Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Iemand zin om mijn eerste track " Rush2hill " te testen ? Het is allemaal niet perfect, maar ik was er figuurlijk klaar mee en begin liever een nieuw project :)

Opbouwende kritiek is alsnog van harte welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Je mag dat schuine stuk wel iets minder schuin maken :(
Of het checkpoint wat dichterbij zetten :+
Inmiddels wel gelukt, maar op dat stukje omhoog na is ie niet heel moeilijk, dat had ik van jou wel verwacht >:)

[ Voor 36% gewijzigd door dutchgio op 01-05-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nee is meer op tijden zetten gemaakt dan moeilijkheid. Dat stukje omhoog zit een gemene buiging in. Als je daar ff wat harder op gaat, gas los en op 2 wielen landen en dan kan hij foutloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
En ik kan eindelijk mijn bewijs aanleveren dat ik level 1 van meesterlijk heb gehaald, na een zeer frustrerend bijna halfuurtje heb ik hem dan ook in het klassement staan en ik heb mezelf beloofd hem NOOIT meer te spelen :p

Pfff wat een hel was dat, die laatste sprong bah Afbeeldingslocatie: http://www.sportdome.nl/images/emoticons/kots.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sportdome.nl/images/emoticons/kots.gif

Nu de baan van Beakzz

-edit-

Conclusie: te gefrustreerd nog van vorige track :p

Was vlak voor de finish gleed ik die tyfusheuvel weer af ik wilde mijn controller bijna vliegles geven dus ik probeer het vanavond/morgen nog eens :p baan zit wel prima in elkaar d:)b niks op aan te merken, niveau is prima, meer van dit.

-edit-

Heb hem nog maar eens gedaan ,sta boven in het klassement :$

[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2014 21:31 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tnx voor de feedback beide. Beetje jammer van mij dat ik ondertussen als dank de troon weer heb bestegen bij iceclimb en big air :p

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 01-05-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Beakzz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:55:
Tnx voor de feedback beide. Beetje jammer van mij dat ik ondertussen als dank de troon weer heb bestegen bij iceclimb en big air :p
Come on gast, net met pijn en moeite iceclimb verbeterd...

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
No way :o sta je weer boven mij @ Big Air? Sorry ik kan nu niet zoveel kijken, ik ben bezig platinum te halen op jouw baan.

Trouwens die kutrook op die witte kistjes net als je voorbij die barrels bent :(
RevoNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Come on gast, net met pijn en moeite iceclimb verbeterd...
I feel your pain bro :N

Btw, dit was vroeger samen met Trials een van mijn favoriete flash games! Wone, wie kent het?

http://www.crazymonkeygames.com/wOne.html

[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Je bent weer van de troon gestoten bij Iceclimb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Jongens, we hebben een nieuwe koning op de troon @ Triatlon :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RevoNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Je bent weer van de troon gestoten bij Iceclimb :)
:) nice. Ik heb je ondertussen bij Cavernous te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hoeveel fout @ Cavernous?
-edit-

Weer een record verbroken Beakzz @ Topprestatie enne, platinum :$

-edit-

Ik heb een geheim ontdekt in de Fusion Fabriek, onder de looping door duiken vanaf de schans ervoor en je ziet een gloeiend bolletje, als je hier inrijd kom je in een vaag neon ninja level. Je moet wel goed opletten met het duiken want er zit ook een shortcut naar de finish onder de looping maar die word gebouwd terwijl je aan komt rijden maar je kan er net op tijd tussen door glippen.

Ontdekte het net toevallig en nee ik lul dit niet uit mijn nek.

-edit-

Heb het net gegoogled en het schijnt een 'Warp Zone' te zijn (een idioot moeilijk level)

[ Voor 149% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:04:
Hoeveel fout @ Cavernous?
-edit-

Weer een record verbroken Beakzz @ Topprestatie enne, platinum :
Wow en hoe ! Minstens 50 pogingen en zwetende handjes verder en ik heb hem weer :) Het niveau stijgt snel hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heeft uren geduurd hoor en ik denk kwestie van geluk

Oké en nu paar uur later @ Geheime Missie: Zilver en bambeakz van de troon... ik ga zo slapen :p

[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha ja slim plan. Heb de triathlon maar weer van je overgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bij custom tracks van 'Fusion_Community' staan enkele hele leuke banen, zal morgen even een overzichtje neerpleuren van waardige banen om te spelen.

Neem denk ik dit overzichtje over:

http://forums.ubi.com/sho...morrillo-(TFusionCustoms)

Weltrusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Mijn PSN id is Blueyond, ik ben ook wel geïnteresseerd om wat aan te rommelen met records in Trials. Ik was er een beetje op uitgekeken omdat ik verder niemand ken die ook Trials speelt, dus als je een friends request krijgt... bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik zie opeens in het algemeen klassement mijn 'Vrienden' niet meer staan, alleen mezelf:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/10268483_655434367862862_923574959128293721_n.jpg

In het algemeen klassement zie ik gewoon alle spelers staan, heel vreemd.

[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat hele klassement ken ik niet :? Jouw €20,- zijn in ieder geval goed besteed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Gewoon in het hoofdmenu waar ook Uplay en zo staat daar staat ook 'Klassement'. Bij elke track zie ik btw ook alleen mezelf staan nu. Ik werd wel gewoon ingelogt op de Ubisoft server dus ik hoop dat alles straks weer in orde is.

-edit-

Even op Uplay ingelogt via m'n pc en moest de boel even valideren, zie nu alles weer.

Net een dikke vette glitch gecreëerd in de editor: :p

[ Voor 83% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN ID: Galvalas

Het is heel leuk hor, tegen BamBeakz records rijden, maar ik kan wel wat afwisseling in mijn lijst gebruiken! Dus mocht je een invite krijgen, c'est moi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Shit zeg ik kijk je records en nu heb ik gewoon een 2de Bambeakz in mijn lijst die mijn ass kicked. Maar ik heb je geaccepteerd en je staat @ OP :p
Beakzz schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:35:
Jouw €20,- zijn in ieder geval goed besteed ;)
Dat absoluut :D

[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, thanks!

Ja BamBeakz en ik houden elkaar lekker scherp. De records op de begin banen gaan steeds weer een stukje beter. Maar van die extreme zooi hoef je van mij nog niet veel te verwachten hor. :P Na de eerste baan op extreme is het, zoals het nu gaat, nog onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik vind de moeilijke banen leuker dan die makkelijke, dat lijkt meer op racen en daar ben ik niet zo dol op :p van de ALLERMOEILIJKSTE banen heb ik het idee dat ik 'Lichtstadrace' (Light city run oid in de Engelse versie) nog wel een keer ga halen, kwam daar tot bijna aan de finish dus.

Ik krijg het bij Ijsbreker gewoon echt niet voor elkaar die grote schans + boot in 1x door te komen, hoe Bambeakz daar slechts met 1 fout doorheen komt is mij een raadsel :(

[ Voor 67% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerst nog maar eens hard oefenen, want ondanks dat ik hier en daar wel wat wonderen verricht, zijn de parcours van Hard nog behoorlijk pittig. Ik probeer eerst alles van easy en medium op platinum te zetten (en af en toe de tijden in de gaten houden natuurlijk :P) en daarna echt op hard en extreme te gaan focussen.

De moeilijkste banen zijn idd het leukst, maar voorlopig komen ze met een container vol frustratie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Top hoor Joost ! Kan ik weer alle easy banen opnieuw gaan doen :/ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wie wil mijn nieuwe track testen? (@ Vriendenparcours)

Een van de genialere banen die ik vandaag heb gespeeld staat bij Vaardigheids games en heet SkittleBoySquarePins. 1.1. (maker = ll-SUBXERO-ll) (staat helemaal onderaan)

Of dat 4x hoofdletters i of 4x een kleine L is weet ik niet.

-EDIT-

Zuuuuuuuccccccccccht, vriendenklassementen bij zowel de tracks zelf als in overige klassementen WÉÉR niet zichtbaar :( ik krijg een megagroot punthoofd van dit gezeik.

[ Voor 92% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is dat die track new ? Beetje kort en platinum zou wat moeilijker mogen. Drukte per ongeluk het stemmen weg en geen idee hoe ik hem nu nog kan liken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bij trackopties stem bewerken doen. Maar ik ben bezig hem aan te passen. Wil nog explosieven plaatsen maar ze ontploffen nog niet echt :p

-update-

Hij heet nu Bumpy V1 en heb hem iets uitgebreid.

[ Voor 49% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Had ik m maar al gedaan, dan was die platinium al binnen :+
Zal m morgen eens doen.

Ik erger me wel mateloos aan het menu dat steeds vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ja k heb ook al de nodige crashes gehad, en ik las wat over corrupte saves op het ubisoft forum dus ik ga meteen even mijn save op een usb zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon hem een uur geleden niet vinden onder friend tracks Dark, heb je 'm offline gehaald?

Ik heb overigens al een keer een corrupte save gehad. Ik had net alles t/m hard gehaald, credits gehad enzo, toen crashte die opeens tijdens een laad scherm... Ik startte opnieuw op en krijgen de melding dat ik een corrupte save file had die verwijderd moest worden, anders kon ik niet spelen... En toen stond progress weer op 0%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja, maar dat kan je niet als smoes blijven gebruiken als ik boven je sta in de leaderboards :p Ik ben hard bezig aan een nieuwe track en deze keer niet zo makkelijk dat je binnen een uur platinum haalt :+

Bij observatory ben ik de top 50 in gerold btw dus op naar de top 10 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:47:
Ik kon hem een uur geleden niet vinden onder friend tracks Dark, heb je 'm offline gehaald?

Ik heb overigens al een keer een corrupte save gehad. Ik had net alles t/m hard gehaald, credits gehad enzo, toen crashte die opeens tijdens een laad scherm... Ik startte opnieuw op en krijgen de melding dat ik een corrupte save file had die verwijderd moest worden, anders kon ik niet spelen... En toen stond progress weer op 0%...
Ik zou niet weten hoe je iets offline haalt of online bewerkt. Ik bewerk altijd gewoon op mn ps4 en upload dan opnieuw. Hij zo er nog gewoon moeten staan :p "Bumpy V1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Beakzz schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:14:
Ja, maar dat kan je niet als smoes blijven gebruiken als ik boven je sta in de leaderboards :p Ik ben hard bezig aan een nieuwe track en deze keer niet zo makkelijk dat je binnen een uur platinum haalt :+

Bij observatory ben ik de top 50 in gerold btw dus op naar de top 10 !
Pfff ik kan die klim maar niet halen in die baan van jou..

Meer positief nieuws, ik heb je verslagen op de ice coaster.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:49:
[...]

Ik zou niet weten hoe je iets offline haalt of online bewerkt. Ik bewerk altijd gewoon op mn ps4 en upload dan opnieuw. Hij zo er nog gewoon moeten staan :p "Bumpy V1"
Eerst die 'new' gedaan, en daarna de uitgebreidere versie, 'Bumpy V1'. Op laatstgenoemde sta ik nu bovenaan :+
Op 'new' niet, daar moet ik Bambeakz voor me laten. Maar ik heb jou dan wel weer ingehaald ;)

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 03-05-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Shit. Zo de herhaling maar eens bekijken dan :p

Wauw Atlanta wat een super uitdagende baan heb je gebouwd :p

[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 03-05-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DarkElement schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:34:
Shit. Zo de herhaling maar eens bekijken dan :p

Wauw Atlanta wat een super uitdagende baan heb je gebouwd :p
Haha lol ja sorry. Ik was wat aan het knoeien en prutsen. Wie weet maak ik er nog een kunstwerk van!

Er zit deze maand trouwens gratis content voor Trials Fusion in de Playstation Plus. Stelt niet veel voor maar het zit er toch maar even bij. ;) Kan trouwens ook best zo zijn dat dat gewoon een tijdelijke korting is van een paar dagen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Die had ik geloof ik al :p

Het is trouwens ergs lang geleden dat ik een spel zo VEEL heb gespeeld, misschien wel in de tijd van Tony Hawk's Pro Skater 2 voor het laatst. Ik ga Urban Trials Freestyle ook aanschaffen voor de PSVita het is dan wel niet van RedLynx maar wel iets wat er dicht in de buurt komt en dan heb ik nog eens reden om mijn Vita op te pakken.

[ Voor 94% gewijzigd door DarkElement op 04-05-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ben ik de enigste die moeite heeft connectie te maken met de Ubisoft servers? De rest (psn, internet etc) werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik ga even kijken voor je. Had gisterochtend/middag wel constant last dat ik werd ingelogd maar daarna mijn vriendenklassement niet zichtbaar was op zowel vriendenparcours/algemeen klassement/carrière.

-edit-

Ik word wel ingelogd maar heb weer dat 'vriendenlijst'-probleem. Kan het algemeen klassement wel gewoon bekijken.

Wel een buggy spel hoor, ik had ook feeds aangemaakt @ Gebruikerspacours en die verdwijnen ook gewoon. Daarnaast staat er in 'Vriendenparcours' ook niets nu.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10313145_656459771093655_4363601650360288462_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10269388_656459824426983_3296262745143397100_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10338255_656459864426979_1977108567447519023_n.jpg

[ Voor 147% gewijzigd door DarkElement op 04-05-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik had nu ff na een complete reset van alles (modem, router, ps4) wel even verbinding. Maar na 2 baantjes is de verbinding weer weg. Terwijl alle andere games inclusief online features wel werken. Assassin's Creed werkt ook niet dus dan moet het wel aan Ubisoft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik weet het niet, ik kan wel gewoon de nieuwste banen spelen en herhalingen van bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik heb gisteren een uplay account voor mijn vrouw aangemaakt en gekoppeld aan haar psn. Zoals het nu lijkt kunnen we niet tegelijk ingelogd zijn op de ps4 want dan blokkeert uplay de rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ben nog steeds vol lof over het spel, maar ik erger me aan het feit dat op het moment dat je een brommertje uit moet zoeken voor het parcours, dat je zo'n 5 seconden naar een zwart scherm zit te staren voordat de brommer ook daadwerkelijk in beeld komt. Dat had ik toch niet verwacht bij de rekenkracht van de PS4... Gelukkig kun je meteen op X drukken om de baan te gaan laden (omdat je wel de naam van de brommert ziet), maar dat het zo lang moet duren voordat je er beeld bij hebt vind ik gaar.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Inderdaad, en de menu's zijn ook nog weleens traag. Dat ze zeg maar een seconde later pas reageren op mijn input. Ik ben net trouwens ook van de Ubisoft servers gesodemieterd.

Ik mag van harte hopen dat deze ongein snel word gepatcht.

Anders maken we even een lijstje in het Engels voor de Ubisoft forums. Mijn Engels is niet zo geweldig, dus als jullie willen helpen? Er is al een bugs/suggestions topic voor Trials Fusion daar dus.

Je kan nu ook online je profiel/stats checken: http://trials.ubi.com/tri...nnected/player-stats.aspx

Als je via bovenstaande link een error krijgt die zegt dat je uplay niet hebt gelinkt moet je gewoon even uit- en inloggen en dan pakt ie hem wel.

[ Voor 100% gewijzigd door DarkElement op 04-05-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wat vinden jullie? Als de aftiteling is geweest bij deze game heb je hem dan uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, ik vind van wel...
Begin niet aan de extreme levels, dat kan niets goeds opleveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik sta bij Frostbite (masters gauntlet) 1 obstakel verwijdert van de finish en heb nog 9 tries en 3 minuten :( ik stream op dit moment nog.

-edit-

KUT KUT KUT KUT KUT KUT x 10312091209831209381209312809123809123813209312 teveel fouten :(
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Probeer het gewoon nog een keer

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 04-05-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:49:
Ja, ik vind van wel...
Zo denk ik er dus ook over. ;) Ik hoop wel dat er snel echt goeie (niet te moeilijke) banen bij komen. In de track central staat over het algemeen maar rommel. Kijk die van mij maar.. :+ Wat ik daarmee zeggen wil is dat ik uitkijk naar de dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik ben alweer bijna bij de finish btw, stream draait nog. Ok nog 300 pogingen te gaan en ik ben bij de finish :) dit moet me lukken.

-EDIT-

:D Whoehoe!! 2e Meester Proef medaille! :D
dutchgio schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:49:
Ja, ik vind van wel...
Ik vind de moeilijke/extreme levels veel leuker dan die makkelijke en normale, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk :p ik hou wel van een beetje uitdaging en ik ga gewoon bij elke baan voor brons.

[ Voor 107% gewijzigd door DarkElement op 04-05-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:44
Sandyman538 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:06:
Ben nog steeds vol lof over het spel, maar ik erger me aan het feit dat op het moment dat je een brommertje uit moet zoeken voor het parcours, dat je zo'n 5 seconden naar een zwart scherm zit te staren voordat de brommer ook daadwerkelijk in beeld komt. Dat had ik toch niet verwacht bij de rekenkracht van de PS4...
Dat ligt niet aan de PS4. De PC-versie heeft hetzelfde probleem en daarbij duurt het nog wel langer dan 5 seconden ook. Eerder 10-15 seconden. Hopelijk wordt dit opgelost met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
AtlAntA schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:03:
[...]

Zo denk ik er dus ook over. ;) Ik hoop wel dat er snel echt goeie (niet te moeilijke) banen bij komen. In de track central staat over het algemeen maar rommel. Kijk die van mij maar.. :+ Wat ik daarmee zeggen wil is dat ik uitkijk naar de dlc.
Komt vanzelf in track central. Op de xbox zijn al hele mooie tracks en Trials is nooit eerder op een PS systeem uitgekomen dus de kunstenaars moeten nog oefenen met de editor.

Bij evolution waren de tracks van de community beter als die in het spel zelfs en ongelofelijk hoe ingewikkeld ze in elkaar zaten. Zit nu voor het eerst trigges en events te kloten en heb er nu alleen nog maar meer respect voor gekregen. Een goed level dat lekker rijdt , mooi is , een goed thema heeft en voldoende events heeft is retemoeilijk om te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik hoop dat ze ook snel met de 'Redlynx Keuze', 'Uplay aanbevolen', 'Uitgelicht' en 'Maandelijkse parcoursuitdaging' beginnen. Hebben jullie de banen al gecheckt uit dat topic wat ik laatst had geplaatst?

Die van user "Fusion_Community" zijn heel vet gedaan. Dat waren -edit: zijn- usertracks die gewonnen hebben bij de PAX East 2014 Track Jam wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DarkElement schreef op zondag 04 mei 2014 @ 23:06:
Ik hoop dat ze ook snel met de 'Redlynx Keuze', 'Uplay aanbevolen', 'Uitgelicht' en 'Maandelijkse parcoursuitdaging' beginnen. Hebben jullie de banen al gecheckt uit dat topic wat ik laatst had geplaatst?

Die van user "Fusion_Community" zijn heel vet gedaan. Dat waren -edit: zijn- usertracks die gewonnen hebben bij de PAX East 2014 Track Jam wedstrijd.
Ow hij is die van die "avatar" level! Die vond ik tof om te zien. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DarkElement schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:05:
Ik ben alweer bijna bij de finish btw, stream draait nog. Ok nog 300 pogingen te gaan en ik ben bij de finish :) dit moet me lukken.

-EDIT-

:D Whoehoe!! 2e Meester Proef medaille! :D

[...]

Ik vind de moeilijke/extreme levels veel leuker dan die makkelijke en normale, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk :p ik hou wel van een beetje uitdaging en ik ga gewoon bij elke baan voor brons.
Tnx voor de inspiratie, want ik heb hem nu ook gehaald met 287 fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Kan ik hem weer verbeteren, bedankt hè. :( enige stukjes waar ik moeite heb zijn die hele stijle heuvel @ YouTube: Trials Fusion: Frost Bite - Gold Medal op 1:18 en de finish. De rest gaat intussen vrij snel. (lees: minder dan 10 pogingen per obstakel afgezien van die 2)

Bij die heuvel (op 1:18 dus) moet ik 100 pogingen doen erop te komen, en dan ben ik erop en haal ik de overkant niet of ik kom er gewoon 100x niet op. Kutstukje is dat. Finish weet ik intussen dat je voorzichtig met het gas moet zijn.

[ Voor 111% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de eerste 3 tracks gehaald op extreme en ben gisteren ook begonnen aan frostbite... Nou die jump naar die platen, vrij in het begin, dat is echt PURE ellende bij mij... Wat een frustrerend kut stuk is dat zeg...

Ik bounce te hard, heb dan geen tractie en kom dus niet op de volgende plaat. Ik heb dat stuk nu 2x gehaald, maar echt gewoon random, zonder dat ik echt in de gaten heb wat ik PRECIES deed. (en mega veel pogingen gaan er verloren, dus daarna gaat het bij die schuine wand alsnog fout) Die gaat dus flink wat oefening vereisen. Maar gezien ik 1, 2 en 3 al heb gehaald, blijf ik aardig kalm en teer ik nog op het gevoel van het halen van die tracks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Die heb ik intussen aardig onder de knie. Gewoon op die 1e plaat recht landen en dan gelijk door bunnyhoppen. Maar dan ook echt op het moment dat je motor de 1e plaat raakt. Die heuvel iets verderop waar je maar zon klein aanloopje kan nemen en dan als je er bovenop bent nog naar de overkant moet springen voor je checkpoint. Dat vind ik het grootste kut stuk.

Bij de 2de baan loop ik momenteel bij het 4e/5e obstakel vast, dus ik ga eerst ff aan de koffie.

[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij landt met voor en achterwiel te gelijk? Doe jij nog iets met je evenwicht op het moment dat je land? Of doe je gewoon gelijk een bunnyhop op het moment dat je neerkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ok het is nu officieel.. Ik haat Rock of rages. Kwam vannacht met 20 fout en 5 min aan bij die sprong over de monorail waar aan de andere kant een blok met een schuinte er voor staat en thats it. 480 pogingen later en niks verder. Frustrerend like helll om zo vlak voor het einde te stranden.

En Joost hoe kom je in vredesnaam bij city of light (of zo iets ) over dat schuine plankje (zo ong. Verticaal) waar je in 1x op moet springen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:23:
Dus jij landt met voor en achterwiel te gelijk? Doe jij nog iets met je evenwicht op het moment dat je land? Of doe je gewoon gelijk een bunnyhop op het moment dat je neerkomt, dan gelijk een bunnyhop naar de 2e en je bent erop.
Ik laat het gas volledig los in de lucht als ik ga landen op de 1e plaat.
Beakzz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:41:
Ok het is nu officieel.. Ik haat Rock of rages. Kwam vannacht met 20 fout en 5 min aan bij die sprong over de monorail waar aan de andere kant een blok met een schuinte er voor staat en thats it. 480 pogingen later en niks verder. Frustrerend like helll om zo vlak voor het einde te stranden.

En Joost hoe kom je in vredesnaam bij city of light (of zo iets ) over dat schuine plankje (zo ong. Verticaal) waar je in 1x op moet springen ?
Gas half gebruiken, en de volledige aanloop nemen (gewoon resetten op dat checkpoint, iets naar achteren gaan) baan heet Light City Run (Licht Stad Race)

Ik zat straks een stream te kijken van iemand op Twitch die reed al die banen (behalve inferno) op een Rabbit binnen 5 min.

-edit-

Bedoel je bij Lichtstad Race die 2e hindernis waar je overheen moet? Dat is gewoon zorgen dat je van goede hoogte met je voorwiel land en dan die rem-manouvre uitvoeren waardoor je heel langzaam zakt.

-edit-

Blabla, je bedoeld natuurlijk deze :>

@ 0:33? daar zit ik nu ook ook vast

-edit-

Ben er overheen, gewoon Links/rechts/links/rechts heel snel maar wel gelijdelijk stuk voor stuk als je wiel het raakt

[ Voor 70% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Je hebt hier nog helemaal geen ene r**t aan. je kan niet eens je tijden en de tijden van je vrienden bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
En toen drukte ik op touchpad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Hihi ik ken het gevoel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26
RevoNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:08:
[...]

Je hebt hier nog helemaal geen ene r**t aan. je kan niet eens je tijden en de tijden van je vrienden bekijken...
Het is wel leuk om te kijken wat je rank is van alle leaderboards bij elkaar. Alleen als ik op player stats klik dan wordt ik weer geredirect naar community stats.

Edit: Nu kan ik er wel bij.Maar je kan dus niet je eigen positie bekijken in de leaderboards. Beetje jammer. De info die ze nu tonen is een beetje onzin.

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 05-05-2014 14:22 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik ben weer bij hetzelfde stuk en nu kan ik de sprong zelf ook niet halen :p ik zit aan poging 455.

edit: 500 :( ik kap even :p

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DarkElement schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:19:
Ik ben weer bij hetzelfde stuk en nu kan ik de sprong zelf ook niet halen :p ik zit aan poging 455.

edit: 500 :( ik kap even :p
Ja als je zoveel pogingen kan doen in 9 minuten tijd (je voorlaatste post) dan is een kleine pauze wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
JSchut schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:17:
[...]

Het is wel leuk om te kijken wat je rank is van alle leaderboards bij elkaar. Alleen als ik op player stats klik dan wordt ik weer geredirect naar community stats.

Edit: Nu kan ik er wel bij.Maar je kan dus niet je eigen positie bekijken in de leaderboards. Beetje jammer. De info die ze nu tonen is een beetje onzin.
Zelfs dat zie ik niet.. ik zie alleen hoeveel medals ik van elke smaak heb, hoeveel squirrels found, money earned, etc etc Geen ranking te bekennen.. Bij Community Stats zie ik mezelf ook niet staan, alleen een top 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
in 9 minuten kom je met gemak aan 500 pogingen hoor als het niet wil :p
RevoNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:28:
[...]

Zelfs dat zie ik niet.. ik zie alleen hoeveel medals ik van elke smaak heb, hoeveel squirrels found, money earned, etc etc Geen ranking te bekennen.. Bij Community Stats zie ik mezelf ook niet staan, alleen een top 10
same here, ik zal zo Frost Bite eens streamen, kijken hoe de 1e sprongen gaan als er mensen mee kijken. wie o wie? geef me een kwartiertje dan ga ik eerst even eten.

[ Voor 85% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
RevoNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:28:
[...]

Klopt dat zie ik ook zie mijn edit :)

Misschien dat het er nog bijkomt want als je de tekst leest dan lijken ze dat wel te omschrijven als een feature.

Want to rank yourself in the Trials Community worldwide? Login to Uplay and get access to your leaderboard across all platforms as well as per platform (PS4, Xbox1, PC or Xbox360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
JSchut schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:30:
[...]

Klopt dat zie ik ook zie mijn edit :)

Misschien dat het er nog bijkomt want als je de tekst leest dan lijken ze dat wel te omschrijven als een feature.

Want to rank yourself in the Trials Community worldwide? Login to Uplay and get access to your leaderboard across all platforms as well as per platform (PS4, Xbox1, PC or Xbox360).
Daar zie je dus alleen de top 10. Je zou eerder verwachten dat ze een leaderboard maken net zoals op de console. Jezelf vergelijken met je vrienden op de verschillende trakcs enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Het was inderdaad die jump Dark en er was idd een dubbele bunnyhop voor nodig. Heb hem gehaald en Rock of rages ook eindelijk \o/

Nu alleen Inferno, maar ik ben niet echt hoopvol na het zien van de leaderboards. Pas 1739 hebben die track gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb pijn aan mijn ogen en duim van die lichtstad race, ik ga ff chillen in de tuin :p gefeliciteerd dat je alles tot Inferno hebt gehaald.

Je record @ Frost Bite/Kou doet au (wat een achterlijke Nederlandse titel is dat btw) verbroken straks onder oog van de rest hier @ Twitch.

[ Voor 56% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

DarkElement schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:35:
Je record @ Frost Bite/Kou doet au (wat een achterlijke Nederlandse titel is dat btw) verbroken straks onder oog van de rest hier @ Twitch.
Ben benieuwd :P

En wat een drama dat namen van banen gewoon vertaald worden. Hetzelfde geldt voor namen van personages. Prima dat de rest nederlands is, maar zulke rukvertalingen doe je gewoon niet....

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2014 16:48 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
uchiha tijntje schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:47:
[...]

Ben benieuwd :P

En wat een drama dat namen van banen gewoon vertaald worden. Hetzelfde geldt voor namen van personages. Prima dat de rest nederlands is, maar zulke rukvertalingen doe je gewoon niet....
Heb het record al verbroken hoor vraag Bambeakz maar ;) ik ben intussen weer @ die jump die jij hebt gehaald en ik niet @ Beakz:

http://twitch.tv/darkelement1987

-edit-

Het word al frustrerend

-edit-

Oké laatste obstakels, wie kijkt er :p?

[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Ik kijk nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nou ik heb het ff gehad, ik was er dus bijna maar die laatste 2 obstakels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DarkElement schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:35:
Ik heb pijn aan mijn ogen en duim van die lichtstad race, ik ga ff chillen in de tuin :p gefeliciteerd dat je alles tot Inferno hebt gehaald.

Uitdaging geaccepteerd en je mag weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik ga mijn best doen. Beetje moeite bij die 3 stenen die je moet crossen vlak voor de laatste 2 obstakels.

-edit-

Was al over mijn oude record 244x heen, opnieuw dan maar :p

Ik stream nu lichtstad race en ben 2 obstakels van het eind verwijdert, iemand tips? :)

http://twitch.tv/darkelement1987

[ Voor 117% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kan niet kijken op de link en geen zin om me te registreren bij de app :p Bij een beschrijving kan ik je misschien verder helpen ;)

Ben bij inferno op de helft gekomen, maar ben maar ff iets makkelijkers gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bij Inferno kwam ik tot die steile ramp met die explosieven bovenin. (3e/4e obstakel ofzo). Net bij Lichtstad Race bijna de finish gehaald, ik kon 'm al zien maar ik kwam die stijle ramp niet op :( Dutchgio heeft gekeken.

Het was die op 0:42: YouTube: Trials Fusion - Speed Run - Light City Run

Trouwens de 1e 3 tot 5 obstakels gaan steeds makkelijker. Heb trouwens een probleempje sinds een dag of 2, ik kan de herhalingen uit mijn vriendenlijst niet meer zien die de laatste paar dagen in het klassement zijn gezet, er komt geen eens een driehoekje te staan, bij de 1e 7 events en het 1e level van meesterlijk kan het nog wel.

[ Voor 96% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Beakzz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:34:
Kan niet kijken op de link en geen zin om me te registreren bij de app :p Bij een beschrijving kan ik je misschien verder helpen ;)

Ben bij inferno op de helft gekomen, maar ben maar ff iets makkelijkers gaan spelen :)
Light city run: 4:33 met 84 fout ( kan beter denk ik zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
RevoNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:39:
[...]

Light city run: 4:33 met 84 fout ( kan beter denk ik zelf)
Op zich is ie tot tegen het eind best te doen (met uitzondering van laatst genoemd obstakel en die vlak ervoor) maar 84 fouten ga ik voorlopikg nog niet redden.

Jouw herhaling kan ik wel weer bekijken, die van Galvanos en Bambeakz niet.

-edit- Ik krijg nu btw bij het bekijken van de herhaling van RevoNL opeens een ubisoft server foutmelding

[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:42:
[...]

Op zich is ie tot tegen het eind best te doen (met uitzondering van laatst genoemd obstakel en die vlak ervoor) maar 84 fouten ga ik voorlopikg nog niet redden.

Jouw herhaling kan ik wel weer bekijken, die van Galvanos en Bambeakz niet.

-edit- Ik krijg nu btw bij het bekijken van de herhaling van RevoNL opeens een ubisoft server foutmelding
Ondertussen zilver gehaald. 4:00 met 56 fout (kantje boord dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Dude. die eerste hele hoge ramp die je krijgt (die dubbele zeg maar) daar kan je heel makkelijk opkomen door gewoon recht de ramp te pakken tot je een klein bochtje maakt dan frontflip je je motor waarbij je zorgt dat het achterwiel (terwijl je opkop ligt dus) nog net de grond bovenop raakt en blijf je gas vast houden, je krijgt hierdoor wel 1 minpuntje maar je motor word gewoon over het checkpoint gesleept. :p zo doe ik dat en het kost me meestal 2/3 pogingen.

[ Voor 97% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Kan beter, loop te veel te hannesen bij de eerste jump omhoog en bij de een na laatste "dubbele jump". Maar dat zie je wel in m'n replay :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Jij loopt te hannesen? Jij doet 5/6 pogingen waar ik er 100 nodig heb :p en zie edit voor een klein tipje van mijn kant.

Zal kijken of ik kan opnemen wat ik bedoel.

edit:

Het enige wat ik doe is recht omhoog gaan en blijven leunen en gassen, dan gebeurt dit vanzelf :P ik weet dat die nolife pro's hun bike gewoon weer rechtop kunnen krijgen maar ik ben er nog niet uit hoe dat moet.

[ Voor 91% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:59:
Jij loopt te hannesen? Jij doet 5/6 pogingen waar ik er 100 nodig heb :p en zie edit voor een klein tipje van mijn kant.

Zal kijken of ik kan opnemen wat ik bedoel.

edit: [video]

Het enige wat ik doe is recht omhoog gaan en blijven leunen en gassen, dan gebeurt dit vanzelf :P
Mja dat niet eens het moeilijke gedeelte, had t meer over de volgende dubbele jump. Die jij laat zien had ik m'n vorige run in 1 keer. Morgen maar ff verbeteren :p.

Btw, zie jou niet bij de leaserboards staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
RevoNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:20:
[...]

Mja dat niet eens het moeilijke gedeelte, had t meer over de volgende dubbele jump. Die jij laat zien had ik m'n vorige run in 1 keer. Morgen maar ff verbeteren :p.

Btw, zie jou niet bij de leaserboards staan..
Dat klopt ik heb de finish ook nog niet gehaald :p een na laatste obstakel is waar ik vastloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RevoNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:54:
[...]

Ondertussen zilver gehaald. 4:00 met 56 fout (kantje boord dus ;) )
Lekker bezig. Ben al 2 uur bezig Daredevil showdown op platinum te krijgen, maar helaas maar 49100 van de 50000 punten bemachtigd :/ Voor Urban Sprawl dus voorlopig geen platinum in het menu.

Edit : 1d 20h 48 min en positie 1182 volgens het algemene klassement. Bij deze is mijn nieuwe doel de top 1000 :+

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 05-05-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Welk level is Daredevil Showdown?en Urban Sprawl? zijn dat user tracks?

-edit-

Oh laat maar Engelse namen :p

Iemand tips voor de laatste 3 obstakels @ Light City Run (lichtstad race)?

[ Voor 45% gewijzigd door DarkElement op 05-05-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ligt er aan hoe goed je frans is ;)

http://youtu.be/kQW9vpRQR4c

Daarmee heb ik het gehaald en ik spreek geen woord frans. Zodra je het woord bunnyhop te pakken heb zit je goed en hij doet het wat rustiger dan de toppers. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik kan geen woord Frans. Alleen Frans Bauer. Ben nu bezig met keilastig en ben nu bij die stapel met blokken met die 3 planken (schuin) en daar kom ik ook niet echt overheen. Net te steil. ik kan wel ff streamen.

[ Voor 65% gewijzigd door DarkElement op 06-05-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Kan iemand even meekijken dan? www.twitch.tv/darkelement1987
-edit- moet op dit moment over een trein springen en de sprong zelf is al een hele kunst :p

(sorry van de dubbelpost ik had het niet gezien)

Oke laat maar, 404 fouten en tijd om ;(

[ Voor 63% gewijzigd door DarkElement op 06-05-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kan helaas niet meekijken op twitch. Zal eens een account aanmaken.

De eerste 4 events eindelijk op platinum staan dus kan gaan beginnen aan Rainforest rumble waar ik nog 3 platinums te gaan heb. Verslavend klotespel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik ga nog even een paar dagen oefenen op Extreme, ik merk echt dat het me helpt op makkelijkere banen nu, voor de gein op 'Moeilijk' wat tracks opnieuw gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:13:
Kan iemand even meekijken dan? www.twitch.tv/darkelement1987
-edit- moet op dit moment over een trein springen en de sprong zelf is al een hele kunst :p

(sorry van de dubbelpost ik had het niet gezien)

Oke laat maar, 404 fouten en tijd om ;(
Bij dat stukje geef ik t ook meestal op.. Over de trein, schuine plank, blok recht omhoog zeker.. Waardeloos stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
DarkElement schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:28:
Welk level is Daredevil Showdown?en Urban Sprawl? zijn dat user tracks?

-edit-

Oh laat maar Engelse namen :p

Iemand tips voor de laatste 3 obstakels @ Light City Run (lichtstad race)?
Het is makkelijk gezegd maar wat ik normaal doe is op m'n achterwiel landen en op het moment dat je land met vol gas direct een bunnyhop en dan je achterwiel omhoog trekken. Het kan ook door eerst stil te gaan staan op het onderste gedeelte maar dat vindt ik lastiger dan met wat vaart.

Die sprong daarna is wat lastiger. Daar land ik in het begin op de eerste plank met beide wielen terwijl m'n rider naar achter zit. Dan een klein beetje op achter wiel. Dan bunny hop en dan iets eerder met je achterwiel landen en dan naar voren trekken om je over de knik heen te tillen.

Weet niet of ik het zo duidelijk omschrijf. Vind dat altijd moeilijk met trials :P

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 06-05-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
RevoNL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 07:42:
[...]

Bij dat stukje geef ik t ook meestal op.. Over de trein, schuine plank, blok recht omhoog zeker.. Waardeloos stuk.
Dat ja :p maar hij ZAL me ooit lukken!

Deze gast legt ze ook wel aardig uit in het Engels:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8Icg4CL4RAw%5D]

[ Voor 54% gewijzigd door DarkElement op 06-05-2014 12:30 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste