Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Afbeeldingslocatie: http://joeygernaat.magix.net/trialstopic.png

Het officiële Trials Fusion topic

Aangezien er nog geen topic was en wij het [PS4] PlayStation 4 -> Deel 3 topic zaten te bevuilen met Trials-spam is hier het officiële Trials Fusion topic! :)

Inhoud:

Omschrijving

Trials is terug!

Alle basiselementen van één van de best verkochte online games ooit, keren verbeterd terug in Trials Fusion.

Trials Fusion zet grote stappen voorwaarts met een geweldig trucsysteem, meerdere mogelijke routes en de sociale eigenschappen van de volgende generatie consoles. De Deluxe Edition bevat ook de season pass, waarmee je toegang hebt tot alle content die in het jaar na release verschijnt! Met bijna 5 miljoen verkochte exemplaren is Trials één van de meest verkochte en hoogst gewaardeerde online games ooit. Trials Fusion is klaar voor de toekomst, jij ook?

Het simpele, maar verslavende Trials-concept, is behouden en verbeterd met spectaculaire graphics en gameplay-mechanieken.
  • Met de Season Pass geniet je van alle extra onmisbare content die in het eerste jaar uitkomt.
  • Daag je vrienden en de rest van de wereld uit in je zelf gemaakte competities!
  • Maak je eigen banen en deel je creaties met de meest uitgebreide track editor ooit.
  • Verbind Trials Fusion met de gratis mobiele game Trials Frontier voor exclusieve content!
De Deluxe Edition bevat:
  • Trial Fusion
  • Season Pass
  • Een jaar lang extra content, 6 DLCs
  • Light Up The Skies bodykit
  • Crater Hazmat pak
Platforms: PC, Xbox 360/One en Playstation 4

Season Pass

Maak je game nog geschifter met extra content! De Season Pass voorziet je alle content die in 1 jaar wordt uitgebracht, waaronder 6 DLC's voor mei 2015. Koop de Season Pass om alle 6 de DLC's te ontvangen, met nieuwe parcours, nieuwe motoronderdelen en nieuwe voorwerpen voor de parcourseditor. Per DLC ontvang je ook nog eens een nieuw event voor het speltype Carrière. Bovendien bevat de Season Pass 1 exclusief item: het gaspak! Val op in de wereld van Trials Fusion en oogst het respect van de andere coureurs met deze nieuwe, exclusieve skin voor je coureur. Als je de Season Pass koopt, koop dan niet de apart verkrijgbare DLC-packs, anders betaal je twee keer voor dezelfde content. Het laatste pack van de 6 DLC-packs wordt naar verwachting voor mei 2015 uitgebracht.

Op de volgende websites kan je de Season Pass voor het betreffende platform kopen:

Spelers

Wil je een beetje competitie met mede-Tweakers? Scores vergelijken en elkaar uitlachen? O+
Post in een reactie je (Xbox-)gamertag of PSN-id!

Voeg je iemand toe, meld het dan of in het topic of zet als opmerking in je vriendschapsverzoek wie je bent op Tweakers, wel zo prettig.

Tweakers -> PSN (Playstation 4)
DarkElement -> darkelement1987
Ruben0s -> Baklapper
Sandyman538 -> Sandyman
Beakzz -> Bambeakz
AtlAntA -> AtlAntA_Dark
Mr Ton -> MrTon-NL
RevoNL -> NLRev0lution
okaydanny -> donerchef
Mkleijer -> KleijeRR
Meekoh -> Meekoh
LoneRanger -> RW164
Blue2k -> Blueyond
JoostOnly -> Galvalas
giganielsie -> giganielsie
tellavist -> alainduckers
Domih -> Ddehoon

Tweakers -> Uplay (PC)
JSchutt -> UncleHessie
Mr Magic -> MrMagikNL
Bor de Wollef -> RedRhino2011
Kompaan -> Kompaan

Tweakers -> Gamertag (Xbox 360/One)
uchiha tijntje -> VAS taijyn (Xbox One)
Kompaan -> Kompaan (Xbox One)
revertive -> Immaturetech (Xbox 360)

Connectie problemen

In Trials Fusion kan het je overkomen dat je problemen hebt met het verbinden met de Uplay-servers van Ubisoft, de volgende foutmelding verschijnt dan in beeld:

"Geen verbinding mogelijk met de servers van Ubisoft. Online-onderdelen zoals klassementen zijn niet beschikbaar. Wil je doorgaan in de offline-modus of opnieuw verbinding proberen te maken?"

Hiervoor zijn enkele workarounds bedacht die bij veel mensen helpen.
  • Handmatig inloggen Uplay
  • Modem/router/combinatie in DMZ zetten
  • Je uplay-vriendenlijst mag niet meer dan 100 zijn
Handmatig inloggen op Uplay (Playstation 4)
  • Ga naar je PS4-Dashboard
  • Selecteer Trials Fusion (niet opstarten)
  • Klik bij het menu 'Gerelateerde items' op "Hue upgrade"
  • De webbrowser wordt geopend en logt je in op Uplay.
Handmatig inloggen op Uplay (Xbox 360)
  • Start een ouder 360 spel (Ubisoft/Uplay). Bijvoorbeeld Black Flag of Far Cry 3
  • Verbind in het hoofdmenu met uPlay
  • Ga naar je profielpagina en voer een emailadres en wachtwoord
  • Ga naar http://uplay.ubi.com
  • Update je geboortedatum en accepteer de 'Voorwaarden'
DMZ - Demilitarized Zone
In dit geval moet je in je router/modem je PS4 in DMZ gooien (als je achter een router zit zet je eerst je router vanuit je modem in DMZ).

Links met informatie over hoe je dit doet vind je hieronder, het komt er in het kort op neer dat je de functie aanzet in je apparaat, en dan het ip-adres van je PS4 invoert en voila, de PS4 denkt dat ie direct op het modem is aangesloten zonder verdere hindering, alle inkomende en uitgaande verkeer kan moeiteloos zijn werk doen. Een goed alternatief voor eindeloos poortjes openen.

Instructies voor bekende merken routers:

Algemene beschrijving
Netgear
Linksys
TP-Link

Editor

De volgende serie tutorials was oorspronkelijk bedoeld voor Trials Evolution maar de editor is vrijwel identiek dus prima te gebruiken in Trials Fusion! Veel bouwplezier en deel aub je tracks hier :)

Topic is constant in aanbouw, zie je foutjes of onjuistheden, wees lief en meld het dan even, wordt zeer gewaardeerd O+

[ Voor 110% gewijzigd door DarkElement op 24-11-2014 15:23 . Reden: Tweakers/PSN lijstje aangevuld + pc overzichtje (23-04-14 / 15:39) ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik had willen wachten op een aanbieding, of gratis bij PS+. Maar ik heb me niet kunnen inhouden :)

Leuk spel, al heb ik alleen de beginner banen nog maar gedaan, hopelijk vanavond weer even tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Heb de beta gespeeld na key vanuit Tweakers ontvangen te hebben, mijzelf er erg mee vermaakt.
Toch ga ik hem nog niet op steam kopen heb al een mega backlog.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
"Disaster" uit de beste trials van de week is ook erg goed; kort maar krachtig, leuk gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Lieve mensen, ben ik dan de enige die connectie problemen heeft met de ubisoft-servers binnen trials?
dutchgio schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:58:
"Disaster" uit de beste trials van de week is ook erg goed; kort maar krachtig, leuk gemaakt..
Die had ik gisteren ook gedaan inderdaad, dat het camera-perspectief op het eind bijdraait en dan die explosie volgt toch? Beetje Hollywood achtig :) erg vet ja

Heb zelf ook pogingen gedaan tot een baan maken maar het is erg lastig, wat ik heb geprobeerd is gewoon een simpele schans bouwen en dan wilde ik vanaf de sprong een meting starten, maar het lukt nog niet echt haha

[ Voor 82% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:59:
Lieve mensen, ben ik dan de enige die connectie problemen heeft met de ubisoft-servers binnen trials?
Nope, ik kan me ook niet verbinden met de uPlay servers. Voor het weekend had ik het een keer geprobeerd toen lukte het ook niet. Gister lag PSN voor een deel er uit dus ik dacht dat het daardoor kwam, maar nu nog steeds niet helaas.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Gistermiddag voor het onderhoud aan PSN kon ik er gewoon op, ik kon zien dat ik dutchgio in bepaalde tracks geownt had nml :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:18
Misschien een idee om in de OP alle psn/xbox live namen te zetten van wie het spel speelt?

Wil namelijk wel wat meer mensen in mijn leaderboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik zal ze in de openingspost zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Yay een topic! :D
Ruben0s schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:16:
Misschien een idee om in de OP alle psn/xbox live namen te zetten van wie het spel speelt?

Wil namelijk wel wat meer mensen in mijn leaderboard.
Goed idee!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:59:
Via uplay op pc de keren dat ik laatste weken gespeeld heb zonder problemen kunnen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door solique op 22-04-2014 13:26 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Even gequote uit het PS4 topic:
DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:28:
Moeten jullie eens tussen de community-tracks kijken, dan bij best beoordeeld (Trials) en dan 'Mind the gap' spelen, veel succes :+
Er staan er 2 in, Mind the gap en Mind the Gap. De 2de is alvast erg leuk. :)

Daarnet nog enkele community tracks geprobeerd, deze vind ik wel de moeite:
* Observatory Outlook (Easy, Trials)
* medium hillclimb (Medium, Trials)
* City Run (Medium, Trials).

Intussen staan er al een kleine 3000 tracks online, wie heeft er nog aanraders? :)

I.v.m. de Uplay problemen: Ik probeer sinds zaterdag dagelijks mijn Uplay account te linken en krijg telkens dat de servers niet beschikbaar zijn (PS4 disc versie trouwens, moest dit iets uitmaken). Aan mijn login/wachtwoord ligt het alvast niet aangezien dit op pc/iOS/... wel werkt.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
bibi2205 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:25:
Even gequote uit het PS4 topic:

[...]

Er staan er 2 in, Mind the gap en Mind the Gap. De 2de is alvast erg leuk. :)

Daarnet nog enkele community tracks geprobeerd, deze vind ik wel de moeite:
* Observatory Outlook (Easy, Trials)
* medium hillclimb (Medium, Trials)
* City Run (Medium, Trials).

Intussen staan er al een kleine 3000 tracks online, wie heeft er nog aanraders? :)

I.v.m. de Uplay problemen: Ik probeer sinds zaterdag dagelijks mijn Uplay account te linken en krijg telkens dat de servers niet beschikbaar zijn (PS4 disc versie trouwens, moest dit iets uitmaken). Aan mijn login/wachtwoord ligt het alvast niet aangezien dit op pc/iOS/... wel werkt.
De baan die ik bedoel is van de maker 'Cycle_Epsilon' en is echt vrijwel onmogelijk, niveau is echt sick. Hier staan trouwens editor-tutorials waar ik me in zit te verdiepen:

http://www.redlynxtrials....volution/editor-tutorials

[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:26:
[...]

De baan die ik bedoel is van de maker 'Cycle_Epsilon' en is echt vrijwel onmogelijk, niveau is echt sick. Hier staan trouwens editor-tutorials waar ik me in zit te verdiepen:

Wel erg goed gedaan die "mind the gap", alleen erg moeilijk ;)
Ik kwam tot dat punt waar je van zo'n schuin staand stuk op een ander schuine helling moest zien te komen, daartussen lagen bommen. Onmogelijk, dus ben ik maar gestopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zelfde stuk vermoed ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:25
Oh Tof een eigen topic. Weet mn PS account niet, maar zal deze vandaag even posten. Ben geen topper, maar wel een doorzetter bij de tracks die ik leuk vind.
Haal tot nu toe de meeste uitdaging uit de Hard tracks, de rest vind ik niet zo boeiend.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Voor iedereen met connectie problemen, dit is een bekende issue bij Ubisoft. Ze hebben hier een aantal workarounds staan die je kan proberen totdat ze het gerepareerd hebben (zowel X1 als PS4).

http://forums.ubi.com/sho...XB1-Season-Pass-redeeming

Bij mij werkt het nu, ik had mijn uPlay account al gelinkt met mn PSN account, en toen ik de tweede methode gebruikte werkte het. Als ik Trials nu opstart logt hij automatisch in.

Iets voor de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb het trucje gedaan maar er staat nog altijd dat roterende wereldbolletje en "Welkom terug! darkelement1987 Verbinden met Ubisoft-servers.." en dan komt dat gele balkje en die blijft lopen tot er een foutmelding verschijnt

"Geen verbinding mogelijk met de servers van Ubisoft. Online-onderdelen zoals klassementen zijn niet beschikbaar. Wil je doorgaan in de offline-modus of opnieuw verbinding proberen te maken?"

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/k51q9i.jpg

Vanuit de browser kan ik gewoon verbinding maken met Uplay.

[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:26:
[...]

Dat is dus die 2de.. Inderdaad niet simpel maar uiteindelijk toch kunnen uitrijden. :)

Straks die tutorials maar eens bekijken. Ik heb de editor nog niet opgestart maar ik heb al horen zeggen dat het niet makkelijk is.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Speciaal voor dutchgio

@ 13:38 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik probeer goud te halen bij Cliffhanger, maar ik presteer het toch elke keer ergens een foutje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Top! Eindelijk dat moeilijke stuk bovenop kunnen halen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Doen jullie eigenlijk ook de challenges? Heb net de 'Geheim agent' challenge gedaan bij Cliffhanger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Haha die frustratie om zo'n hindernis voorbij te komen :').

Wel grappig dat je echt 100 hetzelfde doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Over frustratie gesproken, ik ga even lekker pauzeren :p

[ Voor 154% gewijzigd door DarkElement op 11-05-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Nog nooit een trials spel gedaan. Maar gisteren heb ik het wel uitgespeeld (althans ik kreeg de credits in beeld) ook al heb ik 2 banen nog helemaal geen medaille op gehaald. Maar wat een leercurve zit erin. De extreme banen heb ik even bekeken, maar na 2 hindernissen (en 10 minuten verder) heb ik dat voor nu eerst maar voor gezien gehouden... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 22-04-2014 16:30 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Je kan het spel uitspelen zonder extreme banen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wel raar, ik heb net al mijn medailles met de hand getelt 3x, en ik kom uit op 82 medailles in carrière, terwijl er bovenaan staat '85', denk je dat ie community medailles ook meeteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik weet ook niet hoe dat precies zit, maar hij telt in ieder geval niet al je community medailles mee.
Ik heb trouwens een leuke uitdaging: hamster wheel 2. Ik sta op nummer 30 wereldwijd, dus nu voel ik me een pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik denk niet dat ik nog veel carrière medailles ga halen, ben slechts 1 zilveren plakje opgeschoten vandaag en ik moet er nog 9 om 'Alleen voor experts' te unlocken. :( (85 van de 94)

Nu maar wachten tot Uplay/Ubisoft servers weer werken dan kan ik weer community tracks spelen. Om de een of andere reden kan ik reeds gedownloade tracks niet offline spelen. Dus wat dat voor nut heeft snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij mij doen de ubisoft servers het prima? Kan gewoon community challanges inladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik kom niet eens in het community-menu daar krijg ik alweer meldingen dat ie niet kan verbinden, je zou toch aannemen dat als ie tracks download je ze ook offline kan spelen, trek je lan-kabel er maar eens uit en probeer er maar in te komen.

[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Edit: Toch vreemd, ik kan gewoon in de PS-store, dus aan PSN ligt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zit op wifi, maar heb nergens last van. Scores van anderen verschijnen ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb net ook even geswitcht tussen wifi en bedraad maar dat maakt allemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Maakt het nog uit welke motor je gebruikt? Of zijn de verschillen puur voor de looks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:34:
Je kan het spel uitspelen zonder extreme banen te halen?
Als ik de credits voorbij zie komen en zie ik dat als uitgespeeld, maar daardoor unlock je wel weer bepaalde zaken, maar dat zal dan in een spoiler oid moeten (of gewoon zelf uitvinden :) ). Maar ik zit op iets van 110 medailes geloof ik en ik heb nog geen enkele extreme baan gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
AAaaaaahhhhrRRrrgH1!!!!!! Narigheid! nog 3 medailles tot het volgende event en het wil maar niet lukken :p :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
jongf7 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:41:
Maakt het nog uit welke motor je gebruikt? Of zijn de verschillen puur voor de looks?
De eerste is goed op ruig terrein
De tweede vooral voor snelheid
De derde voor stunts in de lucht
Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Staat gewoon bij de omschrijvingen hoor. Btw 92/94 medailles. Maar ik heb nu geen zin meer :p morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ligt het aan mij of maak jij geen gebruik van de Pit Viper? Die van jouw lijkt op de Roach. Of heb je en andere body kit op de Pit Viper?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Gemod jonguh.
-edit-

Het was toch de Roach, verklaart misschien wel waarom het zo slecht ging
Heb net de ijskast opnieuw gehaald met een indrukwekkende 66 retries in 3,5 minuut. Dat ellendige stukje heb ik in 3x gehaald ofzo :p

[ Voor 117% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb ook geen zin meer nadat ik voor de zoveelste keer halverwege op het touchpad drukte in plaats van op het rondje, en kon dus van voren af aan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Haha dat heb ik ook vaak gehad, lijstje met irritaties:

- Oneindig vaak 1 bepaalde hindernis over moeten doen (loopings, bunnyhops) :(
- Foutloze race tot dat je een domme fout maakt vlak voor de finish :(
- Net geen goud halen omdat je 3 honderdsten onder de gouden medaille-tijd zit -_-

Ik vind de trainingsmissies, community-levels en FMX-tracks en vaardigheidsmissies het leukst, morgen maar die 2 stinkmedailles proberen te halen.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik kan trouwens nog altijd geen verbinding krijgen, ik vind dit zo vreemd want een kameraad kan er moeiteloos op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Grappig, ik zat gister op youtube te kijken naar dit spelletje omdat ik twijfelde of het wat voor mij was en besloot van niet tot ik bij toeval vanmorgen dit topic zag.
Leuk spel maar koste me wel even wat tijd om te wennen maar inmiddels vrij verslaafd. [bedankt allemaal]
Staat m'n PS4 af en toe ook weer eens aan. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Owww yeah! Expert ontgrendeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ga je me nou ook al kameraad noemen? :+
Er Zitten ook wat bugjes in; zo kon ik dat luchthappen door snel door te klikken net je laatst geselecteerde motor doen, terwijl als je m daarna nog een keer opstart, alle andere opties behalve 1 motor vergrendeld is, ook de motor die ik eerst wel kon gebruiken. Niet dat dat beter ging, nog altijd geen goud.. ;)

Die community challanges zijn erg leuk, en er zitten veel creatievelingen bij. Een remake van het Wipeout parcour bijvoorbeeld ;)
Zelf heb ik het even geprobeerd maar nog zonder succes, dat maken valt nog niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb het niet over jou :p wel lief dat je je aangesproken voelt O+

Maar goed, ik ben trots op dit resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/10246834_650608525012113_391551699836059561_n.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb btw wel een baantje gebouwd, maar zolang ik niet online kan kan ik m ook niet delen :( net 2 expertbanen uitgereden met minder dan 100 fouten :)

[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:12:
Ik heb het niet over jou :p wel lief dat je je aangesproken voelt O+

Maar goed, ik ben trots op dit resultaat:

[afbeelding]
Je hebt m niet eens gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Jawel zonet, ik upload de video (je kan het niet zien omdat ik connectieproblemen heb) het bewijs komt eraan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Kijk maar op je timeline @ je ps4, heb net een video geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik kijk nu voetbal, zal morgen eens een kijkje nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Top dit topic :) Ben al heel de avond bezig met usertracks en bij de toprated skillgames zelfs al wat top 10s weg gezet. Blij dat het spel me weer net zo bezig houdt als zijn voorgangers :)

De local mp voelt helaas wel echt wat minder aan, maar waar het precies aan ligt weet ik niet. Misshien het geluid van de motoren. Het voelt minder direct dan Evolution.

Zet mij maar bij de PSN namen aub (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
Ik ben geen enorme Ubisoft fan maar als ze iets goed doen mag het ook vermeld worden:

Trials Fusion via Remote Play remapped je knoppen automatisch zodat je niet hoeft gas te geven met R2 op het rear touchpad maar wel gewoon via de shoulderbuttons van de Vita. Mooi zo. :)
(NBA2K14 doet dit niet waardoor je om bv. te lopen wel het touchpad moet gebruiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooi heur ;)
Wel ondertiteling nodig voor dat hoogbegaafde engels? Ik wist niet eens dat je dat aan kon zetten ;)
Ik snap alleen niet waarom je zo'n moeite had met expert vrijspelen; ik heb gewoon alle levels doorlopen en kon al eerder dan dat ik ze allemaal had gehad eraan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Geen idee waarom ik er moeite mee heb, heb net in 20 minuten de 3e expertbaan vrijgespeeld :p ik dacht dat het allemaal niet gekker kon worden maar toch wel dus.

En die ondertiteling stond bij mij al aan, geen zin om dat uit te doen.
bibi2205 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:48:
Ik ben geen enorme Ubisoft fan maar als ze iets goed doen mag het ook vermeld worden:

Trials Fusion via Remote Play remapped je knoppen automatisch zodat je niet hoeft gas te geven met R2 op het rear touchpad maar wel gewoon via de shoulderbuttons van de Vita. Mooi zo. :)
(NBA2K14 doet dit niet waardoor je om bv. te lopen wel het touchpad moet gebruiken.)
Dat hadden ze bij Black Flag ook prima opgelost :)

[ Voor 70% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
Ik ben niet zo'n AC fan dus Black Flag heb ik niet.. Wel mooi dat ze daarmee rekening houden, daar scoren ze (bij mij) puntjes mee. ;)

*edit*
Om toch nog iets on-topic te kunnen plaatsen: Sinds ik de stapjes heb uitgevoerd om PSN aan Uplay te koppelen kan ik zonder problemen inloggen. Bedankt voor de link dus, Mr Ton. :)

[ Voor 41% gewijzigd door bibi2205 op 22-04-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Mijn R2-knop begint trouwens opvallend te piepen, dat had ik voor Trials nog niet, niet zo gek. Zit al 2 dagen non stop te rossen en te knijpen op die knop :p

En ik kan plotseling weer online :o

[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Mijn 1e baan staat online, bij Trials (Normaal) hij heet '3D Speed Challenge' :p
Verder kan ik aanbevelen: 'Environmentalist' (Trials/Moeilijk) vond het een vrij pittige track en heb m tot nu toe nog niet uit kunnen spelen. (maker = katamariEU)

[ Voor 62% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Veel mee gelezen over deze game.
Heeft me aardig nieuwsgierig gemaakt.

Wilde hierdoor graag de demo downloaden waar ik een aantal mensen over hoorde. Kan deze nu alleen nergens in de PS store vinden... (Ben op zoek naar de PS4 versie)

Is deze game ook fysiek te koop? Zag het spel niet in de Mediamarkt liggen in ieder geval.

Aanrader om gelijk de deluxe versie te halen?
Veel uitbreidingen, of is het het niet waard?

Hoor het graag. Wie weet kan ik me vandaag nog aan jullie meten! :)

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De demo staat helaas alleen in de us store.Er is zeker wel een fysieke versie te koop en deze heet de deluxe versie. Dat is gewoon Trials Fusion, maar dan met de seasonpass erbij. Als je digitaal gaat kopen heeft het weinig nut om de seasonpass al aan te schaffen, want die zal toch niet op zijn zodra de eerste dlc er is.

Bij vorige versies was de dlc altijd wel top (ook goedkoper) , maar er worden zoveel banen gemaakt door de community dat je de dlc nooit nodig zal hebben. Alleen als ze bijvoorbeeld de online multiplayer via dlc toevoegen. Ik zal uiteindelijk toch wel alles kopen aangezien het één van mijn favo series is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Je hebt ook beste scores dus dat is wel te merken

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klopt, sinds ik m heb toegevoegd sta ik niet zo vaak meer bovenaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
"Helaas" heb ik mijn lijst niet altijd de beste scores :+ De vorige 2 Trials op de Xbox helemaal scheel gespeeld dus dat verschil zal niet zo blijven aangezien jullie steeds beter worden en ik niet veel beter kan :p

Hopen dat we snel online tegen elkaar kunnen racen, want dat blijf ik toch het leukste vinden.

Zal vanavond je baan even proberen Dark. In vorige versies ook flink gebouwd (vooral crossmaps voor mp), maar ik viel altijd in de val om ze te lang en te moeilijk te maken om echt lol te hebben met 4 man op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Dit is mijn eerste Trials (ja ik had de demo op mijn intussen kapotte X360, maar die heb ik niet zo veel gespeeld) dus verklaard wel waarom ik niet zulke hoge scores heb :p

En verwacht maar niet teveel van mijn baan :p moet het nog leren

[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Heilige poep wat kan die baan waterworks toch frustrerend zijn. Ik vermaak me best met deze game! Alleen na 2 uurtjes ofzo heb ik mijn frustratie plafond meestal wel bereikt. ;) Ook ben ik dan de tune van het menu wel zat.

Ik zou vereerd zijn als de ts mijn psn ID ook aan de op toevoegd.

Ik heb een paar van jullie zonet alweer verslagen. Ook al is het op de wat simpelere vol gas baantjes. :p

Edit : psn ID staat in mijn onderschrift.

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 23-04-2014 14:15 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

[PSN] Sandyman

Voor in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
neem [PSN] Bambeakz ook gelijk mee dan als je even geen Trials speelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Haha mijn broer wilde even 1 potje beter doen dan mij, nu heeft hij goud gehaald op een baan waar ik zilver had en is hij ook verslaafd :p krijg hem er niet meer achter weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wie heeft hier een beetje verstand van UBB-tabellen zooi enzo? Meld je even dan maak ik je medeauteur, want bij mij pakt het niet zo mooi uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:14
Waarom alleen PSN en Xbox? :P Wellicht ook een lijst bijhouden van Uplay nicks van PC spelers?

Uplay: UncleHessie

HD en Evo op de 360 gespeeld. En Evo gold op de PC.
Voorlopig nog geen PS4 hier dus speel de komende maanden iig Fusion op de PC. (Met 360 controller ofc ;))

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 23-04-2014 15:27 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
JSchut schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:26:
Waarom alleen PSN en Xbox? :P Wellicht ook een lijst bijhouden van Uplay nicks van PC spelers?

Uplay: UncleHessie

HD en Evo op de 360 gespeeld. En Evo gold op de PC.
Voorlopig nog geen PS4 hier dus speel de komende maanden iig Fusion op de PC. (Met 360 controller ofc ;))
Op PC werken ze toch ook met gamertags? Er staat Xbox tussen haakjes hè. Correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:14
DarkElement schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:29:
[...]

Op PC werken ze toch ook met gamertags? Er staat Xbox tussen haakjes hè. Correct me if im wrong.
Je koppelt je xbox of psn aan uplay vermoed ik.

In uplay heb je een ander account. Alle leaderboards van de verschillende platformen zijn ook gescheiden.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb intussen een extra tabel gemaakt, mochten zich nog Xbox-speler aamelden dan maak ik daar weer een extra overzichtje van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
DarkElement schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:39:
Ik heb intussen een extra tabel gemaakt, mochten zich nog Xbox-speler aamelden dan maak ik daar weer een extra overzichtje van :)
Ik heb die baan van jou even gespeeld maar het perspectief is helemaal "off". Of is dat juist de bedoeling?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is juist de bedoeling, extra moeilijk omdat je moet balanceren lijkt me ;)

Ik ben ook even creatief geweest en een baan gemaakt, deze zou je moeten vinden als je bij de optie "vriendenparcours" kijkt bij alle gebruikersparcours. Hij kan best pittig zijn... Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
AtlAntA schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:02:
[...]

Ik heb die baan van jou even gespeeld maar het perspectief is helemaal "off". Of is dat juist de bedoeling?
Daarom heet het ook 3D Speedrun :p ik ga hem nog verder uitwerken en lastiger maken en dan noem ik hem gewoon 3D Speedrun 2.0.

Ik probeer nog te ontdekken hoe ik in de editor kan instellen dat ie vanaf een bepaald punt gaat meten hoever je bent in meters. Iets met triggers en datasources geloof ik.

[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Tutorials bijgevoegd in OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Hij is weer erg verslavend, maar het is erg jammer dat er geen online multiplayer is. Ik weet dat er wel iets van multiplayer komt met een dlc maar daar zijn ze een beetje vaag mee, het racen met 4 players tegelijk op de zelfde baan lijkt niet te komen.

En tsja het uplay gezeur, krijg telkens een error dat de server niet berijkbaar zijn. En dan komen ze met een workaround waar bij je een nieuw account aan moet maken, dus dan zit ik weer met 2 account wat nutteloos is. Ik hoop dat hier snel een fix voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
dutchgio schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:13:

Ik ben ook even creatief geweest en een baan gemaakt, deze zou je moeten vinden als je bij de optie "vriendenparcours" kijkt bij alle gebruikersparcours. Hij kan best pittig zijn... Succes! ;)
Wow netjes gemaakt! Hoe krijg je die buizen zo netjes aansluitend aan elkaar? Kan je dat 'snappen' of iets dergelijks? En ook de draaiende camera perspectieven vond ik origineel gedaan.

Hoe kan je een racelijn een weg met een bocht laten volgen? Daar ben ik nog niet uit.

Trouwens, ik heb vandaag al 2x gehad dat het hele spel gewoon (tijdelijk) helemaal bevriest.
revertive schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:24:
Hij is weer erg verslavend, maar het is erg jammer dat er geen online multiplayer is. Ik weet dat er wel iets van multiplayer komt met een dlc maar daar zijn ze een beetje vaag mee, het racen met 4 players tegelijk op de zelfde baan lijkt niet te komen.

En tsja het uplay gezeur, krijg telkens een error dat de server niet berijkbaar zijn. En dan komen ze met een workaround waar bij je een nieuw account aan moet maken, dus dan zit ik weer met 2 account wat nutteloos is. Ik hoop dat hier snel een fix voor komt.
Zoals je de afgelopen pagina's wellicht heb kunnen lezen had ik hier ook bijna 24 uur lang last van en plotseling kon ik weer online zonder dat ik daar iets voor had veranderd.

[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Net ff je track gedaan Dark. Was helemaal de weg kwijt door de view en heb het bij platinum maar opgegeven :)

Gelijk weer zin om zelf wat te bouwen so keep them coning ;)
dutchgio schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:13:

Is dat onder de naam remcosiebring ? Dan is de eerste jump een echte uitdaging, maar de rest mag wel iets moelijker imo. Wel lekker om tijden op te zetten :)

[ Voor 61% gewijzigd door Beakzz op 23-04-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Voeg me maar toe aan de lijst, PSN naam staat in mn sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Toegevoegd. Ik begin trouwens 'ik heb zin om mijn controller als lasso te gebruiken en door het raam te slingeren'-verschijnselen te vertonen.

Tijd voor een filmpje dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wat voor medaille zien jullie bij mijn naam staan? Als ik op het level ga staan in het menu staat er dat ik de zilveren medaille heb maar volgens het klassement ernaast heb ik alleen de bronzen medaille. Bugje? :?

Klassement waarbij achter mijn naam een bronzen medaille staat:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10153071_651142714958694_3279410509893754644_n.jpg

En hier zie je de zilveren medaille op de geselecteerde baan:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10153950_651143321625300_6710214835933005782_n.jpg

Ik kan hier nu dus geen zilveren medaille op halen, had net 20 fouten en dat is geloof ik zivler.

[ Voor 55% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:28:
[...]

Wow netjes gemaakt! Hoe krijg je die buizen zo netjes aansluitend aan elkaar? Kan je dat 'snappen' of iets dergelijks? En ook de draaiende camera perspectieven vond ik origineel gedaan.

Hoe kan je een racelijn een weg met een bocht laten volgen? Daar ben ik nog niet uit.

Trouwens, ik heb vandaag al 2x gehad dat het hele spel gewoon (tijdelijk) helemaal bevriest.

[...]

Zoals je de afgelopen pagina's wellicht heb kunnen lezen had ik hier ook bijna 24 uur lang last van en plotseling kon ik weer online zonder dat ik daar iets voor had veranderd.
Thanks ;)
Dat bouwen is ook een beetje "trial and error", op Trials stijl. Door ervoor een checkpoint te plaatsen en die te selecteren en vervolgens de baan te testen, begin je meteen op dat checkpoint en kun je dus snel testen of het gaat staat of niet.
Die bocht krijg je door hele korte richtingpijlen schuin neer te zetten, al lukt dat niet altijd. Het mag niet te kort zijn want dan jan je m niet voltooien.

In de bouwmodus hapert ie bij mij af en toe, tot vastlopen is het nog niet gekomen.

@Beakzz
Klopt, dat is mijn PSN. Bij de eerste jump kon ik snel oefenen hoe ver je met een bunny jump komt, en wat dus precies haalbaar is.
Ik had m eerst nog langer, tot na het eind van de brug en dan weer terug naar beneden, dat stuk was eigenlijk te lang dus heb ik eruitgehaald en halverwege de buizen gebruikt om over die reling te kunnen komen ;)

Die camera tijdens het maken van een baan zelf is wel echt heel irritant. Ik belandde regelmatig onder de map of plaatste objecten compleet verkeerd omdat die camera niet meewerkte. De mogelijkheden qua bouwen van zo'n baan zijn wel oneindig, en is ook wel leuk om te doen O+

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 23-04-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
1.34.797 en 5 fouten. op Eco Park zojuist. En ik zie nog steeds geen zilveren medaille in mn klassement ;(
-edit-

Jaja, goud! En Beakzz van de troon gestoten :D wie had dat gedacht.

[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Challenge accepted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
;( :-( :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bezig met medaille 110 te halen, wel een FMX-challenge en dat zijn niet bepaald mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Troon terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Shit! :( en ik had nog wel zoveel moeite gedaan. Wat mij trouwens opvalt hè, ik doe bijvoorbeeld een 4 dubbele salto en hij telt dan maar 1 trucje, erg lelijk allemaal.

[ Voor 56% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
US versie doet het gewoon minder goed. Komt ook doirdat je minder betaalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh ja dit wil ik even kwijt over 'Sla een krater': Kuuuuuuuuuuuut Bunnyhops, ik ben bij die rij met wielen :( :( :( Feel my frustration!

Ik red net met moeite het 3e wiel.

edit:
Ohhhhhhhhh yeahhhhhh!!!! Trials troffee!!!!! Wat een ellende!

[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor het "laatste" level viel die me dan juist wel mee, ik heb daarvoor wel ergere gehad. Eentje waar jij zelfs 200 kansen nodig had bijvoorbeeld :+
Aan die extreme moet ik nog beginnen, dat beloofd ook veel goeds....

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 23-04-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Dat had ik bij deze ook nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Teeeeeeeeeering, Inferno gaat echt nergens over, ik kom het 1e obstakel niet eens voorbij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DarkElement schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:17:
Shit! :( en ik had nog wel zoveel moeite gedaan. Wat mij trouwens opvalt hè, ik doe bijvoorbeeld een 4 dubbele salto en hij telt dan maar 1 trucje, erg lelijk allemaal.
Nadat ik hem had gehaald even jouw replay bekeken en ik zag dat je de pit viper gebruikte. Dat dus ook ff geprobeerd en na 50x nog niet foutloos gehaald. Ik kan je voor Eco park dus van harte de Roach aanbevelen ;)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste