Zaterdag nacht heb ik met de nummer 6 in de overall ranking(MP) online multiplayer gedaan!
Heb toch mooi even zn aarsch geschopt haha!
Was wel grappig, ik was gewoon online mullti aan het spelen, toen ik ineens een friend request ontving.
Na deze geaccepteerd te hebben werd k uitgenodigd voor een party. Om vervolgens een enorm gefrustreerde dude aan de andere kant te horen met de vraag hoe ik zo snel kan zijn

Na wat geouwehoor zegt tie: "kijk eens naar mijn overal ranking"... Staat die gozer gewoon 6e van de wereld wahahaha.
Mede dankzij bovenstaande, ben ik uitgenodigd om eens een private game te joinen van de top 8 overall spelers.
Ben zeer benieuwd hoe dat gaat aflopen:+
Single player lane multiplayer is gewoon bij de al bestaande multiplayer ingegooid trouwens.
Waar je normaal kon voten voor 2 tracks, zijn dat er nu 3. (2 super cross tracks en 1 track uit de campaign)
Is toch wel leuk als rock of rages of een andere extreme track gekozen word. bijna een guaranteed win haha
Nieuwe DLC is trouwens hands down de beste/ mooiste DLC.
Iemand al de trials HD track voltooid die verstopt zit in de Extreme track van "after the incident" DLC?
Ben benieuwd wat jullie van het obstakel vinden waar je van 2 banden naar 4 banden moet springen met dynamiet er tussen
[
Voor 11% gewijzigd door
tellavist op 06-04-2015 15:00
]