• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Donstil schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:21:
[...]

Game komt ook voor de One uit toch? Of is die versie geschrapt?
:? De game was officieel aangekondigd op de MSFT press conference, E3 2013, natuurlijk komt die dan uit op de X1.

Waar ik het over had is dat het al die tijd dus de PS4 build geweest is, waar je eigenlijk al van uit kon gaan, alleen die build (lead platform) draait namelijk op 1080p60.

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10-2025
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 09:17:
[...]

Zou je echt de MGS HD collection(MGS2,MGS3, MGS PW) aanraden!, en dan vooral MGS3 spelen voordat je deeltje 5 gaat spelen dit speelt namelijk samen met Peace Walker voor MGS5 af. :D Echt een pareltje en veel leuker om te spelen dan het verhaal op internet te lezen.
Ja, of nog beter: MGS: The Legacy Collection. Die bevat daarnaast ook nog MGS1 en de graphical novels. :)

PSN: breminem

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:38
Even een vraag over Videogamesplus winkel.
Ik wil daar graag in de toekomst games bestellen en hoor dat dit betrouwbaar is.

Nu vraag ik me bij FIFA 15 af of ik de CDN of de USA versie moet kopen.. Het scheelt ongeveer 8 euro.

De PS4 is regiovrij, maar waarom is er een Canadese en Amerikaanse versie?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 12:37
breminem schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:01:
[...]

Ja, of nog beter: MGS: The Legacy Collection. Die bevat daarnaast ook nog MGS1 en de graphical novels. :)
Zijn die collections te spelen op de PS4 toevallig? Ik moet ook even bekend worden met het hele verhaal ;D

Verwijderd

Nipje schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Zijn die collections te spelen op de PS4 toevallig? Ik moet ook even bekend worden met het hele verhaal ;D
In 2015 met PlayStation NOW waarschijnlijk wel.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:31
Lekker ... Zet ik net mijn PS4 aan voor een potje Injustice, moet ik opnieuw inloggen bij PSN i.v.m. de nieuwe voorwaarden. Eenmaal in Injustice blijkt mijn saved date corrupt en dat terwijl er een aantal dagen geleden, toen ik mijn PS4 voor het laatst heb gebruikt, niets aan de hand was!

Nu weer terug naar 160 wins i.p.v. 200+. :(

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-01 11:46
Yonix schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:36:
Lekker ... Zet ik net mijn PS4 aan voor een potje Injustice, moet ik opnieuw inloggen bij PSN i.v.m. de nieuwe voorwaarden. Eenmaal in Injustice blijkt mijn saved date corrupt en dat terwijl er een aantal dagen geleden, toen ik mijn PS4 voor het laatst heb gebruikt, niets aan de hand was!

Nu weer terug naar 160 wins i.p.v. 200+. :(
ach meid toch :> het is ook niet zo erg maar aan de andere kant geeft het je weer een uitdaging om weer tot 200 + wins te komen

oftewel suc6 ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:42
kazuka schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:30:
De E3 demo die de pers heeft gezien van MGS V, op de PS4:

[video]

Ziet er goed uit, gameplay lijkt me echt top als ik dit zo zie. Moest wel lachen bij het schaap/fulton stukje :D
Hmm, vind het eerlijk gezegd helemaal niks , maar ik heb ook alleen maar deel 1 diehard gespeeld. De rest heb ik hier wel liggen alleen nooit echt uitgebreid aan toe gekomen. Die maffe doos die je blijkbaar bij je hebt en ontelbaar veel parachutes ( waar hij vijanden mee de lucht in stuurt ) verzieken het voor mij al totaal.! Lekker logisch en onopvallend om iemand de lucht in te sturen tussen de vijanden in een open ruimte :/

Kan me van de 1e Mgs nog herinneren dat je zelf de body's nog moest verstoppen ?

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Beakzz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 07:06:
[...]

Hmm, vind het eerlijk gezegd helemaal niks , maar ik heb ook alleen maar deel 1 diehard gespeeld. De rest heb ik hier wel liggen alleen nooit echt uitgebreid aan toe gekomen. Die maffe doos die je blijkbaar bij je hebt en ontelbaar veel parachutes ( waar hij vijanden mee de lucht in stuurt ) verzieken het voor mij al totaal.! Lekker logisch en onopvallend om iemand de lucht in te sturen tussen de vijanden in een open ruimte :/

Kan me van de 1e Mgs nog herinneren dat je zelf de body's nog moest verstoppen ?
Moet in élke MGS behalve hier schijnbaar. Maar dat lichamen weg laten vliegen vind ik op zich wel typische MGS humor (er zit héél veel leipe japanse humor in MGS series, ook in deel 1 als je oplet), maar het moet wel zorgen dat je gespot wordt als je niet op let vind ik... Net als dat ik niet van de slowmotion hou zodra je wordt gespot... Het is MGS geen Max Pain... :/

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01 10:27
Die slowmotion acties vind ik zelf inderdaad ook niet heel erg leuk. Wellicht dat je op een hogere moeilijkheidsgraad dat kunt uitzetten ofzo. Ziet er namelijk erg makkelijk uit allemaal.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Bij Gamemania kun je je PS3 inruilen en met bijbetaling van 249,- een PS4 kopen. Voorwaarde is dat de hdd van de PS3 160GB is. Weet iemand of ze een antieke fat PS3 accepteren waar een hdd van 160GB of meer is ingebouwd?

Groetjes, FaceDown.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:19
FaceDown schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:03:
Bij Gamemania kun je je PS3 inruilen en met bijbetaling van 249,- een PS4 kopen. Voorwaarde is dat de hdd van de PS3 160GB is. Weet iemand of ze een antieke fat PS3 accepteren waar een hdd van 160GB of meer is ingebouwd?
Vermoed dat ze dat niet accepteren.

psn: HertogJack

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HertogJack schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:06:
[...]

Vermoed dat ze dat niet accepteren.
Daar heb ik niks aan. Ik hoor liever van mensen die iets weten ipv vermoeden.

Groetjes, FaceDown.

• Brutal1ty
FaceDown schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:17:
[...]

Zo'n reactie heeft ook niemand wat aan. Bel dan of mail dan gewoon even lekker zelf, of reageer gewoon niet 8)7 Met zinnetjes als ''Ik hoor liever van mensen die iets weten ipv vermoeden.'' ga je hier geen serieuze reacties op krijgen man.

[ Voor 21% gewijzigd door Brutal1ty op 22-06-2014 09:19 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
[...]

Je zou ook GameMania kunnen bellen natuurlijk ipv humeurig te zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Waarin vraag je het dan ook hier (alweer)?
Gewoon bij gamemania zelf navraag doen....

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 17:43
FaceDown schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:03:
Nee natuurlijk accepteren ze dat niet.
Het gaat ze om de ps3 versie niet om de HD.
De fats gaan vroeg of laat allemaal stuk, die willen ze dus niet hebben.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Mijn Fat werkt anders nog prima en die is van een half jaar na de release. Heb er wel de 500GB HDD uit de PS4 ingezet voor meer ruimte.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
Ik heb mijn fat versie een klein jaar geleden eens aangeboden aan gamemania en nedgames, maar die wilde ze niet meer hebben. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:55
[...]

Ook goeiemorgen! Je vriendin had zeker ook weer hoofdpijn? :F

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 22 juni 2014 @ 10:20:
Ik heb mijn fat versie een klein jaar geleden eens aangeboden aan gamemania en nedgames, maar die wilde ze niet meer hebben. :)
Is ook niet vreemd heb er hier 2, eentje heeft helaas een YLOD, bij de andere is de laser al een keer kapot geweest en deze maakt ook een hoop herrie, zelfs als je een BR film kijkt. Dus het is wel te begrijpen dat ze alleen nieuwere inruilen...

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Sinned123 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:29:
[...]

Nee natuurlijk accepteren ze dat niet.
Het gaat ze om de ps3 versie niet om de HD.
De fats gaan vroeg of laat allemaal stuk, die willen ze dus niet hebben.
Als voorwaarde stellen ze hdd van 160GB of meer dus daar voldoet ie aan. Ga het maandag gewoon proberen. Zou mooi zijn als het zou lukken want zoveel geld krijg ik nooit meer voor die ouwe meuk. Kan ik mooi de overige controllers en games nog apart verkopen.

Groetjes, FaceDown.

• Brutal1ty
FaceDown schreef op zondag 22 juni 2014 @ 10:55:
[...]

Als voorwaarde stellen ze hdd van 160GB of meer dus daar voldoet ie aan. Ga het maandag gewoon proberen. Zou mooi zijn als het zou lukken want zoveel geld krijg ik nooit meer voor die ouwe meuk. Kan ik mooi de overige controllers en games nog apart verkopen.
Proberen kan altijd!
Hoop voor je dat het lukt natuurlijk, zou financieel wel een gunstige aanbieding zijn.

Maar het viel mij op de de online folder waar deze deal te vinden was duidelijk expres offline is gehaald... iemand enig idee? Probeer 'm nu nog maar eens te vinden, je krijgt dan ''nofolder!'' te zien.

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 19:29
Playstation Now prijzen gelekt van de Amerikaanse Beta.
Belachelijk!!!!!!!!

Check de link (wel in het Duits!):
http://www.pcgames.de/Pla...t-satten-Preisen-1126200/

Wellicht waren mijn verwachtingen ook wat te rooskleurig. Had gehoopt op een model a la Netflix :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Qpido80 op 22-06-2014 11:30 ]

Qpido80 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:28:
Belachelijk!!!!!!!!

Wellicht waren mijn verwachtingen ook wat te rooskleurig. Had gehoopt op een model a la Netflix :'(
Het is nog steeds een BETA. De prijzen zijn nog niet definitief en zijn vooral bedoeld voor feedback. Sony zet heel groot in met PlayStation Now. Ik ga er dus ook vanuit dat ze met verschillende prijzen komen gedurende de beta om de 'sweet spot' te raken. Ze weten ook wel dat de prijs bepaalt of PlayStation Now zal staan of vallen. En aangezien ze veel plannen hebben met PlayStation Now zal deze ook echt wel aangepast worden op de behoeften van de gebruikers, anders zal niemand het gebruiken.

[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 22-06-2014 11:32 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Qpido80
ASNNetworks schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:30:
[...]

Het is nog steeds een BETA. De prijzen zijn nog niet definitief en zijn vooral bedoeld voor feedback.
Dan laat ik hopen dat hierop een heeeeele hoop feedback komt! Want deze games kun je beter kopen, dan ben je goedkoper uit!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Belachelijk!!!!!!!!

Ook al staat er Beta; belachelijke prijzen, zijn compleet gestoord. Kopen (lees: Je PS3 ernaast houden en voor een appel en een ei de spellen opkopen) is veel, en veel voordeliger.

Laten we hopen dat er genoeg en goede feedback gegeven wordt door iedereen, zodat de prijzen omlaag kunnen :*).

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12-2025
Ben benieuwd hoe ze dat rekenen, als ze zeggen dat je 30 dagen mag spelen voor 15 dollar, maar dat dagen waarom je niet speelt niet worden meegerekend, dan is dat nog best wel prima toch? Dat is dan waarschijnlijk zo'n 12 euro. Ok, laat ze er 9,99 euro van maken, dan ben ik helemaal blij. Sowieso heb ik binnen een maand heb ik bijna elke game wel uitgespeeld dus.

PS Now is ook een nieuwe service, geen vervanger voor je PS3.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr Ton op 22-06-2014 11:58 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
We hebben het over PS3 games. Deze zijn over het algemeen voor een habbekrats te koop (zowel nieuw als 2e hands). Wil je daarmee concurreren, dan kun je voor 90 dagen huren eigenlijk niet meer dan een 10tje vragen. Wat zich verder vertaalt in vele lagere prijzen voor 4 uur, 1 dag, 7 dage, etc. En of dat een prijs is waar ze de service mee overeind kunnen houden is wel een reële vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-06-2014 11:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:57:
We hebben het over PS3 games. Deze zijn over het algemeen voor een habbekrats te koop (zowel nieuw als 2e hands). Wil je daarmee concurreren, dan kun je voor 90 dagen huren eigenlijk niet meer dan een 10tje vragen. En of dat een prijs is waar ze de service mee overeind kunnen houden is wel een reële vraag.
Je vergeet alleen dat het niet alleen om PS3 games gaat waarvoor je betaalt. Mensen die geen PS3 hebben, of helemaal geen console kunnen zo dus games spelen op hun Sony TV in de toekomst bijvoorbeeld. Je haalt niet alleen de games in huis met PS Now, maar ook de (virtuele) PS3. Voor mensen die al een PS3 hebben is dit ook niet zo interessant. Zij kunnen de games voor goedkoper op Bluray aanschaffen, of hebben het zelfs al. Dit is juist bedoeld voor mensen die GEEN PS3 hebben. Je kan dan op je PS Vita, PS4 of Sony TV de PS3 games spelen zonder daarvoor speciaal een console te moeten halen. En de save files werken ook nog eens via de cloud op al je apparaten.

Hoewel de prijzen wat hoog zijn, betaal je niet alleen voor de games. Je betaalt dus ook voor toegang tot een virtuele PS3 in feite. Als ze dit $15 per maand maken voor onbeperkt games, trekken ze denk ik veel meer gebruikers. En het grappig is dat de meeste mensen dan juist duurder zijn, want hoeveel PS3 games ga je nou daadwerkelijk spelen in een maand tijd. Maargoed, Sony weet zelf ook nog niet wat de beste prijs is vandaar dat ze hier tijdens de beta mee komen.

En ook belangrijk: de uitgevers bepalen de prijzen, niet alleen Sony. Vandaar ook de grote verschillen tussen titels. Sommige zijn $15 voor 90 dagen, andere zijn weer $30.

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 22-06-2014 12:06 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:07
ASNNetworks schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:03:
[...]

Je vergeet alleen dat het niet alleen om PS3 games gaat waarvoor je betaalt. Mensen die geen PS3 hebben, of helemaal geen console kunnen zo dus games spelen op hun Sony TV in de toekomst bijvoorbeeld. Je haalt niet alleen de games in huis met PS Now, maar ook de (virtuele) PS3. Voor mensen die al een PS3 hebben is dit ook niet zo interessant. Zij kunnen de games voor goedkoper op Bluray aanschaffen, of hebben het zelfs al. Dit is juist bedoeld voor mensen die GEEN PS3 hebben. Je kan dan op je PS Vita, PS4 of Sony TV de PS3 games spelen zonder daarvoor speciaal een console te moeten halen. En de save files werken ook nog eens via de cloud op al je apparaten.

Hoewel de prijzen wat hoog zijn, betaal je niet alleen voor de games. Je betaalt dus ook voor toegang tot een virtuele PS3 in feite. Als ze dit $15 per maand maken voor onbeperkt games, trekken ze denk ik veel meer gebruikers. En het grappig is dat de meeste mensen dan juist duurder zijn, want hoeveel PS3 games ga je nou daadwerkelijk spelen in een maand tijd. Maargoed, Sony weet zelf ook nog niet wat de beste prijs is vandaar dat ze hier tijdens de beta mee komen.

En ook belangrijk: de uitgevers bepalen de prijzen, niet alleen Sony. Vandaar ook de grote verschillen tussen titels. Sommige zijn $15 voor 90 dagen, andere zijn weer $30.
En 7 euro voor een week is ook nog wel te doen. Als ik nu voor 7 euro the kast of us kon spelen dan had ik dst zeker gedaan. Ik had mijn ps3 al voor die release verkocht..

Ik vi d de prijzen best te doen eigenlijk. Voor7 euro een week aan een game zitten. Dat is ook ongevver de tjd die ik besteed aan een gekochte game.

• Brutal1ty
ASNNetworks schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:30:
[...]

Het is nog steeds een BETA. De prijzen zijn nog niet definitief en zijn vooral bedoeld voor feedback. Sony zet heel groot in met PlayStation Now. Ik ga er dus ook vanuit dat ze met verschillende prijzen komen gedurende de beta om de 'sweet spot' te raken. Ze weten ook wel dat de prijs bepaalt of PlayStation Now zal staan of vallen. En aangezien ze veel plannen hebben met PlayStation Now zal deze ook echt wel aangepast worden op de behoeften van de gebruikers, anders zal niemand het gebruiken.
Voor de echte gamer is Now en andere streaming services toch niet goed genoeg. Ik heb top internet en services als OnLive, Gaikai met misschien uitzondering van de binneshuis stream service van steam: Steam's In-Home streaming (beste so far, want lan-verbinding) zijn gewoon ze waardeloos. Misschien leuk als je een zéér traag spel wilt spelen op je TV en geen console hebt, maar Ps2-Ps3 games gaan écht teveel bandwith vreten om zonder enorme input lag speelbaar te zijn.

Het blijft de toekomst, sure, maar de hype die Now krijgt op dit moment, ondanks de prijzen, is belachelijk en gaat niet zo goed uitpakken als iedereen hoopt. Tenzij iedereen het leuk vind om pas 0.5-1 seconde na input reactie te krijgen op het scherm...

/in b4: ''Maar je hebt Now nog niet eens geprobeerd!
Nee dat klopt, maar Now = Gaikai en dat heb ik wel geprobeerd. Streaming technologie is niet 4x beter geworden in het afgelopen jaar en de internet snelheden ook niet.

Ik zie PS2 games goed werken als de service verder uitgebreid is en iedereen 3GB/s down en 2GB/s up snelheden behaald misschien.

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 22-06-2014 12:14 ]

Adlermann schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:09:
[...]

En 7 euro voor een week is ook nog wel te doen. Als ik nu voor 7 euro the kast of us kon spelen dan had ik dst zeker gedaan. Ik had mijn ps3 al voor die release verkocht..

Ik vi d de prijzen best te doen eigenlijk. Voor7 euro een week aan een game zitten. Dat is ook ongevver de tjd die ik besteed aan een gekochte game.
Ik denk dat het probleem ook vooral de 90 dagen tarief is. Grappig genoeg is dat het meest voordelige als je het relatief bekijkt naar aantal dagen/prijs gemiddeld. Ik denk dat het dan ook meer te maken heeft met een bepaald grens waarvan mensen dan denken dat ze de game dan netzogoed kunnen kopen. $30 is een bedrag waarvan je denkt: dat kan ik tweedehands of afgeprijsd in de winkel wel vinden. Als je het dan 3 maanden kan huren wordt het al snel te duur gevonden, ook al zou je het niet eens meer na 3 maanden spelen.

Wat de prijzen gaan worden weten we nog niet. Wat we in ieder geval wel zeker kunnen zeggen is dat deze prijzen niet definitief zijn en dat er nog genoeg aangekondigd gaat worden tot de definitieve onthulling van PS Now final.

Verwijderd

Heb een vraag weet niet of ik hem hier mag stellen?? Ik ben op zoek naar een goede Headset voor de PS4 niet te duur. Met een fijne kabel en waar het geluid top is.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-01 01:25

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:18:
Heb een vraag weet niet of ik hem hier mag stellen?? Ik ben op zoek naar een goede Headset voor de PS4 niet te duur. Met een fijne kabel en waar het geluid top is.
Ben zelf ook aan t oriënteren, en kom steeds uit bij de Sony Gold Wireless Headset. Schijnt voor de prijs (€99) erg goed te zijn!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Qpido80
Adlermann schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:09:
[...]

Ik krijg een game echt niet in een week uitgespeeld. Ik werk ook nog en heb nog andere verplichtingen, hobby's en vrienden.

Ik vind het idee van huren (met tijdsdruk) ook jammer. Das ook de reden waarom ik geen online games met abonnement speel. Die tijdsdruk dat je moet spelen omdat je voor die maand betaalt hebt vind ik niet prettig.

• Adlermann
Qpido80 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:21:
[...]

Ik krijg een game echt niet in een week uitgespeeld. Ik werk ook nog en heb nog andere verplichtingen, hobby's en vrienden.

Ik vind het idee van huren (met tijdsdruk) ook jammer. Das ook de reden waarom ik geen online games met abonnement speel. Die tijdsdruk dat je moet spelen omdat je voor die maand betaalt hebt vind ik niet prettig.
Ja, dat heb ik ook allemaal, maar een game heb je in euh 6-10-15 uur tegenwoordig uitgespeeld. En ben ik na die tijd er niet doorheen ,dan vind ik de game ook te lang en speel ik hem sowieso niet meer ;)

• Brutal1ty
Adlermann schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:25:
[...]

6-10-15 uur tegenwoordig uitgespeeld. En ben ik na die tijd er niet doorheen ,dan vind ik de game ook te lang en speel ik hem sowieso niet meer ;)
Dan loop je wel de beste games mis. Letterlijk. :'(

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 17:43
Ik ga er eigenlijk vanuit de de playstation now dienst een flat fee abo word ala netflix.
En dan denk ik aan 15-20euro per maand.
Losse games huren zoals uit de videotheek voor een beperkte tijd met slechtere graphics en hogere latency dan op de ps3 gaat niemand intrappen.
Want dan worden enkel de echte pareltjes gespeeld en laat men de rest links liggen of je koopt er een ps3 bij.
FaceDown schreef op zondag 22 juni 2014 @ 10:55:
[...]

Als het antwoord toch niet had uitgemaakt waarom vraag je het dan.
Ze snappen ook dat het oude meuk is.
En die oude fats raak je al helemaal niet aan de straatstenen kwijt, ze zijn niet achterlijk hoor.
Ik vermoed dat je zelfs met een 12GB superslim gewoon in aanmerking komt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Adlermann
Sinned123 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:48:

Als het antwoord toch niet had uitgemaakt waarom vraag je het dan.
Ze snappen ook dat het oude meuk is.
En die oude fats raak je al helemaal niet aan de straatstenen kwijt, ze zijn niet achterlijk hoor.
Ik vermoed dat je zelfs met een 12GB superslim gewoon in aanmerking komt.
Het gaat niet om wat ze bedoelen, het gaat erom zoals het staat, Als je aan de eisen voldoet dan zij nze gewoon verplicht het in te willigen. Dan moeten ze de eisen maar duidelijker opschrijven.

Als er niet ergens een typenummer bij vermeldt staat, dan is elke ps3 met 160 gb genoeg. Er is namelijk gewoon sprake dan van een overeenkomst (aanbod en aanvaarding, inclusief de extra eisen).

Moeten ze het maar duidelijker opschrijven.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Adlermann schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:13:
[...]

Het gaat niet om wat ze bedoelen, het gaat erom zoals het staat, Als je aan de eisen voldoet dan zij nze gewoon verplicht het in te willigen. Dan moeten ze de eisen maar duidelijker opschrijven.

Als er niet ergens een typenummer bij vermeldt staat, dan is elke ps3 met 160 gb genoeg. Er is namelijk gewoon sprake dan van een overeenkomst (aanbod en aanvaarding, inclusief de extra eisen).

Moeten ze het maar duidelijker opschrijven.
Het probleem is wel dat ze in de voorwaarden hebben opgenomen dat ze elke console kunnen weigeren. Ik ga er morgen een belletje aan wagen en dan zien we wel.

Groetjes, FaceDown.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-01 01:25

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Iemand al een shop gespot die stelt dat ze rond september de Glacier White PS4 gaan leveren? Sta ernstig in twijfel of ik zal wachten tot die versie beschikbaar is of gewoon voor de standaard PS4 zal gaan, nu die overal zo'n beetje op voorraad is. Glacier White is wel erg chiq, helemaal inclusief een Glacier White headset (http://www.playstation.com/en-us/campaigns/e32014/headset)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mr Ton schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:56:
Ben benieuwd hoe ze dat rekenen, als ze zeggen dat je 30 dagen mag spelen voor 15 dollar, maar dat dagen waarom je niet speelt niet worden meegerekend,
Dat gaat uiteraard niet gebeuren.

Het verdien model van iets verhuren is juist dat mensen het nog eens huren (of verlengen) omdat ze het in de dagen dat ze het huurde niet haalde door andere verplichtingen.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 22-06-2014 14:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• dangerpaki
  • Laatst online: 27-01 08:26
Belachelijk!!!!!!!!

Dit noem je een dienst laten falen voor je het überhaupt hebt uitgebracht. Succes Sony. Zo komen jullie (Sony) nergens.
En dan moet nog blijken hoe het met de lag zit. Zoals enkelen al zeggen: voor vrij weinig een tweedehands PS3 en je kan los gaan. Zeker als je ziet wat ze nu op de PS3 weggeven op PSN+.

Anderzijds kan Sony dat natuurlijk ook bedenken. Dus kan het alleen maar betekenen dat de PSN+ content voor PS3 eronder gaat lijden om zo PS NOW enigzings bestaansrecht te geven.
Wel grappig dat mensen al conclusies trekken terwijl de hele dienst nog in de beta fase is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Sony uiteindelijk deze prijzen gaat vragen. Volgens mij zijn ze daar niet helemaal achterlijk en hebben ze ook wel door dat dit niet gaat werken. Laten we vooral rustig even afwachten totdat de dienst final is en dan pas dingen gaan roepen.

• Brutal1ty
bram1984 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:20:
Wel grappig dat mensen al conclusies trekken terwijl de hele dienst nog in de beta fase is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Sony uiteindelijk deze prijzen gaat vragen. Volgens mij zijn ze daar niet helemaal achterlijk en hebben ze ook wel door dat dit niet gaat werken. Laten we vooral rustig even afwachten totdat de dienst final is en dan pas dingen gaan roepen.
Dan alsnog blijven de twijfels mbt latency bestaan. Zeker voor mensen zoals ik die voorlopers al meerdere kansen gegeven hebben.

Het wordt 100%, zoals het er nu uitziet, zeker een dienst gericht op de NIET-gamer of casual gamer die géén console heeft. Voor 'ons' tweakers dus eigenlijk ook niet interessant.

Waar Henk en Truus die voor het eerst een Uncharted spel zien niet beter weten dan input-lag zijn wij allemaal veel meer gewend.

Maar dat is mijn theorie. :P
Als de lag vergelijkbaar is met remote play, is het prima te doen hoor. Ik mag toch aannemen dat Sony geen 400 miljoen dollar heeft neergeteld voor een onbruikbare dienst.

• mducaneaux
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Zie nu dat 2 sites die worden aanbevolen door tweakers de ps4 voor ongeveer 369 euro verkopen, hoe kan dit en is dit de start van de eerste prijsdalingen?
mducaneaux schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:52:
Zie nu dat 2 sites die worden aanbevolen door tweakers de ps4 voor ongeveer 369 euro verkopen, hoe kan dit en is dit de start van de eerste prijsdalingen?
Zolang Sony nog geen daling aankondigt, hoef je daar niet vanuit te gaan. De inkoopprijs zal namelijk omlaag moeten

• Donstil
  • Niet online
mducaneaux schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:52:
De adviesprijs van €399,- is door Sony nog niet verlaagd.
Het staat de winkels wel vrij om te vragen wat ze willen, de goedkoopste is trendy computers zie ik, die doen veel met import uit oa Duitsland. Bij Duitse groothandels is best een korting te krijgen als je grotere aantallen koopt.

Mega veel winst zullen ze er niet op pakken maar het gaan zeker niet voor onder inkoop weg.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:42
Mr Ton schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:56:
Ben benieuwd hoe ze dat rekenen, als ze zeggen dat je 30 dagen mag spelen voor 15 dollar, maar dat dagen waarom je niet speelt niet worden meegerekend, dan is dat nog best wel prima toch? Dat is dan waarschijnlijk zo'n 12 euro. Ok, laat ze er 9,99 euro van maken, dan ben ik helemaal blij. Sowieso heb ik binnen een maand heb ik bijna elke game wel uitgespeeld dus.

PS Now is ook een nieuwe service, geen vervanger voor je PS3.
Interessante denkwijze :Y Als het op die manier zal gaan, dan vind ik het ergens nog wel interessant. Zo niet, dan is het voor iemand zoals ik compleet nutteloos. Ik game 1 à 2 keer in de week. Er zijn immers ook veel andere dingen in het leven die tijd (mogen) kosten. Dan ga ik geen game "huren" welke ik na twee weken weer kwijt ben.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08-2025
Ik heb van de week Killzone bij de Media Markt gekocht voor 29,95. Ik ben verrast hoe vet die game is en hoe mooi de graphics zijn. Zeker een aanrader voor de mensen die nu net een ps4 hebben gescoord!

Verwijderd

Ruben1123 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:33:
Ik heb van de week Killzone bij de Media Markt gekocht voor 29,95. Ik ben verrast hoe vet die game is en hoe mooi de graphics zijn. Zeker een aanrader voor de mensen die nu net een ps4 hebben gescoord!
Zijn er nog wat mensen online? Ben van plan Dinsdag rond te rijden op zoek naar een PS4, zit te twijfelen tussen Killzone en COD. Weet alleen niet of de multi van Killzone wel mijn ding is.

Verwijderd

Killzone uitgespeeld :

Eindelijk de laatste kill.

Leuk spel voor een shooter , maar ook niet meer of minder.

Multiplayer in Killzone heb ik nooit echt leuk gevonden.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 01:16
Killzone multiplayer vind ik juist beter dan die van bf4 en cod :-)

nothing stops this train

• dangerpaki
  • Laatst online: 27-01 08:26
Ik weet niet hoe de MP van de laatste KZ is. Maar op de PS3 altijd vermakelijk gevonden. Met name niet al te veel gezeur met vrijspelen van wapens en lekker in kleine ruimtes afknallen was mooi. Altijd heftige partijen. Dan nog bots of invisibility erbij. Altijd leuk.

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 12:46
Thrace Grumble schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:11:
Iemand al een shop gespot die stelt dat ze rond september de Glacier White PS4 gaan leveren? Sta ernstig in twijfel of ik zal wachten tot die versie beschikbaar is of gewoon voor de standaard PS4 zal gaan, nu die overal zo'n beetje op voorraad is. Glacier White is wel erg chiq, helemaal inclusief een Glacier White headset (http://www.playstation.com/en-us/campaigns/e32014/headset)
http://www.gamedumper.nl/...-500gb-white/category/50/

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Donstil schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:22:
Dat gaat uiteraard niet gebeuren.

Het verdien model van iets verhuren is juist dat mensen het nog eens huren (of verlengen) omdat ze het in de dagen dat ze het huurde niet haalde door andere verplichtingen.
Ik denk ook dat zodra je een spel huurt er een datum op geplakt wordt 'geldig tot...' en dat je m na die datum niet meer kan spelen. Deze datum kun je bij games op de PS3 ook al zien staan. Bij PS+ games is die datum dan bijvoorbeeld gelijk aan de geldigheid van het PS+ abo.
Voor de rest heb ik me nog niet echt verdiept in PlayStation Now. Is dit een aparte app die opgestart moet worden?

PSN id: NL_SToRM

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Kol Nedra schreef op zondag 22 juni 2014 @ 21:51:
Killzone multiplayer vind ik juist beter dan die van bf4 en cod :-)
Vind ik ook. Vooral in KZ:SF is de MP beter dan die van BF4 of cod. Enig minpuntje t.o.v. BF 4 is misschien dat KZ slechts max. 24 players online kent, maar goed, in BF4 werkte 64 man ook lange tijd niet soepel.

MP is dus top, beter dan deel 2, maar niet diverser dan deel 3 (deel 3 had van die heerlijke exoskeletons aka mechs en jetpacks).

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 13:54
Afgelopen weekend begonnen met Assassin's Creed: Black Flag.
Wat een gaaf spel is dat zeg. Zo ontzettend veel te doen. Ziet er prachtig uit. Ik ga me hier nog wel behoorlijk wat uurtjes (weekjes) mee vermaken. _/-\o_

PSN ID: MrMichel_75

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MisterMichel schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:45:
Wat een gaaf spel is dat zeg. Zo ontzettend veel te doen. Ziet er prachtig uit. Ik ga me hier nog wel behoorlijk wat uurtjes (weekjes) mee vermaken. _/-\o_
Dat is ook nog een titel die ik echt moet aanschaffen voor me ps4, zo goed als alleen maar goeie verhalen er over :) Maar moet nu eerst nog even Watch Dogs platinummen en Infamous: Second Son.

Maar speel ook FinalFantasy XIV (MMORPG) dus meeste vrije tijd gaat daar in :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik was maanden geleden al aan AC: Black Flag begonnen en heb het recent weer terug opgepikt. Het heeft even moeite gekost om er weer in te komen, maar de zin om verder te spelen begint weer te komen :)

[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 23-06-2014 09:51 ]

PSN id: NL_SToRM

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 17:31
MisterMichel schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:45:
Vermakelijk is het op zich wel, mooi is nogal overdreven.Vind het persoonlijk echt zeer matig. Indien je het toch mooi vind, dan geniet je in ieder geval met volle teugen van Next Gen:)

PSN ID Binloading_nl

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:45
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat men in Assassin's Creed ziet. Persoonlijk vind ik het - m.u.v. 2 en Brotherhood - maar een saaie franchise met alsmaar dezelfde repetitieve gameplay en een verhaal dat op niets trekt.

Maar goed, iedereen heeft weer een andere smaak.

Shikata ga nai.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Dit zal vloeken in de kerk zijn, maar ik vind Watch Dogs dus echt niet zo boeiend... Ik beleef momenteel meer plezier aan Wolfenstein: New Order en Tombraider

PSN: Bellerophon-

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05-2025
Bellerophon schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:30:
Dit zal vloeken in de kerk zijn, maar ik vind Watch Dogs dus echt niet zo boeiend... Ik beleef momenteel meer plezier aan Wolfenstein: New Order en Tombraider
Nee Watch Dogs is echt zoals AC 1 vind ik, heel veel potentieel, maar nog niet echt bijzonder.

Verwijderd

Ik vond ze alle drie leuk om te spelen.

Tomb Raider was lekker avontuurlijk knallen.

Watch Dogs was een hack / schiet festijn.

En Wolfenstein was een wreed Nazi knalfestijn.
Nee hoor, ik heb dat ook en vooral met de jaarlijkse franchises van Ubisoft dat het lopende-band werk is met knip en plak gameplay en niet een opzichzelfstaande game.

Was het meest fan van hun Tom Clancy titels zoals Splinter Cell,Ghost Recon e.d. maar dat is ook stuk minder geworden,kijk nog wel uit naar The Division, dat wordt door voormalig Massive Entertainment gemaakt en niet zoals Ass creed waar 10 Ubisoft studios tegelijk aan werken en snel wat uitpompen.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sloebie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Nee Watch Dogs is echt zoals AC 1 vind ik, heel veel potentieel, maar nog niet echt bijzonder.
Precies! Bedoel een AC: Black Flag en Watch Dogs spelen hetzelfde, alleen een andere setting. Doe missie X, speel regio toren Y vrij, doe X aantal side missies. Waar ik vooral overval is de manier waarop het rijden aanvoelt in deze game. Alsof je met een baksteen over het wegdek vliegt.

En ik merk dat ik het continu aan het vergelijken ben met GTA 5. En op alle fronten wint (wat mij betreft) GTA 5 het.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 13:54
steefje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:29:
[...]

Vermakelijk is het op zich wel, mooi is nogal overdreven.Vind het persoonlijk echt zeer matig. Indien je het toch mooi vind, dan geniet je in ieder geval met volle teugen van Next Gen:)
Ik geniet inderdaad met volle teugen :)
Zo heb ik bijvoorbeeld ook nog Fez gekocht. Was nog geen 5 euro in de PS store. Het is nou niet echt een spelletje waar je next-gen hardware voor nodig hebt. En toch heb ik plezier met dat spel.
Hardware is belangrijk, maar er is meer dan alleen maar mooie graphics...

PSN ID: MrMichel_75

• lubbertkramer
  • Laatst online: 29-01 00:26
Iemand ervaring met het terugsturen van een Dualshock 4 ivm kapot rubber?

Ik had Sony gebeld via http://nl.playstation.com/contact-us/. Krijg ik een slecht verstaanbare medewerker aan de lijn die mij vervolgens een adres geeft met referentienummer erbij waarvan ik denk kan dit niet via mijn PSN account zodat ik ook kan traceren waar het pakketje is?

Moet hem nu opsturen naar, iemand ervaring met of zonder aangetekend versturen?
SCE Return
Antwoordnummer 1533
6000WB Weert

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01 08:38
lubbertkramer schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:11:
Iemand ervaring met het terugsturen van een Dualshock 4 ivm kapot rubber?

Ik had Sony gebeld via http://nl.playstation.com/contact-us/. Krijg ik een slecht verstaanbare medewerker aan de lijn die mij vervolgens een adres geeft met referentienummer erbij waarvan ik denk kan dit niet via mijn PSN account zodat ik ook kan traceren waar het pakketje is?

Moet hem nu opsturen naar, iemand ervaring met of zonder aangetekend versturen?

[...]
Klopt inderdaad, was bij mij hetzelfde verhaal.
Dat gaat blijkbaar buiten hun om.
Ik kon ook niets traceren.
Maar na inmiddels 3 week wachten kreeg ik netjes twee nieuwe toegestuurd na exact hetzelfde probleem.

• Kol Nedra
Kreeg je 2 controllers terug? Heb je er 1 of 2 gestuurd?

nothing stops this train

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01 08:38
Kol Nedra schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:18:
Kreeg je 2 controllers terug? Heb je er 1 of 2 gestuurd?
Ik kreeg er 2 terug, nadat ik 2 had opgestuurd :P
Maar ik heb ook verhalen gehoord dat sommigen een controller teveel hadden gekregen, zo zal het vast een enkele keer misgaan.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:42
Nog mensen die een aantal weken terug Injustice: Gods Among Us ultimate edition hebben gehaald uit de PS store?
Ik vind 'm er geweldig uitzien, en het speelt ook lekker weg :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Kol Nedra
Misschien stuur ik mijn controller ook maar op dan.
Ik heb op de sticks extra grip erop geplaatst dus heb geen last van de standaard sticks :-)

nothing stops this train

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 16:13
Ruben1123 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:33:
Duidelijk geval van smaken verschillen....in de Bol.com sale gekocht en één keer gespeeld. Ik vind t drie keer niets :'(

PSN: Maichel

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Nieuw update voor resogun. Je kan nu je eigen schepen maken. En je kan local coop doen. Heb al een millenium falcon van iemand gedownload en een walrus :p super leuke update !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12-2025

TRK

v8power67 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:00:
Nieuw update voor resogun. Je kan nu je eigen schepen maken. En je kan local coop doen. Heb al een millenium falcon van iemand gedownload en een walrus :p super leuke update !!
Supervet! Sinds vandaag te downloaden? Heb het nieuws wat betreft die update niet echt in de gaten gehouden. Vanavond maar eens proberen. :)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:44:
[...]

En Wolfenstein was een wreed Nazi knalfestijn.
Deze was zeker niet verkeerd, ik had die game minder ingeschat.
Maar er zit nog een verhaal in, het is best lastig af en toe en dan gaat het niet om een dikke eindbaas met veel health. Soms kun je beter sluipend door een level dan knallend erdoorheen.

Weet iemand of hier nog wat DLC voor komt zodat je nieuwe hoofdstukken hebt of is het wel afgelopen zo en kan ik de game beter te koop zetten?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
TRK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:01:
[...]

Supervet! Sinds vandaag te downloaden? Heb het nieuws wat betreft die update niet echt in de gaten gehouden. Vanavond maar eens proberen. :)
Ja geloof idd sinds vandaag. Heb hem net binnen gehaald.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:23
Klinkt goed. Local coop is ook echt tof! Komende week maar eens tijd vinden om een leuk schip te ontwerpen. :)

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-01 19:29
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:08:
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat men in Assassin's Creed ziet. Persoonlijk vind ik het - m.u.v. 2 en Brotherhood - maar een saaie franchise met alsmaar dezelfde repetitieve gameplay en een verhaal dat op niets trekt.

Maar goed, iedereen heeft weer een andere smaak.
Ik ben het volledig met je eens, geen één AC game heeft me langer dan een paar dagen weten te boeien, met name door de repetitieve gameplay. De piratensetting van BF vond ik cool, maar heeft me toch niet over de streep weten te trekken. WD heb ik een beetje hetzelfde mee. Leuk voor eventjes, maar weet me niet echt lang te boeien.

Ik wacht nog steeds met smart op de eerste goede RPG en kan ook niet wachten om eindelijk TLOU en GTA 5 te spelen (beide gemist vanwege kapotte PS3).

psn: jagermeistertim

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

TTHEEBO1 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:32:
[...]

Ik ben het volledig met je eens, geen één AC game heeft me langer dan een paar dagen weten te boeien, met name door de repetitieve gameplay. De piratensetting van BF vond ik cool, maar heeft me toch niet over de streep weten te trekken. WD heb ik een beetje hetzelfde mee. Leuk voor eventjes, maar weet me niet echt lang te boeien.

Ik wacht nog steeds met smart op de eerste goede RPG en kan ook niet wachten om eindelijk TLOU en GTA 5 te spelen (beide gemist vanwege kapotte PS3).
Skyrim O+

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Voor mij is Watch Dogs juist de absolute topper op dit moment (Nintendo even buiten beschouwing gelaten) Hoewel het grafisch iets tegenvalt is de vrijheid geweldig, speelt het gewoon erg fijn, is het grappig, spannend, en precies in balans qua fun/missies. Veel klooien in de stad, maar ook makkelijk de missies volgen, en die zijn ook echt leuk om te doen.

GTA vond ik altijd gruwelijk irritant in dat opzicht. Veel stukken helemaal opnieuw spelen, slechte auto-controls, onskipbare cutscenes. Ook Assasins creed is wat mij betreft meer een verzamel/verken-game dan een echt goed verhaal. Pak dit. ga naar x, ga naar y, ga naar z. Ga je af? Geen checkpoint halverwege de missie, begin maar helemaal opnieuw incl naar het begin van de quest toe gaan. Dat soort dingen irriteren mij mateloos.

This space is occupied

• Donstil
  • Niet online
Sloebie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Hoelang heb je Watch Dogs gespeeld?

In de AC1 wereld is namelijk een heel stuk minder te doen, een aantal dingen speel je alleen verder in het verhaal pas vrij en daardoor lijkt het voor mensen die de game maar 4 uur de tijd hebben geven alsof de game enorm eentonig is.

• Kol Nedra
cool, ik ga een Deathstar proberen te maken :)

nothing stops this train

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Collaborator schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:34:
[...]

Voor mij is Watch Dogs juist de absolute topper op dit moment (Nintendo even buiten beschouwing gelaten) Hoewel het grafisch iets tegenvalt is de vrijheid geweldig, speelt het gewoon erg fijn, is het grappig, spannend, en precies in balans qua fun/missies. Veel klooien in de stad, maar ook makkelijk de missies volgen, en die zijn ook echt leuk om te doen.

GTA vond ik altijd gruwelijk irritant in dat opzicht. Veel stukken helemaal opnieuw spelen, slechte auto-controls, onskipbare cutscenes. Ook Assasins creed is wat mij betreft meer een verzamel/verken-game dan een echt goed verhaal. Pak dit. ga naar x, ga naar y, ga naar z. Ga je af? Geen checkpoint halverwege de missie, begin maar helemaal opnieuw incl naar het begin van de quest toe gaan. Dat soort dingen irriteren mij mateloos.
Grappig hoe erg de meningen kunnen verschillen :D

Daar heb ik ook flink wat uren inzitten, ondanks dat het lang niet allemaal stabiel ging op de PS3...
Een remake hoeft van mij niet, ik hoop dat ze bij Bethesda al aan een vervolg van The Elder Scrolls werken :+
Ik vind WD ook een van de meest overschatte titels die ik de afgelopen jaren gespeeld heb. Vrijdag via MP gekocht en vandaag alweer opgestuurd naar de volgende eigenaar. Zie topic voor mijn in-depth bevindingen, mocht je daar benieuwd naar zijn.

• Sloebie
  • Laatst online: 17-05-2025
Donstil schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:45:
[...]

Hoelang heb je Watch Dogs gespeeld?

In de AC1 wereld is namelijk een heel stuk minder te doen, een aantal dingen speel je alleen verder in het verhaal pas vrij en daardoor lijkt het voor mensen die de game maar 4 uur de tijd hebben geven alsof de game enorm eentonig is.
Uitgespeeld, ongeveer 85% completion, heb alles op de map gedaan.
Ik bedoel niet dat het spel bagger is, maar dat AC1 een goed concept was, maar qua game nog niet bijzonder.
AC2 was geweldig en veel beter uitgewerkt, dat is ook wat ik verwacht van Watch Dogs 2, verbeteren op alle punten.
Bv meer variatie qua missies, meer CtoS towers (die vond ik echt leuk), meer voorwerpen die te manipuleren zijn. Beter verhaal, het stelde redelijk teleur wat dat betreft, bv Act3 en een gedeelte van Act 4 was echt padding, voegde in mijn ogen niks toe.

Maar toch zeker geen game waar ik spijt van heb, dat zeker niet.
Want dat ze een goed concept in handen hebben staat buiten kijf.

• Donstil
  • Niet online
Sloebie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:59:
[...]

Uitgespeeld, ongeveer 85% completion, heb alles op de map gedaan.
Ik bedoel niet dat het spel bagger is, maar dat AC1 een goed concept was, maar qua game nog niet bijzonder.
AC2 was geweldig en veel beter uitgewerkt, dat is ook wat ik verwacht van Watch Dogs 2, verbeteren op alle punten.
Bv meer variatie qua missies, meer CtoS towers (die vond ik echt leuk), meer voorwerpen die te manipuleren zijn. Beter verhaal, het stelde redelijk teleur wat dat betreft, bv Act3 en een gedeelte van Act 4 was echt padding, voegde in mijn ogen niks toe.

Maar toch zeker geen game waar ik spijt van heb, dat zeker niet.
Want dat ze een goed concept in handen hebben staat buiten kijf.
Ooh keurig, zo hoort het. Sommige haken na 7% al af en hebben dan een oordeel over de hele game.

Voor mij zal WatchDogs ook niet de game van het jaar worden verwacht ik maar vermaak me er prima mee. Het verhaal was idd wat schraal maar er is dusdanig veel te doen dat ik me er nog wel even zoet mee ben. De platinum trophy komt er hier wel aan maar misschien komt dat ook wel omdat ik tijd aan het rekken ben. Zodra ik klaar ben met WD komt er naar verwachting een laag stof op de Plystation tot einde van het jaar.

Althans ik heb nog geen games gezien die me deze zomer nog gaan boeien.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002

swopdark

ja doe maar...

Donstil schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:44:
Althans ik heb nog geen games gezien die me deze zomer nog gaan boeien.
Het is zinloos te melden of je watch dogs wel of net leuk vind. Meningen veel schillen juist daarom is er zon gevarieerd aanbod aan games op de markt en lijkt dit aanbod er in de nabije toekomst niet kleiner gegaan worden. Ikzelf ga dit jaar nog zeker 4 games aanschaffen:

The last of US remaster
Destiny
Gran theft auto 5
Projectcars of driveclub

En ik heb wolvenstein nog liggen om uit te spelen, speel regelmatig warframe en battlefield 4. Ik heb tijd tekort om mijn spellen de aandacht te geven die ze verdienen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Donstil
  • Niet online
swopdark schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:52:
[...]

Het is zinloos te melden of je watch dogs wel of net leuk vind. Meningen veel schillen juist daarom is er zon gevarieerd aanbod aan games op de markt en lijkt dit aanbod er in de nabije toekomst niet kleiner gegaan worden. Ikzelf ga dit jaar nog zeker 4 games aanschaffen:

The last of US remaster
Destiny
Gran theft auto 5
Projectcars of driveclub

En ik heb wolvenstein nog liggen om uit te spelen, speel regelmatig warframe en battlefield 4. Ik heb tijd tekort om mijn spellen de aandacht te geven die ze verdienen.
Het is zinloos te melden welke games je nog gaat kopen.

• Confusius-nl
  • Laatst online: 06-01 10:14
Mijn r2 en l2 toetsen maken een soort van krakend geluid.
Ze werken/reageren gewoon prima.

hoort dit?? Speel nu maar met een headset op want wordt er niet goed van..

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:42
Confusius-nl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:19:
Mijn r2 en l2 toetsen maken een soort van krakend geluid.
Ze werken/reageren gewoon prima.

hoort dit?? Speel nu maar met een headset op want wordt er niet goed van..
Het hoort niet, maar is wel een bekend probleem. Ik heb het zelf helaas ook. Mede hierdoor vind ik de PS4 controller erg cheap aanvoelen. Erg jammer. Persoonlijk vind ik de X360 en stuk fijner en volwassener.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Had ik ook, gewoon smeren en nergens meer last van.

• Confusius-nl
AlphaBlack_NL schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:29:
Had ik ook, gewoon smeren en nergens meer last van.
Met?

• Nickvdd
  • Laatst online: 10-12-2025
bram1984 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:37:
Ik vind WD ook een van de meest overschatte titels die ik de afgelopen jaren gespeeld heb. Vrijdag via MP gekocht en vandaag alweer opgestuurd naar de volgende eigenaar. Zie topic voor mijn in-depth bevindingen, mocht je daar benieuwd naar zijn.
Haha ik denk dat ik heel toevallig die volgende eigenaar ben. ;) Ik zal 'm morgen wel binnenkrijgen, ik heb vrij hoge verwachtingen voor dit spel alhoewel ik na een aantal gameplays gezien te hebben, toch wel denk dat het een beetje repetitive wordt nadat je al je trucjes onder de knie hebt.

• Confusius-nl
Nickvdd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:35:
[...]

Haha ik denk dat ik heel toevallig die volgende eigenaar ben. ;) Ik zal 'm denk morgen wel binnenkrijgen, ik heb vrij hoge verwachtingen voor dit spel alhoewel ik na een aantal gameplays gezien te hebben, toch wel denk dat het een beetje repetitive wordt nadat je al je trucjes onder de knie hebt.
Ik had hoge verwachtingen.
WD vond ik mede daardoor een tegenvaller.

vond het wel oke.. heb hem na 6 uur spelen weg gedaan voor 35euries
Pagina: 1 ... 56 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]