunnen bekoren. Maar ik vrees dat we het er tot half volgend jaar nog mee zullen moeten gaan doen (behalve wellicht Knack).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mijn us paypal account hebben ze gelocked tenzij ik kan aantonen dat ik in de us woon.... Hoe heb jij je abn kaart kunnen koppelen aan je us paypal account, zonder dat ze gaan zeuren over je adres?ASNNetworks schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Ik heb mn NL credit card (ABN) gekoppeld met een US Paypal account. Kan hiermee direct afrekenen in de US Store, geen prepaid codes nodig. Als je geen credit card hebt: maak gwn dollars over van je NL Paypal naar je US Paypal, als donatie = geen kosten. Dan kan je direct vanuit de US Store met Paypal afrekenen.
Geen gedoe meer met codes of wachten op codes. Ook kan je direct een game aanschaffen ipv steeds tegoed over houden, ideaal met DLC of PSN games!
Strider is wel nice!, demo heb ik met plezier gespeeld
Gisteren dus met siliconenspray van de hema de L2 en R2 gefixed.icratox schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:33:
[...]
Misschien dat dit je verder zou kunnen helpen? Iemand anders in het topic vroeg ook naar zonnebloemolie maar ik heb werkelijk geen idee of dit het probleem oplost/schadelijk is.
Edit: Heb zelf de problemen nog niet gehad met de playstation 4 controller (afkloppen)
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat ik heb gedaan is via Amazon.com een 75 Dollar( 55€ ) PSN Card gekocht met mijn NL CreditcardFalastine schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:10:
[...]
Ik heb een US adres opgegeven van mn Borderlinx account. Daarbij heb ik ook een alternatief adres in NL daar staan in Paypal. Die staat gwn in Nederland, dus wellicht kan ik daarom mijn NL credit card koppelen? Er staat wel achter (gift)k misschien heeft dat er iets mee te maken.KookSpook schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:18:
[...]
Mijn us paypal account hebben ze gelocked tenzij ik kan aantonen dat ik in de us woon.... Hoe heb jij je abn kaart kunnen koppelen aan je us paypal account, zonder dat ze gaan zeuren over je adres?
[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 25-06-2014 22:21 ]
Word ik duizelig
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq