Dus ook de DLC goedkoperSlash500 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:21:
.........
Het enige wat ik hierover vind is dat het eventueel kan zijn dat je online regio lock hebt en dat je de DLC dan ook uit de US store moet halen.
........
Ik vind het er echt heel gaaf uitzien. Kan ook echt niet wachten tot MGS uit is.HaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:46:
http://nl.ign.com/news/97...ream-kan-je-hier-bekijken
Gameplay stream van MGS TPP. Je kunt het beste vanaf ongeveer 50ste minuut kijken.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Wou even zeker weten dat ik geen dingen vergeet want anders is de keuze idd heel makkelijkHaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Dus ook de DLC goedkoper? waarover twijfel je nog? Of je het spel inderdaad goedkoper wilt halen of dat je alsnog extra wil betalen voor hetzelfde ?
Destiny is een spel met veel MMO-elementen. Het zou maar zo kunnen dat je met een US versie ook beperkt bent tot US servers en naast mogelijk meer lag, ook gevuld met mensen uit een andere tijdzone.
Als je ook nog is je account deelt met iemand anders, dan ben je nog goedkoper. Namelijk de helft van de prijsSlash500 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:24:
[...]
Wou even zeker weten dat ik geen dingen vergeet want anders is de keuze idd heel makkelijk
Dit dusBlackMage schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:34:
Destiny is een spel met veel MMO-elementen. Het zou maar zo kunnen dat je met een US versie ook beperkt bent tot US servers en naast mogelijk meer lag, ook gevuld met mensen uit een andere tijdzone.
Met FIFA 14 uit Canada speel ik gewoon online tegen mensen uit NLWeAreLegion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:42:
[...]
Dit dusdat is eigenlijk enige reden waarom je multiplayer games beter niet op US store kan kopen
voor sigle player games maakt het niet zoveel uit of als je zeker weet dat je geen multi gaat doen.
Dan wacht ik even tot release zodat het wat duidelijker is.WeAreLegion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:42:
[...]
Dit dusdat is eigenlijk enige reden waarom je multiplayer games beter niet op US store kan kopen
voor sigle player games maakt het niet zoveel uit of als je zeker weet dat je geen multi gaat doen.
Zou hem graag digitaal willen maar vind 70 Euro te overdreven.
Het is ook niet bij elk spel het gevalHaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:44:
[...]
Met FIFA 14 uit Canada speel ik gewoon online tegen mensen uit NL
@hieronder
Ook dat nog idd
[ Voor 16% gewijzigd door WeAreLegion op 19-06-2014 15:46 ]
Maar dat is se fysieke versie van VGP zeker?HaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:44:
[...]
Met FIFA 14 uit Canada speel ik gewoon online tegen mensen uit NL
Met downloaden uit de US Ps Store werkt dat anders.
Dat zou best kunnen. In BF4 heb je dat je zelf nog servers kunt kiezen per continent. Als je multiplayer wil zoeken kan je filteren of een continent. Miss dat dit ook het geval zou kunnen zijn voor Destiny..WeAreLegion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:45:
[...]
Het is ook niet bij elk spel het gevalen matches met vrienden werken natuurlijk ook gewoon
.
klopt fysieke versie. Trouwens geen NL taal. Alhoewel ik een nederlandse Fifa 14 had op disc is er opnieuw een installatiebestand aangemaakt voor de Canada versie. Ik heb dus 2x fifa 14 op mijn ps. Met de Canada disc kan ik de NL fifa 14 niet openen,
Ik heb een stuk of 10 games uit de US Store, kan met alle games spelen met mn vrienden in NL, op één game na. Alle vrienden hebben de game op disk vanuit NL, een heeft het uit de NL Store.
Tot nu toe is het per uitgever geregeld. Alle grote uitgevers zoals Ubisoft, EA, Activision en 2K hebben regiovrije online servers. De enige die dit NIET heeft is Warners Bros met Injustice. Ik kan daar alleen met US spelers spelen. Dit was ook op de PS3 versie zo en tot nu toe de enige game en uitgever die geen regiovrije online heeft.
Fifa 14, NFS Rivals, Assassins Creed IV, NBA2K14, UFC, Watch Dogs, Trials, Worms, Battlefield 4 kan ik allemaal spelen tegen EU spelers.
Ik heb mijn PS4 sowieso in het Engels staan (al mijn apparaten overigens) en moet er niet aan denken om games in het Nederlands te spelen. De Nederlandse taal mis ik dus niet bij games. De games hebben wel een ander productcode, dus save games werken niet onderling. Ik had Battlefield 4 op disk eerst en mijn save games werkten niet. Gelukkig is de multiplayer server-based dus kon ik online gewoon lekker doorgaan.
Tot nu toe is het per uitgever geregeld. Alle grote uitgevers zoals Ubisoft, EA, Activision en 2K hebben regiovrije online servers. De enige die dit NIET heeft is Warners Bros met Injustice. Ik kan daar alleen met US spelers spelen. Dit was ook op de PS3 versie zo en tot nu toe de enige game en uitgever die geen regiovrije online heeft.
Fifa 14, NFS Rivals, Assassins Creed IV, NBA2K14, UFC, Watch Dogs, Trials, Worms, Battlefield 4 kan ik allemaal spelen tegen EU spelers.
Ik heb mijn PS4 sowieso in het Engels staan (al mijn apparaten overigens) en moet er niet aan denken om games in het Nederlands te spelen. De Nederlandse taal mis ik dus niet bij games. De games hebben wel een ander productcode, dus save games werken niet onderling. Ik had Battlefield 4 op disk eerst en mijn save games werkten niet. Gelukkig is de multiplayer server-based dus kon ik online gewoon lekker doorgaan.
[ Voor 25% gewijzigd door ASNNetworks op 19-06-2014 16:08 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nederlandse taal mis je niet zoveel aan. Menu's zijn niet zo moeilijk, en het commentaar is toch van het niveau Arno Vermeulen
Zullen wel verschillende productcodes zijn
Zullen wel verschillende productcodes zijn
Voor de mensen die hier ook gebruik maken van US account is het nuttig om door ook playstation plus voor te nemen? Ik zit daar beetje over te twijfelen. Nu is het zo dat de meeste games wel het zelfde zijn voor PS4, maar bij de PS3 was dat niet het geval.
Tot nu toe zijn ALLE games gelijk op de PS4, niet de meesteWeAreLegion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:04:
Voor de mensen die hier ook gebruik maken van US account is het nuttig om door ook playstation plus voor te nemen? Ik zit daar beetje over te twijfelen. Nu is het zo dat de meeste games wel het zelfde zijn voor PS4, maar bij de PS3 was dat niet het geval.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja okay bedoelde eigenlijk alle gamesASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:09:
[...]
Tot nu toe zijn ALLE games gelijk op de PS4, niet de meesteAls je de US account enkel gebruikt om games te kopen, dus er niet daadwerkelijk mee speelt, dan heb je tot nu toe helemaal niks aan PS+ op dat account. Alle PS+ titels zijn op de PS4 sinds release gelijk tussen US en EU.
Kun je met je nederlandse account dan wel online? Of was je van plan 2 plus accounts te hebben?
Je hebt maar 1 Plus account te hebben per console als main om online te kunnen spelendutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:12:
Kun je met je nederlandse account dan wel online? Of was je van plan 2 plus accounts te hebben?
PS+ met je eigen account
Alle games via US account
Je kan ook PS+ nemen via je US account ipv je eigen, maar dan mis je bepaalde voordelen zoals automatisch uploaden van save files.
Hoe zo is automatisch uploaden van save files dan alleen voor Europa?
Snap niet hoe je daar bij komt?polopolo150 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:14:
Je speelt games via je NL account. Wanneer je PS+ neemt voor je US account ipv je NL account, dan heb je automatisch uploaden van save files op je US account, je NL heeft immers geen PS+.
Mijn advies is dus ook: Gebruik een US account als main account, gelijk alles via één account. Heb je al een NL account, neem dan daar PS+ aangezien je dat account gebruikt om te spelen en koop enkel games en DLC via de US account.
[ Voor 52% gewijzigd door ASNNetworks op 19-06-2014 16:19 ]
Werkt dan dus alleen voor het account waarop je plus hebtpolopolo150 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:14:
Automatische upload van de savegame werkt bij mij al een maandje of 1 á 2 niet... Weet niet of ze hier mee bezig zijn...polopolo150 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:14:
ooh je bedoelt het op die manier. Dacht dat je het in algemeen bedoelde voor USA. Mijn fout.
Is je online storage toevallig niet vol? Deze is 1GB en wanneer hij vol is dan uploadt de PS4 ook niks meer. Nu denk je, huh vol?? 1GB vol aan save files? Nou bij mij was hij dus vol door Fifa14 en NBA2K14. ALLE squad updates van Fifa en roster updates van NBA2K werden ook geüploadTRK schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:24:
[...]
Automatische upload van de savegame werkt bij mij al een maandje of 1 á 2 niet... Weet niet of ze hier mee bezig zijn...
Zoiets had ik ook met NBA 2K14. Die upload iedere save apart in plaats van de file steeds te overschrijven. Toen zat mijn online storage snel vol en werkte de auto upload niet meer.ASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:29:
[...]
Is je online storage toevallig niet vol? Deze is 1GB en wanneer hij vol is dan uploadt de PS4 ook niks meer. Nu denk je, huh vol?? 1GB vol aan save files? Nou bij mij was hij dus vol door Fifa14 en NBA2K14. ALLE squad updates van Fifa en roster updates van NBA2K werden ook geüpload![]()
Die namen gigantisch veel ruimte in (300MB ofzo per game in totaal) Heb toen automatisch uploaden van die twee games uitgezet. Sindsdien nooit problemen mee gehad, op Firmware 1.70 na dan, daar hadden veel mensen last van foutmeldingen bij uploads, sinds 1.71 is dit echter gefixt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hoe doe je dan delen van een account? Ik heb mijn USA account bij persoon B als main. persoon B speelt op zijn PS4(ASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:16:
[...]
Snap niet hoe je daar bij komt?
Je speelt games via je NL account. Wanneer je PS+ neemt voor je US account ipv je NL account, dan heb je automatisch uploaden van save files op je US account, je NL heeft immers geen PS+.
Mijn advies is dus ook: Gebruik een US account als main account, gelijk alles via één account. Heb je al een NL account, neem dan daar PS+ aangezien je dat account gebruikt om te spelen en koop enkel games en DLC via de US account.
Het enige voordeel van de US account is als je games gaat sharen en andersom kan je eigenlijk veel games voor rond de 40-45 scoren via MP op via MM/Saturn 3=2 acties. daarbij kan je nog de spellen opnieuw verkopen voor ongeveer 20-25 waardoor je per saldo ongeveer gelijk uitkomt.
Als je een beetje smart gamed dan ben je voor een spel ongeveer 20-25 kwijt.
nog een ander voordeel voor de US is dat je dan meestal wel op dag 1 de spellen kunt spellen en andersom moet je een aantal dagen-weken wachten om een spel voor die prijs te vinden/actie bij MM/SATURN langs zien komen.
Als je een beetje smart gamed dan ben je voor een spel ongeveer 20-25 kwijt.
nog een ander voordeel voor de US is dat je dan meestal wel op dag 1 de spellen kunt spellen en andersom moet je een aantal dagen-weken wachten om een spel voor die prijs te vinden/actie bij MM/SATURN langs zien komen.
Zorgen dat de US account ook echt je gebruikers account isHaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:49:
[...]
Hoe doe je dan delen van een account? Ik heb mijn USA account bij persoon B als main. persoon B speelt op zijn PS4(de spellen onder zijn eigen account. Ik (persoon a) kan alleen mijn US account gebruiken om de spellen te spelen. ik kan dan sowieso niet met mijn NL account spelen, tenzij ik niet meer de spellen ga delen.
Mijn broertje heeft dus gelijk een US account aangemaakt (op mijn advies) ipv een NL account toen hij zijn PS4 kocht. Dus dan heb je games via de US Store en gamesharing.
Beide zijn niet toegestaan volgens de algemene voorwaarden van Sony. Het kan dus zomaar zijn dat je alle games kwijt raakt na een account ban. Heb er echter nooit iets over gelezen in de praktijk en voor €22 per game maakt het mij echt niet meer uit na verloop van tijd. Games voor €60 kopen en doorverkopen voor €30 is dan nog duurder en heb je de game ook niet meer.
Ik zal vanavond eens kijken daar heb ik nog niet naar gekeken. Maar ik kan het wel handmaitg uploaden. Maar als die vol zit moet je de overige savegames van de spellen die je later koopt dus maar op een usb backuppen ofzo?ASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:29:
[...]
Is je online storage toevallig niet vol? Deze is 1GB en wanneer hij vol is dan uploadt de PS4 ook niks meer. Nu denk je, huh vol?? 1GB vol aan save files? Nou bij mij was hij dus vol door Fifa14 en NBA2K14. ALLE squad updates van Fifa en roster updates van NBA2K werden ook geüpload![]()
Die namen gigantisch veel ruimte in (300MB ofzo per game in totaal) Heb toen automatisch uploaden van die twee games uitgezet. Sindsdien nooit problemen mee gehad, op Firmware 1.70 na dan, daar hadden veel mensen last van foutmeldingen bij uploads, sinds 1.71 is dit echter gefixt.
Die 1GB is echt meer dan genoeg, echter uploaden Fifa14 en NBA2K alle squad files steeds, dus niet alleen de nieuwste maar echt alles elk keer erbij. Ik heb nu iets van 15 games op de PS4 en stuk of 25 op de Vita, kan gewoon nog blijven uploaden zonder gedoe. Gemiddelde save file op de PS4 is 10-20MB groot per game. Sommige schieten daar boven uit door meerdere profiel en instellingen.TRK schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:02:
[...]
Ik zal vanavond eens kijken daar heb ik nog niet naar gekeken. Maar ik kan het wel handmaitg uploaden. Maar als die vol zit moet je de overige savegames van de spellen die je later koopt dus maar op een usb backuppen ofzo?
Tegen de tijd dat mensen tegen het limiet van 1GB gaan aanlopen (en dan echt zoveel games ook nog spelen) zal Sony vast wel de limieten opschroeven.
PSN doet een beetje moeilijk trouwens sinds de nieuwe voorwaarden vandaag.... Elke keer uitgelogd en kan niet meer inloggen. Kom ik er weer in, gelijk weer afgemeld.
[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 19-06-2014 17:32 ]
Mmmm ik zet me ps4 aan, en zie dat ik niet ingelogt ben als ik probeer in te loggen krijg ik weer dat ik gebruikersvoorwaarden moet accepteren
En het probleem is? Dan heeft er ergens een wijzging plaatsgevonden...WeAreLegion schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:31:
Mmmm ik zet me ps4 aan, en zie dat ik niet ingelogt ben als ik probeer in te loggen krijg ik weer dat ik gebruikersvoorwaarden moet accepteren
Het probleem is dat hij al de voorwaarden vandaag heeft geaccepteerd waarschijnlijk. En nu weer nog een keer moet accepteren.Adlermann schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:38:
[...]
En het probleem is? Dan heeft er ergens een wijzging plaatsgevonden...
Ik heb sinds de nieuwe voorwaarden van vandaag namelijk ook opeens problemen via PSN. Wordt elke keer afgemeld en kan dan na 10x proberen weer aangemeld worden. Opzicht maakt het mij niet zoveel uit, kan lekker offline spelen. Maar lijkt me vervelend als je potje online Fifa speelt en voor de 6e keer de algemene voorwaarden moet accepteren op een dag
Overigens:
http://www.gamepur.com/ne...e-incoming-hints-ins.html
Hopen dat het waar is! Tidux had het wel juist bij de vorige firmware versies en de netwerkaanpassingen. Let it be true
[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 19-06-2014 18:02 ]
Wel irritant dat als je een filmpje of screenshot wil uploaden, je moet aanmelden via facebook of twitter. ik wil dat helemaal niet linken aan mijn ps4, ik wil gewoon die bestanden hebben. Maar dat kan dan weer niet zucht... Waar blijft die media center update?
Je kan ook de opgenomen gameplay op je USB zetten.Il 2 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:19:
Wel irritant dat als je een filmpje of screenshot wil uploaden, je moet aanmelden via facebook of twitter. ik wil dat helemaal niet linken aan mijn ps4, ik wil gewoon die bestanden hebben. Maar dat kan dan weer niet zucht... Waar blijft die media center update?
Ja werd gebeld dus maakte zin niet helemaal afASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:40:
[...]
Het probleem is dat hij al de voorwaarden vandaag heeft geaccepteerd waarschijnlijk. En nu weer nog een keer moet accepteren.
Ik heb sinds de nieuwe voorwaarden van vandaag namelijk ook opeens problemen via PSN. Wordt elke keer afgemeld en kan dan na 10x proberen weer aangemeld worden. Opzicht maakt het mij niet zoveel uit, kan lekker offline spelen. Maar lijkt me vervelend als je potje online Fifa speelt en voor de 6e keer de algemene voorwaarden moet accepteren op een dag
Overigens:
http://www.gamepur.com/ne...e-incoming-hints-ins.html
Hopen dat het waar is! Tidux had het wel juist bij de vorige firmware versies en de netwerkaanpassingen. Let it be true
Dat heb ik al gedaan. Van automatisch, 480p, 720p 1080p, en geen beeld op de beamer. Elke andere willekeurige bron (met verschillende outputs) wel beeld. Dit werkte dus eerst wel en alles via dezelfde kabel aangesloten. MIsschien dat er iets in een software update meegekomen is die invloed hierop heeft, of dat iemand anders hier ook last van heeft. Ik vind het jammer (anders kon mijn vrouw mooi vrouwenserie kijken, ik WD op de beamerTRK schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:14:
[...]
Even andere apparaten testen op de beamer met hdmi? En misschien dat je de output nog handmatig kan instellen?
Hee nieuwe voorwaarden, heeft iemand die hier gelezen toevallig en weet wat er in de grote lijnen veranderd is?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe koop je die games dan? Toen ik via mijn CC een spel wilde kopen moest ik een Amerikaans adres invoeren. Toen heb ik het gecanceld.ASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:16:
[...]
Snap niet hoe je daar bij komt?
Je koopt psn cards (codes die geld waard zijn die je in de Us store kan invullen) via bijvoorbeeld offgamers. ComConfusius-nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:58:
[...]
Hoe koop je die games dan? Toen ik via mijn CC een spel wilde kopen moest ik een Amerikaans adres invoeren. Toen heb ik het gecanceld.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dan moet je er dus altijd 3 van 20 kopen.AtlAntA schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:02:
[...]
Je koopt psn cards (codes die geld waard zijn die je in de Us store kan invullen) via bijvoorbeeld offgamers. Com
Via offgamers.com betaal je ook gewoon met CC?
Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die een PS4 heeft, anders kun je gewoon een game delen en speel je spellen voor 24€.
Je kan ook $50 +$10 kopen via pcgamesupply.com (Paypal). Als je een credit card hebt dan kan het veel makkelijker: maak een US Paypal account aan en koppel daar je NL credit card. Vervolgens kan je via de PS4 direct vanuit de PS Store een aankoop doen met je US Paypal account. Geen gedoe meer met codes en je kan de game direct betalen. Ideaal ook bij games die bijvoorbeeld $25 kosten, je houdt geen geld over omdat je niet via tegoed werkt maar de game direct afrekent.Confusius-nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:08:
[...]
Dan moet je er dus altijd 3 van 20 kopen.
Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die een PS4 heeft, anders kun je gewoon een game delen en speel je spellen voor 24€.
Bij bijvoorbeeld Neteller.com heb je een virtuale creditcard, en je kunt geld storten via iDeal. Is wel minstens 22 euro (30USD) per opwaardering. Maar in de NL store werkt dat gewoon.
In de NL Store kan je ook direct afrekenen met iDealdutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:34:
Bij bijvoorbeeld Neteller.com heb je een virtuale creditcard, en je kunt geld storten via iDeal. Is wel minstens 22 euro (30USD) per opwaardering. Maar in de NL store werkt dat gewoon.
Ik ben eigenlijk op zoek naar FIFA 14. Maar die kost nog steeds 59,99$ en op Marktplaats kan ik hem niet vinden voor 25 á 30€. Misschien maar wachten op FIFA 15
Klopt, en dan heb je ook nog PayPal.ASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:36:
[...]
In de NL Store kan je ook direct afrekenen met iDeal
Dit was van voor de tijd dat dat er in zat
@confusius
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=Fifa+14+ps4
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 19-06-2014 21:49 ]
Hij was trouwens in de Japanse Store omgerekend €9 twee weken geleden ofzo. Game zou als het goed is gewoon in het Engels zijn, heb ik me laten vertellen. Ik heb geen Japans PSN account (teveel gedoe om er een aan te maken, inlogprocedure is ook in het Japans en nog geen behoefte gehad) maar misschien loopt de actie nogConfusius-nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
Ik ben eigenlijk op zoek naar FIFA 14. Maar die kost nog steeds 59,99$ en op Marktplaats kan ik hem niet vinden voor 25 á 30€. Misschien maar wachten op FIFA 15
Plaats een V&A advertentie, hapt altijd wel iemand.Confusius-nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
Voor de PS4? Dat is wel heel weinigASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:48:
[...]
Hij was trouwens in de Japanse Store omgerekend €9 twee weken geleden ofzo. Game zou als het goed is gewoon in het Engels zijn, heb ik me laten vertellen. Ik heb geen Japans PSN account (teveel gedoe om er een aan te maken, inlogprocedure is ook in het Japans en nog geen behoefte gehad) maar misschien loopt de actie nog
Ik koop altijd 2 van 50 dollar. Kan gewoon via ideal.Confusius-nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:08:
[...]
Dan moet je er dus altijd 3 van 20 kopen.
Ik koop altijd via amazon.com NL CC en heb een hotel adres in New York gebruikt als factuurades.
[ Voor 3% gewijzigd door HaskoF op 19-06-2014 22:59 ]
Ben benieuwd, via MP lukt het nog niet echtExorcist schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:49:
[...]
Plaats een V&A advertentie, hapt altijd wel iemand.
Verkopen van Watchdogs was zo gebeurd.
Dat vind ik nou het grote voordeel van offgamers. Je hoeft nergens een factuur adres oid in te vullen.HaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:59:
Ik koop altijd via amazon.com NL CC en heb een hotel adres in New York gebruikt als factuurades.
Verwijderd
MotoGP 14 nu verkrijgbaar in de PSStore :
Ziet er goed uit , het racen op de motor is natuurlijk vrij moeilijk.
Super! Ziet er inderdaad goed uit. Maar met zo'n corner speed wordt je geen kampioenVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 06:15:
[video]
Verwijderd
Inderdaad , het is ook vrij moeilijk en je kunt ook snel vallen net zoals in het echt.Tristan schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:01:
[...]
Super! Ziet er inderdaad goed uit. Maar met zo'n corner speed wordt je geen kampioen
Een autoracer is dan ook veel makkelijker om te besturen.
Het was mijn eerste race , eigenlijk alleen maar om de game te promoten.
De eerste echte circuitracer op de PS4 en je kunt je lekker uitleven op de motor.
Lijkt echt op een opgepoetste versie van wat ik op de Vita gespeeld heb... Qua handling en graphics, niet zo heel erg onder de indruk dus.
MotoGP 14, dus nu kunnen we als PS4 bezitters zeggen dat de PS4 de enige next-gen is met een motor-circuitracer
Wel goed om te zien dat ze aandacht hebben besteed aan de port.
Wel goed om te zien dat ze aandacht hebben besteed aan de port.
Waar ik achter ben gekomen is, dat ik automatisch inloggen aan heb staan op mijn PS4.Sindsdien upload die niet automatisch meer. Maar echter als ik echt uitlog en opnieuw aanmeld dan upload die wel mijn savegames. Ik heb nog iets van 600 MB over ofzo. Dus dit lijkt wel op een soort van bug... Ik weet niet of iemand anders dit eerder heeft meegemaakt?ASNNetworks schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:15:
[...]
Die 1GB is echt meer dan genoeg, echter uploaden Fifa14 en NBA2K alle squad files steeds, dus niet alleen de nieuwste maar echt alles elk keer erbij. Ik heb nu iets van 15 games op de PS4 en stuk of 25 op de Vita, kan gewoon nog blijven uploaden zonder gedoe. Gemiddelde save file op de PS4 is 10-20MB groot per game. Sommige schieten daar boven uit door meerdere profiel en instellingen.
Tegen de tijd dat mensen tegen het limiet van 1GB gaan aanlopen (en dan echt zoveel games ook nog spelen) zal Sony vast wel de limieten opschroeven.
PSN doet een beetje moeilijk trouwens sinds de nieuwe voorwaarden vandaag.... Elke keer uitgelogd en kan niet meer inloggen. Kom ik er weer in, gelijk weer afgemeld.
Verwijderd
Moet eerlijk zeggen dat ik het eruit vind zien als iets dat je op je telefoon zou kunnen spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 06:15:
[video]
Jammer dat er geen demo te vinden isVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:18:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat ik het eruit vind zien als iets dat je op je telefoon zou kunnen spelen.
Hoe zit het met het online gedeelte van dat spel? Moto GP13 was echt om te huilen.
Ziet er goed uit??Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 06:15:
[video]
Hmm... heb je misschien naar het verkeerde filmpje gelinkt dan? Ik weet nog dat ik MotoGP jaaaaaren geleden heb gespeeld (2008 ofzo?) en dat zag er net zo uit.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is iemand anders zijn preorder bij gamedumper voor gta 5 voor ps4 ook geannuleerd?
Was een preorder voor 42,35
Prijs was waarschijnlijk fout.. ik zag het in mijn bestellijst staan, heb er geen mailtje over gehad ofzo.
Was een preorder voor 42,35
Prijs was waarschijnlijk fout.. ik zag het in mijn bestellijst staan, heb er geen mailtje over gehad ofzo.
psn: HertogJack
Bij mij staat ie nog op "betaling en ordergegevens ontvangen".
Ik dacht ook een mooie deal te hebben inderdaad, zag al wel dat de prijs inmiddels al weer rond de 60 is..
Ik dacht ook een mooie deal te hebben inderdaad, zag al wel dat de prijs inmiddels al weer rond de 60 is..
Mja idd prijs is nu hoger, ze zullen hem nog wel annuleren bij je.dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:53:
Bij mij staat ie nog op "betaling en ordergegevens ontvangen".
Heb wel even een mail verzonden naar ze.
psn: HertogJack
Je kan ook overdrijven :PMotor is wel gedetaileerd heb ik het idee maar het Asfalt en vooral de Curbstones (onscherp en geen textuur/diepte) ziet er erg teleurstellend uit.... Ook amper reflecties e.d.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:18:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat ik het eruit vind zien als iets dat je op je telefoon zou kunnen spelen.
Verwijderd
Het is niet het mooiste spel wat er is , maar het is wel goed te spelen.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:39:
[...]
Je kan ook overdrijven :PMotor is wel gedetaileerd heb ik het idee maar het Asfalt en vooral de Curbstones (onscherp en geen textuur/diepte) ziet er erg teleurstellend uit.... Ook amper reflecties oid.
Je kunt ook heel veel aanpassen in het spel.
Multiplayer zit er uiteraard ook in.
Staat je PS4 ook als primair ingesteld? Dus heb je de PS4 geactiveerd als je hoofdconsole?TRK schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:55:
[...]
Waar ik achter ben gekomen is, dat ik automatisch inloggen aan heb staan op mijn PS4.Sindsdien upload die niet automatisch meer. Maar echter als ik echt uitlog en opnieuw aanmeld dan upload die wel mijn savegames. Ik heb nog iets van 600 MB over ofzo. Dus dit lijkt wel op een soort van bug... Ik weet niet of iemand anders dit eerder heeft meegemaakt?
Ja deze staat ook als primair ingesteld. Mijn vorige PS4 is gestolen dus die heb ik gedeactiveerd en deze geactiveerd.ASNNetworks schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:38:
[...]
Staat je PS4 ook als primair ingesteld? Dus heb je de PS4 geactiveerd als je hoofdconsole?
Wellicht ben ik de enige maar ik vind het er dus echt niet mooi uitzien, zeker voor PS4 begrippen.Tristan schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:01:
[...]
Super! Ziet er inderdaad goed uit. Maar met zo'n corner speed wordt je geen kampioen
Ja, maar Dark... real-life is nou eenmaal niet zo wonderschoonDarkElement schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:16:
[...]
Wellicht ben ik de enige maar ik vind het er dus echt niet mooi uitzien, zeker voor PS4 begrippen.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar genoeg redenen om een PS4 te halen. Ik vind het kastje, de hardware en de controller allemaal tof, en een mooie verbetering op de PS3 (waar ik al vele jaren van geniet). Ik zou 'm in principe dus graag in huis hebben, maar ik kan zo weinig games vinden die de overstap voor mij de moeite waard maken. En dat is vooral omdat bijna alles ook naar de PC komt.
Wat betreft exclusives voor PS4 kijk ik naar:
Zijn er verder goede redenen om een PS4 te halen?
Wat betreft exclusives voor PS4 kijk ik naar:
- Killzone (lijkt me heel aardig, maar ik zal waarschijnlijk vooral de singleplayer doorspelen)
- Infamous: Second Son (genoten van deel 1 en 2, dus wel zin in de nieuwe)
- Later dit jaar Destiny (Console-exclusive, niet PS4-exclusive. Ben enthousiast over de game. Op dit moment mijn grootste reden om een console te halen, hoewel we nog niet alles weten over de game)
- Misschien dat Bloodborne nog iets is, maar de stijl van Dark Souls kan mij niet zo bekoren (ben groot fan van RPG's, maar meer van het verhalende soort met quests, interactie, keuzes, oftewel meer dan alleen combat).
- Februari 2015 pas: The Order 1886 (zou nog best tegen kunnen vallen; heeft potentie maar het is de vraag wat eruit komt)
- Ooit: MGS5 The Phantom Pain (veelbelovend, maar duurt nog lang en we weten er niet enorm veel van)
- En ten slotte: De remakes van GTA5 en The Last of Us. Beide goeie games, maar beide al uitgespeeld en daarom wil ik deze pas halen als ze in prijs zijn gedaald (tenzij er upgrade-trajecten komen voor eigenaren van de PS3-versies).
[ Voor 10% gewijzigd door geert1 op 20-06-2014 12:56 ]
Pardon: ziet er goed uit?!?!?! Heb je dat gras gezien aan de zijkanten. Bijna gewoon 1 groen vlak. Ik dacht effe dat ik naar een super NES zat te kijken. 2D publiek ala PES.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 06:15:
[video]
Vanavond laat als je gaat slapen even met je tablet mijn review lezen, daarin leg ik uit waarom ik de PS4 heb gehaald en waarom ik het gebruik naast mijn Game PC: productreview: Sony PlayStation 4 review door polopolo150
Maar kort uitgelegd, de games komen wel. PS4 moet je vooral halen als je van console gaming houd en een upgrade nodig vind tegenover de PS3. Het feit dat je je games nooit meer hoeft te updaten maar dat PS4 dat zelf doet, geen PC toestanden want je game werkt altijd en de controller zijn redenen om een PS4 te kopen en te blijven gebruiken.
Ik neem aan dat je de huidige games van PS4 al hebt gespeeld op de PC, anders zou ik zeker overwegen om de PS4 nu al te halen. Ik heb heel veel plezier (gehad) met Battlefield 4, Tomb Raider en Resogun en genoeg andere mensen die de rest van de games ook leuk vinden. Anders gewoon wachten tot je favoriete spel uitkomt en vervolgens dan een bundel halen.
Maar kort uitgelegd, de games komen wel. PS4 moet je vooral halen als je van console gaming houd en een upgrade nodig vind tegenover de PS3. Het feit dat je je games nooit meer hoeft te updaten maar dat PS4 dat zelf doet, geen PC toestanden want je game werkt altijd en de controller zijn redenen om een PS4 te kopen en te blijven gebruiken.
Ik neem aan dat je de huidige games van PS4 al hebt gespeeld op de PC, anders zou ik zeker overwegen om de PS4 nu al te halen. Ik heb heel veel plezier (gehad) met Battlefield 4, Tomb Raider en Resogun en genoeg andere mensen die de rest van de games ook leuk vinden. Anders gewoon wachten tot je favoriete spel uitkomt en vervolgens dan een bundel halen.
Omdat je dan niet meer zorgen hoeft te maken of je game pc een game nog wel of niet aankan?geert1 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:52:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar genoeg redenen om een PS4 te halen. Ik vind het kastje, de hardware en de controller allemaal tof, en een mooie verbetering op de PS3 (waar ik al vele jaren van geniet). Ik zou 'm in principe dus graag in huis hebben, maar ik kan zo weinig games vinden die de overstap voor mij de moeite waard maken. En dat is vooral omdat bijna alles ook naar de PC komt.
Wat betreft exclusives voor PS4 kijk ik naar:Nu heb ik op 't moment een nette gaming PC die ook met controller is aangesloten op m'n tv, waardoor het voordeel van een next-gen-console een stuk kleiner is geworden. Bijna alle grote titels komen ook naar PC.
- Killzone (lijkt me heel aardig, maar ik zal waarschijnlijk vooral de singleplayer doorspelen)
- Infamous: Second Son (genoten van deel 1 en 2, dus wel zin in de nieuwe)
- Later dit jaar Destiny (Console-exclusive, niet PS4-exclusive. Ben enthousiast over de game. Op dit moment mijn grootste reden om een console te halen, hoewel we nog niet alles weten over de game)
- Misschien dat Bloodborne nog iets is, maar de stijl van Dark Souls kan mij niet zo bekoren (ben groot fan van RPG's, maar meer van het verhalende soort met quests, interactie, keuzes, oftewel meer dan alleen combat).
- Februari 2015 pas: The Order 1886 (zou nog best tegen kunnen vallen; heeft potentie maar het is de vraag wat eruit komt)
- Ooit: MGS5 The Phantom Pain (veelbelovend, maar duurt nog lang en we weten er niet enorm veel van)
- En ten slotte: De remakes van GTA5 en The Last of Us. Beide goeie games, maar beide al uitgespeeld en daarom wil ik deze pas halen als ze in prijs zijn gedaald (tenzij er upgrade-trajecten komen voor eigenaren van de PS3-versies).
Op youtube is nu trouwens meer dan genoeg gameplay van The Phantom Pain te vinden
PSN: Bellerophon-
Maar laten we eerlijk zijn, voor de exclusieve games hoef je het dit jaar nog niet te kopen. Een Xbone ook niet trouwens. Het duurt gewoon anderhalf tot 2 jaar voordat die games er zijn waarvoor je echt een console koopt.
Neemt niet weg dat 3rd party en andere games ook nu al heel tof zijn op de PS4. Maar aan alles blijkt wel dat het nog aan zoveel (media)functionaliteiten ontbreekt op de PS4. Een PS3 is op dit moment gewoon vollediger.
Neemt niet weg dat 3rd party en andere games ook nu al heel tof zijn op de PS4. Maar aan alles blijkt wel dat het nog aan zoveel (media)functionaliteiten ontbreekt op de PS4. Een PS3 is op dit moment gewoon vollediger.
Mediafunctionaliteiten kunnen mij persoonlijk gestolen worden. Ik koop een console om te gamen en als ik er alleen vanuit dat perspectief naar kijk is mijn PS4 nu al veel verder en beter dan mijn PS3Il 2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:15:
Maar laten we eerlijk zijn, voor de exclusieve games hoef je het dit jaar nog niet te kopen. Een Xbone ook niet trouwens. Het duurt gewoon anderhalf tot 2 jaar voordat die games er zijn waarvoor je echt een console koopt.
PSN: Bellerophon-
Als je van (arcade) racers houdt: In October komt Driveclubgeert1 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:52:
Nu heb ik op 't moment een nette gaming PC die ook met controller is aangesloten op m'n tv, waardoor het voordeel van een next-gen-console een stuk kleiner is geworden. Bijna alle grote titels komen ook naar PC.
Als je van platformers houdt: In November komt Little Big Planet 3 (maar niet van de oorspronkelijke devs Media Molecule, dus even afwachten).
Als je van Indies houdt zit je bij de PS4 sowieso erg goed.
Anders inderdaad lekker wachten tot volgend jaar als er meer bekend wordt over PS4 exclusives (The Order, Bloodborne, Uncharted 4, Gran Turismo 7, The Last Guardian, nieuwe IP van Guerilla en overige nieuwe onaangekondigde IP's).
De PS4 heb ik sinds launch (toeval omdat iemand zn pre-order annuleerde) en vermaak me er wel mee. Mijn must-have games voor 2014:
-Driveclub
-Infamous First Light
-TLOU:R
-No Man's Sky (duimen dat ie dit jaar haalt
)
En daarnaast de multiplats: COD:AW, AC Unity en Far Cry 4.
Daarnaast is de PS4 HET platform voor Destiny (exclusive content, krachtigste platform enz.) een game wat voor velen reden is de PS4 in huis te halen. Vind het bv. ook best opvallend dat PC gamers wel gecharmeerd zijn van de PS4 (althans, die ik ken
) en dan voornamelijk vanwege Destiny en later MGS5 en Uncharted 4.
-Driveclub
-Infamous First Light
-TLOU:R
-No Man's Sky (duimen dat ie dit jaar haalt
En daarnaast de multiplats: COD:AW, AC Unity en Far Cry 4.
Daarnaast is de PS4 HET platform voor Destiny (exclusive content, krachtigste platform enz.) een game wat voor velen reden is de PS4 in huis te halen. Vind het bv. ook best opvallend dat PC gamers wel gecharmeerd zijn van de PS4 (althans, die ik ken
Mee eens. Ik vind enerzijds wel dat een console anno nu gewoon als volwaardig mediacenter gebruikt zou moeten kunnen worden. Maar omdat steeds meer mensen ook al een smart tv / chromecast / Apple tv / pc / ander kastje gebruiken, is het niet zo urgent meer. Daarnaast gebruikt Sony CinaviaBellerophon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:21:
[...]
Mediafunctionaliteiten kunnen mij persoonlijk gestolen worden. Ik koop een console om te gamen en als ik er alleen vanuit dat perspectief naar kijk is mijn PS4 nu al veel verder en beter dan mijn PS3
Verder bedankt voor de reacties. Ik ben ervan overtuigd dat de PS4 overall een flink betere ervaring zal geven dan de PS3, en mettertijd komen er vanzelf genoeg exclusieve games. Het was bij eerdere generaties ook 1-2 jaar wachten geblazen tot het echt los kwam en dat is nu niet anders. Ik wacht tot de release van Destiny en hou 't tot die tijd bij m'n PC.
No Man's Sky lijkt me wel een extra reden trouwens; die game is erg veelbelovend en komt in eerste instantie alleen naar de PS4 (andere platforms worden wel overwogen). Driveclub en LittleBigPlanet 3 zijn niet mijn soort games, en veelbelovende titels als The Witcher 3, Dragon Age 3, Shadow of Mordor, AC: Unity, The Division, enz speel ik waarschijnlijk toch liever op PC. Op dat systeem heb ik namelijk de keuze uit controller of muis + toetsenbord, en de graphics zijn nog net weer een tandje beter (geen flame, gewoon omdat ik toevallig een recente PC heb gehaald, natuurlijk veel duurder dan een PS4).
[ Voor 5% gewijzigd door geert1 op 20-06-2014 13:54 ]
Verstandige keuze toch? Als ik het budget had zou ik precies hetzelfde doen denk ik. Eigenlijk zoals ik nu zit: Ps3 naast m'n game PC van (inmiddels bijna) 4 jaar oudgeert1 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:43:
[...]
Mee eens. Ik vind enerzijds wel dat een console anno nu gewoon als volwaardig mediacenter gebruikt zou moeten kunnen worden. Maar omdat steeds meer mensen ook al een smart tv / chromecast / Apple tv / pc / ander kastje gebruiken, is het niet zo urgent meer. Daarnaast gebruikt Sony Cinavia
Verder bedankt voor de reacties. Ik ben ervan overtuigd dat de PS4 overall een flink betere ervaring zal geven dan de PS3, en mettertijd komen er vanzelf genoeg exclusieve games. Het was bij eerdere generaties ook 1-2 jaar wachten geblazen tot het echt los kwam en dat is nu niet anders. Ik wacht tot de release van Destiny en hou 't tot die tijd bij m'n PC.
No Man's Sky lijkt me wel een extra reden trouwens; die game is erg veelbelovend en komt in eerste instantie alleen naar de PS4 (andere platforms worden wel overwogen). Driveclub en LittleBigPlanet 3 zijn niet mijn soort games, en veelbelovende titels als The Witcher 3, Dragon Age 3, Shadow of Mordor, AC: Unity, The Division, enz speel ik waarschijnlijk toch liever op PC. Op dat systeem heb ik namelijk de keuze uit controller of muis + toetsenbord, en de graphics zijn nog net weer een tandje beter (geen flame, gewoon omdat ik toevallig een recente PC heb gehaald, natuurlijk veel duurder dan een PS4).
De E3 demo die de pers heeft gezien van MGS V, op de PS4:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ggpBtOnq_AA]
Ziet er goed uit, gameplay lijkt me echt top als ik dit zo zie. Moest wel lachen bij het schaap/fulton stukje
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ggpBtOnq_AA]
Ziet er goed uit, gameplay lijkt me echt top als ik dit zo zie. Moest wel lachen bij het schaap/fulton stukje
Die omgeving van MGS5 liet MS vorig jaar zien op de E3, blijkt dus een PS4 build te zijn geweest
Volgens Media Molecule zelf was XDev altijd al nauw betrokken met ontwikkeling van LittleBigPlanet en hebben zij ook de LittleBigPlanet PSVita versie gemaakt die ook goed te noemen waskazuka schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:34:
[...]
Als je van platformers houdt: In November komt Little Big Planet 3 (maar niet van de oorspronkelijke devs Media Molecule, dus even afwachten).
Als je van Indies houdt zit je bij de PS4 sowieso erg goed.
http://www.mediamolecule....ence_at_e3_in_los_angeles
However, LittleBigPlanet lives on in the hands of Sony XDev studios, who have been part of the LBP world since the beginning
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 20-06-2014 18:28 ]
EDIT: blindheid
[ Voor 109% gewijzigd door Brutal1ty op 20-06-2014 21:04 ]
Game komt ook voor de One uit toch? Of is die versie geschrapt?Trishul schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:35:
Die omgeving van MGS5 liet MS vorig jaar zien op de E3, blijkt dus een PS4 build te zijn geweest
Nee hoor, is Multi-platformDonstil schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:21:
[...]
Game komt ook voor de One uit toch? Of is die versie geschrapt?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ben benieuwd hoe MGS vertaald wordt naar een open world game. Ik heb de genummerde delen (1, 2, 3 en 4) met plezier gespeeld, waarbij deeltje 3 er boven uit stak. Heb me destijds ook nog best wel verdiept in het verhaal (het verhaal vind ik namelijk op zijn zachts gezegd vrij uitgebreid en complexkazuka schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:30:
De E3 demo die de pers heeft gezien van MGS V, op de PS4:
[video]
Ik vind het echter wel een beetje apart dat je elke vijand, auto, container en schaap de lucht 'in schiet'. Vraag me af in hoeverre het noodzakelijk is, want het haalt je wel een beetje out the flow en zo wordt het wel heel makkelijk om verslagen tegenstanders op te ruimen in een stealth game
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
^eensch 
Deel 3 liet me echt met een brok in mn keel zitten bij het einde. Dat was ook het eerste dat ik dacht, makkelijk opgeruimd!
Ik kan me nog herrineren dat Kojima destijds behoorlijk onder de indruk was van Assasins Creed en hij wel een samenwerking aan wou en een MGS in een open wereld wou maken, gelezen in een interview. Zou het idee voor deze game daar vandaan zijn gekomen vraag ik me stiekem wel af.
Deel 3 liet me echt met een brok in mn keel zitten bij het einde. Dat was ook het eerste dat ik dacht, makkelijk opgeruimd!
Ik kan me nog herrineren dat Kojima destijds behoorlijk onder de indruk was van Assasins Creed en hij wel een samenwerking aan wou en een MGS in een open wereld wou maken, gelezen in een interview. Zou het idee voor deze game daar vandaan zijn gekomen vraag ik me stiekem wel af.
[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 20-06-2014 22:04 ]
MGS3 en Lost Odyssey zijn de enige games waar ik een traantje om gelaten hebMutatie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:36:
^eensch
Deel 3 liet me echt een brok in mn keel zitten met het einde.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja dacht ik al.
Zal wel weer een verkapte Fanboy post geweest zijn.
Lost Odyssey kon ik me niet helemaal doorheen werken, bij de laatste dungeon afgehaaktuchiha tijntje schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:48:
[...]
MGS3 en Lost Odyssey zijn de enige games waar ik een traantje om gelaten hebHet half uur wat ik er nu van heb gezien heeft me nieuwsgierig gemaakt, maar ook nog veel vragen opgeroepen over de gameplay. Bijv het de lucht in sturen van alle enemies en ook de slow mo als je opgemerkt wordt, waarna ja met een simpel headshot nog even iemand om kunt leggen.
Zoiets mafs als met die ballonnen past wel bij MGS maar in dit geval lijkt het wel diep in de gameplay zitten, als het me niet dwars gaat zitten hoe idioot het eigenlijk is zit het wel goed. Ook z'n doos lijkt in deze game veel gebruikt te worden, ik vond het altijd meer een gimmick dan noodzaak. Ik heb ook mn vraagtekens wel maar ik weet ook eigenlijk wel zeker dat dit een van DE games voor me wordt deze generatie.
Ik moest bij de extreem lange eind-cutscene van MGS4 anders ook meerdere tranen laten ookal was het overdreven melodramatischuchiha tijntje schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:48:
[...]
MGS3 en Lost Odyssey zijn de enige games waar ik een traantje om gelaten hebHet half uur wat ik er nu van heb gezien heeft me nieuwsgierig gemaakt, maar ook nog veel vragen opgeroepen over de gameplay. Bijv het de lucht in sturen van alle enemies en ook de slow mo als je opgemerkt wordt, waarna ja met een simpel headshot nog even iemand om kunt leggen.
Het volgende zal al vaak zijn verteld, maar wat is die PS4 een kleine doosje en nog heel stil ook nog! gekocht bij MM Amsterdam, pakte de laatste
)) Van de XBO lag er nog vol mee.
Dat het twisted op zn japans is is zeker waarBrutal1ty schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:43:
[...]
MGS is een hele bijzondere serie en mensen die het achterlijk typisch japans (eigenlijk anime achtig) diepe twisted verhaal nooit gevolgd hebben weten niet wat ze missen
Arsenal Gear (MGS2) zat aardig richting (soort van) realiteit met de NSA onthulingen
Ik heb vroeger ooit mgs 1 gespeeld, maar meer ook niet. Ik ben wel benieuwd naar de verhaallijn in MGS. Ik zal wel een keer googlen haha
Ben je heel lang bezig. En als je van plan bent niet de andere games te spelen maar wel MGS5 straks: bekijk dan de MGS movies op youtube maar... bereid je wel voor: je bent meer dan 15 uur aan het kijken dan naar cutscenes en gesprekkenHaskoF schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 02:17:
Ik heb vroeger ooit mgs 1 gespeeld, maar meer ook niet. Ik ben wel benieuwd naar de verhaallijn in MGS. Ik zal wel een keer googlen haha
Zou je echt de MGS HD collection(MGS2,MGS3, MGS PW) aanraden!, en dan vooral MGS3 spelen voordat je deeltje 5 gaat spelen dit speelt namelijk samen met Peace Walker voor MGS5 af.HaskoF schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 02:17:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]