Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Ik ben nu bezig met level 2 van dit niveau, en ben intussen al een stukje verder, ik heb de meeste onmogelijke heuvels beklommen en dat vond ik al een prestatie op zich
Ik ben nu hier:

En nu 100 fouten later hier:

En dan die 'Oneindige Trials'-track. Die is gewoon random generated volgens mij, want 'mijn' level 2 is totaal anders dan die van Bambeakz.
Ik denk dat mijn 'carrière' hier wel een beetje ophoudt heb ik het idee.
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 01:35 ]
Momenteel aan het downloaden.Vanavond na het werk maar eens aan de slag
[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 24-04-2014 12:25 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Gaan we weer
Wie goed doet, die goed ontmoet.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Die sprong op 2:14 lukt me niet:
[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 14:32 ]
Krijg gewoon de zenuwen van je als ik dit filmpje bekijk..
Daar ben ik nu ook, lijkt onmogelijk als je niet al vaart hebt van dat stuk ervoor...DarkElement schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:27:
Ik ben bezig met het 1e level van Meesterlijk (of hoe dat niveau ook heet) en ben bij de heuvel vlak voor de finish en ik kom er maar niet overheen
[video]
Edit: teveel fouten
Je kan een aanloopje nemen, ik had de Roach en kwam er nog bovenop. (Wel na ongeveer 200 retries)dutchgio schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:48:
[...]
Daar ben ik nu ook, lijkt onmogelijk als je niet al vaart hebt van dat stuk ervoor...
[ Voor 70% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 14:54 ]
Bereik ik eindelijk dat schuine gedeelte, bots ik met mn voorwiel tegen dat opstaande gebeuren aan en val ik net zo hard weer naar beneden. BOEM!
Hoe kan je nou zo'n baan foutloos uitrijden.
[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 15:00 ]
En hoe nu verder? Die eerste lukt nog wel, maar die 2e en 3e rots zijn niet te bereiken. Ik dacht dat je naar beneden moest jumpen
[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 15:03 ]
Druk ik weer eens op het touchpad, 400 pogingen weg en weer van voren af aan beginnen. Ik dacht het niet
dutchgio schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:06:
Het is maar goed dat ik 2 controllers heb....
Druk ik weer eens op het touchpad, 400 pogingen weg en weer van voren af aan beginnen. Ik dacht het niet

Heel ff rechthouden door naar voren te leunen dan je voorwiel laten opkomen en het allerlaatst bunnyhoppen. Daarna is het de kunst om schuin omhoog te blijven staan op die cirkels anders kom je nooit op de volgende. Als mini ramp gebruiken zeg maar. Heb er ook flink mee zitten kloten gisteren kwam geloof ik niet onder de 10 fouten. Wel de echte trialbike gebruiken in dit level.DarkElement schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:27:
Ik ben bezig met het 1e level van Meesterlijk (of hoe dat niveau ook heet) en ben bij de heuvel vlak voor de finish en ik kom er maar niet overheen
[video]
Twijfel nog of ik 'm voor de X1 ga aanschaffen. Op de 360 alle trials met veel plezier gespeeld, maar ben beetje bang dat het nu een beetje teveel van hetzelfde gaat worden...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als je nu al twijfels hebt zal ik het niet halen.. het is inderdaad meer van hetzelfde. Daarnaast komt erbij dat de multiplayer voor nu nog ontbreekt.BM schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:34:
Twijfel nog of ik 'm voor de X1 ga aanschaffen. Op de 360 alle trials met veel plezier gespeeld, maar ben beetje bang dat het nu een beetje teveel van hetzelfde gaat worden...

Ik heb je PSN intussen in de OP gezet, was me even ontschoten.RevoNL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:38:
[...]
Als je nu al twijfels hebt zal ik het niet halen.. het is inderdaad meer van hetzelfde. Daarnaast komt erbij dat de multiplayer voor nu nog ontbreekt.
ThanksDarkElement schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:41:
[...]
Ik heb je PSN intussen in de OP gezet, was me even ontschoten.
Same here, vond het al zo vreemd dat ik alleen mezelf zag in de klassementenBeakzz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:39:
Hmm, vroeg thuis dus Trials, maar kan geen connectie krijgen met de Ubisoft serversLokaal of bij jullie ook ? Naja dan maar een track bouwen.
AcceptedRevoNL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:41:
[...]
Thanks, heb je ondertussen ook al een invite gestuurd.
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 15:43 ]
Bedankt voor de toelichtingRevoNL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:38:
[...]
Als je nu al twijfels hebt zal ik het niet halen.. het is inderdaad meer van hetzelfde. Daarnaast komt erbij dat de multiplayer voor nu nog ontbreekt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gewoon kopen,BM schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:45:
[...]
Bedankt voor de toelichtingMultiplayer kan ik opzich wel missen, heb ik in andere Trial games ook niet/nauwelijks gedaan. Maar dan laat ik 'm voorlopig idd schieten, heb nu eigenlijk al teveel games voor de X1 liggen, en die generatie is pas net begonnen
BUGS:
All platforms
- Season Pass Not Redeeming: We are aware of these issues and working with Sony and Microsoft towards a resolution. FIXED Workaround here
- Uplay linking not working - password error message with special character. FIXEDWorkaround here
- TrackJam tracks will come in Track Central with a little delay, not from Day 1 LOOKING INTO IT
- Editor crashes when using Seed building block or wall blocks LOOKING INTO IT
PS4
- Ubisoft servers are down 04/18 10:15am PDT FIXED - Reboot the game to be able to connect
- Season Pass Not Redeeming on PS4 LOOKING INTO IT
- Freeze bug when using the “Share” function on PS4 - FIXED
- Multiplayer/Leaderboards not working/slow to load on PS4 FIXED
PC Known Issues:
- While using "Ultra Settings", the game won't save it on disc and the next session will boot with "High Settings".
- Enabled SLI configurations will have performances and compatibility issues.
- Laptops with Optimus hardware may have issues to force the game to run on dedicated Nvidia GPU.
- Low framerate causes slow-motion effect. The gameplay speed is tied to the display refresh rate.For now, to solve this issue, lower your graphic settings. We are currently working on a satisfying solution.
- Loading time of the garage can take up to 20 seconds on some cofigurations.
- AZERTY keyboard support may be dysfunctional depending on Windows settings.
- Eyefinity/Surround configurations will observe camera issue on "Marina mania" track.
When reaching the 5th checkpoint, the camera shifts from the rider and focuses on the boat with explosives
- Black screen on some configurations. Link - http://forums.ubi.com/showthread.php...een-goes-black
- Game may crash in game editor when selecting multiple objects and turning physics mode to on.
DAY ONE PATCH INFORMATION
Please be sure you are running the most up dated version of Trials Fusion which includes the Day One update. In most cases, your title should update automatically with the Day One update. To ensure the update has been applied, enter the RIDE MENU. If you see the text PYROSEQUENCING, then the update has been successfully applied. If you see the text TOURNAMENTS, then you have a version that is out of date. It is possible that the game will fail to update automatically, especially if you purchased or installed the game on April 15 or before the Day One update was available on all services. In that case, you may need to uninstall and reinstall the game to successfully receive the update. This will reset your saved game progress.
Day One Update fixes for all platforms (PS4, Xbox One, Xbox 360 and PC):
- Reduced texture popping
- Reduced loading times (everywhere)
- Fixed graphics glitches and frame rate hitches
Voor de Day One patch stond daar in plaats van Tournaments.. zal daar wel voor bedoeld zijn dus. Ook gezien het feit online multiplayer later pas komt lijkt het me logisch..DarkElement schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:52:
Waar is dat Pyro Sequencing eigenlijk goed voor?
de lijst zal wel niet helemaal up to date zijn.. Ben nu op mn werk dus weet niet of ik er zelf ook last van heb. laatste paar dagen dat ik gespeeld heb, geen issues ervaren in ieder geval..DarkElement schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:56:
Volgens die buglist zou je met een herstart van Trials weer op de servers moeten kunnen maar dat is hier niet het geval?
[ Voor 19% gewijzigd door NLRev0lution op 24-04-2014 15:59 ]
Valt me net ineens op dat alle banen nu ik het spel heb 'uitgespeeld' ook platinum medailles hebben. Iemand daar al mee bezig?
Oh yeah!!! Net mijn 1e platinum medaille gehaald op Big Air (Luchthappen) met 139.971m!!!
[ Voor 52% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 16:47 ]
de server doet het ook weer, maar mijn zojuist gehaalde trophies zijn niet gesynct

Lol, m'n eigen record weer verbroken met 150.172 ^_^
[ Voor 96% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 16:58 ]
Snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen om 150+ meter te springen op de big air...DarkElement schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:47:
Eerste is binnen, zie edit-edit- lol ik had er in de Fusion Fabriek schijnbaar ook al 1 gehaald
de server doet het ook weer, maar mijn zojuist gehaalde trophies zijn niet gesynct
Lol, m'n eigen record weer verbroken met 150.172 ^_^
Zorg ook dat je achterwiel zo snel mogelijk op de baan is vanaf het begin dan maak je meer vaart.
[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 17:38 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ook een beetje een kwestie van geluk hoor, heb er vele uurtjes inzitten dus het timen gaat nu wat makkelijker.Mr Ton schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:38:
Ik krijg de Gold medal daar (Big Air) niet eens voor elkaar, wat een rare challenge is dat toch.
Mijn excuses voor de bagger paint

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 17:44 ]
-edit- net weer verbeterd: 154,5
[ Voor 99% gewijzigd door NLRev0lution op 24-04-2014 18:00 ]
Hoe jullie tot de 150 komen snap ik echt niet..
Op het vlakke stuk van de schans je linker pookje snel van 9 uur naar 2 uur bewegen (en op 2 uur houden) en op driehoekje drukken, dan creeer je met je eigen lichaam power naar voren, paar keer proberen en je zit tegen de 150 meter aan.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 18:40 ]
Kijk daar heb ik wat aan!Sandyman538 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:22:
[...]
Op het vlakke stuk van de schans je linker pookje snel van 9 uur naar 2 uur bewegen (en op 2 uur houden) en op driehoekje drukken, dan creeer je met je eigen lichaam power naar voren, paar keer proberen en je zit tegen de 150 meter aan.
140, nu alle 4 medailles binnen dus doe het nooit meer
Ik ben zwaar amateur, maar dat mag de pret niet drukken
Krijg overigens via de Steam Deluxe Edition niet automatisch de Season Pass
Wordt aan gewerkt volgens de developers:
http://forums.ubi.com/sho...-I-redeem-the-Season-Pass
Iemand een idee hoe je voorbij 1.12 komt? Met een faultje of 10 kom ik bij dit checkpoint. Maar daarna volgen de overige 490 faults vrij snel.... Ik heb echt werkelijk waar geen idee. Ik kom tot en met 1.26, maar daarna kom ik niet over het obstakel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mooi filmpje over Rock of rages ( waarop ik zelf al een uur kansloos mee bezig ben
Toegevoegd aan de lijstMr Magic schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:01:
MIjn PC Uplay account: MrMagikNL
Ik ben zwaar amateur, maar dat mag de pret niet drukken
Krijg overigens via de Steam Deluxe Edition niet automatisch de Season Pass
Wordt aan gewerkt volgens de developers:
http://forums.ubi.com/sho...-I-redeem-the-Season-Pass
Ik kom nog niet eens voorbij de 1e hindernisuchiha tijntje schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:29:
[video]
Iemand een idee hoe je voorbij 1.12 komt? Met een faultje of 10 kom ik bij dit checkpoint. Maar daarna volgen de overige 490 faults vrij snel.... Ik heb echt werkelijk waar geen idee. Ik kom tot en met 1.26, maar daarna kom ik niet over het obstakel.

[ Voor 38% gewijzigd door DarkElement op 24-04-2014 23:46 ]
Beginner - Easy - Medium en eerste Hard zo goed als allemaal 0 fout en goud op de eerste run (Soms wel 1/2 restarts halverwege). Dit kreeg ik met evo echt niet voor elkaar.
Dan komt het tweede deel van hard. En die is toch al serieus moeilijker. En dan komen natuurlijk de extremes. De eerste viel nog goed mee. 15 fout op de eerste try maar hierna gaat het mega hard omhoog qua moeilijkheidsgraad. Inferno is weer een echte bitch. 196 fout op de eerste try. Nu zal dat vrij snel naar beneden gaan als je de obstakels een beetje oefent maar deze zie ik mij voorlopig niet vlekkeloos uitrijden. Als ik dat uberhaupt ooit ga redden lol.
Eerste platinum op de eerste track gehaald met de viper en hierna gestopt. Vanavond maar eens alle tracks opnieuw met de Viper.
Wel jammer overigens dat je niet zoals in evo 2 high end bikes hebt. Nu heb je volgens mij alleen de Viper waarmee je alle tracks het snelst kan uitrijden. Tenminste ik kan me geen track bedenken waar je in het voordeel bent met bijvoorbeeld de Roach.
Xbox One. De 1e keer dat ik het level probeerde kwam ik na een half uur ook niet voorbij de 1e hindernis. Nu heb ik vrij goed door en heb ik eigenlijk geen problemen tot de hindernis waar ik nu vast zit.DarkElement schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:43:
[...]
Toegevoegd aan de lijst
[...]
Ik kom nog niet eens voorbij de 1e hindernisen heb je het spel op de Xbox 360 of de PS4? Dan voeg ik je even toe aan de lijst (als je dat goed vind)
Eco Park heb je voordeel met de Roach.JSchut schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 07:19:
Gister gedownload op de PC en rustig aan begonnen. Ik moet zeggen dat de opbouw van de moeilijkheidsgraad in Fusion een stuk minder vloeiend is dan in Evo.
Beginner - Easy - Medium en eerste Hard zo goed als allemaal 0 fout en goud op de eerste run (Soms wel 1/2 restarts halverwege). Dit kreeg ik met evo echt niet voor elkaar.
Dan komt het tweede deel van hard. En die is toch al serieus moeilijker. En dan komen natuurlijk de extremes. De eerste viel nog goed mee. 15 fout op de eerste try maar hierna gaat het mega hard omhoog qua moeilijkheidsgraad. Inferno is weer een echte bitch. 196 fout op de eerste try. Nu zal dat vrij snel naar beneden gaan als je de obstakels een beetje oefent maar deze zie ik mij voorlopig niet vlekkeloos uitrijden. Als ik dat uberhaupt ooit ga redden lol.
Eerste platinum op de eerste track gehaald met de viper en hierna gestopt. Vanavond maar eens alle tracks opnieuw met de Viper.
Wel jammer overigens dat je niet zoals in evo 2 high end bikes hebt. Nu heb je volgens mij alleen de Viper waarmee je alle tracks het snelst kan uitrijden. Tenminste ik kan me geen track bedenken waar je in het voordeel bent met bijvoorbeeld de Roach.
[ Voor 119% gewijzigd door DarkElement op 25-04-2014 11:40 ]
Oefening baart kunstAtlAntA schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:30:
Het is officieel. Dit spel is te moeilijk voor mij.
Ik merk wel dat ik steeds beter word, wie herinnert zich nog die hindernis waarmee ik in een filmpje dutchgio pestte? gisteren die baan gehaald met minder dan 40 fout en kwam er nu moeiteloos overheen.
Maar ik kom met de levels op hoogste niveau nog niet veel verder dan gisteren. Vannacht wel de 1e hindernis gehaald van Inferno IV maar daar hield het ook wel op.
edit: dit stukje dus:
[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 25-04-2014 13:49 ]
[ Voor 43% gewijzigd door NC83 op 25-04-2014 15:34 ]
ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max
Dat gaat m niet worden
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 25-04-2014 19:40 ]
Inferno IV in 406 pogingen en 29 minuten en 26 seconden gehaald
No way man, ik snap echt serieus niet hoe je aan de overkant kunt komen nadat je boven op het EERSTE(!!!!) obstakel bent (wat me nog maar 1x is gelukt de afgelopen 2 dagen) hoe de fuck kan je het hele parcours gewoon uitspelenuchiha tijntje schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:54:
Hellz yeah!
Inferno IV in 406 pogingen en 29 minuten en 26 seconden gehaald
[video]
Dat stukje op 1:22-1:25!!! Hoe de fuck kan zoiets
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 25-04-2014 20:07 ]
Deze bijvoorbeeld: YouTube: Trials Fusion - Inferno 4 - Platinum Medal

Edit
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-04-2014 20:12 ]
Ik kon dit ook gewoon niet geloven!!!
@ 0:28-0:32 hoe is dat nou mogelijk!!!
Dit vind ik ook wel een handige tutorial, verklaard een hoop van die trucjes
[ Voor 85% gewijzigd door DarkElement op 25-04-2014 20:24 ]

Ik wist niet dat je in Trials op deze manier zwaartekracht teniet kon doen...
[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-04-2014 20:39 ]
-edit-
Maar eerst 'een paar' drankjes nuttigen van 't weekend.
[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 25-04-2014 20:44 ]
TopRevoNL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:27:
Van t weekend maar weer eens verder met het verbeteren van Beakzz zn tijden. Je hebt er een paar strakke tijden tussen zitten
Heb op het moment geen USB-stick om het filmpje op te zetten vandaar, ik krijg het btw ook niet meer voor elkaar over de 1e hindernis te gaanYour video is being processed. When it's done, it'll be posted to Facebook.
https://scontent-a-ams.xx...b17e4801fcfbb&oe=535BB4D8
Misschien kan je hem zo ook bekijken, rond 1:00 lukte hij bijna
[ Voor 52% gewijzigd door DarkElement op 26-04-2014 13:54 ]
Mario lvl-1 heet de baan.
HelaasDarkElement schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:07:
Ja dat duurt altijd even, ik moet hem eerst op facebook uploaden, en dan weer downloaden en van daar naar yourtube uploaden
[...]
Heb op het moment geen USB-stick om het filmpje op te zetten vandaar, ik krijg het btw ook niet meer voor elkaar over de 1e hindernis te gaande allereerste sprong is geen probleem maar er dan overheen.
https://scontent-a-ams.xx...b17e4801fcfbb&oe=535BB4D8
Misschien kan je hem zo ook bekijken, rond 1:00 lukte hij bijna
Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.
Go Back
-edit-
YouTube: Trials Fusion - Bijna langs eerste obstakel :(
Rond 1:00
Ik kan intussen wel gewoon normaal landen op de 1e ramp en er als ik wil een minuut op blijven, alleen die sprong naar boven wil niet meer lukken
[ Voor 74% gewijzigd door DarkElement op 27-04-2014 12:17 ]
Add me!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Weer genoeg trials voor vandaag.
Vanaf het begin en de aanloop naar de 1e jump moet je hem heel kort naar achter leunen en dan naar voren. Dan jump je al redelijk ver, soms zelfs te ver om goed op die 1e ramp te komen. Op de 1e ramp is het handig als je op je voorwiel land, zodat ie wat jumpy wordt waardoor je hem eigenlijk direct op die 2e ramp (sprong naar boven zoals je het zelf noemt) trekt.DarkElement schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:54:
Dan upload ik 'm straks even op Youtube, vreemd hier doet de link het prima.
-edit-
YouTube: Trials Fusion - Bijna langs eerste obstakel :(
Rond 1:00
Ik kan intussen wel gewoon normaal landen op de 1e ramp en er als ik wil een minuut op blijven, alleen die sprong naar boven wil niet meer lukken
Ik zie namelijk dat je best vaak te ver jumpt vanaf de start (bijna altijd vol gas), waardoor je niet lekker uitkomt voor die 2e ramp. Net voor je jump naar de 1e ramp, laat even het gas los, zodat je onderaan de 1e ramp uitkomt, waarbij je met je voorwiel eerst land.
Altijd lastig te verwoorden in tekst
Succes!
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-04-2014 12:53 ]
Dat heb ik nou nooitAtlAntA schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:49:
AaaaaaAaarrrrrrggghhhhh ben ik bijna op het einde van cold store, druk ik per ongeluk op het touchpad van de ps4 waardoor ik dus weer overnieuw moet beginnen..
Lekker is dat hèAtlAntA schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:49:
AaaaaaAaarrrrrrggghhhhh ben ik bijna op het einde van cold store, druk ik per ongeluk op het touchpad van de ps4 waardoor ik dus weer overnieuw moet beginnen..

Ik snap wat je bedoeld, ik ga nog even oefenen, hebben mensen al die trucjes toegepast die ik hier eerder heb geplaatst? Ik had er wel degelijk veel aanuchiha tijntje schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:49:
[...]
Vanaf het begin en de aanloop naar de 1e jump moet je hem heel kort naar achter leunen en dan naar voren. Dan jump je al redelijk ver, soms zelfs te ver om goed op die 1e ramp te komen. Op de 1e ramp is het handig als je op je voorwiel land, zodat ie wat jumpy wordt waardoor je hem eigenlijk direct op die 2e ramp (sprong naar boven zoals je het zelf noemt) trekt.
Ik zie namelijk dat je best vaak te ver jumpt vanaf de start (bijna altijd vol gas), waardoor je niet lekker uitkomt voor die 2e ramp. Net voor je jump naar de 1e ramp, laat even het gas los, zodat je onderaan de 1e ramp uitkomt, waarbij je met je voorwiel eerst land.
Altijd lastig te verwoorden in tekst![]()
Succes!
Hahah btw, ik moest hier hard om lachen:
[ Voor 65% gewijzigd door DarkElement op 27-04-2014 13:07 ]
Bij 1 controller begeeft het rubber? het ook ineens sinds ik trials speel

Dit meen je toch niet...
Ik zit vast
-edit-
Oh yeah!!!
En bij poging 250 over hindernis 2 drukte ik op touchpad
Net een poging gedaan op Lichtstad Race (Light City Run). Ging over de 500 retries heen (begon bij 300 ofzo) bij de sprong op 0:28.
YouTube: Trials Fusion - Speed Run - Light City Run
[ Voor 58% gewijzigd door DarkElement op 27-04-2014 16:44 ]
Psn-ID: KleijeRR
Het gaat in ieder geval steeds beter
edit: 22:47 ik heb al een paar uur connectie problemen met de Ubisoft-server, ben ik weer de enige?
[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 27-04-2014 22:47 ]
Ik had het net ook bij het opstarten, maar even 3x opnieuw proberen en toen werkte het.DarkElement schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:55:
edit: 22:47 ik heb al een paar uur connectie problemen met de Ubisoft-server, ben ik weer de enige?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Heb trouwens RedLynx gemailt over het sync probleem wanneer je offline bent, een record zet, en weer online gaat later. Heb een aantal banen waar ik mijn eigen record had verbeterd (of zelfs een medaille hoger had gehaald) maar die niet in het klassement wordt gesynct.
[ Voor 55% gewijzigd door DarkElement op 27-04-2014 23:38 ]
Dit is al sinds Trials HD het geval. Je moet online zijn en geconnect zijn met de servers om online tijden te kunnen zetten. Achteraf syncen gaan ze niet niet doen.DarkElement schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:34:
Word hier debiel van. Ik heb er bijna elke dag wel een paar uur last van dat de server niet bereikbaar is.
Heb trouwens RedLynx gemailt over het sync probleem wanneer je offline bent, een record zet, en weer online gaat later. Heb een aantal banen waar ik mijn eigen record had verbeterd (of zelfs een medaille hoger had gehaald) maar die niet in het klassement wordt gesynct.
Ik kan btw nog steeds niet op de Ubisoft-servers, het begon gisteren toen ik plotseling van PSN werd afgemeld. Gewoon weer aan kunnen melden op PSN maar sindsdien (uurtje of 15:00 gistermiddag) niet meer online gekund met Trials.
[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 28-04-2014 12:46 ]
Dat klopt. Enige verschil is dat voorheen de servers van Redlynx waren en dat je nu doe op de Ubisoft servers zit. Die hebben blijkbaar veel meer problemen. Met HD en Evo op de 360 had ik deze problemen iig zelden.DarkElement schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:58:
Dus als ik bijvoorbeeld een onmogelijk hoge score heb waar ik nooit meer overheen kan, en ik was toen toevallig offline, dan komt die dus nooit meer in het klassement?
Inderdaad met HD en Evolution heb ik nog nooit gehad dat ik geen connectie kon maken. Ik denk dat het grotendeels ligt aan hun blijkbaar niet geteste beta versie van Uplay.JSchut schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:31:
[...]
Dat klopt. Enige verschil is dat voorheen de servers van Redlynx waren en dat je nu doe op de Ubisoft servers zit. Die hebben blijkbaar veel meer problemen. Met HD en Evo op de 360 had ik deze problemen iig zelden.