Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ben het nu een beetje beu, nog altijd geen verbinding, maar kan me er niet van weerhouden toch te spelen O-) . Heb dus net met 10 fouten Expeditie uitgereden en dus (met moeite) zilver gewonnen, maar komt dat straks in het klassement? Nee dus. :'(

Er zijn een paar lastige stukjes op die baan waardoor ik twijfel of ik zo snel nog wel mijn tijd kan verbeteren, maar we zullen het zien.

[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 28-04-2014 15:43 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:34
DarkElement schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:40:
Ben het nu een beetje beu, nog altijd geen verbinding, maar kan me er niet van weerhouden toch te spelen O-) . Heb dus net met 10 fouten Expeditie uitgereden en dus (met moeite) zilver gewonnen, maar komt dat straks in het klassement? Nee dus. :'(

Er zijn een paar lastige stukjes op die baan waardoor ik twijfel of ik zo snel nog wel mijn tijd kan verbeteren, maar we zullen het zien.
En daarom geloven we je ook niet.. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik zal niet happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Bij mij sta je nog op brons, waar ik net zilver heb gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oké ik zal het wel filmen :P

[ Voor 52% gewijzigd door DarkElement op 28-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
BM schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:45:
[...]

Bedankt voor de toelichting :) Multiplayer kan ik opzich wel missen, heb ik in andere Trial games ook niet/nauwelijks gedaan. Maar dan laat ik 'm voorlopig idd schieten, heb nu eigenlijk al teveel games voor de X1 liggen, en die generatie is pas net begonnen :X
Maar meer Trials is toch altijd beter? :9

Ik speel momenteel op XBONE: Gamertag "Kompaan", voeg mij toe, kunnen we een beetje competitie doen op de leaderboards!

(mag ook toegevoegd worden aan de openingspost)

edit: zit net te kijken, zitten een paar mensen van tweakers nu op PS4 of UPLAY, die ik eerst in mijn XBOX360 lijst had staan...

Voor mijn info, hoeveel mensen spelen er op uplay en PS4?
(total players op de single player leaderboards van xbox zit nu rond de 200k)

[ Voor 18% gewijzigd door Kompaan op 28-04-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
@darkelement
Voor het halen van zilver/goud op "expeditie" moet je de Pit Viper pakken. 1e run zojuist en meteen goud met 2 fouten, met de Roach vanmiddag kwam ik niet verder dan zilver ;)

Vooral dat stuk met die omgevallen boom is dan een stuk makkelijker.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
dutchgio schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:12:
@darkelement
Voor het halen van zilver/goud op "expeditie" moet je de Pit Viper pakken. 1e run zojuist en meteen goud met 2 fouten, met de Roach vanmiddag kwam ik niet verder dan zilver ;)

Vooral dat stuk met die omgevallen boom is dan een stuk makkelijker.. :)
Ik reed hem met de Pit Viper. Misschien ligt het aan het tijdstip van de dag maar normaal kom ik in 2/3 pogingen wel over die boom (vlak voor het checkpoint waar je op die ijsschotsen springt toch?) ik weet niet wat ik heb maar het wil nu niet helemaal lukken, ik begin bij 8 pogingen bij die boomstronken en om de een of andere reden zit ik nu al aan poging 80. Normaal lukt het vrij snel :/

-edit-

Nu probeer ik het opnieuw en lukt de hele race me weer in 12 pogingen. Vreemd. Hoop dat de server het bij mij morgen weer doen want ik word er echt schijtziek van :( :(

[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Weet ff niet meer wat ik heb op Expedition maar volgens is die op de pit viper goed te doen met 1 a 2 foutjes in de hele run. Zal vanavond weer eens even kijken of er nog tijden verbeterd zijn ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Zijn mijn tijden al gesloopt ondertussen ? Staan die leaderboards ergens online trouwens ? Hopelijk kan ik woensdag weer aan mijn tijden werken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 29-04-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26
Gister avond weer even bezig geweest. Eerste doel is zoveel mogelijk platinum op de regular trials tracks. Dat is nu tot en met Jungle Gymkhana (Hard) gelukt. Hierna gestopt en nu helaas twee dagen even geen tijd.

De extremes platinum gaat vast (voorlopig) niet lukken. Ik ga ze deze week wel zo goed mogelijk proberen te rijden maar daarna eerst maar eens beginnen met de challenges.

Eerder dacht ik dat de Roach niet veel voordeel had op tracks. Maar op de eerste paar groepen is hij toch de snelste op de meeste tracks.
Kompaan schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:58:
[...]
edit: zit net te kijken, zitten een paar mensen van tweakers nu op PS4 of UPLAY, die ik eerst in mijn XBOX360 lijst had staan...

Volgens mij had ik jou toen idd ook in m'n lijst staan. Mijn 360 is de deur uit en voorlopig is hier nog geen PS4. Ligt wel in de planning ;)

Zal als ik tijd heb even kijken hoeveel mensen op het leaderboard staan op de PC.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
@ Beakzz: Ik heb er eentje weten te pakken van je, die heb ik verbeterd met de quad :p. En de skill game om zo hoog mogelijk weten te komen heb ik ook verbeterd (met de fiets xD ) de rest was me te lastig.

Leaderboards staan helaas nog niet online, had er laatst al naar gezocht en kon alleen de leaserboards vinden van de vorige trial games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
JSchut schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:37:

De extremes platinum gaat vast (voorlopig) niet lukken. Ik ga ze deze week wel zo goed mogelijk proberen te rijden maar daarna eerst maar eens beginnen met de challenges.
Bij de extremes zou ik al blij zijn met brons :+ van de laastste sectie heb ik alleen de eerste gehaald en daarna is het over met de pret.Ik weet alle truukjes, maar kan ze gewoon niet zo achter elkaar uitvoeren.HEt kan aan mijn herinnering liggen, maar bij de vorige Trials was de opbouw in extreme veel geleidelijker, want daar heb ik toch echt het meeste gehaald.
RevoNL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:38:
@ Beakzz: Ik heb er eentje weten te pakken van je, die heb ik verbeterd met de quad :p. En de skill game om zo hoog mogelijk weten te komen heb ik ook verbeterd (met de fiets xD ) de rest was me te lastig.

Leaderboards staan helaas nog niet online, had er laatst al naar gezocht en kon alleen de leaserboards vinden van de vorige trial games
Die skillgames waar je eerst ver , dan hoog en dan over dat parcours moet ? Op de fiets ? hmmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:55:
[...]

Bij de extremes zou ik al blij zijn met brons :+ van de laastste sectie heb ik alleen de eerste gehaald en daarna is het over met de pret.Ik weet alle truukjes, maar kan ze gewoon niet zo achter elkaar uitvoeren.HEt kan aan mijn herinnering liggen, maar bij de vorige Trials was de opbouw in extreme veel geleidelijker, want daar heb ik toch echt het meeste gehaald.
Dat klopt zeker. Het niveauverschil van hard naar extreme is al enorm en dan zitten er ook nog mega niveau jumps tussen de afzonderlijke extremes. Inferno IV is by far de moeilijkste official Track die ik ooit gezien heb.

Sowieso is de leercurve een stuk minder geleidelijker dan bij Evo.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 29-04-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:55:

Die skillgames waar je eerst ver , dan hoog en dan over dat parcours moet ? Op de fiets ? hmmm :)
Nee, die niet, maar bij die track had ik je ook verslagen dacht ik :p.

Ik heb het over deze: YouTube: TRIALS FUSION LET'S PLAY PT. 44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Mooi, dan heb ik weer wat te doen :) Was net een meter verder gekomen dan een vriend van me dus dan wacht ik weer af, maar nu is het jouw schuld :p Dat level schijnt trouwens extreem moelijk te worden verder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:58:
Mooi, dan heb ik weer wat te doen :) Was net een meter verder gekomen dan een vriend van me dus dan wacht ik weer af, maar nu is het jouw schuld :p Dat level schijnt trouwens extreem moelijk te worden verder op.
Misschien leuk om een keer met als aantal gasten online zijn ff een party te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:58:
Klopt check dit maar eens. Wel lollig overigens die borden achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
JSchut schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:52:
[...]

[video]
No life was witnessed today. Ik kan btw nu nog steeds niet op de servers, ik begin gewoon te vermoeden dat het probleem bij mijn internet ligt ofzo :/
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:35:
Zijn mijn tijden al gesloopt ondertussen ? Staan die leaderboards ergens online trouwens ? Hopelijk kan ik woensdag weer aan mijn tijden werken :)
Bij de oude Trials-games kon je de leaderboards ook op de site van Redlynx bekijken inderdaad maar bij Fusion (nog) niet. :'(
[...]

Ik speel momenteel op XBONE: Gamertag "Kompaan", voeg mij toe, kunnen we een beetje competitie doen op de leaderboards!

(mag ook toegevoegd worden aan de openingspost)
Zal je zo even toevoegen..

[ Voor 70% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RevoNL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:07:
[...]

Misschien leuk om een keer met als aantal gasten online zijn ff een party te starten.
Ja en dan allemaal hetzelfde level aanvallen :)
JSchut schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:52:
[...]

[video]
Echt bizar hoe makkelijk iemand het kan laten lijken. Ik ga gelijk aan mijzelf twijfelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zijn er btw bepaalde poorten die ik normaal gesproken zou moeten opengooien in mijn modem/router? Niet dat ik denk dat het daar aan ligt, ik kon er eerst gewoon op, maar misschien word de verbinding tussen mij en die kl**** Ubisoft servers dan wat stabieler.

Wat ik al heb geprobeert:

- Handmatig aanmelden Uplay (via Hue Upgrade in gerelateerde items menu @ PS4)
- PS4 uur uit laten/stekker eruit/rebooten
- Licenties herstellen
- Router/modem uitlaten voor minuut/herstarten/resetten (heb gewoon nat-type 2, 60+mb up/down en kan probleemloos online op PSN en andere games maar oke)
- Gewoon de game herstarten
- Blijven proberen 10+ keer achter elkaar

[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:26:
Zijn er btw bepaalde poorten die ik normaal gesproken zou moeten opengooien in mijn modem/router? Niet dat ik denk dat het daar aan ligt, ik kon er eerst gewoon op, maar misschien word de verbinding tussen mij en die kl**** Ubisoft servers dan wat stabieler.

Wat ik al heb geprobeert:

- Handmatig aanmelden Uplay (via Hue Upgrade in gerelateerde items menu @ PS4)
- PS4 uur uit laten/stekker eruit/rebooten
- Licenties herstellen
- Router/modem uitlaten voor minuut/herstarten/resetten (heb gewoon nat-type 2, 60+mb up/down en kan probleemloos online op PSN en andere games maar oke)
- Gewoon de game herstarten
- Blijven proberen 10+ keer achter elkaar
Wat ik tegenkwam na een beetje speuren middels google:

(het is een battlefield topic, maar het zou je verder moeten helpen)
PlayStation 4 (PS4):
TCP Ports- 80, 443, 1935, 3478-3480
UDP Ports- 3478-3479

http://www.bf4blog.com/ba...ype-open-port-forwarding/

Ikzelf heb overigens helemaal geen portforwarding ingesteld voor mn ps4 en alles draait als een zonnetje...
(heb wel een static ip ingesteld op mn ps4, misschien dat dat al scheeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh ja, mijn PS4 staat in DMZ, dus eigenlijk zou het geen fluit uit moeten maken :p maar ik zal het eens proberen.

-edit-

Static ip is ingesteld maar maakt ook geen verschil, nu eerst die poortjes openen.

-edit-

Heb alles even opnieuw in DMZ gepleurd en waarempel, hij doet het :/ nou mijn records maar eens zien te verbeteren.... en edit: Goud op expeditie ^_^

Ijsbreker wil ik nog zilver op halen maar die baan heeft echt een paar tricky k*tstukjes:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10156158_653986728007626_7671708889465677350_n.jpgDie schans, ik wou dat ik het platform er boven kon bereiken, dan hoefde ik hier niet overheen, maar dat lukt ook niet echt.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1497665_653987088007590_4046195944506688209_n.jpgDe schans naar de boot,deze lukt met veel geluk in 1x, normaal wel poginkje of 8 nodig om erop te komen.

Ik sta in het klassement met 20 retries, en daar had ik heel veel geluk bij.

[ Voor 103% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Zit er in de console versie trouwens ook geen share naar youtube? Dit zat in evo wel. Jammer als die niet in Fusion terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nee, NOG niet althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DarkElement schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:43:
Oh ja, mijn PS4 staat in DMZ, dus eigenlijk zou het geen fluit uit moeten maken :p maar ik zal het eens proberen.

-edit-

Static ip is ingesteld maar maakt ook geen verschil, nu eerst die poortjes openen.

-edit-

Heb alles even opnieuw in DMZ gepleurd en waarempel, hij doet het :/ nou mijn records maar eens zien te verbeteren.... en edit: Goud op expeditie ^_^

Ijsbreker wil ik nog zilver op halen maar die baan heeft echt een paar tricky k*tstukjes:

Die schans, ik wou dat ik het platform er boven kon bereiken, dan hoefde ik hier niet overheen, maar dat lukt ook niet echt.

Ik sta in het klassement met 20 retries, en daar had ik heel veel geluk bij.
Ik krijg die track niet op minder dan 1 fout. Dat groene blok aan het begin haat ik, want ik kan nooit kiezen of ik vanaf het blok naar het platform (wat die hijskraan brengt) bunnyhop of net achter het blok neerkomen om vanuit daar verder te gaan.

Mijn 2e lastige punt is die eerste "hangbrug" (met die kettingen), want die haal ik vaak net niet en het 3e lastige punt is over dat gele blok springen op de boot. Alle hindernissen heb ik al talloze keren foutloos gedaan, maar altijd ergens 1 fout in die track :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
1 fout, dude. :o ik moet dus nog even oefenen. En dat blok in het begin vind ik juist makkelijk, gewoon normaal over die schans ervoor heen rijden en voorover blijven leunen, ik doe daar geen eens een bunnyhop of wat dan ook. Zodra je motor in de lucht is boven dat blok gewoon alles los laten dan land je er 'stil' op. Dan voorzichtig achter het blok springen en dan van daaruit een bunny hop naar dat zwevende platform.

Dat blok op de boot is ook klote inderdaad.

Ik heb trouwens op de eerste baan van Meesterlijk ook brons, maar dat was toen ik niet online kon dus die moet ik nog eens overdoen voor het klassement :'(

[ Voor 54% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat is juist zo mooi aan trials. Wat jij makkelijk vindt kan bij mij juist weer grote problemen opleveren. Een directe vriend van mij is heel erg aan me gewaagd en zijn ghost zie ik soms keihard voorbij komen op een punt waar ik met moeite voorbij kom en iets verderop is het weer andersom. en uiteindelijk hebben we toch altijd een "fotofinisch" ;)

Replays terug kijken van concurerende spelers uit de friendlist vind ik persoonlijk beter helpen bij een track dan de echte pro's proberen te volgen. Die zitten toch vaak extra ingewikkeld te doen en zijn meestal lichtelijke nolifers die je nooit gaat evenaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:44:
Dat is juist zo mooi aan trials. Wat jij makkelijk vindt kan bij mij juist weer grote problemen opleveren. Een directe vriend van mij is heel erg aan me gewaagd en zijn ghost zie ik soms keihard voorbij komen op een punt waar ik met moeite voorbij kom en iets verderop is het weer andersom. en uiteindelijk hebben we toch altijd een "fotofinisch" ;)
Dat heb ik dus met een aantal tracks waarop jij net wat sneller bent dan ik.. soms zie ik je op bepaalde punten voorbij flitsen waarvan ik denk...: dafuq..

Maar zoals ik al zei, vanavond maar weer eens focussen op je tijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Even iets anders, uit nieuwsgierigheid: Mijn favoriete baan is "In de ijskast" (Cold Storage) en die van jullie? (toch grappig, in het begin van dit topic haatte ik deze baan zie ik net :p)

[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:44:

Replays terug kijken van concurerende spelers uit de friendlist vind ik persoonlijk beter helpen bij een track dan de echte pro's proberen te volgen. Die zitten toch vaak extra ingewikkeld te doen en zijn meestal lichtelijke nolifers die je nooit gaat evenaren :)
Ja ik heb jouw replay van de aller eerste baan terug gezien. Meneer bambeakz is al flippend 2 seconden sneller! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
De kutste baan vind ik trouwens Redlynx Derby en dan voornamelijk dat stuk waar je die looping moet maken en daarna over die wielen heen, dan ben ik zo 80 pogingen verder, ben niet bepaald goed in loopings maken :p of dan ben ik er eindelijk bovenop, dan red ik die wielen weer niet :(

Volgens mij moet je een stukje verder ook over 4 paar wielen bunnyhoppen wat ook niet bepaald makkelijk is.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die vind ik dan nog wel redelijk te doen, al had ik er alsnog 19 pogingen voor nodig.
Vaak botste ik tegen die ronde doelen aan, al maakte ze wel een geluidje dus wat het wel de bedoeling. Alleen resulteerde dat in een crash, en heb er 1 gemist waardoor die challange ook nier op ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik haat die lange ramp hier:

op 2:04 en uiteraard de hele boot.

Net level 2 van Meesterlijk BIJNA gehaald (Keilastig/Rock of rages), totdat ik bij dit punt kwam:

YouTube: Trials Fusion: Rock of Rages - Extreme

Checkpoint op 2:44, vanaf daar ging ik elke keer de mist in op die verticale ramp aan de overkant. 500 fails :'(

[ Voor 71% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
[...]

30k op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zijn jullie al op eekhoornjacht? Die bij Cliffhanger is heel makkelijk, gewoon even youtuben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je kunt bij alle eekhoorns youtuben :+
Ik probeer "vol gas" in "tropische storm" te halen, maar dat valt nog niet mee. Zonder remmen volop gas vasthouden en dan foutloos rijden |:(

[ Voor 65% gewijzigd door dutchgio op 29-04-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Je kan ook leunen met FMX trucjes, dat telt ie niet als leunen :)

-edit-

Oh wacht het ging niet om leunen

[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 29-04-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
DarkElement schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:01:
De kutste baan vind ik trouwens Redlynx Derby en dan voornamelijk dat stuk waar je die looping moet maken en daarna over die wielen heen, dan ben ik zo 80 pogingen verder, ben niet bepaald goed in loopings maken :p of dan ben ik er eindelijk bovenop, dan red ik die wielen weer niet :(

Volgens mij moet je een stukje verder ook over 4 paar wielen bunnyhoppen wat ook niet bepaald makkelijk is.
Ik vind juist de Redlynx Derby een van de leukere banen, lijkt het meeste op Redlynx stadium of die Ninja baan uit Evo :) Ik zal vanavond eens goed kijken welke ik mijn favo zou noemen, ik ken ze nog niet zo uit mijn hoofd.
De meest verschrikkelijk vind ik toch wel de FMX banen, ik land altijd ondersteboven en krijg zelf op goede (voor mijn) runs niet eens goud of platina, terwijl ik platina haal op de trials banen van dezelfde event... |:(
Dank, duidelijk minder dan op XBONE, maar deze is dan ook net uit...

PS4 is denk ik wel meer dan Xbox dan als ik dit zo hoor.
Allemaal gedaan, maar met een klein beetje hulp van mijn vriendin (gevraagd of zij de banen wou opschrijven waar ze in zaten, zodat ik niet TE nutteloos ging rondzwerven...) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zo, ik kan ook eindelijk aan de gang. Gelijk de 2 PC spelers uit de topicstart uitgenodigd. Ik heb er zin in :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Bor de Wollef schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:08:
Zo, ik kan ook eindelijk aan de gang. Gelijk de 2 PC spelers uit de topicstart uitgenodigd. Ik heb er zin in :)
RedRhino2011 ? Accepted
JSchut schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:37:
Kon het toch niet laten lol. Eerste extreme op platinum. Maar moet zeggen dat deze wel veel makkelijker is dan de overige. De tweede ging me vandaag echt niet lukken.

Eerste challenges ook gedaan. Alleen wat is die challenge waar je de pijpen niet mag raken met je voorwiel irritant. Paar keer al gehad dat ik er bijna was grrrr. Maar weer mee gestopt lol.

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 29-04-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bor de Wollef schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:08:
Moet ik je toevoegen in de OP?

Ik daag jullie allemaal uit voor de usermade track 'Cavernous' @ Best Trials v/d week (Moeilijk), de maker heet "BarryBallache". Vond hem echt moeilijk en heb 'm wonder boven wonder gehaald :)

[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Net de 81e positie gepakt bij Observatory :) Eerste keer top 100 op een officiele track. Verder weer met veel moeite een paar meter verder "gevallen" bij iceclimb. Hoe ik daar ooit goud (laat staan platinum) moet gaan halen :?

Morgenaaf weer alle tijd zoals het we nu uit ziet dus dan ga ik weer op platinumjacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Doe Cavernous eens :$

[ Voor 67% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ja inderdaad :)

Ik speel niet zo heel erg vaak vanwege een drukke baan en sociaal leven maar het is toch altijd leuk wanneer je je scores kunt vergelijken met anderen. Ik ben nu vooral bezig met het unlocken van banen voor ik echt voor tijden ga.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
Wat een gaaf spel! Heb het afgelopen weekend gekocht en ben helemaal hooked.
Heb alleen nog niet veel mensen om mijn scores mee te vergelijken. :/

@DarkElement Zou je mij ook kunnen toevoegen aan de OP?
PSN ID is gewoon Meekoh.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tellen multiplayer tijden ook mee voor de SP zodat je ook de tracks unlocked? Dat was in het vorige deel namelijk niet zo (irritant).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Phyxion schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:26:
Tellen multiplayer tijden ook mee voor de SP zodat je ook de tracks unlocked? Dat was in het vorige deel namelijk niet zo (irritant).
Er is nog geen multiplayer. Alleen local met default supercross tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JSchut schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:37:
[...]

Er is nog geen multiplayer. Alleen local met default supercross tracks.
Meh :/

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Yep, Trials Fusion is nog steeds een goed spel waar ik uren in kwijt raak, maar je merkt wel dat ubisoft zich er nu mee bemoeit en er een releasedatum gehaald moest worden. De vorige versies toen Redlynx nog op eigen benen stond waren completer en tot in de puntjes afgewerkt.

Ik mis persoonlijk ook wel de setting van de vorige delen, want dat futuristische kan me echt gestolen worden. Ook een track maken is nu minder leuk voor mij persoonlijk. Misschien dat ze nog wat "nostalgie" terug brengen met de dlc en de multiplayer zal wel op dezelfde manier toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zal jullie zo toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:36:
[...]

Yep, Trials Fusion is nog steeds een goed spel waar ik uren in kwijt raak, maar je merkt wel dat ubisoft zich er nu mee bemoeit en er een releasedatum gehaald moest worden. De vorige versies toen Redlynx nog op eigen benen stond waren completer en tot in de puntjes afgewerkt.

Ik mis persoonlijk ook wel de setting van de vorige delen, want dat futuristische kan me echt gestolen worden. Ook een track maken is nu minder leuk voor mij persoonlijk. Misschien dat ze nog wat "nostalgie" terug brengen met de dlc en de multiplayer zal wel op dezelfde manier toegevoegd worden.
Ik hoop dat er met de DLC inderdaad weer wat afwisseling komt. Zoals de houten panelen e.d. Hopelijk ook een extra gebied wat beter naar je eigen hand te zetten is. Ze zouden ook die rommel niet standaard in je editor moeten plaatsen maar gewoon een leeg gebied.

Nu lijkt het erop dat er een DLC komt met hout, maar goed dat is speculatie ;)

Geen multiplayer en tournaments is wel erg slecht en riekt inderdaad naar releasedatum halen. Mag toch hopen dat ze dat heel snel gaan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
We hebben nog geen 360-spelers valt me op.
-edit-

Namen aan OP toegevoegd + enige opmaak verricht.

[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Beakzz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 01:10:
Net de 81e positie gepakt bij Observatory :) Eerste keer top 100 op een officiele track. Verder weer met veel moeite een paar meter verder "gevallen" bij iceclimb. Hoe ik daar ooit goud (laat staan platinum) moet gaan halen :?

Morgenaaf weer alle tijd zoals het we nu uit ziet dus dan ga ik weer op platinumjacht :)
ice climb gisteren ook nog tot vervelens aan toe gedaan.. kon maar niet verder komen dan mn huidige record. :(

Vanavond maar weer eens proberen.

(heb trouwens wel je triatlon verbeterd :p )

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 30-04-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Gefeliciteerd RevoNL! :) ik zag opeens een taartje. Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/cake.png

[ Voor 75% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:59:
Gefeliciteerd RevoNL! :) ik zag opeens een taartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Congratz ;)

Is al bekend wanneer de multiplayer (dlc) komt?
Met 4 op een rij dezelfde track online doen lijkt me ook wel mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
dutchgio schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:04:
Congratz ;)

Is al bekend wanneer de multiplayer (dlc) komt?
Met 4 op een rij dezelfde track online doen lijkt me ook wel mooi ;)
thanks.

Kan over Online Multiplayer weinig vinden.. IGN geeft onderstaande aan:
Trials Fusion will not include head-to-head online multiplayer when it releases on April 16. Instead, "a completely new type of online multiplayer mode" will be added in as a free update soon afterwards.
http://www.ign.com/articl...r-coming-to-trials-fusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
"Soon afterwards". Btw, doet de 'Season Pass' al iets op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RevoNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:59:
[...]

ice climb gisteren ook nog tot vervelens aan toe gedaan.. kon maar niet verder komen dan mn huidige record. :(

Vanavond maar weer eens proberen.

(heb trouwens wel je triatlon verbeterd :p )
Gefelciteerd :) (dubbelop dus ) Die Triatlon is niet echt mijn ding, maar ik zal mijn best doen om je record op je verjaardag af te pakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zo, de OP even helemaal strakgetrokken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mag ik ook in de OP, psn: RW164
Is wel zo leuk ook voor diegenen die ook nog iemand onder hun willen in de ranking. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
En je staat erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:20:
"Soon afterwards". Btw, doet de 'Season Pass' al iets op dit moment?
Nee, ik dacht dat die multiplayer dus DLC zou zijn, maar dat is dus een gratis update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
dutchgio schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:11:
[...]

Nee, ik dacht dat die multiplayer dus DLC zou zijn, maar dat is dus een gratis update...
Als die niet gratis komt is het wel een erg dure game die gewoon dan minder kan dan zijn voorganger.
Ik wil hem graag hebben. Zodra ik de game heb zal ik het melden. Kan ik ook in de Topic start. PC.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:43:
Zo, de OP even helemaal strakgetrokken :$
ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Best te doen, die Cavernous... Ikheb je ingehaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
dutchgio schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:47:
[...]

Best te doen, die Cavernous... Ikheb je ingehaald :9
Ik zag het, ik heb nog een poging gedaan weer over jouw record heen te komen, niet gelukt, wel mijn eigen record keihard verbeterd.

Btw ik wil de hele openings post in deze tabel proppen:

code:
1
[table width=600 border=1 bordercolor=#bfbfbf bgcolor=#ffffff]En dan hier de hele code van de openingspost[/table]

Maar dit werkt niet, het hele zooitje komt er dan niet goed uit, weet iemand waar dit aan ligt? Zie voorbeeld @ Fifa topic. Ik kan je eventueel mede-auteur maken dan mag je van mij naar hartelust experimenteren.

De hele opmaak komt er bij mij verpest uit, tags worden zichtbaar en de helft is foetsie. :/

[ Voor 50% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ben vandaag maar is begonnen met een track bouwen, het lukt aardig. Gelukkig is de editor hetzelfde als van Evolution. Helaas kan ik geen glazen platen meer vinden dus zit een glazen breekbare looping er niet in :S Het gaat een track worden in een grot en het begint al aardig vorm te krijgen :D

En laten we dan ook maar gelijk aftrappen de eerste Xbox360 speler meld zich voor de OP: Immaturetech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh wat me nu opvalt, sinds de 1.70 firmware update kan ik nit meer in de usertrack favorieten komen, dan crasht het spel, al tot 2x toe nu. Crash of heel lange laadtijd.

@ revertive ik zal je ff in de OP gooien. En is de xbox 360/xbox one versie crossplay? volgens mij wel toch (arcade titel)? Dan kan ik 360/one ook wel weglaten indien dit zo is.

Btw, @ Dutchgio: 36 fout @ Cavernous, nu jij weer :)

[ Voor 38% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
4 fout 1:35... Nu jullie weer ;)

-edit- 0 fout 58 seconden :)

[ Voor 33% gewijzigd door NLRev0lution op 30-04-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
@dark
Ik ben eerst op eekhorn jacht, maar zal het weer eens proberen te verbeteren. Dat schuine stuk in het midden is het enige moeilijke, de rest is nog wel te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
RevoNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:09:
Jij telt niet mee ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Voor goud moet je 45 seconden halen... Ga ik dus niet redden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Maar 4 fout wel normaal vinden :p

-edit-

9 fout. Nu jij weer Dutchgio.

[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:43:

-edit-

Zie m'n edit.. Is 0 fout geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
:(

[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:43:

-edit-

Je geeft me ook geen kans om het te verbeteren zo hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nee klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
RevoNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:09:

-edit- 0 fout 58 seconden :)
is ie al verbeterd?? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Helaas gisteren ineens weer geen tijd door onverwachts bezoek. Moet ik ook al aan de bak Revo ? IK heb namelijk geen idee welke tijd ik daar had. Nog wel even aan mijn track gebouwd doormiddel van de Vita en dat werkt veel beter dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Beakzz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:41:
Helaas gisteren ineens weer geen tijd door onverwachts bezoek. Moet ik ook al aan de bak Revo ? IK heb namelijk geen idee welke tijd ik daar had. Nog wel even aan mijn track gebouwd doormiddel van de Vita en dat werkt veel beter dan ik had verwacht.
Denk dat jij m wel een stuk sneller doet ja...

Is een usermade track: Cavernous. (zag volgens mij geen tijd van jou daar tussen staan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Beakzz ik heb trouwens je record verbroken @ Big Air/Luchthappen :p vandaag ga ik proberen de top 20 te halen of zelfs nr. 1. Leuk level en ik word er handig in.

[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:10:
Beakzz ik heb trouwens je record verbroken @ Big Air/Luchthappen :p vandaag ga ik proberen de top 20 te halen of zelfs nr. 1. Leuk level en ik word er handig in.
Gisteravond nog geprobeerd je record te verbreken... helaas. kom nu wel standaard tot de 140 minstens met af en toe een uitschieter naar 150+ maar wil maar niet verder komen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik probeer ook gelijk de vaart met het achterwiel er vanaf het begin in te hebben, de rest is niet zo moeilijk. Vliegende start is net zo belangrijk als goed timen op het eind, kleinste stuitertje in het midden kan al 5 meter minder betekenen :p

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:28:
Ik probeer ook gelijk de vaart met het achterwiel er vanaf het begin in te hebben, de rest is niet zo moeilijk. Vliegende start is net zo belangrijk als goed timen op het eind, kleinste stuitertje in het midden kan al 5 meter minder betekenen :p
Dat hoeft dus niet, soms ben ik aan het kl**tviolen en land pas halverwegen op de ramp. Zelfs dan haal ik de 145 meter vaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh dan ga ik straks de volledige aanloop eens proberen, eerst maar eens uit mijn bed komen en ontbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:50:
Oh dan ga ik straks de volledige aanloop eens proberen, eerst maar eens uit mijn bed komen en ontbijten.
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik pas halverwege de ramp pas vol gas ga en vervolgens dus de 140+ kan halen.

Dat zijn de betere tijden om wakker te worden trouwens ;), sommige moeten gewoon werken hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ja ik begin pas in september aan mijn nieuwe baan + opleiding en ga half mei vakantiewerk doen tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RevoNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Ik bedoelde dus te zeggen dat ik pas halverwege de ramp pas vol gas ga en vervolgens dus de 140+ kan halen.

Dat zijn de betere tijden om wakker te worden trouwens ;), sommige moeten gewoon werken hier :p
Vol gas om een achterwaartse salto te creeren en als je die licht op het achterwiel land spurt je naar voren. Zal eens kijken of ik Dark weer kan pakken vanaaf en die usertrack zal ik ook ff aanpakken na het sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb het zonder salto gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Daarom sta je ook nog geen 1e :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Maar ik heb de man met de salto-manouvre wel van zijn troon gestoten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha...ik denk dat je de wel ff op die troon zit, want het is nu meer een kwestie van 1000 x proberen voor mij om lucky wat verder te komen dan dat ik er enige skill op los laat ;)

Deze skill is nog wel leuk om vaak te doen, maar balancing force bijvoorbeeld daar heeft een vriend van me nu 330 meter gezet en de eerste 300 meter vind ik super makkelijk en dus saai om elke keer te rijden voor ik weer bij het lastige stuk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Eerste 300 meter makkelijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Welk event is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja na 50 x hetzelfde rijden wel, want als je weet waar je gas moet geven kan je niet meer vallen tot de eerste schuine steen die halverwege lager komt te liggen. Vanaf (uit mijn hoofd en ongeveer ;) )300 meter wordt het dan pas weer echt lastig.
Degene waar je niet mag leanen en dan zover mogelijk moet komen.

Edit : balancing act dus en even een filmpje gezocht en het is idd precies op 300 waar ik meer moeite heb.

YouTube: Trials Fusion - Balancing Act - 432m

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 01-05-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Paar pogingen met salto gedaan.
Beakzz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:19:
[...]

Ja na 50 x hetzelfde rijden wel, want als je weet waar je gas moet geven kan je niet meer vallen tot de eerste schuine steen die halverwege lager komt te liggen. Vanaf (uit mijn hoofd en ongeveer ;) )300 meter wordt het dan pas weer echt lastig.
[...]

Degene waar je niet mag leanen en dan zover mogelijk moet komen.

Edit : balancing act dus en even een filmpje gezocht en het is idd precies op 300 waar ik meer moeite heb.

YouTube: Trials Fusion - Balancing Act - 432m
260m toen ging ik op mn bek, veel moeilijker dan het lijkt :P maar ik vind deze skillgame ook saai.

-edit-

OP update ivm connectie problemen

[ Voor 83% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2014 16:46 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste