• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Kuhr89 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:00:
[...]

Dan loop je net de verkeerde winkels binnen. Bart Smit is altijd duur. Veel beter kun je naar de Media Markt gaan, door bulk kunnen ze prijs lager houden. Verder altijd online kopen ;).
Top O+ Ga wel even de budget topics enzo doorspitten voor nog meer tips en ideeen 8)
Brutal1ty schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:11:
[...]

Top O+ Ga wel even de budget topics enzo doorspitten voor nog meer tips en ideeen 8)
Vergeet niet om ook even op budgetgaming. nl te kijken

Wie goed doet, die goed ontmoet.

WeAreLegion schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:31:
[...]

Nee dat hoort niet. De mijne hoor je bijna niet namelijk.
De PS4 die ik nu heb(launchday ps4 RMA, nieuwe gekregen) maakt ook aanzienlijk meer lawaai dan m'n vorige. Staat niet eens in een kast oid maar gewoon in de open ruimte >:)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Launchday model, totaal geen klachten :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10-2025
welke games zijn echte aanraders om als eerste te halen als ik een ps4 koop?
Waar je gewoon lang mee kan spelen

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:19
joey1990 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:56:
LEGO: The Hobbit

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12-2025
joey1990 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:56:
AC BlackFlag
BF4
Tomb Raider Definitive Edition (!!!!!!!!!!!!) uiteraard als je deze nog noet gespeeld hebt.
Infamous Second Son
Watch Dogs

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Tiwazz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:36:
[...]

AC BlackFlag
BF4
Tomb Raider Definitive Edition (!!!!!!!!!!!!) uiteraard als je deze nog noet gespeeld hebt.
Infamous Second Son
Watch Dogs
Tomb Raider, hear hear O+

PSN: Bellerophon-

DarkElement schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:47:
Launchday model, totaal geen klachten :)
Al die maps van Trials zitten bij jou inmiddels standaard in het geheugen geladen, hoeft ie helemaal niets meer te doen :+

• joey1990
Tiwazz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:36:
[...]

AC BlackFlag
BF4
Infamous Second Son
Watch Dogs
Oke dankjewel. Ik wil denk ik Blackflag en BF4 halen maar nu heb ik nog een vraag
Hoe zit dit als je de spellen 2dehands koopt? kan ik dan gewoon online of moet je dan een code hebben die je maar 1 keer kan gebruiken?

alvast bedankt

• ndonkersloot
joey1990 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:19:
[...]

Oke dankjewel. Ik wil denk ik Blackflag en BF4 halen maar nu heb ik nog een vraag
Hoe zit dit als je de spellen 2dehands koopt? kan ik dan gewoon online of moet je dan een code hebben die je maar 1 keer kan gebruiken?

alvast bedankt
Gewoon tweede hands kopen die hap, is geen probleem. Mogelijk komen er nog games in de toekomst die gebruik gaan maken van een online pass systeem maar nu in ieders geval niet. Vooral Tomb Raider kan ik je aanraden om (2dehands)te kopen als je die nog niet gespeeld hebt. Minder groot dan de rest maar echt een fantastische game die je gewoon gespeeld moet hebben.

• joey1990
Tiwazz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:27:
[...]

Gewoon tweede hands kopen die hap, is geen probleem. Mogelijk komen er nog games in de toekomst die gebruik gaan maken van een online pass systeem maar nu in ieders geval niet. Vooral Tomb Raider kan ik je aanraden om (2dehands)te kopen als je die nog niet gespeeld hebt. Minder groot dan de rest maar echt een fantastische game die je gewoon gespeeld moet hebben.
dus je kan gewoon BF4 2de hands kopen en gewoon online spelen als diegene dat ook al heeft gedaan?
Dan koop ik de games gewoon 2de hands. dan heb ik er teminste 2 voor de prijs van 1 in de winkel

• ndonkersloot
joey1990 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:30:
[...]

dus je kan gewoon BF4 2de hands kopen en gewoon online spelen als diegene dat ook al heeft gedaan?
Dan koop ik de games gewoon 2de hands. dan heb ik er teminste 2 voor de prijs van 1 in de winkel
Yep dat kan, geen enkel probleem.

• joey1990
Tiwazz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:32:
[...]

Yep dat kan, geen enkel probleem.
aah oke chill, dankje voor je reactie

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ze hebben dus niet meer zo'n speciale pass die je voor (een belachelijk hoog bedrag) moet kopen?

An  a day keeps the doctor away.

iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:35:
Ze hebben dus niet meer zo'n speciale pass die je voor (een belachelijk hoog bedrag) moet kopen?
Nee. Maar hebben ze dat wel gehad dan?

• ndonkersloot
iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:35:
Het zogenoemde 'Online Pass' systeem is door Sony officieel geschrapt, andere uitgevers hebben het op de huidige games niet maar het kan natuurlijk altijd dat dit in de toekomst veranderd. Voor nu heeft in ieders geval geen enkele game online passes.

Tiwazz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:39:
[...]

Het zogenoemde 'Online Pass' systeem is door Sony officieel geschrapt, andere uitgevers hebben het op de huidige games niet maar het kan natuurlijk altijd dat dit in de toekomst veranderd. Voor nu heeft in ieders geval geen enkele game online passes.
Andere uitgevers hadden het en hebben hebben het voorgoed geschrapt ;) Sommige games, zoals AC Black Flag, hadden het zelfs nog bij de release van de PS4, maar werd geschrapt door middel van een patch.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

EA en Ubisoft zijn ermee gestopt, die waren de grootste met van dat online-pas gedoe dacht ik ;)

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:02:
EA en Ubisoft zijn ermee gestopt, die waren de grootste met van dat online-pas gedoe dacht ik ;)
de FIFA foutmeldingen staan me nog vers in het geheugen ;w

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik zie zojuist bij Bol.com een weekdeal staan voor Assassin's Creed IV: Black Flag voor 44,99.
Deze stond toch al bij mij op m'n wensenlijstje, dus de kans is groot dat ik deze vanavond toch maar bestel.

Linkje

Hrm, ik zie 'm ook voor dezelfde prijs in de PSN store staan. Voor dezelfde prijs heb ik toch liever een doosje.

[ Voor 8% gewijzigd door MisterMichel op 17-06-2014 10:16 ]

PSN ID: MrMichel_75

• Erik321
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09-2024
rally schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:30:
[...]

Maakt je fan veel herrie dan? Want die van mij klinkt bijna als een enorme stofzuiger.

Eerlijk gezegd dacht ik dat het zo hoorde (de Xbox 360 was ook "best luid" in het begin).

Maakt bij iedereen de fan hier geluid op een storend niveau?
Mijne ook.. Veel meer dan mijn PS3 en als het verder stil is in de kamer dan is het echt wel erg luid! Vroeg me al bijna af of ie stuk was ofzo.. maar het is dus schijnbaar normaal? Mijne staat ook in een open tv meubel. Even aan wennen dan maar denk ik.. jammer.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:46
MisterMichel schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:13:
Ik zie zojuist bij Bol.com een weekdeal staan voor Assassin's Creed IV: Black Flag voor 44,99.
Deze stond toch al bij mij op m'n wensenlijstje, dus de kans is groot dat ik deze vanavond toch maar bestel.

Linkje

Hrm, ik zie 'm ook voor dezelfde prijs in de PSN store staan. Voor dezelfde prijs heb ik toch liever een doosje.
Bij intertoys was ie laatst 30 piek bij watch dogs.l

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Npd cijfers van mei zijn uit jongens en de ps4 heeft naar verluid in de VS 194k aan consoles verkocht. Dit is de totale lijst:

PS4 ~ 194k
3DS ~ 87k
XB1 ~ 76k
Wii U ~ 60k
360 ~ 57k
PSV ~ 56k
PS3 ~ 36k
Wii ~ 11k

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Steeliebob
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-09-2021
Nu gok ik dat zo'n beetje iedereen die er één wil wel een ps4 heeft, maar mocht er toch nog iemand interesse hebben, hier alsnog een bestel linkje van Bart Smit : http://www.bartsmit.com/n...ion-4-500gb-levering-juni

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-12-2025
Nice,

Ook hier zijn de rubbers van mijn controller naar de kl$%te.
Best klote, want heb niet zo'n zin om een week zonder controller te zitten.
Dus denk dat ik eerst een nieuwe koop en daarna mn oude opstuur.
Aangezien er nieuwe versies zijn uitgebracht, wil ik wel graag weten welk serienr dat is.

PSN ID Binloading_nl

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:01

On_E

Housemusic

steefje schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:55:
Nice,

Ook hier zijn de rubbers van mijn controller naar de kl$%te.
Best klote, want heb niet zo'n zin om een week zonder controller te zitten.
Dus denk dat ik eerst een nieuwe koop en daarna mn oude opstuur.
Aangezien er nieuwe versies zijn uitgebracht, wil ik wel graag weten welk serienr dat is.
Waarom niet gewoon omruilen in de winkel?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• lubbertkramer
  • Laatst online: 23:35
Iemand hier ervaring met kapot rubber op de pookjes, kan dit direct via Sony of via verkoper? Mijne gekocht in Saturn Dordrecht (wegens voorraad) maar is twee uur rijden xD

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-12-2025
lubbertkramer schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:56:
Iemand hier ervaring met kapot rubber op de pookjes, kan dit direct via Sony of via verkoper? Mijne gekocht in Saturn Dordrecht (wegens voorraad) maar is twee uur rijden xD
Dit kan via Sony. Als je contact met de helpdesk van Sony opneemt zullen hun je verder helpen.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12-2025
iemand ervaring met de ps4 in een dmz?

ik heb mijn ps4 een vast ip adres gegeven en deze in de router(kpn) als dmz geplaatst maar zodra ik netwerk check doe krijg ik bij het checken van Nat een error.

als ik het vinkje bij de router weghaal bij dmz en dan de check doe krijg ik nat2.

bij de ps3 lukte dit overigens wel

• lubbertkramer
  • Laatst online: 23:35
micmulder schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:58:
[...]

Dit kan via Sony. Als je contact met de helpdesk van Sony opneemt zullen hun je verder helpen.
Zal ik die vanmiddag even bellen, bedankt!

• steefje
On_E schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:56:
[...]

Waarom niet gewoon omruilen in de winkel?
Grote kans dat ik dan weer de oude versie krijg. Daarnaast verwijzen winkels je volgens mij door naar Sony. Meen ik tenminste gelezen te hebben.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

voor een reparatie/vervanging bedraagt de duur momenteel 15 werkdagen vanwege drukte.

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
bartburg schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:58:
iemand ervaring met de ps4 in een dmz?

ik heb mijn ps4 een vast ip adres gegeven en deze in de router(kpn) als dmz geplaatst maar zodra ik netwerk check doe krijg ik bij het checken van Nat een error.

als ik het vinkje bij de router weghaal bij dmz en dan de check doe krijg ik nat2.

bij de ps3 lukte dit overigens wel
Nat type 2 is toch juist prima? Anyway, ik heb ook een experiabox van KPN en ik heb alleen maar upnp aan hoeven te zetten voor Nat type 2.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
nat type 2 is prima inderdaad..

psn: HertogJack

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:00
Qua voorraad blijkt het allemaal aan te trekken. In Heerenveen zijn ze op voorraad bij verschillende winkels.
Het heeft een poos geduurd en ik had niet verwacht dat het echt zo extreem zou zijn. Toen ik de PS3 besteld had op launchday had ik het wel verwacht dat je weken tot maanden zou moeten wachten maar dat was toen niet het geval en nu is het dus andersom.

Nu maar eens gaan sparen en kijken wanneer ik hem ga ophalen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik vind t wel stil qua "geruchten" over nieuwe firmware/features. Had verwacht dat er op de E3 wel meer over bekend gemaakt zou worden, ach ja...kan altijd nog.

PSN: Maichel

• DarkElement
Maichel schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:19:
Ik vind t wel stil qua "geruchten" over nieuwe firmware/features. Had verwacht dat er op de E3 wel meer over bekend gemaakt zou worden, ach ja...kan altijd nog.
http://ps4actueel.nl/ps4/...aan-mp3-support-voor-ps4/

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000

rajackar

Blood Minister

Leuk, mp3 support. Maar ik heb eigenlijk liever MKV / avi support en een youtube app.
Ik blijf het bizar vinden dat dit soort basic features er nog steeds niet zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

bram1984 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:11:
TLoU nu ook € 49,99 bij Bol, ter info.
Ter info , The Last of Us Remastered €46 bij yourgamezone :P

[ Voor 3% gewijzigd door PBP op 17-06-2014 13:24 ]

• DarkElement
rajackar schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:
[...]

Leuk, mp3 support. Maar ik heb eigenlijk liever MKV / avi support en een youtube app.
Dat is niet echt op te maken uit de vacature zoals je kan zien, wellicht dat er gewoon algehele video-support aankomt, maar mij persoonlijk boeit het weinig, wat ik vooral doe op mijn PS4 is gamen.

Die youtube app kwam er volgens mij al aan wat ik op de E3 hoorde, maar Youtuben kan al via de browser, gewoon naar youtube.com/tv gaan

http://www.ign.com/articl...ube-coming-to-ps4-in-2014

[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 17-06-2014 13:26 ]

[...]

Lijkt me sterk dar Sony, met notabene een eigen filmtak, MKV support gaat inbouwen.

• DarkElement
bram1984 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:40:
[...]

Lijkt me sterk dar Sony, met notabene een eigen filmtak, MKV support gaat inbouwen.
Waarom dan? Dat had de PS3 toch ook? (of niet :$?)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004

Bullet NL

Eigen Wijs

DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:43:
[...]

Nee, geen MKV...... Je moet het zo zien, MKV is zo'n beetje de grootste concurrent voor Sony's film tak.... Sony wil graag blueray's verkopen. Daar verdienen ze aan, aan MKV's wat vooral gedownloader films zijn die via usenet of torrent van internet worden geplukt zijn niet echt goed voor hun omzet. Dat gaan ze echt niet bevorderen door MKV ondersteuning in hun PS4 in te bouwen.

Cogitationis poenam nemo patitur

DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:43:
[...]

Volgens mij moest je die eerst decoden en als je vervolgens pech had, kreeg je er een Cinavia (oid) melding overheen, waardoor je geluid weg viel.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000

rajackar

Blood Minister

Tja, zo gezien is mkv niet echt logisch vanuit een business standpunt. Maar aan de andere kant kun je het wel mooi als verkoop argument voor je console gebruiken ;)
Voorlopig laat ik dus lekker mijn popcorn hour staan en die gebruikt ook nog eens een klap minder stroom bij het kijken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mijn Destiny Time-Lapse filmpje:

YouTube: Destiny Time-Lapse PS4 Alpha footage
Bullet NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:53:
[...]

Nee, geen MKV...... Je moet het zo zien, MKV is zo'n beetje de grootste concurrent voor Sony's film tak.... Sony wil graag blueray's verkopen. Daar verdienen ze aan, aan MKV's wat vooral gedownloader films zijn die via usenet of torrent van internet worden geplukt zijn niet echt goed voor hun omzet. Dat gaan ze echt niet bevorderen door MKV ondersteuning in hun PS4 in te bouwen.
MKV is een container waarin allerlei codecs kunnen worden gebruikt. Dus MKV support bestaat niet echt. Het is wel waar dat de MKV container over het algemeen gebruikt wordt in het illegale circuit.

Verwijderd

Ik heb nu een kleine vakantie periode :

Tomb Raider , Watch Dogs en Wolfenstein uitgespeeld.

Ik heb erg genoten van die 3 spellen.

Morgen ga ik aan Metal Gear beginnen en daarna ga ik Thief en Assassins Creed IV uitspelen.
Sinds vanmiddag UFC binnen, I'm impressed :D De career modus is echt zoveel beter uitgewerkt dan de vorige UFC van THQ. Ze hebben de UFC van TV erin verwerkt eigenlijk, teams tegen teams en dan de Ultimate Fighter worden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:40:
Avi's en mp4 streaming wel, mkv niet, dat was te zwaar :+
Eens. Het wordt nu wel echt tijd dat we gewoon simpele avi and mp4 bestanden af moeten kunnen spelen.
Bullet NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:53:
[...]

Laatste Bravia's serie's hebben al tijdje MKV support, ook verraste het me dat ik enkele weken terug update voor me Xperia Z telefoon kreeg dat de meegeleveerde video app MKV support had gekregen dus sluit niks uit dat de PS4 ook ondersteuning gaat krijgen ;)

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:56:

Morgen ga ik aan Metal Gear beginnen en daarna ga ik Thief en Assassins Creed IV uitspelen.
*knip* Onnodig dit...

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 18-06-2014 15:02 ]

Verwijderd

Net nog gedaan , met koffie , broodjes , sigaretjes en de honden.

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 18-06-2014 15:03 ]

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:56:

*knip* Niet nodig dit...

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 18-06-2014 15:02 ]

PSN: Bellerophon-

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
OcNewB schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 07:05:
[...]

Ga je ook nog naar buiten in de zon zitten?
Is dat in de PS Store te vinden?

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-11-2025
ASNNetworks schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:07:
Sinds vanmiddag UFC binnen, I'm impressed :D De career modus is echt zoveel beter uitgewerkt dan de vorige UFC van THQ. Ze hebben de UFC van TV erin verwerkt eigenlijk, teams tegen teams en dan de Ultimate Fighter worden.
Hoe zijn de laadtijden? Bij de THQ-versies vond ik het laden erg veel tijd beslag nemen wat op den duur wel irritant begon te worden. Zeker bij de career, elke keer dat (lange) laden tussen trainingskamp en calender en events...

En kan je eenvoudig na (of tijdens) een wedstrijd een rematch doen? Wederom ivm laadtijden.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
*incorrecte post

[ Voor 86% gewijzigd door Xenophoben op 18-06-2014 09:27 . Reden: incorrecte post ]

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik twijfelde over UFC maar heb toch echt zin in zo'n vechtgame, zag paar posts hiervoor dat iemand hem al heeft gekocht. Waar is hij al verkrijgbaar?

En is het wel beter dan de demo, die vond ik wat minder.
Zit er veel verschil tussen de verschillende soorten fighters? Merkbare verschillen?

Thnx alvast! >:)
Gr. Eli

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
[...]

Yep, en als ze het personeel nog moeten zoeken...zal het nog even duren ;)

PSN: Maichel

• steefje
epamel schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:42:
Ik twijfelde over UFC maar heb toch echt zin in zo'n vechtgame, zag paar posts hiervoor dat iemand hem al heeft gekocht. Waar is hij al verkrijgbaar?

En is het wel beter dan de demo, die vond ik wat minder.
Zit er veel verschil tussen de verschillende soorten fighters? Merkbare verschillen?

Thnx alvast! >:)
Gr. Eli
Ben ik ook zeer benieuwd na. Vond ik echt een dooddoener in de vorige delen.
Kwam er achter dat ik nog voor € 20 aan Bol.com kortingsbonnen had. Gelijk maar even TLOU gekocht, €30 in totaal

PSN ID Binloading_nl

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 07:56:
[...]

Net nog gedaan , met koffie , broodjes , sigaretjes en de honden.
Waarom steeds een spatie voor een komma?

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

Trials Fusion gekocht in de Playstation store voor 19.99. Is het een beetje vermakelijk? hoorde van mensen dat het wel verslavend is om steeds beter te worden.
[Multi] Trials Fusion

Klopt overigens wel, kan heel verslavend zijn voor sommigen... O-)

[ Voor 87% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2014 16:38 ]

Crowbar schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:01:
[...]

Hoe zijn de laadtijden? Bij de THQ-versies vond ik het laden erg veel tijd beslag nemen wat op den duur wel irritant begon te worden. Zeker bij de career, elke keer dat (lange) laden tussen trainingskamp en calender en events...

En kan je eenvoudig na (of tijdens) een wedstrijd een rematch doen? Wederom ivm laadtijden.
Ben inmiddels wat verder in de game. De laadtijden zijn tergend soms, zeker in career wanneer hij elke keer moet saven en laden wanneer je je speler aanpast, andere tattoe's zet of abilities. Elke keer gaat ie saven en daarna zelfs een loading screen vaak. Ach, het went...

De career mode is na een tijdje toch leeg moet ik zeggen. Het begint erg leuk en sterk (Ultimate Fighter), maar wanneer je eenmaal een UFC fighter bent en matches hebt, is het toch erg herhalend... Je krijgt een match toegewezen, daarna moet je 3x trainen en dan het gevecht. Na het gevecht unlock je dingen en verdien je punten om je character te upgraden. Krijg je weer een gevecht toegewezen, 3x trainen en het gevecht. Dat gaat de hele tijd zo door met tussendoor (wel toffe) filmpjes. De vorige UFC kon je van camp wisselen, je had dacht ik ook challenges per sponsor etc. Nu heb je sponsors die niks toevoegen. Je kan andere gear kopen voor na de wedstrijd, heb je alleen helemaal niks aan.

Ik hoop dat het op een gegeven moment wat meer wordt, maar denk het niet. De gameplay zelf vind ik dan wel goed in elkaar steken, tevens heb je een shitload aan moves die je kan instellen, gebruiken en kopen. Veel meer dan UFC 3. Ik heb net ook een potje online gespeeld en merkte dat dit al veel beter is dan de THQ versie van vorige deel. Geen last van lag en vind snel een match.

Ik hoop echter wel dat ze nog met wat patches komen want heb soms last van framedrops tijdens een gevecht, erg vervelend wanneer je het niet verwacht kan ik je vertellen.

Persoonlijk ben ik wel te spreken over EA's UFC gezien de core gameplay gewoon goed is uitgewerkt. Echter hebben ze genoeg punten laten vallen, die ze hopelijk zullen meenemen tijdens de volgende deel. Career mode zonder echt diepgang (camps, contracten, sponsors met toegevoegde waarde etc ontbreken) er is GEEN practice mode (dit snap ik dus totaal niet bij een fighting game) en je kan je character minder customizen (wel tattoo's, maar niet als layers en geen eigen gear design via layers, alleen pre-made).

Ik vermaak me er echter wel goed mee omdat het vechtsysteem simpelweg goed en lekker werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 18-06-2014 16:48 ]

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Als je een creditcard gebruikt word deze dan account gebonden?

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

Falastine

Think about my signature...

Oke de ufc kost 69.99 euro bij ons en in de us store 59 dollar 40 euro dus dit verschil slaat werkelijk nergens op.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Verwijderd

Weet niet waar bij ''ons'' is, maar ''hier'' is ie anders 54.99

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:45:
Weet niet waar bij ''ons'' is, maar ''hier'' is ie anders 54.99
Jup. 54.99 / 121 * 100 = €44.63 (BTW eraf, want die zit ook niet in de dollarprijs).

€44.63 = $60.49. Dus $0.50 duurder - en da's een prima tarief als je rekening houdt met de variaties in de dollar-euro prijs.

Dat er hier nog eens 21% bovenop komt, dat is gewoon belasting van de overheid.
Uniciteit schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:11:
[...]

Jup. 54.99 / 121 * 100 = €44.63 (BTW eraf, want die zit ook niet in de dollarprijs).

€44.63 = $60.49. Dus $0.50 duurder - en da's een prima tarief als je rekening houdt met de variaties in de dollar-euro prijs.

Dat er hier nog eens 21% bovenop komt, dat is gewoon belasting van de overheid.
Leuke berekening, echter vergelijkt hij de prijzen in de PS STORE niet in de winkel in de buurt. In de US Store kost het 60 dollar en in de NL Store kost de game echt 70 EURO en niet 55 (alle games overigens). Met je berekening geef je dus aan dat de prijs veel te hoog is en niet een prima prijs.

Ik haal om deze reden al mijn games via de US Store. €69 voor een digitale game gaat helemaal nergens over.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 18-06-2014 22:36 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

ASNNetworks schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:34:
[...]
€69 voor een digitale game gaat helemaal nergens over.
Ik kocht vroeger ook spellen voor 159 gulden, als daar nog inflatie overheen had gemoeten de afgelopen 15 jaar, dan hadden we eigenlijk ruim boven de 100 euro moeten zitten. Een hobby kost nou eenmaal geld, dus dat gemekker over een tientje meer of minder boeit mij niet zo.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Sandyman538 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:43:
[...]

Ik kocht vroeger ook spellen voor 159 gulden, als daar nog inflatie overheen had gemoeten de afgelopen 15 jaar, dan hadden we eigenlijk ruim boven de 100 euro moeten zitten. Een hobby kost nou eenmaal geld, dus dat gemekker over een tientje meer of minder boeit mij niet zo.
Een hobby kost eenmaal geld idd, maar dan moeten de prijzen ook wel gelijk zijn. Het gaat erom dat het scheef is dat één en dezelfde game in de US Store 60 dollar is en in de NL Store 70 euro. Wanneer ik iets in de winkel koop snap ik dat $=€, ik hou rekening met BTW, verzendkosten etc, waardoor je vaak uiteindelijk op hetzelfde bedrag uit komt. Echter zijn dit ten eerste digitale producten (dus enkel BTW) en daarnaast wordt er ook nog eens €10 erbovenop gegooid.

Een verschil van €25 per game vind ik nogal een bedrag. Er is een verschil tussen 'een hobby kost geld' en 'je mag €25 per game extra betalen, zonder echt een rede'.

Zoals hierboven de berekening werd gemaakt: €55 is een normaal bedrag voor een game, dus ook digitaal, die €15 erbovenop is simpelweg oplichting, hobby of niet. Tenzij je hobby opgelicht worden is.

• polopolo150
  • Laatst online: 16:04
je hebt digitaal ook niks om tegen te concurreren, simpel als dat. Op PC en klein beetje bij Xbox zie ke dat wel omdat daar een markt voor CD Keys is. PSN heeft een monopolie er op en kan je lekker je product verkopen op adviesprijs. ook heeft dit deels te maken omdat publishers deals hebben met de detailhandel en gameshops om niet digitaal met prijzen te stunten of om de game op een later datum te lanceren.

Als één van deze obstakels word opengebroken dan krijg je misschien eindelijk normale PSN prijzen.

Verwijderd

is psn weer s down?
polopolo150 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 23:33:
je hebt digitaal ook niks om tegen te concurreren, simpel als dat. Op PC en klein beetje bij Xbox zie ke dat wel omdat daar een markt voor CD Keys is. PSN heeft een monopolie er op en kan je lekker je product verkopen op adviesprijs. ook heeft dit deels te maken omdat publishers deals hebben met de detailhandel en gameshops om niet digitaal met prijzen te stunten of om de game op een later datum te lanceren.

Als één van deze obstakels word opengebroken dan krijg je misschien eindelijk normale PSN prijzen.
Verklaart nog steeds niet waarom in de US Store een game $59 kost in de NL Store €69, daar gaat het om.

Maargoed, ik ben al blij dat ik dan games kan kopen via de US Store en dat kan spelen met mn eigen account, hoewel het beetje raar is dat ik via een omweg moet werken om een game tegen een normaal bedrag te kopen, beide online Stores zijn gewoon van Sony. Was een game €59 in de NL Store dan snapte ik dat nog, maar dit is gewoon een stuk duurder dan de US Store, zonder een geldig rede.

[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 19-06-2014 00:39 ]

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik kon net ook niet online (PS3) moest toen via het menu opnieuw aanmelden en de nieuwe voorwaarden accepteren.

Nu weer online ;)

Zou handiger zijn geweest als we een notificatie kregen, in plaats van zelf uitvogelen.

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
UFC is echt helemaal te gek, aanrader ! :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:01

On_E

Housemusic

ASNNetworks schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:34:
[...]

Leuke berekening, echter vergelijkt hij de prijzen in de PS STORE niet in de winkel in de buurt. In de US Store kost het 60 dollar en in de NL Store kost de game echt 70 EURO en niet 55 (alle games overigens). Met je berekening geef je dus aan dat de prijs veel te hoog is en niet een prima prijs.

Ik haal om deze reden al mijn games via de US Store. €69 voor een digitale game gaat helemaal nergens over.
MLB The Show 14 is 45 euro al vanaf het begin, de enige goede deal op de NL store zo ongeveer. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Steeliebob
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-09-2021
Dat MLB Goedkoper is komt ook alleen door de razende populariteit van baseball in Nederland.

Verwijderd

Steeliebob schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:12:
Dat MLB Goedkoper is komt ook alleen door de razende populariteit van baseball in Nederland.
Als regerend wereldkampioen krijg je korting. ;)
Destianto schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:41:
[...]

Ik kon net ook niet online (PS3) moest toen via het menu opnieuw aanmelden en de nieuwe voorwaarden accepteren.

Nu weer online ;)

Zou handiger zijn geweest als we een notificatie kregen, in plaats van zelf uitvogelen.
Ik kreeg op mijn ps4 gewoon een melding dat ik me opnieuw moest aanmelden?

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
Sinds kort krijg ik geen beeld meer als ik de PS4 op mijn beamer (720p maar ondersteunt ook input van 1080i en 1080p) Met andere bronnen (PC, ontvanger) krijg ik wel beeld. In het verleden heeft dit wel gewoon gewerkt (zowel bij output auto, 720p en 1080p) Iemand ook last van of een idee hoe dit op te lossen is?

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12-2025

CR1691

Hero of Time

Het lijstje met pre orders hier is nu wel flink gestegen.

- The Walking Dead season 1 + 400 days
- The Walking Dead season 2 zodra die beschikbaar komt
- The Wolf Among Us zodra die beschikbaar komt
- FIFA 15
- Destiny
- Dragon Age Inquisition
- The Last of Us

Hier moet ik het wel mee redden tot 2015. Driveclub krijgen we gratis dus als die bevalt dan kan ik die altijd nog aanschaffen. Laat het snel juli zijn.

PSN: Finally_Chris

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12-2025

TRK

ikbenheelmoe schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:58:
Sinds kort krijg ik geen beeld meer als ik de PS4 op mijn beamer (720p maar ondersteunt ook input van 1080i en 1080p) Met andere bronnen (PC, ontvanger) krijg ik wel beeld. In het verleden heeft dit wel gewoon gewerkt (zowel bij output auto, 720p en 1080p) Iemand ook last van of een idee hoe dit op te lossen is?
Even andere apparaten testen op de beamer met hdmi? En misschien dat je de output nog handmatig kan instellen?

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
CR1691 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:12:
Het lijstje met pre orders hier is nu wel flink gestegen.

- The Walking Dead season 1 + 400 days
- The Walking Dead season 2 zodra die beschikbaar komt
- The Wolf Among Us zodra die beschikbaar komt
- FIFA 15
- Destiny
- Dragon Age Inquisition
- The Last of Us

Hier moet ik het wel mee redden tot 2015. Driveclub krijgen we gratis dus als die bevalt dan kan ik die altijd nog aanschaffen. Laat het snel juli zijn.
Heb Destiny (en hier kijk ik echt ontzettend naar uit) en GTA5 op preorder :)

Fifa 15 komt ook nog wel maar daar heb ik minder haast mee

psn: HertogJack

• DarkElement
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:32:
Trials Fusion gekocht in de Playstation store voor 19.99. Is het een beetje vermakelijk? hoorde van mensen dat het wel verslavend is om steeds beter te worden.
d:)b true d:)b

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:52:
[...]

Een hobby kost eenmaal geld idd, maar dan moeten de prijzen ook wel gelijk zijn. Het gaat erom dat het scheef is dat één en dezelfde game in de US Store 60 dollar is en in de NL Store 70 euro. Wanneer ik iets in de winkel koop snap ik dat $=€, ik hou rekening met BTW, verzendkosten etc, waardoor je vaak uiteindelijk op hetzelfde bedrag uit komt. Echter zijn dit ten eerste digitale producten (dus enkel BTW) en daarnaast wordt er ook nog eens €10 erbovenop gegooid.

Een verschil van €25 per game vind ik nogal een bedrag. Er is een verschil tussen 'een hobby kost geld' en 'je mag €25 per game extra betalen, zonder echt een rede'.

Zoals hierboven de berekening werd gemaakt: €55 is een normaal bedrag voor een game, dus ook digitaal, die €15 erbovenop is simpelweg oplichting, hobby of niet. Tenzij je hobby opgelicht worden is.
Kijk ik snap de frustratie hoor, digitale games zijn gewoon te duur.
Marge winkel moet er sowieso af en de prijs van drukken enz ook.

Maar hoe zit het eigenlijk met de licentie voor deze software? Een digitale game koop je eigenlijk niet maar je krijgt er gebruiksrecht op. Is het volgens de algemene voorwaarden wel legaal om in Europa Amerikaanse games te kopen?

I.v.m. plaatselijke regelgeving (die hier niet geld), belasting tarieven enz enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
Mijn lijstje van dit jaar:

GTA 5
Fifa 15
AC Unity
Far Cry 4

Misschien nog Call of Duty

[ Voor 18% gewijzigd door tweegroenethee op 19-06-2014 14:24 ]

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-11-2025
Thanks! Dan zal ik de game ook gaan halen als ik klaar ben met de kleine backlog van het moment.

Verwijderd

Destianto schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:41:
[...]

Nu weer online ;)

haha jezus, net ook gedaan idd. dat het op deze manier moet lol

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Zo, heb PS4 nu ruim 3 weken in huis met Watch Dogs en Fifa14.
Heb de hoofdmissies van Watch Dogs inmiddels uitgespeeld, erg vermakelijke game!

Ben me nu wat meer aan het richten op FIFA (en de BF Hardline Beta), echter voor FIFA online te spelen (offline is niet heel boeiend vind ik tot op heden) heb ik een PSN plus abbo nodig.
Ik kan op internet op dit moment nergens goede deals vinden waar je met korting zo'n abbo kan aanschaffen. Iemand hier nog tips/trick voor, of is 50 ekkies per jaar de beste deal op dit moment?

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
http://nl.ign.com/news/97...ream-kan-je-hier-bekijken

Gameplay stream van MGS TPP. Je kunt het beste vanaf ongeveer 50ste minuut kijken.

• polopolo150
  • Laatst online: 16:04
Af en toe is PS+ voor een lager bedrag te halen, soms hier op kijken helpt: http://www.budgetgaming.n...r+365+dagen+(nl)_PS4.html

Verwijderd

polopolo150 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:57:
Af en toe is PS+ voor een lager bedrag te halen, soms hier op kijken helpt: http://www.budgetgaming.n...r+365+dagen+(nl)_PS4.html
idd, heb m zelf gescoord voor €37.50 bij toys xl een tijdje terug

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10-2025
Wie van jullie koopt games via de US store ik zit te twijfelen dit ook te doen.
Prijs van Destiny is daar ongeveer 44 euro ipv 70 euro hier.
Zit hier een downside aan ?

Het enige wat ik hierover vind is dat het eventueel kan zijn dat je online regio lock hebt en dat je de DLC dan ook uit de US store moet halen.
Mis ik nu nog iets over het hoofd?
Pagina: 1 ... 54 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]